Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.358 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:04

Polycom

Poes van goud

robg1984 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 00:11:
Als ik naar de update service ga dan is de pagina NADAT ik de 6 vakjes heb aangevinkt leeg...paar keer geprobeerd maar blijft zo...waar ligt dit aan??
Klopt dan moet de update service zich openen die je op je pc hebt geinstaleerd. :)

geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-02 15:22
Of je hebt (zoals ik ook had) een nieuwe versie van Java en een stevige firewall/virusscanner die applets tegenhoudt... Ik had na het aanvinken ook een lege pagina, heb de Java die ik op mijn pc had compleet verwijderd en een oudere versie van Java (1.3.1 geloof ik) gedownload en geïnstalleerd, toen opende het programma opeens wel en kon ik updaten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:26
Sinds oktober ben ik ook in het bezit van een W800I (met telfortactie _/-\o_ ), waar ik tot nu toe erg tevreden over ben! Heb dit topic bijna helemaal gelezen (incl. alle vorige delen) en veel nuttige tips gezien en toegepast!

Verder heb ik vanochtend mijn telefoon ge-update, maar kreeg nog steeds de versie van ergens in oktober (R1NA005), dus helaas nog niet de nieuwe die vandaag uit zou moeten komen... Misschien was ik wat te vroeg voor de dames en heren van SE ;) . Later vandaag nog maar een keer proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 17:08
Ik heb hem net geprobeerd, helaas.... nog geen update..

Hoe zit het eigenlijk met de vodafone toestellen, die hebben de update al een weekje, maar ik heb nog niks geen aan of opmerkingen gehoord over de nieuwste firmware! ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:28
Praetorian schreef op woensdag 14 december 2005 @ 09:31:
Ik heb hem net geprobeerd, helaas.... nog geen update..

Hoe zit het eigenlijk met de vodafone toestellen, die hebben de update al een weekje, maar ik heb nog niks geen aan of opmerkingen gehoord over de nieuwste firmware! ?
Nog geen update ik heb het gisteren voor het laatst geprobeerd. Schijnt wel aardig te zijn toch ? www.esato.com staat wel heel veel over de nieuwe release onder Software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 09:18

quelake

PSN Quelake

www.esato.com staat wel heel veel over de nieuwe release onder Software.
Waar dan? Ik kan het niet vinden...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:34

Piggen

Lekker bakkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Bertus schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:16:
[...]

:D serieus een gps-progsel? daar heb ik wel geld voor over, dus als je me ook mailt ;)
;) Wie weet, ik zal je mn rekeningno. vast sturen kun je vast beginnen met doneren.
Maar zon serieus gps-progsel was niet de bedoeling, meer omzelf wat te prutsen en te programmeren voor mn telefoon. alleen pakt mn telefoon mn eigen applicatie niet... als ik de jar via bluetooth naar mn foon beam, krijg ik net voordat je moet kiezen waar je hem wilt opslaan, de melding: "Ongeldige applicatie".
Ik dacht ik contact grhmpf ff, maar dat ging dus niet, vandaar mijn Request For Contact ;)
maar als grhmpf het niet weet, vind ik vast wel ergens anders een oplossing.

verder bevalt de telefoon (w800) nog steeds goed. Nu met GPS weer een nieuwe functie. Radio/mp3 + orginele dopjes is ideaal in de trein. Nu met (goedkope) externe flits worden de foto's nog beter :9 kortom die telfort aanbieding was zn geld wel waard (voor zon 250 euro vette telefoon hoor :D)

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• titan_pi8
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-08 22:11
Speedy-Andre schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:51:
[...]

Waarom moet ik het weer opknappen 8)7
Skype is bezig met een j2me versie die via gprs kan communiceren, dus net als op je pc.
Als deze versie uit is, dan kan je waarschijnlijk ook via BT verbinden, net als met Opera.
De foon als headset met je pc verbinden gaat niet werken omdat de pc geen headset profiel ziet.
Trouwens, als je toch 4 weken alle tijd hebt .... :+
Hoe weet je dat? Kun je even een link geven naar een site van skype waar wat info staat over deze J2ME applicatie? Ik vind het namelijk niet met google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie-Kanarie schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:31:
[...]
*knip

verder bevalt de telefoon (w800) nog steeds goed. Nu met GPS weer een nieuwe functie. Radio/mp3 + orginele dopjes is ideaal in de trein. Nu met (goedkope) externe flits worden de foto's nog beter :9 kortom die telfort aanbieding was zn geld wel waard (voor zon 250 euro vette telefoon hoor :D)
Waar heb je die flitser vandaan en hoeveel was je ervoor kwijt? Ik kom ze alleen voor 40 euro tegen of uit hongkong. En werkt ie zo goed dat de foto's in het donker nu ook 'ruisloos' zijn zoals overdag zeg maar?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:06:
[...]

Waar heb je die flitser vandaan en hoeveel was je ervoor kwijt? Ik kom ze alleen voor 40 euro tegen of uit hongkong. En werkt ie zo goed dat de foto's in het donker nu ook 'ruisloos' zijn zoals overdag zeg maar?
Via eBay. Voor GBP 16,96, verzekerde verzending, vanuit Hong Kong.
Ding zelf koste GBP 0,01, de rest was verzendkosten. Verder geen importdingen ofzoiets.
Hier in Nederland zijn ze inderdaad duurder.

De foto's zijn echt wel beter. Flits bepaald zelf hoeveel flits er nodig is, daarvoor zit er een lichtsensortje op. Soms gaat de flits dus niet af terwijl dat misschien wel gewenst was.
Niet alle fotos worden net zo goed als overdag, maar grootste gedeelte wordt wel ruisloos. Nog steeds is het natuurlijk geen echte digicam, maar het komt nu wel in de buurt.
En voor bijna 18 euro natuurlijk leuk hebbedingetje dr bij :p
Slurpt wel baterijen, dus denk niet dat je met 10% batterij ff 40 fotos gaat schieten, dan is je batterij wel leeg. Flits heeft ook 1-3 seconden oplaadtijd nodig (per foto).

[ Voor 37% gewijzigd door Arie-Kanarie op 14-12-2005 13:37 . Reden: wel ff alle vragen beantwoorden natuurlijk ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
Ik heb de K750i nu een week, top toestel maar toch enkele opmerkingen.

Ik kan mijn sms'jes niet in mappen opslaan om ze zo te ordenen.

Als je de joystick naar rechts beweegt kan je een eigen snelkeuze ingeven. Nadat ik soms gebeld heb is deze weg en moet ik die iedere keer opnieuw ingeven. Dit is soms 2x/dag.

De bewegende achtergronden en de bewegende navigatie door het menu verdwijnt soms en dan krijg ik een zwart vierkantje. Dit komt meestal als de telefoon een paar dagen op staat of na meerdere handelingen achter elkaar uit te voeren.
Een nieuw thema laden helpt niet, enkel af en aanzetten werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
is het trouwens normaal dat bij video het beeld een beetje schokt als je "druk" wordt? Of is dat met een update te verhelpen? :) Phone bevalt tot nu toe heel goed! :D

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:23

Rio

Ik heb al een boek

Ja? En dan? Daar zie je allemaal (oa) Zweedse stakkers die zeggen 'help, ik kan mijn telefoon nog niet updaten!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
En nog steeds geen update voor de k750i, wordt er zo langzamerhand wel gek van hoor, dat ze maar eens opschieten.

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Als ik deze telefoon in maart ofzo koop.. zit dan de nieuwe update er op? Ben eigenlijk niet van plan vaak te updaten ofzo :? Zitten ook risico's aan vast.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Laatst online: 21:34

Piggen

Lekker bakkie

Waarschijnlijk wel. Hoewel de risico's van flashen wat mij betreft te verwaarlozen. Daar zou je het niet om te hoeven doen.

quelake: Het spijt ons allemaal dat we niet direct de taxi naar jou hebben genomen om je handje met muis vast te pakken en je naar de juiste link te begeleiden. Zo werkt het hier niet.

[ Voor 45% gewijzigd door Piggen op 14-12-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Laatst online: 10-09 09:18

quelake

PSN Quelake

OFFTOPIC:
quote:
MPmad schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:09:
Beter kijken.

http://www.esato.com/board/viewforum.php?forum=17

En helemaal de goede link voor de blinden onder ons http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=110277
Vind het jammer dat we niet normaal op elkaars vragen kunnen reageren. We willen allemaal dezelfde info toch? Waarom moeten we elkaar dan gaan afbranden met botte opmerkingen. Laten we het een beetje normaal houden hier.

OK, en nu weer ONTOPIC!

Ik neem aan dat SE dus nog steeds niet de SE firmware update online heeft gezet? Too bad, morgen ook de hele dag weg. Waar is die info trouwens te vinden, dat de firmware morgen (want dat las ik enkele posts hoger) op zn laatst online zal staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 19:23

Rio

Ik heb al een boek

quelake schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:48:
Waar is die info trouwens te vinden, dat de firmware morgen (want dat las ik enkele posts hoger) op zn laatst online zal staan?
In een mailtje van customer support. Daar hecht ik dus sowieso al nul waarde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Laatst online: 09-09 15:22
ik had ook de laatste firmware en zit ook te wachten op de nieuwe...ben hem nu aan het updaten..hij is dus nu bezig, als er geen nieuwe was dan had hij dat al aan moeten geven toch? ik zal hierna eens kijken welke firmware er dalijk op staat... (w800i)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
hmmmm nog steeds R1NA005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Laatst online: 23:07
Ik heb hem geupdate!

Download de nieuwste updateservice vanaf hier: Download en er komt een pictogram op je bureaublad start die op en dan krijg je de nieuwste firmware! Het updaten gaat nu niet meer via de site en ziet er een stuk beter uit.

Ik ga de firmware nu eerst een uitgebreid testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
  • Laatst online: 10-08 08:48
Snirpo schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:13:
Ik heb hem geupdate!

Download de nieuwste updateservice vanaf hier: Download en er komt een pictogram op je bureaublad start die op en dan krijg je de nieuwste firmware! Het updaten gaat nu niet meer via de site en ziet er een stuk beter uit.

whoehoe eindelijk.. ik test met je mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:41
Snirpo schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:13:
Ik heb hem geupdate!

Oke dan ik ben m nu aan het downen! Ben heel benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Beter, dat ga ik vanavond ook even testen dan :D

Als het toch zo simpel werkt \o/

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdo
  • Niet online
niket610 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:20:

Oke dan ik ben m nu aan het downen! Ben heel benieuwd...
Kunnen jullie na afloop even controleren welke landcode jullie toestel heeft gekregen (EU3 oid)? Dit omdat jullie de software voor India downloaden.. (maar desondanks zie ik Nederlands er gewoon tussen staan..)

(Ondertussen ben ik wel iets meer gerustgesteld, de link naar de update-client is de volgende: http://www.sonyericsson.c...teService_Inst_2.2.10.exe)

[ Voor 18% gewijzigd door weerdo op 14-12-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
Dingen die me zijn opgevallen:

-Menu's zijn iets sneller.
-beeld is iets scherper
-bassweergave is harder met HPM-70
-max volume is luider van externe luidspeaker en HPM-70 (interne luidspreker (oor) nog niet getest)
-door foto's browsen gaat sneller en je krijgt nu zandlopertje in beeld :9~
-me telefoon is hartstikke vies aan de achterkant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
Waar zit die edit knop heb hier al zo'n lange tijd neit meer gespost :S

Nog wat dingen:
-Interne (oor)speaker is ook harder op max volume
-Foto's hebben minder ruis lijkt het, maar zie verder niet veel verschil maar dat laat ik aan de mensen over die wat meer foto expert zijn dan ik :P .
-Data transfer via USB kabel gaat nu perfect! alleen wel sloom... maar daarom heb ik ook een cardreader gekocht ;)

Heil aan SE _/-\o_ , ze hebben het eindelijk een beetje voor mekaar met deze firmware. Ik heb nog geen bugs gevonden in ieder geval... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik stilletjes toch SE-site in de gaten gehouden! ;)

Update programma gedownload en vanmiddag geinstalleerd :)
Hoppa- MS en SIM kaartje eruit. Batterij erin C knopje indrukken, USB kabel er in raggen :9
geupdate! KLAAR _/-\o_

Het programma maakt het nu mogelijk dat "minder computer technische mensen" :P hun K750/ W800 kunnen updaten. Na het doorlopen van vragen als: wat voor connector, algemene voorwaarden accepteren word er aangegeven in 5 stappen wat je moet doen. > (power off, SIM kaart verwijderen, bat plaatsen, c knop indrukken, USB kabel aansluiten)

Zo simpel. _/-\o_

pluspunten die bij mij erg opvallen:
- MP3 geluid is harder en nog voller! HPM-70 POWERRR 8)
- Menu > bestandsbeheer > afbeeldingen = sneller. Daarnaast laden foto's nog sneller. Gaat lekker soepel! :)
- foto's worden nu bijna exact gemaakt! _/-\o_

min puntjes
- willy1986 is sneller dan het menu en het LCD schermpje kan dat niet bijhouden >:) => vage lcd spook kleurtjes die dan een moment der zijn en dan gaat het menu weer verder...
- mp3 luisteren en in-zoomen tegelijkertijd gaat wel maar mp3 kan wel s een moment een pauze inlassen. (Eigelijk niet zo verwonderlijk als er 2 lees activiteiten gebruik maken van de MS.)
- nog steeds focus en shutter geluid bij het maken van een foto. Oók in stille modus! :|

Hier mijn software info voor de "K750i Europa 3" (werd ook door het nieuwe update prog. aangegeven)
R1AA008
prgCXC125952_EU_1_1_CL
R1AA008

Softwareversies voor
LCD-scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0

Camera SWversie
Camera
Huidig: 4.5

Softwareversies voor
ITP

CXC 125 932 R1A038

Aanpassing
CDA102338/48 R11A
cxc125953 R1AA008
EUROPE_3

Content versie
PA19
Firmware was R1A038 en is nu geupdate naar R1AA008
Tweakers! :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door willy1986 op 14-12-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk die update :

"Incompatible MacroMedia version. Required verision available from http://www.macromedia.com. Application will terminate."

En ja,.. er staat echt "verision", dus spellen kunnen ze ook niet. Dus ik heb nu behalve de juiste Java versie ook nog eens de juiste versie van whatever het mocht zijn (dat wordt niet verteld flash of shockwave) nodig om een update te kunnen/mogen doen voor mijn W800i? Veel leiper moet het niet worden. Volgende update geeft dit als melding ;

"You are wearing the wrong colour underwear. Please update it with pink underwear. Application will terminate."

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
mijne is ook succesvol geupdate, moet wel de drivers opnieuw installeren op mijn pc voor mijn bestandsbeheer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weerdo schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:22:
[...]

Kunnen jullie na afloop even controleren welke landcode jullie toestel heeft gekregen (EU3 oid)? Dit omdat jullie de software voor India downloaden.. (maar desondanks zie ik Nederlands er gewoon tussen staan..)

(Ondertussen ben ik wel iets meer gerustgesteld, de link naar de update-client is de volgende: http://www.sonyericsson.c...teService_Inst_2.2.10.exe)
Dat maakt toch niks uit?
Maar is het nog wel EU3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Laatst online: 13-09 11:46
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:44:
leuk die update :

"Incompatible MacroMedia version. Required verision available from http://www.macromedia.com. Application will terminate."

En ja,.. er staat echt "verision", dus spellen kunnen ze ook niet. Dus ik heb nu behalve de juiste Java versie ook nog eens de juiste versie van whatever het mocht zijn (dat wordt niet verteld flash of shockwave) nodig om een update te kunnen/mogen doen voor mijn W800i? Veel leiper moet het niet worden. Volgende update geeft dit als melding ;

"You are wearing the wrong colour underwear. Please update it with pink underwear. Application will terminate."
Kheb hetzelfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moeten we eerst een Sony-Rootkit installeren ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het updaten. Als ik het schermpje krijg waar de instructies op staan (telefoon uit, simkaart eruit enz enz enz) en ik dan met c ingedrukt de usb kabel erin duw, krijg ik geen melding.. het programma doet niets. Hij blijft gewoon op dat scherm staan?
kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Laatst online: 13-09 11:46
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:07:
[...]

Misschien moeten we eerst een Sony-Rootkit installeren ofzo 8)7
Hehe, even flashplayer 8 installeren en het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een update gedaan, en volgens mij is de muziek uit de spreaker wel wat harder en meer bas. Wel lekker als je naar Hardcore luisterd haha :-) Maar met andere muziek stijlen merk ik het ook:-) Verder moet ik nog even kijken wat er nog meer veranderd is. Misschien kan je nu wel filmpjes met hogere kwaliteit afspelen? Dat ga ik misschien wel even proberen vanavond . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:31:
Ik heb een probleem met het updaten. Als ik het schermpje krijg waar de instructies op staan (telefoon uit, simkaart eruit enz enz enz) en ik dan met c ingedrukt de usb kabel erin duw, krijg ik geen melding.. het programma doet niets. Hij blijft gewoon op dat scherm staan?
kan iemand me helpen?
Bij mij duurde het ook vrij lang voor het programma verder ging, maar na ongeveer 20 seconden kreeg ik wel gewoon de melding dat ik de C-knop weer los kon laten. Misschien dus gewoon een kwestie van even vast blijven houden, maar heb geen id verder.

Bij mij is de update gelukt en het ziet er allemaal erg netjes uit en klinkt nu helemaal super naar mijn idee. Moet natuurlijk nog wel even verder gaan testen, maar tot nu toe niks dan goeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Is de bass uit de speaker goed? Of is het echt een schel en lelijk geluid? Kan me er niet iets bij voorstellen eigenlijk.. m'n laptop heeft geen eens echt bass :+

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusher77 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:39:
[...]

Hehe, even flashplayer 8 installeren en het werkt :)
Heb net even Flashplayer 8 geinstalleerd, en inderdaad.... hij blijft aangeven dat ik de verkeerde "verision" heb. Oftewel,.. niets update.

Aan de andere kant moet ik het hierbij misschien maar laten ook. De laatste keer dat ik een update deed schoot mijn broek vol met tranen. Ik kan nu in ieder geval nog bellen met m'n w800i,.. dat is toch ook niet misselijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:46:
Is de bass uit de speaker goed? Of is het echt een schel en lelijk geluid? Kan me er niet iets bij voorstellen eigenlijk.. m'n laptop heeft geen eens echt bass :+
Nouja niet de bas van een subwoofer natuurlijk hé :P Maar ik hoor wel verschil vergeleken voordat ik de update ging doen. Ik had voor dat ik ging updaten een nummer geluisterd, en na de update weer dezelfde en ik merk het zelf wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat werkt dus ook niet haha

ik heb die .exe file gedownload en hij start um niet eens op de .exe file

jottum :D

edit: geopend via winrar en zo geinstalleerd , leek me dat dit niet zo hoorde maar goed

weer goed gedaan vaan SE :D

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vaag zeg dat er best veel mensen zijn die toch nog problemen hebben met de update. Als je firewall vraagt of het proggie verbindind mag maken moet je wel met ja of ok antwoorden. Misschien dat het daarom niet lukt? Bij mij is het zonder problemen gelukt . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Dennahz schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:46:
Ik durf hier niet veel over te vertellen, maar ik vind de externe speaker extreem goed. Ik wist niet wat ik hoorde toen ik voor het eerst een mp3 afspeelde. Ik zeg niet dat het hard gaat en de bass zal ook wel meevallen. Maar de kwaliteit van de tonen is echt super. (naar mijn mening, maar ik heb relatief weinig ervaring met deze generatie telefoons) dus was even op andermans meningen ;)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:31:
kan iemand me helpen?
Had ik ook. Er werd eerst gezegd dat er nieuwe hardware enz was gevonden, en toen gebeurde er niks meer. Toen heb ik m eerst even laten opladen (batterij was vrijwel leeg), toen nog eens geprobeerd, en het lukte o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okidoki,... Flashplayer 8 moet je inderdaad installeren,... MAARRRRRRRRRRRRR.... niet via FireFox. Je moet het via IE (en dus binnen IE) doen. Blijf het een beetje prutswerk vinden van SE. Houdt dit ook in dat het alleen nog maar onder Windows met IE werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
Banjy schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:52:
[...]

Ik durf hier niet veel over te vertellen, maar ik vind de externe speaker extreem goed. Ik wist niet wat ik hoorde toen ik voor het eerst een mp3 afspeelde. Ik zeg niet dat het hard gaat en de bass zal ook wel meevallen. Maar de kwaliteit van de tonen is echt super. (naar mijn mening, maar ik heb relatief weinig ervaring met deze generatie telefoons) dus was even op andermans meningen ;)
Ben het hier helemaal mee eens, het geluid is echt erg mooi vergeleken met veel andere telefoons. Heb een tijdje een 6230i gehad, maar het geluid wat daar uit de speaker kwam vond ik niet aan te raden....te weinig lage tonen, teveel ruis erbij...bij de W800i niks hiervan voor zover ik kan horen. De nieuwe softwareversie doet ook nog eens veel goed aan het volume voor de speaker, dus ik ben blij _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okidoki,... Flashplayer 8 moet je inderdaad installeren,... MAARRRRRRRRRRRRR.... niet via FireFox. Je moet het via IE (en dus binnen IE) doen. Blijf het een beetje prutswerk vinden van SE. Houdt dit ook in dat het alleen nog maar onder Windows met IE werkt?
Ik weet niet waar jou probleem zit maar het zit hem i.e.g. niet in Firefox. Ik heb alles met FF gedaan en het werkt prima.
Dus ik zou het ergens anders zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
En ook mijn K750i is van de meest recente versie voorzien.

De nieuwe installer werkt heel lekker. Moest nog wel even drivers installeren (met cd gedaan) en toen werkte het gewoon. Ben wel tevreden want nu hoef je die SE file manager niet te installeren en weer van je desktop te verwijderen.

Echte grote verbeteringen ben ik nog niet tegen gekomen, maar was dan ook al tevreden over de vorige versie. (op usb/mem probleem na) Is het usb probleem nu verholpen??

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:14:
[...]

Ik weet niet waar jou probleem zit maar het zit hem i.e.g. niet in Firefox. Ik heb alles met FF gedaan en het werkt prima.
Dus ik zou het ergens anders zoeken.
Ik ga nergens zoeken als je het niet erg vindt, maar met FF ging het in ieder geval van geen 100 centimeter. Misschien had je Flashplayer8 al geinstalleerd? Heb net op MSN iemand gesproken met precies hetzelfde probleem, werkte ook niet via FF, dus misschien moet ik het toch daar zoeken (maar ik had al gezegd dat ik niet ging zoeken). Na de Flash plugin in IE te hebben geinstalleerd ging het ook bij de andere persoon in eens goed. Rara... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog een .HID van PowerDVD 6,
Iemand nog een stukje webspace over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:22:
Ik heb hier nog een .HID van PowerDVD 6,
Iemand nog een stukje webspace over?

Ja, hier hebben ze nog wat ruimte over : http://rapidshare.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img450.imageshack.us/img450/2474/powerdvdhid4li.jpg

Funties:
  • PREV = Vorig hoofdstuk
  • NEXT = Volgend hoofdstuk
  • + = Volume harder
  • - = Volume zachter
  • REW = 5 sec. terug
  • FFD = 5 sec. verder
  • Play = Starten
  • Pauze = Pauze
  • Stop = Stop
  • Subt. = Switchen van ondertitel
  • Audio = Switchen van geluidsspoor
  • Menu = Naar menu gaan
  • Fullscr. = Fullscreen afspelen
  • Opties = Opties van PowerDVD 6 openen
Downloaden? Klik -> Hier <-

Ik wil vooral de maker van de Winamp HID bedanken, omdat ik zijn lay-out gestolen heb :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

ik heb gehoord dat de K750i ook de firmware van de W800i ondersteunt, wie zou mij dit kunnen vertellen?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ff de update gedaan, werkt prima.
Merk alleen niks in verschil qua snelheid bij het laden van foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:36
Ik ben een beetje een schijterd. Ik wil mijn w800i nu voor het eerst gaan updaten.
Ik krijg het schermpje te zien van die 5 stappen, ik volg die stappen op. C ingedrukt houden voor 20 sec, kabel inpluggen en ik krijg zowaar rechtsonderin te zien: USB Flash gevonden. Maar me telefoon gaat ook gewoon aan. klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Laatst online: 13-06 13:04
mrVB schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:44:
Ik ben een beetje een schijterd. Ik wil mijn w800i nu voor het eerst gaan updaten.
Ik krijg het schermpje te zien van die 5 stappen, ik volg die stappen op. C ingedrukt houden voor 20 sec, kabel inpluggen en ik krijg zowaar rechtsonderin te zien: USB Flash gevonden. Maar me telefoon gaat ook gewoon aan. klopt dit?
Had ik eerst ook, toen heb ik de bijgeleverde cd nog een keer geinstalleerd, en toen lukte het updaten wel gwoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Thx voor de reacties betreft de speaker! Kan echt niet wachten tot maart.. geld is irritant als je het niet hebt :+ :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ik heb een K750i en heb hem ook geupdate naar R1AA008 dmv deze .exe. Alles werkte perfect, eigenlijk net zoals vorige keren.

Ik merk zelf niet zoveel van een andere snelheid oid, ook niet bij het nemen van een foto. Wel heb ik het idee dat het geluid van bijv. een MP3tje íetsje harder gaat..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

titan_pi8 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:46:
[...]

Hoe weet je dat? Kun je even een link geven naar een site van skype waar wat info staat over deze J2ME applicatie? Ik vind het namelijk niet met google.
Ik heb het van een partij die samenwerkt met Skype, het is een belofte en nog geen feit ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

GGS_106 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:19:
Heeft iemand de HCH-61 houder in combinatie met de CLA-60 lader toevallig :?

Gaat dat groene icoontje ook branden als je hem aangesloten hebt? En blijft het scherm ook branden?
Ik schop nog maar eens :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
CyberDoX schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:59:
Ik heb een K750i en heb hem ook geupdate naar R1AA008 dmv deze .exe. Alles werkte perfect, eigenlijk net zoals vorige keren.
Hoe kom jij aan die link ? Want ik kan dat ding nergens vinden tis wel officieel SE software..

Hoe ben je hier naar toe gesurft ?

edit : wel een vette tool man ! Haha echt een verbetering tov de oude de WalkTrough is niet meer nodig dat doet dit pakket automatisch :) SE had al aangegeven dat er iets anders voor zou komen ivm de vele problemen.

[ Voor 20% gewijzigd door stormfly op 14-12-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Dat groene ledje blijft branden. Scherm van de telefoon gaat ook gewoon uit zoals normaal. (ook jammer is dat de profielen van de telefoon niet veranderen als je hem klikt op een lader of deskstand.)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwxkil
  • Laatst online: 25-03 22:45

gwxkil

|::::...

Als ik m'n W800i met firmware R1N035 probeer te updaten met die nieuwe updatesoftware zegt ie dat de meest recente firmware al is geinstalleerd! Is die update alleen voor de K750?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

stormfly schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:41:
[...]

Hoe kom jij aan die link ? Want ik kan dat ding nergens vinden tis wel officieel SE software..

Hoe ben je hier naar toe gesurft ?
weerdo schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:22:
[...]

Voordat ik die link zag had ik wel geprobeerd hem te updaten op de reguliere manier, maar daar gaf 'ie aan dat ik de meeste recente al had enzo..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:36
arjan bregman2 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:49:
[...]

Had ik eerst ook, toen heb ik de bijgeleverde cd nog een keer geinstalleerd, en toen lukte het updaten wel gwoon
Yep Yep. T'is gelukt!! Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Jeps heb ook even gezocht en bij de W800i staat hij er al.

De update service II noemen ze het.

edit: en geupdate werkt een stuk beter als de vorige versies. Je kan/moet SEUS niet meer gebruiken. Gelijk even wijzigen in de startpost ??? want SEUS geeft alleen nog versies met R1N weer en met deze tool pak je de nieuwe.

Dus mensen die maar bleven wachten op de update, installeer het goede pakket :)

Tnx voor CyberDox die de link gaf.

[ Voor 54% gewijzigd door stormfly op 14-12-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spockster
  • Laatst online: 15:10
Hier ook een geupdate K750i. Moesten er mensen zijn die twijfelen, gewoon updaten. het updaten werkt echt prima, geen enkel probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok :p de eerste bug heb ik alweer...

Was muziek aan het luisteren via de luidspreker en op een gegeven moment gaf hij " simkaart inactief" paar seconden daarna een reboot (het witte scherm) en daarna "plaats simkaart" .. gewoon aan en uit hielp niet :) dus maar batt eruit en weer erin :) en doet t weer :)

Daarnaast ben ik heel blij dat voor zover ik weet de corrupte memory stick er niet meer is. Raakte regelmatig foto's en liedjes en alles en nog wat kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

attentie: klein probleempje ;)

ik heb daarnet wat van men memory stick afgezwierd, onder andere die demo tour mp4 file enz zodat ik eens een simpsons ep erop kon zetten op men stickje van 64meg... tevens ook wat foto's eraf gezwierd enz...

nu zet ik men mp4 file over naar men memory stick en vind ie men movie gewoon niet... niet in bestandsbeheer en niet in de mediaspler... heb tevens een kort fragment dat ik gistere als test al eens erop heb gezet en kon afspelen er terug op gezet maar niets...

als ik op men gsm iets zet kan hij de filmpjes wel vinde maar niet als ze op men memory stick komen.. heb ik mss per ongeluk iets verwijdert fzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt de play/pauze knop en de volume knop indien het toetsenblok is geblokkeerd met de nieuwe firmware (R1AA008)? Ik hoop het wel, want dat vind ik toch wel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:23:
attentie: klein probleempje ;)

ik heb daarnet wat van men memory stick afgezwierd, onder andere die demo tour mp4 file enz zodat ik eens een simpsons ep erop kon zetten op men stickje van 64meg... tevens ook wat foto's eraf gezwierd enz...

nu zet ik men mp4 file over naar men memory stick en vind ie men movie gewoon niet... niet in bestandsbeheer en niet in de mediaspler... heb tevens een kort fragment dat ik gistere als test al eens erop heb gezet en kon afspelen er terug op gezet maar niets...

als ik op men gsm iets zet kan hij de filmpjes wel vinde maar niet als ze op men memory stick komen.. heb ik mss per ongeluk iets verwijdert fzo??
Als de usbkabel in je foon zit, dan ziet ie de MS niet omdat je pc hem bezet houdt.
Trek de kabel eruit en voila, de 'vermiste' bestanden zijn er weer ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:24:
Werkt de play/pauze knop en de volume knop indien het toetsenblok is geblokkeerd met de nieuwe firmware (R1AA008)? Ik hoop het wel, want dat vind ik toch wel erg handig.
Nee dat werkt nu niet en het is ook logisch dat ze die knop geblokkeerd houden wanneer de toetsenblokkering geactiveerd is want tja het wordt zegt het al, toetsenblokkering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol hoe dom van me :) tnx dat was het prob idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

spockster schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:03:
Hier ook een geupdate K750i. Moesten er mensen zijn die twijfelen, gewoon updaten. het updaten werkt echt prima, geen enkel probleem mee.
Kan je video's met een hoge bitrate zonder schokken e.d. afspelen, want dat weerhoudt mij nog van nieuwe updates, ik heb de 1e nog :) (zie ook in link naar mijn handleiding)
Opnemen van filmpjes idem, gaat dit vloeiend?
Hoeveel langzamer gaat kopiëren via de usbkabel, ik haal nu ongeveer 50KB/s, ik kijk hoelang 1MB naar de foon en terug naar de pc kopiëren duurt.
Idem voor BT, met een beetje geluk is de BT verbinding nu ook beter, BT carkits en headsets zouden nu niet meer na 10 min. de verbinding kwijt mogen raken (gebeurde ook tijdens gesprek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:50
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:24:
Niet zonder headset ingeplugd. En dat is maar goed ook. Je zal maar per ongeluk je play knop indrukken als je in de les zit ofzo 8)7 . Tis gewoon bedoeld voor als hij in je zak zit en je luistert muziek, dan kan je lekker skippen enzo...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Laatst online: 11:25
Shailesh schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:58:
[...]

Niet zonder headset ingeplugd. En dat is maar goed ook. Je zal maar per ongeluk je play knop indrukken als je in de les zit ofzo 8)7 . Tis gewoon bedoeld voor als hij in je zak zit en je luistert muziek, dan kan je lekker skippen enzo...
Dan zou het relaxter zijn als ze er optie voor zouden maken, ik vind het bijvoorbeeld wel fijn als ik dat knopje gewoon kan gebruiken met toetsenbeveiliging. Ik zal wel niet de enige zijn, denk ik... ff updaten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HariZ
  • Laatst online: 21-02 15:22
Wauw, ik lees nog van helemaal niemand dat ie problemen heeft gehad met deze nieuwe firmware! Ik was van plan een paar weekjes te wachten tot ik zeker wist dat het veilig was om te updaten maar ik denk dat ik hem toch vanavond al ga draaien! Ben erg benieuwd na alle positieve reacties hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Nou...

3 keer achter elkaar:

Error while executing script!

WTF

//Edit: 4 5

[ Voor 16% gewijzigd door Big-R op 14-12-2005 23:56 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
Ik ging dus updaten, maar nou krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://img520.imageshack.us/img520/8531/macromedia6ud.jpg

Het komt gelijk als ik de update service start.
Ik dus flash gedownload, lijkt me dat ze dit bedoelen, maar nou krijg ik het nog steeds.
Macromedia is toch geen programma op zich :?

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Oja en nog iets, iemand een idee waarom er weer van zoiets als flash gebruik gemaakt moet worden, kunnen ze niet gewoon dat soort dingen in normale windows venstertjes stoppen met knoppen enzo?
net als al die .net meuk... ik krijg er genoeg van.

[ Voor 25% gewijzigd door paazei op 14-12-2005 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Flashplayer downen.

Had ik ook

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net geupdate met de nieuwe tool Geen enkel probleem! Mooi duidelijke wizzard.
Merk echter nog geen verschil met de "oude" firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
ja, maar als je had gelezen, dan had je gezien dat ik dat al had gedaan. versie 8.012 nogiets ofzo.

wat ik dus bedoelde, "You have version 8,0,22,0 installed" en nog doet hij et niet.
@ Big-R: Ik gebruik de nieuwe update service, daar heb je geen browser voor nodig.

[ Voor 26% gewijzigd door paazei op 14-12-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Ik had 'm via IE gedaan, misschien helpt het?

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps, er was nog een pagina...

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:05:
ok :p de eerste bug heb ik alweer...

Was muziek aan het luisteren via de luidspreker en op een gegeven moment gaf hij " simkaart inactief" paar seconden daarna een reboot (het witte scherm) en daarna "plaats simkaart" .. gewoon aan en uit hielp niet :) dus maar batt eruit en weer erin :) en doet t weer :)

Daarnaast ben ik heel blij dat voor zover ik weet de corrupte memory stick er niet meer is. Raakte regelmatig foto's en liedjes en alles en nog wat kwijt :)
Hoeft geen bug te zijn, soms zit de simkaart gewoon fout (had ik voor deze firmware ook wel eens last van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W800i geupdate,eerst kreeg ik een error probeer opnieuw,toen missing files probeer opnieuw,nu is ie ineens bijgewerkt zegt ie :( Maar mijn gsm gaat mooi niet meer aan |:( |:( |:( :( :r

Zelfs aan de lader gebeurt er nix,en geen recovery meer te bekennen he op de SE site

LEKKER DAN!! |:(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big-R schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:27:
Nou...

3 keer achter elkaar:

Error while executing script!

WTF

//Edit: 4
Kan je beter stoppen denk,had ik ook en gaat nu mooi niet meer aan(W800i)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Mja, maar hij is nu alleen engels...

Probeer het nog 1 keer...

Greetz Big-R

Verwijderd

Big-R schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:58:
Mja, maar hij is nu alleen engels...

Probeer het nog 1 keer...
Dan zegt ie straks dat je al bijgewerkt ben denk ik,en krijg dan je gsm nog maar eens aan,mijne is echt overleden denk ik,zou niet weten wat ik nu moet doen

ja opsturen........ |:(

• Big-R
Erg vreemd ook , de W800i heeft geen online update meer , de K750i wel MET recovery...

Hij is bijna klaar... 6 x fout...

Probeer nu de oude...

[ Voor 15% gewijzigd door Big-R op 15-12-2005 00:08 ]

Greetz Big-R

• spockster
  • Laatst online: 15:10
Speedy-Andre schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:53:
[...]

Kan je video's met een hoge bitrate zonder schokken e.d. afspelen, want dat weerhoudt mij nog van nieuwe updates, ik heb de 1e nog :) (zie ook in link naar mijn handleiding)
Opnemen van filmpjes idem, gaat dit vloeiend?
Hoeveel langzamer gaat kopiëren via de usbkabel, ik haal nu ongeveer 50KB/s, ik kijk hoelang 1MB naar de foon en terug naar de pc kopiëren duurt.
Idem voor BT, met een beetje geluk is de BT verbinding nu ook beter, BT carkits en headsets zouden nu niet meer na 10 min. de verbinding kwijt mogen raken (gebeurde ook tijdens gesprek).
Hier kan je een home-made filmpje bekijken. Het filmpje stelt niet veel voor, maar iet beter kan ik je niet voorschotelen op deze moment. Als je wilt zal ik morgen overdag nog wel een filmpje schieten. Idem dito voor foto. Foto is gemaakt zonder flits, en op gewone dagmodus.

Jouw video van kelly speelt hij vlekkeloos af. Geen happeringen.

Volgend punt, de snelheid, ik kopieer jouw video van kelly (ong 10MB) in 40 sec van de pc --> gsm en in 30 sec van gsm --> pc. Hoeveel KB/s dit is weet ik niet. Dit is via de usb-kabel.

BT: nog niet kunnen testen. Maar met de vorige update heb ik nooit problemen gehad met het uitvallen de verbinding. Dus verwacht dat dat met deze update ook wel geen probleem zal zijn.

Moest er nog iemand zijn die iets wil weten voor hij wil updaten. Just ask!

Verwijderd

Ik kan wel janken |:( |:( |:(

• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Echte een hele verbetering zoals het updaten nu gaat. Zeer duidelijk en in 1 keer goed.

Wat ik vooral fijn vind is dat de ruis weg is (w800i) bij het afspelen van muziek. En telefoongesprekken lijken harder te kunnen dan eerst maar dat weet ik niet zeker.

Verwijderd

@talita, Ik snap dat je verschrikkelijk baalt, ga naar een servicepunt met de aankoopbon!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:16:
@talita, Ik snap dat je verschrikkelijk baalt, ga naar een servicepunt met de aankoopbon!
Balen is erg zacht uitgedrukt hoor,ik stuur hem morgen inderdaad op *snik* |:(

• Big-R
Ok update...

Via SEUS gedaan, hij is nu weer NL , wel dezelfde firmware...

Om het nu nog een keer te proberen.. mmmneuu }:O

Greetz Big-R

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:46:
W800i geupdate,eerst kreeg ik een error probeer opnieuw,toen missing files probeer opnieuw,nu is ie ineens bijgewerkt zegt ie :( Maar mijn gsm gaat mooi niet meer aan |:( |:( |:( :( :r

Zelfs aan de lader gebeurt er nix,en geen recovery meer te bekennen he op de SE site

LEKKER DAN!! |:(
Install Begin: Mon Nov 28 22:27:34 CET 2005
Install End: Mon Nov 28 22:27:44 CET 2005

Created with Zero G's InstallAnywhere 5.0.3 Enterprise Build 1584

Summary
-------

Installation: Successful with errors.

52 SUCCESSES
0 WARNINGS
2 NONFATAL ERRORS
0 FATAL ERRORS

Dit staat er in het log van de update :?

Vaag dat er maandag 28 november staat |:( :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 00:52 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik ajb google voordat je je vragen hier 'dumpt' - Een topic als dit kan niet bestaan als men niet eerst zelf wat moeite doet om de problemen op te lossen.

Zie ook de topictstart voor een flinke collectie "Easy answer" probleempjes :)