Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 4.270 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-04 20:15

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

PAKMAN79 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 20:05:
[...]

Opletten dat je dat niet meer doet ;)

Het best lijkt mij om alles los te halen (batterij, SIM kaart enzo) en de telefoon rustig te laten drogen, in de buurt van de verwarming bijvoorbeeld.
In de buurt jah, maar niet vol op, geen fohn ofzo gaan gebruiken dus, dan gaat het te hard met grote kans op defecten als gevolg. Rustig een nachtje in zoveel mogelijk losse onderdelen laten drogen en dan weer in elkaar zetten.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28821

Kan iemand mij vertellen waarom mijn simlockvrije (was ooit kpn) k750i niet upgedate kan worden? Hij blijft aangeven dat ik al de laatste software hebt terwijl dit niet het geval is! Ik heb 'm al eens gereset, batterij staat op 83% en ik heb de standaard lege ms stick terug gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-05 21:21
Tycoontje schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 20:04:
[...]

Batterij meteen eraf halen en alles eerst goed laten drogen. Verder even de search gebruiken en zoeken op water.

Roze vlakje geeft volgens mij aan dat je batterij nat is geworden en dat je telefoon dus waarschijnlijk ongerepareerd retour zal worden gestuurd bij reparaties onder garantie met reden "Val -en waterschade".
Volgens mij valt de schade wel mee, mijn telefoon was niet uitgevallen oid, en toen ik de batterij eruit haalde was deze ook droog..hoogstens wat water tussen de knoppen door..
En over dat roze stukje, ik heb aan verschillende mensen met een k750i gevraagd welke kleur dat stukje bij hun is, ook roze..
En nee..ze hebben geen waterschade gehad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-05 10:59
Evolutionz schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 21:35:
[...]

Volgens mij valt de schade wel mee, mijn telefoon was niet uitgevallen oid, en toen ik de batterij eruit haalde was deze ook droog..hoogstens wat water tussen de knoppen door..
En over dat roze stukje, ik heb aan verschillende mensen met een k750i gevraagd welke kleur dat stukje bij hun is, ook roze..
En nee..ze hebben geen waterschade gehad :?
Zo te horen heb je mazzel.. Water is op de toetsen gevallen ofzo? Als er al vocht is ingekomen ligt het nu waarschijnlijk op de keypad. Toch nog goed laten drogen, want het zou maar eens over dat keypad naar de printplaat "druppelen"..

Over dat stickertje heb ik te vroeg geroepen. Het is bij mij inderdaad ook al roze (met grijze stippeltjes). Weet niet naar welke kleur het gaat, maar het heeft in elk geval wel de functie om te checken of de accu nat is geweest. (Ik zie op het werk teveel Nokia's :r - die hebben een wit stickertje met een rood/roze lijntje erop en die kleuren helemaal die kleur als het nat wordt - een collega had die van hem op 60° gewassen.. 8)7).

Edit: Dus net m'n batterij eruit getrokken, zonder eerst uit te zetten. - Ja, stom/lui. Toen stond er een icoontje voor een nieuw smsje. Dus ik kijken.. maar ik zie niks nieuws. Kijk een beetje verder.. blijkt er een bericht tussen te staan wat "ongeopend" is. Dat is corrupt. Kan het ook niet openen.

[ Voor 15% gewijzigd door Tycoontje op 17-12-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 08:05

quelake

PSN Quelake

quelake schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 11:01:
Ik had een zeer brakke telefoon (W800i wel te verstaan; geen mp3 overdracht ed) totdat ik de nieuwe firmware erop gegooid had. Alles werkt nu, eindelijk. En het updaten ging voor het eerst makkelijk en probleemloos. Gelukkig maar, ik vind 2 maanden wachten op een telefoon die werkt echt schandalig.

Verder; ik heb gisteren een bluetooth dongle gekocht; het leek me leuk om die afstandsbediening op de W800i uit te proberen. Ik krijg het alleen met geen mogelijkheid aan de praat! Vergeet ik iets?

Ik heb de drivers die bijgeleverd werden bij het (Qmotion) apparaatje geinstalleerd, nadat de standaard WinXP drivers niet werkten. Die leverden echter hetzelfde op. Bestanden overpompen is geen probleem; het zien van de gsm ook niet. Het enige probleem is, als ik op de telefoon de afstandsbediening-functie selecteer, zoekt ie naar apparaten -> vindt mn pc --> ik klik mn pc aan, en dan geeft hij een foutmelding, dat hij geen verbinding kan maken (en verder"chck instellingen ander apparaat; BT AAN; zichtbaar: AAN; etc)

Heeft iemand enig idee? Kan het te maken hebben met die w800i "modem drivers"? (ik weet niet of die ook hier nodig voor zijn). Zo ja, waar/hoe moet ik die dan installeren?

Ik gebruik tevens wel al een COMpoort. Dit heb ik ook al gelezen, maar als het goed is comm. ik via COM port 40.

Alle hulp is welkom, bedankt!
Schopje...niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-03 11:05
Anoniem: 86236 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 17:55:
Weet iemand of ik het opladen via USB kan uitschakelen?(W800i)

Heb de telefoon namelijk net en is voor het eerst opgeladen dus hij moet nog een paar cycles doorlopen van compleet laden/ontladen.
Of is het niet schadelijk aangezien ik heb gelezen dat het opladen met USB een aantal ijstijden duurt?
het is schadelijk om deze batterij helemaal te ontladen!
Doe dit dus niet
Tycoontje schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 20:04:
[...]

Roze vlakje geeft volgens mij aan dat je batterij nat is geworden en dat je telefoon dus waarschijnlijk ongerepareerd retour zal worden gestuurd bij reparaties onder garantie met reden "Val -en waterschade".
Maar het rare is, je moet alles eruit halen als je 'm opstuurd, OOK je batterij! (2x ondervonden :9 )

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158463

Jongens ik heb een probleempje met de usb verbinding met m'n w800i.
Voordat ik de laatste update op m'n telefoon heb gezet had ik het bekende probleem van corrupte mp3's enz enz enz. Dit opgelost door gewoon de cardreader te gebruiken.
Toen ging ik updaten, verbond de telefoon via usb en de computer gaf het bekende toontje dat er een nieuw apparaat was aangesloten. Updaten is goed verlopen, maar als ik de telefoon nu aansluit via usb, krijg ik niet het toontje dat er een nieuw apparaat is gevonden, maar snel achter elkaar 3 piepjes, die duidelijk erop duiden dat er iets fout is. Ik weet niet wat ik hiermee moet. . . Heb opnieuw opgestart, mem stick erin of eruit. Telefoon aan of uit, het maakt geen verschil. Ik krijg geen verwisselbare schijf te zien in deze computer als ik de telefoon aansluit.
Kan iemand me helpen??
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:14

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Staat alle software van SE er op die op de cd staat?
Je pc heeft nl. HID drivers nodig om te begrijpen wat de foon wil.
Bij mij zat het HID profiel voor de pc bij de BT drivers (Toshiba en eerder was dat Widcomm).
Welke drivers heb je bij je dongle gehad, Widcomm, een Bluesoleil pakket of iets anders :?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

@ easyweasy

Misschien de normale usb drivers opnieuw op je pc installeren, het zou kunen dat de update drivers nu in de weg zitten :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158463

Speedy-Andre schreef op zondag 18 december 2005 @ 00:22:
@ easyweasy

Misschien de normale usb drivers opnieuw op je pc installeren, het zou kunen dat de update drivers nu in de weg zitten :/
Hoe krijg ik deze drivers weer?? Ik heb in de handleiding van m'n telefoon gekeken hoe ik het de eerste keer had gedaan en dat werkt niet omdat ik geen melding krijg van nieuw apparaat gevonden..:S
Zijn ze niet gewoon te downloaden en dan te instaleren zonder dat ik de telefoon moet aansluiten? dit heeft namelijk geen zin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mandrake schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 19:14:
[...]

Ik heb een k750i van Teflort en zonder problemen geupdate met ne nieuwe seus.
Ik (nu) ook, het updaten gaat snel en is betrouwbaar. Ik had volgensmij dezelfde firmware (tenmiste dezelfde als diegene die jij weer quote) en ook aangeschaft i.c.m telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3621

Anoniem: 120089 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 16:52:
nee is brakke versie.

manier om mp3's af te spelen (wanneer ze eindelijk op de mem.stick staan) staat al ergens in het forum.
Het lag inderdaad aan de firmware. Uiteindelijk is het gelukt om een nieuwe firmware er op te zetten en nu speelt mijn telefoon alle liedjes af die ik er met disc2phone op heb gezet! Ik vind het echt belachelijk dat sonyericsson deze telefoons verkoopt met zo'n bug... de gemiddelde leek zal dit echt niet zomaar lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131685

Eindelijk is de update gelukt op mijn W800i. 's Nachts lukt het wel, anders steeds "server too busy".
Schermkwaliteit merkbaar betere resolutie, volume iets luider.
Wat mij ook opvalt is dat de statusbalk niet meer werkt als men een sms stuurt, hij is nu steeds volledig gekleurt en gaat niet meer op en af.
Tot nu toe nog geen problemen gehad met versie R1AA008.
Navigeren door foto's en bestanden ook wel sneller zoals men vermeldde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake

quelake

PSN Quelake

Speedy-Andre schreef op zondag 18 december 2005 @ 00:19:
[...]

Staat alle software van SE er op die op de cd staat?
Je pc heeft nl. HID drivers nodig om te begrijpen wat de foon wil.
Bij mij zat het HID profiel voor de pc bij de BT drivers (Toshiba en eerder was dat Widcomm).
Welke drivers heb je bij je dongle gehad, Widcomm, een Bluesoleil pakket of iets anders :?
Ik heb wel HID drivers geinstalleerd staan volgens mij (Toshiba), volgens de readme zitten die idd bij het pakket wat ik heb geinstalleerd toen ik mn BT dongle installeerde (Bluetooth Stack for Windows by Toshiba).

Geen idee of ik alle drivers van de SE cd geinstalleerd heb, aangezien die cd bij mij nooit heeft gedraaid. Hij komt niet verder dan het start-up scherm en is dan gewoon weer weg. Dit ligt niet aan ouderwetse software, mn pc is gewoon up-to-date. Geen idee wat er wel mis is. Wat ik gedaan heb, is alles van de site af geplukt. Maar ik heb nooit die modem drivers geinstalleerd. Nu heb ik ze wel gedowned, maar ik heb geen idee waar ik ze neer moet zetten (onder welke hardware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Met Toshiba drivers:
Maak een nieuwe verbinding, niet Express kiezen maar Custom.
Als het goed is vindt ie eerst je foon en daarna komt ie met een lijstje waar ook HID bij staat.
Ga verder met HID en hij zet dan een HID verbinding op.
Zodra deze werkt gaat het de volgende keer automatisch en kan je HID (remote) vanaf je foon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake

quelake

PSN Quelake

TOP! thnx, het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:34
Ik heb games gedownload voor SE w800i op een site.
Hoe kan ik die nou installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 13-04 20:15

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Hmm gister geupdate, en nu hang ik mn teelfoon via usb weer aan de computer, vind dat ding weer allemaal nieuwe hardware... Is dat normaal? Niet erg ofzo, maar heb er nog niemand over gehoord, dus ben ik de enige of niet?
Roodey schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:10:
De .jar bestanden via bluetooth naar je telefoon sturen, dan gaat het altijd goed (komen ze in de goede map enz.) en via usb-kabel kan ook. Dan moet je ze volgens mij nog wel installeren. Je kunt ze dan eerst in de map other zetten en dan later via bestandsbeheer op je telefoon naar de map overig en de spellen/programmas installeren.
Maar via bluetooth is het makkelijkst :p

[ Voor 57% gewijzigd door Arie-Kanarie op 18-12-2005 12:33 ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-05 17:15
Roodey schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:10:
het bestand wat je gedownload hebt in de map overige zetten in je telefoon (via windows verkenner), dan in de telefoon naar die map gaan (bij bestandsbeheer) dat bestand aan klikken en op installeren klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:19
het valt me op dat bij alle statusbalkjes geen blokje meer heen en weer gaat, niet dat dat zo erg is maar het is wel weer een bugje.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:34
Arie-Kanarie schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:30:
Hmm gister geupdate, en nu hang ik mn teelfoon via usb weer aan de computer, vind dat ding weer allemaal nieuwe hardware... Is dat normaal? Niet erg ofzo, maar heb er nog niemand over gehoord, dus ben ik de enige of niet?

[...]

De .jar bestanden via bluetooth naar je telefoon sturen, dan gaat het altijd goed (komen ze in de goede map enz.) en via usb-kabel kan ook. Dan moet je ze volgens mij nog wel installeren. Je kunt ze dan eerst in de map other zetten en dan later via bestandsbeheer op je telefoon naar de map overig en de spellen/programmas installeren.
Maar via bluetooth is het makkelijkst :p
Muchas Gracias (ofzoiets), maar het werkt super!! :9
Gelukkig had mn zus een bluetooth usb stick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Speed-Searcher schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:36:
het valt me op dat bij alle statusbalkjes geen blokje meer heen en weer gaat, niet dat dat zo erg is maar het is wel weer een bugje.... :/
Net sms gestuurd om te testen.

Geen probleem , bij mij gaat hij wel "lopen"

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
Big-R schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:58:
[...]

Net sms gestuurd om te testen.

Geen probleem , bij mij gaat hij wel "lopen"
raar...bij mij deed hij het gister niet en nu weer wel...Bij alles is het nu weer goed, heb wel eens de bat er uit gehaalt dus daar kan het aan liggen. Maar is nu weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Laatst online: 13:11
Bij mij gaan de balkjes ook niet lopen, dit zal wel een W800 probleem zijn aangezien Big-R een k750 heeft, maar heb er niet echt last van ofzo. Het is wel weer een bug :/

Lama Speed-Searcher heeft ook een k750 :/ . Batterij eruit? hmm zal t ook even proberen.

[ Voor 24% gewijzigd door Snirpo op 18-12-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:52
Zelfde geld voor mij hier... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
ik weet niet heb er gisteren niet zo heel veel op gelet, maar nu heb ik wel weer balkjes.... :P
Heb de bat er uit gehaalt, ander thema's gedaan en heeft nachtje aan gestaan meer niet, owja ook nog gebeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Speed-Searcher schreef op zondag 18 december 2005 @ 14:19:
ik weet niet heb er gisteren niet zo heel veel op gelet, maar nu heb ik wel weer balkjes.... :P
Heb de bat er uit gehaalt, ander thema's gedaan en heeft nachtje aan gestaan meer niet, owja ook nog gebeld ;)
Bij mij deden de balkjes gisterenavond het ook niet, ook toen net geupdate (dus de foon nog niet uitgehad; nu al wel). Ikzelf ondervond het bij BT naar een andere K750i, dan zie je wel meer verschillen, de afbeelding van een gsm is bij de nieuwe firmware vervangen voor een groen vlakje.

Wat volgens mij nog niet gemeld was: is dat de nieuwe firmware een stuk uitgekleder is: ca. nog 5 beltonen, 1 spelletje en 2 themes en 4 afbeeldingen. Heb alles nog geback-upt :Y). Alleen de (fabrieks-)spelletjes moet ik opnieuw dowloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Hoe riskant is 't nou om die firmware te updaten? Ik zie nogal wat reacties van mensen waarbij het niet helemaal goed ging.. Komt dat door 'toeval', of moet je echt iets fout doen om 't fout te laten gaan? Afgaande op de reacties hier lijkt 't me nogal een riskante onderneming.

[ Voor 7% gewijzigd door Paradise op 18-12-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120089

Is er al iemand die weet hoe je de nieuwe firmware op een orangebranded foon kan zetten? ik wordt gek van die mp3-bug en orange wil geen nieuwe firmware uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
Nog even een truukje: er zitten 4 verborgen smiley's in de telefoon, namelijk :-] en :-[ en :-x en [:]
Probeer maar, is wel lache :)

[ Voor 6% gewijzigd door Pendulum op 18-12-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingelmonster
  • Niet online
Dat balkjes probleem had ik ook, heb het thema veranderd, tel uitgezet en batterij er even uitgehaald. Toen ik hem weer aanzette was het over en waren er weer balkjes.

Waar ik nog mee zit:
- Bladeren in bestanden van andere bluetooth-telefoons gaat niet
- De usb-drivers moeten eerst worden geinstalleerd op de pc waar de telefoon is aangesloten voordat je in de memstick kan. Is er geen mogelijkheid om de usbdrivers op te slaan op memstick zodat deze zich automatisch installeren op andere pc's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Speed-Searcher schreef op zondag 18 december 2005 @ 15:50:
Nog even een truukje: er zitten 4 verborgen smiley's in de telefoon, namelijk :-] en :-[ en :-x en [:]
Probeer maar, is wel lache :)
Lol :Y)
pingelmonster schreef op zondag 18 december 2005 @ 15:54:
Dat balkjes probleem had ik ook, heb het thema veranderd, tel uitgezet en batterij er even uitgehaald. Toen ik hem weer aanzette was het over en waren er weer balkjes.

Waar ik nog mee zit:
- Bladeren in bestanden van andere bluetooth-telefoons gaat niet
- De usb-drivers moeten eerst worden geinstalleerd op de pc waar de telefoon is aangesloten voordat je in de memstick kan. Is er geen mogelijkheid om de usbdrivers op te slaan op memstick zodat deze zich automatisch installeren op andere pc's?
Hier praat je jezelf een beetje tegen.

je hebt drivers nodig om op de stick te komen, geen nut heeft het dan om die drivers daar op te zetten; je komt er niet op :P

Je kan ze wel op een USB stickie zetten... :Y)

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingelmonster
  • Niet online
ik heb voor het telefoon-icon in "deze computer" een autorun-filetje op de tel gezet, is daar niet iets in aan te passen voor die drivers? Sommige telefoons worden wel direct als verwisselbaar medium gezien zonder daar drivers voor te installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3621

Weet iemand hoe je 3gp video's die je op de memorystick zet kunt afspelen? Ik heb er wat video's opgezet, maar ik vind ze niet terug in bestandsbeheer.... moet je ze in een speciale directory plaatsen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
Anoniem: 120089 schreef op zondag 18 december 2005 @ 15:16:
Is er al iemand die weet hoe je de nieuwe firmware op een orangebranded foon kan zetten? ik wordt gek van die mp3-bug en orange wil geen nieuwe firmware uitgeven.
Koop voor 15 euro een cardreader. Je behoudt je garantie en de overdracht gaat nog sneller ook...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Even een vraag: doen jullie een master reset na het updaten? Heb ik niet gedaan, en was ook niks kwijt dat in mijn telefoongeheugen stond, maar vraag me af of ik nu misschien iets mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
dog4life schreef op zondag 18 december 2005 @ 18:09:
Even een vraag: doen jullie een master reset na het updaten? Heb ik niet gedaan, en was ook niks kwijt dat in mijn telefoongeheugen stond, maar vraag me af of ik nu misschien iets mis :)
Je hebt geen problemen what-so-ever, maar toch vraag je dit? Vaag hoor...
Ik heb nog nooit een master reset (hoeven doen) gedaan. En tot nu toe heeft dat ding zonder enige problemen gewerkt.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Shailesh schreef op zondag 18 december 2005 @ 19:28:
Je hebt geen problemen what-so-ever, maar toch vraag je dit? Vaag hoor...
Ik heb nog nooit een master reset (hoeven doen) gedaan. En tot nu toe heeft dat ding zonder enige problemen gewerkt.
Bij Nokia is het normaal dat je alles wat op je telefoon hebt staan kwijt bent na een update, en ik lees op esato dat velen ook zo'n masterreset doen, en ik las hierboven dat iemand beweerde dat er minder ringtones/spelletjes in de nieuwe firmware zaten...

Maar het komt gewoon hier op neer: heeft een f/w-update meer zin door óók een master reset uit te voeren, dit is (/was?) nl in het bios van een pc ook zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is er een manier om bepaalde nummers automatisch te laten weigeren? Ik heb die optie "Alleen van lijst accepteren" wel gevonden, alleen weigert hij dan ALLE nummers die ik niet op de acceptatielijst heb gezet. En dat is ook weer niet de bedoeling.

Ik weet dat je via je provider nummers kunt laten blokkeren, maar dat vind ik te rigoreus. Ik wil namelijk alleen in het weekend onbereikbaar zijn voor bepaalde nummers :Y)

edit: Dit gaat over de K750i.

[ Voor 6% gewijzigd door mjszwo op 18-12-2005 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Laatst online: 27-05 17:15
op de pagina waar je moet updaten kan ik dus helemaal niets vinden over wat ik moet doen..
heb al de drivers geinstalleerd.. heb zeus geintstalleerd... walktrough gedaan....

helemaal niks... mis ik hier wat?? :?

gaat om de w800

[ Voor 5% gewijzigd door low_n_slow op 18-12-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
  • Laatst online: 08-08-2024
Heb het hele Topic doorgekeken, en kom het niet tegen.

Ik wil een mp3 als ringtone instellen op de W800i. Maar wil die juist in de map ringtone laten die op de MS staat. Ik kan daar alleen niet komen om hem te selecteren. Zet ik het in het geheugen van de telefoon in die map, dan werkt het wel. Blijkbaar zie ik iets over het hoofd om de ringtone van een MS in te stellen, of kan dat echt niet. Lijkt mij eigenlijk van wel, anders staan die mappen toch niet standaard op de MS :?

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 01-03 22:15
FF he. Ik zit weer op de se site en ik zie daar pc suite 1.10.161. Nou heb ik op mn comp 1.10.71 Maar volgens mij is die 161 nieuwer omdat hij ook voor de w900 is. Ik ben hem nu aan t downe ff kijken of er verschil is. In de ts staat ook 71 dus ik denk dat er een nieuwe uit is mensen!

De 71 is ook 53mb
De nieuwe staat dat ie 44mb is..

Weinig veranderingen geloof ik.

Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/9543/d6ap.th.jpg

@ TS de link van 1.10.71 is dood.

En ik kom nog steeds niet door de update server heen :(

[ Voor 38% gewijzigd door DaannO op 18-12-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Damn, ik haal net mijn telefoon uit m'n broekzak, zie ik alleen maar super veel horizontale strepen door m'n beeldscherm van mijn k750i! Ik dus herstarten, helpt helemaal niks, het beeld is heel licht en er zitten dus strepen door heen!! Weet iemand wat dit is?
Van de week toch maar ff langs de winkel, hopen dat dit garantie is .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

DaannO schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:25:
FF he. Ik zit weer op de se site en ik zie daar pc suite 1.10.161. Nou heb ik op mn comp 1.10.71 Maar volgens mij is die 161 nieuwer omdat hij ook voor de w900 is. Ik ben hem nu aan t downe ff kijken of er verschil is. In de ts staat ook 71 dus ik denk dat er een nieuwe uit is mensen!

De 71 is ook 53mb
De nieuwe staat dat ie 44mb is..

Weinig veranderingen geloof ik.

[afbeelding]

@ TS de link van 1.10.71 is dood.

En ik kom nog steeds niet door de update server heen :(
Op de NL SE site staat 1.7.10 en die 48,8MB 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Speedy-Andre schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:54:
[...]

Op de NL SE site staat 1.7.10 en die 48,8MB 8)7
Verder kijken dan dat je neus lang is! Check is bij de w900 en w550...

Het is trouwens wel een nieuwe versie want 161 is hoger dan 71 |:(

[ Voor 13% gewijzigd door DaannO op 18-12-2005 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

DaannO schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:56:
[...]

Verder kijken dan dat je neus lang is! Check is bij de w900 en w550...

Het is trouwens wel een nieuwe versie want 161 is hoger dan 71 |:(
Er staat bij dat ie alleen compatible is met W550i en W900i, dat betekent niet dat ie met de W800i ook perfect zal werken, maar probeer het eens uit B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Speedy-Andre schreef op zondag 18 december 2005 @ 22:02:
[...]

Er staat bij dat ie alleen compatible is met W550i en W900i, dat betekent niet dat ie met de W800i ook perfect zal werken, maar probeer het eens uit B)
Als je de image checkt, zie je dat ie ook perfect werkt met de w800 en k750. Ik gebruik die andere al een maand voor de w550. En updaten is gelukt eindelijk! Ging heel mooi en goed! Netjes van se!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21070

Vanmiddag de update gedaan. Dat verliep als een toerelier. Hierna... wilde ik de telefoon laten syncen met Outlook. Dah lukte dus niet. Hierop een master reset gedaan en daarna opnieuw gescyncd. Het werkte als een tierelier. Kortom...prima werking van de update na alle drama's de afgelopen periode. BTW. de foon is de w800i en allee overige functies werken perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Het bereik van mijn K750i is echt super slecht. Als ik mijn hand op de antenne houd heb ik zeker geen bereik meer net als dat ik geen bereik heb als ik beneden aan het bellen ben. Boven heb ik dat dan weer wel. Is dit vaker voorgekomen en is hier maar een optie voor? Opsturen naar Dynafix?

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Rio

Ik heb al een boek

Was mij idd ook al opgevallen. Vaag probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
wout-hugo schreef op maandag 19 december 2005 @ 00:09:
Als ik mijn hand op de antenne houd heb ik zeker geen bereik meer net als dat ik geen bereik heb als ik beneden aan het bellen ben.
Antenne?

Heb je dit probleem buiten ook?
Lijkt erop dat je binnen zit?

Zoja, dan zou het aan je dak kunnen liggen, ik weet wel dat sommige daken een soort aluminium hebben wat een stoor zender is.

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28821

G*dv*r de g*dv*r de g*dv*r Ik zal mijn vraag eens anders stellen, is er hier iemand met een KPN gelockte k750i die hem heeft kunnen updaten? ik heb 'm evengoed laten unlocken om mijn 'tijdelijke' orange prepaid kaartje te kunnen gebruiken maar ik zoek een verklaring waarom de update service blijft zeiken dat ik de laatste versie al heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ontvangstproblemen, ligt dat niet aan je provider? Met Orange had ik thuis bijvoorbeeld een slechte ontvangst dan met T-Mobile...

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
net me telefoon geupdate (w800i) mar heb nog steeds 0035 terwijl 008 de nieuwste is :/

iemand zelfde probleem ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 02:14
Met mijn W800i was de update binnen 10 minuten gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 14:24
MarkW800i schreef op maandag 19 december 2005 @ 02:39:
net me telefoon geupdate (w800i) mar heb nog steeds 0035 terwijl 008 de nieuwste is :/

iemand zelfde probleem ??
Gelockte versie waarschijnlijk van voda ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Anoniem: 28821 schreef op maandag 19 december 2005 @ 01:44:
G*dv*r de g*dv*r de g*dv*r Ik zal mijn vraag eens anders stellen, is er hier iemand met een KPN gelockte k750i die hem heeft kunnen updaten? ik heb 'm evengoed laten unlocken om mijn 'tijdelijke' orange prepaid kaartje te kunnen gebruiken maar ik zoek een verklaring waarom de update service blijft zeiken dat ik de laatste versie al heb :(
De update service checkt heeeel veel dingen op je telefoon. Kan je met google wel terugvinden stond ergens. Misschien dat hij toch iets ziet van de unlock.

Daarbij komt dat gelockte versies altijd een stukje later hun software krijgen omdat deze nog aangepast moet worden. www.esato.com kan je veel over "branded" toestellen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
wout-hugo schreef op maandag 19 december 2005 @ 00:09:
Het bereik van mijn K750i is echt super slecht. Als ik mijn hand op de antenne houd heb ik zeker geen bereik meer net als dat ik geen bereik heb als ik beneden aan het bellen ben. Boven heb ik dat dan weer wel. Is dit vaker voorgekomen en is hier maar een optie voor? Opsturen naar Dynafix?
Met andere toestelen wel goed (kruis test) of alleen met je K750 ? Als het met je andere ook slecht was dan hoef je hem niet op te sturen.

Siemens en Nokia ontvangen super.
SonyEricsson en Samsung ontvangen minder goed.

Dit merk je met name in slechte gebieden (zoals bij mij thuis... :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 22:44
Arie-Kanarie schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:30:
Nee, zelfde hier!
Ziet hem gewoon weer als een nieuw apparaat blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-06 12:30
stormfly schreef op maandag 19 december 2005 @ 10:19:
[...]

Met andere toestelen wel goed (kruis test) of alleen met je K750 ? Als het met je andere ook slecht was dan hoef je hem niet op te sturen.

Ik heb in huis ook zo goed als geen ontvangts. Slechts op mijn kamer bij het raam kan je een beetje telefoneren. Maar het meest frustrerende vind ik nog wel dat ik nergens nog in nederland een andere plek heb kunnen vinden waar de ontvangst slechter is!! Maar volgens mij ligt het niet aan de telefoon maar aan de provider. Ik heb namelijk nog even met mijn vodafone prepaid gebeld en die ontvangst is ongelovelijk veel beter. Ik wil dus ook weg na een jaartje bij mijn huidige. Maar ik geloof ook dat de antenne gewoon slechter is, maar dit is in de meeste gevallen in Nederland geen probleem meer.. (naar mijn mening)

Ik gebruik trouwens een antenne booster en die lijkt toch wel een betere verbinding te verkrijgen (niet zozeer in blokjes ontvangst, maar de kwaliteit tijdens het bellen is gewoon beter)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
stormfly schreef op maandag 19 december 2005 @ 08:27:
[...]

Gelockte versie waarschijnlijk van voda ofzo ?
nee orange :)

Maar altijd is het gelukt maar nu hou ik de 0035 versie :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

Je moet je thema opnieuw selecteren, daarna is het gefixt. (bron: Esato)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-05 18:31
MarkW800i schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:34:
[...]

nee orange :)

Maar altijd is het gelukt maar nu hou ik de 0035 versie :s
Zegt de update service inmiddels wel dat er een nieuwe versie beschikbaar is voor jouw toestel?

(Dat de branded versies van de firmware op zich laten wachten is allang bekent.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijno2000
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-03 10:24
Ik heb dus net sinds 2 dagen m'n w800i en denk gelijk ff firmware update doen. Maar net als hierboven ook Orange en blijf die 035 houden...update succesvol telkens...maar geen nieuwe update...Helaas...kwil graag nog beetje meer volume uit me telefoon krijgen etc. maar ja zonder die laatste update gaat dat nog ffies niet lukken...iemand enig idee hoe we dit kunnen oplossen dat ie wel geflashed wordt naar de nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
stormfly schreef op maandag 19 december 2005 @ 10:19:
[...]

Met andere toestellen is het namelijk niet zo, dit is echt niet normaal slecht bereik. Tijdens het bellen heb ik dat ze zeggen dat ze mij niet horen. Het ligt niet aan het huis. Moet ik het toestel dan opsturen? Zo ja, hier heb ik geen kassabon meer bij, is dit een probleem? En hoe lang is de huidige wachttijd bij het geweldige Dynafix?

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Rio

Ik heb al een boek

grhmpf schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:56:
[...]

Je moet je thema opnieuw selecteren, daarna is het gefixt. (bron: Esato)
Raar; het thema dat ik gebruikte kan ik niet meer selecteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124837

Martijno2000 schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:10:
Ik heb dus net sinds 2 dagen m'n w800i en denk gelijk ff firmware update doen. Maar net als hierboven ook Orange en blijf die 035 houden...update succesvol telkens...maar geen nieuwe update...Helaas...kwil graag nog beetje meer volume uit me telefoon krijgen etc. maar ja zonder die laatste update gaat dat nog ffies niet lukken...iemand enig idee hoe we dit kunnen oplossen dat ie wel geflashed wordt naar de nieuwe firmware?
Don't hold your breath.R1NA005 van Orange is nog niet eens beschikbaar. Of het maakt Orange niet veel uit dat klanten zeuren dat ze niet kunnen updaten, of ze vonden het een onbelangrijke update. Het is iedergeval wel duidelijk dat het geen zin heeft om elke dag de update site te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijno2000
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-03 10:24
Minder weer...zou het nog mogelijk zijn om een firmware te downloaden (non-orange) en die erop te flashen? Zelfde soort firmware update als bij videokaarten...bios etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:32

defiant

Moderator General Chat
Anoniem: 28821 schreef op maandag 19 december 2005 @ 01:44:
Is er hier iemand met een KPN gelockte k750i die hem heeft kunnen updaten?
Yup, ging hier prima.
Overigens is gelocked iets heel anders dan branded, het locking mechanisme heeft in principe niks te maken met de versie van de software die eropstaat. Alleen bij branded staat er software van de provider op.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 16:37
Defiant schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:02:
[...]

Yup, ging hier prima.
Overigens is gelocked iets heel anders dan branded, het locking mechanisme heeft in principe niks te maken met de versie van de software die eropstaat. Alleen bij branded staat er software van de provider op.
Hier ook geen enkel probleem met KPN locked mobiel. Zelfs camera click bijft nog steeds weg in stille modus. :)

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
dirkdirk schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:11:
[...]

Hier ook geen enkel probleem met KPN locked mobiel. Zelfs camera click bijft nog steeds weg in stille modus. :)
En welke versie heb je dan gekregen ? Een hele oude zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:32

defiant

Moderator General Chat
dirkdirk schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:11:
[...]
Zelfs camera click bijft nog steeds weg in stille modus. :)
Yup, kom er net ook achter ... als ik hem op stil heb, dan hoor ik geen camera geluiden (click/zoom lock). Maar eens een shortcut maken naar profielen :)

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:56
Bij mij is de ontvangst volgens de telefoon ook vaak heel slecht, maar ik kan gewoon perfect bellen zonder storingen.
Ik heb trouwens kpn mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-05 18:31
Om het volgende topic niet onnodig te vervuilen: tinuXie: _/-\o_ voor je inzet en je mooie startpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 13:12

Korakal

Up up up!

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik ajb google voordat je je vragen hier 'dumpt' - Een topic als dit kan niet bestaan als men niet eerst zelf wat moeite doet om de problemen op te lossen.

Zie ook de topictstart voor een flinke collectie "Easy answer" probleempjes :)