[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.552 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

MewBie schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:23:
[...]

Kan jij je GTI tunen? ik kan namelijk die hele bak niet tunen :( bugje?
En je krijgt er idd 10K bij als je NFSU2 geinstalleerd hebt.
Ja, heb al wat upgrades gedaan, nitro, versnellingsbak, spoilertje, hood, stickertjes, ander kleurtje etc. :P

Verwijderd

Ik lees hier nogal tegenstrijdige meningen.

Wat raden jullie aan? Ik heb een Punto met alles op race, en 20.000 cash. Punto verkopen en wat dikkers nemen? Of de Punto verder tunen?

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Mijn IS300...

Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/7816/nfsmwl53ir.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/8439/nfsmwl65fj.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/9006/nfsmwl75pb.th.jpg

Ik draai trouwens 1024x768 zonder AA.. dus vandaar dat het er bij sommige mensen hier mooier eruit ziet idd.

[ Voor 7% gewijzigd door NLuna op 17-11-2005 20:17 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Verwijderd

NLuna schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:13:
Ik draai trouwens 1024x768 zonder AA.. dus vandaar dat het er bij sommige mensen hier mooier eruit ziet idd.
Zo draaide ik hem ook, maar heb hem toch maar op 800x600 gezet met de AA wel aan, is hier iig een grote verbetering imo. :9 Heb ook niet zo'n mega kaart. (9600se)

Verwijderd

NLuna schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:00:
[...]

Wow waarom ziet het er bij jou zo belachelijk mooi uit?
Dat dacht ik ook bij deze post: klik

Maar je ziet bij de beide duidelijk dat ze breedbeeld gamen. Nu is de native resolutie van die schermen meestal 1680*1050. Vandaar de grote grafische kwaliteit van de screenshots volgens mij.

(en wie een dergelijk breedbeeld scherm kan kopen kan meestal ook wel een deftige gfx card kopen ;) )

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

-- Muscle Power --

Best vette bak, en echt HEEL jammer dat je er niks aan kan verbouwen :'(

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
momenteel:
Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/5741/screenshot389si.th.jpg
discreet, maar stijlvol..

ik ben geloof ik bij 9 ik heb net die chinees gehad met zijn supra..

[ Voor 5% gewijzigd door Ewald ! op 17-11-2005 20:27 ]

Verwijderd

Klopt het dat je na de nr 15 verslagen te hebben niet die gast z'n Volkswagen GTI krijgt??
Zat me er al op te verheugen eigenlijk >:)

Verwijderd

Uhm nee, tenzij je een pink slip marker "kiest" :)

Verwijderd

Eeeh ok :?

Heb idd 2 dingen uitgekozen nadat ik die gast had verslagen. Mocht da nie? :*)

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-08 15:26
Hey

Bij mij ging met de Logitech Wingman Formula GP iets fout
Want hij gaf constant vol gas best irritant :9
Iemand mischien een oplossing?

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
Supra is een te vette auto :9~
Is IRL, was in 2f2f, was in nfsu2 >:)

Checkt:
Afbeeldingslocatie: http://img330.imageshack.us/img330/43/flashinsupra9ee.th.jpg

Verwijderd

ìk heb een vraagje.
is het al iemand gelukt hem in het nederlands tekrijgen?
bij nfsu 1 en 2 had ik daar geen probleem mee in de languages map.
maar krijg het nu niet voorelkaar |:(
hoop dat iemand dat weet:)

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
[...]
Ik heb hem ook, en hij werkt gewoon goed? :?

Je kan toch gewoon Wheel selecteren?
Neeh dat is juist het probleem, maar ik heb al een ideetje... ik laat het jullie weten :)

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Gehe ik zie wel veel mensen met de clio rondrijden, zelf vindt ik het ook een lekkere wagen. Veel handeling en trekt als een beest :)

Hier wat screens die er wel mooi uit zien imho :) (op de ranzige jpg compressie na)

Afbeeldingslocatie: http://nfsmw.whyz.nl/nfsmwcliothumb.JPG
Afbeeldingslocatie: http://nfsmw.whyz.nl/nfsmwclio1thumb.JPG
Afbeeldingslocatie: http://nfsmw.whyz.nl/nfsmwclio2thumb.JPG

Alles er wel ff voor op de hoogste settings gegooit :P tis niet echt speelbaar op 1600x1200 alles full ;)

Right for all the wrong reasons.

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 23:02
Is er al een oplossing voor de blokkerige schaduw voor ati gebruikers?

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 10:21
die clio is kwel :D

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

• B-Bandit
  • Laatst online: 11-09 18:50
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:17:
[...]

Dat dacht ik ook bij deze post: klik

Maar je ziet bij de beide duidelijk dat ze breedbeeld gamen. Nu is de native resolutie van die schermen meestal 1680*1050. Vandaar de grote grafische kwaliteit van de screenshots volgens mij.

(en wie een dergelijk breedbeeld scherm kan kopen kan meestal ook wel een deftige gfx card kopen ;) )
Welnee joh. Gewoon kwestie van overbright aan + die optie waarmee alles een gelige laag krijgt (de laatste in het menu) en daarnaast ook nog 4xAA. En uiteraard de reflecties op max :P .
En de rest uit doen. Dat draait allemaal lekker soepel op mijn 6600GT @1280*1024 en het ziet er nog beter uit dan underground 2 ook :D Ik ben happy.

Overigens is het soms echt hatelijk als de politie je pakt. Dan zit je net een halfuur lang milestones aan het verzamelen, en dan wordt je gepakt :( Alles weer overnieuw doen. Tis soms echt net gokken, je moet weten wanneer je de cops gaat evaden of dat je juist verder gaat om meer bounty en milestones in de wacht te slepen, wel zeer verslavend _/-\o_

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

Help !!!!

Ik heb de game ook, maar in taakbeheer gebruikt speed.exe ruim 300 mb !!!! geheugen, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?, ik had het mer de demo ook al.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

300MB is voor een game als deze helemaal niet zo extreem hoor :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:18:
Help !!!!

Ik heb de game ook, maar in taakbeheer gebruikt speed.exe ruim 300 mb !!!! geheugen, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?, ik had het mer de demo ook al.
Humor.. 8)7 World of Warcraft gebruikt bij mij 700MB, en dan wil ik het niet eens over Battlefield 2 hebben.. Daar loopt het geheugengebruik op tot 900MB! :*) Haha, ligt ook aan de settings waar je op speelt.. Aangezien ik beide games op de max speel zal het daar wel aan liggen! :)

Heb er ook net wat geheugen bij in gestopt en 1.5GB is op dit moment voldoende.. :)

Verwijderd

de game haperd zo ontzettend, de hard disk is constant aan het ratelen, en draai niet eens op max settings.ik heb dit nog nooit gehad eigenlijk, QUAKE 4 draaide nog soepeler.

Maar is er wat aan te doen ?

Ook de laadtijden duren erg lang, die sirene die je ziet, staat soms gewoon ff stil.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 21:30 ]

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:35

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ff een paar dingen
waar staan de save files ik kan het nergens zetten ik wil ook verder op me laptop :+

maareuh zijn er al money trainers en alle auto unlockers ?

( jajaja cheaten is mijn keus ) ik wil het gewoon allemaal ff bekijken

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• FlyEragon
  • Laatst online: 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Voor de mensen die een mooie screenie willn maken : gebruik de showcase mode, daarmee ziet de auto er net ff gelikter uit :9~

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~karab067/audiTT.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door FlyEragon op 17-11-2005 21:38 ]

Verwijderd

kan je in de full game eigenlijk meer fps halen dan in de demo. want is de demo is het nogal beroerd. want anders ga ik hem denk ik toch wel aanschaffen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 21:42 ]

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:38

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ziet er allemaal mooi en vooral vet uit, maare hoe zit t nou?

Ik heb alle posts zo'n beetje gelezen maar is ie nu al uit voor de pc :?
waarschijnlijk dus niet als ik de download verhaaltjes zo zie, maar t is me nog niet helemaal duidelijk geworden ;) .

Staat die datum nu nog steeds op de 24ste?

edit:

@ fsfikke, ahh oke, dus door een aantal mensen al ge-preordered

[ Voor 13% gewijzigd door Pendaco op 17-11-2005 21:45 ]

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

In de VS is ie al uit.
BruceLee schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:35:
ff een paar dingen
waar staan de save files ik kan het nergens zetten ik wil ook verder op me laptop :+

maareuh zijn er al money trainers en alle auto unlockers ?

( jajaja cheaten is mijn keus ) ik wil het gewoon allemaal ff bekijken
De game is vanaf vandaag pas officieel uit in de VS, ik denk het nog niet dus :P
Maar 1 ding, de lol is er wel vanaf als je alles geunlocked hebt en oneindig veen geld.

[ Voor 93% gewijzigd door fsfikke op 17-11-2005 21:45 ]

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:40:
Eeeh ok :?

Heb idd 2 dingen uitgekozen nadat ik die gast had verslagen. Mocht da nie? :*)
je krijgt 3 bonus markers en 3 upgrade markers

daar mag je 2 van kiezen

bij de bonus markers kan je een get out of jail free card krijgen, geld of de pink slip ( auto ) (en nog een paar dingen dacht ik )

Upgrades zijn voor bepaalde upgrades

wat je gedaan hebt mocht wel maar je hebt gewoon de auto niet gewonnen ;)

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Vanaf wanneer kan je trouwens Muffler tips unlocken? Of kan dat niet meer

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Modbreak:Let op met wat je post ;)

[ Voor 174% gewijzigd door Crash op 17-11-2005 22:18 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

• sjdjong
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-08 21:03
k heb de game ook sinds vanmiddag, ga zo beginnen om die nr. te beaten, alleen zit ik met een vraagie: als ik gewoon rechtdoor rijd, dan stuurt de auto met een gruwelijke afwijking naar rechts, dus de hele tijd met linker-pijltoets bijsturen, is best irritant... hoort dit bij de game en kan je later door te tunen dit veranderen, of ligt het aan iets anders (2 toetsenborden geprobeert, allebei zelfde probleem) en ander vraagje... in sommige menu's krijg ik de pointer van mn muis niet te zien, wat ook heeeel irri is... heeft iemand antwoorden op deze vragen?

Verwijderd

Aah bedankt Raz. Duidelijk nu.

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 00:41

MaxxMark

HT is Tof!

**t anders post ik in de verkeerde thread.. sorry

[ Voor 91% gewijzigd door MaxxMark op 17-11-2005 22:10 . Reden: Oops! wrong topic op reply geklikt :S ]

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Verwijderd

NLuna schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:49:
Vanaf wanneer kan je trouwens Muffler tips unlocken? Of kan dat niet meer
Volgens mij zitten die inbegrepen bij Body Kits.

Heb ik het nou goed begrepen dat je de BMW waar je in het begin van het spel speelt, niet kan kopen?

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
W32/Keylogger.HotKeysHook.A trojan ben je helemaal gek geworden ofzo om een keylogger hier te verspreiden ? haal die link weg

[ Voor 53% gewijzigd door curry684 op 17-11-2005 22:18 ]

Verwijderd

Heb hem sinds vandaag, en ik vind het best wel verrot dat ik die mooie bmw kwijt raakte :(

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:26:
Heb hem sinds vandaag, en ik vind het best wel verrot dat ik die mooie bmw kwijt raakte :(
kun je later wel weer kopen O+

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Op het moment rijd ik met de Cobalt SS rond,

ik koop een nieuwe zodra der een mooie wagen unlocked word :) En als ik ff geen zin heb in cobalt kan ik altijd gewonnen auto's nemen van blacklist rijders :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Eindelijk heb ik ook een eclipse :9~

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~karab067/eclipse.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door FlyEragon op 17-11-2005 22:48 ]

Verwijderd

sjdjong schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:01:
k heb de game ook sinds vanmiddag, ga zo beginnen om die nr. te beaten, alleen zit ik met een vraagie: als ik gewoon rechtdoor rijd, dan stuurt de auto met een gruwelijke afwijking naar rechts, dus de hele tijd met linker-pijltoets bijsturen, is best irritant... hoort dit bij de game en kan je later door te tunen dit veranderen, of ligt het aan iets anders (2 toetsenborden geprobeert, allebei zelfde probleem) en ander vraagje... in sommige menu's krijg ik de pointer van mn muis niet te zien, wat ook heeeel irri is... heeft iemand antwoorden op deze vragen?
Heb je toevallig een joystick of een stuur aangesloten op je pc, zo ja, haal die er maar eens uit en hij wijkt niet meer naar recht, als je geen joystick of stuur hebt dan weet ik het ook niet.

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
heeft iemand met de demo ook vage schaduw effecten icm een 9800pro of een andere videokaart?
op high krijg ik een blokkerige schaduw en een boel grijze strepen, ik heb catalyst 5.9 al geupdate naar 5.11 maar dat maakt geen verschil.
bug in de demo of iets met mijn systeem?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:48:
ìk heb een vraagje.
is het al iemand gelukt hem in het nederlands tekrijgen?
bij nfsu 1 en 2 had ik daar geen probleem mee in de languages map.
maar krijg het nu niet voorelkaar |:(
hoop dat iemand dat weet:)
Uit de stratpost.

Nederlandse Taal
Er zijn altijd mensen die graag in het Nederlands willen gamen, om wat voor reden dan ook, en dat pas je zo aan:

quote:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted\

Verander daar Language naar Dutch, en Locale naar NL
En ga dan naar:

quote:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted\1.0

Verander daar LanguageName naar Dutch, en Language naar 1, en DisplayName naar Need for Speed™ Most Wanted PC.
duncanvdlinden schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:53:
heeft iemand met de demo ook vage schaduw effecten icm een 9800pro of een andere videokaart?
op high krijg ik een blokkerige schaduw en een boel grijze strepen, ik heb catalyst 5.9 al geupdate naar 5.11 maar dat maakt geen verschil.
bug in de demo of iets met mijn systeem?
Evolutionz schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:59:
Is er al een oplossing voor de blokkerige schaduw voor ati gebruikers?

• Herzeleid
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 09:22
Ook maar even mn punto plaatsen :P

Afbeeldingslocatie: http://img464.imageshack.us/img464/3788/punto9ys.th.jpg

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
martijnf schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:09:
[...]

W32/Keylogger.HotKeysHook.A trojan ben je helemaal gek geworden ofzo om een keylogger hier te verspreiden ? haal die link weg
Euh ja virusscanners :r
Er zit helemaal geen virus in maargoed.. en blijkbaar zijn trainers verboden op GoT? Wist ik niet :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

• sjdjong
Heb je toevallig een joystick of een stuur aangesloten op je pc, zo ja, haal die er maar eens uit en hij wijkt niet meer naar recht, als je geen joystick of stuur hebt dan weet ik het ook niet.
idd, zowel het probleem met de afwijking naar rechts als dat ik mijn mouse-pointer niet kon zien zijn opgelost nadat ik mijn joystick ff unplugged had... thx voor de tip :) _/-\o_

• sjdjong
dan een ander vraagje... weet iemand of het mogelijk is om de snelheidsmeting in KM/H te krijgen... of moet je dan de taal naar Nederlands zetten zoals in de startpost is aangegeven?

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
sjdjong schreef op donderdag 17 november 2005 @ 23:24:
dan een ander vraagje... weet iemand of het mogelijk is om de snelheidsmeting in KM/H te krijgen... of moet je dan de taal naar Nederlands zetten zoals in de startpost is aangegeven?
[rml]hahagamer in "[ Multi-platform] Need for Speed: Most Wa..."[/rml]
Stond zelfs nog in dit topic. ;)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
ik heb ook een ATI kaart en ook last van blokkerige schaduws:S hoe komt dit?

(draai op omega driverfs, en heb een 9800XT)

Verwijderd

Zal ongetwijveld aan mij liggen, maar hoe maak ik in hemelsnaam screenies?

Heb al ALT-Prtscr gedaan en vervolgens ALT/TAB naar Photoshop, maar ze willen niet pakken....
:?

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Makkelijkste is print screen, maar dan kan je maar 1 tje maken en die plakken in paint ofzo. Beter is met fraps waarme je met F11 screenshots kan maken http://www.fraps.com/

Verwijderd

kk.

Thnx! Ben op dit moment Fraps aant proberen.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 23:37:
kk.

Thnx! Ben op dit moment Fraps aant proberen.
Je kunt ook gewoon op F12 drukken, krijg je TGA bestanden in My Pictures. Ook geen Fraps meer nodig.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
sjdjong schreef op donderdag 17 november 2005 @ 23:24:
ergens in het opties menu kan je kiezen tussen metric en nog iets anders..........iets met een i en daar staattie standaard op....

metric is dus voor km/u aanduiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matig nog in de demo mensen die je in de bochten gaan gebruiken om de bocht te halen :P

Ik neem de bocht zo relaxed mogelijk zonder eruit te knallen :P Uiteindelijk win je toch wel tegen een roekeloze rijder :>

En hosten gaat ook goed :) Alleen in de MP af en toe rare schokjes.. kan heel lastig zijn als je intens zit te spelen (#$@#) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
MarcoZ20 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 23:48:
[...]

ergens in het opties menu kan je kiezen tussen metric en nog iets anders..........iets met een i en daar staattie standaard op....

metric is dus voor km/u aanduiding
Inches O-)

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperial :)

Ik vroeg me af wat er gebeurd als ik een nieuw auto koop. Word mijn huidige auto vervangen? Heb ik opeens 2 auto's? Als mijn huidige word vervangen, kan ik dan alle upgrades houden?

Mij staat bij dat dat met NFSU1 het geval was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik nog een vraag eigenlijk

echt lastig al geef je gas, en stuur je , en gebruik je je N20 nog es, die 3 keys gaan niet samen, ligt dat aan mij pc of is dat mijn keyboard die het niet aankan ?

Erg vervelend zeker als je midden in de bocht niet meer kan sturen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ligt inderdaad aan je tobo, kan je het beste een andere key gebruiken :)

@Aston hierbeneden:
:9~ :9~

[ Voor 19% gewijzigd door fsfikke op 18-11-2005 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/nfs/nfsmwdb90001small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/nfs/nfsmwdb90002small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/nfs/nfsmwdb90003small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/nfs/nfsmwdb90004small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/nfs/nfsmwdb90005small.jpg

Yes eindelijk de DB9 te pakken! Wat een bak man! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Iemand dit menu al opgemerkt?

Afbeeldingslocatie: http://gallery.damn.be/d/8650-2/nfsmw-performance-tuning.png

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Yup, alleen jammer dat je niet meer op zo'n dyno test bank kan en wat metingen zien. Misschien is dat er nog wel maar ik heb het iig niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gekozen voor dat vraagteken toen ik iemand had verslagen.
Nu stond er een auto van jouw keuze uit de car impound.
Waar kan ik die vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 07:45
Het is een erg tof spel, maar heb al een paar bugs ondekt helaas. Zo kan je niet bijvoorbeeld bij de 2e kleur komen van een vinyl of de kleur van een merksticker veranderen (de optie is er wel maar je kan er niet bij omdat er geen muis-icon is). Daarnaast mis ik onzettend veel tuning mogelijkheden terwijl er werd gezegd dat het hetzelfde zou blijven als in nfsu2 (geen verschillende bumpers, sideskirts, lampen, spiegels, einddempers, etc.) Verder kan je ook niet meer meerdere vinyls opplakken (geen layers meer).
Misschien heb ik het verkeerd en worden al deze dingen later unlocked ofzo, maar toe nu toe is het jammer.
Daarnaast is het bij ook al eens voorgekomen dat het interieur van de auto verdween.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 00:56:
Ik heb gekozen voor dat vraagteken toen ik iemand had verslagen.
Nu stond er een auto van jouw keuze uit de car impound.
Waar kan ik die vinden ?
Nee andersom, zodra de politie je auto in beslag neemt kun jij hem weer uit de impound halen. :)
PhuSioN schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 01:00:
Het is een erg tof spel, maar heb al een paar bugs ondekt helaas. Zo kan je niet bijvoorbeeld bij de 2e kleur komen van een vinyl of de kleur van een merksticker veranderen (de optie is er wel maar je kan er niet bij omdat er geen muis-icon is). Daarnaast mis ik onzettend veel tuning mogelijkheden terwijl er werd gezegd dat het hetzelfde zou blijven als in nfsu2 (geen verschillende bumpers, sideskirts, lampen, spiegels, einddempers, etc.) Verder kan je ook niet meer meerdere vinyls opplakken (geen layers meer).
Misschien heb ik het verkeerd en worden al deze dingen later unlocked ofzo, maar toe nu toe is het jammer.
Daarnaast is het bij ook al eens voorgekomen dat het interieur van de auto verdween.
Ik heb ontdekt dat de muisaanwijzer er wel is maar dat je hem soms niet ziet. :)
Beweeg maar eens met je muis dan zie je dat sommige dingen in 1 keer worden aangeraakt door iets. Met een beetje gevoel kun je dan wel blind muizen (handig is anders natuurlijk).

[ Voor 61% gewijzigd door Remi op 18-11-2005 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 11-09 18:50
OMG, moet je eens quick racing doen en dan custom race. Als je al ff hebt gespeeld in het spel zijn er tal van vette bonuswagens unlocked :9~ .
Ik zit momenteel pas bij blacklist #12 (nog te doen), maar selecteerbaar zijn (onder bonus):
Lotus elise :9~
Porsche Carrera :9~
Corvette C6 :9~ (een van de snelste die er is, alle balkjes aan max)
BMW M3 :9~
Subaru Impreza :9~
Lamborghini Gallardo :9~ :9~
En nog een paar extra. Ze zijn allemaal al helemaal gepimpt en getuned (niet allemaal maximaal maar toch). En zijn het echt waard om te rijden naast de auto's die je koopt in de career mode.
Vind ik toch wel weer een pluspuntje. Je kan gewoon al lekker met de vette bakken rijden zonder dat je echt het spel hebt uitgespeeld.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remi schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 01:01:
[...]

Nee andersom, zodra de politie je auto in beslag neemt kun jij hem weer uit de impound halen. :)

[...]
Nee er stond echt een auto van je tegenstander die in beslag is genomen naar keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je "alternatieve keuzes" kan selecteren? Dus hoe je "Gloss" bij verf aan kan passen, hoe je de velgmaat bij de velgen aan kan passen, hoe je de kleur van stickers aanpast e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 01:18:
Iemand enig idee hoe je "alternatieve keuzes" kan selecteren? Dus hoe je "Gloss" bij verf aan kan passen, hoe je de velgmaat bij de velgen aan kan passen, hoe je de kleur van stickers aanpast e.d.?
Pijltje langs gloss klikken om naar metallic of custom te gaan. Zelfde sticker nog een keer kiezen om kleur aan te passen. Velgmaat aanpassen ben ik niet tegengekomen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon velg selecteren, dit keer staat ie automagisch al op degrootst mogelijke maat.
Kijk maar rechtsonderin tijdens het selecteren van een velg ;)

Ook vind ik het "achterkamertje" wel lache als je unique upgrades heb gewonnen ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
Ik heb ontdekt dat de muisaanwijzer er wel is maar dat je hem soms niet ziet.
Beweeg maar eens met je muis dan zie je dat sommige dingen in 1 keer worden aangeraakt door iets. Met een beetje gevoel kun je dan wel blind muizen (handig is anders natuurlijk).
bij mij werkt die muis dus ook niet in sommige menus en zit ik 10 minuten te kutten om eindelijk toch mn onzichtbare muis op het pijltje naar rechts (bijv. voor gloss naar metallic) te krijgen... is er niemand waarbij de muis in die menus wel normaal werkt, of iemand die hier al een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik vind het raar dat je maar 1 laag vinyls kan hebben :( Dat zuigt echt zwaar... nu moet ik het doen met 2 streepjes over de lengte (motorkap, dak, achterbak) van m'n auto ;(

Overigens vind ik de "heat" wel vet gedaan, heb nu een x3 met 1 van m'n auto's, en er komen GTO politieauto's achter me aan, en eindelijk roadblocks :)

[ Voor 33% gewijzigd door Angeloonie op 18-11-2005 08:35 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 23:33:
Zal ongetwijveld aan mij liggen, maar hoe maak ik in hemelsnaam screenies?

Heb al ALT-Prtscr gedaan en vervolgens ALT/TAB naar Photoshop, maar ze willen niet pakken....
:?
Dat staat ook in de readme, ik zal het even quoten:
Take Screenshot F12
(Screenshots are saved to My Pictures in the My Documents directory)
Ja, als je Nitro op maximum zet, dan gaat de Nitro ongeveer een keer zo snel leeg, maar je trekt ook een keer zo snel op. Ik heb hem maar weer op gemiddeld gezet ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk je nou ook nog het verschil tussen 1024x768 + 4x/6x AA en 1600x1200 met geen AA?
De hoge resolutie is er toch alleen dat er midner kartels zijn en dat kun je toch ook bereiken met AA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:44:
Merk je nou ook nog het verschil tussen 1024x768 + 4x/6x AA en 1600x1200 met geen AA?
De hoge resolutie is er toch alleen dat er midner kartels zijn en dat kun je toch ook bereiken met AA?
Ja en nee

Op een hogere resolutie zit er ook meer ruimte in de interface, en is je beeld gewoon groter, er is dus meer omgeving te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbelpost :X

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:31:
Ik vind het raar dat je maar 1 laag vinyls kan hebben :( Dat zuigt echt zwaar... nu moet ik het doen met 2 streepjes over de lengte (motorkap, dak, achterbak) van m'n auto ;(

Overigens vind ik de "heat" wel vet gedaan, heb nu een x3 met 1 van m'n auto's, en er komen GTO politieauto's achter me aan, en eindelijk roadblocks :)
Vind je dat cool dan :?

Zelf spuit ik hem redelijk vaak over, juist zodat ik van de politie af ben :)
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 02:31:
gewoon velg selecteren, dit keer staat ie automagisch al op degrootst mogelijke maat.
Kijk maar rechtsonderin tijdens het selecteren van een velg ;)

Ook vind ik het "achterkamertje" wel lache als je unique upgrades heb gewonnen ! :)
Ik wil juist een kleinere velg ;)
Chester schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 01:20:
[...]

Pijltje langs gloss klikken om naar metallic of custom te gaan. Zelfde sticker nog een keer kiezen om kleur aan te passen. Velgmaat aanpassen ben ik niet tegengekomen.
Ik heb geen cursor, maar het bleek dus 9 en 0 te zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:07:
[...]

Vind je dat cool dan :?

Zelf spuit ik hem redelijk vaak over, juist zodat ik van de politie af ben :)
Ja tuurlijk is dat cool, daar gaat het om in dit spel, achtervolgingen.. Zonder politie is er niet echt veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan ik begrijpen, maar als ik gewoon een race wil doen, heb ik weinig zin in een hele horde politie-wagens.

Bij een bounty opdracht vind ik het maar al te cool :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
Na wat klooien ben ik erachter, NFSMW accepteert GEEN 2 controllers (Joystick + bijv. stuurtje), ik heb namelijk mijn joystick ontkoppelt en vervolgens ziet NFS mijn stuur wel.

Toch een bugje denk ik 8-), maar goet het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:23:
Dat kan ik begrijpen, maar als ik gewoon een race wil doen, heb ik weinig zin in een hele horde politie-wagens.

Bij een bounty opdracht vind ik het maar al te cool :9
Tijdens een race is het ook vet, extra spanning :9

Nog niet tegengekomen, maar ik hoop dat er ook roadblocks in races komen B)

Kan iemand mij uitleggen waarom ik nu op werk zit en niet thuis NFS:MW aan het doen ben? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lancelot46
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 09:01
Angeloonie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:28:
[...]

Kan iemand mij uitleggen waarom ik nu op werk zit en niet thuis NFS:MW aan het doen ben? :Y)
........vertel mij wat!!!! :X :X 8)7

Wat een verschrikkelijk gaaaaaaaaaaf spel! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ja leg mij dat ook uit, vanochtend eerde ropgestaan voor mijn werk om nog ff te gamen en nu zit ik hier op mn werk ongeduldig lekkere screens te bekijken van mensen die wel de hele dag kunnen gamen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:19:
[...]

ja leg mij dat ook uit, vanochtend eerde ropgestaan voor mijn werk om nog ff te gamen en nu zit ik hier op mn werk ongeduldig lekkere screens te bekijken van mensen die wel de hele dag kunnen gamen! 8)7
Ik zit op mijn stage, met mijn laptop. Ik kán het gewoon spelen, ware het niet dat iedereen op mijn beeld mee kan kijken. Gister ben ik de laatste 10 minuten even het kopierhok ingekropen :X
[...]

Daar zeg je het al, tijdens een race is het vet :) Als je dan met de race klaar bent, heb je nog de politie achter je aan :{

En met roadblocks, bedoel je dan een paar auto's die de weg versperren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:25:
[...]

Ik zit op mijn stage, met mijn laptop. Ik kán het gewoon spelen, ware het niet dat iedereen op mijn beeld mee kan kijken. Gister ben ik de laatste 10 minuten even het kopierhok ingekropen :X

[...]

Daar zeg je het al, tijdens een race is het vet :) Als je dan met de race klaar bent, heb je nog de politie achter je aan :{

En met roadblocks, bedoel je dan een paar auto's die de weg versperren?
Ja :Y)

Om jullie te verlekkeren:

http://img145.imageshack.us/img145/3353/eclipse13ay.jpg

:Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 18-11-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die had ik in de demo al :? Daar was het zelfs een speciaale opdracht ;)

Heb geduld, ik had ze rond blacklist #13.

/edit: Stop met het posten van screenshots :(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeloChill
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
hoe kom je in dit scherm??

heb al een uur lopen zoeken in de carshop, tuning shop en de garage, maar kan niets vinden(en ja ik heb alle lvl1 upgrades en 2 lvl 2 upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VeloChill schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:30:
[...]

hoe kom je in dit scherm??

heb al een uur lopen zoeken in de carshop, tuning shop en de garage, maar kan niets vinden(en ja ik heb alle lvl1 upgrades en 2 lvl 2 upgrades
Als je in de free roam zit gewoon op pauze drukken (esc), dan is het de 2e keus me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
In de trend van auto's posten, post ik die van mij ook maar even :)

Mijn huidige auto, de Audi TT (Moet nu Taz verslaan, al een keer gedaan, maar toen kon ik maar 1 zo'n geval uitkiezen, terwijl het er twee moesten zijn, dus maar even Alt F4 gedaan :))
Beetje jammer van de jpg compressie, maar anders werden de images zo'n 3 MB, en dat is een beetje te groot :)
Afbeeldingslocatie: http://fotorack.wickedminds.biz/ist/getimg.php?img=nfsmw008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fotorack.wickedminds.biz/ist/getimg.php?img=nfsmw009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fotorack.wickedminds.biz/ist/getimg.php?img=nfsmw014.jpg
Mijn vorige auto, de Golf GTI ;)
Afbeeldingslocatie: http://fotorack.wickedminds.biz/ist/getimg.php?img=nfsmw010.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fotorack.wickedminds.biz/ist/getimg.php?img=nfsmw011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fotorack.wickedminds.biz/ist/getimg.php?img=nfsmw012.jpg

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:28:
Die had ik in de demo al :? Daar was het zelfs een speciaale opdracht ;)

Heb geduld, ik had ze rond blacklist #13.

/edit: Stop met het posten van screenshots :(
Op wie reageer je nou? :Y)

Edit: snap ik hem als je roadblocks bedoelde? Ja die zaten in de demo :9

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 18-11-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:36:
[...]

Op wie reageer je nou? :Y)

Edit: snap ik hem als je roadblocks bedoelde? Ja die zaten in de demo :9
Roadblocks ja ;)

Qua politie was ik met mijn 2x en een haf gevulde ring bij de undercover politie beland. Verder had ik laatst in 1 keer rond de 40.000 bounty :o

Ik zit nu op 216.000 bounty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
Nou ik vind de game enigsins tegen vallen. Ik speel NFS al vanaf deel 2 (niet underground 2 maar gewoon echt NFS II ).

Maar ik mis in dit laatste deel nog heel veel:

-Maar 32 auto's. Waar zijn de ferrari's ? Waar is de Honda S2000 ? Die zat ook al niet meer in Underground 2. De Tiburon is ook pleite. Heel veel auto's uit underground zitten er niet meer in. Geen peugeot 206 meer geen grote suv's meer ? Of ik kijk vekeerd maar ik zie er maar 32. Politie heeft idd wel suv's.
-Geen neon meer
-Geen losse body parts ( alleen nog maar body kids ) Lekker saai dus :\
-Geen multi layer sikkers ( dacht zo iets te lezen ? )
-Nog steeds geen car dammage ( Waat maakt het verschil ? ik bedoel in NFS 4 kon het ? in 5 ook ? Waarom nu niet ? politie auto's gaan ook kapot en dat zijn ook bestaande auto's :? )
-Nog steeds hele lelijke trafic auto's ( die dingen zie je ook de hele tijd dus daar mag ook wel iets meer moeite voor gedaan worden )

Ik vind vast nog wel meer dingen die ik mis maar dit zijn er igg een paar. De game is heel mooi en leuk begrijp me niet verkeerd. Maar elke keer krijgt EA het voor elkaar het niet volledig te maken. Elke keer moeten er dingen ontbreken wat niet nodig is. Want zeg nou zelf waarom geen neon ? Waarom niet een Honda S2000 en nog wat andere auto's ? Jah het zal best wat tijd kosten om die te maken maar wat dan nog ?

Nja op naar de volgende versie maarik verwacht dat er dan ook nog wenzen blijven :)

[ Voor 4% gewijzigd door Astennu op 18-11-2005 11:13 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel blij dat er geen schademodel is. In Street Racing Syndicate kon je na elke race ongeveer 4000 dollar betalen om je auto te repareren :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Astennu schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:13:
Nou ik vind de game enigsins tegen vallen. Ik speel NFS al vanaf deel 2 (niet underground 2 maar gewoon echt NFS II ).

Maar ik mis in dit laatste deel nog heel veel:

-Maar 32 auto's. Waar zijn de ferrari's ? Waar is de Honda S2000 ? Die zat ook al niet meer in Underground 2. De Tiburon is ook pleite. Heel veel auto's uit underground zitten er niet meer in. Geen peugeot 206 meer geen grote suv's meer ? Of ik kijk vekeerd maar ik zie er maar 32. Politie heeft idd wel suv's.
-Geen neon meer
-Geen losse body parts ( alleen nog maar body kids ) Lekker saai dus :\
-Geen multi layer sikkers ( dacht zo iets te lezen ? )
-Nog steeds geen car dammage ( Waat maakt het verschil ? ik bedoel in NFS 4 kon het ? in 5 ook ? Waarom nu niet ? politie auto's gaan ook kapot en dat zijn ook bestaande auto's :? )
-Nog steeds hele lelijke trafic auto's ( die dingen zie je ook de hele tijd dus daar mag ook wel iets meer moeite voor gedaan worden )

Nja op naar de volgende versie maarik verwacht dat er dan ook nog wenzen blijven :)
-Maar? :P Ferrari tunen lijkt me niet zo leuk, honda s2000 mag ook weg blijven imo. Boeien dat er heel veel auto's uit underground 2 er niet inzitten. Dit is geen underground. Het zou alleen maar saaier zijn als ze steeds dezelfde auto's zouden gebruiken.
-Neon, hier ga ik niet eens woorden aan vuil maken :P
-Inderdaad jammer dat er geen losse body parts zijn
-Ook jammer dat er geen multi layer stikkers zijn idd, kon je er leuke dingen mee maken
-Car damage in een spel kost erg veel, fabriekanten vragen rete veel licentie kosten voor schademodellen omdat ze hun auto niet in kreukels willen zien. En EA betaalt ze niet om de doodeenvoudige reden dat dit een arcade spel is en geen sim.
-Als de traffic auto's ook even veel detail hadden dan zouden de meeste mensen hier het spel niet eens kunnen draaien :P

Een spellen maken moet nu eenmaal prioriteiten stellen. Bv dat de politie auto's wel kapot gaan, geeft een erg goed gevoel als je een politie auto ramt, en die dan 3 keer over de kop gaat en op het einde helemaal total loss is. En dat je eigen auto niet kapot gaat, tjah, ik zou het jammer vinden als mijn uber auto steeds na elke botsing er niet meer uitzag.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:17:
Ik ben wel blij dat er geen schademodel is. In Street Racing Syndicate kon je na elke race ongeveer 4000 dollar betalen om je auto te repareren :{
Dat was in NFS 4 ook. En ik vind dat gewoon nog steeds de beste NFS ooit.

1: Je had wel shade
2: Je had alle banen van NFS 4 en die van 3
3: Voor die tijd was het het mooiste race spel + meest realisties

Ze hadden hier gewoon ook alle auto's van Underground 1 en 2 in moeten stoppen. Niet auto's er uit halen en vervangen voor Exotic sport cards. Maar toevoegen.

En mischien als bonus optie een weg naar liberty city daar je daar nog wat rond kan rijden.

het zelfde voor de game modes. Ze maken nieuwe gooien de oude er uit. Dat is een beetje zonde vind ik. Ik wil gewoon graag een game zien die het complete pakket heeft. Dus ook underground street racing + high stakes racing + drag racing enz enz. En niet dingen er uit gaan gooien voor nieuwe. Beetje jammer..... Ik had er gewoon meer van verwacht.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik mis de Drift races ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Chester schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:23:
[...]

-Maar? :P Ferrari tunen lijkt me niet zo leuk, honda s2000 mag ook weg blijven imo. Boeien dat er heel veel auto's uit underground 2 er niet inzitten. Dit is geen underground. Het zou alleen maar saaier zijn als ze steeds dezelfde auto's zouden gebruiken.
-Neon, hier ga ik niet eens woorden aan vuil maken :P
-Inderdaad jammer dat er geen losse body parts zijn
-Ook jammer dat er geen multi layer stikkers zijn idd, kon je er leuke dingen mee maken
-Car damage in een spel kost erg veel, fabriekanten vragen rete veel licentie kosten voor schademodellen omdat ze hun auto niet in kreukels willen zien. En EA betaalt ze niet om de doodeenvoudige reden dat dit een arcade spel is en geen sim.
-Als de traffic auto's ook even veel detail hadden dan zouden de meeste mensen hier het spel niet eens kunnen draaien :P

Een spellen maken moet nu eenmaal prioriteiten stellen. Bv dat de politie auto's wel kapot gaan, geeft een erg goed gevoel als je een politie auto ramt, en die dan 3 keer over de kop gaat en op het einde helemaal total loss is. En dat je eigen auto niet kapot gaat, tjah, ik zou het jammer vinden als mijn uber auto steeds na elke botsing er niet meer uitzag.
Je gaat exotic sport cars ook niet tunnen. De mensen die NFS 6 geweldig vonden vonden underground niets om die rede. Dus stop die er gewoon in en dan niet tunenen of maar heel minimaal.
Ik zie wel graag alle auto's uit underground 2 terrug en ik denk dat er meer mensen zijn die op deze manier een auto die ze graag gebruikte niet meer hebben bv:

Nissan skyline
Honda Civic
Honda S2000

Waren toch best geliefde auto's. En over die details van het verkeer is ook bullshit. Want die kun je gewoon mee nemen in je beeld instellingen. Het kost alleen maar extra tijd em die models te maken.

Over dat shademodel. Die lui moeten gewoon niet zijken. In het echt worden hun auto's ook kapot gereden en daar krijg je van hun dan ook een boete voor. Ze maken het de game indutrie gewoon etra moeilijk om nog realistise games te laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over die lelijke traffic cars: BETER!!!

mijn 9800pro draait alles op high dus scheit aan die net wat lelijkere wagens, De graphics zijn nu super en dat red ik niet bij andere spellen die op dit moment uitkomen. Dus een compliment aan de grafische engine van NFS-MW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Jah idd En ook Drag races. En Street was ook wel leuk.

Veel mensen vinden het niet nodig dat dat er allemaal in zit. Maar echte NFS fans zouden dat echt warderen.

EA is gewoon een *** bedrijf geworden. Zie wat ze met BF2 hebben gedaan. Ook alle goede features uit BF 1 zijn er uit zoals multiplayer met bots. Dat gebruikte ik heel veel. BF2 had het gewoon niet. Ik denk dat gewoon dat die mensen te lui zijn om het er in te stoppen.. Je kon ook geen grote maps pakken in singel player mode. Singel player mode was in BF2 helemaal naar 0 geschopt. Hallo EA er zijn ook nog wel andere dingen dan online gamen !! zoals singel player en Lan.

Ik weet niet maar EA maakt de laatste tijd gewoon games die niet kompleet zijn dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:32:
over die lelijke traffic cars: BETER!!!

mijn 9800pro draait alles op high dus scheit aan die net wat lelijkere wagens, De graphics zijn nu super en dat red ik niet bij andere spellen die op dit moment uitkomen. Dus een compliment aan de grafische engine van NFS-MW!
Tja okeey maar ook weer hier. Waarom geen optie maken om het aan te zetten. Er zijn ook zat mensen met een X1800 of ene 7800 of zelf SLI. En die hebben zo iets van tja ik betaal veel geld voor me kaarten maar kan ze niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Astennu schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:29:
[...]
Ik zie wel graag alle auto's uit underground 2 terrug en ik denk dat er meer mensen zijn die op deze manier een auto die ze graag gebruikte niet meer hebben bv:

Nissan skyline
Honda Civic
Honda S2000

Over dat shademodel. Die lui moeten gewoon niet zijken. In het echt worden hun auto's ook kapot gereden en daar krijg je van hun dan ook een boete voor. Ze maken het de game indutrie gewoon etra moeilijk om nog realistise games te laten maken.
Ik mis ook de Civic en Skyline/350Z ;(

Overigens is het hele schade gebeuren dat het niet mag van de fabrikant onzin, want de politieauto's (Pontiac GTO o.a.) kunnen wel kapot, en de GTO die je zelf rijd niet. Dit is gewoon luiheid van de spelmaker. Licenties voor schade etc is verleden tijd, die heb je zo.
Astennu schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:32:
[...]

Jah idd En ook Drag races. En Street was ook wel leuk.

Veel mensen vinden het niet nodig dat dat er allemaal in zit. Maar echte NFS fans zouden dat echt warderen.
Drag races zitten er nog gewoon in hoor :X

Street.. wat was dat ook alweer? :/

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.