wat echt irritand is, sinds gister middag hele tijd op de xbox lopen spelen. Moet ik weer helemaal
overnieuw beginnen op de pc
overnieuw beginnen op de pc
Black edition?sharkzor schreef op donderdag 17 november 2005 @ 01:07:
hoe zit t nou met die black edition? ik hoor allemaal vage geluiden dat hij niet in nl komt ofzo...
in de piraten versie kon ik nog niet zien wat voor editie t is.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 01:39 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Occy74 op 17-11-2005 03:38 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 09:19 ]
Net of jij je daar echt druk om maaktVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:18:
Hij's zelfs te downloaden op te standaard sites zelf.. Zo lopen ze toch meer verkopen mis..
[ Voor 11% gewijzigd door Silent Thunder op 17-11-2005 09:25 ]
[ Voor 69% gewijzigd door wilmocs op 17-11-2005 09:32 ]
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 10:11 ]
Nee, er zit een verhaal in. De meeste hebben geen verhaalwilmocs schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:31:
dalijk ook maar even uitproberen
volgens mij is deze versie een verbetering ten opzichte van vorige underground releases, alleen het ECHTE old school NFS gevoel terug krijgen???
Wat had je dan zoal meer verwacht?W00fer schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:09:
Het raced idd lekker weg maar ook niet meer dan dat.
StaticZ hoe snel is jou HDD en memory ?
Verwijderd
Die laatste challenge is gelijk al te spelen (69), al issie wel vrij moeilijk. 1 foutje en ze zetten je vast (die SUV's, no way dat je er tussendoor komt). Ben net over een spikestrip heen gereden, en vergeet het dan ook maarFnF schreef op donderdag 17 november 2005 @ 08:41:
[afbeelding]
Inmiddels 10 van de 69 Challenges completed. De laatste challenge is de Black Edition Challenge, maar dat duurt nog heel lang voordat ik daar aan toe ben
Verwijderd
Ik vind dat juist een domme zet van EA, het is een tuning/straatrace game, en dan zitten er 2 belanrijke wagens gewoon niet in, de 350Z en vooral de Nissan Skyline! (wat ook nog eens mijn favo auto is, maar gelukkig zit er een Eclipse en Lamborghini inschumi2004 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 01:04:
waar ik helemaal blij om ben is dat er iig GEEN 350Z in voor komt waar je bv dood gegooid mee wordt in gt4!!!
kan nog wel ff doorgaan maar dit is mijn eerste indruk na een paar dagen spelen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
helemaal juist, je kan met je keyboard niet doseren! Dus die viper slipt als een gekVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:32:
Ik speel de demo met mijn keyboard, maar als ik uit een benarde positie wegrij, of na een reverse 180, ga ik als een gek driften en spinnen.
Komt dit doordat je met je keyboard niet gedoseerd gas kan geven? Als dat inderdaad zo is, ga ik gelijk even wat pedaaltjes halen
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
Dankje! Ik ga het dan eerst proberen met een PS2 controller (en USB converter), kijken of het al beter lukt.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:38:
[...]
helemaal juist, je kan met je keyboard niet doseren! Dus die viper slipt als een gek
Verwijderd
Dat vind ik ook maar een beetje matig van EA. Skyline en 350Z zijn een MUST in een tuning game.Angeloonie schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:34:
[...]
Ik vind dat juist een domme zet van EA, het is een tuning/straatrace game, en dan zitten er 2 belanrijke wagens gewoon niet in, de 350Z en vooral de Nissan Skyline! (wat ook nog eens mijn favo auto is, maar gelukkig zit er een Eclipse en Lamborghini in
Die 2 auto's mogen niet ontbreken in een straatrace game vind ik...
kaasz | specs | i kick ass for the lord
Inderdaad, dat zou wel erg tof zijnPringleMaster schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:54:
[...]
Dat vind ik ook maar een beetje matig van EA. Skyline en 350Z zijn een MUST in een tuning game.
Ik ben benieuwd hoe trouwens het tunen gaat met die SLR, GT40 enz. zijn zeker gewoon dezelfde upgrades die je kan doen als bij een Punto bv. ?
Het spel zou imho nog veel cooler zijn als je iedere auto zijn eigen onderdelen moet geven. Ik bedoel, een motor van een Punto heeft andere onderdelen nodig dan een SLR motor. Hoop dat ze dit in de toekomst nog gaan doen. (Zelfde auto's enz. maar dan een mixje van de NFS gamengine en het concept van Street Legal). Dus echt zelf aan je motor moeten sleutelen (uit elkaar halen, weer in elkaar zetten en testen maar).
Verwijderd
Begin er niet over, dat stuurtje heb ik toen laten liggenVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:48:
Ik speel gewoon met Stuurtje en gaspendale ..
die had ik toen gekocht was toen bij de Aldi.. (supermarkt) sown Medion Ding 4 in 1 Wheel
Die werkt perfectoo.. ik kan op me stuurtje verschillende modus instellen zodat als ik bijv mode Rood doe.. en ik een flauwe bocht wil maken .. dat ik ook maar een klein beetje aan me stuur hoef te trekken.. terwijl als ik Mode Groen doe.. hij gelijk reageert als ik maar ff naar links of naar rechts stuurt.. dus je kan hem zeg maar aanpassen aan het soort spel wat je speelt.. Rally,F1,Street enzo..
en dat voor maar 35,euro.. Stuur,Gaspendalen,Schakelpook En een handrem.. jah nu zullen de meeste wel denken blabla is troep.. maar helaas dat is het niet.. hij werkt erg goed heeft ook nog Vibrationn.!! jahaa!het was toen d'r tijd ook stormloop bij de aldi
![]()
Maja ik speel het spel niet zo om te winnen ofso.. gewoon de feeling alsof je echt rijd in je vette bak.
en als je maar lang genoeg speelt met stuurtje race je toch iedereen eruit. maar dan heb ik teminste het gevoel dat ik er iets voor moet doen om een scherpe bocht goed te kunnen nemen , Gas los ,Tik op je rem, Terug schakelen Gas.. met gamepad ofso.. is dat 1sec werk en hop je rijd perfect een bocht in en uit.
Verwijderd
Uitgebouwde MurcielagoAngeloonie schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:00:
[...]
Overigens vind ik het wel leuk, maar ook raar dat er Exotics in zitten, dat vind ik dus echt geen tuning auto's (ooit wel eens straatraces met een SLR of Gallardo/Murcielago gezien?)
Verwijderd
+ Lege zakken chips, lege bier flesjes ,glazen , bordjes..Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:04:
[...]
Begin er niet over, dat stuurtje heb ik toen laten liggen
Verder heb ik krap plek voor een stuurtje (bureau van 1,40 bij 80, 19" CRT, bigtower en liggende 19" versterker) én een handrem én een schakelpook.
Verwijderd
Het ziet er wel leuk uit, maar het is niet echt boeiend qua performance, een stock skyline tunen is veel meer dan een lamboVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:12:
[...]
Uitgebouwde Murcielago
Uhm Ja!..en het ziet er onzettend geil uit.....en daarentegen Waarom niet?? als ik het geld had ging ik wel straatracen met een Lambo hoor
Ik vraag me idd af wat voor "vern**kte" SLR's en Lambo's we krijgen te zien (sprays en decals, bodykits enz.) als iedereen hier een beetje verder het spel in komt, en dan heb ik het over het uiterlijk.Angeloonie schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:00:
[...]
Overigens vind ik het wel leuk, maar ook raar dat er Exotics in zitten, dat vind ik dus echt geen tuning auto's (ooit wel eens straatraces met een SLR of Gallardo/Murcielago gezien?)
Ik wil m'n Skyline terug
kaasz | specs | i kick ass for the lord
Verwijderd
Dat is dus de FIA GT lambo! Wel races maar geen straatraces!Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:12:
[...]
Uitgebouwde Murcielago
Uhm Ja!..en het ziet er onzettend geil uit.....en daarentegen Waarom niet?? als ik het geld had ging ik wel straatracen met een Lambo hoor
Verwijderd
Ohh... naja Google'tje liet het me zien.. en ik vond hem wel sexyVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:20:
[...]
Dat is dus de FIA GT lambo! Wel races maar geen straatraces!
Verwijderd
ja en dan... hij komt pas over een week uit hoorXrenity schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:22:
Aston Martin![]()
Kan niet wachtenZit nog tot 4 uur op school though
Verwijderd
ja idd hij word er zeker niet minder mooi van! Denk wel dat de getunede versie er zo ongeveer gaat uitzien!Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:22:
[...]
Ohh... naja Google'tje liet het me zien.. en ik vond hem wel sexy
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Misschien heb je hier wat aan:Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:45:
Ik heb nu ook de full version.. maar deze loopt net als bij de demo vast tijdens de installatie.
Hij zegt dat ik geen direct x9c op me pc heb.
Terwijl ik zelfs de setup die op de cd staat heb uitgevoerd!!
Yep rondrijden is hetzelfde, met als enige verschil dat je nu de cops achter je aan kunt krijgencryonic90 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:20:
Ik geloof dat ik plaatjes heb gezien waarop het eruit zag dat dat rondrijden weer hetzelfde is, dus weer lekker rondscheuren zonder te racen![]()
Antwoord:TheMystery schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:26:
kun je dit spel ook op een of andere manier op 16:9 instellen (PC) want kan dit nergens vinden
Wannapuf schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:35:
Jazeker. Zie dit topic : http://www.widescreengami...orum/viewtopic.php?t=1988
Ik draai hem op 1680x1050. Heerlijk!!!
Dit heb ik ook, zelfs met m'n Logitech Rumblepad 2 waarmee ik speel, wat ik meestal doe is toch gewoon vol gas, dan snel naar de 2e versnelling en dan weer terug naar 1.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:32:
Ik speel de demo met mijn keyboard, maar als ik uit een benarde positie wegrij, of na een reverse 180, ga ik als een gek driften en spinnen.
FnF schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:05:
Ik maar even vertellen hoe je het naar Nederlands veranderd:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted Demo\
Verander daar Language naar Dutch, en Locale naar NL
En dan:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted Demo\1.0
Verander daar LanguageName naar Dutch, en Language naar 1, en DisplayName naar Need for Speed™ Most Wanted PC Demo.
Sorry voor lange post, maar hopelijk hebben jullie hier wat aanFnF schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:03:
In HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted Demo kan je onder andere ook Motion Blur uitzetten, mochten mensen dat vervelend vinden rijden
[ Voor 75% gewijzigd door TheMystery op 17-11-2005 15:02 ]
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Anyway heb de CD versie gisteren al gezien maar ik wacht op de Black Edition DVDBlack Edition contains:
2 classical musclecars - Black List Riders ['67 Camaro ja BMW M3 GTR], 8 special tuning cars - [Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL65 AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S, and Corvette C6.R.]
tuning car races, 3 special tracks, 1 exclusive drive, unique vinyls) in 4 CD's, DVD plate that contains interviews with creators and 10 years nfs history material ETC ETC
Uitgebreide specs:The collector’s edition titled, Need for Speed Most Wanted Black Edition, will feature exclusive cars, races and specially-tuned rides, as well as a bonus DVD with behind the scenes footage of model/actress, Josie Maran, concept art, exclusive videos and much more. Need for Speed Most Wanted Black Edition will be available for the PS2, Xbox and PC
Ook leuk;CPU: 1.4 GHz or faster
RAM: 256 MB or more
Disc Drive: 8x or faster CD/DVD drive
Hard Drive: 3 GB or more free space
Video: DirectX 9.0c compatible
Sound: DirectX 9.0c compatible
Input: Keyboard, mouse, or USB Steering Wheel/Gamepad
Video card with 32 MB or more memory and one of these chipsets is required: ATI Radeon 7500 or greater; ATI Radeon Xpress 200; NVIDIA GeForce2 MX/GTS or greater; Intel 950/i915g; S3 GammaChrome S18 Pro
Multiplayer requires 1 set of discs per PC and a broadband (Cable, DSL, or faster) connection.
Internet or LAN (2-4 players)
http://www.nfs-planet.de/...w/screens/mobile/0006.jpgThe mobile version of NFSMW will be published in December and feature 8 playable cars and 5 blacklist drivers as enemies. There will be a free roaming city with the districts Downtown and Coastal and 42 challenges (races). The mobile game will have two game modes: "Career" and "Quick Race" which will have 6 race modes: Circuit, Tollbooth, Knockout, Outrun, Speed and Challenge. Additionally it will have saved points (blacklist), rechargeable nitro, performance and visual tuning, a real 3D graphic and realistic driving physics
[ Voor 66% gewijzigd door TommyGun op 17-11-2005 15:03 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ben gewoon begonnen met CD.. Save kan je straks toch gewoon weer openen als je BE installeertTommyGun schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:48:
Voor wie t nog niet wist;
[...]
Anyway heb de CD versie gisteren al gezien maar ik wacht op de Black Edition DVD
[ Voor 17% gewijzigd door R-B op 17-11-2005 15:18 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik heb dit probleem ook gehad. Na wat zoekwerk is het met uiteindelijk gelukt. Ik heb een andere oplossing gevonden dan dat MaTr1X heeft aangeboden. Download het volgende progseltje om DirectX te deinstalleren. Vervolgens moet je de installatie starten. Nadat je de pc opnieuw hebt opgestart zou het moeten werken.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:45:
Ik heb nu ook de full version.. maar deze loopt net als bij de demo vast tijdens de installatie.
Hij zegt dat ik geen direct x9c op me pc heb.
Terwijl ik zelfs de setup die op de cd staat heb uitgevoerd!!
Bij de demo kon ik er omheen door die compressed files uit te pakken.
Maar dat werkt hier niet, omdat hij nog niet "snapt" dat hij geinstalleerd is.
Iemand een idee?
Ik krijg namelijk tijdens de setup wel gewoon netjes een licence agreement van directx maar daarna geeft ie aan dat niet de nieuwste versie op me pc staat!
En dan kan je alleen maar ok klikken om af te sluiten.
- B.L.A.A.T. -
http://www.thequotechallenge.com/Angeloonie schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:00:
[...]
(ooit wel eens straatraces met een SLR of Gallardo/Murcielago gezien?)
Verwijderd
PSN: Leech1984
Dit kan zeker in de SP, en ik zal het direct ook wel even gaan toevoegenMaTr1x schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:45:
Kan dit in de TS, ik heb het zelf nog niet getest maar denk dat als je Demo weghaalt dat het zeker ook wel zal werken voor het spel zelf:
[...]
[...]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dit had ik de hele tijd met de BMW M3 de eerste races, nu gelukkig niet meer met mijn getunede golfje. Ik heb trouwens met mijn golfje al 276km/h gereden met de goedkoopste Engine tuningkit.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:52:
Ik kreeg in het spel een info pop-up met een bedankje dat ik ook NFSU2 had uitgespeeld ,en kreeg daarom wat extra geld (10k dacht ik, klikte iets te snel door aangezien ik wou racen). Was ook geen probleem om ze naast elkaar geinstalleerd te hebben.
Ik heb echter een 'bug' ontdekt. Als ik met een willekeurige auto over een schans/heuvel jump, dan verdwijnt bij de landing mijn interieur. Meer mensen hier al last van gehad?
[afbeelding]
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 16:49 ]
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
[ Voor 87% gewijzigd door Silent Thunder op 17-11-2005 16:58 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 17-11-2005 17:16 ]
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
VET, VET en nog een VET
Nee, NFSMW is Daylight, geen Night dit keer (Gelukkig, we hebben nu wel weer genoeg Night gezien)NLuna schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:15:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel leuk spel moet ik zeggen... Zag iemand al met een Murcielago rijden.. cheats?
Ik ben nu met nummer 12 bezig van de Blacklist. Weet iemand trouwens of je een keertje ook weer s'nachts kan rijden, en ook ergens in een mooi Tropisch landschapdacht dat ik zo iets had gezien ergens.
[rml]TommyGun in "[ Multi-platform] Need for Speed: Most Wa..."[/rml]Silent Thunder schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:44:
Ik dacht dat de black edition alleen maar een bonus-uitbreiding was? (meer auto's/tracks enzo)
Misschien kan iemand dit bevestigen? Ik vind het anders een beetje onlogisch om het spel voor de PC (inhoudelijk) in meerdere vormen aan te bieden
Of is het zo dat ze inhoudelijk niet verschillen? Dus dat black edition gewoon een DVD-versie is; en die andere de (4) Cd-versie.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Oke, de 2 versies zijn dan dus duidelijk verschillend.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 17:31 ]
Verwijderd
Stand alone die wat extra's heeft, zie topicstart (dacht dat het daar in stond.. zo uit mn bloote hoofd)Silent Thunder schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:23:
[...]
Oke, de 2 versies zijn dan dus duidelijk verschillend.
Maar is de black edition dan nou simpelweg een bonus-uitbreiding die je bovenop je gewone NFS kan installeren?
Of is het een stand alone die gewoon meer bevat dan de gewone NFS.
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Chester op 17-11-2005 17:42 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
ja, dat heb ik net ook gedaan, werkt nog steeds nietErkandude schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:44:
Nou kon hem net als de demo niet installeren vanwege directX melding. Terwijl de nieuwste van de CD erop staat. Ben hem nu handmatig aan het installeren.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Start de installer (AutoRun.exe) op met windows2000 compatibiliteit, dan zul je de directx melding niet meer krijgen.Erkandude schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:44:
Nou kon hem net als de demo niet installeren vanwege directX melding. Terwijl de nieuwste van de CD erop staat. Ben hem nu handmatig aan het installeren.
[ Voor 31% gewijzigd door M-ThijZ op 17-11-2005 18:10 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Crash op 17-11-2005 19:10 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
[ Voor 67% gewijzigd door Crash op 17-11-2005 19:10 ]
Vinkje betekend dat je dat nu hebt. En uitroepteken krijgt een items als ie voor het eerst beschikbaar is en blijft daar tot als je em een keer bekeken hebt.fsfikke schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:18:
Wat betekent dat vinkje en dat uitroepteken?
En bij de velgen staan er twee pijltjes naast 20", iemand enig idee hoe je die in beweging kan krijgen? Die pijltjes heb je ook bij de race statestieken waar je verschillende users kan selectern.
[ Voor 8% gewijzigd door Chester op 17-11-2005 18:22 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Lijkt me nou net niet het topic om dit soort berichten te posten, maar goed, wie ben ik.
Verwijderd
Dat is vreemd want ik kon na de tweede al upgradenAngeloonie schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:10:
Ik heb nu de 3e gast verslagen (met z'n supra) en ik kan nog steeds niets upgraden aan m'n motor
[afbeelding]
Dat is alles wat ik zie
ik zit nu op de 125,000 oid, hoeveel heb jij dan?Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:46:
[...]
Dat is vreemd want ik kon na de tweede al upgradenmisschien je bounty omhoog werken?
Kan jij je GTI tunen? ik kan namelijk die hele bak niet tunenVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:52:
Ik kreeg in het spel een info pop-up met een bedankje dat ik ook NFSU2 had uitgespeeld ,en kreeg daarom wat extra geld (10k dacht ik, klikte iets te snel door aangezien ik wou racen). Was ook geen probleem om ze naast elkaar geinstalleerd te hebben.
Ik heb echter een 'bug' ontdekt. Als ik met een willekeurige auto over een schans/heuvel jump, dan verdwijnt bij de landing mijn interieur. Meer mensen hier al last van gehad?
[afbeelding]
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
niet liegen. Er staat clio v6.
If it aint broke, fix it till it is!
Ik heb hem ook, en hij werkt gewoon goed?Ramasha schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:10:
Ik heb hier een Logitech Wingman Formula Force GP
[knip]
[ Voor 39% gewijzigd door Crash op 17-11-2005 21:53 ]
Wow waarom ziet het er bij jou zo belachelijk mooi uit?Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:26:
Dit is m'n ride, de Grande Punto. Clean met een body-kit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq