Whatpulse Online Keyboard en muis tracker - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.893 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10 10:55
KompjoeFriek schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:18:
Dan kom je morgen iig hoog in de chatslet lijst ;)
Ik ga iig vandaag nog 650k halen, dus dat zit er dik in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hum land Nederland als enige van de 5 met een positieve output :Y) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:29
xiander schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:01:
[...]

Nee, probeer die 444k vanavond nog eens te pulse en als het dan nog niet gaat zal je moeten wachten tot morgen.

Btw. het totaal aantal keys van LL is serieus ingezakt.
Probeem is je average keys per seconds. Als je nu 10k pulst, en meteen erna 440k. Heb je in enkele seconden 440k geramt, denkt de whatpulse software. Dat kan natuurlijk niet.
Je moet dus een dusdanig aantal seconden wachten tot je avgKps onder de 3 raakt. Oftewel, deel het aantal keys dat je wilt pulsen door 3, en dat is het aantal seconden dat je minsten smoet wachten sinds je voorgaande puls.

Ik heb hier zelf helaas ook geen rekening mee gehouden, waardoor mijn MP-pulse vanavond pas volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou eigenlijk wel een handige feature zijn als er in het whatpulse progsel wordt gebouwd hoe laat en op welke datum je weer mag pulsen met het huidige key aantal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-10 11:54

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

hmmm, dacht ook dat t vandaag te doen was; net dus iets van 300k gepulsed... nie spectaculair, maar goed

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:39:
Zou eigenlijk wel een handige feature zijn als er in het whatpulse progsel wordt gebouwd hoe laat en op welke datum je weer mag pulsen met het huidige key aantal :)
Gelukkig werk je straks met de nieuwe versie met pulseprofielen, die kijkt naar de Avkps per profiel. Hierdoor kan je meerdere pc's vlak achter elkaar pulsen (met hele hoge avkps tot gevolg soms)

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Lighteye
Dat wil Bondt vast wel ff in zn calculator inbouwen ;)
"Als je nu xxx pulst geraak je op de 231de plek. Maar je moet wel nog 13uur wachten".

Ik ben er overigens op tegen nu alweer een nieuwe MP te plannen. Laten we asjeblieft eerst weer een paar maanden een normale output proberen uit te poepen. Dat is ook veel leuker voor het competitieverband, kijken hoe snelje stijgt ten opzichte van anderen.

Overigens zeer nette gezamelijke output gister. En even extra de handjes in 1 voor top-pulsers Bobje en Peter

// Edit
En ook een hoeraatje voor Pim dan voor zijn /5-gastvrijheid O+

offtopic:
Heb continue n irritant liedje in mn hoofd als ik die naam lees;
pééééter, ik vertrouw je voor geen méeééterr...
:+

[ Voor 20% gewijzigd door frickY op 05-12-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Gefeliciteerd met de MP luitjes, en ik zal de volgende keer een topicwaarschuwing neerzetten met de flushdag ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop eigenlijk wel dat LL het een beetje eerlijk houd nu, het is leuker om via competitie op #1 te komen dan omdat er gasten verwijderd worden bij LL :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Volgens mij zijn er meer mensen die vandaag nog gaan pulsen dus zal de output van vandaag ook niet :o tegenvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
* BasieP dacht ook dat we vandaag zouden pulsen.. net 600k gepulsed en als @home ze internet weer open gooit kan ik straks thuis ook nog 250k pulsen

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-10 15:06

DeluxZ

Livin' the good life

Top 1000 binnengedrongen >:) Nu flink sparen voor volgend jaar 8)7

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:57:
Ik hoop eigenlijk wel dat LL het een beetje eerlijk houd nu, het is leuker om via competitie op #1 te komen dan omdat er gasten verwijderd worden bij LL :o
Als er gasten bij LL verwijderd worden betekend dat simpelweg dat jullie al eerder op de eerste plek hadden moeten komen. Cheaters verwijderen is geen competitievervalsing he, cheaten zelf wel ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoZvy
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-10 15:16
Juist ook maar de keys op het werk gepulsed.
Dacht ook dat het voor vandaag was :o
Nu ja... ik kon ze gisteren toch niet gepulsed hebben aangezien ik (gelukkig) niet werk op zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Nou mensen gefeliciteerd allemaal met de mooie pulse, big thnx 2 bobje en .peter !

En ik ben het met Fricky eens dat we nog ff moeten wachten met het plannen van een volgende megapulse..maar ben erg blij met de resultaten ook qua de landen strijd :D

hmm.. ik heb net mn 300 K van mn laptop ook maar gepulsed wat ik de afgelopen maand niet kon pulsen vanwege dat ik dus 2.5 Milj wou pulsen op mn gamepc alleen nu heb ik dus een avkps van 3.98 :X

[ Voor 30% gewijzigd door FaBioTh op 05-12-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 14:45
frickY schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:37:
[...]

Probeem is je average keys per seconds. Als je nu 10k pulst, en meteen erna 440k. Heb je in enkele seconden 440k geramt, denkt de whatpulse software. Dat kan natuurlijk niet.
Je moet dus een dusdanig aantal seconden wachten tot je avgKps onder de 3 raakt. Oftewel, deel het aantal keys dat je wilt pulsen door 3, en dat is het aantal seconden dat je minsten smoet wachten sinds je voorgaande puls.

Ik heb hier zelf helaas ook geen rekening mee gehouden, waardoor mijn MP-pulse vanavond pas volgt.
Hmm dat zou beteken dat ik na die pulse van 300k op m'n laptop gisteren, vandaag nog niet kan pulsen voor een uur of 2 snachts? :s nasty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-10 13:35
frickY schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:45:
Ik ben er overigens op tegen nu alweer een nieuwe MP te plannen. Laten we asjeblieft eerst weer een paar maanden een normale output proberen uit te poepen. Dat is ook veel leuker voor het competitieverband, kijken hoe snelje stijgt ten opzichte van anderen.

offtopic:
Heb continue n irritant liedje in mn hoofd als ik die naam lees;
pééééter, ik vertrouw je voor geen méeééterr...
:+
Ik wacht sowiezo toch tot de volgende megapulse :) Bobje ook vermoed ik. Nog beter m'n best doen :)

[edit]
Whatpulse PM ontvangen (figuur zit in team "bLa"):
From Cubanisches Kannickel at 2005-12-05 11:23:48 (32 mins ago) CET

hey ya,
short question: do you want to come in our team???
it would be nice because we're on a good way to go on the top!!^^ so we need some members with some keys! WE ARE THE FUTURE, maybe...!! lol ...
I hope to hear from u!
cYa
Like echt niet :+

[ Voor 25% gewijzigd door Peter op 05-12-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sjonge jonge, je bent een dag weg, en GoT heeft een output van 70miljoen, LL zit dik in de min, Bobje staat op 1, alle landen behalve Nederland hebben een negatieve output, enorme pulses, enz.

Netjes hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

r0b schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:04:
[...]

http://forums.whatpulse.o...t.php?p=12723&postcount=3

Feli Bobje, er is alweer 1 iemand die denkt dat je een cheater bent. :+

Zeer nette output vandaag, vooral icm de -70 van LL en +7 van 1337. :)
quote: WPforum
the avkps isn't normal. it's not actually 0.02 and it's had been a bug for a long time now.

Bobje and the above user are abvous cheaters and should be deleted
:X

mag toch wel aannemen dat de admins van WP kunnen zien dat het niet zo is :?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-10 17:14
Niet helemaal, als je op klicks sorteert zijn er nog zat boven hem.
Gekkenhuis schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:40:
...nou ook maar even hopen dat hun inzien dat hij geen cheater is.
Dat zal vast wel goed komen, er zijn namelijk mensen met een grotere pulse en een hogere avgkps.
Naar mijn mening zegt de grootte van de pulse vrij weinig, als je het goed doet draait je PC gewoon stabiel en zou je zelfs rrn jaar kunnen sparen...

ps.
Als ik even Bobje's avgkps van zijn laatste pulse uitreken dan kom ik eigenlijk wel vrij hoog uit, maar aan de andere kant zij hij laats dat ie onder de les constant op een toetsje ging drukken, dus als je dat zo'n 15 uur per dag doet dan zou het mogelijk moeten zijn...

[ Voor 18% gewijzigd door n-i-x op 05-12-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
Afbeeldingslocatie: http://www.appget.nl/WhatPulse/grafiek/112414/teamrank/
Zo ziet dat plaatje eruit als je alleen met megapulses meedoet :)
Ik ben er alleen niet blij mee dat ik op plaatsje 25 terecht ben gekomen, dus ik denk dat ik vandaag en/of morgen nog even normaal pulse om iets hoger terecht te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Gekkenhuis schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:13:
[...]

[...]

:X

mag toch wel aannemen dat de admins van WP kunnen zien dat het niet zo is :?
Ik denk dat het wel wat meevalt, er zijn users die er veel verdachter uitzien die niet gebanned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik ben zo te zien maar 5 plekjes gezakt door de MP :) En dat is goed nieuws, want ik heb zelf nog niet gepulst. Sta nog in de top 200 :) En zo te zien sta ik morgen in de top 150 *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Ik kom net tot de conclusie dat ik 5 dagen geleden nog gepulsed heb en als ik nu pulse dat ik dan op een avgkps kom van meer dan 1,5. Is het verstandig om mijn keys nu te gaan pulsen? Ik kom daarmee op een totaal van 1,3 mln, dus de kans dat ze gaan kijken of ik cheat lijkt me relatief klein.

Zou ik het doen of niet... Hebben andere mensen ook ervaring met zulke hoge waardes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Niet online
ik dus :P.. ghhehe maar nee ik denk niet dat het veel uitmaakt maar maak je ook gebruik van meerdere pc's dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ksborg schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:59:
Ik kom net tot de conclusie dat ik 5 dagen geleden nog gepulsed heb en als ik nu pulse dat ik dan op een avgkps kom van meer dan 1,5. Is het verstandig om mijn keys nu te gaan pulsen? Ik kom daarmee op een totaal van 1,3 mln, dus de kans dat ze gaan kijken of ik cheat lijkt me relatief klein.

Zou ik het doen of niet... Hebben andere mensen ook ervaring met zulke hoge waardes?
Als je gewoon zeker weet dat je op een eerlijke manier aan je keys en clicks komt zou ik me daar helemaal niet druk om maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lkrrrr die megapulse :9

70mljn .. geeft nou net weer even die motivatie om door te sparen.. wat is de volgende ? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen zal er ook nog wel een hoge output zijn, omdat ik er ook vandaag niet insta in de stats(vanmorgen gepulst rond 8:00) . Dacht zoals meerdere dat vandaag zouden pulsen, dus we zullen morgen ook wel een mooie output hebben hoop ik zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Laatst online: 12:32

pietje63

RTFM

Is het misschien mogelijk om bij te houden via de stats welke users LL verlaten zodat je kan kijken of ze gebanned zijn ofdat ze zijn verhuisd (om later terug te komen..) naar een ander team

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
FaBioTh schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:06:
ik dus :P.. ghhehe maar nee ik denk niet dat het veel uitmaakt maar maak je ook gebruik van meerdere pc's dan?
Ja thuis en op stage. Probleem is dat ik per ongeluk gepulsed had thuis en ff vergeten dat de megapulse eraan zat te komen :P. Maar het zou dus niet zoveel uit mogen maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Niet online
je hoeft je geen zorgen te maken hoor..ik bedoel het whatpulse team weet zelf ook wel dat je met meerdere pc's kan pulsen en dan kan het dus voorkomen dat je een hoge avkps hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:32

link_mario

Ofwa?

Zo dat ging goed, met m'n 2 pulses(eentje gister, eentje 1 december) toch weer vanaf 145 naar de 93e plaats gegaan. Gaat goed

Ook nog 13e chatslet van gister :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zou heb ook maar eens gepulsed gister (wist niet eens dat het bij megapulse kwam maar goed) het was 1,94 miljoen :D ik ben van plan windows opnieuw te installeren en wil niet dat ik het weer kwijt raak omdat ik niet op zit te letten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Laatst online: 30-05 14:58
Deel 12 al van dit topic en toch de eerste keer dat ik hem zie
Ik heb het meteen maar even geinstalleerd, en heb me aangemeld bij GoT

GoT for #1 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Laatst online: 10:32

link_mario

Ofwa?

irmscher schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:04:

Dat kan, want we zitten namelijk pas sinds dit deel hier in /5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 16:55
irmscher schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:04:

Komt omdat ie tot voor kort in Software Algemeen stond ^_^.

In ieder geval, gefeliciteerd met de MP. Wel lekker toevallig dat LueLinks gelijk 70 miljoen in de min gaat :p. Maarja, meer op hun ingelopen daardoor. Ik heb in ieder geval weer een miljoen keys erbij, ik denk dat ik hierna maar gewoon elke dag ofzo ga pulsen, of om de zoveel keys. Zie ik nog wel.

Het is trouwens wel irritant dat we WP hier niet op school kunnen installeren (grr), schrijf namelijk het grootste deel van mijn verslagen op school. En nee, ik wil niet beginnen met USB-keys enzo, A omdat de enige USB stick die ik heb uit het betijde tijdperk van die dingen komt en ik ten zeerste twijfel of deze nog werkt, en B omdat ik dat gewoon niet helemaal vertrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

RoD schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:28:
[...]

Ik denk dat het wel wat meevalt, er zijn users die er veel verdachter uitzien die niet gebanned worden.
En toch heb ik maar even een algemeen topicje aangemaakt mbt dit soort dingen; http://forums.whatpulse.org/showthread.php?t=3290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

r0b schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:15:
[...]

En toch heb ik maar even een algemeen topicje aangemaakt mbt dit soort dingen; http://forums.whatpulse.org/showthread.php?t=3290
Dat is niet verkeerd, voorkomen is beter dan genezen :P

Ik ga nu ook (net als Bobje) maar eens sparen voor een belachelijk grote pulse. Bij de 15miljoen zal ik wel bij lange na niet in de buurt komen, maar ik wil toch eens even een lekkere pulse neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
Nog een concurent :( Gelukkig ben ik weer eens een programmeertaal aan het leren, dus dat wordt de komende tijd zowiezo meer typen. En het is winter natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 10:16
Rofl @ die waarschuwing bij 't posten :P

Toch goed gedaan GoT, 70 miljoen MP!
Valt me toch op dat ik 26ste clickaap ben met m'n 400k, had nieteens verwacht dat ik erin zou staan..

Een nieuwe MP plannen lijkt mij geen goed idee, zo zit je de hele tijd van MP naar MP te typen en gaat op den duur vervelen. En toch is de kans dat je bestanden corrupt raken of dat je je OS opnieuw moet installeren groter bij dat sparen.
In ieder geval ga ik gewoon lekker typen en ik zie wel wanneer ik pulse.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-10 17:59

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Nice pulse _/-\o_
En dan LUElinks ook nog zoveel keys minder. _/-\o_
Ik ben nu van plan om per dag te pulsen, ik wil toch wel eens weten hoeveel ik nou écht per dag tik.
Lol 7e bij chatslet en 7e bij clickaap.

[ Voor 14% gewijzigd door mark de man op 05-12-2005 15:00 ]

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje he?

Het aantal keys/sec mag niet veel hoger liggen dan vier. Als ik WhatPusle dus bijvoorbeeld aan een vriend van mij zou aanraden, en hij zou het op zijn werk als datatypist entry geberuen gebruiken, hij dus automatisch een cheater zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
Wat is 'datatypist entry'?
Als dat iets is dat een toetsenbord simuleerd dan wordt dat inderdaad als cheaten gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:26

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Ga daar maar niet van uit. Als je al 4 keys per seconde kunt typen, houd je dat toch niet eeuwig vol: je moet ook slapen, eten enz. De tijd dat je niet typt haalt de 4 keys per seconde al onderuit. Lijkt me heel sterk dat hij gemiddeld boven de 4 k/s komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:06:
Even een vraagje he?

Het aantal keys/sec mag niet veel hoger liggen dan vier. Als ik WhatPusle dus bijvoorbeeld aan een vriend van mij zou aanraden, en hij zou het op zijn werk als datatypist entry geberuen gebruiken, hij dus automatisch een cheater zou zijn?
Nee, Als hij op zijn werk zou pulsen ( 500k oid noem maar wat ) en dan thuis (30min later ofzo) ook 500k zou pulsen dan lijkt het erop dat je cheat. Waarschijnlijk kan hij zelfs thuis niet pulsen aangezien WP dan een foutmelding geeft omdat zijn AvgKps te hoog is :) Aangezien je in 30min vrijwel niet de 500k zal halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
De nachten tellen ook mee, het enige om zonder cheaten dan boven de 4 per seconde te komen (op lange termijn dan) is met een plank onder je handen op je keyboard rammen geloof ik...

Volgens mij heeft die Nederlandse mod op WP (Wasted!) gewoon expres gezorgd dat die gasten van LUE vandaag gebanned zijn (als ze dat zijn) om ons te helpen :p

Lol@ waarschuwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
XiN schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:10:
Wat is 'datatypist entry'?
Als dat iets is dat een toetsenbord simuleerd dan wordt dat inderdaad als cheaten gezien.
Iemand die papiertjes overtikt in de pc. Professioneel chatslet dus :+

Zelfs áls hij als cheater wordt aangemerkt is hij het nog niet. Ik neem aan dat je ter verantwoordig wordt geroepen bij geval van twijfel alvorens je wordt verwijderd. Gewoon aanmelden dus, mits het een tweaker is ;)

@The_Zeroorez
Volgens mij is Wasted niet alleen 'een nederlandse mod', maar tevens dé bedenker van whatpulse.

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 05-12-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:14:
De nachten tellen ook mee, het enige om zonder cheaten dan boven de 4 per seconde te komen (op lange termijn dan) is met een plank onder je handen op je keyboard rammen geloof ik...

Volgens mij heeft die Nederlandse mod op WP (Wasted!) gewoon expres gezorgd dat die gasten van LUE vandaag gebanned zijn (als ze dat zijn) om ons te helpen :p

Lol@ waarschuwing
Ik hield er ff geen rekening mee dat het programma voor het gemak ook de tijd meetelde dat je computer uitstond :P Ik leef in "computer-aan" tijd ghehe, en werk pc's gaan 's nachts natuurlijk uit ;) Die staan dus eigenlijk alleen aan terwijl er getyped wordt, en da's echt wel stapels meer dan 4/sec hoor als je dataentry doet. Zelf inclusief pauzes haal je het dan denk ik nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:04

Spooksel

Spooksel!

yay... 7.5miljoen mijlpaaltje :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksheep
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:28
Zeker een mooi MegePulse :). De keys zullen vandaag ook nog wel hoog liggen ja:P. Nu weer ff sparen tot 1.5 uitkomt en dan maar ff 1 keer in het jaar pulsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 13:30
250k gepulsed :)

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Zie nu pas dat ik 193 plaatsen gestegen ben :P

37 | 973 http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 139 http://tinyurl.com/ama5v/nl.png DeluxZ 500.485 +200.022 163.749 +30.870 3,06 04-11-2005 22:27:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 21:24

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

LOL, word ik vandaag als nieuw lid gezien terwijl ik op 28 november mijn eerste pulsjes verstuurd heb.
Ah, whatever. Leuke score vandaag :)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hum ik zag die tinyurl staan en ik heb nu een tinier (?oid :P ) one :+

http://tinyurl.com/dh7er/up.gif
http://wp.whyz.nl/pics/up.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 26-10 12:05
Hij linkt wel naar de server van ex, hoor :+
Kijk maar in de adresbalk nadat je op die link klikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

Dan heb ik een nog kleinere: http://wpls.be/up.gif :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Oja, da's wel handig om te implanten :)
Als dan tinyurl.com d'r uit leg, hebben we nog steeds plaatjes :P

Valt het trouwens ook iemand op dat we nu al weer bijna op de helft van het topic zitten? 8)7
Gaat snel nu we in DPC zitten! >:)

[ Voor 25% gewijzigd door Mr. Bondt op 05-12-2005 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Niet online
true.. komt ook door de geweldige megapulse waar iedereen megablij mee is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Behalve ik, want ik kan nog steeds niet pulsen :(
Ik heb 25581479 seconden geleden voor het laatst gepulsed. Als 4 avgKps het max is zou ik nu dus 102326108 keys mogen pulsen.. en dat heb ik bij lange na niet.
Met het aantal keys dat ik nu heb, en de datum van mijn laatste pulse, kom ik uit op 0.04 Kps, wat me humaan heel goed haalbaar lijkt?
Whatpulse FAQ
What does "activity breached" mean?
It means that you have a too high average keys per second. The server will only allow 7 avkps and lower. You'll have to wait with pulsing to lower your avkps.
Nog vreemder dus. Wie laat me het licht zien??

[ Voor 117% gewijzigd door frickY op 05-12-2005 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Niet online
hmm vreemd..maar wanneer was je laatste pulse dan..

anyway toch hebben van de ~1700 members er maar 285 de afgelopen 2 dagen gepulsed dus opzich valt dit nog wel mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
frickY schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:18:
Behalve ik, want ik kan nog steeds niet pulsen :(
Ik heb 25581479 seconden geleden voor het laatst gepulsed. Als 4 avgKps het max is zou ik nu dus 102326108 keys mogen pulsen.. en dat heb ik bij lange na niet.
Met het aantal keys dat ik nu heb, en de datum van mijn laatste pulse, kom ik uit op 0.04 Kps, wat me humaan heel goed haalbaar lijkt?

[...]

Nog vreemder dus. Wie laat me het licht zien??
Even op het forum vragen dan? (Van whatpulse..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
FaBioTh schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:33:
hmm vreemd..maar wanneer was je laatste pulse dan..

anyway toch hebben van de ~1700 members er maar 285 de afgelopen 2 dagen gepulsed dus opzich valt dit nog wel mee..
Afgelopen vrijdag (2005/12/02 17:24:23), en dat was maar 280k
Heb nu ruim 1.2mil klaarstaan...

@The_Zeroorez
Gedaan. Ben zo te zien ook niet de enige met het probleem.

[ Voor 14% gewijzigd door frickY op 05-12-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

ik baal ervan dat me computer vorige week crashte

anders had ik ook ongeveer 750.000 keys bijgedragen :X

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.200.000 / 4/ 60 / 60 / 24 = 3.5 dag dat je moet wachten om 1.2M te pulsen. Dus vanavond of morgenvroeg moet je kunnen pulsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Volgens de FAQ mag je niet 4, maar tot zelfs 7 keys/second hebben.
Dus dat gaat niet op, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

frickY schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:56:
Volgens de FAQ mag je niet 4, maar tot zelfs 7 keys/second hebben.
Dus dat gaat niet op, toch?
7 was de oude regel geloof ik. Nu is het 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 14:45
Hmm dat klopt toch niet helemaal, want ik kan na 25 uur na m'n 300k pulse nog steeds niet pulsen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Tegenwoordig is het max 4 kps. Anders sluit je WP even af, start het opnieuw. Dit wil ook wel eens helpen

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

vraagje, heb net gejoined. als ik op mijn zusjes pc met haar medeweten en toestemming WhatPulse installeer kan dat dan onder mijn naam?? of moet ik voor haar een nieuwe account aanmaken?

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, dan installeer ik Whatpulse ook op mijn moeders pc :D
Dit mag dus niet! Je mag Whatpulse WEL op meerdere PC's installeren maar ALLEEN als jij er dan ook daadwerkelijk gebruik van maakt. Als iemand anders gebruik gaat maken van de PC waar whatpulse op staat dan wordt je geacht uit te loggen.
nee :)

bron: OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner

GravGunner

Man's inhumanity to Man

hmmmm das jammer..er is zeker geen mogelijkheid tot subteams?
gaat WP niet zeuren als ik em op 2 pcs installeer en tegelijk gebruik?(gamepc en commlap)

[ Voor 43% gewijzigd door GravGunner op 05-12-2005 23:27 ]

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de OP staan een heleboel antwoorden, als je die eerst even door wilt lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner

GravGunner

Man's inhumanity to Man

mag je mij gaan vertellen waar in de OP iets staat of WP niet gaat zeuren op t moment dat je 2 pcs gelijk gebruikt.
ook kan de OP mij niet vertellen of er subteams mogelijk zijn

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij bijvoorbeeld gebruik maakt van 2 pc's en je pulsed op de ene pc keys en je wilt daarna ook de keys pulsen van de andere PC dan heb je veel kans dat je deze message krijgt. Er staat dan dat je een uur moet wachten ofzo, maar afhankelijk dus hoeveel tijd ertussen zit t.o.v. de keys kan dit (veel) langer duren.
als het niet mocht het dit er waarschijnlijk niet gestaan.

En als het maken van 'subteams' niet in het menu staat, dan zal het ook wel niet bestaan lijkt me.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Subteams zijn niet mogelijk, en je mag Whatpulse WEL op 2 pc's installeren mits jij de de keys zelf genereert. Dus op een pc voor algemeen gebruik alleen onder JOUW account (windows account) mag je jou whatpulse daaien, snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/Whatpulse/pics/wp_logo.php?t=Tijdelijke+Stats+-+dinsdag+6+december+2005
Laatste update06-12-2005 04:02:08
Vergeleken met05-12-2005 04:02:02

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/Whatpulse/pics/wp.php?t=Top+50+-+Keys
PlaatsNaamKeysClicksK/C R.Laatste pulse
1 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Bobje50.186.891 11.000.770 4,5605-12-2005 01:54:35
2 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/be.png pisart29.185.819 5.421.400 5,3826-11-2005 13:30:21
3 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Gromba20.539.464 5.272.359 3,9003-12-2005 13:37:55
4 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png _RoD_18.250.000 2.020.596 9,0302-12-2005 22:28:22
5 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Yinchie16.595.251 +24.4485.618.306 +6.8682,9505-12-2005 23:55:04
6 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Skywave16.417.262 +56.5303.961.554 +27.0994,1405-12-2005 22:14:19
7 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Hans9016.037.175 +30.7404.975.052 +2.9673,2206-12-2005 00:23:41
8 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 12 +4Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Serhat15.989.478 +1.037.5504.062.643 +355.2553,9405-12-2005 15:37:56
9 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/down.gif 8 -1Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png .Peter15.700.193 6.577.041 2,3905-12-2005 02:03:46
10 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/down.gif 9 -1Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Chafgrenade15.518.204 4.634.326 3,3502-12-2005 18:37:58
11 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/down.gif 10 -1Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Maegrim15.341.566 +27.5834.828.095 +14.6803,1806-12-2005 01:24:55
12 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/down.gif 11 -1Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png KompjoeFriek15.007.782 +8.7533.550.398 +3.9624,2305-12-2005 18:14:43
13 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png J0YR1D3R14.630.254 +32.2983.342.469 +9.0544,3805-12-2005 17:34:57
14 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Lighteye14.099.765 2.576.865 5,4708-08-2005 06:48:03
15 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Wussie13.029.404 4.020.578 3,2406-11-2005 15:43:59
16 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png AcorN13.000.000 2.496.001 5,2102-12-2005 18:13:52
17 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png XanderH12.657.826 2.346.726 5,3903-12-2005 12:10:07
18 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/be.png PsyBelgium12.500.000 1.452.254 8,6104-12-2005 21:20:59
19 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png sandoz12.477.747 12.517.758 1,0009-11-2005 13:42:09
20 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png -elw00d12.065.000 +30.0002.447.123 +26.1304,9305-12-2005 19:07:07
21 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png skunkah12.050.131 +45.7462.395.389 +13.4825,0306-12-2005 02:26:22
22 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png timmie_loots12.000.000 2.053.788 5,8404-12-2005 18:20:51
23 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png LMD11.985.435 3.248.729 3,6904-12-2005 20:08:54
24 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/be.png Inspiran11.747.969 +7.1871.692.529 +1.9726,9406-12-2005 02:06:02
25 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 27 +2Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png [PCZB]Guinhill11.699.056 +167.7315.296.815 +27.4782,2105-12-2005 18:12:33
26 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png NiX11.698.638 +48.6381.384.150 +2.6158,4505-12-2005 15:19:12
27 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/down.gif 25 -2Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Rob de Zwaan11.698.637 931.513 12,5602-12-2005 15:04:44
28 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png lism11.210.260 1.753.463 6,3905-12-2005 03:06:15
29 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Sypheron11.087.927 +10.2202.438.008 +6.7734,5505-12-2005 23:58:39
30 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png wdekreij10.984.600 5.094.249 2,1624-09-2005 20:35:55
31 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png reinaldo10.900.970 +572.286.152 +6864,7705-12-2005 10:53:18
32 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Korben10.804.234 +30.2582.685.805 +4.4044,0205-12-2005 20:01:45
33 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png iXi10.575.140 2.448.375 4,3229-09-2005 00:21:37
34 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png MoT-Pissuh210.540.390 2.194.009 4,8030-08-2005 09:54:48
35 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png promwarm10.518.859 2.388.381 4,4004-07-2005 10:25:20
36 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png MoT-Pissuh10.481.547 2.084.645 5,0330-08-2005 09:52:21
37 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png ex`10.412.983 1.319.738 7,8928-11-2005 09:20:23
38 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Golivier10.219.381 +9.3412.312.585 +4.2854,4206-12-2005 00:07:02
39 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png hezik9.961.780 +26.2841.545.179 +3.3866,4505-12-2005 16:15:09
40 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/be.png Phantom Lord9.875.617 +21.2312.222.585 +5.8844,4406-12-2005 00:12:24
41 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Dersan9.794.199 1.993.064 4,9126-09-2005 16:36:51
42 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png aKra9.782.890 +23.2741.570.256 +3.2616,2305-12-2005 18:45:10
43 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 48 +5Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png BasieP9.684.206 +650.9493.145.405 +282.7313,0805-12-2005 12:05:08
44 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/down.gif 43 -1Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png -NMe-9.624.714 1.867.752 5,1505-12-2005 02:53:41
45 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/down.gif 44 -1Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png M3rcury9.350.000 955.204 9,7909-11-2005 12:30:19
46 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/down.gif 45 -1Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Disiesel9.303.338 +12.6162.341.266 +6.3293,9706-12-2005 02:19:42
47 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 49 +2Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Aber9.161.069 +152.6622.604.742 +43.0273,5205-12-2005 21:26:51
48 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/down.gif 47 -1Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png _Shifty_9.053.579 +2.4632.230.320 +2.7464,0605-12-2005 23:07:37
49 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/down.gif 46 -3Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Natrixz9.053.108 2.596.735 3,4912-11-2005 17:14:12
50 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/be.png Attix8.763.532 6.627.231 1,3204-12-2005 12:21:28

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/Whatpulse/pics/wp.php?t=Top+25+-+Clicks&f=3&g=15
PlaatsNaamKeysClicksK/C R.Laatste pulse
1 | 19 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png sandoz12.477.747 12.517.758 1,0009-11-2005 13:42:09
2 | 1 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Bobje50.186.891 11.000.770 4,5605-12-2005 01:54:35
3 | 50 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/be.png Attix8.763.532 6.627.231 1,3204-12-2005 12:21:28
4 | 9 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/down.gif 8 -1Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png .Peter15.700.193 6.577.041 2,3905-12-2005 02:03:46
5 | 95 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Fubar6.913.785 5.959.388 1,1602-12-2005 21:34:52
6 | 5 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Yinchie16.595.251 +24.4485.618.306 +6.8682,9505-12-2005 23:55:04
7 | 2 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/be.png pisart29.185.819 5.421.400 5,3826-11-2005 13:30:21
8 | 25 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 27 +2Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png [PCZB]Guinhill11.699.056 +167.7315.296.815 +27.4782,2105-12-2005 18:12:33
9 | 3 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Gromba20.539.464 5.272.359 3,9003-12-2005 13:37:55
10 | 30 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png wdekreij10.984.600 5.094.249 2,1624-09-2005 20:35:55
11 | 7 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Hans9016.037.175 +30.7404.975.052 +2.9673,2206-12-2005 00:23:41
12 | 11 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/down.gif 10 -1Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Maegrim15.341.566 +27.5834.828.095 +14.6803,1806-12-2005 01:24:55
13 | 10 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/down.gif 9 -1Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Chafgrenade15.518.204 4.634.326 3,3502-12-2005 18:37:58
14 | 68 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png dutchmega7.870.946 +19.8434.139.697 +9.4901,9005-12-2005 23:38:01
15 | 167 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/down.gif 165 -2Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png bullshit5.097.708 4.124.020 1,2404-12-2005 19:38:18
16 | 8 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 12 +4Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Serhat15.989.478 +1.037.5504.062.643 +355.2553,9405-12-2005 15:37:56
17 | 91 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png [NM]Sentinel7.050.772 4.050.556 1,7401-12-2005 15:21:00
18 | 15 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Wussie13.029.404 4.020.578 3,2406-11-2005 15:43:59
19 | 6 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Skywave16.417.262 +56.5303.961.554 +27.0994,1405-12-2005 22:14:19
20 | 317 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/down.gif 316 -1Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png flyingdutch3.297.271 3.956.615 0,8328-11-2005 21:49:40
21 | 136 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 147 +11Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/be.png Arieke5.852.444 +192.5543.826.484 +102.3961,5305-12-2005 21:42:00
22 | 174 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png p1koN5.009.660 3.725.775 1,3420-11-2005 17:46:33
23 | 298 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/down.gif 296 -2Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png supercow3.466.535 3.601.824 0,9618-07-2005 18:44:24
24 | 101 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png dreamstar6.767.598 +14.0213.554.754 +27.2661,9005-12-2005 18:17:50
25 | 12 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/down.gif 11 -1Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png KompjoeFriek15.007.782 +8.7533.550.398 +3.9624,2305-12-2005 18:14:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/Whatpulse/pics/wp.php?t=Chatslet&f=3&g=15&p=18
PlaatsNaamKeysClicksK/C R.Voorlaatste pulse
1 | 8 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 4Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Serhat15.989.478 +1.037.5504.062.643 +355.2553,9418-11-2005 21:08:39
2 | 215 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 95Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Mr. Bondt4.363.416 +1.010.1011.167.196 +236.2003,7429-09-2005 17:32:34
3 | 244 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 64Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Tijl4.045.443 +676.208857.396 +252.1584,7201-09-2005 00:11:21
4 | 647 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 239Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png ksborg1.300.000 +658.702223.000 +106.5905,8330-11-2005 01:25:24
5 | 43 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 5Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png BasieP9.684.206 +650.9493.145.405 +282.7313,0819-11-2005 01:55:41
6 | 177 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 36Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Xanadox4.919.718 +568.4782.095.277 +200.3612,3527-10-2005 23:34:30
7 | 308 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 53Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png pietje633.386.070 +468.189635.019 +143.8885,3324-10-2005 16:47:34
8 | 143 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 12Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Fragmaster_Core5.780.766 +459.065989.702 +74.4385,8415-11-2005 18:59:47
9 | 211 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 33Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png jvohome4.428.090 +439.0511.742.357 +237.2282,5405-10-2005 17:35:58
10 | 843 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 210Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/be.png MoZvy736.755 +359.123230.150 +148.3003,2027-11-2005 14:49:58

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/Whatpulse/pics/wp.php?t=Clickaap&f=3&g=15&p=18
1 | 8 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 4Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Serhat15.989.478 +1.037.5504.062.643 +355.2553,9418-11-2005 21:08:39
2 | 436 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 40Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Wallie2.369.816 +353.3461.901.287 +350.2861,2511-10-2005 23:19:38
3 | 43 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 5Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png BasieP9.684.206 +650.9493.145.405 +282.7313,0819-11-2005 01:55:41
4 | 244 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 64Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Tijl4.045.443 +676.208857.396 +252.1584,7201-09-2005 00:11:21
5 | 211 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 33Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png jvohome4.428.090 +439.0511.742.357 +237.2282,5405-10-2005 17:35:58
6 | 215 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 95Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Mr. Bondt4.363.416 +1.010.1011.167.196 +236.2003,7429-09-2005 17:32:34
7 | 177 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 36Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Xanadox4.919.718 +568.4782.095.277 +200.3612,3527-10-2005 23:34:30
8 | 414 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 34Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png beschuitfluiter2.542.259 +311.3221.509.928 +149.9731,6824-10-2005 17:18:18
9 | 843 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 210Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/be.png MoZvy736.755 +359.123230.150 +148.3003,2027-11-2005 14:49:58
10 | 308 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 53Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png pietje633.386.070 +468.189635.019 +143.8885,3324-10-2005 16:47:34

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/Whatpulse/pics/wp.php?t=Mijlpalen&f=3&g=15
2.500.000 | Metaal
414 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 448 +34Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png beschuitfluiter2.542.259 +311.3221.509.928 +149.9731,6824-10-2005 17:18:18
1.000.000 | Gewapend Beton
647 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 886 +239Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png ksborg1.300.000 +658.702223.000 +106.5905,8330-11-2005 01:25:24
734 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 795 +61Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png kaspertje1.008.929 +192.068288.214 +36.7173,5025-11-2005 13:10:59
750.000 | Beton
823 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 833 +10Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png --WaaZaa--766.718 +20.156397.631 +14.5091,9329-11-2005 02:00:59
500.000 | Steen
843 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 1053 +210Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/be.png MoZvy736.755 +359.123230.150 +148.3003,2027-11-2005 14:49:58
888 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 1074 +186Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png pEeDy16642.523 +290.127197.544 +127.1983,2508-11-2005 00:01:53
250.000 | Kool
1143 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 1181 +38Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Interstice267.431 +28.83076.195 +8.2503,5105-12-2005 01:40:36
100.000 | Hout
1312 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 1379 +67Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png boogyyo136.309 +40.38744.064 +13.0403,0929-11-2005 22:13:23
1360 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 1423 +63Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png kaaskopkoen109.301 +34.05839.412 +13.7742,7728-11-2005 12:41:46
1369 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 1409 +40Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Frentik105.366 +23.59836.648 +8.8002,8804-12-2005 20:42:53
1373 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 1374 +1Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Stormeporm101.973 +3.989163.929 +10.8560,6217-10-2005 17:43:25

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/Whatpulse/pics/wp.php?t=Teamoverzicht&f=3&g=15&p=18
PlaatsTeam naamLedenKeysClicksK/C R.
1 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/locked.gif LUElinks1611 +13.350.593.927 +11.116.4791.321.379.080 +4.003.5502,54
2 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/locked.gif GoT1680 +93.139.410.038 +13.429.7341.045.356.439 +4.898.8173,00
3 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/unlocked.gif 1337262 2.592.657.916 +2.424.5161.069.528.375 +807.2722,42
4 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/unlocked.gif #Team.Quakenet477 1.856.662.236 +2.067.376566.979.538 +638.3703,27
5 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/locked.gif SomethingAwfulGoons788 1.515.674.969 +4.915.688437.660.488 +1.703.2323,46
6 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/unlocked.gif Hinnavaatlus414 1.022.704.862 +1.158.179443.445.264 +526.1652,31
7 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/unlocked.gif Zoomby.cl391 1.013.818.298 +1.903.841466.805.151 +840.7772,17
8 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/unlocked.gif fok!454 +1920.661.709 +2.036.211289.674.581 +636.9553,18
9 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/unlocked.gif UC (United Christians)370 +1858.688.488 +5.427.098198.216.579 +1.198.2244,33
10 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/unlocked.gif AAO-Tracker453 781.431.968 +2.436.550263.519.583 +802.8972,97
Verschil tussen GoT en LUElinks: 211.183.889.
We zijn vandaag met 2.313.255 keys ingelopen.

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/Whatpulse/pics/wp.php?t=Landen&f=3&g=15&p=18
PlaatsLandLedenKeysClicksK/C R.
1 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif | 26,37%Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/us.png United States18606 +1228.913.602.488 +64.155.1259.143.856.627 +21.931.4203,16
2 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif | 11,68%Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/de.png Germany6220 +612.810.180.430 +20.781.4374.353.012.248 +8.444.1272,94
3 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif | 9,74%Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Netherlands7041 +1710.674.634.201 +37.149.5753.508.490.704 +11.488.1283,04
4 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif | 6,06%Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/gb.png United Kingdom4929 +26.644.944.015 +12.422.6892.117.319.705 +4.016.1983,14
5 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/is.gif | 5,19%Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/ca.png Canada3451 +35.685.574.499 +11.405.0241.878.322.393 +3.701.5693,03
Verschil tussen Nederland en Duitsland: 2.135.546.229.
We zijn vandaag met 16.368.138 keys ingelopen.

[table border=1 bordercolor=#DFDCCA]
[tr][td colspan=6]Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/Whatpulse/pics/wp.php?t=Algemeen&f=3&g=15&p=16[/][/]
[tr][td colspan=6]251 van de 1680 members (14.94%) hebben gepulsed.

Erbij gekomen:
[/][/][tr][td]991 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/new.gif[/]
[td]Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png woytek[/]
[td]481.861[/]
[td]81.534[/]
[td]5,91[/]
[td]05-12-2005 15:51:32[/][/]
[tr][td]1027 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/new.gif[/]
[td]Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png fraaymakers[/]
[td]433.986[/]
[td]19.990[/]
[td]21,71[/]
[td]05-12-2005 20:20:29[/][/]
[tr][td]1255 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/new.gif[/]
[td]Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png thomas7331[/]
[td]174.470[/]
[td]144.905[/]
[td]1,20[/]
[td]05-12-2005 17:46:59[/][/]
[tr][td]1508 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/new.gif[/]
[td]Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Gekkie[/]
[td]37.910[/]
[td]14.855[/]
[td]2,55[/]
[td]05-12-2005 17:59:31[/][/]
[tr][td]1538 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/new.gif[/]
[td]Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png tubbi3[/]
[td]26.922[/]
[td]7.219[/]
[td]3,73[/]
[td]06-12-2005 01:26:56[/][/]
[tr][td]1553 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/new.gif[/]
[td]Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Rain200[/]
[td]21.870[/]
[td]6.904[/]
[td]3,17[/]
[td]05-12-2005 20:41:23[/][/]
[tr][td]1571 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/new.gif[/]
[td]Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png Troebie[/]
[td]18.000[/]
[td]7.038[/]
[td]2,56[/]
[td]05-12-2005 23:08:40[/][/]
[tr][td]1573 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/new.gif[/]
[td]Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png crashmatrix[/]
[td]17.669[/]
[td]6.078[/]
[td]2,91[/]
[td]06-12-2005 01:30:33[/][/]
[tr][td]1584 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/new.gif[/]
[td]Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png bert van ernie[/]
[td]13.926[/]
[td]4.205[/]
[td]3,31[/]
[td]05-12-2005 17:30:34[/][/]
[tr][td]1589 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/new.gif[/]
[td]Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png irmscher[/]
[td]13.280[/]
[td]3.926[/]
[td]3,38[/]
[td]05-12-2005 22:47:13[/][/]
[tr][td]1593 Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dh7er/new.gif[/]
[td]Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ama5v/nl.png SirFallenAngel[/]
[td]11.656[/]
[td]1.860[/]
[td]6,27[/]
[td]06-12-2005 02:15:52[/][/]
[tr][td colspan=6]
Weggegaan:
Niemand

Naam gewijzigd:
"MadMan112" ==> "Loine"

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/mirc_logo.gif GoT Whatpulse IRC kanaal (irc.tweakers.net/whatpulse)
Meer informatie over hoe mee te doen met Whatpulse.
[/][/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-10 11:54

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

woei! metaal \o/

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Ook weer mijlpaaltje gehaald *O* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-10 20:18

Tuumke

Shingaling?

rofl
ik sta alweer 55325th :P
hahaha helaas wordt er neit zoveel getypt :)

had ik nog even een vraagje..
als ik vanaf stage thuis remote inlog..
worden me keys dan hier op stage wel bijgehouden (dan heb ik em alleen op stage draaien)

want thuis zit ik dan bijvoorbeeld ok op mIRC en nog wat fora, dus wordt er redelijk wat getypt...

maar als ik gewoon de hele dag hier op GoT beejte rondzwerf, kom ik per dag om ~10.000 keys en ~4.000 clicks...
maar als ik thuis inlog kom ik maar net rond de ~4.000 keys :S

telt ie het dus niet mee als je remote gaat inloggen?!?! dat zou natuurlijk wel jammer zijn...

offtopic:
rofl.. typo's tikken ook wel hard aan natuurlijk :P

het is nu 9.18 en ik heb alweer 2.143 keys.. ben je nog niet eens een uurtje bezig :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tuumke op 06-12-2005 09:19 ]

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik meen van een bug te hebben gehoord dat als je remote werkt hij zowel op de client als op lokatie telt. Mits op beide pc's geinstalleerd natuurlijk.
Dus ook als je remote bent ingelogt zou hij op lokatie gewoon moeten tellen.

Output van 13miljoen, erg netjes. Hoop laat-pulsers denk ik. Ik heb mijn puls er nog steeds niet doorheen gekregen :( Volgende keer even rekening houden een week van de voren niet meer te pulsen vanaf mn andere pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Gewoon even doorsparen en het einde van het jaar pulsen :o ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Nee :P Zodra ik 1.5 heb pulse ik voortaan elke 10k keys :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-10 20:18

Tuumke

Shingaling?

frickY schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:23:
Ik meen van een bug te hebben gehoord dat als je remote werkt hij zowel op de client als op lokatie telt. Mits op beide pc's geinstalleerd natuurlijk.
Dus ook als je remote bent ingelogt zou hij op lokatie gewoon moeten tellen.

Output van 13miljoen, erg netjes. Hoop laat-pulsers denk ik. Ik heb mijn puls er nog steeds niet doorheen gekregen :( Volgende keer even rekening houden een week van de voren niet meer te pulsen vanaf mn andere pc.
nou ik heb em dus alleen hier @ stage geinstalleerd...
dus het ging mij erom of ie dan oko alles wat ik thuis type mee telt...

9:51 5.498 Keys :)

[ Voor 7% gewijzigd door Tuumke op 06-12-2005 09:52 ]

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt ik voeg je vanaaf ff toe op msn als ik thuis ben, heb wat stats ideeen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan nu wat slechter nieuws: de frontpage artikel op t.net gaat helaas niet door. Maar dat moet geen ramp zijn lijkt mij we gaan gewoon vrolijk door :)

Heel misschien dat er in toekomst nog wel een artikel komt over de (dpc) projecten op GoT in het algemeen (met o.a. Whatpulse), maar dat is zoals gezegt een misschien en geen zekerheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:03:
Dan nu wat slechter nieuws: de frontpage artikel op t.net gaat helaas niet door.
Vervelende vraag:

Waarom niet? :?
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:41:
Mr. Bondt ik voeg je vanaaf ff toe op msn als ik thuis ben, heb wat stats ideeen ;)
Ok, ik zie het vanzelf wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 10:16
Dat dat artikel niet door gaat is op zich niet zo'n ramp, het was bedoeld om WP onder de aandacht te brengen bij de andere tweakers, maar sinds het WP topic naar /5 is verhuist, zijn er zoveel extra leden bijgekomen dat de noodzaak van dit artikel min of meer weg is.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
Lol -> ik heb precies genoeg gepulst om op mijn plaatsje binnen het team te blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me eens een linkje smijten met live-stats(van de huidige dag), ik heb al zitten rondbrowsen op de site van whatpulse, maar ben niet op zo'n pagine terechtgekomen :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
http://whatpulse.org/stats/overall/

Links in het midden ongeveer staat zo'n blokje 'stats', daar kan je dan kiezen waar je de stats van wilt zien.

ps.
Live-stats zijn meestal van de huidige dag, als ze van het verleden zijn dan zijn ze namelijk niet meer live...

[ Voor 33% gewijzigd door n-i-x op 06-12-2005 16:42 . Reden: keys verzamelen natuurlijk. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:26

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Ahh, Bobje is van zijn eerste plaats gestoten :* Waarschijnlijk was iemand het er niet mee eens dat Bobje aan de haal ging met de eerste plaats :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
Waarschijnlijk had iemand eens zin om te cheaten

Ik bedoel: een pulse van 56 miljoen, een avgkps van 1,75 overall, en bij zijn laatste pulse 0,05(ik las net op het WP-forum dat er een bug in zit en dat het dan in het echt 5x hoger is, en 5 kps lijkt me vrij onhaalbaar...)

Als ik een forum-account had daar zou ik em aangeven, mischien dat iemand dat voor me kan doen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScottB schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:44:
Ahh, Bobje is van zijn eerste plaats gestoten :* Waarschijnlijk was iemand het er niet mee eens dat Bobje aan de haal ging met de eerste plaats :+
Welke eerste plaats? :? Hij staat nog steeds op 1 hoor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
@ XiN
Done. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
edit:
Alles gaat zo langzaam als je ergens anders bent en bij elk bericht overal moet inloggen...

[ Voor 80% gewijzigd door TheZeroorez op 06-12-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Stelletje spammers hier :P.

@ Lighteye, kan je dat mailtje quoten die je terug hebt gehad mbt dat bericht op de FP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:50:
[...]

Vervelende vraag:

Waarom niet? :?
Mja kunnen verschillende redenen zijn he, ik heb het gevraagt er is over gediscusieerd en de conclusie is dat er geen artikel komt helaas.
Kazu schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:24:
Dat dat artikel niet door gaat is op zich niet zo'n ramp, het was bedoeld om WP onder de aandacht te brengen bij de andere tweakers, maar sinds het WP topic naar /5 is verhuist, zijn er zoveel extra leden bijgekomen dat de noodzaak van dit artikel min of meer weg is.
Niet alleen dat, ook het community gebeuren vanuit GoT zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:56:
[...]

Welke eerste plaats? :? Hij staat nog steeds op 1 hoor... :)
De algemene eerste plaats, dus niet de eerste plaats in GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
Ik vind het nogal onzin dat dat niet door kan gaan, als het met DPC kan, kan het ook met WP...

offtopic:
Zou het komen omdat niemand van WP in de "hogere kringen" zit?

[ Voor 6% gewijzigd door Peter op 06-12-2005 17:17 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.