Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik heb er nog wel eentje voor je (gebruik het toch niet) mail me maar ff.Shailesh schreef op maandag 28 november 2005 @ 15:00:
Zo een clipje he. Die waarmee je de headset aan de je trui kan bevestigen. Iemand enig idee waar je die koopt? Ik ben de mijne namelijk kwijtgeraakt, en ik vind het maar wat om daar een hele nieuwe headset voor te kopen![]()
De goedkoopste oplossing die ik kan vinden, is om zo'n headsetje van de k750i te kopen en daar het clipje van te gebruiken.
stond hij daar ook toen je voor het eerst de gsm aan hebt gezet?Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 15:31:
Ook blijft er bovenaan men scherm al sinds ik de tel heb een klein omslagje met nog een soort briefje in. Neen het is geen sms of e-mail bericht dat ongelezen is..
Iemand?
Bij mij bleef er een sms-icoontje in staan terwijl ik geen smsjes had die ongelezen waren. Het bleek dat ik een gekoppeld bericht had geopend toen het 2de (gekoppelde) bericht nog niet compleet was omtvangen. Hij bleef op een of andere manier ergens 'tussen hangen" Zelfs met opnieuw opstarten. Daarna heb ik Alle Berichten Verwijderd, toen was het goed.
...less is more
Key, bedankt.PuDy schreef op maandag 28 november 2005 @ 15:17:
[...]
Ik heb er nog wel eentje voor je (gebruik het toch niet) mail me maar ff.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
nee bij mij hetzelfde, ik gebruik ondertussen oordopjes die ik nog had...alhoewel ik liever had dat de originele gewoon goed waren, die ik nu gebruik heeft eigenlijk een iets te lange kabel waardoor het handsfree gebruik niet echt makkelijk isgreatgonzo schreef op maandag 28 november 2005 @ 17:47:
ben ik trouwens de enige die de bijgeleverde dopjes k*t vind? Ze vallen steeds uit mijn oren! Geluid is wel goed, maar ja, als ze continu op de fiets uitvallen schiet het nog niet op. Heb alle drie doppen gebruikt, zelfde problemen.
Heb je die eraan gemonteerd op één of andere manier?robg1984 schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:33:
[...]
nee bij mij hetzelfde, ik gebruik ondertussen oordopjes die ik nog had...alhoewel ik liever had dat de originele gewoon goed waren, die ik nu gebruik heeft eigenlijk een iets te lange kabel waardoor het handsfree gebruik niet echt makkelijk is
Verwijderd
Nee helaas, zit wel standaard bij w800i, maar kunt altijd de HPN-70 erbij kopen, daar zit het wel bij.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:59:
Sorry als dit al is gevraagd, maar ik kon het zo snel niet terugvinden. Komt de k750i standaard met de mogelijkheid een 3,5mm audioaansluiting te gebruiken?
Druk je ze wel ver genoeg in je oren? Je moet die rubberen dingen echt in je gehoorgang douwen.greatgonzo schreef op maandag 28 november 2005 @ 17:47:
ben ik trouwens de enige die de bijgeleverde dopjes k*t vind? Ze vallen steeds uit mijn oren! Geluid is wel goed, maar ja, als ze continu op de fiets uitvallen schiet het nog niet op. Heb alle drie doppen gebruikt, zelfde problemen.
(Ik neem aan dat je het over de W800 hebt.)
Zit ff te kijken op Ebay maar moet natuurlijk niet het verkeerde "kopen"
[offtopic]
@speedy-andre heb een mailtje, over screenprotectors, gestuurd naar het adres in je profiel (@voda.....)
[/offtopic]
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Mooi, bedankt.grhmpf schreef op maandag 28 november 2005 @ 20:02:
In principe zou welke ontvanger moeten werken. Ik heb wat zitten proggen voor m'n k750i en met twee verschillende bt gps muizen getest, geen probleem.
Was ik ook van plan, wat heb jij zoal gemaakt? (lichtelijk off-topic, just for my inspiration
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Verwijderd
Ik heb op google nergens iets van een HPN-70 kunnen vinden, wel heb ik deze site gevonden:Speed-Searcher schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:02:
[...]
Nee helaas, zit wel standaard bij w800i, maar kunt altijd de HPN-70 erbij kopen, daar zit het wel bij.
http://www.smartphoneshop.nl/product/18067/18571/184
Weet er iemand waar ik dit het goedkoopst kan vinden? (ik vermoed dat het niet in de pricewatch staat)
Dit is een combinatie van In Ear dopjes (die heel fijn zitten en goed klinken mits je ze goed in je gehoorgang duwt!) en een 3,5mm jack.
[ Voor 85% gewijzigd door MIQ op 28-11-2005 20:44 ]
MIQ schreef op maandag 28 november 2005 @ 20:40:
het is HPM-70
Dit is een combinatie van In Ear dopjes (die heel fijn zitten en goed klinken mits je ze goed in je gehoorgang duwt!) en een 3,5mm jack.
woops, ja het is iid de hpM-70.., zou ik ook willen kopen heb alleen nog niet ergens een echt goede prijs ervoor gevonden, ook niet bij pricewatch, heeft iemand nog goede tips voor mij??Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 20:28:
[...]
Ik heb op google nergens iets van een HPN-70 kunnen vinden, wel heb ik deze site gevonden:
http://www.smartphoneshop.nl/product/18067/18571/184
Weet er iemand waar ik dit het goedkoopst kan vinden? (ik vermoed dat het niet in de pricewatch staat)
Ik heb er een bij Thephonehouse gehaald voor €24,95Speed-Searcher schreef op maandag 28 november 2005 @ 20:49:
[...]
woops, ja het is iid de hpM-70.., zou ik ook willen kopen heb alleen nog niet ergens een echt goede prijs ervoor gevonden, ook niet bij pricewatch, heeft iemand nog goede tips voor mij??
Inmiddels kost ie daar €30,- als ze er tenminste nog een hebben liggen
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ik heb die van mij op Ebay voor €29 incl verzenden besteld. De meeste plekken vind je hem nu helaas duurder, of ik was te lui om heel erg uitgebreidt te zoeken.Speedy-Andre schreef op maandag 28 november 2005 @ 21:34:
[...]
Ik heb er een bij Thephonehouse gehaald voor €24,95![]()
Inmiddels kost ie daar €30,- als ze er tenminste nog een hebben liggen

Voor een paar errug goede oordoppen heb ik het wel overSpeed-Searcher schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:28:
@ Speedy-Andre en Banjy, thanks voor de reactie, ik ga nog even wat beter zoeken en kijken waar ik hem voor de beste prijs vandaan kan halen. Ik vind namelijk 30 euri voor een paar oordopjes wel errug veel...maar dat kan mijn mening zijn![]()
Je koopt er meteen het kabeltje bij waar je ook een normale hoofdtelefoon op kunt prikken.
Dit model vind je voorlopig niet goedkoper, een alternatief is een el-cheapo kabeltje en bestaande oordoppen of de bestaande headset verbouwen zoals ik heb gedaan (jack op het mic stukje gemaakt
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Iemand?SaphuA schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 14:18:
Hey mensen,
Ik ben van plan om eindelijk eens van mijn prepaid M v525 af te stappen en een abo te nemen.
Tot nu toe vind ik de w800i erg aantrekklijk, vooral om de goede camera en de ingebouwde mp3 speler. Er zijn echter nog enkele vragen waar ik mee zit en ik hoop dat jullie hier antwoord op hebben.
- Blijft de accu nog lang genoeg vol waneer je 24/7 mp3tjes luisterd? Of kan je hem dan elke dag gaan opladen?
- Zijn er nog vergelijkbare telefoons (naast de k750i) met ong. dezelfde functies te vinden?
- Als je voor de mp3 en camera functies deze telefoon koopt, kun je dan beter de k750i nemen, of is deze merkbaar beter?
- Waar is er nog meer belangrijke info te vinden over deze telefoon?
- Ik las ergens dat de w900i ook uit was, is het verstandiger om daar op te wachten?
Het zal best kunnen dat enkele van deze vragen al ergens beantwoord zijn maar ik heb ze nog niet kunnen vinden.
Alvast erg bedankt,
~Sph
Haha dat probleem heb ik nou ook!! En dan ergens tussen je sjaal grabbelen om die oordopjes weer terug te vindengreatgonzo schreef op maandag 28 november 2005 @ 17:47:
Vandaar dat ik gister de HPM-70 heb besteld bij inktshopper.nl voor € 33,72 (incl verzendkosten,vooruitbetaling).
Die is sowieso al veel beter.. en je kan je eigen oordopjes erop zetten als je wilt
Ik heb trouwens de K750i
[ Voor 3% gewijzigd door TheHammer op 29-11-2005 10:38 ]
Nu heeft de phone de hele nacht aan de lader gehangen, en nog laadt hij maar op tot 82%, volgens statusscherm. Heb ik een luie accu, of klopt dat statusscherm niet?
Verwijderd
Iemand een antwoord?
MVD
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 12:02 ]
Nee,maar weet je zeker dat het aan jou telefoon ligt?pingelmonster schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:09:
Heeft iemand anders ook last dat bluetooth vastloopt zodra je een mp3tje wil verzenden?
Want nokia's hebben er wel een handje van om vast te lopen
Probeer dat eens anders
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Denk dat hij de W800i heeft hoor. Meeste mensen krijgen dat ding gewoon niet in hun oor geplempt. Ik heb er geen moeite mee omdat ik voorheen al dezelfde sony's had.TheHammer schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:31:
[...]
Haha dat probleem heb ik nou ook!! En dan ergens tussen je sjaal grabbelen om die oordopjes weer terug te vinden
Vandaar dat ik gister de HPM-70 heb besteld bij inktshopper.nl voor € 33,72 (incl verzendkosten,vooruitbetaling).
Die is sowieso al veel beter.. en je kan je eigen oordopjes erop zetten als je wilt
Ik heb trouwens de K750i
Dan heb je in ieder geval geluk dat je gewoon andere oordopjes eraan kan hangen. Omdat diegene die bij de k750i zit geen 3,5 mm aansluiting heeft moet je helemaal zo'n nieuw ding halen.greatgonzo schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:36:
ik heb idd de w800, en heb ze zo ver mogelijk in de gehoorgang geduwd, en ze zitten gewoon niet fijn.
Opzich is het geen totale ramp, want ik schaf binnenkort een bluetooth dongle aan ... ik hoop alleen niet dat die voor nieuwe problemen zorgt
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
BT=langzaam, cardreader=snelDefiant schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:06:
Ik sinds kort ook een k750i, dankzij deze topics heb ik opzich weinig vragen/problemen, maar ik heb toch wel een irritant probleem. Als ik met de datakabel probeer mp3's te transferren dan verdwijnt de usb drive in windows xp, meestal na het copieren van 1 of 2 mp3's. De memorystick is dat niet meer zichtbaar op de pc, ook niet als ik de verbinding weer opnieuw maak. Pas als ik de PC opnieuw heb opgestart, dan is de USB drive weer zichtbaar. Dit doet me denken dat het toch een driver/pc probleem is, hoewel ik wel de nieuwste SE drivers heb geinstalleerd.
Opzich is het geen totale ramp, want ik schaf binnenkort een bluetooth dongle aan ... ik hoop alleen niet dat die voor nieuwe problemen zorgt
Nu begreep ik uit dit topic dat het mogelijk moet zijn om een bluetooth GPS ontvanger uit te lezen met deze telefoon. Dit lijkt mij ideaal voor tijdens het hardlopen.
Het is me ondertussen gelukt de benodigde software hiervoor te instaleren op de telefoon. Ook lukt het om de telefoon te pairen aan de GPS module (dit vanuit het GPS programmaatje).
Maar helaas lijkt het erop dat er geen data overgedragen word, ik kan in ieder geval niet mijn snelheid en / of de afgelegde afstand aflezen. Deze blijven beide op 0 staan.
Iemand een idee waar het fout gaat en wat ik fout doe?
Ik begrijp dat het anderen al wel gelukt is.
Verwijderd
Wat voor gps heb je? Ik weet het ook niet precies maar het kan zijn dat je met een tomtom gps geen verbinding kan maken met andere software. Misschien zijn er mensen die wel met een tomtom gps verbinding kunne maken?lithoijen schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:43:
Ik ben sinds kort ook in het bezet van een k750i.
Nu begreep ik uit dit topic dat het mogelijk moet zijn om een bluetooth GPS ontvanger uit te lezen met deze telefoon. Dit lijkt mij ideaal voor tijdens het hardlopen.
Het is me ondertussen gelukt de benodigde software hiervoor te instaleren op de telefoon. Ook lukt het om de telefoon te pairen aan de GPS module (dit vanuit het GPS programmaatje).
Maar helaas lijkt het erop dat er geen data overgedragen word, ik kan in ieder geval niet mijn snelheid en / of de afgelegde afstand aflezen. Deze blijven beide op 0 staan.
Iemand een idee waar het fout gaat en wat ik fout doe?
Ik begrijp dat het anderen al wel gelukt is.
Hij ziet hem zelfs weer als één partitie
Ik heb overigens niet het ralle bass boost probleem waar iedereen het overhad met deze firmware, maar ja zal wel aan mij liggen
ff voor the record deze files heeft die SEUS gedownload :
HL1_1250092-EU1-MR1.5_000000_0000_R1NA005 ( 10,3MB )
HL1_1250093-EU3-MR1.5_000000_0000_R1NA005 ( 806KB )
Ik blij
oja, heb de w800i!
[ Voor 3% gewijzigd door BastiaanN op 29-11-2005 22:23 ]
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Ik zet ik iets op de MemoryStick via de USB kabel, drivers zijn goed geinstalleerd vanaf de cd, maakt niet uit wat voor content ik kopieer dus java bestanden, ringtones, filmpjes, afbeeldingen. Vervolgens haal ik de telefoon los van de USB kabel en zie ik op de telefoon maar de helft van de bestanden die ik erheen heb gesleept terwijl ik ze op de pc aangesloten zelfs vanaf de USB stick kon openen. Ook komt het voor dat bestanden die op de stick stonden spontaal zijn verdwenen! Als ik dingen bestand na bestand kopieer gaat het soms wel goed, maar ik heb dus absoluut geen idee waar dit nou van komt. Heb ook de stick al geformatteerd via de telefoon, zonder resultaat...
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Ik heb al heel lang gezocht om een antwoord maar kon niets vinden...
[ Voor 12% gewijzigd door HariZ op 29-11-2005 23:09 ]
Met firmware R1N035 kan dit voor komen, echter wel vaker met de W800i dan met de K750i.
Enige 'oplossing' is wachten op een nieuwe firmware, die volgens SE onderweg is ....
Je kunt ook een cardreader gebruiken om bestanden over te zetten, dat gaat nog sneller ook

/edit: Ik zie dat die cardreaders maar een tientje kosten ofzo, ga morgen direct eentje halen! Thanks for the tips nogmaals!
[ Voor 38% gewijzigd door HariZ op 30-11-2005 00:27 ]
iemand een oplossing?
Ik heb inderdaad even via Bluetooth geprobeerd wat over te zetten maar dat gaat me toch net iéts te traagPolster schreef op woensdag 30 november 2005 @ 00:32:
Als je de bestanden via Bluetooth verzendt, treed de data corruptie ook niet op. Het gaat dan allemaal wel een stuk trager natuurlijk.
En wil juist dat iemand niet gelijk in m'n telefoon kan bladeren! Iemand daar een oplossing voor?mrgoolie schreef op woensdag 30 november 2005 @ 01:30:
ik heb een k750i, maar de functie die ik wel mis is bladeren via bluetooth tss 2 aparaten. bij een k700I wanneer je een andere gsm toevoegt en je drukt op services kan je ook bladeren kiezen. hiermee heb je toegang tot de andere gsm en kan je zelfs alles afhalen. bij mij zie ik dit menu nergerns staan...
iemand een oplossing?
Helaas kan ik dat statement niet ondersteunen.. Bij mij is gisteravond een memory-stick overleden nadat ik via bluetooth een bestand erop heb geplaatst.. (K750i, R1N035 firmware, pc had GEEN SE-software erop, alleen kale bluetooth ondersteuning) Onbereikbaar via de telefoon, kan dus ook niet meer geformatteerd worden. Ik moet vanavond wel controleren of de eerdere kopieer-actie geen fouten (in eventlog windows zichtbaar) heeft opgeleverd, om een eventuele 'aanleiding' uit te sluiten.Polster schreef op woensdag 30 november 2005 @ 00:32:
Als je de bestanden via Bluetooth verzendt, treed de data corruptie ook niet op. Het gaat dan allemaal wel een stuk trager natuurlijk.
Aan diegenen die eerder corrupte (niet in de telefoon formatteerbare) sticks rapporteerden: kan die stick nog op enigerlei manier gered worden, of is ie definitief afgeschreven?
Bluetooth uit laten of op onzichtbaar zettenTheHammer schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:22:
[...]
En wil juist dat iemand niet gelijk in m'n telefoon kan bladeren! Iemand daar een oplossing voor?
Wat betreft die stick van weerdo, misschien ook eens het proberen waard om hem via een cardreader te formatteren? Lijkt me dat als je hem eenmaal kunt formatteren, je telefoon hem ook wel weer ziet...
Ik heb nu een vraag over infrarood: ondersteunt de SE Programmed IR Control via Java en is het aldus mogelijk om de foon in te zetten als RC voor Infraroodgestuurde apparatuur zoals een TV of VCR? Op google vind ik hier niet vboldoende informatie over, vandaar zet ik m'n vraag in dit topic neer. M'n huidige foon (Nokia 6230) doet dit NIET en is daarom niet als RC te gebruiken. Nokia Symbian Phones (zoals de 6600) kunnen dit wel, middels bepaalde applicaties. Mijn vraag is dus nu of de SE-W800/SE-K750i dit wel kunnen...
Zou verder iemand me een beknopte beschrijving kunnen geven voor het gebruik van Puppet Master i.c.m. een van deze foons? Ik weet in ieder geval zoveel als dat je dat via je Enhcements moet doen, maar de SE-handleiding voor PuppetMaster op de site van de maker is, mede dooor het gebrek aan plaatjes, niet echt duidelijk en wél de enige die ik tegenkom... Ik wil PuppetMaster nl. zelf wel kunnen gebruiken als ik deze foon zou nemen. En aangezien de werkwijze voor allle SE-foons dezelfde is kan ik daarna meteen m'n broer (SE-T630) helpen...
Bijvoorbaat dank voor een antwoord...
PS> Nogmaals: ik heb al flink ge-googled en me zelfs door allerlei Non-English en niet-Nederlandse pagina's heengeworsteld (Portugees, Frans, Duits, Spaans, en in Scandinavische talen) en nog niet afdoende antwoord gevonden... Helaas... Dus áls iemand me kan helpen stel ik het zeer op prijs.
TheHammer schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:48:
Als ik een bestand naar iemand zend (gewoon dmv verzenden via bluetooth), kan diegene dan gelijk bladeren in mijn telefoon? En hoe kan ik bestanden verbergen..
Uitlaten werkt dus niet als je een bestand verzend.Speedy-Andre schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:33:
[...]
Bluetooth uit laten of op onzichtbaar zetten

Wil iemand door jou bestanden heenbladeren dan moet je de telefoons eerst pairen. Over bluetooth en het gebruik daarvan is btw zat te vinden.
[ Voor 11% gewijzigd door Jesse op 30-11-2005 12:04 ]
Als ik focus (afdrukknopje half ingedrukt) duurt t al vrij lang voordat ie is gefocussed (groene vierkantje). Maar doordrukken lukt dan niet meer. Of hij blijft focussen of hij springt terug naar cameraschermpje. Aanvankelijk wilde ie 1 op de 10 keer nog wel een foto nemen; nu niet meer.
Ik ben dit probleem nog nergens tegengekomen. Heb de fabrieksinstellingen teruggezet/reset (nu moet ik pvd alles weer naar mijn wens instellen en de niet gesynchroniseerde contacten zijn weg).
Iemand een idee? Zijn het de gevoelige knopjes? Kan ik er zelf iets aan doen of kan ik 'm beter ter reparatie aanbieden bij de toestelverkoper?
Toestel is drie maand oud, geen firmware update gedaan (gezien alle bugs), nooit gevallen oid. Toestel wekt verder prima; behalve dat de headset soms niet herkend wordt.
De vraag om de IR als afstandsbediening te laten fungeren is een paar keer langsgekomen maar er is tot nu toe nog geen goede applicatie gevonden om dit te doen. En als het er is is het geloof ik niet praktisch omdat de IR range van deze telefoons zeer klein is...ik geloof iets van een meter. Dit heb ik ergens op een forum gelezen dus ik weet niet in hoeverre dit waar is.
Over puppetmaster. Ik heb het programma nooit gebruikt maar het is toch iets van een windows remote control? Dit heb je in principe niet nodig omdat de telefoon al standaard als remote voor windows kan dienen. Zelf kan je ook allerlei .hid files toevoegen waarmee je programma's als winamp en powerdvd kunt aansturen.
[ Voor 7% gewijzigd door Polster op 30-11-2005 12:57 ]
Verwijderd
In een van de vorige delen is voorbij gekomen dat dit niet mogelijk is aangezien de infrarood daar niet sterk genoeg voor is. Kan het zo snel niet vinden in een eerder deel maar ik zoek nog even verder voor jecsteelooper schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:43:
Ik heb nu een vraag over infrarood: ondersteunt de SE Programmed IR Control via Java en is het aldus mogelijk om de foon in te zetten als RC voor Infraroodgestuurde apparatuur zoals een TV of VCR?
Mijn vraag is dus nu of de SE-W800/SE-K750i dit wel kunnen...
Dat van die kleur is niet zo'n ramp, deze vind ik ook wel mooi. Maar die simkaart....
Dank voor je antwoord... Sja die HID Profile Creator heb ikk op dit topic langs zien komen... Maja, die mens wil graag de Mous Mode gebruiken (me broer dus) en ik eigenlijk ook wel, en dat gaat helaasch niet met HID files heheh... Toch bedankt. Applicatiesturing via HID werkt probleemloos bij een kennis van me dus daar kan ik voor meer info over HID wel terecht... Als er íets is wat ik van SE wel goed vind is het de uitgebreide ondersteuning van BT-functies.Polster schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:55:
@ csteelooper
De vraag om de IR als afstandsbediening te laten fungeren is een paar keer langsgekomen maar er is tot nu toe nog geen goede applicatie gevonden om dit te doen. En als het er is is het geloof ik niet praktisch omdat de IR range van deze telefoons zeer klein is...ik geloof iets van een meter. Dit heb ik ergens op een forum gelezen dus ik weet niet in hoeverre dit waar is.
Over puppetmaster. Ik heb het programma nooit gebruikt maar het is toch iets van een windows remote control? Dit heb je in principe niet nodig omdat de telefoon al standaard als remote voor windows kan dienen. Zelf kan je ook allerlei .hid files toevoegen waarmee je programma's als winamp en powerdvd kunt aansturen.
Maar ik vind het niet echt handig want de aanwijzer gaat bij mij echt traag, ik kan nog steeds niet vinden waar ik die aanwijzer snelheid hoger kan zettenPolster schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:53:
^^^^ idd je kan gewoon je muis besturen met de reeds geïnstalleerde desktop hid.
En wat zegt Vodafone hierover?Leolinedance schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:17:
Nou, ik heb mijn vodafone toestel binnen...Hij siet er goed uit, maar ik heb 2 probleempjes. 1e is dat er geen simkaart bij zit (komt die per post? Niks over gehoord...) En de kleur is niet de goede (zwart besteld, grijs gekregen).
Dat van die kleur is niet zo'n ramp, deze vind ik ook wel mooi. Maar die simkaart....
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik heb dit probleem ook gehad met mijn K750i.icefire1971 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:35:
Ik denk dan mijn camera (W800i) defect is.
Als ik focus (afdrukknopje half ingedrukt) duurt t al vrij lang voordat ie is gefocussed (groene vierkantje). Maar doordrukken lukt dan niet meer. Of hij blijft focussen of hij springt terug naar cameraschermpje. Aanvankelijk wilde ie 1 op de 10 keer nog wel een foto nemen; nu niet meer.
Ik ben dit probleem nog nergens tegengekomen. Heb de fabrieksinstellingen teruggezet/reset (nu moet ik pvd alles weer naar mijn wens instellen en de niet gesynchroniseerde contacten zijn weg).
Iemand een idee? Zijn het de gevoelige knopjes? Kan ik er zelf iets aan doen of kan ik 'm beter ter reparatie aanbieden bij de toestelverkoper?
Toestel is drie maand oud, geen firmware update gedaan (gezien alle bugs), nooit gevallen oid. Toestel wekt verder prima; behalve dat de headset soms niet herkend wordt.
Na een firmware update was het opgelost. Echter na een paar weken begon het weer.
Ik heb toen nog een keer de firmware geupdate. Nu doet hij het bijna altijd goed.
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook gehad (K750) Binnengedaan voor reparatie en teruggekregen met vermelding "component vervangen".icefire1971 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:35:
Ik denk dan mijn camera (W800i) defect is.
Het is geen tomtom GPS maar een: Globalsat BT338 Bluetooth SIRF 3 GPS.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:56:
[...]
Wat voor gps heb je? Ik weet het ook niet precies maar het kan zijn dat je met een tomtom gps geen verbinding kan maken met andere software. Misschien zijn er mensen die wel met een tomtom gps verbinding kunne maken?
Volgens mij is het probleem ook niet dat hij niet gevonden word. Wanneer ik namelijk het GPS programma op mijn telefoon start, vind hij netjes de GPS module, waarna ik er verbinding mee kan maken. Vervolgens krijg ik de vraag op het scherm van de telefoon of ik verbinding toe wil staan die ik dan met JA beandwoord.
Helaas krijg ik dan vervolgens een scherm te zien waarop zowel de afstand als de snelheid op 0 blijft staan. Alleen de stopwatch loopt.
Misschien dat iemand hier wat meer over weet te vertellen?
Ik heb er een gevonden voor power dvd se, maar die werkt niet goed. (aantal comando's zoals pauze werken niet)
Kan iemand mij misschien helpen aan een file voor versie 6?
Wat wil ik ermee:
menu besturen en "enter" knop
pauze
play
stop
volgende
vorige
fullscreen
ondertitels
audio keuze
Ik vind ze ook klote. Ze klinken wel goed, maar ze blijven niet goed zitten.TheHammer schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:31:
[...]
Haha dat probleem heb ik nou ook!! En dan ergens tussen je sjaal grabbelen om die oordopjes weer terug te vinden
Ik heb trouwens de K750i
Daarom heb ik op eBay een 3.5mm-adaptertje aangeschaft. Kostte me 5 euro (1 euro product, 4 euro verzendkosten vanuit Hong Kong
Even iets anders....ik hoorde dat firmware update niet mogelijk was met de Vodafone versie van de K750i.
Nou, bij mij is het perfect gelukt! Ik heb nu de R1N035 firmware! Alleen zitten mijn vodafone logo's enzo (opstartscherm ed.) er nog wel in
oh ja: En waar zit de HID optie?
[ Voor 6% gewijzigd door Leolinedance op 30-11-2005 17:53 ]
Verwijderd
Providers leveren zelf aangepaste firmware.Leolinedance schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:50:
Simkaart komt morgen zei de Vodafone medewerkster.
Even iets anders....ik hoorde dat firmware update niet mogelijk was met de Vodafone versie van de K750i.
Nou, bij mij is het perfect gelukt! Ik heb nu de R1N035 firmware! Alleen zitten mijn vodafone logo's enzo (opstartscherm ed.) er nog wel inWeet iemand misschien hoe dit kan?
oh ja: En waar zit de HID optie?
Waarom kan ik mijn firmware dan wel updaten met het SE updategebeuren?Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:56:
[...]
Providers leveren zelf aangepaste firmware.
Klikgelukkie schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:06:
Ik zoek een hid-file voor power dvd 6.
Ik heb er een gevonden voor power dvd se, maar die werkt niet goed. (aantal comando's zoals pauze werken niet)
Kan iemand mij misschien helpen aan een file voor versie 6?
Wat wil ik ermee:
menu besturen en "enter" knop
pauze
play
stop
volgende
vorige
fullscreen
ondertitels
audio keuze
Greetz Big-R
Verwijderd
"providers leveren zelf aangepaste firmware"...aan SE dusLeolinedance schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:57:
[...]
Waarom kan ik mijn firmware dan wel updaten met het SE updategebeuren?
En of je nu zelf kopieert of disc2phone gebruikt maakt niets uit. Wat kan ik hier aan doen?
Uit welke grot kom jij vandaan? Heb je uberhaupt dit topic een beetje doorgelezen.greatgonzo schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:19:
Vaag... ik kan geen mp3 files meer op de memorystick kopieren. Enkele lukt nog wel, maar als ie eenmaal goed gevuld raakt zeg maar, lijkt hij alles te verwijderen. De nummers die er nog wel op staan, kan hij dan niet afspelen.
En of je nu zelf kopieert of disc2phone gebruikt maakt niets uit. Wat kan ik hier aan doen?
Gebruik de http://gathering.tweakers.net/forum/find eens.

Volgens mij is die stick echt dood. Gister met MyPhoneExplorer 'n backup gemaakt en daarna was me stick gaar. Moet 'n nieuwe gaan halen. Dacht er bij om bestanden dan met bt te gaan overzetten maar blijkbaar is dat ook niet heel veilig.weerdo schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:30:
[...]
Bij mij is gisteravond een memory-stick overleden nadat ik via bluetooth een bestand erop heb geplaatst.. (K750i, R1N035 firmware, pc had GEEN SE-software erop, alleen kale bluetooth ondersteuning) Onbereikbaar via de telefoon, kan dus ook niet meer geformatteerd worden.
Aan diegenen die eerder corrupte (niet in de telefoon formatteerbare) sticks rapporteerden: kan die stick nog op enigerlei manier gered worden, of is ie definitief afgeschreven?
Zou 't veiliger zijn om de ms uit de phone te halen en met een reader bestanden heen en weer te zenden..??
Batterij valt trouwens toch wel wat tegen. Moet 2x per week opladen.
heb ik zeer zeker gedaan, maar kom gewoon bij deze serie uit, en de dingen die ik daar vind komen niet helemaal overeen met mijn probleem, ik heb iig de tips gebruikt (bijv in submappen wegschrijven), maar probleem blijftPuDy schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:35:
[...]
Uit welke grot kom jij vandaan? Heb je uberhaupt dit topic een beetje doorgelezen.
Gebruik de http://gathering.tweakers.net/forum/find eens.
Klinkt voor mij als de veiligste optie tot nu toe. Op dit moment raad ik eigenlijk iedereen wiens telefoon de R1N035 firmware of hoger heeft het absoluut af om enige schrijfoperaties vanuit de telefoon op de memorystick uit te voeren. Ik lees hier, en op andere fora veel signalen dat vroeger of later de memorystick kapot gaat. In dit topic heb ik 4-5 geteld.mowa schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:41:
Zou 't veiliger zijn om de ms uit de phone te halen en met een reader bestanden heen en weer te zenden..??
Eerst wil ik een nieuwe firmware-versie bewezen zien voordat ik weer iets met een memory-stick ga doen.
In dit licht is het niet vreemd dat Belcompany (1 van de grootste telcom-winkels) de W800i (eigenlijk de populairste telefoon op dit moment) nu NIET levert. Ik geloof er niets van dat ze 'tijdelijke' leveringsproblemen hebben, ze wachten gewoon tot de nieuwe firmware uit is.
blijkbaar niet, anders zou je weten dat het aan de firmware ligt...tis dus wachten op nieuwere firmware...greatgonzo schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:31:
[...]
heb ik zeer zeker gedaan, maar kom gewoon bij deze serie uit, en de dingen die ik daar vind komen niet helemaal overeen met mijn probleem, ik heb iig de tips gebruikt (bijv in submappen wegschrijven), maar probleem blijft
btw: dit topic bestaat iut 6 delen, niet alleen deze...
Uuh op pagina 18 heb ik precies dezelfde vraag gesteld als jijgreatgonzo schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:31:
[...]
heb ik zeer zeker gedaan, maar kom gewoon bij deze serie uit, en de dingen die ik daar vind komen niet helemaal overeen met mijn probleem, ik heb iig de tips gebruikt (bijv in submappen wegschrijven), maar probleem blijft
Maar de oplossing voor mij is in ieder geval een goedkope cardreader aanschaffen en daarmee de file transfers te doen tot er nieuwe firmware is uitgebrachtvan mezelf:
Ik zet ik iets op de MemoryStick via de USB kabel, drivers zijn goed geinstalleerd vanaf de cd, maakt niet uit wat voor content ik kopieer dus java bestanden, ringtones, filmpjes, afbeeldingen. Vervolgens haal ik de telefoon los van de USB kabel en zie ik op de telefoon maar de helft van de bestanden die ik erheen heb gesleept terwijl ik ze op de pc aangesloten zelfs vanaf de USB stick kon openen. Ook komt het voor dat bestanden die op de stick stonden spontaal zijn verdwenen! Als ik dingen bestand na bestand kopieer gaat het soms wel goed, maar ik heb dus absoluut geen idee waar dit nou van komt. Heb ook de stick al geformatteerd via de telefoon, zonder resultaat...
[ Voor 39% gewijzigd door HariZ op 30-11-2005 22:07 ]
Maar als ik gewoon in de verkenner op g:\(das mn w800) in de map MP3 een map van n artiest\album kopieër<
bv: g:\mp3\30 seconds to mar's\a beautifull lie\*.mp3
dan pakt ie lang niet alles wat ik erop gezet heb, het album bestaat uit 12 nummers, op de w800 vind ik er maar 5?
als dit al vaker behandeld is, doe dan geen moeite om een lange reply te typen, een link naar de betreffende post is voldoende
Jij doet zeker echt totaal geen moeite om te zoeken... kijk na de reply voor de jouwe.. Dit is al zo vaak behandeld, en zelfs op deze pagina nog door meerdere mensenAgoNitE schreef op donderdag 01 december 2005 @ 01:17:
misschien een heel stomme vraag, heb ook al gezocht/gelezen erna...maar k ben er wel uit dat dat Disc2Phone nix is...
Maar als ik gewoon in de verkenner op g:\(das mn w800) in de map MP3 een map van n artiest\album kopieër<
bv: g:\mp3\30 seconds to mar's\a beautifull lie\*.mp3
dan pakt ie lang niet alles wat ik erop gezet heb, het album bestaat uit 12 nummers, op de w800 vind ik er maar 5?
als dit al vaker behandeld is, doe dan geen moeite om een lange reply te typen, een link naar de betreffende post is voldoende
Verwijderd
ik heb de w800i nu een kleine 36 uur
Ik heb dit topic, nr 6, net helemaal gelezen, en dat MS probleem is niet alleen bij mp3's, ik had het even getest om een grote hoeveelheid thema's te kopieren, en dat ging ook niet goed...
waarschijnlijk kun je dat alleen oplossen door te wachten of een cardreader te kopen....
Alleen ik heb ook nog een ander probleem met bluetooth, ik heb de firmware al geupdate... iig ik d8 laat ik dat maar doen alleen het programma zei al dat hij up to date was, maar toch doorgezet en ik heb nu de laatste versie.
Alleen mijn bluetooth geeft problemen, soms als ik bluetooth aanzet dan gaat hij hangen, en als ik hem uit wil zetten gaat ihj hangen, en in die gevallen moet ik de batterij eruit trekken. En mn computer kan ook geen verbinding maken met bluetooth, op zich wel vreemd want bij mijn nokia en motorola is het geen probleem met de huidige bluetooth instellingen en drivers.
Dus uh iemand enig wat ik kan doen aan mn bluetooth, en zijn er meer met het probleem???
let's hope SE makes a stable and good new firmware update

by the way iemand ook enig id wat de beveiligingscode zou kunnen zijn, zou wel standaard zijn?, kon m niet vinden in het boekje, ik wilde een master reset doen...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 03:25 ]
Let wel op , je bent alles kwijt, ook standaard dingen (thema's games sounds etc...)
Greetz Big-R
Iemand hier ervaring mee? Formateren gaat niet omdat hij hem dus simpelweg niet ziet... heb er al eens ingeblazen (ivm stof) hielp niets.
Moet ik hem dan maar in de pc formateren en werkt 'ie dan weer? Of is er een bepaalde handeling die ik uit kan voeren om hem weer werkend te krijgen (liefst met behoud van mijn gegevens uiteraard
moeten ze echt even nar kijken is echt neit vet he
Heb je hem al uitgezet en weer aan? (Batterij eruit)addictive schreef op donderdag 01 december 2005 @ 07:41:
en toen zag mijn W800i mijn Memorystick niet meer
Iemand hier ervaring mee? Formateren gaat niet omdat hij hem dus simpelweg niet ziet... heb er al eens ingeblazen (ivm stof) hielp niets.
Moet ik hem dan maar in de pc formateren en werkt 'ie dan weer? Of is er een bepaalde handeling die ik uit kan voeren om hem weer werkend te krijgen (liefst met behoud van mijn gegevens uiteraard)
PSN: Shiver23
hm sorry, was er gister niet helemaal bij...zou o.a. n nieuwe pc in elkaar zetten, maar ze hebben me n kapot moederbord geleverd. en tja, niet goed gelezen hier dus, andere topics wel. maar goed, ik pruts ff verder.robbertb schreef op donderdag 01 december 2005 @ 01:26:
[...]
Jij doet zeker echt totaal geen moeite om te zoeken... kijk na de reply voor de jouwe.. Dit is al zo vaak behandeld, en zelfs op deze pagina nog door meerdere mensen
beetje bagger wel trouwes, dat t van pc naar w800 niet gewoon werkt? hoe oud is die gsm nou al, zou SE al lang iets aan gedaan kunnen hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door agoNITE op 01-12-2005 10:12 ]
AgoNitE schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:10:
[...]
beetje bagger wel trouwes, dat t van pc naar w800 niet gewoon werkt? hoe oud is die gsm nou al, zou SE al lang iets aan gedaan kunnen hebben.

Zoals je ook in dit topic al had kunnen lezen komt SE waarschijnlijk in week 49 met een firmware update die e.e.a. gaat verhelpen.
(Het probleem bestaat overigens niet sinds het toestel uitgekomen is maar is pas ergens in oktober geintroduceerd met een nieuwe firmwareversie.)
[ Voor 16% gewijzigd door Jesse op 01-12-2005 10:55 ]
Verwijderd
Tja ik had al 1111 geprobeerd...Big-R schreef op donderdag 01 december 2005 @ 07:39:
0000
, moet je even weten...
Let wel op , je bent alles kwijt, ook standaard dingen (thema's games sounds etc...)

iig ik had net sony ericsson aan de telefoon, ja met de nieuwe firmware moet het werken namelijk de blabla met 005 aan het eind... en ik d8 ok ik heb de 035 aan het eind, dus laat ik maar weer de update doen, zelfde als eergisteren nog steeds de oude firmware, ofwel de 035... echt fucked up... de gast aan de telefoon zei dat zijn 'baas' het ook gedaan had en toen werkte alles weer goed....
mja niet dus...
nu met een of ander repair boertje aan de telefoon, en nu moet ik m waarschijnlijk langsbrengen... en hij zegt weer dat sony ericsson meestal zelf meer weet over nieuwe software dan hij en al zijn concullega's... ik vind het echt niet kunnen zon software fout...
heeft iemand van jullie al die software met 05 aan het eind?? zoja, hoe ben je er aan gekomen?
Eerst zien, dan geloven; het zou niet de eerste keer zijn dat SE ons met een kluitje het riet in stuurt. Mocht er nieuwe fw beschikbaar komen ga ik die er direct op zetten, slechter dan versie 005 kan het niet zijn lijkt me.Jesse schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:51:
[...]
Zoals je ook in dit topic al had kunnen lezen komt SE waarschijnlijk in week 49 met een firmware update die e.e.a. gaat verhelpen.
(Het probleem bestaat overigens niet sinds het toestel uitgekomen is maar is pas ergens in oktober geintroduceerd met een nieuwe firmwareversie.)
Ik raadt iedereen met MS problemen overigens ook een cardreader aan. Ook al kosten die dingen haast niks, je zou die paar euro in principe moet declareren bij SE. Ik heb serieus niet het idee dat SE het probleem serieus neemt; als dat wel zo was hadden ze wel een persbericht verspreid of een algemeen bericht naar bijvoorbeeld verkooppunten gestuurd.
[ Voor 3% gewijzigd door Rio op 01-12-2005 11:55 ]
Wat kan het ook schelen, ik ga een brief schrijven! Mocht iemand een bonnetje van zijn cardreader willen inscannen en naar mij mailen ben ik die persoon zeer erkentelijk (heb zelf de bon niet meer).
mailrio AT gmail PUNT com
edit: mits ik een postadres van ze kan vinden...
[ Voor 5% gewijzigd door Rio op 01-12-2005 13:44 ]
Verwijderd
ik had net de repairshop aan de telefoon en ze hebben speciale software en een speciale site voor de

nu heeft ie een post-it in het midden van zn scherm geplakt met grote letters dat ie mij moet bellen!
alleen ik denk eigenlijk dat ik alleen maar kan wachten op die nieuwe firmware die uitkomt binnen een paar weken...
Dat lijkt me niet helemaal waar want ik werk zelf in een Shop en het is gewoon flink extreem zuur dat we al 2 weken NEE verkopen. Want de hele telcomhandel is booming business dus het maakt weinig shops uit of de firmware nu brak is want omzet is omzet en firmware hoort bij de garantie van SE.weerdo schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:31:
[...]
In dit licht is het niet vreemd dat Belcompany (1 van de grootste telcom-winkels) de W800i (eigenlijk de populairste telefoon op dit moment) nu NIET levert. Ik geloof er niets van dat ze 'tijdelijke' leveringsproblemen hebben, ze wachten gewoon tot de nieuwe firmware uit is.
Op het moment dat ze weer binnen zijn gaan ze allemaal de deur uit ivm bestellingen, ook fabels van "we wachten op de goede firmware van shops" dat is je reinste onzin want op het moment dat je hem als shop niet kan leveren hebben ze hem 11 minuten later bij de buren en ben je de omzet kwijt. Shops wachten alleen maar als het geld op brengt:)
Dit is geen fabel: Er is wereldwijd een tekort aan mobiele telefoons wist je dat ? De fabrieken kunnen het niet aan daarom zij reparatie tijden bij SE ook zo lang omdat er gewoon geen onderdelen zijn. Tja als je alles kon voorspellen hadden ze meer op voorraad liggen...
omg! Held!Shiver23 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:31:
[...]
Heb je hem al uitgezet en weer aan? (Batterij eruit)
Werkt perfect
Wel vreemd dat dat zo ineens kan, maar iig super bedankt, was bang dat ik al mn foto's kwijt was
Is het mogelijk om je berichten van telefoon naar pc te plaatsen en weer terug van pc naar telefoon?
Want ik zie die optie niet staan in de PC suite

Signature
Dit topic is gesloten.
Gebruik ajb google voordat je je vragen hier 'dumpt' - Een topic als dit kan niet bestaan als men niet eerst zelf wat moeite doet om de problemen op te lossen.
Zie ook de topictstart voor een flinke collectie "Easy answer" probleempjes :)