"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dat alleen achterblijven bij de start had ik ook de hele tijd
Ben benieuwd of er bij de HCC ook Mario Kart gespeeld wordt, lijkt me wel leuk.
[druk op een toets om verder te gaan]
Vind ik wel een leuk idee overigens, een vlag erin verwerken. Zie je meteen waar je tegenstanders vandaan komen
Mariokart @ HCC: als ik er ben zondag (hangt er nog een beetje van af) neem ik hem zeker mee!
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Een stickerDeddiekoel schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:26:
Wat is een decal?
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Ik kan niet schaatsen.MaxBurn schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:09:
SSMT'en is een beetje als schaatsen Surrounded. Je compenseer de bewegingen door meteen weer een tegenovergestelde SSMT te doen.
In en tijdens de bochten miniboosten gaat me hier wel veel beter af dan in Double Dash. De vierpuntsdruktoets ligt me toch beter dan de controlstick denk ik. Ik heb nog nooit zo heerlijk over Yoshi Circuit gescheurd als in dit spel.
En zo te horen moet ik morgen maar weer een rondje speelgoed- en electronica-winkels gaan maken, als de USB-connectors nu ook al gesignaleerd zijn.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
En friend code: 4467 3651 5993.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
MKDS is nice
edit: Iemand klaagde dat hij error 51300 heeft. Weet je zeker dat je mac filtering uit hebt staan ?
edit2: krijg een punthoofd..al 3 soorten foutmeldingen gehad. Heb nu me hele configuratie hard ingevoerd in de DS. mac filter ds toegelaten..router op mixed wep/wap en mixed b/g..no go
[ Voor 108% gewijzigd door Max|Burn op 24-11-2005 21:35 ]
Verwijderd
Ik dacht altijd dat WAPPEN wippen met een slappe was, maar WEPPEN nu ook al :-)
p.s. kan ik ook met airmiles betalen bij dixons?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 21:49 ]
Verwijderd
Yep, gisteravond in de oplader gestopt, rond een uur of 3 eruit gehaald om MK te spelen en nu zit de oplader er weer in.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:41:
Merken jullie ook dat je accu met MK veel sneller leeg is? ik had hem gister helemaal opgeladen maar hij is nu alweer leeg terwijl er volgens mij echt geen 10 uur mee gespeeld is.
Aan de accu ligt het iig niet, DS is pas nieuw.
Heb nu de hele gp op 50cc gespeeld, met 2 handen op mijn rug. Alles bij de eerste poging, maar ik speel het omdat ik alles wil unlocken.
Hoe zit het nou met die rankings? Bij de nieuwe banen heb ik meestal rank a en bij de oude banen meestal 2 ster rank. Maar wat zijn de voorwaarden voor die ranks?
Oh ja welke kleur knippert er nu op de DS als je wifi connection hebt? Mij nog niet gelukt...
[ Voor 22% gewijzigd door DoctorV64 op 24-11-2005 22:30 ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Sticker, maar in dit geval vooral het embleempje wat je kan tekenen voor voor op je kart.Deddiekoel schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:26:
Wat is een decal?
Yeah, ik krijg een beetje last van m'n linkerduim, omdat ik toch een beetje in een vreemde houding zit inderdaad. Dan is zo'n Gamecube-controller toch wel idealerMaxBurn schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:59:
1 nadeel MKDS: Om goed te spelen moet je je handen in nogal vervelende houdingen houden. Ik heb niet echt grote handen en heb er al last van...
Erg irritant.. Ik hoop dat ze dat bij de nieuwe DS zullen fixen.
If so verkoop ik deze DS gelijk..
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:41:
Merken jullie ook dat je accu met MK veel sneller leeg is? ik had hem gister helemaal opgeladen maar hij is nu alweer leeg terwijl er volgens mij echt geen 10 uur mee gespeeld is.
.KeN. schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:40:
Damn.. door dat constante online racen moet ik mijn DS minimaal 1x per dag opladen
Vreet je accu leeg dat WIFI
[ Voor 13% gewijzigd door Ken. op 24-11-2005 22:35 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb nog geen 1x online gespeeld en toch loopt me accu leeg als een motherfucker, het lijkt wel of ik een psp heb ffsVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:49:
Komt omdat je Wifi gebruikt. Dat gebruikt veel meer stroom.
Ik ook... Ook vanwege een bedrijfsongevalletje een paar jaar terug toen ik nog als zomerbaan iets in de bollen deed... Mijn linkerhand kan niet zo heel lang in 1 houding zitten zonder te gaan verkrampen, daarom heb ik ook prblemen met de eindbaas van Metroid Prime en moest ik bij Ridley ook al 2 pauzes inlassen om mijn hand ff "los" te krijgen. Met MKDS heb ik daar dus ook wel last van. Gelukkig duren die cups nooit echt LANG.MaxBurn schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:59:
1 nadeel MKDS: Om goed te spelen moet je je handen in nogal vervelende houdingen houden. Ik heb niet echt grote handen en heb er al last van...
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
In de trein op weg naar school wat single player races gedaan en moest vooral even wennen aan de besturing (al een hele tijd geen MK meer gedaan). Op school kwam ik een mede DS-er tegen waar mee ik download play gedaan heb, en dat was erg cool.
In de trein ook nog een uurtje download play gedaan met een vriend van me en dat was echt geniaal. Af en toe op het nippertje winnen of verliezen
Zojuist even gekeken of ik ook online kon komen met mijn Asus 300g en dat ging perfect. Gelijk maar even 2x continental geraced en een keer gewonnen en een keer verloren, maar wel super leuk om te doen!
Ik heb mijn nieuwe verslaving gevonden in iedergeval
Decal archief: http://www.mariokartds.co.uk/decals.htm
Ik heb met mijn laptop ook zoiets gehad toen een aantal van mijn buren allemaal op channel 11 zaten. Het is kennelijk in veel routers het standaard channel.apNia schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 00:38:
Heb overigens net een netwerkprobleem opgelost, router stond op channel 11, wat nogal een instabiele verbinding gaf tijdens de setup. Naar ch 6 gezet, alles werkt goed. Misschien iets te maken met wat er niet kan in de US qua channels en wel hier..
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
In Super Circuit zaten ook sterren. Ik weet niet of het hier precies hetzelfde werkt maar...victenn schreef op donderdag 24 november 2005 @ 22:10:
Hoe zit het nou met die rankings? Bij de nieuwe banen heb ik meestal rank a en bij de oude banen meestal 2 ster rank. Maar wat zijn de voorwaarden voor die ranks?
Je wordt eigenlijk op alles beoordeeld.
Een groot verschil met super circuit is overigens wel dat je daar met een beetje oefening alle aanvallen makkelijk kon ontwijken. Ook rode en blauwe schilden. In MK:DS is dat volgens mij veel moeilijker gemaakt. Dus ik hoop dat het niet van je rating af gaat als je bijvoorbeeld vaak door blue shells geraakt wordt. Anders kan het nog weleens heel frustrerend worden.
Nou ik moet zeggen dat ik net tijdens het oefenen op figure 8 circuit een beetje heb kunnen "schaatsen" met miniboosts.
Het schaatsen oftewel ssmt moet je gewoon veel oefenen na een tijdje weet je niet beter en gaat het vanzelf. Ik merk nu al dat het steeds beter gaat, maar vanzelf gaat het nog niet.
Heb trouwens een doode pixel op mijn ds
Voor mijn situatie maakt dat niet veel uit, de 54 mbps rate die moet ik wijzigen.apNia schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 00:38:
Heb overigens net een netwerkprobleem opgelost, router stond op channel 11, wat nogal een instabiele verbinding gaf tijdens de setup. Naar ch 6 gezet, alles werkt goed. Misschien iets te maken met wat er niet kan in de US qua channels en wel hier..
De retrocups zijn btw echt super!!
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Btw, Burnout DS ingame movie: http://media.gameinformer...es/burnout4/burnoutds.mov
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Verwijderd
Hier heb ik ook last van , best wel jammer dat je de knoppen niet kunt aanpassenMaxBurn schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:59:
Ik moet m'n MAC-adres registreren voordat ik naar buiten mag, en dat lukt wel (spoofen, met m'n laptop inloggen, en vervolgens de kaart disablen), maar de lease moet om de 10 minuten ververst worden, en dat lukt niet zonder opnieuw met m'n laptop te gaan klooien. Helaasch, dat wordt single player races in de pauze
[ Voor 97% gewijzigd door Max|Burn op 25-11-2005 10:05 ]
Verwijderd
Met welk ventje racen jullie het liefst? ik vind luigi wel goed voor snelheid en toad (aka purk) voor het bochtenwerk.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 10:43 ]
edit: D3: Ik kan van alle users op je site het e-mailadres opvragen..dat lijkt me niet helemaal de bedoeling of wel ?
[ Voor 50% gewijzigd door Max|Burn op 25-11-2005 10:49 ]
Yoshi is wel leuk inderdaad, eens kijken of Dry Bones ook nog een beetje aardig rijdt binnenkort. Wat me opvalt is dat online vrijwel iedereen Yoshi kiestvictenn schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:52:
Ik ga ook eerst alles unlocken, daarna ga ik eens kijken wat de beste karakters zijn. Dry bonen vind ik niks die kar is te groot en ssmt lukken ook niet echt. Voorlopig gebruik ik Yoshi want die bevalt me wel.
Kunnen alleen mods doen. Je zou een TR (topicreport, dat handje bovenin) aan kunnen maken met de vraag of ze er *tekst* in willen zetten.apNia schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:48:
Kan ik als topicstarter zo'n message onderin toevoegen, of kunnen alleen mods dat doen?
Is dat zo? Moet ik die ook eens proberen..MaxBurn schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:44:
Ik ga eerst alles unlocken..aangezien dry bones een van de beste schijnt te zijn. Ik heb overigens een paar cups op 150CC uitgespeeld en geen dingen unlocked ( ? )
Unlocken:
MEER SPOILER
Dry Bones dus.
Het IP-nummer is het probleem niet, maar de lease verloopt gewoon na 10 minuten, en je moet je dus met UN en PW aanmelden op de server, om de zoveel tijd.MaxBurn schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:04:
hehe..wel sneakyEen 10 minuten refresh is wel aso..kan je niet gewoon een iptje hard inrossen ?
..er is vast wel iets vrij.. .253 ofzo ..
Met een usb sticky of nintendo stick zou het trouwens wel kunnen..
Ik heb geen zin om een Nintendo-dongle te gaan kopen om alleen hier op school te kunnen Mariokarten. Misschien dat ik iets ga proberen met het delen van de verbinding, en dan m'n andere netwerkkaartje (tja..) als apart AP dienst laat doen. Maar dat is me eerlijk gezegd iets teveel gedoe voor een spelletje. Ik bedoel, thuis werkt het al perfect, en dan oefen ik op school wel gewoon
[ Voor 44% gewijzigd door Tarin op 25-11-2005 11:00 ]
Met een vast ip (als dat daar kan) heb je geen lease. Meestal kan het wel.maar de lease verloopt gewoon na 10 minuten,
Overigens werkt het online gebeuren helemaal NIET bij mij thuis. Uiteindelijk het volgende gedaan:
- Router (SPI) Firewall compleet gesloopt/uitgezet
- Mac filter: DS toegevoegd
- WiFi van G naar B/G mixed
- WPA only naar WEP or WPA
- long preamble aangezet (werkt bij oudere wifi hardware beter)
Resultaat: Geen verbinding. Wel vol ontvangst en de DS meld dat verbinden met de AP werkt. Verder gebeurt er niets. (cant reach server)
[ Voor 65% gewijzigd door Max|Burn op 25-11-2005 11:08 ]
Ik heb alleen maar WEP. Bovendien is er maar zo weinig traffic over ons netwerk dat ik als ik 1 keer in de maand oid de key verander het ding toch niet te achterhalen is. Voor 128-bit moest je toch 1.5 GB data sniffen? Dat haal ik niet eens in 2 maanden.. downloaden/zooi overzetten doe ik via een draadje.Willybubba schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:04:
Ik ga dus wel zo'n dongle kopen, zuiver vanwege de security. De hele tijd op WEP draaien vin ik niks en heen en weer switchen is ook irri
Kan dus niet, het MAC moet ook geregistreerd (blijven) staan. Anders zou ik m'n verbinding wel behouden als ik hard m'n IP-info ingeef in m'n DS en vantevoren m'n MAC-adres registreer.MaxBurn schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:04:
[...]
Met een vast ip (als dat daar kan) heb je geen lease. Meestal kan het wel.
[..]
Ik kreeg dus wel verbinding (connectietest geslaagd, zoeken naar tegenstanders.....), maar voordat we konden beginnen met racen vloog de verbinding er uit

Hm.. Ik heb tot nu toe op 3 plekken eenvoudig tot relatief eenvoudig (schoolMaxBurn schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:04:
[...]
Overigens werkt het online gebeuren helemaal NIET bij mij thuis. Uiteindelijk het volgende gedaan:
[...]
Resultaat: Geen verbinding. Wel vol ontvangst en de DS meld dat verbinden met de AP werkt. Verder gebeurt er niets. (cant reach server)
[ Voor 4% gewijzigd door Tarin op 25-11-2005 11:16 ]
Heeft niet veel met je traffic te doen. Iemand die msn aan heeft staan is genoeg.1 keer in de maand oid de key verander het ding toch niet te achterhalen is.
Op het moment dat de 2 uitrekt/vervaagt gas ingedrukt houden.Weet iemand hoe je met MK:DS een superstart maakt?
Mijn router houd zich strikt aan de standaarden. Ik ben bang dat Nintendo incompatible isik ben bang dat je router incompatible is..
[ Voor 79% gewijzigd door Max|Burn op 25-11-2005 11:25 ]
http://cheats.ign.com/ob2/068/682/682877.htmlapNia schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:22:
Weet iemand hoe je met MK:DS een superstart maakt?
http://www.gamewinners.com/nds/MarioKartDS.htmHint: Burst Start
Hold A just after the two begins to disappear for an advantageous start.
Een beetje zelf zoeken kan natuurlijk geen kwaadHint: Quick start:
During the initial countdown, hold down the gas (A) about a half of a second to a second after the number "2" appears. You will gain a huge boost when the race starts. You may have to practice to get the correct timing.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Kan iemand me helpen?
[ Voor 29% gewijzigd door apNia op 25-11-2005 12:01 ]
Is het niet echt het topic voor. Zoals ik al eerder zei..je kan in principe met elke USB stick de DS online krijgen maar software er voor is er nauwelijks...zelf instellen in XP dus.
?* apNia kijkt naar soul2soul
[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 25-11-2005 12:03 ]
De RT2500 chipset kan ook in Access point mode. Maar jouw Sitecom staat niet in de lijst. Ik weet dus niet welke chipset het is. Mss is kan je een optie aanzetten in de Software van de stick om als AP te draaien, kijk anders even bij de chipset maker.
]]
fount this drivers.. and its amazing.. its have a AP mode.. so it can make you card ( RT2500 or Rt2560 : the ones compatible with wifime ) act as a ACCESS POINT for you can use with your DS!!!!!!!!
( Card list ) http://ralink.rapla.net/
Download the drivers here! http://tw.giga-byte.com/D...kg%20v1.5&FileExtName=zip
Desisntall your drivers ( and wifime drivers too ).
Install this one..
after instaled..
select Switch to AP MODE as picture shows !
user posted image
this window will apear
user posted image
Then after you set up all the SSID, Wireless mode, etc, go into network connections and go to properties for your Local Area Connection (it might be different for you, but it's basicly for your modem, or Ethernet card.)
On the advanced tab, check the box that says
"Allow other network users to connect through this computer's internet connection"
Have fun!!!
Hier is een leuk en handig progje voor de RT2500 chipset om AP te draaien.
De Sweex LC100040 USB dongle kan standaard AP draaien, is dus een mooie optie voor de DS.
[ Voor 177% gewijzigd door S2S op 25-11-2005 12:39 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
vereist login, kan je ff pasten?S2S schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:22:
* S2S kijkt terug naar apNia
De RT2500 chipset kan ook in Access point mode. Maar jouw Sitecom staat niet in de lijst. Ik weet dus niet welke chipset het is. Mss is kan je een optie aanzetten in de Software van de stick om als AP te draaien, kijk anders even bij de chipset maker.
http://gbatemp.net/index.php?showtopic=28307&st=0
Volgens mij heeft deze niet die RT2500 chipset.S2S schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:22:
De Sweex LC100040 USB dongle kan standaard AP draaien, is dus een mooie optie voor de DS.
Is het niet mogelijk gewoon een draadloze verbinding op te zetten? Ik krijg volgens mij alleen opties om netwerken te vinden :\
(bedankt voor de hulp though!
/edit
moet ik via ad-hoc of de infrastructuurmethode een verbinding maken? Of zijn beide niet compatible?
[ Voor 12% gewijzigd door Xrenity op 25-11-2005 12:48 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Max|Burn op 25-11-2005 13:08 ]
Verwijderd
Ik krijg hem waarschijnlijk vandaag binnen, ik kan even kijken of ik iets daarover kan ontdekken. Ik denk zelf dat die stick met de meegeleverde drivers als een soort proxy werkt, die alleen door de DS gebruikt kan worden. Ik moet alleen nog wachten tot Mario Kart komt(hopelijk morgen).apNia schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:25:
MaxBurn al meer bekend of die stick van ninty NiFi of WiFi is?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Maxburn, als je router sowieso bepaalde poorten niet openstelt die dat sticky gebruikt om met de nintendowifi-server te communiceren dan kan je ook niet online namelijk. Het zou makkelijk zijn als de wifi van ninty de veelgebruikte poorten gebruikt bv 80 voor http, maar dat is kennelijk niet zo.MaxBurn schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:08:
met de nintendo dongle hoef je echt niets te doen eigenlijk...Software installeren, toegang geven en draaien maar.
Firewall Products (Hardware and Software)
As firewall products have a wide range of interfaces and configuration options and choices, we cannot list detailed instructions on how to enable this needed traffic for all software and hardware firewalls. Instead, we've listed the applications below that require access to internet communications, and the addresses, ports and protocols they require. For help configuring your firewall product, please consult your software or hardware documentation, or manufacturer website.
Required network protocols, ports and addresses for networks to be compatible with Nintendo DS Wii-Fi capability and the USB AP adapter.
TCP: Allow traffic to all destinations on ports: 28910,29900,29901, and 29920
UDP: Allow all traffic to all destinations. (Necessary for peer-to-peer connections and game play)
Programs installed with the Nintendo Wi-Fi USB Connector requiring internet communications:
Ga het nu even proberen.
[ Voor 86% gewijzigd door DapperKonijntje op 25-11-2005 14:38 ]

DHCP aan op de router? Geef de DS anders een static adres, en probeer de rates is op 2 Mbps te zetten in je router. En gebruik chan 1 6 9 of 11...1 en 6 geven het beste resultaat dacht ik. En of alleen B.Koffiezuiper schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:00:
Mja gister Mario Kart gehaald, leuk spel maar ik wordt serieus gek van die Wifi bende. Was al een gedoe om alles te veranderen van WPA naar WEP. Probleem is dat me DS mijn router ziet en ook wel verbinding kan maken maar dan krijg ik een melding dat die geen IP adres kan krijgen (melding 52000). Wat ik ook probeer krijg het totaal niet voor elkaar. Later maar weer poberen
Wat is de specifieke error omschrijving?DoctorV64 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:03:
Bij mij nog steeds dezelfde foutmelding 52200na het instellen van de poorten (die door Dapperkonijn zijn gevonden).
[ Voor 18% gewijzigd door S2S op 25-11-2005 15:17 ]
DHCP staat dus aan, ik zie zelfs ook in de lijst de DS staan met zijn mac adres en het ip wat toegwijzigd is. Andere channels ook al geprobeerdS2S schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:16:
[...]
DHCP aan op de router? Geef de DS anders een static adres, en probeer de rates is op 2 Mbps te zetten in je router. En gebruik chan 1 6 9 of 11...1 en 6 geven het beste resultaat dacht ik. En of alleen B.
[...]
Wat is de specifieke error omschrijving?
Nou hup aapNia
Verwijderd
Wat voor een router heb je ?Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:14:
Net mn DS binnen maar hij kan mijn router niet eens vinden. dat wordt dus wachten op de usb dongle. Ik heb na 1 cup mario karten trouwens al kramp in mijn handen, die DS had wel iets langer/dikker mogen zijn
Heb ik weer hoor.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
moet ik m'n email adres invullen die vervolgens lekker public staat.KeN. schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:24:
[...]
Nou hup aapNia(ik had het toch vrij duidelijk tegen jou ?
)
[ Voor 9% gewijzigd door apNia op 25-11-2005 15:33 ]
Connected to the accespoint but unbale to connect to the server. Deze krijg ik zowel bij mijn eigen wlan netwerk als met mijn sticky als foutmelding.S2S schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:16:
[...]
DHCP aan op de router? Geef de DS anders een static adres, en probeer de rates is op 2 Mbps te zetten in je router. En gebruik chan 1 6 9 of 11...1 en 6 geven het beste resultaat dacht ik. En of alleen B.
[...]
Wat is de specifieke error omschrijving?
offtopic: damn mijn dakpannen klateren .... tering wind hier zeg in rotjeknor.
Dat betekend dat je DS geen internet krijgt, die error had ik ook. Je stickie bridgen met je Internet verbinding kan helpen, dat heb ik ook gedaan. Zo kreeg mn stick een juist IP 192.168 etc...DoctorV64 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:41:
[...]
Connected to the accespoint but unbale to connect to the server. Deze krijg ik zowel bij mijn eigen wlan netwerk als met mijn sticky als foutmelding.
offtopic: damn mijn dakpannen klateren .... tering wind hier zeg in rotjeknor.
Wij hebben hier 6 - 7 cm sneeuw
[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 25-11-2005 15:53 ]
Verwijderd
me SIDD ingevoerd maar kan em niet vinden.
Me wifi werkt goed althans met me laptop dan.
Is je SSID gehide? Ik kon mn AP niet vinden op bepaalde chans, ik draai nu op 6. En ook de rates zijn belangrijk 1 - 2 Mbps...moet je ff mee pielen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:56:
kan ook niet connecten naar me ADSL router![]()
me SIDD ingevoerd maar kan em niet vinden.
Me wifi werkt goed althans met me laptop dan.
Dixons had er nog 4 liggen, bij Intertoys lagen er nog 6, FRS had er nog 1 en bij Dimensionplus ben ik niet geweest. Groot kans dus wanneer je vandaag nog gaat dat er nog eentje voor je is
Verwijderd
Waarom bridgen? ICS staat al aan? Als je 2 connecties bridget dan verlies je lan-ip ook weer zijn instellingen volgens mij en dat is nou niet de bedoeling toch?S2S schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:53:
[...]
Dat betekend dat je DS geen internet krijgt, die error had ik ook. Je stickie bridgen met je Internet verbinding kan helpen, dat heb ik ook gedaan. Zo kreeg mn stick een juist IP 192.168 etc...
Wij hebben hier 6 - 7 cm sneeuw
Om 1 of andere manier werkte dat niet, de stick kreeg geen juiste IP. Wel toen ik de boel bridgde. En mn LAN verloor zn instellingen niet.DoctorV64 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:08:
[...]
Waarom bridgen? ICS staat al aan? Als je 2 connecties bridget dan verlies je lan-ip ook weer zijn instellingen volgens mij en dat is nou niet de bedoeling toch?
En welke kleur heeft het ledje als je verbinding hebt? Gewoon groen of rood knipperend?
[ Voor 32% gewijzigd door DoctorV64 op 25-11-2005 16:42 ]
Good point.. Kan dat nog worden verbeterd trouwens ?apNia schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:33:
[...]
moet ik m'n email adres invullen die vervolgens lekker public staat
Maar post ’m anders gewoon ff hier.
2 Mbps en de ledjes knipperen groen.DoctorV64 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:32:
vraagje, als jij je status van je stick bekijkt, op welke snelheid staat die? 54 mbps of lager?
En welke kleur heeft het ledje als je verbinding hebt? Gewoon groen of rood knipperend?
ik heb een belkin wifi kabel router
ik heb gewoon de beveiliging (wpa) afgezet en kon spelen
heb toch al een race of 25 achter de rug zonder props
[ Voor 3% gewijzigd door kloon op 25-11-2005 16:51 ]
http://web.mac.com/kl00n
Verwijderd
Pas maar op want "Floepie" will be there to pwn j00
Verwijderd
Mee eens!amd187 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:05:
Wat een geweldig spel dat MKeindelijk weer es wat leuks op die DS... heb er lang op moeten wachten. Online werkt ook heel smooth, echt heel goed gedaan.
Enige dat jammer is, is dat er (nu al) mensen zijn die disconnecten als ze zien dat ze niet meer kunnen winnen. Is me nu in totaal 2x gebeurt van de 14 races maar blijft jammer. Echter moeilijk te zeggen of iemand disconnect omdat ie verliest of om andere (technische) redenen.
Verder erg cool spel zoals gezegt en af en toe erg spannend ;D
051599 555190.KeN. schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:42:
[...]
Good point.. Kan dat nog worden verbeterd trouwens ?
Maar post ’m anders gewoon ff hier.
ik gooi 'm in die lijst als D3 ff fixed dat email adressen gehide worden
voor disconnecten is een penalty =)slazh schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:27:
[...]
Mee eens!
Enige dat jammer is, is dat er (nu al) mensen zijn die disconnecten als ze zien dat ze niet meer kunnen winnen. Is me nu in totaal 2x gebeurt van de 14 races maar blijft jammer. Echter moeilijk te zeggen of iemand disconnect omdat ie verliest of om andere (technische) redenen.
Verder erg cool spel zoals gezegt en af en toe erg spannend ;D
dus zodra dat doordringt stoppen mensen daar wel mee
Verwijderd
ja idd SSID was gehide. Inmiddels gebroadcast en volgend probleem is dat ie geen IP kan krijgen.S2S schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:58:
[...]
Is je SSID gehide? Ik kon mn AP niet vinden op bepaalde chans, ik draai nu op 6. En ook de rates zijn belangrijk 1 - 2 Mbps...moet je ff mee pielen.
Me router ziet de DS overigens wel en ook al IP gegeven maar de DS pakt het niet.
Channels 1 en 6 probeerd en 1 en 2 Mbps maar nog geen succes. Daarna IP maar static in me DS gevoerd met gateway blabla. Daarna test ik en duurt het vrij lang maar komt uiteindelijk met de melding dat ie de AP heeft gevonden maar niet kan connecten met de server? Error code 52100
Moet ik nog bepaalde poorten etc open op me router?
care to share wat je gedaan hebt?Koffiezuiper schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:44:
S2S bedankt voor je advies, toch nog even nagekeken en stond blijkbaar iets verkeerd. Werkt nu perfect
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 17:51 ]
Verwijderd
Zijn er anders in de buurt van Leiden nog ergens USB connectors op voorraad ofzo? Dan ga ik morgen daar wel even kijken.
Verwijderd
Hoe uninstall ik de oude driver en hoe installeer ik de nieuwe?S2S schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:22:
[...]
]
Verwijderd
verder moet je als je echt noob bent zorgen dat je router/accesspoint ff alle beveiliging uit heeft.. dus SSID is gewoon te vinden, MAC lock uit en geen encryptie (WEP of WPA). Vanuit daar zou ik 't stap voor stap dichtkeilen... SSID lijkt me in dit geval het belangrijkste gezien je 'm al niet ziet (wat geen oorzaak is van MAC of encryptie, die worden pas van kracht als je wilt connecten naar een router/ap)
Geweldig spel. Net ff zitten racen online via me router.
Mijn friend code : 223398 322342
Verwijderd
ZIjn er trouwens nog mensen die morgen hun ds+mk meenemen naar de hcc? Lijkt me wel grappig om daar wat via lan te spelen =]
friendcode 433851-723112
zal jullie allemaal wel toeveogen
Verwijderd
Dat is me inmiddels gelukt, maar als ik nu wil m'n connection wil testen, dan zie ik maar heel even vol bereik en daarna weer geen bereik. Ik krijg dan pas weer vol bereik als ik m'n draadloos netwerk verbinding uitschakel en inschakel. Ik krijg ook een fout melding dat hij geen IP-adres kan aanmaken (zowel bij m'n DS als bij m'n netwerkverbinding).Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:01:
[...]
Hoe uninstall ik de oude driver en hoe installeer ik de nieuwe?
Iemand?
Dit topic is gesloten.
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.
#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.