Of is dat gewoon een standaardwaarde (2 tot de 7e)
U vraagt, wij antwoorden.
Ik wil deze kaart zelf graag hebben, maar ik vind hem wat erg duur daar.
Hopelijk komt Sapphire idd met een nieuwe voorraad GTO2's, zoals eerder vermeld.
[ Voor 3% gewijzigd door Kayz op 03-12-2005 00:25 ]
Of gewoon omdat ze zo graag gewild zijn
[ Voor 19% gewijzigd door h3ll op 03-12-2005 08:07 ]
Gewoon niet kopen dan...
Verwijderd
Ik vind het nogal aan de lage kant
p4 2.6 Ghz @ 3.2 Ghz
2x512 DDR Ram
P4GD1
X800 Gto² @ 16pip @XT PE speeds (540/590)
Alvast bedankt
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 11:58 ]
en ben begonnen met overclocken eerst kleine stapjes maar nu is hij toch al aardig ver gekomen
heb ff een lijstje gemaakt:
stock:
core: 400
mem: 490(980 ddr)
3dmark05: 4387
overclock
core: 580
mem: 588(1176 ddr)
3dmark05: 5836
dit is nog op 12 pipes, en waarschijnlijk kan ie nog verder...
ohja system specs vergeten:
athlon64 3200+@stock
2x 512mb twinmos
asrock dual-sata2
@ ObliviA007
score is wel vrij laag in verhouding tot de mijne terwijl die nog op 12 pipes loopt
edit zojuist @ 588/606 gebenched en daar kwam 5946 3dmarks uit
weet alleen nog niet of ik moet gaan flashen aangezien het zo toch ook wel een erg lekker kaartje is
[ Voor 37% gewijzigd door vleesjus op 03-12-2005 20:54 . Reden: specs... ]
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Verwijderd
Maar wat kan ik hier dan aan doen ?
Kan je de flash naar 16 pip nog eens over doen , of maakt dat niets uit ?
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 16:47 ]
Anders koop je em toch bij http://www.mad-moxx.deKayz schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:22:
Hier is hij nog verkrijgbaar trouwens:
X800GTO2
Is wel niet goedkoop...

Daar kost hij 229 euro. Dat is wel ff ietsie minder dan 269 euro.
Ik heb het vandaag nog niet grpobeerd met anders spellen, maar die deden het opzich prima (hiervoor).
Temperaturen lijken ok te zijn (zeg maar alles rond de 46 graden ofzo)
Voltages zijn we aan de lage kant, maar ik kan opzich wel makkelijk need for speed draaien etc. Ook counterstrike source geeft geen problemen. Een bug in dod source, of is er iets mis et mijn vga kaart ?
mm mijn 12 volt lijn zakt naar 11.25 (als piek dan) is denk ik toch echt veel te weinig (weet et wel zeker) Vcore schommelt tussen 1.50 en 1.52
mjah ligt denk ik niet aan mijn vga kaart dan
edit:
mm raar bij halflife DOD source wordt mijn pc ook mega warm.
kaart wordt iets van 66/51 graden en cpu iets van 55.
En dat met 2 zalman cooler, en toch een redelijk goeie airflow...
geleidende pasta heb ik er ook goed op gedaan (lekker dun dus
(btw, kan ik de fan bij de processor (in de kast zelf) beter naar buiten of binnen laten blazen ? )
[ Voor 39% gewijzigd door B_FORCE op 04-12-2005 03:00 ]
Het beste kan je die naar buiten laten blazen, in 9 van de 10 gevallen is het namelijk zo dat aan de voorkant van de kast lucht wordt aangezogen en dan moet het er dus aan de achterkant weer uit.B_FORCE schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:10:
(btw, kan ik de fan bij de processor (in de kast zelf) beter naar buiten of binnen laten blazen ? )
Ik heb net trouwens de Ati Silencer 5 rev.2 voor m'n Gto2 besteld, zodra ik hem binnen heb zal ik even wat foto's maken en een klein reviewtje maken.
Edit: lees nu deze review pas, ik zal er geen spijt van krijgen waarschijnlijk
[ Voor 17% gewijzigd door HIDMAN-X op 04-12-2005 14:49 ]
ffjtes mijn pc uitelkaar gehaalt, opnieuw pastsa erop gedaan, en coolers ff anders gemonteerd enzo. Het ljikt nu weer goed te gaan. Ik blijf nu rond de 55 graden hangen (met alles)
Die twee coolers schelen niet zoveel van elkaar volgens mij..... tis net wat je mooi vind
[ Voor 18% gewijzigd door B_FORCE op 04-12-2005 15:04 ]
Dat gaat MAKKELIJK lukken (zeker als je die pomp+rad van mij gebruikt)Ryan666 schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:57:
Mja ik hoop met mijn toekomstige waterkoeling die kaart nog wel onder die 57 graden te kunnen houden..
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
want ik vraag me af wat de results zijn
want met 16 pipes en 540/590 wordtie toch zo'n 71 graden onder load
hij loopt trouwens 550/600 artefacts vrij... dus misschien kan hij nog hoger
Ik noem maar wat: die uit week 28 en ervoor zijn beter dan wat erna komt of weet ik veel hoe en wat...
Of maakt dat niks uit? En ist gewoon geluk hebben of ie wel of niet @ XT PE kan draaien...
Ici kann uw Werbung staan
Bij mij weten is dit al een speciale serie opzich....een beperkte oplage van een goed uitgeruste kaart met de betere 480 Core en het 1.6 ns Samsung memoryDaViDoViTsCh schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:52:
Is er een productieserie die beter te modden/flashen is bij deze kaarten? Net als bij CPU's.
Ik noem maar wat: die uit week 28 en ervoor zijn beter dan wat erna komt of weet ik veel hoe en wat...
Of maakt dat niks uit? En ist gewoon geluk hebben of ie wel of niet @ XT PE kan draaien...
Ok, dat soieso, maar er zijn er hier een paar die gewoonweg niet @ XT PE kunnen draaien... daarom vraag ik het, want ik wil em namelijk minimaal daarop laten draaien en misschien is er iets waardoor je kan zien of bla waardoor dat wél mogelijk is, zo niet, dan niet natuurlijkG-SuPRuuB schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:02:
Bij mij weten is dit al een speciale serie opzich....een beperkte oplage van een goed uitgeruste kaart met de betere 480 Core en het 1.6 ns Samsung memory
ik heb tevens ook geen goed beeld in windowsmediaplayer daar heb ik zegmaar alleen 16 kleuren in sommige filmpjes maar dan ook nogeens op de verkeerde plek dus iets wat bruin moet zijn is blauw bijvoorbeeld. dit zelfde had ik ook met mn oude kaart welke een 9600XT was.

dit is wat er na een vpu-recover overblijft van de plaatjes op websites
btw dit kwam dus voor op 300/350 speeds.
[ Voor 9% gewijzigd door vleesjus op 04-12-2005 22:21 ]

normaal hoort een kaart toch niet kapot te gaan als 1x zn core over zn maximum ging en zn mem dr nog niet aan zit
wordt iig nog geen flashen voor mij
Is het aan te raden om er zo'n ATI Silencer koeler op te zetten als je gaat overklokken richting PE speeds?Of kan de standaard dit ook aan?
Want zoals in de topicstart staat, is de standaard koeler van de GTO2 vrij goed toch?
Ik heb een keer bij een andere kaart gehad dat de koel blokjes van zalman niet goed zaten (zat er een los) en daardoor kreeg ik problemen...
[ Voor 49% gewijzigd door B_FORCE op 05-12-2005 00:34 ]
[ Voor 3% gewijzigd door h3ll op 05-12-2005 01:16 ]
Even een domme vraag... het lukt mij niet om die games te actveren... ik heb nu 4 codes, maar waar moet ik ze invoeren? Ik heb wel iets met kopen gevonden, maar dan moet ik 35 euro van mijn creditcard (die ik niet eens heb) af laten schrijven.
O.K. "use coupon"..... lekker duidelijk aangegeven
[ Voor 7% gewijzigd door MeMoRy op 05-12-2005 13:19 ]
Verwijderd
Dank!Ryan666 schreef op maandag 05 december 2005 @ 01:15:
Voor de mensen die steeds vragen over de ATI Silencer: Er was al een linkje gegeven over een review van deze koeler op deze kaart, dus lees deze even door, zodat jullie hopelijk genoeg weten
@ MeMoRy; ja ik zie in die review dat hij 57 graden is op full load enzo, eigenlijk vind ik dit n beetje aan de hoge kant voor die koeler, aangezien de stock koeler bij mij max net ook iets van 57-60 wordt.. Voor die 3 tot 5 graadjes verschil ga ik denk ik geen silencer kopen, maar pleur ik liever waterkoeling erop..
Heb je btw pics van jouw setje ?
kan jij brothers in arms wel updaten ?, bij mij geeft die een fout...MeMoRy schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:13:
Persoonlijke ervaring is gewenst... Ik heb namelijk wel iets gelezen over slechte overklokresultaten omdat hij wel genoeg koelt voor normaal gebruik, maar niet genoeg koelt voor OCen.
Even een domme vraag... het lukt mij niet om die games te actveren... ik heb nu 4 codes, maar waar moet ik ze invoeren? Ik heb wel iets met kopen gevonden, maar dan moet ik 35 euro van mijn creditcard (die ik niet eens heb) af laten schrijven.
O.K. "use coupon"..... lekker duidelijk aangegeven
nope heb gewoon de standaard koeler erop zitten en vanmiddag viel ie bij mn zuje tijdens word ook 3x weg dus dat wordt terugbrengenB_FORCE schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:15:
heb je een andere cooler erop gezet (zalman ofzo ?).
Ik heb een keer bij een andere kaart gehad dat de koel blokjes van zalman niet goed zaten (zat er een los) en daardoor kreeg ik problemen...
ik herinner me zojuist dat ie ook al een keer vastliep met NFS mostwanted en dat was op de eerste dag waarbij ik nog geen overclock had dus waarschijnlijk een beschadigde core oid

Verwijderd
mja die silencer zal wel een stuk stiller zijn dan je stock cooler op 100% + een kleine koelverbetering lijkt mij toch wel intressantRyan666 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:15:
Np![]()
@ MeMoRy; ja ik zie in die review dat hij 57 graden is op full load enzo, eigenlijk vind ik dit n beetje aan de hoge kant voor die koeler, aangezien de stock koeler bij mij max net ook iets van 57-60 wordt.. Voor die 3 tot 5 graadjes verschil ga ik denk ik geen silencer kopen, maar pleur ik liever waterkoeling erop..
Dat "Hybrid" maakt niks uit he (verschil etc?).
Wil graag zeker weten dat ik de goede versie aanschaf
"Sapphire Hybrid Radeon X800 GTO²"
[ Voor 5% gewijzigd door Kayz op 06-12-2005 01:38 ]
B_FORCE schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:34:
[...]
kan jij brothers in arms wel updaten ?, bij mij geeft die een fout...
Ik krijg ook een fout
iets van: "missing file, but an other file with similar name was found. No update was done."
Maar ik heb de UKdownloaded versie van de patch... heb de andere nog niet geprobeert...
leuk spel overigens... "HALT!" "Alarm, alarm, ein verletztes!" (of was dat nou een ander spelletje?
@kayz: yep, zelfde
[ Voor 10% gewijzigd door MeMoRy op 06-12-2005 10:38 ]
DaViDoViTsCh schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:33:
Uhm, wat heeft Brothers In Arms met de GTO² te maken?
En 1 daarvan is Brothers in Arms
Huh, staan die op 4 losse spelcd's dan ook ofzo? Ik heb er volgens mij niks bij namelijk!G-SuPRuuB schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:42:
Je krijgt 4 spellen bij de kaart waar je er (volgens mij) 2 van kan registreren en dus houden.
En 1 daarvan is Brothers in Arms
EDIT:
Net gekeken, maar ik heb er alleen PowerDVD 6 bij gekregen en de Installation Driver CD...
Wat had er nog meer bij moeten zitten? Ik zag wel dat ze een sticker v/d doos hebben afgehaald (heb em van Azerty btw)
Is dat dan ook het officiële pakket, met de spellen?
[ Voor 33% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 06-12-2005 16:21 ]
Dit moet er allemaal inzittenDaViDoViTsCh schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:15:
[...]
Huh, staan die op 4 losse spelcd's dan ook ofzo? Ik heb er volgens mij niks bij namelijk!
EDIT:
Net gekeken, maar ik heb er alleen PowerDVD 6 bij gekregen en de Installation Driver CD...![]()
Wat had er nog meer bij moeten zitten? Ik zag wel dat ze een sticker v/d doos hebben afgehaald (heb em van Azerty btw)
Is dat dan ook het officiële pakket, met de spellen?
http://www.newegg.com/Pro...eluxe+Video+Card+-+Retail
Verwijderd
Nee, dan heb je de LITE edition, dus geen spellen etc.DaViDoViTsCh schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:37:
Dan ga ik meteen even bellen met Azerty, ze hebben die CD er dus uitgehaald!
Niet meteen paniek man...
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Hmm, ok, lite edition kan best (denk ikEl Snorro schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:42:
Nee, dan heb je de LITE edition, dus geen spellen etc.
Niet meteen paniek man...

Behalve dan (volgens de verkoper aan de telefoon nounet) op de Azertybon dat er Sapphire Radeon X800GTO2 'Square' 256MB, blabla, staat... maar nog steeds niks op de doos zélf!
[ Voor 19% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 06-12-2005 16:59 ]
Als het goed is is je doos kleiner dan de Retail doos...DaViDoViTsCh schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:56:
[...]
Hmm, ok, lite edition kan best (denk ik) máár (ik zal es zo eens een foto van maken) er is bij mij een sticker van de doos gehaald ter grootte van die gamesticker, op dezelfde plaats, zelfde hoogte, alles! Ook kan ik nergens IETS vinden over dat ik een lite versie heb.
En waarom zouden die mensen de CD eruit halen? Hebben zij toch niets aan?
Nee idd, kijk eens of het ook zon doos is.El Snorro schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:57:
[...]
Als het goed is is je doos kleiner dan de Retail doos...
Als het toch een Lite-versie blijkt te zijn, hadden ze dat bij de verkoop volgens mij moeten vermelden.
Corrupt kan iederéén zijn, op elk mogelijk manier, maar goed, dat terzijde...El Snorro schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:57:
Als het goed is is je doos kleiner dan de Retail doos...
[ Voor 65% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 06-12-2005 17:11 ]
Of ze het moeten melden hangt toch een beetje van het verkoop gesprek af.G-SuPRuuB schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:03:
[...]
Nee idd, kijk eens of het ook zon doos is.![]()
Als het toch een Lite-versie blijkt te zijn, hadden ze dat bij de verkoop volgens mij moeten vermelden.
A) klant: Hoi ik wil die kopen,
( dan ga ik als verkoper niet meer vertellen dat het om een lite versie gaat.)
( dan zou je kunnen zeggen jah dat moet vermeld worden.)
Weinig interresants hoor... past niet in mijn huidige kast, dus de helft staat erbuiten... Ik ga een nieuwe kast maken van perspex en aluminium...Ryan666 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:15:
ER is nog hoop!

Is dat geen gewone GTO?El Snorro schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:33:
Voor de mensen die nog een GTO2 zoeken:
ER is nog hoop!
[afbeelding]
Waar hebje dat trouwens gevonden
Gewoon zelfde als connect3d x800GTO denk (is ook unlockbaar)G-SuPRuuB schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:38:
[...]
Is dat geen gewone GTO?![]()
Waar hebje dat trouwens gevonden
gewoon r480 enzo, alleen nog ff afwachten of ie ook 1,6ns ram heeft.
Mjah naja iig komt powercolor met een kaart met 16pipes waardoor je niet bios hoeft te flashen!MeMoRy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:55:
Niet alle connect3d waren r480 toch? er waren ook r423..
Maar nu nog ff prijs afwachten...
Verwijderd
Ik heb al een tijdje een nieuwe moederbord en processor gehaald. Maar het probleem is dat mijn floppy drive de diskettes niet herkent, wat kan ik hieraan doen?? Ik heb namelijk de GTO2 bij hd 'discount' besteld en ga hem ophalen deze week.
Ik weet dat er ook andere methodes zijn voor het flashen van de bios, met een CD of usb-stick. Alleen staat er op die site van Techpowerup geen duidelijke info van hoe ik nou precies met een CD of usb-stick de BIOS kan flashen. Is er iemand die er meer over weet??? Want die GTO2 is niet goedkoop en ik wil het voorzichtig aanpakken. Alvast bedankt.
anders eerst met nieuwe floppies gebruiknen...
Verwijderd
Wat ik niet begrijp is waarom de floppy drive het wel op de Asus p4p800 deed, maar nu op de Asus a8n-sli niet. Er brandt wel constant een groen lichtje.MeMoRy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:21:
nieuwe floppydrive kopen... kan je al voor 5 euro krijgen...
anders eerst met nieuwe floppies gebruiknen...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 15:09 ]
Verwijderd
dan heb je de kabel er verkeerd in, doe hem er maar es anders om in, wedden dat die het dan wel doetVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:07:
[...]
Wat ik niet begrijp is waarom de floppy drive het wel op de Asus p4p800 deed, maar nu op de Asus a8n-sli niet. Er brandt wel constant een groen lichtje.
Verwijderd
Ik zal het na stage effe proberen, alvast dank aan degenen die zo snel hebben gereageerd, dat is niet overal zo heb ik gemerkt.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:12:
[...]
dan heb je de kabel er verkeerd in, doe hem er maar es anders om in, wedden dat die het dan wel doet
Verwijderd
geen dank...Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:36:
[...]
Ik zal het na stage effe proberen, alvast dank aan degenen die zo snel hebben gereageerd, dat is niet overal zo heb ik gemerkt.
Off topic.
, hoezo is dat niet overal zo? je staat hier nog maar sinds vandaag geregistreerd

Verwijderd
Off topic: Overal = WorldWideWeb, andere forums bijv.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:41:
[...]
geen dank...
Off topic.
, hoezo is dat niet overal zo? je staat hier nog maar sinds vandaag geregistreerd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 16:06 ]

Mijn kaart draait nog steeds goed op X850XT(PE) speeds met stock cooler
Ben uitermate tevreden over deze kaart.
[ Voor 111% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 10-12-2005 19:04 ]
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:52:
Er staat er nu 1 te koop op marktplaats.nl voor maar € 100,00 en NEE niet van mij
Verwijderd
Edit: ik vind ze niet goedkoop (i.h.a.) maar qua videokaarten hebben ze wel een goed assortiment. Hierbij even alle PCIe ATi kaarten gerangschikt op prijs:
http://www.alternate.nl/h...olumn=price&direction=asc
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 18:50 ]
[ Voor 57% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 10-12-2005 18:37 ]
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 18:47 ]
Pipes nog niet unlocked. Eerst even zeker weten sat alles goed is.
Maar hij klokt al leuk.
Core 590
Mem 630
Dit alles stock cooler na een 3 kwartier COD2 temp 58 graden.
HEb de arctic ati silencer 5 rev2 hier al liggen dus wellicht dat er nog meer in zit, maa rik ben niet ontevreden.
Geheel draait op Asus A8r MVP Ati Radeon X200 chip, met een opteron 146.
(voegt eigenlijk niet toe, maa reht is net nieuw dus tsja dan meld je het toch even
Verwijderd
Hoe kom jij aan die A8R-MVP als ik vragen mag? Ik ben zelf n.l. al een tijdje op zoek...
Edit: laat maar, heb het al gezien in een ander topic...
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2005 01:47 ]
leuk kaartje voor 200 euro, is opzich wel de moeite
stock: 12 pipes, 400 mhz core en 490 mhz geheugen: 4200 nogwat 3dmark05
toen even geflashed met de 16 pipe bios van techpowerup
400/490 nog steeds: 4814 punten
toen even overgeklokt: 550/555: 6077 3dmarks
is toch wel aardig de moeite lijkt me zo, de 6800 gs haalt toch ook zoiets?
fijn kaartje iig
3500+ @ 2,6 ghz, 2x 512mb kingston, connect3d x800gto@x800xt pe, 1x 250gb diamondmax10 sataII
Zie picture voor meer, vrijwel standaard en ik hoop nog iets hoger te komen met me San diego (als dat enig invloed heeft nog) en wellicht met volt mod ook ergens rond de 600/600 kan uitkomen (heb nu nog niet geflashed)
Zonder flash kom ik stabiel tot 545/595 max. als ik een andere bios flash kom ik dan hoger of is het echt noodzakelijk om die voltmod (pencil trick) te doen?
Waar haal je zo'n connect3d?jegertje schreef op zondag 11 december 2005 @ 23:57:
ik heb nou net de connect3d in m'n nieuwe systeem zitten, pipes unlocked en overgeklokt
toen even overgeklokt: 550/555: 6077 3dmarks![]()
fijn kaartje iig
je overclock is ongeveer gelijk aan de mijne. Mijne zou iets hoger moeten zijn maar mijn cpu doet 2900 Mhz amd 64. Ik kan helaas nog niet 3dmarken maar ik ben toch vrij benieuwd of ik je voorbij ga...jegertje schreef op zondag 11 december 2005 @ 23:57:
ik heb nou net de connect3d in m'n nieuwe systeem zitten, pipes unlocked en overgeklokt
toen even overgeklokt: 550/555: 6077 3dmarks![]()
fijn kaartje iig
| AMD S939 3000+ @9x324 Mhz=2916 Mhz| Asus A8N-E | PCI-E Sapphire X800 GTO2@X850(XT PE nog niet) | Twinmos 1024x2 CL 2.5 PC3200 | Antec TX 1050B (+500 watt modulaire PSU) | Thermaltake Big Typhoon | Logitech G-15 | Logitech MX-510 Gaming mouse|
heeft er iemand ervaring met verzenden van amazon.de daar is ie namelijk 210
en weet iemand anders nog ergens?
Heeft een slechte voeding veel invloed op ?
Ik heb ook zo'n "slechte" overclock, ook niet zo'n geweldige voeding maar toch maar een kleine setupB_FORCE schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:57:
ik zit nog steeds ernstig te twijfelen over de flash, aangezien ik 'maar' tot 535/600 max kom... en temps redleijk hoog zijn.
Heeft een slechte voeding veel invloed op ?

Bij 540 looptie vast na een paar minuten...
Ligt dat aan de temps of voeding?
Anders schroef ik er miss een VF700 van n andre kaart op

Dit alles zonder enige flash trouwens...

[ Voor 27% gewijzigd door Ruben [NL] op 12-12-2005 19:09 ]
Zit nu met 545/595 @ 16pipelines op 6893 3dmarks 2005 met zo'n max 55 graden.
Mijn ervaringen met mijn x800 GTO :
Stock @ 12pipelines > 4453
Stock @ 16pipelines > 5278
540/590 @ 12pipelines > 5783
540/590 @ 16pipelines met mem tweaks > 6893
Nu nog volt mod en me cpu iets verder proberen te krijgen dan 2530mhz hopelijk dat me 3dmark score dan nog boven de 7000 kan komen
ik had em voor 187 euro bij myhardware.nl
ik had die score gehaald toen me pc net 15 minuten draaide, ik heb nu onderhands tijd gehad om m'n zalman erop te schroeven en m'n cpu een beetje overgeklokt, ik kom tot nu toe op de 2,5 ghz stabielDualDevil schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:56:
[...]
je overclock is ongeveer gelijk aan de mijne. Mijne zou iets hoger moeten zijn maar mijn cpu doet 2900 Mhz amd 64. Ik kan helaas nog niet 3dmarken maar ik ben toch vrij benieuwd of ik je voorbij ga...
hij liep alleen gisteravond vast tijdens het overklokken (de kaart) dus ben benieuwd of tie et nou beter doet met de zalman
3500+ @ 2,6 ghz, 2x 512mb kingston, connect3d x800gto@x800xt pe, 1x 250gb diamondmax10 sataII
Verwijderd
X800 Gto² @ X850 XT PE speeds 3Dmark05 : 5868

Hoe kan dit komen ?
specs p4 2.6 Ghz @ 3.2 Ghz
Mobo : P4Gd1
2X512 DDR Ram
Tagan 480 Watt
Nieuwste Ati drivers? (Omega 5.12 van de frontpage)
Clean xp install wilt ook wel eens helpen als je er al een tijdje mee draait.
Opzich zou je wat verder moeten zoeken dan je videokaart gok ik,
draai eens wat andere benchmarks (pcmark memory benches en pifast en ga die eens vergelijken met soortgelijke systemen)
Verwijderd
en 540 MHz / 625 MHz nu haal ik 5934 (kan natuurlijk nog stukken beter
Heb een week geleden format gedaan.
Ik ga nu wat de andere programmas testen.
Alvast bedankt
Edit: zijn deze drivers ook goed Catalyst 5.12 Windows XP
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 22:22 ]
6100+ punten
GTO2 @ 12 pipes, 570 / 600
AMD opteron 146@ 2500
Corsair Twinx 3200c2 @ 230mhz
Asus A8R xpress200
Heb me Arctic Ati Silencer liggen, dus zal me pipes ook maar eens gaan unlocken.
Zal ik de 7000 gaan halen>???
Mem timings instellen zoals in de startpost staat wat misschien inhoud je clock iets terug te moeten doen (10mhz max.) en misschien zit er nog wat ruimte in je processor en dan haal je het vast welHoodlum77 schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:01:
FF 3d mark05 gedraaid
6100+ punten
AMD opteron 146@ 2500
Asus A8R xpress200
Heb me Arctic Ati Silencer liggen, dus zal me pipes ook maar eens gaan unlocken.
Best wel offtopic maar je geheugen wilt niet hoger dan 230 HTT?
Ik heb 2x1gb twinx 3200c2pt en dat stopt ook rond de 230 HTT
Gaat hier om een San Diego 3700+ misschien is het wel gewoon de max van me processor
Draait nu op 11x226 stabiel 1,5v , Mem op 2,5 3 4 7 @ 2,85v en ram divider op 9:10 (DDR 360) wat een memory clock van net onder de 200 geeft, hoger kom ik echt niet :x
zo, toch best netjes
alleen doet m'n kaar vervelend bij atitool, dit is sinds ik een nieuwe maxtor 250gb sata schijf erin heb gezet en daar windows op geinstalleerd heb....
heb al 176823x drivers opnieuw geinstalleerd en dat soort ongein...
Verwijderd
Is er een mogelijkheid om te kaart opnieuw te flashe ?
Of denkje dat het de andere hardware is?
Ty
Hoodlum77 schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:01:
FF 3d mark05 gedraaid
6100+ punten
AMD opteron 146@ 2500
Asus A8R xpress200
Lol hoodlum, kom je ook overal tegen
Hoe is dat mobo? beter dan dfi nf4 ultra of u dunno?
Geen ervaring met Nforce 4, me vroige set was een DFI NF2 met een Barthon.DaViDoViTsCh schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:23:
[...]
offtopic:
Lol hoodlum, kom je ook overal tegen
Hoe is dat mobo? beter dan dfi nf4 ultra of u dunno?
Dus het is even puzzelen.
On-Topic.
de kaart loopt nu al +/- 8 uurtjes te 3dmarken. zonder overdreven hittes etc.
Dus ik ga straks ook maar de pipes unlocken. dan weer de max core/mem ontdekken.
Daarna zal ik zeker ook die mem timings gaan controleren.
dus, voor de mensen die geen gto2 meer kunnen vinden, gewoon een connect3d kopen, is ook gewoon te unlocken en hij klokt ook wel aardig over
ok maar dat wat ik beghrijp is dat een gewone gto van connect3d ook te unlocken is?Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:51:
ik snap niet hoe het komt dat ik zo een lage score heb
X800 Gto² @ X850 XT PE speeds 3Dmark05 : 5868![]()
Hoe kan dit komen ?
specs p4 2.6 Ghz @ 3.2 Ghz
Mobo : P4Gd1
2X512 DDR Ram
Tagan 480 Watt
Waar haal je die?jegertje schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:29:
en joepie, ik zit op de 6870 met 580/570![]()
dus, voor de mensen die geen gto2 meer kunnen vinden, gewoon een connect3d kopen, is ook gewoon te unlocken en hij klokt ook wel aardig over
Verwijderd
ik heb ook geen last van artifacts oid.
maar waarom kom ik niet zo hoog?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 17:34 ]