Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.354 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Jeej Morgen eindelijk mn K750i back. Duurde ruim 9 weken (3 weken langer alsdat ik hem in mn bezit had.. 6) maar eindelijk gefixed. :)

Blijf de leverbaarheid van de SE onderdelen k*t vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
BMW_M3 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:46:
Ik heb nog een vraag over de w800i.

Is het mogelijk om je berichten van telefoon naar pc te plaatsen en weer terug van pc naar telefoon?
Want ik zie die optie niet staan in de PC suite :S of doe ik iets verkeerd? |:(
Communication Center -> berichten icoontje -> verzenden/ontvangen
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
weerdo schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:31:
[...]

Klinkt voor mij als de veiligste optie tot nu toe. Op dit moment raad ik eigenlijk iedereen wiens telefoon de R1N035 firmware of hoger heeft het absoluut af om enige schrijfoperaties vanuit de telefoon op de memorystick uit te voeren. Ik lees hier, en op andere fora veel signalen dat vroeger of later de memorystick kapot gaat. In dit topic heb ik 4-5 geteld.

Eerst wil ik een nieuwe firmware-versie bewezen zien voordat ik weer iets met een memory-stick ga doen.

In dit licht is het niet vreemd dat Belcompany (1 van de grootste telcom-winkels) de W800i (eigenlijk de populairste telefoon op dit moment) nu NIET levert. Ik geloof er niets van dat ze 'tijdelijke' leveringsproblemen hebben, ze wachten gewoon tot de nieuwe firmware uit is.
Ik heb een card reader gekocht en dit heeft het probleem inderdaad opgelost. Het is bovendien veel sneller dus ben ik wel blij met deze oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

robg1984 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:54:
[...]

"Communication Center " is dat een extra applicatie? yeah im a noobie :o

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Ik twijfel al dagen tussen een SE W800i en een Samsung D600.
Mijn vraag is eigenlijk simpel: moet ik me geen zorgen maken dat hier al een Deel 6 van is, terwijl de D600 er maar eentje heeft? Over het algemeen worden hier toch problemen gepost en geen lofuitingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn veel problemen met de laatste firmware updates geweest en daar zijn hier ontieglijk veel vragen over gesteld. Ook is het topic een beetje de verkeerde kant op gegaan door een heleboel off topic of vragen die al een aantal keer behandeld waren (vandaar ook de waarschuwing onderaan de pagina)

Over het algemeen vind ik het een top telefoon en heb ik nergens problemen mee. Heb weliswaar de telefoon niet voorzien van de laatste (probleem)telefoon maar als ik opnieuw moest kiezen tussen de d600 en de k750i (vergelijkbaar met w800i) zal ik zeker weer voor de k750i gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Maar zal die aanstonds nieuwe firmware-update niet weer problemen opleveren? Ik lees op internationale fora dat SE niet bekend staat om zijn stabiliteit.

Je wilt natuurlijk wel die upgrade want daarmee krijg je betere fotokwaliteit en langere batterijduur o.a. en dit is toch wel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdo
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
coendeurloo schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:06:
Ik heb een card reader gekocht en dit heeft het probleem inderdaad opgelost. Het is bovendien veel sneller dus ben ik wel blij met deze oplossing.
De status van mijn telefoon is als volgt:
- Memorycard is goed (getest met cardreader)
- Telefoon weigert em te zien, kan em niet formatteren.
- Master reset heeft niet geholpen.
- Firmware flash heeft ook niet geholpen.

Als iemand nog iets origineels weet, dan hou ik me aanbevolen. Ik wacht sowieso de nieuwe firmware update af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
Ik heb mijn remote control wat geupdate, nu ook met Global Hotkeys ondersteuning.

Afbeeldingslocatie: http://www.thedigitalresource.com/files/WinampHID_v1.2.jpg
Download: Winamp HID Remote Control V1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
weerdo schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:55:
[...]

De status van mijn telefoon is als volgt:
- Memorycard is goed (getest met cardreader)
- Telefoon weigert em te zien, kan em niet formatteren.
- Master reset heeft niet geholpen.
- Firmware flash heeft ook niet geholpen.

Als iemand nog iets origineels weet, dan hou ik me aanbevolen. Ik wacht sowieso de nieuwe firmware update af.
Staat de originele map structuur er nog op? Mocht dat niet het geval zijn kan ik deze wel even voor je uploaden. Ik weet bovendien niet of de telefoon dat nodig heeft maar het zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdo
  • Niet online
coendeurloo schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:37:
Staat de originele map structuur er nog op?
Ik heb de memorystick in m'n pc kunnen inlezen, en er een kopie van gemaakt. Kernpunt is dat de (in mijn ogen goede) stick niet meer in de telefoon herkend wordt. Ik zal proberen om em weer te herformatteren en de mappenstructuur zoals ik het aantrof er weer op te gooien.

Edit:
Gedaan, structuur teruggeplaatst -> geen soelaas.

[ Voor 8% gewijzigd door weerdo op 01-12-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij MediaMarkt de HPM-70 oortjes gekocht voor mijn tot w800 geflashte k750...WOOHAAA WAT EEN VET GELUID GEEFT DAT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:01

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anheuer schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:36:
Ik twijfel al dagen tussen een SE W800i en een Samsung D600.
Mijn vraag is eigenlijk simpel: moet ik me geen zorgen maken dat hier al een Deel 6 van is, terwijl de D600 er maar eentje heeft? Over het algemeen worden hier toch problemen gepost en geen lofuitingen...
Dat D600 topic staat anders ook vol met problemen :9
Foto, film en geluid is niet te vergelijken met dat van de SE foons, ik zie ook niemand pics posten met z'n D600, zou dat een reden hebben :?
De D600 voelt niet degelijk aan en in de verkooplijsten staat ie niet in de top 5.
Om over de software en de mogelijkheden met BT maar te zwijgen ....
Ik vind Samsung met foons een Daewoo achtig merk, ze maken een Opel Kadett na, maar hij is het nèt niet :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Speedy-Andre schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:37:
[...]

Dat D600 topic staat anders ook vol met problemen :9
Foto, film en geluid is niet te vergelijken met dat van de SE foons, ik zie ook niemand pics posten met z'n D600, zou dat een reden hebben :?
De D600 voelt niet degelijk aan en in de verkooplijsten staat ie niet in de top 5.
Om over de software en de mogelijkheden met BT maar te zwijgen ....
Ik vind Samsung met foons een Daewoo achtig merk, ze maken een Opel Kadett na, maar hij is het nèt niet :+
_/-\o_

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Cutebritney/ginz/se/aankondiging.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:04
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:24:
Vandaag bij MediaMarkt de HPM-70 oortjes gekocht voor mijn tot w800 geflashte k750...WOOHAAA WAT EEN VET GELUID GEEFT DAT!!!
Nederland zeker? :(
Al maanden op zoek geweest naar deze dingen hier in België. Gisteren ben ik nog in Mediamarkt geweest en een speciaal zaak. Daar hebben ze nog eens gezegd dat ze er niet aan kunnen geraken. Uiteindelijk dan maar via play.com laten leveren in Engeland en via connecties naar hier laten komen. Nog drie weekjes wachten wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ja ziet er idd erg gelikt uit!, maareeh...ik zie een kopje "Bluejacking"...waarom vind ik daar nog niets over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag mijn headset ter reparatie vervanging laten sturen deze de het niet best meer.
ineens.
even kijken hoe lang het gaat duren.
het langste dat ik heb moeten wachten op sony naar iets ter reparatie verstuurd te hebben is 4 dagen.
zal nu wel 4 weken worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Cosmo q schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:52:
[...]

Uiteindelijk dan maar via play.com laten leveren in Engeland en via connecties naar hier laten komen. Nog drie weekjes wachten wel.
Prijs is wel ok (€28,99) maar waarom niet naar je eigen adres laten sturen :?
Ik bestel daar ook dvd's en cd's die direct naar NL komen :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welke map moeten games opgeslagen worden (games staan gewoon op me pc)? Op google hebben ze het er alleen maar over dat je je wap instellingen goed moet hebben staan en bla bla bla. Ook heb ik dit deel doorgenomen maar 5 andere delen gaat me iets te ver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Hmmz, blijft blijkbaar tog een rare combo de w800i met een MS.
Ik heb totaal geen probleem met het overdragen van bestanden via de USB kabel, gaat alleen wat traag. Dus ik denk naar aanleiding van dit topic ik gebruik mijn kaart-reader. Maar mijn kaart reader ziet me MS niet eens? En nee me reader is niet defect...

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 03:02:
In welke map moeten games opgeslagen worden (games staan gewoon op me pc)? Op google hebben ze het er alleen maar over dat je je wap instellingen goed moet hebben staan en bla bla bla. Ook heb ik dit deel doorgenomen maar 5 andere delen gaat me iets te ver!
.jar bestanden plaats je in de map "other". kabel eruit, en je telefoon ziet hem. Daarna kan je hem selecteren en installeren in de map Games. Veel plezier :)
pingelmonster schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:57:
[...]

Ja ziet er idd erg gelikt uit!, maareeh...ik zie een kopje "Bluejacking"...waarom vind ik daar nog niets over?
Notities (typ bericht) > verzenden > via Bleutooth :9 _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door willy1986 op 02-12-2005 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

Na het snel doorlezen van al het bovenstaande moet ik zeggen dat ik in eerste instantie zoiets had van: de nieuwe W800i is om te :'( Later ga je eea wat beter lezen, eea genuanceerd zien (ook op dit forum reacties op andere mobieltjes lezen en wat blijkt: vaak dezelfde soort problemen) en dan moet ik tot de conclusie komen dat het toch een mooi mobieltje is.

Ik heb inmiddels via internet wat sites afgelopen, contracten vergeleken (oa via telecomvergelijker.nl) en ik heb inmiddels het contract uitgezocht: een KPN Allround. Dit omdat het mobieltje voor mijn vriendin is en ze belt zeer weinig / niet en zal het mobieltje dan ook meer gebruiken voor de radio / MP3 speler (bijkomend voordeel: de card die er bij zit kan ík ook gebruiken voor mijn PSP).

Ik zie nu echter een aanbieding mét SIM Lock en zonder SIM lock, verschil is € 80. Bij de één krijg je 11 euries en bij de ander moet je [japans rekenmonster]€ 69 [/japans rekenmonster] bijbetalen.

Vraag is nu: wat zal ik doen ?!

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

je kan hem laten unlocken voor 10 euro, win je er 70 mee, dan wist ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:04
Speedy-Andre schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 01:23:
[...]
Prijs is wel ok (€28,99) maar waarom niet naar je eigen adres laten sturen :?
Ik bestel daar ook dvd's en cd's die direct naar NL komen :/
Dit kan voor CD's, DVD's en Games (heb ik ook al gedaan, prachtig dat zelfs internationale zendingen in de prijs zijn inbegrepen), maar niet voor electronica en waarschijnlijk alle gadgets enz.

Het heeft mij een tijdje gekost om hier achter te komen, ekle keer ik bestelde was de HPM-70 plotseling uit mijn winkelmandje verdwenen. Na een tijd pas gemerkt dat ik al elke keer over een mededeling las waarin stond dat die dingen enkel in UK worden geleverd. (Betalingen boven een bepaald bedrag kunnen ook niet met een buitenlandse VISA kaart gebeuren, dit had mijn broer voor toen hij een KISS wou kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minitrue
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:33
Sodeju, heeft iemand de prijzen van deze telefoons in combinatie met abonnementen gezien sinds 1 december? Waar zo vorige maand nog af en toe gratis waren, zijn ze nu ineens een paar honderd euro... Waar zou dat nou ineens door komen?

Niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Laatst online: 13-09 22:59

Piggen

Lekker bakkie

Misschien vanwege sinterklaas en kerst, om zo nog even flink in te cashen, ik zou het ook niet weten. De stijging is inderdaad wel enorm te noemen. Ik bestelde twee weken geleden een K750 met 2-jarig Telfort 150+75 abonnement. Toen kreeg ik nog €25 terug, nu kost het €191 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een mogelijkheid om .WMA af te spelen??

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:23:
is er ook een mogelijkheid om .WMA af te spelen??

groeten
Check the TS!!! :( :(

daar staat geen wma bij... zoeken... :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
Ik heb alle topics doorzocht en twee keer het onderwerp tegengekomen waarin het aansluiten van de k750i via usbkabel aan de pc behandeld wordt. Helaas heb ik mijn probleem nog niet op kunnen lossen. Het gaat om het volgende:

Als ik mijn telefoon aansluit aan de pc gaat alles ok, verbinding wordt weergegeven, syngroniseren gaat goed, en in verkenner is de geheugenkaart te zien.

Twee problemen doen zich voor:
1. Als ik de telefoon loskoppel en weer aansluit herkent de computer de telefoon niet. Ik hoor wel een geluidje van de computer dat hij aangesloten wordt, en de telefoon wordt wel opgeladen.
2. Soms vervalt de verbinding tijdens bestandsoverdracht.
In beide gevallen helpt het opnieuw opstarten van de computer.

Ik heb de usb drivers van de se site gehaald en geïnstalleerd.
Alle software heb ik geïnstalleerd.
Heb XP MC met sp2
Software van de telefoon: R1N035

Ik wil mijn verbinding graag stabiel krijgen anders durf ik geen upddate uit te voeren. Wie kan mij verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Nieuwe layout SP (of TS of startpost of hoe je het noemen wilt) is mooi en overzichtelijker.
1 ding: "overige vragen" kan beter "veel gestelde vragen" of "FAQ" heten, maar ik weet nie hoe makkelijk je zon kopje aan kan passen. Owja en de link werkt (in opera) niet echt, rest van de index werkt wel.

Verder goed hoor, zo kunnen we er weer een paar topics tegenaan

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds dinsdag ook een k750i, prima telefoon, en ik kwam erachter dat als mijn telefoon in stille modus staat, dat dan de camera ook stil is. (geen shutter en focus geluid)

Ik heb firmware R1N035 in mijn telefoon (stond er al op). Is dit een bug/feature :7 en kan iemand dit reproduceren?

(ik heb niet het hele topic gelezen, wel gezocht, maar volgens mij is hier nog geen melding van geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:11
Ik heb hetzelfde, maar dan bij de 002 firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:28:
Ik heb sinds dinsdag ook een k750i, prima telefoon, en ik kwam erachter dat als mijn telefoon in stille modus staat, dat dan de camera ook stil is. (geen shutter en focus geluid)

Ik heb firmware R1N035 in mijn telefoon (stond er al op). Is dit een bug/feature :7 en kan iemand dit reproduceren?

(ik heb niet het hele topic gelezen, wel gezocht, maar volgens mij is hier nog geen melding van geweest)
Dit is reeds aan bod gekomen. Dit is niet uit te zetten wegens het feit dat de privacy van de gefotografeerde gerespecteerd moet worden en die dus moet weten dat u een foto neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

co0lman schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:22:
[...]
Dit is reeds aan bod gekomen. Dit is niet uit te zetten wegens het feit dat de privacy van de gefotografeerde gerespecteerd moet worden en die dus moet weten dat u een foto neemt.
Heb je wel goed gelezen wat ik gepost heb? Ik zeg dus dat er bij mij geen geluid is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:59:
[...]

Heb je wel goed gelezen wat ik gepost heb? Ik zeg dus dat er bij mij geen geluid is...
Lol, ik wil ook zo'n bug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
@intruder1400 : te vaag probleem om een oplossing te bedenken... Ik kan wel oneindig vaak mijn K750i aan en ontkoppelen zonder gezeik...
het is bijvoorbeeld ook bekend dat enkele K750i's weer geen geluid maken in stille modus bij het maken van een foto...Dit blijft voor mij ook vaag...

Apart topic maken en daar alle software info's verzamelen van alle K750i/W800i/en D750i's die geen shutter/focus geluidje maken in stille modus?
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:28:

:9 Relaxe bug!
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:24:
:Y) Tjaa kan je dat nog duidelijker maken? :9
Vandaag heb ik ook een W800i headset gehaald bij de Phonehouse voor 29,97 euro (na lang overleg met Ginz :Y) ) Het geluid bevalt mij uitstekend! Échte bassen (hardstyle en andere takkeherrie! :+ ) en super helder geluid! Als ik het vergelijk met andere oordopjes dan draagt deze echt de kroon. Uiteraard ook een audio verlengkabeltje gehaald voor PC en MD speler ;)
Ondanks de prijs is het zeker een aanrader!! _/-\o_
Mediamarkt Utrecht verkoopt hem ook voor 44,95 euro 8)7 Toen vroeg hoe ik de prijsvergelijkings korting kon aanvragen begrepen ze mij niet. Kennen de werknemers de MM voorwaarden niet ofzo? :X

[ Voor 66% gewijzigd door willy1986 op 02-12-2005 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al iemand gelukt om zijn gmail werkend te krijgen op z'n mobiel? Ik heb de instellingen allemaal ingevoerd zoals ze al eerder in een topic stonden, maar krijg de melding: server niet gevonden Ik heb een K750i met t-mobile als provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

willy1986 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:37:
[...]

Uiteraard ook een audio verlengkabeltje gehaald voor PC en MD speler ;)
Bedoel je de SE 'music cable' of is het een universeel dingetje dat je i.p.v. de dopjes erin plugt :?
Het is nl. veel voordeliger om een jack => 2x tulp kabeltje te halen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:50:
[...]

Bedoel je de SE 'music cable' of is het een universeel dingetje dat je i.p.v. de dopjes erin plugt :?
Het is nl. veel voordeliger om een jack => 2x tulp kabeltje te halen :Y)
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~fbakelaar/3.5stereoverleng.jpg Deze heb ik gehaald.

Afbeeldingslocatie: http://www.dcs-online.biz/shop/images/misc/3-5stereo_2phono_lrg.jpg"3,5mm jack male -> 2x tulp male" verloop snoer had ik al ;)
Heel leuk als je geluid van je PC of telefoon wil laten horen aan je buren ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.vpi.us/vpi/images/items/sa-xx-mm.jpg"audio 3,5mm jack male to 3,5mm jack male" kabeltje had ik ook al. Deze werd geleverd bij mijn Pinnacle TV kaart, en gebruikte ik toch niet, nu wel :P
Nu nog een goedkoop 1Gb MSDP kaartje vinden :9 100 euro bij de Mediamarkt vind ik iets teveel, het wordt waarschijnelijk een middagje Amsterdam Ik twijfel alleen nog tussen de Sandisk standaard of "Gaming" versie (die in mijn ogen sneller is/lijkt) Gaming versie is geel> speels kleurtje > dan kan de blauwe standaard ook wel 'Gaming" krijgen :+ In ieder geval:de kleur boeit mij geen bit. :Y)

[ Voor 32% gewijzigd door willy1986 op 02-12-2005 21:44 . Reden: + fotooos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

ik heb vandaag een 750 besteld, maar ben zo benieuwd naar de foto's die met de telefoon genomen kunnen worden, ik kan me herinneren dat ik in een vorige post wat foto's ben tegengekomen maar kan ze niet meer terugvinden. Is het een idee om wat voorbeelde in de startpost te zetten? Of kan hier iemand wat foto's posten?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dano_nl schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:32:
ik heb vandaag een 750 besteld, maar ben zo benieuwd naar de foto's die met de telefoon genomen kunnen worden, ik kan me herinneren dat ik in een vorige post wat foto's ben tegengekomen maar kan ze niet meer terugvinden. Is het een idee om wat voorbeelde in de startpost te zetten? Of kan hier iemand wat foto's posten?
Klik

Owjah, geluidloos gemaakt dus.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:22:
[...]

Klik

Owjah, geluidloos gemaakt dus.. :Y)
Doet me denken aan Heineken Zoeterwoude ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy_andre/DSC00006-.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy_andre/DSC00030-.jpg

Linker pic is in m'n tuin gemaakt, rechter is pic van een poster (URL Vlaardingen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroensteeman schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:53:
Sodeju, heeft iemand de prijzen van deze telefoons in combinatie met abonnementen gezien sinds 1 december? Waar zo vorige maand nog af en toe gratis waren, zijn ze nu ineens een paar honderd euro... Waar zou dat nou ineens door komen?
Die telecomschurken gaan gewoon lekker door met het maken van onderlinge afspraken. Gaat al jaren zo.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
k kreeg bij mn w800i een music pack, zat t kabeltje naar je versterker toe bij, en een bureau standaard cds-60, wat wel mooi bij mn pc past qua kleur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

he tegek die foto's is best leuke kwaliteit, ik dnek dat ik een erg leuk toestel heb gekocht zo te lezen door de topics heen:) even 2 weken wachten tot ik hem heb want mn nummer wordt overgezet. Bedankt voor het posten (en misschien was het een idee om wat in de startpost te zetten?)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waarom ik via de cardreader van mijn printer, canon pixma 6000d, niet mijn MS kan writen? is beveiligd? hoe kan ik dat uitzetten? want mijn w800i doet zo vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:40

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:42:
Is het al iemand gelukt om zijn gmail werkend te krijgen op z'n mobiel? Ik heb de instellingen allemaal ingevoerd zoals ze al eerder in een topic stonden, maar krijg de melding: server niet gevonden Ik heb een K750i met t-mobile als provider.
Ja hiero
http://www.rio.demon.nl/W800i/Gmail%20op%20je%20W800i.pdf

[ Voor 9% gewijzigd door Rio op 03-12-2005 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:11
willy1986 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:37:
Vandaag heb ik ook een W800i headset gehaald bij de Phonehouse voor 29,97 euro (na lang overleg met Ginz :Y) ) Het geluid bevalt mij uitstekend! Échte bassen (hardstyle en andere takkeherrie! :+ ) en super helder geluid! Als ik het vergelijk met andere oordopjes dan draagt deze echt de kroon. Uiteraard ook een audio verlengkabeltje gehaald voor PC en MD speler ;)
Mediamarkt Utrecht verkoopt hem ook voor 44,95 euro 8)7 Toen vroeg hoe ik de prijsvergelijkings korting kon aanvragen begrepen ze mij niet. Kennen de werknemers de MM voorwaarden niet ofzo? :X
Waar heb jij zo'n 3.5 verlengkabel kunnen vinden?
Hier in utrecht kan ik alleen kabels van 3, 5 of 10 meter vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

robg1984 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:54:
[...]

Weet iemand al waar ik dit kan vinden? staat niet in PC suite:S
en nog steeds geen antw of het nou extra prog is ?

thnQ

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 13:01
BMW_M3 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:48:
[...]

Weet iemand al waar ik dit kan vinden? staat niet in PC suite:S
en nog steeds geen antw of het nou extra prog is ?

thnQ
je moet wel de nieuwste versie hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Speed-Searcher schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:50:
[...]

je moet wel de nieuwste versie hebben...
Ik heb Sony Ericsson PC Suite 1.7.10 das de nieuwste toch? :/

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:59:
[...]

Oeps, blijkbaar heb je geluk met deze nieuwe feature/bug. Ik zou zeggen zeker niet over klagen want is net wat iedereen wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:51
co0lman schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:51:
[...]

Oeps, blijkbaar heb je geluk met deze nieuwe feature/bug. Ik zou zeggen zeker niet over klagen want is net wat iedereen wil.
Zoals ook allang bekent is, verschilt het shuttergeluid per model/firmware/branding versie oid. In elk geval zijn D750's op stil ook gewoon stil, en is de W800 het standaard niet.
Toch was er wel hier in dit topic iemand die een W800 had die wel stil was als die op stil stond.

[ Voor 12% gewijzigd door Jesse op 03-12-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Jesse schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:41:
[...]

Zoals ook allang bekent is, verschilt het shuttergeluid per model/firmware/branding versie oid. In elk geval zijn D750's op stil ook gewoon stil, en is de W800 het standaard niet.
Toch was er wel hier in dit topic iemand die een W800 had die wel stil was als die op stil stond.
ja ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
flx- ook als ik hem goed begreep. Maarre, is de jouwe branded of naturel?

[ Voor 8% gewijzigd door Jesse op 03-12-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Ik kan nergens iets vinden over het type en de snelheid van de processor die SE gebruikt voor de k750i, weet iemand dat? Ik zou zeggen dat zoiets wel in de technical specifications PDF van SE zou staan, maar er staat niks over in.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05:33
Gister ook weer wat... Deed hem aan me kabel maar geen usb apperaat gevonden :X.
Opladen wou die nog wel.

Kom gister terug van feest doe hem aan de oplader... NIKS :X dus die onderkant met die aansluitingen is stuk... en heb hem van iemand overgekocht.. Nog geen jaar oud dus is het mogelijk op hem RMA te doen?

Zo ja waar moet ik wezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag de W800i. Ik heb hem inmiddels aangesloten op de PC, krijg verder verbinding met de telefoon alleen;

Ik kan zodra ik verbonden ben via de datakabel niet meer bij de afbeeldingen komen op de memory stick, hetzelfde geld via de filemanager. Daar staat alleen maar "Telefoongeheugen".

Hoe kan dit? Liever gezegd, hoe kom ik op de gegevens op mn memory stick??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Bij SE.

@peeeet: heb je alles goed geinstalleerd enzo? Heb je deze info over communicatie met de pc en software (volgende paragraaf) al bestudeerd? (Wat in elk geval wel klopt is dat je de memorystick vanuit de telefoon niet ziet zolang de telefoon op de pc is aangesloten, je kan hem dan alleen via de pc aanspreken.)

[ Voor 55% gewijzigd door Jesse op 03-12-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Laatst online: 18-12-2024
Heb je geen MS poort in je PC om hierin je kaartje te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor poort??

Ik heb dat al bestudeerd ja, maar heb verbinding via de datakabel, zodra ik deze in m'n telefoon doe wordt de memory stick onbeschikbaar, op de telefoon en dus ook niet beschikbaar voor de filemanager.

Wat moet ik tevens met die Memory Stick Duo Adapter??

Edit:: Never mind, blijkt dat Windows een nieuwe schijf aanmaakt in de verkenner (H:\) als verwisselbare schijf, dit blijkt dus de memory kaart!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:15:
weet iemand waarom ik via de cardreader van mijn printer, canon pixma 6000d, niet mijn MS kan writen? is beveiligd? hoe kan ik dat uitzetten? want mijn w800i doet zo vaag!
:| Vaag probleem. Wat bedoel je precies?
gelukkie schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 10:02:
[...]
Waar heb jij zo'n 3.5 verlengkabel kunnen vinden?
Hier in utrecht kan ik alleen kabels van 3, 5 of 10 meter vinden!
Op de markt op Vredenburg :)
Defiant schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:53:
Ik kan nergens iets vinden over het type en de snelheid van de processor die SE gebruikt voor de k750i, weet iemand dat? Ik zou zeggen dat zoiets wel in de technical specifications PDF van SE zou staan, maar er staat niks over in.
Mag ik weten waarom je die info zo graag wilt? Je maakt mij nieuwsgierig ;)
Bij een Sony Ericsson Service Point > zie SonyEricsson Service Points Het kan best een keer voorkomen dat hij fftjes geen zin heeft, mocht het probleem zo blijven dan zou ik een SESP opzoeken.
Mini Poeper schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:22:
Heb je geen MS poort in je PC om hierin je kaartje te doen?
8)7 Post graag in nuchtere toestand. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:26:
Wat moet ik tevens met die Memory Stick Duo Adapter??
Deze adapter maakt je MSDP kaartje groter. Mocht je een ouderwetse cardreader hebben dan kan je je kaartje gemakkelijk verwijderen. Een vriend van mij heeft bijvoorbeeld wel een cardreader in zijn laptop oa voor MS's maar als ik mijn MSDP er in zou doen, dan krijg ik hem er nooit meer uit. ;)

[ Voor 104% gewijzigd door willy1986 op 04-12-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
  • Laatst online: 10-08 08:48
Ik heb ook geprobeerd om te internetten op mn mobiel, maar ik loop vast bij het instellen van een proxy. Heb alle compoorten geprobeerd, maar ze doen het niet met mijn k750. Iemand een idee waar het aan kan liggen?

(heb speedy-andre's handleiding gevolgd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee iemand op esato heeft de nieuwe firmware voor zijn w800i
New Firmware R1aa08 op SEUS
check deze link http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=110277

ik zal morgen even proberen :D, ik hoop dat het werkt...

EDIT:

Damn it, het werkte niet, hij zei dat mn software al up to date was... :( |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
  • Laatst online: 10-08 08:48
robski05 schreef op zondag 04 december 2005 @ 01:12:
Ik heb ook geprobeerd om te internetten op mn mobiel, maar ik loop vast bij het instellen van een proxy. Heb alle compoorten geprobeerd, maar ze doen het niet met mijn k750. Iemand een idee waar het aan kan liggen?

(heb speedy-andre's handleiding gevolgd)
Ok dit probleem is gefixt, maar er is een andere voor in de plaats gekomen; als ik via device explorer opera opstart, zie ik dit op mn mobiel, er staat opera laster, en dan floept het beeld weer weg zodat ik niks kan doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer me W800i te updaten alleen het lukt helemaal niet. Bij het opnieuw aanzetten van de telefoon met de "C" knop gaat de telefoon gewoon normaal aan en begint hij niet te up-daten.

En waar precies moet ik die update-driver instaleren?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

robski05 schreef op zondag 04 december 2005 @ 11:06:
[...]

Ok dit probleem is gefixt, maar er is een andere voor in de plaats gekomen; als ik via device explorer opera opstart, zie ik dit op mn mobiel, er staat opera laster, en dan floept het beeld weer weg zodat ik niks kan doen :'(
Opera draait in het telefoongeheugen, heb je misschien teveel andere dingen erin gezet, zoals een dik telefoonboek of foto's :?
Dat 'laster' betekent 'starting up' als je hem in het Engels zet (zie ook mijn handleiding).
Je kunt ook een nieuwere Opera naar je foon downloaden als je naar http://mini.opera.com/my gaat met de SE browser (niet met de Opera browser, dat werkt niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:40

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 01:26:
Hee iemand op esato heeft de nieuwe firmware voor zijn w800i
New Firmware R1aa08 op SEUS
check deze link http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=110277

ik zal morgen even proberen :D, ik hoop dat het werkt...
Je hoeft geen update uit te voeren

Je toestel bevat al de nieuwste software Wij hopen je spoedig weer van dienst te kunnen zijn.
Hartelijk dank voor het gebruik van Sony Ericsson Update Service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een mp3 wil overzetten op mijn MS (mbv de cardreader op mijn printer) zegt ie dat het write protected is. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dat is de 2e keer dat iemand de cardreader van z'n printer wil gebruiken .....
Is zo'n cardreader niet wat beperkt opgezet, zodat ie alleen met foto's kan werken?
Iets opslaan zal ie misschien niet kunnen omdat dat dit normaal gesproken niet nodig is :/
Aan de andere kant kun je soms foto's editten, ik denk dat je zo'n foto weer wel kan opslaan.
Heb je met andere kaartjes (CF ofzo) geen probleem met opslaan van mp3's e.d. :?

[ Voor 6% gewijzigd door Speedy-Andre op 04-12-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een update voor Vodafone branded toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Nog steeds geen antw op me vraag.. :'(

"Communication Center -> berichten icoontje -> verzenden/ontvangen" waar kan ik dat vinden ik heb PC Suite 1.7.10 ..

Ik wil mijn smsen van tel op pc zetten.. any1?

[ Voor 30% gewijzigd door BMW_M3 op 04-12-2005 17:57 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:02:
[...]

Is een update voor Vodafone branded toestellen
dan zal de normale toch wel snel volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
greatgonzo schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:09:
[...]
dan zal de normale toch wel snel volgen?
Volgens de geruchten komt ie deze week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

BMW_M3 schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:51:
Nog steeds geen antw op me vraag.. :'(

"Communication Center -> berichten icoontje -> verzenden/ontvangen" waar kan ik dat vinden ik heb PC Suite 1.7.10 ..

Ik wil mijn smsen van tel op pc zetten.. any1?
Staat gewoon in de startpost, dit kan met FMA en myphone-explorer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zit te twijfelen of ik de K750i of de W800i aan ga schaffen... scheelt zo'n €85 in prijs, maar je krijgt er een 512MB ipv 64MB Memorystick bij (los te koop voor €50), én betere oordopjes (schijnt)...

Daar zit het hem: weet iemand welke oordopjes worden meegeleverd? Ik ben het hier, op google en op de site van SE niet tegengekomen! Ben best bereid om €85 meer te betalen, als dat het waard is! Anders koop ik er later zelf wel accessoires bij, en flash ik een K750i naar W800i (schijnt nogal simpel te zijn :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Laatst online: 11-12-2023
dog4life schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:23:
Ik zit te twijfelen of ik de K750i of de W800i aan ga schaffen... scheelt zo'n €85 in prijs, maar je krijgt er een 512MB ipv 64MB Memorystick bij (los te koop voor €50), én betere oordopjes (schijnt)...

Daar zit het hem: weet iemand welke oordopjes worden meegeleverd? Ik ben het hier, op google en op de site van SE niet tegengekomen! Ben best bereid om €85 meer te betalen, als dat het waard is! Anders koop ik er later zelf wel accessoires bij, en flash ik een K750i naar W800i (schijnt nogal simpel te zijn :D)
ja van die oordopjes klopt... bij de k750 krijg je oordopjes bij die om de 2 seconden uit je oren flikkeren en kwalitatief niet echt heel goed geluid uit komt en bij de w800 krijg je zeer goede oordopjes bij.. goede bas erin.. en niemand die mee kan luistere als je hem hard hebt staan omdat de muziek alleen je oor in kan en niet ernaast... en ten tweede kun je de telefoon d.m.v. het stekkertje dat bij de oordopjes zit heel makkelijk aansluiten op een versterker en das ook wel makkelijk.. heb je altijd mooie muziek bij :P

ik heb zelf een k750 maar heb de dopjes van de w800 gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Laatst online: 13-09 22:59

Piggen

Lekker bakkie

De HPM-70 is vrijwel identiek aan de Sony EX-71SL (meer informatie in Wat zijn goede oordopjes? Deel 6), alleen schijnen ze nog wat beter te klinken.

Ik denk dat de K750+accesoires en de W800 uiteindelijk ongeveer even duur zijn (als je een klein beetje slim shopt), waardoor het uiterlijk de doorslag zal moeten geven. Dat was de reden dat ik voor de K750 ben gegaan, hoewel de W800 voordeliger was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dog4life schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:23:

Dat flashen kost 10 dollar + kabel (iets van 25 dollar geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
willy1986 schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:26:
[...]

8)7 Post graag in nuchtere toestand. :)
Ik was op dat moment nuchter en vroeg gewoon of niet een card-reader in je PC hebt om daar je MemoryStick in te doen.
Ik heb een 4 in 1 cardreader in mijn (huidige) laptop en gebruikte tot op heden een MPx220 met een MiniSD-kaartje, soms deelde ik bestanden d.m.v. datakabel met telefoon, maar soms stopte ik dat kaartje ook rechtstreeks in m'n laptop.

Verwacht deze week m'n SE W800i en m'n nieuwe laptop. Eisen waren oa aan beiden dat er een cardreader in moest zitten. Nog een paar maandjes dan een P990i! Maar nu de W800i, zeer mooi en leuk toestel. Zal het MSN-en onderweg en tijdens saaie colleges wel missen... O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Mini Poeper op 04-12-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Ik ga toch maar voor de W800i, als ik dit zo lees! Hoef ik tenminste geen moeite te doen, het kost me al moeite genoeg om mijn oude 2 telefoons (E700+3230) voor een beetje schappelijke prijs te verkopen! Maar binnenkort zal ik dus ook in dit topic te vinden zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Laatst online: 09-09 13:01
heys ik heb nu ook een bluetooth stick alleen krijg ik de bluetooth afstandsbediening niet aan de gang, de walktrough van ginz werkt ook niet meer.... kan iemand mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Laatst online: 29-03-2024
Jesse schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:38:
[...]

flx- ook als ik hem goed begreep. Maarre, is de jouwe branded of naturel?
als je met branded lockt bedoeld is het antwoord ja. met de 035 firmware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Speed-Searcher schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:54:
heys ik heb nu ook een bluetooth stick alleen krijg ik de bluetooth afstandsbediening niet aan de gang, de walktrough van ginz werkt ook niet meer.... kan iemand mij helpen??
Met zoveel dingen die je al geprobeerd hebt weet ik het ook niet meer hoor 8)7 :P

edit:

het kan helpen als je eens kijkt of HID op je pc al is ingeschakeld :/

[ Voor 11% gewijzigd door Speedy-Andre op 04-12-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
hm SE update service is een beetje druk denk ik, kan geen verbinding maken..
die pagina dat ie checkt of je pc snel genoeg is enzo werkt prima, daarna krijg ik een engelse foutmelding, en de mededeling dat ik het later nog eens moet proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick.kindt
  • Laatst online: 03-08-2023
Hoi allemaal,

ik heb me een bluetooth stick aangeschaft maar nu had ik graag geweten of het mogelijk was dat m'n pc automatisch, wanneer m'n gsm zich in het bereik van de bluetooth-stick begeeft, dat de pc automatisch een seriele verbinding opzet.

alvast bedankt, Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick.kindt
  • Laatst online: 03-08-2023
hoi allemaal,

vlug nog n vraag,

je kan via bluetooth een HF audio gateway verbinding opzetten...

Nu is mijn vraag of er een prog bestaat waarin je via bluettooth je gsm kan aansturen om te bellen ... Je zou dan je pc gebruiken als een carkit...

Dus stel dat je iemand wil bellen, je start het prog op via je pc drukt het telefoonnummer in op je pc,
de pc zegt tegen de gsm dat hij dit nummer moet bellen en de gsm stuurt alle geluid door via bluetooth naar je pc.

alvast bedankt,
Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Volgens mij kan FMA dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07-2023
is het mogelijk je k750i als headset te gebruiken bij vb skype? dus dat ik via men telefoon een nummer kan ingeven en dat dit dan via bluetooth en dan via pc belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ej allemaal,

Weer een prob. Gister avond had ik paar mp3tjes naar me memorystick gekopieerd alles liep goed. nadat ik hardeware veilig had gestopt en toen de kabel dr uit gehaald ( resette mijn pc was al een probleem maar verder geen consuqenties pc restarte weer en tel de mp3tjes waren op de tel ) Gister avond nadat ik die kabel druit had gehaald wou ik mijn playlist bewerken maar toen opeens liep de tel vast ( ook al eens eerder gehad kon nix doen geen uitknop nix alleen batterij druit en weer drin en alles deed weer ) nou deze x haal ik de batterij druit en weer drin start die nie verder dan de SonyEricsson logo zo een paar min gew8 nog steeds nix.. tel weer uit weer aan hij kwam maar niet verder. Toen startte ik hem weer op weer vast bij die logo halde de mem stick eruit en tel ging aan maar als ik dan de mem erin steek leest die hem niet.. ik kan alles doen met de tel maar de mem stick wordt niet gelezen.. als ik weer de tel met de mem stick opstart komt die nie verder dan de logo.. maar zodra ik die mem stick eruit haal start die op..

Iemand al dit probleem gehad? Hoe kan ik dit oplossen? Of is de stick gewoon dood ( na 1 maandje al :S)

Heb master reset uitgevoerd geen succes.

Alvast bedankt

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Iemand dit al geprobeerd?
Messenger (MSN) via je K750/W800: -link-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
  • Laatst online: 29-01-2024
Mini Poeper schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:45:
Ziet er idd goed uit, jammer dat ie maar 7 dagen geldig is!

Verder nog een vraagje.. weet iemand of je met de w800 of met een alternatieve mediaplayer voor de k750i echt snel muziek door kan spoelen? Ik luister met name livesets, en dan is het nog wel 'ns zo dat ik bij de 30e minuut wel beginnen ofzo.. maar dat standaard doorspoelen heeft geen zin, duurt echt veeel te lang.

En die hpm-70 oordopjes zijn superrelaxed! heb ze pas binnen gekregen, alleen weet niet of het wel erg goed voor je oren is om ze 'r helemaal in te proppen en dan op z'n hardst te zetten.. Hoe dieper in je oren hoe harder de bass! Me oren waren daar niet zo blij mee merkte ik later.. Sowieso wel een aanrader ipv de standaard oordopjes!!

[ Voor 4% gewijzigd door TheHammer op 05-12-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worrel
  • Laatst online: 11:09
Is er niemand die het geluid zacht vind van de w800i.
ik heb het volume op luidst maar tog vind ik hem in vergelijking met mn 6230i
erg zacht.
zowel de oorluidspreker voor bellen. als het luidsprekertje op de achterkant.
al hoewel de beltoon wel luid word weer gegeven. ik heb alle volumes op vol.

ik heb software versie: R1NA005

[ Voor 3% gewijzigd door worrel op 05-12-2005 11:22 ]

Iedereen heeft recht op mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Mini Poeper schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:45:
Is wel handig zo te zien. Maar als bovengenoemde zegt dat die maar 30 dagen geldig is, dan is het jammer. Maar toch leuk om te proberen! :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
  • Laatst online: 29-01-2024
GGS_106 schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:17:
[...]

Is wel handig zo te zien. Maar als bovengenoemde zegt dat die maar 30 dagen geldig is, dan is het jammer. Maar toch leuk om te proberen! :)
En dat was zelfs een foutje, het is maar 7 dagen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

TheHammer schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:31:
[...]

En dat was zelfs een foutje, het is maar 7 dagen 8)7
Nog minders zelfs :o :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HariZ
  • Laatst online: 21-02 15:22
Ik gebruik al een tijdje eMSN, werkte ook op mijn 'oude' de K700i...

Klik...

Je krijgt heel soms een advertentie te zien maar het is erg licht en bevalt mij prima als ik bijvoorbeeld in de trein zit. Voor de wat minder krachtige telefoons is er ook een Lite versie van :)

Ik heb overigens ook nog niet de mogelijkheid om mijn K750i een firmware upgrade te geven op de website van SE... De K750i firmware is dus iig nog niet aangepast...

[ Voor 3% gewijzigd door HariZ op 05-12-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

BMW_M3 schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:27:
....
Iemand al dit probleem gehad? Hoe kan ik dit oplossen? Of is de stick gewoon dood ( na 1 maandje al :S)

Heb master reset uitgevoerd geen succes.
....
Lees 's terug.... of zoekfunctie...
ms is dood...
Master Reset is zinloos

ms beschrijven/lezen met cardreader...!!!
Ook als je verbinding maakt met PhoneExplorer of whatever je ms er uit halen....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57
HariZ schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:49:
Ik gebruik al een tijdje eMSN, werkte ook op mijn 'oude' de K700i...

Klik...

Je krijgt heel soms een advertentie te zien maar het is erg licht en bevalt mij prima als ik bijvoorbeeld in de trein zit. Voor de wat minder krachtige telefoons is er ook een Lite versie van :)

Ik heb overigens ook nog niet de mogelijkheid om mijn K750i een firmware upgrade te geven op de website van SE... De K750i firmware is dus iig nog niet aangepast...
Hey thnxz

Dit werkt echt perfect!
Was al een tijdje op zoek naar zoiets :)

...less is more

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik ajb google voordat je je vragen hier 'dumpt' - Een topic als dit kan niet bestaan als men niet eerst zelf wat moeite doet om de problemen op te lossen.

Zie ook de topictstart voor een flinke collectie "Easy answer" probleempjes :)