HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 12

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.202 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:26

PnD

like in Pinda ^_^

brinkie2004 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:16:
[...]

Ben je bekend met VNC, PCAnywhere of Remote Desktop?

ActiveSync Remote Display - Display Pocket PC applications on your desktop or laptop without needing any device side configuration.

Dit product is gratis van Microsoft en zit in de Windows Mobile Developer Power Toys.
Toppie hoor, dat ActiveSync Remote Display..niet al te snel maar snel genoeg voor waarvoor ik hem gebruik (smsen)!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

http://www.mobile-review.com/pda/review/htc-prophet-en.shtml

misschien al besproken, maar opvolger voor de s100 in een zwart jasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

In het vorige topic kwam een versie van O2 Asia langs. Deze had een FM radio en WiFi(ook) ingebouwd. ben benieuwd welke de echte opvolger wordt.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
timow schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:06:
In het vorige topic kwam een versie van O2 Asia langs. Deze had een FM radio en WiFi(ook) ingebouwd. ben benieuwd welke de echte opvolger wordt.
Dit zal dan de O2 XDA Atom geweest zijn. Dit is echter geen HTC model en dus ook geen opvolger van de Magician.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:34
SYQ schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:39:

Raar, 200mhz cpu in plaats van 400mhz, dus veel langzamer en lastiger om video etc te spelen.. hoe kan dat dan een opvolger zijn? :/

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Sluuut schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 21:10:
[...]

Raar, 200mhz cpu in plaats van 400mhz, dus veel langzamer en lastiger om video etc te spelen.. hoe kan dat dan een opvolger zijn? :/
Dat is al langer besproken.

Het is 'n dual core processortje en is veel sneller dan die 400 mhz

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
CLB schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 22:20:
[...]

Dat is al langer besproken.

Het is 'n dual core processortje en is veel sneller dan die 400 mhz
Het is zeker geen dualcore processor!

De processor wordt gemaakt door texas instruments ipv van Intel.
Het aantal Mhz zegt in feite niet zoveel over de snelheid.
De texas instruments heeft meer instrcuties standaard al aanwezig waardoor op sommige punten de processor zuiniger is dan Intel. De processor die mogelijk in de prophet komt te zitten is dezelfde als in de MDA Vario (HTC Wizard). Gebruikerservaringen hebben al laten weten dat deze processor trager is dan de 400Mhz die in de MDA Compact zit.

Het is ook nog niet zeker dat de HTC Prophet een TI 200Mhz processor krijgt. Dit model komt pas in het 2de kwartaal van 2006 als we mobile-review mogen geloven. In die tijd kan er nog veel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-08-2024
Sinds een paar weken ben ik ook in het bezit van SPV M500. Ik heb het volgende probleem met dit leuke toestel. Bij het gebruik van Windows Media player of elke andere willekeurige applicatie geeft hij de melding dat "Storage Memory" te laag critical is. Dit klopt, de capaciteit van Storage (en niet de StorageCard) is 7 mb en is bijna helemaal vol . Echter er staat slechts alleen een directory "PerSaveBackup". Ik heb geen idee door welke bestanden te verwijderen ik deze Storage kan vergroten ? Al m'n .wmv , .mp3 en .jpg files staan al op mijn Storage Card. Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Met 'Storage Memory' wordt het gedeelte van het interne geheugen (de 64 MB RAM) bedoelt waarop je dingen kan opslaan. Niet de 7 MB die je over hebt van je ROM of het geheugen dat je vrij hebt op je 'Storage Card'. Het gedeelte dat je ziet onder Start -> Settings -> System -> Memory. Daar zie je een schuifbalk met links het Storage Memory gedeelte dat in gebruik/vrij is en recht het gedeelte van het Program Memory dat gebruikt/vrij is.

Als je dus wat programma's van je interne geheugen deïnstalleerd heb je wat meer ruimte in je Storage Memory

[ Voor 16% gewijzigd door sunoke op 26-11-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:10
adewidt schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 22:41:
[...]

Het is zeker geen dualcore processor!

De processor wordt gemaakt door texas instruments ipv van Intel.
Het aantal Mhz zegt in feite niet zoveel over de snelheid.
De texas instruments heeft meer instrcuties standaard al aanwezig waardoor op sommige punten de processor zuiniger is dan Intel. De processor die mogelijk in de prophet komt te zitten is dezelfde als in de MDA Vario (HTC Wizard). Gebruikerservaringen hebben al laten weten dat deze processor trager is dan de 400Mhz die in de MDA Compact zit.

Het is ook nog niet zeker dat de HTC Prophet een TI 200Mhz processor krijgt. Dit model komt pas in het 2de kwartaal van 2006 als we mobile-review mogen geloven. In die tijd kan er nog veel veranderen.
Hieruit concludeer ik dat de mensen van HTC een tragere processor (TI) hebben geplaats in de MDA Vario en deze hoogstwaarschijnlijk ook in de HTC Prophet geplaatst zal worden.
WAAROM heeft HTC dit besloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Misschien door de combinatie met WM5.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:30
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:16:
Misschien een beetje off topic maar allez...

Ik zoek spellen die je via bluetooth tegen elkaar kunt spelen.
(bestaan die eigenlijk wel? of kan dat niet vanwege de beperkte stack?)

Breaking news:

Er is een nieuwe BT stack met een hoop opties, check it here:

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=33532
Waar kun je deze Bluetooth stack precies downloaden? Ik heb gekeken op de ftp van XDA, maar kon het niet snel vinden iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Cinner schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 13:18:
[...]

Waar kun je deze Bluetooth stack precies downloaden? Ik heb gekeken op de ftp van XDA, maar kon het niet snel vinden iig.
Je moet aangemeld zijn om downloads te kunnen zien en downloaden.
Als je dus op dat forum aanmeld kun je de nieuwe bluetooth stack downloaden.
A_to_the_S schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:21:
[...]

Hieruit concludeer ik dat de mensen van HTC een tragere processor (TI) hebben geplaats in de MDA Vario en deze hoogstwaarschijnlijk ook in de HTC Prophet geplaatst zal worden.
WAAROM heeft HTC dit besloten?
Dit kan te maken hebben dat Texas Instruments een betere deal heeft kunnen maken. In de TI processor zitten heel veel instructie sets waardoor er weinig extra chips nodig zijn. Ik weet niet hoe het precies zit met de processors van intel, maar hoe minder extra chips er nodig zijn hoe goedkoper een apparaat is. Verder is de TI chip niet heel veel trager, je kunt alleen moeilijker meerdere taken naast elkaar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij zijn die "tragere processors" wel dual core hoor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
sunoke schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:05:
Met 'Storage Memory' wordt het gedeelte van het interne geheugen (de 64 MB RAM) bedoelt waarop je dingen kan opslaan. Niet de 7 MB die je over hebt van je ROM of het geheugen dat je vrij hebt op je 'Storage Card'. Het gedeelte dat je ziet onder Start -> Settings -> System -> Memory. Daar zie je een schuifbalk met links het Storage Memory gedeelte dat in gebruik/vrij is en recht het gedeelte van het Program Memory dat gebruikt/vrij is.

Als je dus wat programma's van je interne geheugen deïnstalleerd heb je wat meer ruimte in je Storage Memory
Ik heb er nog geen extra software opgezet dus alle programma's zijn vanaf de originele installatie. Het is toch vreemd dat je dan al programma;s moet verplaatsen om Storage Memory te winnen ?

Welke programma's zou je dan naar bv je StoragCard kunnen kopieeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:42
JeanJeremy schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:29:
De NL-versie biedt biedt alleen een complete ROM die ik dus niet wil:
http://www.t-mobile.nl/za...e/mda_compact_upgrade.asp
Ik ben dus op zoek naar een softwareupdate, maar deze lijkt naar een dode link te lopen :)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:30
adewidt schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 15:34:
[...]

Je moet aangemeld zijn om downloads te kunnen zien en downloaden.
Als je dus op dat forum aanmeld kun je de nieuwe bluetooth stack downloaden.
Bedankt, dat werkt idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextro
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Dextro

Druivensuiker.be

Ik heb een paar vraagjes :)

Ik heb net een s100 2dehands aangeschaft en ben dus nieuw op pda vlak. Probleem is nu dat de windows hierop in het frans staat.
Ik vind niet echt hoe je deze in het Nederlands zet. Is dit mogelijk?

Indien dit niet mogelijk is, zou ik deze dan kunnen flashen naar een nederlandse (of engelse) versie? Probleem is dat de country id waarschijnlijk niet overeenkomt met deze die in starttopic staat. Toestel (en mijzelf ;) ) zijn dus Belgisch. Ik kan bvb ook niet registreren op qtek.nl aangezien het EMEI nummer niet gekend is in Nederland. Dus ik veronderstel dat ik deze dus niet ga kunnen flashen met de nederlandse versie van de starttopic.

Iemand ideeën voor mij?

update: krijg dus idd country id error als ik die nederlandse flash probeer.

[ Voor 7% gewijzigd door Dextro op 26-11-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ik goedkoop batterij en batterijklepje voor de Qtec S100 kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik ook; bevalt goed; ik heb zelf een 0,5mm aluminium hoekprofiel gemaakt en het geheel in een spleet in het dashboard geschoven en vastgezet; alle kabels binnendoor geleid: 12v (met bijgeleverde extra zekering) binnenin aan de sigarette-aansteker verbonden en de tweede voeding van andere stekker voorzien zodat mijn BT GPS-muis (Globalsat BT338) ook wordt opgeladen.
Ziet er professioneel uit.

Enige nadeel is dat je geen headsetplug kunt aansluiten en die doorverbinden met je autoradio zodat je je mp3's daarover kunt afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goededag allemaal,

kan iemand mij vertellen of de i-mate jam 2nd edition, ookwel i-mate jam 128 of i-mate superjam nu zowel 128 mb ram als rom heeft of enkel 128 mb ram. op verschillende sites op internet lees ik verschillende verhalen.

tevens zit ik te denken over de aanschaf van dit apparaat, aangezien wi-fi voor mij niet van belang is en ik niet van joekels van apparaten houd, was mijn keuze snel gemaakt (ik twijfelde tussen de jam, de k-jam en de pda2). kan iemand mij misschien vertellen of er nog een provider is die hem standaard met een geheugenkaartje leverd? (op newmobile.nl staat namelijk dat hij standaard wordt geleverd met een 256 geheugenkaartje, maar niet waar).

misschien is dit allemaal al beantwoord, maar ik heb niet de tijd om 11*40 pagina's door te lezen :)

bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Alleen 128MB RAM

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

misschien wat off-topic, maar waarom wil je een geheugenkaartje bijgeleverd hebben?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Bij T-Mobile (MDA Compact) krijg je er een 256 MB Mini-SD kaartje bij, Bij Orange (M500) een 512 MB SD kaart. De M500 heeft wel een iets ander uiterlijk en is daardoor niet compatible met alle accesoires voor de MDA Compact/Qtek s100/I-Mate Jam/Dopod 818/XDA mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

-CKY2K- schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:39:
Mensen waar kan ik een goedkope (maar wel goede uiteraard! ;) ) autolader kopen voor mijn MDA compact? Bij PDAshop hebben ze alleen die van Imate, maar die kost 39 euro!!! :O
Dat is toch fairly goedkoop? Die heb ik ook, scheelt 30 euro met de Carcomm!

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Enige wat je nodig hebt is zo een autoladerplug -> usb-ding, kost 5 euro ofzo, vervolgens daar je usb kabel in en dan opladen..

Afbeeldingslocatie: http://www.handit.de/_gif/bilder/Adapt_BT-GPS-16K_b240.jpg
Dat ding rechtsonder bij de adapt gps meegeleverd wordt (die ik dus ook heb :))
sunoke schreef op zondag 27 november 2005 @ 09:09:
Bij T-Mobile (MDA Compact) krijg je er een 256 MB Mini-SD kaartje bij, Bij Orange (M500) een 512 MB SD kaart. De M500 heeft wel een iets ander uiterlijk en is daardoor niet compatible met alle accesoires voor de MDA Compact/Qtek s100/I-Mate Jam/Dopod 818/XDA mini.
Als ik het goed begrijp gaat de vraag om de Qtek s110 dus is dit antwoord niet van toepassing

[ Voor 86% gewijzigd door PnD op 27-11-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
SYQ schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:39:

Als ik de HTC Prophet met de E-Ten M600 vergelijk zie ik de volgende verschillen:

E-Ten heeft een 1.3Mp camera
E-Ten heeft 128MB ROM

E-TenHTC Prophet
2 knoppen minder
1.3Mp Camera2.0Mp Camera
128 MB Rom64 MB Rom
400 MHz Samsung ProcessorTexas Instruments OMAP850 200 MHz
verkrijgbaar ?2e kwartaal 2006?

Smartphoneshop E-Ten M600

Afbeeldingslocatie: http://www.sotovik.ru/images/news/02.06.2005/50602_ma02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sphone.se/nyheter/nyhetsbilder/november2005/prophet_small.jpg
E-Ten M600HTC Prophet

Aangezien ik nix geef om die camera en niet echt veel om die twee knoppen.
En heel veel geef om die 128 MB Rom en 400MHz processor is de keuze al best snel gemaakt volgens mij...

EDIT: wat plaatjes en links

[ Voor 21% gewijzigd door A_to_the_S op 28-11-2005 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 16:43:
volgens mij zijn die "tragere processors" wel dual core hoor !
Op de volgende site is een blok-schema te vinden van de structuur van de Texas Instruments processor. Ik zie nergens staan dat het een dual-core processor is.
http://focus.ti.com/gener.../cm/product/data/omap_850

In de onderstaande link is het blok-schema te zien van de processor die in de HTC Magician zit.
http://www.intel.com/design/pca/prodbref/253820.htm

De Texas Instruments heeft als voordeel dat er veel meer telefoon functies (onder andere GPRS) standaard al in de processor geïntegreerd zijn. Bij Intel moet hier waarschijnlijk een extra chip voor geplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg geen geluid meer uit mijn imate Jam
Enkel wanneer ik mijn headset gebruik hoor ik nog iets.
Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:31:
Tips?
Ja, de zoek functie gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op zondag 27 november 2005 @ 02:24:
misschien wat off-topic, maar waarom wil je een geheugenkaartje bijgeleverd hebben?
tja, waarom wil je een harde schijf in je computer: om rommel (=mp3 etc) op te zetten natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zoekfunctie gebruikt maar meer dan 'blaas eens in speaker' vind ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

A_to_the_S schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:50:
[...]

Ja, de zoek functie gebruiken...
Het roepen van UTFS (use the f*cking search) zouden we op GoT geloof ik niet meer doen ;)
Als je de oplossing weet is het behulpzaam als je em post, het is nog behulpzamer als je zelfs voor iemand gaat zoeken waar het ook al weer staat.
Als je de oplossing geeft met een opmerking hoe hij het had kunnen vinden (zoektermen seracg / google) leert ie daar ook nog van
Als je het niet weet post dan gewoon niets

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:31:
Tips?
Zoek een klein ijzer/metalen pinnetje.

Start een muziekje op je telefoon of duw continu de volume knop omhoog.
Ga met dat metalen pinnetje voorzichtig in de hoofdtelefoon uitgang.

Als het goed hoor je op gegeven moment weer geluid uit je luidspreker komen.
Het kan even duren en het is wat priegelen.

Met je oordopjes uit je MDA halen kan het apparaat van slag raken en nog steeds denken dat er oordopjes aan hangen.
Met de bovenstaande truc moet het op te lossen zijn.

Anders een hard-reset proberen!

[ Voor 3% gewijzigd door adewidt op 27-11-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nog even over die contstante piep die uit m'n SPV M500 komt,
(ik hoor 't echt altijd als ik gewoon stil in m'n bed lig ofzo)

Het is 'n hele schelle piep, niet zo hard opzich, maar ik stoor me er wel aan.

Het geluid heb ik niet op kunnen nemen, omdat het zo zacht is, maar het lijkt hier op:

Piep-geluid uit SPV M500 replica

Hebben jullie dit ook of niet, anders ga ik 'm mooi terugbrengen

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je dit met het scherm aan of uit? Ik heb namelijk ook de piep in het beeldscherm. Weet niet of dit normaal is... Ik heb eigelijks wel zin om een nieuwe te vragen nu zo na een jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Uhm geen idee eigenlijk. K neem aan uit, want als k sochtends wakker wordt dan hoor ik 't al dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

houd dat eens goed in de gaten...
Meer mensen die piep hebben met beeldscherm aan? en valt dit onder garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

* CLB zet hier zijn 2000e post neer op GoT en dat ook nog is in z'n favo-topic!!!

Ik heb 't nog even nagekeken qua piep en beeldscherm aan/uit!

Ik hoor die piep idd alleen maar als m'n beeldscherm aanstaat!
Zodra ik m'n beeldscherm uitzet (knopje aan de zijkant) is de piep verdwenen
Nja k vind 't echt steeds irritanter en irritanter worden hoor dat piepje en trouwens m'n SPV M500 ook.

K ga binnenkort is 'n nieuwe claimen want k heb hangers, piepjes, soft-resetten en ga zo maar door.

Zou 't mogelijk zijn om tegen 'n meerprijs 'n SPV M3000 mee te kunnen nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextro
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Dextro

Druivensuiker.be

Ok, heb hem kunnen flashen (bedankt trouwens voor de massale reacties op mijn vragen :p )

Kan ik ergens een Nederlandse handleiding vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
Het is me toch niet helemaal duidelijk hoe ik m'n (interne) Storage memory kan vergroten. Heb zelfs m'n ringtones uit de map Rings gehaald maar voor de rest is het allemaal standaard installatie van Windows Mobile. Iemand nog een tips / ideeen over welke bestanden, zonder problemen, naar de Storage Card kunne worden verplaatst. Ik blijf namelijk met de melding zitten dat het Storage Memory critical low is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
CLB schreef op zondag 27 november 2005 @ 16:19:
* CLB zet hier zijn 2000e post neer op GoT en dat ook nog is in z'n favo-topic!!!

Ik heb 't nog even nagekeken qua piep en beeldscherm aan/uit!

Ik hoor die piep idd alleen maar als m'n beeldscherm aanstaat!
Zodra ik m'n beeldscherm uitzet (knopje aan de zijkant) is de piep verdwenen
Nja k vind 't echt steeds irritanter en irritanter worden hoor dat piepje en trouwens m'n SPV M500 ook.

K ga binnenkort is 'n nieuwe claimen want k heb hangers, piepjes, soft-resetten en ga zo maar door.

Zou 't mogelijk zijn om tegen 'n meerprijs 'n SPV M3000 mee te kunnen nemen?
Het lijkt me sterk dat het piepje uit je beeldscherm komt. Daar zit erg weinig dat geluid kan maken. Mogelijk is er een probleem met een condensator. Lekkende condensatoren kunnen piepen en zorgen voor onstabiliteit.

Het is over het algemeen niet mogelijk een ander model met meerbetaling te nemen.
Alleen wanneer het huidige model niet meer leverbaar en te repareren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wetzel schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:20:
Het is me toch niet helemaal duidelijk hoe ik m'n (interne) Storage memory kan vergroten. Heb zelfs m'n ringtones uit de map Rings gehaald maar voor de rest is het allemaal standaard installatie van Windows Mobile. Iemand nog een tips / ideeen over welke bestanden, zonder problemen, naar de Storage Card kunne worden verplaatst. Ik blijf namelijk met de melding zitten dat het Storage Memory critical low is.....
Zit je er misschien veel mee te internetten?

Kijk dan is in: Windows-profiles-guest-temporary internet files-content. IE5-

Dan zie je daarzo een aantal mappen (ik zie er momenteel 8 maar dat zijn er ook weleens 4 geweest)

Open zo'n map en gooi alle files daarin weg!
Zo'n map kan makkelijk 2 mb opvreten, naja stel dat je
er 8 hebt heb je zo al 15 mb aan data-opslokking zeg maar!
adewidt schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:30:
[...]

Het lijkt me sterk dat het piepje uit je beeldscherm komt. Daar zit erg weinig dat geluid kan maken. Mogelijk is er een probleem met een condensator. Lekkende condensatoren kunnen piepen en zorgen voor onstabiliteit.

Het is over het algemeen niet mogelijk een ander model met meerbetaling te nemen.
Alleen wanneer het huidige model niet meer leverbaar en te repareren is.
Naja ik zeg niet dat het UIT m'n beeldscherm komt, maar als die aanstaat hoor ik zeker weten een piep!

Lekkende condensatoren, hoe kan dit veroorzaakt worden? Door vallen of door waterschade ofzo?

K woon namelijk in 'n oud huis (voor de oorlog gebouwd) en boven hebben we geen centrale verwarming. Als k sochtends wakker wordt staat de dauw aan de binnenkant van de ramen en ik heb het nu 2x meegemaakt dat ik snachts wakker werd, m'n telefoon ff pakte en dat er ook 'n soort van dauw op m'n beeldschermpje zat (en dus misschien in m'n telefoon is getrokken ofzo, waardoor er misschien condensatoren zijn kunnen gaan lekker)

Hmm ok! Dan neem k wel lekker 'n nieuwe SPV M500, ben k ook wel blij mee >:)

Iets anders:
Ik ging net Skype installeren gewoon op m'n computer,
toen zag ik ook dat er 'n Skype voor de PPC was (wist k eigenlijk wel maar was k vergeten)

Als ik dan in m'n huis BT-verbinding heb met ActiveSync en ik dus m'n internetverbinding van m'n computer kan gebruiken, ik die Skype op m'n PPC zet, kan ik dus gratis skypen met m'n PPC?

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 27-11-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
CLB schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:49:
[...]
Naja ik zeg niet dat het UIT m'n beeldscherm komt, maar als die aanstaat hoor ik zeker weten een piep!

Lekkende condensatoren, hoe kan dit veroorzaakt worden? Door vallen of door waterschade ofzo?

K woon namelijk in 'n oud huis (voor de oorlog gebouwd) en boven hebben we geen centrale verwarming. Als k sochtends wakker wordt staat de dauw aan de binnenkant van de ramen en ik heb het nu 2x meegemaakt dat ik snachts wakker werd, m'n telefoon ff pakte en dat er ook 'n soort van dauw op m'n beeldschermpje zat (en dus misschien in m'n telefoon is getrokken ofzo, waardoor er misschien condensatoren zijn kunnen gaan lekker)

Hmm ok! Dan neem k wel lekker 'n nieuwe SPV M500, ben k ook wel blij mee >:)
Ik geloof niet dat water echt kan zorgen voor lekkende condensator (maar ik ben geen elektricien) dus dat weet ik niet. Over het algemeen moeten telefoons gewoon tegen spatwater (en ochtenddouw) kunnen.

Lekkende condensatoren zijn meestal productie ontwerp fouten.
Of er zijn slechte condensatoren gebruikt. Vroeger is dit een tijd lang voorgekomen, al hoor ik daar de laatste tijd minder over.

Ik zou gewoon naar een OrangeShop gaan en garantie claimen.
Volgens mij doen ze daar niet moeilijk over.
Iets anders:
Ik ging net Skype installeren gewoon op m'n computer,
toen zag ik ook dat er 'n Skype voor de PPC was (wist k eigenlijk wel maar was k vergeten)

Als ik dan in m'n huis BT-verbinding heb met ActiveSync en ik dus m'n internetverbinding van m'n computer kan gebruiken, ik die Skype op m'n PPC zet, kan ik dus gratis skypen met m'n PPC?
Je bluetooth verbinding is te langzaam om een goed gesprek via skype op je pocketpc te kunnen voeren. Via WiFi, EDGE en UMTS is dit geen probleem.

[ Voor 18% gewijzigd door adewidt op 27-11-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Ik heb ook een piep als ik mijn beeldscherm aan heb, maar als het beeldscherm uit is hoor ik em niet meer.

Ik vind dit geen reden om hem terug te brengen, ookal zou de piep er altijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
[quote]CLB schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:49:
[...]

Zit je er misschien veel mee te internetten?

Kijk dan is in: Windows-profiles-guest-temporary internet files-content. IE5-

Dan zie je daarzo een aantal mappen (ik zie er momenteel 8 maar dat zijn er ook weleens 4 geweest)

Open zo'n map en gooi alle files daarin weg!
Zo'n map kan makkelijk 2 mb opvreten, naja stel dat je
er 8 hebt heb je zo al 15 mb aan data-opslokking zeg maar!

[...]

Daar staat idd een heleboel in :P .....en ik heb inderdaad vier mappen:

01234567
43QI&A0V
OJYH5767
OBQVEVEN

Weet je zeker dat ik hiervan de inhoud volledig kan deleten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Met bluetooth heb ik geen problemen met Skype. Zelfs als ik twee verdiepingen lager zit(Sitecom class1 dongle)
Edit: Ik gebruik dan wel mn headset, omdat het geluid anders uit de speaker op de achterkant van de phone komt en dan kan iedereen meegenieten.

[ Voor 40% gewijzigd door timovd op 27-11-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:49:
[...]
Weet je zeker dat ik hiervan de inhoud volledig kan deleten ?
Ja :)

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 27-11-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
Top !! CLB thanks voor je hulp ! Gaat trouwens dan wel hard met die mb's in je temp directory zeg....heb een paar keer lopen internetten

[ Voor 25% gewijzigd door Wetzel op 27-11-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
timow schreef op zondag 27 november 2005 @ 20:11:
Met bluetooth heb ik geen problemen met Skype. Zelfs als ik twee verdiepingen lager zit(Sitecom class1 dongle)
Edit: Ik gebruik dan wel mn headset, omdat het geluid anders uit de speaker op de achterkant van de phone komt en dan kan iedereen meegenieten.
Mijn ervaring is dat het niet echt soepel loopt en er een vertraging tussen zit.
Vooral als beide kanten spreken of als er veel gesproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:22

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
je kan natuurlijk ook in Pocket IE, bij options de temporary folder legen :z

[ Voor 65% gewijzigd door BiG-GuY op 27-11-2005 22:50 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bluetooth verbinding blijft niet connected soms verbind AS heel even en valt weer weg. soms net net iets langer dan de syncronisatie procedure. het gekke is dat me PPC zegt dat hij nog verbonden is en je hem dus handmatig moet disconnecten... als je vervolgens weer verbinding wilt maken krijg je een fout melding... wat is het probleem ik zit 1.5 m van me dongle af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 08:50
Radical1980 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:24:
[...]
Die van mij ging een paar weken geleden ook lekker tegen de straat. Heeft iemand een idee waar een nieuw frontje te bestellen is?
ik denk dat zo'n frontje er zelf best op te zetten valt, alleen er aan komen is wat lastiger.
echt niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Onderdelen voor de Magician:

[url]http://www.htceurope.com./[/url]

Magician uitelkaar halen.

http://forum.xda-develope...384&highlight=disassemble

(Wel even lid worden van XDA anders zie je de attachments niet)

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 08:50
Speedster schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 08:10:
Onderdelen voor de Magician:

[url]http://www.htceurope.com./[/url]

Magician uitelkaar halen.

http://forum.xda-develope...384&highlight=disassemble

(Wel even lid worden van XDA anders zie je de attachments niet)
die bovenste link is alleen voor de UK :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
Nog een vraagje , ben momenteel wat videoclipjes aan het downloaden en op m'n SPV M500 aan het zetten. Echter het luk me alleen om .wmv bestanden af te spelen en dus geen .avi of .mpeg. Klopt dit en is er een manier (behalve dan de bestanden om te zetten naar .wmv) om toch deze bestanden af te spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
Je kunt hiervoor het programma TCPMP gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
kun je me een klein beetje verder op weghelpen :? , ik begrijp dat dit dus een mediaplayer is die ergens gratis te downen is..... ? En als ik deze dan binnen hoe en waar installeer je deze dan op je SPV M500...sorry ben nog erg nieuw met dit soort dingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

TCPMP is The Core Pocket Media Player

Als het goed is staat er 'n linkje van in de Startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
thx, wel handig dat het vanaf je pc te installeren is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
CLB schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:10:
TCPMP is The Core Pocket Media Player

Als het goed is staat er 'n linkje van in de Startpost
een .avi van ongveer 25mb speelt erg schokkerig af, alle andere applicaties staan uit. Iemand een idee hoe dit op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

ligt 't niet aan de frame-rate van het filmpje zelf

(en wat is 't voor filmpje!? Misschien 'n linkje? Probeer ik 't ook even voor je!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
CLB schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 20:11:
ligt 't niet aan de frame-rate van het filmpje zelf

(en wat is 't voor filmpje!? Misschien 'n linkje? Probeer ik 't ook even voor je!)
tja framerate...geen idee hoe dat aan te passen is maar dit is in ieder geval de link:

http://stig.oisec.net/SBS...2005%20jaarclip(StiG).avi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breaking news:

Er is een nieuwe BT stack met een hoop opties, check it here:

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=33532
Weten jullie of het ook zou moeten kunnen werken met mijn Parrot CK3000 Evolution carkit? Want Ik heb het geinstalleerd, en als ik dan een mp3tje draait dan probeerd de tel. wel verbinding te maken met mijn carkit via BT, maar dan zegt het CONNECTION FAILED... Zou hier een oplossing kunnen zijn? Zodat het wel gaat lukken. En als ik dan Audio Stream via BT ingeschakeld heb, dan hoor ik de aanwijzingen van TomTom ook niet meer uit de speaker vand e MDA, dus hij probeert wel te streamen lijkt mij. Als jullie een oplossing hebben, dan hoor ik het graag!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
Wetzel schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 20:27:
[...]

tja framerate...geen idee hoe dat aan te passen is maar dit is in ieder geval de link:

http://stig.oisec.net/SBS...2005%20jaarclip(StiG).avi
Filmpje werkt op mijn S100 ook niet goed. Heb even gekeken met g-spot en de resolutie is erg hoog. Deze kun je met windows media encoder omzetten naar 320*240 en het dan nog eens proberen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:01

Neoz

Neoz & Hobbes

Zojuist telefoontje dat mijn MDA terug is van reparatie en dat ik hem morgen weer terugkrijg. De dame kon niks vertellen over wat er was gerepareerd enz. Aangezien ik ook al een aantal personen heb gehoord over een nieuw exemplaar ben ik benieuwd als ze hem daadwerkelijk hebben gerepareerd of gewoon een nieuw exemplaar toesturen. Ik had een probleem met de speaker die dus dood was voor de duidelijkheid ...

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-11-2024

brinkie2004

Nerd in hart en nieren

CLB schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:35:
[...]
Uhm klinkt interessant, maar ik als n00b begrijp werkelijk niks van wat je zegt
Is hier 'n makkelijke walkthrough voor! En 'beheren' kan k dan gewoon m'n desktop overnemen
op m'n SPV en zodoende alles openen en doen wat ik normaal ook op de comp doe...!?
Ja, het principe is inderdaad dat je de desktop van je pc overneemt op je MDA. Maar aangezien de resolutie van het scherm van je MDA een stuk lager is dan de resolutie van je desktop is het nogal een eind scrollen om van je startmenu naar het kruisje rechtsboven om je applicatie af te sluiten te komen. ;)

Dit werkt uiteraard alleen als je MDA gekoppeld is aan je netwerk (ip toegang heeft), dus via active sync/wifi of anderszins.

Hier heb je een walkthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
Ebbie schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:16:
[...]

Filmpje werkt op mijn S100 ook niet goed. Heb even gekeken met g-spot en de resolutie is erg hoog. Deze kun je met windows media encoder omzetten naar 320*240 en het dan nog eens proberen. Succes!
thx, heb je trouwens nog een tip voor een ander proggie aangezien ik die windows media encoder niet kan downen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

Wetzel schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:35:
[...]

thx, heb je trouwens nog een tip voor een ander proggie aangezien ik die windows media encoder niet kan downen......
kijk is naar dit progje:
Pocket DiVX Encoder
werkt erg simpel en snel :)

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verkoop mijn MDA Compact, Simlock Vrij.

Marktplaats

Speurders
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 24-09 15:41
PnD schreef op zondag 27 november 2005 @ 11:19:
Enige wat je nodig hebt is zo een autoladerplug -> usb-ding, kost 5 euro ofzo, vervolgens daar je usb kabel in en dan opladen..

[afbeelding]
Dat ding rechtsonder bij de adapt gps meegeleverd wordt (die ik dus ook heb :))
Ja ok heb ik ook al naar gekeken, zit die verbinding een beetje stevig? En waar haal je zo'n ding voor 5 euro dan? ik zie ze bij bijv pda shop al voor 15!!! euro staan! Als hij idd zo cheap te krijgen is koop ik voor thuis wel een cradle (ook 39 euro bij pdashop)... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Imei nummer wordt niet geaccepteerd op clubimate.com. Is dit omdat de mijne officieel een Qtek s100 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:11:
Mijn Imei nummer wordt niet geaccepteerd op clubimate.com. Is dit omdat de mijne officieel een Qtek s100 is?
Yep! Iemand al een reactie op mijn post hierboven? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 09:44
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:11:
Download dan je ding op www.qtek.nl en registreer daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlorisB schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:08:
[...]

Download dan je ding op www.qtek.nl en registreer daar?
Daar wordt mijn Imei ook niet geaccepteerd. Ik heb een buitenlandse schijnbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Naja nu word ik echt gaaaaaar

Ik werd net gebeld, valt m'n scherm langzaam uit
moet ik m'n pincode weer invoeren nja okee ik ingevoerd, valtie weer uit

Tot drie x toe geprobeerd en hij valt steeds uit!

Batterij is nog voldoende geladen en k deed er voor de rest niks meer

Hij was alleen verbonden met AS via BT.

Nja even snel m'n nokia'tje gepakt! Ik kijk vanavond nog en anders morgen gelijk terug!

Hoppatee eindelijk 'n nieuwe! Gek raar )(@#)(*@#$ding

EDIT: Nja andere simkaart erin gedaan, code ingevoerd en hij werkt weer :/

Mja niet met m'n Orange-simkaart

en ploep daar viel die weer uit! Nu word ik er schijtziek van!

whiejjjjjjjj SPV door de kamer |:(

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 01-12-2005 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
BiG-GuY schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:34:
[...]

kijk is naar dit progje:
Pocket DiVX Encoder
werkt erg simpel en snel :)
Super het werkt het filpmje is nu maar 8mb ipv 27 mb en draait als een tiet! Thx voor alle hulp !

[ Voor 12% gewijzigd door Wetzel op 01-12-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

-CKY2K- schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:03:
[...]

Ja ok heb ik ook al naar gekeken, zit die verbinding een beetje stevig? En waar haal je zo'n ding voor 5 euro dan? ik zie ze bij bijv pda shop al voor 15!!! euro staan! Als hij idd zo cheap te krijgen is koop ik voor thuis wel een cradle (ook 39 euro bij pdashop)... :)
Weet niet meer waar maar keer op www.inkoopacties.net een link van iemand gehad naar een winkeltje waar ze voor 5e stonden..even zoeken dus..

Misschien hier: http://www.electronica-online.nl/
Hebben ze heel veel, mail ze even, staat niet altijd op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Pff nog steeds last van gare )()()#@$()*uitvallers!

Zit nu 'n AH-simkaartje in, want hijs namelijk simlockvrij

Naja je moet 'm dus eerst aanzetten, dan zie je het Windows-schermpje
met rechtsonderin de ROM-versie en Radio-versie enzo

en dan vervaagt 't scherm en moet je 'm weer opnieuw opstarten

Naja zo gaat 't nu al 10x dus morgen gaatie terug! Hoppatee nieuwe kutapparaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig de drivers te vinden voor windows 2000 op internet? Ik heb momenteel de cd-rom niet bij de hand :(.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/richzzz/Clip

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:04
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:01:
Weet iemand toevallig de drivers te vinden voor windows 2000 op internet? Ik heb momenteel de cd-rom niet bij de hand :(.
http://www.microsoft.com/...wnloads/activesync38.mspx
Had je zelf denk ik ook wel kunnen vinden :P
CLB schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 01:01:
Naja zo gaat 't nu al 10x dus morgen gaatie terug! Hoppatee nieuwe kutapparaat 8)7
Mag ik jou wat vragen: Je bent redelijk actief in dit forum iig, en je probeert heel erg veel met je telefoon is het niet zo dat je teveel wilt met je telefoon waardoor hij erg instabiel wordt. Ik heb die ervaring zelf wel en doe nou rustig aan. Ik weet dat het windows is en dat je em met "liefde" moet behandelen om hem stabiel te houden. Zo heb ik bijvoorbeeld bijna nooit een softreset nodig en al helemaal nooit een hard reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ik heb toch 10 spellen geinstalleerd en die freeware bar magic button om "echt" af te kunnen sluiten..verder TCP, tomtom, regedit en wat fixxes (intellipad e.d.).

Toch redelijk wat geinstalleerd denk ik en een superstabiele mda qtek 1.12..

Heb het gevoel dat pocket spb e.d. de stabiliteit niet bevorderen..1x erop gehad en ik vond het maar veel onnodige troep :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt helemaal gelijk. :P

Deze had ik idd gevonden, maar ik krijg nog steeds bovenstaand scherm na installatie. Dus ik
dacht dat je nog appart de drivers nodig had :?

sorry installatie ging verkeerd. Hij doet het..

bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
PnD schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:34:
Ik heb toch 10 spellen geinstalleerd en die freeware bar magic button om "echt" af te kunnen sluiten..verder TCP, tomtom, regedit en wat fixxes (intellipad e.d.).

Toch redelijk wat geinstalleerd denk ik en een superstabiele mda qtek 1.12..

Heb het gevoel dat pocket spb e.d. de stabiliteit niet bevorderen..1x erop gehad en ik vond het maar veel onnodige troep :|
Ik heb ook veel geinstalleerd, maar ik bedoel meer dat je gewoon normaal je installaties moet doen en niet teveel proberen. Ik heb PocketPlus wel geinstalleerd en het wordt er bij mij iig niet instabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ L-Vis:

Ik liep echt al 4 maanden met deze configuratie waarmee k bedoel:
Ik heb er de laatste tijd niks opnieuw op geinstalleerd of ergens 'n instelling veranderd!

Ik ben idd aardig actief op dit forum, omdat ik het gewoon onwijs kick vind, maaaaar
ik heb werkelijk nooit wat in bv. mn registry veranderd ofzo of simpelweg omdat ik daar niks
van begrijp en niet het risico wilde lopen dat ik iets veranderde waardoor hij helemaal niks meer deed.

Wat ik erop heb staan is:
-PocketBT Tools 1.2 ofzo
-The Core Pocket Media Player
-Total Commander
-SPB Pocket Plus 3.0
-uhm 12 spellen ofzo

en voor de rest werkelijk niks. Het is dus helemaal niet zo'n apparte, rare, geconfigureerde M500!

Nja k pak zo de bus naar Delft en dan ga ik maar naar de Orangeshop, k ga niet m'n verzekering bellen (heb ik afgesproken en voor getekend in diezelfde Orangeshop) dat doen ze dan maar vanuit de Orange-winkel, want ik wil natuurlijk ook gelijk 'n andere telefoon meenemen! (mag ook want dat staat in m'n verzekeringsvoorwaarden) Ik laat het hier nog weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
Een verkeerd indruk is snel gemaakt :7

Maar zoals jij het uitlegd lijkt me er ook niet veel aan de hand met je configuratie en software. Dan lijkt het me ook dat de telefoon brak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm net de batterij opgeladen van 50% naar 80% en nu lijkt hij 't wel weer normaal te doen 8)7

Tsjezum vage shit! Zal k toch maar gewoon teruggaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
Als hij vaag doet zou ik altijd terug gaan, helemaal als het niet teveel moeite voor je is om langs de Orange shop te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

Iemand ervaring met de garantie afhandeling van T-Mobile?
ik heb namelijk een T-Mobile MDA Compact (net 3 maanden oud) en ik heb wat probleempjes...
1. De headset in/uitgang is nogal losjes... ik kan de stekker alle kanten op draaien, terwijl die in het gat zit... (als je begrijpt wat ik bedoel) het hoort dus strak te staan... waardoor ik dus ook soms geluiduitval heb, helemaal wanneer ik zo'n kabeltje (dat ik van pdashop.nl heb gekocht) gebruik.. dan valt de hele tijd geluid weg, als die er niet recht in zit...
2. Ik moet het scherm erg vaak calibreren.. soms zelfs vaker per uur :?, dan zit ik te msnen en opeens slaat die dan de letter naast degene die ik indruk aan... ik dan weer calibreren, en tijdje daarna weer zelfde :?, terwijl het soms dehele tijd goed is :?

ik ben vandaag langsgeweest bij T-Mobile Shop Haarlem... en ze vertelde mij dat ze het 1e probleem misschien kan worden gerekend als gebruikersschade... terwijl ik gewoon doe met mijn ding :? ik ga er heel voorzichtig mee om.. heb namelijk abo van 2 jaar... dus nog mar 21 maanden te gaan 8)7 ..
2e probleem is waarschijnlijk software fout erges.. en zal gewoon onder garantie vallen...

ik ben hem hooguit 2 weken kwijt wanneer ik hem inlever.. maar wanneer ik hem inlever krijg ik zo'n brak Nokia3120 ding :(.. want ze hebben geen MDA Compacts meer op voorraad...

wat is het slimst te doen? nog ff afwachten tot die helemaal geen geluid meer geeft? zoals ik vaker lees hiero...? of zo snel mogelijk inleveren...?

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castilio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 07:56
Josha schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:49:
[...]

Grappig ik heb hetzelfde probleem. Mijn luidspreker kraakt als de ziekte. En de achterluidspreker komt geen geluid meer uit. Moet hem echter nog opsturen zodra ik een ander leen toestel heb zolang. Maken ze ze ook nog daadwerkelijk of krijg je meestal direct een nieuwe? Heb hem nu vanaf Januari dus dat kan nog mooi ff in deze tijd :)
Dit probleem heb ik sinds vandaag ook.
Achtergeluidsprker doet niks meer, normale luidspreker doet het niet of krakend. microfoon doet het soms wel soms niet en als ik mijn headset gebruik werkt die wel, alleen blijf het luidspreker ook nog krakend geluid geven. lekker vage zooi.

Klantenservice gebeld ze konden hem op laten halen of langsbrengen, was in Rotterdam dus dat gedaan. Klantenservice vertelde me overigens dat de pakbon/factuur niet noodzakelijk was, bij de winkel konden ze hem niet opsturen want de bon was noodzakelijk. En dan staat er vandaag nog wel een pagina grote advertentie dat de klantenserice een certificate heeft gehad voor hun kwaliteit 8)7

Ik bereid me voor op veel ellende, want ik heb heel veel ellende gelezen over de garartie, duurd soms maanden voodat je je mda terug hebt, dan nog vaak niet gereparred of een ander gebruikt toestel terug gekregen etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-09 09:39

sjaak

un giorno credi

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 15:12:
houd dat eens goed in de gaten...
Meer mensen die piep hebben met beeldscherm aan? en valt dit onder garantie...
Idd ook een piep bij scherm wat aan staat. Vriend van me hoorde het niet, en ik met m'n brakke oren wordt er soms gek van :o Het is trouwens een MDA Compact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee waarom mijn msn uitgaat als ik bel of wordt gebeld? is dit ivm de gprs die niet aan kan staan als je gebruik maakt van het netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik word schijtziek van dit ding!

Vandeweek al het uitval-probleem wat zich bleef herhalen.

Toen 1,5 dag met 'n AH-simkaart in m'n SPV M500 gelopen nu weer m'n normale Orange-simkaart erin gedaan en er wordt niet eens mee gevraagd naar 'n pincode, waardoor ik me dus ook niet kan aanmelden op het Orange netwerk waardoor ik dus ook niet kan bellen/smsen/gprsen :(

EDIT: Stond op Flightmode B)

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 03-12-2005 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 09:44
hahahah :P
Mijne begint nu toch wat traag te lopen met 5000 SMSJes.. Vind dat wel jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo vandaag mijn nieuwe GPS module binnengekregen dus gelijk geprobeerd de zooi aan de praat te krijgen. Omdat ik om de normale manier (zonder extra tools) geen com poort in kon stellen voor mijn gps had ik pocket bluetooth tools maar geinstalleerd...wat een shit programma is dat zeg, het werkt gewoonweg niet! Als ik pair met mijn gps zie ik heel even het extra optie schermpje langsflitsen maar kan dan niets instellen en als ik met mijn pc pair zie ik dat extra pocket bluetooth schermpje al helemaal niet! Hoe zijn jullie ervaringen daarmee? Heb al een hardreset gedaan, 1001 keer opnieuw gepaired, maar niets hielp! :'(

Meer info: rom versie 1.12, nieuwste pocket bluetooth tools en tomtom 5.21 (die mijn gps dus ook niet ziet, het test proggie van mijn gps doet het wel prima overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
-CKY2K- schreef op zondag 04 december 2005 @ 02:57:
Zo vandaag mijn nieuwe GPS module binnengekregen dus gelijk geprobeerd de zooi aan de praat te krijgen. Omdat ik om de normale manier (zonder extra tools) geen com poort in kon stellen voor mijn gps had ik pocket bluetooth tools maar geinstalleerd...wat een shit programma is dat zeg, het werkt gewoonweg niet! Als ik pair met mijn gps zie ik heel even het extra optie schermpje langsflitsen maar kan dan niets instellen en als ik met mijn pc pair zie ik dat extra pocket bluetooth schermpje al helemaal niet! Hoe zijn jullie ervaringen daarmee? Heb al een hardreset gedaan, 1001 keer opnieuw gepaired, maar niets hielp! :'(

Meer info: rom versie 1.12, nieuwste pocket bluetooth tools en tomtom 5.21 (die mijn gps dus ook niet ziet, het test proggie van mijn gps doet het wel prima overigens)
Als je dat extra optie schermpje langs ziet flitsen moet je op today klikken (linksboven)
Dan lukt et wel...
Maar het moet ook zonder lukken op com poort 5

Enne welk test proggie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
A_to_the_S schreef op zondag 04 december 2005 @ 11:22:
[...]

Als je dat extra optie schermpje langs ziet flitsen moet je op today klikken (linksboven)
Dan lukt et wel...
Maar het moet ook zonder lukken op com poort 5

Enne welk test proggie?
Test proggie wat laat zien met hoeveel satelieten hij verbonden is en zo... ;)
Ok die today truuk die werkt wel...wel raar dat het zo moet, beetje gaar programma dan dat pocket bluetooth tools....als ik pair met mijn pc komt dat extra opties scherm helemaal niet langs?

Zijn er meer mensen met pocket bluetooth problemen? Of weet iemand een betere optie/uitbreiding van die brakke MS bluetooth stack? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

-CKY2K- schreef op zondag 04 december 2005 @ 11:40:
[...]

Zijn er meer mensen met pocket bluetooth problemen? Of weet iemand een betere optie/uitbreiding van die brakke MS bluetooth stack? :(
Welke versie heb je gedownload? 1.0.1.2 werkt hier perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
CLB schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:20:
[...]

Welke versie heb je gedownload? 1.0.1.2 werkt hier perfect...
Had versie 1.1.0.0 geprobeerd, zal die oudere eens proberen...
Ik ga nu eerst effe de 1.13 rom van T-mobile erop gooien hier en dan maar weer opnieuw proberen :)

Ok met oude BT tools werkt tom tom nu prima!
Enige probleem wat ik dus nog heb is dat ik die extra BT opties dus niet krijg als ik pair met mijn pc...op geen enkele manier! En ik wil toch zo graag weer kunnen internetten via BT! :(

[ Voor 36% gewijzigd door -TheNose- op 04-12-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Je ziet dat schermpje echt maar 'n halve milliseconde zeker waardoor je niks kan aanvinken?

Als je nadat je dat schermpje hebt gezien op start-todayscreen drukt staat het schermpje er gewoon weer en kun je alles aanvinken wat je wil. Om te kunnen BT-en via AS moet je dus ActiveSync
aanvinken

Nog een keer 'n hele simpele tutorial om te AS-en via BT!

Benodigdheden:
-Bluetooth Dongle + benodigde software
(niks geen widcomm drivers of dergelijke)
-SPV M500/ MDA-compact/ Qtek
-Pocket BTtools (versie 1.0.1.2)
-Windows XP met SP 2

Stappenplan:
1. Je installeert je Bluetooth dongle op je computer
2. Je installeert PocketBTtools op je ppc
3. Je zorgt dat je BTdongle goed werkt op je pc
4. Je gaat op je ppc naar 'devices' om 'n nieuwe te zoeken
5. Je vind dan als het goed is je computer
6. Je moet dan 'n code invoeren bv. 0000 op je ppc
7. Je krijgt dan 'n meldinkje op je computer om 'm te pairen, voer dezelfde code in
8. Op je ppc krijg je 'n schermpje te zien met 5 opties
9 Vink ActiveSync aan op je ppc
10 Ga nu op je ppc naar start - activesync - tools - Connect via BT with Computer

Je krijgt dan een keer een melding op je computer of je je ppc wil laten connecten en kunt daar instellen 'never ask this question again' daarna kun je gewoon overal in je huis (mits dat natuurlijk geen landhuis is van 600 vierkante meter) connecten met AS via BT :*)

Bij Network management heb ik alles standaard laten staan:
-Programs that automatically connect to the Internet should connect using: Internet Acces
-Programs that automatically connect to a private network should connect using: Orange World

Afbeeldingslocatie: http://img358.imageshack.us/img358/8145/networkmanagement7pd.jpg

Ik heb nu al m'n internetverbindingen dus gewoon standaard laten staan en ik krijg dan het volgende schermpje te zien, en daaruit kun je concluderen dat je gratis kunt internetten via Bluetooth _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img353.imageshack.us/img353/7325/btviaas3cu.jpg
AS via het kabeltje, dan heb ik wel internetverbinding via de PC

Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/9097/asbt9vq.jpg
AS via BT, dan heb ik ook internetverbinding via de PC

Dus je kunt gewoon 10 meter vanaf je BT-stickje die in je computertje zit op het internet. Je kunt dan ook gewoon gebruik maken van bv. de ingebouwde MSN-messenger client, je kunt naar websites surfen en dit is allemaal gratis :*)

[ Voor 79% gewijzigd door CLB op 04-12-2005 14:08 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.