HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 12

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.202 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, ben zelf niet zo gecharmeerd van de navigon software... Denk dat het daar nog best weleens aan zou kunnen liggen...

Je zou de snelheid van je sdcard kunnen testen met pocket mechanic... Eventueel kun je hem daarmee ook anders formatteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oozie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 13:38
MikeyMan schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:57:
Tsjah, ben zelf niet zo gecharmeerd van de navigon software... Denk dat het daar nog best weleens aan zou kunnen liggen...

Je zou de snelheid van je sdcard kunnen testen met pocket mechanic... Eventueel kun je hem daarmee ook anders formatteren...
Het zou best kunnen dat NaviGon niet de beste software maakt, maar het werkt op de MDA van die maat van me! En het draait echt goed! ... probleem is dus dat het laden van de kaart een eeuwigheid duurt en het berekenen van de route ook! Het is ook een kaart van 200MB dat op me SD kaartje staat.

Op welke manieren kun je de SD Kaart formatteren zodat ie sneller wordt?

If you see me running, try to catch up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al meegemaakt dat zijn MDA er van het ene op het andere moment mee kapt?
Heb al soft reset, hard reset, alles eruit en weet ik wat nog meer geprobeert, maar het ding lijkt wel simpelweg kaduuk te zijn... Net nu ik eraan begin te wennen...

Is van januari 2005, er zit nog garantie op voor de vorige eigenaar, ik heb er dus niet veel aan... (Heb de bon ook niet dus dat wordt moeilijk...)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

batterij leeg...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:21

PnD

like in Pinda ^_^

@atmosferic:

Er zit toch maar 1 jaar garantie op standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, er schijnt dus twee jaar op te zitten (staat ook in de handleiding zover ik weet), maar daar heb ik dus sowieso niets aan, omdat T-Mobile aangeeft dat alleen de oorspronkelijke koper (dus abbo-houder) er aanspraak op kan maken. m.a.w. voordat ik dat ding werkend terugheb, kan ik evengoed een nieuwe pda kopen...

@ MikeyMan: als het dat zou zijn had ik hier niet gepost... dat zou nl. niet de eerste keer zijn dat me dat overkomt. En dan zou het lampje gaan branden als de lader erin gaat, en dat doet ie nu dus ook niet...
Het zou wel kunnen zijn dat de batterij juist kapot is, maar dat kan ik nu dus niet zien...

Als het achterkant eraf gepakt wordt, gaat wel een rood ledje branden, maar met een kapotte batterij kan dat ook niet... heb de batterij er nu uit liggen in de hoop dat de backup ook leeggaat en het ding misschien wel gewoon echt vastgelopen is... maar dat lijkt me stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik heb vandeweek m'n nokia'tje verkocht en voor dat geld weer 'n nieuwe 2e telefoon gekocht.

Nja die neem ik dus mee in de weekenden en naar grote feesten enzo (M500 is dan te groot)

Natuurlijk ontvang je weleens 'n smsje en deze worden dan opgeslagen op m'n simkaart.

Nu is m'n vraagje: Is er 'n mogelijkheid om smsjes die op je simkaart staan toe te voegen aan je ontvangen smsjes op de SPV M500. Zodat ik dus een aaneenlopende sms-inbox heb..? Op m'n simkaart kunnen namelijk maar pff 15 smsjes ofzo worden opgeslagen en om ze telkens te wissen.. tsjaa als ik ze eventueel op m'n M500 kan backuppen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit een beetje te klooien met die RSS, erg handig moet ik zeggen! Alleen na het installeren van een feeder en de nodige rss-links start hij ontzettend traag op na een soft-reset. Hebben anderen daar ook last van en zo ja, is daar wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:02:
Ik heb vandeweek m'n nokia'tje verkocht en voor dat geld weer 'n nieuwe 2e telefoon gekocht.

Nja die neem ik dus mee in de weekenden en naar grote feesten enzo (M500 is dan te groot)

Natuurlijk ontvang je weleens 'n smsje en deze worden dan opgeslagen op m'n simkaart.

Nu is m'n vraagje: Is er 'n mogelijkheid om smsjes die op je simkaart staan toe te voegen aan je ontvangen smsjes op de SPV M500. Zodat ik dus een aaneenlopende sms-inbox heb..? Op m'n simkaart kunnen namelijk maar pff 15 smsjes ofzo worden opgeslagen en om ze telkens te wissen.. tsjaa als ik ze eventueel op m'n M500 kan backuppen?
kickje..

Want m'n A300tje begint dus al te proesten dat m'n sim-geheugen vol is :P

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
2 kleine vraagjes:

1) Mijn travelalarm werkt niet meer! Althans, het programma draait gewoon, maar het alarm niet meer....iemand enig idee hoe dit kan?

2) Als ik iets groots (20mb) download van een FTP, en ik wil het opslaan op mijn storage card, zegt hij dat het storage geheugen vol is. Terwijl er nog genoeg ruimte op de storage card is....? Hoe kan dit worden voorkomen?

3)...hoe kan tweakers goed worden doorzocht? Want de search hier werkt niet zo goed...??

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

BiG-GuY schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:39:

nu alleen mijn vraag, kan ik in die carplug een mini-USB hubje inpluggen :)? zodat ik mn MDA compact tegelijk met de GPS muis kan hebben op het stroom?
ik dacht aan deze of deze
denken jullie dat ik dan genoeg power overhoud voor 2 apperaten?
Heb je het al geprobeerd?
Zo nee, iemand anders een idee of dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

het moet gewoon werken. Het laden gaat alleen minder snel als je een tweede apparaat hebt aangesloten.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:07

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Sorry, nog niet geprobeerd... Heb het nog niet echt nodig gehad, want die BT GPS houd het wel 18 uur ofzo uit op een accu... en heb nog 0x gehad dat ik zo lang achter het stuur moest :P...

Iemand nog een adresje in NL gevonden voor die Battery Pack?

Ik heb al een adresje gevonden:
http://www.digitalsonline.nl/
zoek naar: Artikel nummer: SC-3008B

:), ik ga hem denk ik maar is een keertje bestellen (ff mn salaris afwachten..) :)... iemand toevallig ervaringen met die shop? moet dan ook gelijk weer een kabeltje van 2,5mm naar 3,5mm bestellen.. mn oude is kapot :? bleef haken in mn tas.. en trok zo het plugje los van de kabel :(...

Wordt de 2GB Sandisk (non-ultra) kaart eigelijk ondersteund door de MDA Compact :)?

[ Voor 42% gewijzigd door BiG-GuY op 22-03-2006 19:44 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donaldinho
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:26
Ik wil graag mailen via het standaard mailprogramma dat bij Windows Mobile hoort, probleem is alleen dat mailtjes (gmail pop) die ik in die mailbox krijg na een aantal minuten op onverklaarbare wijze verdwijnen. Wil graag dat deze mailtjes (net zoals gewone smsjes) gewoon op hun plaats blijven

Heb behoorlijke reeks topics en google doorgespit maar nog geen oplossing gevonden...iemand een idee?

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:54
iemand toevallig ervaringen met die shop? moet dan ook gelijk weer een kabeltje van 2,5mm naar 3,5mm bestellen.. mn oude is kapot :? bleef haken in mn tas.. en trok zo het plugje los van de kabel :(...
Ervaringen met online-shops kan je vinden in de Shopsurvey !
Mensen die ervaring hebben met Digitalsonline.nl vind je Hier !
Wordt de 2GB Sandisk (non-ultra) kaart eigelijk ondersteund door de MDA Compact :)?
Er zijn berichten (Google?) dat dit kaartje gewoon werkt icm de Qtek S100. Maar er zijn ook weer mensen die het kaartje niet aan de praat krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

Ik heb van het weekend een bluetooth gps muis aangeschaft, en gelijk geprobeerd met TomTom 5.00. Nu merkte ik dat, ondanks dat mijn MDA aan de aanstekerlader hing de accu leger werd. Klopt dat? Verhelpt een upgrade naar 5.1 dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:10

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Als ik m'n scherm uitdruk, de GSM in standby dus, gaat het scherm niet uit maar lijkt het alsof de telefoon vastloopt... Alleen resetten helpt... :/
Hoe zou dit kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het synchroniseren van mijn agenda in Outlook. Ik wil namelijk mijn afspraken alleen van een bepaalde categorie synchroniseren (dat kan je opgeven in de settings van activesync). Als ik nu een afspraak in Outlook aanmaak met die categorie wordt ie gesynchroniseerd naar mijn MDA. Als ik een afspraak aanmaak in Outlook zonder die categorie wordt ie niet gesynchroniseerd. So far so good.
Als ik een afspraak aanmaak in mijn MDA met de categorie, wordt ie gesynchroniseerd. Als ik een afspraak aanmaak in mijn MDA zonder de categorie of een andere categorie, dan wordt ie ook gesynchroniseerd!
Herkent iemand dit? Is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donaldinho
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:26
Beekforel schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:56:
Als ik m'n scherm uitdruk, de GSM in standby dus, gaat het scherm niet uit maar lijkt het alsof de telefoon vastloopt... Alleen resetten helpt... :/
Hoe zou dit kunnen?
Soms heb ik ook (vooral buiten) dat het lijkt of m'n GSM uitstaat maar dat ik zo m'n backlight uitzet. Kan ook zijn dat dat is gebeurd. Als dat zo is hoef je alleen de standbyknop paar seconden in te drukken en je backlight gaat weer aan dan

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 08:10

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Donaldinho schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:16:
[...]

Soms heb ik ook (vooral buiten) dat het lijkt of m'n GSM uitstaat maar dat ik zo m'n backlight uitzet. Kan ook zijn dat dat is gebeurd. Als dat zo is hoef je alleen de standbyknop paar seconden in te drukken en je backlight gaat weer aan dan
Ik ben er al achter.
Wat jij bedoeld ken ik, dat overkomt me ook wel eens.
Mijn probleem bleek een probleempje met m'n memorycard te zijn. Kostte me een dag om erachter te komen, maar m'n GSM werkt weer. Wel een hardreset gedaan dus nu alles weer opnieuw instellen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex75
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:23
Hallo, ik heb een MDA compact over genomen, ik ben dus een newbe :)
Kunnen jullie mij zeggen welke geheugenkaart op dit moment goed scoort wat betreft merk/grootte/prestatie? De prijs zoek ik zelf wel op. Ik ben een beetje bang dat ik de verkeerde bestel. Jullie hebben ervaring! Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

alex75 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 21:18:
Hallo, ik heb een MDA compact over genomen, ik ben dus een newbe :)
Kunnen jullie mij zeggen welke geheugenkaart op dit moment goed scoort wat betreft merk/grootte/prestatie? De prijs zoek ik zelf wel op. Ik ben een beetje bang dat ik de verkeerde bestel. Jullie hebben ervaring! Alvast bedankt!
Je kunt 't best gewoon 'n normale Sandisk (zo'n blauwe) kopen!
Werken perfect en snellere kaartjes (van die ultra) hebben totaal geen nut
(misschien bij TomTom? Maar dit is volgens mij ook te verwaarlozen)
Ja grootte moet je zelf weten? Wil je 'm gaan gebruiken als mp3speler
koop dan 'n 1 gb kaartje, wil je er niet veel bijzonders meedoen dan heb je
genoeg aan 256 of 512 mb...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 17:26
Ik heb dus een probleem met de tekst message sent die niet weg wil na een sms versturen.
Ik zag hier een oplossing staan om die hele notificatie weg te halen, maar dat wil ik niet.
Het enige probleem is dat dat bericht soms blijft staan, en het envelopje bovenin mijn scherm niet weg wil, tenzij ik een soft reset doe, maar dat vind ik niet echt een goede oplossing.

heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-09 21:34

Jentae

Houdt van aglets.

Zoals ik al eerder meldde:

1. klik op het envelopje en dan ergens onderaan je scherm, of
2. klik op de notification als hij er is en dan op 'close'.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zack_Leonhart
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 09:29
Nou mensen, al m'n vooroordelen over T-Mobile zijn voorgoed de wereld uit geholpen... Het geluid van m'n MDA ging na iets minder dan een jaar bezit kaput, stuk, foetsie...

Ik bellen, zij envelop sturen en 2(!) dagen later was m'n MDA vervangen door een gloednieuw(!) model, ja nieuw tenzij ze ook de interne call-timers resetten (iets wat ik betwijfel want m'n originele exemplaar had een dode pixel en werdt vervangen door een refurbished exemplaar).

nu nog een jaartje volhouden met dit exemplaar om dan de prophet te kopen... of de trinity, althans als de opvolger is, ik heb er foto's van gezien (computertekeningen maar goed...) maar ik weet niet wanneer ie wordt verwacht. iemand een idee?

groeten

I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneiter Ar
Jentae schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:45:
Zoals ik al eerder meldde:

1. klik op het envelopje en dan ergens onderaan je scherm, of
2. klik op de notification als hij er is en dan op 'close'.
zo simpel is het uiteraard niet.
het gaat om die melding waar geen optie voor close bij zit.
dus alleen de melding, message sent.
ergens onder in het scherm klikken werkt ook niet,
nog meer ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb donderdagavond mijn mda helemaal uit elkaar gehaald om te kijken waarom ie het niet meer deed.
Vondhet zonde om hem in onderdelen in de vuilnisbak te gooien, dus em weer in elkaar gezet.
En wat denk je, start ie gewoon weer! Achter bezien denk ik dat het stekkerje tussen de twee printplaten losgezeten moet hebben, kan niet anders verzinnen...

Dus joepie joepie joepie, ik hoef voorlopig geen nieuwe te kopen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Warez zijn niet toegestaan op GoT.

[ Voor 129% gewijzigd door Eggy op 26-03-2006 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik denk niet dat dit echt de bedoeling van 't topic is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
*knip*
Ik denk dat het ook niet is wat het lijkt. Volgens mij zijn het gewoon virussen of iets dergelijks.... dit is overigens zijn eerste post nog maar.... en dan meteen zoiets posten hmmmxx 8)7

[ Voor 73% gewijzigd door Eggy op 26-03-2006 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Jij mag je mail checken

[ Voor 118% gewijzigd door Eggy op 26-03-2006 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Is het iemand gelukt om na ingang van de zomertijd de klok automatisch aan te laten passen aan die van je PC?
De klok van mn PC is nl wel aangepast, maar op mn PPC niet. Bij de eerste synchronisatie (na een hard reset) wordt de klok nl. wel gesynchroniseerd.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
De mijne is wel automatisch aangepast.... Weet iemand trouwens een programmaatje waarmee het mogelijk is om je sms berichten te backuppen... Ik wil namelijk een hard reset uitvoeren maar mijn SMS-berichten niet kwijtraken.

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:07

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Jeyo Mobile Companion...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kickje: Is 't mogelijk om smsjes die op de simkaart staan
te lezen op de M500 en zoja kun je ze ook backuppen..?

Ik heb 'n luxe-probleem dat ik met 'n tweede telefoontje loop,
die helaas niet zoveel sms-geheugen heeft. Zodoende wil ik
m'n smsjes van m'n simkaart in 't interne geheugen van m'n M500 gooien..?

@ Burkan: Waren geen virussen hoor, wel de echte progjes!

@ JPS2006: Nu mag je de eerstkomende 5 jaar niks meer posten op GoT >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsssk peuterzaal hier ik zal soon wel iets nuttigs posten of mag ik dit ook al niet zeggen?
warez4ever

Modbreak:Check je mail.

[ Voor 17% gewijzigd door Eggy op 28-03-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Jainoxi: Ik weet dat je gelijk hebt en ben 't ook 100% met je eens!

Maar maak volgende x ff 'n topicreportje aan... (heb ik ook al lang gedaan namelijk)

Sinds de klok zaterdagnacht 'n uurtje vooruit is gezet heb ik er last van dat alle smsjes die ik ontvang 'n uur eerder lijken te zijn verstuurd. Ik krijg dus 'n smsjes om 17.30 binnen, maar als inkomende tijd bij dat smsje staat dan 16.30. De telefoon is (volgens mij) automatisch geswitched naar dat uurtje verder en staat ingesteld op GTM +1. Hij is ook al aan de computer gehangen om die tijd te syncen, maar m'n smsjes blijven dus een 'uur eerder aankomen' Wat kan 't probleem zijn..?

[ Voor 60% gewijzigd door CLB op 28-03-2006 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
De tijd die bij een sms staat is volgens mij van de server die je sms doorstuurt.
Dus denk dat je provider de server nog niet heeft geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dacht ik zelf ook al aan, mja vind ik erg verrot dan.
Is inmiddels al weer 2 dagen geleden dat de tijd verzet is...
(ik heb Orange dus andere Orange-mensjes hier ook last van..?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
  • Laatst online: 23:20
andere Orange-mensjes hier ook last van..?
Heb nog maar 1 smsje gehad maar ik lijk er geen last van te hebben. De tijd van het klopt gewoon.

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

volgens mij staat de klok van de zender(s) niet goed.

[ Voor 3% gewijzigd door timovd op 28-03-2006 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneiter Ar
Kneiter Ar schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:39:
[...]

zo simpel is het uiteraard niet.
het gaat om die melding waar geen optie voor close bij zit.
dus alleen de melding, message sent.
ergens onder in het scherm klikken werkt ook niet,
nog meer ideeen?
niemand met een goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

timow schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 23:19:
volgens mij staat de klok van de zender(s) niet goed.
Uhm is ook 'n optie, maar lijkt me sterk
als je van 8 mensen (heb 't gechecked) smsjes hebt gekregen mja we zien 't wel

Iemand al 'n idee om smsjes van de simkaart te kopieren naar je M500.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

CLB schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:22:
Dacht ik zelf ook al aan, mja vind ik erg verrot dan.
Is inmiddels al weer 2 dagen geleden dat de tijd verzet is...
(ik heb Orange dus andere Orange-mensjes hier ook last van..?)
Heb hier precies hetzelfde, ook met Orange. Tsja.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

Haai, ook ik heb een Qtek S100 en gisteren ben ik mijn stylus kwijt geraakt. Is er iemand die er 1tje over heeft die ik over kan nemen voor een zacht prijsje? Thnx alvast

onderdijk.jj ed gmail . c o m

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Nu online

Mex

WeaZuL schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 07:05:
Haai, ook ik heb een Qtek S100 en gisteren ben ik mijn stylus kwijt geraakt. Is er iemand die er 1tje over heeft die ik over kan nemen voor een zacht prijsje? Thnx alvast

onderdijk.jj ed gmail . c o m
Ik ben de mijne ook allebei kwijt geraakt, heb vervolgens 3 nieuwe gekocht bij http://www.pda-wereld.nl/ Was zo'n 13€ als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de Core Pocket Media Player en de PocketDivXEncoder (zie startpost) gedownload. Weet iemand hoe je meerdere VOB-files kunt omzetten met de genoemde encoder tot 1 AVI-bestand?

Het lukt mij alleen om VOB-file voor VOB-file te encoden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

Binnen de agenda functie staat de reminder automatisch aan. Is er een mogelijkheid om deze standaard op uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dandelion schreef op zondag 02 april 2006 @ 00:38:
Binnen de agenda functie staat de reminder automatisch aan. Is er een mogelijkheid om deze standaard op uit te zetten?
>agenda
>tools
>options
>tabblad 'appointments'
>'set reminders for new items' uitvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 05:44:
[...]
>agenda
>tools
>options
>tabblad 'appointments'
>'set reminders for new items' uitvinken
tjeesis wat een kneus ben ik, dat ik dat niet kon vinden. In ieder geval bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ik wil nu toch eindelijk mijn mda als mp3 speler vervanger gaan gebruiken, omdat ik toch niet zo vaak meer muziek luister als eerst (en een 1gb kaartje binnen heb).

Is Pocket Music Bundle 3.1 nou het ideale programma om te gebruiken of heeft er iemand een ander voorstel?

De kabel die nodig is voor mijn oortjes aan te sluiten is toch 2,5mm -> 3,5mm stereo?

[ Voor 16% gewijzigd door PnD op 02-04-2006 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Dandelion schreef op zondag 02 april 2006 @ 11:53:
[...]

tjeesis wat een kneus ben ik, dat ik dat niet kon vinden. In ieder geval bedankt!
Schaam je niet, daar stoorde ik me ook al twee maanden aan en ik heb het ook vandaag pas gevonden ;)
Wel op eigen houtje, dat dan weer wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ PnD: Ikzelf gebruik TCPMP voor mp3'tjes!
Kun je zelf playlists aanmaken/ je hebt 'n equalizer-functie
(die ik trouwens al goed vind staan) Je kunt met hard-ware
buttons naar t volgende nummer skippen/ pauze aanzetten enz.
Je kunt je beeldscherm ook uitzetten tijdens 't afspelen van
mp3'tjes wat toch ook weer batterij-duur scheelt. En je kunt
je nummers versnelt/ langzaamt laten afspelen: erg leuk dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

Tsja... wachten tot je nog een sms binnenkrijgt en je in de tussentijd gewoon niet eraan ergeren :P

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

CLB schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:28:
[...]

Iemand al 'n idee om smsjes van de simkaart te kopieren naar je M500.. :/
Simkaart => Pc

PC: Jeyo Mobile Companion => M500

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
oops, nu is die van mij gevallen (voor de zoveelste keer) en kapot! :o Hij viel op de rechterbovenhoek (klein deukje) in de badkamer, dus harde tegels ;(

na een soft reset doet ie het gewoon, totdat ik de powerknop in druk. dan loopt ie vast en blijft ie aan staan (geen knoppen werken meer). Ook na een harde reset blijf ik dit probleem hebben....

heeft iemand nog ideeen wat ik kan proberen, voordat ik m terugstuur voor garantie? (en denk je dat mn garantie werkt, omdat er ook een deukje bij zit?)

[ Voor 4% gewijzigd door indexample op 03-04-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdkraker
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 22:11
Reg. datum: 02 oktober 2003
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een tig-tal smsjes (eigenlijk allemaal, op 3 na) welke vast zitten. Ze zijn niet te openen (je ziet ze wel 'openklappen' mar er komt geen tekst) of zijn niet te deleten.

Ik heb een soft als zowel een hard reset met backup terugzetten geprobeerd, geen resultaat. Wie heeft een tip ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 09:44
eperon schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:26:
oops, nu is die van mij gevallen (voor de zoveelste keer) en kapot! :o Hij viel op de rechterbovenhoek (klein deukje) in de badkamer, dus harde tegels ;(

na een soft reset doet ie het gewoon, totdat ik de powerknop in druk. dan loopt ie vast en blijft ie aan staan (geen knoppen werken meer). Ook na een harde reset blijf ik dit probleem hebben....

heeft iemand nog ideeen wat ik kan proberen, voordat ik m terugstuur voor garantie? (en denk je dat mn garantie werkt, omdat er ook een deukje bij zit?)
Toevallig je SD-kaart er al eens uitgehaald..? Dit doet ie ook vaker bij mij, zonder vallen dan :P
Als je hem uitzet zown wit scherm hè?

Gewoon je SD kaart eruit halen en kijken wat ie doet.. Als t dat is, SD kaart formatteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
sd-kaart viel er wel uit toen ie stuiterde ja, zal het eens proberen! (witte scherm heb ik niet).

EDIT: OMG! Hij doet het weer goed!!!!

TNX so much FlorisB!

[ Voor 27% gewijzigd door indexample op 03-04-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Kickje....

2 kleine vraagjes:

1) Mijn travelalarm werkt niet meer! Althans, het programma draait gewoon, maar het alarm niet meer....iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb geen wekker, en dat is best lastig nu!

2) Als ik iets groots (20mb) download van een FTP, en ik wil het opslaan op mijn storage card, zegt hij dat het storage geheugen vol is. Terwijl er nog genoeg ruimte op de storage card is....? Hoe kan dit worden voorkomen?

[ Voor 9% gewijzigd door warrie op 04-04-2006 01:59 ]

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 09:44
eperon schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:26:
sd-kaart viel er wel uit toen ie stuiterde ja, zal het eens proberen! (witte scherm heb ik niet).

EDIT: OMG! Hij doet het weer goed!!!!

TNX so much FlorisB!
:> no problem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

wat een vuile hxxren #@$#@$#@$$ *

2 weken terug s100 opgestuurd ter reparatie met nog 10mnd garantie te gaan. wat doen ze?? beetje mij brief sturen dat er valschade is geconstateerd, en ik kan kiezen tussen 300 euro (reparatie) of 20 euro (onderzoekkosten). krijg ik zojuist telefoontje dat ze geen reparaties meer uitvoeren wat betreft pocketpcs, en dus de s100 sowiezo terugkrijg. hoor ik ook doodleuk dat er niet eens naar gekeken is :(

* bedrijfsnaam vergeten hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:32:
wat een vuile hxxren #@$#@$#@$$ *

2 weken terug s100 opgestuurd ter reparatie met nog 10mnd garantie te gaan. wat doen ze?? beetje mij brief sturen dat er valschade is geconstateerd, en ik kan kiezen tussen 300 euro (reparatie) of 20 euro (onderzoekkosten). krijg ik zojuist telefoontje dat ze geen reparaties meer uitvoeren wat betreft pocketpcs, en dus de s100 sowiezo terugkrijg. hoor ik ook doodleuk dat er niet eens naar gekeken is :(

* bedrijfsnaam vergeten hehe
Binnen de fabrieksgarantie zijn zij wettelijk verplicht om te bewijzen dat de valschade de oorzaak van het defect is geweest. Als je buiten de fabrieksgarantie termijn zit, dan werkt 't andersom: dan moet jij bewijzen dat het defect NIET door het vallen is gekomen. Ze proberen zich er gewoon onderuit te lullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

PnD schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:30:
Ik wil nu toch eindelijk mijn mda als mp3 speler vervanger gaan gebruiken, omdat ik toch niet zo vaak meer muziek luister als eerst (en een 1gb kaartje binnen heb).

Is Pocket Music Bundle 3.1 nou het ideale programma om te gebruiken of heeft er iemand een ander voorstel?
Iemand anders nog opties voor bovenstaande vraag? Vindt TCMP niet echt fijn werken als mp3 speler programmaatje..

[ Voor 9% gewijzigd door PnD op 04-04-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Jentae: Waar staat de optie in Jeyo dan om de smsjes van m'n simkaart te backuppen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:10:
[...]

Binnen de fabrieksgarantie zijn zij wettelijk verplicht om te bewijzen dat de valschade de oorzaak van het defect is geweest. Als je buiten de fabrieksgarantie termijn zit, dan werkt 't andersom: dan moet jij bewijzen dat het defect NIET door het vallen is gekomen. Ze proberen zich er gewoon onderuit te lullen...
ik kon er moeilijk op ingaan omdat de toestel zelf tekens heeft van valschade aan de cover, dit was trouwens absoluut niet de reden waarom de telefoonspeaker ermee ophield. keer laten vallen was rond december, probleem met de speaker 2 weken geleden spontaan.

wat een afzetters zeg, en dan in de brief vermelden dat de mainboard vervangen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
PocketMusic is een prima MP3 programma!!!! Alles wat je wilt zit erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Laatst online: 07-09-2024
SYQ schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:16:
[...]

ik kon er moeilijk op ingaan omdat de toestel zelf tekens heeft van valschade aan de cover, dit was trouwens absoluut niet de reden waarom de telefoonspeaker ermee ophield. keer laten vallen was rond december, probleem met de speaker 2 weken geleden spontaan.

wat een afzetters zeg, en dan in de brief vermelden dat de mainboard vervangen moet worden.
Ik heb de mijne ook opgestuurd (1 maand geleden) maar nog niks van gehoord. Mijn PDA zit onder de deuken van het vallen maar hoop wel dat ze hem vernieuwen!
Mijn Speaker was namelijk ook verrot ik kan haast niemand meer horen. Ik laat nog wel even weten of ik een nieuwe heb ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roborobbie
  • Laatst online: 02-08 13:51
Wie heeft zijn s100 al geverfd?, Ik zou de mijne bijvoorbeeld graag pianolak zwart willen verven..

just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 07:57
Ik wil me binnekort een gps-bluetooth muis kopen, maar welke werkt het beste in combinatie met een qtek-s100 en tom tom 5?

Welke zouden jullie me aanraden?

[ Voor 13% gewijzigd door Pittie op 04-04-2006 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

CLB schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:11:
@ Jentae: Waar staat de optie in Jeyo dan om de smsjes van m'n simkaart te backuppen?? :?
Je kunt smsjes van de M500 (weet niet of andere telefoons ook werken) backuppen naar je pc in Jeyo door te klikken op File -> Export en dan aan te vinken wat je wilt backuppen.

Daarna kun je een backup terug op de M500 zetten met File -> Import en het backupbestand kiezen dat je terug wilt zetten. Hij zet ze dan automatisch in het geheugen van de telefoon neer ipv op je simkaart.

Ik heb zo 800 inkomende en 700 uitgaande smsjes gebackupt op mn M500. Handig, heb je een soort smshistorie bij je.

Succes ermee! :)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

Pittie schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:31:
Ik wil me binnekort een gps-bluetooth muis kopen, maar welke werkt het beste in combinatie met een qtek-s100 en tom tom 5?

Welke zouden jullie me aanraden?
ik heb deze gekozen. Volgens mij wel een van de goedkoopste oplossingen en al eerder aangeraden in dit topic. In de practijk werkt hij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ik ga mijn MDA weer is opnieuw installeren..Wat moet ik nou erop zetten zodat het versturen van bestanden via bluetooth goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed...het is dan eindelijk zo ver...Ik heb tijdens het stappen met m'n domme kop mijn schitterende S100 laten donderen. Er lijkt totaal geen leven meer in te zitten (lees: hij wil niet meer aan, zwart scherm).

Ik heb een mail gestuurd naar Qtek NL, maar hier is men niet behulpzaam aangezien het IMEInummer aangeeft dat mijn Qtek geen Nederlandse is. Zij verwezen mij door naar de leverancier van het toestel. Nu wil het geval dat ik mijn Qtek particulier gekocht heb, en ik ben niet zo slim geweest om gegevens van de verkoper op te schrijven, Via http://www.qtekcorp.com/ ben ik er achter gekomen dat ik contact moet opnemen met een vestiging van Arvato Teleservices (http://www.teleservice.com), waarvan er uiteraard geen eentje in NL zit.

Nu is mij dit allemaal veel te omslachtig en zullen de kosten van het opsturen en repareren e.d. hoger zijn dan dat het toestel waard is (lees: total loss). Heeft iemand hier nog een goede suggestie met betrekking tot (een poging tot) het laten repareren van mijn mooie toestelletje? Ik weet het even niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Nu online

Mex

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:42:
Goed...het is dan eindelijk zo ver...Ik heb tijdens het stappen met m'n domme kop mijn schitterende S100 laten donderen. Er lijkt totaal geen leven meer in te zitten (lees: hij wil niet meer aan, zwart scherm).

Ik heb een mail gestuurd naar Qtek NL, maar hier is men niet behulpzaam aangezien het IMEInummer aangeeft dat mijn Qtek geen Nederlandse is. Zij verwezen mij door naar de leverancier van het toestel. Nu wil het geval dat ik mijn Qtek particulier gekocht heb, en ik ben niet zo slim geweest om gegevens van de verkoper op te schrijven, Via http://www.qtekcorp.com/ ben ik er achter gekomen dat ik contact moet opnemen met een vestiging van Arvato Teleservices (http://www.teleservice.com), waarvan er uiteraard geen eentje in NL zit.

Nu is mij dit allemaal veel te omslachtig en zullen de kosten van het opsturen en repareren e.d. hoger zijn dan dat het toestel waard is (lees: total loss). Heeft iemand hier nog een goede suggestie met betrekking tot (een poging tot) het laten repareren van mijn mooie toestelletje? Ik weet het even niet meer...
Denk dat een 2e hands MDA Compact goedkoper te vinden is dan reparatie van je S100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:42:

Heeft iemand hier nog een goede suggestie met betrekking tot (een poging tot) het laten repareren van mijn mooie toestelletje? Ik weet het even niet meer...
Je zou het volgende kunnen proberen:
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 17:05:
Heb donderdagavond mijn mda helemaal uit elkaar gehaald om te kijken waarom ie het niet meer deed.
Vondhet zonde om hem in onderdelen in de vuilnisbak te gooien, dus em weer in elkaar gezet.
En wat denk je, start ie gewoon weer! Achter bezien denk ik dat het stekkerje tussen de twee printplaten losgezeten moet hebben, kan niet anders verzinnen...

Dus joepie joepie joepie, ik hoef voorlopig geen nieuwe te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Jentae: Ben k stom of kan k nergens 'n smsbackup functie vinden voor de smsjes van m'n simkaart!

Die van 't interne geheugen kan ik uiteraard wel backuppen!

Maar nu staan er dus 15 smsjes op m'n simkaart die ik op m'n comp wil hebben.. (Jeyo 1.1)

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 05-04-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
Even een klein vraagje.. ik heb een Holux GPSlím236 samen met een M500.. nu wil ik een autolader voor de M500 kopen echter de lader van de GPSlím236 heeft hetzelfde voltage als de normale lader van de M500 alleen 150 mA minder vermogen.. kan ik de M500 er wel mee opladen of gaat het simpelweg niet met een lager ampere?

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 07:57
Dandelion schreef op woensdag 05 april 2006 @ 01:47:
[...]

ik heb deze gekozen. Volgens mij wel een van de goedkoopste oplossingen en al eerder aangeraden in dit topic. In de practijk werkt hij prima.
dankjewel voor je tip, ik ga deze komende week bestellen zodat ik de week erna mee kan gaan experimenteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Ik ga als het goed is mijn Qtek S110 retour sturen. Heb al 2 maanden last van het elke dag wel 3 keer uitlijnen/calibreren van het scherm...wordt er helemaal gek van. Heb ontelbare soft-resets uitgevoerd, een hard reset + ROM update...dit alles mocht helaas niet baten.

Nu is mijn vraag:

- Heeft iemand ervaring met het terugsturen van een toestel naar Qtek? (en dan vooraal de laatste paar maanden, aangezien Qtek van reparateur is geswitched)

- Zo ja? Hoe lang duurde het voordat je het toestel weer terug had?

- Terugsturen via de winkel of rechtstreek naar Qtek? Wat is beter?

- Heeft/Had iemand last van een soortgelijk probleem?

Het toestel is nog maar 4 maand oud (gekocht in november i.c.m abonnement) dus heb nog recht op een aardig tijdje garantie.

Alvast bedankt...

[ Voor 33% gewijzigd door Flatwhite op 08-04-2006 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*hulpkreet

Ik heb sinds gister middag dat mijn mda compact heel raar doet.

*mp3 springen opeens over na volgende of stoppen helemaal (heb ook andere mp3 speler geinstalleerd maar daarbij zelfde) (herkend ook geen mp3s dan meer op de SD -kaart)

*herkent Storage kaart ene keer wel andere keer niet

*Na op standby te hebben gezet krijg ik het geluid op geen enkele manier aan en na een half uur schiet ie pas weer aan. (OOK in windows geen geluid)

*afbeeldingen worden opeens heel blokkerig afgebeeld

*Soms als je Mobiel op standy zet komt ie niet meer van standby af, ofwel ik krijg hem dan niet meer aan

hoop dat jullie mij kunnen helpen,

Matthijs

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de tutorial gevolgt die op het begin van het topic staat over hoe je kan internette via bluetooth en je pc.. alles gaat perfect tot het moment dat ik kies "connect via BT to computer" in activesync

dan zegt-ie connecting to host, mijn computer geeft vervolgens een bericht dat mijn s110 wil gaan connecte.. en dan krijg ik een error op mijn s110 ..

Unable to connect. verify your dialup or proxy settings are correct, and try again.

ik gebruik geen proxyserver.. kan iemand me vertellen wat ik verkeerd doe?

edit: Sorry, ik heb net in ActiveSync op mijn pc de Com4 port open gezet.. hij stond op Com1

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
ik heb via via wat gehoord over "afluistermogelijkheden". Het schijnt al op de radio geweest te zijn etc, maar ik had er nog niet van gehoord.

Het schijnt dus mogelijk te zijn om via een progje op je smartphone alle gesprekken af te kunnen luisteren en smsjes te bekijken van wie je maar wilt waar je het telefoonnummer van hebt....
(had iets met een functionaliteit voor de aivd te maken).

wie weet daar meer van? (en als het niet op forum mag, pm plz _/-\o_ )

EDIT: of is het andersom, alleen smartphones kunnen worden afgeluisterd?
http://www.webwereld.nl/a...teren-door-java-fout.html

[ Voor 17% gewijzigd door indexample op 09-04-2006 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Flatwhite schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 20:12:
Ik ga als het goed is mijn Qtek S110 retour sturen. Heb al 2 maanden last van het elke dag wel 3 keer uitlijnen/calibreren van het scherm...wordt er helemaal gek van. Heb ontelbare soft-resets uitgevoerd, een hard reset + ROM update...dit alles mocht helaas niet baten.

Nu is mijn vraag:

- Heeft iemand ervaring met het terugsturen van een toestel naar Qtek? (en dan vooraal de laatste paar maanden, aangezien Qtek van reparateur is geswitched)

- Zo ja? Hoe lang duurde het voordat je het toestel weer terug had?

- Terugsturen via de winkel of rechtstreek naar Qtek? Wat is beter?

- Heeft/Had iemand last van een soortgelijk probleem?

Het toestel is nog maar 4 maand oud (gekocht in november i.c.m abonnement) dus heb nog recht op een aardig tijdje garantie.

Alvast bedankt...
HELP!!! iemand....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

eperon schreef op zondag 09 april 2006 @ 09:53:
ik heb via via wat gehoord over "afluistermogelijkheden". Het schijnt al op de radio geweest te zijn etc, maar ik had er nog niet van gehoord.

Het schijnt dus mogelijk te zijn om via een progje op je smartphone alle gesprekken af te kunnen luisteren en smsjes te bekijken van wie je maar wilt waar je het telefoonnummer van hebt....
(had iets met een functionaliteit voor de aivd te maken).

wie weet daar meer van? (en als het niet op forum mag, pm plz _/-\o_ )

EDIT: of is het andersom, alleen smartphones kunnen worden afgeluisterd?
http://www.webwereld.nl/a...teren-door-java-fout.html
Dit kon alleen met Symbian-based toestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:01
Ropniko schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 17:36:
Even een klein vraagje.. ik heb een Holux GPSlím236 samen met een M500.. nu wil ik een autolader voor de M500 kopen echter de lader van de GPSlím236 heeft hetzelfde voltage als de normale lader van de M500 alleen 150 mA minder vermogen.. kan ik de M500 er wel mee opladen of gaat het simpelweg niet met een lager ampere?
Dat is geen enkel probleem ik gebruik die van mij daar ook altijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
Ebbie schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:35:
[...]

Dat is geen enkel probleem ik gebruik die van mij daar ook altijd voor.
Yes, het werkt prima! Scheelt weer 29 eur voor een extra oplader :)

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
erg leuk dat orb.com, je hele muziek en film collectie op je pda...

maar de besturing is niet zo makkelijk. moet veel inloggen, linkjes klikken, wachten etc voordat je een nummer speelt. Eigelijk zou je ook een progje op je pda willen installeren, met bijvoorbeeld een ipod-uiterlijk dat je gewoon kan scrollen door je verzameling terwijl alles wel op je computer thuis staat. Is er (al) zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
  • Laatst online: 23:20
@ matthijsss:

Je verhaal komt me bekend voor en klinkt als een kapot SD Kaartje.

Probeer het kaartje eens op je pc uit te lezen met een card-reader. Waarschijnlijk zal dat ook niet werken.

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChecKege
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:59
Ik probeer mijn T-Mobile MDA Compact te upgraden met de laatste firmware van T-Mobile zelf (http://www.t-mobile.nl/za...e/mda_compact_upgrade.asp) Als ik de standaard upgrade uitvoer krijg ik een: "Error 120: Country ID error".

Ik heb de exe van T-Mobile uitgepakt en daar "MaUpgradeUt_noID.exe" bij ingezet (apart gedownload, zat niet standaard in de exe). Maar nu krijg ik nog steeds dezelfde error. Heb het een paar geprobeerd, aangezien ik las dat bij sommige mensen het de tweede of derde keer wel lukt.

Nadat hij de error 120 heeft gegeven moet ik de mda wel resetten anders krijg ik een error 150 (wrong device of ziets) Als de upgrade-software heeft aangegeven dat het upgraden niet kan, blijt de MDA in het USB scherm staan. Ik moet hem dan resetten, waarna de MDA zichzelf weer begint te installeren, helaas wel met de oude originele versie.

Iemand nog een idee hoe ik dit kan verhelpen?

"The generation of random numbers is too important to be left to chance." - Robert Coveyou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
ChecKege schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:04:
Ik probeer mijn T-Mobile MDA Compact te upgraden met de laatste firmware van T-Mobile zelf (http://www.t-mobile.nl/za...e/mda_compact_upgrade.asp) Als ik de standaard upgrade uitvoer krijg ik een: "Error 120: Country ID error".

Ik heb de exe van T-Mobile uitgepakt en daar "MaUpgradeUt_noID.exe" bij ingezet (apart gedownload, zat niet standaard in de exe). Maar nu krijg ik nog steeds dezelfde error. Heb het een paar geprobeerd, aangezien ik las dat bij sommige mensen het de tweede of derde keer wel lukt.

Nadat hij de error 120 heeft gegeven moet ik de mda wel resetten anders krijg ik een error 150 (wrong device of ziets) Als de upgrade-software heeft aangegeven dat het upgraden niet kan, blijt de MDA in het USB scherm staan. Ik moet hem dan resetten, waarna de MDA zichzelf weer begint te installeren, helaas wel met de oude originele versie.

Iemand nog een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Probeer deze eens: http://www.smattie.nl/MDA/

Bij mij werkte deze wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ik heb een vraag:

Kan ik als de telefoon met async aan een pc hangt, via GPRS internetten? Zoja, hoe gaat dit in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

PnD schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:49:
Ik heb een vraag:

Kan ik als de telefoon met async aan een pc hangt, via GPRS internetten? Zoja, hoe gaat dit in zijn werk?
Wat bedoel je precies?
Leg 't is iets beter uit!

Wil je via GPRS internetten op die computer of op je ppc?
Werk je op 'n desktop of op 'n laptop... we need specs :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChecKege
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:59
@Smattie: Dank je wel. Deze deed het zelfs zonder de "MaUpgradeUt_noID.exe" te gebruiken. Wat is precies het verschil met de versie die op de site van T-Mobile staat?

"The generation of random numbers is too important to be left to chance." - Robert Coveyou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
ChecKege schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:42:
@Smattie: Dank je wel. Deze deed het zelfs zonder de "MaUpgradeUt_noID.exe" te gebruiken. Wat is precies het verschil met de versie die op de site van T-Mobile staat?
Niet veel deze werk op alle MDA's (dat is het verschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

CLB schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:10:
[...]

Wat bedoel je precies?
Leg 't is iets beter uit!

Wil je via GPRS internetten op die computer of op je ppc?
Werk je op 'n desktop of op 'n laptop... we need specs :*)
Ik wil op mijn desktop, IBM thinkcentre ofzo (pc op werk), internetten via mijn gsm (orange world).

Heb hem gewoon met async eraan hangen en er staat XP Professional geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

hmz 2 vraagjes:

1. is er een goed programma om via de MDA dingen als winamp op een desktop computer te besturen via bluetooth? Ik heb wel het programma Bluetooth Remote Control for Smartphone gevonden, maar daar wordt volgens mij niets meer aan gedaan?

2. Na een weekendje camperen en dus wat ruwe aanvaringen voor mijn MDA blijk ook ik slachtoffer geworden van het krakende speaker probleem. Is nu de enige oplossing dat ding terug te sturen naar T-Mobile? Probleem is namelijk dat ik het apparaat ten eerste tweede hands heb, en ten tweede dat de garantie al verlopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:01
PnD schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:00:
[...]

Ik wil op mijn desktop, IBM thinkcentre ofzo (pc op werk), internetten via mijn gsm (orange world).

Heb hem gewoon met async eraan hangen en er staat XP Professional geinstalleerd.
Tadaa: Verwijderd in "HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA C..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Gaaf, bedankt..Wist dat het ergens stond, maar niet echt te vinden in al deze topics..
Heb alles ingesteld, geeft aan dat ie 28,8kbs verbinding heeft, maar ik krijg geen site geopend (ook pda.tweakers.net en andere pda pagina's niet :(

Heb de orange world instellingen..Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dandelion schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:35:
hmz 2 vraagjes:

1. is er een goed programma om via de MDA dingen als winamp op een desktop computer te besturen via bluetooth? Ik heb wel het programma Bluetooth Remote Control for Smartphone gevonden, maar daar wordt volgens mij niets meer aan gedaan?
RemoteAmp
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.