@ Kixtart, al geprobeerd op basilmarket.com? Ik verkoop daar dagelijks al mijn spulletjes
Gisterenmorgen vroeg opgestaan om MS te spelen

Ik was toen net level 28 en ik had me voorgenomen om die avond level 30 te zijn, ik heb de hele dag goed gespeeld (met tussenpauzes toch, heb een variatie van PQ, Ant Tunnel en wat Quests gedaan) en tegen een uur of 3 's nachts was ik level 29 met 82.85% aan XP. Ik besloot om toch maar in mijn bed te kruipen, vanavond kan ik het ook nog doen dacht ik zo bij mezelf.
Vanmorgen sta ik op, toch nog even kijken zei ik tegen mezelf. Ik zet mijn computer aan, en tot mijn grote verbazing : internet dood ! Bel ik deze morgen naar Telenet, blijkt dat ze mijn internet hebben afgesloten omdat ze mijn betaling (die ik wel degelijk vorige week in orde heb gemaakt) nog niet hebben ontvangen

Oh nee, nu moet ik nog een werkdag of 3 wachten alvorens ik mijjn 2nd Job Advancement kan maken !

Qua timing zit het me echt niet mee, ik ben hopeloos en ik vertoon lichtelijk afkickverschijnselen (handen beginnen te trillen, ik heb hallucinaties over Mushmom en Evil Eyes, ik spreek mijn collega's aan met MS-termen, zweet op mijn voorhoofd, etc..). Help !
Ik ga toch nog een fax versturen en kijk of ik hen niet kan dwingen het internet terug te activeren met mijn betalingsbewijsje.