No one can predict the market! - Who the hell knows!
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Anoniem: 26235
Rank is misschien wat nutteloos, ach ja
http://wp.whyz.nl/Graphs/ voor de index pagina, bij de index pagina en plaatjes kun je allebei de opties
?w=xxx&h=xxx (minimaal 121,101 en maximaal 1600,1200 zo uit mijn hoofd d8 ik) meegeven
Wordt geripped via XML van whatpulse.org en update zich automagisch. Alhoewel ik daar nog ff iets beters voor moet verzinnen. Ik heb nu de keys.php in een routine gezet die controleert op een nieuwe xml (update om de 6 uur dus, 15.00, 21.00, 03.00, 09.00), die moet dus iedere keer de xml van wp.org halen, ik kan geen betere methode verzinnen momenteel zonder het 'zelf' te doen, dus als iemand een tip heeft (ook met het oog op dat die keys.php niet altijd aangesproken zal worden)?
Data start vanaf 1 dec. (had geen zin om eerdere data in te voegen) tot heden. Als het onoverzichtelijk dreigt te worden kan ik weleens kijken naar maand/week gevallen ofzo.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 22-12-2005 13:30 ]
Anoniem: 163140
Ik laat het programma elke keer om de 100k pulsen.
Ook staat de vakantie voor de deur, en heb niet echt veel te doen .. = veel computeren = veel keystrokes!
Hopelijk lukt het gezamelijk de top te bereiken!
Zoals http://www.appget.nl/WhatPulse/stats/164758 dit is bij mij echt onduidelijkAnoniem: 26235 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:28:
Data start vanaf 1 dec. (had geen zin om eerdere data in te voegen) tot heden. Als het onoverzichtelijk dreigt te worden kan ik weleens kijken naar maand/week gevallen ofzo.

Anoniem: 26235
Daar zal ik hoop ik niet zo snel problemen mee krijgen, speel maar es wat met w en hDeluxZ schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:05:
[...]
Zoals http://www.appget.nl/WhatPulse/stats/164758 dit is bij mij echt onduidelijkMisschien idee voor de maker van die stats om maar 15 dagen in de grafieken te laten zien want de datum zie je nu toch niets meer van
Dat linkje probeerde ik eerder te vinden btw, ik wist ergens in me achterhoofd dat iemand ook iets met grafieken had gedaan (wou ff kijken of ik er nog ideeën kon opdoen
Heb nog steeds geen idee hoe ik de xml downloaden kan automatiseren zonder dat je 'handmatig' die php moet aanroepen btw. Iets in de trend van een service op de hostserver ofzo
Die zal ik eens in de startpost zetten
Maar voor nu:
WhatPulse Online keyboard en muis tracker - Deel 13
cronjobs.Anoniem: 26235 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:38:
[...]
Heb nog steeds geen idee hoe ik de xml downloaden kan automatiseren zonder dat je 'handmatig' die php moet aanroepen btw. Iets in de trend van een service op de hostserver ofzoAls ik dat weet kan ik ook eens gaan kijken naar individuele stats en grafiekjes.
Even een cronjob iedere dag om ~ 08:00 instellen die een wget of php file called.
wget zal in de meeste gevallen (normale hosting) niet werken, maar "php file.php" moet gewoon werken.
(Het commando 'php' werkt alleen als php-cli geinstalleerd is)
[ Voor 8% gewijzigd door Sparta op 22-12-2005 14:47 ]
No signature required.
WaaromM3rcury schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:40:
chatslet nummer 1en mijlpaaltje
en weer terug in de top 50.. nu nog mij weer even uit de top 50 sturen en ik zal wel weer pulsne
Nothing to see here, keep moving... !!!
WhatPulse Online keyboard en muis tracker - Deel 13
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Dit topic is gesloten.