*** ohh k*t .. kzie net dat ik hem in het verkeerde draad heb gezet, hij mag hier weg***
Ik hoor van wel meer mensen dat na verloop van tijd de stylus van de MDA-Vario los gaat zitten..
Hier komt het door:
Ik denk dat door het inschuiven van de stylus als hij al in je phone zit, er te veel druk op komt waardoor hij doorschiet en het nokje dat normaal in het groefje@stylus valt op het dikke gedeelte komt en daardoor breekt zoals in de foto te zien is..
Ik heb er een stukje van een rubber o-ring achtergelijmd en nu werkt ik weer meukee.
Korte handleiding "hoe open in mn MDA":
1) Haal accu en sim er uit en draai de 2 schroefjes aan de onderkant los
Er zitten rondom een aantal 'klikkers', de truuk is om je bankpasje tussen de 2 helften te wurmen en dan rond om open te ritsen, zo krijg je geen deuken en krassen. (werkt met alle apparaten die zo dicht zitten)
2) Onderaan beginnen en dan langs de kant waar die IR zit naar boven werken tot de helft, dan de andere kant, waar de volumeknop zit, tot de helft doen. Als je hem voor de helft open hebt (tot het klepje over het cam gedeelte), dan moet je eerst dat klepje er op de zelfde manier afhalen, daaronder zitten weer 2 schroefjes waarvan 1 met garantie zegel. (als je voorzichtig bent blijft ie wel heel

) en als die schroefjes er uit zijn kunje met je bankpas de laatste klikkers losmaken.
1 van de delen die je dan in je handen hebt is wat je op de pic ziet, en dan naar eigen inzicht fixen

en weer in elkaar zetten..
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 19-03-2006 21:30
]