HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 12

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.202 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:34
* Oesie vraagt zich af wie Worms World Pary (versie 1.0.3 / 1.0.4) aan de praat heeft gekregen.

Staat wel leuk in SP maar ik krijg het echt niet aan de praat.

[ Voor 14% gewijzigd door Oesie op 04-01-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 09:44
Heb hier worms world party... 1.0.4 d8 ik.. gewoon lekker illegaal gedownload :z
Maar het gaat erom dat het wel werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Orange SPV M600 (HTC Prophet) komt er aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb de knoop doorgehakt en de S100 van een vriend van mij overgenomen. Voor mij geldt: bellen en een agenda, internetten via wap is genoeg. Het speeltje bevalt me prima, zelfs al heb ik me nog steeds niet al teveel verdiept in de mogelijkheden en software die beschikbaar is (of bijvoorbeeld gebruiken als routeplanner..maar ja, met de bus heb je die niet nodig :P ) Met de komst van de HTC Prophet komen er misschien heel wat S100/Jam/Mda Compact als leuke goedkope agenda/routeplanner weer op de 2ehands markt naar boven. Het enige nadeel is de camera die echt superbagger is..maar dat boeit mij niet aangezien ik daarvoor een fatsoenlijke digicam heb liggen. Echt een leuk ding dit :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-09 21:34

Jentae

Houdt van aglets.

Relaxed, met Wifi, 128 MB ROM, en WM2005... maar weer zonder flitser voor de camera? (niet zozeer om foto's in het donker te maken, maar als zaklampje waarvan het licht veel geconcentreerder is dan 'gewoon wit licht van het schermpje')

Voor de rest is hij btw niet veel anders dan de M500.. Maar goed, leuk als mn Orange abbo April dit jaar afloopt en ik toch weer een nieuwe phone uit kan kiezen.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:26

PnD

like in Pinda ^_^

Ze zijn vergeten om VGA scherm en GPS in te bouwen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:21:
Ze zijn vergeten om VGA scherm en GPS in te bouwen :(
Dan moet je misschien eens naar de Qtek G100 PocketPC GPS kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-10 14:50

ChUcKiE

Dus........

Hebben er meer mensen problemen met het instellen van de Call Forwarding settings van hun MDA Compact icm T-Mobile?

Als ik via Settings -> Phone -> Services - Call Forwarding dan kan ik geen voicemail nummer instellen bij No answer, Unavailable; Busy.

Ik krijg dan de volgende melding:

Unable to save you changes to the network. Try changing settings later, or disconnect data connection and try again.

Wat moet ik doen??

Edit: En alweer opgelost, online aanzetten van voicemail en het werkt weer (wist niet eens dat dat kon en dat ie uitstond.)
Bedankt voor de hulp 8)

[ Voor 17% gewijzigd door ChUcKiE op 05-01-2006 22:04 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Oesie schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:54:
* Oesie vraagt zich af wie Worms World Pary (versie 1.0.3 / 1.0.4) aan de praat heeft gekregen.

Staat wel leuk in SP maar ik krijg het echt niet aan de praat.
Ik! Versie 1.0.4! Zo moeilijk is 't niet hoor!

Leg eerst is uit hoe jij 't probeert te installen enzo
(je moet namelijk ook nog wat mappen verplaatsen en zo...)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 11:16

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:33:
[...]
Dan moet je misschien eens naar de Qtek G100 PocketPC GPS kijken...
Hier zit jammergenoeg geen telefoon in. :(
Verder lijkt mij die ingebouwde GPS wel super. Deze is wel nauwkeurig en heeft snel verbinding.

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 15:21
hey,

Ik heb ook een MDA compact, en heeft eigenlijk altijd goed gewerkt. Maar nu het volgende: ooit bellen mensen mij, en dan krijgen ze meteen de voicemail. sms-berichten komen dan ook niet aan. Dit gebeurt de laatste tijd best vaak. Ik heb wel bereik, en hij staat niet op flight mode ofzo.. ook geen andere instelling dat mijn binnenkomende calls worden geblokt. Effe resetten, en hij doet het weer. Hebben meerdere mensen hier last van? Misschien slim om nieuwste software erop te zetten ofzo?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
Bintje schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:04:
hey,

Ik heb ook een MDA compact, en heeft eigenlijk altijd goed gewerkt. Maar nu het volgende: ooit bellen mensen mij, en dan krijgen ze meteen de voicemail. sms-berichten komen dan ook niet aan. Dit gebeurt de laatste tijd best vaak. Ik heb wel bereik, en hij staat niet op flight mode ofzo.. ook geen andere instelling dat mijn binnenkomende calls worden geblokt. Effe resetten, en hij doet het weer. Hebben meerdere mensen hier last van? Misschien slim om nieuwste software erop te zetten ofzo?
Nieuwste software is altijd slim! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Audi_S2 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:10:
[...]

Hier zit jammergenoeg geen telefoon in. :(
Verder lijkt mij die ingebouwde GPS wel super. Deze is wel nauwkeurig en heeft snel verbinding.
Waarom nou weer geen GSM erin hè? :(
Er bestaat (zover ik weet) nog steeds geen apparaat met gsm,gps,wifi,bluetooth in 1 (in het formaat van de mda compact)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:07

KrL

Foto foto..

Iemand enig idee waar ik een stylus los kan bestellen ?
Ben die van mij allebei kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -OPTICAL-
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:56
KrL schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:51:
Google!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Jentae schreef op Thursday 05 January 2006 @ 12:03:
[...]

Relaxed, met Wifi, 128 MB ROM, en WM2005... maar weer zonder flitser voor de camera? (niet zozeer om foto's in het donker te maken, maar als zaklampje waarvan het licht veel geconcentreerder is dan 'gewoon wit licht van het schermpje')

Voor de rest is hij btw niet veel anders dan de M500.. Maar goed, leuk als mn Orange abbo April dit jaar afloopt en ik toch weer een nieuwe phone uit kan kiezen.
Zeker relaxed, moet ook weer verlengen in April

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
KrL schreef op Saturday 07 January 2006 @ 13:51:
www.pdashop.nl (no spam) per 3 :9~

http://www.pdashop.nl/product/16966/18247/15
Hiero dus, 19 euro :p

[ Voor 14% gewijzigd door FlorisB op 07-01-2006 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bintje schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:04:
hey,

Is helaas een veel voorkomend probleem (kijk maar op pocketinfo.nl). Ik had er toevallig eergisteren ook last van. En ik heb alle laatste rommen erop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

CLB schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:53:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zo en geen commentaar over wat erop staat, want het zijn foto's dus O-)
nog ff een keer terug komen op de foto's gemaakt door de magican. Ik was vandeweek bij mediamarkt (in eindhoven) en daar hadden ze ook een magician liggen werkend en wel. Ik heb er toen ook ff een foto mee gemaakt maar dat zag er eigenlijk best goed uit. Zijn ze misschien geleverd met verschillende camera's? of is er een betere firmwire uit ofzo?

[ Voor 2% gewijzigd door Awkwarding op 08-01-2006 17:39 . Reden: typpolio ]

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:15:
[...]

Is helaas een veel voorkomend probleem (kijk maar op pocketinfo.nl). Ik had er toevallig eergisteren ook last van. En ik heb alle laatste rommen erop zitten.
Mijn ervaring is dat tijdens GPRS hij direct met voicemail reageert als iemand belt..Weet niet of dat toevallig bij jou ook de oorzaak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
Awkwarding schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:39:
[...]

nog ff een keer terug komen op de foto's gemaakt door de magican. Ik was vandeweek bij mediamarkt (in eindhoven) en daar hadden ze ook een magician liggen werkend en wel. Ik heb er toen ook ff een foto mee gemaakt maar dat zag er eigenlijk best goed uit. Zijn ze misschien geleverd met verschillende camera's? of is er een betere firmwire uit ofzo?
Resolutie van t scherm is 320x240.. die van de fotos 1280x960.. Dus vanzelfsprekend dat ze er dan beter uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:42
ik heb sinds kort een probleempje met active sync..

Iedere keer krijg ik deze melding :(

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stefanpittie/naamloos567.JPG

Wat ik al geprobeert heb,
-profiel in active sync wissen
-active sync helemaal verwijderen en opnieuw installen

Ik draai WinXP met active sync 3.71 en MS outlook 2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Pittie schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:36:
ik heb sinds kort een probleempje met active sync..

Iedere keer krijg ik deze melding :(

[afbeelding]

Wat ik al geprobeert heb,
-profiel in active sync wissen
-active sync helemaal verwijderen en opnieuw installen

Ik draai WinXP met active sync 3.71 en MS outlook 2003
En dat Help > Detect and repair ook geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
neej dat heb ik niet gedaan (omdat dat voor outlook 200 gelde..)

Nu net getest, maar het maakt geen verschil jmmer genoeg, melding blijft hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:45
een Herinstall van je Outlook is helaas bijna de enige mogelijkheid. Wat je nog kan proberen is het opnieuw aanmaken van het profiel en bijbehorende PST file

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 21:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op maandag 02 januari 2006 @ 00:25:
Ik heb mijn SPV M500 nu een tijdje, en ik heb een vraag over de achtergrondplaat/wallpaper. Als ik deze wijzig van de standaard in SPB Pocket Pluss en de SPV aanwezige wallpapers naar een plaatje wat ik van mijn PC erheen kopieer, of een foto gebruik die ik met de SPV heb genomen, dan is deze in de normale picture viewer gewoon goed. Echter, zodra deze staat ingesteld als wallpaper, is de afbeelding veel te licht. Alsof de gamma helemaal verkeerd is. Ik heb dit met elke afbeelding die ik tot nu toe heb geprobeerd. Ik heb rom 1.12 erop staan (stond er standaard op, heb sinds kort een compleet nieuwe omdat de oude stuk was). Iemand een idee? Ik heb drie topics op "wallpaper" en "achtergrond" doorzocht, maar niets gevonden.
Excusez, maar ben ik de enige met bovengenoemd probleem? :(

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Jainoxi schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:29:
een Herinstall van je Outlook is helaas bijna de enige mogelijkheid. Wat je nog kan proberen is het opnieuw aanmaken van het profiel en bijbehorende PST file
okej, dan ga ik dat morgenaaf maar eens proberen ;)

***edit***
Dit heeft niets opgeleverd helaas...
Dan moet ik het maar nog eventjes zonder doen, komende week moet ik toch een formatje gaan uitvoeren, misschien werkt het daarna wel weer

[ Voor 23% gewijzigd door Pittie op 11-01-2006 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Hier ook een gelukkige nieuwe gebruiker van een Orange SPV M500 :) Heb hem tweedehands, maar (gelukkig) compleet in nieuwstaat. Ik gebruik hem als GSM, Agenda, Internet Client en Entertainer (video en simpele maar erg verslavende spelletjes), en heb er nu ook een Oasis Bluetooth GPS-muis bij gekocht voor TomTom. Works like a charm allemaal! Maar ik heb wel één vraagje: ik zag op de site van Orange dat er een softwareupdate te downloaden is. Die heb ik binnengehaald, maar hoe weet ik nu of die update al is geïnstalleerd? In de bestandsnaam staat nergens een versienummer wat ik kan vergelijken met de nummers die je ziet na een reset, en als ik de update start wil ie gelijk software gaan overpompen zo te zien, en dat lijkt me wat overhaast. En weet iemand wat de verschillen/verbeteringen zijn in de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Laatst online: 02-07 10:18
De mijne gaat nu voor de 3e!!! keer RMA.

ik heb last van een raar zoemend geluid wat vanui/achter het beeldscherm lijkt te komen.

1e keer hebben ze het gerepareerd, na 2 dagen begon het weer.

Nu heb ik een gereviseerd toestel gekregen eigen batterij en sd gehouden. 7 dagen ging alles prima toen begon het weer.

Morgen krijg ik een nieuw(gereviseerd) toestel met nieuwe batterij om alles uit te sluiten.

de 1e keer begon het geluid vrij zacht maar werdt steeds harder zo erg zelfs dat ik op een bepaald moment niet normaal meer kon bellen.

Het geluid is er ook als de backlight uitstaat.

Iemand enig idee wat het kan zijn?? het toestel van collega heeft nergens last van.

Stiekem hoop ik dat het niewe toestel het weer heeft want dan mag ik hem omruilen voor een ander type!! dat wordt de m3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb er ook nog steeds last van terwilj die wel geRMA'd is!

Ze zeggen dat het eventueel 'n lekkende condensator kan zijn mja

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 21:14:
[...]

Excusez, maar ben ik de enige met bovengenoemd probleem? :(
Dat is bij iedereen zo. Wat je kan doen is de theme creator van Microsoft gebruiken om zelf een theme te maken (erg eenvoudig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel GBA roms op de ppc en GTA(ook London) op een PSemu voor de ppc :*)
Het is wel raar dat de GBA minder goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:41

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:30:
Ik speel GBA roms op de ppc en GTA(ook London) op een PSemu voor de ppc :*)
Het is wel raar dat de GBA minder goed doet.
Heb jij een downloadlocatie voor dat psemu? Vind alleen een versie voor gewone windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google naar FpseCE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Misschien een domme vraag... Maar zijn die Rom's niet een beetje groot voor een geheugenkaartje?

edit: laatste vraag: waar haal je die dingen vandaan?

[ Voor 12% gewijzigd door MikeyMan op 12-01-2006 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA is 4mb..
GTA London is 3mb..
Soul edge is 30mb..
Crash Bandicoot is 177mb..

Maarja bijvoorbeeld.. tekken 3 is 675mb maar dat speelt toch niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Laatst online: 02-07 10:18
CLB schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:20:
Ik heb er ook nog steeds last van terwilj die wel geRMA'd is!

Ze zeggen dat het eventueel 'n lekkende condensator kan zijn mja
Ben blij dat ik niet de enige ben. Bij de Orange shop gaven ze aan dat ze dit nog nooit hadden mee gemaakt.

Heb jij ook een m500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Waarom kan ik een ringtone niet als alarm instellen?
Hij staat in de map \Windows\Rings, werkt prima als ringtone maar bij alarm staat ie niet in het lijstje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STAP 2
Dan maak je vervolgens een aparte map aan op je PC die je bijvoorbeeld MDA upgrade noemt.

In deze map plaats je de volgende 2 files: de 1.12..00 upgrade file en de MaUpgradeUt_kabub. Deze bestanden kun je hier downloaden na even te registreren.

4) Download MaUpgradeUt_kabub (heb je als het goed is al gedaan bij STAP 2)
Ik ben het dus kwijt. De link die bij stap 2 gegeven wordt bevat MA_DT_WWE_DutchRetail_11200_550_11200_Ship.zip, welke een pdf, en een .exe bestand bevat. Maar kan iemand mij vertellen waar ik dus MaUpgradeUt kan vinden?

edit:
zelf registreren lukt niet, aangezien ik een mda compact heb, en geen officieële qtek

----

edit:
na zelf te zoeken, kan je hem ook hiervan downloaden: http://www.ccoo.net/MDAFlash/MaUpgradeUt_noID.exe

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hoodlum77 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 21:00:
[...]

Ben blij dat ik niet de enige ben. Bij de Orange shop gaven ze aan dat ze dit nog nooit hadden mee gemaakt.

Heb jij ook een m500?
Sorry, kom bijna nooit meer in dit forum. Ja ook 'n SPV M500 ja :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:10
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:21:
GTA is 4mb..
GTA London is 3mb..
Soul edge is 30mb..

enig idee waar ik deze roms vandaan kan halen?

cheers

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:04
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 17:08:
[...]

Ik ben het dus kwijt. De link die bij stap 2 gegeven wordt bevat MA_DT_WWE_DutchRetail_11200_550_11200_Ship.zip, welke een pdf, en een .exe bestand bevat. Maar kan iemand mij vertellen waar ik dus MaUpgradeUt kan vinden?

edit:
zelf registreren lukt niet, aangezien ik een mda compact heb, en geen officieële qtek

----

edit:
na zelf te zoeken, kan je hem ook hiervan downloaden: http://www.ccoo.net/MDAFlash/MaUpgradeUt_noID.exe
Je kan ook de exe uitpakken met winrar of iets dergelijks. Staat het bestand namelijk ook in :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Kassad schreef op zondag 15 januari 2006 @ 23:20:
[...]

enig idee waar ik deze roms vandaan kan halen?

cheers
Zou ik ook graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:14:
[...]
Zou ik ook graag willen weten.
Dan ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:41
Jongens, heeft iemand enig idee waar ik extra pennetje voor de SPV M500 kan kopen? Ik ben ze allebei kwijt ;(

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hoedje schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:59:
Jongens, heeft iemand enig idee waar ik extra pennetje voor de SPV M500 kan kopen? Ik ben ze allebei kwijt ;(
http://www.pdaplus.nl/cat..._243_480/products_id/1072 kan ik vinden, verder neit. Misschien Orange mailen?
Beekforel schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 10:54:
Waarom kan ik een ringtone niet als alarm instellen?
Hij staat in de map \Windows\Rings, werkt prima als ringtone maar bij alarm staat ie niet in het lijstje..
Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Thnx, maar helaas die passen dus niet, door het andere ontwerp van de M500 passen de stylussen geschikt voor de S100/HTC Magician/i-Mate Jam etc) niet :/ . Orange mailen is een goed plan, dat ga ik meteen doen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Weet iemand of er ooit nog een Windows Mobile 5.0 voor de MDA uitkomt of gaat dat erniet op draaien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Smattie schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:07:
Weet iemand of er ooit nog een Windows Mobile 5.0 voor de MDA uitkomt of gaat dat erniet op draaien??
Er zal in ieder geval geen officiele versie komen. De enige officieel aangekondigde WM2003 > WM5 update is momenteel die voor de E-TEN M500 :|

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ftp.xda-developers.com

un/pw: xda/xda

directory: Magician

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:37

SaN

Hoedje schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:19:
[...]

Thnx, maar helaas die passen dus niet, door het andere ontwerp van de M500 passen de stylussen geschikt voor de S100/HTC Magician/i-Mate Jam etc) niet :/ . Orange mailen is een goed plan, dat ga ik meteen doen.
Kijk ook is op shop.brando.com.hk.

Ik heb ook een vraag. Ik heb net de officiele romupdate van T-mobile uitgevoerd, alles goed gelukt, en verder geen problemen. Nou heb ik alleen weer al mijn contactpersonen dubbel in mijn telefoonboek staan (van een backup, en van mijn sim). Ik weet dat er een manier is om alleen degene te laten zien die op de mda staan, maar ik ben vergeten waar die optie zat. Heeft iemand enig idee?
edit: het probleem heeft zichzelf opgelost vreemd genoeg...

[ Voor 4% gewijzigd door SaN op 16-01-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godsamme. eerst begaf de speaker waardoor je de ander hoort.Dus ik dacht zal wel software matig zijn. Dus op het laatst werkte de handsfree speaker ook niet meer. Ik doe hardreset. Nog steeds geen geluid. Dus ik naar Dixons waar ik hem een jaar geleden heb gekocht icm t-mobile. Daar zeiden ze dat tmobile een perfect ophaal systeem hebben. Dus hij gaf me een 0800 nummer. Ik daar heen bellen. Gaan ze me een zakje opsturen waarin ik hem weer retour kan sturen. Wat is daar nou handig aan? Ik kan niet eens het probleem goed uitleggen. En het duurt ook nog es vet lang voor ik weer van mn duur betaalde abonoment gebruik kan maken. Luek leuk leuk.
Hebben jullie ervaring met reperatie en tmobile. En kan ik de dagen dat ik zo lang moet wachten op een wel werkend toestel vergoed krijgen? Kan immers zeker 15 dagen niet bellen uiteindelijk.
Kut service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 19:22

timovd

Voorsprong door techniek

Je had ook naar een T-Mobile shop kunnen gaan. Was ie binnen een week terug.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
hmm, kan aan mij liggen maar ik vind hier alleen ROM files van de verschillende telefoons, niet van PS games.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:53

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
timow schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:21:
Je had ook naar een T-Mobile shop kunnen gaan. Was ie binnen een week terug.
en krijg je een vervangend toestel... indien je toestel op voorraad is, een leenversie ervan.. en anders n Nokia ofzo...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

BiG-GuY schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:29:
[...]

en krijg je een vervangend toestel... indien je toestel op voorraad is, een leenversie ervan.. en anders n Nokia ofzo...
Ook niet altijd geloof ik. Ik heb een gewoon 2 jarig relax 200 abbo, en ik kreeg tijdens de reparatie geen vervangend toestel. (wel om gevraagd, maar omdat ik niet zeker wist of ik er recht op had niet door gezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Ik heb echt het gevoel dat ik vet word genaaid door Orange.
Ik heb namelijk al sinds voor de zomervakantie een M500.
Tijdens de zomervakantie heb ik mijn M500 éénmalig laten valen waardoor er aan de boven van mijn M500 een deuk is gekomen.
Voor de rest heb ik mijn M500 behandeld alsof het mijn eigen baby is. Geen krassen, niks.
Anyway (nu... paar maanden verder) doet me SPEAKER het niet meer zo goed. Hij staat namelijk altijd op z'n hardst. En nu hoor ik krakkende stemmen. Als ik me speaker op een lager niveau zet, dan hoor je mensen wel goed, maar ja dan vind ik die telefoon niet meer zo fijn want ik wil mensen goed kunnen horen.

Anyway, ik heb mijn mobiel teruggebracht naar Orange en kreeg binnen een week de mededeling dat de speaker kapot is door het laten vallen van mijn mobiel. Ik kan natuurlijk niet zeggen dat het niet zo is, maar heb ook geen bewijs dat ik mijn mobiel liet vallen in de zomer en dat de speaker nu pas kapot is. Ik moest daarom rond de 30 euro betalen voor de onderzoekskosten. (grrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Op dezelfde dag heb ik mijn verzekeraar opgebeld (ProAssist), omdat ik een telefoonverzekering heb lopen die valschade wel vergoed. (Ook al is het geen valschade voor de duidelijkheid(!)) Die hebben toen mijn mobiel opgehaald en 4 weken later (nu dus) is het NOG niet klaar. Ik belde dus vandaag en wat bleek: "meneer, u heeft valschade gehad ... u krijgt een nieuw toestel ... er komt nog wel 25 euro eigen risico bij ... en het kan nog dagen tot weken (!) duren voordat u uw toestel binnen heeft".

Ik ga er nu dus vanuit dat ik 2 maanden niet kan bellen met Orange. (Ik heb namelijk geen vervangend mobiel). Ik ben straks in totaal 55 euro armer en dat terwijl ik denk dat het gewoon aan de kut speakertjes ligt van de HTC Magician die gewoon gaar zijn.
Het grappige van dit alles vind ik nog wel dat de Orange medewerker mij heeft overgehaald om het toestel door Orange te laten repareren. "Meneer, u heeft uw toestel binnen 1 jaar gekocht, dus dit valt onder garantie"...... MOOI NIET!

Anderen met zulke problemen?
Anderen met slechte speaker ervaringen?

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

BTW: Stomme Orange geeft je geen vervangend HTC Magician (Wat ik super raar vond)... de reden:
"Tsja, je zou dan ermee weg kunnen lopen en dan nooit meer je originele mobiel ophalen"

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-09 14:27

RammY

Dát!

Daarom ook niet via Orange zelf kopen :P
Maar bij een BelCompany oid..
Heb ik ook gedaan.
Moet zeggen: prima service wat betreft reparatie ( Pro Assist)
Alhoewel... wacht al ruim 2 maand op vervanging voor mn SE P800...
:P gratis ;) Die was kaduuk.. mn Orange laten verlengen met de M500 en nog een toestel als vervanger dr bij ;) woei :P

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
ReflexWolf schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 00:08:
Anderen met zulke problemen?
Anderen met slechte speaker ervaringen?
Wacht ff hoor, ik heb ook die verzekering en er staat toch echt:
-Stel je telefoon is gestolen of kapot, ontspan je! Met Orange Premier brengen we binnen 4 uur een nieuwe telefoon. En Orange Premier is nog meer zorgeloos mobiel bellen en extra aandacht.

...en jij hebt al een maand moeten wachten :( , damn!

[ Voor 68% gewijzigd door Hoedje op 17-01-2006 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 14:01

Neoz

Neoz & Hobbes

Mijn MDA komt vandaag terug voor de 2e keer. Met hetzelfde probleem opgestuurd, het speaker probleem. Ik ben erg benieuwd ben hem nu ongeveer 10 dagen kwijt geweest (again) en heb ditmaal wel een andere "leen"MDA compact gehad.

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Ik probeer al een tijdje om op mijn laptop te internetten via mijn MDA compact.

Weet iemand hoe ik dit werkend ga krijgen via usb/infrarood/bluetooth? Ik krijg het niet werkend, met bluetooth ziet hij hem en zegt de bt tool dat het apparaat een modem heeft. Als ik wil inbellen krijgt hij geen reactie, wat ik ook doe (dus met en zonder de wireless modem aplicatie aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

zie startpost

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Ik had al in de startpost gekeken, maar in de startpost staat zo ver ik zie alleen maar uitleg over hoe je kan internetten op je qtek s100 via je pc.

Ik wil het dus andersom... internetten op mijn laptop via mijn qtek s100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:21:
GTA is 4mb..
GTA London is 3mb..
Soul edge is 30mb..

iemand een idee hoe ik mijn PS spellen kan omzetten?

[ Voor 9% gewijzigd door Eggy op 18-01-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldlokers schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:39:
[...]

Ik had al in de startpost gekeken, maar in de startpost staat zo ver ik zie alleen maar uitleg over hoe je kan internetten op je qtek s100 via je pc.

Ik wil het dus andersom... internetten op mijn laptop via mijn qtek s100
Het is wel een keer besproken, weet niet meer of de oplossing er ook bij stond. Heb trouwens geen idee in welk topic het staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
sander-sp schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:20:
[...]
Kijk ook is op shop.brando.com.hk.
Thnx, even een update. Orange kan/wil de stylussen niet naleveren, én niet via de shop én niet via klantenservice. Ehm, ze gaven me wel een site, maar daar hebben ze ze dus niet, nouja wel die voor de S100. Ik heb via google gezocht naar VPA Compact en Orange M500, en nu ook de Dopod 828 (thnx voor de link naar brando _/-\o_ ). Maar bij Brando hebben ze alleen een dure 3-1 stylus. Ik wil liever de normale en dan een 3 pack oid. Dus wie biedt...

Nevermind, ik heb inmiddels de stylus bij Brando besteld, je moet wat ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 18-01-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Orange is best goed om te kopen hoor!

Daar heb ik m'n SPV M500 ook vandaan gelijk ProAssist verzekering afgesloten (de duurste)

En die zorgen voor 'n vervangend toestel (mits je de duurste verzekering hebt afgesloten) Top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldlokers schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:00:
Ik probeer al een tijdje om op mijn laptop te internetten via mijn MDA compact.

Weet iemand hoe ik dit werkend ga krijgen via usb/infrarood/bluetooth? Ik krijg het niet werkend, met bluetooth ziet hij hem en zegt de bt tool dat het apparaat een modem heeft. Als ik wil inbellen krijgt hij geen reactie, wat ik ook doe (dus met en zonder de wireless modem aplicatie aan).
Wil je inbellen (per minuut betalen) of via gprs ?

via usb verbinding kun je het volgende doen (windows xp):

1) Download hier de modem driver voor de MDA. en pak m uit (dailer hoef je niet te gebruiken)

2) Ga op je MDA naar start > programs > wireless Modem (zorg dat active sync uit staat, en usb niet verbonden)

3A) internet via gprs: Ga naar Tools > options, en zorg dat "preset GPRS connection" aan staat gevinkt en APN op de naam waarmee je normaal via je mda internet. en druk op OK

3B) internet via inbellen: Ga naar Tools > options, en zorg dat "preset GPRS connection" UIT staat gevinkt. APN is dan niet meer belangrijk. druk op ok.

4) Druk eerst op start (op de mda) , en daarna de usb kabel verbinden.

5) Windows xp zal nieuwe hardware vinden en driver installeren. kies voor handmatig installeren en selecteer het uitgepakte bestandje. modem wordt nu geinstalleerd. (bij melding van ongecertificeerde drivers, gewoon op doorgaan klikken)

6) Maak een nieuwe verbinding op de pc; start > configuratie scherm > netwerk > nieuwe verbinding
Kies verbinding met internet maken > handmatig verbinding maken en kies voor inbelverbinding

7) Selecteer hier de USB modem geef de verbinding een naam en vul voor GPRS verbinding bij telefoon nr in *99# en gebruikersnaam en ww laat je leeg

7B) voor inbellen vul je hier het inbelnummer in. Tip: neem een 036 (zonnet) nummer ipv een 06xx nummer (06xx worden gezien als data, en niet als belmintuten, wordt in de meeste gevallen als extra!! op de rekening gepresenteerd)
Zonnet : 036 - 7500300 (username: guest ww: guest)

8 ) voltooien, verbinden, even wachten... en internet op je laptop. :+

Is erg ideaal met pocket internet totaal trouwens ! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

thanx.. werkt erg goed. Is dit ook mogelijk via Bluetooth?

Edit: en faxen is ook nog niet gelukt via dit modem.

[ Voor 33% gewijzigd door timovd op 18-01-2006 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enige tijd last dat mijn klepje bij het minst of geringste van mijn mda (compact) afschuift. De mda valt dus ook constant daardoor uit, ik word hiet gek van. Weet iemand of het mogelijk is een nieuw klepje te bestellen, want de mijne is dus zodanig beschadigd dat hij binnen de kortste keren helemaal niet meer erop geschoven kan worden! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 20:48:
[...]

Wil je inbellen (per minuut betalen) of via gprs ?

via usb verbinding kun je het volgende doen (windows xp):

1) Download hier de modem driver voor de MDA. en pak m uit (dailer hoef je niet te gebruiken)

2) Ga op je MDA naar start > programs > wireless Modem (zorg dat active sync uit staat, en usb niet verbonden)

3A) internet via gprs: Ga naar Tools > options, en zorg dat "preset GPRS connection" aan staat gevinkt en APN op de naam waarmee je normaal via je mda internet. en druk op OK

3B) internet via inbellen: Ga naar Tools > options, en zorg dat "preset GPRS connection" UIT staat gevinkt. APN is dan niet meer belangrijk. druk op ok.

4) Druk eerst op start (op de mda) , en daarna de usb kabel verbinden.

5) Windows xp zal nieuwe hardware vinden en driver installeren. kies voor handmatig installeren en selecteer het uitgepakte bestandje. modem wordt nu geinstalleerd. (bij melding van ongecertificeerde drivers, gewoon op doorgaan klikken)

6) Maak een nieuwe verbinding op de pc; start > configuratie scherm > netwerk > nieuwe verbinding
Kies verbinding met internet maken > handmatig verbinding maken en kies voor inbelverbinding

7) Selecteer hier de USB modem geef de verbinding een naam en vul voor GPRS verbinding bij telefoon nr in *99# en gebruikersnaam en ww laat je leeg

7B) voor inbellen vul je hier het inbelnummer in. Tip: neem een 036 (zonnet) nummer ipv een 06xx nummer (06xx worden gezien als data, en niet als belmintuten, wordt in de meeste gevallen als extra!! op de rekening gepresenteerd)
Zonnet : 036 - 7500300 (username: guest ww: guest)

8 ) voltooien, verbinden, even wachten... en internet op je laptop. :+

Is erg ideaal met pocket internet totaal trouwens ! 8)
Ok, ik heb nu geen usb kabel bij, ik heb wel bluetooth bij, ga ik het even daarmee proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Hoedje schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:07:
[...]

Thnx, even een update. Orange kan/wil de stylussen niet naleveren, én niet via de shop én niet via klantenservice. Ehm, ze gaven me wel een site, maar daar hebben ze ze dus niet, nouja wel die voor de S100. Ik heb via google gezocht naar VPA Compact en Orange M500, en nu ook de Dopod 828 (thnx voor de link naar brando _/-\o_ ). Maar bij Brando hebben ze alleen een dure 3-1 stylus. Ik wil liever de normale en dan een 3 pack oid. Dus wie biedt...

Nevermind, ik heb inmiddels de stylus bij Brando besteld, je moet wat ;)
Brando is echt geweldig. Ik had er al een tijdje niet gekeken, en ik zie dat ze al wel iets duurder geworden zijn. Ze waren echt spotgoedkoop. Had je deze soms gemist? http://shop.brando.com.hk/deo2xdaIIministylus.php Ik ga nu zo'n retractable usb kabeltje bestellen en voor de 2e keer de ultra clear screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
sander-sp schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:47:
[...]
Brando is echt geweldig. Ik had er al een tijdje niet gekeken, en ik zie dat ze al wel iets duurder geworden zijn. Ze waren echt spotgoedkoop. Had je deze soms gemist? http://shop.brando.com.hk/deo2xdaIIministylus.php Ik ga nu zo'n retractable usb kabeltje bestellen en voor de 2e keer de ultra clear screenprotector.
Brando is helaas wat duurder geworden, zeker als ik het vergelijk met toen ik nog een Palm Tungsten T had... Nee helaas ik had hem niet gemist. Pennetjes voor de MDA Compact, Qtec S100 etc. zijn niet uitwisselbaar met die voor de VPA Compact, M500, iMate new jam, dopod 828 en Qtec 110 (?). Ik kan dus alleen deze bestellen: http://shop.brando.com.hk/bwdopod828stylus.php. Als je kijkt naar de bovenkant, dan zie je dat het uitstulpinkje langer is dan bij de versie voor de andere magician modellen. Handig hoor, zo'n andere verpakking 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Hoedje schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:55:
[...]

Brando is helaas wat duurder geworden, zeker als ik het vergelijk met toen ik nog een Palm Tungsten T had... Nee helaas ik had hem niet gemist. Pennetjes voor de MDA Compact, Qtec S100 etc. zijn niet uitwisselbaar met die voor de VPA Compact, M500, iMate new jam, dopod 828 en Qtec 110 (?). Ik kan dus alleen deze bestellen: http://shop.brando.com.hk/bwdopod828stylus.php. Als je kijkt naar de bovenkant, dan zie je dat het uitstulpinkje langer is dan bij de versie voor de andere magician modellen. Handig hoor, zo'n andere verpakking 8)7
Aaahhhh Orange, dat had ik even gemist. Tja inderdaad niet altijd even handig (wel mooier naar mijn smaak) Ik vind dat ze er toch noch redelijk veel voor gemaakt hebben, die cradle bijvoorbeeld. Die was er een tijd lang ook alleen voor de MDA Compact...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even ter informatie: Er is eindelijk een Opera browser uit voor de pocketpc, zowel voor wm2003 als 2005 ! 't is nog wel een beta, maar ik vind'm nu al veel fijner dan die ellendige pocket IE....

Zie www.opera.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

Iemand van jullie ervaring met de carkits/GPS ontvangers van Haicom
en dan de 4 in 1...
heb een T-mobile MDA Compact..

nog andere (betaalbare) alternatieven? want die van Parrot is meteen 300 229 euro ofzo...(vind ik alsnog duur... want dan ben ik voordeliger met een losse GPS muis, en een losse carkit...)

en wat is jullie ervaring met de Sony-Ericsson Akono™-headset HBH-608 (€60 bij Phone House) de verkoper raadde me die aan, want die van SE hebben omgevingsfilter ed...

[edit]
en wat met die 3-in-1 oplossing (de bovenste dus) zit daar nou ook het spraak gedeelte bij?"de MDA Compact is ondersteund toch? :? staat er wel iig...

[ Voor 28% gewijzigd door BiG-GuY op 20-01-2006 16:58 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

BiG-GuY schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:39:
Iemand van jullie ervaring met de carkits/GPS ontvangers van Haicom
en dan de 4 in 1...
heb een T-mobile MDA Compact..

nog andere (betaalbare) alternatieven? want die van Parrot is meteen 300 euro ofzo...

en wat is jullie ervaring met de Sony-Ericsson Akono™-headset HBH-608 (€60 bij Phone House) de verkoper raadde me die aan, want die van SE hebben omgevingsfilter ed...
Volgens mij kun je die niet gebruiken, aangezien de MDA Compact voor zover ik weet geen ondersteuning biedt voor bedraadde gps ontvangers...

De parrot is overigens 229... Wat in mijn ogen een mooie prijs is... Dit is dan meteen een bluetooth gps ontvanger en bluetooth carkit, eventueel zelfs voor een aparte pda en aparte telefoon... Ga deze zelf volgende week kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubelke
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-11-2022
Heeft er ondertussen iemand zijn SPV M500
al ter reparatie aangeboden en terug gekregen omdat zijn scherm piep(te)
Ik hoor het piep geluid ook alleen als het scherm aanstaat
ook als het backlight uit is. ik stoor me er vreselijk aan.

bvd ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
lol het lijkt wel of ze een beetje kapot gaan
ik heb ook die piep van het beeldscherm
mijn geluid is ook naar de knoppe (geluid van vriend van me zn mda compact ook afgelopen week kaduuk gegaan)

t-mobile gebeld, binne half uur stonden ze op stoep toestel ophalen, en kreeg ik een leen mda compact. komt volgende week weer terug :) en dat allemaal gratis, toppie service!

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

waar woon je? zodat je die service hebt :P?

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

rubelke schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 19:17:
Heeft er ondertussen iemand zijn SPV M500
al ter reparatie aangeboden en terug gekregen omdat zijn scherm piep(te)
Ik hoor het piep geluid ook alleen als het scherm aanstaat
ook als het backlight uit is. ik stoor me er vreselijk aan.

bvd ruben
Heb ik ook gehad, nja nog steeds.

Op reparatie geweest, gewoon 'n week daar gelegen, 25 euro betaald en heb weer 'n piep-SPV M500

Over 'n paar maanden laat ik 'm gewoon 'stelen' , want ik wordt er schijtziek van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fossalta
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-01 20:14
Jakkes, bij mij begint m' n speakertje nu ook te kraken :'( binnenkort ook maar ff terug naar de orangeshop...

Ook heb ik nog een heel irritant probleem met outlook, laatst m' n telefoon ff opnieuw geinstalleerd.. en via outlook alle addressen e.d.. gesynct... wat blijkt.. zijn alle +' jes van de telefoonnummers weg. Als ik in outlook een + voor een telefoonnummer zet haalt ie hem meteen weer weg. Enig idee hoe ik dit op kan lossen?

[ Voor 4% gewijzigd door Fossalta op 21-01-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
exporteren naar excel bestand en dan zoeken naar 31 en vervangen door +31. Voor het beste resultaat zou ik zoeken naar 'spatie'31. En dan weer importeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Laatst online: 23-09 12:46
Heeft iemand misschien nog de Nederlandse T9 voor mij? Of een link naar waar ik het kan halen.

Ik heb al gezocht op dit forum:
http://forum.xda-develope...s=0&postorder=asc&start=0
questa in "HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA C..."

En de links daar zijn helaas allemaal dood. :'(

Hopelijk heeft iemand hem nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:42
Eeehm, dat eerste bericht daar is van mij en als ik me niet vergis staan die files nog op mijn webspace hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Laatst online: 23-09 12:46
Je hebt helemaal gelijk. :o :X Excuses. Bedankt nog trouwens d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

MikeyMan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:47:
[...]

Volgens mij kun je die niet gebruiken, aangezien de MDA Compact voor zover ik weet geen ondersteuning biedt voor bedraadde gps ontvangers...

De parrot is overigens 229... Wat in mijn ogen een mooie prijs is... Dit is dan meteen een bluetooth gps ontvanger en bluetooth carkit, eventueel zelfs voor een aparte pda en aparte telefoon... Ga deze zelf volgende week kopen...
zit er bij die Parrot nou ook het hele bevestigingssysteem+autolader voor de MDA Compact bij? want anders komt dat er nog is bij... en waar koop je die Parrot voor 229?

overigens zit er bij de 3-in-1 versie,van Haicom ,een apperaatje bij dat van die bedraadde GPS muis een BT maakt..

iemand nog alternatieven? of iig een (universele) carkit..?
want dan neem ik wel een losse GPS ontvanger, is de 'ADAPT AD-300 Bluetooth GPS Receiver' wat?

[ Voor 10% gewijzigd door BiG-GuY op 22-01-2006 22:54 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

BiG-GuY schreef op zondag 22 januari 2006 @ 22:51:
[...]

zit er bij die Parrot nou ook het hele bevestigingssysteem+autolader voor de MDA Compact bij? want anders komt dat er nog is bij... en waar koop je die Parrot voor 229?

overigens zit er bij de 3-in-1 versie,van Haicom ,een apperaatje bij dat van die bedraadde GPS muis een BT maakt..

iemand nog alternatieven? of iig een (universele) carkit..?
want dan neem ik wel een losse GPS ontvanger, is de 'ADAPT AD-300 Bluetooth GPS Receiver' wat?
Nee, natuurlijk zit dat er niet bij... Voor 229 kun je hem bij pdashop.nl, pdaplus.nl en nog wat andere tenten kopen... Bij pdashop.nl hebben ze voor 29 euro ook een mda-compact houder + lader.
En dat wordt ook mijn oplossing icm een mooie Kuda steun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej,

Ik wilde graag een dvdtje kijken op me telefoon, en daar heb ik pocketdivxencoder voor gevonden.
Het werkt perfect allemaal, op 1 ding na. Als ik de ondertiteling erbij wil komt dat in lelijke letters dwars door het beeld te staan. Heb al meerdere instellingen geprobeerd.
Weet iemand de oplossing? Of evt een alternatief programma? ( die dvd video_ts mappen kan openen, en gelijk de ondertiteling erbij zet )
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

OK, ik heb nu een BT headset aangeschaft en wel de: Logitech Mobile Pro Headset.
en nou had ik een vraag met betrekking tot het BT gebeuren. is er een mogelijkheid dat bt in een soort van standby stand staat, en dat die vanzelf aangaat wanneer je telefoon over gaat? zodat die niet de hele tijd onnodig accu verspilt? en hoeveel korter gaat die dan ongeveer mee? Die headset heeft dat namelijk wel, tot wel 300 uur standby..

[ Voor 7% gewijzigd door BiG-GuY op 24-01-2006 00:10 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:29

Vuvuzela

My spire is forming

Weet iemand al meer over de HTC Prophet?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Vraagje:
Als de accu + backup accu van de S100 leeg is ben je alle informatie die in je RAM staat kwijt (alles wordt gereset)... dit is uiteraard behoorlijk irritant...
Is het te verhelpen, bijvoorbeeld met een nieuwe firmware?

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

BiG-GuY schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 00:08:
OK, ik heb nu een BT headset aangeschaft en wel de: Logitech Mobile Pro Headset.
en nou had ik een vraag met betrekking tot het BT gebeuren. is er een mogelijkheid dat bt in een soort van standby stand staat, en dat die vanzelf aangaat wanneer je telefoon over gaat? zodat die niet de hele tijd onnodig accu verspilt? en hoeveel korter gaat die dan ongeveer mee? Die headset heeft dat namelijk wel, tot wel 300 uur standby..
nee.

Net als met een mobile telefoon. De telefoon moet altijd aanstaan om gebeld te worden. Wel verbruikt de telefoon een stuk minder energie wanneer je er niet mee belt net als met de headset.

---

Is het mogelijk om te internetten via bluetooth zonder ActiveSync? Ik heb nl. een webserver die altijd aanstaat, maar niet staat aangemeld. Is het bv. mogelijk via de bluetooth netwerkkaart?
Of kan ActiveSync ook draaien als de server niet aangemeld staat?

[ Voor 28% gewijzigd door timovd op 24-01-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iemand ervaring met het gebruik van tomtom icm de mda compact?

Hoe moet je die gps modules instellen? Ik kan namelijk geen com poorten maken... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MCK schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:27:
Weet iemand al meer over de HTC Prophet?
Die is wat vertraagd, maar komt maart in europa uit.
FirefoxAG schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:41:
Vraagje:
Als de accu + backup accu van de S100 leeg is ben je alle informatie die in je RAM staat kwijt (alles wordt gereset)... dit is uiteraard behoorlijk irritant...
Is het te verhelpen, bijvoorbeeld met een nieuwe firmware?
Nee, want deze "feature" zit alleen in Windows Mobile 5 en die komt niet uit voor onze telefoon. Het is niet te verhelpen want het heeft namelijk te maken met het geheugengebruik etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:23:
Iemand ervaring met het gebruik van tomtom icm de mda compact?

Hoe moet je die gps modules instellen? Ik kan namelijk geen com poorten maken... :X
tomtom werkte prima op me mda.
kheb nu ondertussen de vario :)

Maar gewoon eerst even pairen met je bt gps.
Dan in tomtom gpsje selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die TT5 gebruikt samen met een Bluetooth GPS hier is de oplossing om je GPS in TomTom 5 aan de praat te krijgen:
1) Download op http://www.bluetooth.jazztel.es/ Pocket Bluetooths tools.
2) Installeer de tool, doe een soft reset. Verwijder je GPS apparaat uit de pair lijst (onder connections-->bluetooth-->devices
3) Laat de GPS opnieuw zoeken en herkennen.
4) Door het Bluetooth tooltje krijg je na het herkennen van de GPS muis een een extra menu.
5) Kies een Com poort druk voor een serial verbinding en druk op okay.
6) Ga dan naar TomTom5 ga naar instellingen van je GPS. (Wijzig voorkeuren, dan 3x naar rechts, dan linksboven Toon GPS-status)
7) Dan stel in, kies Andere kabel-NMEA-GPS, Baudrate 9600, kies de Bluetooth serial Com poort (bij mij was dit 6)
Klaar is kees en het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Download wel versie 1.0.1.2. De nieuwere zorgt(bij mij) voor veel vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:58:
Voor iedereen die TT5 gebruikt samen met een Bluetooth GPS hier is de oplossing om je GPS in TomTom 5 aan de praat te krijgen:
1) Download op http://www.bluetooth.jazztel.es/ Pocket Bluetooths tools.

<knip>

7) Dan stel in, kies Andere kabel-NMEA-GPS, Baudrate 9600, kies de Bluetooth serial Com poort (bij mij was dit 6)
Klaar is kees en het werkt!
Bij mij werkte het dus andersom niet meer. Dan bedoel ik TomTom 5 nav. icm met de bluetooth tomtom gps module.
Pas nadat ik de bluetooth tools had verwijderd, werd de gps module weer herkend :/
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.