Sorry dat ik zo kort ben maar het is simpel het enige wat er hier op het moment gedaan word is zeggen dat KPN op moet schieten. en dat het erger is dat is gewoon NIET waar we zien het aan de hoeveelheid update gerelateerde problemen. en nogmaals het aantal mensen dat een adsl FAST abbo heeft is in verhouding met de lagere abbo’s zeer laag. dus daar zullen in verhouding zo goed als geen problemen mee zijn.
Het enige wat er voor het 12 mbit gedaan moet worden is het nieuwe profiel inladen en daar hebben ze tot voorbij 2006 voor. Genoeg tijd geen problemen.
En het is heel simpel de nieuwe adsl fast abbo’s hebben al 12 mbit profielen dus dat werkt in ieder geval.
Nogmaals sorry dat ik zo kort ben maar zeggen dat ze niet opschieten bij KPN dat er geen werk verricht word is gewoon geen discussie maar in mijn ogen gewoon een beetje zeuren. Ik zal verder ook niets meer melden tenzij het iets bijdraagt aan de rest van de discussie
En nogmaals de enkele mensen die naar de 1e lijn bellen met vragen over de snelheden zijn of tweakers of mensen die iets hebben gehoord via nu.nl maar hoofdzakelijk mensen die ergens iets gelezen hebben. (dit zijn er in verhouding met andere upgrade aanzienlijk minder.)
btw alle mensen die een oude snelheid dus lager als het oude (ietsjes) en niet zo hoog als het nieuwe in hun modem hebben staan reset het modem even. werkt dit niet bel even met je provider want dan heb je namelijk wel het nieuwe profiel maar nog niet het goede dan heb je er eentje onder (oude snelheid min een beetje) dit is vrij makkelijk op te lossen door een nieuw profiel in te laden (het zal zichzelf ook wel oplossen bij de auto update van het systeem maar dan moet je wel even geduld hebben)
[
Voor 31% gewijzigd door
Shunt op 10-12-2005 13:07
]