GoT Alliance : Ogame Universum III

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.936 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 21:10

FlashBang

Hoi.

Kolonie gemaakt :D 13920 km ( 193 velden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Lol, lekker Dev. Ik hoop snel je buurman te worden, ben namelijk nog steeds aan het sparen voor een Kolonisatie-schip. :)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arieke
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-05-2022

Arieke

live your life, dont waste it.

is het mogenlijk om men broer Mazdafreak ook in de alliantie laten? Ik had gelezen dat dit was toegestaan als je iets liet weten.

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Damn, ik ben een dag gebant. Ik had een berichtje naar stam gestuurd dat ik het behoorlijk lame vond, dat hij mij om 5 uur s'ochtends had aangevallen. En iets met 'get a life', omdat hij 3 uur 's nachts ongeveer de opdracht aan zijn vloten had gegeven mij te aangevallen! :(

Komt er nog wat van die aanval tegen hem?

[ Voor 6% gewijzigd door tdn135 op 11-11-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Lol, lekker flauw. Ik heb btw 2 kolonies van stam gespot, en ze zitten redelijk in mijn buurt. >:)

edit: is er iemand die deze verdediging aan kan; Raket lanceerde 10 Kleine laser 48? (dit is niet van stam)

[ Voor 40% gewijzigd door Xadeon op 11-11-2005 10:36 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 23:49
Arieke schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:19:
is het mogenlijk om men broer Mazdafreak ook in de alliantie laten? Ik had gelezen dat dit was toegestaan als je iets liet weten.
We moeten hier nog over overleggen wat mij betreft is het goed. Spelen jullie niet op hetzelfde ip?
nljagfan schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:24:
Damn, ik ben een dag gebant. Ik had een berichtje naar stam gestuurd dat ik het behoorlijk lame vond, dat hij mij om 5 uur s'ochtends had aangevallen. En iets met 'get a life', omdat hij 3 uur 's nachts ongeveer de opdracht aan zijn vloten had gegeven mij te aangevallen! :(

Komt er nog wat van die aanval tegen hem?
Je moet oppassen wat je zegt, ik adviseer je om de regels even goed door te lezen want je wordt snel gebant op ogame. Als je een beledigend berichtje stuur komt er een knop onder het berichtje om de speler te bannen. Ik vind het ook vervelend voor je dat je gebant bent en erg zwak van die andere, maar het is imho je eigen schuld.

Zelf val ik ook altijd 's nachts aan, dan zijn de anderen niet online, en ik heb ook een leven. Ik slaap gewoon wat korter.

Ook adviseer ik je om 's avonds je grondstoffen op te maken en wat verdediging te bouwen.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 21:10

FlashBang

Hoi.

Ik denk ook dat mazdafreak er wel in kan, als het toch een broer is van een GoT-ter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wordt enigzins bedreigd door P.G. alliantie, lekker dan :P

Hoe kun je een maanbasis bouwen?

[ Voor 24% gewijzigd door pagani op 11-11-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Devilion schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:41:
Ik denk ook dat mazdafreak er wel in kan, als het toch een broer is van een GoT-ter :)
oke hij zit erin

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 23:12

BHQ

Hrm, maar ff wachten tot m'n metaal weer op pijl is zodat ik weer een energiegevallus kan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hrm, ik kan me niet registreren @ het got forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook begonnen met OGAME. Hebben jullie nog goede tips voor in het begin van het spel?

Heeft het zin om een energie-centrale niet op volle kracht te laten draaien?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:36

DMP.cc

They call me DM

werd net zonder enige reden uit got gegooit?
Leiderschap gewijzigd in de alliantie stefan heeft je uit de alliantie verwijderd [GoT] .
Je kunt nu opnieun een aanvraag indienen
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:45:
Heeft het zin om een energie-centrale niet op volle kracht te laten draaien?
Uiteraard niet. Gewoon op 100% laten, want hij zuipt geen resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
^^ Zonneenergie centrale niet, maar fusiereactors wel...
Xadeon schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:11:
Aah, ok niet goed gekeken. Dat is idd erg vreemd. Heeft nog intussen als nog een bescherming gekregen. Wie krijgen deze beschermingstatus eigenlijk? En kunnen deze gasten dan ook raiden?
Neeeeeeej
Tis een ANDERE SPELER...
victenn schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:37:
Je moet oppassen wat je zegt, ik adviseer je om de regels even goed door te lezen want je wordt snel gebant op ogame. Als je een beledigend berichtje stuur komt er een knop onder het berichtje om de speler te bannen. Ik vind het ook vervelend voor je dat je gebant bent en erg zwak van die andere, maar het is imho je eigen schuld.
Je dropt de term 'get a life' en 'lame'in 1 bericht en je wordt gebanned :X Tspel is niet voor kleuters ofzo.... da's imho nog niet eens beledigend..

Mag je mensen ook niet voor noob uitschelden omdat..well..they are :?
victenn schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:37:
Zelf val ik ook altijd 's nachts aan, dan zijn de anderen niet online, en ik heb ook een leven. Ik slaap gewoon wat korter.
In ook je verstuurd even na middernacht, evt pas je de vloot snelheid aan en je heb de volgende morgen resources en een vloot die in leven blijft :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rey Nemaattori op 11-11-2005 15:15 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Rey Nemaattori schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:14:
^^ Zonneenergie centrale niet, maar fusiereactors wel...

[...]

Neeeeeeej
Tis een ANDERE SPELER...
Lmao, was schijnbaar nog niet wakker! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

maar erm, er staat leuk een getalletje bij Grondstoffen op planeet "naam", maar per hoeveel krijg je die stoffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yapser schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:38:
maar erm, er staat leuk een getalletje bij Grondstoffen op planeet "naam", maar per hoeveel krijg je die stoffen?
Das toevallig. Daar kwam net naar zoeken hier. Ze zijn er idd een beetje onduidelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Toiletman schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 01:04:
Even wat vraagjes die me als oud Planetarion speler een beetje op het verkeerde been zetten:
1) Het is in ogame gebruikelijk je eigen melkweg aan te vallen?
2) Kan je je resources saven door op het moment dat iemand je aanvalt iets heel duurs te gaan bouwen en dat na de aanval te cancellen?
3) Wat is nou precies de tijdseenheid die wordt gebruikt in het grondstoffen scherm?
4) [extra vraag] Hoe zit het met negatieve energie? dan maakt de computer het 0 door van alles een beetje af te trekken?

Verder hoop ik morgen ook klaar te zijn om te gaan raiden.... misschien dat het pas morgenavond lukt, maar het lijkt mij erg vet!
ik zit nu op 8/8/4/10
Robo 2
Onderzoek naar energietechniek op 1

over 10 mins zit ik op 8/8/5/10 dus hopelijk kan er vannacht wat onderzoek worden gedaan...
1) je kan iedereen aanvallen, ook in je eigen stelsel.
2) yep :)
3) aantal resources per uur
4) klopt wat je zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Maar erm, hoe zit dat nou? Dit deel leef nog terwijl er al een deel 2 is?

-edit- 8)7 het ging om een andere server

maar erm, waar wilde je dat mensen zich melden? naar dat forum waarbij je niet zelf kan reggen maar iemand moet mailen zodat hij een user voor je aanmaakt? 8)7

[ Voor 66% gewijzigd door BHQ op 11-11-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

:) Zo ondertussen eerste kolonie onderweg, anderhalf uur dan is op zijn plek. Positie 5 nog wel dus redelijk kans op een grote kolonie dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:35
Hi folks,
Heb even een vraagje: ik heb me 4 dagen geleden aangemeld op het OGame forum.
Dit is allemaal goed gegaan maar, ik wacht nu dus al 4 dagen op het activeren van mijn account.
Hebben jullie een e-mail adres van een mod of beheerder waar ik een berichtje naar kan sturen om te vragen naar info over de activering van mijn account.

Ik kreeg vanochtend via OGame een berichtje binnen om me eens voor te stellen op het forum, lukt een beetje moeilijk als je account dus nog niet active is.

Mijn naam is: Mayor Payne.
2:358:12 planeet: Isher

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

_NRN_Dutchman schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:01:
werd net zonder enige reden uit got gegooit?

[...]

:?
? Ik (stefan) heb gister wel een paar inactieve mensen die meer dan 10 dagen inactief waren verwijderd, kan zijn dat ik daarna mis heb geklikt ofzo maar was in ieder geval niet mijn bedoeling mensen zomaar te kicken (en iets met het zogenaamd wisselen van leiderschap heeft het helemaal niets te maken).

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bweap
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:48
apollo13 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 10:51:
Hi folks,
Heb even een vraagje: ik heb me 4 dagen geleden aangemeld op het OGame forum.
Dit is allemaal goed gegaan maar, ik wacht nu dus al 4 dagen op het activeren van mijn account.
Hebben jullie een e-mail adres van een mod of beheerder waar ik een berichtje naar kan sturen om te vragen naar info over de activering van mijn account.

Ik kreeg vanochtend via OGame een berichtje binnen om me eens voor te stellen op het forum, lukt een beetje moeilijk als je account dus nog niet active is.

Mijn naam is: Mayor Payne.
2:358:12 planeet: Isher
Een paar postings geleden wist ik het ook nog niet ;)
Inmiddels heb ik mijn melding plicht gedaan op het forum :P

In de start post (bij links) staat het email adres van Demonfreak vermeld. Daar kun je je berichtje naar toe sturen en zal je account geactiveerd worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Bweap op 13-11-2005 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

_/-\o_ Kolonie is al wat uitgebouwd maar 294 velden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:35
Bweap schreef op zondag 13 november 2005 @ 01:27:
[...]

Een paar postings geleden wist ik het ook nog niet ;)
Inmiddels heb ik mijn melding plicht gedaan op het forum :P

In de start post (bij links) staat het email adres van Demonfreak vermeld. Daar kun je je berichtje naar toe sturen en zal je account geactiveerd worden.
Ik zal zeker blind zijn maar ik zie nergens die "links" staan.
Je bedoelt hoop ik met start post toch deze webpagina: http://www.magical.nl/forum/

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:9 Zo 2e kolonie is in productie, hij zal vandaag nog geplaatst worden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben 10 minuten geleden beginnen spelen. Ik denk wel dat dit spel me aanstaat.

Ik zal me eerst aanmelden in jullie clan. (ik zit op 3:134:9 btw)

*update

planeet ethernal damnnation
player name: AxFaA
Ik zit in de GoT aliantie nu :) Maar ik krijg me blijkbaar niet ingeschreven op het forum :s (tenzij ik meer geduld moet hebben op een antwoord van die mail (die met je 'nr' in enzo)

-edit: effe vergeten een paar lijntjes te regelen op het forum, mijn gegevens zijn nie deftig doorgemaild

--

Metaal Mijn (Niveau 4 )
Kristal Mijn (Niveau 1 )
Zonne-energie centrale (Niveau 3 )

iemand tip/hints van wat ik nu het best kan doen que upgrades en/of nieuwe gebouwen ?

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Hoe gebruik ik die recyclers?

als ik ze naar een planeet stuur met een T erachter, dan krijg ik alleen de optie 'transport' of 'aanvallen'

??

//edit 1
erm.. vat m al :) (select planeet)

//edit 2
vraag 2 :) is er ook een mogelijkheid om de hoeveelheid trash te scannen bij een planeet?

[ Voor 48% gewijzigd door Erikie op 14-11-2005 02:19 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12_0_13
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 10:45
Hallo!

Ben nieuw op Ogame uni 3 :) (en Got AllianZ :)

Naam: 12013
Planeet: RobTown
Plek: 3:116:4

Ben pas net begonnen, dus zal wel even duren voordat ik spannende dingen kan gaan doen !

Voorlopig zit ik op: 5 2 2 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11

Kirpeknots

Wazzup!

Hoi Peeps. Ik ben gisteren avond begonnen en heb me nergens bij aangesloten (nog).

Heb nu:
Level 5 metaal mijn
Level 2 kristal mijn
Level 2 deutonium mijn
Level 6 Zonne energie centrale

Ik zit in 3:125. Wat zijn nu de voordelen van het wel of niet aansluiten bij een alliantie? Zijn er eigenlijk wel Gotters in de buurt van 3:125?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Voordelen zijn dat mensen je minder snel aanvallen als ze zien dat er een hele alliantie achter hangt die momenteel bovenaan staat :P dus laten ze je over het algemeen met rust, als er al iets gebeurt zullen de mensen die het kunnen ongetwijfeld wat langs sturen om dat soort mensen het af te leren members van GoT aan te vallen, dus ja het heeft voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Heeft het aansluiten bij een grote alliantie ook nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Voor mij tot nu toe nog niet dus geen idee, volgens mij alleen als je oorlog krijgt met anderen en jij zelf er misschien nog niet klaar voor bent, maar alleen zal iedereen je leeg raiden dus het is wel aan te raden om er bij te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen

Onze alliantie F.S.A zoekt nieuwe members iemand die intresse heeft zich aan te sluiten bij onze clan gaarne mailen naar zho3rd@hotmail.com

Momenteel zijn wij actief in alle universums . ik regel de acceptaties voor uni2. eventuele aanmeldingen voor andere uni's hoor ik graag.
Zelf zit ik gevestigd in uni 2 1:311.

groetjes,
ZHo3Rd
F.S.A aka. Future Sound Alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 13:59

TheZoo

Animals Behind Bars

Erikie schreef op maandag 14 november 2005 @ 00:49:
vraag 2 :) is er ook een mogelijkheid om de hoeveelheid trash te scannen bij een planeet?
In de melkweg met je muis boven de T hangen, krijg je een popup met de hoeveelheden trash.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:44
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:29:
Hoi mensen

Onze alliantie F.S.A zoekt nieuwe members iemand die intresse heeft zich aan te sluiten bij onze clan gaarne mailen naar zho3rd@hotmail.com

Momenteel zijn wij actief in alle universums . ik regel de acceptaties voor uni2. eventuele aanmeldingen voor andere uni's hoor ik graag.
Zelf zit ik gevestigd in uni 2 1:311.

groetjes,
ZHo3Rd
F.S.A aka. Future Sound Alliance
Toevallig de topictitel gelezen?
Ik denk niet dat dit erg op prijs wordt gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

nog ff iets. is t mogelijk om schepen bouwen te cancellen? nu zit ik per ongeluk opgescheept met 6 small cargo ships :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:45:
nog ff iets. is t mogelijk om schepen bouwen te cancellen? nu zit ik per ongeluk opgescheept met 6 small cargo ships :)
nee is niet mogelijk
alleen gebouwen en onderzoek kan je cancellen
vloten en verdeding kan niet gecanceld worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhmm.. ook van mij weer een vraagje :9 als je nu schroot bij je eigen planeet hebt, omdat iemand zijn vloot te pletter vloog tegen je verdediging :o , kan je dan je eigen schroot ophalen dmv van recycler naar je eigen planeet te sturen? (anders bouw ik er ff een namelijk)

edit: heerlijk verslavend spel trouwens :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:09:
uhmm.. ook van mij weer een vraagje :9 als je nu schroot bij je eigen planeet hebt, omdat iemand zijn vloot te pletter vloog tegen je verdediging :o , kan je dan je eigen schroot ophalen dmv van recycler naar je eigen planeet te sturen? (anders bouw ik er ff een namelijk)
Yep >:)

[ Voor 7% gewijzigd door TheZoo op 15-11-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Erikie schreef op maandag 14 november 2005 @ 00:49:
//edit 2
mouse boven de T houden in galaxy sdcreen :?

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Fusie energie.... is het het waard?

Ik blijf nu elke keer met een energiegebrek zitten en ik kan nu level 2 energie techniek nemen waarna fusie energie mogelijk is.

Is dit slim? Of moet je je zonne ernergie blijven updaten? (Ben nu level 8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

is het mogelijk om ingelogd te blijven als je bookmarked? ik moet nu elke keer opnieuw inloggen, daardoor schiet spelen er nog wel eens bij in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrietZke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 11:05
Kirpeknots schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:09:

Ik blijf nu elke keer met een energiegebrek zitten en ik kan nu level 2 energie techniek nemen waarna fusie energie mogelijk is.

Als ik jouw was zou ik zonne energie blijven upgraden tot aan ongeveer lvl 16 -17. Natuurlijk ook je mijnen blijven upgraden. Je zou fusie energie eventueel kunnen gebruiken als tijdelijke oplossing voor je energie gebrek maar ik zou het niet doen. Dan kan je beter voor de zonne energie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Owkeej dan. Ik blijf nog ff in mijn zonneenergie investeren.

Waneer is het verstandig om een werf te bouwen? Wat is het beste moment om dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Naar mijn idee vroeg zodat je ook vroeg kunt beginnen met raiden om gewoon wat extra grondstoffen binnen te krijgen maar dat is voor ieder anders, ik zelf doe het niet al te snel maar wacht ook niet heel lang, plus je kunt redelijk snel kolonies bouwen wat ook behoorlijk aantikt met grondstoffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

headhunternl schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:49:
is het mogelijk om ingelogd te blijven als je bookmarked? ik moet nu elke keer opnieuw inloggen, daardoor schiet spelen er nog wel eens bij in...
Volgens mij niet, ik laat de schermen zelfs gewoon openstaan, en nog wordt ik uitgelogd. Volgens mij zit er een bepaalde levensduur aan een sessie. Dit heeft natuurlijk ook te maken doordat OGame draait op advertentie inkomsten, en het verboden is de login pagina te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

woei.. nog een paar minuten en m'n gaus kanon is een feit :)

ps, we dachten dat we effe slagschepen konden ontwikkelen, maar wtf heeft die hyperruimtemotor ontzettend veel kristal nodig :S.. beter dat we ff verder raiden :). Heeft got al hostile trouwens? kom er ff niet uit, want chaos & tiefob zijn in war ofzo? en aangezien ik continue een chaos member van z'n minerals beroof ben ik wel bang dat z'n alliantie vroeg of laat voor de deur staat :) ach.. gauskannons 4tw :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:14:
Ik ga ook meedoen, zowel in u2 en u3, het is zo verslavend :Y)
zeker weten erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:43
ik ben net begonnen in universum 3.

en er zitten helemaal geen gotters bij mij :S (3:170)

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kirpeknots schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:21:
Owkeej dan. Ik blijf nog ff in mijn zonneenergie investeren.

Waneer is het verstandig om een werf te bouwen? Wat is het beste moment om dit te doen?
zo vlug mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kirpeknots schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:09:

is wel de moeite waard ,maar het kost je wel deut die moet je ook upgraden steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melt_Down
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-06 21:16
Nou lekkere members hebben jullie zeg.

Als iemand al een paar dagen weet dat je lid gaat worden van got, maar alleen nog even moet wachten todat je account ouder is als een week, en je zelfs hebt gesproken over het ruilen van grondstoffen, en dan op een nacht toch ineens aanvalt, dan hoeft het niet voor mij.
Ik had nog nooit een got planet gescanned (ook tegen hem gezegt) en was al lid van het forum.
Als jullie op die manier groot willen worden... tsssj, laat dan maar, ik ga wel naar een alliance die wel weet hoe je met (bijna) members om moet gaan.

Murphy was an Optimist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hallo, denk je nou dan echt dat we voor elke raid gaan checken of de persoon misschien een aanvraag voor GoT open heeft staan?

Ik betwijfel ook of je met een totaal van 1 post wel toegelaten word tot de alliantie. We hebben een alliantie voor Gotters, en got is niet een forum voor Ogamers.

Lijkt me een duidelijk geval van iemand die zich speciaal op GoT aanmeld om met de OGame alliantie mee te kunnen doen, en dat is niet helemaal de bedoeling...
(he, leuk trouwens dat ik capo ben :> )

Ik zie ook geen aanvraag van je open staan btw.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melt_Down
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:58:
Ja hallo, denk je nou dan echt dat we voor elke raid gaan checken of de persoon misschien een aanvraag voor GoT open heeft staan?
Als je goed gelezen had wist hij het al, ik had er al met hem over gepraat enzo

Murphy was an Optimist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melt_Down
Ja, ik heb me speciaal aangemeld op got op in de got alliance te komen, ik kom al meerdere jaren op got maar ik ben niet zo poster, ik ga eerst zoeken (op got) naar antwoorden. Je zou ook me tweakers account kunnen checken die heb ik al wat langer.

En de aanvraag is weg omdat ik tot die tijd een eigen alliance gemaakt heb om iets voor me planeet te hebben staan, zodat je niet zo makkelijk target lijkt.

En jij (The_Shad0w) heb mij zelf het bericht gestuurd dat ik over een weekje terug moest komen. Ik kan hem zo snel niet terug vinden omdat er teveel berichten in me inbox staan.

Het blijft naaierij, en in zo alliance wil ik niet zitten

Murphy was an Optimist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik zal even overleggen of je alsnog toegelaten kan worden. Maar tot die tijd kan ik niets garanderen tot niet-aangevallen worden (simpelweg omdat ik niet 150 man kan informeren wie er allemaal een aanvraag hebben om bij de alliantie te komen)

Eigenlijk is de policy dat je minimaal iets van een maand aangemeld moet zijn en iets van 25 tech-posts gemaakt moet hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:13:
Ok, ik zal even overleggen of je alsnog toegelaten kan worden. Maar tot die tijd kan ik niets garanderen tot niet-aangevallen worden (simpelweg omdat ik niet 150 man kan informeren wie er allemaal een aanvraag hebben om bij de alliantie te komen)

Eigenlijk is de policy dat je minimaal iets van een maand aangemeld moet zijn en iets van 25 tech-posts gemaakt moet hebben.
whow, ik dacht 10 posts ??
zit al erg lang op GoT mee te lezen, en haal er superveel info vandaan (waarvoor mijn dank) _/-\o_
ik probeer nu zelf ook te posten etc etc, aangezien ik ook lid wil worden van de Got alliance O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:59:
[...]
whow, ik dacht 10 posts ??
zit al erg lang op GoT mee te lezen, en haal er superveel info vandaan (waarvoor mijn dank) _/-\o_
ik probeer nu zelf ook te posten etc etc, aangezien ik ook lid wil worden van de Got alliance O-)
Er is niet echt een duidelijke grens ofzo, maar als je 25 posts in 2 dagen gaat maken kan ik je verzekeren dat je afgewezen word. Als je al 3 jaar geregistreerd bent maar je hebt maar 15 posts ofzo word je wel weer toegelaten. Nogmaals we hebben een OGame alliantie voor GoT'ers, en GoT is geen forum voor OGamers. Je speciaal aanmelden op GoT om bij de OGame alliantie mee te kunnen doen is dan ook kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben pas 2 jaar lid van GoT, alleen zit ik nu onder soortgelijke naam, omdat ik van provider veranderd ben en mijn oude wachtwoord kwijt was. En nee, was niet van plan om elke dag stuk of 25 berichtjes hier te posten (red ik niet eens), had al uni 2 al aangevraagd, maar werd toen ook gezegd dat ik meer moest posten (10 berichten etc etc), dus had me *opnieuw* ingeschreven bij GoT, en toen uni 3 open ging, ben ik daar uiteraard ook gelijk begonnen.. alleen nog geen aanvraag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je je oude nick nog, dan zal ik het even natrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:42:
Weet je je oude nick nog, dan zal ik het even natrekken.
das mijn probleem dus, leek dus op deze nick.. weet alleen niet meer precies welke 8)7
kan er wel verschillende combinatie's op bedenken.. maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede avond mede-GoTters,

Me zonet eventjes aangemeld! Na 3 jaar StarKingdoms en 3 jaartjes Planetarion toch weer eens een online mmorpg proberen. Aangezien ik dus totaal niet bekend ben met deze game, kan iemand een korte begin-handleiding samenstellen? Dus wat ik het beste als eerste kan bouwen etc? Over een weekje join ik de GoT-Alliance, als ik dan nog niet dood ben iig ;)

Alvast bedankt :>

• parpes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 18:42

parpes

I know things

Hallo!

Ben nieuw op Ogame uni 3 (en Got AllianZ )

Naam: Parpes
Planeet: Ruvon
Plek: 3:216:5

Ben pas net begonnen, dus zal wel even duren voordat ik spannende dingen kan gaan doen !

Voorlopig zit ik op: 5 2 1 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Laatst online: 21:43
Zo heb me ook maar geregistreerd.

Naam: truStie
Planeet: truStopia
Plek: 3:284:8

Maar is fftjes wat gaan bouwen eh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owja, mijn coords:

LorumIpsum 3:232:7 [GeNeSiS-D]

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 17:25
BrietZke schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:00:
[...]

Als ik jouw was zou ik zonne energie blijven upgraden tot aan ongeveer lvl 16 -17. Natuurlijk ook je mijnen blijven upgraden. Je zou fusie energie eventueel kunnen gebruiken als tijdelijke oplossing voor je energie gebrek maar ik zou het niet doen. Dan kan je beter voor de zonne energie gaan.
Fusiecentrale is best oke, maar je moet hem in ieder geval niet verder dan level 5 zitten en deut op dan op minimaal level 12 hebben, anders zuipt het gewoon teveel deut. Voordeel van de fusiecentrale is dat je hem gewoon uit kunt zetten zodat hij geen deut slurpt, en dan zet je ondertussen bijvoorbeeld metaal op 80% want daar heb je toch altijd teveel van in verhouding met andere resources :P

Ik ben m'n zonne energie nu aan het upgraden naar level 18:
Benodigd: Metaal:73.894 Kristal:29.557
Productie tijd: 8u 16m 34s :(

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds twee dagen begonnen (en lid van GoT Alliance, alvast bedankt ;) ).
Mijn planeetje bevindt zich op 1:2:10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Sluuut schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:59:
[...]

Fusiecentrale is best oke, maar je moet hem in ieder geval niet verder dan level 5 zitten en deut op dan op minimaal level 12 hebben, anders zuipt het gewoon teveel deut. Voordeel van de fusiecentrale is dat je hem gewoon uit kunt zetten zodat hij geen deut slurpt, en dan zet je ondertussen bijvoorbeeld metaal op 80% want daar heb je toch altijd teveel van in verhouding met andere resources :P

Ik ben m'n zonne energie nu aan het upgraden naar level 18:
Benodigd: Metaal:73.894 Kristal:29.557
Productie tijd: 8u 16m 34s :(
Mja niveau 19

Benodigd: Metaal:110.841 Kristal:44.336
Productie tijd: 8u 52m 02s

Ik houd me fusiecentrale toch nog maar een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Ben geband. Op alle drie van mijn accounts. Jammer, en ik weet ook niet waarom :(. Speel het spel gewoon graag. Simpel. Niet zo dat ik een ander account van mij ga aanvallen zodat ik de andere omhoog kan werken. Bleh, echt ***.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harry64 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 23:33:
[...]

Mja niveau 19

Benodigd: Metaal:110.841 Kristal:44.336
Productie tijd: 8u 52m 02s

Ik houd me fusiecentrale toch nog maar een tijdje.
Zo kan je bezig blijven ;)

Zonne-energie centrale (Niveau 23 )
Benodigd: Metaal:841.705 Kristal:336.682
Productie tijd: 1 dag 18u 51m 01s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-G schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 23:37:
Ben geband. Op alle drie van mijn accounts. Jammer, en ik weet ook niet waarom :(. Speel het spel gewoon graag. Simpel. Niet zo dat ik een ander account van mij ga aanvallen zodat ik de andere omhoog kan werken. Bleh, echt ***.
Had je 3 accounts op 1 universum??
Logisch dan dat je geblokt wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Op mijn werk zitten we met een man of 10 die game te doen op hetzelfde IP.. gelukkig nog niet gebanned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:31
Sluuut schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 23:55:
Op mijn werk zitten we met een man of 10 die game te doen op hetzelfde IP.. gelukkig nog niet gebanned :)
Door ogame? Of door jouw baas? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Beide :P
Maar m'n system administrator is wel aardig gelukkig :)
En anders heb ik nog wel m'n maniertjes.. Maar ik bedoelde eigelijk door ogame zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:13
heb net 95 schepen gesloopt van die gast, nou even zijn planeet leeg roven vanacht. op dit moment heeft ie 60k metaal, 110k kristal en 32k deut. Wel een leuk spelleke dit >:)

De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-18 23:50:53 , toen het tot een gevecht kwam::

Aanvaller JappieR (1:300:5)
Wapens: 60% Schilden: 50% Romp beplating: 60% Soort Kruiser
Aantal 14
Wapens: 640
Schilden 75
Romp 4320

Verdediger galaxie god (1:295:4)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 10% Soort K.Vrachtschip L.Gevechtsschip K.Laser
Aantal 10 85 10
Wapens: 5 50 100
Schilden 10 10 25
Romp 440 440 220

De aanvallende vloot vuurt een totaal van 31 keer met een kracht van 19840 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 270 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 105 keer met een kracht van 5300 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 1050 schade punten

Aanvaller JappieR (1:300:5)Soort Kruiser
Aantal 14
Schilden 75
Romp 4320

Verdediger galaxie god (1:295:4)Soort K.Vrachtschip L.Gevechtsschip K.Laser
Aantal 7 66 8
Schilden 10 10 25
Romp 440 440 220

De aanvallende vloot vuurt een totaal van 34 keer met een kracht van 21760 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 295 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 81 keer met een kracht van 4135 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 955 schade punten

Aantal 14
Schilden 75
Romp 4320

Aantal 4 42 7
Schilden 10 10 25
Romp 440 440 220

De aanvallende vloot vuurt een totaal van 30 keer met een kracht van 19200 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 280 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 53 keer met een kracht van 2820 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 955 schade punten

Aantal 14
Schilden 75
Romp 4320

Aantal 3 25 3
Schilden 10 10 25
Romp 440 440 220

De aanvallende vloot vuurt een totaal van 42 keer met een kracht van 26880 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 240 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 31 keer met een kracht van 1565 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 830 schade punten

Aantal 14
Schilden 75
Romp 4320

Aantal 1 8 1
Schilden 10 10 25
Romp 440 440 220

De aanvallende vloot vuurt een totaal van 28 keer met een kracht van 17920 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 115 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 10 keer met een kracht van 505 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 405 schade punten

Aantal 14
Schilden 75
Romp 4320

Verdediger galaxie god (1:295:4)
Vernietigd

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
3733 Metaal, 3733 Kristal en 3733 Deuterium

De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 400000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 82500 Metaal en 31500 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 1 %

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
27563 Metaal, 48562 Kristal en 14474 Deuterium

De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 16000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 0 Metaal en 0 Kristal

dit is de 1ste golf vrachtschepen, nog 2 te gaan

[ Voor 7% gewijzigd door JappieR op 19-11-2005 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 1 %

Lol ik wist niet dat dat kon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:38

Mach

[END]Avengers

Nou, ben ook eens begonnen (hopelijk is het allemaal niet zo verslavend als Planetarion destijds was :) )

Planeet "Watcher of the Skies" (Mach2k)
Diameter 12800 km ( 3 / 163 velden )
Temperatuur ongeveer. -29°C tot 11 °C
Positie 3:295:10
Score 0 (rang 7707 van 8986

Heb me ook aangemeld voor GoT :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mach schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 10:38:
Nou, ben ook eens begonnen (hopelijk is het allemaal niet zo verslavend als Planetarion destijds was :) )

Planeet "Watcher of the Skies" (Mach2k)
Diameter 12800 km ( 3 / 163 velden )
Temperatuur ongeveer. -29°C tot 11 °C
Positie 3:295:10
Score 0 (rang 7707 van 8986

Heb me ook aangemeld voor GoT :)
Geaccepteerd, en welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:38

Mach

[END]Avengers

Ik zag het, thanks :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 18:24

Nanax

Ik ben sjaak niet

Ik ga ook meedoen!

Planeet Miauw
Diameter 12800 km ( 0 / 163 velden )
Temperatuur ongeveer. -7°C tot 33 °C
Positie 3:329:9
Score 0 (rang 0 van 9096)

ff alles doorlezen etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 23:39:
[...]

Had je 3 accounts op 1 universum??
Logisch dan dat je geblokt wordt...
Hoezo zou dat logisch zijn? Ze zaten alle drie in een compleet ander sterrenstelsel. Veel te ver weg van elkaar om fatsoendelijk dezelfde targets met ze alle drie / met twee ervan te kiezen.

Waren gewoon alle drie compleet seperate.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:31
Zelfs al heb je goede bedoelingen, er zijn genoeg spelers die dat niet hebben. Het is dus verboden om meerdere accounts te hebben omdat je anders een heleboel planeten kan bezitten. En iedereens is gelijk voor de wet. Als je het spel echt graag speelt, kan je in meerdere universums een account aanmaken. Zo speel ik zowel in Uni2 als in Uni3.

[ Voor 42% gewijzigd door D-Three op 19-11-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me gisteren geregistreerd bij Ogame, meteen mezelf aangemeld bij GOT Alliance. Ik zie nu net dat ik nu ook hoor bij het clubje, dank voor de snelle afhandeling!

Dit is dus allemaal nieuw voor mij, dus als iemand tactische tips heeft... laat het me weten. Ben nu bezig mijn metaalmijntjes naar een hoger niveau te brengen.

Ik heb ook geprobeerd me aan te melden bij http://www.magical.nl/forum/ maar dat lukt niet helemaal. Krijg steeds een bericht te zien waar niets in staat, na het registratieformulier...

Rops
"El planeta de Rops" (jaja net spaanse les gehad) 3:342:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 18:24

Nanax

Ik ben sjaak niet

Je moet even mailen, ook al heb ik zelf nog geen antwoord, kijk even in dat forum wat je wel kan bekijken. Zelf aanmaken kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woehoe, ik heb al 2 punten (rang 6493 van 9364)
Nu nog ff een werf bouwen en dan "trying to take over the world universe"

Heb ook naar http://www.magical.nl/forum/ gemaild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu ook in de GoT Alliance dus ik wou me ff voorstellen:
Ik ben Olly4 en mijn planeet is Euriskei op 3:335:5. (Tot mijn grote vreugde is de min. temp. van mijn planeet 23 C :P)
Ik heb momenteel:
Metaal : niv. 3
Kristal : niv. 4
Deut : niv. 3
Energie : niv. 5
Robo : niv. 1

Ik denk dat ik beter niet mijn deut op 3 kon doen maar ik had de faq in de Sp nog niet gelezen. O-)
Hoe kun je trouwens zien of er Alliance leden bij je in de buurt zitten? En hoe zie je wie er allemaal in de alliance zitten?

Oja en kun je ergens een soort techtree zien?Laat maar heb het al gevonden bij Technologie :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

Hoe werkt het koloniseren? Ik heb nu een (klein) planeetje erbij, maar ben mijn kolonisatieschip kwijt? En wat heb ik aan een tweede planeet (kan ik grondstoffen overhevelen zonder schepen enzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na uni2 heb ik me ook hier aangemeld :)
Maar deze keer wil ik geen startbonus, ik wil alles helemaal zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:( Vanacht een 3e kolonie gebouwd, 23 velden, das ff een tegenvaller, heb het ding ook gelijk maar opgegeven, geen zin om er nog iets me te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

headhunternl schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:53:
  1. Hoe werkt het koloniseren?
  2. Ik heb nu een (klein) planeetje erbij, maar ben mijn kolonisatieschip kwijt?
  3. En wat heb ik aan een tweede planeet (kan ik grondstoffen overhevelen zonder schepen enzo?)
  1. Dat heb je dus al uitgevonden.
  2. Yep.
  3. Meer resources (kan niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:11:
Na uni2 heb ik me ook hier aangemeld :)
Maar deze keer wil ik geen startbonus, ik wil alles helemaal zelf doen.
Ik heb je geaccepteerd, welkom. Ik denk niet dat je hier een start bonus krijgt omdat we hier minder ver zijn als in uni2.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:o Ik word aangevallen he, jezus een kolonie met in totaal 30K materiaal en daar stuurd ie 41 schepen voor, kruisers enzo.

Het is Undertaker van C.Wing2, C.Wing staat dus onder ons, wie of wat gaan we hier aan doen mensen?

1:254:12

Hij staat op nummer 54 dus redelijk hoog, wie oh wie gaat hem voor mij leeg plunderen aangezien zijn vloot van huis is :9

editAanval gestaakt na een slappe smoes, naja aanval is van de baan gelukkig

[ Voor 11% gewijzigd door Steffy op 21-11-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

tip voor diegene die gaan coloniseren :) zoek een planeet tussen de 4 - 10. dit zijn de meest grote planeten (net zoals in het echt :) ). ik heb nu 4 planeten, 1ntje in een ander stelsel, en 3 in m'n eigen zonnestelsel ( 7 9 & 10 :D ). zijn allemaal vrij grote planeten met minimaal 160 velden

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japsai
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hier meld zich een GoTII speler die vanwege "massale halve-alliantie ban" graag bij GoTIII wil!

Elladan op Thranduil 3.418.5

[ Voor 27% gewijzigd door japsai op 22-11-2005 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
japsai schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 00:52:
Hier meld zich een GoTII speler die vanwege "massale halve-alliantie ban" graag bij GoTIII wil!

Elladan op Thranduil 3.418.5
http://www.ogame162.de/phpBB2_nl/thread.php?threadid=11085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:51

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Ik zit al lange tijd te denken om ook eens aan een MMORPG te gaan deelnemen. Aangezien Ogame flink vertegenwoordigd is op GOT, ben ik mij eens gaan inlezen.

Het "verhaal" op Ogame gelezen en als grote SF liefhebber, sprak dit mij wel aan. Net aangemeld voor de GOT Alliantie.

Mijn planeet:
Sasco1
Temperatuur van +/- 5° - 45° C

Ik heb al een metaalmijn niveau 3, kristalmijn niveau 2, deuteriumfabriek niveau 2, zonne-energie centrale niveau 4 en er wordt nu een robotfabriek gebouwd. Straks mijn eerste blik in de melkweg werpen, ben benieuwd.

Nog tips over hoe straks verder te gaan? Eerst de mijnen verder upgraden, werf bouwen, wat is verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Welkom bij de alliantie, aan je mijnen te zien kan je beter eerst nog even je aandacht op richten. Je deuterium is voorlopig wel hoog genoeg. Besteed eerst aandacht aan je metaal en daarna aan je kristal mijn. Aangezien je in het begin heel veel metaal en redelijk veel kristal nodig hebt.
Hierna kan je beginnen met een werf + een klein vrachtschip zodat je kan gaan raiden.

Last FM

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste