Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 4.345 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Voor alle G-mail gebruikers:

Google heeft zijn maildienst nu ook toegankelijk gemaakt voor een reeks mobiele telefoons, zo heeft het bedrijf donderdag bekendgemaakt.

De mail is alleen toegankelijk als gebruikers bepaalde toestellen van Nokia, Sony Ericsson, BenQ, OHG, Sanyo, LG en Toshiba hebben. De mail is toegankelijk via het adres m.gmail.com.

Gmail blijft ook gewoon toegankelijk via het web en via gewone mailprogramma's.

Bron: http://www.webwereld.nl/ref/newsletter/38867

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:51
Shr3d schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:20:
[...]

Ook niet als je update van de eerste firmware naar de meeste recente? Volgens mij ga ik dat wel merken...
Stel je er nou maar niet te veel van voor. Dan kan het nog meevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic aandachtig want zit met volgend probleem (dat reeds door een andere gebruiker werd aangehaald, maar niemand kende een oplossing of gaf aan dat hij/zij het ook had).

Na mijn w800i een tijdje gebruikt te hebben verdwijnt m'n thema dwz. er vormt een zwart blokje waar vroeger het mooie witte rondje achter stond. Als ik dan nog een van de games wil starten zegt hij: "De applicatie gebruikt teveel geheugen" . Mijn telefoongeheugen en ook MS staan niet vol...

Ik had dit probleem ook met mijn eerste 750i die ik dan ingeruild kreeg voor een andere 750i die net hetzelfde probleem vertoonde. Dit leek me niet meer aan de telefoon te liggen , maar eerder aan de SIM kaart, dus even base shop binnengewandeld en na de bewonderende blikken op de gsm een nieuwe SIM kaart gekocht... ook dit loste het probleem niet op.

Dus de update van de firmware gedaan.. maar ook geen oplossing...

heeft hier iemand dit probleem ook of kent iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
CyberDoX schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:28:
[...]

Komt erop neer dat:

- De nieuwe firmware released is voor de k750i en w800
- Het gaat om deze release: R1AA008
- Updaten gaat via deze updatesoftware van Sony Ericsson.
- Nu blijkt de "update-server" van Sony Ericsson offline te zijn (probeer het later nog eens).
- Voor je gaat updaten moet je wel ff de USB-software etc. geinstalleerd hebben.
- Bij het updaten moet je je SIM-kaart eruit halen, op de C-knop drukken en de USB aansluiten.
- Bij het updaten kreeg ik géén melding in m'n systemtray dat er een USB-apparaat aangesloten was.
- Veel verschil na deze upgrade heb ik nog niet echt gemerkt. Wél is m'n geluid iets harder..

:P
'Voor je gaat updaten moet je wel ff de USB-software etc. geinstalleerd hebben.'

Welke software nog meer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

-Japser- schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:22:
[...]

'Voor je gaat updaten moet je wel ff de USB-software etc. geinstalleerd hebben.'

Welke software nog meer dan?
:P, met software bedoelde ik de USB-drivers..

edit: je moet trouwens wel Macromedia Flash 8.0 player hebben :+

[ Voor 13% gewijzigd door NaZ- op 16-12-2005 16:32 ]

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 13:01
okeey ik nou weer eens willen updaten, werkt het eindelijk (altans zo leek het...) zei zelfs downloading update files maar daarna kreeg ik weer eens server to busy... :( Nog even wachten dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:21:
Ik volg dit topic aandachtig want zit met volgend probleem (dat reeds door een andere gebruiker werd aangehaald, maar niemand kende een oplossing of gaf aan dat hij/zij het ook had).

Na mijn w800i een tijdje gebruikt te hebben verdwijnt m'n thema dwz. er vormt een zwart blokje waar vroeger het mooie witte rondje achter stond. Als ik dan nog een van de games wil starten zegt hij: "De applicatie gebruikt teveel geheugen" . Mijn telefoongeheugen en ook MS staan niet vol...

Ik had dit probleem ook met mijn eerste 750i die ik dan ingeruild kreeg voor een andere 750i die net hetzelfde probleem vertoonde. Dit leek me niet meer aan de telefoon te liggen , maar eerder aan de SIM kaart, dus even base shop binnengewandeld en na de bewonderende blikken op de gsm een nieuwe SIM kaart gekocht... ook dit loste het probleem niet op.

Dus de update van de firmware gedaan.. maar ook geen oplossing...

heeft hier iemand dit probleem ook of kent iemand de oplossing?
Klinkt raar , maar even een reboot van je tel (uit / aan)

Je tel heeft een geheugen (vergelijkbaar met RAM in je PC) en dat kan dus ook "vollopen".
Na een reboot van je PC isie ook weer sneller; je RAM is weer geleegd.

Dus volgende ker dat je het hebt, even een reboot en kijken ofie dan wel goed werkt :Y)

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt hoor, dat had ik reeds ondervonden... maar het is niet normaal als dat om de twee a drie dagen gebeurd, maar idd, even batterij er uit... en werkt weer zoals tevoren.

maar dat lost het probleem niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
UHmz misschien moeten we maar is aan deel 7 beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:51
DaannO schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:47:
UHmz misschien moeten we maar is aan deel 7 beginnen!
We kunnen het beste gewoon rustig doorgaan hier totdat de startpost voor deel 7 er is.

Ik hoop dat tinuXie ook dit keer weer de puike startpost _/-\o_ voor ons wil regelen, en zolang die er niet is kunnen we probleemloos hier verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds kort valt het me op dat ie smsjes te snel als 'vol' aangeeft. Ik bedoel: je typt een sms en niet na 160 tekens gaat ie naar t 2e smsje, maar al na 50 tekens ofzo (nog geen heel schermpje). meer mensen dit probleem? het is me nog niet eerder opgevallen maar misschien bestaat het al langer.
Ik heb de laatste firmware en heb nergens in de instellingen een "aantal tekens per sms" kunnen vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagjuuhh :D

ik kreeg dus gisteren een mms van mijn broer leuk uit oostenrijk , ik denk nou dan kan ik mooi het plaatje op mijn telefoon bekijken , maar nee hoor

krijg ik een sms, met een link naar vodafone.nl/mms, om hem daar te bekijken

ik heb al een aantal instellingen van vodafone zelf geprobeerd maar tevergeefs

heeft iemand een idee, hoe ik ze gewoon op mijn toestel kan bekijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Ik zit nu in de installatie.

Moet net als die oude update service C ingedrukt houden en kabel aansluiten.
Echter krijg ik weer dat oude probleem dat hij dan gewoon mijn telefoon opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
CyberDoX schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:32:
[...]

:P, met software bedoelde ik de USB-drivers..

edit: je moet trouwens wel Macromedia Flash 8.0 player hebben :+
Mja, omdat je 'etc' schreef ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
CyberDoX schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:28:
[...]

Komt erop neer dat:

- De nieuwe firmware released is voor de k750i en w800
- Het gaat om deze release: R1AA008
- Updaten gaat via deze updatesoftware van Sony Ericsson.
- Nu blijkt de "update-server" van Sony Ericsson offline te zijn (probeer het later nog eens).
- Voor je gaat updaten moet je wel ff de USB-drivers etc. geinstalleerd hebben.
- Bij het updaten moet je je SIM-kaart eruit halen, op de C-knop drukken en de USB aansluiten.
- Bij het updaten kreeg ik géén melding in m'n systemtray dat er een USB-apparaat aangesloten was.
- Veel verschil na deze upgrade heb ik nog niet echt gemerkt. Wél is m'n geluid iets harder..

:P
Ik ben bij dat instructiescherm gekomen. SIM-kaart eruit, C ingedrukt houden en aansluiten. Maar verder gebeurt er niks :?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
jawel ik heb hem geupdate!! Het was wel even spannend want hij gaf een unknown error op het einde maar hij r1aa008 staat er wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik de C-knop tijdens het gehele proces ingedrukt houden of alleen tijdens het aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:14:
Moet ik de C-knop tijdens het gehele proces ingedrukt houden of alleen tijdens het aansluiten?
alleen als ie het zegt, moet wel even proberen. ik hield hem in totdat ie verder ging....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
@Speed-Searcher

Was je batterij 100% opgeladen? De mijne is nu 80%, misschien wil hij daarom niet verder.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm... ik kreeg toenstraks de hele tijd de melding dat het te druk was op de server. Nu krijg ik niet eens meer een melding maar blijft ie de hele tijd dat deuntje afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:19:
Hm... ik kreeg toenstraks de hele tijd de melding dat het te druk was op de server. Nu krijg ik niet eens meer een melding maar blijft ie de hele tijd dat deuntje afspelen.
Ik heb precies hetzelfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
Hacku schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:16:
@Speed-Searcher

Was je batterij 100% opgeladen? De mijne is nu 80%, misschien wil hij daarom niet verder.
Uuu nee, de mijne was zelfs 70%... Al moet ik wel zeggen dat het de eerste keer niet zo makkelijk ging, de update client was namelijk vastgelopen. Hij gaat als ie vraagt of je de simkaart e.d eruit wil halen en de c knop weer moet indrukken aumomatisch verder, je moet alleen zorgen dat je het met die c knop goed doet. Bij mij was dat gewoon als hij er om vraagt zo inhouden totdat hij het deed, wel iets van 10x geprobeerd maar is iig gelukt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Hm thx, dan blijf ik maar proberen :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shr3d
  • Niet online
Uit frustratie kwartier lang achterelkaar opnieuw geprobeerd waarna ik er vlekkeloos doorheen kwam...deze methode las ik ook op dat andere forum.

Mijn ervaring zal ik morgen plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Update is gelukt ... alleen heeft ie niks geupdated 8)7

@Shr3d, welk forum bedoel je?

[ Voor 24% gewijzigd door XWB op 16-12-2005 18:14 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook goed verlopen, alleen niets geupdate.
Komt denk ik omdat ik een orange telefoon heb. Hoop dat orange snel de (aangepaste) nieuwe firmware vrijgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Hij gaf bij mij ook een script error bij de laatste groene balk. Mn W800 is nu wel geupdated, maar ik heb geen Nederlandse menutaal meer. Beetje jammer, maar ja.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:28

Polycom

Poes van goud

Ik heb vanmiddag orange gebelt, en zij konden me niet vertellen wanneer de update voor orange gebruikers beschikbaar wordt gestelt. Ze raadde me aan om met sony-ericsson te bellen om te vragen wanneer de firmware wordt vrijgegeven.

Afwachten dus. :O

Ik heb nog wel even een vraag:

Hoe kan ik mn telefoon synchroniseren met outlook? ik heb namelijk orange world laten activeren (werkt goed) en nu kan ik met opera een beetje browsen, maar een email versturen via bijvoorbeeld de webmail van wanadoo werkt niet.

Ik wil dus gewoon emails versturen met mijn email adres pudyapenstaartjewanadoo.nl. Iemand tips?

[ Voor 43% gewijzigd door Polycom op 16-12-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:34
ook net de update gedaan voor mn k750i en na iets van 20x proberen kwam ik er doorheen :)
ging eigenlijk in 1x goed en lijkt idd wat sneller te gaan

overige wijzigingen merk ik wel in de loop van de dagen ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:27

Rio

Ik heb al een boek

Yohost! schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:56:
Ik zit nu in de installatie.

Moet net als die oude update service C ingedrukt houden en kabel aansluiten.
Echter krijg ik weer dat oude probleem dat hij dan gewoon mijn telefoon opstart.
Dan heb je dit bestandje nodig. Installeer het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:45:
klopt hoor, dat had ik reeds ondervonden... maar het is niet normaal als dat om de twee a drie dagen gebeurd, maar idd, even batterij er uit... en werkt weer zoals tevoren.

maar dat lost het probleem niet echt op.
Ik doelde op je tel even uit te doen 20 sec. later weer aan...

Maar idd dat lost niets op, mja, beter iets dan helemaal niets meer kunnen starten. :Y)

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Kunnen we nu alweer updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 11:34
yep heb het net nog gedaan
tis alleen nogal druk geloof ik op de server dus heb geduld om er doorheen te komen :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
yonexfreak schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:02:
yep heb het net nog gedaan
tis alleen nogal druk geloof ik op de server dus heb geduld om er doorheen te komen :)
Kom er nog niet door heen :( zie t zo wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:56:
Hij gaf bij mij ook een script error bij de laatste groene balk. Mn W800 is nu wel geupdated, maar ik heb geen Nederlandse menutaal meer. Beetje jammer, maar ja.....
Bij mij is er ook geen NL meer aanwezig, is dit normaal ?
Ik kan alleen nog engels of de taal van de sim kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_b
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Voor de geintreseerde in gps op de w800i / k750
Je kunt op http://www.wayfinder.com een 5 dagen probeer versie dowloaden
Het ziet er leuk uit

Groet Eric

IPhone 3GS , IPad 16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Eric_b schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:58:
Het ziet er leuk uit

Groet Eric
nice.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ehh.. warom kan ik niet connecten? Hij start hem, maar zegt nog steeds too many users.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms kan ik me wel ergeren op hier, zoveel pc ervaring denk je dan, maar links up2date houden in een druk topic is er niet bij... Zo werken wel vaker simpele dingen hier niet, zal wel geflame krijgen nu maargoed.

iig iemand een vervangende link voor deze: http://crew.tweakers.net/...750Afstandsbediening.html

Of gewoon een uitleg hoe je de afstand bediening werkend krijgt met de XP drivers. Ik had eerst widcomm, maar wil nu even XP drivers gebruiken ( net nieuwe XP installatie ).

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:20:
...verhaal waarin wordt meegedeeld dat er een link niet werkt 8)
Whoeps... sorry. Ik zal die pagina even ergens anders hosten.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2005 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 00:25
Even over de nieuwe update,

Momenteel heb ik de Vodafone branded versie van de K750i. Die heb ik geupdate naar de 1 na laatste firmware, dus niet die dan 14 december ofzo.

Opzich werkt ie goed, en ik vind het vooral fijn dat mijn camera geen geluid maakt bij het fotograferen (als ie op stille modus staat tenminste). Weet iemand of dit in de nieuwst firmware ook het geval is?

En ik las ook dat mensen hun K750i van Vodafone niet geupdate kregen via SE?! Nou, ik heb hier geen enkele probleem mee onder vonden hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:53:
sinds kort valt het me op dat ie smsjes te snel als 'vol' aangeeft. Ik bedoel: je typt een sms en niet na 160 tekens gaat ie naar t 2e smsje, maar al na 50 tekens ofzo (nog geen heel schermpje). meer mensen dit probleem? het is me nog niet eerder opgevallen maar misschien bestaat het al langer.
Ik heb de laatste firmware en heb nergens in de instellingen een "aantal tekens per sms" kunnen vinden..
Zelfde probleem hier. Alleen gaat t bij mij nog sneller dan bij jou. Soms gaat ie na 5 tekens al naar een volgende sms :s

Het gaat vooral snel als je b.v. letters met speciale tekens gebruikt! Dan doet het probleem zich geheid voor. B.v. bij een é, of ü of whatever.
Ik weet alleen niet of hij ook daadwerkelijk zoveel smsjes verstuurd als ie aangeeft. Lijkt me sterk, maar je weet t nooit.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:24:
[...]

Whoeps... sorry. Ik zal die pagina even ergens anders hosten.
Jah sorry was niet lullig bedoeld, maar vaak als je iets vraagt wordt je lullig naar de openingspost verwezen, terwijl ik steeds vaker op dooie links stuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:35:
Bij mij is er ook geen NL meer aanwezig, is dit normaal ?
Ik kan alleen nog engels of de taal van de sim kiezen.
Ik hoop dat bij de volgende update de taal weer terugkomt en anders hebben we gewoon pech gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:52:
[...]

Ik hoop dat bij de volgende update de taal weer terugkomt en anders hebben we gewoon pech gehad.
Wees blij dat hij het nog doet,mijne was mooi "dood"na de update
Is ter reparatie |:(

Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2005 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Leolinedance schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:26:

Momenteel heb ik de Vodafone branded versie van de K750i. Die heb ik geupdate naar de 1 na laatste firmware, dus niet die dan 14 december ofzo.

Opzich werkt ie goed, en ik vind het vooral fijn dat mijn camera geen geluid maakt bij het fotograferen (als ie op stille modus staat tenminste). Weet iemand of dit in de nieuwst firmware ook het geval is?

En ik las ook dat mensen hun K750i van Vodafone niet geupdate kregen via SE?! Nou, ik heb hier geen enkele probleem mee onder vonden hoor :)
Ik heb ook een Vodafone. Updaten gaat perfect, je moet alleen wat langer wachten. De update van 14/12 zal wel enkele weken op zich laten wachten, was paar maand geleden ook zo met R1N035.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:48:
[...]

Jah sorry was niet lullig bedoeld, maar vaak als je iets vraagt wordt je lullig naar de openingspost verwezen, terwijl ik steeds vaker op dooie links stuit.
Begrijp het. Maar dat je steeds vaker op dode links stuit komt voornamelijk doordat de startpost best wel vaak van file-server veranderd. Aangezien het veranderen van álle links nogal wat (geestdodend) werk is, zie ik nog wel eens een linkje over het hoofd. Als je nog eens zo'n dode link vind, kan je / kunnen jullie het beste even een mailtje sturen. Dat scheelt weer een lullige, off-topic reactie ;)

Maar iig is de pagina nu hier gehost _/-\o_
edit: en ook in de startpost opgenomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2005 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Rio schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:28:
[...]

Dan heb je dit bestandje nodig. Installeer het.
wou mijn W800i ook graag updaten, maar het programma zegt steeds incompatible macromedia version. Dus ik alles wat ik kan vinden van macromedia installeren..niet op willen starten uiteraard 8)7 Waarom is updaten dan ook zo moeilijk... :'(

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leolinedance schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:26:

Na de update nog steeds geen camera"klik" in de Stille Modus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Laatst online: 12-09 17:00
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:59:
[...]

Wees blij dat hij het nog doet,mijne was mooi "dood"na de update
Is ter reparatie |:(

Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
Kap ff met steeds hetzelfde zeggen a.u.b. Bedankt, namens iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 23:02
Eindelijk ge-update!
Maar helaas, geen merkbaar verschil :O Er staat toch echt in het servicemenu firmware R1AA008..

Vooral dat van het toenemen van het volume valt me tegen, vergeleken met een k750i met oude firmware scheelt het geluidsvolume uit de speaker echt niets..

[ Voor 40% gewijzigd door Evolutionz op 17-12-2005 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een Telfort K750i? Ik kan deze namelijk niet updaten.
Met de oude SEUS zegt ie dat de operator deze update niet ondersteunt.
Met de nieuwe SEUS (als ik hem kan starten) zegt ie dat het toestel al bijgewerkt is met de nieuwste software. Ik heb echter nog steeds de R1N035 versie en zou graag de nieuwe willen (R1AA008)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Ik heb Telfort maar bij me K750i blijft hij staan op welkom bij de Update Service verder kom ik niet.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik kan EPIUSB.SYS en EPIUSB.INF niet installeren. Ik heb een (unbranded) K750i. Wanneer ik de gsm aansluit met de c toets op de gsm ingedrukt, komt er geen "new hardware" wizard en gaat de gsm gewoon aan.
Wanneer ik de drivers verwijder en ik de new hardware wizard opstart, vind hij zelf drivers en installeert deze, ik kan niet zelf iets aanwijzen.
Wanneer ik handmatig de drivers aan wil passen via de device manager, via have disk ga browsen naar de twee bestanden, dan zegt hij dat er voor mijn hardware geen informatie in dit bestand staat.
Ik heb alles wat met de K750i te maken heeft en in de device manager staat al geprobeerd te updaten met deze twee bestandjes, maar steeds geeft hij de melding dat er voor mijn hardware niks te zoeken is in dat bestand.

Edit:
Na een half uur lang steeds weer proberen kwam ik toch terecht bij het volgende scherm van de update service. Daar een taal gekozen en er stond precies wat ik moest doen. SIM eruit, gsm weer aansluiten met c ingedrukt (deze keer ging hij niet aan) en er werd software gedownload EU3 ofzo. Daarna installeren, de progress-bar verliep netjes en bleef nergens hangen. Daarna het bericht dat ik los moest koppelen en de gsm aanzetten. Ik heb nu firmware R1AA008.

Edit2:
Ik had wel de volgende voorzorgsmaatregelen genomen:
- De telefoon een volledige reset gegeven, hierdoor alle standaard ringtones pleite... :(
- De standaard (lege) memorystick peplaatst ipv de 1G Sandisk die ik er normaal in heb zitten.

[ Voor 33% gewijzigd door BounceMeister op 17-12-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Ik ga ff uitzoeken hoe ik moet updaten. Heb ook een telfort toestel, maar gewoon gekregen bij een aboverlenging. Niet gesimlockt ofzo dus.
Ga eerst is ff lezen, en ik laat het wel weten hoe het afloopt.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 09:18

quelake

PSN Quelake

Ik had een zeer brakke telefoon (W800i wel te verstaan; geen mp3 overdracht ed) totdat ik de nieuwe firmware erop gegooid had. Alles werkt nu, eindelijk. En het updaten ging voor het eerst makkelijk en probleemloos. Gelukkig maar, ik vind 2 maanden wachten op een telefoon die werkt echt schandalig.

Verder; ik heb gisteren een bluetooth dongle gekocht; het leek me leuk om die afstandsbediening op de W800i uit te proberen. Ik krijg het alleen met geen mogelijkheid aan de praat! Vergeet ik iets?

Ik heb de drivers die bijgeleverd werden bij het (Qmotion) apparaatje geinstalleerd, nadat de standaard WinXP drivers niet werkten. Die leverden echter hetzelfde op. Bestanden overpompen is geen probleem; het zien van de gsm ook niet. Het enige probleem is, als ik op de telefoon de afstandsbediening-functie selecteer, zoekt ie naar apparaten -> vindt mn pc --> ik klik mn pc aan, en dan geeft hij een foutmelding, dat hij geen verbinding kan maken (en verder"chck instellingen ander apparaat; BT AAN; zichtbaar: AAN; etc)

Heeft iemand enig idee? Kan het te maken hebben met die w800i "modem drivers"? (ik weet niet of die ook hier nodig voor zijn). Zo ja, waar/hoe moet ik die dan installeren?

Ik gebruik tevens wel al een COMpoort. Dit heb ik ook al gelezen, maar als het goed is comm. ik via COM port 40.

Alle hulp is welkom, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 01:44:
Met de nieuwe SEUS (als ik hem kan starten) zegt ie dat het toestel al bijgewerkt is met de nieuwste software. Ik heb echter nog steeds de R1N035 versie en zou graag de nieuwe willen (R1AA008)
Ik heb een telfort met abbo en gewoon geupdate... dus het moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Omdat je je sim eruit moet halen maakt het toch niet uit welke soort telefoon je hebt? Mijn k750 met orange abbo kon ik gister netjes updaten.

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Weet iemand misschien wat ik van macromedia moet installeren voordat dat service programma opstart? :)

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:34:
[...]

Na de update nog steeds geen camera"klik" in de Stille Modus!
Zou dat voor de KPN versies ook gelden? Ik wil best updaten, maar (ook) de KPN sim locked toestellen hebben geen klik in stille modus, dus voordat ik update wil ik weten of dat zo blijft.
Iemand al geprobeerd?

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, was ik vergeten te vermelden.....Ik heb een KPN K750i. Ook na deze update is de camera "klik" uit te schakelen in de Stille Modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:09
Mensen ik heb de w800i zojuist gehaald bij The Phone House. MOOI DING!!

Mijn 1e vraag is:
- Hoe krijg ik in vredesnaam die meegeleverde 512 MB kaart erin?? (er zit namelijk een blauw ding in, die ik er met mijn worstenvingers er niet uit krijg :P )

Voor de ziet er strak uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 14:39

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Op het blauwe 'ding' drukken, dan springt ie eruit :O

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Speedy-Andre schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 12:33:
Op het blauwe 'ding' drukken, dan springt ie eruit :O
Bedankt het werkt!!

Die blauwe was die 512 MB al :P

[ Voor 16% gewijzigd door Roodey op 17-12-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Denk dat ik de w800i maar ga kopen. Die "Flight mode" is zeer handig in't vliegtuig en gewoon als ik in Belgie ofzo zit en toch niet de telefoon opneem. En die oordopjes + geheugen... als je dat los bij de 750 koopt is het duurder.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
BvK P4 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 11:52:
Weet iemand misschien wat ik van macromedia moet installeren voordat dat service programma opstart? :)
De nieuwste flashplayer. Gewoon even naar macromedia.com browsen en de nieuwste flashplayer installeren voor IE. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Eric_b schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:58:
Het ziet er leuk uit

Groet Eric
Leuk,alleen jammer dat KPN 18 euro per mb aan gprs kosten rekent ;)

Als iemand de jad en jar files heeft hou ik me aanbevolen :)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Ehm, ik heb dat 'update service usb driver' dus gedownload, maar wat moet ik daar nu mee, dat is toch niet te installeren? Gaat het er dus gewoon op dat het op je pc staat? (mijn geval het bureaublad).
En kan ik nu dus gewoon de 'update service 2.2.10'' draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
-Japser- schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 13:06:
Ehm, ik heb dat 'update service usb driver' dus gedownload, maar wat moet ik daar nu mee, dat is toch niet te installeren? Gaat het er dus gewoon op dat het op je pc staat? (mijn geval het bureaublad).
En kan ik nu dus gewoon de 'update service 2.2.10'' draaien?
Telefoon uit, "C" ingedrukt houden op je telefoon en terwijl je dat doet de datakabel erin stoppen. Dan begint Windows over nieuwe hardware te zeuren, en moet je die updatedrivers daar voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shr3d
  • Niet online
Ik lees dat veel mensen met een merk-branded telefoon nu geen "camera klik" meer hebben in stille modus.

Ik heb een k750i ook volledig geupdate, maar de camera klik zit er nogsteeds in op stille modus.

Kan ik dit ooit uitkrijgen? Mijn k750i is sim-lock free...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
BounceMeister schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 09:45:
Ik kan EPIUSB.SYS en EPIUSB.INF niet installeren. Ik heb een (unbranded) K750i. Wanneer ik de gsm aansluit met de c toets op de gsm ingedrukt, komt er geen "new hardware" wizard en gaat de gsm gewoon aan.
Wanneer ik de drivers verwijder en ik de new hardware wizard opstart, vind hij zelf drivers en installeert deze, ik kan niet zelf iets aanwijzen.
Wanneer ik handmatig de drivers aan wil passen via de device manager, via have disk ga browsen naar de twee bestanden, dan zegt hij dat er voor mijn hardware geen informatie in dit bestand staat.
Ik heb alles wat met de K750i te maken heeft en in de device manager staat al geprobeerd te updaten met deze twee bestandjes, maar steeds geeft hij de melding dat er voor mijn hardware niks te zoeken is in dat bestand.

Edit:
Na een half uur lang steeds weer proberen kwam ik toch terecht bij het volgende scherm van de update service. Daar een taal gekozen en er stond precies wat ik moest doen. SIM eruit, gsm weer aansluiten met c ingedrukt (deze keer ging hij niet aan) en er werd software gedownload EU3 ofzo. Daarna installeren, de progress-bar verliep netjes en bleef nergens hangen. Daarna het bericht dat ik los moest koppelen en de gsm aanzetten. Ik heb nu firmware R1AA008.

Edit2:
Ik had wel de volgende voorzorgsmaatregelen genomen:
- De telefoon een volledige reset gegeven, hierdoor alle standaard ringtones pleite... :(
- De standaard (lege) memorystick peplaatst ipv de 1G Sandisk die ik er normaal in heb zitten.
Ik heb pcies hetzelfde probleem. krijg de drivers gewoon niet meer goed geinstalleerd. En als ik de drivers verwijder dan installeert xp standaard drivers die niet werken. hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Shr3d schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 14:32:
Ik lees dat veel mensen met een merk-branded telefoon nu geen "camera klik" meer hebben in stille modus.

Ik heb een k750i ook volledig geupdate, maar de camera klik zit er nogsteeds in op stille modus.

Kan ik dit ooit uitkrijgen? Mijn k750i is sim-lock free...
Via legale weg is het er niet uit te krijgen. Alleen door mazzel te hebben. illegaal moet je zoeken naar een dienst met de naam waar ook een code van is.

Ik heb nu ook de nieuwste versie. Eerste test: als ik foto maak van een lopende stopwatch is de uiteindelijke foto 10ms later gemaakt als de foto die je eerst op je scherm krijgt... valt mee te leven ;)
Bladeren door fotos is nauwelijks sneller. Voordeel is wel dat er nu een zandlopertje in beeld komt waardoor je dus weet of de telefoon reageert op de joystick of niet.
Verder nog niets getest, maar had met de eerste firmware ook geen problemen.

Kortom je hebt de nieuwste versie, heel stoer op de verjaardagborrels enz. maar verder het update proces is nog het spannends. Ziet er trouwens wel mooi uit die update applicatie (vind ik) ;)

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er eigenlijk ook een Flight-mode op de K750i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

Bertus schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 13:02:
[...]

Leuk,alleen jammer dat KPN 18 euro per mb aan gprs kosten rekent ;)

Als iemand de jad en jar files heeft hou ik me aanbevolen :)
Maar dit gaat toch via GPS en niet via GPRS? Dus je moet hiervoor een GPS-module hebben of niet?
Ik vraag mij af of er ook dergelijke systemen zijn die via GPRS of via de verbindingen met de telefoonpalen de positie kunnen bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 12:11

El Martino

Zo niet, dan toch.

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 15:48:
Zit er eigenlijk ook een Flight-mode op de K750i?
Ik kan me niet voorstellen dat SE dat ooit gaat doen. De W-serie wordt niet voor niets apart gepromoot, en de flight-mode van de W800i is een van de grootste voordelen daarvan. Het was voor mij in ieder geval samen met de headset de belangrijkste reden om voor de W800i te kiezen.

Alleen loopt Vodafone dusdanig te klooien dat ik nog steeds mijn toestel niet heb...

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Bij mij pakte de updateserver pas bij de 27ste poging! Alles verliep voorspoedig, todat ik drivers moest installeren, dat ging goed, toen moest ik weer opnieuw beginnen met de procedure; en toen ik me foon met c continue ingedrukt aankoppelde.. kreeg ik na ca. 30seconden het welbekende "blauwe scherm!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi iedereen,

Ik heb sinds afgelopen week een w800i.

Ik heb het probleem dat mijn telefoon de upgeloade mp3's niet vindt of afspeelt. Als ik met disc2phone mp3's er op zet kan ik het album wel vinden. Als ik dat probeer te openen zegt mijn telefoon: geen tracks gevonden. Dit probleem kan veroorzaakt worden door het gebruik van de verkeerde software. Gebruik de disc2phone software.... etc etc

Nu heb ik het volgende al geprobeerd:

- Nieuwe W800i USB drivers
- Nieuwe Disc2phone update
- MP3's kopieren gewoon via windows en niet via disc2phone

Niks mag baten!

Hoe krijg ik MP3's op deze telefoon? Dit is behoorlijk frustrerend!

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 16:39:
Hoi iedereen,

Ik heb het probleem dat mijn telefoon de upgeloade mp3's niet vindt of afspeelt. Als ik met disc2phone mp3's er op zet kan ik het album wel vinden. Als ik dat probeer te openen zegt mijn telefoon: geen tracks gevonden. Dit probleem kan veroorzaakt worden door het gebruik van de verkeerde software. Gebruik de disc2phone software.... etc etc

Niks mag baten!

Rob
Welke firmware heb je nu? Heb je al de nieuwste firmware geprobeerd? Dat schijnt de problemen met 'verdwenen bestanden' op te lossen..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een orange-branded w800i. Ik heb zojuist met de klantenservice gebeld en daar werd mij verteld dat er geen speciale orange-update zal komen. Wanneer het lukt om een andere update te installeren dan vervalt daarmee meteen de garantie volgens orange. Lekkere keuze dus... :?

Is het overigens mogelijk om de telefoon te voorzien van niet-orange update? ik zie de normale update niet staan bij het updateprogramma namelijk.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de jad en jar files van wayfinder op een sniekie wijze op m'n pc kunnen krijgen.
Heb hier wayfinder mij een sms'je laten sturen en in dat sms'je werd je verwezen naar een pagina waar een download link in stond. Als ik, op mn telefoon, op die link klikte, kreeg ik een andere pagina. Die pagina ( getwf.com.wmlc ) heb ik opgeslagen op m'n mobiel en verzonden naar m'n pc en in de source-code gekeken. Daar stond een vaag linkje in waaruit, als ik um verbouwde, het volgende kwam:
http://ext-wf-dl.wayfinder.com/wf/java/wayfinder_navigator-java-k750i-wf_navigator-nl.jad
Heel toevallig werk deze link _/-\o_ In deze .jad-file staat een MIDlet-Jar-URL, namelijk:
http://ext-wf-dl.wayfinder.com/wf/java/wayfinder_navigator-java-k750i-wf_navigator-nl.jar

Als je deze bijde files op de pc opslaat, kan je ze vervolgens via DeviceExplorer op de telefoon installeren. Na het installeren moet je nog ff een sms'je sturen met de tekst: Trial naar: +46709032017 en dan krijg je een trial activeringscode via sms.

Het progje werkt gedeeltelijk via gprs dus als je bijv. gaat connecten met wayfinder, de kaart wil zien etc. moet je gprs-kosten gaan maken.
De gprs-kosten probeerde ik te vermijden om het progsel te starten via DeviceExplorer maar als ik dat doe, wordt de kaart niet geladen. Hoe dat komt is een raadsel.
Verder is het progje wel heel uitgebreid. Je kunt dus zonder gps-muisje ook de weg vinden door een beginadres en een eindadres in te voeren. Ook kan je een eindadres vinden door op categorie te zoeken (restaurants, benzinepomp, centrum, parkeergarage, etc. werkt perfect :) )
Na het instellen van beginpunt en eindpunt kan je grafische een-voor-een informatie, route op de kaart of een gedetailleerde routebeschrijving bekijken.
Ook aantal kilometers van de route en de tijd kan je zien en je kan instellen met welk voertuig je gaat en of er snelwegen vermijden moeten. Al met al een best leuke applicatie, erg jammer van de gprs-connecties die je moet maken én dat het een trial is.

Hieronder een paar screenshots
Afbeeldingslocatie: http://www.ginz.area61server.nl/sesp/wayfinder_screenshot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberDoX schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 16:41:
[...]

Welke firmware heb je nu? Heb je al de nieuwste firmware geprobeerd? Dat schijnt de problemen met 'verdwenen bestanden' op te lossen..
Ik heb de firmware R1N035 op mijn orange w800i, volgens mijn service menu... is dit een recente? Mijn eigen MP3's vindt hij wel het album van, maar kan hij niet afspelen.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee is brakke versie.

manier om mp3's af te spelen (wanneer ze eindelijk op de mem.stick staan) staat al ergens in het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 18:10
Ik kwam weer een aantal mooie accessoires tegen:

[ Voor 41% gewijzigd door brehloi op 17-12-2005 17:40 . Reden: image stolen melding... tsss, gratis reclame heet dat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 16:52:
nee is brakke versie.

manier om mp3's af te spelen (wanneer ze eindelijk op de mem.stick staan) staat al ergens in het forum.
Hoezo brak, R1N035 doet het uitstekend op mijn K750i :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:53
Hoezo brak? Nou omdat mp3tjes spontaan verdwijnen als je de usb kabel eruit haalt bijvoorbeeld.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:53
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 16:47:

Als je deze bijde files op de pc opslaat, kan je ze vervolgens via DeviceExplorer op de telefoon installeren. Na het installeren moet je nog ff een sms'je sturen met de tekst: Trial naar: +4670903201 en dan krijg je een trial activeringscode via sms.
Weet je zeker dat het tel. nr. klopt want ik heb het ook geprobeerd maar m'n sms komt niet aan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niket610 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 17:47:
Weet je zeker dat het tel. nr. klopt want ik heb het ook geprobeerd maar m'n sms komt niet aan. :?
I was wrong; moet nog een 7 achter dus: +46709032017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ik het opladen via USB kan uitschakelen?(W800i)

Heb de telefoon namelijk net en is voor het eerst opgeladen dus hij moet nog een paar cycles doorlopen van compleet laden/ontladen.
Of is het niet schadelijk aangezien ik heb gelezen dat het opladen met USB een aantal ijstijden duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 16:39:
Hoi iedereen,

Niks mag baten!

Rob
Hey Rob, ik heb hem sinds vanochtend en wou er net ook een paar mp3'tjes opzetten.
Nou alles deed het wel, alleen nummers doen het wel. Maar een liveset van 150 MB doet het niet :'(

Ik moet mijn Warmduscher wel luisteren :9

Ik wou namelijk misschien mijn mp3 speler weg doen maar ik moet teveel wennen aan de oordopjes 8)7

:P Voor de rest waar kan ik games downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
niket610 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 17:43:
[...]

Hoezo brak? Nou omdat mp3tjes spontaan verdwijnen als je de usb kabel eruit haalt bijvoorbeeld.. 8)7
ik mag aannemen dat je die kabel verwijderd via 'Hardware Veilig Verwijderen' (Safely Remove Hardware)
doe je dit wel dan zou er geen probleem moeten zijn, doe je dit niet, dan staan je mp3's er gewoon na het aan/uit zetten van je gsm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik trek de kabel er altijd direct uit, en m'n MP3's staan er zoals ze er horen te staan.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Laatst online: 12-09 17:00
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 17:55:

Heb de telefoon namelijk net en is voor het eerst opgeladen dus hij moet nog een paar cycles doorlopen van compleet laden/ontladen.
Of is het niet schadelijk aangezien ik heb gelezen dat het opladen met USB een aantal ijstijden duurt?
Als het goed is zal de kwaliteit van je batterij niet meer veranderen, door de polymer batterij.
Zou dus niet uit moeten maken, ik weet niet of je het kan uitschakelen, ben het nergens tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 17:55:

Maakt niets uit met lithium batterijen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
okey dat wayfinder ziet er mooi uit, maar gaat dat niet heel veel geld kosten?? Hij moet wel de hele tijd mappen laden etc dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 01:44:
Ik heb een k750i van Teflort en zonder problemen geupdate met ne nieuwe seus.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 23:02
Ik heb zojuist water over mijn telefoon gegoten, waar moet ik op letten? Hij doet het verder nog wel..

Vraagje 2: Wat is het roze vlakje op de batterij naast de "connector"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 14:39

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb een code voor wayfinder binnen, maar bij activeren vraagt ie om login (guest) en password :?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Evolutionz schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 19:40:
Ik heb zojuist water over mijn telefoon gegoten, waar moet ik op letten? Hij doet het verder nog wel..

Dat is/was een sticker achtig iets dat roze wordt als het nat is geweest... Daaraan kan men dus controleren of je telefoon zwemles heeft gehad of niet... Wel of geen zwemles schijnt bij garanatie/reparatie nogal uit te maken 8)7

Hoeveel smsjes kun je eigenlijk houden in een w800i?
Ik had net 187 items in postvak in + verzonden items en toen kon er geen meer bij. Moest eerst wat verwijderen voordat smsjes weer binnen konden komen.
Ik had ergens iets gelezen van 200, maar dat haal ik dus blijkbaar niet...

[ Voor 49% gewijzigd door Arie-Kanarie op 17-12-2005 20:06 ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
Evolutionz schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 19:40:

Batterij meteen eraf halen en alles eerst goed laten drogen. Verder even de search gebruiken en zoeken op water.

Roze vlakje geeft volgens mij aan dat je batterij nat is geworden en dat je telefoon dus waarschijnlijk ongerepareerd retour zal worden gestuurd bij reparaties onder garantie met reden "Val -en waterschade".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAKMAN79
  • Laatst online: 14-03-2021
Evolutionz schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 19:40:Ik heb zojuist water over mijn telefoon gegoten, waar moet ik op letten?
Opletten dat je dat niet meer doet ;)

Het best lijkt mij om alles los te halen (batterij, SIM kaart enzo) en de telefoon rustig te laten drogen, in de buurt van de verwarming bijvoorbeeld.

KonicaMinolta Dynax 5D +KM 17-35 2.8-4.0 +KM 28-75 2.8 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 70-210 4

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik ajb google voordat je je vragen hier 'dumpt' - Een topic als dit kan niet bestaan als men niet eerst zelf wat moeite doet om de problemen op te lossen.

Zie ook de topictstart voor een flinke collectie "Easy answer" probleempjes :)