[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.562 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:58
lol, idd...zo loopt het verhaal 8)7

Maar over de RX8 gesproken..hij rijdt niet eens zo geweldig in tegenstelling tot nfsu2. Ik word de hele tijd ingehaald door halve gare wagens.
Gelukkig heeft die "performace" functie mij verder geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximilian
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:15

Maximilian

You've been Maxxed...

Ik vind dit deel van NFS langzaam in vergelijking tot de vorige delen.
Bij NFSU(2) was er echt een gevoel dat je keihard ging, kvind het nu een btjuh meevallen
Volledige versie draait hier trouwes prima op 1280x1024@high

wel gemerkt dattie hakt op bepaalde punten of ik em nou op low heb of op high...
Engine niet lekker? ik bedoel op een 7800gtx 50fps is vrij laag vind ik...
Hij zou dan een mega framerate moeten hebben met een dual core, veel mem en een hoge clock :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:07
Vreemd probleem:
Na het opstarten van de laptop, meteen naar NFS most wanted, start het spel goed op.
Lekker racen, politie pesten met je snelheid van 10 km per uur ;)
Het spel afsluiten (ja studeren)
Na het studeren, even het spel opstarten, krijg ik lekkere foutmelding.

"U heeft geprobeerd speed.exe te opstarten, maar helaas mislukt" blabal

Ik krijg dat melding altijd en ook als ik ff gedurende tijd eerst zit te werken en dan pas spelen.

Ik vind gewoon irritant, want ik wil niet steeds opniuew op te starten om zo superspel te spelen.
Wat kan ik eraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
poohbeer schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:47:
[...]

is al 300 keer uitgelegd.
Als je een race wint krijg je niet zomaar die auto's.
Je krijgt na afloop dan 6 markers te zien en je hebt 2 tokens waarmee je markers kan 'nemen'. Onder 1 van de 3 eerste markers zit dan de pinkslip van je tegenstanders wagen. Pink slip is eigendomsbewijs van de wagen btw.

Je hebt dus een kans van 2 op 3 dat je de wagen wint. De 3 markers aan de rechterkant zijn unique upgrades. Lees anders de tekst die eronder staan gewoon een keer.
okee!:D Ik heb net een RX-8 gewonnen. Hoe kan ik die dan vinden??

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Ik had dus die blacklist 12 gewonnen. En kreeg toen die 6 bonus dingen!!;) 1 daarvan, was bij mij dus, dat ik die auto kreeg!:D Ik kan hem alleen nergens vinden? Behalve dan, bij die garage (blauwe icoon) Maar daar kost hij gewoon geld!;) ??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag je ook aan je moeder hoe je je bord leeg moet eten ofzo? Mijn god :X
Je gewonnen auto vindt je in een garage, bij select car.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
Zemskii schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:45:
Edit: @Jori1989

Luister je uberhaupt wel naar de uitleg in het spel?

Ik weet niet precies welke vlam je bedoelt, maar ik neem aan dat dat je HEAT meter is, geeft aan hoe "wanted" je bent als gewoon door de stad rijd.
ja luister ik uberhaupt wel naar wat er gezegd word in het spel.

ohja ik zag dat net in dat scherm.. maar iig bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 16:23

KhaZ

Alfa Romeo

Johantjuuh schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:44:
Ik had dus die blacklist 12 gewonnen. En kreeg toen die 6 bonus dingen!!;) 1 daarvan, was bij mij dus, dat ik die auto kreeg!:D Ik kan hem alleen nergens vinden? Behalve dan, bij die garage (blauwe icoon) Maar daar kost hij gewoon geld!;) ??!
Enkeltje inrichting? lol

In je Safe House.. bij Car Select (duh).

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
nope! ;) Maar waar staat die auto? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Staat er maar 1 !! Terwijl ik hem toch duidelijk won!! ;) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Laatst online: 13-09 07:15
Johantjuuh schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:44:
daar moet je in je safe house voor zijn :)

daar staat hij bij change car, het is in iedergeval erg handig om wel een auto's te wisselen zodat je 'heat' minder wordt (had ik zojuist even gelezen op mijn handige sms toestel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:01
Hij zou inderdaad gewoon in je safehouse moeten staan bij car select, als ie daar niet staat heb je em niet gewonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere body kit en andere likje verft doet de trick ook :P
@ Tepelstreeltje: thx voor die Cayman S.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Mijn getunede punto gaat al best hard :D

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~stult067/images/nfsmwpunto_small.png
netjes geresized voor modjes O+

Hij draait overigens goed bij mij.
1280x1024 fps van 50/65 gemiddeld.

Het spel zelf:

Hardstikke gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet hem alsjeblieft op engelstalig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

woei, heerlijk spel dit :)

Tot nu toe voelt het spel aan als een combinatie van een lichtere versie van het tunen en pimpen uit Underground, met het rijgedrag van NFS Hot Pursuit en High Stakes. The best of both worlds dus :)

Het enige dat ik nog mis is een Ferrari. Ik vinnet toch wel een ontzettend groot gemis dat er weliswaar exotische auto's in zitten, maar toch niet echt een complete A klasse. Als je de auto's in zou delen op de manier van bijv. NFS3 heb je iets als een Porsche GT die AAA is, maar een Gallardo praat je al meer over AA, een Corvette zat in de oude NFS als A auto, met Mercedes SLK's zelfs in de B klasse.

Dus ik mis dan toch wel wat opvulling in de exotische klasse. Een Ferrari Enzo als AAA competitie voor de Porsche, een F340 om de A Corvette et nakijken te geven, en dr zijn nog zat meer auto's te bedenken die de auto collectie van Most Wanted echt exotisch zouden maken. Ik blijf het jammer vinden dat de collectie nu wel supercars bevat, maar nog niet echt exclusief is. (maar don't get me wrong, ik kan zo'n porsche ook nie betalen hoor ;) )

En iets waar ik me in het spel zelf nogal aan stoor zijn de Unique Performance Upgrades..
Leuk, zo'n kaart met random upgrade, maar ik heb inmiddels o.a. 3x Unique Suspension upgrades gehad, en nog geen engine upgrade. Leuk als ik 3 auto's zou gebruiken, maar ik rij puur en alleen met m'n Supra en ik wil onderhand es een volledige set.
En ik zoek het al helemaal niet om career mode meerdere keren te doorlopen in de hoop in 1 keer een hele set te vergaren met 1 item per blacklist winst :S Ik heb tot nu toe 1 van de performance upgrades niet gehad omdat ik toen 2 markers nodig had om de Supra van de nummer 13 te winnen (achteraf had ik ook gewoon een Supra kunnen kopen op dat moment, maar die vynil vind ik erg mooi en die kan ik er niet zelf op zetten)
Maar goed, nog 5 winsten te gaan voor ik nummer 1 ben, ik hoop dat ik daarmee de dingen kan winnen die ik nog mis.

Maar weet je, voor multiplayer zijn die Uniques alleen maar ontzettend vervelend. Als je op LAN ff een nieuwe auto wil maken heb je een lvl 3 auto om mee te racen, en vervolgens pakt iemand z'n career auto die 3 uniques heeft en is je auto alsnog langzamer. Aan de ene kant geen ramp dat mensen die career mode helemaal hebben uitgespeeld een extraatje krijgen tov mensen die dat niet hebben, maar doe dan iets wat races niet oneerlijk maakt :S
(En ja, ik snap wel dat je natuurlijk ook gewoon allemaal een nieuwe lvl3-non-unique auto kan bouwen en gelijkwaardig kan racen, maar bijv. in NFSU2 heb ik veel tijd besteed om m'n favo auto optimaal te tunen op de performance track, en om dat met een nieuwe auto te doen is echt veel teveel moeite :) )

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:57:
Zet hem alsjeblieft op engelstalig :X
Mijlpalen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Voor Johantjuuh:

Probleem: Gewonnen auto opsporen.
Oplossing:
- Druk op "Esc" rechtsboven op je toetsenbord.
- Druk x maal op je rechterpijltje totdat je "Jump to save house" ziet.
- Ga de safe house in.
- Druk x maal op je rechterpijltje totdat je "Car select" oid ziet (sorry, geen zin om het spel op te starten)
- Zoek je auto uit en druk op enter.

Staat je auto er niet bij? Dan heb je hem dus niet gewonnen.
Hoop dat ik zo duidelijk genoeg ben, ik erger me namelijk aan al jouw dubbelposts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Maximilian schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:36:
Ik vind dit deel van NFS langzaam in vergelijking tot de vorige delen.
Bij NFSU(2) was er echt een gevoel dat je keihard ging, kvind het nu een btjuh meevallen
Volledige versie draait hier trouwes prima op 1280x1024@high

wel gemerkt dattie hakt op bepaalde punten of ik em nou op low heb of op high...
Engine niet lekker? ik bedoel op een 7800gtx 50fps is vrij laag vind ik...
Hij zou dan een mega framerate moeten hebben met een dual core, veel mem en een hoge clock :?
Kan zijn dat de dual core het probleem is, probeer hem is op 1 core te laten draaien voor NFS en check dan nog ens hoe de prestaties zijn. (Dit probleem staat (dacht ik) uitgelegt in de topic start, maar niet zeker er van, neem hem dus voor de zekerheid even door ;))

Dual core wil namelijk niet gelijk zeggen dat het goed of vloeiend werkt. Zo ook een 7800GTX en veel mem ook niet. Hoge clocks zeggen in beperkte mate er wat van eigenlijk... :)

Overigens heb je aan 50FPS wel genoeg, meer zal ik er niet over zeggen want dan krijg je de eindeloze discussie weer ;)

Je kan de performance misschien nog wat boosten als je de Most Wanted Tweaker gebruikt (staat ook vermeld in de TS)

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 20-11-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat catchup is wel enorm nep gedaan.

Ik gaf iemand ongeveer 7 km. voorsprong. Vervolgens ging ik hem inhalen, en het is me na 80km eindelijk gelukt hem in te halen, en was ik de laatste 2 laps eerste.

Toen ik bij de tijden ging kijken, zag ik dat zijn rondetijd ongeveer 2:45 was toen ik bezig was hem in te halen, en 2:18 toen hij tweede stond.

Das wel heel nep gedaan :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Mwhoahahah, 'k heb eindelijk de Porsche Carrera GT.
Alles ultiem getuned kwam ie nog net niet op max van alles, dus nog wat van die unique dingetjes erbij geplakt en nu istie 100% top speed, 100% acceleration en 100% wegligging *D

Net nu gaat me pc raar doen dus ik kan helaas nog geen plaatjes posten tot die dvd rebuiler klaar is in enkele uren.

Ding klinkt als een formule1 wagen trouwens :o

webbrowsen werkt nog wel dus hier alvast de thumbnails :)

Afbeeldingslocatie: http://img484.imageshack.us/img484/8373/nfsmwporschecarreragttn3mf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img484.imageshack.us/img484/4168/nfsmwporschecarreragttuningtn9.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door witchdoc op 20-11-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook voor de computer maar als je dan de carriere start gaat hij laden. Dan krijg je eerst dat ene filmpje en dan komt dat filmpje vanuit die heleicopter. Maar daar draait alles heel sloom en lijkt hij vast te lopen...
Wat kan ik hier aan doen?

athlon X2 4400
1024DDR
Geforce 7800gtx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Duidelijk mooi!:D Hier hebben we alleen nog slechte video kaart! :| :p Zit te denken aan een Radion 9600 PRO. Is deze aan te raden?? Werkt het spel er dan goed op?? :D

(Zit nu bij blacklist 10 ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tojnk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 12:58
GTOfire schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:58:

En iets waar ik me in het spel zelf nogal aan stoor zijn de Unique Performance Upgrades..
Leuk, zo'n kaart met random upgrade, maar ik heb inmiddels o.a. 3x Unique Suspension upgrades gehad, en nog geen engine upgrade. Leuk als ik 3 auto's zou gebruiken, maar ik rij puur en alleen met m'n Supra en ik wil onderhand es een volledige set.
En ik zoek het al helemaal niet om career mode meerdere keren te doorlopen in de hoop in 1 keer een hele set te vergaren met 1 item per blacklist winst :S Ik heb tot nu toe 1 van de performance upgrades niet gehad omdat ik toen 2 markers nodig had om de Supra van de nummer 13 te winnen (achteraf had ik ook gewoon een Supra kunnen kopen op dat moment, maar die vynil vind ik erg mooi en die kan ik er niet zelf op zetten)
Maar goed, nog 5 winsten te gaan voor ik nummer 1 ben, ik hoop dat ik daarmee de dingen kan winnen die ik nog mis.
volgens mij zijn die performance upgrades niet random, en krijg je van elke blacklist member een vaststaande unique performance upgrade. Ik had een beetje geklooid met savegame backuppen en dan weer zo'n blacklist member verslaan, maar steeds kreeg ik dezelfde unique performance upgrade.
Ik ben denk ik even ver als jij dan, want ik heb ook net mijn derde unique suspension upgrade gevonden. Hoop idd dat die engine er nog wel bij zit verder, maar dat zal dan haast wel moeten als het niet random is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

weet er iemand dan toevallig welke unique performance upgrade er bij nummer 13 (De gast in de Toyota Supra) zit? Die mis ik namelijk omdat ik die auto wou winnen en dat kostte me beide markers :)

Ik heb ook zo gauw niet kunnen vinden welke uniques ik al op mn auto heb zitten. Ik zie het alleen bij dubbele upgrades als ik em wil installeren maar al heb, maar los heb ik het niet gezien.

[ Voor 34% gewijzigd door GTOfire op 20-11-2005 17:51 ]

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Johantjuuh schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:44:
Duidelijk mooi!:D Hier hebben we alleen nog slechte video kaart! :| :p Zit te denken aan een Radion 9600 PRO. Is deze aan te raden?? Werkt het spel er dan goed op?? :D

(Zit nu bij blacklist 10 ) :)
Ik heb een Radeon 9600, geen pro dus. Ook niet geclock't ofzo, maar 't spel werkt perfect :). AA heb ik wel uitgezet enzo, maar verder alles op de standaard instellingen :).

Maar waarom koop je geen Radeon 9800 Pro, zal misschien nog beter te krijgen zijn dan een 9600 pro.

ff ontopic : ik zit trouwens bij nummertje 5 van de blacklist :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door NaZ- op 20-11-2005 17:57 ]

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:29
MarkieNL schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:56:
Mijn getunede punto gaat al best hard :D

[afbeelding]
netjes geresized voor modjes O+

Hij draait overigens goed bij mij.
1280x1024 fps van 50/65 gemiddeld.

Het spel zelf:

Hardstikke gaaf!
Heb nu ook al een tijdje een punto.. Goed wagentje !

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
ff m'n auto's showen :Y)

Afbeeldingslocatie: http://img53.imageshack.us/img53/261/fiat9ya.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/7056/audi4or.jpg

Bovenstaande auto's heb ik gekocht, deze Porsche heb ik zojuist van blacklist nr 10(?) afgepakt. (wel verder getuned nog)

Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/2172/porsche5rx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

is er al een werkende money trainer ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
poohbeer schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:33:
Damn, zwaar kut, ik krijg nu simpelweg voor ELKE race die'k doe een wantedlevel bij. Dus gewoon zonder dat de politie achter me aanzit ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:43:
Ik heb hem nu ook voor de computer maar als je dan de carriere start gaat hij laden. Dan krijg je eerst dat ene filmpje en dan komt dat filmpje vanuit die heleicopter. Maar daar draait alles heel sloom en lijkt hij vast te lopen...
Wat kan ik hier aan doen?

athlon X2 4400
1024DDR
Geforce 7800gtx
Aangezien de meeste games van nu nog géén dual core ondersteunen, kan het soms zijn dat het met dual core systemen erg traag loopt (komt denk ik omdat Windows of de CPU zelf, beide cores wil gebruiken, maar de applicatie dit NIET ondersteund.

Wat je er tegen kan doen is het volgende, ben er alleen niet zeker van:
Ga naar de taskmanager (ook wel taakbeheer genoemt)
Selecteer dan speed.exe en 'zeg' er dan tegen, dat ie maar 1 core moet gebruiken (Ben effe de term van Windows er voor kwijt)

Dit schijnt bij spellen het probleem te verhelpen, alhoewel ik er niet zeker van ben en ook de juiste termen er niet voor gebruik. Hopelijk snap je wel wat ik bedoel... ;)

Succes in ieder geval! :)

EDIT: Misschien een idee om bovenstaande tip (Met goede termen en een klein how-to'tje) in de TS erbij te zetten? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 20-11-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

jammer dat die porsche carrera GT de snelste (laatst unlockbare) wagen uit het spel is, ze hadden er ook wel de Zonda bij mogen doen, of die nieuwe bugatti :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Str1ngS op 20-11-2005 18:21 ]

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img120.imageshack.us/img120/6558/omg1600by1200allonfull5ol.th.jpg

interferentie op 8S
anisotropisch op 16x
synchronisatie aan
resolution op 1600/1200

en hij draait redelijk goed denk ik krijg geen lag of happeringen ofzo iets alleen weet niet hoe ik de FPS kan zien . sorry

dat plaatje is die redelijk voor 1600 of slecht aangezien ik nooit zo hoog speel maar was erg nieuwschierig of ik het wel kon doen met NFS MW

man dit spel is echt wel een natte droom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

ik heb het stotterprobleem opgelost: ea-trax/muziek tijdens het rijden uitzetten. Niet het volume alleen, heel het liedje. Hij stottert nu niet meer.

waarschijnlijk had ie moeite met de goede song laden ofzo.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 12-09 10:08
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:31:
[afbeelding]

interferentie op 8S
anisotropisch op 16x
synchronisatie aan
resolution op 1600/1200

en hij draait redelijk goed denk ik krijg geen lag of happeringen ofzo iets alleen weet niet hoe ik de FPS kan zien . sorry

dat plaatje is die redelijk voor 1600 of slecht aangezien ik nooit zo hoog speel maar was erg nieuwschierig of ik het wel kon doen met NFS MW

8S ziet er iig niet uit of het ligt aan de compressie :P
Ik heb het nu ook op max draaien, 6xAA + Temporal AA (dus 12x effectief) en 16x AF
Had niet veracht dat mijn systeempje dat aan kon :)

Anyway ik had een paar vraagjes:
Er staat nu bij 1 van m'n autos rechtsonderin een takelwagentje met 2x een kruis erbij.. Houd dat in dat hij 2x is gepakt en dat ik hem bij de 3e keer kwijt ben?

Ik kan daar ook op 2 drukken en dan krijg ik: Do you want to use the extra impound strike marker to increase the maximum of impound strikes allowed for this car? You can increase your limit up to a maximum of 5 impound strikes.

Houd dat dan weer in dat als ik er 2 bij koop hij nog 3 gepakt mag worden en dat ik hem dan kwijt ben?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:31:
[afbeelding]

interferentie op 8S
anisotropisch op 16x
synchronisatie aan
resolution op 1600/1200

Plaatje is op zich niet slecht, ik vraag me alleen af hoe het komt dat die bomen in de achtergrond zo lelijk zijn, zo ver weg zijn die nou toch ook weer niet? :? Ik heb daar overigens ook geen last van volgens mij... :)

En een luchtfoto:
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/luchtfoto.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 20-11-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.deboerrichard.com/most%20wanted/
ik heb hier de tga file staan dus geen compressie is die wel goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Staat Anti Aliasing wel aan?? In die uncompressed lijkt het alsof het uit staat..
En tsja die bomen zal wel door het spel komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja staat vol open volgens mijn instellingen . denk dat mijn systeem gewoon bagger is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zondag 20 november 2005 @ 09:15:
[...]

Heb je Fouten Melden bij WindowsXP/2k wel compleet uitgeschakeld? Dat wil nog wel eens helpen namelijk ;)
Dan nog. Het is het programma wat over z'n nek gaat. Er horen geen errors op te treden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:52:
http://www.deboerrichard.com/most%20wanted/
ik heb hier de tga file staan dus geen compressie is die wel goed ?
Leuke site!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 19:10:
[...]

Dan nog. Het is het programma wat over z'n nek gaat. Er horen geen errors op te treden natuurlijk.
Nee, absoluut niet, maar het speelt wat plezieriger als je wel gewoon door kan spelen :*)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

hier mijn simpel lijkende porsche die zwaar getuned is

Afbeeldingslocatie: http://img410.imageshack.us/img410/5331/pcs9gx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ-tje schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:49:
[...]

Plaatje is op zich niet slecht, ik vraag me alleen af hoe het komt dat die bomen in de achtergrond zo lelijk zijn, zo ver weg zijn die nou toch ook weer niet? :? Ik heb daar overigens ook geen last van volgens mij... :)

En een luchtfoto:
[afbeelding]
Ik had zo'n polaroid terwijl ik net door een tolbooth reed, en ik op mijn zijkant aan het glijden was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Laatst online: 08-09 14:13

HeepH

Dope Rapper

poohbeer schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:33:
Vet he :D

Ik heb hem ook, net iets eerder dan jij, en heb net een pink slip mclaren gewonnen, ook niet slecht...

Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/1782/tja17jy.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/6329/tja22ck.th.jpg

De mclaren is backup dus niet op die ranzige kleuren letten })

Well ff imageshack op full page mode zetten, anders krijg je van die ranzige scaling zooi...1280*1024 4xaa 4xaf...

[ Voor 48% gewijzigd door HeepH op 20-11-2005 19:40 ]

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 woordjes:

SAVE GAME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
shaidar schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:13:
Heeft er al iemand dit game aan de praat gekregen met Hamachi? Want die online server manager is het toch écht niet!
Hier wil ik ook graag meer informatie over.
Ik ben net ff bezig geweest met hamachi maar kreeg het niet aan de gang.
Hij blijft op connecting to server staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Ben al een tijdje bezig, maar ik had nog een vraag. Hoe kun je snel, veel geld verdienen. Welke mode kun je dan het beste spelen...

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank u wel . ben er trots op zon engel als zoon tehebben en dan moet je het toch even showen zou ik zeggen hehehe

met het plaatje ik denk toch dat het te hoog gegrepen is voor mijn videokaart met maar 128 ddram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:10

BoGu5

hmmmz

Sluuut schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:43:
[...]
Anyway ik had een paar vraagjes:
Er staat nu bij 1 van m'n autos rechtsonderin een takelwagentje met 2x een kruis erbij.. Houd dat in dat hij 2x is gepakt en dat ik hem bij de 3e keer kwijt ben?

Ik kan daar ook op 2 drukken en dan krijg ik: Do you want to use the extra impound strike marker to increase the maximum of impound strikes allowed for this car? You can increase your limit up to a maximum of 5 impound strikes.

Houd dat dan weer in dat als ik er 2 bij koop hij nog 3 gepakt mag worden en dat ik hem dan kwijt ben?
Dit vraag ik me ook af, iemand die hier antwoord op weet?

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
BoGu5 schreef op zondag 20 november 2005 @ 19:48:
[...]

Dit vraag ik me ook af, iemand die hier antwoord op weet?
Bij 3 kruisjes is je auto impounded en moet je hem terugkopen, als je die markers gebruikt mag je dus vaker gepakt zijn. Zo was het geloof ik, dacht niet dat je de kar definitief kwijt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:48:

Is hier iemand die NFSMW speelt met een vergelijkbaar systeem en dan een XT800...? Is dat nou echt een stuk beter dan een 9800 Pro? Die XT800 is redelijk geprijst tegenwoordig. (M'n budget houdt eigenlijk al op bij 200 euro, ds dat wordt sowieso al zoeken naar mogelijkheden... ;) Maar ja, dit gaat zwaar OT, dus... ;)
Ja het verschil zul je zeker wel merken en je kunt op een hogere resolutie spelen, ik ging begin dit jaar van een 9800XT naar X800 XT PE en daar merkte ik al verschil. Zelf dus ook nog een AGP mobo hier, 2GHz AMD, 2GB RAM en die X800XT PE, ik speel op 1600x1200 alles high, shadows uit en tussen de 30 en 40 fps, dus ja dat ga je wel merken, kjik anders eens op de Duitse eBay, daar worden veel van die kaarten aangeboden.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ-tje schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:18:
[...]
Aangezien de meeste games van nu nog géén dual core ondersteunen, kan het soms zijn dat het met dual core systemen erg traag loopt (komt denk ik omdat Windows of de CPU zelf, beide cores wil gebruiken, maar de applicatie dit NIET ondersteund.

Wat je er tegen kan doen is het volgende, ben er alleen niet zeker van:
Ga naar de taskmanager (ook wel taakbeheer genoemt)
Selecteer dan speed.exe en 'zeg' er dan tegen, dat ie maar 1 core moet gebruiken (Ben effe de term van Windows er voor kwijt)
)
Dat heb ik gedaan maar hij liep weer heel langzaam bij dat politie filmpje...en was vergeten te zeggen dat ik dan ook meteen de computer moet resetten want ik kan niet mer terug naar windows dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 11:03

Lorn

I have a bad feeling...

Weet iemand waar die Camaro en BMW M3 zijn te vinden in de Black Edition? Ik kom ze niet tegen in het rijtje van auto's die ik kan kopen in career mode maar ook bij het gedeelte waar je zelf een race kan samenstellen zie ik ze niet. Ik heb wel de auto's van verslagen blacklist tegenstanders gevonden en ik had verwacht daar ergens ook wel de 2 exclusieve BE auto's te vinden. Ik twijfelde nog even of ik dan wel een BE had maar bij de vinyls kom ik er een paar tegen die de naam BE dragen dus ik neem aan dat het wel de BE is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Martinator schreef op zondag 20 november 2005 @ 19:49:
[...]

Bij 3 kruisjes is je auto impounded en moet je hem terugkopen, als je die markers gebruikt mag je dus vaker gepakt zijn. Zo was het geloof ik, dacht niet dat je de kar definitief kwijt was.
Oh gelukkig terugkopen is geen probleem, ik heb nog 9,6 miljoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
HeefStan schreef op zondag 20 november 2005 @ 19:32:
[...]

Vet he :D

Ik heb hem ook, net iets eerder dan jij, en heb net een pink slip mclaren gewonnen, ook niet slecht...
ikke eerst piccies dus ikke was eerder :P
Jouw carrera gt is niet maxxed out btw.. mijne zit nog stampesvol unique upgrades zodat echt die 3 blauwe balken vol zijn :+

Maareuhh.. kan je me die savegame misschien effe mailen ofzo? Ben't namelijk op xbox aan't spelen geweest omdat dat net een dagje vroeger binnen was maar pc kan'k ook projecteren en ziet er 10 keer beter uit. Je snapt ook wel dat'k niet nog eens in het begin ga starten :)
Geef ook aan of'k hem met de rest van de wereld mag delen als je'm mailt btw.

email: koenv§pandora.be

Ow voor diegene die ook met xbox bezig zijn, mijn savegame staat op www.xbox-saves.com

[ Voor 25% gewijzigd door witchdoc op 20-11-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lag dus aan de nvidia driver...als je dit probleem hebt moet je de nieuweste drivers installeren...dus de 81.94 drivers van de nvidia site!

Snel in me Punto rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

wat moet je psies doen bij die mile stone ik heb er nog een ding staan dat 2 keer meot maar hoe moet dat het ziet er uit als een auto met een spike strip er voor

maar die leggen ze echt neit voor me neer en heb ze al door z'n blokade gereden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
BruceLee schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:48:
wat moet je psies doen bij die mile stone ik heb er nog een ding staan dat 2 keer meot maar hoe moet dat het ziet er uit als een auto met een spike strip er voor

maar die leggen ze echt neit voor me neer en heb ze al door z'n blokade gereden
gewone blokkades zijn vanaf wanted level 3, spikestrips krijg je vanaf wanted level 4.. gewoon lang genoeg doorgaan dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik zou graag wat duidelijkheid willen hebben over de Black edition voor de pc, is dit nou wel of geen losse versie? Dus heb je ook 2 versies voor de pc of niet? Want op internet shops zie ik dus maar 1 versie staan, en daar staat verder geen blackedition bij ofzo. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

waar zie ik het level ?

ik krijg altijd zo moeilijk cops achter me aan ik rijd ze altijd zo kwijt hoe krijg ik er snel en veel

politie met een shildje is t level ?? ik had 5/5

[ Voor 17% gewijzigd door BruceLee op 20-11-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

BruceLee schreef op zondag 20 november 2005 @ 21:00:
waar zie ik het level ?

ik krijg altijd zo moeilijk cops achter me aan ik rijd ze altijd zo kwijt hoe krijg ik er snel en veel

lol n00b, onderin scherm tijdens rijden staat "X1 of X2 of X3.."

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

BruceLee schreef op zondag 20 november 2005 @ 21:00:
waar zie ik het level ?

Heat level staat links onder... Snelheid rechtsonder... :)

Dat je vijf van de vijf had wil zeggen dat je de milestone gehaalt hebt... :) Ik draai overigens vaak om als ik de politie kwijt ben (of zij mij eigenlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik eigenlijk performance upgrades krijgen? :+
Bij Shop>Performance kan ik niks kopen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefrijn
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 14:01
Weet er iemand hier hoe je reckless driving krijgt van de 8 infractions?

De rest lukt me wel, maar ik snap niet hoe je deze krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Nou ik heb 1/3 van het spel gehad en ben toch beetje teleurgesteld :(

Remmen (????) na gas los bij optrekken, dus gewoon vaaag wegrijden.
Dyno bank niet gezien. ( 2e turbo upgrade gehad en sja hij gaat wat harder maar waar zijn de feiten, ja ik ben statsgeil :P)
Weinig afstelmogelijkheden,mis de driftsessies ook.
Ook met langame geen outrun :S

Bij de drag is het rijden te makkelijk maar weer teveel verkeer, een perfect shift is veel makkelijker als voorheen.

Chase door de coppers is wel tof.

Misschien verwachtte ik wel teveel, oude features + nieuwe....heb het iig minder te pakken als met nfsu :P

[ Voor 20% gewijzigd door LosGieros op 20-11-2005 22:33 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
nou ik kom maar niet aan excessive speeding maar ik denk dat over de 300 dan nog niet snel genoeg is, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

R-B schreef op zondag 20 november 2005 @ 21:19:
[...]

lol n00b, onderin scherm tijdens rijden staat "X1 of X2 of X3.."
er staat helemaal geen x1 x2 x3 er staat een vlammetje met een nummertje er 8er

en dat kan je ook wel ff normaal vertelle :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

eRRoR.InSiDe schreef op zondag 20 november 2005 @ 21:42:
nou ik kom maar niet aan excessive speeding maar ik denk dat over de 300 dan nog niet snel genoeg is, klopt dat?
300+ rijden als de cops erbij zijn :) (dus je dus ook achterna zitten)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
ja als je dan over de 300 gaat dan verliezne ze je uit het zicht vandaar dat ik dat nooit heb dus want ik wacht altijd op ze :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik haal em meestal redelijk makkelijk (met de viper, demo)

reckless driving daarintegen snap ik geen drol van hoe je die krijgt 8)7
Ik zou graag wat duidelijkheid willen hebben over de Black edition voor de pc, is dit nou wel of geen losse versie? Dus heb je ook 2 versies voor de pc of niet? Want op internet shops zie ik dus maar 1 versie staan, en daar staat verder geen blackedition bij ofzo. :)
O-)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
Ik zal ook me auto's eens posten. Ik hoop dat het goed gaat ben nog al een held met plaatjes. Not! :)

Punto!!! :P
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ramonb/puntoklein.jpg

Eclipse!!
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ramonb/eclipseklein.jpg

RX8!
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ramonb/rx8klein.jpg

Standaard Cayman S zoals je hem krijgt. Staat te wachten tot ik het geld nodig heb om verkocht te worden :)
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ramonb/caymansklein.jpg

Ben nu 10de op de lijst of 9de. Weet het niet zeker. Ik rijd in de Punto om de politie te pesten en de eclipse gebruik ik om te racen. Die andere twee zijn er nog omdat ik er dan nog is in kan rijden als je ze verkoopt ben je ze kwijt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke velgen zitten er onder je RX8 en Punto? Dat witte randje is wel erg ruig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Post ook even mijn bolide, heb nog niet super veel gespeeld. Maar ben al wel goed verslaafd ! >:)

http://img505.imageshack....530/nfsmwfiatpunto6ju.jpg

Resize in het vervolg eens fatsoenlijk aub ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Crash op 20-11-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:08:
Welke velgen zitten er onder je RX8 en Punto? Dat witte randje is wel erg ruig!
Dat zijn de Ro Ja Formule 1 velgen. De eerste velgen van Ro Ja uit het rijtje. En dan natuurlijk met "rim paint". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sefrijn schreef op zondag 20 november 2005 @ 21:31:
Weet er iemand hier hoe je reckless driving krijgt van de 8 infractions?

De rest lukt me wel, maar ik snap niet hoe je deze krijgt.
Ik heb 1 keer een reckless driving gekregen toen ik met ~300 KM/h vlak langs een nagenoeg stilstaande heat lvl 2 (undercover ...cruiser?) politie wagen reed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een oplossing gevonden tot het schaduw porbleem bij sommige mensen?
Ik heb hier iig een 9800pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet dat de waas blijft als je 300+ rijdt _/-\o_

http://img506.imageshack.us/img506/5111/snel4ox.jpg

Resizen aub ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Crash op 20-11-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:58
Grappig spel, maar tot nu toe (level 10) nog niet echt supermoeilijk. Behalve dan als je 15 politiewagens achter je aan hebt :X
Tot nu toe rijd ik in m'n getweakte standaard Supra :9

Afbeeldingslocatie: http://x12.putfile.com/11/32315322966-thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
biobak schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:34:
Grappig spel, maar tot nu toe (level 10) nog niet echt supermoeilijk. Behalve dan als je 15 politiewagens achter je aan hebt :X
Tot nu toe rijd ik in m'n getweakte standaard Supra :9

[afbeelding]
Supra :9

Alleen andere velgen zie ik? Nice, lekker clean...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:58
Martinator schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:35:
[...]

Supra :9

Alleen andere velgen zie ik? Nice, lekker clean...
Ja, velgen een beetje wisselen vind ik wel tof. Bodykit hoeft van mij niet zo. Dan krijg je zoiets: een stoomstrijkijzer :r

Afbeeldingslocatie: http://x12.putfile.com/11/32315393460-thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis toch echt de uitgebreide tuning mogelijkheden voor performance uit NFSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
biobak schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:40:
[...]
Ja, velgen een beetje wisselen vind ik wel tof. Bodykit hoeft van mij niet zo. Dan krijg je zoiets: een stoomstrijkijzer :r
[afbeelding]
Mijn auto's zijjn óf erg clean, óf gigantisch over the top, is soms nog wel lachen, DTM-style zeg maar. Maar mensen die er serieus één in het echt wil hebben... sjonnie's...
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:42:
Ik mis toch echt de uitgebreide tuning mogelijkheden voor performance uit NFSU
Zoals? Alles zit er toch echt in hoor, alleen de dyno is versimpeld, gaat nu via een menu. Wat mis je dan?

[ Voor 24% gewijzigd door Martin op 20-11-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Martinator schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:44:
[...]

Mijn auto's zijjn óf erg clean, óf gigantisch over the top, is soms nog wel lachen, DTM-style zeg maar. Maar mensen die er serieus één in het echt wil hebben... sjonnie's...

[...]

Zoals? Alles zit er toch echt in hoor, alleen de dyno is versimpeld, gaat nu via een menu. Wat mis je dan?
Er is geen dyno zo simpel is het toch?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:33
hmm over die performance lags etc. ik krijg echt momenten dat dat ding opeens helemaal freezet effe tijdens het spelen.
op mn 3000+ met 512 mb en 9800pro.
en volgens mij si dat gewoon echt een bug, want heb veel instellingen verandert etc en het maakt bijna geenv ercschil uit op mn 9800pro. volgens mij is het gewoon een bug wat de processor extra laat werken ofzo.

als je op de website van ea kijkt (support) dan zie je ook dat ze de minimum van 800 mhz naar 1.4 ghz hebben veranderd.
nou maar hopend at ze er snel wat aan gaan doen. want zoals ik hier zie: mensne met 7800gtx die op 50fps draaien dat klopt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Laatst online: 12-09 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

ben maar eventjes opnieuw begonnen, waarom weet ik ook niet..had ik gewoon zin in :)

lekker proberen met 25 a 30 politiewagen achter je te rijden...das leuk...owja, het bakkie :

http://home.planet.nl/~vand4502/fiat2.JPG

Re-si-zen :*

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 20-11-2005 23:58 ]

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
goed, net maar eens de cube versie geprobeert.
na wat zoeken vond ik hoe ik m in bumber view kon zetten. erg leuk, maar nu was het motor geluid plijte!!! wtf? major bugzor. nou zou het kunnen komen door de ali illegali versie, maar volgens mij is dat een directe rip van de pas gereleasde us versie. u bent dus gewaarschuwd.

(p.s., hoop dat bovenstaande praat met betrekking tot piraten versie binnen de policy valt, anders mijn excuus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
nou dit vind ik niet leuk :( had al 3 milestones gehaald en dan krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://x12.putfile.com/11/32316122542.jpg

dit kreeg ik bij blacklist nummer 8....

meer mensen hier last van? zo ja hoe opgelost?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

lolz,

heb ik net 2 events gedaan met hoogste aantal kilometer geflitst

einde van dit rit natuurlijk politie achter mee aan. Finish ik, meteen bocht daarop knal ik tegen zo muur die midden op de weg staat. Achteruit rijden bam in eenkeer busted..

Dat was kruisje nummer 1 bij de mazda rx-8 :+ :r

Morgen ff politie dagje doen. Hele dag rx-8 en dan bounty!!! :D

[ Voor 10% gewijzigd door R-B op 20-11-2005 23:24 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Laatst online: 13-09 23:08
Zal ik dan ook maar ff pimpen met mn Porsche :P
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.bastiaan/NFSMW/nfsmw000th.png
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.bastiaan/NFSMW/nfsmw001th.png
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.bastiaan/NFSMW/nfsmw002th.png
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.bastiaan/NFSMW/nfsmw003th.png
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.bastiaan/NFSMW/nfsmw004th.png
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.bastiaan/NFSMW/nfsmw005th.png
Plaatjes zijn trouwens klikbaar :)

Veel mooier kan zo'n Porsche toch bijna niet? :9~ :9~ :9~

[ Voor 7% gewijzigd door MewBie op 20-11-2005 23:31 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eRRoR.InSiDe schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:36:
Ben nu nummer 9 op de lijst je mag me savegame wel als je dat graag wilt. Weet niet of je er wat aan hebt verder :P Kan je wel de Cayman S nemen :)
Ik zou het heel lief vinden als je me mailt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 23-03 18:56
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:39:
[...]

Ik zou het heel lief vinden als je me mailt O-)
fix mij hem dan ook ff :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WElke instellingen gebruikt iedereen op een 7800gtx??

En dan alleen in het spel alles op hoog of ook in de nvidia drivers???

Lijkt toch wel veel te sloom gaan ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Welke unique performance upgrades kan je bij elke uhm..challenge? krijgen?
Want ik heb nu 5x iets anders gekozen, heb ik veel gemist?
Anders wordt het opnieuw beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickySantoro schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:14:
nou dit vind ik niet leuk :( had al 3 milestones gehaald en dan krijg ik dit:

[afbeelding]

dit kreeg ik bij blacklist nummer 8....

meer mensen hier last van? zo ja hoe opgelost?
Ja ik. En dat staat notabene in dit topic. (heb je dus niet eens gelezen!)

En schijnbaar helpt foutmeldingen uitzetten maar dat vind ik geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/1263/nfsmw0009jr.th.jpg

Wansmaak is ook smaak *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MewBie schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:29:
Veel mooier kan zo'n Porsche toch bijna niet? :9~ :9~ :9~
De Porsche is 1 van de vetste wagens in t spel _/-\o_

En ik blijf toch echt de dyno met alle statistieken missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, dat ding ziet er fout uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:53:
[...]

De Porsche is 1 van de vetste wagens in t spel _/-\o_

En ik blijf toch echt de dyno met alle statistieken missen.
Psies en de driftsessies,outrun en normaal wegrijden.... :/

[ Voor 3% gewijzigd door LosGieros op 20-11-2005 23:56 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:54:
[...]

Damn, dat ding ziet er fout uit.
dat ding staat dik omkaderd in een plaatje als je 'fout' opzoekt in een dikke van dale O+
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.