motabeatz.com
Nah want NFS U2 was er ook voor de ps2 en Xbox en die hadden dezelfde features als de PC. Bijn underground 1 had de Xbox versie meer features dan de pc. Slecht excuss in ieder geval. Dan moeten ze maar meer mensen aannemen om het werk af te krijgen dit vind ik geen stijl.Silent Thunder schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 23:30:
[...]
Nou jah, kweenie wat MW is: maar met betrekking tot de slechtere graphics van wat ik eerder las als commentaar: misschien zijn ze aan een console-basis begonnen en hebben het vervolgens brak van de PS2 naar de PC geport om het product sneller af te hebben, met kwaliteitsverlies als gevolg. Dat het zeg maar niet (goed) voor de pc is geoptimaliseerd.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd

als ik een tijdje zit te rijden, dan begint ie mij ook te stotteren en daar word je bepaald niet blij vanVerwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 00:28:
Hmm, ik begin de engine nogal gaar te vinden, zonder reden begon het spel zwaar te haperen net
, ik heb die haperingen al eerder gehad (alt-f4 maar gedaan, de menu's zijn op de een of andere manier ontiegelijk traag als het spel begint te "haperen").
[ Voor 3% gewijzigd door Motabeatz op 20-11-2005 00:37 ]
motabeatz.com
Verwijderd
Hier 's mijn bescheiden Eclipse:

Hoop dat ik de Cayman van nummer 9 win!
Edit: en natuurlijk nog iets wat ik mij afvraag:
Is het niet mogelijk ook een achteruitkijkspiegel te hebben vanuit third-person view (dus wanneer de camera buiten de auto hangt)? Ik zie er alleen een wanneer ik de camera in de cockpit of aan de bumper hang.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 00:38 ]
Misschien komt dat door sd4hide.NickySantoro schreef op zondag 20 november 2005 @ 00:30:
[...]
als ik een tijdje zit te rijden, dan begint ie mij ook te stotteren en daar word je bepaald niet blij van
Ik heb het ook een beetje; maar met de demo was alles wel goed.
[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 20-11-2005 00:55 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
idd, DBR 9 back wil ik oko makenStr1ngS schreef op zondag 20 november 2005 @ 00:38:
Hij happert hier soms ook![]()
Maar eerst een post van mijn heilige koe![]()
heb geprobeerde de DBRS9 Kant op te gaan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
You gotta love it![]()
Over die haperingen, ik had het alleen gister. Maja toen stond newsleecher aan. Uitgezet en prob was weg
over die sd4hide , heb ik niet meer nodig. Daar ligt het mss dan wel aan..
Moet je rekening mee houden.. Ik koop ook gewoonweg geen nieuwe auto's. Win ze toch van andere wel later in spelHeefStan schreef op zondag 20 november 2005 @ 00:59:
ja hoor, koop je een viper van je zuurverdiende centjes, win je daarna de pinkslip van een andere viper...affijn, iemand viper kopen?
[ Voor 42% gewijzigd door R-B op 20-11-2005 01:00 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Trouwens als je een auto met heel wat bounty verkoopt, gaat dat ook van je totaal af dan?
[ Voor 54% gewijzigd door HeepH op 20-11-2005 01:04 ]
Slechtere graphics? Dan wat, lol, ik heb geen race game op de pc die er beter uitziet iniedergeval. Ligt misschien aan de hardware bij degene die het er niet mooi uit vind zien, kan het me anders niet voorstellen. Ik draai em op 1280x1024 alles high behalve schaduw (atiSilent Thunder schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 23:30:
[...]
Nou jah, kweenie wat MW is: maar met betrekking tot de slechtere graphics van wat ik eerder las als commentaar: misschien zijn ze aan een console-basis begonnen en hebben het vervolgens brak van de PS2 naar de PC geport om het product sneller af te hebben, met kwaliteitsverlies als gevolg. Dat het zeg maar niet (goed) voor de pc is geoptimaliseerd.
alleen lastig screenshots nemenVerwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 23:30:
[...]
Dat lijkt me echt vet relaxed gamen. Beamertje paar B&W boxen.
Niet alle gele conussen zijn B&W btw.. deze ook niet dus.
Need For Speed: Underground 2 deed het bij mij in ieder geval goed op 1024 x 768 met een getunede GeForce Ti4200 64 MB.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Get off my tail!

ach.. iesie stuk?

Vol gas erin.. zo'n copcar maakt een prima schans

Yeehaa.. the Dukes are back in town

Rot op met die brakke black 'n white

Niet er over.. dan er onderdoor

Ik heb wel vaak bij die challenge waar je 6 roadblocks moet doen is dat ik ze kwijt rij..Dan probeer ik ze weer te vinden door om te draaien, maar dat duurt te lang en dan is mijn challenge lost
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Nog maar een keer vragen dan.patrickkoning schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 16:02:
Heeft iemand hier al een savegame?Ik heb hem ook gekregen en hij is zo vetjes!! Alleen demo draaide beter hier. patrickkoning at kabelfoon dot net
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Heb je Fouten Melden bij WindowsXP/2k wel compleet uitgeschakeld? Dat wil nog wel eens helpen namelijkVerwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 06:16:
Het is een echt gaaf spel. Met heli's en alles. Maar ik heb nu al een paar keer een pure function call error gekregen op speed.exe, alwaarna het spel naar de desktop crashed. Dat is toch wel erg slordig imo. Dat is C++ debug volgens mij.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
1,
Als ik optrek met m'n auto. gaat dat heeel langzaam! Het lijkt wel of me handrem nog aanstaat?! Want als ik dan meteen stuur, slipt ie een beetje! Mensen hier nog meer last van? Zo ja, wat kan j hier aan doen?
2,
Wat betekent dat vlammetje, linksboven je kaartje? Er staat bij mij een vlam + 2x! ?
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Je auto's upgraden en een andere auto kopen, en volledig getunede auto heeft er weinig tot geen last meer van.Johantjuuh schreef op zondag 20 november 2005 @ 09:23:
Aantal vraagjes:
1,
Als ik optrek met m'n auto. gaat dat heeel langzaam! Het lijkt wel of me handrem nog aanstaat?! Want als ik dan meteen stuur, slipt ie een beetje! Mensen hier nog meer last van? Zo ja, wat kan j hier aan doen?
2,
Wat betekent dat vlammetje, linksboven je kaartje? Er staat bij mij een vlam + 2x! ?
Dat vlammetje is het heatlevel, hoe hoger je heatlevel, hoe geavanceerdere politie achter je aan komt zetten
Verwijderd
Het enige wat je volgens mij kan zien aan schade aan je auto zijn "barsten" in de ruit.Silent Thunder schreef op zondag 20 november 2005 @ 09:48:
Ik begrijp dat mijn auto nooit kapot kan? Ik kan dus overal tegenaan botsten en hij blijft mooi intact?
Nog een tip (die hopelijk nog niet vermeld is): als je echt geld nodig hebt en je wil niet cheaten, kan je oudere races opnieuw doen, vooral tolbooth races met minimal police zijn goed voor de cashflow
hij gaat natuurlijk wel kaduk van spike stripsSilent Thunder schreef op zondag 20 november 2005 @ 09:48:
Ik begrijp dat mijn auto nooit kapot kan? Ik kan dus overal tegenaan botsten en hij blijft mooi intact?
TnI 4 Life
banden jaStr1ngS schreef op zondag 20 november 2005 @ 10:29:
[...]
hij gaat natuurlijk wel kaduk van spike strips
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd

flink hard doorrossen op de snelweg. Ik weet nog in de demo dat ik ze ook niet kreeg. Eenmaal op de snelweg zeer hard doorrijden kwamen er 6 achter elkaarVerwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 10:40:
Iemand misschien tips voor het laten verschijnen van roadblocks? Ik moet er 8 ontwijken om verder te komen maar de politie gebruik maakt er bar weinig gebruik van, zelfs op een auto met bijna 4 heat.
Gewoon keihard racen op de snelweg, maar ook gewoon de hele tijd hetzelfde rondje rijden in de stad (Daar zit een enorme grote 'rotonde')Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 10:40:
Iemand misschien tips voor het laten verschijnen van roadblocks? Ik moet er 8 ontwijken om verder te komen maar de politie gebruik maakt er bar weinig gebruik van, zelfs op een auto met bijna 4 heat.
TnI 4 Life
Er missen nog een aantal dingen op je autocaspergt schreef op zondag 20 november 2005 @ 11:12:
ff mn nieuwe bakkie showen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn nieuwe auto:

Heerlijk die wagens, en de besturing is een vooruitgang moet ik zeggen, het reageert allemaal wat directer. Wel zo fijn als je met 300km/h onder een oplegger doorraast. Het is weer een toppertje
Verwijderd
Is er een mogelijkheid om de muziek te veranderen? In voorgaande reeksen kon dit wel dacht ik. Winamp op de achtergrond draaien ging ook niet goed, lag...
Dan ben je niet de enige, Ik heb het ook 1 keer gehad, net toen ik in 1 achtervolging alle 4 mijn milestones haaldeVerwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 06:16:
Het is een echt gaaf spel. Met heli's en alles. Maar ik heb nu al een paar keer een pure function call error gekregen op speed.exe, alwaarna het spel naar de desktop crashed. Dat is toch wel erg slordig imo. Dat is C++ debug volgens mij.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Verwijderd

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Voor zover ik weet klinken alle auto's anders, en dit was in NFSU2 ook zoOMD schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:38:
Hoe is eigenlijk het geluid in dit spel? Is het net zoals in NFSU2 dat eigenlijk elke auto identiek klinkt? of kantl de SLR geluid uit je speakers waar je u tegen zegt?
Wat je zegt over NFSU2 is onzinOMD schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:38:
Hoe is eigenlijk het geluid in dit spel? Is het net zoals in NFSU2 dat eigenlijk elke auto identiek klinkt? of kantl de SLR geluid uit je speakers waar je u tegen zegt?
Jahhhh, super irritant!Zemskii schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:45:
Waar ik me ontzettend aan irriteer is dat mederacers gewoonweg VOL op de rem staan, voor de meest simpele bochten! Knal je erop, rijden zij vrolijk verder... grmbl
Elise, later de viper...niet op de slechte handeling letten bij aankoop,gewoon andere banden eronder en klaar, beter als de corvette vind ik kwa handling. Ook de lambo (4wd) rijd lekker,maar die glijd niet echt...Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:44:
vraagje over de rij-eigenschappen van de wagens. De Mitsubishi Eclipse vind ik een erg gave wagen maar nou won ik via pink slip een supra. Deze supra vind ik persoonlijk erg lelijk maar hij rijd wel 10 keer beter. Achterwiel aandrijving gaat toch veel lekkerder dan die voorwielaangedreven eclipse. Zijn er nu nog meer wagens die echt super lekker te sturen zijn? Die eclipse bijvoorbeeld is heel onstabiel in bochten terwijl zo'n supra echt elke kant op te smijten is! De punto is vergelijkbaar met de eclipse vind ik. De TT A3 en A4 rijden niet echt lekker vind ik. Wat vinden jullie nou echt lekkere wagens!?
De elise rijd het beste,maar die heeft niet zo'n hoge top...
[ Voor 4% gewijzigd door HeepH op 20-11-2005 13:08 ]
Maar ik heb net die Most Wanted Tweaker gedownload en ik kreeg een foutmelding.
De melding was dat ik Framework v2.0 niet had.
Heb nu eigenlijk 2 kleine vraagjes (eentje aan scyphe en eentje aan de TS)
- Kan in de TS vermeld worden dat de Tweakers .NET FrameWork v2 nodig heeft? Deze download is uiteraard op een pagina van Microsoft te vinden
- Kan er misschien ook een versie gemaakt worden, die .NET FrameWork v1 nodig heeft, zodat ik (en anderen) niet hoeven up te daten naar .NET FrameWork v2?
Ik zweer bij de Mazda RX-8 (uiteraard wel geupgrade, anders is het een flut karretje wat betreft acceleratie)Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:44:
vraagje over de rij-eigenschappen van de wagens. De Mitsubishi Eclipse vind ik een erg gave wagen maar nou won ik via pink slip een supra. Deze supra vind ik persoonlijk erg lelijk maar hij rijd wel 10 keer beter. Achterwiel aandrijving gaat toch veel lekkerder dan die voorwielaangedreven eclipse. Zijn er nu nog meer wagens die echt super lekker te sturen zijn? Die eclipse bijvoorbeeld is heel onstabiel in bochten terwijl zo'n supra echt elke kant op te smijten is! De punto is vergelijkbaar met de eclipse vind ik. De TT A3 en A4 rijden niet echt lekker vind ik. Wat vinden jullie nou echt lekkere wagens!?
[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 20-11-2005 13:20 ]
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Verwijderd
Nou die eclipse heeft andere banden en die supra ook maar die supra is 10 keer beter te controleren!HeefStan schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:08:
[...]
Elise, later de viper...niet op de slechte handeling letten bij aankoop,gewoon andere banden eronder en klaar, beter als de corvette vind ik kwa handling. Ook de lambo (4wd) rijd lekker,maar die glijd niet echt...
De elise rijd het beste,maar die heeft niet zo'n hoge top...
heb het ook over de ELISE niet de eclipseVerwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:13:
[...]
Nou die eclipse heeft andere banden en die supra ook maar die supra is 10 keer beter te controleren!
De overige specs van de windows bak zijn een sempron 2400, 768MB Ram. Het is een asus terminator barebone.
Op welke instellingen zou je ongeveer NFSMW kunnen spelen met deze hardware? Op dit moment gebruik ik de barebone alleen als download en dvd codeer bak, dus er hangt geen monitor aan.
Verwijderd
Ik moet wel zeggen... dat het er dan NOG mooi uit ziet! Ik vindt de graphics echt top: die schitterende herfstige kleuren, dat overbelichtings-effect, al die details, echt super! Persoonlijk vindt ik het blur-effect ook top! Niet iederen schijnt daar van te houden... In ieder geval: ik had nu toch al een paar keer dat ik door het stadje reed en heel even dacht 'shit... dit is geen film, dit is een spel!' Zo nu en dan ziet het er toch wel HEEL realistisch uit.
Maar ja... ik zou het spel toch wel HEEL erg graag op graphics full willen spelen... Zit er toch aan te denken om m'n 9800 Pro te vervangen door een XT 800 of 850... (ik moet een AGP-kaart hebben ds geen 7800GT voor mij...). Dat moet toch echt wel een hele hoop schelen, denk ik zo. Maar dan heb ik waarschijnlijk ook nog een nieuwe voeding nodig... Wordt een beetje prijzig allemaal, vrees ik...
Is hier iemand die NFSMW speelt met een vergelijkbaar systeem en dan een XT800...? Is dat nou echt een stuk beter dan een 9800 Pro? Die XT800 is redelijk geprijst tegenwoordig. (M'n budget houdt eigenlijk al op bij 200 euro, ds dat wordt sowieso al zoeken naar mogelijkheden...
NFSMW is super en bij de gcshop gaat 'ie maar 38 euro kosten of zo, dus... BETER! Het is echt het MOOISTE racespel (wat graphics betreft) dat ik tot nu toe op de pc heb gespeeld!
mmm, staan die oude race's dan gewoon op de map?!... kon het zelf niet zo snel vinden?![..knip..]
Nog een tip (die hopelijk nog niet vermeld is): als je echt geld nodig hebt en je wil niet cheaten, kan je oudere races opnieuw doen, vooral tolbooth races met minimal police zijn goed voor de cashflow.
Ook 1 van de slechtste wat mij betreftHet is echt het MOOISTE racespel (wat graphics betreft) dat ik tot nu toe op de pc heb gespeeld!
Het ene rondje lig je 7 seconde voor, 1 km verder zijn het er amper 3. Vervolgens neem ik een _shortcut_ waar _geen_ bochten inzitten, de computer neemt de lange route met bochten en loopt ondertussen nog harder in.
Catch-up powerrrrrrrrrrrr....

Verwijderd
Lancer EvoVerwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:44:
Mijne
Mijn Supra
Heb ook nog een Mustang GT en een Lexus IS300 maar die gebruik ik bijna niet
(ik heb bij mijn firewall (nis 2005) al toestemming gegeven aan speed.exe om naar buiten te verbinden)
ik speelhet spel zelfs op een GF4 MX omdat me 9800SE@PRO kapot is gegaan door stilstaande fan, deze onboard video doet het sinds dat ik dual channel draai opzich wel aardig, van 256 single naar 512 dual channel zorgde hier voor performance winst van 30-40%, dat is pas verbeteringzoek naar 6600gt? ik hoor mensen met een 9800pro op 1024 alles max spelen dus...

AM2 X2 3600 @ 3.0Ghz Asrock AliveNF4G-DVI OCZ pc5300
Verwijderd
Niemand 'n idee?Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 00:37:
Edit: en natuurlijk nog iets wat ik mij afvraag:
Is het niet mogelijk ook een achteruitkijkspiegel te hebben vanuit third-person view (dus wanneer de camera buiten de auto hangt)? Ik zie er alleen een wanneer ik de camera in de cockpit of aan de bumper hang.
Hier wordt overigens gespeeld met een 9600XT (AMD64 2800+ en 512mb ram) met het merendeel van de instellingen op high, op 1024*768. Schaduwen zijn wel uitgezet, AA staat op een streepje. Af en toe wel wat haperingen (vooral tijdens de eerste 10 minuten van het spelen), maar meestal loopt het erg lekker
Ik heb een Athlon 64 3500+ met een X800 Pro. Hiermee draai i khet spel op 1024x768 met de details vol open. Merk nu wel dat alles er heel mooi uit ziet maar met 1024 en details helemaal dicht draait het ietsje soepeler. met details vol open is het nog goed te spelen hoor daar niet van maar je merkt dat het soms "hapert"Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:48:
.... text ....
Is hier iemand die NFSMW speelt met een vergelijkbaar systeem en dan een XT800...? Is dat nou echt een stuk beter dan een 9800 Pro? Die XT800 is redelijk geprijst tegenwoordig. (M'n budget houdt eigenlijk al op bij 200 euro, ds dat wordt sowieso al zoeken naar mogelijkheden...Maar ja, dit gaat zwaar OT, dus...
.... text....
Door kortsluiting is de stroom hier een aantal keren uitgevallen, waardoor onze router het heeft begeven, dat ding is dus nu weg voor reparatie/vervanging en hebben we geen internet. Ik kan dus niets laten zien.
Mijn excuus
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Wat een vette bak zeg, en al behoorlijk getuned door die gast. Enkel ff ander uiterlijk en blazennn
Kwam mij echt goed uit want dat zou me volgende bak worden.
ga er echt NIETS aan pimpen! af en toe ander kleurtje voor de wouten maar meer echt niet. Zowiezo zijn de meeste dingen op die porsche Unique, dus ga die niet verspelen.
Tot nu toe met men golf (

Ding had ik gewonnen van de nummer 15, ding handelt zo enorm fijn...
De mercedes die je kan kopen in het begin zuigt echt apenballen, ding is niet de bocht door te krijgen imo... ben zowiezo van de handeling ipv snelheid...
Het pimp gedeelte is in dit deel puur voor de lol, voor de plisie hoef je het niet te doen, ander lakkie derop en je bent al weer 1 lvl kwijt. Bodykit deraf en derop werkt ook goed.
Beetje jammer imo, je kan geen dingen meer "verdienen" door een hoge multiplier te hebben door je pimpin' (zoals in NFSU 1/2)
Iemand al aan het experimenteren met die instellingen van je otoo in het escape menu? soort van Dyno (uit nsfu) alleen nu stuk simpeler. erg leuk mee te rommelen om je auto sneller mee te krijgen.
@ uploader hierboven, gooi er nieuwe Nos in
en was voor mij ook de bak die ik wou gaan kopen
[ Voor 6% gewijzigd door TepelStreeltje op 20-11-2005 14:19 ]
Battle.net Spud#2543
Ja maar niet van elke auto, en amper zonder irritante reclame van Ps2/xbox of whateverSilent Thunder schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:17:
wallpapers kan je toch ook met google vinden?
http://www.nfs-planet.de/nfsmw_wallpaper.php?lang=eng
[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 20-11-2005 14:22 ]
Van elke auto
Heb nu de Aston Martin, Audi's en Chevrolets af, en werk de lijst gewoon op alfabetische volgorde af
Verwijderd
maar zodra ik het beginfilmpje heb bekeken, en hij wil verder laden, blijft hij daar hangen (pc reageert nergens meer op)
iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
nummer 3 op de lijst...
[ Voor 6% gewijzigd door HeepH op 20-11-2005 14:40 ]
Ik vind de RX-8 ook de beste wagen in het begin, maar heb nu al lang een Porsch.GJ-tje schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:10:
Thnx in advance!
[...]
Ik zweer bij de Mazda RX-8 (uiteraard wel geupgrade, anders is het een flut karretje wat betreft acceleratie)
Hier is nog een screenshot van mn RX-8

14 en 15 uitgespeeld. Krijg ik dan auto's ?
Nu bij Blacklist Racer #12. Alles tot nu toe met mijn Golf GTI gedaan. Ik wil eigenlijk over op een andere bak. Maar ik weet niet wat een goede bak is voor midgame. Supra vind ik niet zo mooi.
Audi A4 vind ik wel vet, maar niet echt een tunebak
Net trouwens even al me me Milestones gehaald in 1 Pursuit van 15 mins
Mooie bak die RX8
Car Lot. Licht blauwe gebouwtje op je World MapJohantjuuh schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:41:
Ik zit nu bij Blacklist 13.
14 en 15 uitgespeeld. Krijg ik dan auto's ?Zo ja, waar staan die?
En kosten die geld?
[ Voor 29% gewijzigd door GandalfTheGrey op 20-11-2005 14:44 ]
Verwijderd
Waar slaat dat op?

is al 300 keer uitgelegd.Johantjuuh schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:41:
Ik zit nu bij Blacklist 13.
14 en 15 uitgespeeld. Krijg ik dan auto's ?Zo ja, waar staan die?
En kosten die geld?
Als je een race wint krijg je niet zomaar die auto's.
Je krijgt na afloop dan 6 markers te zien en je hebt 2 tokens waarmee je markers kan 'nemen'. Onder 1 van de 3 eerste markers zit dan de pinkslip van je tegenstanders wagen. Pink slip is eigendomsbewijs van de wagen btw.
Je hebt dus een kans van 2 op 3 dat je de wagen wint. De 3 markers aan de rechterkant zijn unique upgrades. Lees anders de tekst die eronder staan gewoon een keer.
Euhm.. da's elke DRAGrace zo.Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:45:
Ik had net een vage dragrace, de computer stuurde voor me en met de pijltjes kon ik van rijbaan veranderen, dit was alleen in 1 race.
Waar slaat dat op?

[ Voor 65% gewijzigd door eRRoR.InSiDe op 20-11-2005 14:52 . Reden: te laat ]
Verwijderd
Druk op '2' als je bij de grafische instellingen zit voor de geavanceerde instellingen.Johantjuuh schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:49:
Okee!;) Hoe kan je trouwens, schuduwen enz instellen? Resolutie weet ik!:) Maar alle die andere dingen?
Ben ik vergeten toe te voegen, ik zal het meteen even toevoegen. Een versie voor v1(.1) wordt hem zeer waarschijnlijk niet, aangezien ik het progsel niet gemaakt hebGJ-tje schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:10:
Misschien is dit al eerder gemeld, maar niet zeker van (geen zin om dat terug te lezen eigenlijk...)
Maar ik heb net die Most Wanted Tweaker gedownload en ik kreeg een foutmelding.
De melding was dat ik Framework v2.0 niet had.
Heb nu eigenlijk 2 kleine vraagjes (eentje aan scyphe en eentje aan de TS)Thnx in advance!
- Kan in de TS vermeld worden dat de Tweakers .NET FrameWork v2 nodig heeft? Deze download is uiteraard op een pagina van Microsoft te vinden
- Kan er misschien ook een versie gemaakt worden, die .NET FrameWork v1 nodig heeft, zodat ik (en anderen) niet hoeven up te daten naar .NET FrameWork v2?
[...]
Ik zweer bij de Mazda RX-8 (uiteraard wel geupgrade, anders is het een flut karretje wat betreft acceleratie)
Dat snap ik dat je hem niet gemaakt had, anders gaf je iemand niet de credits ervoor, maar ik dacht dat iemand hier op GoT die Tweaktool gemaakt had, vandaar dat ik het vroeg...FnF schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:57:
Ben ik vergeten toe te voegen, ik zal het meteen even toevoegen. Een versie voor v1(.1) wordt hem zeer waarschijnlijk niet, aangezien ik het progsel niet gemaakt heb
Dat is (vind ik) puur je eigen smaak. De een vind auto A beter en de andere auto B, kwestie van rijstijl. Maar 'de beste' auto (qua kwaliteiten) is denk ik de auto die alles op het hoogst heeft (dus het snelst is, het wendbaarst en noem maar op) met álle upgrades...
Op zich is er vind ik niks mis met body kits... Vind het alleen zo jammer dat je de looks nu een beetje voor Jan met de Korte Achternaam zit te 'tunen' aangezien je nu geen sterren krijgt ervoor (Wat bij NFSU2 wél het geval was...Achmedd schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:11:
Mijn 2 liefjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen die lelijke stickers verwijderd, wil die lelijke bodykits er ook afhalen, maar vind het zonde
[ Voor 64% gewijzigd door CH4OS op 20-11-2005 15:14 ]

Alleen die lelijke stickers verwijderd, wil die lelijke bodykits er ook afhalen, maar vind het zonde

dit is de beste auto
naa je moet echt zelf kijken welke je tof vind..
Welke auto's kun je unlocken dan? moet je dan die uhm..dingesen doen (die niet bij career horen)?
Nu kan ik lekker alleen een beschaafd spoilertje zetten, en een leuk kleurtje en gaan met die banaan. Lekker standaard rondracen.
Signature
Luister je uberhaupt wel naar de uitleg in het spel?
Ik weet niet precies welke vlam je bedoelt, maar ik neem aan dat dat je HEAT meter is, geeft aan hoe "wanted" je bent als gewoon door de stad rijd.
[ Voor 8% gewijzigd door KhaZ op 20-11-2005 15:46 ]
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Verwijderd
Ipv de Cayman van Baron, krijg ik een get out of jail free-kaartje en een extra impound strike. Moet ik niet hebben man :(!
Moet ik maar een mooie auto gaan kopen

die uitlaten zijn ook ERG vet
enige dat er aan veranderd is ff custom lakkie derop en nos der in dus.
[ Voor 8% gewijzigd door TepelStreeltje op 20-11-2005 15:49 ]
Battle.net Spud#2543
Denk het niet, ik heb er al 8.Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:47:
Is er trouwens een maximum aantal auto's dat je kan bezitten? 5 oid?
Signature
Als je de murcièlago zou tunen zou die waarschijnlijk wel het beste zijn (als in alle balkjes vol blauw).
Die had ik lekker wehelVerwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:46:
Shit!
Ipv de Cayman van Baron, krijg ik een get out of jail free-kaartje en een extra impound strike. Moet ik niet hebben man :(!
Moet ik maar een mooie auto gaan kopen
In principe zit die 'respect' er nog wel in, alleen is het gewoon omgedraaid naar negatief (voor jou dan) want dat heet in Most Wanted namelijk Bounty. Bij de politie krijg je hiervoor je Heat level (die weer bepaald zoals eerder gezegt hoe 'Wanted' je bent, maar naar de Blacklist zegt het ook genoeg en daar is het 'dan weer wel' een graadmeter voor 'respect'.BMW_M3 schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:45:
Ik vind de grootste plusplunt dat je niet meer wordt afgerekend op het uiterlijk van je auto. In NFS U/U2 moest je die respect ofzo oppimpen, en dat ging alleen door de GROOTSTE en lelijkste spoilers en kits en vinyls erop te zetten.
Over dat je de grootste en de lelijkste vinyls en body kits en dergelijke moest gebruiken is niet helemaal waar. Ik heb bij NFSU2 een auto (ook de Mazda RX-8) gehad die 9 sterren had, zonder (naar mijn mening) lelijke vinyl en body kits of iets dergelijks...
Dat kon bij NFSU2 ook, niemand die je verplichtte om die dingen aan te schaffen, het is alleen dat je het daar nodig had voor die sterren...Nu kan ik lekker alleen een beschaafd spoilertje zetten, en een leuk kleurtje en gaan met die banaan. Lekker standaard rondracen.
Wat ik eigenlijk wel mis aan Most Wanted:
- Sterren voor de looks van de auto, hoe meer sterren, hoe 'mooier'
(al is dit meer een kwestie van smaak) - Door die sterren mogelijkheid krijgen tot het maken van DVD- óf bladcovers
- URL, oftewel Underground Racing Leauge. De kleine competitie
[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 20-11-2005 16:23 ]
Nee, is niet iemand van GoTGJ-tje schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:09:
[...]
Dat snap ik dat je hem niet gemaakt had, anders gaf je iemand niet de credits ervoor, maar ik dacht dat iemand hier op GoT die Tweaktool gemaakt had, vandaar dat ik het vroeg...
[...]
Dat is (vind ik) puur je eigen smaak. De een vind auto A beter en de andere auto B, kwestie van rijstijl. Maar 'de beste' auto (qua kwaliteiten) is denk ik de auto die alles op het hoogst heeft (dus het snelst is, het wendbaarst en noem maar op) met álle upgrades...Weet alleen niet welke auto dat dat is, maar denk ergens de BMW M3 GTR...
Of een van de auto's die je kan unlocken...
[...]
Op zich is er vind ik niks mis met body kits... Vind het alleen zo jammer dat je de looks nu een beetje voor Jan met de Korte Achternaam zit te 'tunen' aangezien je nu geen sterren krijgt ervoor (Wat bij NFSU2 wél het geval was...Kon je op DVD-covers komen en zo (kreeg je ook weer geld voor geloof ik...))
Ik denk het ook niet, ik heb nu iets van 12 auto's. Wordt weer eens tijd om wat de deur uit te doen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Je gaat me toch niet vertellen datje die al 10x gerestart heb?
/me grijnst
Denk je dat altijd bij een game aan de top begint?Arfman schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:10:
Iemand een idee waarom in de 3e race mijn auto altijd kapot gaat ? Hij wil dan niet meer harder dan 60 MPH op een gegeven moment, vrijwel altijd op hetzelfde stuk.
Blijven proberen !Arfman schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:10:
Iemand een idee waarom in de 3e race mijn auto altijd kapot gaat ? Hij wil dan niet meer harder dan 60 MPH op een gegeven moment, vrijwel altijd op hetzelfde stuk.

Canon EOS 80D En wat glaswerk
Dit topic is gesloten.