Dit kun je niet zomaar gebruiken voor subwoofer hoor!ding is van 1 CM dik hout (ik weet niet de naam, geen mdf of multiplex ofzo) Want heb zelf niet dat hout ervoor gekocht. Je moet em zien als een smijtkoffer, met van die stalen profielen erop enzo, stoothoeken. Ding is best stevig.
Er zit een deksel op de kist die je kan sluiten met vlinder-sluiting.
Behalve dat je een poort heel goed zou moeten berekenen qua grootte om de inhoud van de kist een beteje leuk te houden, is de kast veels te zwak. Deze zal gaan kleuren als de regenboog.
Ik denk toch echt dat je naar een andere oplossiing moet zoeken. Misscihen kun je wel heeel veeel bracen, maar toch geef ik het geheel dan weinig kans van slagen.
Edit: Kijk, je moet goed snappen dat elke subwoofer anders reageert in een andere kast. Het is dus zo dat je raveland anders reageert in een 20 liter kast dan in een 50 liter kast. En je kunt er dus een bass-reflexpijp in maken welke dus ook weer afhangt van de grootte van de kast. Dit is allemaal weer anders bij een andere driver, de respons en dergelijke. Dus je kunt moeilijk even een driver in _een_ kist stoppen.
[ Voor 23% gewijzigd door Seers op 05-11-2005 14:48 ]