9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
En inderdaad, bij 12. Kon je niet wat verder uitzoomen?
Verwijderd
Bij de tools staat een Canon EF 15mm F2.8, dus zal wel een vissenoog-plaat zijn.MissingDog schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:12:
Leuke platen, jammer van de enorme distortion op #12.
#5 Jammer dat de voeten er niet op staan.
#13 Is de leukste wat mij betreft, ze hebben gewoon veel plezier met zijn tweeën op die foto.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
Wel vind ik dat je wat gulzig bent geweest met de saturisatie, op sommige foto's is de huidskleur zelfs oranje (vooral nr 3 en 4) Ook vind ik dat je foto's wat scherpte missen..
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 21:56 ]
Verwijderd
Verder wel mooie foto's overigens, gezellige bruiloft
Dat vroeg ik me inderdaad ook af!Iets anders, weet het bruidspaar dat het hier ten toon gesteld wordt? Ik zou het zelf namelijk niet zo relaxed vinden als m'n fotograaf dit deed
Verwijderd
[berg wel opbouwende kritiek]breinonline schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:39:
Over het algemeen zeer geslaagde foto's. Die van de locatie bibliotheek vind ik minder: de gezichten zijn zo rood (of lijken dat in ieder geval). Misschien nog een puntje om aan te passen?
#5 Jammer dat de voeten er niet op staan.
#13 Is de leukste wat mij betreft, ze hebben gewoon veel plezier met zijn tweeën op die foto.
3 & 4 zijn inderdaad wat rood, beetje oversaturated denk ik
[/berg wel opbouwende kritiek]
De rest van de platen zijn prima wat mij betreft, soms even íets minder saturaten en dan zijn ze helemaal prachtig. Maar overall een prima shoot hoor
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 23:18 ]
Verwijderd
15mm FisheyeMissingDog schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:12:
Leuke platen, jammer van de enorme distortion op #12.
Ondanks de flitser(s) op deze superzonnige dag inderdaad schaduwen. Ik heb nog gedacht aan een reflectie-scherm; misschien iets voor volgende keer.Skaah schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:26:
Bij acht allemaal schaduwen in het gezicht en op de jurk, dat vind ik wel storend.
En inderdaad, bij 12. Kon je niet wat verder uitzoomen?
Voor #12, goede suggestie.
Dat moeten inderdaad de thumbs zijn. Als ik weer een fatsoenlijke 19" TFT heb zal ik ze even netjes maken.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:33:
Ik vind ze allemaal niet zo erg scherp. Vooral 3, 5, 7 zijn niet echt duidelijk. Komt dat door de thumbnails? Verder wel mooie platen hoor
Ik heb wat extra saturation toegepast om het beste printresultaat te krijgen. Heb helaas geen aparte webversies gemaakt.breinonline schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:39:
Over het algemeen zeer geslaagde foto's. Die van de locatie bibliotheek vind ik minder: de gezichten zijn zo rood (of lijken dat in ieder geval). Misschien nog een puntje om aan te passen?
Verder, dank voor jullie opbouwende kritiek. Zinvol voor de volgende keer.
1&2 zijn keurig, hoewel ze het in het groot waarschijnlijk beter doen.twixx schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:02:
In september heb ik voor een bruidspaar uit Ridderkerk als opdracht het trouwalbum gemaakt. Hierbij wil ik een paar fotos met jullie delen.
Jullie feedback is welkom.
3 ziet er wat knullig uit, alsof hij te ver moet reiken.
5,6,7 prima in orde
8 had ik zelf iets harder ingeflitst
9 is bueno, ze heeft inderdaad mooie ogen
10,11 doen mij weinig
12 is goed uitgelicht, goed werk!
13 in zw/w had ik misschien toch in kleur gelaten.
Al met al: prima job kerel
[ Voor 14% gewijzigd door Floor-is op 22-11-2005 09:10 ]
Bericht hierboven
Verwijderd
ik ben net nieuw in fotografie hoor, maar volgens mij had een polarisatiefilter je foto's goed gedaan. die lucht is namelijk nogal fel zo.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 18:42 ]
thx, thats means a lot.
Inderdaad op het dak. Net voor een pauze denk ik want toen we weg gingen werd het behoorlijk druk op het grasveld.Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:41:
gemaakt op het dak van de TU delft bibliotheek zo te zien? Naja wel leuke foto's hoor. Zit je soms op de TU?
Denk het ook wel, had echter zo'n filter toen niet. Ik vindt filters trouwens ook wel duur als ik kijk wat ik nog wil hebben in 77mm (Infrarood, Pola, ND).ik ben net nieuw in fotografie hoor, maar volgens mij had een polarisatiefilter je foto's goed gedaan. die lucht is namelijk nogal fel zo.