Mario Kart is echt meesterlijk.

Zit het nu al een paar uur te spelen, en het wordt alsmaar beter! Die boost die je krijgt als je vlak achter iemand rijdt is echt fantastisch uitgewerkt in deze versie. Voorheen was het een leuk grapje dat heel soms van pas kwam... nu is het echt een goede manier om iemand in te halen. Geeft een hele leuke nieuwe dynamiek aan het spel.
En die banen he. Er zitten een paar pareltjes tussen.

Mushroom Ridge, het woestijn-level (kan even niet op de naam komen)... ze zitten allemaal zó goed in elkaar. Zelfs Waluigi-pinball is erg leuk. Had ik absoluut niet verwacht, en ik vind het nog steeds jammer dat die grote bal telkens in de weg zit... maar die afdaling met die enorm wijde bochten is echt verrukkelijk.

Hebben meer mensen hier het idee dat de verschillende characters in mariokart niet echt verschillend zijn? ik heb bij allemaal het gevoel dat ze min of meer hetzelfde zijn kwa alles. Op de snes was dat echt veel anders
De verschillen beginnen altijd pas op te vallen als je beter in het spel wordt. Ik had bij alle mariokarts dat ik ze in het begin allemaal hetzelfde vond sturen, maar naarmate je het vaker speelt krijg je toch hele duidelijke voorkeuren.
Vind de snes versie sowiso toch nog beter. De besturing daar is strakker (alles voelt een beetje de gecontrolleerd aan op de DS) en de snelheid is veel hoger. Ik zat echt altijd uber gespannen naar het scherm te kijken.
Ja. De snes-versie blijft beter. Maar van alle vervolgen heb ik wel het idee dat DS er het dichtste bij in de buurt komt! Ik heb eindelijk weer dat leuke gevoel als ik een cup heb uit gereden dat ik hem gelijk daarna nog een keertje wil doen. En nog eens. En nog eens.

Ze zijn enorm verslavend.
En wat zijn die banen uit Super Circuit ook weer goed.

Ik heb echt het idee dat veel mensen die dat spel niet of nauwelijks gespeeld hebben aangenaam verrast zullen zijn. Het heeft wat mij betreft veel te weinig waardering gekregen, gelukkig gaan in ieder geval 4 banen in de herkansing.
Bowser ziet er trouwens echt niet uit, lol! Erg grappig dat gigantische schild op een piepklein kartwagentje. Ik vind alle charactermodels ook erg geslaagd eigenlijk. Ze zien er lekker naïef uit. Veel leuker dan de nogal karakterloze Double Dash-models.