"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
pciesLosGieros schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:55:
[...]
Psies en de driftsessies en het normaal wegrijden....
Van mij hadden ze die pursuit breaker (die bullet-time voor auto's, bij mij op toets X) weg mogen laten. Alles is veeeeel makkelijker zo met de bullet-time.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 23:57 ]
Ik mis nog wel meer dingen, lambo doors, neon, audio zeg maar meer de styling stuff of komt dit verderop in het spel open?Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:42:
Ik mis toch echt de uitgebreide tuning mogelijkheden voor performance uit NFSU
Verwijderd
Ain't she a beauty

Beiden keliekbaar
[ Voor 38% gewijzigd door Koppensneller op 21-11-2005 00:23 ]
En die Lambo (murci) rijdt als een paard
Oja, als je die grote bodykit op die Mercedes McLaren SLR zet, lijkt het net de Batmobile

[ Voor 33% gewijzigd door NaZ- op 21-11-2005 00:22 ]
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Verwijderd
Gewoon alles hoogst in het spel. Nvdia control panel alles toepassingsgebonden, High Quality Image.Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:44:
WElke instellingen gebruikt iedereen op een 7800gtx??
En dan alleen in het spel alles op hoog of ook in de nvidia drivers???
Lijkt toch wel veel te sloom gaan ofzo...
Let er wel op dat je die xtra meuk, zoals gamma corrected AA, Supersampling etc uit hebt staan. In het begin had ik dat ook aanstaan, toen liep ie voor geen meter.
Nu alles prima op 1280/1024, héél soms even in de 30fps, maar dan moet het wel echt druk zijn op je scherm.
Die lambo doors en audio voegen tog nix extra's toe, alleen leuk om te zien.schumi2004 schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:13:
[...]
Ik mis nog wel meer dingen, lambo doors, neon, audio zeg maar meer de styling stuff of komt dit verderop in het spel open?
Bumpje voor het slapen gaanEvolutionz schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:45:
Welke unique performance upgrades kan je bij elke uhm..challenge? krijgen?
Want ik heb nu 5x iets anders gekozen, heb ik veel gemist?
Anders wordt het opnieuw beginnen
Verwijderd
Verwijderd
Screenshot?CyberDoX schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:20:
Oja, als je die grote bodykit op die Mercedes McLaren SLR zet, lijkt het net de Batmobile
Je kunt gewoon vanuit je Safehouse naar de races springen.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:45:
Vinden jullie het ook zo vervelend dat je niet rustig naar een race toe kan rijden omdat je dan weer minuten lang de politie op je reet hebt. Ik wil gewoon de races afwerken maar dat wordt danig bemoeilijkt omdat ik ze niet bereik of doe ik iets helemaal fout, dat kan natuurlijk ook...
Safehouse --> Blacklist 15 --> Race events --> Klik op een race naar keuze.
Vooral later in het spel worden die achtervolgingen inderdaad erg irritant als je gewoon de races wil afwerken.
Ik had gedacht dat het allemaal wat ingewikkeld zou zijn, met honderduizend menuutjes enzo, maar dat valt reuze mee. Alleen zou er een sneltoets (ofzoiets) moeten zijn om alle performance upgrades op eendert welke (nieuwe) wagen te plaatsen. Of om ze over te zetten van de eene naar de andere. Maar veel heb je dat toch niet nodig, dus zo hard stoort het ook niet ...
En die graphics, die graphics! Als je zo van die fél reflecterende verf neemt, dan is het echt bijna ongelooflijk wat je PC er aan graphics uitgeperst krijgt
Speel het hier op 1024x768, alles maximum, aan een framerate van niet onder de 40 ... zéér vet
Ohja, die Cayman is ook vet!

iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Verwijderd

Vraag me alleen wel af waarom ik hem niet op Km/h kan zetten, maarja, ik denk dat ik wel een vermoeden heb waarom

Spit je menu's nog eens na. Bij game options staat ergens 'Imperial'. Verander dat naar 'Metric'. Niet de meest voordehandliggende woorden, maar wel correct. Het zou IMHO duidelijker zijn als je ergens (net als in de oudere NFS-en) gewoon Miles/h <--> km/h kon wisselenVerwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 01:22:
Nog niet veel tijd gehad om dit spel te proberen, uurtje nu denk ik, en toch maar even snel een foto'tje posten van mijn tot-nu-toe lexus is300...zat heel erg te twijfelen tussen deze of de Punto, maar vind deze toch net iets meer pimp. Ben nu aan het spelen voor die RX-7
[afbeelding]
Vraag me alleen wel af waarom ik hem niet op Km/h kan zetten, maarja, ik denk dat ik wel een vermoeden heb waarom![]()

ik denk dat die laatste race sowieso pink slips is omdat het in de verhaallijn zitw0w schreef op maandag 21 november 2005 @ 01:45:
hoe moet je nou eigenlijk aan die M3 komen? je kunt hem niet kopen maar dus alleen winnen van Razor? En wat nou als je dan niet die pink slip krijgt?
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Wharfedale?poohbeer schreef op zondag 20 november 2005 @ 01:40:
[...]
alleen lastig screenshots nemen
Niet alle gele conussen zijn B&W btw.. deze ook niet dus.
Verwijderd
Ik heb bv. al 2 of 3 markers voor een unique transmission upgrade. Ik wil eigenlijk weten of ik daarvan 1 op m'n huidige auto kan zetten, en straks een op een snellere wagen. Kijk .. als er per auto maar 1 unique transmisson upgrade kan worden gedaan, dan wil ik die marker natuurlijk nu al inzetten, want ik heb er toch meer. Maar als ik 3 unique transmission upgrades op m'n uiteindelijke wagen later in het spel kan gooien, dan doe ik dat natuurlijk liever.
Verwijderd
nfsuII ging me makkelijker af!..
Heb trouwens bij nummer 14&15 beide de pink slip
En vraagje:
Verwijderd
Ik, samen met een P4 400fsb, 768Mb geheugen en de 6800LE op 16x1,6vp (alles open) 375Mhz mem en 875Mhz gpu, draai hem op 1024x768 met alles op zijn hoogst. Bij veel drukte wil hij nog wel eens eens schokje geven, maar voor de rest rijdt het perfect.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 07:09:
Zow!. Spel is toch wel wat moeilijker als je het mij vraagt, heb al moeite met blacklist 12 ofzow
nfsuII ging me makkelijker af!..
Heb trouwens bij nummer 14&15 beide de pink slipIs die kans eigenlijk groot? toch 2x de kans 1op3?
En vraagje:Op welke resolutie spelen de mensen met een 6800le ( unlockte uiteraard)
Ik speelde op 1024/768 alles op hoog maar dat lagde hier en daar.
Op 800x600 loopt ie iets smoother maar niet veel.
Je kan het programma FRAPS downloaden, daarmee kan je ingame zien hoeveel FPS je draait.Killion schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:25:
Hoe kom je achter je FPS op de game?
Ik speelde op 1024/768 alles op hoog maar dat lagde hier en daar.
Op 800x600 loopt ie iets smoother maar niet veel.
Ben overigens weer op werk, dus heb nu internet
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
lol, heb je een kaart van 500euro (!!) en kun je nog niet alles open zetten.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:25:
[...]
Let er wel op dat je die xtra meuk, zoals gamma corrected AA, Supersampling etc uit hebt staan. In het begin had ik dat ook aanstaan, toen liep ie voor geen meter.

Verwijderd
Mijn specs: p4 3.0 / 533 fsbVerwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 07:41:
[...]
Ik, samen met een P4 400fsb, 768Mb geheugen en de 6800LE op 16x1,6vp (alles open) 375Mhz mem en 875Mhz gpu, draai hem op 1024x768 met alles op zijn hoogst. Bij veel drukte wil hij nog wel eens eens schokje geven, maar voor de rest rijdt het perfect.
1024 mb ram / 6800 le 16x1/6vp
380 / 890
Zo ongeveer
Verwijderd
Grafisch zal het niet slechter zijn, maar je kan wel meer fps halen.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:41:
[...]
Mijn specs: p4 3.0 / 533 fsb
1024 mb ram / 6800 le 16x1/6vp
380 / 890
Zo ongeveer, Zou het nu iets beter draaien of word ik nu gewoon grafisch beperkt?
P4 2.8ghz ht @ 3,15ghz, 9xx mhz FSB
1gb pc2700 DDR (binnenkort 1536mb)
PowerColor Radeon x850XT 256mb AGP
[ Voor 4% gewijzigd door Vuurvoske op 21-11-2005 09:00 ]
Beroeps brabander
Ik vind Fraps niet echt vertrouwbaar.Angeloonie schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:30:
[...]
Je kan het programma FRAPS downloaden, daarmee kan je ingame zien hoeveel FPS je draait.
Ben overigens weer op werk, dus heb nu internet![]()
Tijdens het spelen van Guildwars (waar je ingame FPS kan laten zien) geeft Fraps 30 FPS weer, terwijl de game zelf 50 zegt.
Verwijderd
Weheeheh toch hopen dat de 7800 gtx er meer uitperstVerwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:56:
[...]
Grafisch zal het niet slechter zijn, maar je kan wel meer fps halen.
Ik weet wat de bottleneck is

3 pagina's per dag .. ik ga dit topic niet lang volgen. Anyway, het was dus NIET het verhaal, maar een bug. HEt verhaal dat je auto kapotgaat kwam pas een race later.Firecow schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:32:
[...]
Blijven proberen !NA een tijdje lukt het wel
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
ik kan geen filmpjes bekijken (ook niet de filmpjes die je kunt kiezen bij je blacklist)
iemand een idee hoe dit komt?
Ik vind dat altijd wel interessant om te zien
Verwijderd
Draai op 60 fps full detail 1024x786
Die staat bij die custom lak, na gloss & metallic.BioHazard schreef op maandag 21 november 2005 @ 09:00:
Wanneer krijg je nou die chrome lak? Waar kun je hem vinden en wanneer unlock je hem? Heb me rot gezocht naar het antwoord maar niks gevonden...
Het is soms lastig om op de PC van 'soort' verf te wisselen omdat de muis dan niet zichtbaar is.Angeloonie schreef op maandag 21 november 2005 @ 09:47:
[...]
Die staat bij die custom lak, na gloss & metallic.
Dit heb ik ook als ik bijvoorbeeld een sport Spoiler wil, of zo iets dergelijks.
Verwijderd
ik ook, vooral die mia!Krizzie schreef op maandag 21 november 2005 @ 09:33:
Omdat die er niet voor niets in zitten?
Ik vind dat altijd wel interessant om te zien
Verwijderd
*zucht*
Hier dan
Zware bewerkingVerwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 10:15:
Zijn die filmpjes nou gerenderd, of zijn het echte filmpjes met een zware bewerking erop?
[ Voor 36% gewijzigd door Angeloonie op 21-11-2005 10:18 ]
Verwijderd
als je je taal hebt verandert in Nederlands zie je deze niet (EA was te lui om subtitles te gebruiken en dacht dus ook dat iemand die Nederlands spreekt niet over Engels beschikt)DJrDJ666 schreef op maandag 21 november 2005 @ 09:27:
ben nu ook lekker aan het racen , maar heb een probleem:
ik kan geen filmpjes bekijken (ook niet de filmpjes die je kunt kiezen bij je blacklist)
iemand een idee hoe dit komt?
dus gewoon terug naar Engels verandere dan werkt het wel
snel trug naar engels dan maar
Verwijderd
maar ik heb een beetje last van overbelichting op mijn auto's lijkt wel..
Ze glimmen best wel heel erg eigenlijk..
Iemand daar ook last van gehad.. en mischien een iemand een idee hoe ik het iets minder kan krijgen.
Verwijderd
Dit hoortVerwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 10:46:
heb net een beetje dit topic uitgespit..niet echt wat gevonden ervoor..
maar ik heb een beetje last van overbelichting op mijn auto's lijkt wel..
Ze glimmen best wel heel erg eigenlijk..
Iemand daar ook last van gehad.. en mischien een iemand een idee hoe ik het iets minder kan krijgen.
Je zou de "overbright" functie uit kunnen zetten in de opties?
Geef anders een screenshot.
Edit: Spuit 11
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 21-11-2005 10:49 ]
Je kan in ieder geval wel een unique upgrade doen en daarna nog alle gewone upgrades, je kan dus (hoe lomp het ook klinkt) de unique banden doen, daar een bonus van krijgen, en daarna de gewone banden er nog op leggen, en daar ook weer een bonus van krijgen, ik denk dus dat er met elke unique gewoon +X bij je stats opgeteld word en dat ze dus waarschijnlijk wel optelbaar zijn,maar je kunt het ook gewoon zien he, door een unique upgrade te doen en daarna weer eenzelfde te selecteren, je zou dan wel(of geen) verschil in stats moeten zien...Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 06:32:
Weet iemand trouwens of die unique performance upgrades optelbaar zijn?
Ik heb bv. al 2 of 3 markers voor een unique transmission upgrade. Ik wil eigenlijk weten of ik daarvan 1 op m'n huidige auto kan zetten, en straks een op een snellere wagen. Kijk .. als er per auto maar 1 unique transmisson upgrade kan worden gedaan, dan wil ik die marker natuurlijk nu al inzetten, want ik heb er toch meer. Maar als ik 3 unique transmission upgrades op m'n uiteindelijke wagen later in het spel kan gooien, dan doe ik dat natuurlijk liever.
Verwijderd
maar tis maandag morgen en ik zit op me werk/stage

en ik had er even bij moeten melden dat ik nu geen screenies heb en anders evt. vanmmidag zou uploaden..
Dan plak ik gelijk een mooi plaatju van mijn dik getunede gepimpte Clio..
Me enigste bak btw..
Maja af en toe een ander likje verf..
Maar toch bedankt.. i will give it a try
Meh, m'n Excel is langzaam, dus kan niet echt snel reageren hier, anders loopt de PC vast
Verwijderd
Verwijderd
Hij heeft limited fuel, dus als je je gaat verbergen moet je in een tunnel gaan zitten.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:00:
Weet iemand hoe die helikopters af te schudden zijn? Ik reed vrij hard door wat tunnels maar ze bleven gewoon boven me vliegen. En op de kaart kijken kon ff niet want ieder moment kunnen die RAM-Jeeps op je af komen en moet je spikes ontwijken!
Verwijderd
Dat was ook bij underground 1 en 2! Was een race te moeilijk dan pakte je een langzame bak en dan kon je makkelijk winnen!Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:01:
Is het jullie trouwens ook al opgevallen dat als je een standaard auto koopt en daar een race mee start dat je tegenstanders dan ook ineens trager zijn?
Verwijderd
Kun je daar alstjeblieft een spoiler-tag voorzetten?Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:00:
spoiler:Weet iemand hoe die helikopters af te schudden zijn? Ik reed vrij hard door wat tunnels maar ze bleven gewoon boven me vliegen. En op de kaart kijken kon ff niet want ieder moment kunnen die RAM-Jeeps op je af komen en moet je spikes ontwijken!
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 11:11 ]
Ja idd, er zijn mensen die ongetuned met hun eerste auto in de blacklist top 10 komen.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:01:
Is het jullie trouwens ook al opgevallen dat als je een standaard auto koopt en daar een race mee start dat je tegenstanders dan ook ineens trager zijn?
Verwijderd
waarom als ik vragen mag?Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:04:
[...]
Kun je daar alstjeblieft een spoiler-tag voorzetten?
Verwijderd
ik ga liever racend met 340km/h door de levels..
dan dat ik maar een top heb van 250 ..
Verwijderd
ik ook maar niet iedereen is nu eenmaal zo goed om met 300+ door de stad te knallen!Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:14:
Hm.. maar dat maakt het spel er niet leuker op vind ik..
ik ga liever racend met 340km/h door de levels..
dan dat ik maar een top heb van 250 ..
Verwijderd
En tja.. iemand die ooit gekart heeft oid weet wel een beetje hoe die moeten rijden.. bochten buiten naar binnen nemen enz..
En een echte super coureur ben ik nou ook weer niet..

Maar ik knal wel met +300km/h door de city..
Verwijderd
als je overalzelf achter wil komen moet je niet dit topic gaan lezen waar iedereen alles over het spel post. Je ziet toch ook door de plaatjes wat voor auto's erin zitten? Moet daar ook een spoiler op? En als ik er een plaatje met een heli bij zet? Ik zeg niks over het verhaal, net zoals anderen hier, en dat is mooi want anders gaat de spanning er een beetje af.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:17:
[...]
spoiler:Ik was er liever zelf achter gekomen dat je ook helicopters had
Stuurtje + Pedalen = super met NFS:MWVerwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:20:
Naja Goed goed..?? ik speel het gewoon met pendalen + stuurtje en schakelen doe ik op me stuur..
En tja.. iemand die ooit gekart heeft oid weet wel een beetje hoe die moeten rijden.. bochten buiten naar binnen nemen enz..
En een echte super coureur ben ik nou ook weer niet..![]()
Maar ik knal wel met +300km/h door de city..
Heb het zelf ook, en het rijd zo lekker
Verwijderd
Vind het ook lekker rijden al vind ik wel dat er iets meer feeling in had gekund, soms vind ik dat je maar een heel klein stukje hoeft te draaien aan je stuur om een scherpe bocht te maken. Maar dit verschilt ook per auto. Die Supra kan je aardig mee gooien en smijten maar bij de eclipse zijn het minimale stuurbewegingen!Angeloonie schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:29:
[...]
Stuurtje + Pedalen = super met NFS:MW
Heb het zelf ook, en het rijd zo lekkerZeker met Force Feedback
Daarom rijdt ik het liefst met de EclipseVerwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:31:
[...]
Vind het ook lekker rijden al vind ik wel dat er iets meer feeling in had gekund, soms vind ik dat je maar een heel klein stukje hoeft te draaien aan je stuur om een scherpe bocht te maken. Maar dit verschilt ook per auto. Die Supra kan je aardig mee gooien en smijten maar bij de eclipse zijn het minimale stuurbewegingen!
Verwijderd
Ja echt he.. geweldig met een stuurtje.. het geeft voor mij net dat beetje extra ..Angeloonie schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:29:
[...]
Stuurtje + Pedalen = super met NFS:MW
Heb het zelf ook, en het rijd zo lekkerZeker met Force Feedback
Verwijderd
Hangt af van je auto .. maar ook van je stuur.. ik heb sown aldi 4 in 1 wheel.. en daar heb je verschillende modus opzette.. hoe snel die moet reageren dus.. + je ook nog Preformance tuning heb.. waardoor je het net een beetje kan aanpassen op je rijstijl..Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:31:
[...]
Vind het ook lekker rijden al vind ik wel dat er iets meer feeling in had gekund, soms vind ik dat je maar een heel klein stukje hoeft te draaien aan je stuur om een scherpe bocht te maken.
Verwijderd
Ik vind het nogal veel afhangen van de auto, zo vind ik die lelijke supra ultra fijn rijden, elke bocht 100% gecontroleerd driften, Dat lukt me bij die eclipse niet die ben ik soms als ik te hard instuur echt kwijt.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:38:
[...]
Hangt af van je auto .. maar ook van je stuur.. ik heb sown aldi 4 in 1 wheel.. en daar heb je verschillende modus opzette.. hoe snel die moet reageren dus.. + je ook nog Preformance tuning heb.. waardoor je het net een beetje kan aanpassen op je rijstijl..
maar hij is VET.
-
ik rij momenteel in die RX8 van Izzy.
De vorige auto's en ook die RX8 tune in niet echt veel, ik kan goed mee (lees: ik win) van de tegenstanders en heb 60000 voor de volgende auto al klaar liggen.
als ik een blacklist versla pak ik altijd een UNIQE TUNING PART en 1 ?.
en al die uniqe tuning parts gaan op mijn beste auto aan het eind (lees: porch carrera GT)
ook ben ik begonnen met die challenges, die zijn ook leuk.
Verwijderd
yep Evolution-20.. beetje spijt van.. zou nu zeker voor de evo-40 gaan.. gewoon omdat deze er vetter uit zien trouwens, geluid is wel gewoon goed (al helpt de SVS 12-PLUS uiteraard wel een beetje
Owjah, alles piano black finish uiteraard
Daar heb je je speedbreaker voorVerwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:43:
[...]
Ik vind het nogal veel afhangen van de auto, zo vind ik die lelijke supra ultra fijn rijden, elke bocht 100% gecontroleerd driften, Dat lukt me bij die eclipse niet die ben ik soms als ik te hard instuur echt kwijt.
met volle snelheid een 180 doen om de politie af te schudden lukt mij het beste met de Eclipse, en speedbreaker aan
C:\Documents and Settings\USERNAME\Mijn documenten\NFS Most Wanted
[ Voor 19% gewijzigd door HeepH op 21-11-2005 12:07 ]
Verwijderd
In je My Documents staan een NFS:MW mapjeHeefStan schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:55:
Waar staan de savegames ? want ik wou de mijne hosten,maar hij staat niet in /user/local settings/application data of /user/apdat...iemand enig idee?
Gewoon tegensturenVerwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:56:
Ik vind de 180's enorm lastig. voor het omgooien heb ik 3 rijbanen nodig, en vervolgens krijg ik een volle wheelspin, en rij ik dwars/schuin weg. Tegen die tijd heeft de politie mij allang ingehokt..
Je begint helemaal rechts op de snelweg, en draait in je speedbreaker helemaal naar links, en dan ga je tegensturen + nos boost geven,dan trek je meteen recht
Verwijderd
als ik een blacklist racer verslagen hebt, krijg ik zijn/haar auto niet
ik ben al een keer overnieuw begonnen, maar dat mocht niet baten..
iemand een oplossing hiervoor?
Verwijderd
volgende word een lambo denk ik zo
Moet je wat beter zoeken. Staat zeker te weten in dit topic. En de uitleg in het spel kan je ook lezen dat had je het ook geweten.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:59:
ik heb een vraag waar ik het antwoord niet op kan vinden...
als ik een blacklist racer verslagen hebt, krijg ik zijn/haar auto niet![]()
Je moet de goede marker kiezen. Zo das wel genoeg info.
Na een race kan je 2 markers kiezen, en de pinkslip (eigendomsbewijs van een auto) zit onder 1 van de 3 vraagtekens, die moet je dus zien te vinden.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:59:
ik heb een vraag waar ik het antwoord niet op kan vinden...
als ik een blacklist racer verslagen hebt, krijg ik zijn/haar auto niet![]()
Overigens wordt dit in het spel allemaal uitgelegd..
Weer spuit 11
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 21-11-2005 12:03 ]
Maar wel te laat
Alle auto's beschikbaar,niet in garage though, 160XXX geld, Carrera gt1, mclaren slr, viper,elise in garage...uh have fun ?
www.xin-evil.com/heephst.zip
[ Voor 23% gewijzigd door HeepH op 21-11-2005 12:12 ]
Je zegt dat je Force Feedback hebt.. maar ik voel helemaal niets
In NFS 4 deed ie het nog wel, en als ik de FF test doet hij het ook gewoon. Ik heb Rumble ook aan gezet. Enige dat ik nu voel is dat het dan wat zwaarder stuurt, ik hou niet van het lichte stuurwerk.
Maar jij voelt echt de knallen, het gras, dat ene hobbeltje etc. etc.??
Ik voel alleseXe schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:19:
@Angeloonie
In NFS 4 deed ie het nog wel, en als ik de FF test doet hij het ook gewoon. Ik heb Rumble ook aan gezet. Enige dat ik nu voel is dat het dan wat zwaarder stuurt, ik hou niet van het lichte stuurwerk.
Welke stuurtje heb jij dan?
Verwijderd
heb ik ook hoor, rijd je bijvoorbeeld bij de haven over die planken dan strilt mn stuur bijna van mn bureau af! Mischien kun je bij de software van je stuur (welke) meer force feedback aanzetten?eXe schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:19:
@Angeloonie
nu was ik te langzaam!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 12:21 ]
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:21:
[...]
heb ik ook hoor, rijd je bijvoorbeeld bij de haven over die planken dan strilt mn stuur bijna van mn bureau af! Mischien kun je bij de software van je stuur (welke) meer force feedback aanzetten?
nu was ik te langzaam!
Wel veel shoots met dat ene wief trouwens (kan even niet op haar naam komen).
Josie MaranMartinator schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:40:
Zijn er hier al mensen die de DVD hebben gekeken? Ik waarschuw maar even, er zitten GIGANTISCHE spoilers in! En die heb ik dus gezien, ik weet hoe het spel eindigt![]()
![]()
Wel veel shoots met dat ene wief trouwens (kan even niet op haar naam komen).
Sowieso is het niet slim om een making of te kijken voordat je hetgene zelf al gezien/gespeeld hebt
Ben ik het, of heb ik op internet een filmpje gezien waarin je met de politie reed en straatracers moest pakken? Ik mis dat hele Hot Pursuit element wel, zelfs in multiplayer is het er niet.
[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 21-11-2005 12:44 ]
Ach was nieuwsgierig, zitten wel mooie videos tussen, waaronder inderdaad één met een door de player bestuurde politieauto... ik hoop dat er snel een patch/uitbreiding/mod voor komt, zou wel erg 1337 zijn namelijkAngeloonie schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:42:
[...]
Josie Maran
Sowieso is het niet slim om een making of te kijken voordat je hetgene zelf al gezien/gespeeld hebt
Ben ik het, of heb ik op internet een filmpje gezien waarin je met de politie reed en straatracers moest pakken? Ik mis dat hele Hot Pursuit element wel, zelfs in multiplayer is het er niet.
Verwijderd
I don't like to be the good guy..
maja voor een keer lijkt het me wel leuk..
in hot pursuit deed ik het ook nauwlijks..
Vooral in multiplayer is dit erg vet, vluchten voor je vriend die je maar niet kan klemrijden enzoVerwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:53:
Waarom nou politie spelen.. ??
I don't like to be the good guy..![]()
Verwijderd
ik wel hoor, die politie lambo diablo! Lekker spiks neergooien. Dat waren echt mooie tijden!Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:53:
Waarom nou politie spelen.. ??
I don't like to be the good guy..![]()
Dit topic is gesloten.