HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 12

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.202 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
CLB schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:07:
Je ziet dat schermpje echt maar 'n halve milliseconde zeker waardoor je niks kan aanvinken?

Als je nadat je dat schermpje hebt gezien op start-todayscreen drukt staat het schermpje er gewoon weer en kun je alles aanvinken wat je wil. Om te kunnen BT-en via AS moet je dus ActiveSync
aanvinken

Nog een keer 'n hele simpele tutorial om te AS-en via BT!

Benodigdheden:
-Bluetooth Dongle + benodigde software
(niks geen widcomm drivers of dergelijke)
-SPV M500/ MDA-compact/ Qtek
-Pocket BTtools (versie 1.0.1.2)
-Windows XP met SP 2

Stappenplan:
1. Je installeert je Bluetooth dongle op je computer
2. Je installeert PocketBTtools op je ppc
3. Je zorgt dat je BTdongle goed werkt op je pc
4. Je gaat op je ppc naar 'devices' om 'n nieuwe te zoeken
5. Je vind dan als het goed is je computer
6. Je moet dan 'n code invoeren bv. 0000 op je ppc
7. Je krijgt dan 'n meldinkje op je computer om 'm te pairen, voer dezelfde code in
8. Op je ppc krijg je 'n schermpje te zien met 5 opties
9 Vink ActiveSync aan op je ppc
10 Ga nu op je ppc naar start - activesync - tools - Connect via BT with Computer

Je krijgt dan een keer een melding op je computer of je je ppc wil laten connecten en kunt daar instellen 'never ask this question again' daarna kun je gewoon overal in je huis (mits dat natuurlijk geen landhuis is van 600 vierkante meter) connecten met AS via BT :*)

Bij Network management heb ik alles standaard laten staan:
-Programs that automatically connect to the Internet should connect using: Internet Acces
-Programs that automatically connect to a private network should connect using: Orange World

[afbeelding]

Ik heb nu al m'n internetverbindingen dus gewoon standaard laten staan en ik krijg dan het volgende schermpje te zien, en daaruit kun je concluderen dat je gratis kunt internetten via Bluetooth _/-\o_

[afbeelding]
AS via het kabeltje, dan heb ik wel internetverbinding via de PC

[afbeelding]
AS via BT, dan heb ik ook internetverbinding via de PC

Dus je kunt gewoon 10 meter vanaf je BT-stickje die in je computertje zit op het internet. Je kunt dan ook gewoon gebruik maken van bv. de ingebouwde MSN-messenger client, je kunt naar websites surfen en dit is allemaal gratis :*)
Bedankt voor je copy-paste ;) Maar zoals ik hierboven beschrijf heb ik dat schermpje dus niet bij het pairen met mijn pc! Dus de todayscherm truuk brengt me gewoon naar mijn todayscherm helaas! Maar bedankt voor je hulp kerel! :*)

Edit: WTF voor de zoveelste keer gepaired en nu krijg ik het schermpje wel te zien! 8)7

Edit2: En het werkt! :P Morgen krijg ik mijn cardreader binnen dus dan gaat van de week de bigstorage 1.13 patch erop en wordt het installeren maar! :)

[ Voor 10% gewijzigd door -TheNose- op 04-12-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
En een nieuwe vraag: Zijn er hier ook gebruikers van MameCE? Ik speel mame regelmatig op mijn pc en wil graag games als pengo bijv op mijn MDA compact kunnen spelen....het probleem is alleen dat je geen keyboard hebt op de mda (hardwarematig dan he ;) Als je een rom de eerste keer opstart moet je ok intikken om verder te gaan, tsja das best wel lastig zeg maar...iemand een id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Whiejjjjjj party bij -CKY2K- vanavond! Succes nog!

Ik wist gewoon dat je dat schermpje zou krijgen O-)

(en je kunt je bericht editten heh ipv telkens 'n nieuwe reply aan te maken)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 22:58
Ik zit met een probleempje... Ik had ergens een Tom Tom Mobile vandaan geplukt en 'geinstalleerd'.. Werkte voor geen meter en er maar weer vanaf gehaald maar nu zit ik met de gebakken peren B)

Elke keer als ik mijn telefoon uit de standby stand haal (gewoon op de aan/uit knop eenmalig drukken dus) dan krijg ik een pop-up te zien met het volgende"

Notification Error:

Cannot find and locate \Program Files\TomTom\ttgpseng.exe

Na op OK te drukken gaat ie wel weer weg maar om dat ding nou tig keer op een dag te zien heb ik ook weinig zin in.

Kan ik dat nergens uit het register halen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens in je startup map of daar geen verwijzing naar toe staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Bedankt voor je copy-paste ;) Maar zoals ik hierboven beschrijf heb ik dat schermpje dus niet bij het pairen met mijn pc! Dus de todayscherm truuk brengt me gewoon naar mijn todayscherm helaas! Maar bedankt voor je hulp kerel! :*)

Edit: WTF voor de zoveelste keer gepaired en nu krijg ik het schermpje wel te zien! 8)7

Edit2: En het werkt! :P Morgen krijg ik mijn cardreader binnen dus dan gaat van de week de bigstorage 1.13 patch erop en wordt het installeren maar! :)
Moet je bij de bluetooth settings nog je com poorten aanzetten (4 en 5 op je ppc)?
Ik krijg trouwens ook dat schermpje met de 5 opties niet te zien. :?

Op je pc nog compoorten aanmaken?

[ Voor 4% gewijzigd door _Rayman_ op 04-12-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 09:44
AlPha.BeYoNdeR schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:08:
Ik zit met een probleempje... Ik had ergens een Tom Tom Mobile vandaan geplukt en 'geinstalleerd'.. Werkte voor geen meter en er maar weer vanaf gehaald maar nu zit ik met de gebakken peren B)

Elke keer als ik mijn telefoon uit de standby stand haal (gewoon op de aan/uit knop eenmalig drukken dus) dan krijg ik een pop-up te zien met het volgende"

Notification Error:

Cannot find and locate \Program Files\TomTom\ttgpseng.exe

Na op OK te drukken gaat ie wel weer weg maar om dat ding nou tig keer op een dag te zien heb ik ook weinig zin in.

Kan ik dat nergens uit het register halen ofzo ?
Je moet ook tomtom Navigator ipv Mobile gebruiken :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Idd mobile is voor mensen met "normale" mobieltjes! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:26

PnD

like in Pinda ^_^

-CKY2K- schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:41:
En een nieuwe vraag: Zijn er hier ook gebruikers van MameCE? Ik speel mame regelmatig op mijn pc en wil graag games als pengo bijv op mijn MDA compact kunnen spelen....het probleem is alleen dat je geen keyboard hebt op de mda (hardwarematig dan he ;) Als je een rom de eerste keer opstart moet je ok intikken om verder te gaan, tsja das best wel lastig zeg maar...iemand een id?
Je mda verbinden met je pc en ASremote gebruiken (zie pagina terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
PnD schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:42:
[...]

Je mda verbinden met je pc en ASremote gebruiken (zie pagina terug)
Is al opgelost, op een ander forum gevonden dat je even links/rechts moet sturen op je d-pad :P
Het geluid is alleen erg crappy dus mame kan er weer vanaf wat mij betrefd...ik hou het wel bij bejeweled2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Ik heb de Qtek S100 maar ik hoor van veel mensen die ik een sms stuur dat ie 2x aankomt? Hebben jullie daar ook last van? Ik gebruikt versie 1.12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Als je de topicstart gelezen had was je dit tegen gekomen:
Indien de ontvanger van jouw SMS bericht deze meerdere malen ontvangt ligt dit mogelijk aan Spb Pocket Plus. Hierbij moet je het programma tmail.exe als exception instellen waardoor het probleem verholpen wordt. Dit moet als volgt:

Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button selecteren -> Feature Options -> Tabblad Exceptions -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 14:01

Neoz

Neoz & Hobbes

Heb van T-Mobile een USB Sim manager mogen ontvangen. Een USB stick waar je je simkaart kan doen om zo een back up te maken van alle berichten en telefoonnummers :) Is wel grappig.

Weet iemand de prijs ook van die covers. Zag hier laatst wel een link voorbij komen maar die site wilen niet openen na het invoeren van mijn serienummer.

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik kan de laatste dagen maar moeilijk connecten met E-messenger via m'n SPV M500
In de laatste dagen heb ik het zeker 20 x geprobeerd en ben ik maar 1x connected geweest!

Ik surf altijd naar: http://mob.e-messenger.net en dat werkte voorheen altijd perfect maar de laatste tijd

Meer mensen hier last van :?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Neoz schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:44:
Heb van T-Mobile een USB Sim manager mogen ontvangen. Een USB stick waar je je simkaart kan doen om zo een back up te maken van alle berichten en telefoonnummers :) Is wel grappig.

Weet iemand de prijs ook van die covers. Zag hier laatst wel een link voorbij komen maar die site wilen niet openen na het invoeren van mijn serienummer.
Welke cover? die van de batterij? die hebben ze bij expansys.nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 00:26
PnD schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:28:
Als je de topicstart gelezen had was je dit tegen gekomen:

[...]
thanks, hier heb ik de afgelopen dagen ook last van gehad (en topicstart al heel lang niet gelezen)! :>

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik ga zometeen m'n telefoon wegbrengen en dan zie ik wel wat er van komt!
-spontane uitvallers
-hardresets die spontaan in de nacht komen
-zeer trage besturing
-softresets die ik elke dag moet uitvoeren

Ben benieuwd of ik gelijk 'n nieuwe krijg. K moet wel 'n mobiel meekrijgen, dat staat in m'n contract namelijk (qua verzekering) maar of ik gelijk 'n SPV M500 meekrijg (of 'n 3000 :9 ) weet ik niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er echt niet meer uit.... Ik doe veel aan e-mailen en msnen op mijn mda. Maar ik moet meerdere malen op een dag weer 'align screen' doen, omdat mijn mda iets verderop reageert dan waar ik met mijn stylus hebt getikt....

vaag.... ,omdat een oplossing

PS: ik heb alle topics doorgezocht, maar kon hier niets over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:31:
Ben benieuwd of ik gelijk 'n nieuwe krijg. K moet wel 'n mobiel meekrijgen, dat staat in m'n contract namelijk (qua verzekering) maar of ik gelijk 'n SPV M500 meekrijg (of 'n 3000 :9 ) weet ik niet....
Nokia 3310 is ook een mobiel. Voor hetzelfde geld krijg je die mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ik gisteren naar r'dam genavigeerd..
Had mijn mda via sigaretteplug -> usb met het usb kabeltje aangesloten om op te laden..

Aangekomen, neem mijn mda mee. Gaan we terug wil ik tomtom op starten is bijna mijn hele SD-kaart leeg..op een lege mydocumentsmap en 1 geinstalleerd spel (vd 10 ofzo)...

Maf..zou het door die oplader komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 09:44
PnD schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:04:
Ik gisteren naar r'dam genavigeerd..
Had mijn mda via sigaretteplug -> usb met het usb kabeltje aangesloten om op te laden..

Aangekomen, neem mijn mda mee. Gaan we terug wil ik tomtom op starten is bijna mijn hele SD-kaart leeg..op een lege mydocumentsmap en 1 geinstalleerd spel (vd 10 ofzo)...

Maf..zou het door die oplader komen?
Heb hier geen problemen met een oplader die 5.3V ipv 5.0V levert. Werkt perfect. (in de auto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Heeft iemand ook een mogelijkheid om ActiveSync niet weer te geven als ik mijn MDA verbind met mijn computer? Schermpje springt altijd op plaatsen waar ik het niet wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekforel schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:07:
Heeft iemand ook een mogelijkheid om ActiveSync niet weer te geven als ik mijn MDA verbind met mijn computer? Schermpje springt altijd op plaatsen waar ik het niet wil :P
http://www.pocketinfo.nl/artikel/4766

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:22

timovd

Voorsprong door techniek

Nog even over Pocket Bluetooth Tools. Gebruik versie 1.0.12 i.p.v. de nieuwste. Deze werkt wel gewoon en zonder vastlopers(zoals bij mij, ook na hard reset).

Er is hier ergens een proggie voorbij gegaan om bij te houden hoeveel minuten je gebeld hebt vanaf een vooraf in te stellen moment(per maand). Deze ben ik helaas kwijtgeraakt na een hard reset en niet terug te vinden op mn PC. Welke is dat?

Edit: enneh.. een proggie om gesprekken over de speakers van je PC te laten klinken(via Bluetooth). Is dit mogelijk?

[ Voor 15% gewijzigd door timovd op 07-12-2005 23:06 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]timow schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:52:
Nog even over Pocket Bluetooth Tools. Gebruik versie 1.0.12 i.p.v. de nieuwste. Deze werkt wel gewoon en zonder vastlopers(zoals bij mij, ook na hard reset).

Er is hier ergens een proggie voorbij gegaan om bij te houden hoeveel minuten je gebeld hebt vanaf een vooraf in te stellen moment(per maand). Deze ben ik helaas kwijtgeraakt na een hard reset en niet terug te vinden op mn PC. Welke is dat?
.........

Bijhouden van belminuten gaat heel goed met DK Today

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ik heb orange world met de gratis gprs instelling..Hiermee kun je echter niet op de "echte msn".
Kan dit met de betaalde orange gprs verbinding wel?

Zoja:
Is het mogelijk een 2de verbinding in te stellen om verbinding te krijgen met de betaalde orange grps zodat ik kan msnen op de echte msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob86
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-09 19:49
[Qtek s100]
Mijn telefoon is waarschijnlijk defect, en nu krijg ik vanmiddag een nieuwe.
Is het een mogelijkheid om smsjes naar mijn pc te exporteren?
Ik kan verder niks vinden over het exporteren hiervan naar bijv. de pc.
Verder weet ik ook niet zeker of dit via xbackup mee gaat. Weet iemand dit?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Jeyo mobile companion rob86..succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
hoi hoi,

is het mogelijk om op mijn S100 voicedailing in te stellen... heb het gister op een 9100 qtek gezien maar ik wil dat ook :P

Weet niet of het op mijn S100 zit, volgens mij niet... zijn er programma's voor ofzo?

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rosmalen schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:51:
hoi hoi,

is het mogelijk om op mijn S100 voicedailing in te stellen... heb het gister op een 9100 qtek gezien maar ik wil dat ook :P

Weet niet of het op mijn S100 zit, volgens mij niet... zijn er programma's voor ofzo?
klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Waar kan ik die cab file vandaan halen? Er staat nl. nergens een link.
Is deze trouwens gratis?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:22:
Waar kan ik die cab file vandaan halen? Er staat nl. nergens een link.
Is deze trouwens gratis?
Even inloggen bij XDA, en ja is gratis en werkt fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ik kan m niet vinden. Heb je een directe link voor mij?
De Phonix Voice dail kan ik wel vinden. Dit is toch niet de zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

PnD schreef op donderdag 08 december 2005 @ 07:44:
Ik heb orange world met de gratis gprs instelling..Hiermee kun je echter niet op de "echte msn".
Kan dit met de betaalde orange gprs verbinding wel?

Zoja:
Is het mogelijk een 2de verbinding in te stellen om verbinding te krijgen met de betaalde orange grps zodat ik kan msnen op de echte msn?
Uhm ja je kan via de betaalde wel maar dan is je 2 mb snel op hoor!

Gebruik voor msn: http://mob.e-messenger.net werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ja ik gebruik e-messenger ook, maar zou wel eens de gewone msn willen gebruiken( anders blijft die 2mb toch maar ongebruikt).
Weet alleen niet hoe ik dat moet aanpakken met die 2 verbindingen naast elkaar (de betaalde en de gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb precies 't zelfde als wat jij wil:

Dan moet je even naar connections toe:

bij de bovenste heb ik ''internet acces'' ingesteld dat gaat dan van die 2 mb af

en bij de onderste heb een eigen account aangemaakt met die gratis instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Kun je even wat verder uitleggen hoe je dit aangepakt hebt?

Het enige wat ik aan gprs heb ingesteld is dit:
http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/

Als ik bij connections kijk bij het tabblad tasks staat er:
Orange world
Add a new modem connection
Edit my proxy...
Manage...

My work network
Add a...
Edit...
Manage..

Wat moet ik doen om mijn betaalde verbinding in te stellen naast de gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
In het HTC Wizard topic zei iemand dat hij het dataverbruik niet zou optellen als je de proxy op 5091 instelde. Geldt dit dan niet ook voor MSN Messenger en andere van internet gebruik makende apps? Quote uit de startpost:

De volgende tip is alleen relevant voor Orange SPV M3000 gebruikers die ook een Orange World abonnement hebben.

Stel de HTTP GPRS Proxy Port in op "5091" in je Orange World settings. Je zult nu gebruik kunnen maken van onbeperkt internet zonder extra kosten. Let wel op, dit geldt alleen voor gebruik in combinatie met Internet Explorer en niet voor andere applicaties die gebruik maken van GPRS (de internet verbinding).

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

PnD schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:10:
Kun je even wat verder uitleggen hoe je dit aangepakt hebt?

Het enige wat ik aan gprs heb ingesteld is dit:
http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/

Als ik bij connections kijk bij het tabblad tasks staat er:
Orange world
Edit my proxy...
Manage...

My work network
Add a...
Edit...
Manage..

Wat moet ik doen om mijn betaalde verbinding in te stellen naast de gratis?
Ik maak even 'n stappenplannetje voor je!

Maar niet nu want ik ga naar de MacDonalds! Haha ik doe 't vanaaf ff of morgen!

@ Eggy: Whoow that would be fucking nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Bedankt alvast voor de moeite, kijk maar wanneer je tijd hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

't Wordt dus morgen, want nu ben ik 'n beetje moe!

Maar k ga morgen niet naar school, dus komt in de loop van de ochtend!

Vind ik wel leuk eigenlijk, paar screenshotjes erbij enzo, naja ik edit dit bericht morgen wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee mensen ben nieuw hier en heb een mda compact waar ik eens mee aande slag ben gegaan.

Ik bel via orange en heb geprobeerd die gratis gprs verbinding te krijgen.

Alles ingesteld via: http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/, maar op het moment dat ik via het "G" icoontje verbinding laat maken geeft hij na een paar seconden de melding:
"the answering modem has disconnected. To check your connection settings and change them if needed, tap settings."

Zou het kunnen zijn dat orange dat lek boven heeft en dit heeft uitgeschakeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:39:
Hee mensen ben nieuw hier en heb een mda compact waar ik eens mee aande slag ben gegaan.

Ik bel via orange en heb geprobeerd die gratis gprs verbinding te krijgen.

Alles ingesteld via: http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/, maar op het moment dat ik via het "G" icoontje verbinding laat maken geeft hij na een paar seconden de melding:
"the answering modem has disconnected. To check your connection settings and change them if needed, tap settings."

Zou het kunnen zijn dat orange dat lek boven heeft en dit heeft uitgeschakeld??
Als je alles volgens die site hebt gedaan,en je krijgt nog steeds een fout melding, dan moet je waarschijnlijk nog je Orange World account activeren bij de klantenservice. Tenminste dat was bij mij het geval... 8)7

O ja, nog iets: Ik gebruik al ongeveer een jaar lang SPB Weather, die automatisch voor mij het nieuwste weerbericht op m'n today-scherm download. Dit doet 'ie geheel via m'n gratis Orange World account, en gaat dus niet van m'n 2mb limiet af...Ik heb nog een VEEL handiger programma: FlitsNavigator...deze download automatisch elke 15 minuten de posities van mobiele flitsers en die worden dan als POI in m'n TomTom Navigator geplaatst! Dit gebeurt ook terwijl ik Tomtom aan het gebruiken ben...en dit allemaal via de proxy instellingen van Orange world (gratis dus)...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:51:
Ik kan m niet vinden. Heb je een directe link voor mij?
De Phonix Voice dail kan ik wel vinden. Dit is toch niet de zelfde?
'Nee, en hoezo kun je hem niet vinden? Inloggen op XDA en dan staat achter dat tabelletje een keigrote knop download. Directe link is ook niet mogelijk omdat je dus ingelogd moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(@TeejayNL)
Bij mij maakt dat flitsproggie verbinding via internet en niet via orange world. Hoe stel ik de verbindingen in, zodat dit flitsprogje verbinding maakt via orange world ipv internet access???

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:00:
(@TeejayNL)
Bij mij maakt dat flitsproggie verbinding via internet en niet via orange world. Hoe stel ik de verbindingen in, zodat dit flitsprogje verbinding maakt via orange world ipv internet access???

Bedankt!
Je moet de bovenste account die je kunt instellen gebruiken voor die gratis instellingen

en de onderste account moet je gebruiken voor die 2 mb.

Hij connect namelijk altijd automatisch met de bovenste account en dus de gratis instellingen
(voor zover ik het weet en geconstateerd heb dus spreek me er niet op aan als ik 't fout heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ PnD en z'n 2-accounts-vraagje:

Ga eerst naar: start-settings-tabblad: connections-connections-tabblad: advanced-select networks-

Dan zie je 2 mogelijkheden namelijk:
-Programs that automatically connect to the Internet should connect using:...
-Programs that automatically connect to a private network should connect using:...

Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/6403/settings28bs.jpg

Naja we stellen eerst de bovenste account in wat trouwens heel erg makkelijk is :)

Je ziet dat pijltje staan aan het eind van de balk waar je kunt kiezen tussen:
Internet Acces, Orange World, Orange MMS, My Work Network en My ISP

Je kiest hiervoor voor Internet Acces, en voor de rest hoef je hier niks meer voor in te stellen
(oja eventueel kun je de naam nog veranderen die je te zien krijgt als je op het G-icoontje drukt!
Ik heb dit veranderd in AS wat voor mij staat voor: ActiveSync zodat ik weet dat als deze geconnected is ik gratis kan internetten als ik thuis ben en m'n SPV met m'n computer is verbonden)

Daarna gaan we de onderste account instellen! Dit is ook niet echt moeilijk maar toch:
(Wat ik hier probeer te beschrijven zijn de instellingen die ook op www.leukbellen.nl/OrangeWorld staan)

Je kan het beste de mogelijkheden links laten liggen (Internet Acces, Orange World, Orange MMS, My Work Network en MY ISP) en een nieuwe account aanmaken waar je de gratis OW-instellingen in gaat zetten en gaat configureren.

Kies dus voor de optie 'new...'
[general] Je krijgt dan in het eerste scherm: ''Enter a nama for these settings'' te zien! Naja vul wat in

[modem] Druk daar op 'new' 'Enter a name for the connection' naja vul wat in. Deze naam krijg je echt te zien als je op het G-icoontje drukt! Ik heb bijvoorbeeld ''CLB" ingevuld daarzo! 'Select a modem' kies hiervoor: Cellular Line (GPRS) druk op 'next' en vul bij ''Acces point name'' ' wap' in.
Dan kom je in 'n schermpje waar je een wachtwoord in moet vullen, klik zonder wat ingevuld te hebben op 'Finish'

[proxy settings] Vink de 2 vakjes aan van: 'This network connects to the Internet' en 'This network uses a proxy server to connect to the Internet' bij 'Proxy server' vul je in: 10.250.255.188 (ik weet niet of je dit zelf in kunt vullen anders moet je eerst even op 'advanced' drukken!
Neem de volgende gegevens over van de screenshot!
Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/2605/settings3zo.jpg
Als je dit allemaal hebt ingevoerd druk je rechtsboven een paar keer op 'ok'
(of het kruisje) totdat je gewoon weer in het Today-schermpje komt!!

Als je nu op het G-icoontje drukt staan er twee verbindingen!
Afbeeldingslocatie: http://img235.imageshack.us/img235/4052/display17gy.png
De bovenste is: (GPRS) ... (... staan voor de naam/woord wat je hebt ingevuld als naam)
en de onderste is: (GPRS) ... (... staan voor de naam/ woord wat je ingevuld hebt als naam)

Om nu via de gratis Orange World instellingen
te kunnen internetten doe je 't volgende:
-Druk op het G-icoontje
-Kies voor de onderste account
-en druk op 'connect'

De reden dat je de onderste account moet linken aan de gratis Orange World instellingen en niet aan de bovenste account is de volgende: Als je thuis gebruik wilt maken van een Bluetooth-internetverbinding via ActiveSync met je computer en dus onbeperkt wilt kunnen internetten (dan kan echt alles: ook het echte MSN-messenger enzo) connect deze alleen met Internet Acces als je dit hebt ingevuld bij de bovenste account 'Programs that automatically connect to the Internet should connect using:...' Als je Internet Acces bij de onderste account aanzet en je gratis OW-instellingen bij de bovenste account kun je NIET meer via Bluetooth internetten via ActiveSync!
Afbeeldingslocatie: http://img235.imageshack.us/img235/2587/settings30ta.jpg
Nu kan ik dus draadloos onbeperkt internetten via Bluetooth :)

Ik hoop dat alles zo duidelijk is en werkt! Anders laat je 't me maar weten! Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:46:
[...]

'Nee, en hoezo kun je hem niet vinden? Inloggen op XDA en dan staat achter dat tabelletje een keigrote knop download. Directe link is ook niet mogelijk omdat je dus ingelogd moet zijn.
Hmm.. Over welke site heb je het? Ik heb zitten kijken op de FTP van XDA. Ook op (wiki)XDA-dev. kan ik niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Eggy schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:16:
In het HTC Wizard topic zei iemand dat hij het dataverbruik niet zou optellen als je de proxy op 5091 instelde. Geldt dit dan niet ook voor MSN Messenger en andere van internet gebruik makende apps? Quote uit de startpost:

De volgende tip is alleen relevant voor Orange SPV M3000 gebruikers die ook een Orange World abonnement hebben.

Stel de HTTP GPRS Proxy Port in op "5091" in je Orange World settings. Je zult nu gebruik kunnen maken van onbeperkt internet zonder extra kosten. Let wel op, dit geldt alleen voor gebruik in combinatie met Internet Explorer en niet voor andere applicaties die gebruik maken van GPRS (de internet verbinding).
Volgens mij is het zo:
  • Alle verkeer via de Orange World gateway (wap) is gratis. Je kunt er eigenlijk alleen wap pagina's mee bezoeken, maar door een proxy in te stellen kun je ook andere webpagina's bezoeken, via die proxy.
  • Voor alle verkeer via de Orange Internet gateway (internet) moet je betalen. Hiermee heb je alleen wel volledige toegang tot internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

maar als je die port dan veranderd bij de instellingen van die onbeperkte wap-shit
kun je dan idd ook onbeperkt MSN-en (de echte) wat Eggy veronderstelde wat misschien zou werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:10
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:18:
[...]

...
knip
...

Ik heb nog een VEEL handiger programma: FlitsNavigator...deze download automatisch elke 15 minuten de posities van mobiele flitsers en die worden dan als POI in m'n TomTom Navigator geplaatst! Dit gebeurt ook terwijl ik Tomtom aan het gebruiken ben...en dit allemaal via de proxy instellingen van Orange world (gratis dus)...
Ik kan over FlitsNavigator niets vinden op google, heb je een link voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

CLB schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:57:
@ PnD en z'n 2-accounts-vraagje:

Ga eerst naar: start-settings-tabblad: connections-connections-tabblad: advanced-select networks-

Dan zie je 2 mogelijkheden namelijk:
-Programs that automatically connect to the Internet should connect using:...
-Programs that automatically connect to a private network should connect using:...

[afbeelding]

Naja we stellen eerst de bovenste account in wat trouwens heel erg makkelijk is :)

Je ziet dat pijltje staan aan het eind van de balk waar je kunt kiezen tussen:
Internet Acces, Orange World, Orange MMS, My Work Network en My ISP

Je kiest hiervoor voor Internet Acces, en voor de rest hoef je hier niks meer voor in te stellen
(oja eventueel kun je de naam nog veranderen die je te zien krijgt als je op het G-icoontje drukt!
Ik heb dit veranderd in AS wat voor mij staat voor: ActiveSync zodat ik weet dat als deze geconnected is ik gratis kan internetten als ik thuis ben en m'n SPV met m'n computer is verbonden)

Daarna gaan we de onderste account instellen! Dit is ook niet echt moeilijk maar toch:
(Wat ik hier probeer te beschrijven zijn de instellingen die ook op www.leukbellen.nl/OrangeWorld staan)

Je kan het beste de mogelijkheden links laten liggen (Internet Acces, Orange World, Orange MMS, My Work Network en MY ISP) en een nieuwe account aanmaken waar je de gratis OW-instellingen in gaat zetten en gaat configureren.

Kies dus voor de optie 'new...'
[general] Je krijgt dan in het eerste scherm: ''Enter a nama for these settings'' te zien! Naja vul wat in

[modem] Druk daar op 'new' 'Enter a name for the connection' naja vul wat in. Deze naam krijg je echt te zien als je op het G-icoontje drukt! Ik heb bijvoorbeeld ''CLB" ingevuld daarzo! 'Select a modem' kies hiervoor: Cellular Line (GPRS) druk op 'next' en vul bij ''Acces point name'' ' wap' in.
Dan kom je in 'n schermpje waar je een wachtwoord in moet vullen, klik zonder wat ingevuld te hebben op 'Finish'

[proxy settings] Vink de 2 vakjes aan van: 'This network connects to the Internet' en 'This network uses a proxy server to connect to the Internet' bij 'Proxy server' vul je in: 10.250.255.188 (ik weet niet of je dit zelf in kunt vullen anders moet je eerst even op 'advanced' drukken!
Neem de volgende gegevens over van de screenshot!
[afbeelding]
Als je dit allemaal hebt ingevoerd druk je rechtsboven een paar keer op 'ok'
(of het kruisje) totdat je gewoon weer in het Today-schermpje komt!!

Als je nu op het G-icoontje drukt staan er twee verbindingen!
[afbeelding]
De bovenste is: (GPRS) ... (... staan voor de naam/woord wat je hebt ingevuld als naam)
en de onderste is: (GPRS) ... (... staan voor de naam/ woord wat je ingevuld hebt als naam)

Om nu via de gratis Orange World instellingen
te kunnen internetten doe je 't volgende:
-Druk op het G-icoontje
-Kies voor de onderste account
-en druk op 'connect'

De reden dat je de onderste account moet linken aan de gratis Orange World instellingen en niet aan de bovenste account is de volgende: Als je thuis gebruik wilt maken van een Bluetooth-internetverbinding via ActiveSync met je computer en dus onbeperkt wilt kunnen internetten (dan kan echt alles: ook het echte MSN-messenger enzo) connect deze alleen met Internet Acces als je dit hebt ingevuld bij de bovenste account 'Programs that automatically connect to the Internet should connect using:...' Als je Internet Acces bij de onderste account aanzet en je gratis OW-instellingen bij de bovenste account kun je NIET meer via Bluetooth internetten via ActiveSync!
[afbeelding]
Nu kan ik dus draadloos onbeperkt internetten via Bluetooth :)

Ik hoop dat alles zo duidelijk is en werkt! Anders laat je 't me maar weten! Succes
Hej bedankt man!
Ik heb alleen wel als bovenste de gratis orange world instellingen gedaan, omdat ik niet bluetooth internet.

Nu maakt ie als het goed is niet ongewenst verbinding met de betaalde verbinding toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A_to_the_S schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:17:
[...]

Ik kan over FlitsNavigator niets vinden op google, heb je een link voor me?
Tuurlijk: Ga naar http://www.flitsservice.nl/ en klik op "Mobiele Diensten". Links in het menu zie je FlitsNav staan met een handleiding...

directe link: http://www.flitsservice.nl/mobiel/flitsnav/FlitsNav_PPC.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-08-2024
De discussies rondom de instellingen van het "goedkoop" intenetten via Orange World volg ik met veel interesse.....ik heb weer iets anders; wanneer ik, zonder ook maar iets in de fabrieksinstellingen te heb gewijzigd, via de Orange World connectie door surf naar een willekeurige Internet pagina (buiten Orange World) gaat dit niet van m'n verbruik af. Iemand enig idee hoe dit kan ? Of wordt het dan toch later gefactureerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Dat zijn de gratis instellingen..alles via de orange world connectie is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
PnD schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 09:17:
Dat zijn de gratis instellingen..alles via de orange world connectie is gratis.
dan is mijn vraag waarom moet je uberhaupt iets moet instellen, als je gewoon met fabrieksinstellingen via de Orange World connectie al alle http pagina's op kan vragen zonder dat het van je 2MB tegoed afgaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 13:26:
[...]

Hmm.. Over welke site heb je het? Ik heb zitten kijken op de FTP van XDA. Ook op (wiki)XDA-dev. kan ik niets vinden.
En de site die ik eerder al gaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Wetzel schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 10:33:
[...]

dan is mijn vraag waarom moet je uberhaupt iets moet instellen, als je gewoon met fabrieksinstellingen via de Orange World connectie al alle http pagina's op kan vragen zonder dat het van je 2MB tegoed afgaat ?
Oh sorry, misverstand..ik d8 dat je de gratis instellingen al had gedaan..
Tegoed gaat er vaak volgende dag pas af dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wetzel schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 10:33:
[...]

Omdat die gratis shizzle alleen WAPsites zijn en geen normale internetsites!

Die normale internetsites gaan van je 2 mb af en dit wordt om 00.00 bijgewerkt elke dag dacht ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
CLB schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 12:12:
[...]

Omdat die gratis shizzle alleen WAPsites zijn en geen normale internetsites!

Die normale internetsites gaan van je 2 mb af en dit wordt om 00.00 bijgewerkt elke dag dacht ik!
Maakt het bij die gratis instellingen nog uit of in Start=>Settings=>Connections=> GPRS Settings de class op 10 staat in plaats van zoals aangegeven de Class 8 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wetzel schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:38:
[...]

Maakt het bij die gratis instellingen nog uit of in Start=>Settings=>Connections=> GPRS Settings de class op 10 staat in plaats van zoals aangegeven de Class 8 ?
Volgens mij niet!

Er staat ook op www.leukbellen.nl/OrangeWorld
''als dit niet werkt zet 'm dan op classe 10' dus, maar waarom? Je kunt 'm toch gewoon op 8 zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
CLB schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:57:
[...]

Volgens mij niet!

Er staat ook op www.leukbellen.nl/OrangeWorld
''als dit niet werkt zet 'm dan op classe 10' dus, maar waarom? Je kunt 'm toch gewoon op 8 zetten?
hij stond (en staat) namelijk ingesteld op 10 en het lijkt wel te werken dus laat het maar zo denkmik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand welke poorten msn messenger(op s100) gebruikt mijne doet het niet via mijn huisverbinding dus zal de poorten moeten forwarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:57:
weet iemand welke poorten msn messenger(op s100) gebruikt mijne doet het niet via mijn huisverbinding dus zal de poorten moeten forwarden
http://www.chebucto.ns.ca/~rakerman/port-table.html#WinMess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRik
  • Laatst online: 05-12-2023
Ik heb sinds een week een m500 allen vanochtend toen ik opstond zat er geen leven meer in. Ik heb hem gisteren nog volledig opgeladen. zelfs de led begint niet te knipperen wanneer ik de lader erin doe. Alleen wanneer ik het klepje van de battery eraf haal zie ik een rode led.

Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

BasRik schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:13:
Ik heb sinds een week een m500 allen vanochtend toen ik opstond zat er geen leven meer in. Ik heb hem gisteren nog volledig opgeladen. zelfs de led begint niet te knipperen wanneer ik de lader erin doe. Alleen wanneer ik het klepje van de battery eraf haal zie ik een rode led.

Iemand bekend met dit probleem?
Hmm vage shit. Mijne valt nu ook regelmatig gewoon helemaal uit (als m'n batterij onder 1 uur tijd zit) maar na een week lijkt 't me helemaal niks. Hmm 'n rode led? Waarzo? Gewoon die normaal groen knippert? En als je batterij-klepje eraf is? Lijkt mij sterkt, want Orange heeft er juist voor gezorgd dat heel de SPV niet werkt als het klepje er niet opzit... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRik
  • Laatst online: 05-12-2023
Dan zal het wel een waarschuwing zijn dat het klepje erop moet zitten als de lader erin zit.

Maar met klepje erop brandt er helemaal niets.

en ja het ledlampje dat normaal groen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah de computer versie doet het wel maar bij me s100 niet via de pc (wel via gprs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchieSmokah
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:07
Ik heb mn phone met een bigstorage rom gepatched en kan nu niet meer via mn usb kabeltje op mijn thuisinternet. Ik heb waarschijnlijk één of ander cab file overzien want ik mis de optie "Internet Acces" op mn "Network management" tap.
Iemand een idee hoe ik weer internetten kan zonder dat ik telkens weer op het wap netwerk spring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je je extended rom niet bewaard? Welke versie had je, misschien kan ik aan die extended rom komen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

weet iemand of het mogelijk is om de separator op je today scherm weg te krijgen?? zo irritant is dat als je een mooie wallpaper wilt gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

BiG-GuY schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:37:
ik heb door hoe het zit met die agenda... op de plekken waar een / staat, moet je je pennetje erop vasthouden en kan je naar boven/beneden/links/rechts bewegen om de andere data te zien, die niet op het scherm passen...
ik heb het ook dus :?, nooit eerder op gelet :P

hebben jullie ook wel is last van, dat het scherm gediscalibreerd raakt :? ik moet bijna elke dag align screen doen... bekend probleem?
Ik ben net pas begonnen met het lezen van deze deel, dus ik weet niet wat hier verder over verteld is, maar ik heb dit probleem ook gehad.

Zelf vermoed ik dat het door het overmatig spelen van Age of Empires komt... Toen het probleem bij mij ook voorkwam dacht ik eerst aan de enorme optater van m'n badkamervloer die m'n Qtek kreeg. Na een harde reset (en age of empires had ik héél veel later geinstalleerd) had ik nergens last van, tot een week of 2 terug tijdens het spelen.

Ik kon m'n wachtwoord niet normaal intikken op m'n keyboard en was dus gedwongen tot een Harde reset.

Hoe dan ook, probleem verholpen, totdat ik weer een tè lange tijd Age of Empires speel, denk ik dan.

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intermusic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-03 14:05

intermusic

Marc Hoekstra

Helaas niet kunnen vinden via zoek.
Ik krijg geen toon / geluid meer bij het ontvangen van een tekst/sms-bericht.
Ik ga naar start-settings-Sounds & Notifications-[tab] notifications-[event]Messaging new text-message en dan klik ik op het play knopje. Ik hoor echter niets.
Ook niet wanneer ik daadwerkelijk een sms ontvang.
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:38:
Ik kom er echt niet meer uit.... Ik doe veel aan e-mailen en msnen op mijn mda. Maar ik moet meerdere malen op een dag weer 'align screen' doen, omdat mijn mda iets verderop reageert dan waar ik met mijn stylus hebt getikt....

vaag.... ,omdat een oplossing

PS: ik heb alle topics doorgezocht, maar kon hier niets over vinden
zit nog steeds met dit probleem...iemand een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere rom geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Ik heb de Qtek S100 maar ik hoor van veel mensen die ik een sms stuur dat ie 2x aankomt? Hebben jullie daar ook last van? Ik gebruikt versie 1.12.00

Is hier ook een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smattie schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:02:
Ik heb de Qtek S100 maar ik hoor van veel mensen die ik een sms stuur dat ie 2x aankomt? Hebben jullie daar ook last van? Ik gebruikt versie 1.12.00

Is hier ook een oplossing voor??
Ja de startpost lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nog ff 1 vraagje voor de zekerheid!

Het gaat erom dat vanmiddag (als alles goed verloopt) m'n SPV wordt opgehaald voor reparatie-shit

Nu wil ik dus m'n smsjes nog even backuppen net zoals m'n contacten.

Smsjes backup ik via Jeyo Mobile Companion (full version) en die staan dus op m'n comp

Contacten backup ik gewoon met 't ordinaire Outlook (2003?)

Als ik vandeweek 'n nieuwe of m'n gerepareerde SPV terugkrijg kan ik dan EN m'n smsjes EN m'n contacten gewoon weer linken via ActiveSync en daarna gewoon weer verdergaan met nieuwe backups maken?

Nu zet ik bv. 500 smsjes op de comp, hardreset ik m'n telefoon (want ze hoeven niet alles te weten) en dan krijg ik 'm volgende week terug en dan zet ik die 500 er weer op. Kan k dan een week later weer 'n nieuwe backup maken van die 500 oude smsjes + de nieuwe ERBIJ!?

En met Outlook, zijn al die contacten die ik daar nu in heb staan ook op te slaan in 'n bepaald backup bestand, zodat ik deze kan laden als ik m'n SPV terugheb.

Ik ben namelijk bang, dat als ik 'n lege SPV terugkrijg en ik deze aan ActiveSync hang (er staat dan natuurlijk niks op m'n SPV) hij alles op m'n computer overschrijft qua contacten en dat al m'n contacten op m'n comp dus kwijtzijn!

Kan iemand hier even uitsluitsel of 'n mogelijkheid van contact-backup geven.

De ingebouwde backup-applicatie op de SPV heb ik nog nooit gebruikt, maar welke moet ik dan eigenlijk gebruiken en kan ik deze file op m'n computer bewaren, spv terugbrengen, spv weer terugkrijgen en deze backup-file er weer op zetten zodat ik in 1x al m'n contacten weer terug heb!?

Ik heb net met 't ingebouwde xBackup 'n backup gemaakt van m'n contacten en afspraken en deze backupfile heb ik op m'n computer gezet. Het bestand heet: CompactFlashBackUpPim.
Als ik deze file weer op m'n nieuwe/ gerepareerde SPV zet en deze met xBackup restore,
zijn al m'n contacten en afspraken dus weer terug?

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 12-12-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Het backuppen van mijn contacten in outlook is nog niet misgegaan, hij houdt netjes het verschil bij en past de PC of telefoon daarop aan. Dus als jij 0 contacten op je telefoon hebt zet ie ze allemaal weer terug.
De backup functie van de activesync is me zwaar tegen gevallen, het is mij niet gelukt een gemaakte backup terug te zetten :(

Jeyo ken ik niet

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb nu het volgende gedaan;

Jeyo een sms-backup gemaakt

xBackup een backupje gemaakt van m'n contactpersonen en afspraken

Outlook een .rtf bestand gemaakt van al m'n contactpersonen en afspraken

Spritebackup maakt nog 'n backup van m'n berichtjes (wat vorige x niet goed ging met terugzetten) en van m'n contactpersonen en afspraken. Kan k dan beter 2 losse backups maken: smsjes / contactpersonen + afspraken en kan k die achter elkaar restoren. Ik ben namelijk bang dat die de smsjes niet meer goed kan terugzetten (wat vorige x het geval was)

Naja ik ga 'm nu hard-resetten en dan maar hopen dat 't weer goedkomt met alle smsjes/contacts O-)

EDIT: Hij is net opgehaald!

De meeste klachten waren vaker voorkomende klachten dus ben benieuwd

Hoe lang het gaat duren kon die ook niet zeggen en ik ga nu m'n nokia 6230 is uitpluizen

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 12-12-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:41

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hey peeps!

Vraagje...
Heb een tijdje een andere rom op mijn MDA gehad, en ben nu weer bij een t-mobile rom aanbeland...
Maar nu mis ik dus de mogelijkheid om PDF en Powerpointbestanden te kunnen lezen...
Iemand enig idee of de applicaties die in de Qtec rom zitten ook los te krijgen zijn, danwel hoe ze heten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

welke toetsen gebruik je bij die Snes emulator eigenlijk?
(Kun je ook gewoon instellen welke toetsen je wil?)

En wil iemand misschien ff een paar foto's uppen op hoogste reso die je kunt maken met dit ding O-)

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto's zijn bud van dit apparaat. Als je het om de camera doet, dan zou ik hem niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Awkwarding schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 00:43:
En wil iemand misschien ff een paar foto's uppen op hoogste reso die je kunt maken met dit ding O-)

Afbeeldingslocatie: http://img183.imageshack.us/img183/6702/image000138iz.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img183.imageshack.us/img183/5986/image000121vz.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img183.imageshack.us/img183/3567/image000104qu.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img183.imageshack.us/img183/6660/image000118fh.th.jpg
Zo en geen commentaar over wat erop staat, want het zijn foto's dus O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

de foto's zijn idd van slechte kwaliteit :) dat verwachtte ik al, maar ik hoopte stiekem dat ze toch nog goed waren :9
het gaat me ook niet om de foto's, das gewoon een leuke extra

ik zit eraan te twijfelen om ook deze telefoon te kopen, maar helaas heb ik net een paar maand geleden een nieuw contract afgesloten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Deze zijn wel genomen voordat ik er 'n camfix op heb gezet, maarja of dat nou zo geholpen heeft :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MikeyMan schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:53:
Hey peeps!

Vraagje...
Heb een tijdje een andere rom op mijn MDA gehad, en ben nu weer bij een t-mobile rom aanbeland...
Maar nu mis ik dus de mogelijkheid om PDF en Powerpointbestanden te kunnen lezen...
Iemand enig idee of de applicaties die in de Qtec rom zitten ook los te krijgen zijn, danwel hoe ze heten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 14:01

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik kan opeens geen mail meer vertsuren via GPRS. Ik heb nu mijn mail.*****.speedlinq.nl server ingesteld maar kon me herinneren dat daar de t-mobile server moet staan iets van gprs.t-mobile.nl ? Wie heeft de juiste mailserver zodat ik mn mail kan versturen ?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Laatst online: 13:42
Dat is volgens mij smtp.gprs.t-mobile.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

hij heeft geen FM ontvanger ofwel? ;( want ik twijfel nog tussen de W800i en de Magician

welke toetsen gebruik je eigenlijk bij die Snes emulator eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

FM ontvanger qua radio bedoel je? Nee helaas

Ja 't ligt er echt aan wat je wilt. Wil je 'n uber-apparaat neem deze
Wil je 'n meisterlijk klein telefoontje neem die SE W800i!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag. Sinds vandaag loopt m'n compact vast als ik de aan/uit knop indruk. Ook na harde en soft resets. Ik laat nu de interne batterij leeglopen, misschien dat ie dan weer normaal doet. Anders nog die nieuwe T-Mob firmware (of eventueel QTEK 1.13 als die er is?) . Iemand anders hier ooit last van gehad?

Nou ja, net weer even geprobeerd en met explorer gebrowsed. Toen zag ik dat m'n sd-kaart niet herkend werd. Die heb ik eruit en erin gedaan, en hij werd weer herkend. En vervolgens doet de aan/uit knop het weer. Raarrrrrr.

Ach nu kan ik net zo goed alsnog updaten :D

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 15:34
Bestaat er eigelijk een mogelijkheid om Linux erop te zetten?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
  • Laatst online: 16:47
@DragonReborn: Haal de SD kaart er eens helemaal uit en kijk of ie het dan wel doet. Ik heb een soortgelijk probleem gehad. Dat kwam door een kapotte SD kaart. Met een andere kaart werkte m'n M500 weer perfect.

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12:36

zAo

GPLv2 Fanboy

Sluuut schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:56:
Bestaat er eigelijk een mogelijkheid om Linux erop te zetten?
Ja en nee. De kernel laden is al een tijdje mogelijk, maar 100% werkbaar is het nog niet. Voor meer info kun je bij Opie terecht.

Ik ga toevallig morgen mijn S100 verkopen, niet om de S100, maar om Windows Mobile. Ik blijf het onwerkbaar en slecht vinden allemaal. Maaruh, NFI :P Op naar Palm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jaapio_B Hij doet het wel nog gewoon, die SD-kaart. Maar toch vind ik het vreemd hoe dat dan iets met elkaar te maken kan hebben.

Verwijderd

Hello

Sinds gisteren komr er soms op mijn S100 dat de backup battery bijna leeg is.

Als ik ga kijken in de power settings, zie ik helemaal géén backup battery.

??????? please help

• Smattie
zAo schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:03:
[...]

Ja en nee. De kernel laden is al een tijdje mogelijk, maar 100% werkbaar is het nog niet. Voor meer info kun je bij Opie terecht.

Ik ga toevallig morgen mijn S100 verkopen, niet om de S100, maar om Windows Mobile. Ik blijf het onwerkbaar en slecht vinden allemaal. Maaruh, NFI :P Op naar Palm :)
Het lijkt er goed uit te zien! Zijn er mensen die dit draaiend hebben op een S100. Ben namelijk zeer benieuwd of het gaat werken?

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:56
MikeyMan schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:53:
Hey peeps!

Vraagje...
Had ik dus ook, een telefoontje naar T-mobile leerde me dat je de westtek tools van de cd af moet halen en installeren :P En toen deed ie het weer... Vaag dat dat eerst niet hoefde...

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ah, kijk, dankjewel, ga het meteen proberen ;)

edit: nu is m'n basisscherm fucked up... Alsof er een videokaart met geheugenproblemen op zit... Krijg ook die gprs tools niet meer verwijderd :X

[ Voor 62% gewijzigd door MikeyMan op 15-12-2005 09:48 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.