Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opgelicht met auto

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.215 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-10 17:00
BMW_M3 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:19:
[...]

Ow en gunner: pas op met je kentekens ooveral op het net zetten. Sommige mensen kunnen er wat aan hebben. ;)
Wat kun je daar nou aan hebben?

Als iemand zo nodig een kenteken "wil" dan kun je toch ook op straat kijken?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Niek_ schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:25:
Heb zelf ook nog contact gehad met APK bedrijf. Ze blijven erbij dat de auto tijdens APK goed was.... :|
Tuurlijk zeggen ze dat, ze zouden gek zijn als ze dat niet deden want dan geven ze aan dat ze hun werk niet goed hebben gedaan.

Nogmaals: wat zegt RDW erover? (Als ik het goed heb gevolgd, heb je nog geen contact met ze gehad.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

je moet idd ff met de RVD bellen, dit kan niet door de beugel..

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 22:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:34:
je moet idd ff met de RVD bellen, dit kan niet door de beugel..
De RVD? Ik denk niet dat die interesse hebben in slecht gecontroleerde auto's. Of het moet die van Bea of Alex zijn.

Signatures zijn voor boomers.

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-11 21:14

MBV

RDW moet je zeker bellen, aangezien je niet wilt dat anderen hiervan de dupe worden toch? Als je ze een tip geeft, kunnen ze zelf controleren en de frauderende garage zonder vergunning zetten :)

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:34
Heb al contact met RDW gehad. Ik moet van keuringsrapport enz. een kopie maken en opsturen. Dan een herkeuring aanvragen die ik zelf moet betalen.

Mocht er tijdens de herkeuring (door een ander bedrijf natuurlijk ;) ) Onjuisheden aan het licht komen dan krijg ik m'n keuringsgeld terug en gaat de RDW stappen ondernemen, maar dan zijn we weer weken verder....

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 23:34

Rejgun

Leven is Bier drinken

VisaRider schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:37:
[...]

Nee, je kunt een brandend huis ook niet meer verzekeren :S. Voor een rechtsbijstandverzekering geldt meestal een afkoelperiode van 3 maanden, zodat je ook niet ineens als je hoort dat je volgende week ontslagen wordt jezelf snel kunt verzekeren van een advocaat...
Tenzij je echte goede vrienden op de juiste plaats hebt zitten ;)

Audi: Vorsprung durch Technik

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Tom schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:32:
Niet uit zelfmedelijden, maar om je verhaal even in 'verhouding' te zetten. Mijn verhaal.

- 1,5 jaar terug een auto gekocht (48.000km).
- 10 maanden terug reparatie aan de motor van € 1.850,- euro (55.000km).
- Weer problemen mee, en nu komt er een reparatie aan van € 4.250,- euro (70.000km).
- Tussentijdse reparatie van € 300,- euro (maar dat kwam door slijtage).

En mijn verhaal is weer peanuts vergeleken met het onderhoud van de gemiddelde Ferrari. Daar tik je zo € 10.000,- af voor een beurt. En dan heeft zo'n auto ook nog eens elke 10.000km een beurt nodig.
Wat heb je in godsnaam gedaan dat je 4250 euro kwijt bent ? Neem aan een totale motor revisie of een flinke schade ?

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Capoeirist schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:21:
Wat heb je in godsnaam gedaan dat je 4250 euro kwijt bent ? Neem aan een totale motor revisie of een flinke schade ?
Een gevalletje pebcak om het in nerd jargon te houden :? B)
4250 is inderdaad niet mis, heb je een uitgebalanceerd krukasje voor :+

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 23:34

Rejgun

Leven is Bier drinken

Gunner schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:28:
[...]

Dat is juridisch gezien echt onjuist, en ook al opgemerkt door anderen;

Han in "Opgelicht met auto"
Guardian Angel in "Opgelicht met auto"

Je garantie bij BMW verloopt echt niet als hij onderdelen bij een Bovag aangesloten garage laat vervangen.
Het moet inderdaad niet, maar is wel makkelijker. Als iets onder de garante valt en je laat het bij een andere 'merkloze' garage vervangen kun je zelf de kosten van deze reparatie gaan verhalen op de 'dealer'.

Mijn Audi is tot nu toe altijd bij de dealer onderhouden (4 jaar oud). Is nu een half jaar in mijn bezit en gaat over een half jaar 1 keer voor onderhoud naar de dealer, inderdaad ivm de aflopende garantie.

Ik weet dat het niet verplicht is om naar deze dealer te gaan, maar zoals gezegd wel makkelijker indien er iets onder de garantie gerepareerd moet worden.

Hierna weer gewoon naar mijn oude vertrouwde merkloze garage. Die alles voor een mooi prijsje doet en kleine onderdelen zelfs gratis of tegen kostprijs verkoopt/vervangt. Vooral het uurloon tussen de dealer en de merkloze garage is gigantisch.

Audi: Vorsprung durch Technik

Pagina: 1 2 Laatste