[PC] MapleStory - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 24.629 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:13:
site lijkt het goed te doen, nog geen fouten tegen gekomen ;)
De website draait ook al een paar maanden gewoon, maar toen kwam Trekdr0p eraan en vroeg hij of hij het mocht hosten :P

En over wat Trekdr0p zei, het forum is tijdelijk gesloten, maar de website is wel bereikbaar.
En ik weet het, er staat een typfout op het forum, maar ik wil het niet veranderen..ik ben te lui

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luiaard, tss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Nou ja zeg dat zeg je toch niet over onze mushie ;)
Forum bijna weer up dus dan kan ik weer verder met mijn leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het forum weer geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t, laten we daar verder spammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
ik ben al lvl 45, ik train nu bij kitty's in ossyria.
Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/2615/signature33de9pg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels level 28 geworden, nadat ik wat heb zitten hakken in de Ant Tunnel. Ik ben ook een stukje verder gegaan (jaja Dark Sight is plezant) en toen kwam ik een hoop lvl 50-70 monsters tegen, wel super :)

Wat ik niet goed begrijp is dat mensen me steeds vol verwondering aankijken als ik zeg dat ik een standaard Meba claw heb met Subi stars (dus de allerlaatste). De meeste mensen geloven het zelf niet eens. Heb ik echt zo'n spectaculaire damage? Ik dacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nieuwe starz gekocht, 2 sets Mokbi voor 200k each. Ik was zo even 4/5 van mijn cash kwijt :o Gelukkig nog wat "ok" items gehad door drops en een JQ : Green Legollier, 10% Scroll Overal Armour Def, 10% Scroll Hat Dex, etc.. Staat allemaal in Auction, ga maar ff zoeken in Basilmarket op SaikoSin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:40:
Inmiddels level 28 geworden, nadat ik wat heb zitten hakken in de Ant Tunnel. Ik ben ook een stukje verder gegaan (jaja Dark Sight is plezant) en toen kwam ik een hoop lvl 50-70 monsters tegen, wel super :).
mokbi kan je kopen voor 150k each hoor, ik verkocht zelfs voor 125k :o
vandaag alweer lvl 46, en 2,9mill.

IEMAND EEN V2K NODIG? IK HEB ER EEN EMT 64 ATT, WHISPER ME:
IGN: SerpentSlide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik ben ook al een tijdje het proberen een vaulter56 clean het verkopen, maar dit topic is volgens mij niet de plaats om spullen te koop te gaan zetten :D

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
je kan altijd proberen toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen lvlen is zooooooooo saai :(
en natuurlijk isser ook niemand online :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Kixtart, al geprobeerd op basilmarket.com? Ik verkoop daar dagelijks al mijn spulletjes ;)

Gisterenmorgen vroeg opgestaan om MS te spelen ;) Ik was toen net level 28 en ik had me voorgenomen om die avond level 30 te zijn, ik heb de hele dag goed gespeeld (met tussenpauzes toch, heb een variatie van PQ, Ant Tunnel en wat Quests gedaan) en tegen een uur of 3 's nachts was ik level 29 met 82.85% aan XP. Ik besloot om toch maar in mijn bed te kruipen, vanavond kan ik het ook nog doen dacht ik zo bij mezelf.

Vanmorgen sta ik op, toch nog even kijken zei ik tegen mezelf. Ik zet mijn computer aan, en tot mijn grote verbazing : internet dood ! Bel ik deze morgen naar Telenet, blijkt dat ze mijn internet hebben afgesloten omdat ze mijn betaling (die ik wel degelijk vorige week in orde heb gemaakt) nog niet hebben ontvangen :( Oh nee, nu moet ik nog een werkdag of 3 wachten alvorens ik mijjn 2nd Job Advancement kan maken ! :'( Qua timing zit het me echt niet mee, ik ben hopeloos en ik vertoon lichtelijk afkickverschijnselen (handen beginnen te trillen, ik heb hallucinaties over Mushmom en Evil Eyes, ik spreek mijn collega's aan met MS-termen, zweet op mijn voorhoofd, etc..). Help ! 8)7

Ik ga toch nog een fax versturen en kijk of ik hen niet kan dwingen het internet terug te activeren met mijn betalingsbewijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Lol, zo erg verslaafd ben ik nog niet geweest :+
Maar ik verkoop m'n zooi meestal op het sleepywood forum, verkoopt ook goed.
Heb de vaulter er alleen nog niet opgezet.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kixtart schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:05:
Lol, zo erg verslaafd ben ik nog niet geweest :+
:+
Kixtart schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:05:
Maar ik verkoop m'n zooi meestal op het sleepywood forum, verkoopt ook goed.
Heb de vaulter er alleen nog niet opgezet.
Doen zou ik zeggen, SW forum gebruik ik zelden omdat het meestal maar een warboel is en vooral over Scania gaat. Bij Basilmarket kies ik in mijn profiel gewoon Broa, dan zie ik de rest niet. En dan ben ik ook verlost van die posts over moeders die hun kindjes niet buiten willen laten spelen of van die andere kinderachtige flames, etc.. Ik vind het niveau daar gewoon allesbehalve, mensen die iets "dom" vragen worden onmiddellijk afgebroken etc.. Basilmarket rulez !

Net fax gestuurd naar Telenet, allemaal duimen voor mij ! Mijn baas zei dat als ik nog een uur zo rondloop ik naar huis mag, hij vind dat ik echt werkonbekwaam ben :+ Just kidding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:47:
[...]

:+

[...]

Doen zou ik zeggen, SW forum gebruik ik zelden omdat het meestal maar een warboel is en vooral over Scania gaat. Bij Basilmarket kies ik in mijn profiel gewoon Broa, dan zie ik de rest niet. En dan ben ik ook verlost van die posts over moeders die hun kindjes niet buiten willen laten spelen of van die andere kinderachtige flames, etc.. Ik vind het niveau daar gewoon allesbehalve, mensen die iets "dom" vragen worden onmiddellijk afgebroken etc.. Basilmarket rulez !

Net fax gestuurd naar Telenet, allemaal duimen voor mij ! Mijn baas zei dat als ik nog een uur zo rondloop ik naar huis mag, hij vind dat ik echt werkonbekwaam ben :+ Just kidding :D
Ik zal wel aan je denken als ik op me tweakdsl 24Mbit verbinding zit te mapel :+

Maar basilmarket is verdomd makkelijk, en handig ook even price checken om te kijken of je geript word of niet.
En ook als jezelf wat zoekt gewoon hup zoeken en kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die price checks op Basil Market kloppen voor geen meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:50:
Beter een kleine richting wat je ongeveer ervoor betaald dan helemaal niks hebben o mee te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:50:
Dark Mushroom, de pricechecks worden automatisch gegenereerd door het resulataten van de auctions op Basil Market. Dus dan heb je tenminste een richtprijs wat mensen er al eerder hebben voor geboden. En je zal zien, door wat ervaring in auctions, kan je wel hebben dat je een scroll van 20k verkoopt voor 40k door bijvoorbeeld iemand die hem dringend nodig heeft.

Ook moet je opletten om bij pricechecks bovenaan je wereld te kiezen, elke wereld heeft natuurlijk zijn eigen economie en hanteert eigen prijzen (staat standaard op Scania, dus opgelet). Ik vind het een uitstekende website vinden, ik verkoop dagelijks mijn drops en als lvl 29 rogue mag ik zeggen dat ik niet echt arm ben hoor ;)

Als je wat meer ervaring hebt in auctions kan je eenvoudig op zoek gaan naar n00bs (gisteren nog een Pan Lid gezien voor 1k) die spullen te laag geprijsd aanbieden, met wat geluk kan je voor een appel en een ei iets duur kopen en terug verkopen. Mja je hebt steeds de kans dat andere mensen het item ook vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind BasilMarket ook wel handig om dingen te verkopen, maar omdat er heel veel auctions zijn die nergens op slaan en waar dingen zogenaamd voor 1k ofzo verkocht zijn, kloppen die price checks meestal niet, daarom ga ik liever naar Sleepywood.net om te kijken hoeveel iets waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Is Ossyria al open voor westerse servers? En met welk level is het verstandig de boot te nemen? Kan je eigenlijk wel weer terug (heen en weer)?

Het is al weer een jaar geleden denk ik zo dat ik het heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, Ossyria is er al een paar maanden :)
Het kost 5k om met de boot te gaan en je bent 10 minuten onderweg, en je kan gewoon weer terug.
Het is verstandig om er rond level 35 ofzo heen te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:03:
alleen lvlen is zooooooooo saai :(
en natuurlijk isser ook niemand online :/
Ik ben bijna de gehel dag wel online :+
Wel makkelijk werk met internet ;) maar ja ik zal denk ik jou hoge lvl niet bij kunnen houden.

Ben al bijna lvl 40 :+ hehe
Vanmorgen even op werk gelvlt, hoop vrijdag misschien al lvl 40 te worden :)

[ Voor 15% gewijzigd door TrekDr0p op 10-01-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maja :p dan zal ik ook weer wat door moeten lvlen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:52:
Ja, Ossyria is er al een paar maanden :)
Het kost 5k om met de boot te gaan en je bent 10 minuten onderweg, en je kan gewoon weer terug.
Het is verstandig om er rond level 35 ofzo heen te gaan
dan moet ik dus nog even w8en met mn lvl 19 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH !!

Binnen een uurtje maakt Telenet mijn verbinding in orde, alhoewel ze de betaling nog niet hebben ontvangen. Ze willen een uitzondering maken omdat ze begrijpen dat ik de PC dringend nodig heb (ik heb natuurlijk niet verteld dat het over MS ging :+). Dus vanavond kan ik verder spelen en eindelijk mijn 2nd Job Adv doen, hopelijk heb ik genoeg cash om mijn nieuwe outfit te betalen (heb onlangs nieuwe starz gekocht hé) ;) Ik heb alvast nog wat spullen liggen die ik kan verkopen of dragen ;)

Ondertussen is er een collega ook begonnen met MS, hij vind het een fijn spel en gaat voor Archer ;) Hij is inmiddels al level 9 en ik ga hem vanavond introduceren op DMC :)

/me trakteert iedereen van GoT op een pintje voor de steun in deze MS-loze periode

:+ }:O :+ }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ben zelf vandaag ook weer een uurtje wezen "levelen" maar dat duurt een eeuwigheid op lvl64
Zit nu op de 70% maar kan de fut gewoon niet meer opbrengen om maar keer op keer dezelfde monsters te killen (nu weer Red Drakes)...

Mensen, MS wordt op den duur eeeeeerg monotoon.
Ik speel al sinds de Beta en heb nu totaal geen fut meer. Vroeger was ik ook zo fanatiek zoals de meesten atm zijn hier in dit topic, maar geloof me. Als je het lvln nu al saai vind wacht dan maar tot je wat hoger bent...

Anyways, leuk te lezen al die posts mensen.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik speel ook al sinds vorig jaar (oktober ofzo) en af en toe is het zwaar vervelend. Maar ik speel maar af en toe, dus het lukt me nog wel :), ben nu lvl 45 dus kan aan jr yeti beginnen. De jr grupin waren zwaar vervelend. ongeveer 5+ lvl's daar zitten te trainen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja vanaf ik me niet meer amuseer dan stop ik er mee, heb dan toch een leuke tijd gehad hé ;) Ik denk dat je elk spel om de duur wel beu wordt hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Het mooie is wel dat je gewoon rustig een maandje kan stoppen en daarna weer verder kan gaan als je weer zin hebt :)
Heb ik met de meeste online games gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Wow, net wel 15 minuten de tijd gehad om te spelen! Eindelijk lvl 24 gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<-- Level 30 Sin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

still @ lvl 19 .. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren was het toch een kostelijke dag voor mij, heb toen ik mijn 2nd Job Adv gedaan heb tevens een nieuwe outfit gekocht (want ik liep nog met een lvl 20 outfit rond) en toen per ongeluk een verkeerd kleur (het moet goed zijn hé). Ik had dan ook nog wat solo PQ gedaan (de andere hebben mij alles laten doen, komt er van als je enkel n00bs vind) en toen heb ik nogal wat pots gebruikt.In het midden van de avond had ik wel geteld 12000 mesos over.

Heb daarna mijn Auctions op Basilmarket afgelopen, alles laten finaliseren en die mensen gecontacteerd, heb ze bijna allemaal gevonden. Dan nog wat leuke drops (Blue Pilfer, lvl 40 Rogue Pants, etc..) en ik eindigde vannacht op een slordige 250k.

Alhoewel de FAQs mij vertellen dat ik voornamelijk in Ant Tunnel moet trainen verkies ik toch liever Burnt Land, okay ik verspil meer potions maar het is eens een andere omgeving (ik kom verder zelden in Perion) en de drops (zowel in cash als items) vind ik wel beter.

Gisteren heb ik ook mijn collega wat zitten lvlen, hij is nu lvl 10 Archer ;) Het viel mij op dat hij op bepaalde moment geen XP kreeg toen ik Green Mushies ging killen, weet iemand hoe dat komt? Bij de Snails ging dat wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Alles 5 lvls boven zijn level is te hoog. Hij krijgt dan geen EXP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank u RaDKiLL, wist ik namelijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal maar weer eens wat trainen morgen, vanavond niet egt veel zin :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ej:)
Kunnen jullie misschien vriend v an me helpen, hij kan namlijk maplestory niet openen:

Afbeeldingslocatie: http://img483.imageshack.us/img483/4291/maple7ge.jpg

Weet iemand wat hij hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al re-install geprobeert? download gwn de setup van de alternatieve link in de sp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De MSSetup.exe heb ik weg gehaald, veroorzaakte teveel dataverkeer. Binnenkort is hij wel weer online denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja, dan zul je het moeten doen met de setup van mapleglobal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik nog wat PQ gedaan, ik ben nu inmiddels lvl 30 met 98.98% op de teller. Ik ga het erg jammer vinden om geen PQ meer te kunnen doen, ook omdat je soms leuke items krijgt. Zijn er later ook een soort van PQs voor hogere levels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Die zijn er (nog) niet nee.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopelijk later wel ^^ zoals zakum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 12:15:
Gisteren heb ik nog wat PQ gedaan, ik ben nu inmiddels lvl 30 met 98.98% op de teller. Ik ga het erg jammer vinden om geen PQ meer te kunnen doen, ook omdat je soms leuke items krijgt. Zijn er later ook een soort van PQs voor hogere levels?
In Ludibrium (schrijf ik dat goed?) komt later ook een PQ van level 35-50.
Maar tegen die tijd ben je zelf al wel hoger dan level 50, denk ik.
Maple Global is niet de snelste met updates >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:09:
[...]
In Ludibrium (schrijf ik dat goed?) komt later ook een PQ van level 35-50.
Maar tegen die tijd ben je zelf al wel hoger dan level 50, denk ik.
Maple Global is niet de snelste met updates >_>
Dus Ludibrium (ik had al wat van die screenshots gezien) is een andere eiland hé? Ik dacht in feite dat dit meer voor de hogere levels was. Is het in feite goed om om Osyrria te trainen als lvl 31 Assasin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:57:
[...]

Dus Ludibrium (ik had al wat van die screenshots gezien) is een andere eiland hé? Ik dacht in feite dat dit meer voor de hogere levels was. Is het in feite goed om om Osyrria te trainen als lvl 31 Assasin?
Ja, die is alleen nog niet uit.
Mja ossyria kun je heen geen en dan de Orbis Tower op Jr Sentinals.
Heb er zelf nooit geleveled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
You've waited.

You've asked for it.

And now...

...you're about to get it.

Big updates coming soon...

Play hard.

-The MapleStory Staff-

ik ben benieuwd wat ze ermee bedoelen, ik wil graag nieuwe dingen en maple gaat er zo wel op vooruit. ik hoop echt voor lumbrigem, want zo krijg je meer zin om te train en van die konijntjes killen is ook wel fun

groetjes, lvl 47 bandit: SerpentSlide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je dat gezien slayeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Net als waar alle belangrijke updates en informatie wordt getoond. www.mapleglobal.com natuurlijk ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe dank u, ik bezoek de website in feite zelden ;) (en hier op het werk kan ik er niet op)

Ja het nieuwe eiland zit er inderdaad wel aan te komen, maar ze zeggen letterlijk wel updates dus er hangt meer in de lucht. Maar wat? Nieuwe pet? (ik had al zo'n zwarte gezien in verschillende filmkes, en die ziet er mij super uit) Misschien eindelijk windowed spelen? (zonder die .dll want die is bij de laatste update gewoon nutteloos) Wie weet iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
guild's komen er al zeker aan.( coooooooooooooooool)
en hoop voor lvl 80 items en zeker wel voor lundi en item-pounch.,
wij pwn'en maple sea ya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Kben er nu weer een tijdje uit, ben op 50% als L33 Fighter. Ben echt übervet met mijn max stats, echt lekker :)
Maja de verveling slaat een beetje toe. Hopen op die L35 chainmail door 3 dagen op leaties te hakken gaat echt vervelen hehe. Op fire boars ging ik echt lekker kreeg ook best veel drops maar die leatties zijn maar stom :) Misschien nog gauw effe tot L34 komen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh L33 nog maar, dan haal ik je vanavond even in ;) Op dit moment L31 (92.25%) en ik jaag op Boars en Fire Boars, qua drops zat ik gisteren wat in een dipje (gewoon een L35 Legolier). Vanaf nu koop ik ook enkel scrolled weapons meer. Ik denk dat ik met mijn unscrolled Meba nog door zal gaan tot L40, dan heb ik wat geld gespaard (dus ook geen nieuwe outfit meer denk ik) en dan zal ik aan L40 helemaal in het nieuw zijn met een vette scrolled claw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ja dat scrollen ik zit er nog altijd een beetje over in twijfel. Het is gewoon fucking duur of je moet al iemand vinden die 4 voor 80k verkoopt ofzo. Het werkt niet altijd, en je gebruikt die dingen als je flink doormaplet net 1 week ofzo voor die 5 levels.... Het is wel zo dat die gescrollde equip soms wel echt lekker is hoor, maar om nu altijd in die ouwe zooi rond te lopen, nieuwe equip ziet er gewoon vetter uit meestal. Ben ook weer aan de gang hoor, vanavond L34 hopelijk :) Zit je op broa? ik ga ook boars hunten namelijk. Werd gek van die leatties.Ik heb trouwens het idee dat het spel wat sneller gaat? iemand dit ook?

[ Voor 6% gewijzigd door REDFISH op 16-01-2006 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zit ook op Broa, IGN SaikoSin zoek me ff op ik blijf nog een half uur online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

voeg jij mij effe toe ik weet niet wat je naam nu precies is met of zonder underscore etc
ik heet mehbeh

Vandaag de hele dag gemaplet bijna 35 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn naam is gwn zonder underscore ;) maja, vandaag ook beetje gelvled.
deze keer niet alleen gelukkig
trekdrop had 1 drop, eloon 1 above average :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ben nu L35 kostte me nogal wat uurtjes maar goed. Nu komt het dus. Ik had 7 scrolls 6 10% en 1 60%, en mag je raden hoeveel het er gedaan hebben.......... 1 dus. De 60%. die andere 6 voor dex en def op overall gloves en hat deden hetallemaal niks, wat een BS. Echt ik koop nooit meer 10% scrolls. Gelukkig was alles via quests of iets dergelijks, maar echt bleh! Wil rowen the fairy cursed dolls doen, maar dan moet je weer eerst jack sweatbottom doen, en die is weer zeik bleh! Naja kap ermee, al vanaf half 11 vanmorgen aan het maplen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:09:
voeg jij mij effe toe ik weet niet wat je naam nu precies is met of zonder underscore etc
ik heet mehbeh

Vandaag de hele dag gemaplet bijna 35 :D
added :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Maandag de 23ste eindelijk de update.
Helaas gaat het vandaag niet door, door een probleem met de verspreiding van de patch.
Nou ja dat zeggen ze dan, ik denk dat er meer is.

Nou ja kan niet wachten tot er een guild gemaakt kan worden :)
En de items voor de pets die erbij gaan komen, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een Dark Ritual gevonden :), ik ben weer blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ben benieuwd naar die updates. Ben een tijdje geleden ook heel veel quests gaan doen, en heb nu eigenlijk vrijwel alles af. Maar het nadeel van die quests tot nu toe vond ik, dat het vaak enorm lastig was om te halen omdat je iets moest killen dat boven je niveau ligt. Hopelijk krijg je veel zinnige dingen bij de nieuwe quests en zijn ze ook ietsje makkelijker. Bijvoorbeeld nu moet ik in totaal iets van 2000 cursed dolls regelen voor een L40 armor. Nou en de dingen die dat droppen (zombie lupins) kan ik maar 1/3 hit ratio raken. Zwaar klote dus.

Maja trainen, ik train gewoon altijd op het maximaal haalbare. Kies gewoon een monster uit dat ik 100% hit en wat ik binnen 2 à 3 meppen kan killen. Dan level je het snelste ook al is het saai. Dus je kunt normaal levelen, zonder skills bijvoorbeeld als warrior, dan moet ik op wild boars vechten 550 HP 2 hits dood gemiddeld. Of ik doe allerhande andere dingen met mijn powerstrike zoals fire boars, 900 mp of dingen op orbis 1100-1300 , maar dan kost het meer in potions, maar tot nu toe haalde ik dat er altijd uit met de drops en het geld.

Moet wel zeggen dat het nu een beetje leuk begint te worden. Nog effe mijn dex nog een beetje hoger doen zodat ik vrijwel alles raak, en dan hupsakee lekker in strength pompen en knallen met die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Klinkt allemaal goed, maar als je cursed dolls wilt, is het soms makkelijker om daarheen te gaan en kijken of er clerics zijn die alleen maar zitten te trainen daar. En eventueel aan hun vragen of je tegen een kleine vergoeding die cursed dolls kan kopen.
Of misschien mensen uit je lijst vragen of die je kunnne mee helpen de 2300 cursed dolls te krijgen.

De update is nu bezig dus om 10 uur moet de patch klaar zijn :)
MapleStory will be going through a scheduled patch on Monday. January 23rd.

The patch will last for approximately 4 hours, and users will not be able to access the game during that time.

All users are advised to safely log off by then.

<MapleStory Patch>

- Server : All game servers.

- Time : Monday, January 23rd, 5:00 am ~ 9:00 am GMT

(12:00 am ~ 4:00 am EST)
Ben benieuwd hoe het gaat, of er nog problemen gaan ontstaan waardoor het langer duurd.
Wel een voorbeeld, de meeste amerikanen zullen slapen als de patch klaar is. Dus wij Europeanen kunnen rustig testen en vechten.

En allemaal veel red cards zien te scoren he, kijken of we allemaal multi multi multi miljonair kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 01:07

CSB

:D

Red Cards??
Ben de patch aan het binnenhalen ;)
EDIT: WERKT NIET!!

[ Voor 81% gewijzigd door CSB op 23-01-2006 10:12 ]

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 22:56:
Net een Dark Ritual gevonden :), ik ben weer blij
Very nice ! Mijn laatste drops zijn een L40 Bowmen Top en een Power Crystal (toen was ik ff met REDFISH samen naar Orbis gegaan).
REDFISH schreef op maandag 23 januari 2006 @ 01:47:
Ben benieuwd naar die updates. Ben een tijdje geleden ook heel veel quests gaan doen, en heb nu eigenlijk vrijwel alles af. Maar het nadeel van die quests tot nu toe vond ik, dat het vaak enorm lastig was om te halen omdat je iets moest killen dat boven je niveau ligt. Hopelijk krijg je veel zinnige dingen bij de nieuwe quests en zijn ze ook ietsje makkelijker. Bijvoorbeeld nu moet ik in totaal iets van 2000 cursed dolls regelen voor een L40 armor. Nou en de dingen die dat droppen (zombie lupins) kan ik maar 1/3 hit ratio raken. Zwaar klote dus.
Ik ben altijd al een grote Quest-fan geweest, ik vind het niet lastig om moeilijke kills te doen. Wat ik het moeilijkste vind is dat je soms gewoon echt dure items nodig hebt. Bijvoorbeeld een refined Diamond voor die zwetende kerel in de Sauna. De items heb ik al, maar om 80k te investeren in die Quest en dan een Sauna Robe te krijgen vind ik (ik ben dus een unfunded Sin en ik heb elke cent nodig) moeilijk, zelf voor een niet gierige Belg :+
REDFISH schreef op maandag 23 januari 2006 @ 01:47:Maja trainen, ik train gewoon altijd op het maximaal haalbare. Kies gewoon een monster uit dat ik 100% hit en wat ik binnen 2 à 3 meppen kan killen. Dan level je het snelste ook al is het saai. Dus je kunt normaal levelen, zonder skills bijvoorbeeld als warrior, dan moet ik op wild boars vechten 550 HP 2 hits dood gemiddeld. Of ik doe allerhande andere dingen met mijn powerstrike zoals fire boars, 900 mp of dingen op orbis 1100-1300 , maar dan kost het meer in potions, maar tot nu toe haalde ik dat er altijd uit met de drops en het geld.

Moet wel zeggen dat het nu een beetje leuk begint te worden. Nog effe mijn dex nog een beetje hoger doen zodat ik vrijwel alles raak, en dan hupsakee lekker in strength pompen en knallen met die hap!
Ik train ook altijd op het maximaal haalbare, zo staat in de meeste FAQs geschreven dat ik best train op Wild Boars (kan ik in 2 hits doen), maar ik train lekker op Fire Boars (3 hits). Het lvlen is dan inderdaad wel vrij saai maar zo gaat het vooruit en heb je de kans op de beste drops. Ik investeer wel in masaaaaaaaal veel pots. Soms koop ik makkelijk voor 100k aan pots, dan ga ik een hele nacht gaan killen en heb ik iets van 125k (Fire Boars = veel mesos) en soms een goede drop. Dus ik heb toch een klein beetje winst met wat geluk. In Orbis vind ik trainen best wel traag, maar ja ik ga altijd mee met een pak vrienden ;) REDFISH, vanavond ben ik ook online dus ik zie je wel weer ;)
TrekDr0p schreef op maandag 23 januari 2006 @ 07:20:
Klinkt allemaal goed, maar als je cursed dolls wilt, is het soms makkelijker om daarheen te gaan en kijken of er clerics zijn die alleen maar zitten te trainen daar. En eventueel aan hun vragen of je tegen een kleine vergoeding die cursed dolls kan kopen.
Of misschien mensen uit je lijst vragen of die je kunnne mee helpen de 2300 cursed dolls te krijgen.
Ja dat doe ik ook soms, ik probeer zo actief mogelijk te zijn op Basilmarket en daar sla ik soms mijn slag (nu nog wachten op een goedkope Refined Diamond).
TrekDr0p schreef op maandag 23 januari 2006 @ 07:20:
De update is nu bezig dus om 10 uur moet de patch klaar zijn :)
Woohoooooo ! Ik kan niet wachten, REDFISH mss dat we vanavond wel naar Lubidinges gaan hé :)
Red Cards???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Err.. werkt wel. lol. Heb die window patch geinstalleerd en dan werkt het niet. Maar als je dat D3d8.dll (?) file weghaalt doet ie het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d3d8.dll, is dat niet voor het spel windowed te spelen? Ik heb dat nog nooit succesvol kunnen installeren, heeft het ooit bij je gewerkt CSB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Red cards zijn voor een nieuwe quest/event.

Happy lunar new year ofzo, de monsters droppen random een red card.
Dan moet je naar een chinees in ellinia en nog een paar steden, en dan krijg je random 1k -10Mil mesos

Afbeeldingslocatie: http://image.mapleglobal.com/event/20060117/HappyLunar.jpg
Hello, Maplers!
MapleStory Client ver. 0.16 is now released!
We have gone through major changes in our game, and below is the overview of what's in store for you:

< Game >

- Level 80, 90, and even 100 items will now be available through the monster drops!
- The Guild System has been implemented. You can now form your own guild at Orbis Guild Park and register your guild emblem. Hunt and move together in a guild!
- The general game UI has been improved.
- A dynamic dressing room is now available in the Cash Shop. Try on items before you buy and see how they look while performing actions with your character.
- The quest system has gone through a complete overhaul. Finding and keeping track of the quest progress will become much easier with the improved quest information function.
- Visit the guide section of the website for more details.
- A change in pet command: loveyou -> iloveyou

< Event >

- The Lunar New Year Event will take place until February the 1st. Porridge, Red Envelopes, and Mr. Moneybags¡¦ check the event notice for more details.

< Item >

- The Item Pouch for Pets
- Megaphones
- Orbis Plastic Surgery Coupon
- For you football fans, MapleBowl Cash Items
- To celebrate the New Year, Lunar New Year Celebration Cash Items
- Various level 80-100 items
- Too many in-game and cash items to list them all¡¦ =)

A new MapleStory for the New Year¡¦ many more updates and releases are scheduled for release in the coming month(s), so stay tuned.

Happy Mapling!

-The MapleStory Staff-

[ Voor 89% gewijzigd door TrekDr0p op 23-01-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er wel vet uit :) Ik kan niet wachten tot vanavond, als ik het goed heb is Lubidinges nog niet van de partij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:01:
d3d8.dll, is dat niet voor het spel windowed te spelen? Ik heb dat nog nooit succesvol kunnen installeren, heeft het ooit bij je gewerkt CSB?
Jazeker. Tot nu.

En nu hebben ze ook een servercheck...
Oja. btw: Afbeeldingslocatie: http://www.ndbergen.speedlinq.nl/tada.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Legoland rules :D
Ik heb helaas een error na de update, dus moet even maple opnieuw installeren en patchen aangezien de full client nog niet beschikbaar is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus nu niet meer? Ik wil het eindelijk eens windowed spelen, zou het zoveel makkelijker maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
De full version is te downloaden..
en meow zal ik even mijn dll bestand online zetten voor je?
Want ik heb nergens problemen mee.

http://www.dutchmapleclan.nl/downloads/d3d8.dll

[ Voor 18% gewijzigd door TrekDr0p op 23-01-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die .dll stond daar toch allang? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank u TrekDr0p, ik ga het vanavond testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
holly ********************** we zijner eindelijk! the best, the largest patch van maple ooit!~!!!!@!!~!!~!~@! ik kan neit w8en tot de patch klaar is, ow babay! en eindelijk item pounch, meteen kopen. en in de guild, yaw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Trekdrop:
Hoe weet je dat je er geen problemen mee hebt als je niet op Maple kan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:30:
@ Trekdrop:
Hoe weet je dat je er geen problemen mee hebt als je niet op Maple kan? :P
Ik ben net idd tot de ontdekking gekomen, dat dat bestand de oorzaak is van de error in maple.
Dus ik zal opzoek moeten gaan naar een ander programma, of bestand.

DXWnd doet het wel goed bij mij :)

[ Voor 6% gewijzigd door TrekDr0p op 23-01-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL dus als ik het goed heb kan je niet windowed Maplen met de nieuwe patch, dus best DXWnd gebruiken. Misschien handig dat dit ook op DMC site komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

WOoehoe ik zal er vanavond zijn, vanaf 6 uur ben ik er wel :D

Moet zeggen dat het wel veel gezelliger is in een groepje, maar echt snel levelen doe je gewoon alleen, want meestal zitten de mensen wat te ouw hoeren en doen ze niet genoeg. Of hebben ze weer geen pots etc. Ben es benieuwd naar die nieuwe dingen. Jammer alleen van die shops waar je kleren kunt uitproberen, ik hoop alleen dat als je iets meegenomen hebt boven je level, dat je niet in de shop te krijgen is dat je dan toch via die shop kunt kijken hoe het je staat haha!

Trouwens over die diamand he saiko/meow. Je moet maar zo denken als je die quest doet en je doet daarna de cursed dolls dan krijg je je L40 hoed gratis. Bij mij kost die hoed 200.000 mesos. Dus al zou ik een diamond kopen voor 100k dan nog had ik die zeg maar gratis, ervan uitgaande dat ik zeg maar ook wat over zou houden aan de gespendeerde pots.

[ Voor 25% gewijzigd door REDFISH op 23-01-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
REDFISH schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:53:

Moet zeggen dat het wel veel gezelliger is in een groepje, maar echt snel levelen doe je gewoon alleen, want meestal zitten de mensen wat te ouw hoeren en doen ze niet genoeg. Of hebben ze weer geen pots etc. Ben es benieuwd naar die nieuwe dingen. Jammer alleen van die shops waar je kleren kunt uitproberen, ik hoop alleen dat als je iets meegenomen hebt boven je level, dat je niet in de shop te krijgen is dat je dan toch via die shop kunt kijken hoe het je staat haha!
Ik gok dat ze bedoelen de cash shop.
Voor zover ik het had begrepen.

hier is trouwens DxWnd te downloaden.
http://www.dutchmapleclan.nl/downloads/DXWnd.rar

[ Voor 11% gewijzigd door TrekDr0p op 23-01-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:53:

Inderdaad REDFISH, ik denk er net zo over. Ik ga ook niet graag in een Party op van die nutteloze missies. Op mezelf level ik veel sneller, ik doe het liever op mijn eigen manier. Ik kijk waar we vanavond ergens kunnen afspreken, kunnen we allebei op een bepaalde plaats staan in Burnt Land bvb (dus geen Party) en stoefen met onze drops ;) Gisteren vond ik het ook vrij lastig dat sommige mensen begonnen te zagen etc.. Ik doe liever gewoon mijn eigen ding ;)

@ TrekDr0p, bedankt ik check het vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Ik heb nu ook even die window mode link in de StartPost gezet, misschien makkelijker als je het weer eens een keertje wilt opzoeken.

Tevens zal ik eens even kijken of ik er een leuk verhaaltje bij kan zetten over de nieuwe GUILD functie.

[ Voor 5% gewijzigd door TrekDr0p op 23-01-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

StartPost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Jah, maar ik kreeg een error.
Bestandje verwijderd en hoppa, werken. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
CSB schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:50:
Jah, maar ik kreeg een error.
Bestandje verwijderd en hoppa, werken. :S
Hoe bedoel je dit?
Je kreeg die error, je verwijderde het *.dll bestand en toen deed maple het weer?
Of deed hij ook al window mode zonder dat bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Yippie, aardig veel nieuwe quest. Toch wel goed gedaan zo met die lampjes waar een nieuwe quest is.
Ik was net wel kwijt waar je 100% scroll kon kopen in orbis, maar die zit nu op 14th floor :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG ik kan echt niet wachten !!!! Nog 45 minuten en ik ben online !!!! Aaaargggghhhh it's killing me :D

Off topic :: Net even een Nederlandse klant aan de lijn, haar naam is Nepperus Trijnie :+ Waar halen ze die namen toch :D _/-\o_ No offense Nederlandse vrienden ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 17:51 . Reden: sorry ff off topic lachen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
yo mensen

weet iemand waar het Maple Story College zich bevind in NL? ;)
is er niet hoor, maar ik ben zo zat van mijn eigen school dat ik echt zo graag naar dat soort school zou willen. want eigenlijk zou het best kunnen:

Maple Geschiedennis
Vecht Technieken
Maple Aardrijkskunde
Strategie les
Godsdienst van alle folkeren van Maple
Monsterkunde
practijk les(op de computer, speciaal gebouwt voor maple ;) )
ParyFormatieKunde(PFK)
Verzorging(pets Bijv.)
Economie(de prijzen van maple, en hoe je geld te besteden)
Skillkunde(skill's uit je kop kennen)
ThiefKunde
BowmanKunde
MageKunde
WariorKunde

zo dan zou je het al druk genoeg hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik krijg die DXWnd niet aan de praat, help iemand? (MSN/IRC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
kies maar
MSN seikomantis at zonnet punt nl
icq 92461570

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

added :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 19:54 . Reden: nu nog ff accepten of online komen hé ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb em ook maar gedownload :)

maar nou krijg k dit:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wareznet/Maple.JPG

maar kben nog helemaal niet ingelogt :O

en k hoor van anderen dat het allemaal gwoon werkt? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij blokkeert je firewall MapleStory want de servers zijn naar mijn weten niet "Under Inspection"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerst ff alle toegang gegeven nzo.

werkte niet.

zone-alarm afgesloten , uitgezet , heb k t nog steeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
W00t bij mij doet hij het, nu nog tijd vinden om het te spelen. Ik denk dat ik vrijdag een 50/50 neem 50% GW en 50% MS :9

Komt er nog een (got)Guild op Broa?

[ Voor 14% gewijzigd door MonkeySandwich op 23-01-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vash, Trekdrop, Neos en ik hebben net een guild gemaakt in Scania.
Hij heet Kansloos (Neos' idee volgens mij :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

...en het voordeel van een guild is ?
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.