Ik ga iig vandaag nog 650k halen, dus dat zit er dik inKompjoeFriek schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:18:
Dan kom je morgen iig hoog in de chatslet lijst
Probeem is je average keys per seconds. Als je nu 10k pulst, en meteen erna 440k. Heb je in enkele seconden 440k geramt, denkt de whatpulse software. Dat kan natuurlijk niet.xiander schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:01:
[...]
Nee, probeer die 444k vanavond nog eens te pulse en als het dan nog niet gaat zal je moeten wachten tot morgen.
Btw. het totaal aantal keys van LL is serieus ingezakt.
Je moet dus een dusdanig aantal seconden wachten tot je avgKps onder de 3 raakt. Oftewel, deel het aantal keys dat je wilt pulsen door 3, en dat is het aantal seconden dat je minsten smoet wachten sinds je voorgaande puls.
Ik heb hier zelf helaas ook geen rekening mee gehouden, waardoor mijn MP-pulse vanavond pas volgt.
Verwijderd
Zou eigenlijk wel een handige feature zijn als er in het whatpulse progsel wordt gebouwd hoe laat en op welke datum je weer mag pulsen met het huidige key aantal
hmmm, dacht ook dat t vandaag te doen was; net dus iets van 300k gepulsed... nie spectaculair, maar goed
¯\_(ツ)_/¯
Gelukkig werk je straks met de nieuwe versie met pulseprofielen, die kijkt naar de Avkps per profiel. Hierdoor kan je meerdere pc's vlak achter elkaar pulsen (met hele hoge avkps tot gevolg soms)Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:39:
Zou eigenlijk wel een handige feature zijn als er in het whatpulse progsel wordt gebouwd hoe laat en op welke datum je weer mag pulsen met het huidige key aantal
Living the American Dream
@Lighteye
Dat wil Bondt vast wel ff in zn calculator inbouwen
"Als je nu xxx pulst geraak je op de 231de plek. Maar je moet wel nog 13uur wachten".
Ik ben er overigens op tegen nu alweer een nieuwe MP te plannen. Laten we asjeblieft eerst weer een paar maanden een normale output proberen uit te poepen. Dat is ook veel leuker voor het competitieverband, kijken hoe snelje stijgt ten opzichte van anderen.
Overigens zeer nette gezamelijke output gister. En even extra de handjes in 1 voor top-pulsers Bobje en Peter
// Edit
En ook een hoeraatje voor Pim dan voor zijn /5-gastvrijheid
Dat wil Bondt vast wel ff in zn calculator inbouwen
"Als je nu xxx pulst geraak je op de 231de plek. Maar je moet wel nog 13uur wachten".
Ik ben er overigens op tegen nu alweer een nieuwe MP te plannen. Laten we asjeblieft eerst weer een paar maanden een normale output proberen uit te poepen. Dat is ook veel leuker voor het competitieverband, kijken hoe snelje stijgt ten opzichte van anderen.
Overigens zeer nette gezamelijke output gister. En even extra de handjes in 1 voor top-pulsers Bobje en Peter
// Edit
En ook een hoeraatje voor Pim dan voor zijn /5-gastvrijheid
offtopic:
Heb continue n irritant liedje in mn hoofd als ik die naam lees;
pééééter, ik vertrouw je voor geen méeééterr...
[ Voor 20% gewijzigd door frickY op 05-12-2005 09:53 ]
Gefeliciteerd met de MP luitjes, en ik zal de volgende keer een topicwaarschuwing neerzetten met de flushdag
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Ik hoop eigenlijk wel dat LL het een beetje eerlijk houd nu, het is leuker om via competitie op #1 te komen dan omdat er gasten verwijderd worden bij LL
Volgens mij zijn er meer mensen die vandaag nog gaan pulsen dus zal de output van vandaag ook niet
tegenvallen
* BasieP dacht ook dat we vandaag zouden pulsen.. net 600k gepulsed en als @home ze internet weer open gooit kan ik straks thuis ook nog 250k pulsen
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Top 1000 binnengedrongen
Nu flink sparen voor volgend jaar
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Als er gasten bij LL verwijderd worden betekend dat simpelweg dat jullie al eerder op de eerste plek hadden moeten komen. Cheaters verwijderen is geen competitievervalsing he, cheaten zelf welVerwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:57:
Ik hoop eigenlijk wel dat LL het een beetje eerlijk houd nu, het is leuker om via competitie op #1 te komen dan omdat er gasten verwijderd worden bij LL
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Juist ook maar de keys op het werk gepulsed.
Dacht ook dat het voor vandaag was
Nu ja... ik kon ze gisteren toch niet gepulsed hebben aangezien ik (gelukkig) niet werk op zondag
Dacht ook dat het voor vandaag was
Nu ja... ik kon ze gisteren toch niet gepulsed hebben aangezien ik (gelukkig) niet werk op zondag
Nou mensen gefeliciteerd allemaal met de mooie pulse, big thnx 2 bobje en .peter !
En ik ben het met Fricky eens dat we nog ff moeten wachten met het plannen van een volgende megapulse..maar ben erg blij met de resultaten ook qua de landen strijd
hmm.. ik heb net mn 300 K van mn laptop ook maar gepulsed wat ik de afgelopen maand niet kon pulsen vanwege dat ik dus 2.5 Milj wou pulsen op mn gamepc alleen nu heb ik dus een avkps van 3.98
En ik ben het met Fricky eens dat we nog ff moeten wachten met het plannen van een volgende megapulse..maar ben erg blij met de resultaten ook qua de landen strijd
hmm.. ik heb net mn 300 K van mn laptop ook maar gepulsed wat ik de afgelopen maand niet kon pulsen vanwege dat ik dus 2.5 Milj wou pulsen op mn gamepc alleen nu heb ik dus een avkps van 3.98
[ Voor 30% gewijzigd door FaBioTh op 05-12-2005 11:12 ]
Hmm dat zou beteken dat ik na die pulse van 300k op m'n laptop gisteren, vandaag nog niet kan pulsen voor een uur of 2 snachts?frickY schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:37:
[...]
Probeem is je average keys per seconds. Als je nu 10k pulst, en meteen erna 440k. Heb je in enkele seconden 440k geramt, denkt de whatpulse software. Dat kan natuurlijk niet.
Je moet dus een dusdanig aantal seconden wachten tot je avgKps onder de 3 raakt. Oftewel, deel het aantal keys dat je wilt pulsen door 3, en dat is het aantal seconden dat je minsten smoet wachten sinds je voorgaande puls.
Ik heb hier zelf helaas ook geen rekening mee gehouden, waardoor mijn MP-pulse vanavond pas volgt.
Ik wacht sowiezo toch tot de volgende megapulsefrickY schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:45:
offtopic:
[edit]
Whatpulse PM ontvangen (figuur zit in team "bLa"):
Like echt nietFrom Cubanisches Kannickel at 2005-12-05 11:23:48 (32 mins ago) CET
hey ya,
short question: do you want to come in our team???
it would be nice because we're on a good way to go on the top!!^^ so we need some members with some keys! WE ARE THE FUTURE, maybe...!! lol ...
I hope to hear from u!
cYa
[ Voor 25% gewijzigd door Peter op 05-12-2005 11:56 ]
Sjonge jonge, je bent een dag weg, en GoT heeft een output van 70miljoen, LL zit dik in de min, Bobje staat op 1, alle landen behalve Nederland hebben een negatieve output, enorme pulses, enz.
Netjes hoor
Netjes hoor
r0b schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:04:
[...]
http://forums.whatpulse.o...t.php?p=12723&postcount=3
Feli Bobje, er is alweer 1 iemand die denkt dat je een cheater bent.
Zeer nette output vandaag, vooral icm de -70 van LL en +7 van 1337.
quote: WPforumthe avkps isn't normal. it's not actually 0.02 and it's had been a bug for a long time now.
Bobje and the above user are abvous cheaters and should be deleted
mag toch wel aannemen dat de admins van WP kunnen zien dat het niet zo is
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Niet helemaal, als je op klicks sorteert zijn er nog zat boven hem.
Dat zal vast wel goed komen, er zijn namelijk mensen met een grotere pulse en een hogere avgkps.Gekkenhuis schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:40:
...nou ook maar even hopen dat hun inzien dat hij geen cheater is.
Naar mijn mening zegt de grootte van de pulse vrij weinig, als je het goed doet draait je PC gewoon stabiel en zou je zelfs rrn jaar kunnen sparen...
ps.
Als ik even Bobje's avgkps van zijn laatste pulse uitreken dan kom ik eigenlijk wel vrij hoog uit, maar aan de andere kant zij hij laats dat ie onder de les constant op een toetsje ging drukken, dus als je dat zo'n 15 uur per dag doet dan zou het mogelijk moeten zijn...
[ Voor 18% gewijzigd door n-i-x op 05-12-2005 12:20 ]
Ik denk dat het wel wat meevalt, er zijn users die er veel verdachter uitzien die niet gebanned worden.Gekkenhuis schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:13:
[...]
[...]
mag toch wel aannemen dat de admins van WP kunnen zien dat het niet zo is
Ik ben zo te zien maar 5 plekjes gezakt door de MP
En dat is goed nieuws, want ik heb zelf nog niet gepulst. Sta nog in de top 200
En zo te zien sta ik morgen in de top 150
Ik kom net tot de conclusie dat ik 5 dagen geleden nog gepulsed heb en als ik nu pulse dat ik dan op een avgkps kom van meer dan 1,5. Is het verstandig om mijn keys nu te gaan pulsen? Ik kom daarmee op een totaal van 1,3 mln, dus de kans dat ze gaan kijken of ik cheat lijkt me relatief klein.
Zou ik het doen of niet... Hebben andere mensen ook ervaring met zulke hoge waardes?
Zou ik het doen of niet... Hebben andere mensen ook ervaring met zulke hoge waardes?
ik dus
.. ghhehe maar nee ik denk niet dat het veel uitmaakt maar maak je ook gebruik van meerdere pc's dan?
Verwijderd
Als je gewoon zeker weet dat je op een eerlijke manier aan je keys en clicks komt zou ik me daar helemaal niet druk om makenksborg schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:59:
Ik kom net tot de conclusie dat ik 5 dagen geleden nog gepulsed heb en als ik nu pulse dat ik dan op een avgkps kom van meer dan 1,5. Is het verstandig om mijn keys nu te gaan pulsen? Ik kom daarmee op een totaal van 1,3 mln, dus de kans dat ze gaan kijken of ik cheat lijkt me relatief klein.
Verwijderd
Lkrrrr die megapulse 
70mljn .. geeft nou net weer even die motivatie om door te sparen.. wat is de volgende ?
70mljn .. geeft nou net weer even die motivatie om door te sparen.. wat is de volgende ?
Verwijderd
Morgen zal er ook nog wel een hoge output zijn, omdat ik er ook vandaag niet insta in de stats(vanmorgen gepulst rond 8:00) . Dacht zoals meerdere dat vandaag zouden pulsen, dus we zullen morgen ook wel een mooie output hebben hoop ik zo.
Is het misschien mogelijk om bij te houden via de stats welke users LL verlaten zodat je kan kijken of ze gebanned zijn ofdat ze zijn verhuisd (om later terug te komen..) naar een ander team
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Ja thuis en op stage. Probleem is dat ik per ongeluk gepulsed had thuis en ff vergeten dat de megapulse eraan zat te komenFaBioTh schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:06:
ik dus.. ghhehe maar nee ik denk niet dat het veel uitmaakt maar maak je ook gebruik van meerdere pc's dan?
je hoeft je geen zorgen te maken hoor..ik bedoel het whatpulse team weet zelf ook wel dat je met meerdere pc's kan pulsen en dan kan het dus voorkomen dat je een hoge avkps hebt..
Zo dat ging goed, met m'n 2 pulses(eentje gister, eentje 1 december) toch weer vanaf 145 naar de 93e plaats gegaan. Gaat goed
Ook nog 13e chatslet van gister
Ook nog 13e chatslet van gister
Zou heb ook maar eens gepulsed gister (wist niet eens dat het bij megapulse kwam maar goed) het was 1,94 miljoen
ik ben van plan windows opnieuw te installeren en wil niet dat ik het weer kwijt raak omdat ik niet op zit te letten
Deel 12 al van dit topic en toch de eerste keer dat ik hem zie
Ik heb het meteen maar even geinstalleerd, en heb me aangemeld bij GoT
GoT for #1
GoT for #1
Dat kan, want we zitten namelijk pas sinds dit deel hier in /5irmscher schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:04:
GoT for #1
Komt omdat ie tot voor kort in Software Algemeen stond ^_^.irmscher schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:04:
GoT for #1
In ieder geval, gefeliciteerd met de MP. Wel lekker toevallig dat LueLinks gelijk 70 miljoen in de min gaat
Het is trouwens wel irritant dat we WP hier niet op school kunnen installeren (grr), schrijf namelijk het grootste deel van mijn verslagen op school. En nee, ik wil niet beginnen met USB-keys enzo, A omdat de enige USB stick die ik heb uit het betijde tijdperk van die dingen komt en ik ten zeerste twijfel of deze nog werkt, en B omdat ik dat gewoon niet helemaal vertrouw.
En toch heb ik maar even een algemeen topicje aangemaakt mbt dit soort dingen; http://forums.whatpulse.org/showthread.php?t=3290RoD schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:28:
[...]
Ik denk dat het wel wat meevalt, er zijn users die er veel verdachter uitzien die niet gebanned worden.
Dat is niet verkeerd, voorkomen is beter dan genezenr0b schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:15:
[...]
En toch heb ik maar even een algemeen topicje aangemaakt mbt dit soort dingen; http://forums.whatpulse.org/showthread.php?t=3290
Ik ga nu ook (net als Bobje) maar eens sparen voor een belachelijk grote pulse. Bij de 15miljoen zal ik wel bij lange na niet in de buurt komen, maar ik wil toch eens even een lekkere pulse neerzetten.
Nog een concurent
Gelukkig ben ik weer eens een programmeertaal aan het leren, dus dat wordt de komende tijd zowiezo meer typen. En het is winter natuurlijk
Rofl @ die waarschuwing bij 't posten 
Toch goed gedaan GoT, 70 miljoen MP!
Valt me toch op dat ik 26ste clickaap ben met m'n 400k, had nieteens verwacht dat ik erin zou staan..
Een nieuwe MP plannen lijkt mij geen goed idee, zo zit je de hele tijd van MP naar MP te typen en gaat op den duur vervelen. En toch is de kans dat je bestanden corrupt raken of dat je je OS opnieuw moet installeren groter bij dat sparen.
In ieder geval ga ik gewoon lekker typen en ik zie wel wanneer ik pulse.
Toch goed gedaan GoT, 70 miljoen MP!
Valt me toch op dat ik 26ste clickaap ben met m'n 400k, had nieteens verwacht dat ik erin zou staan..
Een nieuwe MP plannen lijkt mij geen goed idee, zo zit je de hele tijd van MP naar MP te typen en gaat op den duur vervelen. En toch is de kans dat je bestanden corrupt raken of dat je je OS opnieuw moet installeren groter bij dat sparen.
In ieder geval ga ik gewoon lekker typen en ik zie wel wanneer ik pulse.
PS5 PSN: UnrealKazu
Nice pulse
En dan LUElinks ook nog zoveel keys minder.
Ik ben nu van plan om per dag te pulsen, ik wil toch wel eens weten hoeveel ik nou écht per dag tik.
Lol 7e bij chatslet en 7e bij clickaap.
En dan LUElinks ook nog zoveel keys minder.
Ik ben nu van plan om per dag te pulsen, ik wil toch wel eens weten hoeveel ik nou écht per dag tik.
Lol 7e bij chatslet en 7e bij clickaap.
[ Voor 14% gewijzigd door mark de man op 05-12-2005 15:00 ]
Verwijderd
Even een vraagje he?
Het aantal keys/sec mag niet veel hoger liggen dan vier. Als ik WhatPusle dus bijvoorbeeld aan een vriend van mij zou aanraden, en hij zou het op zijn werk als datatypist entry geberuen gebruiken, hij dus automatisch een cheater zou zijn?
Het aantal keys/sec mag niet veel hoger liggen dan vier. Als ik WhatPusle dus bijvoorbeeld aan een vriend van mij zou aanraden, en hij zou het op zijn werk als datatypist entry geberuen gebruiken, hij dus automatisch een cheater zou zijn?
Wat is 'datatypist entry'?
Als dat iets is dat een toetsenbord simuleerd dan wordt dat inderdaad als cheaten gezien.
Als dat iets is dat een toetsenbord simuleerd dan wordt dat inderdaad als cheaten gezien.
Ga daar maar niet van uit. Als je al 4 keys per seconde kunt typen, houd je dat toch niet eeuwig vol: je moet ook slapen, eten enz. De tijd dat je niet typt haalt de 4 keys per seconde al onderuit. Lijkt me heel sterk dat hij gemiddeld boven de 4 k/s komt
Nee, Als hij op zijn werk zou pulsen ( 500k oid noem maar wat ) en dan thuis (30min later ofzo) ook 500k zou pulsen dan lijkt het erop dat je cheat. Waarschijnlijk kan hij zelfs thuis niet pulsen aangezien WP dan een foutmelding geeft omdat zijn AvgKps te hoog isVerwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:06:
Even een vraagje he?
De nachten tellen ook mee, het enige om zonder cheaten dan boven de 4 per seconde te komen (op lange termijn dan) is met een plank onder je handen op je keyboard rammen geloof ik...
Volgens mij heeft die Nederlandse mod op WP (Wasted!) gewoon expres gezorgd dat die gasten van LUE vandaag gebanned zijn (als ze dat zijn) om ons te helpen
Lol@ waarschuwing
Volgens mij heeft die Nederlandse mod op WP (Wasted!) gewoon expres gezorgd dat die gasten van LUE vandaag gebanned zijn (als ze dat zijn) om ons te helpen
Lol@ waarschuwing
Iemand die papiertjes overtikt in de pc. Professioneel chatslet dusXiN schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:10:
Wat is 'datatypist entry'?
Zelfs áls hij als cheater wordt aangemerkt is hij het nog niet. Ik neem aan dat je ter verantwoordig wordt geroepen bij geval van twijfel alvorens je wordt verwijderd. Gewoon aanmelden dus, mits het een tweaker is
@The_Zeroorez
Volgens mij is Wasted niet alleen 'een nederlandse mod', maar tevens dé bedenker van whatpulse.
[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 05-12-2005 15:17 ]
Verwijderd
Ik hield er ff geen rekening mee dat het programma voor het gemak ook de tijd meetelde dat je computer uitstondTheZeroorez schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:14:
De nachten tellen ook mee, het enige om zonder cheaten dan boven de 4 per seconde te komen (op lange termijn dan) is met een plank onder je handen op je keyboard rammen geloof ik...
Lol@ waarschuwing
yay... 7.5miljoen mijlpaaltje
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Zeker een mooi MegePulse
. De keys zullen vandaag ook nog wel hoog liggen ja:P. Nu weer ff sparen tot 1.5 uitkomt en dan maar ff 1 keer in het jaar pulsen
Zie nu pas dat ik 193 plaatsen gestegen ben 
37 | 973 http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 139 http://tinyurl.com/ama5v/nl.png DeluxZ 500.485 +200.022 163.749 +30.870 3,06 04-11-2005 22:27:57
37 | 973 http://tinyurl.com/dh7er/up.gif 139 http://tinyurl.com/ama5v/nl.png DeluxZ 500.485 +200.022 163.749 +30.870 3,06 04-11-2005 22:27:57
LOL, word ik vandaag als nieuw lid gezien terwijl ik op 28 november mijn eerste pulsjes verstuurd heb.
Ah, whatever. Leuke score vandaag
Ah, whatever. Leuke score vandaag
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Verwijderd
Hum ik zag die tinyurl staan en ik heb nu een tinier (?oid
) one 
http://tinyurl.com/dh7er/up.gif
http://wp.whyz.nl/pics/up.gif
Hij linkt wel naar de server van ex, hoorVerwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:27:
Hum ik zag die tinyurl staan en ik heb nu een tinier (?oid) one
Kijk maar in de adresbalk nadat je op die link klikt
Dan heb ik een nog kleinere: http://wpls.be/up.gifVerwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:27:
Hum ik zag die tinyurl staan en ik heb nu een tinier (?oid) one
Oja, da's wel handig om te implantenr0b schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:53:
[...]
Dan heb ik een nog kleinere: http://wpls.be/up.gif
Als dan tinyurl.com d'r uit leg, hebben we nog steeds plaatjes
Valt het trouwens ook iemand op dat we nu al weer bijna op de helft van het topic zitten?
Gaat snel nu we in DPC zitten!
[ Voor 25% gewijzigd door Mr. Bondt op 05-12-2005 18:57 ]
Behalve ik, want ik kan nog steeds niet pulsen 
Ik heb 25581479 seconden geleden voor het laatst gepulsed. Als 4 avgKps het max is zou ik nu dus 102326108 keys mogen pulsen.. en dat heb ik bij lange na niet.
Met het aantal keys dat ik nu heb, en de datum van mijn laatste pulse, kom ik uit op 0.04 Kps, wat me humaan heel goed haalbaar lijkt?
Ik heb 25581479 seconden geleden voor het laatst gepulsed. Als 4 avgKps het max is zou ik nu dus 102326108 keys mogen pulsen.. en dat heb ik bij lange na niet.
Met het aantal keys dat ik nu heb, en de datum van mijn laatste pulse, kom ik uit op 0.04 Kps, wat me humaan heel goed haalbaar lijkt?
Nog vreemder dus. Wie laat me het licht zien??Whatpulse FAQ
What does "activity breached" mean?
It means that you have a too high average keys per second. The server will only allow 7 avkps and lower. You'll have to wait with pulsing to lower your avkps.
[ Voor 117% gewijzigd door frickY op 05-12-2005 19:30 ]
hmm vreemd..maar wanneer was je laatste pulse dan..
anyway toch hebben van de ~1700 members er maar 285 de afgelopen 2 dagen gepulsed dus opzich valt dit nog wel mee..
anyway toch hebben van de ~1700 members er maar 285 de afgelopen 2 dagen gepulsed dus opzich valt dit nog wel mee..
Even op het forum vragen dan? (Van whatpulse..)frickY schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:18:
Behalve ik, want ik kan nog steeds niet pulsen
[...]
Nog vreemder dus. Wie laat me het licht zien??
Afgelopen vrijdag (2005/12/02 17:24:23), en dat was maar 280kFaBioTh schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:33:
hmm vreemd..maar wanneer was je laatste pulse dan..
Heb nu ruim 1.2mil klaarstaan...
@The_Zeroorez
Gedaan. Ben zo te zien ook niet de enige met het probleem.
[ Voor 14% gewijzigd door frickY op 05-12-2005 19:51 ]
ik baal ervan dat me computer vorige week crashte
anders had ik ook ongeveer 750.000 keys bijgedragen
anders had ik ook ongeveer 750.000 keys bijgedragen
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Verwijderd
1.200.000 / 4/ 60 / 60 / 24 = 3.5 dag dat je moet wachten om 1.2M te pulsen. Dus vanavond of morgenvroeg moet je kunnen pulsen.
7 was de oude regel geloof ik. Nu is het 4.frickY schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:56:
Volgens de FAQ mag je niet 4, maar tot zelfs 7 keys/second hebben.
Dus dat gaat niet op, toch?
Hmm dat klopt toch niet helemaal, want ik kan na 25 uur na m'n 300k pulse nog steeds niet pulsen
Tegenwoordig is het max 4 kps. Anders sluit je WP even af, start het opnieuw. Dit wil ook wel eens helpen
Living the American Dream
vraagje, heb net gejoined. als ik op mijn zusjes pc met haar medeweten en toestemming WhatPulse installeer kan dat dan onder mijn naam?? of moet ik voor haar een nieuwe account aanmaken?
target assimilated
Verwijderd
neeMooi, dan installeer ik Whatpulse ook op mijn moeders pc
Dit mag dus niet! Je mag Whatpulse WEL op meerdere PC's installeren maar ALLEEN als jij er dan ook daadwerkelijk gebruik van maakt. Als iemand anders gebruik gaat maken van de PC waar whatpulse op staat dan wordt je geacht uit te loggen.
bron: OP
hmmmm das jammer..er is zeker geen mogelijkheid tot subteams?
gaat WP niet zeuren als ik em op 2 pcs installeer en tegelijk gebruik?(gamepc en commlap)
gaat WP niet zeuren als ik em op 2 pcs installeer en tegelijk gebruik?(gamepc en commlap)
[ Voor 43% gewijzigd door GravGunner op 05-12-2005 23:27 ]
target assimilated
mag je mij gaan vertellen waar in de OP iets staat of WP niet gaat zeuren op t moment dat je 2 pcs gelijk gebruikt.
ook kan de OP mij niet vertellen of er subteams mogelijk zijn
ook kan de OP mij niet vertellen of er subteams mogelijk zijn
target assimilated
Verwijderd
als het niet mocht het dit er waarschijnlijk niet gestaan.Als jij bijvoorbeeld gebruik maakt van 2 pc's en je pulsed op de ene pc keys en je wilt daarna ook de keys pulsen van de andere PC dan heb je veel kans dat je deze message krijgt. Er staat dan dat je een uur moet wachten ofzo, maar afhankelijk dus hoeveel tijd ertussen zit t.o.v. de keys kan dit (veel) langer duren.
En als het maken van 'subteams' niet in het menu staat, dan zal het ook wel niet bestaan lijkt me.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 23:51 ]
Verwijderd
Subteams zijn niet mogelijk, en je mag Whatpulse WEL op 2 pc's installeren mits jij de de keys zelf genereert. Dus op een pc voor algemeen gebruik alleen onder JOUW account (windows account) mag je jou whatpulse daaien, snappie?
| Laatste update | 06-12-2005 04:02:08 | ||||
| Vergeleken met | 05-12-2005 04:02:02 | ||||
| Plaats | Naam | Keys | Clicks | K/C R. | Laatste pulse |
1 | Bobje | 50.186.891 | 11.000.770 | 4,56 | 05-12-2005 01:54:35 |
2 | pisart | 29.185.819 | 5.421.400 | 5,38 | 26-11-2005 13:30:21 |
3 | Gromba | 20.539.464 | 5.272.359 | 3,90 | 03-12-2005 13:37:55 |
4 | _RoD_ | 18.250.000 | 2.020.596 | 9,03 | 02-12-2005 22:28:22 |
5 | Yinchie | 16.595.251 +24.448 | 5.618.306 +6.868 | 2,95 | 05-12-2005 23:55:04 |
6 | Skywave | 16.417.262 +56.530 | 3.961.554 +27.099 | 4,14 | 05-12-2005 22:14:19 |
7 | Hans90 | 16.037.175 +30.740 | 4.975.052 +2.967 | 3,22 | 06-12-2005 00:23:41 |
8 12 +4 | Serhat | 15.989.478 +1.037.550 | 4.062.643 +355.255 | 3,94 | 05-12-2005 15:37:56 |
9 8 -1 | .Peter | 15.700.193 | 6.577.041 | 2,39 | 05-12-2005 02:03:46 |
10 9 -1 | Chafgrenade | 15.518.204 | 4.634.326 | 3,35 | 02-12-2005 18:37:58 |
11 10 -1 | Maegrim | 15.341.566 +27.583 | 4.828.095 +14.680 | 3,18 | 06-12-2005 01:24:55 |
12 11 -1 | KompjoeFriek | 15.007.782 +8.753 | 3.550.398 +3.962 | 4,23 | 05-12-2005 18:14:43 |
13 | J0YR1D3R | 14.630.254 +32.298 | 3.342.469 +9.054 | 4,38 | 05-12-2005 17:34:57 |
14 | Lighteye | 14.099.765 | 2.576.865 | 5,47 | 08-08-2005 06:48:03 |
15 | Wussie | 13.029.404 | 4.020.578 | 3,24 | 06-11-2005 15:43:59 |
16 | AcorN | 13.000.000 | 2.496.001 | 5,21 | 02-12-2005 18:13:52 |
17 | XanderH | 12.657.826 | 2.346.726 | 5,39 | 03-12-2005 12:10:07 |
18 | PsyBelgium | 12.500.000 | 1.452.254 | 8,61 | 04-12-2005 21:20:59 |
19 | sandoz | 12.477.747 | 12.517.758 | 1,00 | 09-11-2005 13:42:09 |
20 | -elw00d | 12.065.000 +30.000 | 2.447.123 +26.130 | 4,93 | 05-12-2005 19:07:07 |
21 | skunkah | 12.050.131 +45.746 | 2.395.389 +13.482 | 5,03 | 06-12-2005 02:26:22 |
22 | timmie_loots | 12.000.000 | 2.053.788 | 5,84 | 04-12-2005 18:20:51 |
23 | LMD | 11.985.435 | 3.248.729 | 3,69 | 04-12-2005 20:08:54 |
24 | Inspiran | 11.747.969 +7.187 | 1.692.529 +1.972 | 6,94 | 06-12-2005 02:06:02 |
25 27 +2 | [PCZB]Guinhill | 11.699.056 +167.731 | 5.296.815 +27.478 | 2,21 | 05-12-2005 18:12:33 |
26 | NiX | 11.698.638 +48.638 | 1.384.150 +2.615 | 8,45 | 05-12-2005 15:19:12 |
27 25 -2 | Rob de Zwaan | 11.698.637 | 931.513 | 12,56 | 02-12-2005 15:04:44 |
28 | lism | 11.210.260 | 1.753.463 | 6,39 | 05-12-2005 03:06:15 |
29 | Sypheron | 11.087.927 +10.220 | 2.438.008 +6.773 | 4,55 | 05-12-2005 23:58:39 |
30 | wdekreij | 10.984.600 | 5.094.249 | 2,16 | 24-09-2005 20:35:55 |
31 | reinaldo | 10.900.970 +57 | 2.286.152 +686 | 4,77 | 05-12-2005 10:53:18 |
32 | Korben | 10.804.234 +30.258 | 2.685.805 +4.404 | 4,02 | 05-12-2005 20:01:45 |
33 | iXi | 10.575.140 | 2.448.375 | 4,32 | 29-09-2005 00:21:37 |
34 | MoT-Pissuh2 | 10.540.390 | 2.194.009 | 4,80 | 30-08-2005 09:54:48 |
35 | promwarm | 10.518.859 | 2.388.381 | 4,40 | 04-07-2005 10:25:20 |
36 | MoT-Pissuh | 10.481.547 | 2.084.645 | 5,03 | 30-08-2005 09:52:21 |
37 | ex` | 10.412.983 | 1.319.738 | 7,89 | 28-11-2005 09:20:23 |
38 | Golivier | 10.219.381 +9.341 | 2.312.585 +4.285 | 4,42 | 06-12-2005 00:07:02 |
39 | hezik | 9.961.780 +26.284 | 1.545.179 +3.386 | 6,45 | 05-12-2005 16:15:09 |
40 | Phantom Lord | 9.875.617 +21.231 | 2.222.585 +5.884 | 4,44 | 06-12-2005 00:12:24 |
41 | Dersan | 9.794.199 | 1.993.064 | 4,91 | 26-09-2005 16:36:51 |
42 | aKra | 9.782.890 +23.274 | 1.570.256 +3.261 | 6,23 | 05-12-2005 18:45:10 |
43 48 +5 | BasieP | 9.684.206 +650.949 | 3.145.405 +282.731 | 3,08 | 05-12-2005 12:05:08 |
44 43 -1 | -NMe- | 9.624.714 | 1.867.752 | 5,15 | 05-12-2005 02:53:41 |
45 44 -1 | M3rcury | 9.350.000 | 955.204 | 9,79 | 09-11-2005 12:30:19 |
46 45 -1 | Disiesel | 9.303.338 +12.616 | 2.341.266 +6.329 | 3,97 | 06-12-2005 02:19:42 |
47 49 +2 | Aber | 9.161.069 +152.662 | 2.604.742 +43.027 | 3,52 | 05-12-2005 21:26:51 |
48 47 -1 | _Shifty_ | 9.053.579 +2.463 | 2.230.320 +2.746 | 4,06 | 05-12-2005 23:07:37 |
49 46 -3 | Natrixz | 9.053.108 | 2.596.735 | 3,49 | 12-11-2005 17:14:12 |
50 | Attix | 8.763.532 | 6.627.231 | 1,32 | 04-12-2005 12:21:28 |
| Plaats | Naam | Keys | Clicks | K/C R. | Laatste pulse |
1 | 19 | sandoz | 12.477.747 | 12.517.758 | 1,00 | 09-11-2005 13:42:09 |
2 | 1 | Bobje | 50.186.891 | 11.000.770 | 4,56 | 05-12-2005 01:54:35 |
3 | 50 | Attix | 8.763.532 | 6.627.231 | 1,32 | 04-12-2005 12:21:28 |
4 | 9 8 -1 | .Peter | 15.700.193 | 6.577.041 | 2,39 | 05-12-2005 02:03:46 |
5 | 95 | Fubar | 6.913.785 | 5.959.388 | 1,16 | 02-12-2005 21:34:52 |
6 | 5 | Yinchie | 16.595.251 +24.448 | 5.618.306 +6.868 | 2,95 | 05-12-2005 23:55:04 |
7 | 2 | pisart | 29.185.819 | 5.421.400 | 5,38 | 26-11-2005 13:30:21 |
8 | 25 27 +2 | [PCZB]Guinhill | 11.699.056 +167.731 | 5.296.815 +27.478 | 2,21 | 05-12-2005 18:12:33 |
9 | 3 | Gromba | 20.539.464 | 5.272.359 | 3,90 | 03-12-2005 13:37:55 |
10 | 30 | wdekreij | 10.984.600 | 5.094.249 | 2,16 | 24-09-2005 20:35:55 |
11 | 7 | Hans90 | 16.037.175 +30.740 | 4.975.052 +2.967 | 3,22 | 06-12-2005 00:23:41 |
12 | 11 10 -1 | Maegrim | 15.341.566 +27.583 | 4.828.095 +14.680 | 3,18 | 06-12-2005 01:24:55 |
13 | 10 9 -1 | Chafgrenade | 15.518.204 | 4.634.326 | 3,35 | 02-12-2005 18:37:58 |
14 | 68 | dutchmega | 7.870.946 +19.843 | 4.139.697 +9.490 | 1,90 | 05-12-2005 23:38:01 |
15 | 167 165 -2 | bullshit | 5.097.708 | 4.124.020 | 1,24 | 04-12-2005 19:38:18 |
16 | 8 12 +4 | Serhat | 15.989.478 +1.037.550 | 4.062.643 +355.255 | 3,94 | 05-12-2005 15:37:56 |
17 | 91 | [NM]Sentinel | 7.050.772 | 4.050.556 | 1,74 | 01-12-2005 15:21:00 |
18 | 15 | Wussie | 13.029.404 | 4.020.578 | 3,24 | 06-11-2005 15:43:59 |
19 | 6 | Skywave | 16.417.262 +56.530 | 3.961.554 +27.099 | 4,14 | 05-12-2005 22:14:19 |
20 | 317 316 -1 | flyingdutch | 3.297.271 | 3.956.615 | 0,83 | 28-11-2005 21:49:40 |
21 | 136 147 +11 | Arieke | 5.852.444 +192.554 | 3.826.484 +102.396 | 1,53 | 05-12-2005 21:42:00 |
22 | 174 | p1koN | 5.009.660 | 3.725.775 | 1,34 | 20-11-2005 17:46:33 |
23 | 298 296 -2 | supercow | 3.466.535 | 3.601.824 | 0,96 | 18-07-2005 18:44:24 |
24 | 101 | dreamstar | 6.767.598 +14.021 | 3.554.754 +27.266 | 1,90 | 05-12-2005 18:17:50 |
25 | 12 11 -1 | KompjoeFriek | 15.007.782 +8.753 | 3.550.398 +3.962 | 4,23 | 05-12-2005 18:14:43 |
| Plaats | Naam | Keys | Clicks | K/C R. | Voorlaatste pulse |
1 | 8 4 | Serhat | 15.989.478 +1.037.550 | 4.062.643 +355.255 | 3,94 | 18-11-2005 21:08:39 |
2 | 215 95 | Mr. Bondt | 4.363.416 +1.010.101 | 1.167.196 +236.200 | 3,74 | 29-09-2005 17:32:34 |
3 | 244 64 | Tijl | 4.045.443 +676.208 | 857.396 +252.158 | 4,72 | 01-09-2005 00:11:21 |
4 | 647 239 | ksborg | 1.300.000 +658.702 | 223.000 +106.590 | 5,83 | 30-11-2005 01:25:24 |
5 | 43 5 | BasieP | 9.684.206 +650.949 | 3.145.405 +282.731 | 3,08 | 19-11-2005 01:55:41 |
6 | 177 36 | Xanadox | 4.919.718 +568.478 | 2.095.277 +200.361 | 2,35 | 27-10-2005 23:34:30 |
7 | 308 53 | pietje63 | 3.386.070 +468.189 | 635.019 +143.888 | 5,33 | 24-10-2005 16:47:34 |
8 | 143 12 | Fragmaster_Core | 5.780.766 +459.065 | 989.702 +74.438 | 5,84 | 15-11-2005 18:59:47 |
9 | 211 33 | jvohome | 4.428.090 +439.051 | 1.742.357 +237.228 | 2,54 | 05-10-2005 17:35:58 |
10 | 843 210 | MoZvy | 736.755 +359.123 | 230.150 +148.300 | 3,20 | 27-11-2005 14:49:58 |
1 | 8 4 | Serhat | 15.989.478 +1.037.550 | 4.062.643 +355.255 | 3,94 | 18-11-2005 21:08:39 |
2 | 436 40 | Wallie | 2.369.816 +353.346 | 1.901.287 +350.286 | 1,25 | 11-10-2005 23:19:38 |
3 | 43 5 | BasieP | 9.684.206 +650.949 | 3.145.405 +282.731 | 3,08 | 19-11-2005 01:55:41 |
4 | 244 64 | Tijl | 4.045.443 +676.208 | 857.396 +252.158 | 4,72 | 01-09-2005 00:11:21 |
5 | 211 33 | jvohome | 4.428.090 +439.051 | 1.742.357 +237.228 | 2,54 | 05-10-2005 17:35:58 |
6 | 215 95 | Mr. Bondt | 4.363.416 +1.010.101 | 1.167.196 +236.200 | 3,74 | 29-09-2005 17:32:34 |
7 | 177 36 | Xanadox | 4.919.718 +568.478 | 2.095.277 +200.361 | 2,35 | 27-10-2005 23:34:30 |
8 | 414 34 | beschuitfluiter | 2.542.259 +311.322 | 1.509.928 +149.973 | 1,68 | 24-10-2005 17:18:18 |
9 | 843 210 | MoZvy | 736.755 +359.123 | 230.150 +148.300 | 3,20 | 27-11-2005 14:49:58 |
10 | 308 53 | pietje63 | 3.386.070 +468.189 | 635.019 +143.888 | 5,33 | 24-10-2005 16:47:34 |
| 2.500.000 | Metaal | |||||
414 448 +34 | beschuitfluiter | 2.542.259 +311.322 | 1.509.928 +149.973 | 1,68 | 24-10-2005 17:18:18 |
| 1.000.000 | Gewapend Beton | |||||
647 886 +239 | ksborg | 1.300.000 +658.702 | 223.000 +106.590 | 5,83 | 30-11-2005 01:25:24 |
734 795 +61 | kaspertje | 1.008.929 +192.068 | 288.214 +36.717 | 3,50 | 25-11-2005 13:10:59 |
| 750.000 | Beton | |||||
823 833 +10 | --WaaZaa-- | 766.718 +20.156 | 397.631 +14.509 | 1,93 | 29-11-2005 02:00:59 |
| 500.000 | Steen | |||||
843 1053 +210 | MoZvy | 736.755 +359.123 | 230.150 +148.300 | 3,20 | 27-11-2005 14:49:58 |
888 1074 +186 | pEeDy16 | 642.523 +290.127 | 197.544 +127.198 | 3,25 | 08-11-2005 00:01:53 |
| 250.000 | Kool | |||||
1143 1181 +38 | Interstice | 267.431 +28.830 | 76.195 +8.250 | 3,51 | 05-12-2005 01:40:36 |
| 100.000 | Hout | |||||
1312 1379 +67 | boogyyo | 136.309 +40.387 | 44.064 +13.040 | 3,09 | 29-11-2005 22:13:23 |
1360 1423 +63 | kaaskopkoen | 109.301 +34.058 | 39.412 +13.774 | 2,77 | 28-11-2005 12:41:46 |
1369 1409 +40 | Frentik | 105.366 +23.598 | 36.648 +8.800 | 2,88 | 04-12-2005 20:42:53 |
1373 1374 +1 | Stormeporm | 101.973 +3.989 | 163.929 +10.856 | 0,62 | 17-10-2005 17:43:25 |
| Plaats | Team naam | Leden | Keys | Clicks | K/C R. |
1 | LUElinks | 1611 +1 | 3.350.593.927 +11.116.479 | 1.321.379.080 +4.003.550 | 2,54 |
2 | GoT | 1680 +9 | 3.139.410.038 +13.429.734 | 1.045.356.439 +4.898.817 | 3,00 |
3 | 1337 | 262 | 2.592.657.916 +2.424.516 | 1.069.528.375 +807.272 | 2,42 |
4 | #Team.Quakenet | 477 | 1.856.662.236 +2.067.376 | 566.979.538 +638.370 | 3,27 |
5 | SomethingAwfulGoons | 788 | 1.515.674.969 +4.915.688 | 437.660.488 +1.703.232 | 3,46 |
6 | Hinnavaatlus | 414 | 1.022.704.862 +1.158.179 | 443.445.264 +526.165 | 2,31 |
7 | Zoomby.cl | 391 | 1.013.818.298 +1.903.841 | 466.805.151 +840.777 | 2,17 |
8 | fok! | 454 +1 | 920.661.709 +2.036.211 | 289.674.581 +636.955 | 3,18 |
9 | UC (United Christians) | 370 +1 | 858.688.488 +5.427.098 | 198.216.579 +1.198.224 | 4,33 |
10 | AAO-Tracker | 453 | 781.431.968 +2.436.550 | 263.519.583 +802.897 | 2,97 |
| Verschil tussen GoT en LUElinks: 211.183.889. We zijn vandaag met 2.313.255 keys ingelopen. | |||||
| Plaats | Land | Leden | Keys | Clicks | K/C R. |
1 | 26,37% | United States | 18606 +12 | 28.913.602.488 +64.155.125 | 9.143.856.627 +21.931.420 | 3,16 |
2 | 11,68% | Germany | 6220 +6 | 12.810.180.430 +20.781.437 | 4.353.012.248 +8.444.127 | 2,94 |
3 | 9,74% | Netherlands | 7041 +17 | 10.674.634.201 +37.149.575 | 3.508.490.704 +11.488.128 | 3,04 |
4 | 6,06% | United Kingdom | 4929 +2 | 6.644.944.015 +12.422.689 | 2.117.319.705 +4.016.198 | 3,14 |
5 | 5,19% | Canada | 3451 +3 | 5.685.574.499 +11.405.024 | 1.878.322.393 +3.701.569 | 3,03 |
| Verschil tussen Nederland en Duitsland: 2.135.546.229. We zijn vandaag met 16.368.138 keys ingelopen. | |||||
[table border=1 bordercolor=#DFDCCA]
[tr][td colspan=6]
[tr][td colspan=6]251 van de 1680 members (14.94%) hebben gepulsed.
Erbij gekomen:
[/][/][tr][td]991
[/][td]
woytek[/][td]481.861[/]
[td]81.534[/]
[td]5,91[/]
[td]05-12-2005 15:51:32[/][/]
[tr][td]1027
[/][td]
fraaymakers[/][td]433.986[/]
[td]19.990[/]
[td]21,71[/]
[td]05-12-2005 20:20:29[/][/]
[tr][td]1255
[/][td]
thomas7331[/][td]174.470[/]
[td]144.905[/]
[td]1,20[/]
[td]05-12-2005 17:46:59[/][/]
[tr][td]1508
[/][td]
Gekkie[/][td]37.910[/]
[td]14.855[/]
[td]2,55[/]
[td]05-12-2005 17:59:31[/][/]
[tr][td]1538
[/][td]
tubbi3[/][td]26.922[/]
[td]7.219[/]
[td]3,73[/]
[td]06-12-2005 01:26:56[/][/]
[tr][td]1553
[/][td]
Rain200[/][td]21.870[/]
[td]6.904[/]
[td]3,17[/]
[td]05-12-2005 20:41:23[/][/]
[tr][td]1571
[/][td]
Troebie[/][td]18.000[/]
[td]7.038[/]
[td]2,56[/]
[td]05-12-2005 23:08:40[/][/]
[tr][td]1573
[/][td]
crashmatrix[/][td]17.669[/]
[td]6.078[/]
[td]2,91[/]
[td]06-12-2005 01:30:33[/][/]
[tr][td]1584
[/][td]
bert van ernie[/][td]13.926[/]
[td]4.205[/]
[td]3,31[/]
[td]05-12-2005 17:30:34[/][/]
[tr][td]1589
[/][td]
irmscher[/][td]13.280[/]
[td]3.926[/]
[td]3,38[/]
[td]05-12-2005 22:47:13[/][/]
[tr][td]1593
[/][td]
SirFallenAngel[/][td]11.656[/]
[td]1.860[/]
[td]6,27[/]
[td]06-12-2005 02:15:52[/][/]
[tr][td colspan=6]
Weggegaan:
Niemand
Naam gewijzigd:
"MadMan112" ==> "Loine"
•
GoT Whatpulse IRC kanaal (irc.tweakers.net/whatpulse)• Meer informatie over hoe mee te doen met Whatpulse.[/][/]
woei! metaal \o/
¯\_(ツ)_/¯
rofl
ik sta alweer 55325th
hahaha helaas wordt er neit zoveel getypt
had ik nog even een vraagje..
als ik vanaf stage thuis remote inlog..
worden me keys dan hier op stage wel bijgehouden (dan heb ik em alleen op stage draaien)
want thuis zit ik dan bijvoorbeeld ok op mIRC en nog wat fora, dus wordt er redelijk wat getypt...
maar als ik gewoon de hele dag hier op GoT beejte rondzwerf, kom ik per dag om ~10.000 keys en ~4.000 clicks...
maar als ik thuis inlog kom ik maar net rond de ~4.000 keys
telt ie het dus niet mee als je remote gaat inloggen?!?! dat zou natuurlijk wel jammer zijn...
het is nu 9.18 en ik heb alweer 2.143 keys.. ben je nog niet eens een uurtje bezig
ik sta alweer 55325th
hahaha helaas wordt er neit zoveel getypt
had ik nog even een vraagje..
als ik vanaf stage thuis remote inlog..
worden me keys dan hier op stage wel bijgehouden (dan heb ik em alleen op stage draaien)
want thuis zit ik dan bijvoorbeeld ok op mIRC en nog wat fora, dus wordt er redelijk wat getypt...
maar als ik gewoon de hele dag hier op GoT beejte rondzwerf, kom ik per dag om ~10.000 keys en ~4.000 clicks...
maar als ik thuis inlog kom ik maar net rond de ~4.000 keys
telt ie het dus niet mee als je remote gaat inloggen?!?! dat zou natuurlijk wel jammer zijn...
offtopic:
rofl.. typo's tikken ook wel hard aan natuurlijk
rofl.. typo's tikken ook wel hard aan natuurlijk
het is nu 9.18 en ik heb alweer 2.143 keys.. ben je nog niet eens een uurtje bezig
[ Voor 8% gewijzigd door Tuumke op 06-12-2005 09:19 ]
Ik meen van een bug te hebben gehoord dat als je remote werkt hij zowel op de client als op lokatie telt. Mits op beide pc's geinstalleerd natuurlijk.
Dus ook als je remote bent ingelogt zou hij op lokatie gewoon moeten tellen.
Output van 13miljoen, erg netjes. Hoop laat-pulsers denk ik. Ik heb mijn puls er nog steeds niet doorheen gekregen
Volgende keer even rekening houden een week van de voren niet meer te pulsen vanaf mn andere pc.
Output van 13miljoen, erg netjes. Hoop laat-pulsers denk ik. Ik heb mijn puls er nog steeds niet doorheen gekregen
Gewoon even doorsparen en het einde van het jaar pulsen
nou ik heb em dus alleen hier @ stage geinstalleerd...frickY schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:23:
Ik meen van een bug te hebben gehoord dat als je remote werkt hij zowel op de client als op lokatie telt. Mits op beide pc's geinstalleerd natuurlijk.
Output van 13miljoen, erg netjes. Hoop laat-pulsers denk ik. Ik heb mijn puls er nog steeds niet doorheen gekregenVolgende keer even rekening houden een week van de voren niet meer te pulsen vanaf mn andere pc.
dus het ging mij erom of ie dan oko alles wat ik thuis type mee telt...
9:51 5.498 Keys
[ Voor 7% gewijzigd door Tuumke op 06-12-2005 09:52 ]
Verwijderd
Dan nu wat slechter nieuws: de frontpage artikel op t.net gaat helaas niet door. Maar dat moet geen ramp zijn lijkt mij we gaan gewoon vrolijk door 
Heel misschien dat er in toekomst nog wel een artikel komt over de (dpc) projecten op GoT in het algemeen (met o.a. Whatpulse), maar dat is zoals gezegt een misschien en geen zekerheid
Heel misschien dat er in toekomst nog wel een artikel komt over de (dpc) projecten op GoT in het algemeen (met o.a. Whatpulse), maar dat is zoals gezegt een misschien en geen zekerheid
Vervelende vraag:Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:03:
Dan nu wat slechter nieuws: de frontpage artikel op t.net gaat helaas niet door.
Waarom niet?
Ok, ik zie het vanzelf welVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:41:
Mr. Bondt ik voeg je vanaaf ff toe op msn als ik thuis ben, heb wat stats ideeen
Dat dat artikel niet door gaat is op zich niet zo'n ramp, het was bedoeld om WP onder de aandacht te brengen bij de andere tweakers, maar sinds het WP topic naar /5 is verhuist, zijn er zoveel extra leden bijgekomen dat de noodzaak van dit artikel min of meer weg is.
PS5 PSN: UnrealKazu
Lol -> ik heb precies genoeg gepulst om op mijn plaatsje binnen het team te blijven
Verwijderd
Kan iemand me eens een linkje smijten met live-stats(van de huidige dag), ik heb al zitten rondbrowsen op de site van whatpulse, maar ben niet op zo'n pagine terechtgekomen
.
http://whatpulse.org/stats/overall/
Links in het midden ongeveer staat zo'n blokje 'stats', daar kan je dan kiezen waar je de stats van wilt zien.
ps.
Live-stats zijn meestal van de huidige dag, als ze van het verleden zijn dan zijn ze namelijk niet meer live...
Links in het midden ongeveer staat zo'n blokje 'stats', daar kan je dan kiezen waar je de stats van wilt zien.
ps.
Live-stats zijn meestal van de huidige dag, als ze van het verleden zijn dan zijn ze namelijk niet meer live...
[ Voor 33% gewijzigd door n-i-x op 06-12-2005 16:42 . Reden: keys verzamelen natuurlijk. ]
Ahh, Bobje is van zijn eerste plaats gestoten
Waarschijnlijk was iemand het er niet mee eens dat Bobje aan de haal ging met de eerste plaats
Waarschijnlijk had iemand eens zin om te cheaten
Ik bedoel: een pulse van 56 miljoen, een avgkps van 1,75 overall, en bij zijn laatste pulse 0,05(ik las net op het WP-forum dat er een bug in zit en dat het dan in het echt 5x hoger is, en 5 kps lijkt me vrij onhaalbaar...)
Als ik een forum-account had daar zou ik em aangeven, mischien dat iemand dat voor me kan doen nu?
Ik bedoel: een pulse van 56 miljoen, een avgkps van 1,75 overall, en bij zijn laatste pulse 0,05(ik las net op het WP-forum dat er een bug in zit en dat het dan in het echt 5x hoger is, en 5 kps lijkt me vrij onhaalbaar...)
Als ik een forum-account had daar zou ik em aangeven, mischien dat iemand dat voor me kan doen nu?
Verwijderd
Welke eerste plaats?ScottB schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:44:
Ahh, Bobje is van zijn eerste plaats gestotenWaarschijnlijk was iemand het er niet mee eens dat Bobje aan de haal ging met de eerste plaats
edit:
Alles gaat zo langzaam als je ergens anders bent en bij elk bericht overal moet inloggen...
Alles gaat zo langzaam als je ergens anders bent en bij elk bericht overal moet inloggen...
[ Voor 80% gewijzigd door TheZeroorez op 06-12-2005 17:05 ]
Stelletje spammers hier
.
@ Lighteye, kan je dat mailtje quoten die je terug hebt gehad mbt dat bericht op de FP?
@ Lighteye, kan je dat mailtje quoten die je terug hebt gehad mbt dat bericht op de FP?
Verwijderd
Mja kunnen verschillende redenen zijn he, ik heb het gevraagt er is over gediscusieerd en de conclusie is dat er geen artikel komt helaas.
Niet alleen dat, ook het community gebeuren vanuit GoT zeg maarKazu schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:24:
Dat dat artikel niet door gaat is op zich niet zo'n ramp, het was bedoeld om WP onder de aandacht te brengen bij de andere tweakers, maar sinds het WP topic naar /5 is verhuist, zijn er zoveel extra leden bijgekomen dat de noodzaak van dit artikel min of meer weg is.
De algemene eerste plaats, dus niet de eerste plaats in GoT.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:56:
[...]
Welke eerste plaats?Hij staat nog steeds op 1 hoor...
Ik vind het nogal onzin dat dat niet door kan gaan, als het met DPC kan, kan het ook met WP...
offtopic:
Zou het komen omdat niemand van WP in de "hogere kringen" zit?
Zou het komen omdat niemand van WP in de "hogere kringen" zit?
[ Voor 6% gewijzigd door Peter op 06-12-2005 17:17 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
12 +4
8 -1