Het Playstation Portable topic Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 6.311 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Awkwarding schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:18:
De witte versie van de psp, met welke firmwires wordt deze geleverd?
(nee, ik heb hier nog niet over gezocht. staat hoogst waarschijnlijk wel in het topic. hoogst wsl ook meerdere keren. je hoeft het ook niet te zeggen, maar mag wel ;) )
Je weet hoe je het kan vinden, maar je bent toch te lui ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Phuncz schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:33:
[...]

Je weet hoe je het kan vinden, maar je bent toch te lui ? :X
het was eigenlijk meer een uitlokker voor bijdehande opmerkingen :P . (en een beetje dat ik eigenlijk geen tijd heb om te internetten)

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141058

Awkwarding schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:37:
[...]

het was eigenlijk meer een uitlokker voor bijdehande opmerkingen :P . (en een beetje dat ik eigenlijk geen tijd heb om te internetten)
hmmm ik weet cker dat je sneller vind als je zoekt dan hier op antwoorden te wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Anoniem: 141058 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:45:
[...]

hmmm ik weet cker dat je sneller vind als je zoekt dan hier op antwoorden te wachten 8)7
mwa, ik wacht niet op het antwoord. Ik kijk soms gewoon een keer (F5 ;) )
maargoed, laten we het maar ontopic houden 8)7

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

jongens, weet iemand of die arcade kast van TETRIS al een beetje fatsoenlijk draait op PSP MAME?

anyone please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Heb een probleempje, mijn klepje lijkt niet perfect te sluiten. hij zit wel dicht, maar aan één kant steekt hij nog een klein stukje uit, iemand hier ervaringen mee?

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 11-01-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 40554 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:16:
Heb een probleempje, mijn klepje lijkt niet perfect te sluiten. hij zit wel dicht, maar aan één kant steekt hij nog een klein stukje uit, iemand hier ervaringen mee?
Welk klepje, die onder je neus en boven je kin? Dat vonden wij ook al. :7

Ik neem aan dat je het UMD klepje bedoelt. Je kan m zelf een beetje bijbuigen, maar dan moet je wel weten wat je doet. Anders ruilen/opsturen, maar dan loop je het risico dat je er 1 krijgt met een hoop dooie/luie pixels, en dat wil je ons niet aan doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

huh dit is wel vaag, ik start net opnieuw mijn pc weer op:
dan installeerd windows xp automatisch weer die hoofd host usb driver geval ding en ziet hij mijn psp weer niet, maar als ik die weggooi ziet hij hem weer wel...

dus elke keer als ik mijn psp aan mijn pc hang moet ik weer die hoofd host verwijderen

btje klootn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Zamorano schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:22:
[...]

Ik neem aan dat je het UMD klepje bedoelt. Je kan m zelf een beetje bijbuigen, maar dan moet je wel weten wat je doet. Anders ruilen/opsturen, maar dan loop je het risico dat je er 1 krijgt met een hoop dooie/luie pixels, en dat wil je ons niet aan doen. ;)
Je hebt m'n dag gemaakt :D _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zamorano schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:22:
[...]

neej idd :) en het is idd het umd klepje ... en bijbuigen heb ik al een beetje geprobeerd, maar helpt niet echt ;)

Ik heb ook al op google iets gevonden, en er waren een paar mensen die er last van hebben ...
vandaar ik hier ook ff vraag :p

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 11-01-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Weet iemand een pokergame voor op de psp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141058

143029 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:37:
Weet iemand een pokergame voor op de psp :D
ja ik had er paar maanden geleden een

http://pspupdates.qj.net/...o-addict-v06-for-psp.html

there you go :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

als ik deze settings gebruik die in de startpost staan
http://www.tweakers.net/ext/f/65995/full.jpg

krijg ik 2 zwarte balken in mijn psp schem boven en onder (beeld te klein dus) wat is de juiste verhouding van een psp scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

480x272 oftewel 16:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-04 20:49
hoi mannen!

ik heb ff een vraagje.

ik heb gehoord/gelezen dat de nieuwste witte psp (v2.5) een beter scherm heeft..klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat is nieuw :) Veel kan er niet aan het scherm verbeterd worden, buiten de responstijd voor donkere kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
http://cgi.ebay.com/PSP-C...75556QQrdZ1QQcmdZViewItem

dit is wat deze verkoper zegt:

This is the new white version Japan PSP and is confirmed to have a better screen than the US or UK versions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Tnx! helaasch geen texas hold em :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:09
Firmware 2.60 Hacked - First Homebrew Emerges!

Tetris on 2.60 Firmware.

This has been confirmed to work on PSP firmware version 2.01, 2.50, and 2.60 US
Sweet, homebrew op 2.60 eindelijk!

[ Voor 6% gewijzigd door ElayZ op 12-01-2006 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-04 14:03
Met kernel-acces? Tetris lijkt me iets dat ook makkelijk in de user-mode kan draaien.. en daar heb je nix aan voor je isootjes.

Overigens hoop ik ergens wel dat de firmware niet gekraakt kan worden. De PSP wordt met verlies verkocht, de winst moet van de software komen. Als dat echter niet lukt wordt de PSP verliesgeven, en dat kon wel eens iets slechts voro de toekomst gaan betekenen.

Ikzelf draai natuurlijk wel isootjes, anders is het slecht voor mijn eigen toekomst :P Maar ik hoop dat de mensen die het zich kunnen veroorloven wel gewoon hun spul kopen :)

[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 12-01-2006 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 22:40
frickY schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 08:51:
Met kernel-acces? Tetris lijkt me iets dat ook makkelijk in de user-mode kan draaien.. en daar heb je nix aan voor je isootjes.

Overigens hoop ik ergens wel dat de firmware niet gekraakt kan worden. De PSP wordt met verlies verkocht, de winst moet van de software komen. Als dat echter niet lukt wordt de PSP verliesgeven, en dat kon wel eens iets slechts voro de toekomst gaan betekenen.

Ikzelf draai natuurlijk wel isootjes, anders is het slecht voor mijn eigen toekomst :P Maar ik hoop dat de mensen die het zich kunnen veroorloven wel gewoon hun spul kopen :)
Kan je dat laatste nog eens uitleggen? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:10

henri8096

BIM is not a software!

ElayZ schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 08:25:
[...]

Sweet, homebrew op 2.60 eindelijk!
Bron ?????

(en als dit waar is, dan zitten we binnenkort op 2.70 o.i.d.)

[ Voor 16% gewijzigd door henri8096 op 12-01-2006 10:18 ]

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
Dalma schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 00:19:
http://cgi.ebay.com/PSP-C...75556QQrdZ1QQcmdZViewItem

dit is wat deze verkoper zegt:

This is the new white version Japan PSP and is confirmed to have a better screen than the US or UK versions.
iemand nog een antwoord hierop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107958

frickY schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 08:51:

Volgens mij hoort dit soort reacties niet op GoT thuis, misschien is gamer(t).nl wel wat voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-04 19:42
Heb net mijn Spiderman 2 UMD binnen gehad :)

Ik heb hem op 6 december geregistreerd en nu al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-04 14:03
Geloof dat mijn komisch bedoelde opmerking niet begrepen wordt.
Ik bedoel te zeggen dat als elke firmware altijd gekraakt wordt toch een groot deel vd mensen gekopieerde spelletjes gaat spelen. Sony maakt verlies op de verkoop van de PSP, en winst op de spellen. Maar als niemand spellen koopt, wordt de PSP in zjin geheel verliesgevend, en dat kon misschien wel eens betekenen dat hij niet wordt doorontwikkeld.
Daarom hoop ik eigenlijk dat deze, of de volgende, formware niet wordt gekraakt, waardoor mensen wel spelletjes moeten kopen.

Met als bijnoot, dat ikzelf ook isootjes draai omdat ik me de spelletjes niet kan veroorloven. Ik heb de PSP zelf gewonnen met een puzzeltje, zonde om hem niet te gebruiken.

@Sjoan
Ik hem me ruim daarvoor geregt maar nog niets ontvangen :?

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 12-01-2006 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
frickY schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:44:
Ik bedoel te zeggen dat als elke firmware altijd gekraakt wordt toch een groot deel vd mensen gekopieerde spelletjes gaat spelen. Sony maakt verlies op de verkoop van de PSP, en winst op de spellen. Maar als niemand spellen koopt, wordt de PSP in zjin geheel verliesgevend, en dat kon misschien wel eens betekenen dat hij niet wordt doorontwikkeld.
Daarom hoop ik eigenlijk dat deze, of de volgende, formware niet wordt gekraakt, waardoor mensen wel spelletjes moeten kopen.

Met als bijnoot, dat ikzelf ook isootjes draai omdat ik me de spelletjes niet kan veroorloven. Ik heb de PSP zelf gewonnen met een puzzeltje, zonde om hem niet te gebruiken.

@Sjoan
Dat maakt je niet minder hypocriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-03 16:36
Ik zie nu op yourpsp dat je een umd etui krijgt als je je regt. Ben ik blij dat ik het nu pas ga doen, die spiderman 2 had ik al gezien en de film niet spectaculair ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-04 12:25

|:(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 22:40

@Sjoan
Wie ben ik om over andermans financieën te oordelen natuurlijk, maar mij lijkt het dat als je echt geen 50 Euro om de x maanden kan uitgeven aan een spel, noch er eens eentje voor je verjaardag/sinterklaas,Nieuwjaar,... kan vragen, je je PSP best verkoopt en met dat geld heel wat nuttige dingen kan doen.
Tenslotte heeft iemand die een Ferrari wint ook niet het recht de brandstof te stelen..
Maar nogmaals, wie ben ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Daar geef ik je gelijk in. Zelf heb ik ook nog maar 1 spel gekocht omdat ik de rest gewoonweg niet interessant vind. Maar binnenkort komen er zeer aardige games uit en de kans is groot dat ik alleen voor die nieuwe games een tweede PSP haal voor die 2.0 en hogere games. Zelf maak ik veel gebruik van PSP Radio, PMP en UMD Emulator (Lemmings Beta olé olé). Die dingen kan ik echt niet meer missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Vandaag mijn spiderman binnen gekregen, ik had mijn PSP 3 weken geleden geregistreerd. Lekker snel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117149

Hoi allen,

Ik had een tijdje geleden een vraag gesteld. Die luide alvolgt:

Kan je je iPod aansluiten op je psp en vervolgens films kijken vannaf je iPod...

Nu was dit niet mogelijk. Via je iPod overigens nog steeds niet maar er is wel een verdomd goed alternatief nu. Check het plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.geekstuff4u.com/images/s25psp.jpg
(link)

Je raad het al, het is een 2,5" HD mounter. Dit apperaat kan dus data versturen naar een ander apparaat. Daarom werkt het met de PSP. Je selecteert het bestand dat naar de PSP moet en kopieeren maar. :P
Goed bedacht. Leuk voor als je op vakantie gaat.

Alleen mijn mening over "bulten" opslag capaciteit en PMP's:
ONZIN! Tussen de 1 en 8 GB (mini sd kaartjes dus) is genoeg voor films kijken op je PSP. Waarom? Omdat je een film maar 1 keer kijkt en hem daarna er toch weer af gooit. En aangezien een film bij mij van 700MB-xvid naar 150MB-MP4(avs) gaat, is kan je al bijna 6 films kwijt van anderhalf uur.

Enigste afweging die je eigenlijk moet maken is, uber veel opslag en extra tool in je zak of genoeg opslag en geen extra tool in ze zak. (Als je het ding alleen voor de PSP gebruikt natuurlijk).

Ik persoonlijk? Ik wacht nog ff op de 4 en 8GB Mini SD kaartjes. Als deze er zijn kelderen de 1 en 2 GB kaartjes wel en koop ik daar een paar van. Ik hou het liever klein. Komt nog is bij dat ik toch maar 6 uur achter elkaar kan kijken wegens accu. Als je dan dat schijf ding zou kopen moet je er eigenlijk ook direct een extra battery pack bij hebben. Maar dat is een detail.

Die schijf-doos kost 98 dollar en een 40 gig 2,5" schijfje kost 75 euri. Maakt dus 173 euro voor een externe (PSP) schijf van 40GB.
Een 1GB Mini SD kost momenteel 80 euro. Ik denk dat dat wel naar 40 zakt als de nieuwe er zijn.

Have fun met je afweging! :P

Greetz

EDIT: met mini SD word bedoeld Memory Stick Pro Duo

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 117149 op 12-01-2006 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-04 10:50
En wat kan je met een mini SD in een PSP :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:58

inXs

known as inXs

Er zijn ook goedkopere schijfdozen hoor ;) En goedkopere 2.5" hd's te krijgen, voor 125 euro kan je ook al voor 40gb klaar zijn.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinTV
  • Niet online
TranceSetter schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:53:
En wat kan je met een mini SD in een PSP :?
proppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trancesetter.... mijn fout..
we bedoelen allemaal deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.project-design.com/Sony/PSP/PSP_Memory_Stick_1G.jpg
"Memory Stick Pro Duo" modellen natuurlijk. My bad...

En over die goedkopere, al bestaande, schijf dozen... De vraag is of die data kunnen versturen naar een ander apparaat. Het lijkt me dat je met deze ook nog een locatie op het andere apparaat moet aangeven.

Ik denk namelijk ff aan de praktijk. Een psp kan namelijk geen data "ophalen" vannaf USB. De PSP kent 1 fuctie voor de USB poort. Dat is: doorgeven dat de USB functie aanstaat en "luisteren" of er iets binnen komt.
Kort samenvattend: De externe USB HD doos moet data naar een bepaalde directory op je PSP pompen anders heb je er niks aan.
Eens?

Greetz.

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 117149 op 12-01-2006 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:01
Dalma schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:41:
[...]

iemand nog een antwoord hierop?
er staat geen bron bij dus is waarschijnlijk gewoon een verkooppraatje van een zielige nerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
De schermpjes van de witte PSP's zouden beter zijn.
Dwz minder dode pixels, responsetijd enzo weet ik niets van eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:04

Polycom

Poes van goud

Ik heb even een vraagje:

Omdat ik zeer waarschijnlijk een stage plek heb in Amsterdam, moet ik 5 keer per week 1,4 uur met de trein reizen. Daarom wil ik graag een psp kopen, het liefst een witte. Maar ik heb nog geen witte psp in de winkels zien liggen, dus ik vroeg me af wanneer hij komt? Plus, kan ik zonder problemen een psp kopen en 'cracken' zodat ik homebrew erop kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PuDy schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:11:
Ik heb even een vraagje:

Omdat ik zeer waarschijnlijk een stage plek heb in Amsterdam, moet ik 5 keer per week 1,4 uur met de trein reizen. Daarom wil ik graag een psp kopen, het liefst een witte. Maar ik heb nog geen witte psp in de winkels zien liggen, dus ik vroeg me af wanneer hij komt? Plus, kan ik zonder problemen een psp kopen en 'cracken' zodat ik homebrew erop kan spelen?
Witte PSP zijn alleen uit gekomen in Japan. Ze komen hier ook niet, wel kun je kopen via ebay en marktplaats. Je kan homebrew spul erop draaien als je firmware niet hoger is dan 2.0. Firmware 1.5 is ideaal, anders moet je de firmware downgraden. Dit is niet zo moeilijk, er wordt op verschillende site goed uitgelegd.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 24869 op 12-01-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

PuDy schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:11:
Ik heb even een vraagje:

Dag Syd,

de witte komt niet naar nederland, alleen in japan te koop.

Groetjes,
David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:04

Polycom

Poes van goud

Anoniem: 24869 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:40:
[...]

Witte PSP zijn alleen uit gekomen in Japan. Ze komen hier ook niet, wel kun je kopen via ebay en marktplaats. Je kan homebrew spul erop draaien als je firmware niet hoger is dan 2.0. Firmware 1.5 is ideaal, anders moet je de firmware downgraden. Dit is niet zo moeilijk, er wordt op verschillende site goed uitgelegd.
Hmm vreemd, ik dacht dat de witte psp ook naar europa zou komen.. misschien een fake bericht ergens ofzo. Tegen die tijd dat ik een psp heb, kijk ik zelf wel ff rond hoe ik moet downgraden enzo.

Een vriend van mij heeft nog wel een vraag, hij heeft 2.01 en ik lees net dat die ook gekraakt is. Komt daar nu een speciale downgrader voor, of werkt dat niet zo?

gr een psp leek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

welke extra's zitten er in firmware versie 2.60?
ivm 2.00

misschien iets voor de TS ?

nouja toch ff gegoogle't :)

Sony heeft nieuwe firmware (besturingssoftware) met versienummer 2.6 uitgebracht voor de PlayStation Portable. De belangrijkste nieuwe mogelijkheden zijn het afspelen van WMA-geluidsbestanden en het toevoegen van RSS-feeds aan het netwerkmenu. Logisch, want ieder apparaat kan tegenwoordig wel met RSS overweg. De bestandsgrootte van de update is 18 MB.
bron

wat is rss feet?

location free wasdat? beschikbaar vanaf 2.5 ?

dr is nogal wat verandert kheb een maandje niet gespeeld met mijn psp (omdat ik lcs bijna in 1 ruk uit had gespeeld en dat vond ik zonde) :+

nogmeer shit
tv kijken op je psp

jaja ik weet het het zal al wel 100x langsgekomen zijn maarja ik ga niet het hele topic weer overnieuw lezen :+

[ Voor 100% gewijzigd door kaasaanfiets op 12-01-2006 21:00 . Reden: grrr tags ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:01
PuDy schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:43:
[...]

Hmm vreemd, ik dacht dat de witte psp ook naar europa zou komen.. misschien een fake bericht ergens ofzo. Tegen die tijd dat ik een psp heb, kijk ik zelf wel ff rond hoe ik moet downgraden enzo.

Een vriend van mij heeft nog wel een vraag, hij heeft 2.01 en ik lees net dat die ook gekraakt is. Komt daar nu een speciale downgrader voor, of werkt dat niet zo?

gr een psp leek
die is nog (lang?) niet 'gekraakt', men kan er nu tetris op draaien, nou geweldig... je hebt er zelfs gta bij nodig, maarja meeste mensen hebben die wel (die een psp hebben dus :z )
ik hou et wel een beetje bij omdat ik zelf ook 2.01 heb :)
een of andere fanjita is bezig met een eboot loader voor deze versie, een eboot loader kan programma's opstarten voor de psp die niet afkomstig zijn van sony :) zogenaamde eboots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand waar ik de Hori LCD Screen Protector for PSP kan kopen?
ik ken een site waar die 10 euro is en dan zijn de verzendkosten ook nog 6 euro ... beetje te veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Anoniem: 117149 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:27:
Trancesetter.... mijn fout..
we bedoelen allemaal deze:
[afbeelding]
"Memory Stick Pro Duo" modellen natuurlijk. My bad...

En over die goedkopere, al bestaande, schijf dozen... De vraag is of die data kunnen versturen naar een ander apparaat. Het lijkt me dat je met deze ook nog een locatie op het andere apparaat moet aangeven.

Ik denk namelijk ff aan de praktijk. Een psp kan namelijk geen data "ophalen" vannaf USB. De PSP kent 1 fuctie voor de USB poort. Dat is: doorgeven dat de USB functie aanstaat en "luisteren" of er iets binnen komt.
Kort samenvattend: De externe USB HD doos moet data naar een bepaalde directory op je PSP pompen anders heb je er niks aan.
Eens?

Greetz.
Ja eens, maar dat doet dit kastje dus ook ;) Ik heb ergens in dit topic 2 dingen samengesteld, een 2,5HD en zo'n omhulsel, op dat apparaat kon je mappen aanmaken en tevens dingen dus versturen via een usb kabel, ofwel ideaal voor een psp dus :)

Als je het graag wilt weten, spit ik het topic nog wel even voor je door :P

[ Voor 6% gewijzigd door inXs op 12-01-2006 21:41 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
ik heb vandaag mijn white psp giga pack besteld.

krijg 'm als het goed is volgende week binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127560

Vraagje ik heb vandaag me psp valua pack binnen .. met 2.00
kan je nu nog steeds die gratis spiderman krijgen als je je inschrijft ? wat moet je dan opsturen? dat ene van www.yourpsp.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
liksang.com

wordt waarschijnlijk een behoorlijk bedrag aan btw en douanerechten betalen, maar goed, misschien komt het door zonder problemen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Phant0m schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 17:08:
[...]

bron van de 4gb en 8gb mem.sticks is trouwens

http://www.memorystick.com/en/events/ces2006/exhibit.html

voor de mensen die het willen weten
No real surprise, but it looks like Sony will be releasing their 4 and 8GB Memory Stick PRO Duo cards in 2006. So you'd better start saving up now if you really want to make your new Sony Ericsson W810i into a $1500 8GB MP3 playin' musicphone.
1500 dollar voor een stick met een mp3telefoon pfieuwww laten we het zonder telefoon op 1000dollar houden... nou dat word me wel een beetje tegek...

met een 8gb stickje zou je dan een HDfilm op je stick kunnen zetten? :+ of kan het schermpje van de psp die resolutie niet aan?

[ Voor 9% gewijzigd door kaasaanfiets op 12-01-2006 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koekoek2003nl schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:16:
[...]

No real surprise, but it looks like Sony will be releasing their 4 and 8GB Memory Stick PRO Duo cards in 2006. So you'd better start saving up now if you really want to make your new Sony Ericsson W810i into a $1500 8GB MP3 playin' musicphone.
1500 dollar voor een stick met een mp3telefoon pfieuwww laten we het zonder telefoon op 1000dollar houden... nou dat word me wel een beetje tegek...

met een 8gb stickje zou je dan een HDfilm op je stick kunnen zetten? :+ of kan het schermpje van de psp die resolutie niet aan?
Volgens mij kan een PSP niet groter dan 4gb memory cards aan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Daar komt vast wel een update voor uit. Sony is ook niet dom :) Wat wel de vraagis wat de prijs van de memorystick wordt, want ik zou er dus écht niet meer als 300-400 voor uitgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
kan iemand mij de bekendste psp scene websites geven?

zoiets als de xbox-scene.com voor de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-04 12:12
Ligt het aan mij of is het tijd voor een nieuw topic?
We zitten al over de 1000 replies heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

TranceSetter schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 02:13:
Daar komt vast wel een update voor uit. Sony is ook niet dom :) Wat wel de vraagis wat de prijs van de memorystick wordt, want ik zou er dus écht niet meer als 300-400 voor uitgeven...
Reden genoeg om een 2.7 firmware update te lanceren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 18:47

FaceDown

Storende factor.

[...]

Gewoon effe geduld hebben. Het is een kwestie van tijd dat die 8GB stick 100 of 200 euro kost. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Dalma schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 09:23:
kan iemand mij de bekendste psp scene websites geven?

zoiets als de xbox-scene.com voor de xbox
http://pspupdates.qj.net/

(Vooral door de 2.0 support)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dit soort links mogen wat mij betreft niet ontbreken in de SP.
Was er al niet iemand (TranceSetter?) bezig met het nieuwe topic? Wordt nu wel een beetje tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:44

Martinspire

Awesomeness

idd gaat lekker dit

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Als je al ervaring hebt met films op je PSP zetten, dan weet je dat je je (dvd, xvid, divx) films moet omzetten naar het MP4(avc) formaat.
Als ik vervolgens een film omzet, stel een xvid van 700MB, kan ik hem verkleinen, met goed behoud van kwaliteit, tot 150MB.

De kwaliteit is dan gewoon goed. Het formaat: AVC - 368x207 - 256Kbit - 96Kbit (audio) - 29.97FPS

Als je een hogere kwaliteit wil, die van umd bijvoorbeeld worden de bestanden een stuk groter.
Maar met 1GB aan opslag capaciteit is het niet echt gangbaar om het te doen. Je kan namelijk dan maar 1 film kwijt op je mem stick. Als echter de 4 en 8 GB stick er zijn word het wel gangbaar. Je kan dan respectievelijk 3 a 4 of 7 a 8 films op je mem stick kwijt.

Echte HD op je PSP gaat natuurlijk nooit lukken omdat de resolutie van HD veeel te hoog is. Namelijk de volgende:
720i - 1280x720 interlaced
720p - 1280x720 progressive
1080i - 1920x1080 interlaced
1080p - 1920x1080 progressive
(Lees voor meer info)

Er zijn nou eenmaal twee standaarden vraag me niet waarom. ;)
Het "HD" formaat op je PSP word dan iets van: AVC - 480x272 (max reso psp) - 512Kbit - 128Kbit (audio) - 29.97FPS

Let op: Zorg dat je een goede source hebt anders zul je amper verschil zien. Bij animatie films zou ik zowiezo het eerste formaat aanhouden omdat in die films vaak grootte kleurvlakken zitten die makkelijk te comprimeren zijn.

Ik hou het lekker op het eerst genoemde formaat. Dit vind ik goed te doen en ik kan 3 1CD films op mijn mem stick van 1GB. Plus nog wat Simpsons. Die zijn bij mij van 150MB naar 50MB gegaan...
Hmm ff rekenen.. 1GB / 50 MB = een heleboel Simpsons! :D Woehoe! Lost-jes erbij en ik vermaak me wel in de trein!

Hoop dat je er wat aan hebt aan dit verhaal, koekoek2003nl.. Greetz

Links:
PSPVideo9 - Video convert software voor PSP (wel bekend lijkt me).

Xilisoft video converter - Nog een andere converter.

Alles over omzetten van video's naar psp formaat met PSPVideo9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Laatst online: 21:43
Hey KCBone, bedankt voor je uitleg. Misschien kun je het stukje een beetje uitbreiden om in de startpost te zetten. Ik heb er in ieder geval veel aan gehad, bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NP! graag gedaan.
Wat zou je nog meer willen weten?

Ik heb nog wel iets voor jou en overige tweakers. Namelijk:

Wat is het video formaat van een UMD film?

Heb al ff gezocht (ik geef toe, niet echt goed :P) maar kon (nog) niks vinden.
Ik zoek ff verder en post hier ;)

Greetz, KC

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 117149 op 13-01-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Van een UMD Video is het (voor zover ik weet) AVC formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Phuncz schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 10:29:
[...]

Reden genoeg om een 2.7 firmware update te lanceren ;)
Een 3.0 firmware met routenavigatie-mogelijkheid, een aantal simpele spellen ingebouwd in de PSP, zoals tetris e.d.
Mogelijkheid voor complete resolutie films (zelf omgezette)
En iedereen die hem installeert krijgt een tegoedbon van 40 euro voor de even dure gps module :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Zamorano schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 12:58:
[...]

Dit soort links mogen wat mij betreft niet ontbreken in de SP.
Was er al niet iemand (TranceSetter?) bezig met het nieuwe topic? Wordt nu wel een beetje tijd. :)
Komt goed, komt goed. hoop het nieuwe topic nog te plaatsen vandaag. beginpost zal dan wel hetzelfde blijven voor nu even (druk druk druk), maar zal dan in de loop van komende week aangepast worden.

Ik zoek alleen nog iemand met veel homebrew-ervaring die een stuk in de startpost wil schrijven :) kandidaten mogen zich melden op het e-mailadres: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/110998/FFFFFF/000000/1
Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whatzert schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:23:
Van een UMD Video is het (voor zover ik weet) AVC formaat.
Dat snap ik.. alleen bitrate en reso ben ik in geinterresseerd...

en..
TranceSetter schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:26:
[...]

Een 3.0 firmware met routenavigatie-mogelijkheid, een aantal simpele spellen ingebouwd in de PSP, zoals tetris e.d.
Mogelijkheid voor complete resolutie films (zelf omgezette)
En iedereen die hem installeert krijgt een tegoedbon van 40 euro voor de even dure gps module :)
Een bron pls? Lijkt me een broodje aap toch? Of is dit serieus?

En verder,
ik heb ff gezocht naar het UMD format. het volgende kwam ik tegen:
Now for another possibility which we believe will give you amazing mobile impact with your customer/clients right now.... and that is the Sony PSP (Playstation Portable)...

I can safely say that this is far and away the best optimized device for mobile MP4 video playback available, with a beautiful 16:9 widescreen high-resolution screen and a dedicated GPU (Graphics processing Unit) which makes a world of difference for better frame rates (fps - frames per second), and it can handle MP4 bandwidths up to 1500kbps.. way beyond that possible with processors in smartphones.. (normally 128kbps or 192kbps is max possible there). There is only one word to describe watching your first video on a PSP, and that is "AWESOME" (esp. off the UMD video disks produced by Sony).

Only one downside is that Sony has prevented the PSP from allowing playback from memory stick media at the full native resolution. Maximum possible is 320x240/30fps/1500kbps (Stereo/128kbps), and widescreen: 368x208/30fps/1500kbps (Stereo/128kbps). The native resolution of the PSP is 480x272 but Sony wants to ensure they shift lots of their UMD Video disks, and for the time being, they have not released a UMD disk burner.. Not sure if they ever will. Still, in our opinion, the 368x208 option off memory stick is VERY impressive, and the excellent 30 frames per second and smooth playback gives a high-quality feel. The other big benefit is that Sony is encouraging lots of sales (due to the business model being driven by games and UMD video disk sales) and so in US, the device-only can be picked up from $250... a bargain for such a powerful machine.

(Bron)
Dus ik mag aannemen dat het UMD formaat is AVS - 480x272 - (maarliefst) 1500Kbps - 128Kbps (audio) - 29,97FPS

Maar helaas.. Sony wil nog wel graag wat UMD films verkopen en daarom hebben ze de mem stick ondersteuning voor dit formaat eruit gesloopt. Blijkbaar, want ik heb het nog niet getest namelijk met mijn 2.6 firmware. Ga ik vannaaf doen. :D Ben benieuwt.

Ik hou het forum op de hoogte.

KC.

EDIT:
Firmware 2.5 is al uitgebuit. Exploided dus.

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 117149 op 13-01-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
2.6 ook al ;)

KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leed! voor sony!

1337! VOOR ONS! :D

Maar ik wil eerst een volledig schakelbare hack (tussen mod en orgineel) voordat ik hem ga modden. Ik wil best 30 euri voor een spel lappen op marktplaat namelijk. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 117149 op 13-01-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Is dit nou iets anders dan de 2.5 tetris hack van Fanjita? En in hoeverre is het betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 117149 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:39:
[...]

Een bron pls? Lijkt me een broodje aap toch? Of is dit serieus?
Sorry, kon het niet laten om dit ter plekke te verzinnen ;) zou wel erg mooi zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ronwiel,
Wat ik zei. Tis een exploid. Geen hack dus. Maar het begin is er.

Ik raad iedereen met firmware 2.01 af om te gaan homebrewen. De kans is namelijk groot dat je je PSP omtoverd tot een kunststoffen steen (filmje gaat over een andere hack btw). Ofwel: de prullebak in. Sony heeft je dan ook niet veel meer te melden wat betreft garantie.

En TranceSetter,
Wil je me niet meer zo geil maken!?! :*) B)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 117149 op 13-01-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 13:54

DizzyWeb

Ondertiteld

Zo, PSP terug van weggeweest. Opgestuurd naar Sony vorige week omdat ie geen UMD's meer wilde laden. Nu weer terug, vorige week donderdag opgestuurd. Gisteren had ik 'm al kunnen hebben maar de bel was stuk dus ik hoorde die TNT dude niet. Een week dus. Nouja, ze hadden minimaal 2 weken voorspeld, dus ik ben tevreden.

En, tis een gloednieuwe. Geen krasjes meer, knoppen zijn weer perfect, extra memory stick, reserve headphones, enz :) Nu alleen nog zorgen dat WiFi weer werkt. Doet het niet meer, me oude psp had er geen enkel probleem mee.

edit:
Woops, moet ik natuurlijk niet vergeten MAC adres in de router aan te passen, WiFi werkt weer...

[ Voor 11% gewijzigd door DizzyWeb op 13-01-2006 16:05 . Reden: Woops... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en welke versie heb je gekregen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 13:54

DizzyWeb

Ondertiteld

Een 2.01, maar ik gebruik toch geen homebrew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog ff iets.

SONY! IK WIL ME WELKOMSPAKKET NU WEL IS! :P

Hebben jullie het kaartje op de bus moeten doen of wat aanmelden op de yourgamingname.net site al genoeg?

EDIT:
Ik zal vannaaf ff een mooie post neergooien over het omzetten van video's. Met plaatjes en al. Alle codecs en wat het beste resultaat is qua kwaliteit/grootte ratio.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 117149 op 13-01-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
Anoniem: 24869 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:40:
[...]

!!!!! OP SCHIPHOL PLAZA!!!! iets van 300e !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 117149 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:15:
Nog ff iets.

SONY! IK WIL ME WELKOMSPAKKET NU WEL IS! :P

Hebben jullie het kaartje op de bus moeten doen of wat aanmelden op de yourgamingname.net site al genoeg?

EDIT:
Ik zal vannaaf ff een mooie post neergooien over het omzetten van video's. Met plaatjes en al. Alle codecs en wat het beste resultaat is qua kwaliteit/grootte ratio.
En dan zal ik dit met uw toestemming in de SP plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij deze toestemming. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Als, en ik zeg als, UMD video's AVS hebben vraag ik me af waarom die ook op 1.5 draaien terwijl dat geen AVS ondersteunt.
Dat zou mogelijkheden bieden :)

[ Voor 3% gewijzigd door SH4D3H op 13-01-2006 16:57 . Reden: Tiepvout door lichtgebrek :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik krijg mijn psp dus niet online met WPA, heb net 64 random characters over zitten tikken (en das een kut klusje) maar ik krijg een timeout. Ben niet van plan om mn security omlaag te gooien, dus een oplossing zou mooi zijn.

Draai de laatste firmware (2.6) met WPA AES.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is AVC trouwens.. ik tikte ook steeds AVS. Fout dus!

Uhm over je opmerking,
het is zo dat AVC niet ondersteund werd in Mem Stick modem. Via UMD ondersteunde 1.5 het wel gewoon.

En crashone..
waarom geen WEP dan (dus eigen key invullen/opgeven)? Werkt als een trein bij mij..

Suc6.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 117149 op 13-01-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Inderdaad, MPEG4 AVC werd altijd al ondersteund via UMD, hardwarematig zelfs. Vanaf v2.0 is de ondersteuning voor memorystick tot 76800 pixels er gekomen. En vanaf 2.6 geloof ik is full res AVC via memorystick ondersteunt als het digitaal gehandtekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mag ik hier vragen over emulators stellen ?
zo ja hier is de vraag hoe krijg ik bijv een snes emulator op mijn psp ?
groet Ernst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Goede guide om DVD films op je PSP te krijgen? Met plaatjes?
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Ik quote mezelf maar weer eens.
Zamorano schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:02:
Voor in de SP:
DVD to PSP Conversion Guide

Wat er nu in de SP staat vind ik nogal mager, als je een beetje ervaring hebt kom je er zelf wel uit maar anders vind ik dit wel een goede guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phuncz schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:43:
Inderdaad, MPEG4 AVC werd altijd al ondersteund via UMD, hardwarematig zelfs. Vanaf v2.0 is de ondersteuning voor memorystick tot 76800 pixels er gekomen. En vanaf 2.6 geloof ik is full res AVC via memorystick ondersteunt als het digitaal gehandtekend is.
Dat is het dus. Ik heb op Full Res ff wat dingetjes getest en het ziet er echt vet uit! alleen jammer dat er van een xvidtje nog 790 MB overbleef op 900Kbps. Wel erg hoog ik weet het. Maar ff testen.
Ik ben momenteel druk bezig met een uber post over het omzetten van video voor de PSP. Voor de volgende SP.

More comming up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mja, het ligt er maar juist aan hoe je het bekijkt. Een DVD --> PMP formaat in 480x272 in goede kwaliteit zal wat plaats innemen ja. Echter als je wat episodes van bv. Family Guy en South Park encode, merk je dat 80MB per episode gewoon goede kwaliteit geeft met 512kbit average. Ik gebruik zelf PMP Simple, wat heel eenvoudig werkt om bestaande DivX/XviD te reencoden. En het werkt bijzonder snel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kom ik nog op terug.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165729

Kan iemand mij helpen? Ik ben met video9 aan het coderen, maar krijg met mijn firmware 1.5 steeds incompatible data.
Dit is wat ik gecodeerd heb: een dvd (.vob) van 4 gb (de TMF Yearmix opgenomen van TV),
gecodeerd met de volgende settings:
Modus SP >CBR Bitratio 450 kbps
res: 368 x 208 Frameratio 14.985
Bewerkingen: two

Audio:
bitratio: 64 kbps Kanalen stereo
Sample ratio 24000 Hz Volume: 200%

Wat doe ik fout?
Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Anoniem: 117149 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:09:
Uhm over je opmerking,
het is zo dat AVC niet ondersteund werd in Mem Stick modem. Via UMD ondersteunde 1.5 het wel gewoon.
Dus GTA op 1.5 moet kunnen, AVC video was toch het belangrijkste knelpunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Laatst online: 21-04 20:16
Eindelijk ook een PSP met GTA gekocht :)
Nu wil ik een paar filmpjes op m'n PSP zetten met PSP Video 9, maar het programma zegt dat de PSP niet gevonden is, terwijl ik toch echt de goede schijf heb ingegeven (I:). Hebben meer mensen hier last van? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Waarschijnlijk heb je je memorystick nog niet in de sp geformatteerd, waardoor psp video 9 de mappen-structuur van de psp niet herkent, en dus zegt dat de psp niet is gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Anoniem: 117149 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:09:
[...]

En crashone..
waarom geen WEP dan (dus eigen key invullen/opgeven)? Werkt als een trein bij mij..

Suc6.
Omdat WEP niet veilig is (vooral als er veel data over je netwerk gaat, wat bij mij dus het geval is), en bij WPA gebruik ik ook een eigen key, alleen deze heb ik ooit een gegenereerd met een scriptje.

Lees dat meer mensen problemen hebben met WPA.

* CrashOne gaat nog maar even proberen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
ik gebruik hier thuis mijn wireless linksys router om op internet te kome. Heb als beveiliging: 'WPA-PSK (TKIP)' en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

SH4D3H schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 20:51:
[...]

Dus GTA op 1.5 moet kunnen, AVC video was toch het belangrijkste knelpunt?
Nee, GTA draait niet op 1.5 omdat er belangrijke firmware dingetjes (PRX files en dergelijke) ontbreken waar GTA specifiek naar zoekt. Deze zitten wél in 2.0 en nee, deze kunnen ook niet door het editen of bijplaatsen van files opgelost worden omdat ze geëncrypteerd/digitaal gehandtekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 11:25
ruudvdsanden schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 22:41:
ik gebruik hier thuis mijn wireless linksys router om op internet te kome. Heb als beveiliging: 'WPA-PSK (TKIP)' en werkt perfect.
Zelfde hier ...no problems. WRT54G v3.1

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Phuncz schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:50:
Mja, het ligt er maar juist aan hoe je het bekijkt. Een DVD --> PMP formaat in 480x272 in goede kwaliteit zal wat plaats innemen ja. Echter als je wat episodes van bv. Family Guy en South Park encode, merk je dat 80MB per episode gewoon goede kwaliteit geeft met 512kbit average. Ik gebruik zelf PMP Simple, wat heel eenvoudig werkt om bestaande DivX/XviD te reencoden. En het werkt bijzonder snel !
Voor series, zoals lost of stargate bijvoorbeeld, gebruik ik vaak 256kbits, ziet er nog steeds super uit ook hoor ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik tegenwoordig voor films coderen het programma PSP Movie Creator het is van pqdvd en het werkt perfect! Eeen van de weinige programma's denk ik ook waar bij je ondertitels eronder krijgt!!
(hoewel alleen als je van DVD ript!) Moet nog even kijken of ik ook dmv VobSub ondertitels eronderkan krijgen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IK heb zonet mijn hori psp screenprotector binnegekregen ...
Kan iemand mij vertellen hoe dat ding eropmoet? want de handleiding is in het chinees :p
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.