Tijdje geleden had ik een topic
dit is een quotje:
Hoe dan ook, ik heb em dus vervangen door een 160 Gig WD. En die als enige erin gehangen.
Maar nu zette ik vanmorgen mijn computer aan, en ik kreeg precies etzelfde gezeik.
Windows could not start because the following file is missing or corrupt:
\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM
Ik kwam niet langs die error, ook niet na enkele reboots. Het was toen 15 graden in de kamer, de verwarming deed het nl ff niet. Maar nadat ik de verwarming had gemaakt, en een tijdje had zitten opwarmen, ging hij gelukkig weer aan.
En toen bedacht ik me dat ik vroeg al vaker problemen had met mijn computer als het koud is. Daar had heel toevallig, PRECIES een jaar geleden ook een topic over.
Het probleem daar is nooit opgelost, maar het ging vanzelf over. Waarschijnlijk toen het lente werd ofzo
. Maar ik vraag me dus af of get huidige probleem ook samenhang heeft
De specs:
NF7, 2800+ @ 2300 mHz, 2x512 mb @ 180 mHz, Western Digital 160 Gb, Ati x850xt, Audigy 2, Cdbrander + Dvdbrander, Enermax voeding 420 Watt, Koolance ps2 case.
Ik heb de IDE kabel ook al vervangen, maar het prob blijft. Ik begin dus te denken dat het niet aan de HD of Kabel ligt.... Gelukkig heb ik de oude HD nog niet weggegooid
Enlighten me with your ideas
dit is een quotje:
Iedereen adviseerde die HD het raam uit te gooien, ondanks dat de burn in test dus goed was.Maar nu het probleem: sinds 6 dagen krijg ik, als ik boot, eerst 2 a 3 wazige waarschuwingen die allemaal duiden op problemen met de HD (kan bestand niet vinden, is beschadigd, bad_pool_header). En dan na een paar keer opnieuw proberen boot ie gewoon, en draait ie als een zonnetje zonder problemen 48 uur achter elkaar, tot ik em weer een keer uitzet.
Nou de vraag; is er nog iets aan dat bootprobleem te doen, een of ander trucje.
Ik heb maxtor powermax gebruikt, en 4 burn in's gedaan, waarna ik werd verrast met de message:
your disk is guaranteed error free, of iets in die trend.... Right...
Hoe dan ook, ik heb em dus vervangen door een 160 Gig WD. En die als enige erin gehangen.
Maar nu zette ik vanmorgen mijn computer aan, en ik kreeg precies etzelfde gezeik.
Windows could not start because the following file is missing or corrupt:
\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM
Ik kwam niet langs die error, ook niet na enkele reboots. Het was toen 15 graden in de kamer, de verwarming deed het nl ff niet. Maar nadat ik de verwarming had gemaakt, en een tijdje had zitten opwarmen, ging hij gelukkig weer aan.
En toen bedacht ik me dat ik vroeg al vaker problemen had met mijn computer als het koud is. Daar had heel toevallig, PRECIES een jaar geleden ook een topic over.
Het probleem daar is nooit opgelost, maar het ging vanzelf over. Waarschijnlijk toen het lente werd ofzo
De specs:
NF7, 2800+ @ 2300 mHz, 2x512 mb @ 180 mHz, Western Digital 160 Gb, Ati x850xt, Audigy 2, Cdbrander + Dvdbrander, Enermax voeding 420 Watt, Koolance ps2 case.
Ik heb de IDE kabel ook al vervangen, maar het prob blijft. Ik begin dus te denken dat het niet aan de HD of Kabel ligt.... Gelukkig heb ik de oude HD nog niet weggegooid
Enlighten me with your ideas
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 09:54 ]