@intruder1400 : te vaag probleem om een oplossing te bedenken... Ik kan wel oneindig vaak mijn K750i aan en ontkoppelen zonder gezeik...
het is bijvoorbeeld ook bekend dat enkele K750i's weer geen geluid maken in stille modus bij het maken van een foto...Dit blijft voor mij ook vaag...
Apart topic maken en daar alle software info's verzamelen van alle K750i/W800i/en D750i's die geen shutter/focus geluidje maken in stille modus?
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:28:
Ik heb sinds dinsdag ook een k750i, prima telefoon, en ik kwam erachter dat als mijn telefoon in stille modus staat, dat dan de camera ook stil is. (geen shutter en focus geluid)
Ik heb firmware R1N035 in mijn telefoon (stond er al op). Is dit een bug/feature

en kan iemand dit reproduceren?
(ik heb niet het hele topic gelezen, wel gezocht, maar volgens mij is hier nog geen melding van geweest)

Relaxe bug!

Tjaa kan je dat nog duidelijker maken?
Vandaag heb ik ook een W800i headset gehaald bij de Phonehouse voor 29,97 euro (na lang overleg met Ginz

) Het geluid bevalt mij uitstekend! Échte bassen (hardstyle en andere takkeherrie!

) en super helder geluid! Als ik het vergelijk met andere oordopjes dan draagt deze echt de kroon. Uiteraard ook een audio verlengkabeltje gehaald voor PC en MD speler
Ondanks de prijs is het zeker een aanrader!!
Mediamarkt Utrecht verkoopt hem ook voor 44,95 euro
Toen vroeg hoe ik de prijsvergelijkings korting kon aanvragen begrepen ze mij niet. Kennen de werknemers de MM voorwaarden niet ofzo?
[
Voor 66% gewijzigd door
willy1986 op 02-12-2005 20:57
]