HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 4

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.998 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2xdehelft
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 18:55
Erik070 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:30:
Heeft iemand al succesvol gebruik kunnen maken van de Terminal Services client?

Probeer namelijk via dit progje me desktop te benaderen, maar krijg elke keer te zien dat hij niet kan verbinden. Is hiervoor nog server software nodig op de desktop (ik kan er erg weinig over vinden op GOT en google)?
De service in win xp voor Terminal services staat in elk geval wel aan.

Maar misschien zie ik iets over het hoofd en kan dit helemaal niet in mijn situatie (modem > router > 2 WinXP pc's en wifi accespoint).

Op me werk had ik geen probleem met verbinden, enige verschil is dat ze daar een server hebben staan met Win 2003 server.
Xp home of Pro? Home kun je namelijk niet op afstand bedienen. Bij XP Pro ga je naar eigenschappen deze computer->tabbblad "verbinding maken van buitenaf". Zet nu een vinkje bij "Externe gebruikers mogen verbinding met deze computer maken"

Hierna een gebruiker met een wachtwoord onder externe gebruikers selecteren.

Het werkt dus zobizo niet als er geen wachtwoord op je account zit.

[ Voor 9% gewijzigd door 2xdehelft op 07-12-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Genoeg over de discussie of unlocken wel of niet illegaal is. Dat is namelijk niet relevant en bovendien off-topic. Er zijn wel meer dingen die niet illegaal zijn die toch op het forum niet de bedoeling zijn. Te koop aanbieden van spullen bijvoorbeeld, of plaatsen van foto's met bepaalde naakte lichaamsdelen.

Voor meer informatie hierover kun je het volgende lezen: Policy m.b.t. Ringtones/Games/Apps/etc. & unlocken/firmware

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
Wie heeft er eigenlijk dat bescherm laagje (die erbij zat) erop geplakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

nicket84 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:14:
Wie heeft er eigenlijk dat bescherm laagje (die erbij zat) erop geplakt?
Ik zou het niet doen, dat laagje, ook wel screenprotector genaamd is van nogal bedroevende kwaliteit. Als je het het schermpje echt wil beschermen dan zou ik er 1 van Brando oid nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:20:
[...]

Ik zou het niet doen, dat laagje, ook wel screenprotector genaamd is van nogal bedroevende kwaliteit. Als je het het schermpje echt wil beschermen dan zou ik er 1 van Brando oid nemen.
wat is er dan zo slecht aan ik heb hem er zelf opgedaan en heb nergens last van B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2xdehelft
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:25:
[...]

wat is er dan zo slecht aan ik heb hem er zelf opgedaan en heb nergens last van B)
Moetje em er afhalen... dan zie je de lijmresten wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:01
JaMaaT schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:56:
[...]

Heb je dit al uit de startpost geprobeerd?

[...]
Yep, helaas zonder succes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:04
N!co schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:53:
[...]

Ik loop al weken te zoeken naar een 1GB, die zijn al nergens te koop :(
Tweakers.net... ken je dat? :?
Die heeft ook een Pricewatch...
Zoals deze en deze
Tevens kun je op deze site ook 1GB kaartjes krijgen maar die zijn tijdelijk uitverkocht.
Khoop dat je er wat aan hebt... :7

[ Voor 3% gewijzigd door JaMaaT op 07-12-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2xdehelft schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:30:
[...]

Moetje em er afhalen... dan zie je de lijmresten wel!
en hoe haal je die er af dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
offtopic:
voeg me anders ff toe op msn, probeer ik je daar te helpen. Bij angelus20 doet ie het nu ook O-) (e-mail staat bij mun profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petezah
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-08-2021
mn activen sync op vario gaat steeds weer aan

weet iemand hoe ik dit kan uitzetten? ik blijf m maar afsluiten
hij komt steeds weer trug:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 14:58
JaMaaT schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:43:
[...]

Tweakers.net... ken je dat? :?
Die heeft ook een Pricewatch...
Zoals deze en deze
Tevens kun je op deze site ook 1GB kaartjes krijgen maar die zijn tijdelijk uitverkocht.
Khoop dat je er wat aan hebt... :7
Ja, die ken ik , Sandisk is overal uitverkocht....
Die ander kan ik nog wel ff kijken, thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
petezah schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:59:
mn activen sync op vario gaat steeds weer aan

weet iemand hoe ik dit kan uitzetten? ik blijf m maar afsluiten
hij komt steeds weer trug:S
Staat in de startpost :)

(even opgezocht, onderste tutorial)

[ Voor 7% gewijzigd door Eggy op 07-12-2005 18:17 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Laatst online: 12-09 15:42
Erik070 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:30:
Heeft iemand al succesvol gebruik kunnen maken van de Terminal Services client?

Probeer namelijk via dit progje me desktop te benaderen, maar krijg elke keer te zien dat hij niet kan verbinden. Is hiervoor nog server software nodig op de desktop (ik kan er erg weinig over vinden op GOT en google)?
De service in win xp voor Terminal services staat in elk geval wel aan.

Maar misschien zie ik iets over het hoofd en kan dit helemaal niet in mijn situatie (modem > router > 2 WinXP pc's en wifi accespoint).

Op me werk had ik geen probleem met verbinden, enige verschil is dat ze daar een server hebben staan met Win 2003 server.
Ik ga er even vanuit dat je terminal services server binnen XP goed hebt ingesteld (zoals boven is genoemd).

Waar je om moet denken is dat je poort 3389 open zet op je route/firewall. Bij mij werkt het prima. Alleen een beetje lastig navigeren bij hoge resolutie 8)7 .

[ Voor 7% gewijzigd door DeOS op 07-12-2005 18:24 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Bij mij lukt TS intern op het netwerk ook niet, via internet en mijn externe adapter kan ik TS wel gebruiken.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand mijn nou te vertellen waar deze processor mee te vergelijken is?
En een belangerijke vraag voor mij, loop het toestel met een SNES emulator nou een beetje vloeiend of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 11:16
@ 2xdehelft & DeOS

Bedankt voor de hulp, het is gelukt, en inderdaad je desktop wordt erg raar weergegeven.

Alleen wat ik niet wist is dat als je inlogt, dat je desktop zelf uit gaat, waardoor het nut voor mij vervalt :'( . Had gehoopt nu vanaf me woonkamer me pc aan te sturen om muziek en films af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Erik070 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:14:
@ 2xdehelft & DeOS

Bedankt voor de hulp, het is gelukt, en inderdaad je desktop wordt erg raar weergegeven.

Alleen wat ik niet wist is dat als je inlogt, dat je desktop zelf uit gaat, waardoor het nut voor mij vervalt :'( . Had gehoopt nu vanaf me woonkamer me pc aan te sturen om muziek en films af te spelen.
Dit is idd onder windows xp niet te realiseren met terminal services. Je zult dan moeten gaan kijken naar een VNC variant zoals tightVNC (http://www.tightvnc.com/) in combinatie met een VNC pda client zoals bijvoorbeeld http://www.cs.utah.edu/%7Emidgley/wince/vnc.html of http://www.mochasoft.org/vnc/vncms.htm.

Je zult zelf even moeten kijken of deze clients werken onder windows mobile 5. Mij spreekt zelf die laatste client wel erg aan omdat je daar ook nog de optie hebt om de volledige schermresolutie van je computer te resizen naar de resolutie van je pda. Ik zal zelf het een en ander ook gaan uitproberen. Hou ons even op de hoogte van je bevindingen.

PS. Voor het aansturen van film en muziek software is vast ook wel apparte software te vinden. Remote services software is misschien iets 'too much' hiervoor.

[ Voor 10% gewijzigd door DeOS op 07-12-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey! ik heb hem nu ook eindelijk! fantastisch dingentje :D.

vraagje(s).

Hoe kan ik de theme veranderen?
Is er een podcast client voor de pda?
Kan ik hem syncen met mijn mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Laatst online: 25-02 23:00
vraagje(s).

Hoe kan ik de theme veranderen? start, instellingen, vandaag, en daar zie je de themes staan.
Is er een podcast client voor de pda? wat is podcast?
Kan ik hem syncen met mijn mac? geen id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Ik ben benieuwd naar meningen van mensen die vrijwel veel ervaring hebben met GPS modules.

Ik heb wat rond gekeken allleen kan neit vinden wat naar mijn wensen voldoet .. zoals de adapt 300, pracht ding, goedkoop werkt goed hoor ik van de meeste mensen hier op de forum.

Wat ik zoek is een houder voor me MDA Vario met GPS ingebouwd (in de houder) met daaraan een voedingsnoer (12v) aansteker dus..

Is dit te verkrijgen? zijn er al merken special voor de mda vario of is er wel een ersie van 9100? jKAM? die ook past op de vario, sins het toch de zelfde uitgangspunten bevat. ?

alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En heeft iemand nog tips hoe je het best die protector erop kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Dat is nu al de tweede vraag die je stelt die in de startpost staat :p
Hoe kan ik het huidige thema van mijn Pocket PC Phone wijzigen?

Druk op 'Start', kies nu 'Settings' en klik vervolgens op het 'Today' icoontje rechts onderin. Hier kun je van thema veranderen door een thema uit het lijstje te selecteren en deze vervolgens toe te passen door op OK te drukken.

Je kunt ook andere thema's installeren, mocht je dit willen. Dit doe je door deze thema bestanden (.tsk) te plaatsen in de root directory (My Device:\) van je toestel. Eenmaal hier opgeslagen kun je deze thema's selecteren uit het thema menu zoals hierboven beschreven staat. Een tweetal websites met verscheidene thema's kun je onder Links vinden.
Heb je een screenprotector gekocht voor je HTC Wizard dan kan je deze het beste onder de volgende omstandigheden aanbrengen om zo min mogelijk stof onder het scherm te krijgen:

Ga naar je badkamer en laat het hete water gedurende een kleine periode lopen zodat de badkamer zich vult met stoom. Wacht nu even tot het bedaart en ga vervolgens je telefoon en screenprotector de badkamer in. Breng nu de screenprotector aan op je display. Door stoom is de kans op stof veel kleiner.

[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 07-12-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em net erop gedaan en het beeld is niet eens te lezen :')!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:08:
Weet iemand mijn nou te vertellen waar deze processor mee te vergelijken is?
En een belangerijke vraag voor mij, loop het toestel met een SNES emulator nou een beetje vloeiend of wat?
Modbreak:niet binnen 24u kicken ajb :/

[ Voor 8% gewijzigd door Korakal op 07-12-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:34:
Ik heb em net erop gedaan en het beeld is niet eens te lezen :')!
staat je verlichting aan ??? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Niet online
1 ding moet je opletten: de 2,5 inch in mda is een speciale versie. Er zit 3 ringen in. 2 voor speakers en 1 voor mic. Ja, een normale 2,5 -> 3,5 zal niet gaan omdat hier meestal alleen 2 speakers uitgaan, en geen mic.
iemand heeft net @^%$@^%$@ m'n headset uit m'n jas gejat op de sportclub. heb dus een nieuwe nodig |:(, zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten (2.5 mm, 3 ringen) of weet iemand misschien waar je die (goedkoop) kan krijgen?

[ Voor 3% gewijzigd door trigger808 op 07-12-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:53:
[...]

staat je verlichting aan ??? B)
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2xdehelft
Heb je wel het papier aan de achterkant van de protector er af gehaald? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2xdehelft schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:58:
[...]

Heb je wel het papier aan de achterkant van de protector er af gehaald? B)
Grapjas.

Ik weet niet wat het is lijkt wel alsof het nat is ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 11:16
@ DeOS

Heb TightVNC en Mocha client geprobeerd, hij connect best snel maar geeft vervolgens geen input door aan pc (denk ik, programma reageert nog prima, maar desktop kan ik niet beinvloeden).

Hiervoor had ik al Zerama en Iremote geprobeerd. Zerama werkte gewoon weg niet goed op WM5, en Iremote speelt alleen muziek (werkt overigens prima voor zover ik weet).

Maar als er mensen zijn die een programma kennen die beiden afspeelt en werkt op WM5 zou dat heel tof zijn als ze dat hier vermelden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petezah
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-08-2021
Eggy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:16:
[...]

Staat in de startpost :)

(even opgezocht, onderste tutorial)
dankje wel voor de tip

nu nog n probleem, dat msn tweak om de meldingen uit te zetten als iemand online komt werkt niet

ik heb de cab bestand geinstalleerd, en het staat ook in de melding menu
maar t werkt niet, ik krijg nog steeds van die gare meldingen en irritante piepjes:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Beetje offtopic maar toch 'n vraagje tussendoor:

Wat is jullie top 3 aan high-scores bij Bejeweld?

1.351.350
1.196.950
1.054.800

Afbeeldingslocatie: http://img421.imageshack.us/img421/2386/bejeweldscreenshot6pk.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:21
CLB schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:42:
Beetje offtopic maar toch 'n vraagje tussendoor:

Wat is jullie top 3 aan high-scores bij Bejeweld?

1.351.350
1.196.950
1.054.800

[afbeelding]
Whahaha ook al verslaafd ;). Ik heb die puzzels net ff allemaal uitgespeeld. Waren wel beetje erg simpel. En me highscore staat nu op 800.000 ofzo. Je vergeet bijna dat je ook met dat ding kan bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel van die brando screenprotectors krijg je eigenlijk voor 15 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:19:
Hoeveel van die brando screenprotectors krijg je eigenlijk voor 15 euro?
1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
angelus20 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:17:
Ik ben benieuwd naar meningen van mensen die vrijwel veel ervaring hebben met GPS modules.

Ik heb wat rond gekeken allleen kan neit vinden wat naar mijn wensen voldoet .. zoals de adapt 300, pracht ding, goedkoop werkt goed hoor ik van de meeste mensen hier op de forum.

Wat ik zoek is een houder voor me MDA Vario met GPS ingebouwd (in de houder) met daaraan een voedingsnoer (12v) aansteker dus..

Is dit te verkrijgen? zijn er al merken special voor de mda vario of is er wel een ersie van 9100? jKAM? die ook past op de vario, sins het toch de zelfde uitgangspunten bevat. ?

alvast bedankt,
Ik heb wel zoiets gevonden. Is niet helemaal wat je zoekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Laatst online: 26-07 19:18
JaMaaT schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:58:
[...]

Ik heb wel zoiets gevonden. Is niet helemaal wat je zoekt
Ziet er goed uit, maar is inderdaad niet precies wat ik zoek, ik zoek echt een ADP houder + GPS en voorzien van 1 kabeltje 12v voeding naar mijn aansteker. Voor de MDA vario (iedergavel dat type) iemand anders nog wat gevonden? khoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
angelus20 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:36:
[...]

Ziet er goed uit, maar is inderdaad niet precies wat ik zoek, ik zoek echt een ADP houder + GPS en voorzien van 1 kabeltje 12v voeding naar mijn aansteker. Voor de MDA vario (iedergavel dat type) iemand anders nog wat gevonden? khoor het graag.
Ik ben het nog niet tegen gekomen iig. Maar als je een beetje handig bent kun je het denk ik zelf wel in elkaar knutselen. Enig potientieel lastig puntje is het splitsen van de voeding afkomstig van de aansteker aansluiting naar de PDA en GPS, ik weet niet hoe dat precies werkt.

Je moet iig niet zoeken op MDA Vario, QTEK 9100, zo staat dat ding overal bekend. En dan is het automatisch goed voor de MDA Vario, Orange M3000, etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas_ly
  • Laatst online: 08-03-2023
Hee,
heeft iemand misschien een idee hoe ik bijvoorbeeld de tekens < of > of \ op het uitschuifbare toetsenbord kan typen? Ik zie ook dat er op de spatiebalk 'sym' staat, maar dat doet niks..
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:14
Is er misschien iemand met een Qtek 9100 NL die zijn NLdictionary met ons wil delen? ik word een beetje nuts van die engelse suggesties :)

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebas_ly schreef op donderdag 08 december 2005 @ 00:23:
Hee,
heeft iemand misschien een idee hoe ik bijvoorbeeld de tekens < of > of \ op het uitschuifbare toetsenbord kan typen? Ik zie ook dat er op de spatiebalk 'sym' staat, maar dat doet niks..
thx
En de punt graag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Erik070 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:28:
@ DeOS

Heb TightVNC en Mocha client geprobeerd, hij connect best snel maar geeft vervolgens geen input door aan pc (denk ik, programma reageert nog prima, maar desktop kan ik niet beinvloeden).

Hiervoor had ik al Zerama en Iremote geprobeerd. Zerama werkte gewoon weg niet goed op WM5, en Iremote speelt alleen muziek (werkt overigens prima voor zover ik weet).

Maar als er mensen zijn die een programma kennen die beiden afspeelt en werkt op WM5 zou dat heel tof zijn als ze dat hier vermelden :) .
Die VNC client van Mocha heb ik niet kunnen proberen. Wel heb ik hun 'gewone' remote client geprobeerd voor de terminal services van Windows. Hierbij is het zo dat je alleen maar input kan geven als je volledig bent ingezoomd (dus op de eerste zoomstand). Misschien is dit bij de VNC client ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:44:
[...]

quote:
sebas_ly schreef op donderdag 08 december 2005 @ 00:23:
Hee,
thx
En de punt graag

En de punt graag :+
De sym functie op de spatiebalk geldt voor het voor de actie ingevoerde teken, dus:

- '<' = * (blauw bolletje), K ('('), *, Space (Sym), Space (Sym), Space (Sym)

elke keer bij het herhalen van de 'sym'-actie verandert het type haakje.

- '/' = *, /, Space (sym)

Kind kan de was doen, succes.

BTW: de punt kan je bereiken door op de punt te drukken en dan vijf keer *, Space (Sym)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Voor de mensen die problemen hebben met het gebruik van een ander adres dan hotmail voor MSN Messenger:
1) Ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Pocket MSN"

2) Hier tref je een key "AutoDomain" aan met de waarde "@hotmail.com". Wis deze key geheel.

3) Voer een soft reset uit.

4) Probeer nu opnieuw jezelf aan te melden.
Bij mij wilde hij de laatste tijd ook niet meer fatsoenlijk werken. Dit loste echter mijn problemen op.

[ Voor 16% gewijzigd door Eggy op 08-12-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 22:38

TMoose

Mooooooose !!

Ik heb een ander probleem met MSN. Ik kan niet inloggen. Proberen lukt wel, maar vervolgens krijg ik (na een tijdje wachten) een melding dat er geen verbinding mogelijk is. Dit terwijjl ik ondertussen met IE op internet zit via GPRS. Iemand dezelfde ervaring, en eventueel een oplossing?

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Diezelfde melding kreeg ik dus ook...

[ Voor 29% gewijzigd door Eggy op 08-12-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose

TMoose

Mooooooose !!

Hmm.. Ik zal eens @hotmail.com weglaten bij het inloggen :)

Nee. werkt nog steeds niet.

De melding die ik krijg is:
"Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt omdat de service niet reageert. Probeer het later opnieuw."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Wat voor e-mail adres gebruik je en indien je een ander e-mail adres dan hotmail gebruikt, ga eens terug naar die registry folder en kijk of de key die je gewist hebt er weer opnieuw staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 16:41
Eggy schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:26:
Diezelfde melding kreeg ik dus ook...
Ik heb het ook gehad, het lijkt erop dat de service gewoon regelmatig niet beschikbaar is want af en toe werkt het wel, gisteren de hele avond kunnen msnen. Ik zou zeggen probeer het later nog eens....

en inderdaad nu effe een testje gedaan en het werkt bij mij ook niet! Wel vervelend dat dat zo vaak gebeurt...... :(

Vraagje:
Weet iemand hoe je standaard een bezorgbevestiging kan krijgen van je smsjes? Ik kan het wel aanvinken als je een berichtje opstelt (onder menu, berichtenopties) maar dat is telkens alleen voor het bericht dat je op dat moment gaat versturen.

[ Voor 9% gewijzigd door tescione op 08-12-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
tescione schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:50:
[...]

Ik heb het ook gehad, het lijkt erop dat de service gewoon regelmatig niet beschikbaar is want af en toe werkt het wel, gisteren de hele avond kunnen msnen. Ik zou zeggen probeer het later nog eens....

Vraagje:
Weet iemand hoe je standaard een bezorgbevestiging kan krijgen van je smsjes? Ik kan het wel aanvinken als je een berichtje opstelt (onder menu, berichtenopties) maar dat is telkens alleen voor het bericht dat je op dat moment gaat versturen.
Dit gebeurde inderdaad wel eens vaker. Nu kon ik mezelf echter al 2 dagen lang niet meer aanmelden, ook op m'n today screen niet. Na het wissen van die registry key zoals beschreven een paar posts terug werkte hij echter meteen weer voor mij.

Als antwoord op je vraag... Dit werkte op de HTC Magician, misschien het proberen waard:

Opstarten --> HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Inbox/Setting
(zorgen dat die openstaat)
New -> DWORD
naam: SMSDeliveryNotify
waarde: 1

[ Voor 21% gewijzigd door Eggy op 08-12-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
nou zo zie je maar hoe het gaat, net een aantal keren zitten proberen en nu loopt msn opeens vrolijk te draaien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose

TMoose

Mooooooose !!

Eggy schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:50:
Wat voor e-mail adres gebruik je en indien je een ander e-mail adres dan hotmail gebruikt, ga eens terug naar die registry folder en kijk of de key die je gewist hebt er weer opnieuw staat.
Ik gebruik een hotmail adres. Dus daar kan het probleem niet liggen.

Het zou inderdaad aan de server kunnen liggen, maar dan is het vreemd dat ik via mń desktop wel gewoon in kan loggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:28
q2no schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:26:
Een goede middag allen,

Eindelijk heb ik dan ook mijn vario.
Om eerlijk te zijn vond ik mijn vorige MDA compact toch lekkerder werken (voor mijn gevoel sneller en wat minder plastic). Als ik bij mij op school (INHOLLAND) een WIFI connectie wil maken dan heb ik een certificaat nodig. Weet iemand toevallig hoe ik dit certificaat kan toevoegen en of dat het windows certificaat uberhaut wel werkt op een PPC?

Vol verwachting klopt mijn hart.....
je kan dat certificaat vragen bij de service desk. is alleen niet erg handig denk ik. dat zelfde certificaat gebruik ik namelijk ook om met mijn laptop online te komen. je moet alleen wel inloggen via een webpagina. ik weet niet of de vario dit soort dingen helemaal geschikt is (heb het daar ook nog niet geprobeerd om eerlijk te zijn)

Heb zelf ook nog een vraag. Voor de tomtom gebruikers onder ons. Ik weet dat het bijvoorbeeld niet mogelijk is om met een nokia 6600 of een treo 650, 2 bluetooth verbindingen te onderhouden. Of tewijl bluetooth gps en bt oortje tegelijk? of kan je tijdens het tt gebruik gewoon nog bellen met je vario? hoor het heeeel graag!

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
tescione schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:58:
nou zo zie je maar hoe het gaat, net een aantal keren zitten proberen en nu loopt msn opeens vrolijk te draaien. :)
Als die registry wijziging voor het ontvangen van SMS notifications werkt zou je dit dan ook even kunnen melden zodat ik hem aan de startpost kan toevoegen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had MSN probleem ook, heb toen mijn internetinstellingen omgedraaid (bij GPRS heb je 2 mogelijkheden, heb toen de bovenste genomen) en bij verbindingen de 2 verbindingen omgedraaid van WERK/T-MOBILE internet) soft reset gedaan, en vervolgens weer naar de oude instellingen gedaan dus:

Standaard voor softreset:
Autom internet: T-mobile internet
Particulier : Mijn Werk netwerk
en CHAP authenticatie

Verandert voor sofreset:
Autom internet: Mijn Werk netwerk
Particulier : T-mobile internet
en PAP authenticatie

Vervolgens SOFT reset

en weer op dit ingesteld:

Autom internet: T-mobile internet
Particulier : Mijn Werk netwerk
en CHAP authenticatie

en sindsdien doet ie t weer stabiel :) met GMAIL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Voor mensen die gmail willen benaderen via de browser is er een geminimaliseerde gmail site in het leven geroepen: http://www.gmailwireless.com/lite/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
De versie die in de startpost staat werkt anders ook prima:

http://pocket.gmailwireless.com/

Volgens mij is deze geoptimaliseerd voor Pocket PCs waar de ander gewoon een geminimaliseerde versie is die op elk device zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Eggy schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:29:
De versie die in de startpost staat werkt anders ook prima:

http://pocket.gmailwireless.com/

Volgens mij is deze geoptimaliseerd voor Pocket PCs waar de ander gewoon een geminimaliseerde versie is die op elk device zou moeten werken.
True....die in de startpost had ik niet gezien |:( .

Misschien is dit nog wel leuk voor de sudoku fans onder ons. Freeware sudoku spel: http://www.andrewcrook.co.uk/programming.htm
Afbeeldingslocatie: http://www.freewareppc.com/images/products/games/sudokusolver.gif

Anders misschien allure Xonix, een remake van de classic game QIX (lekker ouderwets :+ )::
http://www.my-pocket-games.com/xonix/index.htm
Afbeeldingslocatie: http://www.my-pocket-games.com/images/xonix2.gif

[ Voor 41% gewijzigd door DeOS op 08-12-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2xdehelft
Eggy schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:00:
Voor de mensen die problemen hebben met het gebruik van een ander adres dan hotmail voor MSN Messenger:

[...]

Bij mij wilde hij de laatste tijd ook niet meer fatsoenlijk werken. Dit loste echter mijn problemen op.
Kerel! je bent een schat. Ik had al speciaal voor me mobiel een hotmailadres aangemaakt, maar dat schoot ook niet op. En nu werkt het dus wel met mijn planet adres. Alleen hopen dat M$ die storingen met mobile een keer oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
Eggy schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:06:
[...]

Als die registry wijziging voor het ontvangen van SMS notifications werkt zou je dit dan ook even kunnen melden zodat ik hem aan de startpost kan toevoegen? :)
Net om te testen een berichtje naar mezelf gestuurd en het werkt perfect! Bedankt daarvoor!

Maar je hoeft geen nieuw DWORD aan te maken. Ten minste zo heb ik het uit jou reactie begrepen. De waarde SMSDeliveryNotify staat er al. Dus er op dubbel klikken en de waarde in 1 veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Problemen met synchroniseren/internetten/verbinding opbouwen via Bluetooth.

Sinds 2 dagen heb ik mijn Qtek 9100 binnen. Het lukt echter niet om een verbinding op te bouwen via Bluetooth. Ik heb alle 4 de topics doorzocht, er zijn wel problemen die er op lijken maar niet helemaal (nog het meest dit probleem van Lpetersen). Bluetooth is correct geinstalleerd op de PC. Synchroniseren met mijn oude SE S700i gaat prima. Ik heb het op 3 verschillende PC's geprobeerd (alle WinXP SP2) waaronder 1 laptop. Van armoede heb ik maar een nieuwe BT dongle gekocht (de eerste was van Cellink, de tweede van Toshiba). Zowel met oude als nieuwe drivers lukt het niet om te synchroniseren of internetten. Het lukt overigens wel om een bestand te pushen, zowel met de Cellink als de Toshiba.

Wat ik doe is het volgende. Allereerst maak ik een partnership. Dit lukt prima, vindt de service Seriele Poort (hier loopt de verbinding neem ik aan overheen?), en voltooit de partnership. Echter wordt de partnership daarna niet weergegeven in het scherm om een bluetooth connectie mee te maken: ik kan dus geen 'vaste' bluetoothverbinding leggen (zoals gezegd lukt een objectpush wel). Wat ik ook doe, het lukt niet om een verbinding via Bluetooth gelegd te krijgen.

De tutorial van CLB door het via het ActiveSync menu te proberen werkt ook niet, aangezien hij klaagt dat er geen goede partnership is...

Synchronisatie via USB gaat overigens prima. Tevens heb ik gisternacht nog Windows opnieuw geinstalleerd, je weet immers maar nooit... Wat een irritant probleem. Iemand die er ervaring mee heeft of tips? Overigens heb ik zowel ActiveSync 3.8, 4.0 als 4.1 geprobeerd. Als het het nergens doet moet ik gewoon iets fout doen, zou je denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je die binding knoppen veranderen of er helemaal eruit halen. Het is namelijk zo, ik moet vaak 2 knoppen tegelijk indrukken. Als ik die message knop indruk (links boven) en de select knop (midden in de pijltjes knoppen), gaat ie vanzelf naar align screen. Dit is echt vervelend! :( Kan ik dit veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Over dat alarm gedoe: ik gebruik nu "AlarmClock" gevonden via pocketgear. het vreemde is, soms haalt ie de tlefoon wel uit standby en soms niet. niet erg betrouwbaar dus.
Spb Time heb ik ook geprobeert, maar die haalt de vario niet uit standby
Spb repeating alarms lijkt bij mij geen effect te hebben op de alarms.

wie heeft een goed werkend alarms programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
dubbelpost....

[ Voor 90% gewijzigd door Mad_Cow op 08-12-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k probeer net wififofum te installen maar geeft telkens een fout melding dat ie corell.dll niet kan vinden

heeft iemand hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2xdehelft
Jah dat had ik ook.. Had de verkeerde versie. je moet die van de pagina van de makers zelf hebben....

http://www.aspecto-software.com/WiFiFoFum/

Leuk proggie trouwens... Had gisteren na 5 minuten rijden in de auto 33 netwerken waarvan 8 zonder beveiliging... Lekker gratis internetten >:)

[ Voor 28% gewijzigd door 2xdehelft op 08-12-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
ben bezig om mijn vario helemaal te streamlinen. Heb ingesteld dat gprs altijd verbonden is, maar als ik nu Explorer opstart dan komt hij altijd met de melding ""Er wordt een verbinding tot stand gebracht". Tja dat snap ik ook wel :) !!
Iemand toevallig al gevonden hoe je dit in het register kan bypassen. Niet dat op "ok" klikken zo veel moeite is ;) , maar het lijkt me niet nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2xdehelft schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:29:
Jah dat had ik ook.. Had de verkeerde versie. je moet die van de pagina van de makers zelf hebben....

Leuk proggie trouwens... Had gisteren na 5 minuten rijden in de auto 33 netwerken waarvan 8 zonder beveiliging... Lekker gratis internetten >:)
ja die bedoel ik ook daar krijg ik een foutmelding bij |:(
hoe heb jij hem dan geinstalleerd ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
2xdehelft schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:29:

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:59:
ja die bedoel ik ook daar krijg ik een foutmelding bij |:(
hoe heb jij hem dan geinstalleerd ???
Bij mij doet ie ut ook niet. Kheb 2 versies geprobeert. De ene keer krijg ik een soort exel achtig werkmapje en de andere keer geeft ie dit aan: Application has generated an exception that could not be handled.
Help please....

Weet iemand nog een MP3 speler voor je PPC maar dan freeware en ook een Today-screen plug-in??

[ Voor 6% gewijzigd door JaMaaT op 08-12-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Voor alle mensen met MSN-problemen:
Ook op m'n pc werkt het niet altijd even fris, ligt dus niet alleen aan je ppc, maar gewoon aan die brakke service van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
De derde toevoeging aan Registry Hacks & Tweaks vandaag in de startpost. Heb toegevoegd hoe je van die message sent ballonnen af kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 07:35:
KNIP
Nu gaat mijn alarm de laatste twee ochtenden zowel om 5:15 af als ook om 5:45.
Dit terwijl ik nergens heb staan dat ie om 5:45 af moet gaan....
Hoe krijg ik dit er nu weer uit?
Zou mooi k*& zijn als het alarm nu elke dag om 5:45 af gaat....
dit komt door een bug wat sinds wm2003 bestaat 8)7
dit gebeurt nadat een duplicate in je events database voor gedaan heeft.
dit geldt niet alleen voor afspraken/wekker maar ook voor opstart programma's en daemon's

Er is een freeware tooltje die deze en vele andere problemen (trage apparaat bijv) oplost.
download eerst het programma CheckNotifications
installeren en het programma opstarten.

Als je goed kijkt helemaal links onder "application" dan zie je een item die clock.exe heet. als je verder naar rechts schuift dan zie je onder "dialog title" Dagelijkse wekker (in het engels daily reminder o.i.d)

Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/5954/screen0025ph.png

je mag gerust deze verwijderen. door met je stylus een sec. lang erop te houden, en vervolgens delete te kiezen.

mocht meerdere clock.exe items zitten. zonder het vermelding "dagelijkse wekker" blijf er vanaf!

Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/5145/screen0038yj.png

zet je mda/xda/vpa/m3000/qtek/i-mate uit en weer aan, door eerst 5 sec lang je aan en uit knop ingedrukt te houden en verolgens op ja/yes drukken.

nu is je alarm/klok weer goed :9~

Een goede tip voor de andere gebruikers. het komt geregeld voor dat je je device moet reseten (denk aan vast lopers, nieuwe programma's installeren)

Daardoor wordt die events/notifications database zo groot, want iedere vermelding/item wordt dan vaker dan 1x achter elkaar uitgevoerd, waardoor je apparaat enorm traag kan worden.

door eens per zoveel dagen deze programma te laten uitvoeren.
en op "clear" te drukken (rechts boven naast "log") word je database wat lichter.

je moet wel de eerst insteltellen.
Bij "optiens" en vervolgens op "settings" klikken.
nu verschijnt een scherm met twee selectievaktjes onder elkaar.
Selecteer die twee.

Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/1258/screen0049px.png

als je op OK/kruisje/X druk en terug gaan naar het hoofdscherm van het programma dan zie je dat een antaal items in het rood zijn. deze zijn de duplicates. (dit hoeft niet perse, maar is vaaaaaaaaak het geval :Y) )

Klik op "Clear", nu zijn de duplicates weg geveegd.

p.s.1 om mezelf te beschermen tegen eventule boze tweakers >:)
DIT DOE JE OP EIGEN RISICO

p.s. 2 @Eggy is dit niks voor de ts?
p.s. 3 taal en spell fouten? :O niet zeuren ik woon maar 8 jaar hier.

[ Voor 3% gewijzigd door BadBoy18 op 08-12-2005 14:40 . Reden: typo ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggy schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:29:
De derde toevoeging aan Registry Hacks & Tweaks vandaag in de startpost. Heb toegevoegd hoe je van die message sent ballonnen af kunt komen.
die dingen vind ik persoonlijk wel handig ik sta namelijk vaak op plaatsen waar je niet altijd het beste bereik hebt en als je dan zo'n ballonetje krijgt na een verstuurde sms is dan wel handig

maar voor de rest heb je het idd niet echt nodig B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

DeOS schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:32:
[...]

Misschien is dit nog wel leuk voor de sudoku fans onder ons. Freeware sudoku spel: http://www.andrewcrook.co.uk/programming.htm
[afbeelding]
Hoe krijg je die werkend geinstalleerd?

@badboy18: topprogrammaatje!

Voor de gamesfanaten nog een freeware spelletje die veel uit je ppc haalt (pas wel op voor RSI-arm)
http://www.pocketpcfreewares.com/fr/index.php?soft=1327
Afbeeldingslocatie: http://www.ppcvault.com/wp-content/BubbleBuster.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door TheKeeper op 08-12-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er trouwens al iemand screensavers gevonden voor de VARIO ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:40:
[...]

die dingen vind ik persoonlijk wel handig ik sta namelijk vaak op plaatsen waar je niet altijd het beste bereik hebt en als je dan zo'n ballonetje krijgt na een verstuurde sms is dan wel handig

maar voor de rest heb je het idd niet echt nodig B)
Alleen is het vrij overbodig als je al automatische SMS delivery notifications aan hebt staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja das waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
tescione schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:39:
ben bezig om mijn vario helemaal te streamlinen. Heb ingesteld dat gprs altijd verbonden is, maar als ik nu Explorer opstart dan komt hij altijd met de melding ""Er wordt een verbinding tot stand gebracht". Tja dat snap ik ook wel :) !!
Iemand toevallig al gevonden hoe je dit in het register kan bypassen. Niet dat op "ok" klikken zo veel moeite is ;) , maar het lijkt me niet nodig!
Verwijder het volgende sleutel in je registry
HKLM\Software\HTC\PIEPlug
maak eerst een backup.
dit doe je op eigen risico :Y)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds net ook troste bezitter van een MDA Vario 8)

Iemand nog tips voor het opladen ervan... (bedoel dus meerdere keren achter elkaar zodat hij nog een klein beetje bijlaad.. of helemaal vol dan helemaal leeg etc...)

En hoe kan ik voorkomen dat al die T-mobile zooi erop komt :p

Best leuke actie trouwens:
1 jarig Relax 150
6 maanden 8 euro korting op factuur
MDA 109,95
Gratis 512 MB kaartje

Ik kan niet wachten tot ie opgeladen is :9~

p.s. kom ik thuis.. denkt ook gelijk mn E700 dat ie in de steek wordt gelaten dus die is er half mee opgehouden (8> geen foto's meer maken en heel licht beeld :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:15:
Sinds net ook troste bezitter van een MDA Vario 8)

Iemand nog tips voor het opladen ervan... (bedoel dus meerdere keren achter elkaar zodat hij nog een klein beetje bijlaad.. of helemaal vol dan helemaal leeg etc...)

En hoe kan ik voorkomen dat al die T-mobile zooi erop komt :p

Best leuke actie trouwens:
1 jarig Relax 150
6 maanden 8 euro korting op factuur
MDA 109,95
Gratis 512 MB kaartje

Ik kan niet wachten tot ie opgeladen is :9~

p.s. kom ik thuis.. denkt ook gelijk mn E700 dat ie in de steek wordt gelaten dus die is er half mee opgehouden (8> geen foto's meer maken en heel licht beeld :O
Het melden van aankoop of prijs is in dit topic niet echt nodig.
Je voorkomt dat die T-Mobile zooi er op komt door de startpost te lezen.
Een laad instructie staat in de handleiding, volg die en je accu gaat het langste mee.

Veel plezier met je Vario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

Cobra_Lup schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:30:
[...]

Een laad instructie staat in de handleiding, volg die en je accu gaat het langste mee.

ik vind het wel interessant!!! waar heb je m gekocht?

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobra_Lup schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:30:
[...]

Excuus indien het tegenstrijdig is met de FAQ echter wil ik hiermee andere tweakers
atttent maken dat het ook goedkoper kan als vele shops aanbieden.

Ik weet niet of het verlengen invloed heeft op de prijs. Ik heb hem gekocht bij de T-Mobile shop in Delft.

Bedankt voor de verwijzing naar de startpost. Uit enthousiasme overheen gelezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Kwam vandaag het volgende tegen, wel weer leuk voor de mensen die geen PIT hebben :

Afbeeldingslocatie: http://www.t-mobile.nl/zakelijk/media/images/hotspot/146x366_hotspotp3_relatedlink.jpg

Plaatje is clickable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
BadBoy18 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:13:
[...]

Verwijder het volgende sleutel in je registry
HKLM\Software\HTC\PIEPlug
maak eerst een backup.
dit doe je op eigen risico :Y)
Het werkt!! internet explorer opent nu en gaat direct naar de site die je opvraagt zonder dat je eerst op ok hoeft te drukken!!

kheb het bestandje voor de zekerheid op mijn geheugenkaart gekopieerd.
dank je wel BadBoy18

[ Voor 14% gewijzigd door tescione op 08-12-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
tescione schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:11:
[...]

Het werkt!! internet explorer opent nu en gaat direct naar de site die je opvraagt zonder dat je eerst op ok hoeft te drukken!!

dank je wel BadBoy18
Ik heb het toegevoegd aan de startpost maar ik kan het bestand zelf niet vinden op m'n Wizard. Ik heb echter wel de GPRS always on hack nog niet uitgevoerd dus mogelijk komt het hierdoor.

Verder zijn die CheckNotifications tutorials ook toegevoegd aan de startpost.

Ik betwijfel alleen wel ten zeerste of het er duidelijk op wordt nu de topicstart alsmaar groter wordt. Er worden regelmatig vragen gesteld de laatste tijd die gewoon in de startpost staan. In Word zit hij ondertussen (inclusief plaatjes) op 53 pagina's :/

[ Voor 21% gewijzigd door Eggy op 08-12-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
[...]

dank je wel BadBoy18
En je hebt die T-Mobile startpagina niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Zet anders ook het word document online, zodat men offline ook de startpost kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Ik had hem alleen ff gecopy/paste in Word, dat kan iedereen zelf doen. Ik ben er wel ff een HTML bestand van aan het maken.

Ik heb trouwens ook geen vrije webspace meer door al die images enzo dus ik zou hem er waarschijnlijk niet eens meer bij kunnen uploaden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
[...]

dank je wel BadBoy18
mooi. ik ga het ook meteen bij mij uitvoeren, mijn mda is nu weer opgeladen :9
Eggy schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:51:
[...]

Ik heb het toegevoegd aan de startpost maar ik kan het bestand zelf niet vinden op m'n Wizard. Ik heb echter wel de GPRS always on hack nog niet uitgevoerd dus mogelijk komt het hierdoor.

Verder zijn die CheckNotifications tutorials ook toegevoegd aan de startpost.

Ik betwijfel alleen wel ten zeerste of het er duidelijk op wordt nu de topicstart alsmaar groter wordt. Er worden regelmatig vragen gesteld de laatste tijd die gewoon in de startpost staan. In Word zit hij ondertussen (inclusief plaatjes) op 53 pagina's :/
Eggy je bent een fijne kerel _/-\o_
nog even dan hebben we nog een handleiding erbij ;)
het bestandje komt door
TMO_NL_Browser_Signed.CAB (van t-mobile)
weet niet of je deze overgeslagen/uitgevoerd heeft?
JaMaaT schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:00:
[...]

En je hebt die T-Mobile startpagina niet meer
je kunt het alsnog instellen als startpagina bij je instellingen.
of toevoegen als favoriet. http://pda.t-mobile.nl

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Ik heb geen Vario, daar komt het dus door :p

De startpost in HTML formaat

[ Voor 60% gewijzigd door Eggy op 08-12-2005 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadBoy18 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:40:
[...]

dit komt door een bug wat sinds wm2003 bestaat 8)7
dit gebeurt nadat een duplicate in je events database voor gedaan heeft.
dit geldt niet alleen voor afspraken/wekker maar ook voor opstart programma's en daemon's

Er is een freeware tooltje die deze en vele andere problemen (trage apparaat bijv) oplost.
...

Klik op "Clear", nu zijn de duplicates weg geveegd.

p.s.1 om mezelf te beschermen tegen eventule boze tweakers >:)
DIT DOE JE OP EIGEN RISICO

p.s. 2 @Eggy is dit niks voor de ts?
p.s. 3 taal en spell fouten? :O niet zeuren ik woon maar 8 jaar hier.
Super, dankje....
Hier was ik naar op zoek, eindelijk een stuk nutiige info....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
http://www.expansys.com/f...asp?code=125518&thread=71

Hier is de i-mate ROM update ook nog eens aangekondigd met de nieuwe Bluetooth stack \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de smtp server voor KPN is. Ik had eerst een T-mobile kaart in mijn vario en gebruikte voor mijn smtp: smpt.gprs.tmobile.nl Nu wil ik mijn kpn kaartje gebruiken en weet niet welk smtp server ik moet gebruiken voor mail.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Ik ben van plan ook deze MDA te gaan halen.. ik zie allene op heel veel plekken dat ze de t-mobile verkopen met simlock... bij een abbonement of met pre-pay kan je altijd na een jaar aanvragen om hem te laten deblokkeren. Geld dat bij deze ook? (ik wil hem dus zonder abbo en prepaid kopen, aangezien ik al een goed abbonement heb!) Of hoe werkt dit...

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Eggy schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:38:
Ik had hem alleen ff gecopy/paste in Word, dat kan iedereen zelf doen. Ik ben er wel ff een HTML bestand van aan het maken.

Ik heb trouwens ook geen vrije webspace meer door al die images enzo dus ik zou hem er waarschijnlijk niet eens meer bij kunnen uploaden :p
Tsja, je kan ook images gooien op mijn server via htc-guide.mrdummy.net of je startpost beetje inkorten en wat minder belangrijk is, kun je op mijn site zetten. Spelletjes b.v. kan bij mij geplaatst worden, die zijn minder belangrijk. Je kan dan aandacht richten op de technische kant.

Maar dat is jouw zaak. Als startpost editen steeds vervelender en langer wordt, is niet mijn probleem, sorry....
Ik wil alleen zeggen dat ik er nog steeds ben met m'n site... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
MrDummy schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:39:
[...]

Tsja, je kan ook images gooien op mijn server via htc-guide.mrdummy.net of je startpost beetje inkorten en wat minder belangrijk is, kun je op mijn site zetten. Spelletjes b.v. kan bij mij geplaatst worden, die zijn minder belangrijk. Je kan dan aandacht richten op de technische kant.
Grappig ;)
Maar dat is jouw zaak. Als startpost editen steeds vervelender en langer wordt, is niet mijn probleem, sorry....
Ik wil alleen zeggen dat ik er nog steeds ben met m'n site... ;)
Zoals ik eerder al zei is de startpost nu ook beschikbaar als website, wat al wat makkelijker te editen is. Dit is echter alleen een html versie van de huidige startpost. Wellicht dat er nog een wat mooiere website komt met de startpost onderverdeeld in pagina's. Zou wel een stuk handiger zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zo kwaad he! bovenin mijn scherm zit zo'n piepklein lichtpuntje ! een mini krasje ofzo.
heb de telefoon maar weggelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:04:
Ben zo kwaad he! bovenin mijn scherm zit zo'n piepklein lichtpuntje ! een mini krasje ofzo.
heb de telefoon maar weggelegd
Lol, is het geen dode/defecte pixel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Laatst online: 02:24
Kan iemand mij vertellen of ik de MDA Vario ook als afstandsbediening kan gebruiken? En met welk progje?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.