[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.553 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar als je zoveel geld besteed draai je ook niet op de resolutie die ik draai =1024! Dan heb je ook minimaal een 20" monitor en wil je minimaal 80 FPS! Kijk ik vind 40-50 fps genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie snappen het blijkbaar nog steeds niet.... dit spel is géén riceboy tuning gebeuren!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:33:
[...]

Tja okeey maar ook weer hier. Waarom geen optie maken om het aan te zetten. Er zijn ook zat mensen met een X1800 of ene 7800 of zelf SLI. En die hebben zo iets van tja ik betaal veel geld voor me kaarten maar kan ze niet gebruiken.
Denk wel dat meer mensen een 9800 kaartje hebben dna een x1800 of een SLI opstelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Astennu schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:32:
[...]

Jah idd En ook Drag races. En Street was ook wel leuk.

Veel mensen vinden het niet nodig dat dat er allemaal in zit. Maar echte NFS fans zouden dat echt warderen..
Um.

NFSU fans ja... in andere NFS'en zat dat toch al nooit.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enne drag zit er bij mij dus wel in hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:05:
enne drag zit er bij mij dus wel in hoor!!!
Dag spuit 11 :w :>
Angeloonie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:35:
Drag races zitten er nog gewoon in hoor :X

Street.. wat was dat ook alweer? :/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:55:
[...]

Um.

precies, de écht nfs fans zitten niet te wachten op getunede honda civics.
Die willen exotische auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:08:
[...]

Wat is dat nou voor onzin?

De hele gedachte achter de NFS reeks is snelheid, en die getunede auto's zijn toch ook snel, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Maar drift was uberleip, kon je tenminste je velgen eens langzaam zien draaien als je een bocht van 80 graden maakte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
[...]

Precies kijk maar naar nfs 1 tot en met 4. 5 was een samenwerking met porsche, 6 wat hot pursuit 2 ook weer met exotische auto's. 7 en 8 underground, en 9 weer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ze mixen alles een beetje.

1 tot en met 4 e n6 was met exotise auto's.

5 idd alleen porche.

En 7+8 was met import tunners.

9 is meer een mix. maar wat ik dan zonde vind is dat ze dan niet alle exotise auto's gebruiken. en niet wat meer import tunners er in doen.

ik mis ook de Opel Corsa ( Astra was ook wel leuk geweest )
De Ford Focus is er ook niet meer bij.

Jammer jammer. Ze kunnen het echt wel maken dat weet ik zeker maar ze willen die tijd er gewoon niet in steken. Dat zie je de laatste tijd bij alle EA games. Niets is meer volledig.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Overigens snap ik niet wat sommige auto's in dit spel doen, wie gaat er nou in een Fiat Punto of Renault Clio rijden, dan neem je jezelf toch niet serieus? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Angeloonie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:29:
Overigens snap ik niet wat sommige auto's in dit spel doen, wie gaat er nou in een Fiat Punto of Renault Clio rijden, dan neem je jezelf toch niet serieus? :X
Clio V6 dude... ooit wel eens in het echt zien wegrijden? Dat ding is retesnel! Over die Punto tast ik ook in het duister, maar die Clio vind ik echt goed gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Willybubba schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:55:
[...]

Um.

Inderdaad, ik ben allang blij dat ze weer terug zijn gegaan naar de 'oude' NFS, ik vond het hele Underground gedoe maar niks...
Astennu schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:28:
Ze mixen alles een beetje.

1 tot en met 4 e n6 was met exotise auto's.

5 idd alleen porche.

En 7+8 was met import tunners.

9 is meer een mix. maar wat ik dan zonde vind is dat ze dan niet alle exotise auto's gebruiken. en niet wat meer import tunners er in doen.

ik mis ook de Opel Corsa ( Astra was ook wel leuk geweest )
De Ford Focus is er ook niet meer bij.

Jammer jammer. Ze kunnen het echt wel maken dat weet ik zeker maar ze willen die tijd er gewoon niet in steken. Dat zie je de laatste tijd bij alle EA games. Niets is meer volledig.
Ach, die auto's mis je toch niet, er is immers genoeg keuze in auto's, er het is maar wat je er zelf van maakt ;)
Goedkoop om mee te beginnen, vandaar dat je later duurdere en betere auto's kan kopen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Martinator schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:32:
[...]

Clio V6 dude... ooit wel eens in het echt zien wegrijden? Dat ding is retesnel! Over die Punto tast ik ook in het duister, maar die Clio vind ik echt goed gevonden :)
Ja, maar dat ding is... gewoon mini en echt niet indrukwekkend :X
FnF schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:33:
[...]

Goedkoop om mee te beginnen, vandaar dat je later duurdere en betere auto's kan kopen :)
Als je meteen de Lexus IS300 neemt zit je voorlopig wel goed, die gaat veel langer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Angeloonie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:38:
[...]

[...]

Als je meteen de Lexus IS300 neemt zit je voorlopig wel goed, die gaat veel langer mee :)
Hmmm ik heb die van #14 juist net verkocht. Volgens mij is de Golf ook nog aardig te upgraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
Angeloonie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:38:
[...]
[...]
Al eens volledig getuned mee geraced? Dikke bodykit er op gegooit? Kan je nog best een bruut ding van maken hoor :)
Ik had gekozen voor de Golf GTI... grote vergissing. Amper geld over om de boel een beetje te tunen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind mijn punto wel lachen :)

Ik heb alles op race getuned, en ik heb ongeveer 50.000 cash. Als mijn auto te sloom word, ruil ik hem wel in voor een supra of clio, kan ik die lekker gaan tunen :Y)

Iemand nog een menu gezien waar je:
a) Automatisch alle engine-upgrades gelijktijdig kan kopen aan de hand van je budget
b) Je automatisch al je engine-upgrades kan zien.

Ik word er een beetje moe van om telkens 1 voor 1 de hele lijst door te moeten gaan om te zien wat ik nu weer geunlocked heb, en of ik nog wat moet kopen. Met de menu-transitions duurt dat laaaaaaang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

gwystyl schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:40:
[...]

Hmmm ik heb die van #14 juist net verkocht. Volgens mij is de Golf ook nog aardig te upgraden...
Mwah, vind de IS300 sneller :) Zeker met de 1e performance upgrade.

Overigens heb ik alle gewonnen auto's verkocht, heb alleen m'n Eclipse nog O+

Dat ding is echt geil :9
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:42:
Ik vind mijn punto wel lachen :)

Ik heb alles op race getuned, en ik heb ongeveer 50.000 cash. Als mijn auto te sloom word, ruil ik hem wel in voor een supra of clio, kan ik die lekker gaan tunen :Y)

Iemand nog een menu gezien waar je:
a) Automatisch alle engine-upgrades gelijktijdig kan kopen aan de hand van je budget
b) Je automatisch al je engine-upgrades kan zien.

Ik word er een beetje moe van om telkens 1 voor 1 de hele lijst door te moeten gaan om te zien wat ik nu weer geunlocked heb, en of ik nog wat moet kopen. Met de menu-transitions duurt dat laaaaaaang.
a) Dat kan alleen in de Customize Car (of My Cars) oid, dan staat er een apart knopje voor :)

Iemand overigens interesse in wallpapers van de in-game auto's? Ik kan vanmiddag wel wat leuks knutselen :*) U roept maar!

[ Voor 47% gewijzigd door Angeloonie op 18-11-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
FnF schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:33:
[...]

Inderdaad, ik ben allang blij dat ze weer terug zijn gegaan naar de 'oude' NFS, ik vond het hele Underground gedoe maar niks...

[...]

Ach, die auto's mis je toch niet, er is immers genoeg keuze in auto's, er het is maar wat je er zelf van maakt ;)

[...]

Dat jij dat undergound niets vind kan maar heel veel andere vonden het geweldig. Dus als ze het dan mixen kunnen ze het wel beter doen dan dit. En ik mis die auto's wel en ik denk dat ik niet de enige ben.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auto's gewonnen? Is dat bij die markers, waar je er 2 kan kiezen?

Zelf ga ik altijd voor een engine-upgrade en een secret marker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
[...]

Ach ik weet niet. Exotische auto's zijn natuurlijk wel mooi om mee te racen en vooral tegen de politie in een mooie omgeving. Bijvoorbeeld de Italdesign Cala uit NFS 2.

Maar voor de afwisseling is ook leuk om met een getunede standaard auto tegen de 300 te rijden.

Nog mooier is om ze tegen elkaar te laten racen. :9

Nu ze in de Black Edition een oude Camaro erin gedaan hebben, is al helemaal fantastisch. 8)

NFS is gewoon racen met mooie auto's over de normale weg en dan is alleen de vraag wat vind je een mooie auto. ;)
Alleen hoe de uitwerking zoals van de eerste delen vind ik mooier dan de laatste delen, dan bedoel ik de achtergrond informatie en extra foto's van de auto's.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:43:

Ik kies altijd de secret markers totdat ik de auto van de ander heb, die kun je altijd nog voor een beste som geld verkopen, kan ik zelf kiezen wat ik upgrade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 12-09 19:57
even een technisch vraagje. ik hoop dat iemand hier antwoordkan geven.
ik heb het volgende systeem:

amd athlon 64 3000+
msi k8n neo2 platinum 54g
512 mb ram in dual chanel opstelling.
ati radeon 9800 pro

ik draai het spel alles op high, behalve de reflecties update die staat ongever halverwege, en de car damage staat uit (want dat vidn ik er niet uitzien) op een res van 1024x768

ik draaaide dus op 30 fps ongeveer en toen heb ik 2xaa aangezet en draai ik dus nog steeds rond de dertig. kan iemand mij uitleggen of vertellenof ze soortgelijke prestaties hebben met een soortgelijk systeem of is er iets mis.
ik hoor namelijk meerdere kreten en geruchten dat het niet op elk systeem even soepeltjes gaat, had toch gedacht dat ik er wat meer frames zou uit persen, en ik vind het sowieso raar dat de aa geen impact heeft op mn framerates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:43:

Je kan hun auto winnen bij 1 van de 3 vraagtekens.

Ik doe altijd dat, heb gister 2x in een keer hun auto gehad, en 2x na de 2e poging :)

Jammer dat je de unique upgrades niet van je auto af kan halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga ik dat ook maar doen ja!

Vanavond maar even tegen Izzy racen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gt4.... :X

Daar heb je pas keuze...als ze dat nou is gewoon simpelweg jatten..tsja beter goed gejat dan slecht bedacht (zoals nu dus).

Grafisch wel een hoogstandje en auto's rijden lekker...alleen gamepad wel aan te raden..dat instant gas geven van tobo is niet echt denderend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:51:
Gt4.... :X

Daar heb je pas keuze...als ze dat nou is gewoon simpelweg jatten..tsja beter goed gejat dan slecht bedacht (zoals nu dus).

Grafisch wel een hoogstandje en auto's rijden lekker...alleen gamepad wel aan te raden..dat instant gas geven van tobo is niet echt denderend :)
Dat is gewoon niet leuk meer, zo veel auto's dat je door de (auto's?) bomen het (asfalt?) bos niet meer ziet.. Persoonlijk houd het overzicht bij mij op bij 50-75 auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
Angeloonie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:52:
[...]

Dat is gewoon niet leuk meer, zo veel auto's dat je door de (auto's?) bomen het (asfalt?) bos niet meer ziet.. Persoonlijk houd het overzicht bij mij op bij 50-75 auto's
^^ eensch is
Vind het beperktere aantal juist leuk, straks win je weer een race heb je weer 15-20 auto's geunlocked, zie je weer een mooie staan, koop je die, tune je tot lvl 2, geld op, win een race, zie je weer een mooie auto, enzovoorts. Ik vind het systeem zoals het nu is precies goed, niet teveel en zeker niet te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:42:
[...]

Iemand overigens interesse in wallpapers van de in-game auto's? Ik kan vanmiddag wel wat leuks knutselen :*) U roept maar!
Ja allemaal graag, dat zou vet zijn voor de StartPost!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou 32 is wel beroerd weinig....wat je zegt 50-75 is idd goed genoeg...Gt4 is to much mischien maar wel veel uitgebreider kwa enginge tuning en daar zitten ook die exclusieve racers tussen maar dan echt racers (Le mans auto's e.d.).

Al met al heeft EA het WEER niet voor elkaar...luisteren ze wel naar de community, ik denk als ze daar meer gehoord aangeven dat dan de kwaliteit van spellen veel beter zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:57:
[...]

Ja allemaal graag, dat zou vet zijn voor de StartPost!!
:|

Ehm, ik ga m'n best doen met de auto's die ik tot nu toe geunlocked heb :Y)

Standaard of (naar mijn smaak) getuned? Met of zonder vinyls? (zonder is mooier denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Astennu schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:43:
[...]

Dat jij dat undergound niets vind kan maar heel veel andere vonden het geweldig. Dus als ze het dan mixen kunnen ze het wel beter doen dan dit. En ik mis die auto's wel en ik denk dat ik niet de enige ben.
Ik weet bijna wel zeker dat er meer mensen waren die het minder vonden dat de 'oude' NFS reeks...

//EDIT:
En wat betreft de wallpapers, die wil ik best wel adden, maar dan moet het op een site komen te staan, want het is geen doen om die allemaal aan de SP toe te voegen (I.v.m. mensen die nog met een modem GoT bezoeken).

[ Voor 23% gewijzigd door Phyxion op 18-11-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:58:
Nou 32 is wel beroerd weinig....wat je zegt 50-75 is idd goed genoeg...Gt4 is to much mischien maar wel veel uitgebreider kwa enginge tuning en daar zitten ook die exclusieve racers tussen maar dan echt racers (Le mans auto's e.d.).

Al met al heeft EA het WEER niet voor elkaar...luisteren ze wel naar de community, ik denk als ze daar meer gehoord aangeven dat dan de kwaliteit van spellen veel beter zullen zijn.
Idd ik had begrepen dat er 100 auto's zin zouden zitten dus ik was teleurgesteld. Ook jammer dat er geen SUV's in zitten Want ik had me mooi zityten bedenken om er een te tunnen en de politie een ram te geven. 50-75 zou veel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
FnF schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:00:
[...]

Ik weet bijna wel zeker dat er meer mensen waren die het minder vonden dat de 'oude' NFS reeks...
Niet vergeten dat NFSU voor veel mensen het eerste NFS-spel was wat ze speelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Laatst online: 08-11-2023
dangerpaki schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:46:
even een technisch vraagje. ik hoop dat iemand hier antwoordkan geven.
ik heb het volgende systeem:

amd athlon 64 3000+
msi k8n neo2 platinum 54g
512 mb ram in dual chanel opstelling.
ati radeon 9800 pro

ik draai het spel alles op high, behalve de reflecties update die staat ongever halverwege, en de car damage staat uit (want dat vidn ik er niet uitzien) op een res van 1024x768

ik draaaide dus op 30 fps ongeveer en toen heb ik 2xaa aangezet en draai ik dus nog steeds rond de dertig. kan iemand mij uitleggen of vertellenof ze soortgelijke prestaties hebben met een soortgelijk systeem of is er iets mis.
ik hoor namelijk meerdere kreten en geruchten dat het niet op elk systeem even soepeltjes gaat, had toch gedacht dat ik er wat meer frames zou uit persen, en ik vind het sowieso raar dat de aa geen impact heeft op mn framerates.
tja, ik zit met een amd64 3200+, geforce 6800gt, 2 gig ram, en het spel loopt echt niet soepel, niet op 1280X1024, niet op 1024X768. details laag of hoog, maakt allemaal niks uit.

virusscanner en alle backgroundapps staan uit, en ik heb verder eigenijk nooit probs.
(fear, quake4, cod2 draaien perfect op high settings). nfsu2 draai ik altijd op 1280X1024 met alles vol open, en dat gaat echt heel soepeltjes, ik snap dus niet waarom nfsmw zo moeilijk moet doen.

ik heb gisteren tijden zitten spelen met de settings, ik ben begonnen met alles op 1280x1024 settings vol open, en eindigde op 1027x768 met alles op medium en aa uit. ongeacht welke settings liep naar mijn idee het spel zelfs op de lage settings niet vloeiend. het is niet zozeer dat mijn pc het zwaar lijkt te hebben, het lijkt erop alsof de engine om de seconde even hikt (en nee, da's geen memory probleem, hd is ook niet aan het swappen, teminste, ik zie geen activiteit).

ik heb geen idee wat er mis is, maar tot het gefixed is blijf ik me maar vermaken met nfsu2, want zoals het nu is wil ik het niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Martinator schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:02:
[...]

Niet vergeten dat NFSU voor veel mensen het eerste NFS-spel was wat ze speelden...
Dat is misschien wel zo, maar er zijn genoeg mensen die toch daarvoor ook al NFS hadden (Zoals uit talloze reply's uit dit topic blijkt).
* Phyxion heeft zelfs NFS 1 nog liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:00:
[...]

:|

Ehm, ik ga m'n best doen met de auto's die ik tot nu toe geunlocked heb :Y)

Standaard of (naar mijn smaak) getuned? Met of zonder vinyls? (zonder is mooier denk ik)
Lekker strak, dus geen stickers en spoilers die het formaat van een vliegtuig vleugel hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
milenko79 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:04:
[...]

tja, ik zit met een amd64 3200+, geforce 6800gt, 2 gig ram, en het spel loopt echt niet soepel, niet op 1280X1024, niet op 1024X768. details laag of hoog, maakt allemaal niks uit.

virusscanner en alle backgroundapps staan uit, en ik heb verder eigenijk nooit probs.
(fear, quake4, cod2 draaien perfect op high settings). nfsu2 draai ik altijd op 1280X1024 met alles vol open, en dat gaat echt heel soepeltjes, ik snap dus niet waarom nfsmw zo moeilijk moet doen.

ik heb gisteren tijden zitten spelen met de settings, ik ben begonnen met alles op 1280x1024 settings vol open, en eindigde op 1027x768 met alles op medium en aa uit. ongeacht welke settings liep naar mijn idee het spel zelfs op de lage settings niet vloeiend. het is niet zozeer dat mijn pc het zwaar lijkt te hebben, het lijkt erop alsof de engine om de seconde even hikt (en nee, da's geen memory probleem, hd is ook niet aan het swappen, teminste, ik zie geen activiteit).

ik heb geen idee wat er mis is, maar tot het gefixed is blijf ik me maar vermaken met nfsu2, want zoals het nu is wil ik het niet spelen.
Most whanted is geen undergorund 2. Kijk maar eens naar de deatials van de auto's de moddels zijn een stuk complexer geworden. Dat verschil had je ook al een beetje van U1 naar U2 alleen van u2 naar MW is een stuk groter. Dus ik vind het niet raar. Me X800 XL doet het goed op 1024-768 alles vol dus volle reflectie volle AA en AF. Soms zit i net onder de 30 fps maar dat is goed speelbaar. Als je em boven de 40 zou kunnen houden is het helemaal geweldig. Volgende week is me X1800 XL terrug dus dan zal dat denk ik wel lukken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
FnF schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:05:
[...]

Dat is misschien wel zo, maar er zijn genoeg mensen die toch daarvoor ook al NFS hadden (Zoals uit talloze reply's uit dit topic blijkt).
* Astennu heeft zelfs NFS 1 nog liggen
Das de enige die ik niet gespeeld heb. verder alles vanaf NFS 2 en SE 2 ook 3 , 4 ,5 6 en U1 , U2 en nu MW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Laatst online: 19:57

DropjesLover

Dit dus ->

wat ik jammer vind aan deze auto's is dat er veel "top" auto's tussen zitten. in underground 1&2 was het net zo cool om je stratbakkie (golfje ofzo) net zo hard te laten gaan als een DB9.

ik vind de undergound reeks eigg beter als de vroegere NFS, daar was het alleen maar een race doen met bepaalde auto's (uit een beperkt aantal, 6 max) en kon je niets doen aan de auto's, behalve de kleur veranderen. nu heb je echte opties met alles aan te passen (en veel vettere dingen te doen als in het echt)

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Astennu schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:09:
[...]

Das de enige die ik niet gespeeld heb. verder alles vanaf NFS 2 en SE 2 ook 3 , 4 ,5 6 en U1 , U2 en nu MW.
Ik heb een paar weken NFS 1 nog even proberen te installeren op XP, maar het spel had 4KB geheugen nodig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
[...]

begrijp het dus inderdaad echt niet, want we zitten dus allebei erg goed boven the recommended settings en toch beetje bagger. meot me neit voorstellen dat iemand hier met de minimale requirements dqat spel zelfs opgestart krijgt.
zit er toevallig niet een frame lock op ofzo dat je neit boven de 30 komt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FnF schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:00:
[...]

//EDIT:
En wat betreft de wallpapers, die wil ik best wel adden, maar dan moet het op een site komen te staan, want het is geen doen om die allemaal aan de SP toe te voegen (I.v.m. mensen die nog met een modem GoT bezoeken).
Zoals nu kan toch ook, gewoon linkjes er naar toe?
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:05:
[...]

Lekker strak, dus geen stickers en spoilers die het formaat van een vliegtuig vleugel hebben!
Ok, mijn stijl dus gewoon :Y)

[ Voor 22% gewijzigd door Angeloonie op 18-11-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:14:
[...]

Zoals nu kan toch ook, gewoon linkjes er naar toe?

[...]

Ok, mijn stijl dus gewoon :Y)
Dat kan inderdaad ook nog, maar het zal niet met img tags gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

draai met een amd64 3000+ @ 3200+, geforce 6800 LE @ GT, 1 gig ram en alles high en het draait echt goed op 1280x1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:43
heb een AMD64 3000+ @ 2600 , 6800GT @ Ultra , met 1GB Gskill en draai alles op 1280x1024 alles max (incl advanced optie)

dus vind het wel vaag dat het op vrijwel dezelfde pc het niet goed kan lopen, is het geen driver probleem, draai zelf op 81.nogwat

wellicht dat je daar eens naar kan kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FnF schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:18:
[...]

Dat kan inderdaad ook nog, maar het zal niet met img tags gebeuren ;)
Lijkt me niet nee :+

Nou ja, misschien thumbnails? 125x100 oid? Dat kan nog wel lijkt me..

* Angeloonie speelt met alles behalve reflection op high @ 9800 Pro/A64 3200+ (s754)/1GB DDR :Y)

:w

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 18-11-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:31

Maxow

Hidden Sound System

DropjesLover schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:09:
wat ik jammer vind aan deze auto's is dat er veel "top" auto's tussen zitten. in underground 1&2 was het net zo cool om je stratbakkie (golfje ofzo) net zo hard te laten gaan als een DB9.

ik vind de undergound reeks eigg beter als de vroegere NFS, daar was het alleen maar een race doen met bepaalde auto's (uit een beperkt aantal, 6 max) en kon je niets doen aan de auto's, behalve de kleur veranderen. nu heb je echte opties met alles aan te passen (en veel vettere dingen te doen als in het echt)
Dat er weer een beetje stoere auto's tussen zitten als Lamborghini en Porsche vind ik juist weer een hele verademing. Na twee delen met standaard auto's die je tot op het bot MOET (mja, anders kun je het spel niet uitspelen) pimpen met allerlei meuk, was ik dat eigenlijk wel weer redelijk zat. NFS:U 2 had eigenlijk NFS:U 1 moeten zijn qua mogelijkheden. Dan had daarna gelijk NFS:MW moeten komen, want deze NFS vind ik echt een stuk leuker dan NFS:U 1 & 2. Maargoed, dat is enkel mijn mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
dangerpaki schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:10:
[...]

begrijp het dus inderdaad echt niet, want we zitten dus allebei erg goed boven the recommended settings en toch beetje bagger. meot me neit voorstellen dat iemand hier met de minimale requirements dqat spel zelfs opgestart krijgt.
zit er toevallig niet een frame lock op ofzo dat je neit boven de 30 komt ofzo
ja, idd, het voelt bij mij ook niet aan als een lage framerate, of echte haperingen, ik heb niet het idee dat ik frames skip, maar maar dat de frames een slowdonw hebben, dan weer snel gaan, dan weer slowdown, en dat om de seconde, net alsof hij aan het swappen is, maar dat is hij niet (merkbaar).

en dan mag nfs mw nog zo geavanceerd zijn, als ik refelcties, aa en de hele zooi uitzet, met alle details op medium, dan doet hij het nog steeds, lijkt me dus dat er wat anders mis is. en omdat ik heus wle met m'n pc'jte weet om te gaan, en verder nooit problemen heb, vermoed ik toch dat er ergens een bug zit die dit veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Cpt00kirk schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:21:
heb een AMD64 3000+ @ 2600 , 6800GT @ Ultra , met 1GB Gskill en draai alles op 1280x1024 alles max (incl advanced optie)

dus vind het wel vaag dat het op vrijwel dezelfde pc het niet goed kan lopen, is het geen driver probleem, draai zelf op 81.nogwat

nou vanavodn maar een skijken o het overklokkenv an mn kaart wat toename van frames geeft. echt raar.
misschien tijd voor een nieuwe videokaart

iemand een volledige geunlockte agp versie van 6800le te koop >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:21:
[...]

Lijkt me niet nee :+

Nou ja, misschien thumbnails? 125x100 oid? Dat kan nog wel lijkt me..

* Angeloonie speelt met alles behalve reflection op high @ 9800 Pro/A64 3200+ (s754)/1GB DDR :Y)

:w
Jep, dat is misschien wel mogelijk, maar ze zijn er nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FnF schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:24:
[...]

Jep, dat is misschien wel mogelijk, maar ze zijn er nog niet :P
Ja hallo (:w), ik zit op werk! :Y)

;( ik wil naar huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Ik draai een AMD64 4000+ met een ATI X800Pro en 1GB geheugen. 1024x768 alles maxed alleen de laatste optie (visual bla bla) uitgezet want dat vond ik niet mooi. Loopt ook goed soepel zonder hikjes. Ik heb het hier wel over de demo.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
Cpt00kirk schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:21:

ik draaide gisteren ook nog 81.87 en heb geupgrade naar de whql 81.94 drivers (de nieuwste dus), maar dit maakte geen merkbaar verschil. verder zijn al m'n drivers gewoon up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patsers ;(

Kom ik aan met mijn:
-Asus P4P800 deluxe
-Intel P4 2.8ghz
-120GIG Maxtor Diamondshit
-Nvidia Geforce FX5600 256MB (miskoop van de eeuw ;( )
-2*256MB dual channel

Ik ga even uithuilen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
sorry, de bedoeling is niet om te patsen, ik had liever dat ik kon zeggen dat ik een traag systeem had en het wel goed liep. specs boeien niet, zolang de software naar behoren werkt, ik heb alleen het idee dat dit spel dat niet echt doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:30:
Patsers ;(

Kom ik aan met mijn:
-Asus P4P800 deluxe
-Intel P4 2.8ghz
-120GIG Maxtor Diamondshit
-Nvidia Geforce FX5600 256MB (miskoop van de eeuw ;( )
-2*256MB dual channel

Ik ga even uithuilen ;(
*; (- hartje)

Niet huilen hoor :)

Een 9800 Pro is niet eens zo duur meer tegenwoordig hoor :)

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 18-11-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
spel loopt op zich goed, ondanks mijn redelijk oude systeem (P4 1.5, 512 mb, Radeon 9500 Pro)
NFSU en U2 liepen lekker, alleen bij Most Wanted hapert hij af en toe een sec. ofzo, de rest van de tijd loopt hij soepel. Ik kreeg dit probleem een maand geleden ongeveer ook met Rfactoren GTR, die liepen eerst vloeiend , toen ineens gingen ze haperen op sommige momenten. Volgens mij had ik nieuwe drivers geinstalleerd. Op zich snap ik dat ik geen supersnel systeem heb maar tot nu toe kan ik alles nog spelen.

Had ik nog een vraagje, ligt het aan mij of zitten er geen replays meer in het spel??
Dat ben ik hier nog niet tegengekomen dacht ik, maar het viel me meteen op, ik vind het altijd leuk om je mooi gepimpte auto in replays te bekijken. Als ze dit eruit hebben gelaten vind ik dat een schande!

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ik heb het idee dat er een memoryleak o.i.d. in de demo zit, hij loopt in het begin soepel maar soms word hij ineens erg traag en gaat dan na een seconde of 10 weer soepel verder :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18

mokumouse

LOLstoel User

miisschien handiger om performance problemen centraal te houden in het topic dat ik enige tijd gelee heb aangemaakt in spielerij problemen en vragen?? Ik zit namelijk met hetzelfde...

helaas nog geen oplossing gevonden, link naar het topic:

Performance probleem NFS Most Wanted

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:57:
[...]

*; (- hartje)

Niet huilen hoor :)

Een 9800 Pro is niet eens zo duur meer tegenwoordig hoor :)
Ik ga waarschijnlijk een 6600GT kopen, is nu rond de 149 eurotjes :)

Of is dit meer een "ati-only" spel? Hij draait namelijk beter op mijn laptop dan op mijn (bovenstaande) desktop :X

Pentium Mobile 1.7GHZ
1GB RAM
Ati Mobility 9600 64mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mijn pc ( amd64 op 2.6Ghz, 7800GTX en 2 gig ram ) heeft het op 1280/1024 alles vol open ook best moeilijk, en dan met name in de bosgebieden waar je veel schauw van de bomen ziet op het wegdek en zo. Daar zakt ie soms naar 25fps. Dus daarom speel ik nu met shadows op medium en de rest vol open, dat scheelt behoorlijk.

Best beetje vreemd, want ik zie met deze engine best wel enige vergelijkingen met die van BF2, en die loopt als een tiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:09:
[...]

Of is dit meer een "ati-only" spel? Hij draait namelijk beter op mijn laptop dan op mijn (bovenstaande) desktop :X
Krijg wel een beetje het idee, vooral de performance met kaartjes zoals de 9800PRO is echt verbluffend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:09:
[...]

Ik ga waarschijnlijk een 6600GT kopen, is nu rond de 149 eurotjes :)

Pentium Mobile 1.7GHZ
1GB RAM
Ati Mobility 9600 64mb
antwoord nee, maar die 9600 is 10x beter als die andere kaart van je...dus daarom zal die beter lopen op je flaptopje :)

9800Pro is goeie kaart en als je geluk hebt kan je em flashen naar XT speeds en kan je nog even voort :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien omdat die kaarten niet alles uit het spel hoeven te trekken, normal mapping enzo, omdat ze die mogelijkheden niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks allen, dan ga ik binnenkort maar "even" die 9800Pro kopen. Ik ben overigens een 30-40fps gamer, hoger boeit me niet echt. Details zijn imho wel belangrijk, met het detail op hoog krijg ik het gevoel dat het allemaal veel realistischer is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:13
Gisteren die Black Edition Challenge gedaan van de Challenge series, wel lachen al die SUV's die je alle kanten op rammen, zeker als ze je met z'n tweeën frontaal proberen te raken, dan schrik je je af en toe echt het leplazarus B) Uiteindelijk gehaald met 1,7 miljoen bountie ofzo :)

Iemand ook al een beetje ver met die Challenge series trouwens? Ikzelf heb dit eigenlijk meer gespeeld dan de carreer, eigenlijk wel handig nu ik de carreer speel merk ik, want nu ken ik de stad al bijna helemaal. Maar vooral die eerste spikestrip challenge met die Impreza vond ik best wel pittig, nietwaar? Wat ik wel lullig vind is dat als jij over een spikestrip rijdt, je banden aan gort zijn maar een cop rijdt gewoon doodleuk verder 8)7

BTW kom maar op met die wallpapers!

* MaTr1x speelt NFS ook al sinds 1 van de eerste delen
* MaTr1x zit op werk en heeft nog een feestje vanavond dus kan morgen pas weer cops van de weg beuken :P

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

MaTr1x schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:37:

BTW kom maar op met die wallpapers!
:X :X

Nog 1 uur en een kwartier en dan kan ik naar huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze ook maar een screenie van mijn baksteen :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/speed3.jpg

Ik zit er aan te denken om opnieuw te beginnen trouwens...
Ik heb bij het verslaan van BL15 ervoor gekozen de Performance en looks upgrades te nemen ipv de gok te nemen op de Golf van mijn tegenstander, en dat merk ik nu in mijn portemonnee... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Laatst online: 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

Cops hebben een sensor oid op de bumper zitten waardoor de spike strip inklapt zodra zij eroverheen rijden (Jaja dit bestaat echt :P )

Zullen ze in NFS ook wel hebben :P

Kun je wel gewoon verder rijden met lekke banden, of ben je dan meteen busted? :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Weet iemand eigelijk of unieke performance upgrades eenmalig zijn? Of kan je ze op elke auto weer kopen?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visual en parts upgrades, daar doe ik uberhaupt niet aan :X Zoooo nutteloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het spel op 3/4 balk van Level of Detail (zoiets)
Vsync on.
800x600

Msi KT Blabla..met een Amd Athlon XP 1.2 Ghz
1 Gb Ram
Radeon 9600XT
2 Maxtors van 40.

En het spel loopt nog steeds als een trein zelfs met regen...

Does..! ik snap niet waarom hij niet lekker wil lopen bij andere..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Krizzie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:47:
Cops hebben een sensor oid op de bumper zitten waardoor de spike strip inklapt zodra zij eroverheen rijden (Jaja dit bestaat echt :P )

Kun je wel gewoon verder rijden met lekke banden, of ben je dan meteen busted? :)
Je rijdt gewoon uit, op een gegeven moment sta je dus stil en ben je busted :9
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:49:
Ik speel het spel op 3/4 balk van Level of Detail (zoiets)
Vsync on.
800x600

Msi KT Blabla..met een Amd Athlon XP 1.2 Ghz
1 Gb Ram
Radeon 9600XT
2 Maxtors van 40.

En het spel loopt nog steeds als een trein zelfs met regen...

Does..! ik snap niet waarom hij niet lekker wil lopen bij andere..
Je resolutie is nou niet echt hoog. Ik speel zelf op 1280x1024 maar de meesten spelen (denk ik) op 1024x768

[ Voor 38% gewijzigd door Angeloonie op 18-11-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:05:
[...]

/me heeft zelfs NFS 1 nog liggen
das nou mijn droom NFS 1 weet iemand waar ik die nog kan kopen of bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:56:
[...]

das nou mijn droom NFS 1 weet iemand waar ik die nog kan kopen of bestellen ?
Welkom op GoT :w

Je zou bij www.gcshop.nl kunnen vragen of ze hem nog kunnen bestellen, maar de kans is (erg) klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
Er staat een kleine fout in de openingspost. Daar staat dat de PS2 versie online kan maar dit is niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:29
In welke view spelen jullie? Ik heb lopen testen, en in de bumpercam (dat je dus helemaal geen auto ziet) rijd ik rondes gemiddeld sneller dan met de auto in beeld. Nu zal het waarschijnlijk beide wennen zijn, maar met de bumpercam had ik direct het idee dat het veel lekker speelde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:57:
[...]

Welkom op GoT :w

Je zou bij www.gcshop.nl kunnen vragen of ze hem nog kunnen bestellen, maar de kans is (erg) klein.
mijn dank is groot zal gelijk even kijken en vragen bij die link . en nogmaals bedankt voor de welkom

ben ook steeds bezig met die demo and kan het redelijk spelen met mijn system ( amd 3000+ agp 6800 gt 128ddram 2048 ddram geheugen en 19 inch standaard crt + audigy 2 zs geval ) maar moet ik hem niet hoger zetten dan 1024/768 dan kan wel alles open voor zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Access
  • Laatst online: 11-09 21:47
Ik rij ook altijd met de bumpercam. Als ik met de camera achter de auto ga spelen (maakt niet uit welke stand) dan overstuur ik altijd bij b.v. uitwijken van andere auto's. Vervolgens kom ik in een slip waar je onmogelijk uit kan komen. Als ik hetzelfde met de bumpercam doe, dan gaat het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

salvador4 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:09:
In welke view spelen jullie? Ik heb lopen testen, en in de bumpercam (dat je dus helemaal geen auto ziet) rijd ik rondes gemiddeld sneller dan met de auto in beeld. Nu zal het waarschijnlijk beide wennen zijn, maar met de bumpercam had ik direct het idee dat het veel lekker speelde..
Ik speel bij alle spellen met een motorkapcam (net iets hoger dan bumper) maar NFS:MW speel ik altijd met de "near" cam, dus vlak achter de auto.

Vreemd want in alle andere spellen lukt het dan echt niet :)

Nu kan ik m'n auto ook nog eens zien (m.a.w. ik kan me verlekkeren aan het kontje van de Eclipse :+ :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:29
Access schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:13:
Ik rij ook altijd met de bumpercam. Als ik met de camera achter de auto ga spelen (maakt niet uit welke stand) dan overstuur ik altijd bij b.v. uitwijken van andere auto's. Vervolgens kom ik in een slip waar je onmogelijk uit kan komen. Als ik hetzelfde met de bumpercam doe, dan gaat het prima.
Precies dat idee had ik dus ook. Me auto zwabbert alle kanten op als ik van achter kijk. Met de bumpercam merk je elke stuurbeweging veel beter. En je kan de bochten beter inschatten.

Enige nadeel is inderdaad dat je je gepimpte bak niet ziet, maar uiteindelijk is het toch de gameplay die telt bij mij.

[ Voor 15% gewijzigd door salvador4 op 18-11-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:23

KhaZ

Alfa Romeo

Wat ik mis is de cam view IN de auto, met stuur etc, pook en gepimpt design met navigatie systeem :/

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zemskii schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:20:
Wat ik mis is de cam view IN de auto, met stuur etc, pook en gepimpt design met navigatie systeem :/
Kan je nog lang wachten voordat dat echt goed uitgewerkt wordt :(

Volgens mij had PGR3 het wel, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

In NFS:MW beweegt het mannetje in je auto nog geen eens het stuur mee :/
Net is ie er twee keer zomaar uitgeknalt naar de desktop, hopelijk maakt ie er geen gewoonte van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

fsfikke schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:26:
In NFS:MW beweegt het mannetje in je auto nog geen eens het stuur mee :/
Net is ie er twee keer zomaar uitgeknalt naar de desktop, hopelijk maakt ie er geen gewoonte van :P
Niks vergeleken met de moeite die ik moet doen om sowieso al op te starten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap een paar verhaal puntjes niet (deze spoiler geld niet voor mensen die het volledige intro gezien hebben):
spoiler:
Hoezo stond razor eerst op nummer 15? Hij heeft een Mustang die de GTR redelijk bij kon houden, maar die vele malen sneller is dan nummer 14 op de blacklist. Met de GTR werd hij opeens eerste, terwijl die niet razend veel sneller is dan zijn oude Mustang :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:30
Eens mee is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:35:
Ik snap een paar verhaal puntjes niet (deze spoiler geld niet voor mensen die het volledige intro gezien hebben):
spoiler:
Hoezo stond razor eerst op nummer 15? Hij heeft een Mustang die de GTR redelijk bij kon houden, maar die vele malen sneller is dan nummer 14 op de blacklist. Met de GTR werd hij opeens eerste, terwijl die niet razend veel sneller is dan zijn oude Mustang :?
spoiler:
Nou, ik reed em toch behoorlijk dik uit met de M3 :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:35:
spoiler:
spoiler:
Hij stond eerst op nummer 15, toen won ie jouw M3, dat is zo'n geweldige auto dat ie daarmee nummer 1 is geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Dit heeft nfs al niet meer sinds deel 5 geloof ik :s. Zelf in deel 2 had je dat dan zag je netjes een stuur. En bij elke auto was de binnenkant weer anders. Maar ook hier zal gelden. Koste EA te veel tijd en moeite |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:47:
[...]

Dit heeft nfs al niet meer sinds deel 5 geloof ik :s. Zelf in deel 2 had je dat dan zag je netjes een stuur. En bij elke auto was de binnenkant weer anders. Maar ook hier zal gelden. Koste EA te veel tijd en moeite |:(
Ja, is echt typisch luiheid!

in Need for Speed 4 hadden ze van die mooie cockpits :) maar toen was EA nog niet zo extreem groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 15:13
Angeloonie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:42:
:X :X

Nog 1 uur en een kwartier en dan kan ik naar huis
I know, take your time :)
Krizzie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:47:

hehe maar dat zit niet in NFS, ik zag ze gewoon door die spikes heenrijden, ze zullen wel antispikestripbanden hebben ofzo :P
En als je lekke pijpen hebt dan is het over en sluiten, je komt niet meer weg als je stilstaat. Gisteren toch wel bijna gelukt, nadat ik op hoge snelheid door een spikestrip reed, gleed ik zo lang door dat ze me kwijt waren, maar helaas vlak voor het einde van de cooldown vonden ze me toch nog...

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
salvador4 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:16:
[...]

Precies dat idee had ik dus ook. Me auto zwabbert alle kanten op als ik van achter kijk. Met de bumpercam merk je elke stuurbeweging veel beter. En je kan de bochten beter inschatten.

Enige nadeel is inderdaad dat je je gepimpte bak niet ziet, maar uiteindelijk is het toch de gameplay die telt bij mij.
Gewoon alle auto's met bumpercar rijden totdat je de Carrera GT hebt, en dan maar erachter gaan rijden. een mooiere bak krijg je toch niet in NFSMW... (niet dat er mooiere auto is heden ten dage :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TranceSetter schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:56:
[...]

Gewoon alle auto's met bumpercar rijden totdat je de Carrera GT hebt, en dan maar erachter gaan rijden. een mooiere bak krijg je toch niet in NFSMW... (niet dat er mooiere auto is heden ten dage :P)
Kwestie van smaak, mooier en gestroomlijnder dan de Eclipse is er niet :Y) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:39:
[...]

spoiler:
Hij stond eerst op nummer 15, toen won ie jouw M3, dat is zo'n geweldige auto dat ie daarmee nummer 1 is geworden :)
spoiler:
Als ik die pre-renderd filmpjes mag geloven, gingen die M3 en Mustang toch redelijk gelijk op. En dan nog, hij is hoe dan ook sneller dan de huidige #15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:55:
[...]

Ja, is echt typisch luiheid!

in Need for Speed 4 hadden ze van die mooie cockpits :) maar toen was EA nog niet zo extreem groot
Neeh sinds EA zo groot is geworden zijn de games erg achteruit gegaan. Die ook BF2 wat eigenlijk niet veel beter is geworden dan het eerste deel. In veel opzigten zelf slechter op de graphix na.

Erg zonde .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 22:40
Er zijn ook mensen die fan zijn van die auto... Ik ga echt het onderste uit de kan halen om die Punto zo snel mogelijk te maken... Hopelijk kan ik er ooit een Murcielago mee uittrekken als t'ie helemaal TOP getuned is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en een vette clio vind ik nog altijd vetter dan ene lompe corvette op bladvering!
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.