HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 12

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.202 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 20:10

CoolHead621

Enjoy every moment

matvkeulen schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:36:
Eerste dag op het forum dus allereerst een welgemeend goedenavond aan jullie allen.
Ben benieuwd of jullie kunnen helpen. Sinds gisteren heb ik de s100 in mijn bezit. Nou wil ik deze via usb syncen met de pc. Dit werkt helaas niet. XP herkent hem als "onbekend apparaat". Er kan geen verbinding gemaakt worden.
De volgende dingen heb ik zonder resultaat geprobeerd:
- nieuwste versie activesync downloaden
- zoeken naar stuurprogramma's via google

Wat zie ik hier over het hoofd?
Ik heb XP sp2 trouwens.
Heb je wel eerst activesync geinstalleerd en daarna de usb connectie gemaakt?

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
Uiteraard, ook hard reset gedaan en daarna inpluggen.
Hij laadt wel op via usb, maar geen verbinding. Heb nu ook niet meer dat als ik hem inplug, dat xp aangeeft dat er een usb apparaat aangesloten is.
Kan ik iets doen met compoorten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:13
Sinds kort heeft mijn power button kuren, deze reageert af en toe niet meer.
Een soft reset en dan doet hij het wel weer, dus lijkt een softwarematig foutje te zijn... Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

De laatste maanden heb ik het volgende probleem. 1x in de zoveel tijd krijgt TomTom 5 nav. kuuren. De stem begint te stotteren/haperen. Het maakt niet uit welke stem er gekozen wordt.
TomTom opnieuw installeren heeft niet een gewenst effect. Enkel de telefoon opnieuw installeren, verhelpt dit remedie.

Nu heb ik precies het volgende probleem weer :X :/

Heeft iemand dit ook wel eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:49

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

B-Force schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:29:
Een soft reset en dan doet hij het wel weer, dus lijkt een softwarematig foutje te zijn... Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?
Nee, geen idee, maar ik heb in iedergeval hetzelfde... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:44
MikeyMan schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:36:
[...]

Nee, geen idee, maar ik heb in iedergeval hetzelfde... :S
ik heb dat niet maar wel het probleem dat ik steeds opnieuw moet paire als ik tomtom wil gebruike..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb je bluetoothtools geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Rayman_ schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:33:
De laatste maanden heb ik het volgende probleem. 1x in de zoveel tijd krijgt TomTom 5 nav. kuuren. De stem begint te stotteren/haperen. Het maakt niet uit welke stem er gekozen wordt.
TomTom opnieuw installeren heeft niet een gewenst effect. Enkel de telefoon opnieuw installeren, verhelpt dit remedie.

Nu heb ik precies het volgende probleem weer :X :/

Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Heb je zelf nog POI's toegevoegd? Want als je er teveel toevoegd dan gaat ie stotteren en dan loopt de animatie niet zo soepeltjes meer...als je ze uitvinkt zodat ze niet meer op je navigatiescherm verschijnen dan loopt ie weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:44
MikeyMan schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:50:
Heb je bluetoothtools geïnstalleerd?
Nee hoe kom ik er aan ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 08:53:
[...]

Heb je zelf nog POI's toegevoegd? Want als je er teveel toevoegd dan gaat ie stotteren en dan loopt de animatie niet zo soepeltjes meer...als je ze uitvinkt zodat ze niet meer op je navigatiescherm verschijnen dan loopt ie weer goed.
Ja, ik heb zelfl nog POI's toegevoegd (flitspalen), misschien wel nuttig om te vertellen is, dat het geluid ook stotterd, zonder aan het navigeren te zijn (dus geen route en dan bij stemmen een test laten horen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Rayman_ schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:08:
[...]

Ja, ik heb zelfl nog POI's toegevoegd (flitspalen), misschien wel nuttig om te vertellen is, dat het geluid ook stotterd, zonder aan het navigeren te zijn (dus geen route en dan bij stemmen een test laten horen).
AHA! Daar ligt dus aan...want ik heb ook die flitspalen erin staan, en die leveren de vertraging op. De oplossing is simpel: De vertraging ontstaat doordat Tomtom de flitspalen en andere Poi's tijdens het navigeren op het scherm vertoont, door ranzige programering levert dat bij sommige poi's vertraging op. Ga naar preferences->POI management->enable/disable POI-> En vink uit flitspalen, en andere toegevoegde poi's. Je kunt nog wel enkele extra toegevoegde poi's aanlaten (+alle standaard poi's), je kunt 't gewoon testen door iedere keer een Demo route te doorlopen. Weest gerust: de Poi's werken nog wel ondanks dat je ze uitgevinkt hebt, je krijgt ze alleen niet te zien op het navigeerscherm. En als je, zoals ik, hebt ingesteld dat er een alarm afgaat als je in de buurt van een flitspaal komt, dan werkt dat ook gewoon, en dan krijg je'm gedurende het alarmsignaal wel op je scherm te zien!
Ik moet wel zeggen dat het stotteren alleen tijdens navigeren was...en niet bij't kiezen van de stemmen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

hmm CLB mompelt wat over z'n vage computer :X

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 03-03-2006 15:17 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Niemand een idee?

Ik heb sinds kort nog e3en ander probleempje ook: elke keer als ik iemand bel, of gebeld wordt, gaat de Bluetooth aan? :S IK heb Bluetooth Tools geinstalleerd, ligt het daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_22
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:08
B-Force schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:09:
[...]

Niemand een idee?

Ik heb sinds kort nog e3en ander probleempje ook: elke keer als ik iemand bel, of gebeld wordt, gaat de Bluetooth aan? :S IK heb Bluetooth Tools geinstalleerd, ligt het daaraan?
ik heb dat probleem ook, dat bluetooth aangaat als ik bel of gebeld word, en het irritante is dat als ik het uit wil zetten de telefoon wel eens vast wil lopen.

Bluetooth Tools heb ik er ook opgezet, dit probleem heb ik pas nadat ik deze heb geinstalleerd, maar niet gelijk, een maand daarna is dit probleem pas gekomen, dus ik weet niet zeker of het aan Bluetooth Tools legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Marc_22 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:58:
[...]

ik heb dat probleem ook, dat bluetooth aangaat als ik bel of gebeld word, en het irritante is dat als ik het uit wil zetten de telefoon wel eens vast wil lopen.

Bluetooth Tools heb ik er ook opgezet, dit probleem heb ik pas nadat ik deze heb geinstalleerd, maar niet gelijk, een maand daarna is dit probleem pas gekomen, dus ik weet niet zeker of het aan Bluetooth Tools legt.
Bij mij precies hetzelfde... Ook af en toe vastlopers (maar dat heeft ws met power button probleem te maken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:51:
[...]

AHA! Daar ligt dus aan...want ik heb ook die flitspalen erin staan, en die leveren de vertraging op. De oplossing is simpel: De vertraging ontstaat doordat Tomtom de flitspalen en andere Poi's tijdens het navigeren op het scherm vertoont, door ranzige programering levert dat bij sommige poi's vertraging op. Ga naar preferences->POI management->enable/disable POI-> En vink uit flitspalen, en andere toegevoegde poi's. Je kunt nog wel enkele extra toegevoegde poi's aanlaten (+alle standaard poi's), je kunt 't gewoon testen door iedere keer een Demo route te doorlopen. Weest gerust: de Poi's werken nog wel ondanks dat je ze uitgevinkt hebt, je krijgt ze alleen niet te zien op het navigeerscherm. En als je, zoals ik, hebt ingesteld dat er een alarm afgaat als je in de buurt van een flitspaal komt, dan werkt dat ook gewoon, en dan krijg je'm gedurende het alarmsignaal wel op je scherm te zien!
Ik moet wel zeggen dat het stotteren alleen tijdens navigeren was...en niet bij't kiezen van de stemmen
Net de telefoon opgenieuw geinstalleerd en tomtom 5 nav (versie. 5.000) er weer opgezet.
De POI's voor flitspalen staat aan, maar dan hapert de stem niet. Maar het lijkt erop, dat er na verloop van de tijd iets gebeurd wat tomtom van slag af brengt.
Ik ga het in de gaten proberen te houden, wat tomtom van slag af brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc_22 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:58:
[...]

ik heb dat probleem ook, dat bluetooth aangaat als ik bel of gebeld word,
Bij mij gaat bluetooth ook altijd aan als ik bel en weer uit als ik de verbinding verbreek. Ik heb GEEN Bluetooth tools geïnstalleerd. Heb het altijd gezien als een Bug in de roms. Draai nu met T-mobile 1.13, radio 1.12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verkoop de mijne. Ik ben het zat dat hij niet normaal kan communiceren met mijn Nokia BT carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matvkeulen schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:37:
Uiteraard, ook hard reset gedaan en daarna inpluggen.
Hij laadt wel op via usb, maar geen verbinding. Heb nu ook niet meer dat als ik hem inplug, dat xp aangeeft dat er een usb apparaat aangesloten is.
Kan ik iets doen met compoorten ofzo?
Je moet wel de driver van de bijgeleverde CD ook installeren. Het beste is dus dat je de versie AS installeert die meekomt op die CD. Dat wordt nog weleens vergeten.

Je zult nu moeten deinstalleren volegsn de methode die in een van deze faqs beschreven staat.

Dan plug je die s100 achterin je PC. De hardware wizard start vind een nieuw app. Jij drukt op annuleren als hij vraagt om dat ding te installeren en roept de setup van AS vanaf die CD aan. Zo moet het dan gaan werken.

Anders loopt je de kans hopeloos in de problemen te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Nou ik heb deze geprobeerd, maar mijn MDA raakt er helemaal van in de war. vast lopen etc. Dus dat was er snel weer af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:36

Mex

Dandelion schreef op zondag 05 maart 2006 @ 03:44:
[...]

Nou ik heb deze geprobeerd, maar mijn MDA raakt er helemaal van in de war. vast lopen etc. Dus dat was er snel weer af...
Heeft bij mij altijd prima gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

gebruik versie 1.0.1.2

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik heb even een vraag over de hard-reset van mijn mda compact. ik heb deze al bijna 2 jaar, en ik wil graag weten of ik deze hard-reset ongedaan kan maken, ik heb het namelijk al 2 keer megeemaakt dat ik hem wilde soft resetten, en toen perongelijk de hard reset knop induwde. nu is dit weer het geval, maar nu is dit gebeurd nadat ik op vakantie ben geweest en niks heb kunnen backuppen op een sd-kaart of op een laptop/pc. dus nu stonden alle foto's en filmpjes op het interne geheugen en ben ik ook meteen mijn hele agenda kwijt met allemaal afspraken.

dus mijn vaag is: kan ik na een hard reset nog terug naar mijn oude instellingen? ik heb hem meteen uitgezet toen ik het scherm zag om het scherm uit te lijnen. dus hij heeft nog niets geinstalleerd. daarnaa is hij niet meer aangeweest.

t-mobile kon mij hier niet mee verder helpen, maar de technische dienst was vandaag ook niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Laatst online: 02-10 20:35
Markstund, je bent helaas alles kwijt. Het is gewoon niet mogelijk om data terug te halen. Het is technisch gezien wel mogelijk, maar met de bestaande software gewoon niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zie je maar weer eens hoe belangrijk een backup is!:D Dus wees niet te lui om er eentje te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat nogal moeilijk als ik op vakantie zat en er niks voor bij had, daarom post ik dit nu ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Active Sync kun je bestanden met je pc en pda laten synchronizeren. Niet alleen de calender zooi enzo maar ook bestanden. Weet iemand of je Active Sync zo kan instellen dat het ook bestanden op de storage card kan synchronizeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:58
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 23:33:
Via Active Sync kun je bestanden met je pc en pda laten synchronizeren. Niet alleen de calender zooi enzo maar ook bestanden. Weet iemand of je Active Sync zo kan instellen dat het ook bestanden op de storage card kan synchronizeren?
oeps, verkeerd gelezen.

[ Voor 17% gewijzigd door rclahsen op 06-03-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 09:44
Shit hé, batterijklepje is kapot. Valt er elke minuut af waarna het toestel zich reset.
Ik wil hem dus opsturen naar Qtek ter reparatie, maar lees op het forum van hen berichten van mensen die hun s100 al meer dan 5 weken kwijt zijn. Bah, heb ze net gemaild of er geen andere oplossing is, hoop dat ze me niet teleur stellen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand nog een programma om de button lock van je pda te verbeteren? dus om niet alleen je pda te locken met je power-knop, maar ook met andere toetsencombinaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:26

PnD

like in Pinda ^_^

Denk ook niet dat het batterijklepje onder garantie valt omdat dit door vallen e.d. komt?
Mijn gaat ook redelijk makkelijk open als ik hem uit mijn broekzak haal e.d., maar heb er een heel dun plakbandje overheen zitten nu..

Vindt het toestel qua degelijkheid zowiezo niet echt geweldig, geluid wordt steeds slechter e.d. en ook is ie wat gammel na bijna een jaar gebruik..

FlorisB jij zoek het programma uit de startpost Mortsaver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb 'n vraagje watbetreffende m'n email.

Ik maak gebruik van Orange World en vroeg me af of ik
er voor kan zorgen dat wanneer ik 'n emailtje krijg via hotmail
of gmail ik 'n popupje krijg ofzo waardin staat van wie de email komt en wat 't onderwerp is.

Ik maak gebruik van 2 verbindingen:
-een verbinding waarbij ik 2 mb data per maand heb --> deze gebruik ik om te chatten
-een verbinding waarmee ik gewoon de rest van de sites bekijk (hierbij heb ik de porten enzo veranderd dus zodoende kan ik onbeperkt op internet rondsurfen)

Hoe zorg ik er nu dus voor dat ik 'n pop-upje krijg via de 2e verbinding (gratis dus)
waarin dus te zien is dat ik 'n email heb ontvangen. Zal best makkelijk zijn maar ik
ben echt 'n n00b qua email-gebied op m'n ppc. Voor de rest weet ik er veel vanaf,
maar qua email dus werkelijk niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een mogelijkheid om op de spv m500 windows mobile 2005 te installeren?

Zoja waar kan ik dat vinden en of informatie over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:26

PnD

like in Pinda ^_^

Informatie hierover kan je niet vinden, omdat dit niet mogelijk is.
Komt door hardware matige verschillen dacht ik..

@CLB:

Ik krijg niet eens email verzonden met mijn gmail. Zegt altijd dat hij de server niet kan vinden zodra ik probeer te verzenden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 09:44
PnD schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:18:
Denk ook niet dat het batterijklepje onder garantie valt omdat dit door vallen e.d. komt?
Mijn gaat ook redelijk makkelijk open als ik hem uit mijn broekzak haal e.d., maar heb er een heel dun plakbandje overheen zitten nu..

Vindt het toestel qua degelijkheid zowiezo niet echt geweldig, geluid wordt steeds slechter e.d. en ook is ie wat gammel na bijna een jaar gebruik..

Toestel is degelijk gebruikt, dus het komt niet door eventueel vallen ofzo.
Kreeg net een mailtje dat ik gewoon hun support lijn moest bellen, leuk hoor, krijg je weer zown standaart leut. Maar goed, toch maar even bellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ PnD: Over Gmail heb je idd gelijk, kan k ook nooit versturen daarom gebruik ik ook hotmail om te sturen!

Maarja om nu altijd als ik m'n mail wil lezen naar www.gmail.com en www.hotmail.com te surfen.

Er moet 'n maniertje zijn om mij te laten weten dat ik wel of geen emails heb (en zo ja hoeveel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen maar een backup altijd van je PDA.. Ik heb die van mij ook vaak hard gereset.. omdat ik vond dat ie traag liep enzo. had ook geen backup van alle programma's dus moest weer alles opnieuw installen en serials zetten.Nu als ik sychroniseer dan maakt ie gelijk backup ... teven ook backup met sprite naar SD vervolgen op PC zetten. :) . Backup terug zetten duurt maar 5 min ligt eraan wat je erop hebt staan.Me MDA Compact @ T-mobile draait perfect. Mensen die klagen over achter klep of iets dergelijksdie kunnen gewoon niet met spullen omgaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik krijg echt een punthoofd van dat bluetooth tools... Is er geen vergelijkbare software te krijgen ergens...?

Heb m'n carkit geupdate, en die moet nu dus opnieuw toegevoegd worden, alleen zie ik dat instellingenscherm van bluetoothtools elke keer maar 1 seconde voorbij vliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

MikeyMan schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:08:
Ik krijg echt een punthoofd van dat bluetooth tools... Is er geen vergelijkbare software te krijgen ergens...?

Heb m'n carkit geupdate, en die moet nu dus opnieuw toegevoegd worden, alleen zie ik dat instellingenscherm van bluetoothtools elke keer maar 1 seconde voorbij vliegen...
druk DAARNA is op start - todayscreen als 't goed is zie je 't schermpje dan langer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Na het invoeren van de naam bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Al gelukt... Maar hoe moeilijk kan het zijn om een apart instel-proggie ervan te maken...

Bedankt voor de tip though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

MikeyMan schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:33:
Al gelukt... Maar hoe moeilijk kan het zijn om een apart instel-proggie ervan te maken...

Bedankt voor de tip though...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

kameraad die mijn s100 had gekocht zit met een probleempje, dacht ff eerst hier vragen voordat ie aanspraak doet op zn garantie

het lijkt wel alsof de speaker kapot is, tijdens bellen hoor ik hem prima maar hij mij niet. ook het geluid wat je hoort als ie overgaat is foetsie. wat wel raar is dat het afspelen van muziek wel functioneert, dus ook als je tikt op het scherm met de styles hoor je de bekende piepjes.

iemand ?

(reset en master reset heeft niet geholpen)

--

toevoeging : met headset werkt alles wel zoals het hoort

[ Voor 7% gewijzigd door SYQ op 07-03-2006 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 21:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

SYQ schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:46:
kameraad die mijn s100 had gekocht zit met een probleempje, dacht ff eerst hier vragen voordat ie aanspraak doet op zn garantie

het lijkt wel alsof de speaker kapot is, tijdens bellen hoor ik hem prima maar hij mij niet. ook het geluid wat je hoort als ie overgaat is foetsie. wat wel raar is dat het afspelen van muziek wel functioneert, dus ook als je tikt op het scherm met de styles hoor je de bekende piepjes.

iemand ?

--

Dat probleem had ik toen ik de mijne voor de 1e keer RMA-de (heb een Orange M500). Had binnen een week een nieuw toestel, dus dat was wel netjes. Helaas had ook die en de drie toestellen daarna ook problemen, maar die hebben hier niets mee te maken ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand nog een programma om de button lock van je pda te verbeteren? Dus om niet alleen je pda te locken met je power-knop, maar ook met andere toetsencombinaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:02:
Weet er iemand nog een programma om de button lock van je pda te verbeteren? Dus om niet alleen je pda te locken met je power-knop, maar ook met andere toetsencombinaties?
PnD schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:18:

Hij bedoelde natuurlijk Markstund ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Ik wil een 2dehandse S100 kopen. Zijn er bepaalde dingen waar ik op moet letten. Hebben ze bijvoorbeeld bepaalde kwaaltjes.

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:46:

iemand ?

--

Heeft ie dat probleem alleen als hij jou belt of bij iedereen waarmee die belt, en is t een soort "alien-achtig" geluid wat hij hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:53:
Ik heb 'n vraagje watbetreffende m'n email.

Ik maak gebruik van Orange World en vroeg me af of ik
er voor kan zorgen dat wanneer ik 'n emailtje krijg via hotmail
of gmail ik 'n popupje krijg ofzo waardin staat van wie de email komt en wat 't onderwerp is.

Ik maak gebruik van 2 verbindingen:
-een verbinding waarbij ik 2 mb data per maand heb --> deze gebruik ik om te chatten
-een verbinding waarmee ik gewoon de rest van de sites bekijk (hierbij heb ik de porten enzo veranderd dus zodoende kan ik onbeperkt op internet rondsurfen)

Hoe zorg ik er nu dus voor dat ik 'n pop-upje krijg via de 2e verbinding (gratis dus)
waarin dus te zien is dat ik 'n email heb ontvangen. Zal best makkelijk zijn maar ik
ben echt 'n n00b qua email-gebied op m'n ppc. Voor de rest weet ik er veel vanaf,
maar qua email dus werkelijk niets...
Iemand...

Ten tweede:
Is 't mogelijk om 'n eigen gekozen afbeelding te l
aten verschijnen bij 't binnenkomen van 'n smsje?

Ten derde:
Wie weet hoe je met Warfare Incorporated kunt multiplayeren? Gaat dat via Bluetooth of wat?
Is namelijk 'n erg vette game (a la Red Alert) en heeft dus 'n multiplayer mode maar hoe connect je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_22
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:08
CLB schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:07:Ten derde:
Wie weet hoe je met Warfare Incorporated kunt multiplayeren? Gaat dat via Bluetooth of wat?
Is namelijk 'n erg vette game (a la Red Alert) en heeft dus 'n multiplayer mode maar hoe connect je?
volgens mij heb ik een keer ergens gelezen dat dit via bluetooth gaat, lijkt me namelijk nogal duur om het via gprs te doen.

Warfare Inc is zeker een hele vette game voor de ppc, jammer dat ik niet voorbij een level kom, die ene dat je bij die basis moet infiltreren, missie 8, hostile takeover. kom iederen keer tanks tegen |:(

en even over het emailen via gmail icm gprs, bij mij wil ie ook geen emails versturen, wel via hotmail

[ Voor 9% gewijzigd door Marc_22 op 09-03-2006 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:11
Ik heb sinds een aantal weken last van een heel iritant scherm op mijn Qtek S110. Zo moet ik elke dag minimaal 1-2 keer mijn scherm opnieuw uitlijnen (align-screen). Doe ik dit niet, dan is/wordt het toestel onbruikbaar.
Soms gebeurt het zelfs dat ik niet uit het align-screen scherm kom. Ik moet dan eindeloos vaak op die kruisjes klikken, maar er komt dan geen eind aan. Hebben hier meer mensen last van (gehad)? Is dit een software of een hardware probleem? Iemand...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brekelbende
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-09 07:55
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn power button alleen heb ik het ook na een soft-reset en na een hardreset en tevens ook met mijn 'contacts' button (onder de groene). :(

Ik weet wel dat mijn power button werkt want als ik hem lang ingedrukt hou dimt mijn backlight en vice versa.
Het is erg irritant dat ik mijn mobiel niet op standby kan zetten nl. |:(

Iemand ideeen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Flatwhite schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:30:
Ik heb sinds een aantal weken last van een heel iritant scherm op mijn Qtek S110. Zo moet ik elke dag minimaal 1-2 keer mijn scherm opnieuw uitlijnen (align-screen). Doe ik dit niet, dan is/wordt het toestel onbruikbaar.
Soms gebeurt het zelfs dat ik niet uit het align-screen scherm kom. Ik moet dan eindeloos vaak op die kruisjes klikken, maar er komt dan geen eind aan. Hebben hier meer mensen last van (gehad)? Is dit een software of een hardware probleem? Iemand...?
Niemand een idee...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:19
Het lijkt me een hardware defect. Ik zou aanraden om het toestel te RMAen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-09 21:34

Jentae

Houdt van aglets.

Heb ik soms ook weleens met mijn Orange M500 en rom 1.12. Gewoon softresetten, dan is t over.

Snap niet dat sommige mensen denken dat je met RMA'en alle problemen verhelpt. Probeer zelf gewoon iets uit in combinatie met je gezond verstand en 9/10 keer helpt t.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieh
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-09 10:40
ik heb sinds kort een mda compact. Nu heb ik met mbt bluetooth een aantal vragen, waarvoor ik nog geen antwoord heb kunnen vinden

1. klopt het dat de bluetooth configuratie programma minder uitgebreid is als normale windows mobile 2003 pda's?
2. Ik heb een bluetooth oortje (jabra) dat enorm lijkt te kraken in combinatie met TOMTOM en een bluetooth GPS ontvanger (rikaline 6033). echter, ik dan een keer bel is de kraak weg voor de rest van de reis. klinkt dit bekend en/of is er een oplossing voor?
3. is het ook mogelijk om alleen bluetooth aan te zetten zonder dat ik ook de telefoonfunctie aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
arieh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:33:
ik heb sinds kort een mda compact. Nu heb ik met mbt bluetooth een aantal vragen, waarvoor ik nog geen antwoord heb kunnen vinden

1. klopt het dat de bluetooth configuratie programma minder uitgebreid is als normale windows mobile 2003 pda's?
Ja en nee. De meeste (duurdere) PDA's gebruiken de bluesoleil of Widcomm stack. Die zijn over het algemeen beter, omdat ze meer profielen ondersteunen. De Magician heeft de standaard Microsoft bluetooth stack ingebouwd zitten en die is niet zo uitgebreid.

Antwoord op de andere twee vragen: RMAen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 11-03-2006 11:54 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Jentae schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 18:37:
[...]

Heb ik soms ook weleens met mijn Orange M500 en rom 1.12. Gewoon softresetten, dan is t over.

Snap niet dat sommige mensen denken dat je met RMA'en alle problemen verhelpt. Probeer zelf gewoon iets uit in combinatie met je gezond verstand en 9/10 keer helpt t.
Van Qtek kreeg ik ook deze reactie...

Geachte Heer/Mevrouw,

Probeer in eerste instantie de unit een factory reset te geven. Mocht dit geen verbetering geven, download dan deze ROM en installeer die.

- Qtek S100/S110 ROM Update v1.12.550 (ZIP,4.2MB) -

Mocht dat nog geen verbetering geven, dan kunt u uw toestel ter reparatie aanbieden door te bellen naar onze reparatiedienst, bereikbaar op telefoonnummer 0900-MSMOBILE (0900-67662453). U kunt dan een afspraak maken wanneer uw toestel kan worden opgehaald.

Met vriendelijke groet,

Qtek Nederland Support
http://www.qtek.nl

Is dat wat, want als ik op mijn S110 kijk dan zie ik dat al ROM 1.12.550 heb, wat heeft het dan voor nut om nog een keer dezelfde ROM er op te zetten. Geen zin om alle progamma's weer op nieuw te installeren. Ohja, WAT is een factory reset en hoe doe ik dat...?

Device Information
ROM version: 1.12.00 WWE
ROM date: 05/28/2005
Radio version: 1.12.00
Protocol version: 1337.42
ExtROM version: 1.12.550 WWE

[ Voor 3% gewijzigd door Flatwhite op 11-03-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01 13:56

htg

Hoi,

Ik wil graag zo'n soort telefoon hebben en de SPV M600 komt er nu ook aan. Weet iemand wanneer je die kunt kopen bij Orange? Of bij een andere provider zou in quarter van 2006 komen. Ik vind die WLAN mogelijkheden wel gaaf anders moet ik zo'n uitbreiding aanschaffen dus kan ik misschien beter wachten.

Mark

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Het topic van de M600 kun je hier vinden:

HTC Prophet (i-mate JAMin, Qtek S200, SPV M600)

Overigens kun je ook even naar de HTC Wizard kijken welke ook over WiFi beschikt. De verschillen komen echter ook aan bod in het topic waarnaar ik zojuist een link gaf en deze zal ik je dan ook besparen.

[ Voor 43% gewijzigd door Eggy op 12-03-2006 01:07 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01 13:56

htg

Ik had het topic al gelezen. Ik wou het meer naar jullie laten vatten als de opvolger van dit topic. Nou ja ik ga het ook nog ergens anders proberen.

htg

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Awkwarding schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:18:
Ik wil een 2dehandse mda compact kopen. Zijn er bepaalde dingen waar ik op moet letten. Hebben ze bijvoorbeeld bepaalde kwaaltjes.
iemand die een paar bepaalde kwaaltjes weet waar ik rekening mee moet houden? iederen telefoon heeft wel kwaaltjes.. toch

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 22:13

Roy

Hobbies?

Aaargh! Heb vanmiddag m'n I-mate Jam laten vallen! De eerste keer dat ik hem liet vallen, terwijl ik hem al sinds juli vorig jaar heb.
Nu is ie op een houten vloer gevallen, precies op de rechterbovenhoek. Daar zit nu een klein deukje, in eerste instantie dacht ik dat alles nog perfect werkte, maar helaas: het luidsprekertje doet het niet meer! En ook het ledje knippert niet (wel blauw, maar niet groen).
Nu kwam ik er achter dat als ik het volume tijdens een gesprek verander ik wel het 'piepje' hoor, met op de achtergrond de stem van de andere kant. En later kwam ik er achter dat als ik de bovenkant van de telefoon inknijp alles weer goed werkt (ledje en speakertje). Waarschijnlijk zit dus het contactje van die twee dingen los, maar niet helemaal want erg harde tonen komen wel over (zoals het veranderen van het volume).

Ik baal hier echt flink van, kan namelijk bijna niet meer zonder m'n pda :P

Nu heb ik wel een verzekering afgesloten op deze telefoon, ben alleen bang dat als ik hem weg breng, dat ik een ander type telefoon terug krijg (als vervanging, niet als tijdelijke telefoon). En hoe lang zou zo'n reparatie duren? Heeft iemand misschien ervaring met Actua verzekeringen?

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Roy schreef op zondag 12 maart 2006 @ 23:18:
Aaargh! Heb vanmiddag m'n I-mate Jam laten vallen! De eerste keer dat ik hem liet vallen, terwijl ik hem al sinds juli vorig jaar heb.
Nu is ie op een houten vloer gevallen, precies op de rechterbovenhoek. Daar zit nu een klein deukje, in eerste instantie dacht ik dat alles nog perfect werkte, maar helaas: het luidsprekertje doet het niet meer! En ook het ledje knippert niet (wel blauw, maar niet groen).
Nu kwam ik er achter dat als ik het volume tijdens een gesprek verander ik wel het 'piepje' hoor, met op de achtergrond de stem van de andere kant. En later kwam ik er achter dat als ik de bovenkant van de telefoon inknijp alles weer goed werkt (ledje en speakertje). Waarschijnlijk zit dus het contactje van die twee dingen los, maar niet helemaal want erg harde tonen komen wel over (zoals het veranderen van het volume).

Nu heb ik wel een verzekering afgesloten op deze telefoon, ben alleen bang dat als ik hem weg breng, dat ik een ander type telefoon terug krijg (als vervanging, niet als tijdelijke telefoon). En hoe lang zou zo'n reparatie duren? Heeft iemand misschien ervaring met Actua verzekeringen?
Het lijkt mij dat zij in ieder geval een vergelijkbaar model moeten leveren (bijvoorbeeld een K-Jam, ik noem ff wat). Dit staat waarschijnlijk zo in het contract (lees ff de algemene voorwaarden na), omdat mobiele telefoons de neiging hebben om niet altijd leverbaar meer te zijn, na verloop van tijd. ;) Je hoeft geen 3310 als vervanger te accepteren, zeker als juist de PDA-functies voor jou de reden waren om de Jam aan te schaffen.

Maar ga eens informeren bij je verzekeraar! :)

[ Voor 7% gewijzigd door rclahsen op 13-03-2006 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Roy schreef op zondag 12 maart 2006 @ 23:18:

Zelf uitelkaar halen valt reuze mee! Ik denk dat het speakertje van de contacten is afgeschoven.
ftp://xda:xda@xda-develop...ix_earphone_connector.pdf

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 22:13

Roy

Hobbies?

Ik heb net even gebeld met de verzekering, en ik moest gewoon een formuliertje invullen en dan zou het geregeld worden.
Ik kan hem zelf wel gaan openmaken, maar ja, ik heb natuurlijk ook niet voor niets die verzekering.... Het enige probleem is dat er tijdens het vallen de achterplaten van de telefoon zijn afgevallen, en dat de bovenste twee schroefjes iets losgetrokken waren, dus het stickertje met 'void' erop is beschadigt. Heb er wel melding van gemaakt, hoop niet dat ze daar moeilijk over gaan doen.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Roy schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:10:
Ik heb net even gebeld met de verzekering, en ik moest gewoon een formuliertje invullen en dan zou het geregeld worden.
Ik kan hem zelf wel gaan openmaken, maar ja, ik heb natuurlijk ook niet voor niets die verzekering.... Het enige probleem is dat er tijdens het vallen de achterplaten van de telefoon zijn afgevallen, en dat de bovenste twee schroefjes iets losgetrokken waren, dus het stickertje met 'void' erop is beschadigt. Heb er wel melding van gemaakt, hoop niet dat ze daar moeilijk over gaan doen.
Een verzekering zal in dit soort gevallen wel bereidwilliger zijn om mee te werken dan in een situatie waarin jij je telefoon kwijt was geraakt omdat je hem op een terrasje had laten liggen ;) Je betaalt niet voor niets 6-8 euro per maand voor zo'n verzekering!

Volgens mij heeft de 'warranty void' meer betekenis voor de fabrikant. Zij kunnen op grond van de sticker zien of jij aan onderdelen hebt lopen sleutelen. Als dat het geval is, kunnen zij niet meer nagaan of het een fabricagefout is geweest, of dat jij de boel hebt lopen verkloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Ross--
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 16:28

--Ross--

Who's the man?

Hallo,

Ik ben net in het bezit van een Imate Jam pda telefoon met Pocket pc 2003. Ik had er enkele mp3tjes op gezet en dat werkte allemaal goed met media player. Toen even een andere mediaplayer geinstalleerd en even getest maar deze werkte niet zo goed en heb deze dus ook weer gewist.

Nu het probleem:
Als ik nu op een MP3 bestand klik dan zegt hij dat er geen toepassing is aangewezen aan dit soort bestanden. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij deze weer standaard opnieuw opent met Windows media player zoals ie in het begin deed. Ik heb al een soft reset gedaan maar dit bracht geen oplossing.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:07:
[...]

Is 't mogelijk om 'n eigen gekozen afbeelding te
laten verschijnen bij 't binnenkomen van 'n smsje?
Hoe moeilijk kan dit nou zijn? Om 'n plaatje (lees: foto)
te voorschijn laten komen als je 'n smsje krijgt...

Ik heb van alles geprobeerd maar 't lukt me gewoon niet! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu, al weer een paar maanden, de t-mobile MDA compact (qteck s110)
Ik heb de Engelse win mobile 2003 SE er op staan.
Ik wil echter de nederlandse hebben.
Is dit mogelijk.
Zoek me al een paar dagen suf op het net en in deze topic maar kan er niets over vinden.
Ik heb wel begrepen dan win mobile 2005 niet mogelijk is (of is dat iemand wel al gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

voor zover ik weet bestaat er geen Nederlandse 2003 windows-versie

dus dan ben je snel uitgezocht...

En de MDA-compact is geen qtek S110 hoor, maar 'n S100

[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 13-03-2006 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieh
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-09 10:40
arieh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:33:

1. klopt het dat de bluetooth configuratie programma minder uitgebreid is als normale windows mobile 2003 pda's?2. Ik heb een bluetooth oortje (jabra) dat enorm lijkt te kraken in combinatie met TOMTOM en een bluetooth GPS ontvanger (rikaline 6033). echter, ik dan een keer bel is de kraak weg voor de rest van de reis. klinkt dit bekend en/of is er een oplossing voor?
3. is het ook mogelijk om alleen bluetooth aan te zetten zonder dat ik ook de telefoonfunctie aanzet?
ik heb reeds wat workarounds/oplossingen gevonden:
2. als ik ervoor zorg dat eerst het bluetooth oortje en dan pas de GPS met de MDA connect, is er geen storing aanwezig.
3. bluetooth kan worden aangezet door "turn off flight mode" te gebruiken en geen pincode voor de telefoonfunctie te geven (telefon app gewoon afsluiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om een standaard USB GPS muis aan te sluiten op een MDA Compact van T-Mobile?

Het liefst zou ik een schema'tje willen hebben zodat ik het zelf kan maken. Kan TOM-TOM ook met een USB muis overweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TOMTOM geinstalleerd en nu werkt Bluetooth niet meer!! Hoe kan dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

softreset uitgevoerd?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:33
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 08:31:
Weet iemand of het mogelijk is om een standaard USB GPS muis aan te sluiten op een MDA Compact van T-Mobile?

Het liefst zou ik een schema'tje willen hebben zodat ik het zelf kan maken. Kan TOM-TOM ook met een USB muis overweg?
Je kan het aansluitinkje aan de onderkant niet vergelijken met een usb poort op een PC. Dus met een verloopje of iets dergelijks red je het niet.

Je zult echt een BT GPS moeten aanschaffen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Laatst online: 02-10 20:35
Prulleman schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:36:Je kan het aansluitinkje aan de onderkant niet vergelijken met een usb poort op een PC. Dus met een verloopje of iets dergelijks red je het niet.

Je zult echt een BT GPS moeten aanschaffen.
Er zijn overigens wel een heel aantal bekabelde GPS muisjes. Hoe die precies aangesloten worden durf ik je niet te vertellen. Je Magician heeft dan wel een USB-poort, maar het is geen USB-host. Oftewel, je kan er niet zomaal alle USB apparaten met zo'n aansluiting in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de oude doos:

Voor iedereen die TT5 gebruikt samen met een Bluetooth GPS op je MDA compact, hier is de oplossing om je GPS in TomTom 5 aan de praat te krijgen:
1) Download op http://www.bluetooth.jazztel.es/ Pocket Bluetooths tools.
2) Installeer de tool, doe een soft reset. Verwijder je GPS apparaat uit de pair lijst (onder connections-->bluetooth-->devices
3) Laat de GPS opnieuw zoeken en herkennen.
4) Door het Bluetooth tooltje krijg je na het herkennen van de GPS muis een een extra menu.
5) Kies een Com poort druk voor een serial verbinding en druk op okay.
6) Ga dan naar TomTom5 ga naar instellingen van je GPS. (Wijzig voorkeuren, dan 3x naar rechts, dan linksboven Toon GPS-status)
7) Dan stel in, kies Andere kabel-NMEA-GPS, Baudrate 9600, kies de Bluetooth serial Com poort (bij mij was dit 6)
8) Klaar is kees en het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om een MDA compact (Qtek s100) met Windows Mobile 2003 te updaten naar Windows Mobile 2005 (5)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Je bent pas nummer zes-en-veertig die die vraag stelt: nee het gaat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

MikeyMan schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:00:
Je bent pas nummer zes-en-veertig die die vraag stelt: nee het gaat niet...
_/-\o_

Mensen gebruik de search eerst eventjes ofzo.
(en waarom zou je WM 5.0 willen hebben...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

CLB schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:01:
[...]
(en waarom zou je WM 5.0 willen hebben...)
Nou, dat lijkt me evident... Elke keer als ik vergeet m'n mda op te laden ben ik de hele zooi kwijt... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Misschien een tip: de MDA laadt ook op als je hem aan een USB poort van een PC hangt, misschien wist je dat niet. Als ik een keer onverhoopt op een laag accuniveau zit, dan zoek ik even een PC in de buurt op en hang hem er een uurtje aan. Doet wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:44
Wat een uitkomst tegen lege batterijen is is dit.

Ik gebruik dit ding met mijn Mda Pro maar hij past ook op mijn oude Mda Compact. 4 AA's erin en je hebt 6800-9200 Mah bij je. Het mooie is dat je em op je Mda aansluit terwijl-ie in je jas/tas zit en je dus altijd een volle lading hebt.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:07

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Hey, das een chill ding, zo kan ik mn MDA compact makkelijk als mp3/videoplayer in de auto gebruiken, en op vakantie ed... waar haal je zo'n ding in Nederland :)?

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kun je voor dat geld niet gewoon een tweede normale accu erbij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:08:
Kun je voor dat geld niet gewoon een tweede normale accu erbij kopen?
Ja, want als je de accu eruit haalt staat al je data nog op het apparaat... 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door MikeyMan op 17-03-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

MikeyMan schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:12:
[...]

Ja, want als je de accu eruit haalt staat al je data nog op het apparaat... 8)7
Blijkbaar? Ik was laatst in de Orange Shop, even de simkaart gewisseld om iets te testen, en dat ging prima. En zoals je weet, zit de simkaart onder de accu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Ja de accu kun je eruit halen. Je hebt een backup batterij waarmee je ongeveer 30 minuten zonder accu kan zitten. Daarna ben je wel al je data kwijt als je niet een nieuwe accu erin hebt gedaan.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nou, die van mij reset al als ik het klepje eraf haal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Misschien is je backup batterij stuk of leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Laatst online: 07-09-2024
Nee dat klopt als ik mijn klepje eraf haal gebeurd dat ook. Dat is normaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Maar jongens jullie krijgen toch geen hard reset als je de batterijcover eraf haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-09 21:34

Jentae

Houdt van aglets.

Zolang de accu via de contactpuntjes in de casing blijft, dan niet...

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:07

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Nou.. vandaag viel mn MDA Compact lekker op de tegels.. mn achterklepje vloog eraf, accu eruit, sd-kaart eruit.. en ik was net een filmpje aan het kijken :?... ik dacht echt van.. nee!! Gelukkig mankeerde die niks op een klein krasje na... dus nee hij wordt niet direct hard gereset als je de accu uit je tel haalt...

Ik vind het overigens niet handig om een accu te wisselen tijdens een filmpje kijken/mp3's luisteren of gamen :)... wat dus met dat apperaatje wel kan.. want dan stop je dat ding er gewoon in je USB poort van je MDA wanneer de accu onder de 25% gezakt is ofzo, en kan je weer door :), lijkt mij ideaal... Nou nog een winkel in NL :).

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Heb na lang aarzelen een nieuwe telefoon gekocht ipv een verlenging met de M500, gebruik deze nu puur als PDA.

Zijn er meer mensen die dit hebben gedaan? En kan je hem door de telecom zut te verwijderen bv ook sneller maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:10
Nog even over dat resetten na het verwijderen van de klep...

Bij mij is het zo (en volgens mij hoort het zo) dat als je het klepje eraf haalt, de batterij eruit haalt (niet langer dan 30 min) en alles weer in elkaar zet, is er niet meer gebeurt dan een soft reset.

Sterker nog in de anderhalf jaar dat ik de MDA compact in bezit heb is er nog nooit een hardreset uitgevoerd door te weinig energie of het verwijderen van de klep of de batterij...

Een harde reset heb ik EXPRES een enkele keer uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*** ohh k*t .. kzie net dat ik hem in het verkeerde draad heb gezet, hij mag hier weg***

Ik hoor van wel meer mensen dat na verloop van tijd de stylus van de MDA-Vario los gaat zitten..

Hier komt het door:

Afbeeldingslocatie: http://www.jdbgraphics.nl/test/mda_stuq.jpg

Ik denk dat door het inschuiven van de stylus als hij al in je phone zit, er te veel druk op komt waardoor hij doorschiet en het nokje dat normaal in het groefje@stylus valt op het dikke gedeelte komt en daardoor breekt zoals in de foto te zien is..

Ik heb er een stukje van een rubber o-ring achtergelijmd en nu werkt ik weer meukee.

Korte handleiding "hoe open in mn MDA":

1) Haal accu en sim er uit en draai de 2 schroefjes aan de onderkant los

Er zitten rondom een aantal 'klikkers', de truuk is om je bankpasje tussen de 2 helften te wurmen en dan rond om open te ritsen, zo krijg je geen deuken en krassen. (werkt met alle apparaten die zo dicht zitten)

2) Onderaan beginnen en dan langs de kant waar die IR zit naar boven werken tot de helft, dan de andere kant, waar de volumeknop zit, tot de helft doen. Als je hem voor de helft open hebt (tot het klepje over het cam gedeelte), dan moet je eerst dat klepje er op de zelfde manier afhalen, daaronder zitten weer 2 schroefjes waarvan 1 met garantie zegel. (als je voorzichtig bent blijft ie wel heel :) ) en als die schroefjes er uit zijn kunje met je bankpas de laatste klikkers losmaken.

1 van de delen die je dan in je handen hebt is wat je op de pic ziet, en dan naar eigen inzicht fixen :)
en weer in elkaar zetten..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oozie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 13:38
Mensen, het volgende:

Ik heb afgelopen weekend een ADAPT GPS ontvanger gekocht voor mijn MDA Compact. Als navigatiesoftware gebruik ik NaviGon 5. Nu merk ik dat het ontzettend lang duurt voordat ik een bestemming kan opgeven en de route wordt berekend.

Een goede vriend van me heeft dezelfde GPS ontvanger en dezelfde MDA Compact. En bij hem draait het vloeiend!

Nu dacht ik dat het door de ROM update kwam. Daar ligt het dus NIET aan... Beide MDA's zijn identiek, qua ROM en qua installatie op de Storage Card.

Heeft iemand enig idee waar dit door kan komen en hoe dit probleem verholpen kan worden?

(ik dacht zelf dat het door de mini-sd card kan komen, wellicht een nieuwe snellere erin?)

If you see me running, try to catch up

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.