GoT Alliance : Ogame Universum III

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.932 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:51

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Bedankt. Ik ben nu aan het sparen voor een energie-centrale upgrade, nog maar 3 over. Dan kunnen we sparen voor een metaal-mijn upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Ik heb een Uni3 accountje die ik wil weggeven. Hi is 1000 punten, en heeft eigenlijk alleen mijnen en defence dus zeker handig voor iemand die wil beginnen. Krijg je gelijk een vliegende start mee. Ik ben zelf bezig met Uni2 en nu ik daar de 20.000 punten passeer doe ik eigenlijk niks meer in uni3.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Weet iemand hoe het kan dat een planeet bij mij in mijn melkweg oppeens een andere user en naam heeft? Terwijl al zijn gebouwen en kolonie ook zijn overgenomen.

Maar de user en de planeet naam zijn oppeens anders, de alliantie waar hij in zat is nog precies hetzelfde..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 13:59

TheZoo

Animals Behind Bars

Een planeetnaam kun je gewoon wijzigen. Of je een gebruikersnaam kan wijzigen, weet ik niet.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 21:43

Mach

[END]Avengers

Ben nu een weekje bezig en heb al een tiental succesvolle raids (3 kleine vracht + 1 fighter) achter de rug. Wil me nu gaan richten op een kolonisatieschip....is dat verstandig ??

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Even een offtopic vraag; Ik heb me dus aangemeld voor uni 4 waar ik me dus ook weer voor GoT-alliantie wil inzetten, maar tot mijn verbazing zie ik 2 Allianties staan: "GoT" en "GoT alliance IV". Bij welke moet ik nu zijn?

Heb m'n antwoord al. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Xadeon op 25-11-2005 21:03 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revadak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:13
Weet iemand wat het nut is van aanvallen met probes?
Ik ben 2 dagen geleden aangevallen door 3 probes (in 1 x), gisteren stuurde iemand 5 probes... leverde me wel 2400 aan kristal op, maar waarom doen ze dat? 1 probe is toch genoeg voor een gevechtsrapport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ofwel heeft die persoon zich vergist ofwel plant hij een grote aanval, laat hij een paar probes crashen zodat er puin rond je planeet zweeft en hij z'n reclycers alvast kan sturen (vliegen traag) zodat deze juist na de grote aanval aankomen als er veel puin ligt. ofwel kent hij het spel nog niet zo goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

Denk dat het wel mee valt. Het lijkt me meer een gevalletje van verkeerde missie kiezen.
Is mij ook een keer gebeurd: 5 sondes op aanvalsmissie gestuurd ipv spionagemissie.
Daaaaaaaaag sondes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revadak
Was jij het dan? haha.
Maar waarom zou je meer dan 1 sonde op spionage sturen, heeft dat nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja als je er meerdere stuurt dan kom je meer te weten, hoe hoger de andere persoon z'n spionage level hoe meer je er moet sturen om bepaalde info te verkrijgen. van ogame forum:

Een spionage-rapport heeft 5 delen, die je kunt krijgen door een verschillend aantal spionage sondes te zenden.
- 1 Spionage sonde :toont resources
- 2 Spionage sondes :toont vloot
- 3 Spionage sondes :toont verdediging
- 5 Spionage sondes :toont gebouwen
- 7 Spionage sondes :toont onderzoek

Om voor het verschil in Spionage techniek niveaus te compenseren gebruik je :

(level spionage techniek vijand - level eigen spionage techniek)²

Voorbeeld 1
je wil volledig rapport: 7 Spionage sondes
eigen spionage level 5 , spionage level vijand 10 : (10 - 5)² = 25
je zend dus 25 + 7 = 32 Spionage sondes

Voorbeeld 2
je wil rapport tot aan verdediging: 3 Spionage sondes
eigen spionage level 10 , spionage level vijand 5 : 0 !
je zendt dus 3 + 0 = 3 Spionage sondes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revadak
Ik zag net iets vreemds.
Er staat een A bij een planeet, planeet is dus vernietigd... Maar als ik ga scannen met een sonde zie ik dat er 2 vrachtschepen zijn en gebouwen, grondstoffen enz.
Dus ik stuur 7 sondes (net geleerd). -> zelfde info.
Ik stuur een sonde om aan te vallen... kijken of die vrachtschepen er echt zijn. En ja, gevechtrapport, sonde vernietigd. 1x met een kracht van 0 geschoten of zo :)
Dus nu stuut ik wat kruisers en vrachtschepen om het zootje op te doeken.
Klopt dit allemaal wel? Of ben ik m'n schepen zometeen kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

:? Vaag, ik heb ook al een paar keer een A gehad, kennelijk bevielen die planeten toch niet, ik zit zelf nu op een positie die al 2 keer van eigenaar is veranderd, ik ben de 3e dus, wat ik me afvraag is of die planeet elke keer een kans maakt op grotere velden of is dat 1 keer bepaald en geld dat daarna voor zover het spel blijft bestaan zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 23:49
(jarig!)
Een astroide kan je gewoon blijven raiden totdat ie wordt opgeruimd.
Ook heb je elke keer dat je een plek koloniseert evenveel kans op een grote of kleine planeet.

En die info over de spionage sondes klopt niet, ik stuur altijd 2 sondes en meestal zie ik t/m verdeding soms zelfs tot onderzoek.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

[quote]Revadak schreef op maandag 28 november 2005 @ 15:03:
Was jij het dan? haha. [quote]
Hehehe, nee, dit was al weer wat langer geleden, en volgens mij ook in Uni2.
Ik zou trouwens ook niet durven om GoTters te bespioneren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

Hehehe, nee, dit was al weer wat langer geleden, en volgens mij ook in Uni2.
Ik zou trouwens ook niet durven om GoTters te bespioneren :>
victenn schreef op maandag 28 november 2005 @ 21:09:
En die info over de spionage sondes klopt niet, ik stuur altijd 2 sondes en meestal zie ik t/m verdeding soms zelfs tot onderzoek.
Feit dat jij veel ziet, zegt waarschijnlijk meer over de spionagelevels van je tegenstanders, dan van de theorie die er achter zit. Ik heb de indruk, dat spionagetechniek maar weinig onderzocht wordt.
Dit zie je ook terug in de kans op contraspionage, slechts bij een enkeling die ik bespioneer, is deze kans hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 08:39

mcB

Waarom hebben jullie de GoT alliantie zo groot laten worden? Met veruit de meeste leden/punten/vloot betekent GoT lidmaatschap meteen immuniteit. Slechts weinigen durven een GoT member aan te vallen uit angst dat hij/zij nog diezelfde dag op alle planeten 10 vijandige bezoekjes kan verwachten.

Ik ben zelf ook al jaren actief hier op het forum, maar ik heb niet gekozen om bij dit spel de GoT alliantie te joinen. Competitie en spanning is ook wat waard. Beschermd achter de buiten proportioneel grote getallen van de GoT alliantie schuilen vind ik erg jammer en bederft het spelplezier voor velen.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Ik heb vandaag mijn eerste en gelijk een 2e aanval gedaan. Zeer succesvol, aardig wat resources (voor mijn planeet dan) buit gemaakt. Daarna nog een keer terug gegaan en een zonne-energie sateliet vernietigd.

Er is nu alleen op twee andere planeten in mijn stelsel vloot-activiteit. Naar eentje is mijn vloot al op weg, eens even buurten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 15-09 21:36
Pfff, ik wordt in Uni3 steeds opnieuw aangevallen. Heel erg vervelend aangezien ik van rond plaats 200 nu al gezakt ben naar 478. En het wordt me ook wat teveel om verschillende planeten in zowel Uni2 als Uni3 tegelijkertijd te beheren. Ik sla ze gewoon allemaal door elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

Laagvliegerke schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:35:
Pfff, ik wordt in Uni3 steeds opnieuw aangevallen. Heel erg vervelend aangezien ik van rond plaats 200 nu al gezakt ben naar 478.
Ow, was jij dat die zo hard langs me heen kwam flitsen in de stats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:26:
ofwel heeft die persoon zich vergist ofwel plant hij een grote aanval, laat hij een paar probes crashen zodat er puin rond je planeet zweeft en hij z'n reclycers alvast kan sturen (vliegen traag) zodat deze juist na de grote aanval aankomen als er veel puin ligt. ofwel kent hij het spel nog niet zo goed :)
Wat dacht je van gecontroleerd fleetsaven? Als je een spionagesonde bij de buurman laat crashen waarmee je een puinveld creëert dan kun je jouw volledige vloot met een lage snelheid er naartoe laten vliegen. Wanneer je het ook zo uitrekent dat de vloot weer terug komt op het moment dat jij weer achter de computer denkt te zitten (de volgende dag) dan heb je voor weinig deuterium jouw hele vloot een nachtje laten vliegen.

Zeer effectief. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
TheZoo schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:43:
[...]

Ow, was jij dat die zo hard langs me heen kwam flitsen in de stats :P
Grapjas! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

oepss..verkeerde uni hehe :o

[ Voor 101% gewijzigd door Yellowneck op 03-12-2005 15:46 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 12:52
Log net in en zie dat ik ben aangevallen, mijn hele vloot kwijt en een gedeelte van mijn verdediging.
Had dus beter wel kunnne fleetsaven.

Was trouwens Kuifje de nummer 12 in de stats met 67 slagschepen.

Wie kan me even uileggen hoe ik me moet registreren op het priveforum? Ik heb het al 10 keer geprobeerd maar als ik op ok klik moet ik opnieuw een wachtwoord invoeren... Ik heb er een paar geprobeerd van 4 tot 12 karakters dus dat kan het niet zijn.

(geweldig die priveforums, die van uni 2 geeft alleen maar database errors en deze werkt niet eens.)

[ Voor 48% gewijzigd door harry64 op 03-12-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:53
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:26:
Je hoeft echt geen sondes te laten crashen om je recyclers op pad te sturen, je kunt al kiezen voordat er puin ligt om er je recyclers erop af te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRR
  • Laatst online: 23-02-2024

NRR

als ik nou hellemaal geen posts man ben om dat ik niet zoveel tijd heb.
kan ik dan wel lid worden van jullie alliance

over een week probeer ik het nog een keer wel :P

[ Voor 22% gewijzigd door NRR op 10-12-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik leer dit forum kennen door Ogame, de omgekeerde wereld :p

Anyway, denk dat ik hier wel actief ga worden want dit forum lijkt interessanter dan Telenet, en ik wil ook wel in jullie alliance om eerlijk te zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
harry64 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:44:
Log net in en zie dat ik ben aangevallen, mijn hele vloot kwijt en een gedeelte van mijn verdediging.
Had dus beter wel kunnne fleetsaven.

Was trouwens Kuifje de nummer 12 in de stats met 67 slagschepen.

Wie kan me even uileggen hoe ik me moet registreren op het priveforum? Ik heb het al 10 keer geprobeerd maar als ik op ok klik moet ik opnieuw een wachtwoord invoeren... Ik heb er een paar geprobeerd van 4 tot 12 karakters dus dat kan het niet zijn.

(geweldig die priveforums, die van uni 2 geeft alleen maar database errors en deze werkt niet eens.)
Sorry voor het late antwoord, maar het is de bedoeling dat je een mailtje naar demonfreak stuurd die zet je account dan op actief. Anders kan iedereen zich aanmelden en dat is niet de bedoeling. Staat ook uigelegd in een van de topics waar je wel bij kan.
NRR schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 11:26:
als ik nou hellemaal geen posts man ben om dat ik niet zoveel tijd heb.
kan ik dan wel lid worden van jullie alliance

over een week probeer ik het nog een keer wel :P
Het gaat niet om het aantal post, als je maar laat zien dat je ook hier actief bent.
Ik zie al dat je in dit forum heb gepost dus dat gaat de goede kant op
[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 2
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 19:19:
Ik leer dit forum kennen door Ogame, de omgekeerde wereld :p

Anyway, denk dat ik hier wel actief ga worden want dit forum lijkt interessanter dan Telenet, en ik wil ook wel in jullie alliance om eerlijk te zijn ;-)
Als je over een weekje een aanmelding doet zullen we eens kijken hoe actief je bent en dan maak je waarschijnlijk wel kans.

edit: Even samengevat, we willen voorkomen dat mensen zich speciaal voor dit forum gaan aanmelden om bij got te komen. Maar als iemand door Ogame dit forum leert kennen en hier ook actif is en blijft is het natuurlijk geen probleem.

[ Voor 41% gewijzigd door victenn op 10-12-2005 21:04 ]

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens mogenlijk, om vanaf je hoofdplaneet, een recycler te sturen naar je hoofdplaneet (nadat er een aanval heeft plaats gevonden) ??
kan dit toch nergens vinden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Tuurlijk. Geef bij "bestemming" gewoon de coördinaten in van jouw hoofdplaneet maar in het vakje daar naast moet je "puin" selecteren in plaats van "planeet". Simpel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laagvliegerke schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 21:27:
Tuurlijk. Geef bij "bestemming" gewoon de coördinaten in van jouw hoofdplaneet maar in het vakje daar naast moet je "puin" selecteren in plaats van "planeet". Simpel ;)
en ik maar zoeken 8)7

thnxxx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je over een weekje een aanmelding doet zullen we eens kijken hoe actief je bent en dan maak je waarschijnlijk wel kans.

edit: Even samengevat, we willen voorkomen dat mensen zich speciaal voor dit forum gaan aanmelden om bij got te komen. Maar als iemand door Ogame dit forum leert kennen en hier ook actif is en blijft is het natuurlijk geen probleem.
Ja k'begrijp da hoor :)

Ma heb hier al nekeer rondgekeken enzo en al interessante dingen gezien. Tot nu checkte ik enkel de frontpage. Trouwens met dingen als ogame heb je forums nodig om je op weg te zetten, anders doe je verkeerde dingen in het spelleke. Begin het zowa door te krijgen ondertussen, en met geleend startkapitaal van ne maat geraak ik redelijk vooruit })

Grtz
Schupvis (ingame: Schuppe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 12:52
victenn schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 20:59:
[...]

Sorry voor het late antwoord, maar het is de bedoeling dat je een mailtje naar demonfreak stuurd die zet je account dan op actief. Anders kan iedereen zich aanmelden en dat is niet de bedoeling. Staat ook uigelegd in een van de topics waar je wel bij kan.
Uh, dat heeft toch niets te maken met het helemaal niet te kunnen registreren op het forum of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een stomme vraag wellicht, maar ik heb net mijn eerstelicht gevechtsschip gemaakt. Kan ik hier nu iets mee doen of zou ik dat beter niet riskeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Je kan naar een in-active vliegen (een "i" achter de naam), maar ik zou eerst een paar spionagesondes maken (3 stuks) en die dan op een spionnage missie sturen. Geen verdediging en wat resources? Klein vrachtschip erbij en een aanval doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

[knip]

Hier stond heel veel maar niet meer. Het was een scan van iemand uit UNI2, sorry mensen.

[ Voor 92% gewijzigd door bazs2000 op 16-12-2005 05:58 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Lijkt me niet uni 3? ^^

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Godver.. :( kan al een half uur Ogame.nl niet bereiken...site plat. :(

edit: fijn, hij doet het weer. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Xadeon op 13-12-2005 08:02 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoei, net m'n eerste attack *trots*
De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
4772 Metaal, 3205 Kristal en 648 Deuterium
Peanuts voor jullie waarschijnlijk maar ik kan da goed gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 21:10

FlashBang

Hoi.

feliciteerd hoor :) vroeger waren dat voor mij ook fijne rapportjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 08:39

mcB

Ik wel ben benieuwd naar de gebouwen en de verdediging op de planeet van de scan die bazs2000 postte.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

die is iig niet van uni3, dat is onmogelijk.. Licht gevechtsschip 11238, Kruiser 1522, Recycler 563 , Intergalactisch Onderzoeksnetwerk 1 no way in uni3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nummer 1 in universum 3 heeft (nu) 1008 schepen, wat bijna 10x zoveel is als ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11

Kirpeknots

Wazzup!

Ogame.nl ligt plat.

Ook via de alternatieve link. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Hier nie

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Laatst online: 20-07 15:10
Kirpeknots schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 06:38:
Ogame.nl ligt plat.

Ook via de alternatieve link. :(
Bij mij ook :(, btw wat is die alternatieve link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
ik kan niet op ogame? :'( :'( :'( :'( :'(

ik wil kijken hoe ik er voorsta.
ik denk dat degene die GoT aan het aanvallen is de site plat heeft ggegooid :P :P
om zich zo niet te moten schamen over de verliezen :9

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Mwah. De meesten kunnen ons toch wel hebben. Zo sterk zijn we nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 21:05

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik deze http://ogame.de/portal/?go=team&lang=nl voor het moment (ik gebruik 'm alleen voor universum 3 maar normaal moet die voor alle 4 werken)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackDiamond007
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-03-2023
vervelend vraagje, maar toch...
k heb me meer als een maand geleden aangemeld om magical.nl/forum (alliantie homepage)
enneuh, k heb nog altijd geen bevestigingsmail gehad ofzo...
als k daar ben, zie k ook geen mailadres ofzo waar k naar kan mailen?mss kan hier iemand mij ff mee helpen?
ingame :BlackDiamond007

greetz

Asus A8N-E , Amd 3000@2.3Ghz, 1Gb kingston Dual channel pack,WD Raptor 74Gb/10k,WD 200Gb/7200 , Asus 6600Gt En-extreme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
Je krijgt ook geen bevestiging mail, je moet zelf een mailtje naar demonfreak sturen.
Hij controleerd het dan en dan krijg je toegang.
Check http://www.magical.nl/forum/viewtopic.php?t=405 voor meer info, ik hoop je snel op het forum te zien.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik ga dit spel ook maar eens spelen :)
applycation verstuurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
Welkom in de alliantie :)

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

De aanvaller heeft een totaal van 162000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 3122000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 671100 Metaal en 273600 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 9 %
De enorme hoeveelheden van rondzwevend metaal en kristal deeltjes trekken elkaar aan en vormen langzaam een maan, in een baan rond de planeet.

betekend dit dat m'n recyclers niks meer ophalen? ik zie wel puin & maan bij z'n planeet..

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

oeh, een maan gegeven :o

je kunt nog steeds al het puin ophalen, het gaat niet weg als er een maan uit ontstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

sja, nu dreigt die gast me helemaal te gaan slopen enzo, en dat ie perse een maan daar wil hebben :S. nouja, ik laat m maar in z'n waarde, een maan voor 3 mill is toch best redelijk? dus wat zeikt ie nou? :) en wat heb je nou aan een maan atm? :)

grappige is dat ie dus 350 lf''s kwijt is lol (en nog wat ander grut zoals ss's :P) :D

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-12-2024
Hey boys nadat ik gestopt was in uni 3 ben ik nu in 4 wel lekker bezig, en als trouwe tweakers en got bezoeker moet ik toch telkens weer ff kijken hier :). Is er ook een topic over uni4? Hoe gaat het met onzo boys in 3?

Grtz Darth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

er is hier geen topic over universum 4, op ogame.omfgnoob.com is er een apart gedeelte voor :)

het gaat goed met ons verder, geen oorlogen nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
Met got in uni3 gaat het goed, veel spelers in de top100, ik heb wel een crash achter de rug maar ik ben bezig met terug vechten naar boven.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand wat grondstoffen voor mij. :D ben een beginner, maar het gaat net iets sneller. Het blijste zou ik zijn met wat deut en kristal.

Dark_Killah
3:103:9

:)

Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Jij zit bij FoK :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
victenn schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:45:
Met got in uni3 gaat het goed, veel spelers in de top100, ik heb wel een crash achter de rug maar ik ben bezig met terug vechten naar boven.
Zit je ook in uni vier vic? Ik sta binnenkort in uni4 op 1 denk ik :). Ben mn eigen alliance begonnen om de chaos van uni 3 te vermijden. Kut dat je vloot gecrashed is man, gl met rebuild!

[ Voor 28% gewijzigd door Franck op 24-12-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Er is geen chaos bij ons ;)

Er is eigenlijk nog helemaal niks, geen slechte verhoudingen met andere allianties / spelers als GoT zijnde, we staan nog steeds op #1 en het loopt allemaal relaxt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
Franck schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 22:37:
[...]

Zit je ook in uni vier vic? Ik sta binnenkort in uni4 op 1 denk ik :). Ben mn eigen alliance begonnen om de chaos van uni 3 te vermijden. Kut dat je vloot gecrashed is man, gl met rebuild!
Was alweer een hele tijd geleden ondertussen heb ik alweer een master vloot :)

Nice op 1, en die choas bij ons valt idd wel mee, we houden steeds minder leden over in het begin liep het erg storm. Nu hebben we ongeveer 100 leden dus we krijgen steeds meer een die hard clubje.
Maar op zich snap ik wel wat je bedoelt, een kleine alliantie is makkelijker als een grote.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
Devilion schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 23:18:
Er is geen chaos bij ons ;)

Er is eigenlijk nog helemaal niks, geen slechte verhoudingen met andere allianties / spelers als GoT zijnde, we staan nog steeds op #1 en het loopt allemaal relaxt :)
Heh er was wel chaos bij jullie toen ike r nog in zat, ik bedoel niet qua oorlogen etc, meer qua forum, community etc :) cool dat dat nu opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRR
  • Laatst online: 23-02-2024

NRR

weet iemand of je een Terravormer op meerdere planten kan neer zetten?? van je zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

ja, gewoon het ding unlocken dus op alle planeten een nano 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ben nu een nano aan het bouwen maar omfg :S 1M /0.5M /100K. deut & metaal is niet zo'n prob, maar kristal, daar heb ik 2 dagen over gedaan om bij elkaar te raiden :S.. en fleetsaven natuurlijk :D

ohja, zag dat er ook FoK actief is in uni 3? is dat geen leuke target? :D (ohja, zit niet bij GoT maar kan jullie wel een handje helpen (erikie - Ermic Empire / e.e).

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 17:25
Handig om alvast te weten wat die nanofabriek gaat kosten. Ben nu bezig met die computertechniek 10 (307k deut) en moet dan dus ook nog de fabriek zelf gaan maken :/

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 17:25
Ik heb nu inmiddels die nanofabriek :)

Vloot was een tijd terug gecrashed, ben het nu weer langzaamaan aan het opbouwen. 10 bommenwerpers en 35 ss.. met die nano fabriek scheelt het wel lekker veel bouwtijd! :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:57
Gewoon meer raiden, dan valt het wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Erikie schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:08:
ben nu een nano aan het bouwen maar omfg :S 1M /0.5M /100K. deut & metaal is niet zo'n prob, maar kristal, daar heb ik 2 dagen over gedaan om bij elkaar te raiden :S.. en fleetsaven natuurlijk :D

ohja, zag dat er ook FoK actief is in uni 3? is dat geen leuke target? :D (ohja, zit niet bij GoT maar kan jullie wel een handje helpen (erikie - Ermic Empire / e.e).
Heheh. Ik zal eens ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 17:49
sorry mensen was voor uni 2 (mod delete please).

[ Voor 93% gewijzigd door Captein op 29-01-2006 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Ik wordt een beetje erg moe van dat fleetsaven. Pffff.

Het moet maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
ik heb atm een account over (ik heb arc zijn acount genomen)

ik sta op plek nummer 574

wie deze wilt moet mij even adden op msn (zie profiel)

na vanavond gaat hij in vakantie mode want dan ga ik hem niet meer gebruiken en zit nu op mn stage dus kan veilig 2 accounts beheren maar niet voor lang (3 uur ben ik hier weg)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

angel008 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:05:
ik heb atm een account over (ik heb arc zijn acount genomen)
haha, zo kan ik ook hoog komen :P

ik dacht al, hoe kan dat ineens :)

succes ermee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

574. Nahhh. Dan houd ik de mijne nog ff. ;)

Veel plezier met je mega account.

Pech dat Arc niet verder kwam. Ik heb altijd gedacht dat hij ooit nog op 1 zou komen.

Nu nog ff w88 tot plukker GoT overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:08
Ik doe ook mee !!!

moet alles nog ff uitvinden maar lijkt grappig spel

moet alleen nog ff afwachten waneer ik toegevoegd wordt bij GoT heb me al aangemeld...

Remcos 2:109:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Remco is zijn eerste raids al aan het doen. Goed zooooooo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Fleetsaven waarvoor dan gewoon een rustig plekkie uitzoeken. Misschien helpt het ook wel dat ik 380 spysondes op deze planeet heb liggen niemand gaat natuurlijk scannen met 100 sondes!
Metaal Kristal Deuterium
463.407 250.156 136.442
ja ik ben ook aan het sparen voor nano 1 maar dan in uni4 ondertussen vind ik een level 21 kristal toch interressant worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Totdat je in iemand zijn phalanx reeks komt en hij ziet een vlootbeweging. BOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook aangemeld als speler bij de GoT alliantie, en wordt sindsdien steeds bespioneerd door GoT leden...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

heuh? door wie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik BEN nog geen lid, ik heb alleen de aanvraag gedaan om lid te worden...Maar voorheen werd ik nooit bekeken door GoT leden, nu wel...misschine val ik nu meer binnen de scope van GoT leden, aangezien ik nu wat groter ben...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Er staan geen aanvragen open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
Check het capo talk gedeelte op het forum devilion.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

oeps :P

je zal even wat actiever op GoT moeten zijn, voer daarna maar weer (als je nog wil) een aanvraagje in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, dat begreep ik al, Ik hoorde verder niks meer, dus vermoedde dat mijn 0 posts een probleem zou zijn, geeft niet, goed dat er principes zijn.

Ik zal in ieder geval wat actiever hier zijn, en gewoon blijven groeien. Misschine dat ik dan over een tijdje wel kan joinen...:) Ik ben net de 30000 punten gepasseerd en heb mijn eerste vernietigers gemaakt...:D

Ik sta nu toch op weinig posts, dus zal even een nieuw account aanmaken...DTF_Maximus bestaat niet meer....Van de goede oude tijd in UT...:)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
Je instelling is tenminste goed, dus ik heb er vertrouwen in dat we je over een tijdje kunnen verwelkomen in onze alliantie. Laat ons dan wel even in je aanvraag ook je oude account weten, zodat we weten dat jij het bent. We krijgen namelijk heel veel aanvragen waarvan de meeste meteen weggaan.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, dat nieuwe account moet nog even wachten...lol...blijkbaar heb ik al eens een nieuw account aangemaakt met mijn andere e-mail adres, en ook die weet ik niet(jaja, ik schaam me...lol) Hotmail is niet goed...en je wachtwoord opvragen gaat niet zo makkelijk als je je username niet meer weet... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
Beetje offtopic maar ik wil je toch even op weg helpen:

Er is nog een veel betere optie dan een nieuw account aanmaken: Een nickchange aanvragen, hoe je dat moet doen staat in het volgende topic beschreven:

Nickchange regels *updated*

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm..had ik zelf op moeten komen, lol..maar goed, aanvraag is gedaan, dus hopelijk is de naam slen veranderd, thanks for the tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou...dat is dus snel...lol...Mijn Ogame naam is btw ook Dynia

Verwijderd

he bah, ben gisteravond aangevallen door iemand uit de PG clan, kan er dus weinig aan doen. Weet iemand hoe dat zit met de punten die je dan verliest? Ik zag 1450000 verloren, en +/- 200k schroot, dus betekend dat dat ik 1650 punten kwijt ben?...:(((. gelukkig was het niet mijn hoofdplanneet, maar daar werd ik ook al flink gescanned door dezelfde clan...hopen op het beste dan maar...:)

Mijn activiteit hier gaat niet echt hard nog...lol, dus ik zal nog even wachten met een nieuwe aanvraag,
Ben intussen gegroeid naar 41500 punten...:D

• victenn
(jarig!)
Als je 1.450.000 hebt verloren bestaat dat uit 2 gedeeltes: Vloot en defence, vloot punten verlies je zowiezo. Defence daarvan word 70% herbouwd en verlies je ook geen punten van. Het schroot is 1/3 van de vloot die je verloren bent.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx, in punten is de schade meegevallen, ik had genoeg gebouwd om toch nog wat te groeien...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb sinds een tijdje een maan. Is het normaal dat je maan de ene keer bruikbaar 1 veld weergeeft en de andere keer 49 velden? Het is precies dezelfde maan. Het is 7000 km groot.

[ Voor 3% gewijzigd door tdn135 op 17-02-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
Een maan heeft altijd maar 1 veld hierop maak je een maan basis. Met een maan basis maak je drie velden. 2 hiervan kan je gebruiken voor een sensor phalanx of robot fabriek. Het derde veld maak je weer een maan basis om 3 nieuwe velden te maken. Het is een duur grapje en het duurt ook lang om te bouwen. Maar dan heb je wel een leuk wapen tegen die mensen die altijd fleet saven. Helaas heb ik zelf nog steeds geen maan :'(

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog geen maan, maar ik begrijp niet helemaal hoe een maan je kan helpen tegen mensen die altijd fleetsaven...Kun je ze dan onderscheppen ofzo?...Ik zal het ogame forum eens doorlezen...misschine staat daar wat...:)
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste