Het Nintendo DS Topic Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.214 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Niks van dat.. Er zit weldegelijk verschil in de characters.
Ga maar eens racen met Bowser en daarna met Dry Bones ofzo.

En voor de para WIFI gasten:
WEP + MAC-filter should do the trick..
Correct me if I’m wrong here ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-05 09:36

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

.KeN. schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:20:
Niks van dat.. Er zit weldegelijk verschil in de characters.
Ga maar eens racen met Bowser en daarna met Dry Bones ofzo.

En voor de para WIFI gasten:
WEP + MAC-filter should do the trick..
Correct me if I’m wrong here ?
Ik heb die WEP + MAC beveiliging binnen 3 minuten gekraakt hoor. :O

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 20:16

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Maar MetroidPrime, wat zou jij doen als je binnen was?

• MetroidPrime

MetroidPrime

apNia schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:43:
Maar MetroidPrime, wat zou jij doen als je binnen was?
offtopic:
Hangt er van af. Ik zou zelf niets doen, maar mocht ik een kwaadwillend persoon zijn, dan zou ik behoorlijk wat mogelijkheden hebben.

Stel je wilt een machine op internet hacken, dan gebruik je een gekraakte verbinding. Al het bewijs wijst dan naar iemand anders, die zelf waarschijnlijk dacht veilig te zijn. Als je graag spam wilt versturen kun je ook het beste een gekraakte verbinding gebruiken. Zodra je vanaf de ene verbinding spam verstuurd komt die in blocklists te staan. De volgende spamrun verstuur je via een andere gekraakt netwerk, zodra je mooi alle blocklists kunt omzeilen. Als je een leuk virus hebt geschreven is zo'n gekraakt netwerk ideaal om deze te verspreiden.

Als laatste nog iets die potentiëel grotere gevolgen hebben voor de eigenaar van het draadloze netwerk. Je zou mailverkeer kunnen afluisteren en dan dingen zoals wachtwoorden en persoonlijke gegevens ontfutselen.

Ik verwacht komende dinsdag pas genoeg tijd te hebben om fatsoenlijk Mario Kart te kunnen spelen. Ik zal voor die tijd wel even mijn friendscode in de lijst gooien.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Anoniem: 115248

Mario Kart is echt meesterlijk. :9 Zit het nu al een paar uur te spelen, en het wordt alsmaar beter! Die boost die je krijgt als je vlak achter iemand rijdt is echt fantastisch uitgewerkt in deze versie. Voorheen was het een leuk grapje dat heel soms van pas kwam... nu is het echt een goede manier om iemand in te halen. Geeft een hele leuke nieuwe dynamiek aan het spel.

En die banen he. Er zitten een paar pareltjes tussen. _/-\o_ Mushroom Ridge, het woestijn-level (kan even niet op de naam komen)... ze zitten allemaal zó goed in elkaar. Zelfs Waluigi-pinball is erg leuk. Had ik absoluut niet verwacht, en ik vind het nog steeds jammer dat die grote bal telkens in de weg zit... maar die afdaling met die enorm wijde bochten is echt verrukkelijk. :>
Hebben meer mensen hier het idee dat de verschillende characters in mariokart niet echt verschillend zijn? ik heb bij allemaal het gevoel dat ze min of meer hetzelfde zijn kwa alles. Op de snes was dat echt veel anders
De verschillen beginnen altijd pas op te vallen als je beter in het spel wordt. Ik had bij alle mariokarts dat ik ze in het begin allemaal hetzelfde vond sturen, maar naarmate je het vaker speelt krijg je toch hele duidelijke voorkeuren.
Vind de snes versie sowiso toch nog beter. De besturing daar is strakker (alles voelt een beetje de gecontrolleerd aan op de DS) en de snelheid is veel hoger. Ik zat echt altijd uber gespannen naar het scherm te kijken.
Ja. De snes-versie blijft beter. Maar van alle vervolgen heb ik wel het idee dat DS er het dichtste bij in de buurt komt! Ik heb eindelijk weer dat leuke gevoel als ik een cup heb uit gereden dat ik hem gelijk daarna nog een keertje wil doen. En nog eens. En nog eens. :p Ze zijn enorm verslavend.

En wat zijn die banen uit Super Circuit ook weer goed. :) Ik heb echt het idee dat veel mensen die dat spel niet of nauwelijks gespeeld hebben aangenaam verrast zullen zijn. Het heeft wat mij betreft veel te weinig waardering gekregen, gelukkig gaan in ieder geval 4 banen in de herkansing.

Bowser ziet er trouwens echt niet uit, lol! Erg grappig dat gigantische schild op een piepklein kartwagentje. Ik vind alle charactermodels ook erg geslaagd eigenlijk. Ze zien er lekker naïef uit. Veel leuker dan de nogal karakterloze Double Dash-models.

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05 08:35
Vraagje over die aanvallen, wat als ik een AP heb staan die de SSID niet broadcast, MAC adres filtert en een 128 bit key gebruikt? Is het dan nog steeds in te breken? en wat kunnen ze dan uiteindelijk doen, gewoon in m'n netwerk rondneuzen of alleen zien wat er in het wifi verkeer gebeurt?
WEP = slappe hap
MAC adres = heel simpel na te maken
SSID = te zien als er gewoon verkeer is

Ook WPA is niet fabeltastisch, maar een heel stuk beter dan WEP. Zelf wil ik graag met WPA + Radius aan de slag thuis, maar ja... Dan moet ik alsnog zo'n Nintendo USB geval halen en dat werkt niet met m'n Apple :( Totdat een slimme Nintendo+Apple liefhebber zelf software schrijft.

Liege, liege, liegebeest!

• 3R!K|IA
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-07-2006
ik heb een Wireless ADSL Modem/Router 11G Annex A/B http://www.sweex.nl/product.asp?pid=427 weet iemand of deze ook geschikt is voor de ds om online te gaan?

"mijn pctje :D" MK:ds friendcode: 429557057186

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 07:11

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 115248 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:30:
Qua controls is het gewoon MK:DD... klaar. Je merkt het meteen tijdens het spelen van een retro-cup... alleen de banen uit Double Dash voelen precies hetzelfde aan. Zodoende is dit natuurlijk niet de beste Mario Kart uit de serie. 8)7
Weet je dat wel zeker, de meesten roepen dat het juist helemaal niet zo is.
En Maxburn je bent soms wel een zeikerd hoor
Hij vraagt zelf om kritiek :)
3R!K schreef op donderdag 24 november 2005 @ 08:45:
ik heb een Wireless ADSL Modem/Router 11G Annex A/B http://www.sweex.nl/product.asp?pid=427 weet iemand of deze ook geschikt is voor de ds om online te gaan?
In principe zijn alle Wi-Fi routers geschikt aangezien Wi-Fi een standaard is en ze dus allemaal hetzelfde werken. In de praktijk is dit niet helemaal zo maar goed, 90%+ zal gewoon werken.
Vraagje over die aanvallen, wat als ik een AP heb staan die de SSID niet broadcast, MAC adres filtert en een 128 bit key gebruikt? Is het dan nog steeds in te breken? en wat kunnen ze dan uiteindelijk doen, gewoon in m'n netwerk rondneuzen of alleen zien wat er in het wifi verkeer gebeurt?
Enkele voorbeeldjes:

- simpelweg je internetverbinding gebruiken.
- verder hacken
- spammen via jouw aansluiting.
- virussen verspreiden via jouw aansluiting.

Toen ik ooit in het verleden nog bij een ISP werkte waren er bv. gevallen waarbij mensen keurig schone virusvrije/spywarevrije pc's hadden maar die toch afgesloten werden voor spamming of het verspreiden van virussen...guess what :)

[ Voor 58% gewijzigd door Max|Burn op 24-11-2005 09:02 ]

ma ma ma ma ma macron one

MaxBurn schreef op donderdag 24 november 2005 @ 08:56:
[...]
Weet je dat wel zeker, de meesten roepen dat het juist helemaal niet zo is.
Nee. Eigenlijk niet. Dat riep ik toen ik voor het eerst 3 cups had gereden. Nu ik het wat meer gedaan heb begin ik toch steeds meer (positieve) verschillen te merken. :)

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:46

S2S

Anoniem: 115248 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:32:
[...]

Nee. Eigenlijk niet. Dat riep ik toen ik voor het eerst 3 cups had gereden. Nu ik het wat meer gedaan heb begin ik toch steeds meer (positieve) verschillen te merken. :)
Ja je was wat te voorbarig ;)...geeft niet hoor is menselijk, ben er zelf ook vaak schuldig aan.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik ga meteen als een dolle SSMT'en en op 1 baan focussen om alvast een dijk van een tijd (voor beginners althans) neer te zetten op de compo site :D

• apNia

apNia

Topicstarter
Woohoo FRS op de ferdinand bolstraat heeft 'm! ik ga schnellll..

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:24

Tarin

Just plain weird.

Ik heb hem net gehaald in R'dam bij Futurezone (onder V&D), voor €42.99. De Dixons waar ik langs liep had hem ook al liggen, maar die waren nog niet open (en 2 euro duurder :P).
Bij de FRS renden ook 5 man ofzo achter elkaar naar binnen toen de rolluiken open gingen, maar ik ben niet zo'n fan meer van de FRS nadat ze een paar internetbestellingen wat minder netjes afgehandeld hadden. En sinds ze geen muziekwinkel meer zijn, maar een DVD-zaak met wat computerspelletjes. En 4 rijen cd's van de *grove schatting* 20.

[ Voor 17% gewijzigd door Tarin op 24-11-2005 10:11 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-05 17:11

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik ga voor de bundle straks :)

Maar weet iemand toevallig of de bundle met de rode DS niet ergens in een winkel te halen is? Of moet ik toch echt voor de grijse gaan? :'(

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:58

DoctorV64

Cosmopoliet

Met ANWB pas toch 10% korting bij FRS op de Zaagmolenstraat, was de laatste die daar lag volgens de verkoper. Ik krijg error 52200 (connected to accespoint but unable to connect to server) en nu 20100 (Unable to connect with this Nintendo WFC ID). Waar maak ik die aan?? Of wordt deze automatisch aangemaakt??

[ Voor 11% gewijzigd door DoctorV64 op 24-11-2005 10:23 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
DukeN schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:19:
Ik ga voor de bundle straks :)

Maar weet iemand toevallig of de bundle met de rode DS niet ergens in een winkel te halen is? Of moet ik toch echt voor de grijse gaan? :'(
De rode DS bundel is alleen in Noord-Amerika uitgebracht. In Europa wordt alleen de grijze DS bundel uitgebracht. Als je per se een rode wilt kun je proberen of een import winkel deze heeft (Amerikaanse of Japanse versie) en een losse Mario Kart kopen.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Snik, dat is jammer. Ik haal hem dan liever in een winkel ivm garantie en dergelijke dan dat ik de rode op i-net bestel. Wel jammer, de rode ds is vele malen hotter als de grijse.

Ik haal de DS nu ook alleen voor mario kart. Ik duim dat er meer goede online games uitkomen. :)

• apNia

apNia

Topicstarter
Deeeeee shiiiiiit! Mario Kart is de bom! Grafisch verbaasde 't me zeer, en online play is fucking easy! Dear Jesus! Vanavond m'n vriendjes van GoT toevoegen =)
S2S kan ik gewoon met de WLAN chip in m'n laptop denk je iets dergelijks instellen? Gewoon ADHOC i'net sharen toch?

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 08:12
damn it! ik wil hem echt zo graag hebben maar ik heb op t moment echt geen geld :( Ga denk ik maar met een paar oude games richting de FRS om te ruilen voor geld (ja ik ben wanhopig).

Ignorance Is Bliss

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Je kan toch wel +/- 40 euro van iemand lenen :S
S2S kan ik gewoon met de WLAN chip in m'n laptop denk je iets dergelijks instellen? Gewoon ADHOC i'net sharen toch?
Yup, moet lukken. Je bereik zal waarschijnlijk matig zijn. (Interne wifi chipjes zuigen kont in my honest opinion :))

[ Voor 88% gewijzigd door Max|Burn op 24-11-2005 11:12 ]

• apNia

apNia

Topicstarter
al moet je je ma er voor inruilen, mario kart is een must-have =D

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

DukeN schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:44:
Ik haal de DS nu ook alleen voor mario kart. Ik duim dat er meer goede online games uitkomen. :)
Tony Hawk sk8land (ofzo) is er al en is ook best (heel) goed.
http://www.gamerankings.c.../928406.asp?q=tony%20hawk

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 24-11-2005 11:15 ]

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 05:24

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Heb MK ook net gehaald in apeldoorn

Bij free record hebben hem, bij dixons, en bij nedgame

De laatste het goedkoopst 40 eurotjes.

Ben benieuwd of ie het doet met mn draytek routertje.

sjit moet werken tot 6 uur :(

[ Voor 10% gewijzigd door wielhelm op 24-11-2005 11:16 ]

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als draytek user zal je waarschijnlijk ook wel WPA draaien...kwestie van je beveiliging verkrachten...dan werkt het wel.

Even wat anders: Wat gaat het DS topic schandalig hard zeg.. 160+ posts in ruim 1 dag.

[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 24-11-2005 11:17 ]

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

nee hoor, tis een vrij oud model met alleen wep

Ik hoop wel dat mn mac adres filtering blijft werken.

Anders ga ik de draytek gewoon als ap only gebruiken en zet ik een extra routertje voor :)

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik hoop wel dat mn mac adres filtering blijft werken.
Gewoon je DS mac toevoegen :)

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

maar heeft ie een mac? en zo ja hoe kom ik er achter?

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

wielhelm schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:19:
Als het goed is kan je, als je je whitelist-functie uit zet, verbinding maken.

Vervolgens kijk je in je AP/routert welke apparaten er verbinding hebben, een daarvan is je DS. Die voeg je vervolgens toe aan de whitelist, en je MAC-filter werkt :).
Eeen helaas. Hier op school wekt de WFC niet, waarschijnlijk moet het MAC-adres geregistreerd zijn op de server. Binnenkort eens kijken of ik met wat spoofen de boel voor de gek kan houden (verbinding maken met laptop (met DS-MAC), zo het adres registreren en vervolgens de laptop uitgooien en karten maar).

[ Voor 27% gewijzigd door Tarin op 24-11-2005 11:28 ]

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

wielhelm schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:19:
Ja...anders zou het niet werken volgens de geldende protocollen he :) Me eigen router meld alle macs uit zichzelf, in jouw geval is het volgens mij gewoon ergens uit een wifi menu'tje van de DS te halen.

Je kan idd ook je filter uitzetten, verbinden, en dan in bv. een dhcp log of routing log of whatever je mac opzoeken.

[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 24-11-2005 11:24 ]

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Kan er mischien een apart topic komen voor de ds en zijn netwerkproblemen en hoe te instaleren. Sinds mario kart heb ik niets anders gelezen hier dan vragen over hoe men hun netwerk kunnen instaleren. En daar gaat heel dit topic niet over.

Ik wil gewoon lekker lezen over leuke spelletjes op de ds en niet hoe een wireless router inelkaar zit. Daar hebben we toch een heel ander subforum voor :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

tja... tony.... ben een beetje uit ge tonyd. Dus dat is wel jammer.
Mariokart is gewoon een strakke en snelle game. Een game starten en even een rondje tegen iemand rijden online en weer verder met het "leven". Ik heb weinig tijd dus ik zoek "arcade" games die je online kan spelen, zonder poespas

Maar als ik zo rond kijk is momenteel alleen mariokart de game die me trekt. Animal crossing is een game waar te veel tijd in gaat zitten en verder zijn er nog weinig games bekend die online gaan toch? Of weet iemand mij hier te verassen?! (ps ik duim voor een nascar racing online. Met op het onderste scherm je banden spanning etc als gegevens... dromen O+ )

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Animal crossing is een game waar te veel tijd in gaat zitten
Dat is niet waar hoor :) Dat kan maar het hoeft niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 24-11-2005 11:25 ]

• disjfa

disjfa

be

DukeN schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:24:
[...]
Maar als ik zo rond kijk is momenteel alleen mariokart de game die me trekt. Animal crossing is een game waar te veel tijd in gaat zitten en verder zijn er nog weinig games bekend die online gaan toch? Of weet iemand mij hier te verassen?! (ps ik duim voor een nascar racing online. Met op het onderste scherm je banden spanning etc als gegevens... dromen O+ )
Animal crossing te veel tijd. Even je mail lezen en lullen met wat mensen en weer verder. Dat neemt echt niet zoveel tijd in :P En is nog veel verslavender ook.

En als je wilt weten welke spellen online kunnen kan je toch even kijken op nintendowifi.com :)

disjfa.nl

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Op de wifi site is alleen
  • Mario Kart DS
  • Tony Hawk's American Sk8Land
  • Animal Crossing: Wild World
  • Metroid Prime Hunters
Bekend.

Maar er komen uiteraard meer games uit. Misschien weet iemand een gamepje die niet in deze "lange" lijst staat? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DukeN op 24-11-2005 11:32 ]

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Tarin schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:22:
[...]

Als het goed is kan je, als je je whitelist-functie uit zet, verbinding maken.

Vervolgens kijk je in je AP/routert welke apparaten er verbinding hebben, een daarvan is je DS. Die voeg je vervolgens toe aan de whitelist, en je MAC-filter werkt :).
Of je kijkt gewoon even op je DS naar zn mac addres (staat aangegeven bij de setup)

This space is occupied

• disjfa

disjfa

be

DukeN schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:32:
Maar er komen uiteraard meer games uit. Misschien weet iemand een gamepje die niet in deze "lange" lijst staat? ;)
Je kan net een paar dagen online met je ds. Denk je dat er dan al een lijst van games zijn waarmee je online kan. Wees geduldig. Er moeten nog wat games gemaakt worden :P

disjfa.nl

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

TheEvilCuber schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:33:
[...]

Of je kijkt gewoon even op je DS naar zn mac addres (staat aangegeven bij de setup)
Hehe, dan kan ook. Maar vanuit je AP-menu kan je copy/pasten.

* Tarin heeft een hekel aan MAC-adressen overtikken.

• Liegebeest
Je kan toch wel +/- 40 euro van iemand lenen
Breek me de mond niet open over wat ik vind van het "leen gedrag" tegenwoordig. Lenen doe je alleen in noodgevallen en "MK:DS deze maand niet kunnen kopen" lijkt mij daar geen van.

Zelf zou'k het spel ook erg graag willen, absoluut! Jammer genoeg hebben we al twee spellen klaar liggen om te spelen waar we ook nog niet aan toe zijn gekomen... Dus die aanschaf word nog ff uitgesteld... Lijkt me sowieso wel handig gezien het huis wat we in moeten richten :P
Sinds mario kart heb ik niets anders gelezen hier dan vragen over hoe men hun netwerk kunnen instaleren
Tja... Het gros van de vragen is van die dood-doenerige ik-neem-zelf-geen-initiatief vragen als "mijn router staat niet in de lijst, gaat het dan werken?" en "hoe kan in on-line?". En inderdaad: vragen over het instellen van de router zelf enzo horen hier ook niet thuis -> verkeerde forum :D

[ Voor 31% gewijzigd door Liegebeest op 24-11-2005 11:52 ]

• MetroidPrime

MetroidPrime

DukeN schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:32:
Op de wifi site is alleen
  • Mario Kart DS
  • Tony Hawk's American Sk8Land
  • Animal Crossing: Wild World
  • Metroid Prime Hunters
Bekend.

Er staan verder nog een stuk of 30 online titels gepland voor de DS, waaronder Contact, Winning Eleven, Castlevania en een spel van Hideo Kojima. Er is alleen nog weinig bekend over deze titels. Je moet dus nog even geduld hebben.

MaxBurn schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:25:
[...]
Dat is niet waar hoor :) Dat kan maar het hoeft niet.
Het is juist leuker als je er weinig tijd voor hebt. Als je het elke dag maar een kwartiertje speelt blijft het spel véél langer boeien. Ik wou dat ik genoeg zelfbeheersing had om het zo te spelen.

Je wordt in deze Mariokart wel heel erg gestraft als je naast de baan door het gras/modder/etc rijdt. Anders kon je nog weleens een klein stukje van de bocht afsnijden ofzo, maar in MKDS rem je meteen extreem veel af. Opzich niet erg, moet je maar gewoon perfect rijden ;), maar het viel me op.

Het tweede schermpje is ook echt super handig. Een schat aan informatie... ik snap niet hoe ik al die tijd zonder heb gedaan. Je weet precies wie welk voorwerp heeft. Je kan er op zien of iemand sneaky probeert in jouw slipstream te komen. Je kan rondzwervende groene schilden veel beter zien aankomen. Echt ideaal.

Damn wat een goed spel is dit. :) Al mijn andere DS-games zijn gelijk overbodig geworden. :p Ik denk dat ik de komenden maanden niks anders meer speel.
Ik ga meteen als een dolle SSMT'en en op 1 baan focussen om alvast een dijk van een tijd (voor beginners althans) neer te zetten op de compo site
Maar hoe? Hoe doe je dat dan? 8)7 In elke bocht een mini-boost opbouwen is geen probleem, dat doe ik ook de hele tijd. Maar hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar op een recht stuk? Je wagen draait toch als je aan het powersliden bent? Dan heb je je miniboost opgebouwd, schiet je zijwaarts de baan af. ;) Ik snap het echt niet.

Anoniem: 44911

Heeeele vette shit... ik heb zojuist ook de kart pack gehaalt... mijn friend code : 244873043967

whoppaa here we gooo

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het tweede schermpje is ook echt super handig. Een schat aan informatie... ik snap niet hoe ik al die tijd zonder heb gedaan.
Ik ben erg goed in 4 schermen tegelijk volgen :) Zo deed ik het o.a. vroeger met Mariokart en Goldeneye enzo.

SSMT'en is een beetje als schaatsen Surrounded. Je compenseer de bewegingen door meteen weer een tegenovergestelde SSMT te doen. Ik ben echt benieuwd in hoeverre dit te doen is in MKDS. Van mij hoefde het er niet in (het zit in MK sinds MK64, waar het trouwens veel moeilijker was als met MKDD) maar als het er toch in zit..ja dan doen we dat weer :)

[ Voor 51% gewijzigd door Max|Burn op 24-11-2005 12:13 ]

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

MetroidPrime schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:49:
[...]

Er staan verder nog een stuk of 30 online titels gepland voor de DS, waaronder Contact, Winning Eleven, Castlevania en een spel van Hideo Kojima. Er is alleen nog weinig bekend over deze titels. Je moet dus nog even geduld hebben.
Kijk dit zocht ik dus :) Winning Eleven online lijkt mij ook erg leuk! ;) Waar kan ik die lijst vinden?

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Aankomend weekend is mijn vriendin jarig, voor haar verjaardag wilde ik een blauwe DS+Nintendogs bundle kopen. (bij bart-smit 149,95)
Helaas waren ze daar nog niet binnen (begin volgende week pas :( )
Iemand een idee waar deze in ZH wel op voorraad zijn?
Als alternatief kan ik het ook los kopen, maar dan ben je weer 45eur duurder uit..

• Icelus
  • Niet online
Madshark schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:10:
Aankomend weekend is mijn vriendin jarig, voor haar verjaardag wilde ik een blauwe DS+Nintendogs bundle kopen. (bij bart-smit 149,95)
Helaas waren ze daar nog niet binnen (begin volgende week pas :( )
Iemand een idee waar deze in ZH wel op voorraad zijn?
Als alternatief kan ik het ook los kopen, maar dan ben je weer 45eur duurder uit..
Ligt eraan waar je woont. Media Markt, Dixons, V&D, Intertoys... zal er vast wel een tussen zitten die 'm op voorraad heeft.

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Icelus schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:15:
[...]
Ligt eraan waar je woont. Media Markt, Dixons, V&D, Intertoys... zal er vast wel een tussen zitten die 'm op voorraad heeft.
Valt helaas tegen, MediaMarkt (Rijswijk), Dixons en Intertoys hebben niet de bundle. Wel los te koop, maar dan ben je weer veel duurder uit.
V&D ga ik even bellen

• apNia

apNia

Topicstarter
Iemand die weet hoe je dan in een PC waar een wifi chip in zit en een LAN adapter hoe je dan internet shared voor MK:DS?

• MetroidPrime

MetroidPrime

DukeN schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:09:
[...]

Kijk dit zocht ik dus :) Winning Eleven online lijkt mij ook erg leuk! ;) Waar kan ik die lijst vinden?
Die lijst is er niet. Er is tijdens de E3 een lijstje geweest met developers die online titels maakten. Uit die lijst was op te maken dat er 30 titels in ontwikkeling waren buiten Nintendo, maar er werden maar 3 of 4 titels daadwerkelijk genoemd.

• Liegebeest
Iemand die weet hoe je dan in een PC waar een wifi chip in zit en een LAN adapter hoe je dan internet shared voor MK:DS?
Internet sharing aanzetten... En een DHCP server. Zoals ik al eerder zei: dit topic lijkt me _niet_ de geschikte locatie voor dergelijke discussie aangezien het niet voor de DS specifiek is.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

NIC / routerconfiguratie gaat wat ver ja.. ds wifi instellingen niet imo :)

Anoniem: 2856

Madshark schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:23:Valt helaas tegen, MediaMarkt (Rijswijk), Dixons en Intertoys hebben niet de bundle. Wel los te koop, maar dan ben je weer veel duurder uit.
V&D ga ik even bellen
Gewoon in de winkel vragen of je het voor de bundelprijs mag hebben, ik weet niet wat er nog meer in het pakket zit, maar meestal doen ze dat gewoon.

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Is er niet ergens een site waar je de handleidingen kan vinden over het instellen van je verbinding met je DS?

• apNia

apNia

Topicstarter
Nee OK... maar ik heb op m'n LAN verbinding internet, m'n WiFi heb ik een accesspoint ingevuld BLABLA die adhoc is, m'n LAN verbinding geshared, DS ziet BLABLA, maar kan niet meer dan dat. Dus ik denk dat het verkeer naar buiten niet lukt. Beide halen overigens hun shit via DHCP binnen.. iemand idee hoe dat kan?

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

DukeN schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:39:
Is er niet ergens een site waar je de handleidingen kan vinden over het instellen van je verbinding met je DS?
Ja, duidelijke uitleg alleen niet over eigen routers en netwerkkaarten he :)

Anoniem: 93354

Weet iemand waar je de nintendo wifistick kan kopen? ik heb hem nog nergens gevonden. Met die stick werkt alles toch ook meteen? dus geen gemier met settings oid?

Battlemod in mariokart is trouwens wel vet :) en ook nog best moeilijk gelukkig.

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Zo, net MKDS en WiFi stick gehaalt bij eplaza :D Mario hadden ze genoeg, alleen ze hadden maar 2 (!) wifi sticks binnen gekregen!

Nog een paar uurtjes werken en dan Vroemmmm... :P

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:16
voor de belgen

ik ben hem net gaan halen in gamemania

http://web.mac.com/kl00n

Anoniem: 161208

DukeN schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:39:
bedoel je dit:
http://www.nintendowifi.com/consumerservice/routerSetup.do

en dit
http://www.nintendowifi.com/customersupport/SupportHome.jsp

misschien ? 8)

btw, heb me net pas geregistreerd....hallo allemaal :)

Verder zit er bij MarioKart een uitgebreide handleiding voor WiFi....heb het zelf niet gelezen aangezien het zich (voor mij althans) zichzelf wel wees....8)

Mark

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Welkom op GoT Megamonkey. Goed topic uitgekozen voor je eerste bericht :)

• apNia

apNia

Topicstarter
Wat ontiegelijk irritant nergens ook hoe je setupped via een normale stick .. word er woest van.. S2S kan jij niet een stap-voor-stap guide maken?? please? *lief kijk*

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:34
kevin schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:48:
Zo, net MKDS en WiFi stick gehaalt bij eplaza :D Mario hadden ze genoeg, alleen ze hadden maar 2 (!) wifi sticks binnen gekregen!

Nog een paar uurtjes werken en dan Vroemmmm... :P
Ik dacht dat ie pas morgen uitkwam, als dat zo is ga ik vanmiddag meteen naar de E-plaza :9~

Last FM

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dan heb ik tenminste wat competitie :P (nah..zal wel net als met MKDD zo zijn dat jij er net ff wat meer tijd voor hebt :))

• S2S

S2S

Anoniem: 93354 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:27:
Weet iemand waar je de nintendo wifistick kan kopen? ik heb hem nog nergens gevonden. Met die stick werkt alles toch ook meteen? dus geen gemier met settings oid?

Battlemod in mariokart is trouwens wel vet :) en ook nog best moeilijk gelukkig.
Dat kan ik je niet zeggen, ik heb ook op forums gelezen dat die sticks het soms ook niet direct doen. Het blijven PC's, en er kan van alles anders staan geconfigureerd.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Gare USB poorten, rare configuraties in het bios, rare settings (zoals usb disabled) in windows etc kan voor problemen zorgen ja :) Maar in principe is het in 99,123% van de gevallen wel prop en speel denk ik :)

[ Voor 24% gewijzigd door Max|Burn op 24-11-2005 14:53 ]

• Liegebeest
Wat ontiegelijk irritant nergens ook hoe je setupped via een normale stick
Weet je waarom? Omdat ze dan bezig blijven! Hoe veel verschillende USB wifi stickjes zijn er wel niet in deze wereld? Ik ben al lang blij dat ze voor de meer gangbare APs wat hebben gedocumenteerd...

Om je dan toch op weg te helpen, wat troubleshooting stappen:
1. Je zegt dat je een virtueel AP hebt aangemaakt en dat je DS die ziet. Maar wat voor security heb je ingesteld? WEP? WPA? Enz... Heb je ook een WEP code ingesteld en die ingevuld op je DS?
2. Je zegt dat je LAN verbinding is geshared... Hoe?
3. Je zegt "beide halen hun shit via DHCP binnen"... Wat bedoel je met "shit"? Als je bedoeld dat je laptop z'n instellingen via DHCP van je provider krijgt, dan is dat okay. Maar het garandeert _niet_ dat je DS dat ook doet... De vraag is maar net of de manier waarop je LAN word geshared ook DHCP requests doorgeeft, je hebt een kans van niet.
4. Kan je je virtuele APtje ook instellen als DHCP server voor andere wifi apparaten? Zo ja, dan is dat wat je zou willen... Zo nee, dan moet je hopen dat de manier waarop je shared wel DHCP door kan geven.

Maar ik blijf er bij dat dit soort discussie hier niet thuis hoort.

• apNia

apNia

Topicstarter
OK S2S maar kan je screenies maken van hoe jij het setupped in jouw config?
Ik kan 'm wel adhoc zetten, en geef op wireless aan dat ie m'n internet moet sharen, zet die ADHOC, verkeer loopt via de normale LAN verbinding, DS kan 'm vinden, maar daarna krijg ik een error als ie naar Ninty WFC wilt connecten..
(via wireless router werkt overigens probleemloos)

• apNia

apNia

Topicstarter
cailin_coilleach schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:54:
[...]

Weet je waarom? Omdat ze dan bezig blijven! Hoe veel verschillende USB wifi stickjes zijn er wel niet in deze wereld? Ik ben al lang blij dat ze voor de meer gangbare APs wat hebben gedocumenteerd...

Om je dan toch op weg te helpen, wat troubleshooting stappen:
1. Je zegt dat je een virtueel AP hebt aangemaakt en dat je DS die ziet. Maar wat voor security heb je ingesteld? WEP? WPA? Enz... Heb je ook een WEP code ingesteld en die ingevuld op je DS?
2. Je zegt dat je LAN verbinding is geshared... Hoe?
3. Je zegt "beide halen hun shit via DHCP binnen"... Wat bedoel je met "shit"? Als je bedoeld dat je laptop z'n instellingen via DHCP van je provider krijgt, dan is dat okay. Maar het garandeert _niet_ dat je DS dat ook doet... De vraag is maar net of de manier waarop je LAN word geshared ook DHCP requests doorgeeft, je hebt een kans van niet.
4. Kan je je virtuele APtje ook instellen als DHCP server voor andere wifi apparaten? Zo ja, dan is dat wat je zou willen... Zo nee, dan moet je hopen dat de manier waarop je shared wel DHCP door kan geven.

Maar ik blijf er bij dat dit soort discussie hier niet thuis hoort.
hou toch op joh.. dit zijn settings die via XP zelf gaan, niet stick-specifiek zijn.

• victenn
MaxBurn schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:48:
Dan heb ik tenminste wat competitie :P (nah..zal wel net als met MKDD zo zijn dat jij er net ff wat meer tijd voor hebt :))
Komt er voor mkds ook een time-trail site? De hoeveelheid tijd die ik tegenwoordig heb valt best wel tegen heb al in geen tijden meer mkdd gespeeld. Maar het voordeel van de ds is dat ik elke dag 2 uur in de trein zit. Dus ik kan iig 2 uur per dag spelen, maar ik ga eerst beginnen met de gp.

edit: Ik moet maar eens dit hele topic gaan lezen, ik heb ondertussen de time-trail site gevonden.

[ Voor 9% gewijzigd door victenn op 24-11-2005 15:00 ]

Last FM

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
victenn schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:47:
[...]

Ik dacht dat ie pas morgen uitkwam, als dat zo is ga ik vanmiddag meteen naar de E-plaza :9~
Dacht ik ook maar kwam er toch langs in de pauze en ik kon het niet laten liggen :*)

[ Voor 6% gewijzigd door kevin op 24-11-2005 15:03 ]

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Doorgaans DS ik helemaal niet meer :( Hooguit weekend. Neem volgende week wel me DS mee op reis. (Dagelijks 4 uur autorijden of ik zit in hotels etc)

[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 24-11-2005 15:05 ]

Anoniem: 102191

Heb vandaag MKDS binnen. Is iemand al gelukt om online te komen?
Elke kaar als ik iemand heb gevonden en the match kan beginnen, word ik gedisconnect. Error code 91010, iemand zelfde fout? Die Nintendowifi forum heb je ook niks aan. Ook heb ik daar de error code ingetypt. Maar krijg je een standaard oplossing, ga dichterbij de wifi router staan of schakel andere wireless appaaraten uit (heb ik niet eens).

Anoniem: 128052

Ok ik heb hem gekocht. Nu even kijken of ik de instellingen van me router een beetje goed krijg. Ik ben daar niet zo een held in :P

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Damn.. door dat constante online racen moet ik mijn DS minimaal 1x per dag opladen :X
Vreet je accu leeg dat WIFI :P

• Liegebeest
apNia schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:57:
[...]

hou toch op joh.. dit zijn settings die via XP zelf gaan
Ja en daarom zeg ik dat daar de fout zit en dat je daar die troubleshooting stappen eens uit moet voeren. Je zegt zelf dat het _wel_ werkt als je een wifi router gebruikt, maar _niet_ als je het via dat USB geval doet. Dus rara waar de fout zit!

En het kan wel degelijk zijn dat dit grapje met een aantal sticks wel zal werken en met een ander groepje niet... Het zelfde zie je toch ook met de routers zelf? (site van Ninty)...

Heb je uberhaupt al het een en ander van die stappen nagekeken? Maar serieus, ga alsjeblieft met deze discussie naar het "Netwerken" forum, want het _hoort_ hier niet.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De site vn Ninty meld maar een handjevol geteste routers waarvan ook nog blijkt dat de slecht scorenden het meestal ook nog prima doen. Die site zegt dus geen drol :) Maar goed, zoals ik al zei dit gaat niet meer over de DS en hoort zelfs naar mijn idee niet hier thuis :) Gaat het over de wifi instellingen in je DS: Fine. Maar dit is echt windows :)

[ Voor 39% gewijzigd door Max|Burn op 24-11-2005 16:37 ]

• apNia

apNia

Topicstarter
cailin_coilleach schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:23:
[...]

Ja en daarom zeg ik dat daar de fout zit en dat je daar die troubleshooting stappen eens uit moet voeren. Je zegt zelf dat het _wel_ werkt als je een wifi router gebruikt, maar _niet_ als je het via dat USB geval doet. Dus rara waar de fout zit!

En het kan wel degelijk zijn dat dit grapje met een aantal sticks wel zal werken en met een ander groepje niet... Het zelfde zie je toch ook met de routers zelf? (site van Ninty)...

Heb je uberhaupt al het een en ander van die stappen nagekeken? Maar serieus, ga alsjeblieft met deze discussie naar het "Netwerken" forum, want het _hoort_ hier niet.
als ik een ADHOC wifi verbinding tot stand kan brengen is het toch mogelijk grapjas.. het probleem zit 'm in het instellingen van die apparatuur die shit niet goed doorroute.. tuurlijk is het niet helemaal nintendo DS related, maar nee daar gaan we geen losse thread voor aanmaken.. en gezien hier mensen zijn die het voor elkaar hebben gekregen hoop ik dat zij misschien een gepast antwoord hebben zodat er misschien in de startpost wat moois gestart kan worden..

• S2S

S2S

apNia schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:56:
OK S2S maar kan je screenies maken van hoe jij het setupped in jouw config?
Ik kan 'm wel adhoc zetten, en geef op wireless aan dat ie m'n internet moet sharen, zet die ADHOC, verkeer loopt via de normale LAN verbinding, DS kan 'm vinden, maar daarna krijg ik een error als ie naar Ninty WFC wilt connecten..
(via wireless router werkt overigens probleemloos)
Wat is precies het probleem?

Ik heb mn stick, de Sweex lc100040 (uit mn hoofd) in een netwerk bridge gestopt in XP software matig. Zodat ie het internet route. Zo krijgt ie dus een 192.168 ip. In het progje van Sweex de stick op Access point gezet, WEP ingesteld en alle rates op 2 Mbps gezet. En dat was het, ik zou eerst ff zonder WEP testen.

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 24-11-2005 17:09 ]

• victenn
Zo na school meteen even naar de frs op het station gegaan en ze hadden de ds + mk bundel :9~
Gelijk even met de grand prix begonnen. Heb nu de eerste 4 banen gedaan en tot nu toe een erg leuk spel. De mt's zijn wel lastig met een vierpuntsdruktoets, maar ik merkte al dat het steeds beter ging 8)
Nu gauw weer verder.

Last FM

Pff ik blijf steeds krijgen 'My access point is unable to connect to the Nintendo Wi-Fi Connection'

Ik heb dat versatel routertje die je bij 20mbit inet krijgt, en als ik mac adres van me DS wil invullen zegt hij is invalid ofzo. Moetje tussen de cijvers - zetten? ik heb met en zonder geprobeert maar het gaat niet.

Kan iemand me helpen die mischien weet wat ik fout doe?

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 128052 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:41:
Pff ik blijf steeds krijgen 'My access point is unable to connect to the Nintendo Wi-Fi Connection'

Ik heb dat versatel routertje die je bij 20mbit inet krijgt, en als ik mac adres van me DS wil invullen zegt hij is invalid ofzo. Moetje tussen de cijvers - zetten? ik heb met en zonder geprobeert maar het gaat niet.

Kan iemand me helpen die mischien weet wat ik fout doe?
Vaak wordt een MAC-adres genoteerd in de vorm: 12:34:56:78... etc.

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05 21:25

DapperKonijntje

Draw monkey

Ik heb vandaag MK gehaald samen met de WiFi stick, alleen vind ik het connecten wel erg lang duren en meestal vind ik maar 1 tegenstander.
Ik heb een wired router van Edimax, weet iemand mss of dat uit zou moeten maken?

Portfolio

Icelus schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:42:
[...]
Vaak wordt een MAC-adres genoteerd in de vorm: 12:34:56:78... etc.
Yay bedankt het werk!

• Willybubba
  • Laatst online: 14:05

Willybubba

Nut up or shut up.

Zie ondertitel voor friendcode :)

EDIT: zojuist mijn eerste online potje (eigenlijk gewoon eerste potje :P )verloren...

[ Voor 58% gewijzigd door Willybubba op 24-11-2005 18:26 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

nou, mijn draytek2200w is in ieder geval niet compatible :(

Hij vind het ap niet eens, en nee mn ssid is niet verborgen, geen wep en geen mac filter

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
wielhelm schreef op donderdag 24 november 2005 @ 18:29:
nou, mijn draytek2200w is in ieder geval niet compatible :(

Hij vind het ap niet eens, en nee mn ssid is niet verborgen, geen wep en geen mac filter
Probeer anders handmatig je SSID in te vullen enzo? Je kan ook proberen je transmission rate in je AP naar 2Mbps te zetten, daardoor deed mijn AP het ook opeens

@Willybubba: Toegevoegd :)

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

kan voor zover ik weet niet in de draytek :) die transm speed, dat andere had ik allemaal al geprobeerd

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

DAMN :D

Koop Mario Kart DS, ga online, verlies, batterij leeg :D

Dus, nu aan de lader :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• DoctorV64
  • Laatst online: 16:58

DoctorV64

Cosmopoliet

Zoals het ernaar uit ziet, doet is de combinatie modem/wlan Speedtouch 580i en de DS geen goede combinatie :S Ik kan de transfer rate nergens wijzigen namelijk (staat op 11 mbps).

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Jaja net MKDS aangeschaft en een USB Wifi stok. Net op mn pc aangesloten. Het werkt als een zonnetje. Zie die friend codes site voor mn friend code.

Hulde aan hoe dit allemaal is opgezet en hoe ez je online kan _/-\o_

Hoeveel friends kan je max. registerern in MKDS :? Heb nu gewoon de eerste 3 uit de startpost alvast geregged.

[ Voor 22% gewijzigd door seamus21 op 24-11-2005 19:06 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

pff als het goed is krijg ik morgen eindelijk MK:DS plus de stick binnen. Werd ook wel eens tijd zeg. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Goeiedag. Het is wel weer even wennen, deze variant op Mariokart :).

Maar goed, ik heb m'n WiFi aan de praat \o/ (oud Sitecom-APje, werkt perfect), en ik zal zometeen m'n friend code eens op die website smijten.

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Heb hem vanochtend vroeg bij de MM gehaald, die een uur later open was dan ik had verwacht :P

Internet verbinding met de hand ingesteld (AP,MAC,IP,WEP,DNS,GW) en tot mijn grote verbijstering werkte het in een keer.

Ik heb een Actiontec wireless access point, dus geen router. Ik heb zo'n oud getweaked speedtouch home modem dat NAT doet. Dat werkt dus gewoon prima, geen poorten open hoeven te zetten (alleen MAC adres van de DS toevoegen).

Alleen heb ik nooit eerder Mario Kart gespeeld, dus zelfs met Rivals modus wordt ik constant ingemaakt :D

Sliden en mini-turbo lukt me wel, maar hoe doe je turbo start? Ik krijg de juiste timing niet voorelkaar.

[druk op een toets om verder te gaan]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hoe kan ik mijn friendslist bekijken/wijzigen ?
Stel je voert er een verkeerd in of je wilt er iemand uit hebben (stel ;))

• OppFox
.KeN. schreef op donderdag 24 november 2005 @ 19:30:
Hoe kan ik mijn friendslist bekijken/wijzigen ?
Stel je voert er een verkeerd in of je wilt er iemand uit hebben (stel ;))
Als je bent ingelogged op NWC moet je op Friend Roster klikken
Sliden en mini-turbo lukt me wel, maar hoe doe je turbo start? Ik krijg de juiste timing niet voorelkaar.
Geen idee of ik dit moet spoileren, dus ik doe het maar wel :p
spoiler:
Net als de 2 wegfaded A indrukken

[ Voor 29% gewijzigd door OppFox op 24-11-2005 19:36 ]

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Die turbostart lukt me ook nog ff niet. Had er bij DD nooit problemen mee, maar nu... Is zo'n lullig gezicht, iedereen speert weg en er hobbelt een Bubba achteran :P

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

OppFox schreef op donderdag 24 november 2005 @ 19:33:
[...]

Als je bent ingelogged op NWC moet je op Friend Roster klikken
Kan ik dan beter wachten tot nintendowifi.nl opengaat ?
Of maakt dat niet uit ?

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Mijn turbostart:

spoiler:
Gassen als de 2 in beeld is...

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• OppFox
.KeN. schreef op donderdag 24 november 2005 @ 19:46:
[...]

Kan ik dan beter wachten tot nintendowifi.nl opengaat ?
Of maakt dat niet uit ?
Ehh, ik bedoel op je NDS, waar je ook Worldwide, Regional etc kan kiezen :p

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ahaa ;)
Ga ik even proberen. Thanks.

En wat betreft die sites.. (hubs)
Zullen waarschijnlijk 2 verschillende databases zijn zeker ?
Ben benieuwd wanneer ze de NL-versie eindelijk online gooien.

seamus21 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 19:05:
Jaja net MKDS aangeschaft en een USB Wifi stok. Net op mn pc aangesloten. Het werkt als een zonnetje. Zie die friend codes site voor mn friend code.

Hulde aan hoe dit allemaal is opgezet en hoe ez je online kan _/-\o_

Hoeveel friends kan je max. registerern in MKDS :? Heb nu gewoon de eerste 3 uit de startpost alvast geregged.
60 staat in boekje :o
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.

#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.