Ben 22. Game vanaf mijn 9e ofzo, begonnen met een NES niet echt serieus ofzo was voornamelijk mario 1, 2 en 3.
Daarna de SNES (10 jr was ik ongeveer(1994)) dat begon al wat serieuzer te worden, mario world kon ik vanaf start tot einde in ongeveer 20 min. uitspelen

(wel via geheime wereld). Mortal kombat en killer instinct ook gespeelt voor de SNES. Sim City ook nog, daar liet ik de SNES 's nachts wel eens voor aanstaan.
In '96 ofzo begonnen met een 286 meende ik die ik kreeg (schroot tegen die tijd ja maar goed was zeer leerzaam). Daar ben ik begonnen met BASIC (voornamelijk voorbeelden uit boek overtikken, kwam er vrij laat achter dat commentaarregels NIET overgetikt hoefde te worden

). Ook spelletjes gespeelt ala Jones in the fast lane, Streetrod als ik me me goed herinner, stunts ook nog etc etc...
Daarna een p133mmx geloof ik (97/98), dat was vooral de periode van visual basic 4.0 en transport tycoon. Flight Simulator '98 en F22 raptor ook.
Eind 2001 een PC gekocht met AMD dondervogel (1.4ghz) en gf3. Dat was vooral de tijd van Medal of Honor, die heb ik echt grijs gespeelt (online only dan). Toen Battlefield 1942 uitkwam eind zomer 2002 ben ik over gegaan (MOHAA was toch al verpest door cheaters). Wat mij enorm aantrok aan Battlefield 1942 was dat je kon vliegen en tanks/boten etc kon bombarderen online! Ben altijd wel een fan geweest van Flight Simulator en had daar ook best een ervaring mee maar miste een goede (makkelijke) multiplayer mogelijkheid. Hoewel Battlefield natuurlijk arcade gericht is kwam de flightphysics toch vrij realistisch over en je kon ook nog nme's neerschieten. Battlefield heeft zeker mijn game ervaring positief veranderd
Momenteel ben ik niet zo met games bezig, zal ook komen door mijn gfx (gf4) en het niet (soepel) kunnen draaien van nieuwere games, battlefield 1942 community is ook niet zo groot en interessant meer als het is geweest helaas.
Door de jaren heen heb ik meer gespeelt dan hierboven opgesomt staat, kan niet alles hebben

favoriete genres waren/zijn.
Simulaties (Flight Simulator/Sim Tower/Sim City),
FPS (vooral toen ik wat ouder begon te worden, MOHAA/BF1942, CS(S)/quake/unreal moet ik niks van hebben btw, voor konijntjes kijken ga ik wel naar buiten

,max payne en call of duty ook niet te vergeten ),
Racen (op zijn tijd, trackmania bijvoorbeeld, stunts vroeger, need for speed 3 hot pursuit, flatout (die was verrassend goed imho, helaas niet al te populair geweest).
RTS (c&c red alert/tiberiun sun, rise of nations, etc) Waar ik niet zoveel van op heb zijn adventures.
Als laatste nog even over mmorpg's, heb een paar maand intensief ROSE gespeelt was best leuk, freelancer valt er dacht ik ook min of meer onder, dat was ook geweldig. Maar dat je er maandelijks een bedrag voor moet betalen heb ik niet zo op eerlijk gezegt, maar moet denk ik maar aan het idee wennen want naar het schijnt komt er een Star Trek mmorpg en als fan klinkt het zeer interessant.
Al met al mag je denk ik zeggen dat ik van eenzame gamer min of meer de 'massa' ben gaan opzoeken

zal ook met ouder te maken hebben, vooral waar je online strategiën moet uitdenken (BF, mmorpg's) trekt mij enorm