Levertijd Apple producten Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste
Acties:
  • 19.570 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 22:28
Freaky Max schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:27:
[...]

Nop, en ik heb inmiddels ook met de Apple service-lijn gebeld.
Zij konden mij ook niet verder helpen: morgen of overmorgen zou hij geleverd moeten worden maar zeker weten wist zij het niet....
Ik had voor morgen vrij kunnen nemen maar dat doe ik nu maar niet.

Kun jij morgen eens bellen en informeren met jouw webbestelnummer?
Was vandaag idd al van plan om te bellen maar ben er niet aan toegekomen.
Ik baal er gewoon van dat ik steeds mensen zie die hem later besteld hebben een werkend tnt nummer hebben, zelfs met een CTO MB. Niet dat ik ze het niet gun ofzo maar erger mij er gewoon aan dat ze gewoon beetje laks zijn met mijn bestelling. ETA staat al tijden op 31mei en dat is morgen, maar heb het idee dat die morgen alsnog niks binnenkrijg zolang de tnt tracking nummer niet eens werkt / nog niet geactiveerd is.

PS. Ook ik heb vandaag dat 'factuurtje' binnengekregen. Heel leuk allemaal, maar zorg er eerst maar eens voor dat het product binnen is...

Edit:

Keek ook maar eens op de KN site en bij mij is 'truck arrived at final destination' ook veranderd naar 2 juni... Moedeloos wordt je ervan...
En apple nog steeds:
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule
Zucht...

Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/3235/sdmj0mw.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/9126/sdfg1kf.th.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door PhuSioN op 30-05-2006 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44162

Mijn ETA (17"MBP) staat op de 30ste... :( Ik kan er bij KN-tracking niet in met het nummer, ik kan bij TNT met geen enkel nummer mijn status checken... zucht.

Ik heb apple gisteren al gebeld... volgens de kerel die ik aan de lijn had was mijn MBP al in Nederland... ik zou hem dus gisteren of uiterlijk vandaag moeten binnenkrijgen... Maar ik heb er dus een hard hoofd in, aangezien ik nog niet eens de tracker kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:44

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Mijn MacBook is om 00.03 uur in Rotterdam aangekomen. Dan naar Venray voor de rest, en dan richting mij. 2 juni lijkt nog steeds prima te lukken volgens mij.

Edit:
Hoewel... Hij komt al vanuit eindhoven... Lijkt me een omweg om van Eindhoven via Rotterdam naar Venray te gaan...

We houden het in de gaten. 8)

[ Voor 34% gewijzigd door Xilantof op 31-05-2006 01:06 ]

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar halen jullie dit scherm allemaal vandaan?
Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/3235/sdmj0mw.th.jpg

Staat dat bij jullie gewoon op de site van apple zelf, onder de shipment status ofzo?

/EDIT
Net apple gebeld. Het vliegtuig had vertraging, "waarschijnlijk" is ie al in Nederland. We kunnen hem alleen in het systeem niet vinden... Hij had al 2 dagen geleden geleverd moeten zijn. :( Lekker is dat.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 44162 op 31-05-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Anoniem: 44162 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:00:
Waar halen jullie dit scherm allemaal vandaan?
[afbeelding]

Staat dat bij jullie gewoon op de site van apple zelf, onder de shipment status ofzo?
www.apecode.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Hmm, hij staat nog steeds op "Flight booked". Dat is gisteren gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
PhuSioN schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:42:
[...]

Was vandaag idd al van plan om te bellen maar ben er niet aan toegekomen.
Ik baal er gewoon van dat ik steeds mensen zie die hem later besteld hebben een werkend tnt nummer hebben, zelfs met een CTO MB. Niet dat ik ze het niet gun ofzo maar erger mij er gewoon
Hij is zojuist afgeleverd! :)
Gelukkig dat er iemand thuis was...
Dus grote kans dat ze hem vandaag ook bij jou afleveren :)

En ik heb dus nog steeds geen werkende t&t :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
argh... meen je niet! vandaag dus niemand thuis ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en net als je de hoop op begint te geven.... wordt ie afgeleverd:D:D:D

*Me gaat even spelen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10-2024
Ha! Mijn MacBook Pro 17" is geleverd! Totaal onverwacht en onaangekondigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147217

En ik begin weer van voor af aan. Mijn vervangende MacBook moet ook uit China komen. 15 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

Potver!
mijne is vandaag aan de deur geweest.
Maar zowel vandaag als morgen is er niemand thuis ;(
Maar even gebeld, en ze zorgen dat ze vrijdag weer komen, en dan moet ik strikken dat mijn pa er is.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:35
Anoniem: 147217 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:25:
En ik begin weer van voor af aan. Mijn vervangende MacBook moet ook uit China komen. 15 juni.
Hier ook.... 27 mei is hij opnieuw besteld door apple... word 14 juni geleverd....

En de meneer aan de telefoon maar zeggen: Omruil krijgt prioriteit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Xilantof schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:26:
Potver!
mijne is vandaag aan de deur geweest.
Maar zowel vandaag als morgen is er niemand thuis ;(
Maar even gebeld, en ze zorgen dat ze vrijdag weer komen, en dan moet ik strikken dat mijn pa er is.
Same here...
Briefje in de bus gekregen dat de bezorger er om kwart voor 3 was.
Heb tnt gebeld een gevraagd of er een mogelijkheid bestond om het aan de buren te geven.
Kon alleen geregeld worden via apple zelf en vervolgens wordt dat weer doorgespeeld aan tnt. Geen optie dus.
Vind het klote dat je het gewoon niet zelf kan afhalen op een depot/postkantoor/whatever...
Zal moeten kijken of ik morgen thuis kan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10-2024
Wat ik dus vreemd vindt is dat ik geen tnt trackingnummer heb en dat ik niet op de hoogte ben gebracht dat mijn laptop kwam. Ze zeiden ook dan hij pas woensdag zou komen. Heel apart toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 09:45

oscarvdb

and like that...

Error: Delivery Note "80xxxxxx" is unknown! (0104)
Of kan ik dezelfde dag nog niet checken?

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

PhuSioN schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:24:
[...]

Same here...
Briefje in de bus gekregen dat de bezorger er om kwart voor 3 was.
Heb tnt gebeld een gevraagd of er een mogelijkheid bestond om het aan de buren te geven.
Kon alleen geregeld worden via apple zelf en vervolgens wordt dat weer doorgespeeld aan tnt. Geen optie dus.
Vind het klote dat je het gewoon niet zelf kan afhalen op een depot/postkantoor/whatever...
Zal moeten kijken of ik morgen thuis kan blijven.
Tja, bij mij zei de meneer van de TNT dat ik het wel kon ophalen in R'dam, maar dat was het bewaakte depot ofzo. Dus dan moesten de paspootnummers weten e.d. En daar hadden ze niet zo'n zin in. Begrijpelijk. Heb ik ook geen zin in.

Werd wel vriendelijk geholpen door de meneer. Dus dat is een plusje.
Ze komen nu vrijdag langs, omdat er morgen ook niemand thuis is.
oscarvdb schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:47:
Error: Delivery Note "80xxxxxx" is unknown! (0104)
Of kan ik dezelfde dag nog niet checken?
Dat is -niet- je TNT tracking nummer.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
  • Laatst online: 25-07-2022
Hoe precies is Apple met die data van verzenden en aankomst? Klopt dat ongeveer of is het vaak eerder? Ik heb de 29e besteld, 31e geld binnen en nu staat er 'verwachte verzend datum 07-06 en verwachte leverdatum 16-06' Zijn er mensen hier die ook BTO hebben besteld en hoe lang heeft het bij hun geduurt?

en wat betekend CTO?

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

LJ LIGHTNING schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:08:
Hoe precies is Apple met die data van verzenden en aankomst? Klopt dat ongeveer of is het vaak eerder? Ik heb de 29e besteld, 31e geld binnen en nu staat er 'verwachte verzend datum 07-06 en verwachte leverdatum 16-06' Zijn er mensen hier die ook BTO hebben besteld en hoe lang heeft het bij hun geduurt?

en wat betekend CTO?
CTO = Configure to Order... dacht ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Xilantof schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:58:
[...]

Tja, bij mij zei de meneer van de TNT dat ik het wel kon ophalen in R'dam, maar dat was het bewaakte depot ofzo. Dus dan moesten de paspootnummers weten e.d. En daar hadden ze niet zo'n zin in. Begrijpelijk. Heb ik ook geen zin in.

Werd wel vriendelijk geholpen door de meneer. Dus dat is een plusje.
Ze komen nu vrijdag langs, omdat er morgen ook niemand thuis is.

[...]

Dat is -niet- je TNT tracking nummer.
Bij mij zei de lieve mevvrouw dat de apple pakketen weer teruggaan naar een beveiligd depot bij schiphol. Deze is overigens niet toegangbaar voor particulieren.
Overigens had ik wel het verzendnummer die op het briefje stond doorgegeven aan de mevrouw maar die zei dat het nummer niet klopte doordat er een getal miste. Was dus een fout gemaakt door de bezorger.
Wat is trouwens dan wel het tnt nummer als het niet 80******* is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 18:20
datum tijd locatie status
31 mei 2006 11:05 Arnhem Not Home On Delivery Attempt To Residential Address
31 mei 2006 09:26 Arnhem Out For Delivery

:X :X

Wordt nu dus vrijdag. Op het briefje van TNT zie ik staan dat het om 1 collie gaat terwijl ik eigenlijk twee dingen verwacht, laptop + kabeltje. Als ik nu vrijdag maar niet alleen het kabeltje krijg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71895

1 collie betekent 1 doos, ze kunnen het kabeltje gewoon in de doos gedaan hebben:)

ik wacht ook nog steeds op levering van mijn macbook, bij mij loopt het via TNT , als ik het volg nummer in typ zegt hij dat hij nog in Suzhou is, dat is china?

op de apple site staat dat hij in transit to costumer is, transit betekent volgens de tnt site dat het paketje gewogen word, bedoelt apple hier het zelfde mee ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nickvd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:30:
[...]
Hier ook.... 27 mei is hij opnieuw besteld door apple... word 14 juni geleverd....

En de meneer aan de telefoon maar zeggen: Omruil krijgt prioriteit....
Heb jij ook van die vreemde bevestigingsmailtjes gekregen? Ik ontving ineens een bevestiging van een bestelling (voor de vervanger) die met een cheque zou zijn betaald. Het weborder nummer kan ik wel nazoeken, maar hangt niet aan m'n account

Daarna kwam een mail van After Sales dat mijn huidige laptop wordt opgehaald en dat het geld wordt teruggestort :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Ik kreeg e-mail van de nieuwe bestelling, met cheque idd... Maar het duurd zo ontiegelijk lang....

Morgen word mijn macbook opgepikt.

Dat nummer hangt ook niet aan mijn account omdat hij anders besteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro

peddro

Dit staat er nu in m'n AppleTrack (apecode)

code:
1
2
31 may 06   86 14   booking slot obtained   CNSHA50     31 may 06
31 may 06   30 10   departed direct           NLAMS07   02 jun 06

Wanneer kan ik hem verwachten, want ik moet er waarschijnlijk wel een dag vrij voor nemen, omdat anders niemand thuis is...

[ Voor 17% gewijzigd door peddro op 31-05-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

peddro schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 20:12:

code:
1
2

Wanneer kan ik hem verwachten, want ik moet er waarschijnlijk wel een dag vrij voor nemen, omdat anders niemand thuis is...
Let ook even op je Apple status. Want daar krijg je te zien wanneer TNT hem heeft.
(in de meeste gevallen dan, hierboven lees je ook dat mensen hem zonder TNT tracking hem vandaag hebben gekregen).
Verder denk ik dat je hem volgende week kan verwachten.
Want je vlucht van Shanghai is vandaag vertrokken lijk ik te begrijpen?

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
peddro schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 20:12:

code:
1
2

Volgens het track ding vandaag.. daar staat immer 31 mei.. das alleen wel erg vreemd.. :)

Anyway, het vliegtuig met mijn boekje is ook onderweg:

code:
1
2
30 may 06   32 55   flight departed     CNSHA50     06 jun 06
30 may 06   32 05   Flight Booked   Kuehne & Nagel Shanghai

Hmm, zie nu dattie gisteren al is vertrokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Dat is wel een nadeel van het bestellen in de winkel. Ik weet niet wanneer hij binnenkomt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro

peddro

even het hele ding posten :) :

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
    31 may 06   30 10   departed direct     NLAMS07     02 jun 06
    31 may 06   40 69   accept scanned at EDC   NLAMS07     06 jun 06
    27 may 06   32 55   flight departed     Kuehne & Nagel Shanghai     06 jun 06
    27 may 06   32 05   Flight Booked   Kuehne & Nagel Shanghai      
    26 may 06   30 63   handover at supplier                             CNSHA50    06 jun 06
    26 may 06   00 04   Picking confirmed, EDI received        CNSHA50   
    26 may 06   30 61   Consignment Booking received from supplier  CNSHA50     06 jun 06

Netter krijg ik het er ff niet in...

Bij Apple zelf staat:
code:
1
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule   31 May 2006

Er staat nog niks in de Carrier tracking number, dus TNT zal hem wel nog niet hebben...

[ Voor 7% gewijzigd door peddro op 31-05-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142482

TNT... _/-\o_

code:
1
2
3
01 jun 2006  12:00  Pudong International Airport  Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems  
30 mei 2006  19:44  Suzhou  Shipped From Originating Depot  
29 mei 2006  19:37  Suzhou  Consignment Received At Transit Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjempie
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Anoniem: 37526 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 20:32:
Dat is wel een nadeel van het bestellen in de winkel. Ik weet niet wanneer hij binnenkomt :{
@Deserstorm; wanneer krijgen we hem binnen denk je? de 24e besteld in de winkel... BTO... iets van 16 juni of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Bij apetrack staat dat het vliegtuig 30 mei departed is... dat is nog steeds de laatste status. Naar mijn weten is een vlucht Shanghai-Amsterdam niet meer dan 24 uur... :x

Hoe lang duurde het bij jullie van het moment dat vligtuig vertrokken is, en dat jullie hem thuis hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

sjempie schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 09:37:
[...]

@Deserstorm; wanneer krijgen we hem binnen denk je? de 24e besteld in de winkel... BTO... iets van 16 juni of zo?
Ik ging gister even langs, en de (nieuwe) medewerker kon helaas geen datum geven. Vandaag of morgen krijgen ze de tweede batch binnen, maar dus niet de BTO Macbooks.

Ik zag wel dat er een zwarte Macbook opgesteld stond, maar ik was maar wat blij dat ik de witte genomen had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177967

Natuurlijk meldde de Apple dame netjes dat de geschatte leverdatum toch echt wel accuraat is, maar ik lees ook andere verhalen hier van snellere leveringen (neuh, helemaal geen wishfull thinking ;))
Heb mijn CTO afgelopen maandag besteld en nu staat dit op de Apple status:

Shipped to AMSTERDAM, NL 01 Jun 2006
Estimated Delivery Date 12 Jun 2006 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 01 Jun 2006

Bij anderen zie ik op die laatste regel een andere datum staan dan op de eerste, bij mij zijn ze gelijk... heb ik dan donders geluk (net als iemand eerder hier op het forum: zondag besteld, woensdag o.i.d. al in huis?)

Ach, ik blijf gewoon blind hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-06 23:56
Anoniem: 177967 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:30:
Natuurlijk meldde de Apple dame netjes dat de geschatte leverdatum toch echt wel accuraat is, maar ik lees ook andere verhalen hier van snellere leveringen (neuh, helemaal geen wishfull thinking ;))

Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 01 Jun 2006

Bij anderen zie ik op die laatste regel een andere datum staan dan op de eerste, bij mij zijn ze gelijk... heb ik dan donders geluk (net als iemand eerder hier op het forum: zondag besteld, woensdag o.i.d. al in huis?)

Ik ook, zondag betaald;

Shipped to DORDRECHT, NL 01 Jun 2006

verwacht hem wel eerder dan die 12 juni eerlijk gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

de tnt tracker geeft bij mij een potentieel delay aan wegens technische mankementen aan het vlietuig of auto waar het pakketje zich in bevindt. Er zijn geloof ik nog een paar anderen tweakers hier die dezelfde zending hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177977

Heb afgelopen vrijdag (26mei) mn eerste mac besteld, zwarte MB met 2 gig ram erin en een 20" scherm erbij. Vrijdag ook gelijk al betaald en die was ook gelijk doorgekomen. Nu staat er:

Shipped to UTRECHT, NL 31 May 2006
Estimated Delivery Date 09 Jun 2006 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 31 May 2006

Mn tnt code doet t niet geloof ik, want wat ik ook invul bij dat apecode of tnt zelf, steeds zegt ie dat ie t nummer niet kent. Maar t lijkt me als ie woensdag met t vliegtuig is meegegaan dat ie hier vrijdag/zaterdag wel zou kunnen zijn? (hoewel de eta op 9 juni, dat is volgende week vrijdag pas, staat, maar aangezien iedereen m hier toch veel eerder krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro

peddro

bij mij staat er nu dit:

Shipped to EMMEN, NL 26 May 2006
Estimated Delivery Date 31 May 2006 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 31 May 2006

Maar ik heb nog niks hoor... maarja, blijf geduldig wachten, is wel moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
peddro schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:56:
bij mij staat er nu dit:

Shipped to EMMEN, NL 26 May 2006
Estimated Delivery Date 31 May 2006 (Subject to change)

Maar ik heb nog niks hoor... maarja, blijf geduldig wachten, is wel moeilijk :P
Wat zegtie bij apecode dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraag me dan dus af wat het inhoudt als die laatste regel een latere datum heeft dan de eerste. Of, eigenlijk kan ik dat wel raden :), ik ben dus meer nieuwsgierig naar wat er gebeurt als die twee hetzelfde zijn. Snelle levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro

peddro

Eswip schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:02:
[...]

Wat zegtie bij apecode dan??
Peddro in Levertijd Apple producten

Wat daar staat, staat er nu nog steeds...

[editje]

Die van mij begon op 16 Juni, toen bijgeschroefd naar 6 Juni... nouja, ik zie hem vanzelf wel aankomen, tis alleen handig wanneer je wat meer zekerheid hebt om een vrije dag te nemen dat iemand thuis is :)

[ Voor 27% gewijzigd door peddro op 01-06-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je apecode het niet doet kun je altijd nog hier kijken voor een indicatie:

http://www.tnt.com/wwtt/wwttrequest.do

Hier kun je de aflevertijd van tnt zelf berekenen. Je hebt nodig: de datum en de tijd (ongeveer) wanneer je mac de fabriek uit is gegaan en In Transit to Customer is.
Vul vervolgens in: Land - China, Plaats - Pudong (ligt in Sjanghai), Postcode 200120 en de rest spreekt voor zich.

Volgens tnt wordt die van mij in ieder geval vóór 6 juni(dinsdag) afgeleverd (apple had t over 9 juni, en daarvoor 14 en in eerste instantie zelfs over 22 juni).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Anoniem: 177977 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:29:
Als je apecode het niet doet kun je altijd nog hier kijken voor een indicatie:

http://www.tnt.com/wwtt/wwttrequest.do

Hier kun je de aflevertijd van tnt zelf berekenen. Je hebt nodig: de datum en de tijd (ongeveer) wanneer je mac de fabriek uit is gegaan en In Transit to Customer is.
Vul vervolgens in: Land - China, Plaats - Pudong (ligt in Sjanghai), Postcode 200120 en de rest spreekt voor zich.

Volgens tnt wordt die van mij in ieder geval vóór 6 juni(dinsdag) afgeleverd (apple had t over 9 juni, en daarvoor 14 en in eerste instantie zelfs over 22 juni).
Je link doet het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je link doet het niet..[/quote]

Ga dan naar www.tnt.nl -> bereken de aflevertijd -> online berekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Ga dan naar www.tnt.nl -> bereken de aflevertijd -> online berekenen[/quote]

Bij mij geeft hij ook 6 juni aan.. Dat zegt apecode ook als ETA. Wel vreemd dat daar de status maar niet ge-update wordt, aangezien vliegtuig 30 mei al is vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jou apecode doet t tenminste nog in tegenstelling tot die van mij. Klopt t trouwens dat die status van apple (in transit to customer), niet meer veranderd? Of komen er op de apple site nog toevoegingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Dit is alles hoe ik het nu heb

Ik heb op 26 mei besteld, en meteen via creditcard betaald..

Apple site:
Shipped to ENSCHEDE, NL 29 May 2006
Estimated Delivery Date 08 Jun 2006 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 30 May 2006
Signed By

apcode:
code:
1
2
3
4
5
6
29 may 06   30 63   handover at supplier    CNSHA50     08 jun 06
29 may 06   00 04   Picking confirmed, EDI received     CNSHA50      
29 may 06   30 64   Departed from source    CNSHA50     06 jun 06
29 may 06   30 61   Consignment Booking received from supplier  CNSHA50     08 jun 06

[ Voor 5% gewijzigd door Eswip op 01-06-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
Anoniem: 177967 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:30:

Wat is het verschil tussen BTO en CTO?(BTO=Built to order en CTO= Configure to Order?) ik heb mijn Mb zondag besteld en hij wordt pas de 7e verzonden... Waarom duurt die van mij veel langer als die van jouw al verzonden is :? Bij mijn bestel status bij Apple staat ook MB 13/2.0 CTO WHITE

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eswip schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:31:
Dit is alles hoe ik het nu heb

Ik heb op 26 mei besteld, en meteen via creditcard betaald..

Apple site:
Shipped to ENSCHEDE, NL 29 May 2006
Estimated Delivery Date 08 Jun 2006 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 30 May 2006
Signed By

apcode:
code:
1
2
3
4
5
6
29 may 06   30 61   Consignment Booking received from supplier  CNSHA50     08 jun 06
hmmja, we hebben tegelijk besteld, alleen in die van mij moest nog 2gig ram gezet worden. Daarom is die van mij waarschijnlijk een dag later verzonden. Vreemd dat ie geen update heeft gegeven dat ie in amsterdam is aangekomen.
Iemand enig idee of tnt op zaterdag ook langskomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LJ LIGHTNING schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:32:
[...]
Wat is het verschil tussen BTO en CTO?(BTO=Built to order en CTO= Configure to Order?) ik heb mijn Mb zondag besteld en hij wordt pas de 7e verzonden... Waarom duurt die van mij veel langer als die van jouw al verzonden is :? Bij mijn bestel status bij Apple staat ook MB 13/2.0 CTO WHITE
Als ik het goed heb, is een CTO een bestelling waar - bijvoorbeeld door extra geheugen te bestellen - nog wat aan moet gebeuren voordat hij weg kan. Dat kan dus langer duren dan zonder die extra's.

Vreemd dat die van jou later zou gaan dan die van mij. Maar er was ook iemand in het forum die hem zondag bestelde en nu al heeft.

Verder snap ik de trckingmogelijkheden ook niet helemaal. De een kan alleen terecht op de Apple site (ik bijvoorbeeld, heb als verzender ook allen TNT staan, niets over KN of Singapore) en het gros kan hier zijn statustabellen tonen via Ape... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Daarnet de bevestiging van apple dat hij verzonden is via TNT Express.
Het is dus de vervangende macbook, de oude staat hier om vandaag opgehaald te worden door TNT.

Maar als ik op volg deze zending klik, krijg ik alles te zien van de OUDE macbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Anoniem: 177977 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:48:
[...]

hmmja, we hebben tegelijk besteld, alleen in die van mij moest nog 2gig ram gezet worden. Daarom is die van mij waarschijnlijk een dag later verzonden. Vreemd dat ie geen update heeft gegeven dat ie in amsterdam is aangekomen.
Iemand enig idee of tnt op zaterdag ook langskomt?
Ik heb er 1 gig ram in en een grote HD.. dus die van mij is ook niet "standaard". Verder heb ik er nog een iCurve en toetsenbord bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eswip schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:04:
[...]

Ik heb er 1 gig ram in en een grote HD.. dus die van mij is ook niet "standaard". Verder heb ik er nog een iCurve en toetsenbord bij.
Net dom blondje van apple aan de lijn gehad, die van mij ligt nu al 2dagen in china omdat ie nog geen carrier aangewezen heeft gekregen...zucht, mag hopen dat hun administratie gewoon niet up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahrik
  • Laatst online: 21-01 14:25
howlaaa dinsdag betaald, vandaag bevestiging gekregen:

Verwachte verzenddatum: Jun 6, 2006
Verwachte leverdatum: Jun 9, 2006

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 20:20
Afbeeldingslocatie: http://upload.xandrios.net/apple-ship-problems.PNG

Meer mensen die problemen hebben met hun verzending van de 30ste?

[edit] Eerst lezen, dan pas posten ;) Ja dus, blijkbaar heeft een hele shitload aan MacBooks deze vertraging :X

[ Voor 32% gewijzigd door Xandrios op 01-06-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met zoiets als een MacBook ga je natuurlijk net zo lang doorbellen totdat iemand je zegt wat je horen wil. Selectief gehoor vast daar ook onder geloof ik. :)

Anyway, een man van TNT wist mij te vertellen dat 6 juni in mijn geval hard is. Dus a.s. dinsdag krijg ik mijn MacBook. Alle anderen die in/met een vergelijkbaar schema als ik zitten: de genoemde datum zou wel eens kunnen kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Ik denk dat ik ook idd tot dinsdag zal moeten wachten... :(

Opzich valt dat nog mee, aangezien eerste leverdatum 14 juni zou zijn, maar had toch stiekem gehoopt op morgen of zaterdag (weet alleen niet of tnt dan ook werkt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro

peddro

Eswip schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:40:
Ik denk dat ik ook idd tot dinsdag zal moeten wachten... :(

Opzich valt dat nog mee, aangezien eerste leverdatum 14 juni zou zijn, maar had toch stiekem gehoopt op morgen of zaterdag (weet alleen niet of tnt dan ook werkt :P )
Jij hebt precies hetzelfde als mij :)

Eerst 14 Juni, toen bijgeschroefd naar 6, en op de Apple site bij Shipment status staat:

Maarja, ik denk dat het wel wachten tot as dinsdag wordt ja, ook ik heb er een iCurve bij besteld, en 1 GB ram + de mini-dvi naar dvi converter...

[editje!]

Bij mij staat er nu in Apecode:

31 may 06 90 75 truck arrived at final destination CNSHA50 31 may 06

Betekent dat TNT hem nu heeft overgenomen?

[ Voor 13% gewijzigd door peddro op 01-06-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Ik heb nu dit staan...

code:
1
2
3
01 jun 06   40 69   accept scanned at EDC   CNSHA50     06 jun 06
30 may 06   32 55   flight departed     Kuehne & Nagel Shanghai     06 jun 06

Ik zie alleen bij andere mensen waar accept scanned at EDC staat, dat daar achter Amsterdam staat, en niet Shanghai zoals bij mij :/

[ Voor 24% gewijzigd door Eswip op 01-06-2006 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02-2021

IbexGirl

Love Ibex forever

Zo, net mijn MacBookje betsteld, en betaald met credit card. Een CTO. Ik heb begrepen dat dat wat langer kan duren dan de standaard configuraties? Ben benieuwd wanneer ik de mijne mag verwachten :).

edit: verwachtte verzenddatum 8 juni, verwachtte leverdatum 16 juni.
Nog lang wachten dus...

[ Voor 20% gewijzigd door IbexGirl op 01-06-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Xandrios

We zitten op dezelfde vlucht die "stuk" is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach.. jullie mogen wel met die van ons meeliften hoor... :)
(al vraag ik me af of die van mij wel uit Singapore komt, want dan komt hij wel heel snel aan nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

Ik mag de mijne morgen verwachten!
Dit nadat ie gisteren voor een dichte deur stond.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
Ibex_Girl schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 19:00:
Zo, net mijn MacBookje betsteld, en betaald met credit card. Een CTO. Ik heb begrepen dat dat wat langer kan duren dan de standaard configuraties? Ben benieuwd wanneer ik de mijne mag verwachten :).

edit: verwachtte verzenddatum 8 juni, verwachtte leverdatum 16 juni.
Nog lang wachten dus...
Ik heb dezelfde leverdatum, wacht gezellig met je mee :)

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

silver wings en xandrios.
vandaag staat dat k*tvliegtuig weer aan de grond :(

02 jun 2006 12:00 Pudong International Airport Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems
01 jun 2006 12:00 Pudong International Airport Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems
30 mei 2006 19:44 Suzhou Shipped From Originating Depot
29 mei 2006 19:35 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pokeran schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 07:30:
silver wings en xandrios.
vandaag staat dat k*tvliegtuig weer aan de grond :(

02 jun 2006 12:00 Pudong International Airport Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems
01 jun 2006 12:00 Pudong International Airport Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems
30 mei 2006 19:44 Suzhou Shipped From Originating Depot
29 mei 2006 19:35 Suzhou Consignment Received At Transit Point
Ik heb het net gezien ja. Te belachelijk voor woorden ! :(
Met dank aan TNT en die loushe vrachtvliegtuigen waar ze gebruik van maken.
Als het FedEx was geweest, hadden we al lang onze Macbook's. Daar ben ik van overuigd ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shit... ook ik ben de lul:
2 jun 2006 12:00 Pudong International Airport Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems
01 jun 2006 21:27 Suzhou Shipped From Originating Depot
01 jun 2006 12:19 Suzhou Consignment Received At Transit Point

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
Anoniem: 142482 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 07:42:
[...]

Ik heb het net gezien ja. Te belachelijk voor woorden ! :(
Met dank aan TNT en die loushe vrachtvliegtuigen waar ze gebruik van maken.
Als het FedEx was geweest, hadden we al lang onze Macbook's. Daar ben ik van overuigd ! :)
Nou nou... ik denk niet dat TNT het expres doet of wel? en om dan gelijk geheel TNT zwart te maken is ook een beetje van de gekke niet? Je Mb heeft iets vertraging...1 a 2 dagen, zolang kun je toch wel even je geduld opbrengen?

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Anoniem: 177967 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:15:
Shit... ook ik ben de lul:
2 jun 2006 12:00 Pudong International Airport Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems
01 jun 2006 21:27 Suzhou Shipped From Originating Depot
01 jun 2006 12:19 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Hier is het ook de vertraging... vorige keer ook al, dit is de 2e macbook.

Dus het is nu net alsof elk vliegtuig van ze een mankement heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LJ LIGHTNING schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:07:
[...]

Nou nou... ik denk niet dat TNT het expres doet of wel? en om dan gelijk geheel TNT zwart te maken is ook een beetje van de gekke niet? Je Mb heeft iets vertraging...1 a 2 dagen, zolang kun je toch wel even je geduld opbrengen?
Lees maar 's een paar posts terug over mijn ervaringen met TNT, dan begrijp je dat het geen kwestie is van geen geduld hebben, maar meer een kwestie is van service verlening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro

peddro

bij TNT:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Pick up date    01 Jun 2006 
Destination Emmen 
Delivery Date    
Signatory    
Date    Time    Location    Status
02 Jun 2006     08:42   Arnhem  Out For Delivery 
02 Jun 2006     06:37   Zwolle  Import Received 
02 Jun 2006     01:41   Arnhem  Consignment Received At Transit Point 
01 Jun 2006     23:40   Eindhoven   Shipped From Originating Depot 
01 Jun 2006     21:13   Eindhoven   Consignment Received At Transit Point

bij Apple:

code:
1
2
3
Shipped to  EMMEN, NL   26 May 2006
Estimated Delivery Date 02 Jun 2006 (Subject to change)  
Current Delivery Status Out for Delivery    02 Jun 2006

Zal ie vandaag komen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06 21:52
Anoniem: 142482 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:01:
[...]

Lees maar 's een paar posts terug over mijn ervaringen met TNT, dan begrijp je dat het geen kwestie is van geen geduld hebben, maar meer een kwestie is van service verlening.
Service verlening....hmmmzzz in ieder geval had ik te maken met een of andere luie donder van een chauffeur. De eerste keer was er niemand thuis en lag er netjes een briefje waarop stond dat de volgende dag het nog een keer geprobeerd zou worden.

Ik er voor zorgen dat er de hele dag iemand thuis zou zijn (levering kon plaats vinden tussen 9-17u |:( 8)7 ). Om 15.30 kijk ik even naar de status van mijn MacBook...staat er heel leuk "Not Home on delivery attempt". Ik bel heel :( naar huis en vroeg mij af waarom er niemand thuis was.

Wat bleek.....de chauffeur is doodleuk niet komen opdagen en dacht...weet je wat...ik neem wat eerder vrij en zeg gewoon dat ik ben geweest. Geen briefje!!!...Niemand langs geweest!!!

Uiteindelijk toch....mn MacBook kunnen ophalen bij het "depot" en daar natuurlijk alles haarfijn uitgelegd!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Flatwhite op 02-06-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zojuist TNT gebeld ivm de vliegtuig problemen in Shanghai en ze vertelden me dat de planning nu is dat het vliegtuig morgen (3 juni) zal vertrekken uit Shanghai. Hij vertelde ook dat het nogsteeds goed mogelijk is dat ondanks de vertraging de ETA wel op 6 juni is omdat de transport medewerkers van TNT op maandag gewoon doorwerken en omdat het vliegtuig terug in de tijd vliegt.
Maar goed, voor de genen die op dezelfde vlucht zitten... hou gewoon rekening met 7 juni.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 142482 op 02-06-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

E shit dan ben ik net niet thuis=) , misschien ook wel examen feest was pittig ik weet niet of ik mee mag op zeilkamp van een bepaalde docent:/ ik zit ook op deze vlucht ik hoop dat hij snel komt!

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 71895 op 02-06-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Ik heb dus gewoon geen idee of mijn macbookje nog ergens vast staat in Shanghai..

code:
1
2
3
4
5
6
7

Iemand die mij daar duidelijkheid kan over geven? Geen zin om te bellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-06 23:56
Anoniem: 142482 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:34:
Ik heb zojuist TNT gebeld ivm de vliegtuig problemen in Shanghai en ze vertelden me dat de planning nu is dat het vliegtuig morgen (3 juni) zal vertrekken uit Shanghai. Hij vertelde ook dat het nogsteeds goed mogelijk is dat ondanks de vertraging de ETA wel op 6 juni is omdat de transport medewerkers van TNT op maandag gewoon doorwerken en omdat het vliegtuig terug in de tijd vliegt.
Maar goed, voor de genen die op dezelfde vlucht zitten... hou gewoon rekening met 7 juni.
Ok thnx voor de info, zit ook op hetzelfde vliegtuig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
... en omdat het vliegtuig terug in de tijd vliegt.
Woohoo :D Tijdreizen, mede mogelijk gemaakt door TNT :D

Mijn MacBook zit volgens de statuspagina al drie dagen in de lucht rond te vliegen... Weinig updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Toch maar even gebeld, omdat volgens mijn iterpertatie van Apecode het vliegtuig een rondje heeft gevlogen en weer terug is gegaan naar china.

De medewerkster vertelde me dat ik hem dinsdag of woensdag binnen krijg. En dattie waarschijnlijk vandaag bij de TNT of ander bedrijf ligt. Ze kon niet zien welk bedrijf, en wist dit ook niet zeker..

Anyway, ik hoop het wel, want dat betekend dattie iig uit china weg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahrik
  • Laatst online: 21-01 14:25
ahrik schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:15:
howlaaa dinsdag betaald, vandaag bevestiging gekregen:

Verwachte verzenddatum: Jun 6, 2006
Verwachte leverdatum: Jun 9, 2006

:*)
hahaaa!!

Uw bestelling is verzonden en zal binnenkort op het door u opgegeven adres worden afgeleverd
...
We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 07.06.2006

dat is toch maar mooi 2 dagen eerder! :9 maar goed blijft afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178103

Wel vreemd dat mijn MacBook op dezelfde vlucht zit, maar dat Apple als ETA 12 juni aangeeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

deze vraag is al meer dan 10x gevraagd, maar toch snap ik het niet helemaal :>

CTO - configure to order
BTW - build to order

Als je kijkt naar het woord, zou je toch zeggen dat BTO wat langer zou duren omdat ze die nog moeten bouwen, terwijl CTO gewoon samenvoegen in een doos is.. toch?
waarom duurt CTO dan langer zoals hier al vaker aangegeven is?

ik heb zelf een standaard macbook + mini-DVI-> vga kabel (zat hard te twijvelen, maar ik kom toch meer vga aansluitingen tegen dan DVI) en die is CTO. Kabeltje in macdoos gooien dus.

laten we met zn allen heel hard bidden/duimen/weetikvelen om zo te hopen dat de vertraagde macbooks dinsdag binnekomen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

Mijn macbook is thuis!!
Ik zit alleen nog op de studie ;(

Mijn pa nam hem aan.

[ Voor 24% gewijzigd door Xilantof op 02-06-2006 14:01 ]

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Het wordt steeds gekker...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
01 jun 06   40 60   Arrived at EDC  NLAMS07     06 jun 06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Date Time Location Status
02 Jun 2006 12:00 Pudong International Airport Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems
01 Jun 2006 12:00 Pudong International Airport Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems
30 May 2006 19:44 Suzhou Shipped From Originating Depot
29 May 2006 19:14 Suzhou Consignment Received At Transit Point

al 2 dagen op vliegeld van Pudong , ik wacht geduldig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je zou denken, ach, het is maar een computer, gewoon een aparaat... Waarom beheerst dat witte ding mijn leven dan toch zo ineens de laatste dagen? Loop ik heel even naar buiten op mijn werk om even iets te halen bij de Albert Heijn, staat er drie huizen verderop een TNT busje... ik weet dat mijn Bookje nog in Pudong staat, maar toch... ik blijf staan, onopvallend en dan kijken (ik laat mijn MacBook namelijk op mijn werk bezorgen, niks wachten tot ik thuis ben!).
Maar nee natuurlijk, de heren brengen een klein doosje bij de buren. Echt eikels, die buren, dat ze net op een moment dat ik op iets zit te wachten een nutteloos doosje bestellen waardoor die TNT lui even teasend voor mijn deur staan.

Misschien nog maar eens naar die folder van het AA (Anonieme Appleverslaafden) kijken die ik zo rap bij het oud papier smeet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Verwachte verzenddatum: 7 juni
Verwachte leverdatum: 16 juni

Maar ik ga de 12e op vakantie :'(
Mijn vraag: hoe groot is de kans dat ik hem bijvoorbeeld de 10e of de 12e al heb? Heeft Apple het meestal aan het rechte eind met data verspellen? Dat zou zonde zijn. Dan kan ik pas van m'n MBP genieten als ik terug kom, ergens de 27e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Laatst online: 16-06 18:20
Yes, ik heb hem binnen :*) Mijn broertje met zijn 15" MacBook Pro is helemaal jaloers op het scherm van de MacBook >:) Alleen heb ik blijkbaar een mini-DVI naar Video-out ipv DVI out besteld, maar ja niks aan te doen. Echt een perfect ding, nog sterkte aan de nog wachtenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro

peddro

Ik heb een heel sterk gevoel dat hij vandaag aankomt (zit nu op m'n stage)...

02 jun 2006 08:42 Arnhem Out For Delivery

Hoop echt dat mn MacBook vandaag komt, lekker voor een lang weekend... maarja, zal zoals altijd wel weer pech hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
peddro schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:53:
Ik heb een heel sterk gevoel dat hij vandaag aankomt (zit nu op m'n stage)...

02 jun 2006 08:42 Arnhem Out For Delivery

Hoop echt dat mn MacBook vandaag komt, lekker voor een lang weekend... maarja, zal zoals altijd wel weer pech hebben :P
Mja, ik heb hem net voor hemelvaart besteld geloof ik... en het wordt wss na het weekend wanneer ik hem heb. Dan heb ik gewoon 2(!!!) dagen er tussen gehad waarop ze niets doen :( en dan ook nog de weekenden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro

peddro

Eswip schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:56:
[...]

Mja, ik heb hem net voor hemelvaart besteld geloof ik... en het wordt wss na het weekend wanneer ik hem heb. Dan heb ik gewoon 2(!!!) dagen er tussen gehad waarop ze niets doen :( en dan ook nog de weekenden...
Ik leef echt met je mee... een voordeel van een online winkel is dat je gewoon niets hoeft te doen ervoor, behalve wat klikken... nadeel is... nouja, dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik baal echt, die van mij stond gisterochtend al op Flight Booked bij apecode. Die van jullie(eswip, benx, solden e.a.) is vertraagd en zal morgenavond vliegen, die van mij zal dan dus of zondag(gaat ie dan wel?) of anders maandagavond(Pinksteren...) of dinsdag vliegen...ben benieuwd of ze dan de eta van donderdag/vrijdag nog wel halen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Anoniem: 177977 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:42:
Ik baal echt, die van mij stond gisterochtend al op Flight Booked bij apecode. Die van jullie(eswip, benx, solden e.a.) is vertraagd en zal morgenavond vliegen, die van mij zal dan dus of zondag(gaat ie dan wel?) of anders maandagavond(Pinksteren...) of dinsdag vliegen...ben benieuwd of ze dan de eta van donderdag/vrijdag nog wel halen :?
Die van mij is al in Nederland.. iig wel volgens apecode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro

peddro

Die van mij is binnen!!! :D :D

Ikzelf alleen nog niet... :P maar dit wordt een weekend vol met Mac fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

Nou hij was er idd. En dit is mijn eerste post op GoT met mijn nieuwe MacBook!

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Hij komt in de buurt:

code:
1
2
3
4
02 jun 06   86 14   booking slot obtained   CNSHA50     02 jun 06
02 jun 06   30 10   departed direct     NLAMS07     06 jun 06
01 jun 06   40 69   accept scanned at EDC   NLAMS07     06 jun 06
01 jun 06   40 60   Arrived at EDC  NLAMS07     06 jun 06

Heb alleen steeds nog geen Carrier Tracking Number... na ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acolyte schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:30:
Verwachte verzenddatum: 7 juni
Verwachte leverdatum: 16 juni

Maar ik ga de 12e op vakantie :'(
Mijn vraag: hoe groot is de kans dat ik hem bijvoorbeeld de 10e of de 12e al heb? Heeft Apple het meestal aan het rechte eind met data verspellen? Dat zou zonde zijn. Dan kan ik pas van m'n MBP genieten als ik terug kom, ergens de 27e.
Hangt van de carrier af. Als dat TNT is voor het hele traject, neem jij je MacBook mee op vakantie. Die van mij werd 10 dagen te vroeg geleverd en ook bij de vervanger ziet het er al weer goed uit zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anarchitect713
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-02 10:44
01 jun: Driver Unable To Deliver Due To Time Restrictions :/
02 jun: Not Home On Delivery Attempt To Residential Address

Ben de hele tijd thuis geweest, woonkamer is pal boven de voordeur met ramen wagenwijd open, 10 huizen verder hoor je de voordeurbel nog gaan, en natuurlijk geen briefje in de bus. Twee vrije dagen naar de knoppen. Heb het net zelf maar in Nieuwegein opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Anoniem: 147217 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 20:29:
[...]

Hangt van de carrier af. Als dat TNT is voor het hele traject, neem jij je MacBook mee op vakantie. Die van mij werd 10 dagen te vroeg geleverd en ook bij de vervanger ziet het er al weer goed uit zie ik.
Beetje off-topic, maar wat was er defect aan jouw macbook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 20:20
Die van mij, ook via TNT over het complete traject, lijkt de gestelde datum niet te halen. De 6e zou hij volgens apple aankomen, maar op dit moment zit hij nog steeds in China wegens een dubbele-vertraging. ("linehaul delay")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.