Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.357 views sinds 30-01-2008

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb net succesvol mijn k750i geupdate :)

Het updaten ging goed, maar ik had wel dat ik de nieuw gevonden hardware na het aansluiten van de telefoon zelf moest installeren (gewoon next, next, next) en toen dat gebeurd was ging de update wizard niet automatisch verder. Misschien liet ik het C knopje te vroeg los, en had ik het ingedrukt moeten houden tijdens het installeren van de drivers. Maar goed, ik startte de update service opnieuw op, en sloot in hetzelfde scherm de telefoon opnieuw aan terwijl ik de C ingedrukt hield, toen ging de update service wel weer gewoon verder. Dus verder geen probleem :) Ohja, ik moest ook aan het begin de nieuwste flash installeren van macromedia.com, dat had ik voor de zekerheid gedaan in internet explorer.

Ik had nog de oudste k750i firmware, dus ik merk een aantal redelijk grote veranderingen. De camera werkt een stuk sneller, met opstarten en het opslaan van de fotos. Het bekijken en verwijderen van foto's gaat ook een stuk sneller. Muziek wordt nu ook harder afgespeeld, zowel uit de speaker als mn hmp-70. Verder ehm, zijn de menu's een stukje sneller. Verder nog wat kleine dingen, maar er is vast nog meer veranderd dan dat me nu opgemerkt is, sinds dit mn eerste update is geweest. Kwaliteit van de foto's zal ook wel verbeterd zijn! Ik ga nog even verder spelen :)

Ik ben in ieder geval blij dat de update goed gegaan is, deze updater lijkt in ieder geval beter te werken dan seus. Talita, ik zelf heb het idee dat ik de aan-knop langer ingedrukt moet houden dan voorheen, je hebt het waarschijnlijk al gedaan, maar probeer dat eens. Succes ermee!

Verwijderd

Ik heb al meerdere keren mijn W800i geupt,en voorheen mijn k750,dus weet echt wel wanneer ik de c moet loslaten,daar komt bij met die nieuwe anyware update staat zelfs in beeld dat je de c los kan laten,dus ikzelf heb absoluut nix verkeerds gedaan.Helaas kan ik nu nix meer met de gsm,hij is echt "dood"

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:50

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Wel weird die datum, misschien toch weer dat cache probleem (cache buffer wordt niet eerst geleegd) :?
Soms gaat ie weer aan als de batterij er lang uit is geweest en je heel lang op de powerknop drukt, zag ik eerder in dit topic staan ....
Anders eerst nog bij SE servicepoint laten flashen voor je hem opstuurt :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Verwijderd

Heb net recovery geprobeert
http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10245
,seus er weer opgezet,maar ik moet de c indrukken,maar aangezien me tellie dood is snapt ie niet dat ik de c indruk,dus kan de recovery ook niet doen.Morgen gaat ie op de post,ik ga er een nu een pakketje van maken.

Verder iedereen met de W800i,sucses.............

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 01:19 ]

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
ZORG ERVOOR DAT JE GENOEG RUIMTE HEBT OP JE TELEFOON.

Excuses voor vet en geschreeuw.

Ik ben er achter door SEUS dat je tel geheugen niet te vol moet zitten!
SEUS geeft dit aan, dit nieuwe update progsel niet!

Dus maak 'm een beetje leeg en doe dan de update, zo doet hij het wel!

\\ Edit:
verschil gevonden: Als je je tel aan doet, staat er Welkom , ipv de kaart is geblokkeerd :9

[ Voor 28% gewijzigd door Big-R op 15-12-2005 01:56 ]

Greetz Big-R

Verwijderd

Op uw telefoon is de laatste bla bla bla al geinstaleerd :( Waarom gaan dit soort zaken bij mij nooit meteen goed! Ik heb gewoon bovenstaande link gebruikt simpele stapjes gevolgt en nada? Moet ik een ander land proberen ofzo of is dat niet zo'n slim plan :? (kep trouwens een k750i met r1n035)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
nou, ik ben vast niet de eerste

Mijn navi-ding doet het regelmatig niet en hij begint ook te krassen als een gek (nooit gevallen, nooit met sleutels in mijn broek)

Ik vond het een geweldige phone, maar heb er inmiddels spijt van

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Eindelijk mijn K750i geupdate,

Kreeg in eerste instantie zelfs de update service niet geinstalleerd heb daarvoor alles op een andere pc geinstalleerd.

Vervolgens kreeg ik net als Big-R de foutmelding Error while executing script!

heel de update mikmak er weer afgehaald en de map vervolgens verwijderd
toen een master reset uitgevoerd op mijn gsm (instellingen-algemeen-fabrieksinstellingen)
en vervolgens weer de update software geinstalleerd.

en ineens begint hij wel met de software bij te werken...

veranderingen die zo even snel gemerkt heb zijn:
zandlopertje tussen foto's bekijken

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Geupdate naar R1AA008 zonder problemen.

Contacten zoeken kan je nu met meerder karakters..

k750i

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoe zit het nu met het doorsturen van mp3's via de datakabel? Geen problemen meer?

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

paazei schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:34:
[...]

ja, maar als je had gelezen, dan had je gezien dat ik dat al had gedaan. versie 8.012 nogiets ofzo.

wat ik dus bedoelde, "You have version 8,0,22,0 installed" en nog doet hij et niet.
@ Big-R: Ik gebruik de nieuwe update service, daar heb je geen browser voor nodig.
Emmm, heb je de update van Flash in IE gedaan? Je krijgt namelijk dezelfde melding als die ik heb gehad, en als het ook het zelfde probleem is,.. dan is jouw probleem al opgelost ;)

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Software word bijgewerkt, raak de telefoon niet aan!

\o/

edit:

Beetje jammer dan hij zo lang blijft wachten bij 99% :P

Edit2:

Werkt perfect en dat foto-scrollen is ideaal!

Ik ben blij :9~ O+

[ Voor 61% gewijzigd door Bertus op 15-12-2005 08:23 ]

Heeft ook een computer!

Verwijderd

Is het inmiddels al mogelijk om de K750i Vodafone Branded te updaten?

• Big-R
Brokenrules schreef op donderdag 15 december 2005 @ 04:02:
*knip

Vervolgens kreeg ik net als Big-R de foutmelding Error while executing script!

heel de update mikmak er weer afgehaald en de map vervolgens verwijderd
toen een master reset uitgevoerd op mijn gsm (instellingen-algemeen-fabrieksinstellingen)
en vervolgens weer de update software geinstalleerd.

*knip
Wat dus wilt zeggen dat je telefoon geheugen leeg is.
Raar dat ze bij SEUS wel zeggen , je tel is te vol , en met dit , error please try again.

:O

Greetz Big-R

• weerdo
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gisteravond m'n telefoon geupdated. Conclusie: update ging prima, telefoon zit er voor de rest goed uit.

Enige minpunt: ik kan nu concluderen dat de bijgeleverde memorystick permanent niet meer door de telefoon ingelezen kan worden. (Telefoon gaat uit, probeert te herstarten, blijft hangen) Ik ga met een andere memorystick testen.

• Praetorian
  • Laatst online: 12-09 17:08
Heb hem ook geupdate, alles ging prima :)

• Wienen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-08 09:01
Zodra ik op de site van SE kijk bij de W800i en dan update service komt er niets te staan!!

Wel als ik kijk bij de K750i daar staat die Installer versie 2!!!

Hij is wel compatible voor de w800i toch een beetje vreemd dat hij nie bij de update service van W800i staat!!!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Woei!!1

Me foon net teruggekregen uit de reparatie met de R1AA008 firmware erop. _/-\o_ In maar 9 dagen. :)

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 13:28
De hele morgen heb ik de melding dat de server busy is, too many users. Heb ik vrij snel nadat ik het icoontje update service heb aangeklikt. Toestel is een W800i. Bij meerdere?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:49
hier ook server busy hoor

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Release notes tot nu toe:

Misschien iets voor de SP ? en de nieuwe update tool ?

R1AA008
- Released on SEUS for the W800 around 2/12/05.
- Released on SEUS for the K750 around 9/12/05 (EU4 only).
- Fixes MS Duo file transfer issues.
- Rotating and zooming into pictures is faster and displays an egg timer whilst processing.
- Menu navigation (particularly when displaying thumbnail images) feels faster.
- External speaker sound level increased
- Headphone sound level increased (by approximately 1 bar)
- Reduction of noise when playing low volume MP3s
- Further Contrast / Gamma modifications have been made to the display to improve screen image quality.
- Software versions:
LCD 0
Camera 4.5
ITP CXC 125 932 R1E

[ Voor 16% gewijzigd door stormfly op 15-12-2005 11:38 ]

• Jesse
  • Nu online
@drobie: EU3 (waar wij onder vallen) is op 14 december gereleased vziw. (Voor de K750 en de W800.)

Edit: Die releasenotes zijn btw de onofficiele van esato.com toch?

[ Voor 43% gewijzigd door Jesse op 15-12-2005 11:48 ]

Verwijderd

Heb gister m'n w800i geupdate. Prima gegaan, geen problemen. Maar er is toch iets mis.
Voordat ik had geupdate had ik problemen met de bestandsoverdracht naar de telefoon. Maar als ik de telefoon nu via de usb kabel aansluit, geef de computer 3 van die diepe piepjes. Niet het gebruikelijke piepje dat er een nieuw apparaat is aangesloten maar een andere. Ik zie dan ook geen verwisselbare schijf bij deze computer. . . .
Weet iemand hoe ik dit op moet lossen?
bedankt:)

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 03:59:
nou, ik ben vast niet de eerste

Mijn navi-ding doet het regelmatig niet en hij begint ook te krassen als een gek (nooit gevallen, nooit met sleutels in mijn broek)

Ik vond het een geweldige phone, maar heb er inmiddels spijt van
Ja belachelijk telefoons die zichzelf beschadigen. Misschien heeft je telefoon wel een rot jeugd gehad en wil hij er graag over praten. Ik zou maar contact opnemen met de plaatselijke GGZ voordat hij zichzelf nog meer beschadigd :/

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Is deze telefoon al eens in een prepaid pakket te vinden :? Zie hem nergens namelijk. Of zo'n orange abo van 20 euro per maand... of alleen bij echte abo's :?

Twitter

• dog4life
  • Niet online
@easy weasy: gewoon ff je usb drivers deleten of opnieuw laten detecteren, of kijken of er bij apparaatbeheer wat mis is...

@dennahz: www.telecomvergelijker.nl ;)

Heb de mijne sinds afgelopen zaterdag, al 2x de firmware geupdate, (vanaf de 0035 versie), maarja merk uiteraard niet héél veel. Het enige nadeel is dat ik mijn interne kaartlezer steeds over moet prikken, omdat na het gebruik van de MS in dat ding, mijn kaartlezer niet meer herkend wordt... Maar dat zal wel aan mijn kaartlezer liggen :(

En die is toch sneller dan via de telefoon! :)

• Wienen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-08 09:01
421: server busy to many leechers!! :(

[ Voor 50% gewijzigd door Wienen op 15-12-2005 14:23 ]

• BounceMeister
  • Niet online
johoo schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:26:
De hele morgen heb ik de melding dat de server busy is, too many users. Heb ik vrij snel nadat ik het icoontje update service heb aangeklikt. Toestel is een W800i. Bij meerdere?
Hier ook al de hele tijd die melding. Heb het programma al twee keer geinstalleerd omdat het niets meer deed en niet afgesloten kon worden. Dat irritante muziekje mag er ook wel uitgesloopt worden.

De USB drivers had ik vorige maand al geinstalleerd maar ik wilde ze nu updaten, maar als ik de gsm aansluit via usb met het C-knopje ingedrukt, krijg ik geen hardwarewizard meer...? Zonder gsm aangesloten kan ik de drivers ook niet meer vinden om te uninstallen, is daar een progje voor?

Weer typisch So-nie software, super irritant!

• dog4life
  • Niet online
Thx voor die powerdvd HID, heeft er iemand een site met kant-en-klare-hids? Ben nl nog steeds op zoek naar oa die winamp HID waar iedereen het over heeft, maar die ik nog steeds niet heb kunnen vinden! En nee, het is ook niet zo dat ik niet gezocht heb :)

• grhmpf
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

Arie-Kanarie schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:31:
[...]
;) Wie weet, ik zal je mn rekeningno. vast sturen kun je vast beginnen met doneren.
Maar zon serieus gps-progsel was niet de bedoeling, meer omzelf wat te prutsen en te programmeren voor mn telefoon. alleen pakt mn telefoon mn eigen applicatie niet... als ik de jar via bluetooth naar mn foon beam, krijg ik net voordat je moet kiezen waar je hem wilt opslaan, de melding: "Ongeldige applicatie".
Ik dacht ik contact grhmpf ff, maar dat ging dus niet, vandaar mijn Request For Contact ;)
maar als grhmpf het niet weet, vind ik vast wel ergens anders een oplossing.
Sorry ik volg het topic niet dagelijks en dan is het lastig om het bij te houden :) Ik zal je vanavond even mailen. Maar wat je in elk geval moet doen is beginnen met een fatsoenlijke ontwikkelomgeving zodat je naast een jar ook een jad (descriptor file) hebt. Die twee files kan je overbeamen naar je other folder en dan op je foon installen. Ik gebruik Eclipse met de Eclipse ME plugin voor ontwikkelingen. Dan kan je ook via de SE sdk debuggen enzo. Met de device explorer die bij de sdk zit kopieer ik de jad naar m'n k750 en dan kan je het vanuit die tool ook runnen en de output van System.out.println enzo zien.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dennahz schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:03:
Is deze telefoon al eens in een prepaid pakket te vinden :? Zie hem nergens namelijk. Of zo'n orange abo van 20 euro per maand... of alleen bij echte abo's :?
Je kan hrm gewoon over los kopen hoor. Dus ja hij is er.

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:04

Polycom

Poes van goud

Kan iemand mij vertellen of het bel volume harder is gegaan na de vorige update?

:)

• Pendulum
  • Laatst online: 09-09 13:01
Bij mij wil die update service 2 zich niet laten instaleren, alleen geprobeerd en alle drivers er op en eraf gegooit, begint nu toch wel iritand te worden....iemand een idee??

• Dennahz

Dennahz

DaannO schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:33:
[...]

Je kan hrm gewoon over los kopen hoor. Dus ja hij is er.
Meestal zijn die dingen prepaid nogal goedkoper :) En zo'n simlockje ist probleem ook niet :p Wil wel hetzelfde nummer houden en gegarandeerd bereik (Dus geen orange etc).

Twitter

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Krijgt iedereen nog steeds deze melding?
Ik namelijk wel. :O

Afbeeldingslocatie: http://img325.imageshack.us/img325/4540/serverbusy3dp.th.jpg

• Jesse
  • Nu online
Dennahz schreef op donderdag 15 december 2005 @ 17:53:
[...]

Meestal zijn die dingen prepaid nogal goedkoper :) En zo'n simlockje ist probleem ook niet :p Wil wel hetzelfde nummer houden en gegarandeerd bereik (Dus geen orange etc).
Welk netwerk heeft dan wel gegarandeerd bereik?

[ Voor 4% gewijzigd door Jesse op 15-12-2005 18:12 ]

• dog4life
  • Niet online
Jesse schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:07:
Ik bel al met orange sinds het d*tone was... Tussendoor nog een jaartje vodafone gehad, en orange is hier in de randstad echt geen mindere! Als je het hebt over bereik & bellen dan :)

• Dennahz

Dennahz

Jesse schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:07:
[...]

KPN & Vodafone. De rest heb ik het niet zo op.. ik reis nogal veel en soms strand je op de meest onmogelijke plaatsen en als je dan net geen bereik hebt met orange / t-mobile etc... :? Zal wel beter geworden zijn, maar zo goed als kpn / vodafone?

edit:
Heb het dan niet over de randstad, maar over dorpjes als Woerden ofzo.. of dorpjes in Friesland etc. Wil wel _overal_ kunnen bellen / smsen.

[ Voor 17% gewijzigd door Dennahz op 15-12-2005 18:15 ]

Twitter

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ik heb mn telefoon geupdate maar ik heb niet echt het idee dat er een nieuwe firmware opstaat.
Ik ga even kijken of ik nu wel muziek etc goed kan overzetten.

• Skraph
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 06:50
Over Orange gesproken.
Ik heb vorige week de w800i met een orange abbo aangeschaft. Uiteraard heb ik ook het probleem met de USB, dus ik keek al uit naar de update.
Dus ik gisteren hoopvol begonnen met het updaten, maar nu blijkt dat de telefoon gebruik maakt van eigen Orange software en dat de update niet mogelijk is. Ik zit nog steeds met R1N035 :(

Heeft iemand enig idee hoe ik alsnog aan de goede update kan komen?

Verwijderd

ben sinds vandaag een trotse eigenaar van de k750i
maar heb 1 enkel klein probleempje:

Is het mogenlijk om je provider tekst uit de display te halen?
hij verpest namenlijk een beetje mijn aangepaste achtergrond..

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Ajax power schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:00:
Krijgt iedereen nog steeds deze melding?
Ik namelijk wel. :O

[afbeelding]
Jip hier ook al een tijdje

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

• Jesse
  • Nu online
Gegarandeerd? Hoe doen ze dat?

Edit: Ik zit nl. een beetje met dezelfde frustratie. In de randstad binnen de bebouwde kom en op de snelweg zijn ze allemaal vrij aardig, daarbuiten ga je het verschil merken. Ik heb nu Telfort vanwege een goeie aanbieding die ze hadden. Hiervoor had ik Orange, omdat ik die bundels van ze wel fijn vond. Maar goed bereik ho maar.

[ Voor 50% gewijzigd door Jesse op 15-12-2005 19:15 ]

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Skraph schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:31:
Over Orange gesproken.
Ik heb vorige week de w800i met een orange abbo aangeschaft. Uiteraard heb ik ook het probleem met de USB, dus ik keek al uit naar de update.
Dus ik gisteren hoopvol begonnen met het updaten, maar nu blijkt dat de telefoon gebruik maakt van eigen Orange software en dat de update niet mogelijk is. Ik zit nog steeds met R1N035 :(

Heeft iemand enig idee hoe ik alsnog aan de goede update kan komen?
Ik heb dus ook het probleem, ik zit ook met een R1N035. Ik ga nu even de klantenservice bellen en vragen wat zij er van vinden. Als ze het niet kunnen oplossen, wil ik een andere telefoon die wel naar behoren functioneert.

• Polycom

Polycom

Poes van goud

PuDy schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:00:
[...]

Ik heb dus ook het probleem, ik zit ook met een R1N035. Ik ga nu even de klantenservice bellen en vragen wat zij er van vinden. Als ze het niet kunnen oplossen, wil ik een andere telefoon die wel naar behoren functioneert.
Ik quote even mijzelf:

Even gebelt naar orange, maar de technische dienst heeft een kerst-partijtje. Dus ik moet morgen even terug bellen.

Morgen weer een update.

• Elect
  • Niet online
Krijg nu de melding dat hij geen USB kabel kan vinden. Grmbl.. Iemand een idee?

• dog4life
  • Niet online
PuDy schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:17:
[...]
Even gebelt naar orange, maar de technische dienst heeft een kerst-partijtje. Dus ik moet morgen even terug bellen.
Die update komt er heus wel, orange moet hun eigen icoontjes etc er nog even aan toevoegen! En hoelang dat gaat duren... tsja :)

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
ppff.., eerst kreeg k dat ie geen online service ding kon krijgen
en nu weer server too busy...

en via de site gewoon opdaten krijg k alleen die oude weer :/

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Polycom

Polycom

Poes van goud

dog4life schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:25:
[...]

Die update komt er heus wel, orange moet hun eigen icoontjes etc er nog even aan toevoegen! En hoelang dat gaat duren... tsja :)
Dat is niet mijn probleem, ik wil gewoon dat mijn telefoon naar behoren functioneert. Maar ik ben zeker geen zeikerd, maar ik wacht al 2 maanden op een nieuwe firmware. (Ja hij is er, maar werkt niet op orange brand phones)

• dog4life
  • Niet online
PuDy schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:30:
Dat is niet mijn probleem, ik wil gewoon dat mijn telefoon naar behoren functioneert. Maar ik ben zeker geen zeikerd, maar ik wacht al 2 maanden op een nieuwe firmware. (Ja hij is er, maar werkt niet op orange brand phones)
In dat geval is het aardig slordig van orange! wens je iig veel succes, een vriend van me heeft al 3x2 SPV's gehad, steeds 'omgeruild' omdat er iets mis was met de huidige > nieuwe > weer een probleem... Maar ze moeten je idd gewoon een tel geven die goed werkt!

Wat trouwens wel een oplossing is voor die MS-bug: cardreader gebruiken!

• jefjef
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

Hebben jullie wel eens speed disk van Norton gebruikt om de stick van de foon optimizen?
werkt als een tierelier en alles is merkbaar sneller

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 19:50

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

jefjef schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:12:
Hebben jullie wel eens speed disk van Norton gebruikt om de stick van de foon optimizen?
werkt als een tierelier en alles is merkbaar sneller
Je kan de stick in XP ook defragmenteren, want dat is alles wat speeddisk doet ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:47
Zeeeer Irri hoor die nieuwe update service |:(
Jammer dat hij niet zelf om de minuut reconnect, nu moet je steeds zelf proberen...

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

hmm volgens mij is de hele wereld aan het updaten, de server is nog steeds too busy. Meer mensen hier last van?
En voor de mensen bij wie het al wel gelukt is, al bugs ontdekt? Of hebben ze dit keer bij SE netjes hun huiswerk gedaan?

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

• Big-R
//edit: werkt niet...

[ Voor 95% gewijzigd door Big-R op 16-12-2005 09:02 ]

Greetz Big-R

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Mijn d750i van T-mobile heeft nu dus ook de öude"R1N035" firmware. Ik heb dus nog steeds problemen met het overzetten van bestanden naar de memorystick. Jammer dat het updaten zoveel gedoe opleverd.

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:58
Ben benieuwd hoelang het gaat duren..zou graag vandaag nog willen updaten :/

• Elect
  • Niet online
Heb net m'n K750 geupdate, maar hij heeft gewoon de oude R1N035 eropgezet.

Verwijderd

uhm ligt t aan mij of hebben ze die pagina weggehaald voorde update service op sonyericsson.nl...??

• bendedit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 10:19
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:31:
uhm ligt t aan mij of hebben ze die pagina weggehaald voorde update service op sonyericsson.nl...??
Volgens mij hebben ze een nieuwe methode. Kijk eens aan:
http://www.sonyericsson.c...ps1_1&pid=10242&fid=21839

• DP Kunst
zo nog maar eens proberen om te update.

net eerst mn headset gerepareerd. k had een kabelbreukje in het draadje tussen mn rechter oortje en de mic. ff donor headsetje opgezocht en t werkt weer :D

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Polycom

Polycom

Poes van goud

dog4life schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:52:
[...]

In dat geval is het aardig slordig van orange! wens je iig veel succes, een vriend van me heeft al 3x2 SPV's gehad, steeds 'omgeruild' omdat er iets mis was met de huidige > nieuwe > weer een probleem... Maar ze moeten je idd gewoon een tel geven die goed werkt!

Ja dat weet ik, maar het gaat om het princiepe natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Nog nog steeds server busy??
Toch niet normaal!

Volgende week nog maar weer eens proberen dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HariZ
  • Laatst online: 21-02 15:22
Yohost! schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 08:14:
Nog nog steeds server busy??
Toch niet normaal!

Volgende week nog maar weer eens proberen dus. :(
Helemaal mee eens! En ik probeer het dus al sinds gistermorgen, hij geeft wel verschillende foutmeldingen overigens, eerst alleen "Server could not be reached" ofzo en later dat hele verhaal in alle verschillende talen. Ik denk dat ik het zelf na het weekend maar weer eens ga proberen tenzij ik hier berichten zie dat de server weer oké is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Hij loopt hier nu al 3 mins te connecten. Leuk wachtmuziekje erbij :)

Muziek looped trouwens mooi! 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door EquiNox op 16-12-2005 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
DaNiEl KuNsT schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:09:
zo nog maar eens proberen om te update.

net eerst mn headset gerepareerd. k had een kabelbreukje in het draadje tussen mn rechter oortje en de mic. ff donor headsetje opgezocht en t werkt weer :D
wat! dat is wel heel toevallig.. ik had die breuk daar ook. Gewoon onder het oortje. Heb dat draadje toen zachtjes teruggeduwd in dat oortje zodat je de breuk niet meer zag. Naar de winkel gegaan en gezegd dat het oortje het niet meer deed.

Winkelmedewerker pakte toen een doos met nieuwe k750i en ruilde de headset om. Kostte mij gelukkig niets.

Ik vond dat ik toch redelijk zuinig met mijn headset was omgegaan. Slecht kwaliteit van Sony, had die headset al een half jaar.

jongens, mijn k750i is van 19 mei 2005 ;)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-08 08:48
vanpeltje schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:17:
[...]

wat! dat is wel heel toevallig.. ik had die breuk daar ook. Gewoon onder het oortje. Heb dat draadje toen zachtjes teruggeduwd in dat oortje zodat je de breuk niet meer zag. Naar de winkel gegaan en gezegd dat het oortje het niet meer deed.

Winkelmedewerker pakte toen een doos met nieuwe k750i en ruilde de headset om. Kostte mij gelukkig niets.

Ik vond dat ik toch redelijk zuinig met mijn headset was omgegaan. Slecht kwaliteit van Sony, had die headset al een half jaar.

Ik had precies hetzelfde na 3 maanden, ook gratis omgeruild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Oh ja, je kunt splash.swf ook vervangen door bijv :

http://unix.rulez.org/~calver/funny/swf/kill.swf
of
http://unix.rulez.org/~calver/funny/swf/pong.swf

Iets minder irritant en je hebt iets te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Hee,
Ik ben ook van plan om deze firmware te installeren, ik heb nog steeds de allereerste. Ik kon me herinneren dat hier iets van een tutorial stond over de precieze stappen die je moet nemen voor het updaten van je telefoon, maar ik kan het nergens meer vinden! Kan iemand me daarmee helpen? Dan kan ik ook gaan updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

-Japser- schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:41:
Hee,
Ik ben ook van plan om deze firmware te installeren, ik heb nog steeds de allereerste. Ik kon me herinneren dat hier iets van een tutorial stond over de precieze stappen die je moet nemen voor het updaten van je telefoon, maar ik kan het nergens meer vinden! Kan iemand me daarmee helpen? Dan kan ik ook gaan updaten :)
Dan heb je niet goed gezocht :p staat zon 6 pagina's terug (default instellingen)
Maar die walkthrough is niet meer nodig, aangezien SE een andere manier heeft bedacht om te updaten. Wat hier trouwens ook duidelijk aan bod is geweest.
Maak je geen illusies van gauw ff updaten, want sinds gisteravond is de server of niet bereikbaar of te druk (volgens het programma)
Succes met doorlezen van de laatste paar pagina's van dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
ik kan heel die link naar t programma niet eens meer vinden op de SE site :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Arie-Kanarie schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:45:
[...]

Dan heb je niet goed gezocht :p staat zon 6 pagina's terug (default instellingen)
Maar die walkthrough is niet meer nodig, aangezien SE een andere manier heeft bedacht om te updaten. Wat hier trouwens ook duidelijk aan bod is geweest.
Maak je geen illusies van gauw ff updaten, want sinds gisteravond is de server of niet bereikbaar of te druk (volgens het programma)
Succes met doorlezen van de laatste paar pagina's van dit topic ;)
Ja, dat UpdateService had ik gelijk geinstalleerd, maar ik kan niet ontdekken of ik nu ook nog dat 'speciale update service usb driver' (http://www.sonyericsson.c...te_Service_USB_driver.zip) moet installeren, of andere software .. Want waar staat dan de laatste firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Nu online
AgoNitE schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:47:
ik kan heel die link naar t programma niet eens meer vinden op de SE site :?
Hij staat hier wel ergens in het topic.

Vanaf deze reactie zijn er mensen bij wie het updaten gelukt is.

Edit: Nog wat behulpzame reacties, o.a. voor -Japser-:
CyberDoX in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
stormfly in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."

[ Voor 46% gewijzigd door Jesse op 16-12-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:58
Ik geef het updaten ook maar op, sindsgisteravond tot nu niet bereikbaar voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

-Japser- schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:56:
[...]

Ja, dat UpdateService had ik gelijk geinstalleerd, maar ik kan niet ontdekken of ik nu ook nog dat 'speciale update service usb driver' (http://www.sonyericsson.c...te_Service_USB_driver.zip) moet installeren, of andere software .. Want waar staat dan de laatste firmware?
Euh volgens mij moet je die update driver wel installeren maar daar zal wel naar gevraagd worden tijdens het updaten (als dat weer werkt 8)7 )
Misschien kan iemand, die wel heeft kunnen updaten, dit bevestigen.

@AgoNitE: als je ff zoekt kan je de url wel vinden in dit topic. Misschien heeft SE het wel van de site gehaald omdat de server overbelast is. Zou haast onmogelijk zijn dat een nieuwe firmware release zonder problemen gaat/komt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
vanpeltje schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:17:
[...]

jah, ik kan neit zo makkelijk naar de winkel. heb m bij telfot online gekocht. en toen k daar met mn geheugenkaart probleem kwam, zeiden ze dat k bij SE moest zijn, omdat het hun spul was (had k ook mn mobiel MET geheugenkaart op moete sture :? ). nu die headset, zou k vast wel t zelfde antwoord krijgen, dus k denk k fix t zelf wel. lukt dat niet, gaan we voor de HPM-70 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Arie-Kanarie schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 11:02:
[...]

Euh volgens mij moet je die update driver wel installeren maar daar zal wel naar gevraagd worden tijdens het updaten (als dat weer werkt 8)7 )
Misschien kan iemand, die wel heeft kunnen updaten, dit bevestigen.
En zit de nieuwste firmware daarbij inbegrepen ofzo? Of moet ik die appart installeren nog?Want waarbij is die server dan zo druk?
Ik zal het dan straks ff gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skraph
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 06:50
PuDy schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:17:
[...]

Ik quote even mijzelf:

Morgen weer een update.
Ik heb inmiddels contact gehad met SE helpdesk:
Het kan zijn dat Orange de update nog niet vrij heeft gegeven, wij adviseren u contact met Orange op te nemen om te vragen of ze dat willen vrijgeven voor uw W800i.

Waardeloos dit. Ik dacht een goed toestelletje te hebben dat gewoon naar behoren functioneert en dan heb je dit gezeik.
dog4life schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:52:
[...]

Het zou toch een beetje vreemd zijn dat ik een cardreader moet aanschaffen (heb ik dus nog niet) omdat Orange zonodig haar eigen software moet gebruiken.

Frustrerend dit, als het nog lang gaat duren met die update zal ik het toestel weer van de hand doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shr3d
  • Niet online
Afgelopen week mijn k750i mogen ontvangen, prachtig ding.

Nu wil ook ik, net als jullie, mijn firmware updaten met de nieuwe update service maarja...server too busy.

Kunnen we niet massaal die helpdesk gaan lastigvallen totdat ze een grotere capaciteit inschakelen? :P

Voor nu wordt het nog maar wachten..maar ik verwacht er veel van (versnellingen, verbeteringen etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Nu online
Shr3d schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 11:42:
*knip*

Voor nu wordt het nog maar wachten..maar ik verwacht er veel van (versnellingen, verbeteringen etc.)
Je moet je niet te veel (vrijwel niets) van die verbeteringen voorstellen. (Mij vallen ze vrijwel niet op.)

[ Voor 3% gewijzigd door Jesse op 16-12-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HariZ
  • Laatst online: 21-02 15:22
Jesse schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 11:56:
[...]

Je moet je niet te veel (vrijwel niets) van die verbeteringen voorstellen. (Mij vallen ze vrijwel niet op.)
Ik stel me er helemaal niets van voor alleen ik wil dat die USB kabel weer gewoon gebruikt kan worden om bestanden op mijn MS te zetten! Niet dat ik die gebruik (heb nu cardreader) maar als ik deze telefoon weer wil verkopen of als mijn cardreader stuk is wil ik dat het werkt :)

Maarja zoals we weten laat SEUS ons niets updaten op dit moment... :z

[ Voor 8% gewijzigd door HariZ op 16-12-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shr3d
  • Niet online
Jesse schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 11:56:
[...]

Ook niet als je update van de eerste firmware naar de meeste recente? Volgens mij ga ik dat wel merken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Klopt die foutmelding anders wel?

Of zouden ze die Update Service tijdelijk uitgeschakeld hebben vanwege een of andere bug?

Ze hebben die link ook van de site weggehaald..

Ik volg dit topic om op de hoogte te blijven. Wil namelijk ook erg graag updaten :P

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Ik ben van plan een K750i aan te schaffen icm een KPN HI abo, maar lees nu wat ervaringen van mensen met een Orange branded telefoon waarvan de firmware niet te upgraden is. Heeft iemand ervaring met een HI K750i, of weet iemand of dat wel gewoon werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Volgens mij heeft SE de firmware update server gewoon eruit gehaald. Zeker omdat er nog paar foutjes in zitten. Zo misschien ff naar SE mailen of bellen om te vragen waarom hij "offline" is :)

Jullie horen nog wel van mij!! :D:D

Edit:

Email is inmiddels verstuurd, hopelijk krijg ik snel antwoord hierop :)

[ Voor 18% gewijzigd door dragonzzzz op 16-12-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:23

Rio

Ik heb al een boek

Volgens mij hebben ze die server inderdaad gewoon offline gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shr3d
  • Niet online
dragonzzzz schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:28:
Volgens mij heeft SE de firmware update server gewoon eruit gehaald. Zeker omdat er nog paar foutjes in zitten. Zo misschien ff naar SE mailen of bellen om te vragen waarom hij "offline" is :)

Jullie horen nog wel van mij!! :D:D

Edit:

Email is inmiddels verstuurd, hopelijk krijg ik snel antwoord hierop :)
Ik hoop dat we snel uitsluitsel krijgen want ik word er moe van hehe, ik lees dat sommige mensen wel hebben kunnen updaten maar het merendeel krijgt een server too busy bericht.

Laat maar horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Net even gebeld met de SE helpdesk, de updateserver is stuk.

Ze zijn met man en macht bezig de server te herstellen, maar een indicatie van hoelang het nog gaat duren heeft ie niet.

[ Voor 47% gewijzigd door EquiNox op 16-12-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
EquiNox schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:05:
Net even gebeld met de SE helpdesk, de updateserver is stuk.

Ze zijn met man en macht bezig de server te herstellen, maar een indicatie van hoelang het nog gaat duren heeft ie niet.
Kijk das nog is info. Probeer het gewoon vanavond nog wel is. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Paradise schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:27:
Ik ben van plan een K750i aan te schaffen icm een KPN HI abo, maar lees nu wat ervaringen van mensen met een Orange branded telefoon waarvan de firmware niet te upgraden is. Heeft iemand ervaring met een HI K750i, of weet iemand of dat wel gewoon werkt?
Ik heb op 19 mei bij The Phone House een K750i met een Hi 20 abonnement gehaald (gratis)

en hij is origineel, hoewel de 'my friends' mogelijkheid eruit was gesloopt.

Heb 'My Friends' wel weer terug maar ik neem aan dat je bij Hi gewoon de originele krijgt.

Vraag het na in de winkel ;)

btw, voor die Update Service..

ik neem aan dat zodra die link weer op de sonyericsson.com-site terug is zal die update service gewoon weer werkt :)

[ Voor 15% gewijzigd door vanpeltje op 16-12-2005 13:56 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57
Is het misschien handig om een speciaal Update-topic te openen?
Ik zie nu echt door de bomen het bos niet meer en van de laatste paar honderd posts is het overgrote deel update-gerelateerd.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

funk-e schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:17:
Ik zie nu echt door de bomen het bos niet meer en van de laatste paar honderd posts is het overgrote deel update-gerelateerd.
Komt erop neer dat:

- De nieuwe firmware released is voor de k750i en w800
- Het gaat om deze release: R1AA008
- Updaten gaat via deze updatesoftware van Sony Ericsson.
- Nu blijkt de "update-server" van Sony Ericsson offline te zijn (probeer het later nog eens).
- Voor je gaat updaten moet je wel ff de USB-drivers etc. geinstalleerd hebben.
- Bij het updaten moet je je SIM-kaart eruit halen, op de C-knop drukken en de USB aansluiten.
- Bij het updaten kreeg ik géén melding in m'n systemtray dat er een USB-apparaat aangesloten was.
- Veel verschil na deze upgrade heb ik nog niet echt gemerkt. Wél is m'n geluid iets harder..

:P

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
uhh nu kreeg ik niet dat ie offline was maarre hij bleef de hele tijd vrolijk dat start scherm weergeven. Moet je telefoon in een bepaalde stand zijn om hem aan te sluiten zodat dat het flash prog hem herkend ofz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

funk-e schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:17:
Er is al een update-topic. Wel oud, maar dan zou je die even nieuw leven in kunnen blazen.
En ik zie dat ze ook oude toestellen hebben toegevoegd aan de update-module. T610 bijvoorbeeld. Goede zaak!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57
Nou...
Ik wil er eigenlijk mee zeggen dat ik op dit moment NIET geïnteresseerd ben in die update rommel :o

Zodat dit topic meer gericht blijft op tips en trucs en discussies enzovoorts...

:)
Shiver23 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:39:
[...]

Er is al een update-topic. Wel oud, maar dan zou je die even nieuw leven in kunnen blazen.
En ik zie dat ze ook oude toestellen hebben toegevoegd aan de update-module. T610 bijvoorbeeld. Goede zaak!
Zal wel een idee zijn. Een mooie topicstart met alle update-informatie ed.

[ Voor 38% gewijzigd door funk-e op 16-12-2005 15:41 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Oke nog een keer. Als ik mijn tel wil updaten krijg ik dus alleen dat begin scherm nog maar. In welke stand moet de tel zijn om hem up te daten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
CyberDoX schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:28:
[...]

Komt erop neer dat:

- De nieuwe firmware released is voor de k750i en w800
- Het gaat om deze release: R1AA008
- Updaten gaat via deze updatesoftware van Sony Ericsson.
- Nu blijkt de "update-server" van Sony Ericsson offline te zijn (probeer het later nog eens).
- Voor je gaat updaten moet je wel ff de USB-software etc. geinstalleerd hebben.
- Bij het updaten moet je je SIM-kaart eruit halen, op de C-knop drukken en de USB aansluiten.
- Bij het updaten kreeg ik géén melding in m'n systemtray dat er een USB-apparaat aangesloten was.
- Veel verschil na deze upgrade heb ik nog niet echt gemerkt. Wél is m'n geluid iets harder..

:P
Moest je ook de Update Service USB drivers installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Te oud topic om te kicken. Iemand die een nieuwe wil openen. En een mooie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

funk-e schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:40:
[...]

Nou...
Ik wil er eigenlijk mee zeggen dat ik op dit moment NIET geïnteresseerd ben in die update rommel :o
Oh :( lol :+
DaannO schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:42:
Oke nog een keer. Als ik mijn tel wil updaten krijg ik dus alleen dat begin scherm nog maar. In welke stand moet de tel zijn om hem up te daten.
Uhm, als je dat programma start, krijg je als het goed is vanzelf de melding dat je je SIMkaart eruit met halen, dan de C moet indrukken dan je USB kabel erin moet drukken (Zonder hem aan te zetten dus). :?
Yohost! schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:50:
[...]

Moest je ook de Update Service USB drivers installeren?
Volgens mij wel ja, maar die had ik bij de vorige upgrades al geinstalleerd..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik ajb google voordat je je vragen hier 'dumpt' - Een topic als dit kan niet bestaan als men niet eerst zelf wat moeite doet om de problemen op te lossen.

Zie ook de topictstart voor een flinke collectie "Easy answer" probleempjes :)