Hoe heb je dat gefixt dan? Ik kom er ook niet uitrobski05 schreef op zondag 04 december 2005 @ 11:06:
[...]
Ok dit probleem is gefixt, maar er is een andere voor in de plaats gekomen; als ik via device explorer opera opstart, zie ik dit op mn mobiel, er staat opera laster, en dan floept het beeld weer weg zodat ik niks kan doen
Mijn K750 kan sinds twee dagen opeens geen netwerk meer vinden. En dan ook echt geen enkel netwerk. Als ik handmatig ga zoeken krijg ik de melding 'geen netwerk beschikbaar'. Ik heb de firmware nu opgewaardeerd in de hoop dat dat zou helpen, maar nog steeds geen netwerk.
Voor de rest kan ik nog wel foto's en video's maken, radio luisteren , spelletje spelen etc, alleen kan ik er niet meer mee bellen en daar had ik hem toch voor gekocht
Is dit een bekend probleem of is mijn telefoon nu gaar?
Voor de rest kan ik nog wel foto's en video's maken, radio luisteren , spelletje spelen etc, alleen kan ik er niet meer mee bellen en daar had ik hem toch voor gekocht
Doorspoelen kan met de W800i alleen hoor je niks tijdens het spoelen. Net zoals met de cassette van vroeger dus. Of zeggen we beter de Walkman van vroeger. Net uitgetest.
Ik heb alle fotos in het intern geheugen en veel programma's eraf gegooid, maar nog steeds sluit hij meteen af. Er is wel al iets veranderd; als ik m opstart, verandert mijn "gesprek"toets (dus linkse softkey) bij het standby scherm in: 12:2306Speedy-Andre schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:26:
[...]
Opera draait in het telefoongeheugen, heb je misschien teveel andere dingen erin gezet, zoals een dik telefoonboek of foto's![]()
Dat 'laster' betekent 'starting up' als je hem in het Engels zet (zie ook mijn handleiding).
Je kunt ook een nieuwere Opera naar je foon downloaden als je naar http://mini.opera.com/my gaat met de SE browser (niet met de Opera browser, dat werkt niet).

Verwijderd
Weet iemand hoe dit verhaal is afgelopen? Ik heb nu namelijk precies hetzelfde probleem en een vermoeden dat me memory card kapot is. En dat terwijl ik hem pas 3 dagen heb!Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:58:
Ik heb sinds vandaag de W800i nou was ik vanmiddag bezig met een stuk of 30 liedjes via disk2phone erop aan het zetten, toen was ik klaar trok de stekker eruit maar vond telefoon vreemd doen.
Deed hem uit en weer aan maar toen bleef die in het opstartscherm hangen en zag ik heel de "Sony Ericsson" met logo, ik batterij eruit gehaald , sim eruit niks werkte.
Toen heb ik de Memory Stick eruit gehaald en toen deed die het wel opeens.
Wat kan ik doen zodat me Memory Stick weer werkt? Iemand enig idee?
Als ik een service test doe leest die hem ook niet
Die cijfers heb ik eerder gezien en bij mij was dat weg toen ik een andere theme had.robski05 schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:21:
[...]
Ik heb alle fotos in het intern geheugen en veel programma's eraf gegooid, maar nog steeds sluit hij meteen af. Er is wel al iets veranderd; als ik m opstart, verandert mijn "gesprek"toets (dus linkse softkey) bij het standby scherm in: 12:2306
Heb je de nieuwe Opera (zie mijn linkje in de vorige post) al geprobeerd?
Anders nogmaals de oude Opera erop zetten, misschien had je een vlekje in het foongeheugen
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Gebeurt dat nou steeds met Sandisk stickjes, of ook met SonyVerwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:47:
[...]
Weet iemand hoe dit verhaal is afgelopen? Ik heb nu namelijk precies hetzelfde probleem en een vermoeden dat me memory card kapot is. En dat terwijl ik hem pas 3 dagen heb!
Ik heb 2 Sony's voor m'n K750i (64MB + 1GB) en dat geeft nooit problemen

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Mijn K750i komt niet eens verder dan "Server wordt gezocht..." Dus ik neem aan dat hij die pop.gmail.com (of ip-adres) niet kan vinden??
Verwijderd
ik geloof dat het probleem veel minder vaak voorkomt op een 750i dan op een w800 door de verschillende firmwareSpeedy-Andre schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:07:
[...]
Gebeurt dat nou steeds met Sandisk stickjes, of ook met Sony![]()
Ik heb 2 Sony's voor m'n K750i (64MB + 1GB) en dat geeft nooit problemen
Verwijderd
Tis een scandisk stickje ja. Baal er flink van, hoop dat het binnen de garantie valt van hi. Iemand tips?
Een seriele verbinding maken via je bluetooth software. Je krijgt dan een poort toegewezen en die moet je invullen bij de proxy settings.niket610 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:45:
[...]
Hoe heb je dat gefixt dan? Ik kom er ook niet uit
Dat thema zal verder niet zoveel uitmakenSpeedy-Andre schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:04:
[...]
Die cijfers heb ik eerder gezien en bij mij was dat weg toen ik een andere theme had.
Heb je de nieuwe Opera (zie mijn linkje in de vorige post) al geprobeerd?
Anders nogmaals de oude Opera erop zetten, misschien had je een vlekje in het foongeheugen
Edit: jeeh de nieuwe versie doet t, bedankt!
Trouwens, zo internetten is toch gratis? Want ik zie namelijk geen bytes die worden verzonden/ontvangen via die proxy, maar ze staan wel in me datateller. En als ik de verbinding verbreek, zoekt hij gewoon verder. En komen de links die je bezoekt ook op de factuur?
[ Voor 37% gewijzigd door robski05 op 05-12-2005 22:34 ]
Als hij via gprs verbindt (betaald dus, of je hebt Orange met dat trucje
) dan zie je een wereldbolletje bovenin Opera.
Opera werkt alleen 'gratis' als je hem vanaf je pc opstart, want dan gebruikt ie internet via je pc.
Dat zie je aan de proxy, zolang de die de data verwerkt is het gratis.
Als je de verbinding met je pc verbreekt en dan verder gaat browsen, dan doet ie dat via gprs en dat kost geld, hoeveel is afhankelijk van je abo uiteraard
Om die reden heb ik een internet-profiel van een andere provider ingesteld want als je verbinding opeens weg is dan gaat ie via gprs verder
Opera werkt alleen 'gratis' als je hem vanaf je pc opstart, want dan gebruikt ie internet via je pc.
Dat zie je aan de proxy, zolang de die de data verwerkt is het gratis.
Als je de verbinding met je pc verbreekt en dan verder gaat browsen, dan doet ie dat via gprs en dat kost geld, hoeveel is afhankelijk van je abo uiteraard
Om die reden heb ik een internet-profiel van een andere provider ingesteld want als je verbinding opeens weg is dan gaat ie via gprs verder

[ Voor 9% gewijzigd door Speedy-Andre op 05-12-2005 23:07 ]
Hoi allemaal,
ik heb n vraagje ivm FMA...
Ik kan verbinding maken via bluetooth, maar alleen de "virtual serial port"-functie en niet via de native bluetooth... Is dit normaal?
Ik zou graag via die native bluetooth kunnen verbinden want de functies zijn net iets uitgebreider zoals automatisch verbinding maken enz...
Hopelijk weet er iemand raad...
alvast bedankt, Nick
ik heb n vraagje ivm FMA...
Ik kan verbinding maken via bluetooth, maar alleen de "virtual serial port"-functie en niet via de native bluetooth... Is dit normaal?
Ik zou graag via die native bluetooth kunnen verbinden want de functies zijn net iets uitgebreider zoals automatisch verbinding maken enz...
Hopelijk weet er iemand raad...
alvast bedankt, Nick
Native werkt met de XP drivers (SP1/2) en dan mis je toch wel andere dingen t.o.v. bijv. Widcomm drivers

Ahzo, Met andere woorden moet ik mijn widdcomm drivers eraf gooien om gebruik te kunnen maken van de native bluetooth verbinding?
of geeft dit nog altijd geen garantie?
alvast bedankt voor je antwoord,
Nick
alvast bedankt voor je antwoord,
Nick
Verwijderd
Het is inderdaad niet wijs om meerdere bluetooth drivers geinstalleerd te hebben. Ik had eerst de sp1 drivers maar ben overgestapt op de widcomm aangezien deze voor mij stabieler waren en meer mogelijkheden hadden.NIkke schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 04:22:
Ahzo, Met andere woorden moet ik mijn widdcomm drivers eraf gooien om gebruik te kunnen maken van de native bluetooth verbinding?
Verwijderd
iig bekend bij mij. had ik zowat een half jaar geleden ook last van. enige oplossing is een reparatie door SESP (google op nabijgelegen vestiging bv grote stad)_Jona_ schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:43:
Mijn K750 kan sinds twee dagen opeens geen netwerk meer vinden. En dan ook echt geen enkel netwerk. Als ik handmatig ga zoeken krijg ik de melding 'geen netwerk beschikbaar'. Ik heb de firmware nu opgewaardeerd in de hoop dat dat zou helpen, maar nog steeds geen netwerk.
Voor de rest kan ik nog wel foto's en video's maken, radio luisteren , spelletje spelen etc, alleen kan ik er niet meer mee bellen en daar had ik hem toch voor gekocht![]()
duurde 7 weken, waarna ze besloten dat hij niet te repareren was, dus kreeg ik 'n nieuwe. Heel prettig dat dat niet direct kon, probeerd dat dus af de dwingen.
veel succes.
Soowww... dus jij had de SP1 drivers he... bedoel je niet de sp2 drivers? Nahjah, maakt niet zoveel uit verderVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:05:
[...]
Het is inderdaad niet wijs om meerdere bluetooth drivers geinstalleerd te hebben. Ik had eerst de sp1 drivers maar ben overgestapt op de widcomm aangezien deze voor mij stabieler waren en meer mogelijkheden hadden.
Ik zag op http://www.inkoopacties.net/topic/kvml4ssc dat er mischien een inkoopactie voor acessoires zoals de HPM-70 (W800i headset) komt.
Misschien zijn er hier nog meer geinterseerden voor of kan iemand een IA opzetten
Misschien zijn er hier nog meer geinterseerden voor of kan iemand een IA opzetten
Ik wil voor kerst een bluetooth headsetje kopen voor mijn vriendin (SE K750i)
ik dacht aan de HBH-PV770: http://www.expansys.nl/product.asp?code=126988
Volgens mij is deze nog niet leverbaar
anyway waar moet ik op letten, compatibiliteit? kan elk merk op elke phone?
en wat zijn de leuke features?
Volgens mij is deze nog niet leverbaar
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Verwijderd
ja dat zeg ik toch, sp1 driverscsteelooper schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:45:
[...]
Soowww... dus jij had de SP1 drivers he... bedoel je niet de sp2 drivers? Nahjah, maakt niet zoveel uit verder.

http://support.microsoft.com/default.aspx?id=323183
/me ben verdrietig 
Vanmorgen dacht ik, laat ik SEUS weer eens proberen. Ik proberen, update applet meldt dat er geen nieuwe update beschikbaar is voor mijn W800. Ik denk ik bel de SE costumer support ff, om te vragen hoe het met de nieuwe firmware gaat. Is al sinds eind vorige week uit volgens mevrouw.
Goed, ik nog maar eens proberen, en ondanks dat ie zegt dat ik niet hoef te updaten toch maar het updaten laten starten. In eerste instantie ging dat goed, totdat er rechtsonderin me beeld een melding verschijnt in de trand van 'het usb-apparaat kan niet worden geinstalleerd' oid, en vervolgens de update applet meldt dat er een uitzondering is opgetreden en ik de batterij uit me foon moet halen en er weer in moet doen. Dus dat doe ik. Maar toen ik vervolgens me foon aan wilde zetten gebeurde er niets. Nada noppes.
Ik SE costumer support bellen, die zeiden dat ik bij een SESP de firmware kon laten flashen. Ik naar SESP, foon inleveren, ik na een uurtje weer terug, vertellen ze me dat het niet gelukt is. Ik moet em maar op laten sturen. Dus ik naar de winkel waar ik em gehaald heb, om om half 5 afscheid te nemen van mijn mooie W800i.
Nou maar hopen dat de reparatie voorspoedig gaat.
Vanmorgen dacht ik, laat ik SEUS weer eens proberen. Ik proberen, update applet meldt dat er geen nieuwe update beschikbaar is voor mijn W800. Ik denk ik bel de SE costumer support ff, om te vragen hoe het met de nieuwe firmware gaat. Is al sinds eind vorige week uit volgens mevrouw.
Goed, ik nog maar eens proberen, en ondanks dat ie zegt dat ik niet hoef te updaten toch maar het updaten laten starten. In eerste instantie ging dat goed, totdat er rechtsonderin me beeld een melding verschijnt in de trand van 'het usb-apparaat kan niet worden geinstalleerd' oid, en vervolgens de update applet meldt dat er een uitzondering is opgetreden en ik de batterij uit me foon moet halen en er weer in moet doen. Dus dat doe ik. Maar toen ik vervolgens me foon aan wilde zetten gebeurde er niets. Nada noppes.
Ik SE costumer support bellen, die zeiden dat ik bij een SESP de firmware kon laten flashen. Ik naar SESP, foon inleveren, ik na een uurtje weer terug, vertellen ze me dat het niet gelukt is. Ik moet em maar op laten sturen. Dus ik naar de winkel waar ik em gehaald heb, om om half 5 afscheid te nemen van mijn mooie W800i.
Tonton schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:57:
Volgens mij is deze nog niet leverbaar![]()
Jabra BT 500, fijne headset voor +- 95,00 euro.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Verwijderd
Ik heb soms weleens met mijn vodafone k750i dat het scherm ineens zwart word en de knopjes wel oplichten? enige manier om daar uit te komen is rebooten, zwaar irritant soms
Goed, ik ben dus aan het sparen voor een nieuwe GSM aangezien m'n oude (Siemens C55) z'n batterij het niet meer doet en ik wat meer functies wil (Mp3, radio, games..).
Hoelang gaat de batterij mee als je wat mp3 / radio luistert en een spelletje speelt? Zit nogal veel in de trein en dan is een spelletje op z'n tijd natuurlijk leuk tijdverdrijf! Die K750 lijkt me erg interessant namelijk
Hoelang gaat de batterij mee als je wat mp3 / radio luistert en een spelletje speelt? Zit nogal veel in de trein en dan is een spelletje op z'n tijd natuurlijk leuk tijdverdrijf! Die K750 lijkt me erg interessant namelijk
Ik denk dat je dan 2 dagen moet rekenen, maar dat is moeilijk aan te geven, want wat is veel gebruiken?Dennahz schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:48:
*knip*
Hoelang gaat de batterij mee als je wat mp3 / radio luistert en een spelletje speelt?
*knip*
[ Voor 67% gewijzigd door Jesse op 06-12-2005 19:35 ]
Uurtje of 7 achter elkaar? (Mp3 / radio).. gamen misschien een uurtje of 2 ? Zolang ie maar niet leeg is binnen een dag want als ik in de trein zit (Leeuwarden > Roeselare (Belgie) en er zijn storingen dan wil ik er wel op kunnen vertrouwen dat hij niet ineens leeg is zoals m'n huidige..).
Dat zou ik niet durven zeggen.
Mijn gebruik was meer op basis van muziek luisteren in het OV naar school, 2 x 3 kwartier, plus nog tussendoor hier en daar wat. Met dat gebruik deed ik em meestal na 2 dagen weer opladen, maar dat betekende ook weer niet dat ie dan al leeg was.
Edit: Ik denk btw dat bellen de meest accuslurpende activiteit is met je foon, en de spreektijd van de accu is volgens de specs 9 uur, maar misschien zijn er meer mensen met ervaringen?
Mijn gebruik was meer op basis van muziek luisteren in het OV naar school, 2 x 3 kwartier, plus nog tussendoor hier en daar wat. Met dat gebruik deed ik em meestal na 2 dagen weer opladen, maar dat betekende ook weer niet dat ie dan al leeg was.
Edit: Ik denk btw dat bellen de meest accuslurpende activiteit is met je foon, en de spreektijd van de accu is volgens de specs 9 uur, maar misschien zijn er meer mensen met ervaringen?
[ Voor 31% gewijzigd door Jesse op 06-12-2005 19:40 ]
Ah, op zo'n manier.. naja het zal vast een STUK beter zijn dan m'n huidige telefoon die na even bellen al gelijk leeg is
Verwijderd
Je kunt de mp3 functie ongeveer 15 uur non-stop gebruiken, nou spelletjes spelen kost minder energie dan muziek luisteren, dus ik weet ckr dat het kan.Dennahz schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:39:
Ah, op zo'n manier.. naja het zal vast een STUK beter zijn dan m'n huidige telefoon die na even bellen al gelijk leeg is
Kijk eens aan, dat is meer dan een gewone MP3 speler
Maar ik denk dat spelletjes wel meer batterij kosten? "CPU" (Of wat er ook in zo'n tel zit) wordt wel zwaar belast met Java games, lijkt me.
Ik heb dus een W800i,
geweldig ding erg tevreden, alhoewel ik wel een 1200mph batterij ga aanschaffen.
Mare wat ik wou vragen weet iemand of het hoe het mogenlijk is om je telefoon via bluetooth zodanig met je pc te verbinden dat het kan dienen als een draadloze hoofdtelefoon doormiddel van de oortjes die er bij zitten?
Het lijkt mij dat dit technisch wel mogenlijk is.
Ooh en is er al nieuws over een volgende firmware update?
naja in iedergeval bedankt,
TheGOoSTaD
geweldig ding erg tevreden, alhoewel ik wel een 1200mph batterij ga aanschaffen.
Mare wat ik wou vragen weet iemand of het hoe het mogenlijk is om je telefoon via bluetooth zodanig met je pc te verbinden dat het kan dienen als een draadloze hoofdtelefoon doormiddel van de oortjes die er bij zitten?
TheGOoSTaD
Waar haal je die batterij vandaan ?TheGOoSTaD schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:02:
Ik heb dus een W800i,
TheGOoSTaD
En op je vraag lees even een paar posts naar boven
1200mph? Misschien heb ik het topic niet goed genoeg gevolgd, maar waar haal je die vandaan? Die 30% extra is best lekkerTheGOoSTaD schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:02:
Ik heb dus een W800i,
TheGOoSTaD
- B.L.A.A.T. -
Mijn w800i hoop ik over een aantal dagen te ontvangen. Ik heb dit en een paar van de vorige topics voor een groot deel doorgenomen, heel veel nuttige informatie gezien. 
Ik ben alleen aan het twijfelen wat ik voor de auto ga doen. Over een paar maanden ga ik nl. een nieuwe auto bestellen waar ik ook nog een radio en een carkit moet voor gaan kopen. De Sony Ericsson carkit HCA-60 lijkt me wel aardig, je kunt er nl. de muziek van je telefoon mee afspelen.
Een andere optie die ik overweeg is om een iPod te kopen en deze te gebruiken als 'mp3 leverancier'. In dat geval heeft een bluetooth carkit mijn voorkeur. De Pioneer P70BT lijkt me een vrij aardige radio met standaard bluetooth telefoonondersteuning. Maar SonyEricsson levert zelf ook nog een paar modellen bluetooth carkits. Iemand daar ervaring mee? Verder nog tips?
Ik ben alleen aan het twijfelen wat ik voor de auto ga doen. Over een paar maanden ga ik nl. een nieuwe auto bestellen waar ik ook nog een radio en een carkit moet voor gaan kopen. De Sony Ericsson carkit HCA-60 lijkt me wel aardig, je kunt er nl. de muziek van je telefoon mee afspelen.
Een andere optie die ik overweeg is om een iPod te kopen en deze te gebruiken als 'mp3 leverancier'. In dat geval heeft een bluetooth carkit mijn voorkeur. De Pioneer P70BT lijkt me een vrij aardige radio met standaard bluetooth telefoonondersteuning. Maar SonyEricsson levert zelf ook nog een paar modellen bluetooth carkits. Iemand daar ervaring mee? Verder nog tips?
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Is er iemand met een k750i die ervaring heeft met een carkit? Bestaat er voor dit model eigenlijk wel een goede carkit? Ook bluetooth ervaringen met bijvoorbeeld een Parrot hoor ik graag.
TheGOoSTaD schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:02:
Ik heb dus een W800i,
offtopic:
Das wel een heel snelle batterij!
Das wel een heel snelle batterij!

Ik heb mijn K750i sinds eind mei en de laatste weken lijkt de ontvangst heel erg slecht. Eigenlijk sinds ik in de USA ben geweest. Voorheen had ik altijd wel 3-4 oranje streepjes linksboven. Nu zie ik meestal alleen maar 5 blauwe en heel soms 2 oranje streepjes. Ik dacht dat die blauwe voor GPRS waren, maar ik heb 'm op "GSM Only" staan. Heb een Orange abonnement, maar daar ligt het niet aan. Heb de KPN van m'n werk ook geprobeerd, maar dat was eigenlijk precies hetzelfde. M'n "search mode" staat op automatisch. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Verwijderd
Vraagje,als ik verbonden ben via BT met een D500 heb zelf de W800i,waarom kan ik dan géén bestanden doorzoeken,en de D500 kan wel vanalles uit mijn gsm halen 
En nog een vraag:ik he SP2 er nu op,bluetootstick erin en hij installeerde alles gelijk,nu is mijn vraag,als ik iets van mijn gsm naar de pc wil sturen,moet ik bij het BT picto naast me klok eerst aangeven bestand ontvangen,eerder kan ik niets sturen via mijn gsm naar de pc
.Is dit normaal?
Met SP1 kon ik alles zo naar de pc zenden zonder iets te hoeven aangevenAlsjeblieft tips of hulp gevraagd
En nog een vraag:ik he SP2 er nu op,bluetootstick erin en hij installeerde alles gelijk,nu is mijn vraag,als ik iets van mijn gsm naar de pc wil sturen,moet ik bij het BT picto naast me klok eerst aangeven bestand ontvangen,eerder kan ik niets sturen via mijn gsm naar de pc
Met SP1 kon ik alles zo naar de pc zenden zonder iets te hoeven aangevenAlsjeblieft tips of hulp gevraagd
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 23:22 ]
Verwijderd
Beste mensen,
Onlangs heb ik de W800 aangeschaft vanwege zijn specificaties en mijn wens om er muziek mee te kunnen beluisteren.
Bij dit toestel werd een MemoryStick pro duo geleverd van 512 mb
Tot mijn verbazing staat er na het formateren maar een totale capaciteit van 467 mb op deze stick terwijl ze zegen dat het een 512 mb stick is! Dit is een verschil van 46 mb aardig veel mijn inziens.
Nu is mijn vraag:
1. of er mensen zijn die hier verstand van hebben en/of dit ‘probleem’ kennen?
2. Kan het zijn dat er sectoren kapot zijn op mijn kaart of dit hoort?
Dat de werkelijke capaciteit afwijkt van hetgeen is aangegeven snap ik en staat ook aangegeven op de site van Sandisk (voorbeeld 64mb stick is werkelijk maar 62.488 bytes).
Al vast Bedankt Peter
Onlangs heb ik de W800 aangeschaft vanwege zijn specificaties en mijn wens om er muziek mee te kunnen beluisteren.
Tot mijn verbazing staat er na het formateren maar een totale capaciteit van 467 mb op deze stick terwijl ze zegen dat het een 512 mb stick is! Dit is een verschil van 46 mb aardig veel mijn inziens.
Nu is mijn vraag:
Dat de werkelijke capaciteit afwijkt van hetgeen is aangegeven snap ik en staat ook aangegeven op de site van Sandisk (voorbeeld 64mb stick is werkelijk maar 62.488 bytes).
Al vast Bedankt Peter
Is normaal. Is bij iedere geheugenkaart of harde schijf zo.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Tja dit komt door het verschil in bits en bytes.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:17:
Beste mensen,
Nu is mijn vraag:
Al vast Bedankt Peter
Dus het is geen probleem. Het is een marketing truuk die iedere tweaker wel kent....
Ik ben wel tevreden over de HBH-PV700. Soms klinkt het geluid wat zacht voor de degene met wie je belt, maar kan er ook aanliggen (misschien) dat ik vanuit het buitenland bel. Hier in Zweden hebben ze hem (al) gewoon in de schappen liggen voor ongeveer 50 euro. Hij is lekker klein en zit goed aan het oor...Tonton schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:57:
Volgens mij is deze nog niet leverbaar![]()
In principe kun je gewoon elke bluetooth headset gebruiken voor je bluetooth enabled phone.
Trouwens, op mijn Apple met Skype werkt hij ook prima
[ Voor 2% gewijzigd door Prutsky op 07-12-2005 13:37 . Reden: Typo ]
Het zijn eigenlijk gewoon 1 gig. kaartjesVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:24:
[...]
Tja dit komt door het verschil in bits en bytes.
Dus het is geen probleem. Het is een marketing truuk die iedere tweaker wel kent....
Verwijderd
lol ja eigenlijk wel alleen als je m format heb je er nix meer aan
stomme sony
i wonder wanneer de nieuwe firmware nu komt...

stomme sony
i wonder wanneer de nieuwe firmware nu komt...
Ik ga flink sparen en wil hem tegen maart kopen
Denk dat ie tegen die tijd al flink in prijs gezakt is. Koop wel zo'n prepaid ding als ie simlockvrij nog te duur is en unlock hem dan.. wil wel m'n eigen kaartje houden en ben niet zo'n fan van t-mobile / orange enzo.
Heeft iemand de HCH-61 houder in combinatie met de CLA-60 lader toevallig 
Gaat dat groene icoontje ook branden als je hem aangesloten hebt? En blijft het scherm ook branden?
Gaat dat groene icoontje ook branden als je hem aangesloten hebt? En blijft het scherm ook branden?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ter Info:
According to SE call center there is a new firmware out for the k750...
It has the same name as the voda branded one, R1AA008.
It can be installed at any SE service center, at least they told me so
R1AA008
- W800 Vodafone only (CDA102425/13)?
- Released on SEUS for the W800 around 2/12/05.
- Fixes MS Duo file transfer issues.
- Rotating and zooming into pictures is faster and displays an egg timer whilst processing.
- Software versions:
LCD 0
Camera 4.5
ITP CXC 125 932 R1E
http://www.esato.com/boar...hp?topic=92737&start=3060
R1AA008
- Rotating and zooming into pictures is faster and displays an egg timer whilst processing.
- Software versions:
LCD 0
Camera 4.5
ITP CXC 125 932 R1E
[ Voor 37% gewijzigd door stormfly op 07-12-2005 11:30 ]
Verwijderd
w800:
is het raadzaam om firmware R1NA005 binnen te halen. is het probleem met mp3-files en mem.stick inmiddels opgelost. helpdesk SE heeft mij vandaag bevestigd dat dit de laatste firmware is en dat eerder genoemd probleem opgelost zou zijn.
graag advies.
is het raadzaam om firmware R1NA005 binnen te halen. is het probleem met mp3-files en mem.stick inmiddels opgelost. helpdesk SE heeft mij vandaag bevestigd dat dit de laatste firmware is en dat eerder genoemd probleem opgelost zou zijn.
graag advies.
Volgens mij moet je nog even lezen wan R1NA005 heeft die bug nog steeds. Zie mijn post hierboven er komt een 008 uit die WEL een oplossing heeft.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:27:
w800:
graag advies.
EDIT: Ik lees je post nu pas goed (ivm ontbreken leestekens) en je vraagt het dus. Tja als je een firmware die hoger is als R1NA005 krijgt is het prima. Krijg je de hiervoor genoemde dan zou ik nog even wachten want hier is niets aan veranderd. SE kan een hoop vertellen maar als je dit topic leest zie je dat deze versie nog een aantal foutjes heeft.
[ Voor 26% gewijzigd door stormfly op 07-12-2005 11:35 ]
Bedoelen jullie niet de HBH-PV700? De HBH-PV770 bestaat volgens mij niet.Erwinh schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:13:
[...]
Ik ben wel tevreden over de HBH-PV770. Soms klinkt het geluid wat zacht voor de degene met wie je belt, maar kan er ook aanliggen (misschien) dat ik vanuit het buitenland bel. Hier in Zweden hebben ze hem (al) gewoon in de schappen liggen voor ongeveer 50 euro. .....
Zelf ben ik geinteresseerd in de HBH-PV700 vanwege de zelfde oplader plug als de k750. Heb ik ook maar één auto-lader nodig.
De HBH-PV700 is te koop bij Media Markt voor 39 euro.
Zo vandaag mijn HPM-70 binnen gekregen. En dat bevalt prima! Blijft lekker goed zitten en je wordt fijn afgesloten van de omgeving. Benieuwd hoe dat morgen in het OV wordt. Aanrader dus!
Lekker in je eigen muziekwereldje heBanjy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:45:
Zo vandaag mijn HPM-70 binnen gekregen. En dat bevalt prima! Blijft lekker goed zitten en je wordt fijn afgesloten van de omgeving. Benieuwd hoe dat morgen in het OV wordt. Aanrader dus!
Als ik zonder muziek aan in de trein zit met m'n oordopjes in (nee dit doe ik niet vaak ofzo) dan hoor ik de trein al bijna niet meer rijden.. zegt genoeg hoe diep in je oren dat ding zit/kan zitten.
Welke grootte gebruiken jullie van die oordopjes? Ik heb die standaard vervangen door de kleinere versie, maar misschien dat 'n maatje grootter toch nog beter blijft zitten...
Copy past foutjeCasio fx-100 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:34:
[...]
Bedoelen jullie niet de HBH-PV700? De HBH-PV770 bestaat volgens mij niet.
Zelf ben ik geinteresseerd in de HBH-PV700 vanwege de zelfde oplader plug als de k750. Heb ik ook maar één auto-lader nodig.
De HBH-PV700 is te koop bij Media Markt voor 39 euro.

De PV700 inderdaad
Maybe is het ook wel handig om in de ts te zetten, dat er op je batterij een wit stukje zit zodat reperateurs snel kunnen zien of je tel in aanraking met vocht is geweest. want dat witte stukje verkleurt dan dus.
En waar zit dat witte stukkie dan? en hoe gevoelig is dat stukkie?DaannO schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:49:
Maybe is het ook wel handig om in de ts te zetten, dat er op je batterij een wit stukje zit zodat reperateurs snel kunnen zien of je tel in aanraking met vocht is geweest. want dat witte stukje verkleurt dan dus.
Wordt dus eerst goed je handen afdrogen voordat je je baterij er uithaalt

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Bovenkant van je batterij.Arie-Kanarie schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:00:
[...]
En waar zit dat witte stukkie dan? en hoe gevoelig is dat stukkie?
Wordt dus eerst goed je handen afdrogen voordat je je baterij er uithaalt
Advies: niet doen.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:27:
w800:
graag advies.
Ik ga vanavond proberen via SEUS. Als er iets nieuws beschikbaar is zal ik het laten weten hier.stormfly schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:22:
Ter Info:
R1AA008
- Software versions:
LCD 0
Camera 4.5
ITP CXC 125 932 R1E
Grappig om te weten. Dus als je dat stukje papier (lijkt meer op plastic) nat maakt met je vinger ofzo gaan ze je beschuldigen van waterschade?DaannO schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:49:
[ Voor 68% gewijzigd door Rio op 07-12-2005 15:15 ]
heb net ff me foon geopend (batterij klepje )
en zie idd iets van papier zitten. 1cm by 0,3 cm roze met zwarte stippeltjes.
Dre
en zie idd iets van papier zitten. 1cm by 0,3 cm roze met zwarte stippeltjes.
Dre
dat stikkertje zit er idd.
naaste de contactpunten.
is wit bij mij, en als je er met een natte vinger overgaat word ie rood
nu dus geen garantie meer
naaste de contactpunten.
is wit bij mij, en als je er met een natte vinger overgaat word ie rood
nu dus geen garantie meer
Iedereen heeft recht op mijn mening
firmware is dus nog even afw88 en die batterij is idd heel snelTheGOoSTaD schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:02:
TheGOoSTaD
maar is dit ook mogenlijk?
TheGOoSTaD
Verwijderd
Ik heb een probleempje.
na de laatste firmware update van mijn K750 is mijn beeldscherm raar gaan doen.
soms gaf hij het beeld op de kop of gespiegeld weer, maar na een week ofzo deed hij helemaal niks meer (alleen als je hem aanzette wat vage streepjes).
dus ik bracht hem naar een service point (Teleworld te A'dam) en die zou hem opsturen naar SE en dan mij berichten. nu kreeg ik vandaag het bericht dat het toestel vandaag terug is gekomen, en dat er onherstelbare vochtschade was.
ik kan hem nu ophalen voor 35,70 euro (onderzoekskosten).
nu is mijn vraag, wat moet ik doen, het is zonde om er afstand van te doen, aangezien het een duur en mooi toestel is, maar de display is kapot, en het kost dus 35,70 euro... is er nog een mogelijkheid om hem toch ergens te repareren, als het alleen om de display gaat?
bvd,
Thomas
soms gaf hij het beeld op de kop of gespiegeld weer, maar na een week ofzo deed hij helemaal niks meer (alleen als je hem aanzette wat vage streepjes).
dus ik bracht hem naar een service point (Teleworld te A'dam) en die zou hem opsturen naar SE en dan mij berichten. nu kreeg ik vandaag het bericht dat het toestel vandaag terug is gekomen, en dat er onherstelbare vochtschade was.
nu is mijn vraag, wat moet ik doen, het is zonde om er afstand van te doen, aangezien het een duur en mooi toestel is, maar de display is kapot, en het kost dus 35,70 euro... is er nog een mogelijkheid om hem toch ergens te repareren, als het alleen om de display gaat?
bvd,
Thomas
Vervang zelf je display. Heb ik een tijd terug met mijn k700i ook gedaan, is piece of cake.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:34:
Ik heb een probleempje.
bvd,
Thomas
http://cnn.cn/shop/sonyericsson-k750i-screen-p-445.html
[ Voor 3% gewijzigd door Rio op 07-12-2005 17:07 ]
Verwijderd
So ik heb geprobeerd firmware up2daten. Ten eerste gaf hij de melding dat mijn telefoon al was bijgewerkt en of ik nog steeds wil updaten. Ik zeg dus Ja. Update ging perfect. Ik mijn telefoon aandoen en wat blijkt nog steeds R1NA005
. Ik kan nu al een meer dan een maand geen bestanden meer sturen via de datakabel. Af en toe via de bluetooth lukt wel, maar bluetooth is ergggg langzaam. SE, is het zo moeilijk?
Verwijderd
weet iemand btw hoe je je operator name weg kan halen (eg: t-mobile)
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 20:33 ]
ik ben benieuwd, als het nou bij Rio wel lukt.... Misschien is het gewoon nog niet mogelijk in nederland... dan moeten we nog even wat langer wachten..Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:21:
So ik heb geprobeerd firmware up2daten. Ten eerste gaf hij de melding dat mijn telefoon al was bijgewerkt en of ik nog steeds wil updaten. Ik zeg dus Ja. Update ging perfect. Ik mijn telefoon aandoen en wat blijkt nog steeds R1NA005![]()
. Ik kan nu al een meer dan een maand geen bestanden meer sturen via de datakabel. Af en toe via de bluetooth lukt wel, maar bluetooth is ergggg langzaam. SE, is het zo moeilijk?
Verwijderd
Vorige week mijn w800 teruggehad, het probleem met het licht dat door de toets schijnt is niet verholpen.
http://www.uploaden.nl/to...inkydau&p=13719_55608.jpg
Wel heeft men er andere software opgezet, (waar ik niet om gevraagd had), R1NA005,
het lukt me gewoon nog om alles via de datacable te doen. Het enige is dat de muziek slechter lijkt te klinken en minder hard. Hier ben ik niet blij mee. Houd jullie op de hoogte.
http://www.uploaden.nl/to...inkydau&p=13719_55608.jpg
Wel heeft men er andere software opgezet, (waar ik niet om gevraagd had), R1NA005,
het lukt me gewoon nog om alles via de datacable te doen. Het enige is dat de muziek slechter lijkt te klinken en minder hard. Hier ben ik niet blij mee. Houd jullie op de hoogte.
Verwijderd
Heb je dit ondertussen al weten te verhelpen?weerdo schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:55:
[...]
De status van mijn telefoon is als volgt:
- Memorycard is goed (getest met cardreader)
- Telefoon weigert em te zien, kan em niet formatteren.
- Master reset heeft niet geholpen.
- Firmware flash heeft ook niet geholpen.
Als iemand nog iets origineels weet, dan hou ik me aanbevolen. Ik wacht sowieso de nieuwe firmware update af.
Ik heb hetzelfde probleem, de kaart wordt niet gezien, ook niet als ik de telefoon uit en weer aanzet.
Zijn er al toffe games te krijgen? Of zijn het allemaal van die simpele korte spelletjes..
Ik zou graag een complete mario oid erop hebben
[google=W800+games]
[ Voor 8% gewijzigd door Jesse op 08-12-2005 09:53 ]
Uiteraard heb ik zelf ook al gezocht, maar er staat natuurlijk nergens bij of het echt een groot spel is of gewoon iets wat je 5 minuten speelt. Daarom wou ik graag wat ervaringen van mensen hier horen
Maar thx
Een paar leuke games (die niet in 5 minuten uit te spelen zijn):Dennahz schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:57:
[...]
Uiteraard heb ik zelf ook al gezocht, maar er staat natuurlijk nergens bij of het echt een groot spel is of gewoon iets wat je 5 minuten speelt. Daarom wou ik graag wat ervaringen van mensen hier horen
Maar thx
- Fantasy Warrior good
- Fantasy Warrior evil
- Extreme air snowboarding
- Race2kill
- Beach Minigolf
- Ancient Empires II
- Colin McRae rally 4
- Prince of persia sands of time
pop warrior within vond ik ook tof
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Up ^^GGS_106 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:19:
Heeft iemand de HCH-61 houder in combinatie met de CLA-60 lader toevallig
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Nee, ik wacht nog steeds de nieuwe firmware af.Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 03:10:
Heb je dit ondertussen al weten te verhelpen?
Ik heb hetzelfde probleem, de kaart wordt niet gezien, ook niet als ik de telefoon uit en weer aanzet.
Wow, pop op een telefoon? Vet
Thx
Zal vast eens zoeken dan heb ik wat leuke games als ik m'n telefoon koop
Thx
Same old same old:
Je hoeft geen update uit te voeren
Je toestel bevat al de nieuwste software Wij hopen je spoedig weer van dienst te kunnen zijn.
Hartelijk dank voor het gebruik van Sony Ericsson Update Service.
Hoe zit het nu met die nieuwe firmware?Je toestel is al bijgewerkt, wil je toch doorgaan?
Niemand??worrel schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:16:
Is er niemand die het geluid zacht vind van de w800i.
ik heb het volume op luidst maar tog vind ik hem in vergelijking met mn 6230i
erg zacht.
zowel de oorluidspreker voor bellen. als het luidsprekertje op de achterkant.
al hoewel de beltoon wel luid word weer gegeven. ik heb alle volumes op vol.
ik heb software versie: R1NA005
Die wordt per land/regio uitgebracht...kun je zien aan die CDA files. Blijkbaar heb je zelf ook geconstateerd dat hij nog niet in NL is uitgebracht.
Verwijderd
bedankt!Rio schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:07:
[...]
Vervang zelf je display. Heb ik een tijd terug met mijn k700i ook gedaan, is piece of cake.
http://cnn.cn/shop/sonyericsson-k750i-screen-p-445.html
nog meer ideeën?
Verwijderd
Ik heb sinds kort ook R1NA005, en merk inderdaad dat het geluid van mindere kwaliteit lijkt, zachter en onzuiverder
Het gaat hier over de geluidssterkte tijdens het bellen? Deze vind ik iig vrij zacht, heb hem altijd bijna op maximaal staan, omdat het anders wel erg zacht is.Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:30:
[...]
Ik heb sinds kort ook R1NA005, en merk inderdaad dat het geluid van mindere kwaliteit lijkt, zachter en onzuiverder
idd het bellen ook.
ik hoor soms niet eens wat de persoon aan de andere kant zegt.
als dit zo blifjt ga ik mooi terug naar mn 6230i
ik hoor soms niet eens wat de persoon aan de andere kant zegt.
als dit zo blifjt ga ik mooi terug naar mn 6230i
Verwijderd
Ja als ik het had geweten had ik die update ook nooit gedaan,wat een verschil he de muziek,en inderdaad het belvolume mag van mij ook wel harderVerwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:30:
[...]
WAT EEN GEDOE!
Ik heb nu mijn laptop en telefoon twee dagen en heb er na veel moeite alle contactpersonen die ik opgeslagen had staan op de W800i gekregen. Maar vaak krijg ik nog steeds geen contact.
Was met windows-foon wel anders!
Ik heb nu mijn laptop en telefoon twee dagen en heb er na veel moeite alle contactpersonen die ik opgeslagen had staan op de W800i gekregen. Maar vaak krijg ik nog steeds geen contact.
Ligt aan jezelf of aan je spullen ik heb totaal geen problemen aan deze kant.Mini Poeper schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 02:07:
WAT EEN GEDOE!
Vanaf 12 tot uiterlijk 14 december zullen de nieuwe updates op de website van SE verschijnen. Nog even geduld dus en dan zijn hopelijk de meest storende problemen de wereld uit. (bron: sony ericsson call center)
Heeft iedereen ook als ie iemand belt dat de telefoon zo traag is (w800i), ik kies een persoon, druk op bellen, 2 seconden later zie je pas op het scherm dat ie gaat bellen....
(R1NA005)
(R1NA005)
Zo de eerste reviews over de nieuwe firmware voor de K750 zijn positief! Hoop dat ie nu snel beschikbaar komt.. laten we hopen dat die 12 -14 dec klopt!
Het probleem met de memory stick lijkt echt opgelost te zijn, sommigen zeggen dat de telefoon de MS ook sneller/beter herkent, en foto en videokwaliteit is schijnbaar wat verbeterd. De ontvangst of de ontvangstbalkjes zijn verbeterd, onduidelijk of er nou iets veranderd is met mp3 kwaliteit en of volume en er is een funcite bijgekomen in eht telefoonboek dat je meerdere contacten kunt zoeken. Anyway.. o.a. op het esato forum vind je er meer over: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92737
Het probleem met de memory stick lijkt echt opgelost te zijn, sommigen zeggen dat de telefoon de MS ook sneller/beter herkent, en foto en videokwaliteit is schijnbaar wat verbeterd. De ontvangst of de ontvangstbalkjes zijn verbeterd, onduidelijk of er nou iets veranderd is met mp3 kwaliteit en of volume en er is een funcite bijgekomen in eht telefoonboek dat je meerdere contacten kunt zoeken. Anyway.. o.a. op het esato forum vind je er meer over: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92737
random uninspiring quote
Ik heb een K750i met R1N035 fw en bij mij begint ie direct met bellen...Praetorian schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:05:
Heeft iedereen ook als ie iemand belt dat de telefoon zo traag is (w800i), ik kies een persoon, druk op bellen, 2 seconden later zie je pas op het scherm dat ie gaat bellen....
(R1NA005)
random uninspiring quote
Verwijderd
Beste mensen,
Ik heb zojuist met SE gebeld en de mevrouw wist mij te melden dat de nieuwe firmware vor de w800i vanaf 14 december beschikbaar is via SEUS.
Groeten.
(De 12e of 13e hoef je het dus nog niet te proberen)
Ik heb zojuist met SE gebeld en de mevrouw wist mij te melden dat de nieuwe firmware vor de w800i vanaf 14 december beschikbaar is via SEUS.
Groeten.
(De 12e of 13e hoef je het dus nog niet te proberen)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2005 12:26 ]
mooi, tot die tijd heb ik mijn oude mp3 speler maar uit de kast gehaald..
Grrrrr...
Ik had met Vodafone een contractverlenging afgesproken icm. een gratis W800i. De toestelletjes zouden op 5 december bij Vodafone binnenkomen en daarna verstuurd gaan worden. Blijkbaar waren er teveel wachtenden voor mij, want voor mij was er geen meer. Maar, nu komt het, Vodafone gaat helemaal geen W800i meer krijgen! Dus ik kan mooi fluiten naar mijn toestel. En zij trouwens naar mijn contractverlenging. Ik denk dat ik 'm maar los ga kopen en dan voor een cashback actie ga.
Ik snap er niets van dat Vodafone zo'n populair toestel helemaal niet meer gaat leveren. Je zou zeggen dat dat een fout moet zijn...
En ik had nog zo gehoopt deze week mijn toestel al te hebben.
Ik had met Vodafone een contractverlenging afgesproken icm. een gratis W800i. De toestelletjes zouden op 5 december bij Vodafone binnenkomen en daarna verstuurd gaan worden. Blijkbaar waren er teveel wachtenden voor mij, want voor mij was er geen meer. Maar, nu komt het, Vodafone gaat helemaal geen W800i meer krijgen! Dus ik kan mooi fluiten naar mijn toestel. En zij trouwens naar mijn contractverlenging. Ik denk dat ik 'm maar los ga kopen en dan voor een cashback actie ga.
Ik snap er niets van dat Vodafone zo'n populair toestel helemaal niet meer gaat leveren. Je zou zeggen dat dat een fout moet zijn...
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Ligt niet aan hun maar aan se. ze kunnen het gewoon niet meer leveren.El Martino schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:18:
Grrrrr...![]()
Verwijderd
Na het bekijken van de functies moet ik wel toegeven dat ik als nokia-minded-person de overstap naar SE wil wagen ...
Maar er zijn een aantal sms'jes waar ik nogal op gesteld ben in men oude Nokia 6230 ...
Iemand enig idee of ik die kan overzetten naar de SE ???
Bedankt alvast!!!
Greetz
Tim
Maar er zijn een aantal sms'jes waar ik nogal op gesteld ben in men oude Nokia 6230 ...
Bedankt alvast!!!
Greetz
Tim
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2005 15:22 ]
Na een aantal nokia's hoop ik morgen ook mijn 1e SE (w800i) binnen te krijgen! Heb ook een Samsung E700 gehad, maar daarna toch weer een Nokia 3230. Hoop dat m'n W800 morgen ook echt binnenkomt, en dat ie bevalt natuurlijkVerwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:19:
Na het bekijken van de functies moet ik wel toegeven dat ik als nokia-minded-person de overstap naar SE wil wagen ...
Bedankt alvast!!!
Greetz
Tim
En die smsjes... beetje creatief zijn met exporteren/importeren en misschien lukt het je, maar of er kant-en-klare oplossingen voor zijn, ik zou het niet weten!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gebruik ajb google voordat je je vragen hier 'dumpt' - Een topic als dit kan niet bestaan als men niet eerst zelf wat moeite doet om de problemen op te lossen.
Zie ook de topictstart voor een flinke collectie "Easy answer" probleempjes :)
Gebruik ajb google voordat je je vragen hier 'dumpt' - Een topic als dit kan niet bestaan als men niet eerst zelf wat moeite doet om de problemen op te lossen.
Zie ook de topictstart voor een flinke collectie "Easy answer" probleempjes :)