9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
The horror story
Zo overkwam mij een naar telefoontje onderweg terug naar huis met de mededeling dat m'n katten op de gang liepen. Ze waren het huis uitgesprongen door ruitje welke uit de voordeur was verwijderd. Via dit kozijn heeft een onbekende zich toegang weten te te verschaffen tot mijn woning en daar zgn. z'n slag geslagen.
Na de 4-voeters vroeg ik al rijdende in de file eerst naar m'n camera welke op m'n buro stond. Deze was weg alsmede de TFT schermen. Toen ik thuis kwam bleek dat m'n tas incl. de inhoud was verdwenen alsmede alle accesoires zoals flitsers en zonnekappen.
Wat is er weg?
- Canon 20d body (s/n: 50183-EU/21-1220602719)
- Canon 24-70 F2.8 L objectief (s/n: 50331-EU-21-00350205)
- Canon 50 F1.4 objectief (s/n: 50143/EU-21-04501881)
- Canon 17-40 F4.0 objectief (s/n: ?)
- Canon Speedlite 580ex (s/n: ?)
- Canon Speedlite 420ex (s/n: 40293)
- Tas, accesoires zonder s/n.
Kom je wat tegen of wordt er wat aangeboden uit deze set ik hoor het graag! Ik ben verzekerd maar wat het bedrag is dat ik zal ontvangen is nog onbekend.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
|>

Ik hoop dat dit topic niet vaker gebruikt hoeft te worden... (En dat je een nieuwe set kan aanschaffen)
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
edit: ik ga nu eerst eens de serienummers van mijn eigen lenzen en camera noteren!
[ Voor 14% gewijzigd door T.T. op 04-11-2005 18:19 ]
Ik heb al mijn serienummers in Interhelp ('gratis' bij rabo totaal pakket) gezet, kan er dus altijd en overal bij.T.T. schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:16:
edit: ik ga nu eerst eens de serienummers van mijn eigen lenzen en camera noteren!
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Ik hoorde laatst het verhaal van iemand die (alweer een tijd geleden overigens) o.a. camera gear kwijtraakte maar niets kreeg uitgekeerd omdat de bewuste inbreker een (inbraak onveilig) slot met lockpick opengekregen had...
Edit: Misschien wel even handig te vermelden in welke regio van het land je woont. Als iets in Limburg gestolen is, dan hoef je niet zo snel te verwachten dat het in Harlingen opduikt... Alhoewel...
[ Voor 24% gewijzigd door JumpStart op 04-11-2005 19:04 ]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
* Floor-is zwaaitJumpStart schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:57:
Geluk bij een ongeluk, je hebt sporen van inbraak. Dat maakt afhandeling van de verzekering een stuk eenvoudiger.
Ik hoorde laatst het verhaal van iemand die (alweer een tijd geleden overigens) o.a. camera gear kwijtraakte maar niets kreeg uitgekeerd omdat de bewuste inbreker een (inbraak onveilig) slot met lockpick opengekregen had...
Overigens heb ik bij zowel de verzekering als CPS al mijn gear opgegeven. Bijkomend voordeel van CPS-lid zijn is eenvoudig: als Canon ooit iets ter reparatie aangeboden krijgt van iemand op wiens naam de spullen niet staan wordt er aan de bel getrokken. Daarnaast heb ik foto's van al mijn gear (met leesbare serienummers waar mogelijk) op verschillende plaatsen beschikbaar. Je leert van je fouten zal ik maar zeggen.
[toevoeging] Ik hoorde van Miss al dat twixx' gear gejat was, inclusief de TFT's. Nogal ruk allemaal, hopelijk hebben jullie weinig gedoe met de verzekering die bovendien een beetje serieuze bedragen vergoeden zal. En hoe dubbel ook: als je een keer iets nodig hebt weet je me te vinden. Sterkte
[ Voor 16% gewijzigd door Floor-is op 04-11-2005 20:49 ]
Bericht hierboven
Ik moest het even opzoeken, want bij mij is de term CPS in ieder geval niet bekend, maar dit vond ik:Floris schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:48:
Overigens heb ik bij zowel de verzekering als CPS al mijn gear opgegeven. Bijkomend voordeel van CPS-lid zijn is eenvoudig:
CPS = Canon Professional Services. Om lid te kunnen worden, moet je over voldoende materiaal van een bepaalde categorie beschikken, je apparatuur op een of andere manier professioneel gebruiken, en een aanvraag indienen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dit topic is gesloten.