@TS: Er is alweer een tijdje een nieuwe versie van de Themes Creator
Verwijderd
Heb ook R1NA005 maar bij mij gaat ie gewoon meteen bellen.Praetorian schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:05:
Heeft iedereen ook als ie iemand belt dat de telefoon zo traag is (w800i), ik kies een persoon, druk op bellen, 2 seconden later zie je pas op het scherm dat ie gaat bellen....
(R1NA005)
Ik zoek dringend een internet-shop waar je de handsfree STEREO headset kan kopen die je origineel meekrijgt bij de aankoop van een k750i. Kan er iemand mij helpen?
En wat de modelnaam ervan? Ik vind hem maar niet... Ik dacht HPM-65 of zo
[ Voor 6% gewijzigd door pina op 09-12-2005 19:32 ]
Waarom wil je perse deze zo dringend hebben? Als je het doet omdat je je oude kwijt bent dan kan je misschien beter meteen naar de HPM-70 kijken... En ook zullen er zat mensen zijn in dit topic die hem nu als overbodig hebben liggen (waaronder ik) Ik zou dus ook niet weten waar je dat snel online kan kopen.pina schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:32:
Ik zoek dringend een internet-shop waar je de handsfree STEREO headset kan kopen die je origineel meekrijgt bij de aankoop van een k750i. Kan er iemand mij helpen?
Verwijderd
HPM 61 is het, kijk even op ebay of kelkoo!pina schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:32:
Ik ben wss 1 van de weinigen die liever de HPM-61 heeftBanjy schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:41:
[...]
Waarom wil je perse deze zo dringend hebben? Als je het doet omdat je je oude kwijt bent dan kan je misschien beter meteen naar de HPM-70 kijken... En ook zullen er zat mensen zijn in dit topic die hem nu als overbodig hebben liggen (waaronder ik) Ik zou dus ook niet weten waar je dat snel online kan kopen.
Ik weet nog dat de microfoon bij de HPM-61 veel hoger hangt, en daardoor kan gebruikt worden om handsfree te bellen.
Verwijderd
Zet je het klemmetje toch wat hoger van de hpm 70. En je hebt toch 3 paar rubbertjes!pina schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:44:
[...]
Ik ben wss 1 van de weinigen die liever de HPM-61 heeftOmdat de HPM-70 het probleem heeft dat die micro veel te laag hangt om handsfree te gebruiken en omdat ik een rubbertje kwijt ben, en ik mijn reserve-rubbertjes niet meer vind. Bovendien kan je die rubbertjes niet afzonderlijk verkrijgen
Ik weet nog dat de microfoon bij de HPM-61 veel hoger hangt, en daardoor kan gebruikt worden om handsfree te bellen.
Edit: Oja ik zie het je bent je reserves ook kwijt!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2005 21:34 ]
Verwijderd
voor de mensen die vinden dat hun mp3's te zacht klinken, probeer eens Mp3gain.
met dit programmatje van sourceforge kun je zelf het default volume van je mp3's veranderen.
http://mp3gain.sourceforge.net/
met dit programmatje van sourceforge kun je zelf het default volume van je mp3's veranderen.
http://mp3gain.sourceforge.net/
Ik heb een originele se autolader en houder. Ik weet niet of je deze bedoeld, maar denk het wel. Dat groene se icoontje brand inderdaad als de lader in de aansteker zit. Wel een leuk gezicht. Ook zit er een lampje op.
Ik heb hem samen met een brodit houder, en past allemaal perfect.
Alleen wil ik eigenlijk de telefoonverlichting laten branden als ie aan de lader hangt, maar dit kan volgens mij helaas niet
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Van een mp3 met een bitrate van 32k vast wel. Waar heb je het over?dog4life schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:29:
Ligt het nou aan mij of is de MP3-kwaliteit best slecht?
Ik denk dat het aan jou (of je MP3'tjes) ligt, want ik vind de kwaliteit prima. Doet weinig onder voor m'n iAudio M3L.
Aangezien dit het grote W800i topic is, wat denk je?!Jesse schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:31:
[...]
Van een mp3 met een bitrate van 32k vast wel. Waar heb je het over?

Had misschien iets duidelijker moeten zijn, maar het was dus een mp3tje die ik op de telefoon (W800i) afspeelde met de bijbehorende headset. Heb 1 van mijn usb-poorten opgeblazen door mijn memorystickconvertor in de kaartlezer te doen, dus had er maar 1 mp3tje opgezet. 192k. Maar was dus niet van superkwaliteit, want de rest klinkt wel prima
Combinatie van vanallesMPmad schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:33:
Ik denk dat het aan jou (of je MP3'tjes) ligt, want ik vind de kwaliteit prima. Doet weinig onder voor m'n iAudio M3L.
Maar het klinkt idd goed, maar ik las ietsje terug in dit topic dat iemand zijn oude mp3speler maar weer gebruikte, en in de changelog van de f/w zie je af en toe staan mp3-kwaliteit verbeterd. Dus tja, het hád ook aan de telefoon kunnen liggen
[ Voor 30% gewijzigd door dog4life op 10-12-2005 14:24 ]
Had 2 weken geleden mijn K750i laten vallen, maar nog deels kunnen opvangen met mijn voet.
Er was maar een heel klein schrammetje vanonder, dus niets erg.
Direct alles gecontroleerd, en op het eerste zicht niets te zien van schade.
Volgende dag wil ik een foto nemen, zie ik een zwarte vlek in mijn scherm, en als ik inzoomde, verdween de vlek uit m'n scherm.Vreemd dat die vlek me niet eerder opgevallen was.
Maar ik dacht, geen erg, ik ben toch verzekerd.
Ik ga naar belcompany, en ik zeg dat er een vlek in mijn camera zit, maar ik zeg er niet bij dat ik die laten vallen heb, wat eigenlijk niet uitmaakt voor de verzekering.
Zegt die kerel doodleuk dat ik toch evengoed 25 EUR moet betalen, voor administratie, franchise enz...
Ik toch al een beetje geirriteerd, zeg dat ik dat niet kunnen vind, want ik betaal toch al tenslotte voor die verzekering, en dat juist voor niets te hoeven betalen bij schade.
Hij zegt dat hij die gsm ook wel wilt opsturen, zonder verzekering,
maar dat het me dan wel 187 EUR kost.Dus ik heb hem opgestuurd met verzekering uiteraard.
Ik vroeg ook van de eerste keer natuurlijk of ze de nieuwste firmware er dan op konden zetten en dat ze mijn joystick eens konden uitkuisen, want die mankeerde al van tijd tot tijd.
Gisteren krijg ik mijn gsm dan terug ( 12 dagen later ) en die verkoopster van de winkel vergeet mij die 25 EUR aan te rekenen.
Ik kom thuis en test alles en alles lijkt ok.
Later op de avond wil ik een foto nemen en ik merk opnieuw een kleinere, zwarte vlek op in mijn camera, en deze keer op een andere plek !
Maar ik had hem zeker niet laten vallen ofzo, of gestoot of dergelijke.
Ik heb direct gecheckt op de foto's die ik genomen had ervoor, en als je heel goed keek, zag je al dat die vlek er zat, zelfs toen ik gechekt had, maar deze keer zat hij op een andere plek, en een beetje uit het zicht, dus het viel niet direct op.
Dus ik ga straks weer naar belcompany en eens horen wat ze zeggen.
Volgende dag wil ik een foto nemen, zie ik een zwarte vlek in mijn scherm, en als ik inzoomde, verdween de vlek uit m'n scherm.Vreemd dat die vlek me niet eerder opgevallen was.
Ik ga naar belcompany, en ik zeg dat er een vlek in mijn camera zit, maar ik zeg er niet bij dat ik die laten vallen heb, wat eigenlijk niet uitmaakt voor de verzekering.
Zegt die kerel doodleuk dat ik toch evengoed 25 EUR moet betalen, voor administratie, franchise enz...
Ik toch al een beetje geirriteerd, zeg dat ik dat niet kunnen vind, want ik betaal toch al tenslotte voor die verzekering, en dat juist voor niets te hoeven betalen bij schade.
maar dat het me dan wel 187 EUR kost.Dus ik heb hem opgestuurd met verzekering uiteraard.
Ik vroeg ook van de eerste keer natuurlijk of ze de nieuwste firmware er dan op konden zetten en dat ze mijn joystick eens konden uitkuisen, want die mankeerde al van tijd tot tijd.
Gisteren krijg ik mijn gsm dan terug ( 12 dagen later ) en die verkoopster van de winkel vergeet mij die 25 EUR aan te rekenen.
Later op de avond wil ik een foto nemen en ik merk opnieuw een kleinere, zwarte vlek op in mijn camera, en deze keer op een andere plek !
Ik heb direct gecheckt op de foto's die ik genomen had ervoor, en als je heel goed keek, zag je al dat die vlek er zat, zelfs toen ik gechekt had, maar deze keer zat hij op een andere plek, en een beetje uit het zicht, dus het viel niet direct op.
Zwarte vlek, lijkt wel op een vuiltje voor de lens, misschien kun je hem gewoon weg blazen
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Dit is ook het grote K750 en D750 topic, en er zijn verschillende typen firmware voor die telefoons, verschillende headsets, en ook nog allerhande andere manieren om mp3's af te spelen, via de speaker van je telefoon, of via een alternatieve headset of speaker, daarnaast kan het ook al in de mp3 zelf hebben gezeten, etc...dog4life schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:22:
[...]
Aangezien dit het grote W800i topic is, wat denk je?!![]()
Had misschien iets duidelijker moeten zijn, maar het was dus een mp3tje die ik op de telefoon (W800i) afspeelde met de bijbehorende headset. Heb 1 van mijn usb-poorten opgeblazen door mijn memorystickconvertor in de kaartlezer te doen, dus had er maar 1 mp3tje opgezet. 192k. Maar was dus niet van superkwaliteit, want de rest klinkt wel prima
*knip*
Edit: (Ow, en je had ook nog je vette sony megabass functie gebruikt kunnen hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Jesse op 10-12-2005 15:33 ]
Ze zullen je eerst alsnog die 25 euro aanrekenen en dan verder kijkenSimonMc schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:37:
Had 2 weken geleden mijn K750i laten vallen, maar nog deels kunnen opvangen met mijn voet.
Gisteren krijg ik mijn gsm dan terug ( 12 dagen later ) en die verkoopster van de winkel vergeet mij die 25 EUR aan te rekenen.![]()
Ik heb direct gecheckt op de foto's die ik genomen had ervoor, en als je heel goed keek, zag je al dat die vlek er zat, zelfs toen ik gechekt had, maar deze keer zat hij op een andere plek, en een beetje uit het zicht, dus het viel niet direct op.![]()
Maar ik denk inderdaad dat het gewoon een vuiltje voor de lens is. Of nog erger, en waarschijnlijker, een vuiltje achter de lens. Die kan je dus alleen maar wegkrijgen door het toestel te openen. Dus dat moet echt gedaan worden door dynafix oid.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Heeft trouwens iemand nog een buttonset voor mij van de D750i? Dus de zilvere zijknopjes en de keypad, heb het nodig voor een projectje. Zeg maar wat je ervoor terug wilt hebben.
Dat heet het eigen risico van je verzekering en is vrij normaal. Als je de moeite had genomen om de voorwaarden van je verzekering door te lezen, was je dat vast wel tegen gekomenSimonMc schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:37:
Verwijderd
gewoon nog eens opsturen
is het probleem niet verholpen dan moeten ze een splinternieuw toestel geven.
mogen tegenwoordig max 2 keer opsturen.
regels van dynafix
regels van dynafix
Grappig, dat je eerst denkt dat het aan mijn mp3 ligt.Jesse schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:31:
Dit is ook het grote K750 en D750 topic, en er zijn verschillende typen firmware voor die telefoons, verschillende headsets, en ook nog allerhande andere manieren om mp3's af te spelen, via de speaker van je telefoon, of via een alternatieve headset of speaker, daarnaast kan het ook al in de mp3 zelf hebben gezeten, etc...
Edit: (Ow, en je had ook nog je vette sony megabass functie gebruikt kunnen hebben.![]()
)
En daarna over telefoons etc begint te mekkeren.
ontopic: wat is er trouwens mis met die megabass functie? zo heeel slecht issie niet!
offtopic:
@dog4life: Het punt is dat jij een enigszins zinloze (als in: wat kunnen wij ermee?) opmerking plaatst, waarbij we maar moeten gissen waar het over gaat. Daarom noem ik (omdat jij geen enkele indruk van eigen inzet geeft) eerst een overdreven duidelijk voorbeeld waar het aan zou kunnen liggen.
Vervolgens doe jij alsof het logisch is dat het over de W800 gaat en suggereer je dat alles daarmee gezegt is, terwijl er ettelijke andere relevante factoren in het spel zijn. Hoewel het probleem inmiddels opgelost lijkt te zijn probeerde ik je dat laatste nog even uit te leggen. Da's alles.
Dat je mijn bijdrage 'mekkeren' noemt vind ik btw een beetje jammer.
@dog4life: Het punt is dat jij een enigszins zinloze (als in: wat kunnen wij ermee?) opmerking plaatst, waarbij we maar moeten gissen waar het over gaat. Daarom noem ik (omdat jij geen enkele indruk van eigen inzet geeft) eerst een overdreven duidelijk voorbeeld waar het aan zou kunnen liggen.
Vervolgens doe jij alsof het logisch is dat het over de W800 gaat en suggereer je dat alles daarmee gezegt is, terwijl er ettelijke andere relevante factoren in het spel zijn. Hoewel het probleem inmiddels opgelost lijkt te zijn probeerde ik je dat laatste nog even uit te leggen. Da's alles.
Dat je mijn bijdrage 'mekkeren' noemt vind ik btw een beetje jammer.

Uiteraard is die megabass functie een beetje persoonlijk, maar met de muziek die ik meestal luister is het een drama.
[ Voor 17% gewijzigd door Jesse op 10-12-2005 17:35 ]
Ow? Sinds wanneer dan?Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:33:
gewoon nog eens opsturen
regels van dynafix
Ik dacht toch echt altijd dat het 3 keer opsturen, als dan nog dezelfde klacht, dan omruilen was...
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik had ook 2 keer opsturen, dan een nieuwe...
Greetz Big-R
Verwijderd
dat zijn proassist regelsGinz schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:31:
[...]
Ow? Sinds wanneer dan?
Ik dacht toch echt altijd dat het 3 keer opsturen, als dan nog dezelfde klacht, dan omruilen was...
dynafix hanteerd 2 x
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 21:29 ]
Verwijderd
Llo mensen, kheb hier al eens liggen rond zien voor die updates maar in de posts zoeken voor mensen die hetzelfde prob hebben als mij is zoeken naar een speld in een hooiberg dus...
kheb een paar vraagjes, hoop dat iemand me goed wil verder helpen.
1. tijdens het updaten kan ik de usb driver installere maar dan als ik dus op die C toets moet drukken lukt het me maar niet die update flash driver te installeren...
2. weet iemand sites met gratis java games fzo die leuk zijn om te spelen
liefst beetje kwalitatief volle games als die tenminste gratis te vinde zijn...
3. leuke tooltjes nog (kheb hier al eens die video speler zien staan + die theme creator maar voor de rest nog nix gevonden...)
tnx voor de hulp die jullie me biede
kheb een paar vraagjes, hoop dat iemand me goed wil verder helpen.
1. tijdens het updaten kan ik de usb driver installere maar dan als ik dus op die C toets moet drukken lukt het me maar niet die update flash driver te installeren...
2. weet iemand sites met gratis java games fzo die leuk zijn om te spelen
3. leuke tooltjes nog (kheb hier al eens die video speler zien staan + die theme creator maar voor de rest nog nix gevonden...)
tnx voor de hulp die jullie me biede
Kan echt niet wachten tot ik hem eindelijk kan kopen
Hoop dattie simlockvrij rond de 200 euro ligt in maart / april... denk het wel toch
Gaat zo snel met dat spul..
Verwijderd
kheb mijn voor 210€ kunne kopenDennahz schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:30:
Kan echt niet wachten tot ik hem eindelijk kan kopenHoop dattie simlockvrij rond de 200 euro ligt in maart / april... denk het wel toch
Valt mee ja, maar ik heb zulk spul liever gewoon nieuw.. je weet nooit wat er mee gebeurd is en hoelang ie nog meegaat dan.. ga er vanuit dat hij over 3 maand wel een stuk in prijs gezakt is of dat er toffe prepaid aanbiedingen zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 23:08:
[...]
kheb mijn voor 210€ kunne kopen2maande oud en in hande geweest van een autoverkoper dus goed onderhoude, was echt mooi koopje
Verwijderd
wss zal het wel zo zijn jaDennahz schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:26:
[...]
Valt mee ja, maar ik heb zulk spul liever gewoon nieuw.. je weet nooit wat er mee gebeurd is en hoelang ie nog meegaat dan.. ga er vanuit dat hij over 3 maand wel een stuk in prijs gezakt is of dat er toffe prepaid aanbiedingen zijn.
Haha, geloof je dat zelf? Dit toestel gaat niet verkocht worden in een prepaid pakket. En ja, in maart volgend jaar zal ie wel een eindje goedkoper zijn, maar niet rond de 210 euri. Dus ga maar vast sparen.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:38:
[...]
wss zal het wel zo zijn jadit is echt zo'n toestel dat nog aan een lekker lage prijs gaat verkocht worden ^^
En als het eenmaal zover is isie allang achterhaald. Ik kijk nu uit naar de Nokia N92
Tot die tijd geniet ik nog van mn K750i. Zet me ff bij je bookmarks, of sla mn emailadres op. Als je nl in maart volgend jaar geen cheapo K750 kunt vinden, kun je mij mooi mailen. Voor 200 euro wil ik dan wel weer zaken doen.
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Sinds september met de Belcompany/Telfort deal is die alleen maar weer duurder geworden vziw.Dennahz schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:30:
Kan echt niet wachten tot ik hem eindelijk kan kopenHoop dattie simlockvrij rond de 200 euro ligt in maart / april... denk het wel toch
Ik ben er vrij zeker van dat het geen vuiltje achter de lens is, omdat de vlek lichtgevoelig is, als ik hem in fel licht houd, zie ik niets van de vlek, maar anders wel.Shailesh schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:37:
[...]
Ze zullen je eerst alsnog die 25 euro aanrekenen en dan verder kijken
Maar ik denk inderdaad dat het gewoon een vuiltje voor de lens is. Of nog erger, en waarschijnlijker, een vuiltje achter de lens. Die kan je dus alleen maar wegkrijgen door het toestel te openen. Dus dat moet echt gedaan worden door dynafix oid.
Ook als ik digitaal zoom, verdwijnt de vlek uit m'n scherm.
Op het moment dat je digitaal inzoomt gebruik je juist steeds een kleiner deel van je lens. Tenminste zo beredeneer ik dat, en dat zou juist bevestigen dat er iets op je lens zit.SimonMc schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:05:
[...]
Ik ben er vrij zeker van dat het geen vuiltje achter de lens is, omdat de vlek lichtgevoelig is, als ik hem in fel licht houd, zie ik niets van de vlek, maar anders wel.
Ook als ik digitaal zoom, verdwijnt de vlek uit m'n scherm.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
We zullen wel zien hoeduur hij is tegen die tijd. Ik denk iig een stuk goedkoper.. en dan nog, voor 250 euro is het nog steeds een super toestel waar je gewoon alles mee kan. Ik ga dan leuk Southpark eps zien ofzo in de trein
Zie er nu al naar uit 
En ja, ik heb wel een laptop... maar als de trein vol is haal je die niet zo snel uit je tas > risico dat er drinken van de persoon naast je overgaat.. of dat je snel op moet staan om over te stappen etc etc
En ja, ik heb wel een laptop... maar als de trein vol is haal je die niet zo snel uit je tas > risico dat er drinken van de persoon naast je overgaat.. of dat je snel op moet staan om over te stappen etc etc
[ Voor 31% gewijzigd door Dennahz op 11-12-2005 15:27 ]
Hey mede tweakers,
ik ben in het bezit van een W800i, icm Telfort abo. Ik krijg alleen mijn MMS instellingen niet aan de praat, is dit een bekend probleem? Ik heb al verscheidene zaken geprobeerd; Telfort klantenservice (kwamen er niet uit), zooi uploaden naar mn gsm via
1.telfort.nl (comm.fout, probeer het later opnieuw)
2.bel.nl (alles keurig netjes aangekomen, instellingen werken alleen niet)
3. Sonyericcson.nl (idem)
Word er een beetje moedeloos van; wil toch kunnen MMSen. Daarom vraag ik het hier, of iemand hetzelfde probleem heeft, of misschien een andere oplossing. Als je tijd en zin hebt, mag je natuurlijk ook alle benodigde instellingen hier ff posten, zoals ze op jouw werkende gsm icm Telfort abo staan!
De handleidingen van SE zijn OM TE HUILEN, dus die helpen ook echt niemand....
ik ben in het bezit van een W800i, icm Telfort abo. Ik krijg alleen mijn MMS instellingen niet aan de praat, is dit een bekend probleem? Ik heb al verscheidene zaken geprobeerd; Telfort klantenservice (kwamen er niet uit), zooi uploaden naar mn gsm via
1.telfort.nl (comm.fout, probeer het later opnieuw)
2.bel.nl (alles keurig netjes aangekomen, instellingen werken alleen niet)
3. Sonyericcson.nl (idem)
Word er een beetje moedeloos van; wil toch kunnen MMSen. Daarom vraag ik het hier, of iemand hetzelfde probleem heeft, of misschien een andere oplossing. Als je tijd en zin hebt, mag je natuurlijk ook alle benodigde instellingen hier ff posten, zoals ze op jouw werkende gsm icm Telfort abo staan!
De handleidingen van SE zijn OM TE HUILEN, dus die helpen ook echt niemand....
Misschien een beetje een vreemde vraag: maar hoe zoom je eigenlijk in met de w800i?
Met de volumeknopjesPuDy schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:03:
Misschien een beetje een vreemde vraag: maar hoe zoom je eigenlijk in met de w800i?
Na aardig lang zoeken heb ik in Hong Kong de Touch Musician kunnen vinden en kopen. Deze werd eerder genoemd in topic 5 door Schaduw.

Het ging met met name om het aan kunnen sluiten van een goede koptelefoon, maar de handsfree functie en afstandbediening zijn natuurlijk superhandig. Behalve de eerder genoemde opties blijkt hij ook nog backgroundlighting te hebben. Al met al dus een aanrader, al is de prijs inderdaad wat overdreven.
Ik hoop dat Sony in een toekomstige firmwareupdate het answer-knopje van de K750/W800/D750 als play-pause gaat laten werken. Dat moet toch makkelijk kunnen lijkt mij. Misschien stuur ik wel een feature request in. Dan zal ik gelijk om een in-flight modus vragen, want de batterij gaat sneller leeg als hij druk naar een netwerk zoekt en daarnaast mag het eigenlijk niet natuurlijk

Het ging met met name om het aan kunnen sluiten van een goede koptelefoon, maar de handsfree functie en afstandbediening zijn natuurlijk superhandig. Behalve de eerder genoemde opties blijkt hij ook nog backgroundlighting te hebben. Al met al dus een aanrader, al is de prijs inderdaad wat overdreven.
Ik hoop dat Sony in een toekomstige firmwareupdate het answer-knopje van de K750/W800/D750 als play-pause gaat laten werken. Dat moet toch makkelijk kunnen lijkt mij. Misschien stuur ik wel een feature request in. Dan zal ik gelijk om een in-flight modus vragen, want de batterij gaat sneller leeg als hij druk naar een netwerk zoekt en daarnaast mag het eigenlijk niet natuurlijk
"Zie mij een toffe computer hebben!"
Misschien is het handiger om een psp te kopen oid..Dennahz schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:26:
We zullen wel zien hoeduur hij is tegen die tijd. Ik denk iig een stuk goedkoper.. en dan nog, voor 250 euro is het nog steeds een super toestel waar je gewoon alles mee kan. Ik ga dan leuk Southpark eps zien ofzo in de treinZie er nu al naar uit
Dat is veel prettiger kijken, groter scherm, betere weergave, etc..
Klopt het zo dat de w800 reboot bij een softwareconflictje oid? Want mijn w800 valt soms uit

@hierboven
Misschien werkt de afstandbediening van de w900 wel op de w800, zou wel mooi zijn. Die vraag heb ik daar al gesteld, wacht alleen nog op een antwoord.
[ Voor 9% gewijzigd door Evolutionz op 11-12-2005 17:49 ]
Ik heb hem al gezien voor $39,99 en free shippingMicros schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:42:
Na aardig lang zoeken heb ik in Hong Kong de Touch Musician kunnen vinden en kopen. Deze werd eerder genoemd in topic 5 door Schaduw.
[afbeelding]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Lag ook echt niet voor de hand ofzo
morgen zou de nieuwe FW moeten komen, toch?
Verwijderd
Hoe kan ik nou iets naar mijn W800i verzenden via BT zonder dat ik eerst op het picto naast mijn klok op "bestand verzenden" hoef te klikken
W800i?greatgonzo schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:18:
morgen zou de nieuwe FW moeten komen, toch?
Ik probeerde net te updaten (W800i), kon alleen de R1NA005 downloaden, en niet de nieuwere R1AA008. Snap sowieso die nummeringen niet 100%
Maarja, als de nwe morgen komt, dan wachten we nog maar een dagje!
(Als reactie op greatgonzo & dog4life.)
Overigens voor iedereen die zelf gaat update. Bij mij mislukte dat dus. Zorg ervoor dat je zeker weet dat je de laatste versies van de update software en update usb-driver geinstalleerd hebt. Bij mij ging het volgens mij fout op die USB driver.
De 14de is als je het mij vraagt overmorgen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:12:
Beste mensen,
Ik heb zojuist met SE gebeld en de mevrouw wist mij te melden dat de nieuwe firmware vor de w800i vanaf 14 december beschikbaar is via SEUS.
Groeten.
(De 12e of 13e hoef je het dus nog niet te proberen)
Overigens voor iedereen die zelf gaat update. Bij mij mislukte dat dus. Zorg ervoor dat je zeker weet dat je de laatste versies van de update software en update usb-driver geinstalleerd hebt. Bij mij ging het volgens mij fout op die USB driver.
[ Voor 40% gewijzigd door Jesse op 12-12-2005 14:17 ]
Thanx, dat is idd overmorgen volgens de Gregoriaanse kalender!Jesse schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:15:
(Als reactie op greatgonzo & dog4life.)
[...]
De 14de is als je het mij vraagt overmorgen.
Maar als het fout gaat, dan is het nog wel te recoveren toch?
Met een beetje mazzel door een SESP, maar de mijne is opgestuurd, het SESP kon er ook niets meer mee.dog4life schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:31:
[...]
Thanx, dat is idd overmorgen volgens de Gregoriaanse kalender!
Maar als het fout gaat, dan is het nog wel te recoveren toch?
[ Voor 9% gewijzigd door Jesse op 12-12-2005 14:34 ]
Verwijderd
Mensen!
Hoe zit het met Tomtom en de W800? Is dat te installeren? Of zijn er alternatieven?
Hoe zit het met Tomtom en de W800? Is dat te installeren? Of zijn er alternatieven?
Heb je al op de TomTom site gekeken? Staat er iets over navigatie in de startpost? Heb je al gezocht in de rest van het topic?Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:12:
Mensen!
Zoek, en gij zal het antwoord vinden.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Dat weet ik geepie, in de startpost staat niks, de zoekfunctie is ronduit ruk hier, en op de site van Tomtom staat dat de Sony Ericson P910 Tomtom ondersteunt, maar ik vraag me dan gewoon af of er mensen al geprobeerd hebben of het werkt op de W800..Ginz schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:38:
[...]
Heb je al op de TomTom site gekeken? Staat er iets over navigatie in de startpost? Heb je al gezocht in de rest van het topic?
Zoek, en gij zal het antwoord vinden.
Edit: en indien het niet mogelijk mag zijn (wat ik ook wel verwacht) is er dan gewoon een routeplanner voor de W800? Dus waarbij geen GPS nodig is?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 16:12 ]
Op een W800 kan je alleen Java toepassingen draaien. Dus niets van TomTom of Route66.
Misschien iets van een knutsel versie van een hobbyist ofzo. www.google.nl
ha! mijn headset van de K750i was stuk, bij het oortje was het draadje klein beetje losgerukt waardoor er geen geluid meer was (eigen schuld, maar ook schuld ericsson want kwaliteit is slecht!)
ff voorzichtig teruggeduwd, langs de phonehouse gegaan en verteld dat het ene oortje het niet meer deed. Toen hebben ze hem omgeruild voor een nieuwe headset.
Kreeg bijna die van de w800 omdat die van de k750i op was. Maar helaas lag er nog eentje in de kast...
* vanpeltje is weer tevreden
ff voorzichtig teruggeduwd, langs de phonehouse gegaan en verteld dat het ene oortje het niet meer deed. Toen hebben ze hem omgeruild voor een nieuwe headset.
Kreeg bijna die van de w800 omdat die van de k750i op was. Maar helaas lag er nog eentje in de kast...
* vanpeltje is weer tevreden
vanpeltje
ik heb een probleem met mijn w800i,
het is namelijk zo dat ik sinds kort geen foto's meer kan maken, wat ik ook probeer. Nu was het altijd al een hele kunst om een foto te maken met dit toestel, maar nu werkt het helemaal niet meer.
af en toe wil hij nog wel scherpstellen maar daar houdt het dan ook bij op.
heb al software geupdate maar daar ligt het dus niet aan
het is namelijk zo dat ik sinds kort geen foto's meer kan maken, wat ik ook probeer. Nu was het altijd al een hele kunst om een foto te maken met dit toestel, maar nu werkt het helemaal niet meer.
af en toe wil hij nog wel scherpstellen maar daar houdt het dan ook bij op.
heb al software geupdate maar daar ligt het dus niet aan
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Voor diegenen die gaan vastlopen tijdens het updaten overmorgen (of later, eerst zien dan geloven) hier alvast weer even mijn WALKTHROUGH
Ik lees nu alweer van alles over een komende firmware. Maar is deze van morgen avond nou voor de K750 of de W800?Rio schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:06:
Voor diegenen die gaan vastlopen tijdens het updaten overmorgen (of later, eerst zien dan geloven) hier alvast weer even mijn WALKTHROUGH
Kijk dit zijn echt goede toevoegingen aan een topic. Bedankt!Rio schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:06:
Nou ik ga de SE w800i zaterdag ivm nieuw abonnement!
Ben heel benieuwd, maar denk wel dat hij me gaat bevallen.
Ik lees bijna alleen maar positieve dingen
Ben heel benieuwd, maar denk wel dat hij me gaat bevallen.
Ik lees bijna alleen maar positieve dingen
Het zal mij benieuwen of de update er morgen is...Hij is er nu alleen nog maar voor EU4 en wij zijn EU3 misschien gaan EU1 en EU2 wel voorRio schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:06:
Meende dat ik het _ergens_ gelezen heb... maar kan je ook skype / voip gebruiken via Bluetooth
Zou wel super zijn zo'n java proggie op je telefoon via Bluetooth naar je proxy op de PC en gratis bellen vanaf je GSM.
Beetje jammer is dat de headset van de w900 niet op de w800 en k750 werkt. Dus die afstands bediening kunnen we wel vergeten jammer genoeg.
Die overigens open staat voor (opbouwende) kritiek ter perfectionering van de walkthrough...Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:25:
en daarom ook al minstens 10 keer onder de aandacht gebracht door Rio himself
Misschien is het handig om onderaan erin te zetten dat het kan zijn dat je de batterij even uit je toestel moet halen en er weer in moet doen als hij niet direct aan gaat. Bij mij (K750i) was dit ook het geval, na het eruit halen en erin doen van de batterij deed hij het weer perfect na het updaten, daarvoor kreeg ik hem niet aanRio schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:32:
[...]
Die overigens open staat voor (opbouwende) kritiek ter perfectionering van de walkthrough...
Ik vind de walktrough van Rio prima! Der staat precies beschreven wat je moet doen.
Kan niet duidelijker (screenshotje van "tussenschermpjes mischien? ).
Ik vond het een eitje toen ik hem voor het eerst ging updaten!
* Na het updaten ± 1 min wachten en dan 2 x lang op de power knop drukken werkte bij.
Heb zelf helaas geen bleutooth dongle tot mijn beschikking dus kan de Skype-fantasien niet uitproberen.
@ Speedy-Andre, ik weet dat je een BT 2.0 dongle hebt (toch?
)en ik zou je willen vragen of dit mogelijk is, en mischien wil uitproberen?
Ik weet dat BT 1.2 audio ondersteuning heeft dus volgens mij moet het mogelijk zijn?
Skype is wel voor Pocket PC (.exe bestandje dus) maar dat werkt dus niet op de K750 /W800.
Probleem is volgens mij ook dat je de K750 of W800 niet als "headset"kan laten zien aan de pc. Alleen de standaard BT headsets kan je gebruiken ism Skype....
Ik ga vanaf nu 4 weken lang dekking zoeken in mijn bunker!
Ik verwacht weer een hoop trammelant over wit knipperende schermpjes, dode telefoontjes en "Dynafix complimentjes" 
Uiteraard ben ik wel per email bereikbaar! Kom maar op met jullie "spam"!
Kan niet duidelijker (screenshotje van "tussenschermpjes mischien? ).
Ik vond het een eitje toen ik hem voor het eerst ging updaten!
* Na het updaten ± 1 min wachten en dan 2 x lang op de power knop drukken werkte bij.
Heb zelf helaas geen bleutooth dongle tot mijn beschikking dus kan de Skype-fantasien niet uitproberen.
@ Speedy-Andre, ik weet dat je een BT 2.0 dongle hebt (toch?
Ik weet dat BT 1.2 audio ondersteuning heeft dus volgens mij moet het mogelijk zijn?
Skype is wel voor Pocket PC (.exe bestandje dus) maar dat werkt dus niet op de K750 /W800.
Probleem is volgens mij ook dat je de K750 of W800 niet als "headset"kan laten zien aan de pc. Alleen de standaard BT headsets kan je gebruiken ism Skype....
Ik ga vanaf nu 4 weken lang dekking zoeken in mijn bunker!
[ Voor 6% gewijzigd door willy1986 op 12-12-2005 23:07 ]
Je hoeft niet alle 5 de drivers (?) te installeren van de cd. Je hebt genoeg aan PC SUITE, SEUS, UPDATE_SERVICE_ USB_ DRIVER en USB DRIVERS uiteraard. Allemaal van de site te downloaden overigens.Rio schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:32:
[...]
Die overigens open staat voor (opbouwende) kritiek ter perfectionering van de walkthrough...
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
niemand die iets weet van het probleem dat ik geen foto's meer kan maken?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
handyRio schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:06:
Verwijderd
Ik heb een probleem ik heb net dus de update voor men k750 uigevoerd de installatie was klaar ik moest op ok klikken en men telefoon weer aanzetten. Maar dit wil niet meer hij start nu niet meer op en geeft alleen een paar keer een wit flikkerend scherm is men telefoon nu kapot ?
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid: Als ik 'm al een keer heb geupdate (naar R1N035), dan hoef ik toch geen nieuwe drivers meer te downloaden?Mandrake schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 07:16:
[...]
Je hoeft niet alle 5 de drivers (?) te installeren van de cd. Je hebt genoeg aan PC SUITE, SEUS, UPDATE_SERVICE_ USB_ DRIVER en USB DRIVERS uiteraard. Allemaal van de site te downloaden overigens.
Verwijderd
probeer even je accu eruit te laten dan er weer in en nogmaals aanzettenVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:17:
Ik heb een probleem ik heb net dus de update voor men k750 uigevoerd de installatie was klaar ik moest op ok klikken en men telefoon weer aanzetten. Maar dit wil niet meer hij start nu niet meer op en geeft alleen een paar keer een wit flikkerend scherm is men telefoon nu kapot ?
Verwijderd
Nee dan gaat de update gelijk door omdat je alles al hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:48:
[...]
Even voor de duidelijkheid: Als ik 'm al een keer heb geupdate (naar R1N035), dan hoef ik toch geen nieuwe drivers meer te downloaden?
Verwijderd
heb ik geprobeerd hij heeft de hele dag van de accu gelegen geeft nog steeds een wit schermVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:08:
[...]
probeer even je accu eruit te laten dan er weer in en nogmaals aanzetten
heb dus ook de recovery geprobeerd en nu zij hij weer dat het voltooid was maar heel raar hij was bij 6 minuten resterend aangekomen. Ongeveer op 52% en toen schoot ie ineens naar de honderd en zei dat hij klaar was nu geeft hij nog steeds de witte schermen. Ook nadat ik de batterij eruit heb gehaald
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 15:47 ]
Verwijderd
jep ook doet ie hetzelfde. maar is dat bij de rest van jullie ook zo dat ie vanaf de ongeveer 50 procent ineens heel snel gaat ?dog4life schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:08:
recovery mode al gebprobeerd?
Als mijn telefoon het niet doet, is die dan kapot?Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:13:
[...]
jep ook doet ie hetzelfde. maar is dat bij de rest van jullie ook zo dat ie vanaf de ongeveer 50 procent ineens heel snel gaat ?

SE costumer support bellen, of gewoon direkt naar een SESP.
Ik merk iets vaags als ik een smsje ontvang op mijn W800i.
De ene keer geeft ie meteen in het scherm aan dat ik een bericht heb ontvangen van "die en die".....
De andere keer zie ik alleen linksboven een geel enveloppe -je en moet ik naar het menu "berichten" om 'm te lezen....
Iemand een idee waarom hij dat "naar mijn idee" volkomen willekeurig aangeeft?
De ene keer geeft ie meteen in het scherm aan dat ik een bericht heb ontvangen van "die en die".....
De andere keer zie ik alleen linksboven een geel enveloppe -je en moet ik naar het menu "berichten" om 'm te lezen....
Hij zet het alleen direct op het scherm als je niets 'boeiends' aan het doen bent, maar als je aan het bellen/surfen/iets anders wat je niet zomaar even onderbreekt voor een sms aan het doen bent geeft de telefoon alleen het sms-geluid en het envelopje boven in beeld...bosaap22 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:34:
[ Voor 6% gewijzigd door Sabbi op 13-12-2005 17:40 ]
stormfly schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:48:
Op een W800 kan je alleen Java toepassingen draaien. Dus niets van TomTom of Route66.
bronTomTom ONE
Geschikt voor
Sony Ericsson: K600i, K700i, K750i, P800, P900, P910i, S700i, T630, W800i
en K750i & GPS Software Working
[ Voor 11% gewijzigd door Occy74 op 13-12-2005 17:52 ]
Uh de TomTom one is een standalone kastje
De compatibliteit slaat op de GPRS verbinding via BT in combinatie met de k750i.

[ Voor 53% gewijzigd door grhmpf op 13-12-2005 17:56 ]
Ja en dan? Mobitrack laat alleen je plaats zien, niks van sla links af geen navigatie dus, en de tomtom one is in zoverre compatibel met de k750/w800 dat hij gebruik kan maken van de gprs connectie van de telefoon om filedata op te halen. (net zoals tomtom dat met elke BT/GPRS telefoon kan)
Er zijn wel enkele java-based navigators, vdo dayton's Mobile Navigation is er een van. Dat kost dan wel weer 100 euro + 10 eur per maand.
Waarom moet ik het weer opknappenwilly1986 schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:05:
@ Speedy-Andre, ik weet dat je een BT 2.0 dongle hebt (toch?)en ik zou je willen vragen of dit mogelijk is, en mischien wil uitproberen?
![]()
![]()
Ik ga vanaf nu 4 weken lang dekking zoeken in mijn bunker!Ik verwacht weer een hoop trammelant over wit knipperende schermpjes, dode telefoontjes en "Dynafix complimentjes"

Skype is bezig met een j2me versie die via gprs kan communiceren, dus net als op je pc.
Als deze versie uit is, dan kan je waarschijnlijk ook via BT verbinden, net als met Opera.
De foon als headset met je pc verbinden gaat niet werken omdat de pc geen headset profiel ziet.
Trouwens, als je toch 4 weken alle tijd hebt ....
[ Voor 6% gewijzigd door Speedy-Andre op 13-12-2005 18:55 ]
Heb sinds vandaag ook de W800i...tijdje bezig geweest met het aansluiten aan de pc wat niet helemaal lukte. Uiteindelijk er toch achtergekomen. Alleen nu wou ik een videofile erop zetten. Heb een file omgezet met PVauthor en die op de telefoon gezet. Probleem is nu dat ik dat bestand nergens terug kan vinden. Weet iemand waar ik hem het beste neer kan zetten? Wou hem bij video's neerzetten waar die demo ook staat, maar kan die map niet vinden. Heb via windows al gezocht naar demo, maar dan kan hij niets vinden. Ik ben op dit moment even einde raad.
Verwijderd
normaal gezien vind je die demo video terug op je memory stick (verwisselbare schijf) het onderste mapje (rare benaming) en dan bij media files en dan video... daar staat normal gezien die demoBvK P4 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:17:
Heb sinds vandaag ook de W800i...tijdje bezig geweest met het aansluiten aan de pc wat niet helemaal lukte. Uiteindelijk er toch achtergekomen. Alleen nu wou ik een videofile erop zetten. Heb een file omgezet met PVauthor en die op de telefoon gezet. Probleem is nu dat ik dat bestand nergens terug kan vinden. Weet iemand waar ik hem het beste neer kan zetten? Wou hem bij video's neerzetten waar die demo ook staat, maar kan die map niet vinden. Heb via windows al gezocht naar demo, maar dan kan hij niets vinden. Ik ben op dit moment even einde raad.
PS heb zelf ook nog een probleempje:
kwou ff men media speler testen door er een mp4 bestandje op te zetten maar hij wilt het niet afspelen
@ Rio;
ik zou ook even in je walkthrough opnemen dat, als het updaten mislukt op de 50%, de oplossing is om de telefoon even een master resetje te geven. Daar had ik - en met mij wat anderen - een tijd voor nodig om erachter te komen, dus als je op deze manier even een hoop kopzorgen voor anderen kan wegnemen zou dat mooi zijn
ik zou ook even in je walkthrough opnemen dat, als het updaten mislukt op de 50%, de oplossing is om de telefoon even een master resetje te geven. Daar had ik - en met mij wat anderen - een tijd voor nodig om erachter te komen, dus als je op deze manier even een hoop kopzorgen voor anderen kan wegnemen zou dat mooi zijn
Een twee tal toevoegingen m.b.t. de software:
Disc2Phone heeft een nieuwe versie. De versie van de PC Suite is volgens SE "PC Suite 1.7.10" en niet 1.10.71.
Allemaal te vinden op deze pagina
Disc2Phone heeft een nieuwe versie. De versie van de PC Suite is volgens SE "PC Suite 1.7.10" en niet 1.10.71.
2 vragen:
Ik ben op zoek naar zo een D500 mp3-play programma, bestaat dat? (met die geile vumeter)
en:
Mijn foto-maak knopje reageert slecht, kan dit opgelost worden?
Ik ben op zoek naar zo een D500 mp3-play programma, bestaat dat? (met die geile vumeter)
en:
Mijn foto-maak knopje reageert slecht, kan dit opgelost worden?
Heeft ook een computer!
Allemaal te vinden op deze pagina.SaNATaN schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:46:
Een twee tal toevoegingen m.b.t. de software:
We zitten hier toch niet in het grote W550 topic
Edit: Hoewel ik die versienummering van de SE pc-suite niet zo begrijp...
Edit2: @DaannO onder me: zeg dat wat je bedoelt.
[ Voor 29% gewijzigd door Jesse op 13-12-2005 20:14 ]
Check is even de software versies? Welke denk jij dat er nieuwer is door puur alleen naar de naam te kijken?!Jesse schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:12:
[...]
We zitten hier toch niet in het grote W550 topic
Dat laatste kan kloppen, dan heeft het mp4-bestand een te hoge resolutie.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:28:
[...]
normaal gezien vind je die demo video terug op je memory stick (verwisselbare schijf) het onderste mapje (rare benaming) en dan bij media files en dan video... daar staat normal gezien die demo
PS heb zelf ook nog een probleempje:
kwou ff men media speler testen door er een mp4 bestandje op te zetten maar hij wilt het niet afspelenkrijg wel geluid maar geen beeld... weet iemand mss waar dit aan kan liggen?
vind het wel jammer dat je geen resolutie in kunt stellen van 220x176..dus de native scherm resolutie. Max schijnt voor zover ik getest heb 176x144.pingelmonster schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:13:
[...]
Dat laatste kan kloppen, dan heeft het mp4-bestand een te hoge resolutie.
Iemand anders ondertussen al GPS werkend gekregen op zijn telefoon? Met mijn k750 kan ik wel verbinding maken met mijn gps ontvanger, alleen krijg ik geen uitlezing te zien op de telefoon. Iemand hier al meer geluk mee gehad?
lithoijen schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:02:
[...]
Het is geen tomtom GPS maar een: Globalsat BT338 Bluetooth SIRF 3 GPS.
Volgens mij is het probleem ook niet dat hij niet gevonden word. Wanneer ik namelijk het GPS programma op mijn telefoon start, vind hij netjes de GPS module, waarna ik er verbinding mee kan maken. Vervolgens krijg ik de vraag op het scherm van de telefoon of ik verbinding toe wil staan die ik dan met JA beandwoord.
Helaas krijg ik dan vervolgens een scherm te zien waarop zowel de afstand als de snelheid op 0 blijft staan. Alleen de stopwatch loopt.
Misschien dat iemand hier wat meer over weet te vertellen?
Ik heb hier ook last van. Ook als ik niks aan het doen ben. Op zich heb ik er geen moeite mee, maar het blijft handig om je sms direct te kunnen lezen.bosaap22 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:34:
Ik heb gezocht en ik kan alleen een oplossing vinden voor de K750i, maar dat werkt niet voor de W800i, omdat het desbetreffende menu niet bestaat.
Verwijderd
ik krijg tevens ook zo'n bestandje erbij met de extensie .thm (is zo'n theme file)BvK P4 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:19:
[...]
vind het wel jammer dat je geen resolutie in kunt stellen van 220x176..dus de native scherm resolutie. Max schijnt voor zover ik getest heb 176x144.
wat moet ik hiermee dan juist aanvangen of heeft et geen nut?
lichtelijk offtopic maar toch:grhmpf schreef op maandag 28 november 2005 @ 20:02:
In principe zou welke ontvanger moeten werken. Ik heb wat zitten proggen voor m'n k750i en met twee verschillende bt gps muizen getest, geen probleem.
@grhmpf: Over dat proggen wilde ik je wat vragen maar ik kan geen adres oid van je vinden. Zou je een mailtje naar mijn willen sturen, zie mn profiel
Alvast hartelijk bedankt.
[ Voor 8% gewijzigd door Arie-Kanarie op 13-12-2005 22:15 ]
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Arie-Kanarie schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:13:
[...]
lichtelijk offtopic maar toch:
@grhmpf: Over dat proggen wilde ik je wat vragen maar ik kan geen adres oid van je vinden. Zou je een mailtje naar mijn willen sturen, zie mn profiel
Alvast hartelijk bedankt.
Heeft ook een computer!
Nou... 14 december komt de nieuwe firmware uit voor de K750i, en dan is dat memorystick probleem opgelost mag ik hopen.
Ik ben heel erg benieuwd
Ik ben heel erg benieuwd
vanpeltje
Als ik naar de update service ga dan is de pagina NADAT ik de 6 vakjes heb aangevinkt leeg...paar keer geprobeerd maar blijft zo...waar ligt dit aan??
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gebruik ajb google voordat je je vragen hier 'dumpt' - Een topic als dit kan niet bestaan als men niet eerst zelf wat moeite doet om de problemen op te lossen.
Zie ook de topictstart voor een flinke collectie "Easy answer" probleempjes :)
Gebruik ajb google voordat je je vragen hier 'dumpt' - Een topic als dit kan niet bestaan als men niet eerst zelf wat moeite doet om de problemen op te lossen.
Zie ook de topictstart voor een flinke collectie "Easy answer" probleempjes :)