Mag ik dan vragen waar je die vandaan hebt, of zijn die enigszins minder legaal?
De meeste software betreft hier inderdaad betaalde software. Wanneer er trials bestaan kun je deze vaak aantreffen op de sites van de betreffende ontwikkelaars en ook op de sites die deze software verkopen. Een aantal hiervan kun je vinden in de startpost dacht ik en je kunt ook even zoeken met behulp van Google.MikeyMan schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:41:
[...]
Mag ik dan vragen waar je die vandaan hebt, of zijn die enigszins minder legaal?
[ Voor 16% gewijzigd door Eggy op 13-02-2006 16:03 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Iemand een idee of je WM5 op je MDA Compact kunt zetten?
Vervelend.
Wel raar want de MDA Compact II is bijna net hetzelfde maar dan met wifi en mw5 dus je zou denken dat je ook wm5 op je Compact kan zetten.
Wel raar want de MDA Compact II is bijna net hetzelfde maar dan met wifi en mw5 dus je zou denken dat je ook wm5 op je Compact kan zetten.
Zal wel komen door de 128mb geheugen...
Van buiten is die bijna hetzelfde, maar niet van binnen, helaas...ECiftci schreef op maandag 13 februari 2006 @ 18:00:
Vervelend.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Zoals Eggy zegt! Betaalde software.MikeyMan schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:41:
[...]
Je zou idd wel wat moeten betalen, maar 't zijn wel brute games/ progjes
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 13-02-2006 20:49 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
@CLB:
je hebt een nette handleiding gemaakt voor BT AS'en op de s100... maar ik kan in de eerste stap al niet kiezen voor Internet Acces... welke instellingen staan daaronder zodat ik die toch in kan stellen?
want idd, na een gprs verbinding ingesteld te hebben wil AS die gebruiken ipv via bluetooth...
je hebt een nette handleiding gemaakt voor BT AS'en op de s100... maar ik kan in de eerste stap al niet kiezen voor Internet Acces... welke instellingen staan daaronder zodat ik die toch in kan stellen?
want idd, na een gprs verbinding ingesteld te hebben wil AS die gebruiken ipv via bluetooth...
niemand?B-Force schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 01:06:
Heeft iemand al een goed schermbeveilingsprogramma gevonden? Ik had eerst MortSaver, maar die vrat veel te veel batterij...
Bij mij staan daar:Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:11:
@CLB:
Internet Acces
Orange World
Orange MMS
My Work Network
My ISP
(dit waren de standaard instellingen die er al stonden)
Morgen wil ik nog wel ff alle instellingen posten van 'Internet Acces' zodat je dat
profiel zelf kunt aanmaken, maar ik moet nu echt gaan slapen want moet morgen autorijden
@ Eggy: Zou die handleiding van mij, misschien in de TS kunnen verschijnen?
Best wel veel mensen hebben er namelijk al baat bij gehad..?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
@CLB: jo das goed, anders voeg me maar ff toe op msn, praat net zo makkelijk...
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 17:14 ]
Joe gedaan, edit je emailadres ff!
Verwijderd
Dat ligt aan Sprite Backup, d'r zit een bug in waardoor ie je sms instellingen verkloot..ik heb alleen met een hard reset de sms service weer werkende gekregen...je kunt alles backuppen met Sprite, BEHALVE je smsjes! Zij hebben een forum waar 't probleem besproken wordt...PnD schreef op maandag 13 februari 2006 @ 08:42:
Na het terugzetten van een backup van september vorig jaar, ontvang ik geen smsjes meer..
Verzenden en bellen gaat wel goed..
De sms servicenummers zijn ook hetzelfde..
Iemand?
OK, ik heb mn Oasis Media Bluetooth GPS Receiver Navigation pack binnen(= Veripart Universal Car Holder + Oasis BT GPS)
en het werkt perfect
, in de Ford Focus die we hebben zit mn pda netjes net boven mn ventilatie roostertje in het midden van het dashboard, dus belemmert het, het zicht niet
.
en de MDA Compact is dus ook op te laden via die carplug die je bij dat Oasis BT dingetje krijgt
nu alleen mijn vraag, kan ik in die carplug een mini-USB hubje inpluggen
? zodat ik mn MDA compact tegelijk met de GPS muis kan hebben op het stroom?
ik dacht aan deze of deze
denken jullie dat ik dan genoeg power overhoud voor 2 apperaten?
en het werkt perfect
en de MDA Compact is dus ook op te laden via die carplug die je bij dat Oasis BT dingetje krijgt
nu alleen mijn vraag, kan ik in die carplug een mini-USB hubje inpluggen
ik dacht aan deze of deze
denken jullie dat ik dan genoeg power overhoud voor 2 apperaten?
Dat is idd 't probleem! Smsjes zou je kunnen backuppen met Jeyo Mobile Companion werktVerwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:03:
[...]
Dat ligt aan Sprite Backup, d'r zit een bug in waardoor ie je sms instellingen verkloot..ik heb alleen met een hard reset de sms service weer werkende gekregen...je kunt alles backuppen met Sprite, BEHALVE je smsjes! Zij hebben een forum waar 't probleem besproken wordt...
Nou ik heb gemerkt dat dat ook nietCLB schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:12:
[...]
Dat is idd 't probleem! Smsjes zou je kunnen backuppen met Jeyo Mobile Companion werkt
Van lange smsjes slaat hij maar 255 tekens op
Hmm weird werkt hier perfect hoor! Gebruik je wel 'n full-version van Jeyo?Pittie schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:40:
[...]
Nou ik heb gemerkt dat dat ook nietwerkt
Van lange smsjes slaat hij maar 255 tekens opOf te wel ik heb nu een hoop halve smsjes in mn inbox staan
ik heb mn pda nu een maand of 8, maar nu pas tmobile onbeperkt gprs-en gedaan (met mijn abbonement zou dat niet kunnen, maar helpdesk heeft het gewoon geprobeerd, en het werkt
). maar heb ik eigelijk geen firewall nodig? (of virusscanner?)
Dat kan eventueel ja. Werkt de methode uit de HTC Wizard topicstart trouwens niet ook voor de HTC Magician? Ik heb hem even op m'n forum gezet zodat je niet hoeft te zoeken.CLB schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:41:
[...]
@ Eggy: Zou die handleiding van mij, misschien in de TS kunnen verschijnen?
Best wel veel mensen hebben er namelijk al baat bij gehad..?
Deze tutorial dus: http://www.smarter-phones.com/phpBB2/viewtopic.php?t=17
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
hmm, als ik activesync dan wordt mn klok op mn telefoon verzet?? om 15.40 staat ie dan bijvoorbeeld op 0.40 de volgende dag.
Alleen de uren dus....weet iemand hoe die komt en hoe ik er vanaf kom?
Iemand enig idee hoe het bluetooth tools -schermpje op te roepen is zonder het apparaat te verwijderen en opnieuw te detecteren?
In ActiveSync op de PC kun je instellen dat hij de klok op je MDA synchoniseert met de klok in je PC. Misschien staat die verkeerd? En anders heb je wellicht een andere tijdszone ingesteld staan in Windows...?eperon schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:22:
hmm, als ik activesync dan wordt mn klok op mn telefoon verzet?? om 15.40 staat ie dan bijvoorbeeld op 0.40 de volgende dag.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
oooops, op mn pc. terwijl de tijd daarop wel gewoon goed staat, alleen de timezone niet (stond nog op US)
[ Voor 73% gewijzigd door indexample op 15-02-2006 16:38 ]
Als 't goed is op 'start' drukken in de linkerbovenhoek van je ppcMikeyMan schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:23:
Iemand enig idee hoe het bluetooth tools -schermpje op te roepen is zonder het apparaat te verwijderen en opnieuw te detecteren?
Gebruikt er iemand hier Exchange in combie met zijn PDA ???
Zo ja wat is er hier de meer waarde van???
en dan?CLB schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:59:
[...]
Als 't goed is op 'start' drukken in de linkerbovenhoek van je ppc
Dan moet je Pocket BT-tools schermpje weer te zien zijn, waar je opties aan kunt vinken
Nee, niet echt... In welk scherm moet ik op start drukken dan? Vanaf het hoofdscherm? Gebeurt er vrij weing...
Verwijderd
dat deleten en opnieuw detecten vind ik nog niet zo erg, maar net als MikeyMan krijg ik dat BTtools schermpje bijna NOOIT te zien... nu lukt het me bijvoorbeeld al 2 dagen en 200x proberen niet meer... op start drukken werkt niet, op start - today drukken werkt niet... schermpje komt gewoon niet meer ( al 3x opnieuw geinstalleerd, nieuwe versie geprobeerd, toch maar weer 1.0.1.2 en nu nog steeds niks:()
misschien met een makkelijke taskswitcher? wisbar werkt namelijk ook al niet bij mij en zou liever een standalone progje ervoor hebben dan...
EDIT: en als we het over de duivel hebben doet ie het nu ineens wel.. maargoed, volgende x wss niet, dus zoek ook een oplossing!!!
misschien met een makkelijke taskswitcher? wisbar werkt namelijk ook al niet bij mij en zou liever een standalone progje ervoor hebben dan...
EDIT: en als we het over de duivel hebben doet ie het nu ineens wel.. maargoed, volgende x wss niet, dus zoek ook een oplossing!!!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 20:23 ]
Jah, dat is dus precies het probleem... Ben vanmiddag ook een kwartier bezig geweest voordat ik het schermpje eens wat langer dan 1 seconde in beeld had...Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:21:
dat deleten en opnieuw detecten vind ik nog niet zo erg, maar net als MikeyMan krijg ik dat BTtools schermpje bijna NOOIT te zien... nu lukt het me bijvoorbeeld al 2 dagen en 200x proberen niet meer... op start drukken werkt niet, op start - today drukken werkt niet... schermpje komt gewoon niet meer ( al 3x opnieuw geinstalleerd, nieuwe versie geprobeerd, toch maar weer 1.0.1.2 en nu nog steeds niks:()

@ MellieVillie: 1x je schermpje in beeld moet genoeg zijn toch om via BT te internetten!
(ik spreek je vandeweek nog wel op MSN ofzo, heb 't druk, maar komt goed!)
Mjah, maar als je daarna bedenkt dat je ook activesync wilt gebruiken heb je dus een probleem...CLB schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 23:40:
@ MellieVillie: 1x je schermpje in beeld moet genoeg zijn toch om via BT te internetten!
Nee hoor! Als je 1x je ActiveSyncMikeyMan schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 23:41:
[...]
Mjah, maar als je daarna bedenkt dat je ook activesync wilt gebruiken heb je dus een probleem...
selecteert en je gaat op je ppc naar:
-start
-activesync
-tools
dan staat daar 'Connect via BT with ....' omdat je dat 1x geconfigureerd hebt!

Elke x dat je dan zo connect wordt AS automatisch opgestart en kun je via BT internetten
Jah, en als je dat de eerste keer vergeten bent heb je dus een probleem...
Verwijderd
ik dacht trouwens dat ik telkens opnieuw moest connecten via bluetooth menu, totdat het pocketbt schermpje kwam om activesync aan te vinken om dan verbinding te maken, maar als je dat 1x gedaan hebt,
kun je dus gewoon bij activesync en tools altijd kiezen voor je pc...!! beter!!!
hoe zit het dan trouwens met meerdere pc's? komen er in activesync dan meerdere opties of gaat de 1e pc dan wel weg en moet je die wel opnieuw connecten e.d.?
kun je dus gewoon bij activesync en tools altijd kiezen voor je pc...!! beter!!!
hoe zit het dan trouwens met meerdere pc's? komen er in activesync dan meerdere opties of gaat de 1e pc dan wel weg en moet je die wel opnieuw connecten e.d.?
Jaja de wereld is de wonderen nog niet uitVerwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:26:
ik dacht trouwens dat ik telkens opnieuw moest connecten via bluetooth menu, totdat het pocketbt schermpje kwam om activesync aan te vinken om dan verbinding te maken, maar als je dat 1x gedaan hebt,
Over die meerdere pc's heb ik werkelijk geen idee! Heb jij meerdere pc's met BT thuis dan
Verwijderd
uh, ja, verschillende locaties zeg maar...
Heb nu een hele andere vraag, de cover over mijn camera (dus achterklepje boven) zit beetje speling op dus mijn stylo zit ook iets losser als eerst... hoe verhelp ik dit?
Heb nu een hele andere vraag, de cover over mijn camera (dus achterklepje boven) zit beetje speling op dus mijn stylo zit ook iets losser als eerst... hoe verhelp ik dit?
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 20:20 ]
Verwijderd
Hallo, ben hier nieuw in dit topic..Dus zal me ff voorstellen, de naam is Ezra.
Had een vraagje mbt tomtom op mn mda..
Ik heb deze geïnstalleerd, weer weggedaan en nu staat het tomtom icoon nog steeds in de lijst met programma's! Iemand enig idee hoe deze te verwijderen is?
Had een vraagje mbt tomtom op mn mda..
Ik heb deze geïnstalleerd, weer weggedaan en nu staat het tomtom icoon nog steeds in de lijst met programma's! Iemand enig idee hoe deze te verwijderen is?
Verwijderd
in file explorer naar windows --> start menu --> programs gaan, daar kun je de link verwijderen...
De S200 is uit wat een vette PHONE man die gaan we zeker nemen beter dan die 9100!
http://www.qtek.nl/S200_features.asp
Whoow idd de opvolger!
Gewoon lekker compact dingetje met Wi-Fi
Hopelijk komt er 'n mooie Orange-versie uit!
(en dat Nederlandse Windows pff dat trekt me echt niet)
Gewoon lekker compact dingetje met Wi-Fi
Die komt en heet M600: http://www.pocketinfo.nl/artikel/5264CLB schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:26:
Whoow idd de opvolger!
Gewoon lekker compact dingetje met Wi-Fi![]()
Is feitelijk gewoon de HTC Prophet.
[ Voor 6% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 17-02-2006 11:00 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Real nice!
Had ik me nog niet in verdiept omdat ik nog 'n half jaar moet SPV M500'en!
Had ik me nog niet in verdiept omdat ik nog 'n half jaar moet SPV M500'en!
Vind dat zwart wel erg net moet ik zeggen...
Over de HTC Prophet is inmiddels al een topic:
HTC Prophet (i-mate JAMin, Qtek S200, MDA Compact II)
Misschien een soort van topic-promotie, maar niet mijn insteek om dat te doen. Meer om de boel te scheiden van elkaar
HTC Prophet (i-mate JAMin, Qtek S200, MDA Compact II)
Misschien een soort van topic-promotie, maar niet mijn insteek om dat te doen. Meer om de boel te scheiden van elkaar
Verwijderd
das mooi, die komt rond maart voor orange uit 
in april verloopt mijn abo, had eerst zitte kijken naar de m3000 / mda vario maar die is gewoon te dik.
de m600 is zo op de foto's te zien de perfecte vervanger voor de m500
in april verloopt mijn abo, had eerst zitte kijken naar de m3000 / mda vario maar die is gewoon te dik.
de m600 is zo op de foto's te zien de perfecte vervanger voor de m500
Ben ik weer
Ik heb een probleempje met mijn cookies.. Het suffe is dat ik het probleem in Deel 11 ben tegen gekomen maar nooit een oplossing heb gevonden.
Heb zelf even door mn registry gezocht naar mogelijke cookie settings, maar dit had geen resultaat
[edit]
Ik heb het net bij een collega getest, zelfde telefoon, en bij hem werkt het wel... Ik word helemaal gek hier
Ik heb een probleempje met mijn cookies.. Het suffe is dat ik het probleem in Deel 11 ben tegen gekomen maar nooit een oplossing heb gevonden.
En:PnD schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 00:07:
Ik heb een probleempje met http://pocket.gmailwireless.com/
Ik kan wel inloggen en zie vervolgens ook of er nieuwe mails in mijn inbox zitten, maar als ik die vervolgens wil openen zegt ie dat ik opnieuw in moet loggen of mijn cookie instellingen moet controleren.
Heb cookies als aan/uit gezet, maar blijf het probleem houden..(qtek 1.12 rom)
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Heb het zelfde (op andere websites) In mijn windows\cookies directory zie ik ook alleen een index.dat staan en verder geen cookies.
Heb zelf even door mn registry gezocht naar mogelijke cookie settings, maar dit had geen resultaat
[edit]
Ik heb het net bij een collega getest, zelfde telefoon, en bij hem werkt het wel... Ik word helemaal gek hier

[ Voor 6% gewijzigd door MaxxMark op 17-02-2006 13:34 ]
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
De proxy trick kan ik nergens meer vinden heeft iemand voor mij de instellingen nog.
wat betreffende Orange en Orange World?NightForce schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:35:
De proxy trick kan ik nergens meer vinden heeft iemand voor mij de instellingen nog.
www.leukbellen.nl/OrangeWorld
Hmm offline, wacht even

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 18-02-2006 13:13 ]
Verwijderd
Beste mensen,
Ik heb al flink gezocht op het forum, maar kan geen antwoord vinden op een vraag waar ik mee zit:
Binnenkort wil ik een soort imagetank kopen (Vosonic 2160) om tijdens het werk met mijn digitale camera de CF cards te legen.
http://www.vosonic.com/index.php?php_mode=spec&php_itemid=29
Nu heeft dit apparaatje geen LCD scherm waar je de foto's op kan bekijken, maar wel een usb poort en ik heb een Qtek S100 met usb poort...
Mijn vraag is nu of het mogelijk is de foto's op de imagetank te bekijken op het schermpje van de Qtek.
Ben zeer benieuwd!
Ik heb al flink gezocht op het forum, maar kan geen antwoord vinden op een vraag waar ik mee zit:
Binnenkort wil ik een soort imagetank kopen (Vosonic 2160) om tijdens het werk met mijn digitale camera de CF cards te legen.
http://www.vosonic.com/index.php?php_mode=spec&php_itemid=29
Nu heeft dit apparaatje geen LCD scherm waar je de foto's op kan bekijken, maar wel een usb poort en ik heb een Qtek S100 met usb poort...
Mijn vraag is nu of het mogelijk is de foto's op de imagetank te bekijken op het schermpje van de Qtek.
Ben zeer benieuwd!
Verwijderd
Ook niet met een soortgelijk product als dit, maar dan in een SD uitvoering ?? (als dat al bestaat):
http://www.ratocsystems.com/english/products/subpages/cfu1u.html
http://www.ratocsystems.com/english/products/subpages/cfu1u.html
Ik kwam het onderstaande verhaaltje tegen:
op een mda = pda met telefoon kan je iets in de rom zetten (is niet makkelijk te verwijderen) dat als iemand mijn naam verandert er een sms wodt gestuurd naar een nummer (van te voren geprogrammerd) met de nieuwe gegevens.
dus als mijn mda een harde reset krijgt, want er zit een paswoord op, die persoonn dan zijn gegevens op de mda zet er op het moment dat er een sim kaart in gaat er een sms naar mij gaat met de naam en eventueel ingevoerde adres gegevens. kan ik ff lags gaan om mijn mda terug te halen en meteen een bloning te geven voor het eerlijke retourneren.................
weet iemand welk programma je hiervoor gebruikt?
op een mda = pda met telefoon kan je iets in de rom zetten (is niet makkelijk te verwijderen) dat als iemand mijn naam verandert er een sms wodt gestuurd naar een nummer (van te voren geprogrammerd) met de nieuwe gegevens.
dus als mijn mda een harde reset krijgt, want er zit een paswoord op, die persoonn dan zijn gegevens op de mda zet er op het moment dat er een sim kaart in gaat er een sms naar mij gaat met de naam en eventueel ingevoerde adres gegevens. kan ik ff lags gaan om mijn mda terug te halen en meteen een bloning te geven voor het eerlijke retourneren.................
Zou best kunnen, maar niet bij de Magician/Qtek/MDA Compact/M500...
Die draait op Windows Mobile 2003, harde reset => alles kwijt, inclusief geinstalleerde programma's.
Die draait op Windows Mobile 2003, harde reset => alles kwijt, inclusief geinstalleerde programma's.
Eer aan je korf (haha)
Behalve de ROM dus. Verhaal klopt wel, je moet alleen zelf een nieuwe ROM compilen oid denk ik.Jentae schreef op zondag 19 februari 2006 @ 04:44:
Zou best kunnen, maar niet bij de Magician/Qtek/MDA Compact/M500...
Is het mogelijk om via PIT van T-mobile online muziek te luisteren? En zo ja, waar... sites...
Ik zag overigens in een post dat iemand S110 ??? schrijft.... .Dit toestel S110 heb ik ook, gewoon de S100 maar dan met 128mb geheugen.
Hoe zoek je alweer in een compleet topic? (alle pagina's van het topic in een keer laden door middel van het wijzigen van de url (paginanr))
Ik zag overigens in een post dat iemand S110 ??? schrijft.... .Dit toestel S110 heb ik ook, gewoon de S100 maar dan met 128mb geheugen.
Hoe zoek je alweer in een compleet topic? (alle pagina's van het topic in een keer laden door middel van het wijzigen van de url (paginanr))
[ Voor 24% gewijzigd door ruud2all op 19-02-2006 15:55 ]
Ten eerste kun je natuurlijk alle radio zenders streamen die dit aanbieden op hun site.ruud2all schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:54:
Is het mogelijk om via PIT van T-mobile online muziek te luisteren? En zo ja, waar... sites...
Wat ook 'n aanrader is is www.pandora.com (ook voor normale pc's!) Hier voer je dan 'n paar artiesten in en dat pandora zoekt automatisch allerlei artiesten van dat genre enzo. Heel erg cool.
Wil je bijvoorbeeld je films, foto's en mp3'tjes die thuis op je computer staan altijd 'bij je hebbben' dan moet je je is gaan verdiepen in orb! (www.orb.com) Dat is werkelijk meisterlijke shit
Zijn er mensen bij wie een SanDisk 2GB SD kaartje (geen ultra dus) het WEL doet in de MDA Compact ?
Als ik het kaartje in de sleuf stop, vraagt ie of ik hem wil formatteren.. Na een succesmelding blijft de storage card vervolgens onzichtbaar voor explorer, pocket mechanic, SPB Pocket Plus, StorageTools, etc.
In mijn cardreader doet ie het overigens prima....
Als ik het kaartje in de sleuf stop, vraagt ie of ik hem wil formatteren.. Na een succesmelding blijft de storage card vervolgens onzichtbaar voor explorer, pocket mechanic, SPB Pocket Plus, StorageTools, etc.
In mijn cardreader doet ie het overigens prima....
dat orb is vet!CLB schreef op zondag 19 februari 2006 @ 17:01:
[...]
Ten eerste kun je natuurlijk alle radio zenders streamen die dit aanbieden op hun site.
Wat ook 'n aanrader is is www.pandora.com (ook voor normale pc's!) Hier voer je dan 'n paar artiesten in en dat pandora zoekt automatisch allerlei artiesten van dat genre enzo. Heel erg cool.
Wil je bijvoorbeeld je films, foto's en mp3'tjes die thuis op je computer staan altijd 'bij je hebbben' dan moet je je is gaan verdiepen in orb! (www.orb.com) Dat is werkelijk meisterlijke shit
Heb orb enkele weken geleden getest... maar ging niet lekker, te vaak dat de server thuis opnieuw moest worden opgestart.
Qua muziek streamen, ben ik nu aan het luisteren via pocket music player.... via shoutcast.com is vanalles te beluisteren. Of je alle muziekstations kunt streamen weet ik niet, ik krijg het toch niet zo ver om 538 te luisteren.
Tips zijn welkom....
Qua muziek streamen, ben ik nu aan het luisteren via pocket music player.... via shoutcast.com is vanalles te beluisteren. Of je alle muziekstations kunt streamen weet ik niet, ik krijg het toch niet zo ver om 538 te luisteren.
Tips zijn welkom....
Idd gewoon films streamen als je in de trein zit ofzo. Whaha
Verwijderd
Bij de tutorials zag ik dat je de qtec rom kan flashen op je mda, alleen kan ik die niet downloaden omdat mijn imei niet wordt geaccepteerd heeft iemand een andere link?
Onderbouwen, waarom is die beter? Lijken technisch nogal op elkaar.Smattie schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:11:
De S200 is uit wat een vette PHONE man die gaan we zeker nemen beter dan die 9100!![]()
*...Kick...*
Of kan mij vertellen waarom ik het wel of niet zou moete gebruike??0Burner0 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:41:
[ Voor 14% gewijzigd door 0Burner0 op 20-02-2006 23:41 ]
Hallo
Ik krijg de hele tijd een notificationerror als ik mn mda aan zet..
Cannot execute /storeagecard/tomtom/mobile/2005/tomtom/ttgpseng.exe
Nu is dit bestand allang weg en staat nergens meer op mn telefoon maar hoe krijg ik die error weg ??
alvast bedankt...
Nu is dit bestand allang weg en staat nergens meer op mn telefoon maar hoe krijg ik die error weg ??
alvast bedankt...
Verwijderd
Ze zijn technisch identiek, heb ze beiden op mijn bureau liggen nu.Gadgeteer schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:28:
[...]
Onderbouwen, waarom is die beter? Lijken technisch nogal op elkaar.
Het verschil:
9100:
Stereo Speakers
1.3 Mpx camera
mini-sd
uitschuifbaar toetsenbord
s200:
Mono Speaker
2.0 Mpx camera
geen toetsenbord
sd/mmc
Al met al als ik moet gaan vergelijken heb ik toch liever de wizard, aangezien het een kwestie va ntijd is voordat daar ook 4 en zelfs 8 gb kaartjes voor zijn, en stereo geluid bevalt me wel beter, de geluidskaliteit is ook zeer goed te noemen!
Wat me alleen verbaast is waarom er in de 9100 een 1.3 Mpx camera zit, maar goed, waar je dat ding voor gebruikt voldoet ie perfect, als je toch wat vaker foto's maakt pak je toch wel een fototoestel.
Verwijderd
de S200 is volgens de Benchmark sneller dan de 9100 (vraag me niet waarom) en heeft en 2 Mpix camera. Voor de rest identiek. heb zelf de JAMin van i-mate, zelfde als de S200Gadgeteer schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:28:
[...]
Onderbouwen, waarom is die beter? Lijken technisch nogal op elkaar.
Hey even een vraag, weet iemand een irc programma voor op de s100/s110?
ik heb ff gezocht maar kan eigenlijk niets relevants kunnen vinden. google blaat russisch als ik em dat vraag en got vind alleen maar toestel eigenschappen CSD (Circuit Switched Data, ook bekend als GSM-data)
en ik wil gewoon een beetje kunnen irc'en. Kost dit trouwens veel data? kan me dat namelijk niet voorstellen dat dat meer als 20kb per uur zou kosten... iemand een idee?
alaaf
ik heb ff gezocht maar kan eigenlijk niets relevants kunnen vinden. google blaat russisch als ik em dat vraag en got vind alleen maar toestel eigenschappen CSD (Circuit Switched Data, ook bekend als GSM-data)
en ik wil gewoon een beetje kunnen irc'en. Kost dit trouwens veel data? kan me dat namelijk niet voorstellen dat dat meer als 20kb per uur zou kosten... iemand een idee?
alaaf
Verwijderd
bedoel je dit?-Utopist- schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:30:
Hey even een vraag, weet iemand een irc programma voor op de s100/s110?
alaaf
http://pocketirc.com/
op pagina 1 gevonden.
Wat je kan proberen is naar today gaan en daar de tap tomtom uit zetten anders ff een hard reset doen. En alles ff opnieuw installeRemco Tr schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:01:
Hallo
alvast bedankt...
Ik ben zo'n eigenwijze linux gebruiker, en heb helaas nog geen manier gevonden om mijn MDA Compact met linux te syncen. Dat is lastig, maar nu dacht ik: aangezien ik wel een verbinding op kan zetten met de MDA, kan ik misschien de contacten en de calendar files gewoon kopieren. Als ik de contacten zou kunnen exporteren als csv kan ik misschien een eind komen. Van de desktop computer naar te MDA werkt dat. Maar ik kan niet vinden waar die contacten nou opgeslagen worden, iemand enig idee?
Dandelion, SyncCE werkt toch goed tegenwoordig?
dankjewel!Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:44:
[...]
bedoel je dit?
http://pocketirc.com/
op pagina 1 gevonden.
Klopt helemaal, je moet even op het xda developers forum kijken voor meer info. Ik vind het zelf te veel moeiteeperon schreef op zondag 19 februari 2006 @ 01:08:
Ik kwam het onderstaande verhaaltje tegen:
Wel jammer dat er geen ingebouwde gps ontvanger in zitSmattie schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:11:
De S200 is uit wat een vette PHONE man die gaan we zeker nemen beter dan die 9100!

[ Voor 14% gewijzigd door SaN op 24-02-2006 00:14 ]
mja, ik ben daar mee bezig geweest, maar toch lukt me dat niet. Ik heb http://sourceforge.net/ma...id=9562091&forum_id=15200 gebruikt als how to, maar bij punt 3 loopt de hele boel vast, want ik krijg de volgende fout melding:Jainoxi schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:54:
Dandelion, SyncCE werkt toch goed tegenwoordig?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| root@adam:/home/dandelion/konnector# ./bootstrap This Makefile is only for the CVS repository This will be deleted before making the distribution *** Creating acinclude.m4 *** Creating list of subdirectories *** Creating configure.in *** Creating aclocal.m4 *** Creating configure configure.in:1: error: m4_defn: undefined macro: _m4_divert_diversion aclocal.m4:11417: SYNCE_CHECK_RRA is expanded from... configure.in:1: the top level autom4te: /usr/bin/m4 failed with exit status: 1 make[1]: *** [cvs] Error 1 make: *** [all] Error 2 |
Zegt jou dat iets misschien? (Of weet je een anderen cq betere howto?)
Verwijderd
Heb mijn Qtek s100 nu een maandje of wat, tot voor kort absoluut geen trammelant mee gehad.
Onlangs heb ik echter een harde reset uitgevoerd en het probleem is nu dat ie mijn Bluetooth niet meer vindt. Er is geen enkele mogelijkheid om m weer in te schakelen.
Ik heb al een tijd de overige delen van dit topic doorzocht naar een oplossing, maar kan het niet vinden.
Iemand een oplossing?
Onlangs heb ik echter een harde reset uitgevoerd en het probleem is nu dat ie mijn Bluetooth niet meer vindt. Er is geen enkele mogelijkheid om m weer in te schakelen.
Ik heb al een tijd de overige delen van dit topic doorzocht naar een oplossing, maar kan het niet vinden.
Iemand een oplossing?
Leg 't is beter uit, want dit komt heus wel goed!Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 15:54:
Heb mijn Qtek s100 nu een maandje of wat, tot voor kort absoluut geen trammelant mee gehad.
Iemand een oplossing?
Wat bedoel je met 'hij vindt m'n Bleutooth niet meer' ?
Staat er rechtsonder geen icoontje meer? Kun je geen files meer 'beamen'
even iets preciezere uitleg, zou in deze case wel handig zijn!!
Verwijderd
Ik wilde mijn headset weer even koppelen na de reset.CLB schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:54:
[...]
Leg 't is beter uit, want dit komt heus wel goed!
Wat bedoel je met 'hij vindt m'n Bleutooth niet meer' ?
Staat er rechtsonder geen icoontje meer? Kun je geen files meer 'beamen'
even iets preciezere uitleg, zou in deze case wel handig zijn!!
In het Bluetoothmenu met de opties "Turn on Bluetooth" en daaronder "Make the device discovarable to other devices", geeft ie direct de volgende foutmelding aan:
"There is no Bluetooth hardware installed on this device"
Ik krijg geen mogelijkheid om 1 van de 2 aan te vinken. Moet ik hiervoor weer één of andere cab installeren? En zo ja, waar kan ik deze vinden?
bvd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 20:19 ]
Ff soft-reset doet het hem dan meestal wel...
O idd heb je dat probleempje, dat is niet zo heel erg!
Gewoon 'n softresetje moet helpen, heb ik ook vaker meegemaakt namelijk! Succes
Verwijderd
Heeft er al iemand via bluetooth een snelle internet verbinding gekregen? Ik kan wel internetten en msnen, maar streaming media is niet mogelijk... misschien dat iemand een manier gevonden heeft om via PAN een verbinding te krijgen, dus zonder Activesync? Ik heb namelijk ergens gelezen dat activesync via BT alleen via seriele poort gebeurt, en dus de snelheid gelimiteerd wordt.
Ik begrijp nie tveel van je PAN-talk enzo, maar je zou www.orb.com eens kunnen bezoeken om dingen te streamen? Deze 'dingen' zijn dan films/ mp3tjes of foto's die op je thuiscomputer staan!?Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:13:
Heeft er al iemand via bluetooth een snelle internet verbinding gekregen? Ik kan wel internetten en msnen, maar streaming media is niet mogelijk... misschien dat iemand een manier gevonden heeft om via PAN een verbinding te krijgen, dus zonder Activesync? Ik heb namelijk ergens gelezen dat activesync via BT alleen via seriele poort gebeurt, en dus de snelheid gelimiteerd wordt.
Verwijderd
MikeyMan schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 20:20:
Ff soft-reset doet het hem dan meestal wel...
Het blijft aparte techniek...Had hiervoor al een aantal keer een soft-reset gedaan, maar 't schijnt opeens weer te werken...Thanx anyway!CLB schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 20:24:
O idd heb je dat probleempje, dat is niet zo heel erg!
Verwijderd
Dat je bluetooth af en toe niet herkend wordt ligt aan de versie
van je rom, doe 'm maar updaten naar 1.13
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=32274
Streamen over bluetooth gaat prima, maar je moet wel een
andere versie erop zetten:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=33532
van je rom, doe 'm maar updaten naar 1.13
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=32274
Streamen over bluetooth gaat prima, maar je moet wel een
andere versie erop zetten:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=33532
Als iemand een goede headset zoekt, moet je deze nemen. Hij is echt goed
http://cgi.ebay.nl/ORIGIN...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Daar sluit ik me bij aan, deze headset is echt een must. Veel beter dan die gare witte. Ik gebruik hem al maanden en ik kan niet meer zonder!A_to_the_S schreef op maandag 27 februari 2006 @ 11:43:
Als iemand een goede headset zoekt, moet je deze nemen. Hij is echt goed
Whoow dat is wel mooi, zo'n SE-headset voor 10 eu's!
Even kijken hoe dat allemaal werkt, want ik heb nog nooit Ge-Ebay'ed!
Even kijken hoe dat allemaal werkt, want ik heb nog nooit Ge-Ebay'ed!
Nou 'n SE-headset voor 15 euro heb ik nog nergens gezien, anders had ik 'm zeker gekocht!
Toen ik m'n SE K700i headset wilde vervangen moest ik 39,95 betalen
Toen ik m'n SE K700i headset wilde vervangen moest ik 39,95 betalen
Nou, ik heb "stad en land" afgezocht en hem nergens kunnen vinden.Roelant schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:02:
Voor 'n paar euro meer kun je die waarschijnlijk ook wel bij de lokale telecomboer halen.
Toen de fysieke wereld mij niet kon helpen zocht ik verder in de virtuele. En dit is de enige seller die hem verkoopt op eBay en volgens mij de ook echt de enige op het internet.
Pas trouwens wel op dat je niet deze koopt:
http://cgi.ebay.nl/ORIGIN...32973QQrdZ1QQcmdZViewItem
Dat is degene zonder 2.5mm maar met zo'n SE-plug
Ik baal er eigenlijk best van dat deze niet op de MDA past, hij is veel mooier:
http://cgi.ebay.nl/SonyEr...32973QQrdZ1QQcmdZViewItem
Naja!!!
Deze is van de zelfde verkoper en deze kost 23,99, die hierboven kost 9,99:
http://cgi.ebay.nl/SonyEr...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
[ Voor 50% gewijzigd door A_to_the_S op 28-02-2006 09:06 ]
Die laatste van 23,99 is 'n andere headset
Zou inderdaad logisch zijn, maar ik zie niet wat er anders is. behalve dat er bij die van 23,99 "Originalverpackt" staat en bij die van 9.99 "ohne Originalverpackung"
Eerste dag op het forum dus allereerst een welgemeend goedenavond aan jullie allen.
Ben benieuwd of jullie kunnen helpen. Sinds gisteren heb ik de s100 in mijn bezit. Nou wil ik deze via usb syncen met de pc. Dit werkt helaas niet. XP herkent hem als "onbekend apparaat". Er kan geen verbinding gemaakt worden.
De volgende dingen heb ik zonder resultaat geprobeerd:
- nieuwste versie activesync downloaden
- zoeken naar stuurprogramma's via google
Wat zie ik hier over het hoofd?
Ik heb XP sp2 trouwens.
Ben benieuwd of jullie kunnen helpen. Sinds gisteren heb ik de s100 in mijn bezit. Nou wil ik deze via usb syncen met de pc. Dit werkt helaas niet. XP herkent hem als "onbekend apparaat". Er kan geen verbinding gemaakt worden.
De volgende dingen heb ik zonder resultaat geprobeerd:
- nieuwste versie activesync downloaden
- zoeken naar stuurprogramma's via google
Wat zie ik hier over het hoofd?
Ik heb XP sp2 trouwens.
[ Voor 5% gewijzigd door matvkeulen op 28-02-2006 20:37 . Reden: sp2 vergeten te melden ]
Dit topic is gesloten.