HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 12

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.202 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:41

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tis sowieso raar... Vroeger had ik een menuutje waarin ik vanalles in kon stellen... Maar dat venstertje kan ik nu met geen mogelijkheid meer vinden... Iemand enig idee?

heb het over het volgende venster:

Afbeeldingslocatie: http://support-uk.tomtom.com/rnt/rnw/img/enduser/sup_uk_btsetup_54_4.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:01

Neoz

Neoz & Hobbes

De mijne is nu voor de 3e keer terug :(
Weer het speakerprobleem en ook hadden ze de achtercover (bij de camera zeg maar) niet goed erop gedaan. En zat er een lelijke kier.

Krijg nu een nieuwe van T-mobile of een X bedrag

Is het verstandig om een MDA Vario te nemen of is dat helemaal niks. Ben er wel klaar mee nu...

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 22:17
Als je de laatste update van TT draait heb je helemaal geen problemen meer met BT. Hoef je ook geen fratsen uit te halen. Pairen, BT GPS, en in TT kiezen voor andere GPS op com5.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 21:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Neoz schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:47:
De mijne is nu voor de 3e keer terug :(
Weer het speakerprobleem en ook hadden ze de achtercover (bij de camera zeg maar) niet goed erop gedaan. En zat er een lelijke kier.

Krijg nu een nieuwe van T-mobile of een X bedrag

Is het verstandig om een MDA Vario te nemen of is dat helemaal niks. Ben er wel klaar mee nu...
Ik heb het ook gehad, met de SPV M500 van Orange. Eerste terug, daar kon je plotseling niet meer mee bellen. Nieuwe gekregen, de dag later terug van de externe knoppen werkten niet (Waren wel ingesteld) en de touchscreen deed vreemde dingen (ik tap, denkt dat ding dat 'ie lang ingedrukt wordt). Derde toestel gekregen (zat steeds een week zonder), daar zat ook de kap achter er niet goed op, dikke kier inderdaad.

Weer een week later toestel nummer vier, die gebruik ik voorlopig maar die heeft wel een dode pixel dus die gaat ook terug. Heb van Orange (na zeuren) een maand abonnementsgeld als korting gekregen, ter compensatie. Dat dan weer wel.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
MikeyMan schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:44:
Tis sowieso raar... Vroeger had ik een menuutje waarin ik vanalles in kon stellen... Maar dat venstertje kan ik nu met geen mogelijkheid meer vinden... Iemand enig idee?

heb het over het volgende venster:

[afbeelding]
Dan had je de Widcomm Bluetooth Stack. Deze zit standaard niet op de Magician: deze heeft de standaard Windows Stack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:57
Pittie schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:21:
[...]

okej, dan ga ik dat morgenaaf maar eens proberen ;)

***edit***
Dit heeft niets opgeleverd helaas...
Dan moet ik het maar nog eventjes zonder doen, komende week moet ik toch een formatje gaan uitvoeren, misschien werkt het daarna wel weer
Inmiddels de format uitgevoerd, ja het heeft iets langer geduurd dan verwacht :P
maar goed, na een clean format en na een hard-reset van mn mobiel werkt het eindelijk weer, ik heb nu dus weer mijn emails op m'n ppc staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:58:
Voor iedereen die TT5 gebruikt samen met een Bluetooth GPS hier is de oplossing om je GPS in TomTom 5 aan de praat te krijgen:
1) Download op http://www.bluetooth.jazztel.es/ Pocket Bluetooths tools.
2) Installeer de tool, doe een soft reset. Verwijder je GPS apparaat uit de pair lijst (onder connections-->bluetooth-->devices
3) Laat de GPS opnieuw zoeken en herkennen.
4) Door het Bluetooth tooltje krijg je na het herkennen van de GPS muis een een extra menu.
5) Kies een Com poort druk voor een serial verbinding en druk op okay.
6) Ga dan naar TomTom5 ga naar instellingen van je GPS. (Wijzig voorkeuren, dan 3x naar rechts, dan linksboven Toon GPS-status)
7) Dan stel in, kies Andere kabel-NMEA-GPS, Baudrate 9600, kies de Bluetooth serial Com poort (bij mij was dit 6)
Klaar is kees en het werkt!
Thanks man! dat was hem... Werkt als een tiet icm een Parrot CK3300 carkit!
Gemiddeld 7 satellieten...

Alleen is dat extra menuutje niet echt consistent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik vamiddag niets vermoedend door de gangen van mijn studiecomplex wandelde werd ik op een kruispunt totaal verrast door een medestudent die verblind van paniek op zoek was naar zijn reeds gestarte college. Ik zag hem net zo min aankomen als hij mij en daardoor kwamen wij met elkaar in botsing waardoor ik mijn evenwicht verloor en op de harde tegelvloer terecht kwam. Ik meende een krakend geluid uit mijn broekzak te ontwaren maar door de op dat moment ongemakklijke situatie besteedde ik daar weinig aandacht aan. Na een schichtig "sorry" was de boosdoener weer snel uit het zicht verdwenen en ik vervolgde ook mij weg. Toen ik enkele minuten later verlegen zat om een actuele tijdsaanduiding haalde ik mijn prachtige m500 uit mijn broekzak om de daarin geintegreerde klok gade te slaan. Toen ik mijn blik vervolgens op het heldere beeldschermpje wierp voelde ik mijn pupillen verwijden tot ze mijn oogwit aanraakten en het zenuwtrekje waar ik al jaren af was begon mijn linkerooglid plotseling weer parten te spelen, ik herinnerde mij het geluid uit mijn broekzak weer dat momenten geleden mijn gehoorgang had afgelegd. Toen de zwarte gaten in mijn ogen weer normale proporties hadden aangenomen en mijn spartelende ooglid na enkele seconden zijn rust weer vond begon ik te beseffen welk beeld zich ondertussen op mijn netvlies had gebrand; recht op de as van de linker bovenhoek naar de rechter onderhoek van mijn scherm bevonden zich enkele grote en kleine barsten...

Nu even de facts zonder bullshittin:
Na een val zitten er dus enkele ernstige barsten in het scherm van mijn Orange M500. De touchscreen reageert niet meer goed op mijn stylus doordat er nu waarschijnlijk "scherven" scheef zitten die de druk verkeerd doorgeven. Ik heb inmiddels een mail naar Orange verstuurd met de vraag of zij dit kunnen repareren en tegen welke eventuele vergoeding.

Ik ben benieuwd of er hier tweakers zijn die misschien hetzelfde probleem hebben gehad en dit hebben opgelost of mij andere tips kunnen geven hoe hier mee om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Bluetooth tools is ook erg handig als je meerdere PC's hebt om mee te synchriniseren. Echter heb lukt het mij niet met deze tool om bestanden via Bluetooth te versturen(ontvangen lukt wel). Iemand een oplossing?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:59
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 23:28:

Nu even de facts zonder bullshittin:
Na een val zitten er dus enkele ernstige barsten in het scherm van mijn Orange M500. De touchscreen reageerd niet meer goed op mijn stylus doordat er nu waarschijnlijk "scherven" scheef zitten die de druk verkeerd doorgeven. Ik heb inmiddels een email naar Orange verstuurd met de vraag of zei dit kunnen repareren en tegen welke eventuele vergoeding.

Ik ben benieuwd of er hier tweakers zijn die misschien hetzelfde probleem hebben gehad en dit hebben opgelost of mij andere tips kunnen geven hoe hier mee om te gaan.
Je zou het kunnen laten reparen bij PDA techcenter. Kosten zijn rond de 150 euro.

http://www.pdatechcenter.nl/prijslijst.html

Hoop dat je er wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Laatst online: 17-09 13:25
ik kan nergens de orange proxy trick meer vinden alleen nog maar orginele insellingen.
Heeft iemands voor mij nog een werkende link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -OPTICAL-
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:56
Ik heb mijn M500 ingesteld zodat ik een melding krijg wanneer een SMS-bericht verstuurd is. Ik wil deze optie graag uitzetten, zodat ik gebruik kan maken van een ontvangstbevestiging. Het probleem is dat ik de eerste optie niet terug kan vinden. :X
Ik heb het antwoord al gezocht op diverse fora, maar ik kan het niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een s100 (firmware 1.11) met een Brodit active houder (+proclip) ingebouwd in mijn auto. Het ding loopt als een trein zowel in als uit de houder, maar telkens als ik het aparaat uit de houder haal doet ie een soft-reset. Heel vervelend. Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? 't Is niet dat ik het snap.

MMK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds vandaag ook een S100... 2ehands gekocht, ding is supernetjes!!!

nu het volgende... ik wil SNES'en... maar krijg pocketSNES er niet op...

- moet ik ARM of SH3 hebben?
- als ik een van beide uitpak, dan zegt de pc: geen geldige win32 toepassing... dus lukt niet..

wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:22

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
je moet de ARM hebben, en gewoon slepen naar je mobiel, via Activesync...
of op een geheugenkaart zetten...
en daarna openen op je mobiel... op je pc zal die niet werken nee.

[ Voor 24% gewijzigd door BiG-GuY op 26-01-2006 22:56 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik heb een orange m500...(2de hands) eindelijk via bluetooth activesync aan de praat gekregen. via een usb kabel krijg ik hem gewoon niet werkend....
nu heb ik van de orange website de update gedownload....via activesync contact gemaakt, de update opgestart...en dan staat er dat ik moet wachten tot de update klaar is.....ik heb zitten wachten, er gebeurd niks....na enige minuten zie ik dat ik mijn m500 niet meer aan ken zetten...en het enigste wat ik nog een beete kan zien is bovenin USB...en onderaan versie 1.0

als ik de batterij eruit haal en erweer in doet...blijf ik hetzelfde houden....
soft reset werkt niet en een hard reset ook niet

wat moetik doen? heb nu een klein vermoeden dat er helemaal geen besturing systeem er meer inzit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een firmware update moet je altijd via de usb kabel uitvoeren..
probeer toch maar contact te krijgen tussen je pc en pocketpc om dan vervolgens de update opnieuw te draaien... ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

nnndoh schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 23:27:
ik heb een orange m500...(2de hands) eindelijk via bluetooth activesync aan de praat gekregen. via een usb kabel krijg ik hem gewoon niet werkend....
nu heb ik van de orange website de update gedownload....via activesync contact gemaakt, de update opgestart...en dan staat er dat ik moet wachten tot de update klaar is.....ik heb zitten wachten, er gebeurd niks....na enige minuten zie ik dat ik mijn m500 niet meer aan ken zetten...en het enigste wat ik nog een beete kan zien is bovenin USB...en onderaan versie 1.0

als ik de batterij eruit haal en erweer in doet...blijf ik hetzelfde houden....
soft reset werkt niet en een hard reset ook niet

wat moetik doen? heb nu een klein vermoeden dat er helemaal geen besturing systeem er meer inzit :?
Mijn SPV is ook een keer spontaan ermee opgehouden. Beeld uit, reageerde op geen enkele reset meer. Die heb ik toen onder garantie omgeruild voor een nieuwe. Dat er daarna nog drie volgden in vier weken tijd, is een ander verhaal :( blijkbaar zijn het nogal storingsgevoelige apparaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -OPTICAL-
-OPTICAL- schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:53:
Ik heb mijn M500 ingesteld zodat ik een melding krijg wanneer een SMS-bericht verstuurd is. Ik wil deze optie graag uitzetten, zodat ik gebruik kan maken van een ontvangstbevestiging. Het probleem is dat ik de eerste optie niet terug kan vinden. :X
Ik heb het antwoord al gezocht op diverse fora, maar ik kan het niet vinden...
Voorzichtig schopje... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 07:55:
een firmware update moet je altijd via de usb kabel uitvoeren..
probeer toch maar contact te krijgen tussen je pc en pocketpc om dan vervolgens de update opnieuw te draaien... ???
probleem is dus...dat als ik de usb kabel erin heb zitten, ik constant melding krijg van onbekend apparaat....en ik kan hem met geen mogelijkheid anders laten communiceren dan met bluetooth...

nadat ik het opgegeven had heb ik de m500 maar ff laten liggen, op die manier is schijnbaar de batterij opgeraakt en toen ik weer thuis kwam, starte die gewoon weer op.......nu overigens weer niet....wat ik wel weer geleerd heb is dat ik geen 2de handse zal kopen die niet compleet is....omdat de oplader die ik erbij heb gekregen te weinig is om de m500 op te kunnen laden....

en ik twijfel of de usb port op de m500 nog wel goed is...terwijl is wel oplaad als ik hem aan de computer sluit met een usb kabel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap je probleem niet, kan beide gewoon naast elkaar functioneren...

En anders phonealarm van pocketmax gebruiken. Daar kun je het super eenvoudig instellen plus heel veel andere nuttige zaken (zoals profielen ed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -OPTICAL-
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:51:
[...]

Snap je probleem niet, kan beide gewoon naast elkaar functioneren...

En anders phonealarm van pocketmax gebruiken. Daar kun je het super eenvoudig instellen plus heel veel andere nuttige zaken (zoals profielen ed).
Het probleem is dat ik het irritant vind om 2x een alert te krijgen over 1 bericht. Mijn vraag is dus: Hoe zet ik de functie uit dat ik een melding krijg dat mijn bericht verstuurd is. Het permanent aanzetten van een delivery notification is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Laatst online: 29-09 17:25
Ik kom er niet helemaal uit. Heb net mn omruilMDA gekregen omdat die andere ging hard resetten omdat ie dat leuk vond.

Anyway, ik heb m ge-hardreset en daarna gesoftreset zodat die t-mobile rommel er niet op staat, maar die Intellidialer vond ik wel erg relaxed.
Nu staat in de start van het topic dat ik dan een bestand meot downloaden:
# Wil je je MDA compact echt compleet schoon krijgen kan je ook deze tutorial volgen van Animal_X, op deze wijze kan je gelijk je T-Mobile Intellidialer en je Intellipad veranderen.

1. download de volgende 2 bestanden: SmartDialing_WWE_RC11.CAB en PhonePad_WWE_RC10.CAB

ftp://xda:xda@forum.xda-d...SmartDialing_WWE_RC11.CAB

ftp://xda:xda@forum.xda-d...ini/PhonePad_WWE_RC10.CAB
Maar dat Smartdialing_WWE_RC11.CAB is niet te downloaden. (server dicht ofzo?)
Op google vind ik ook alleen maar verwijzingen naar dezelfde server. Heeft iemand die CAB's toevallig nog ergens voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
eerdepeer schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 11:16:
Ik kom er niet helemaal uit. Heb net mn omruilMDA gekregen omdat die andere ging hard resetten omdat ie dat leuk vond.

Anyway, ik heb m ge-hardreset en daarna gesoftreset zodat die t-mobile rommel er niet op staat, maar die Intellidialer vond ik wel erg relaxed.
Nu staat in de start van het topic dat ik dan een bestand meot downloaden:

[...]

Maar dat Smartdialing_WWE_RC11.CAB is niet te downloaden. (server dicht ofzo?)
Op google vind ik ook alleen maar verwijzingen naar dezelfde server. Heeft iemand die CAB's toevallig nog ergens voor mij?
Staat deze niet gewoon op je telefoon? In "\Storage\" ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyraon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:44
Ik ben al enkele maanden de trotse eigenaar van de Qtek S100, ik ben er erg tevreden mee.
Nu heb ik wel één ding waar ik me aan begin te ergeren, en dat is dat ik alleen kan synchroniseren met Outlook. Omdat ik veel gebruik maak van de kalender op mijn PDA, en de contactpersonen graag up-to-date wil houden, moest ik dus wel overstappen van Thunderbird naar Outlook.

Mijn vraag aan jullie: is er een manier om mijn PDA aan het syncen te krijgen met andere programma's dan Outlook? Als het met wat omwegen moet is dat geen probleem, ik wil alleen erg graag van Outlook af, want ik ben er met de dag meer van overtuigd dat het een baggerprogramma is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:47
kan iemand mij vertellen wat voor SD-kaartjes er zijn met wifi én geheugen? Want ik wil graag ook wifi op mijn MDA, maar om nou die 256 MB ervoor te laten schieten?

Ik ben er trouwens achter gekomen dat je een groot deel van de teksten kunt veranderen van de pop-ups in het register. En ook het New-menu kun je alle items vertalen... Nu lijkt ie toch al wat nederlandser...
Het zit in HKLM -> Software -> Microsoft -> Shell -> Extensions -> New Menu. Hier kun je gewoon alles veranderen.
Je kunt ook een analoge klok ervan maken ipv. cijfers, maar die verspringt per 5 minuten, dus niet handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Thyraon schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:21:

Mijn vraag aan jullie: is er een manier om mijn PDA aan het syncen te krijgen met andere programma's dan Outlook? Als het met wat omwegen moet is dat geen probleem, ik wil alleen erg graag van Outlook af, want ik ben er met de dag meer van overtuigd dat het een baggerprogramma is.
Voor mij geldt ongeveer dezelfde vraag;
Draai hier kUbuntu, dus outlook behoort niet echt tot de mogelijkheden. Zijn er gotters die hun mda kunnen syncen met welk kde-programma dan ook?
(heb de mda overigens nog niet, komt deze week :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -OPTICAL-
Ik heb het antwoord op mijn laatste vraag eindelijk gevonden.
for those who hates the "Message Sent" notification after sending an SMS, this is the steps to remove the bubble notification...this is the STEP by STEP method to do it in case some of you guys dont get it right...

1. First, you will need to download a Registry Editor to help you do it...

a good one will be the freeware PHM Registry Editor
or for those who got the Resco Explorer, you can use the Registry Editor that comes with it...

2. using the Registry Editor, navigate to: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Inbox

3. Next, click on Inbox (make sure the Inbox is highlighted) and select Edit, New Key

4. Name the New Key as "Settings"

5. Click on "Settings" (make sure the Settings is highlighted) and select Edit, New String Value

6. On "Value name:", key in SMSNoSentMsg and in "Value data", key in 1

7. Soft reset your device and test it with one SMS, and you will notice that the SMS Sent bubble is being disabled
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een aantal vragen waar ik met de search ook niet uitkom...

EDIT: search werkt wel! problem solved

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb een nieuw probleem met mijn MDAc...
Als ik het apparaat aan de usb-kabel hang, en active-sync wil synchroniseren, krijg ik de melding "Synchronisatiefout"... Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Heb outlook al opnieuw geïnstalleerd, evenals activesync...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

@ Mellievillie: Je moet 't ook niet zo proberen te connecten!

Zoek is op mijn tutorial die werkt wel :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB, ik heb nu alles geprobeerd maar ook jouw manier werkt niet voor mij

10e EDIT: nu doet ie het!!!! SUPER BEDANKT!!

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:33:
CLB, ik heb nu alles geprobeerd maar ook jouw manier werkt niet voor mij

10e EDIT: nu doet ie het!!!! SUPER BEDANKT!!
Wil je m'n rekeningnummer misschien? O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MikeyMan schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:46:
Ik heb een nieuw probleem met mijn MDAc...
Als ik het apparaat aan de usb-kabel hang, en active-sync wil synchroniseren, krijg ik de melding "Synchronisatiefout"... Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Heb outlook al opnieuw geïnstalleerd, evenals activesync...
Niemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -OPTICAL-
Nee, eerlijk gezegd niet. Persoonlijk zou een soft reset uitvoeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, dat heb ik ook al vaak genoeg gedaan :X

[ Voor 3% gewijzigd door MikeyMan op 31-01-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:47
waarbij geeft ie de synchronisatiefout? Want het kan zijn dat bijvoorbeeld files gesynchroniseerd worden en dat daar iets mis mee is.. (heb ik iig weleens gehad...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zoiets ook gehad. had ik zitten knoeien om internet via m'n bluetooth te laten lopen.
(waar ik maar weer mee opgehouden ben). Zal iets zijn met de com toewijzingen.
heb destijds nieuwe firmware erop gezet. (liep een versie achter).
toen deed ie het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CLB: kan ;)

- Via de search zie ik dat meer mensen problemen hebben gehad met echo tijdens bellen (voor de persoon die je belt!), nou dat heb ik dus ook... met firmware 1.13, dan zou het toch over moeten zijn? beide hard en soft reset heb ik geprobeerd, zonder resultaat!

- Ik heb nu een RoyalTek bluetooth GPS ontvanger, welke ik prima kan connecten door BTtools... alleen hij vind maar 2-4 satellieten, en zelfs met 4 zegt ie: 'geen bruikbare gps signalen', terwijl die lijntjes onderin dan bij alle 4 'vol' staan! hoe kan dit?

EDIT: inmiddels doet ie het zomaar ineens! geweldig dus.... tt5 is wel niet super goed met plaatsbepaling heb ik het idee, kan ook door mijn gps komen natuurlijk...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:42
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:02:

- Via de search zie ik dat meer mensen problemen hebben gehad met echo tijdens bellen (voor de persoon die je belt!), nou dat heb ik dus ook... met firmware 1.13, dan zou het toch over moeten zijn? beide hard en soft reset heb ik geprobeerd, zonder resultaat!

- Ik heb nu een RoyalTek bluetooth GPS ontvanger, welke ik prima kan connecten door BTtools... alleen hij vind maar 2-4 satellieten, en zelfs met 4 zegt ie: 'geen bruikbare gps signalen', terwijl die lijntjes onderin dan bij alle 4 'vol' staan! hoe kan dit?

EDIT: inmiddels doet ie het zomaar ineens! geweldig dus.... tt5 is wel niet super goed met plaatsbepaling heb ik het idee, kan ook door mijn gps komen natuurlijk...
Bij mij werkt TT5 super, met mijn GPS met Nemerix chipset. Heb je de laatste updates van Tomtom erop staan? De GPS-aansturing in versie 5.00 is nogal brak geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:26

PnD

like in Pinda ^_^

Je moet gewoon zorgen dat de GPS goed bij het raam van je auto ligt, of het raam van je huis ;) en dan even geduld hebben voor de fix..kan soms wel 1-2 minuten duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebbie schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:51:
[...]

Bij mij werkt TT5 super, met mijn GPS met Nemerix chipset. Heb je de laatste updates van Tomtom erop staan? De GPS-aansturing in versie 5.00 is nogal brak geloof ik.
welke update moet ik hebben dan icm firmware 1.13? ik geloof dat niet alle updates van tomtom lekker lopen ofwel? en waar staan die updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Paultje3181 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:51:
waarbij geeft ie de synchronisatiefout? Want het kan zijn dat bijvoorbeeld files gesynchroniseerd worden en dat daar iets mis mee is.. (heb ik iig weleens gehad...)
Jah, das het rare dus... Hij synchroniseert het adresboek met outlook... Maar in outlook werkt het adresboek prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, gps gaat steeds beter werken als je het vaker gebruikt... Merk ik nu ook... Hoewel ik meestal tussen de 7 en de 11 satellieten heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:42
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:06:
[...]

welke update moet ik hebben dan icm firmware 1.13? ik geloof dat niet alle updates van tomtom lekker lopen ofwel? en waar staan die updates?
Bij mij werkt 5.1 perfect, 5.2 iets minder. Als je tomtom legaal hebt gekocht kun je die volgens mij gewoon downloaden van hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Weet iemand hier hoe je een mp3 als ringtone kan instellen op de MDA compact? Ben al een tijd aan het proberen en het lukt niet! Zou toch moeten of niet?
Ben hierna toeverwezen, hoop dat iemand het weet!

groeten

Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 15:45

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:10:
Hey,

Weet iemand hier hoe je een mp3 als ringtone kan instellen op de MDA compact? Ben al een tijd aan het proberen en het lukt niet! Zou toch moeten of niet?
Ben hierna toeverwezen, hoop dat iemand het weet!

groeten

Steven
De MP3 kopieren naar Windows\Rings\ en dan instellen. Er is ook ergens een progje te vinden wat dit voor je kan doen. Dit is zeker te vinden in de afgelopen delen.

Ik kan nog steeds geen andere tonen als wekker instellen behalve de standaard tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-09 21:34

Jentae

Houdt van aglets.

Maak een mp3tje en zet die in de map Windows/Rings.

Succes ermee.

Hebben mensen met Orange World btw ook last van het feit dat hij eens in de zoveel tijd aangeeft dat je niet kunt GPRSen? Dan moet je je MDA eerst softresetten voordat je weer kunt internetten. :S Weet iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 64% gewijzigd door Jentae op 02-02-2006 17:17 ]

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

zoeken naar: MP3 Ringtone Patch for XDA II Mini 1.0.CAB

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

of zoeken naar: SetAsRingtone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekforel schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:13:
[...]

De MP3 kopieren naar Windows\Rings\ en dan instellen. Er is ook ergens een progje te vinden wat dit voor je kan doen. Dit is zeker te vinden in de afgelopen delen.

Ik kan nog steeds geen andere tonen als wekker instellen behalve de standaard tonen.
Ook dit is niet zo moeilijk, mp3/wav zet je in de windows folder, dan ga je naar alarm settings en dan klik je op het "belletje" boven de tijd. even zoeken in het lijstje en voila.

Zelf heb ik "Wakker worden!!" een soundbyte uit de show ADEEHAADEE van Jochem Mijer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:33
Jentae schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:15:
Hebben mensen met Orange World btw ook last van het feit dat hij eens in de zoveel tijd aangeeft dat je niet kunt GPRSen? Dan moet je je MDA eerst softresetten voordat je weer kunt internetten. :S Weet iemand hier een oplossing voor?
Ja dat hebben alle gebruikers met de versie 12 van de radio. Als je de radio (!) update naar 13 dan komt het goed. Maar pas op, want bij het updaten raak je al je gegevens kwijt.

Link --> http://forum.xda-develope...13a2908ff609208e97#178289

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:05:
[...]

Ook dit is niet zo moeilijk, mp3/wav zet je in de windows folder, dan ga je naar alarm settings en dan klik je op het "belletje" boven de tijd. even zoeken in het lijstje en voila.

Zelf heb ik "Wakker worden!!" een soundbyte uit de show ADEEHAADEE van Jochem Mijer :9
Ik heb dus diezelfde ringtone maar ik kan hem met geen mogelijkheid instellen. Hij komt gewoon niet voor in dat lijstje.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jow, vodafone heeft een mooie actie! tot 1 maart dan maargoed!

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/25138396

alleen welk programma moet ik gebruiken? ik denk eMSN ofniet?

het volgende probleem is, hoe maak ik de verbinding met vodafone volgens de volgende gegevens??

http://www.vodafone.nl/Pr...n/Messenger_instellingen/

zou ik nog mooi een maandje kunnen msn'en! overal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
hallo,

ik heb ff een vraagje..

ik heb geen card reader en ook geen usb kabel op het moment, maar wil mijn nieuwe sd kaart formatteren.

kan dit ook met het apparaat zelf of heb ik andere software nodig als de pocket mechanic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:04

MaxxMark

HT is Tof!

Na wat zoeken & lurken door de vele topics is het niet echt naar voren gekomen, maar als ik er toch wel overheen heb gekeken/gelezen dan alvast mijn excuses daar voor ;)

Is het mogelijk om de ledjes van de m500/s100 aan te sturen?

Het lijkt mij namelijk super handig als bijv het rode ledje gaat branden als ik bijvoorbeeld een oproep gemist heb, of een smsje heb ontvangen. Het blauwe BTooth ledje is dan wel tof, maar vind het zelf eigenlijk wat useless.. Ik zou er graag iets functionelers aan hangen.

Dit kan namelijk met het grote broertje van de s100 wel. Deze heeft daar dan wel een speciaal letje voor (zo heb ik me laten vertellen).

edit:
op het xda forum staat wel iets als:
Left LED:
Green, Flashing slow (2s): WiFi on
Blue, Flashing slow (2s): BlueTooth on

Right LED
Green, Flashing slow (2s): Radio on
Green, On: Fully recharged
Amber (orange), On: Recharging
Amber (orange), Flashing quickly (1s): Notifications (Alarm, SMS, MMS, etc. depending on settings)

MAar of dat van toepassing is op de m500 weet ik niet, heb het iig nog nooit gezien. True er staat dat het setting afhankelijk is, maar waar dat dan ingesteld moet worden :?

edit2:
Na wat doorbladeren kwam ik er achter dat het gewoon onder:
start -> settings -> sound & notifications -> notifications zit
moet ik alleen wel een event seleteren. En default is het 'flash light for' optie niet zichtbaar :)

[ Voor 40% gewijzigd door MaxxMark op 04-02-2006 15:18 ]

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxxMark schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 14:52:
edit2:
Na wat doorbladeren kwam ik er achter dat het gewoon onder:
start -> settings -> sound & notifications -> notifications zit
moet ik alleen wel een event seleteren. En default is het 'flash light for' optie niet zichtbaar :)
default is die optie idd niet zichtbaar! maar hoe heb jij hem dan wel zichtbaar gekregen?

tevens een UP voor mijn vorige vraag:
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:55:

het volgende probleem is, hoe maak ik de verbinding met vodafone volgens de volgende gegevens??

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxMark
  • Laatst online: 16:04

MaxxMark

HT is Tof!

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 15:58:
[...]

default is die optie idd niet zichtbaar! maar hoe heb jij hem dan wel zichtbaar gekregen?
Ehm, je moet een message type kiezen. dus bv text message (of email message). En dan kan je het gebruiken.

Helaas is er geen optie om em ipv knipperen gewoon aan te zetten, want nu gaat ie gewoon knipperen, en hij knippert sowieso al als hij aan staat, plus dat er blauw bij komt als je BTooth aan staat, dus als je dan een msg binnen krijgt is het een groot knipperfeest ;)

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxxMark schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 18:10:
[...]

Ehm, je moet een message type kiezen. dus bv text message (of email message). En dan kan je het gebruiken.

Helaas is er geen optie om em ipv knipperen gewoon aan te zetten, want nu gaat ie gewoon knipperen, en hij knippert sowieso al als hij aan staat, plus dat er blauw bij komt als je BTooth aan staat, dus als je dan een msg binnen krijgt is het een groot knipperfeest ;)
De mda knippert standaard groen, bij het ontvangen van een bericht of en gemist gesprek knippert het ledje oranje. Tenminste als je de optie "flash light" indd hebt aan staan bij je notification instellingen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2006 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik op de orange sites kijk zie ik dat er ook een m3000 is. de naam doet vermoeden dat deze beter is als de m500. maar is dit ook zo? want de m3000 is wel een STUK duurder, en lijkt mij veel geadvanceerder? mede door het grotere scherm+meer intern geheugen van de m3000. snap het echt ff niet meer hoor :? |:(

kortom: welke is nou beter, en waarom!?(kan met zoeken niet veel wijzer worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de geweldige ervaringen met mijn Sendo X ( :X ) Heb ik nu een probleem met de microfoon van m'n Compact. Om een of andere reden gebeurt er iets met de headsetaansluiting (zolangzamerhand dagelijks) waardoor er, waarschijnlijk, een contact ontstaat die ook aanwezig is met de headset erin. M.a.w. met de headset in de telefoon heb ik geluid (door de headset) haal ik hem eruit dan hoor ik niets (ook niet de volumeregeling> heeft dus niet met bellen te maken).
Als ik met de connector van m'n headset of de stylus een beetje rondrommel in de headsetaansluiting dan komt het geluid weer terug.
Heeft iemand anders dit probleem ook al eens gehad? En moet ik hiervoor eerst naar de winkel (BCC) of kan ik gelijk naar een T-mobile Shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 21:58:
als ik op de orange sites kijk zie ik dat er ook een m3000 is. de naam doet vermoeden dat deze beter is als de m500. maar is dit ook zo? want de m3000 is wel een STUK duurder, en lijkt mij veel geadvanceerder? mede door het grotere scherm+meer intern geheugen van de m3000. snap het echt ff niet meer hoor :? |:(

kortom: welke is nou beter, en waarom!?(kan met zoeken niet veel wijzer worden)
kijk voor de gein eens op www.nieuwemobiel.nl, daar kun je ze in een vergelijk naast elkaar zetten, vaak verduidelijkt dat wel een hoop.
De M3000 is ook wel bekend al de MDA Vario of QTek 9100, zie HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 6
Het grootste verschil wat ik bij deze toestellen zie is dat de M3000 WIFI heeft, een volledig toetsenbord, iets meer geheugen en een iets betere camera.
Scherm resolutie is volgens mij hetzelfde.

Dus het ligt er een beetje aan, als je er veel mee wil internetten via WIFI lijkt de M3000 me de betere optie.

Zelf heb ik sinds deze week de M500 (maar dan van tmobile dus MDA Compact) (geruild voor mijn nokia 6230i), en dat bevalt me goed, het enige wat ik mis de WIFI optie en GPS.

[ Voor 5% gewijzigd door Dandelion op 05-02-2006 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dandelion schreef op zondag 05 februari 2006 @ 00:34:
[...]

kijk voor de gein eens op www.nieuwemobiel.nl, daar kun je ze in een vergelijk naast elkaar zetten, vaak verduidelijkt dat wel een hoop.
De M3000 is ook wel bekend al de MDA Vario of QTek 9100, zie HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 6
Het grootste verschil wat ik bij deze toestellen zie is dat de M3000 WIFI heeft, een volledig toetsenbord, iets meer geheugen en een iets betere camera.
Scherm resolutie is volgens mij hetzelfde.

Dus het ligt er een beetje aan, als je er veel mee wil internetten via WIFI lijkt de M3000 me de betere optie.

Zelf heb ik sinds deze week de M500 (maar dan van tmobile dus MDA Compact) (geruild voor mijn nokia 6230i), en dat bevalt me goed, het enige wat ik mis de WIFI optie en GPS.
ah..! bedankt voor de reactie :) ! maar had ik dus nog een vraagje... de m3000 heeft een processor van 200mhz de m500 heeft er een van 412 mhz! dit lijkt me véél sneller? maar is dit ook zo? als ik dat zo hoor van jou is die m3000 dus ook veel geadvanceerder, dus lijkt mij sneller. klopt dit?! :) alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
De M3000 is echt een veel betere keus. De processor is langzamer geklokt, en daarom ook wel iets langzamer dan de Intel Xscale, maar het verschil is echt niet zo groot als het lijkt door de getallen. Voor vrijwel alle applicaties, behalve hoge resolutie films, zware spellen en skype is de M3000 even snel. Maar door WM5 en vele andere verbeteringen is de Wizard of Vario echt een veel betere keus!!!

[ Voor 34% gewijzigd door Hoedje op 05-02-2006 19:06 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zondag 05 februari 2006 @ 19:04:
De M3000 is echt een veel betere keus. De processor is langzamer geklokt, en daarom ook wel iets langzamer dan de Intel Xscale, maar het verschil is echt niet zo groot als het lijkt door de getallen. Voor vrijwel alle applicaties, behalve hoge resolutie films, zware spellen en skype is de M3000 even snel. Maar door WM5 en vele andere verbeteringen is de Wizard of Vario echt een veel betere keus!!!
dus de m500 IS wel sneller als de m3000 in feite?( eig best raar :o ) snap dat het in de praktijk niet veel uitmaakt, maar het is niet iets vaan een "slimme" 200 MHZ cpu-tje die d'r in zit. zoals de centrino bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Goed:

1) Een goede link met een review van Windows Mobile 5.0 is hier te vinden: http://www.pocketinfo.nl/artikel/3343.

2) Lees deze review over de wizard: http://www.pocketinfo.nl/artikel/4547. Daar kun je een goede vergelijking tussen beide vinden.

Het lijkt inderdaad op het Centrino verhaal. Bovenstaande review is een beetje achterhaald in het snelheid aspect. De Wizard (oftewel M3000) is een stuk sneller geworden door ROM upgrades. Het voordeel van de OMAP processor is dat deze veel minder stroom verbruikt, daarom is de vergelijking met de centrino ook wel goed. Een pentium 4 ghz zal sneller zijn dan een Pentium M 2 ghz, maar het verschil is niet 2x, nee het verschil is zelfs vrij klein. Maar toch heeft de Pentium M, oftewel Centrino, ook heel veel voordelen. Nu is het probleem bij de OMAP en Xscale processor dat het pure snelheids verschil heel klein is, kleiner zelfs dan bij het Centrino - Pentium M verhaal. Maar de programma's zijn meestal geschreven voor de Xscale processor, dus daardoor is het verschil soms vrij groot...

Goed ik hoop dat het nu duidelijk is, als je nog vragen hebt na het lezen van bovenstaande reviews en mijn verhaal beantwoord ik ze graag :).

BTW, in maart komt de Prophet uit, dat is de echte opvolger van de Magician. Deze is qua specs hetzelfde als de wizard, maar heeft geen tobo en is even groot, maar lichter als de magician. Verder heeft ie een goede (!) 2 megapixel camera en geen flits.

[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 05-02-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Laatst online: 28-09 21:34

Jentae

Houdt van aglets.

*Centrino = Pentium M processor + Intel Wifi + Intel chipset.
Centrino is geen Pentium M alleen en Pentium M alleen is geen Centrino.

:)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvlieg
  • Laatst online: 23-09 10:51
Ik ben van plan om de Oasis Media Bluetooth GPS Receiver Navigation Pack te kopen bij pdashop.nl voor navigatie met mijn T-mobile MDA Compact. Hier zit de Veripart universal carholder bij, maar nu vraag ik mij af of deze wel geschikt is of dat de houder misschien tegen de knopjes aan de zijkant drukt.

Gebruikt misschien iemand deze houder in combinatie met de T-mobile MDA Compact?

Is het ook mogelijk om de MDA Compact op te laden met de lader die bij de Oasis Media Bluetooth GPS Receiver (is dezelfde als de Adapt ad300)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:22

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Tnx voor de tip :P, deze ga ik dan denk ik ook halen :P, iemand van jullie ervaring met de handsfreefunctie van de MDA Compact in de auto? thuis werkt het wel aardig, maar hoe zit het met de motorgeluiden? en is er een progje zodat de MDA Compact handsfree geforceerd wordt? ipv groene belknop 1 seconde ingedrukt houden...?

trouwens:
De Veripart universal carholder is geschikt voor:
i-mate Jam=MDA Compact

iemand ook ervaring met deze autolader: Veripart Universele USB Carcharger
lijkt me wel makkelijk...

[ Voor 18% gewijzigd door BiG-GuY op 06-02-2006 22:00 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ja dat werkt perfect bigguy..Alleen 15 euro is wel duur voor zo een simpel dingetje..
Ik kreeg het bij mijn Adapt GPS bluetooth..Misschien is het bij de handyman of de plaatselijke elektroboer wel goedkoper te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

BiG-GuY schreef op maandag 06 februari 2006 @ 21:54:
Tnx voor de tip :P, deze ga ik dan denk ik ook halen :P, iemand van jullie ervaring met de handsfreefunctie van de MDA Compact in de auto? thuis werkt het wel aardig, maar hoe zit het met de motorgeluiden? en is er een progje zodat de MDA Compact handsfree geforceerd wordt? ipv groene belknop 1 seconde ingedrukt houden...?

trouwens:
i-mate Jam=MDA Compact

Ik heb deze, werkt best, pasvorm is alleen niet perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:08
Heeft iemand al een goed schermbeveilingsprogramma gevonden? Ik had eerst MortSaver, maar die vrat veel te veel batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvlieg
MikeyMan schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:10:
[...]

Ik heb deze, werkt best, pasvorm is alleen niet perfect...
Belangrijkste vind ik dat er geen knopjes worden ingedrukt, had ergens een andere universele geprobeerd en die drukte op het voice memo knopje. Dat gebeurd dus niet bij de veripart universal carholder? Wat bedoel je met de pasvorm is niet perfect?

@Big-Guy mijn vraag was juist of de mini-usb stekker die bij de Oasis Media Bluetooth GPS Receiver zit ook bruikbaar is om je MDA Compact op te laden.. Deze receiver is identiek aan de Adapt ad300, hierbij schijnt het dus te werken, maar een bevestiging hiervan is natuurlijk handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vuurvlieg schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 09:09:
[...]

Belangrijkste vind ik dat er geen knopjes worden ingedrukt, had ergens een andere universele geprobeerd en die drukte op het voice memo knopje. Dat gebeurd dus niet bij de veripart universal carholder? Wat bedoel je met de pasvorm is niet perfect?
Nouja, hij schuift standaard niet als vanzelf recht op de usb-stekker... En rammelt nog een beetje... Heb ik opgelost door in de zijkanten wat isolatietape te plakken, waardoor ik hem nu gelijk goed op de stekker schuif, en hij ook mooi vast zit...

edit: Oja, ander nadeel, hij komt nogal ver je interieur in... In de achterkant van de houder zit een printje om er tussen de 10 en 35 volt in te kunnen gooien, en een aansluiting voor een externe gps antenne... Dat maakt dat het nogal een fors apparaat is...
Ga ik oplossen door die hele achterkant eraf te halen en het printje in de Kuda te monteren...

[ Voor 23% gewijzigd door MikeyMan op 07-02-2006 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:55:

up voor mijn vraag, niemand die weet hoe ik die instellingen aan het werk krijg?

2. welke universele autohouder gebruiken jullie? halfords ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kan ik met Jeyo 2 backups terugzetten (alleen smsjes)
zonder dat de ene de andere overschrijft?

Ik heb namelijk 'n backup van 300 smsjes tm december, toen is m'n telefoon gehardreset,
en nu heb ik weer 'n nieuwe backup tm februari. Is het erg als ik eerste de oude erop zet en daarna deze of gaat dat juist wel lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 09:44
CLB schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 18:52:
Kan ik met Jeyo 2 backups terugzetten (alleen smsjes)
zonder dat de ene de andere overschrijft?

Ik heb namelijk 'n backup van 300 smsjes tm december, toen is m'n telefoon gehardreset,
en nu heb ik weer 'n nieuwe backup tm februari. Is het erg als ik eerste de oude erop zet en daarna deze of gaat dat juist wel lukken?
Hij overschrijft ze NIET. Je krijgt dus de smsjes naast elkaar. De enige optie is om de smsjes dan weer te verwijderen die ook in deel 2 staan na het terugzetten van deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvlieg
BiG-GuY schreef op maandag 06 februari 2006 @ 21:54:

trouwens:
i-mate Jam=MDA Compact

Nog een tip dan: Heb net de Oasis Media Bluetooth GPS Receiver gehaald icm de Veripart universal carholder, maar niet bij PDAshop.nl maar bij GPSshop.nl, scheelt 10 euro (79 ipv 89 euro) en hetzelfde bedrijf (Coolblue) zit achter beide shops. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vuurvlieg schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:04:
[...]

Nog een tip dan: Heb net de Oasis Media Bluetooth GPS Receiver gehaald icm de Veripart universal carholder, maar niet bij PDAshop.nl maar bij GPSshop.nl, scheelt 10 euro (79 ipv 89 euro) en hetzelfde bedrijf (Coolblue) zit achter beide shops. :Y)
Welke houder is dat dan??? ik heb 29 betaald voor die veripart mda compact houder... Bij pdashop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 15:55
Er zijn zelfs al PDA-houders voor 5,95 euro. Dus eigenlijk vind ik die 30 euro zwaar overdreven voor die Veripart PDA-houder.

Halfords.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.halfords.nl/Images/Catalog/Medium/180709.jpg

Zie HIER
voor andere PDA-Houders

[ Voor 14% gewijzigd door Flatwhite op 08-02-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb meerdere keren in deze topic reeks gevraagd naar een mogelijkheid om statusinfo bij het verzenden via bluetooth. Eindelijk heb ik iets gevonden, Resco File Explorer geeft me de gewenste info in percentages! :)

Nu nog m'n wekkergeluidje voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Flatwhite schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:26:
Er zijn zelfs al PDA-houders voor 5,95 euro. Dus eigenlijk vind ik die 30 euro zwaar overdreven voor die Veripart PDA-houder.

Halfords.nl

[afbeelding]

Zie HIER
voor andere PDA-Houders
Euh, jah... Punt is dat dat een universele houder is, en dus met een klemmechanisme werkt...
Daarnaast heeft die houder geen laad-aansluiting...

De veripart is op maat gemaakt, en heeft daarnaast dus meteen een ingebouwde lader...

imo zijn geld dubbel en dwars waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Laatst online: 07-09-2024
Weet iemand ook hoe je in het menu onder start de pas geopende applicatie's uit kan schakelen?

Dus dat je alleen je applicatie te zien krijgt die je wilt en niet die je net geopdend hebt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:08
Weet iemand waar je originele stlyi kunt kopen? Ben mijn twee kwijt, en heb net eens etje van pdahuis.nl binnen, maar die past niet :( Terwijl het wel voor de S100 gemaakt is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 15:55
Hoe kan ik de standaard "save locatie"wijzigen voor "Notes", Pocket Word en Pocket Excel, Foto's en Video's.

Ik kan namelijk bij Pocket Word en Pocket Excel alleen kiezen tussen, Main memory, Storage en Storage Card. Bij Notes kan ik zelfs helemaal niks instellen.

Ook de standaard Save locatie van de gemaakte Foto's en Video's zou ik graag willen wijzigen.

Heeft iemand enig idee....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:36

Mex

B-Force schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:42:
Weet iemand waar je originele stlyi kunt kopen? Ben mijn twee kwijt, en heb net eens etje van pdahuis.nl binnen, maar die past niet :( Terwijl het wel voor de S100 gemaakt is :S
Ik heb voor mijn MDA Compact destijds 2 nieuwe styli gekocht bij:

http://www.pda-wereld.nl/

Deze passen perfect en er zit ook meteen een pennetje in om mee te schrijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een case. Diezelfde als erbij geleverd wordt, maar dan zonder zo'n riemclip eraan maar een volledige lus waar de riem doorheen gaat.Tasjes met riemcips lazeren van je riem af.

Ïemand?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Laatst online: 10:30
Voor de mensen die via hun Wanadoo Livebox router met Bluetooth online willen: het kan nu eindelijk! _/-\o_ Hier is hoe:

Download de BlueSoleil BT Stack, installeer hem op je MDA Compact, connect met de LiveBox, en internet er op los :) Je kan deze bluetooth stack naast de standaard Microsoft stack installeren, en zelfs switchen tussen de twee.

Let op: het kan zijn dat je Livebox de nieuwste firmware geïnstalleerd moet hebben (die van 08-02-06 werkt bij mij).

Aangezien er vaker naar de Livebox/MDA combinatie gevraagd is, is dit misschien iets voor de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Krijg die stack niet eens geinstalleerd..
IVT Bluesoleil staat bij me software zonder vinkje met 0,0k erachter..
Installeert niks op mijn PPC en heb geen bluetooth meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

PnD schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 09:19:
Krijg die stack niet eens geinstalleerd..
IVT Bluesoleil staat bij me software zonder vinkje met 0,0k erachter..
Installeert niks op mijn PPC en heb geen bluetooth meer :(
Dat is balen, heb je wel deze stappen uitgevoerd:
- Before install, delete these reg keys:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Services\BTIcon]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\microsoft\bluetooth]

- Reboot PPC
- Install Bluesoleil CE

- During setup on PPC select Manual -> USB driver, then let setup reboot

This next step is optional, do this only when you have troubles with your GPRS connection (a newly installed network driver prevents it from operating properly on my device) Delete following reg keys:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\BTNIC]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\BTNIC1]
Reboot once more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga mijn MDA compact voor de tweede keer laten swappen, i.v.m een defecte power knop en storing in de speaker + microfoon. Heeft iemand van jullie tips om het onderste uit de kan te slepen bij T-mobile, ik zou eigenlijk wel die nieuwere variant willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Tweede keer valt wel mee, mijn Orange SPV gaat binnenkort voor de vijfde keer terug :( maar ik wacht inderdaad even tot de M600 er is. Denk niet dat je daar nu al mee hoeft te komen, die nieuwe komt pas zo rond maart-april geloof ik.

Of bedoel je de vario met dat uitschuifkeyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde eigenlijk die MDA compact s100 met 128 MB Ram

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Laatst online: 30-09 00:26
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:54:
Ik ga mijn MDA compact voor de tweede keer laten swappen, i.v.m een defecte power knop en storing in de speaker + microfoon. Heeft iemand van jullie tips om het onderste uit de kan te slepen bij T-mobile, ik zou eigenlijk wel die nieuwere variant willen...
ik heb nu ook zo'n kraak in de speaker als het geluid hard is, is dat waar jij ook last van hebt? Ik gebruik niet eens een ringtone en heb altijd mij geluid redelijk zacht in gesprekken... Ik heb eigelijk gaan zin om mn digitale-geheugen te missen :'(

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Cinner schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 00:03:
Voor de mensen die via hun Wanadoo Livebox router met Bluetooth online willen: het kan nu eindelijk! _/-\o_ Hier is hoe:

Download de BlueSoleil BT Stack, installeer hem op je MDA Compact, connect met de LiveBox, en internet er op los :) Je kan deze bluetooth stack naast de standaard Microsoft stack installeren, en zelfs switchen tussen de twee.

Let op: het kan zijn dat je Livebox de nieuwste firmware geïnstalleerd moet hebben (die van 08-02-06 werkt bij mij).

Aangezien er vaker naar de Livebox/MDA combinatie gevraagd is, is dit misschien iets voor de startpost?
Heb je voor mij nog een link naar die BT stack?! Kon hem niet echt meer vinden op die link van je. En is dat een full version van die BT stack?! en hoe kan ik die reg keys deleten / welke progs heb ik daarvoor nodig? alvast bedankt he.. kan niet wachten tot ik het hier ook kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Na het terugzetten van een backup van september vorig jaar, ontvang ik geen smsjes meer..
Verzenden en bellen gaat wel goed..

De sms servicenummers zijn ook hetzelfde..

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Heheh was m'n SPV echt werkelijk spuugzat.

Nu nog steeds hoor daar niet van. Hoor nog steeds contstant 'n piep als m'n beeldscherm aan staat.

Mja nu heb ik er weer 3 maanden mee rondgelopen (gewoon zonder er iets opgezet te hebben alleen SPB Pocket Plus 3.0) en ga nu lekker heel m'n SD-kaart volpompen met games/ filmpjes/ beltonen en andere vage shit. Moeten jullie ook is doen, gewoon alle standaard applicaties gaan gebruiken, dan is 't eigenlijk best al 'n functioneel apparaat!

Wat er nu op staat:
Games:
-3D Monster Truck
-Age of Empires
-AirHockey 3D
-Astraware Chroma-games (schaken en dammen)
-Bejeweld II
-Fifa 2002
-Gilbert Goodmate
-Myst
-Need for Speed
-Nutcracker
-Odessey: Battle of the Universe
-Reckless Thief
-Siberian X
-SimCity 2000
-Snails
-Tombraider
-Warfare Incorporated
-Worms
-Zuma

Programma's:
-Bluetooth Tools v. 1.2
-GetPDAscreen
-Pocket Artist
-SetAsRingtone
-SPB Pocket Plus 3.0
-Sprite Backup
-The Core Pocket Media Player
-Theme-Creator (eigenlijk op de pc)
-Total Commander
-TVremote-controller

(en nog 'n paar cabjes a la 'disconnect' button enzo)

[ Voor 51% gewijzigd door CLB op 13-02-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

CLB schreef op maandag 13 februari 2006 @ 13:31:
Heheh was m'n SPV echt werkelijk spuugzat.

Nu nog steeds hoor daar niet van. Hoor nog steeds contstant 'n piep als m'n beeldscherm aan staat.

Mja nu heb ik er weer 3 maanden mee rondgelopen (gewoon zonder er iets opgezet te hebben alleen SPB Pocket Plus 3.0) en ga nu lekker heel m'n SD-kaart volpompen met games/ filmpjes/ beltonen en andere vage shit. Moeten jullie ook is doen, gewoon alle standaard applicaties gaan gebruiken, dan is 't eigenlijk best al 'n functioneel apparaat!

Wat er nu op staat:
Games:
-3D Monster Truck
-Age of Empires
-AirHockey 3D
-Astraware Chroma-games (schaken en dammen)
-Bejeweld II
-Fifa 2002
-Gilbert Goodmate
-Myst
-Need for Speed
-Nutcracker
-Odessey: Battle of the Universe
-Reckless Thief
-Siberian X
-SimCity 2000
-Snails
-Tombraider
-Warfare Incorporated
-Worms
-Zuma

Programma's:
-Bluetooth Tools v. 1.2
-GetPDAscreen
-Pocket Artist
-SetAsRingtone
-SPB Pocket Plus 3.0
-Sprite Backup
-The Core Pocket Media Player
-Theme-Creator (eigenlijk op de pc)
-Total Commander
-TVremote-controller

(en nog 'n paar cabjes a la 'disconnect' button enzo)
Wat voor rom's zijn die spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Ik draai nu nog steeds onder de oude tmobile rom. Is het verstanding om een upgrade te doen naar een nieuwere versie...?! En welke versie kan ik dan het beste pakken met de beste of minst slechte ;-) BT ondersteuning?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

MikeyMan schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:13:
[...]

Wat voor rom's zijn die spellen?
Roms? Zijn gewoon .exe bestanden!

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.