HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 12

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.065 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Ik heb hier al een topic over gemaakt, maar ik denk dat het ook geen kwaad kan om het hier nogmaals te posten:

Ik heb al enige tijd deze telefoon en nog geen problemen ondervonden. Nou heb ik sinds enige tijd een nieuwe pc en ik vond het weer eens tijd mijn MDA compact (qtek 100 ) aan mijn pc te sluiten.

Het werkt gewoon zoals het hoort, ik heb er ook een mooie cd van t-mobile bij waarmee ik het programma "AppSuite Installer" kan installeren... helaas werkt dit niet meer, zodra ik de mda soft-reset of reconnect gaat windows weer zoeken naar drivers, welke die daarna nergens kan vinden.

Rechtstreeks de drivers op de cd aanwijzen lukt niet. Heb nog geprobeerd de appsuite installer.exe uit te pakken, maar ook dit wil niet de benodigde drivers vinden. Ik krijg hier dan een map met een installer, en wat files, waaronder 2 .cab files.

Ik snap er niks van normaal zou ik na deze installatie zo de kabel weer in de mda kunnen pluggen (of soft resetten terwijl 'ie er al inzit) en dan herkent windows zo het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 23:51
Misschien moet je eerst even activesync installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-06 18:32

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Vraagje.. kent iemand een programma om je SMSjes te backuppen van een M500 zodat je deze op de PC kunt opslaan als tekstbestand. Had vroeger voor mn C500 Jeyo maar die ondersteund de M500 helaas niet ;(

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

ricost schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:37:
Vraagje.. kent iemand een programma om je SMSjes te backuppen van een M500 zodat je deze op de PC kunt opslaan als tekstbestand. Had vroeger voor mn C500 Jeyo maar die ondersteund de M500 helaas niet ;(
Hoe kom je erbij dat de M500 geen Jeyo ondersteunt? Werkt hier namelijk perfect :)
(Jeyo Mobile Companion 1.1)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-06 18:32

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Hmm dadelijk thuis een checken welke versie ik dan heb .. ik krijg het niet aan de gang namelijk :?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Ebbie schreef op zondag 07 mei 2006 @ 23:13:
Misschien moet je eerst even activesync installeren?
In het verleden maakte ik ook nooit gebruik van Active Sync, dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Btw, topic is dus nu dicht omdat ik ook hier de vraag heb geplaatst. Dus mocht iemand het weten, graag me hier helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Gelieve hier verder te gaan:

HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 13

Deel 13 alweer... good luck ;) :p

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment