[Ervaringen] Sony Vaio VGN-FJ1S deel 1

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 4.993 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-01 22:41
Aangezien ik afgelopen week een Sony Vaio VGN-FJ1S heb gekocht en er nog geen topic was over deze laptop, dacht ik dat het handig was om maar eens een topic te beginnen. De belangrijkste voordelen van deze laptop zijn de afmetingen en het gewicht wat 'm erg makkelijk mee te nemen maakt.

Specificaties:

Processor:
Intel Mobile Pentium Centrino™ 1.73GHz, 2MB Cache, 533 Mhz frontsidebus

Display:
14.1" WXGA (1280x800) X-Black LCD

Intern geheugen:
512MB DDR2 SDRAM (1 x 512MB, max. 2048MB)

Harde schijf:
80GB HDD (5400rpm)

Videokaart:
Intel Graphics Media Accelerator 900 (max. 128MB gedeeld geheugen)

LAN:
802.11b/g

Ingebouwde componenten:
Microfoon en webcam

Interfaces:
3X USB Hi-Speed, VGA-poort, luidspreker- en microfoonconnector, DC, Magic Gate Memory Stick reader, netwerkpoort, IEEE1394/FireWire, PC Card (PCMCIA)

Speciale knoppen:
WLAN schakelaar, 2 voorkeursknoppen

Afmetingen:
34 x 25,4 x 2,1-3,3 cm

Gewicht:
2,4 KG

Besturingsprogramma:
Windows XP Home Edition SP2

Foto's: (klikbaar)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/DSCN6467.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/DSCN6468.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/DSCN6469.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/DSCN6470.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/DSCN6471.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/DSCN6472.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/DSCN6473.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/DSCN6474.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/DSCN6475.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/DSCN6477.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/DSCN6480.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/DSCN6481.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/DSCN6483.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/DSCN6485.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/IMG_2098.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/IMG_2100.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/IMG_2102.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/IMG_2104.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/thumbs/IMG_2118.jpg

Hij is voor zover ik weet op Internet alleen te koop bij Pixmania, voor meer dan € 1200,-. Hij was afgelopen week en ik meen ook nog komende week in de aanbieding bij die MediaMarkt voor € 999,- wat wat mij betreft een erg nette prijs is.

[ Voor 44% gewijzigd door Wutroe op 22-11-2005 23:23 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:16

SeatRider

Hips don't lie

Bij welke mediamarkt?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Wutroe
Op de MediaMarkt site staat dat het een nationale actie is, maar omdat het aparte BV's zijn kan het aanbod nog wel eens verschillen. In Hengelo, waar ik 'm heb gekocht, hadden ze er 60 binnen gekregen en toen ik 'm kocht, woensdagmiddag, was volgens mij zo'n beetje de hele voorraad er nog. De actie is geldig tot en met dinsdag overigens.

[ Voor 8% gewijzigd door Wutroe op 21-11-2005 01:08 ]

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Poekoek schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:17:
[...]

Op de MediaMarkt staat dat het een nationale actie, maar omdat het aparte BV's zijn kan het aanbod nog wel eens verschillen. In Hengelo, waar ik 'm heb gekocht, hadden ze er 60 binnen gekregen en toen ik 'm kocht, woensdagmiddag, was volgens mij zo'n beetje de hele voorraad er nog. De actie is geldig tot en met dinsdag overigens.
hmm ziet er wel heel aantrekkelijk uit iig die laptop, hoe is het beeldscherm ervan? en heeft deze ook zo'n glare coating?

• Wutroe
Dnc1n schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:25:
[...]

hmm ziet er wel heel aantrekkelijk uit iig die laptop, hoe is het beeldscherm ervan? en heeft deze ook zo'n glare coating?
Jep, ook deze heeft een X-black scherm wat echt superscherp is, echt een genot om naar te kijken.

Verwijderd

Hoe lang gaat de accu mee? En heb je een plaatje van deze laptop volledig dichtgeklapt?

• Wutroe
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:14:
Hoe lang gaat de accu mee? En heb je een plaatje van deze laptop volledig dichtgeklapt?
De duur van batterij verschilt nogal, met intensief gebruiken van torrent programma's, msn en internet zit je denk ik zo rond de 2 uur, surf je gewoon een beetje rond en heb je msn of iets dergelijks op de achtergrond meedraaien, kan die denk ik 3-3,5 uur met 1 oplaadcyclus. Extra foto's staan in de startpost.

[ Voor 8% gewijzigd door Wutroe op 21-11-2005 13:27 ]

Verwijderd

ik heb 'm bij de MediaMarkt voor € 999,- aangeschaft

nette machine met strakke specificaties voor die prijs, eigenlijk heb ik maar 1 belangrijk minpunt kunnen vinden:

je moet zelf je backup-schijfjes maken voor je OS, drivers etc. daar heb je 2 DVD's voor nodig. 1 voor system, 1 voor apps. geen drama, maar wel slordig dat dat niet gewoon netjes bijgeleverd is.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:39:
ik heb 'm bij de MediaMarkt voor € 999,- aangeschaft

nette machine met strakke specificaties voor die prijs, eigenlijk heb ik maar 1 belangrijk minpunt kunnen vinden:

je moet zelf je backup-schijfjes maken voor je OS, drivers etc. daar heb je 2 DVD's voor nodig. 1 voor system, 1 voor apps. geen drama, maar wel slordig dat dat niet gewoon netjes bijgeleverd is.
Dat doet Dell tegenwoordig ook, lijkt de nieuwe trend.

• McVirusS
Ik zit hard te twijfelen om deze laptop te halen bij de mediamarkt. Of om een (relatief veel duurdere) Sony S5m te kopen.

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-01 16:00
Ik heb 'm ook gehaald, in Utrecht, en ik moet zeggen dat ie erg goed bevalt.

Hij heeft een lange accutijd, hij is licht, een fantastisch scherm, 512MB in de vorm van maar 1 bankje en verder bijna alles erin dat erin moet zitten!

Het enige wat ik een beetje mis is irda en BT, maar verder is ie helemaal gaaf. Wel heb ik er gelijk 512MB bijgeprikt, van Corsair, want 512 vond ik toch wat zielig. ;)

En, Call of Duty (1) draait er goed op, dus dat is ook wel fijn. :)

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Dino78 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:23:
Ik heb 'm ook gehaald, in Utrecht, en ik moet zeggen dat ie erg goed bevalt.

Hij heeft een lange accutijd, hij is licht, een fantastisch scherm, 512MB in de vorm van maar 1 bankje en verder bijna alles erin dat erin moet zitten!

Het enige wat ik een beetje mis is irda en BT, maar verder is ie helemaal gaaf. Wel heb ik er gelijk 512MB bijgeprikt, van Corsair, want 512 vond ik toch wat zielig. ;)

En, Call of Duty (1) draait er goed op, dus dat is ook wel fijn. :)
MediaMarkt in Utrecht? Is het daar ook maar t/m vandaag voor 999.- ? (ik heb aan het einde van de week pas genoeg geld :'( )

• freggel
Ozxobez schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:31:

MediaMarkt in Utrecht? Is het daar ook maar t/m vandaag voor 999.- ? (ik heb aan het einde van de week pas genoeg geld :'( )
Poeh, dat is een goeie... Ik heb een aanbetaling gedaan toen ik 'm kocht en hem later opgehaald. Als ik jou was, en je 100.- euro overhebt (de aanbetaling is 10% van het totaal bedrag), zou ik een aanbetaling doen en 'm volledig afrekenen als je de centen hebt. Ik kon iig toen aangeven wanneer ik 'm kwam halen. :) Niet geschoten, altijd mis!

• freggel
Voor de topicstarter, mooie openingspost!

Wel een opmerking (:P), Kan je niet beter IEEE1394/FireWire neerzetten ipv S400? Persoonlijk snap ik beter wat IEEE1394 is dan S400. ;)

• Reb87
  • Niet online
Dino78 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:58:
[...]

Poeh, dat is een goeie... Ik heb een aanbetaling gedaan toen ik 'm kocht en hem later opgehaald. Als ik jou was, en je 100.- euro overhebt (de aanbetaling is 10% van het totaal bedrag), zou ik een aanbetaling doen en 'm volledig afrekenen als je de centen hebt. Ik kon iig toen aangeven wanneer ik 'm kwam halen. :) Niet geschoten, altijd mis!
Da's een goeie. Bedankt :*)

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Hoe duur is hij normaal bij de Media Markt?

Verwijderd

Hele goede laptop, zeker voor deze prijs. Het sluit goed af en lijkt redelijk robust gebouwd te zijn. Het is qua design heel mooi (Sony), draagbaar (14 inch) en de technische specificaties zijn ook dik in order. Wat mij betreft een goede aankoop. Ik ga deze week eens even kijken en eraan voelen. :D (tenminste, als er dan nog modellen over zijn...)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 05:03 ]

• Wutroe
Dino78 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:45:
Voor de topicstarter, mooie openingspost!

Wel een opmerking (:P), Kan je niet beter IEEE1394/FireWire neerzetten ipv S400? Persoonlijk snap ik beter wat IEEE1394 is dan S400. ;)
Gewijzigd. Ik wist al niet goed wat ik er mee aan moest, toen er een flinke beschrijving in het boekje stond (ben niet zo into afkortingen en dit soort poorten).

Mij bevalt ie overigens ook nog prima, heb 'm vandaag voor het eerst meegenomen naar school en dat ging goed. Ik stop 'm overigens in deze hoes en daarna in mijn normale schoudertas, dit in verband met het niet willen lopen met zo'n gekke laptoptas.

Afbeeldingslocatie: http://www.be-ez.com/gif/prod/pop_floral.jpg

(Ik heb die rechtsboven staat, de grijze met de groene rand. Het is een 15" Powerbook hoes, maar de laptop past er perfect in!)

• freggel
Gave hoes! Ik wil er ook naar gaan kijken, want ik wil wel wat langer dan een maand van het Sony-design genieten. ;) Op dit moment zit ie in een Samsonite rugtas, maar deze gaat overal mee naartoe, en de laptop niet.
Zo'n hoes lijkt me ook ideaal voor in huis, zodat ie niet beschadigd als ik 'm op de grond zet. (ik weet het, hij hoort niet op de grond :P)

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-01 23:03
Ik heb deze laptop ook gezien. Maar wat ik me afvraag is of die laptop snel genoeg is voor programma's als 3D Studio Max, Dreamweaver, Photoshop CS2 en beeldbewerkings programma's. Ook vroeg ik me of die videokaart geheugen gebruikt van het interne geheugen of dat ie zelf 128mb geheugen heeft en dus niet gebruikt van het interne geheugen?

• Wutroe
Dekay schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:10:
Ik heb deze laptop ook gezien. Maar wat ik me afvraag is of die laptop snel genoeg is voor programma's als 3D Studio Max, Dreamweaver, Photoshop CS2 en beeldbewerkings programma's. Ook vroeg ik me of die videokaart geheugen gebruikt van het interne geheugen of dat ie zelf 128mb geheugen heeft en dus niet gebruikt van het interne geheugen?
Voor Photoshop CS2 is ie wat mij betreft snel genoeg, ik heb er een aantal, niet echt zware, bewerkingen mee uitgevoerd, maar dit liep wel zo soepel zoals het hoort. Over het videogeheugen staat in de topicstart ook al vermeldt dat dit 128MB gedeeld geheugen is (maximaal) en het dus van het intern geheugen gebruikt.

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-01 23:03
Oh dat begreep ik dus niet helemaal. Stel ik doe er 512MB geheugen bij, zou ik dan veel last hebben van dat gesharde geheugen? Wanneer gebruikt de videokaart geheugen eigenlijk?

• Serenity
Dekay schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:47:
Oh dat begreep ik dus niet helemaal. Stel ik doe er 512MB geheugen bij, zou ik dan veel last hebben van dat gesharde geheugen? Wanneer gebruikt de videokaart geheugen eigenlijk?
Met 1024MB merk je er vrijwel niks meer van als die kaart 128 wegsnoept. Verder is die 128 dus maximaal. Ben je niet aan het gamen, en heb je om de een of andere reden al je geheugen hard nodig, dan zet je het geheugen van de videokaart een stuk omlaag dan gebruikt de vga kaart automatisch enkel het geheugen wat 'ie nodig heeft, zeer weinig.

[ Voor 9% gewijzigd door Serenity op 23-11-2005 05:20 ]

• jeremy1111
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-04-2023
Ik heb deze laptop ook gekocht bij de mediamarkt en ben er erg blij mee wilde eerst eigelijk voor de msi s260 gaan maar nu hou ik geld over ;)
Poekoek waar kan je die mooie hoes eigelijk kopen en wat kost die.

• Wutroe
jeremy1111 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 02:24:
Ik heb deze laptop ook gekocht bij de mediamarkt en ben er erg blij mee wilde eerst eigelijk voor de msi s260 gaan maar nu hou ik geld over ;)
Poekoek waar kan je die mooie hoes eigelijk kopen en wat kost die.
Ik heb 'm gekocht bij het Apple Centre in Enschede, kostte € 29,90. Het is een hoes voor de 15" PowerBook en als het goed is zijn er ook nog wel meerdere kleuren. Ik weet niet of ze ze ook bij andere Apple Centres verkopen maar daar kun je natuurlijk even over bellen.

• Dytzox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-12-2023
Beetje apart dat ze er een pioneer dvd fikker in hebben gedaan, omdat sony zelf ook cd-rom dingen maakt.

verder is het een lekker laptopie, heb em ook bij mediamarkt weg. :) alleen zal nu wel uitverkocht zijn, had hem zaterdag gekocht dus >:)

• Wutroe
Remont schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:25:
Beetje apart dat ze er een pioneer dvd fikker in hebben gedaan, omdat sony zelf ook cd-rom dingen maakt.

verder is het een lekker laptopie, heb em ook bij mediamarkt weg. :) alleen zal nu wel uitverkocht zijn, had hem zaterdag gekocht dus >:)
In Hengelo waren ze gisterenavond allemaal al uitverkocht.

• Dytzox
ja ik had hem vrijdag gekocht, alleen was die niet goed, de cdrom werkte niet, dus heb ik die zaterdag terug gebracht, en er stonden nog maar 3 , dus ik heb geluk gehad, vrijdags stonden er nog 40 ofzo, dus het liep wel storm, dit kwam dan uit leeuwarden, was er net in de buurd dus. })
(mischien daarom dat er nog stonden, de friesen kopen niet zoveel volgens mij)

[ Voor 15% gewijzigd door Dytzox op 23-11-2005 13:32 ]

• freggel
Zo, nu ook met een BlueTooth dongle erbij. :)

edit:

Die er volgens de specs van sony in moet zitten. :/ De laptop in de link is toch degene waar we het over hebben?

Ik zit me alleen af te vragen of er op het mobo ook een PCIe aansluiting zou zitten voor een videokaart. Ik weet dat er geen slots voor zitten, maar de chipset ondersteund het wel.
En er staat me bij dat ik tijdens het googlen een FJ1S gezien heb met een 6200go erin.. Maar dat kan ook wishfull thinking zijn.

Wie is er dapper genoeg om zijn Vaio open te schroeven? :P

[ Voor 23% gewijzigd door freggel op 23-11-2005 17:59 ]

Verwijderd

Niet doen, want dat gaat ten koste van je garantie en ze weten dan dat je het hebt geopend, vanwege speciale lijm die ze erop doen.

Deze laptop lijkt uitverkocht en ik heb er niet eens aan kunnen voelen. :'(

• freggel
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:23:
Niet doen, want dat gaat ten koste van je garantie en ze weten dan dat je het hebt geopend, vanwege speciale lijm die ze erop doen.

Deze laptop lijkt uitverkocht en ik heb er niet eens aan kunnen voelen. :'(
Ik dacht dat je 'm had gekocht, maar dat je 'm in de doos had laten zitten om jezelf te pesten ofzo! Lol, ik vond het al zo raar. :P

• Dytzox
gaat je garantie er ook af bij het bijplaatsen van geheugen dan?
want 512 is mager :r

haha weet iemand ook wat voor geheugen er nu in zit, kwa snelheid, zodat ik wel de juiste module erbij doe,

[ Voor 40% gewijzigd door Dytzox op 23-11-2005 20:56 ]

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

BJD

Hm deze ga ik ook morgen halen (heb al aanbetaling gedaan vorige week), kan je nog even een foto posten van de adapter? (hoe groot die is enzo)

• Dytzox
BJD schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:02:
Hm deze ga ik ook morgen halen (heb al aanbetaling gedaan vorige week), kan je nog even een foto posten van de adapter? (hoe groot die is enzo)
ik heb nu ff geen foto toestel, maar ik kan je zeggen dat er wel een grote adapter bij zit.
lengte 14 cm
dikte 3 cm
breete 6 cm

• Wutroe
Remont schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:08:
gaat je garantie er ook af bij het bijplaatsen van geheugen dan?
want 512 is mager :r

haha weet iemand ook wat voor geheugen er nu in zit, kwa snelheid, zodat ik wel de juiste module erbij doe,
Nee, want voor extra geheugen hoef je niet de hele laptop open te schroeven, maar alleen een kapje op de onderkant van de laptop. Zie ook hier

Er gaat PC3200 DDR2-SDRAM geheugen in met 400 Mhz. Een reepje van 512MB kost volgens mij € 52,- en 1GB € 98,- bij Interngeheugen.com Hier moet je dus niet de Kingston configurator gebruiken, want dan komt er veel duurder geheugen uit.

• freggel
Remont schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:12:

ik heb nu ff geen foto toestel, maar ik kan je zeggen dat er wel een grote adapter bij zit.
lengte 14 cm
dikte 3 cm
breete 6 cm
Daarentegen is het netsnoer wel heel compact. :Y)

En wat betreft het geheugen, ik weet niet hoe picky de laptop is. Ik heb er Corsair Value ingestopt, pc4200 ddr2, en dat werkt iig als een zonnetje. Volgens mij is het ook pc4200 ipv pc3200..
Samsung werkt ook, want dat zit er standaard in. ;)

edit:

Het is idd pc3200 geheugen, maar er zit bij mij standaard al pc4200 in, van Samsung. Maar minimaal is het idd pc3200 ddr2.

[ Voor 35% gewijzigd door freggel op 23-11-2005 22:42 ]

• BJD

BJD

Poekoek schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:42:
[...]

In Hengelo waren ze gisterenavond allemaal al uitverkocht.
Ze hebben / hadden (om 20.50) nog 1 staan.
Maar ik heb daarna nog even Zwolle gebeld, en die zeiden dat ze ze morgen binnen zouden krijgen.

Dat figuur in Hengelo wist me wel te vertellen dat er in Den Haag net een grote lading was aangekomen.
Poekoek schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:42:
[...]

Nee, want voor extra geheugen hoef je niet de hele laptop open te schroeven, maar alleen een kapje op de onderkant van de laptop. Zie ook hier

Er gaat PC3200 DDR2-SDRAM geheugen in met 400 Mhz. Een reepje van 512MB kost volgens mij € 52,- en 1GB € 98,- bij Interngeheugen.com Hier moet je dus niet de Kingston configurator gebruiken, want dan komt er veel duurder geheugen uit.
Als je 400Mhz geheugen er in gooit haal je toch de FSB naar beneden van 533 naar 400? of zie ik dat verkeerd?
Dino78 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:24:
edit:

Het is idd pc3200 geheugen, maar er zit bij mij standaard al pc4200 in, van Samsung. Maar minimaal is het idd pc3200 ddr2.
Wat sony zegt hoef niet altijd correct te zijn, op hun vaio-link site stond ook de grootste onzin over de FJ1S (1024x786 scherm, bluetooth, enz enz)

Weet iemand trouwens of de HDD IDE is of SATA?

[ Voor 50% gewijzigd door BJD op 23-11-2005 23:30 ]

• freggel
BJD schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:21:

Wat sony zegt hoef niet altijd correct te zijn, op hun vaio-link site stond ook de grootste onzin over de FJ1S (1024x786 scherm, bluetooth, enz enz)

Weet iemand trouwens of de HDD IDE is of SATA?
rofl, dat van die display had ik niet eens gezien. :Y)

Maar er zit standaard pc4200 in, bij mij iig, en ja, met pc3200 haal je de fsb naar beneden als die op 533 draait.

• Serenity
Ik ben ook al ergens 1280x768 tegengekomen. Het is dus wel gewoon 1280x800?

• jeremy1111
  • Laatst online: 15-04-2023
Ik was vandaag bij de media markt in almere en daar hadden ze nog genoeg staan ongeveer 40 stuks.
En de aanbieding is er nog steeds.

• BJD

BJD

Serenity schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:39:
Volgens mij wel, Sony NL had hem een tijdje op hun site staan, maar op de een of andere manier is hij nu onvindbaar. Maar ik ga er van uit dat hij 1280x800 is, ik zal het mogen nog even posten.

• freggel
Serenity schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:39:
Degene die ik hier heb is iig 1280x800. Ik gok erop dat de rest dat dan ook is, iig degene die bij de MediaMarkt vandaan komen.

Verwijderd

Een review gevonden van deze laptop door PC PRO.

"A fantastic-looking machine, offering great performance and ergonomics for a low price."

Verwijderd

Hoe is het geluidsniveau van deze laptop; hoeveel lawaai maakt de fan bij licht/zware belasting?

• Serenity
Er staat ook een review op NotebookReview.com van de Sony VAIO FJ series.

• McVirusS
Mediamarkt verkoopt alleen de witte versie toch?

• Wutroe
McVirusS schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:12:
Voor zover ik weet wel.

• BJD

BJD

McVirusS schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:12:
Volgens mij is er alleen maar een witte versie. Er is idd ook nog een FJ1Z, maar die heeft andere specificaties. In de USA hebben ze hem volgens mij wel in een aantal verschillende kleuren, maar die gaan ook weer onder andere modelnamen schuil.

Ik heb trouwens vandaag mijn laptop ook opgehaald, en ik heb er nog een paar vragen over:
  • Klopt het dat de speakertjes aardig resoneren af en toe?
  • Klopt het dat er geen videokabel bij zit?
  • Is een CPU temperatuur van 56 graden normaal? (everest home)
  • Klopt het dat de fan met stootjes af en toe draait?
Verder bevalt hij me wel, al is het (net als bij een piano vs keyboard) even wennen omdat de toetsen aan de grote kant zijn imho (vergeleken met mijn compaq presario 1200).

• Dytzox
BJD schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:07:
[...]

Volgens mij is er alleen maar een witte versie. Er is idd ook nog een FJ1Z, maar die heeft andere specificaties. In de USA hebben ze hem volgens mij wel in een aantal verschillende kleuren, maar die gaan ook weer onder andere modelnamen schuil.

Ik heb trouwens vandaag mijn laptop ook opgehaald, en ik heb er nog een paar vragen over:
  • Klopt het dat de speakertjes aardig resoneren af en toe?
  • Klopt het dat er geen videokabel bij zit?
  • Is een CPU temperatuur van 56 graden normaal? (everest home)
  • Klopt het dat de fan met stootjes af en toe draait?
Verder bevalt hij me wel, al is het (net als bij een piano vs keyboard) even wennen omdat de toetsen aan de grote kant zijn imho (vergeleken met mijn compaq presario 1200).
-Met het speaketje heb ik meestal geen problemen mee, alleen als je hem erg hard zet met een
stem dan wil de rest nog wel mee trillen(zo klinkt het)
-bij mij zat geen videokabel
-de cpu is hier ook rond de 52 tot 65 graden. dus is redelijk normaal denk ik
-de fan draaid hier als hij boven de 65 graden komt, hij draaid maar heel kort en hij is weer uit, dus klopt wel }) .

Verwijderd

Ik zit er ook over na te denken deze laptop aan te schaffen.
Maar ik vraag mij 1 ding af.
Beschikt hij ook over een TV aansluiting?
Ik wil hem namelijk wel op de tv aan kunnen sluiten. :9

• BJD

BJD

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:03:
Ik zit er ook over na te denken deze laptop aan te schaffen.
Maar ik vraag mij 1 ding af.
Beschikt hij ook over een TV aansluiting?
Ik wil hem namelijk wel op de tv aan kunnen sluiten. :9
Jep, heeft hij, alleen wel in de vorm van een minijack plug (3.5mm) dus dan moet je zelf even een convertortje maken ben ik bang. (of natuurlijk een duur kabeltje bij sony kopen :))

• Dytzox
je kan ook gewoon zo\n audio kabeltje gebruiken, dus tulp naar 3,5 mm jack, werkt ook. ;)

• Reb87
  • Niet online
Ik heb er net één bij de MediaMarkt in Utrecht gehaald. Daar hadden ze er vandaag weer een paar binnen gekregen. Mijn eerste indruk is goed. Maar OMFG! :r Wat zit er bij die voorgeinstalleerde Windows veel troep zeg. :| Yahoo messenger, Office 60 dagen trail, Norton internet security etc. Snel de hele zooi leeghalen en een schone install doen....

Zijn er al meer mensen die hem eerst compleet gewiped hebben en zelf een nieuwe install gedaan hebben? Zo ja, zijn de drivers goed te vinden voor b.v. de webcam en de cardreader?

[ Voor 22% gewijzigd door Reb87 op 25-11-2005 20:41 ]

• BJD

BJD

Ozxobez schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:32:
Ik heb er net één bij de MediaMarkt in Utrecht gehaald. Daar hadden ze er vandaag weer een paar binnen gekregen. Mijn eerste indruk is goed. Maar OMFG! :r Wat zit er bij die voorgeinstalleerde Windows veel troep zeg. :| Yahoo messenger, Office 60 dagen trail, Norton internet security etc. Snel de hele zooi leeghalen en een schone install doen....

Zijn er al meer mensen die hem eerst compleet gewiped hebben en zelf een nieuwe install gedaan hebben? Zo ja, zijn de drivers goed te vinden voor b.v. de webcam en de cardreader?
Ik heb eigenlijk ook direct die windows incl restore partitie gewiped. Je kon wel met de recovery wizard 2 dvd's aanmaken met alle software e.d. maar ik had even geen dvd's bij de hand. Alle drivers / utility's zijn van de sony site te halen. Alleen software als sony DV gate enz enz staat niet op de site. Maar dat vind ik niet zo'n probleem, aangezien ik toch liever mijn "eigen" software prefereer.

Kan trouwens iemand even de background wallpaper uploaden voor mij? Die ben ik wel vergeten te backupen.

Verwijderd

Toetsenbord ook weer aan de praat gekregen?
Met de volume toetsen enz?

Die krijg ik niet meer aan de praat, na een frisse reinstall. :(

• BJD

BJD

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 22:24:
Toetsenbord ook weer aan de praat gekregen?
Met de volume toetsen enz?

Die krijg ik niet meer aan de praat, na een frisse reinstall. :(
Dan moet je niet alleen de drivers installeren maar ook de utils.

Ozxobez : Thanks

Verwijderd

Dat heb ik ook gedaan, volume enz werkt nu wel.
Alleen heb ik nu het @ en '" op de verkeerde plek zitten.
Windows installed gewoon een standaard toetsenbord, en heb geen driver voor een andere.
Toevallig iemand hier die die driver ff kan uploaden?

• Wutroe
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 23:22:
Dat heb ik ook gedaan, volume enz werkt nu wel.
Alleen heb ik nu het @ en '" op de verkeerde plek zitten.
Windows installed gewoon een standaard toetsenbord, en heb geen driver voor een andere.
Toevallig iemand hier die die driver ff kan uploaden?
Dat heb ik ook met dat @ en de aanhalingstekens, ben wel benieuwd hoe ik dat moet veranderen.

• BJD

BJD

Dat is simpel:
Je PC gebruikt standaard de US International layout, maar deze laptop heeft een UK layout.

• Reb87
  • Niet online
Ik heb nu een schone install gedaan en de drivers geinstalleerd. Alles werkt goed nu. Alleen krijg ik bij die memorystick reader geen icoontje.

Afbeeldingslocatie: http://benjamin.reyntjes.com/images/geen_icon.PNG

Hoe kan ik dit verhelpen? :?

Verwijderd

ik net zo.
En vroeg mij ook af hoe ik dat shared videogeheugen in kan stellen.
Heb nu namelijk 504MB Intern over en dan gebruikt de VGA dus maar 8MB.
Dat lijkt me niet echt optimaal.
Zag staat maximaal 128MB maar hoe stel je dat in?

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 19:16 ]

• Serenity
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:15:
Even de BIOS induiken en daar de menu's doorkijken :)

Verwijderd

Misschien dat je iets kunt doen met TweakUI?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:11
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:15:
ik net zo.
En vroeg mij ook af hoe ik dat shared videogeheugen in kan stellen.
Heb nu namelijk 504MB Intern over en dan gebruikt de VGA dus maar 8MB.
Dat lijkt me niet echt optimaal.
Volgens mij is dat dynamisch. Ga je dus een spel spelen dan gaat ie het geheugengebruik aanpassen.

Je kan hem wel standaard op 128MB zetten maar dan heb je nog maar 400MB over voor je systeem.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Bios heb ik geprobeerd.
Niks erover in te vinden.

Eens kijken met TweakUI

400MB idd, maar komt nog 512MB bij in.

• BJD

BJD

Ozxobez schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:54:
Ik heb nu een schone install gedaan en de drivers geinstalleerd. Alles werkt goed nu. Alleen krijg ik bij die memorystick reader geen icoontje.

[afbeelding]

Hoe kan ik dit verhelpen? :?
Ik denk dat daar geen oplossing voor is, waarschijnlijk gebruik sony een path naar een .ico ergens wat hij probeert te openen nadat je de driver hebt geinstalleerd. Een andere optie is om een .ico met een autorun.ini te plaatsen op een MS.

• Dnc1n
BJD schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 21:55:
[...]

Ik denk dat daar geen oplossing voor is, waarschijnlijk gebruik sony een path naar een .ico ergens wat hij probeert te openen nadat je de driver hebt geinstalleerd. Een andere optie is om een .ico met een autorun.ini te plaatsen op een MS.
http://home.nordnet.fr/~p...s/ChangeIcon/ChgIconE.zip

en zoek maar een mooi icoontje uit :p

in de preview van de iconen in het programma zelf zie je een lelijk zwart randje, maar die zie je niet in je explorer, werkt dus perfect.

zelfs het windowtje wat je krijgt dat er geen wisselbaar medium beschikbaar is, geeft ie met het aangepaste icoon weer.

[ Voor 23% gewijzigd door Dnc1n op 27-11-2005 03:26 ]

• Reb87
  • Niet online
Dnc1n schreef op zondag 27 november 2005 @ 03:23:
[...]

http://home.nordnet.fr/~p...s/ChangeIcon/ChgIconE.zip

en zoek maar een mooi icoontje uit :p

in de preview van de iconen in het programma zelf zie je een lelijk zwart randje, maar die zie je niet in je explorer, werkt dus perfect.

zelfs het windowtje wat je krijgt dat er geen wisselbaar medium beschikbaar is, geeft ie met het aangepaste icoon weer.
Hij pas het bij mij niet aan het programma 8)7 Ik kies een map, in dit geval dus die cardreader, ik kies een icoontje en druk op apply...

• Dnc1n
Ozxobez schreef op zondag 27 november 2005 @ 09:04:
[...]

Hij pas het bij mij niet aan het programma 8)7 Ik kies een map, in dit geval dus die cardreader, ik kies een icoontje en druk op apply...
hmm hier kreeg ik het wel voor elkaar met een usb cardreader en het grijze verwisselbaar medium icoontje naar een paars cardreader icoontje uit SHELL32.dll.

edit:
zelf gedownloade iconntjes werkt hier ook perfect, ik gebruik windowsxp pro sp2 NL

[ Voor 10% gewijzigd door Dnc1n op 27-11-2005 13:23 ]

Verwijderd

Heeft er toevallig al iemand een home-made kabel klaar voor die tv-out?
Of een link waar je een orginele kan bestellen.
Zit namelijk te springen om mijn tv-out aan de praat te krijgen.

• BJD

BJD

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 14:11:
Heeft er toevallig al iemand een home-made kabel klaar voor die tv-out?
Of een link waar je een orginele kan bestellen.
Zit namelijk te springen om mijn tv-out aan de praat te krijgen.
1. pak een minijack (3.5mm) naar 2x tulp (RCA) kabel
2. steek de jack in je laptop
3. sluit de rode tulp plug in je pc

Zo heb ik het iig aan de praat gekregen

• Reb87
  • Niet online
Dnc1n schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:10:
[...]

hmm hier kreeg ik het wel voor elkaar met een usb cardreader en het grijze verwisselbaar medium icoontje naar een paars cardreader icoontje uit SHELL32.dll.

edit:
zelf gedownloade iconntjes werkt hier ook perfect, ik gebruik windowsxp pro sp2 NL
Hier doet hij alle icoontjes behalve dat memorystick ding :'(

Ik heb trouwens vandaag bij de media markt een kabeltje gekocht voor de tv-out. Er zitten ook geluidsaansluitingen bij (wit en rood) maar die werken niet. Kabeltje koste 7 euri :)

Voor de liefhebbers heb ik ook nog een wallpaper. http://benjamin.reyntjes.com/images/vaio1280.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Reb87 op 27-11-2005 16:57 ]

Verwijderd

Hoe ziet dat kabeltje eruit.
Kun je er mischien ff een foto van maken?

Heb nu een jack naar 2 x tulp en de rode gebruikt.
Maar krijg totaal geen beeld op TV.

Edit: Heb het al voor elkaar, na een reboot wou het wel. :9

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 17:08 ]

• BJD

BJD

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:04:
Hoe ziet dat kabeltje eruit.
Kun je er mischien ff een foto van maken?

Heb nu een jack naar 2 x tulp en de rode gebruikt.
Maar krijg totaal geen beeld op TV.

Edit: Heb het al voor elkaar, na een reboot wou het wel. :9
FN + F7 wil ook wel eens helpen ;)
Eerst FN indrukken en ingedrukt houden, daarna een aantal keer op F7 drukken totdat je het juiste item hebt, en dan op enter drukken.

offtopic:
Weet iemand trouwens of VMware (5.0) ook WXGA support? (met als guest OS windows 2000)

[ Voor 10% gewijzigd door BJD op 27-11-2005 17:27 ]

• Reb87
  • Niet online
Correctie. Geluid werkt ook gewoon ;) Ik maak zo wel even een foto.

-edit-

Afbeeldingslocatie: http://benjamin.reyntjes.com/images/tvout_cable.jpg

Geluid & beeld over 1 cable, 6,99 bij de MediaMarkt ;)

De Crumpler tas "The Gimp" is trouwens ook wel relax voor deze Sony Vaio, ook vandaag gekocht ;) Hij gaat er wel ietswat strak in, maar dat mag niet baten :P

Afbeeldingslocatie: http://www.foto-mueller.at/shop/assets/big/CPTG120011.jpg

[ Voor 88% gewijzigd door Reb87 op 27-11-2005 18:44 ]

• BJD

BJD

Hebben jullie er ook last van dat er een spoeltje oid piept linksvoor (bij de lampjes)?
Ik hoor het vooral goed als de pc uit staat, en niet aan de adapter hangt.
Het is wel een zacht geluidje maar als het helemaal stil is wel storend.

• Wutroe
BJD schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:17:
Hebben jullie er ook last van dat er een spoeltje oid piept linksvoor (bij de lampjes)?
Ik hoor het vooral goed als de pc uit staat, en niet aan de adapter hangt.
Het is wel een zacht geluidje maar als het helemaal stil is wel storend.
Heb ik ook, ook alleen als de netstroom er niet aan is.

• BJD

BJD

Poekoek schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:58:
[...]

Heb ik ook, ook alleen als de netstroom er niet aan is.
Ok dan heeft Sony dus wat brakke componenten gebruikt, en ligt het niet aan mijn laptop. (was al bang dat ik hem weer kon gaan terugbrengen e.d.)

• Reb87
  • Niet online
Deze post begint nu wel aan me te knagen: [rml]tijsco in "[ Ervaringen] Sony Vaio laptop FS-series"[/rml] Vrijdag de VGN-FJ1S gekocht bij de MediaMarkt, en morgen komt er al weer een andere Sony Vaio in de aanbieding voor 111 euro minder, met een veel betere grafische kaart |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Reb87 op 28-11-2005 12:13 ]

• Ramon
Het is een hele andere laptop hoor, met 15,4" scherm enzo en ook wat zwaarder.

• BJD

BJD

Ramon de Jesus schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:29:
Het is een hele andere laptop hoor, met 15,4" scherm enzo en ook wat zwaarder.
idd, en zo te zien met een 4200rpm hdd, dat scheelt ook nog eens.
En de accu haalt maar 1.5 tot 2 uur bij die laptop.
En zit er wel tv out op die laptop?

[ Voor 18% gewijzigd door BJD op 28-11-2005 14:17 ]

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:00
Weet iemand toevallig of er bij een mediamarkt in Zuid-Holland nog ergens een Vaio te krijgen is?

• Reb87
  • Niet online
BJD schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:59:
[...]

idd, en zo te zien met een 4200rpm hdd, dat scheelt ook nog eens.
En de accu haalt maar 1.5 tot 2 uur bij die laptop.
En zit er wel tv out op die laptop?
Nope geen tv-out zag ik net in het andere topic. Heeft voor mij meteen de twijfel weggenomen, die tv-out is me heilig O-)

-edit-

Fix gevonden voor het icoontje van de memorystick reader. Kopieer het bestandje "snymsico.dll" naar c:\windows en het orginele icoontje staat er weer :Y)

http://www.sendmefile.com/00157989

[ Voor 21% gewijzigd door Reb87 op 28-11-2005 19:19 ]

• BJD

BJD

Ozxobez schreef op maandag 28 november 2005 @ 17:14:
[...]
Kopieer het bestandje "snymsico.dll" naar c:\windows en het orginele icoontje staat er weer :Y)
Top, werkt perfect!

• Evolutionz
  • Laatst online: 18-01 20:57
Kan iemand mij vertellen hoe de vga van deze laptop presteert?
Draait bijv. nfs most wanted er redelijk op? half life2?
Is deze vga ook vervangbaar (stel dat hij niet voldoet)?

• Reb87
  • Niet online
Evolutionz schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:51:
Kan iemand mij vertellen hoe de vga van deze laptop presteert?
Draait bijv. nfs most wanted er redelijk op? half life2?
Is deze vga ook vervangbaar (stel dat hij niet voldoet)?
Tot nu toe heb ik alleen nog maar CoD UO getest. Deze werkt met alle settings op high op 1024x768. Als ik thuis ben zet ik de HL2 demo wel even erop om te testen, hier ben ik zelf ook wel benieuwd naar ;)

De kaart is naar mijn weten niet te vervangen.

Verwijderd

De NFS Most Wanted kun je vergeten.
Niet speelbaar op deze laptop. :|

• .NCK
Ik heb hem nog even vluchtig bekeken bij mediamarkt en had de vraag: - Is het niet vervelend dat het een UK toetsenbord is?

• Wutroe
nickvd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:36:
Ik heb hem nog even vluchtig bekeken bij mediamarkt en had de vraag: - Is het niet vervelend dat het een UK toetsenbord is?
Ik heb er helemaal geen problemen mee, de letters zitten ongeveer op dezelfde plek wat ik bij mijn desktop toetsenbord gebruik (Logitech Media Keyboard Elite) waardoor je eigenlijk bijna geen fout maakt. De aanhalingstekens en het apenstaartje zijn verwisseld van plek, maar met 'verkeerde' toetsenbordinstellingen kun je het gewoon zo instellen, dat het apenstaartje gebruikt wordt als je Shift + 2 in toetst en de aanhalingstekens wanneer je Shift + aanhalingsteken in toetst.

• .NCK
Ja dat laatste wist ik, maar ik vroeg me dus af of dat niet irritant is, als je dan perongeluk eens naar je keyboard kijkt...

Die ene jaar garantie die je krijgt, is dat pick-up-and-return van Sony of is het carry in bij mediamarkt? En kun je deze later ook nog verlengen?

[ Voor 38% gewijzigd door .NCK op 29-11-2005 17:45 ]

• Wutroe
nickvd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:45:
Ja dat laatste wist ik, maar ik vroeg me dus af of dat niet irritant is, als je dan perongeluk eens naar je keyboard kijkt...

Die ene jaar garantie die je krijgt, is dat pick-up-and-return van Sony of is het carry in bij mediamarkt? En kun je deze later ook nog verlengen?
Ik vind het niet irritant, ik kijk nooit naar mijn toetsenbord als ik tik. En over die garantie: volgens mij is het carry in, maar dat weet ik niet zeker. Ik weet wel dat je bij de MediaMarkt geen extra garantie kunt nemen na aankoop, kan alleen tegelijk met de aankoop. 2 jaar extra garantie, in totaal dus 3 jaar, kost € 150,- extra, ik vond dat persoonlijk wat te veel. Hij is dan wel beschermd tegen allerlei soorten schade, dus ook deuken e.d.

• Ramon
een UK heeft gewoon exact dezelfde letterplaatsen alleen de @ en de # en de " enzo zitten op de verkeerde plaats, maar dit stoort nauwelijks.

• govaio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-07-2010
Beste mensen

Ik heb ook deze Vaio gehaald bij de Mediamarkt... Ik vind het een mooi ding...

Maar soms denk ik; dit weer teruggeven en een Averatec AV3360 nemen, omdat die compacter is etc.

Doen of niet? Wat is jullie advies?

Averatec AV3360 > http://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=19501
Averatec ervaringen > http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/994927///averatec

• BJD

BJD

nickvd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:45:

Als je slim bent koop je mediamarkt garantie er bij. Je doet dit dan direct, maar het is goedkoper dan garantie van sony, en je hebt een veel betere dekking.

Je kan ook bij sony garantie kopen, dit kan ook nog na een jaar zover ik weet, maar dan betaal je veel meer, en je krijgt geen dekking tegen niet-fabrieksfouten.

Ik zelf ga denk ik bij de ABN een verzekering afsluiten. Die zijn aardig goedkoop.

• Wutroe
BJD schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:21:
[...]

Als je slim bent koop je mediamarkt garantie er bij. Je doet dit dan direct, maar het is goedkoper dan garantie van sony, en je hebt een veel betere dekking.

Je kan ook bij sony garantie kopen, dit kan ook nog na een jaar zover ik weet, maar dan betaal je veel meer, en je krijgt geen dekking tegen niet-fabrieksfouten.

Ik zelf ga denk ik bij de ABN een verzekering afsluiten. Die zijn aardig goedkoop.
Hoeveel kost zo'n verzekering en wat voor zaken dekt die verzekering allemaal, ook zaken als schade buitenshuis en ook schade door mij aangericht, bijvoorbeeld laten vallen?

• Ramon
govaio schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:19:
Beste mensen

Ik heb ook deze Vaio gehaald bij de Mediamarkt... Ik vind het een mooi ding...

Maar soms denk ik; dit weer teruggeven en een Averatec AV3360 nemen, omdat die compacter is etc.

Doen of niet? Wat is jullie advies?

Averatec AV3360 > http://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=19501
Averatec ervaringen > http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/994927///averatec
Haha, Averatec? Average Tech? :P

Nee zelf weten natuurlijk maar die Averatec heeft een 12,1" scherm, tis maar wat je belangrijker vindt!

En hij weegt 2 ipv de 2,4 kilo van de sony. Voor dat kleine verschil heb ik liever een 14.1" scherm hoor....

• govaio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-07-2010
Ramon de Jesus schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:31:
[...]

Haha, Averatec? Average Tech? :P

Nee zelf weten natuurlijk maar die Averatec heeft een 12,1" scherm, tis maar wat je belangrijker vindt!

En hij weegt 2 ipv de 2,4 kilo van de sony. Voor dat kleine verschil heb ik liever een 14.1" scherm hoor....
Ik vind een kleine scherm niet erg... Als ik zou kiezen voor Averatec zou ik gewoon hiervoor kiezen, omdat 't een kleine scherm heeft...

Maar daar zeg je wat, voor dat kleine verschil een 14.1" ! Gelijk heb je natuurlijk...

Wat denken jullie dan van de afmetingen?

Deze Vaio > 340 mm x 253.5 mm x 21 to 33 mm (bron)
Averatec AV3360 > 270 mm x 240 mm x 25 mm (bron)

[ Voor 16% gewijzigd door govaio op 30-11-2005 00:09 ]

• BJD

BJD

Poekoek schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:26:
[...]

Hoeveel kost zo'n verzekering en wat voor zaken dekt die verzekering allemaal, ook zaken als schade buitenshuis en ook schade door mij aangericht, bijvoorbeeld laten vallen?
Mediamarkt dekt alles, en is tevens een uitbreiding van de garantie.
ABN dekt alleen door jouw en andere aangebrachte schade. (en diefstal e.d. maar dat dekt MM volgens mij ook)

• Serenity
Let wel op bij de diefstal. Meestal geldt dit niet voor openbare gebouwen. Dus op school/uni, in de trein, op straat, op het station.. dat is allemaal niet gedekt.
Pagina: 1 2 3 Laatste