Het grote BMW topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste
Acties:
  • 19.393 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holtrop
Dparts
Dealer

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, voor e30 onderdelen naar de dealer. Ben bang dat ze hem dan daar houden voor in hun museum. :D
Is gewoon lastig aan te komen, staat zelfs niks op ebay, kun je nagaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is gewoon leverbaar. E30 staat nog gewoon in de ETK, niet gearchiveerd ;)

Zie: http://www.realoem.com/bm...&btnr=51_0828&hg=51&fg=20

:)

Bestel moar, bestel moar enz. :+

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok gaaf, thnx!!! d:)b
Ga morgen meteen even langs de dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, niet doen, die archiveren je auto meteen :+

Maar E30 M3, schaam je, waar zijn de pics? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:20:
Nee, niet doen, die archiveren je auto meteen :+

Maar E30 M3, schaam je, waar zijn de pics? :P
Peter z'n e30 is een bastaard...
Die is nooit als M3 begonnen ...

D'r zit ook geen M3 blok in (wel zwaarder)

(Of heb je d'r nog weer een andere e30 bij Peter?)

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compleet omgebouwde E30 naar E30 M3 (dan ook echt alles) verdiend ook mijn respect, en foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:49:
Compleet omgebouwde E30 naar E30 M3 (dan ook echt alles) verdiend ook mijn respect, en foto's :)
Is het ook goed dat het een E30 met M5 blok is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
Spiller schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:46:
Ik ga over een maand of 3 ook zeker in Duitsland kijken naar een 740i. In Nederland zijn bijna alle modellen die te koop staan met een kilometerstand van ver over de 200000, óf ze liggen in de kreukels :P
Ik weet alleen niet hoe het in Duitsland zit met de controleerbaarheid van de kilometers, hebben ze daar ook iets als NAP?
2-2,5 ton hoeft nog niet zon probleem te zijn. Je betaald alleen fucking veel verzekering + wegenbelasting en onderhoud is ook niet echt goedkoop

maar wel een meesterlijke bak natuurlijk _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christoph schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:14:
[...]

Is het ook goed dat het een E30 met M5 blok is? ;)
Nee :+

Tuurlijk :7

Hier nog een driveby filmpje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Hey, weet iemand wellicht waar (en of) ik boekwerken van mijn '90er E30 kan vinden in PDF vorm ?
Wil namelijk even de zekeringenbox checken, dus als iemand me kan helpen met een schema oid :)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens op www.bimmerwerkz.com, wellicht staat daar een Haynes of Bentley Manual :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste BWM (auto) Gekken.
Ik vind de meeste BMW's echt hele mooie auto's en het is een soort mix tussen een auto die de gemiddelde man kan kopen.. maar toch een degelijke en luxe auto.
Voor een gemiddelde auto zitten ze wat aan de hoge kant van de prijslijst maar voor de luxe en degelijkheid die je er voor terug krijgt zijn het naar mijn mening goede auto's
Ook het ontwerp is vaak buitengewoon mooi.
Nu heb ik wel 1 vraag. Sinds de nieuwe 3-serie uitgekomen is. Lijkt het wel alsof ze bij BMW gedacht hebben.. Goh we pakken de 5 serie.. en we laten er vol een andere Auto op in rijden van achter.
Het lijkt wel alsof die hele achterkant bewerkt is met een Hummer. Ik vind dat ze de plank misgeslagen hebben met de nieuwe 3-serie achterkant. en dat de generatie hiet voor echt vele malen mooier was.
Wat vinden jullie van die achterkant van de 3-serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Persoonlijk vind ik de nieuwe 3 serie de mooiste sinds de e30. Hij straalt echt klasse uit. Inclusief het kontje, al heb ik daar wel even aan moeten wennen. Tsja....wat kan ik er nog meer over zeggen....
Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:57:
Hey, weet iemand wellicht waar (en of) ik boekwerken van mijn '90er E30 kan vinden in PDF vorm ?
Wil namelijk even de zekeringenbox checken, dus als iemand me kan helpen met een schema oid :)
Kun je hier wat mee?
http://www.bmwe30.net/cgi...rt=view&ID=00046&Section=
Zo niet, ik wed dat er vast wel IETS staat waar je wat mee kunt. Die site is niet echt up to date, maar er staat een hoop nuttige informatie op.

[ Voor 35% gewijzigd door Bram77 op 07-03-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ok, ben er per toeval al achter.
Zag toevallig een post over 'Fuse 23', waarbij diegene z'n rechterachterlicht en dashverlichting eruit knalde. (De zekering dus).
Heb ik precies zo, sinds gister. Net nog ff getest met een andere zekering: idem.

Nu heb ik gister net m'n radio ingebouwd, dus ik vermoed dat die op de een of andere wijze sluiting maakt, of slecht (niet) geaard is.

Waarom dan juist die zekering eruit poeft begrijp ik niet helemaal, al is het wel een beetje een warboel wat betreft de bedrading die de vorige eigenaar heeft achtergelaten.

Jeuj, weer een klusje :Y)

edit: Bram77: thanks mate, daar heb ik zeker wat aan!
Ook direct het rechter-mistlicht mysterie opgelost :+

[ Voor 14% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 07-03-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soulfly schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:37:
[...]
Peter z'n e30 is een bastaard...
Die is nooit als M3 begonnen ...

D'r zit ook geen M3 blok in (wel zwaarder)

(Of heb je d'r nog weer een andere e30 bij Peter?)
Nope, klopt helemaal, het is een samenraap-project.

Foto's staan even geen fatsoenlijke online, wel nog drie (oude) filmpjes:
http://www.3voracing.nl/Qv3.wmv
http://www.3voracing.nl/Qv2.wmv
http://www.3voracing.nl/Qv1.wmv

Dit was trouwens de eerste keer dat ik in de auto reed (net een paar dagen daarvoor opgehaald) en na 's morgens een uur of drie Wegenwacht-koffie gedronken te hebben (gesprongen V-snaren), dus let maar niet op het tempo, de auto kan wel wat harder.
Is ook wel wat meer aan gedaan dan alleen een M5 blok ingehangen (Bilstein groen N onderstel, E36 M3 remmen, E34 M5 aandrijflijn, Z3 M subframes etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:38:
Beste BWM (auto) Gekken.
Ik vind de meeste BMW's echt hele mooie auto's en het is een soort mix tussen een auto die de gemiddelde man kan kopen.. maar toch een degelijke en luxe auto.
Voor een gemiddelde auto zitten ze wat aan de hoge kant van de prijslijst maar voor de luxe en degelijkheid die je er voor terug krijgt zijn het naar mijn mening goede auto's
Ook het ontwerp is vaak buitengewoon mooi.
Nu heb ik wel 1 vraag. Sinds de nieuwe 3-serie uitgekomen is. Lijkt het wel alsof ze bij BMW gedacht hebben.. Goh we pakken de 5 serie.. en we laten er vol een andere Auto op in rijden van achter.
Het lijkt wel alsof die hele achterkant bewerkt is met een Hummer. Ik vind dat ze de plank misgeslagen hebben met de nieuwe 3-serie achterkant. en dat de generatie hiet voor echt vele malen mooier was.
Wat vinden jullie van die achterkant van de 3-serie?
Ik vind de 5 mooier dan de 3. Mede omdat de 5 extremer gestyled is imo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:36:
[...]

Nope, klopt helemaal, het is een samenraap-project.

Foto's staan even geen fatsoenlijke online, wel nog drie (oude) filmpjes:
http://www.3voracing.nl/Qv3.wmv
http://www.3voracing.nl/Qv2.wmv
http://www.3voracing.nl/Qv1.wmv

Dit was trouwens de eerste keer dat ik in de auto reed (net een paar dagen daarvoor opgehaald) en na 's morgens een uur of drie Wegenwacht-koffie gedronken te hebben (gesprongen V-snaren), dus let maar niet op het tempo, de auto kan wel wat harder.
Is ook wel wat meer aan gedaan dan alleen een M5 blok ingehangen (Bilstein groen N onderstel, E36 M3 remmen, E34 M5 aandrijflijn, Z3 M subframes etc.).
Ah, ben jij die kerel die hem op Midland in de muur duwt? >:) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Idd, daar moest ik ook aan denken :D

Wat voor n motor ligt er tijdens de filmpjes in?
Was dat met originele vering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, yep. :D

Auto was tijdens die filmpjes al helemaal opgebouwd, heeft alleen dringend een stabilisatorstang nodig of liever nog een veerpootbrug, maar die past weer niet over de motor en onder de motorkap.
X-brace van een e36 cabrio zou ook kunnen, maar dat wordt nog even puzzelen of dat zeker past en misschien komt er binnenkort wel een andere racer en gaat deze in de verkoop, ligt er aan hoe lastig die andere auto weer terug op kenteken te zetten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je misschien met je carter in de knoei komt, of je versnellingsbak.
Midland is leuk, laatst ook nog wezen gummen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, carter is inderdaad een probleem, bodemspeling ook (nu ongeveer 8cm, is net genoeg omdat het ding voor nogal hard geveerd is, met zo'n brace eronder hou je nog minder ruimte over).
Maar ja, eerst maar even kijken hoe het met die andere auto zit en of deze misschien te verkopen is voordat er weer vanalles aan geprutst wordt. :)

Midland is inderdaad wel leuk, heb er nu een keer of 10 gereden denk ik, dus heb het wel weer een beetje gezien, is ook niet echt ideaal voor snelle auto's met die heel krappe bochten, maar ja, voor het geld kun je bijna nergens anders in Nederland terecht (Venray ja, maar die worden ook niet echt heel blij meer van driftende auto's ;( )

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bodemspeling niet toch? De dwarsstang die je nu onder je bak hebt (of had? ;)) heeft dezelfde dikte.

En hoezo krappe bochten, snelle auto's?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vincentkoeter/circuitdag/dscf1592_full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vincentkoeter/circuitdag/dscf1593_full.jpg

;)

Tis dat m'n banden toch opmoesten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar het gepriegel dat na die laatste foto komt, DA GA NIE! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, had daar gruwelijk veel overstuur, een keer bijna haaks het gras ingegaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:19
Ik ben ookal een tijdje een BMW 3 rijder (e36) uit eind 95..

heb een beetje een technische vraag, misschien dat iemand van jullie het toevallig weet.
Mijn BMW heeft namelijk geen eletrische ramen (voor en achter allebei niet). Dit is
eerste keer dat een dergelijke BMW heb gezien zonder deze 'optie'. Gek omdat hij namelijk
wel Climate control met airco, luxe sportstoelen, lederen arm steun en nog meer van dat
soort opties heeft.

Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is om dit later in te bouwen? Of dat de kabelboom
hiervoor geen voorbereiding oid heeft?

Als het mogelijk is zou ik het alsnog willen in laten bouwen (door erkende garage het liefst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de E36 hebben alleen de 90'ers en 91'ers alle kabels voorbereid.

Het schijnt dat vanaf begin '92 alles is teruggedraaid, dat de kabels niet standaard aanwezig waren.

Ombouwen kan wel, maar hou er wel rekening mee dat je erg veel meters kabel moet hebben, 4 connectoren, relais, raammotoren etc.

Het is een klerewerk om te zoeken, kan best wat geld gaan kosten en kost je een shitload aan werk. (en als je dat laat doen dus ook weer geld ;)).

Edit: klik

Alleen al een raammotor kost 200 dollar, omgerekend is dat nu ongeveer (onderdelen zijn iets goedkoper geworden) 175~190 euro, en ja, dat is per kant :X

Op de sloop kan een drama zijn, vaak pakken ze daar schade...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
En het is weer iets wat makkelijk kapot gaat. K denk dat ik mijn centrale vergrendeling ga uitzetten....de hele tijd gemiep mee. Vocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

FF @ de tuners hier, weten jullie wat ik dmv chippen uit mijn '90 316i kan halen ?
't Is niet zo dat ik tot de max wil gaan, maar samen met een vriend die nogal van de elektronica is willen we gewoon eens wat proberen.

Kortom hoeveel extra heeft zo'n blok nog over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Voor zover ik heb begrepen van Marcel van www.boltuning.nl max 12% bij benzinemotoren. Maar dat zal met een jonge motor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 22:23:
FF @ de tuners hier, weten jullie wat ik dmv chippen uit mijn '90 316i kan halen ?
't Is niet zo dat ik tot de max wil gaan, maar samen met een vriend die nogal van de elektronica is willen we gewoon eens wat proberen.

Kortom hoeveel extra heeft zo'n blok nog over ?
Met alle respect, dat moet je niet doen. Vaak hebben die dingen teveel gelopen dat je nog iets van garantie kan krijgen, en je wint er misschien 10PK bij.

Dan heb je net zoveel vermogen als een '90-er 318i :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

't Gaat ook niet echt om het vermogen, gewoon ermee bezig zijn vind ik wel leuk.

Maar goed, ik reed vanmiddag ergens op de A50, begon ineens mn motor behoorlijk te tikken.. gvd :(
Gewoon maar doorgereden en op bestemming ff de kap open, kwam vrij duidelijk uit de kop.
Heb ik 'm de afgelopen 300 km nog niet eerder op kunnen betrappen, maar na een 1,5u stil te hebben gestaan weer richting huis gegaan, en niks meer aan 't handje.

Heb wel wat gelezen over zwakkere nokkenaslagers e.d., maar ik vermoed dat het geen lager is gezien het eigenlijk maar van korte duur was. Overigens leek 'ie soms ook ff op 3 pitten te lopen (boxermotor roffel), dus ik vermoed een klep(stoter) oid, zwakke plek bij die blokjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Volgens mij hebben bimmers daar vaker last van

en ter herhaling. bij NA motoren heeft chippen vaak weinig nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:35

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik ga binnenkort ook in dit topic meedoen, maar ik zeg nog niet waarmee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:34:
M3 E30 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Daniel schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:34:
Leuk voordeeltje van de overname ;)
Ben benieuwd wat voor een BMW je gaat showen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
M6 natuurlijk!

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is niet voor diehards :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Femme's 330 die stapt nu over op een 5 serie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Heeft er iemand ervaring met dit merk einddempers www.supersport-online.de (misschien zelfs met een e30)? Ik kan er nergens iets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

ordinaire crosspost :P

Afbeeldingslocatie: http://antonis.tweakdsl.nl/330i/330i_1f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://antonis.tweakdsl.nl/330i/330i_2f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://antonis.tweakdsl.nl/330i/330i_3f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://antonis.tweakdsl.nl/330i/330i_4f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://antonis.tweakdsl.nl/330i/330i_5f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://antonis.tweakdsl.nl/330i/330i_6f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
Zal ik dan ook een crosscomment doen? Neh :p

Maar mag ik vragen van welk bouwjaar deze is? Ik vind deze mooier dan het nieuwe type 3 serie eigenlijk.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

2002
van na de facelift (vorm van de lichten voor is anders, en xenon oogt sowieso al beter, indeling achterlichten is anders) en met M sportpakket II (andere bumpers, verlaagd, sideskirts, bumper achter, subtiel spoilertje achterop, M-instaplijsten, M-sportstuur, sportstoelen met alcantara)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Bram77 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:00:
Heeft er iemand ervaring met dit merk einddempers www.supersport-online.de (misschien zelfs met een e30)? Ik kan er nergens iets over vinden.
E30 einddemper zegt'ie :P

Wat zoek je voor geluid ? Ik heb er momenteel een sportdemper onder zitten, maar hou eigenlijk helemaal niet van dat geluid icm. een E30. (E30 = boer of turk :P)

Ik zou 'm zo omruilen voor een originele, dus als je belangstelling hebt ;)
Ook vind ik het wat comfortabeler rijden met wat minder herrie aan mn kop eigenlijk (tenzij V8).

Op zich geeft 'ie wel een lekker sportieve brom, 't is maar een klein dempertje maar vind het soms een beetje te lawaaiig als ik ff snel in de stad moet optrekken e.d.

Dus nogmaals, mocht je interesse hebben; ik zou 'm zo omruilen voor je standaard demper.
FF een middagje zagen/lassen en olé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ziet er goed uit Tom! Zo'n E46 blijft gewoon een erg chique en sportieve verschijning. Toevallig ook interieur pics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Afbeeldingslocatie: http://antonis.tweakdsl.nl/330i/330i_int.jpg

Afbeeldingslocatie: http://antonis.tweakdsl.nl/330i/330i_int2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://antonis.tweakdsl.nl/330i/330i_int3.jpg

Niet zo'n mooie foto's.. dat alcantara ziet er op de foto's niet mooi uit. Is in het echt wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Hydraulik-Phunk schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:18:
[...]

E30 einddemper zegt'ie :P

Wat zoek je voor geluid ? Ik heb er momenteel een sportdemper onder zitten, maar hou eigenlijk helemaal niet van dat geluid icm. een E30. (E30 = boer of turk :P)

Ik zou 'm zo omruilen voor een originele, dus als je belangstelling hebt ;)
Ook vind ik het wat comfortabeler rijden met wat minder herrie aan mn kop eigenlijk (tenzij V8).

Op zich geeft 'ie wel een lekker sportieve brom, 't is maar een klein dempertje maar vind het soms een beetje te lawaaiig als ik ff snel in de stad moet optrekken e.d.

Dus nogmaals, mocht je interesse hebben; ik zou 'm zo omruilen voor je standaard demper.
FF een middagje zagen/lassen en olé.
Ik wil ook geen 'herriedemper', da's met een cabrio al helemaal niet wenselijk. Alleen een wat voller geluid.
Wat voor een demper heb je (merk, type, fototje)? En heb je een 325i?

edit: Ik heb nu een originele einddemper waar 20% demping uit is gehaald met 2 RVS DTM pijpjes.

[ Voor 8% gewijzigd door Bram77 op 12-03-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raadje een Peco aan, de RVS variant klinkt erg netjes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Afbeeldingslocatie: http://images.securedwebform.com/stock/300/bmw/z4/2003/2ca.jpg

Net in gereden :) Een vriend van me had hem gehuurd voor het weekend en hij trekt als een beest kan ik je melden :) :) Het was een 2.5l V6 :P Uber geilllll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:48:
Ik raadje een Peco aan, de RVS variant klinkt erg netjes !
Enig idee waar ik kan zien wat de keuze mogelijkheden en prijzen zijn? Ik ka niet echt wat vinden (alleen onduidelijke plaatjes en oude prijzen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik weet zo niet wat voor merk het is, en of het uberhaupt een merk is.
Zal eens kijken, volgens mij is 'ie wel van RVS.
't Is er een met een enkele pijp.

Ik heb een 316i, qua flow zal 'ie denk ik wel voldoen voor je, wat herrie betreft zou ik 't niet weten.
Maar volgens mij zoek je 't meer in de wat serieuzere hoek of niet ?

Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/4286/img45528zp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08

tozzke

aka tozzert

DaannO schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:50:
[afbeelding]

Net in gereden :) Een vriend van me had hem gehuurd voor het weekend en hij trekt als een beest kan ik je melden :) :) Het was een 2.5l V6 :P Uber geilllll
* tozzke slaps DaannO around a bit with a large trout

:|

BMW maakt geen 6 cilindersch in V-vorm, hoe vaak moet dat nog gezegd worden?!

@ Tom.. erg mooie wagen, alleen jammer dat het een sedan is. Ik vind de coupé zo veel mooier gelijnd (ik heb zelf ook gekeken naar een E46 325Ci; prachtbakken)

[ Voor 15% gewijzigd door tozzke op 12-03-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram77 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:15:
[...]

Enig idee waar ik kan zien wat de keuze mogelijkheden en prijzen zijn? Ik ka niet echt wat vinden (alleen onduidelijke plaatjes en oude prijzen).
Bel Frans eens van Improve Tuning (www.improve-tuning.nl). Hij helpt je graag met Peco.

@Hydraulik-Phunk, lijkt peco... of een nieuwe PowerFull van de autostyle kan ook wel...die dingen zijn overigens NIET slecht !! (verder ben ik niet zo'n Autostyleman)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
tozzke schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:42:
BMW maakt geen 6 cilindersch in V-vorm, hoe vaak moet dat nog gezegd worden?!
De vraag is alleen hoelang nog :). Een V6 is compacter en dat die wat meer trillingen heeft, who cares? Dat motorblok is toch opgehangen in rubbers en vormt geen star geheel met het frame zoals bij een motorfiets. Denk dat het een kwestie van tijd is voordat ook BMW omschakelt naar een V6 :)

Ik werk nu bij de andere afdeling van BMW en ben niet zo op de hoogte van de blikkenafdeling.

[ Voor 23% gewijzigd door Chevy454 op 12-03-2006 22:23 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:53:
[...]

Bel Frans eens van Improve Tuning (www.improve-tuning.nl). Hij helpt je graag met Peco.

@Hydraulik-Phunk, lijkt peco... of een nieuwe PowerFull van de autostyle kan ook wel...die dingen zijn overigens NIET slecht !! (verder ben ik niet zo'n Autostyleman)
Op zich is het geluid ook niet slecht hoor, 't is geen lelijk geluid iig. Maar ik heb al een lawaaibak, en wil deze gewoon gebruiken voor woon/werk/school enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
@ tozzke: hehe sorry dan heb ik verkeerde info gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op zondag 12 maart 2006 @ 22:23:
[...]

Op zich is het geluid ook niet slecht hoor, 't is geen lelijk geluid iig. Maar ik heb al een lawaaibak, en wil deze gewoon gebruiken voor woon/werk/school enzo.
Ik rij zelf met een OMP groupN (voor tot achter) onder een ander type auto met een turbootje ervoor en klinkt erg rustig bij normaal rijden. (turbo dempt al erg namelijk)

Bij flink trappen heb je een leuk en acceptabel geluid en niet associaal. Gas los kun je leuke dingen bereiken met een wat aangepaste afstelling >:)

zodra die OMP's gaan rotten klinkt het pas lekker :9

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

De mijne rochelt heel bescheiden bij gas los, klinkt wel lekker.

Die OMP's zijn zeker net Cherrybombs of niet ? Je koopt 't als demper, maar na verloop van tijd is 't alleen nog buis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Laatst online: 08-02 14:52
Mijne ook maar even plakken dan:

Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/bmw9.jpg

320Ci
2.2 Liter 170pk

Ik heb hem inmiddels 1 1/2 jaar, en heb nog steeds elke keer kriebels als ik hem tot 90 in de 2 trap. Mjammie, klinkt die 6 cillinder lekker zo rond de 5500 toeren :P

[edit] Trouwens, die m3 uit de start post, is dat de definitieve nieuwe 3 coupe? Ik kon hem op de BMW site nog niet vinden, alle coupes en m3's zijn nog "mijn" model.

[ Voor 24% gewijzigd door zneek op 12-03-2006 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op zondag 12 maart 2006 @ 22:53:
De mijne rochelt heel bescheiden bij gas los, klinkt wel lekker.

Die OMP's zijn zeker net Cherrybombs of niet ? Je koopt 't als demper, maar na verloop van tijd is 't alleen nog buis :+
Zoiets inderdaad :+ Ik heb er helaas geen foto van... maar het gaat bij die dingen echt om de flow... en uiterlijk maakt weinig uit :) (roest is voor diehards :D)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Mooie auto's die hier langs komen _/-\o_

Die 320Ci, erg mooi! :9~.

Ik zat laatst in een 520 dacht ik..ding is echt wel een stukkie groter dan de 318 B)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Hydraulik-Phunk schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:24:
Ik weet zo niet wat voor merk het is, en of het uberhaupt een merk is.
Zal eens kijken, volgens mij is 'ie wel van RVS.
't Is er een met een enkele pijp.

Ik heb een 316i, qua flow zal 'ie denk ik wel voldoen voor je, wat herrie betreft zou ik 't niet weten.
Maar volgens mij zoek je 't meer in de wat serieuzere hoek of niet ?

[afbeelding]
Klinkt als een freeflow demper. Ik zoek idd een einddemper die ook nog een beetje ten goede komt van de performance. Daarbij past die van jou niet op de mijne (zonder heel moeilijk te moeten doen). de 316i heeft 1 pijp, vanaf de 325i zijn er 2 pijpen die aansluiting nodig hebben op de eind demper.

Maar toch bedankt hoor :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bram77 op 12-03-2006 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ok, wist ook al niet zeker of dat idd 1 of 2 pijpen waren naar de einddemper.

Ik zal 'ns naar de sloop oid, is er ergens een specifieke BMW sloper in NL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram77 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 23:30:
[...]

Klinkt als een freeflow demper. Ik zoek idd een einddemper die ook nog een beetje ten goede komt van de performance. Daarbij past die van jou niet op de mijne (zonder heel moeilijk te moeten doen). de 316i heeft 1 pijp, vanaf de 325i zijn er 2 pijpen die aansluiting nodig hebben op de eind demper.

Maar toch bedankt hoor :)
Freeflow... absorbtie demper bedoel je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Essen Dparts
Rhenoy

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Niet-zo-sneak-peek :P
Ik krijg hem vrijdag :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3ec4b6e6f304554f8563db35665a3802/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Van Essen Dparts is 250KM vanaf mij. Maar die andere is om de hoek! Ik ga zo even bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dparts stuurt ook (goedkoop) op :)

Daniel: Wat voor 6-serie is het? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Daniel schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:43:
Niet-zo-sneak-peek :P
Ik krijg hem vrijdag :)

[afbeelding]
Dus toch een 6 serie. Vuile pimp!

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiller schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:21:
[...]

Dus toch een 6 serie. Vuile pimp!
Wordt vanzelf minder waard :+ Slechtste investering is een nieuwe auto :p

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dacht je dat ik hem nieuw kocht? Zo gek ben ik nu ook weer niet :) Dat ding schrijft af als een dolle...een hele 320d in de eerste anderhalf jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan nog weten we het type niet..? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:38:
Dacht je dat ik hem nieuw kocht? Zo gek ben ik nu ook weer niet :) Dat ding schrijft af als een dolle...een hele 320d in de eerste anderhalf jaar.
Ik ga je zoenen :) 258 PK ? Of zo'n 365 ding ? Zal wel een 258 zijn denk ik ? Vermogen genoeg :)

(als ik de nummers een beetje goed heb tenminste)

Daniel moet /me toch eens uitleggen hoe hij zo'n ding "krijgt" op vrijdag :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
De drieliter is een leuke motor voor een 3-serie of een Z4, maar voor een zware coupé als de 6-serie is hij in mijn ogen toch wat te licht. Daar hoort gewoon V8-power in en die heb ik dus ook :) Niet de 365-pk, want dat is de 650 die tweedehands (nog) niet te krijgen is. Het laat zich dus raden wat ik wel heb :) Pics volgen wel als ie voor de deur staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
645i :) Wat een feestbeest ben jij. Heel veel plezier en veilige kilometers gewenst!

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die pics hier staan kom ik nooit meer in dit topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Daniel schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:56:
De drieliter is een leuke motor voor een 3-serie of een Z4, maar voor een zware coupé als de 6-serie is hij in mijn ogen toch wat te licht. Daar hoort gewoon V8-power in en die heb ik dus ook :) Niet de 365-pk, want dat is de 650 die tweedehands (nog) niet te krijgen is. Het laat zich dus raden wat ik wel heb :) Pics volgen wel als ie voor de deur staat :)
Gelijk heb je, met de 6 cillinder 3 liter doet dat ding een eeuwigheid over 0-100, 6.5 seconden. Zou ik ook niet willen :+

Met de 4.5 v8 doe je dat in 5.6. Blijf je in ieder geval de gemiddelde Golf GTI en Astra GSi voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zneek schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:04:
[...]

Gelijk heb je, met de 6 cillinder 3 liter doet dat ding een eeuwigheid over 0-100, 6.5 seconden. Zou ik ook niet willen :+

Met de 4.5 v8 doe je dat in 5.6. Blijf je in ieder geval de gemiddelde Golf GTI en Astra GSi voor ;)
Net voor tot de 120-130 ja, daarna zwaai je ze uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13

-Sander-

///M Powerrrrrr

Spiller schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:02:
645i :) Wat een feestbeest ben jij. Heel veel plezier en veilige kilometers gewenst!
Pimp Daniël!! 8) _/-\o_ :9~

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/pimp1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/pimp2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/pimp3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Niet online
Vandaag op Zandvoort :9

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6c6a6a504caa9303f3bd844eafc2f3fe/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
oewh.. een slr ingehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Dit is geruststellend:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/4796264.stm
:+

Heerlijk zo'n zelfontbrander, weet je waarvoor die sport versie staat :+

[ Voor 47% gewijzigd door Chevy454 op 13-03-2006 20:08 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7eab0586b659e476328aa63f31b11559/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3dd52f63205fba3a61732c95b0c73510/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f66527111b38d04b8c34dd7ae8fad446/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b6ff949607c43d864e1710402965714f/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Tis ook weer typisch. Altijd de dikste bakken dubbel geparkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chevy454 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:03:
Dit is geruststellend:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/4796264.stm
:+

Heerlijk zo'n zelfontbrander, weet je waarvoor die sport versie staat :+
*kuch*motor uitzetten*uche* Als het een lang recht stuk is en je zet je motor uit, kan je rustig remmen en tot stilstand komen. Problem solved. Of ben ik nou zo achterlijk?
(niet komen met stuurslot, daarvoor is het een recht stuk) mocht je geen recht stuk hebben kan je altijd genoeg insturen, en zodra je motor uit staat duurt het toch niet zo lang voor je stil staat dus daar kan je het gewoon niet op afschuiven.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:51

evol

hello world

Van mijn baas krijg ik de optie om een auto via hem te leasen. Het bedrijf koopt de auto, zet m op de balans, schrijft af en dit tezamen met de overige kosten wordt vergeleken met mijn leasebedrag.

Dit kan aantrekkelijk zijn denk ik, als de auto maar voldoende opbrengt na 4 jaar. Een lease maatschappij moet ook verdienen dus t zou voordeliger kunnen zijn!

Nu denk ik aan een 118d executive...durft iemand iets te roepen over afschrijving op een dergelijke auto? Gemiddeld zal ik 35.000km per jaar rijden.
Denk je dat je voor een 700 euro all in een dergelijke auto kan rijden? Dit door aanschaf van een jong gebruikte, een waar de kop net van af is en de grootste afschrijving al op plaats heeft gevonden?

* evol rijdt al 118d in zijn dromen...maar t moet wel haalbaar zijn uiteraard ;)

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
hoeveel kost de verzekering?
hoeveel wil je plannen voor onderhoud?
hoelang wil je met de auto blijven rijden etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Als je een bougiedop niet herkent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Hydraulik-Phunk schreef op maandag 13 maart 2006 @ 23:01:
Een BMW met BBS'en is _ALTIJD_ mooi :9~
Niet als het een paarse e36 cabrio is :P die zie ik zo'n beetje elke dag staan namelijk.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Maar je weet wat ik bedoel :P

Dit model BBS vind ik sowieso een van de mooiste velgen ooit, hoe vaak je ze ook ziet.
Maar 18" of 19" onder een E46 is natuurlijk helemaal om te kwijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Sorry, maar dit ziet er niet uit :) Onder een M6 misschien, maar een 645 is toch een redelijk beschaafde GT en daar passen dit soort monsterlijke 20-inchers niet bij :)
out schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:47:
Nu denk ik aan een 118d executive...durft iemand iets te roepen over afschrijving op een dergelijke auto? Gemiddeld zal ik 35.000km per jaar rijden.
Denk je dat je voor een 700 euro all in een dergelijke auto kan rijden? Dit door aanschaf van een jong gebruikte, een waar de kop net van af is en de grootste afschrijving al op plaats heeft gevonden?
Lastig te bepalen. De 1-serie is nog niet zo lang op de markt dus er is geen vergelijkingsmateriaal over een periode van 48 maanden. Je kunt wel kijken naar de leaseprijs die gevraagd wordt door de gemiddelde leasemaatschappij.
Directlease (niet de goedkoopste, maar ook absoluut niet de duurste) zit voor een BMW 118d Business Line bij 35k/48 mnd op 712 euro per maand ex. btw, ex. brandstof als jij de dealer kiest (en de leasemij dus geen inkoopvoordelen heeft). Even er vanuitgaand dat zij er ook aan moeten verdienen en dit een splinternieuwe betreft die veel harder afschrijft moet het wel voor onder de 700 euro kunnen. Dit is dan wel exclusief BTW (maar da's niet boeiend omdat je baas betaald) en exclusief brandstof.

Verder kun je nog kijken naar ongeveer gelijkwaardig materiaal van een ander merk. De Audi A3 1.9 TDI (130 pk) Ambition (vorig model) was ongeveer even duur als die BMW 118d met ongeveer gelijke specificaties: nieuwprijs iets meer dan 31.000 euro. Een model van 4 jaar oud met 120k op de teller moet volgens de koerslijst nog 15.900 euro opbrengen. 'Jouw' BMW zal iets meer rijden, dus reken op zo'n 14.000-15.000 euro restwaarde. Dit alles incl. BTW overigens. Per maand is je afschrijving dan gemiddeld 31.000 - 15.000 = 16.000 / 48 = 333,33 / 1.19 = ~ 280 euro ex btw. Dan heb je dus nog 420 euro over voor de rest: verzekering, wegenbelasting, financiering van de aanschaf (rente-verliezen etc.) Volgens mij moet dat kunnen :)

Informeer eens bij de BMW-dealer. Als deze constructie je aanspreekt kun je vaak wel afspraken maken met bijv. een gegarandeerde restwaarde, want e.e.a. veiliger maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:56:
Jaja, een 645Ci met 333PK :) Wel automaat hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:12
http://www.autotrack.nl/o...ype_lijst=RL&o_id=2935264

Is dat hem? (Of haar, als je dat liever hebt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Jezus...daar kun je bijna een huis voor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13

-Sander-

///M Powerrrrrr

Daniel schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 08:40:
[...]

Sorry, maar dit ziet er niet uit :) Onder een M6 misschien, maar een 645 is toch een redelijk beschaafde GT en daar passen dit soort monsterlijke 20-inchers niet bij :)
Mwah, smaken verschillen dan blijkbaar..
Ik vind velgen de auto juist afmaken, imho ga je geen velgen aan het motorvermogen hangen.. Dat vind ik wat slap.
Ze staan heel erg goed onder de 6-serie en aangezien het zo'n lange zwarte bak is breekt het alles mooi..oke het lijkt misschien wat "pimp" maar ik vind dat ze er best onder kunnen/mogen.

Ik vind dus niet dat dit setje velgen (of andere velgen) pas mogen bij een M6..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol

evol

hello world

Daniel schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 08:40:
[...]

Lastig te bepalen. De 1-serie is nog niet zo lang op de markt dus er is geen vergelijkingsmateriaal over een periode van 48 maanden. Je kunt wel kijken naar de leaseprijs die gevraagd wordt door de gemiddelde leasemaatschappij.
Directlease (niet de goedkoopste, maar ook absoluut niet de duurste) zit voor een BMW 118d Business Line bij 35k/48 mnd op 712 euro per maand ex. btw, ex. brandstof als jij de dealer kiest (en de leasemij dus geen inkoopvoordelen heeft). Even er vanuitgaand dat zij er ook aan moeten verdienen en dit een splinternieuwe betreft die veel harder afschrijft moet het wel voor onder de 700 euro kunnen. Dit is dan wel exclusief BTW (maar da's niet boeiend omdat je baas betaald) en exclusief brandstof.

Verder kun je nog kijken naar ongeveer gelijkwaardig materiaal van een ander merk. De Audi A3 1.9 TDI (130 pk) Ambition (vorig model) was ongeveer even duur als die BMW 118d met ongeveer gelijke specificaties: nieuwprijs iets meer dan 31.000 euro. Een model van 4 jaar oud met 120k op de teller moet volgens de koerslijst nog 15.900 euro opbrengen. 'Jouw' BMW zal iets meer rijden, dus reken op zo'n 14.000-15.000 euro restwaarde. Dit alles incl. BTW overigens. Per maand is je afschrijving dan gemiddeld 31.000 - 15.000 = 16.000 / 48 = 333,33 / 1.19 = ~ 280 euro ex btw. Dan heb je dus nog 420 euro over voor de rest: verzekering, wegenbelasting, financiering van de aanschaf (rente-verliezen etc.) Volgens mij moet dat kunnen :)

Informeer eens bij de BMW-dealer. Als deze constructie je aanspreekt kun je vaak wel afspraken maken met bijv. een gegarandeerde restwaarde, want e.e.a. veiliger maakt.
Goed verhaal, bedankt!
De restwaarde zit ik ook mee. Goede tip om eens naar een vergelijkbaar model te kijken wat al wel lang genoeg op de markt is. Zelf denk ik ook dat het genoemde bedrag realistisch is, 14-15.000 euro.
Ik twijfel nog sterk...
Andere optie is voor dat bedrag, 700 euro, full operational lease voor 4 jaar, 35.000km per jaar.
Auto's die je dan kan rijden, komen niet in de buurt van de BMW wat mij betreft!

En die 645 is dik btw, maar net buiten mijn budget ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
offtopic:
out, de links voor de plaatjes naar de grote versie voor je huis in aanbouw kloppen niet, je hebt een / ipv een \ vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol

evol

hello world

IKKE86 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 20:05:
[...]

offtopic:
out, de links voor de plaatjes naar de grote versie voor je huis in aanbouw kloppen niet, je hebt een / ipv een \ vermoed ik
offtopic:
hier met internet explorer geen probleem, jij een andere browser? all pics zelfde probleem ook?

ontopic: misschien over een maand of anders 2 pics van mijn kant ;)
eerst nog eens met de baas in gesprek!

Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.