GoT II Alliance: Ogame - Universum Deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.121 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

OMg nu ben ik pisd, ben net even weg gegaan voor boodschappen wordt ik aangevallen dus heel me verdedging plus vloten plus 4 kolonistatie schepen weg (*)%^#(*)^#^

dus als iemand meschien een plezier wilt doen en even
(1:79:7) wilt scannen en gaan raiden :> zou ik het heel graag op prijs stellen :(
weer een week sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 109640 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 16:36:
OMg nu ben ik pisd, ben net even weg gegaan voor boodschappen wordt ik aangevallen dus heel me verdedging plus vloten plus 4 kolonistatie schepen weg (*)%^#(*)^#^

(1:79:7) wilt scannen en gaan raiden :> zou ik het heel graag op prijs stellen :(
weer een week sparen
221 * Lord Hendex Verstuur bericht IP.F. 7638

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137407

Anoniem: 109640 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 16:36:

weer een week sparen
Maatje te groot voor me...
Grondstoffen op Hendex [1:79:7] op 11-12 17:41:06
Metaal: 60127 Kristal: 128758
Deuterium: 151015 Energie: 3216

Vloten
Klein vrachtschip 6 Groot vrachtschip 10
Licht gevechtsschip 8 Kruiser 53
Slagschip 32 Recycler 1
Spionage sonde 12 Zonne-energie satelliet 20

Verdediging
Raket lanceerder 100 Kleine laser 5
Grote laser 1 Gauss kanon 14
Ion kanon 1 Kleine planetaire schildkoepel 1

Gebouwen
Metaal Mijn 19 Kristal Mijn 16
Deuterium fabriek 14 Zonne-energie centrale 19
Fusie centrale 4 Robot fabriek 6
Werf 7 Metaal opslag 3
Kristal opslag 2 Deuterium tank 3
Onderzoeks lab 8

Kans op contraspionage:33%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Dus omdat hij in een clan zit wordt er ook niets aan gedaan? Niemand heeft zin om op te staan als ik 6 keer binnen een uur de golven over me heen krijg. En meer dan 70K grondstoffen weg daarbij natuurlijk.

Ik vraag me af wat de alliantie doet behalve beschermen door naam. Return aanvallen lijken moeilijk omdat iemand altijd wel iemand kent? Grondstoffen verstuurt vast niemand omdat het niet te bewijzen is hoeveel (ik) verloren heb. En live verdediging is dus niet mogelijk begrijp ik de reacties die niet kwamen :/ ? Waarom is een alliance er dan? En die kerel is best aardig hoor, maar ik vind hem nog wel een keer, met of zonder GoT :9

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

Hij is voor mij te ver weg en vast ook te sterk, anders was ik er wel ff langs gegaan maar met 11 kruisers heb je nu eenmaal niet veel in te brengen :/

Lol 130K metaal, 90K kristal en 35K deut maar ik ben nog nooit gescanned of aangevallen, ik heb volgens mij extreem veel geluk, kan bijna een niveau 20 centrale bouwen als het zo door gaat.

Ondertussen wel de defence ietsje opgeschroeft, 20 RL 20 KL 10 GL en een KPS en een vloot van 11 kruisers plus nog wat kleine rommel.

[ Voor 53% gewijzigd door Steffy op 12-11-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schroei
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-05 12:18
marzzman schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 17:57:
[...]

Dus omdat hij in een clan zit wordt er ook niets aan gedaan? Niemand heeft zin om op te staan als ik 6 keer binnen een uur de golven over me heen krijg. En meer dan 70K grondstoffen weg daarbij natuurlijk.

Ik vraag me af wat de alliantie doet behalve beschermen door naam. Return aanvallen lijken moeilijk omdat iemand altijd wel iemand kent? Grondstoffen verstuurt vast niemand omdat het niet te bewijzen is hoeveel (ik) verloren heb. En live verdediging is dus niet mogelijk begrijp ik de reacties die niet kwamen :/ ? Waarom is een alliance er dan? En die kerel is best aardig hoor, maar ik vind hem nog wel een keer, met of zonder GoT :9
Ik wil je best helpen, daarom zitten we in een alliance, maar ik heb 4 kruisers en daar richt ik niet zo veel mee uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Nee maar dat vraag ik me dus af. Wat is dat helpen? Die kerel aanvallen? Dat is meer een represaille (ik weet echt niet hoe ik dat woord schrijf :( ) dan dat het werkelijke hulp aan mij is. Ik mis zeg maar de optie jullie schepen boven mn planeet te laten hangen als ik aangevallen word ter bescherming. Of om complete gevechtsrapporten direct via een bericht te sturen zodat ze echt zijn en je uit een bepaalde alliantie pot weer verder kan. Zoiets.

Maar wat doet de alliantie nu aan bescherming? Door de naam en onze ranking denken mensen wel 2 keer na voor ze hun vloten onze kant op sturen, maar dat doen ze alleen omdat ze bang zijn voor counter attacks van andere (sterkere) leden. Maar wat doet de alliantie voor haar leden? En dan bedoel ik niet hun wraak uitvoeren, dat heeft voor die ene persoon namelijk weinig zin in zijn spel, misschien een beetje voldoening en een extra vijand erbij :/ .

Ik vraag het me gewoon af, kleine sidenote, het blijft een spelletje he, dus neem ik dit ook niet zelf enorm serieus, maar ik ben gewoon erg nieuwsgierig en misschien wat kritisch :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
marzzman schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 17:57:
[...]

Ik weet niet of je het weet, maar die gast heeft 11k punten bijna, ben niet suicidaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Vincentio schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:39:
[...]

Ik weet niet of je het weet, maar die gast heeft 11k punten bijna, ben niet suicidaal.
Haha ik weet dat hij aan de grote kant is, daarom deed ik ook een fleetsave. Om dan mn poot stijf te houden levert me alleen een vloot naar de zevende hemel op ;) .

Maar ik wil dus geen counter attack (zoals al doorspiegelt in mn latere berichten). Tevens ook omdat het me een prima kerel lijkt en zo het spel is :) . Maar daarom post ik nu al vaker wat dan wel het nut is van een alliantie behalve counter attacks :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marzzman schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:41:
[...]

Haha ik weet dat hij aan de grote kant is, daarom deed ik ook een fleetsave. Om dan mn poot stijf te houden levert me alleen een vloot naar de zevende hemel op ;) .

Maar ik wil dus geen counter attack (zoals al doorspiegelt in mn latere berichten). Tevens ook omdat het me een prima kerel lijkt en zo het spel is :) . Maar daarom post ik nu al vaker wat dan wel het nut is van een alliantie behalve counter attacks :) .
OH wacht maar jongen, als ik al mijn kolnistatieschepen heb gestuurd en weer op volle productie ben !!! >:) gaat hij eraan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:52:
[...]

OH wacht maar jongen, als ik al mijn kolnistatieschepen heb gestuurd en weer op volle productie ben !!! >:) gaat hij eraan!!
Nee, dat gaat ie niet.
Hij doet precies hetzelfde en zal op z'n minst evenredig doorgroeien.
Beter op tijd fleetssaven, zorg dat er niets te halen valt.
Vertel hem dat ook gerust, dat je gaat fleetsaven.
Vertel hem dat ie zi'n tijd verdoet en voor niets komt, dat er niets te halen valt en hij alleen maar deut verspilt.
De toppers kiezen eieren voor hun geld en gaan een ander, makkelijker doelwit uitzoeken.

Nog een tip.
Richt een apart forum op waar buitenstaanders niet kunnen meekijken.
GoT is vrij toegankelijk.
Denk eens aan een forum waar je de leden machtigingen moet geven om bepaalde gedeeltes te zien (zoals op GoT de HK).
Jullie zijn hier vrij open over plannen, tactieken en vlootsamenstelling.
De 'vijand' kan meelezen.
Neem mijzelf nu, ik zit in dezelfde aliantie als shilizous...

Ik vind het not-done om de info mee te nemen, maar niet iedereen zal er zo over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137407 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:11:
[...]

Nee, dat gaat ie niet.
Vertel hem dat ie zi'n tijd verdoet en voor niets komt, dat er niets te halen valt en hij alleen maar deut verspilt.
De toppers kiezen eieren voor hun geld en gaan een ander, makkelijker doelwit uitzoeken.

Nog een tip.
Denk eens aan een forum waar je de leden machtigingen moet geven om bepaalde gedeeltes te zien (zoals op GoT de HK).

Ik vind het not-done om de info mee te nemen, maar niet iedereen zal er zo over denken.
Ik speel het al 3 maanden hoor :O Maar zo interssant doelwit was ik ook niet als je na gaat dat hij al zoveel schepen en kruiser had!!

en wat maakt dat uit!! hij heeft ook nog ander planeten maar dan zijn ze schepen niet!!!

Ik was maar voor 2 uurtjes weg!! dat is gewoon geluk hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Anoniem: 137407 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:11:
[...]

Nee, dat gaat ie niet.

Nog een tip.

Er is al een closed forum. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 00:18

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Klopt, we hebben al een closed forum waar echt 1000x meer staat dan hier, hoor >:) Maar ik geef je wel gelijk dat hier inderdaad best veel open en bloot besproken wordt. Vind ik een beetje gek, er is niet voor niets een closed forum, maarja...
Ben het eens met marzzman dat er wel eens wat meer opgetreden mag worden tegen personen die alliantie-leden aanvallen. Ben zelf nu aan een vloot aan het werken en hoop binnenkort een respectabele grootte bereikt te hebben. (check trouwens zo even je ingame-berichten ;))

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok.
Sorry dat ik voor m'n beurt sprak.
Gelijk hebben jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137407 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:36:
[...]

Ok.
Sorry dat ik voor m'n beurt sprak.
Gelijk hebben jullie.
Niet boeiend, van mij mag hij weten dat ik terug komt en dat ik hem ga laten berauwen wat hij met me kolonistatie schepen en verdedging en schepen heb gedaan :o

En nu nog geduld hebben O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 12-11-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Hoe zit et.. gaan we onze mede-gotter tijdelijk bannen en leegplunderen ? :P
Afbeeldingslocatie: http://img138.imageshack.us/img138/7790/msg8wi.png
Iedereen in GoT II heeft deze toch gekregen? Zou dat betekenen dat alle 208 leden van GoT II, deze Gotter kunnen bannen, waardoor ie 208 x 24h wordt gebanned? :7

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

YellowNeck schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:52:
[afbeelding]
Iedereen in GoT II heeft deze toch gekregen? Zou dat betekenen dat alle 208 leden van GoT II, deze Gotter kunnen bannen, waardoor ie 208 x 24h wordt gebanned? :7
:P laten we hopen voor hem van niet, waar gaat het eigenlijk over, heb jaren nederlands gehad op school maar moet hier toch echt afhaken, is het de bedoeling dat we die gast gaan aanvallen ofzo, lijkt meer op een slowchat bericht van het fok forum, mensen doe een keer rustig en normaal, volgens mij mogen blij zijn dat het een internet game is en niet een lan in 1 ruimte anders waren er mensen die anderen in de haren vlogen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
Geen idee!! maar soms is het ban systeem heel raar...... keer in bericht gekregen met gene enkele scheldwoorderin maar kon hem nog steeds 24 uur bannen:P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 20:00
marzzman schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 08:40:
Oh damn ... iemand heeft me vannacht echt kaal geplukt en wel 6 keer. Ik was zelf aan het raiden, ondertussen raid hij eerst alle drie mn kolonies (het was in de nacht, ik lag lekker in bed) -->

11-12 06:22:36 Ruimte controle Spionage aanval
Een buitenlands vloot van planeet I get paid to kill [3:170:12] werd opgemerkt bij je planeet Cikora [3:140:15]. Kans op contra espionage: 0 %

11-12 06:22:27 Ruimte controle Spionage aanval
Een buitenlands vloot van planeet I get paid to kill [3:170:12] werd opgemerkt bij je planeet Ceneais [3:140:13]. Kans op contra espionage: 0 %

11-12 06:22:16 Ruimte controle Spionage aanval
Een buitenlands vloot van planeet I get paid to kill [3:170:12] werd opgemerkt bij je planeet Cotique [3:140:11]. Kans op contra espionage: 0 %

Oke, daarna stuurt hij er overal vloten op af (vrachtschepen en wat lichte fighters) met 1 slagschip in 2 golven. Mijn defence daar aan gort natuurlijk. Ik had maar een paar lasertjes en raketjes op mn kolonie. Kaal dus. Op de kolonies nam hij respectievelijk ook steeds in golven meer dan 20K mee. Die zijn nu vrij kaal. Maar daar gaat het me nog niet eens zo om. Hij komt dus net naar mn hoofdplaneet met slagschepen, kruisers, grote gevechtsschepen, grote vrachtschepen. Ik zie niet hoeveel, alleen het totaal van 38 schepen. Dat had knokken geworden :) .

Kijk die grondstoffen ben ik kwijt, dat is het spel, no problem :) ! Maar die kerel heeft met vannacht 6 keer aangevallen (2 keer op iedere kolonie in golven dus). En hij kwam er dus vanmorgen aan met een dikke vloot, gelukkig ben ik net wakker en kon ik een fleetsave doen. Hij scande nog net vantevoren en heeft terug getrokken.

Shilizous (3:170:12) (I get paid to kill)

Het kan een hitman zijn aan de naam te zijn. Vind het sowieso raar dat hij met meerdere slagschepen mij kan aanvallen, begrijp niet dat ik in zn puntenklasse zit. Anyway, kan een GoTTer er eens kijken? Hier stuurt hij berichten vandaan --> 2:158:12

Het is overigens aan aardige kerel en ik heb ook gemsged: "Sneaky you, good job. Cya next time mate". En hij stuurde terug (van 2:158:12 dus, terwijl ik naar 3:170:12 stuurde): "Haha, it was fun, I was shooting for the main planet but you noticed, good game". Maar hoe aardig hij ook is, hij heeft me wel 6 keer geraid :7 ! Dus of iemand even kan kijken :D !
hij schreef engels g1 nederlands ?
geef hem dan aan bij een GO omdat die geen nederlander is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-06 02:16
[afbeelding]
Ik heb hem z'n rondgaande post optie ontnomen, op deze manier mag de rondgaande post niet gebruikt worden.

Maar om zelf eerlijk te zijn, die TJA komt me onderhand heel erg de neus uit. En Silent7 zit bij
ons in de alliantie, en die zegt er niets van. Dat vind ik niet kunnen, op die manier is Silent7 niet echt een alliantiegenoot. :(

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

TJA is een speler :?

geen wonder dat ik er niks van snapte, lol. Gewoon negeren toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Snowwie schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:58:
[...]

Ik heb hem z'n rondgaande post optie ontnomen, op deze manier mag de rondgaande post niet gebruikt worden.

Maar om zelf eerlijk te zijn, die TJA komt me onderhand heel erg de neus uit. En Silent7 zit bij
ons in alliantie, en die zegt er niets van. Dat vind ik niet kunnen, op die manier is Silent7 niet echt
een alliantiegenoot. :(
Ban em/hun!!! :P
Heb al 20 vrachtschepen klaar staan om te vertrekken :7

Maargoed, als ik het goed begrijp word "Tja" aangevallen door Silent7, die beiden GoT II members zijn?
Zo ja, dan Silent7 per direct bannen, en "Tja" een paar dagen de rondgaande msg-functie afnemen

[ Voor 18% gewijzigd door Yellowneck op 12-11-2005 20:04 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

YellowNeck schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 20:02:
[...]

Ban em/hun!!! :P
Heb al 20 vrachtschepen klaar staan om te vertrekken :7

Maargoed, als ik het goed begrijp word "Tja" aangevallen door Silent7, die beiden GoT II members zijn?
Zo ja, dan Silent7 per direct bannen, en "Tja" een paar dagen de rondgaande msg-functie afnemen
Nee.
Tja is de vriendin van Silent7. Tja zit in geen enkele alliantie, maar is dikke vriendjes met de S.180 alliantie (de #1), daarom durft GoT niets tegen haar te ondernemen. Tja zit constant GoT-ers te pesten (om aandacht te trekken ofzo). Silent7 zit wel in de GoT alliantie, maar mag er van mij wel uitgeflikkert worden.

Zo dat was het verhaal 'Tja' (van planeet 'Och Och') in het kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Silent7 is er inmiddels uitgeflikkerd, zie Omgfnoob forum.

Val hem maar aan, ter compensatie. Coor: 3.106.9

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
mijn spionagesonde doet er al bijna 3 minuten over, zal is kijken wat ie heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snowwie schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 20:18:
Silent7 is er inmiddels uitgeflikkerd, zie Omgfnoob forum.

Val hem maar aan, ter compensatie. Coor: 3.106.9
En voor dat we het weten hebben we half S.180 op ons dak? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
omdat we de vrouw van een vriend van hun aanvallen? in dat geval hadden zo ons al lang aangevallen. Op dit moment zijn er alleen 8 spionagesondes, stuur zo meer om verdediging te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

furby-killer schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 20:25:
omdat we de vrouw van een vriend van hun aanvallen? in dat geval hadden zo ons al lang aangevallen. Op dit moment zijn er alleen 8 spionagesondes, stuur zo meer om verdediging te zien
Nee omdat Tja zelf dikke vriendjes met S.180 is, omdat ze al vaker S.180 op ons af heeft gestuurd en omdat héél GoT samen (300man) geen schijn van kans maakt tegen 1 enkele S.180 member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verdediging kan ik niet zien, maar hier de grondstoffen:

Grondstoffen op kleintje [3:106:9] op 11-12 20:25:53
Metaal: 11594 Kristal: 1537
Deuterium: 8307 Energie: 1506

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
verdediging:
31 raketten
32 kleine lasers
12 grote lasers
6 ionen kanonnen
kleine planetaire schildkoepel

dat ga ik niet redden 8)7

@shadow, maar we hebben het over silent.

[ Voor 15% gewijzigd door Sissors op 12-11-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:13

rapture

Zelfs daar netwerken?

Grondstoffen op kleintje [3:106:9] op 11-12 20:38:54
Metaal: 11944 Kristal: 1734
Deuterium: 8374 Energie: 1506
Vloten
Spionage sonde 8
Verdediging
Raket lanceerder 31 Kleine laser 32
Grote laser 12 Ion kanon 6
Kleine planetaire schildkoepel 1
Gebouwen
Metaal Mijn 14 Kristal Mijn 13
Deuterium fabriek 10 Zonne-energie centrale 16
Fusie centrale 2 Robot fabriek 6
Werf 5 Onderzoeks lab 6
Onderzoek
Spionage techniek 4 Computer techniek 5
Wapen techniek 6 Schild techniek 5
Pantser techniek 6 Energie techniek 4
Verbrandings motor 5 Impuls motor 3
Laser techniek 6 Ion techniek 5
Kans op contraspionage:3%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand een spy-report van Tja ?
Aangezien ik geen deel uitmaak van GoT of GoTII kan ik wellicht iets doen ?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 137407 op 12-11-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Anoniem: 137407 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 20:40:
Heeft iemand een spy-report van Tja ?
Aangezien ik geen deel uitmaak van GoT of GoTII kan ik wellicht iets doen ?
Grondstoffen op Och Och [3:111:6] op 11-11 16:55:39
Metaal: 5806 Kristal: 10414
Deuterium: 104541 Energie: 2001
Vloten
Spionage sonde 11
Verdediging
Raket lanceerder 102 Kleine laser 66
Grote laser 35 Gauss kanon 12
Ion kanon 19 Kleine planetaire schildkoepel 1
Grote planetaire schildkoepel 1
Gebouwen
Metaal Mijn 14 Kristal Mijn 16
Deuterium fabriek 13 Zonne-energie centrale 18
Fusie centrale 2 Robot fabriek 6
Werf 7 Metaal opslag 3
Kristal opslag 2 Onderzoeks lab 7
Raket silo 1
Onderzoek
Spionage techniek 5 Computer techniek 7
Wapen techniek 6 Schild techniek 6
Pantser techniek 7 Energie techniek 6
Hyperruimte techniek 3 Verbrandings motor 6
Impuls motor 4 Hyperruimte motor 2
Laser techniek 8 Ion techniek 5

Kans op contraspionage:0%
Uit eerder dit topic door Frivole Henkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank.

Sorry.
Bezorgt me meer verliezen dan dat het me oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Anoniem: 137407 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 20:56:
Dank.

Sorry.
Bezorgt me meer verliezen dan dat het me oplevert.
Lol, en dan te bedenken dat mijn verdediging nog eens 3 a 4x sterker is dan het hare.
Potjan, je hebt ook eigenlijk aan een beetje verdediging al genoeg om de meesten uit de deur
te houden. :)

Maar eh, waarom wordt je geen lid? <zoeken naar GoT II>

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snowwie schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:04:
[...]

Lol, en dan te bedenken dat mijn verdediging nog eens 3 a 4x sterker is dan het hare.
Potjan, je hebt ook eigenlijk aan een beetje verdediging al genoeg om de meesten uit de deur
te houden. :)

Maar eh, waarom wordt je geen lid? <zoeken naar GoT II>
Ik zit bij een goeie alliantie hoor (FDF)
Misschien minder leden (maximaal 25), maar we doen leuk mee.
Bovendien ben ik een van de 'leiders' van die alliantie, dus waarom zou ik weggaan.

Gut, ik heb sinds jaren niet meer zoveel gepost op GoT.
Ik ben m'n wachtwoord voor de originele account allang kwijt, daarom maar deze aangemaakt :')

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 137407 op 12-11-2005 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arieke
  • Laatst online: 24-05-2022

Arieke

live your life, dont waste it.

heyz,

iemand grondstoffen hier nodig? ik wil gerust ruilen maar ik wil het in uni3 krijgen. ik kan 40k metaal 30k kristal en 10k Deuterium hier missen. Ik heb in uni3 kristal en Deuterium nodig. Laat me iets weten.

mvg Arieke

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Anoniem: 137407 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:11:
[...]

Ik zit bij een goeie alliantie hoor (FDF)
Misschien minder leden (maximaal 25), maar we doen leuk mee.
Bovendien ben ik een van de 'leiders' van die alliantie, dus waarom zou ik weggaan.

Gut, ik heb sinds jaren niet meer zoveel gepost op GoT.
Ik ben m'n wachtwoord voor de originele account allang kwijt, daarom maar deze aangemaakt :')
Aha, dus ben jij ook de verantwoordelijke voor de aanval op Marzman:

marzzman in "GoT II Alliance: Ogame - Universum Deel ..."

Het zou op z'n plaats zijn als je Marzmann ff compenseert.

[ Voor 12% gewijzigd door Snowwie op 13-11-2005 08:56 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Anoniem: 147126 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 20:22:
En voor dat we het weten hebben we half S.180 op ons dak? :(
Ze zullen GoT nooit volledig kunnen breken, dat zou ze teveel schepen kosten. Uiteindelijk zullen wij gaan zegevieren omdat we met velen zijn. The Power of The Majority :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Laatst online: 28-05 20:00
uh 1 gewoon 1 maan des doods per x sturen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Laatst online: 22:39
Hehe, maar ik denk dat je liever toch geen war met hun wilt, tenminste nu nog niet. Als wij zo door blijven gaan kunnen we ze straks goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
andyy schreef op zondag 13 november 2005 @ 09:16:
uh 1 gewoon 1 maan des doods per x sturen :|
behalve dat in uni2 nog niemand ze heeft zo ver ik weet, is het probleem daarmee dat het 2 weken duurt voor hij er is, dus een maand voor hij terug is. dan zouden ze 200 maanden bezig zijn ons te raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Zo ondertussen bijna 150K metaal 110K kristal en 50K deut in voorraad, nog heel even en ik kan eindelijk een level20 centrale bouwen :Y)

[ Voor 55% gewijzigd door Steffy op 13-11-2005 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:03
Steffy schreef op zondag 13 november 2005 @ 10:57:
Zo ondertussen bijna 150K metaal 110K kristal en 50K deut in voorraad, nog heel even en ik kan eindelijk een level20 centrale bouwen :Y)
Whoa, jij gaat wel ver door met je mijnen/zonne-energiecentrale.

Ik begon gestopt bij niveau 17 centrale, qua mijnen alles 14, alleen kristal nog door tot niveau 16. De opbrengsten van mijn mijnen vallen toch in het niet bij opbrengst uit raiden en ik steek de grondstoffen liever in vloot enzo... :P

[ Voor 5% gewijzigd door Xander op 13-11-2005 11:14 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik heb 4 kolonies ondertussen die leveren op 1 dag alleen al genoeg op om een nieuwe centrale te bouwen, plus metaal en kristal op niveau 18 gaat heel erg lekker een redelijk vloot met 11 kruisers heb ik al dus dan bouw ik dit nog ff uit tot 20, per uur straks alleen al 3500 p/u metaal op mijn hoofd planeet. :9

OMg ik heb een 250K + inactieve speler gevonden, raiden :9

[ Voor 11% gewijzigd door Steffy op 13-11-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:25

Kettrick

Rantmeister!

Ik doe sinds gister ook mee, ziet er leuk uit allemaal :)

waar moet je je trouwens melden, is er een speciaal subforum voor got, of gewoon in het algemene introductieforum ?

Heb nu de fabrieken/centrale op level 4, schiet lekker op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snowwie schreef op zondag 13 november 2005 @ 08:36:
[...]

Aha, dus ben jij ook de verantwoordelijke voor de aanval op Marzman:

marzzman in "GoT II Alliance: Ogame - Universum Deel ..."
Nee.. daar ben ik niet verantwoordelijk voor.
Het zou op z'n plaats zijn als je Marzmann ff compenseert.
Ik compenseer niemand.
Zeker niet als ik helemaal niets met een aanval te maken heb gehad.

Ook als ik wel was geweest had er trouwens een hele goede reden moeten zijn om tot compensatie over te gaan.
Het spelletje bestaat namenlijk uit roven en beroofd worden.
Dat principe zou ik nogal onderuithalen als ik over zou gaan tot compensatie-betalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 01:05
Waarom kan ik mijn werf niet upgraden? Ik zit nu op werf niveau 4. Er staat nu "bezig" in het rood. Maar dat kan niet. Geen tellertje ofzo en ik kan nog al mijn ander gebouwen upgraden. En ik heb tevens genoeg grondstoffen om up te graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laagvliegerke schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:35:
Waarom kan ik mijn werf niet upgraden? Ik zit nu op werf niveau 4. Er staat nu "bezig" in het rood. Maar dat kan niet. Geen tellertje ofzo en ik kan nog al mijn ander gebouwen upgraden. En ik heb tevens genoeg grondstoffen om up te graden.
Ben je toevallig en schip aan het bouwen of verdediging ?
Beiden maken gebruik van een werf om gebouwd te worden.
Als je werf aan het bouwen is, kan je hem niet upgraden.

Geldt andersom trouwens ook.
Als je de werf aan het upgraden bent, kan je gedurende het upgraden geen schepen en defensie bouwen.

Zelfde gaat op voor onderzoekslab.
Als je onderzoekslab aan het uitbouwen bent, kan je geen onderzoek doen (en andersom dus ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:'( jammer ik werd gescanned maar wordt niet aangevallen, wat jammer nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steffy schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:41:
:'( jammer ik werd gescanned maar wordt niet aangevallen, wat jammer nou
Wat niet is kan nog komen toch.
Kan voorbereidend werk zijn...

Ik scan bijna de hele dag door.
Slechts een fractie wordt daadwerkelijk aangevallen, de rest gaat in mijn notitie-boekje om later op terug te komen.

Als je helemaal pech hebt was het even scannen naar je verdediging en krijg je straks een IPM op je dak :D

Die tactiek gebruik ik ook graag.
Scannen, raketten op de verdediging en daarna pas de vloot.
Denk drie-dimensionaal.
Tijd is essentieel, planning is alles.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 137407 op 13-11-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
hoeveel kost het om tot lvl 4 raketsilo's te komen, en hoeveel kosten raketten dan. Die raketjes lijken me wel lollig aangezien verdediging dan niet gerepareerd kan worden. Konden raketten iets van 50 zonnestelsels komen ofzo?

heeft het eigenlijk nut kolonies te verdedigen die alleen voor resourses zijn? als ze aanvallen halen ze wat resourses weg, thats it. Als ik verdediging heb vallen ze misschien niet aan, maar kan ik ook een hoop kwijt raken als ze wel aanvalen

[ Voor 37% gewijzigd door Sissors op 13-11-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 01:05
Ah, idd 8)7 Ik was vergeten dat ik wat lasers aan het bouwen ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-06 13:48
furby-killer schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:50:
hoeveel kost het om tot lvl 4 raketsilo's te komen, en hoeveel kosten raketten dan. Die raketjes lijken me wel lollig aangezien verdediging dan niet gerepareerd kan worden. Konden raketten iets van 50 zonnestelsels komen ofzo?

heeft het eigenlijk nut kolonies te verdedigen die alleen voor resourses zijn? als ze aanvallen halen ze wat resourses weg, thats it. Als ik verdediging heb vallen ze misschien niet aan, maar kan ik ook een hoop kwijt raken als ze wel aanvalen
Ik verdedig mijn kolonie(s) met 10 kleine lasers en een kleine schildkoepel. Dit zodat ze meer hun best moeten doen en niet met slechts een vrachtschip kunnen langskomen. Die schildkoepel zorgt er ook nog eens voor dat lichte gevechtsschepen bijna geen kans maken.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

furby-killer schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:50:

Level 1 kost 20k metaal + 20k kris
Level 2 kost 40k metaal + 40k kris
Level 3 kost 80k/80k
Level 4 kost 160k/160k

ABM kost 8k metaal + 2k deut
IPM kost 12.5k metaal + 2.5k kristal + 10k deut

Bereik is afhankelijk van je level impulstechniek
Volgens formule (impuls motor niveau * 2) - 1 zonnestelsels

Dus bij impuls level 5:
5 x2 =10
10-1=9
Bereik is maximaal 9 zonnestelsels

Dus bij impuls 6 = 12-1 = 11 zonnestelsels
Impuls 7 = 13 stelsels
Impuls 10 = 19 stelsels
Impuls 50 = 99 stelsels

Capiche ?

Oh ja...
IPM's kunnen niet de eigen melkweg uit.
Vanaf 1:499:x kan je dus niets afschieten op 2:1:x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Anoniem: 137407 schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:11:
[...]

Level 1 kost 20k metaal + 20k kris
Level 2 kost 40k metaal + 40k kris
Level 3 kost 80k/80k
Level 4 kost 160k/160k

ABM kost 8k metaal + 2k deut
IPM kost 12.5k metaal + 2.5k kristal + 10k deut

Bereik is afhankelijk van je level impulstechniek
Volgens formule (impuls motor niveau * 2) - 1 zonnestelsels

Dus bij impuls level 5:
5 x2 =10
10-1=9
Bereik is maximaal 9 zonnestelsels

Dus bij impuls 6 = 12-1 = 11 zonnestelsels
Impuls 7 = 13 stelsels
Impuls 10 = 19 stelsels
Impuls 50 = 99 stelsels

Capiche ?

Oh ja...
IPM's kunnen niet de eigen melkweg uit.
Vanaf 1:499:x kan je dus niets afschieten op 2:1:x
volgens mij zijn die dingen vrij nutteloos, dan hoef je alleen ABM voor verdediging maar IPM is vrij nutteloos, in mijn stelsel zijn nog 2 mensen serieus bezig en van 1 zijn het alleen slecht ontwikkkelde kolonies.

Edit: Ik moet al opslag tanks level 2 hebben voor metaal en voor kristal ook al bijna, dat gaat echt bliksem snel nu, nog een paar minuten en krijg alleen al 125K een grondstoffen binnen van een raid _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Steffy op 13-11-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steffy schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:30:
[...]

volgens mij zijn die dingen vrij nutteloos, dan hoef je alleen ABM voor verdediging maar IPM is vrij nutteloos, in mijn stelsel zijn nog 2 mensen serieus bezig en van 1 zijn het alleen slecht ontwikkkelde kolonies.
Nou nee hoor.
Er zit en gast naast mij, helemaal volgeladen met handel.
Flink wat defenses.
Als ik daar een vloot op af stuur is het waarschijnlijk niet interressant meer.
Als ik zijn verdediging daarentegen eerst ff onder handen neem met wat IPM's gaat het heel leuk worden.
Diegene heeft zelf geen ABM's, dus wat wilt ie doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Tsja dan moet je al een goeie speler naast je hebben maar voor mij is het zinloos, wat ik kan raiden is amper de moeite van het vliegen waard, alles is ontwikkeld tot niveau 12 ofzo iets en leveren na 1 dag nog niet eens een half GV vol op, dan vlieg ik liever niet dan wel.

Net trouwens een leuke raid:

De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-13 12:19:52, toen het tot een gevecht kwam:

Aanvaller Steffy (X:XXX:XX)
Wapens: XXX% Schilden: XXX% Pantser: XXX%
Soort: G.Vrachtschip Kruiser
Aantal: 3 1

Verdediger XXXXX (X:XXX:XX)
Soort: Raketten
Aantal: 3

Na Gevecht...

Aantal: 3 1

Vernietigd!

Hij steelt
25266
Metaal, 25266 Kristal en 25266 Deuterium.

De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 6000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 0 Metaal en 0 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 0 %.

[ Voor 4% gewijzigd door Steffy op 13-11-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da's een lekkere opbrengst... netjes :9

Welke CR-converter gebruik jij eigenlijk ?
Ik gebruik zelf http://takana.4t.com/ogame.htm#tool maar zit dan steeds te rommelen met die kleurtjes.
Zo te zien heb jij daar geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-13 14:22:02, toen het tot een gevecht kwam:

Aantal: 5 2

Na Gevecht...

Vernietigd!

Hij steelt
50835
Metaal, 50835 Kristal en 24928 Deuterium.

Nogmaals een 2e vloot terug van dezelfe planeet, een nog veel betere opbrengst al zeg ik het zelf _/-\o_

zelf gebruik ik deze, staat op het GoT alliance forum:
http://gevechtsrapporten.omfgnoob.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steffy schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:29:

De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-13 14:22:02, toen het tot een gevecht kwam:

Na Gevecht...

Vernietigd!

Hij steelt
50835
Metaal, 50835 Kristal en 24928 Deuterium.

Nogmaals een 2e vloot terug van dezelfe planeet, een nog veel betere opbrengst al zeg ik het zelf _/-\o_
Nice one :7
zelf gebruik ik deze, staat op het GoT alliance forum:
http://gevechtsrapporten.omfgnoob.com/
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Wat een gel*l is dit zeg, mijn vrouw maakt het een aantal Gotters moeilijk en dus knallen we haar man eruit.
En om het af te maken gewoon een posting op een openbaar forum dat ik maar even gepakt met worden.

Erg jammer.

En het verhaal van Tja is niet dat ze Gotters latig valt om aandacht, maar dat ze erg veel scans kreeg van Gotters en het vel werk was die allemaal te volgen. Dus heeft ze gevraagd om een NAP aan demonfreak. En daarbij wilde ze elke dag 5K grondstoffen geven aan een zwak lid ter ondersteuning en omdat ze besefte dat het een vreemde berzoek was een NAP met een persoon.
Demofreak besloot geen NEE te zeggen, maar te begionnen ofver "ga toch breien, zit niet te mutsen ed" waarop TYja zoiets had van OK laat maar ik volg de scans en als ik tijdens mn spionage Goters tegen kom dan houd ik hier geen rekening mee" En dus viel ze Gotters aan.

En toen kwamen de berichtjes, wil wel een NAP, mar nu wil ze eerst 55K grondstoffen van demofreak zodat ie leert iets diplomatieker te zijn dan dit, maar diplomatie is echt niet zijn sterkste ount.

Ik vkrijg ingame berichtjes dat veel mensen het er niet me eens zijn dat ik eruit gekicked wordt en dat demonfreak zich belachelijk makt.
Zegt iemand dit nu ook tegen hem, want het is toch geen stijl wat hij gedaan heeft. Van mij eisen dat ik haat dwing nooit meer gotters aan te vallen, terwijl een heel simpel excuus berichtje en een paar grondstoffen van hem de trick al doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
ah hoe zielig, wil je een cookie? Dus jij vind het normaal dat je bij een alliantie mag en dat tegelijkertijd je vrouw het die alliantie moeilijk maakt?

en wat zou nou de reden zijn dat ze veel scans kreeg :O

[ Voor 17% gewijzigd door Sissors op 13-11-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

tis maar een game mensen. Zijn heleboel ernstigere dingen in de wereld.
Maargoed. Silent'7's kant van het verhaal was mij tot op heden nog onbekend. Dat Demonfreak Tja zou hebben gereplied van "Ga toch breien" etc vind ik ook niet kunnen. En dat ze zelfs grondstoffen wou afstaan aan zwakke leden vind ik al helemaal mooi.
Mocht het bovenstaande allemaal waar zijn, dan vind ik dat Demonfreak dit allemaal aan hemzelf heeft te danken.
Maargoed, als buitenstaanders is het eenmaal moeilijk om te achterhalen hoe en wat het precies is gegaan

hoop dat ik nu niet gekicked wordt :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Yellowneck op 13-11-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

furby-killer schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:59:
ah hoe zielig, wil je een cookie? Dus jij vind het normaal dat je bij een alliantie mag en dat tegelijkertijd je vrouw het die alliantie moeilijk maakt?

Laat me het anders verwoorden. Iemand maakt het GoT lastig en als reactie gooit GoT een lid (en IRL partner) uit de alliantie. Is dat het sterkste verweer dat GoT heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
laat ik het zo verwoorden: iemand heeft er lol in ons te pesten en vrienden van diegene die ons pesten en het daar ook mee eens zijn blijven lekker bij ons erin om mee te kijken of we er wat aan gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik wil trouwens absoluut geen compensatie, opdonderen, ik kom er zelf wel weer bovenop. Dat is het spel :) . Mn mijnen staan nog en ik dus ook. Ik probeerde alleen een discussie uit te lokken over het nut van de alliantie, maar helaas komt deze niet op gang. Ik hou me even gedeisd en ga turtlen. Defence opbouwen (ook op mn kolonies) en mn mijnen uitbreiden tot enorme contructies. Althans, hopelijk krijg ik daar de kans voor.

Fijn weekend nog :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
na een paar leuke raids ben ik ook lekker aan het uitbreiden dit weekend:
VOOR:
5 KT
6 LV
4 GV
6 RK
11 KL
3 GL

ERBIJ:
2 GT
4 KR
8 KL
2 GL
3 IK
1 KPS
1 koloniesatieschip
1 recycler

en dat tegen een verlies van 1 klein transport en 1 lichtgevechtsschip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-13 16:19:32, toen het tot een gevecht kwam:

Aanvaller XXX (X:XXX:XX)
Soort: K.Vrachtschip G.Vrachtschip Z.Gevechtsschip Kruiser Slagschip
Aantal: 2 7 9 21 19

Verdediger drone (X:XXX:XX)
Soort: Raketten K.Laser G.Laser Gauss K.Koepel
Aantal: 4 2 10 1 1

Na Gevecht...

Vernietigd!

Hij steelt
33749
Metaal, 108483 Kristal en 32775 Deuterium.

De verdediger heeft een totaal van 147000 Eenheden verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
niet bepaald wat je noemt een eerlijk gevecht :P, neem je die kleine transportschepen mee omdat je genoeg van ze hebt?

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
25000 Metaal, 24999 Kristal en 0 Deuterium

straks nog een keertje langs, wordt tijd meer transportschepen te maken

[ Voor 43% gewijzigd door Sissors op 13-11-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-double-

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 137407 op 13-11-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

furby-killer schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:27:
niet bepaald wat je noemt een eerlijk gevecht :P
Eerlijk is voor verliezers. 8)
neem je die kleine transportschepen mee omdat je genoeg van ze hebt?
Cannonfodder.
Bovendien had ik ze toch nog.
Ze hebben het klaarblijkelijk overleefd en nemen zo ook nog eens grondstoffen mee terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Anoniem: 137407 schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:21:

De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-13 16:19:32, toen het tot een gevecht kwam:

Soort: Raketten K.Laser G.Laser Gauss K.Koepel
Aantal: 4 2 10 1 1

Na Gevecht...

Vernietigd!

Hij steelt
33749
Metaal, 108483 Kristal en 32775 Deuterium.

De verdediger heeft een totaal van 147000 Eenheden verloren.

;) Ook zeer netjes deze aanval, erg goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:P Ik nog maar een keer dan:

De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-13 17:34:59, toen het tot een gevecht kwam:

Aantal: 6 2

Na Gevecht...

Aantal: 6 2

Vernietigd!

Hij steelt
69394
Metaal, 50555 Kristal en 12810 Deuterium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Zo mijn derde kolonie begint ook al op te bloeien :)
10/8/0/11

Ik heb mijn kolonies trouwens op
1:155:12 (163 velden)
1:166:9 (177 velden)
1:162:8 (190 velden)
zitten.

Ik bouw op mijn kolonies trouwens dezelfde gebouwen die ik ook op mijn hoofdplaneet heb, is dit verstandig? Of hebben jullie op je planeten alleen maar Mijnen en geen werf/robotfabriek etc?

Demonfreak, ik weet dat je 3 keer per dag de rangen update, maar ik heb toch echt al een paar dagen 1500+ punten maar mijn rang is nog steeds korperaal i.p.v. sergeant :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sweet !
Ik doe ook nog eentje mee.

De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-13 17:25:56, toen het tot een gevecht kwam:

Aanvaller XXXXX (X:XXX:XX)
Soort: G.Vrachtschip L.Gevechtsschip Kruiser Slagschip
Aantal: 7 1 5 3

Verdediger miharu2 (X:XXX:XX)
Soort: K.Vrachtschip Zonneenergie Satelliet
Aantal: 20 29

Na Gevecht...

Aanvaller XXXXX (X:XXX:XX)
Soort: G.Vrachtschip L.Gevechtsschip Kruiser Slagschip
Aantal: 7 1 5 3

Verdediger miharu2 (X:XXX:XX)
Vernietigd!

Hij steelt
62848
Metaal, 44971 Kristal en 3920 Deuterium.

De verdediger heeft een totaal van 138000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 12000 Metaal en 29400 Kristal.

Puin wordt momenteel opgehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bij mij was er geen puin maar dat maakt niet, dit is mij eerst wel voldoende, morgen nog maar een paar keer raiden, de 2 actieve gasten bij mij hebben geluk vandaag te druk met dit target :Y)

Ondertussen Level20 centrale gebouwd en ben nu bezig met het onderzoek naar de hyperruimte motor zodat ik eindelijk slagschepen kan bouwen

Wel fijn trouwens als je 200k metaal op voorraad hebt, maar het is ook zo weer weg, straks kristal naar level 16 en daarna de deut mijnen nog wat omhoog, ook al heb ik al 100k deut :P

[ Voor 51% gewijzigd door Steffy op 13-11-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Uhm -PPL- kun jij me vertellen waarom 2 leden van FDF mij en al mn kolonies aan het scannen zijn :) ? Ik kom net thuis van een rit naar Eindhoven, heb ik 8 berichten, 4 spionages opgemerkt van beide bij 1 van al mn planeten :) . Zijn er dingen die ik moet weten of is het niets interessants en stom toeval?

[ Voor 3% gewijzigd door Cassius op 13-11-2005 20:34 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marzzman schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:32:
Uhm -PPL- kun jij me vertellen waarom 2 leden van FDF mij en al mn kolonies aan het scannen zijn :) ? Ik kom net thuis van een rit naar Eindhoven, heb ik 8 berichten, 4 spionages opgemerkt van beide bij 1 van al mn planeten :) . Zijn er dingen die ik moet weten of is het niets interessants en stom toeval?
Bij mij is niets bekend van een oorlog of en plan daartoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Prima, speel ik lekker de schildpad verder.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:9 vandaag echt een goeie dag achter de rug zeg, morgen maar ff verder kijken, hopelijk genoeg voor het uitontwikkelen van slagschepen, het laatste onderzoek van hyperruimte motor kosten 160k toch, dat is zoals het nu lijkt geen probleem maar wie weet ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Steffy op 13-11-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pfff.
Ik geloof dat 'The Borg' mij niet lief vinden (afgaande op de vloot die mij nu tegemoet vliegt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

damn..snel: hoe annuleer je verdedigingswerken? :P
Per ongeluk grote lasers gekozen, ipv kleine :X

Te laat... }:O

[ Voor 11% gewijzigd door Yellowneck op 13-11-2005 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

YellowNeck schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:58:
damn..snel: hoe annuleer je verdedigingswerken? :P
Per ongeluk grote lasers gekozen, ipv kleine :X

Te laat... }:O
Verdediging en schepen kan je niet annuleren. Helaas, ben er zelf ook al het 'slachtoffer' van geweest :)

[ Voor 3% gewijzigd door JoetjeF op 13-11-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 23:20

we_are_borg

You will Comply

Silent7 schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:44:
Wat een gel*l is dit zeg, mijn vrouw maakt het een aantal Gotters moeilijk en dus knallen we haar man eruit.
En om het af te maken gewoon een posting op een openbaar forum dat ik maar even gepakt met worden.

Erg jammer.

En het verhaal van Tja is niet dat ze Gotters latig valt om aandacht, maar dat ze erg veel scans kreeg van Gotters en het vel werk was die allemaal te volgen. Dus heeft ze gevraagd om een NAP aan demonfreak. En daarbij wilde ze elke dag 5K grondstoffen geven aan een zwak lid ter ondersteuning en omdat ze besefte dat het een vreemde berzoek was een NAP met een persoon.
Demofreak besloot geen NEE te zeggen, maar te begionnen ofver "ga toch breien, zit niet te mutsen ed" waarop TYja zoiets had van OK laat maar ik volg de scans en als ik tijdens mn spionage Goters tegen kom dan houd ik hier geen rekening mee" En dus viel ze Gotters aan.

En toen kwamen de berichtjes, wil wel een NAP, mar nu wil ze eerst 55K grondstoffen van demofreak zodat ie leert iets diplomatieker te zijn dan dit, maar diplomatie is echt niet zijn sterkste ount.

Ik vkrijg ingame berichtjes dat veel mensen het er niet me eens zijn dat ik eruit gekicked wordt en dat demonfreak zich belachelijk makt.
Zegt iemand dit nu ook tegen hem, want het is toch geen stijl wat hij gedaan heeft. Van mij eisen dat ik haat dwing nooit meer gotters aan te vallen, terwijl een heel simpel excuus berichtje en een paar grondstoffen van hem de trick al doen.
Hoe ik het verhaal begrijpt spel jij en je vrouw het spel, jij bij de GoT II alliance en zij bij een andere alliance of geheel alleen staant. Jij bent gekickt omdat je vrouw een aantal GoT moeilijk maakte.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
furby-killer schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:59:

Zit jij in uni2?
Niet onder deze naam.
Dapper van je!

En nee ik wil geen koekje, maar een beetje rechtvaardigheid, dus Demonfreak of moderator, kan die tekst even aangepast worden met mn coords erin? (en ook het citaat ervan wat ik ergens erna zag staan?
Dit is niet cool.

Maar wacht eens even, volgens het Ogameforum mag iemand in het spel bedreigd worden maar niet in het dagelijks leven. op straffe van uitsluiting.
Juist.... MMM, dit forum is niet het spel en ik kijk zo ongeveer dagelijks. Als het er over twee dagen nog staat ga ik eens overleggen met de lieden van Ogame of dit niet onder het dagelijks leven zou kunnen vallen. .

Edit: We are the Borg, inderdaad in één paar zinnn is dat het verhaal.
En het grappigste is dat zij dus niet eens in een alliantie zit en toch beeft demonfreak zo voor haar dat ie mij mar even eruit kickt want dan kan ie nog iets doen naar haar.
Kijk met die kleinzerigheid kan ik leven, maar om dan openbaar op dit forum, waar iedereen het kan lezen een soort uitnodiging tot mij aanvallen te zien, dat gaat me te ver. Een laffe lage daad.

[ Voor 24% gewijzigd door Silent7 op 14-11-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
o mijn god, nu wordt ik afgezeken omdat ik in een andere naam zit, meneer wilde mij dus raiden. En ik zie trouwens tweakers niet als het dagelijks leven, en het is dus ook verboden volgens jouw om commentaar te leveren in een topic over ogame, omdat het niet ogame zelf is.
Veel succes met overleggen met ogame.

Over mijn naam, ik heb ogame gevonden vanaf een ander forum, in dat forum zit iemand met de naam furby-killer, ik heb zijn naam gekopieerd, maar omdat hij het misschien ook kon gaan spelen ben ik niet zo lullig zijn naam al te gebruiken.
Dus iedereen die niet zelfde naam heeft bij tweakers als in ogame is laf volgens jouw?

als je geintereseerd bent: 3:355:4
ben benieuwd wie mij nu gaat aanvallen en wie laf is

[ Voor 19% gewijzigd door Sissors op 14-11-2005 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:13

rapture

Zelfs daar netwerken?

marzzman schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:32:
Bij mij hebben ze (een FDF'er) 100k van mijn hoofdplaneet geraid door 10 slagschepen en 40 kruisers. En 2 kolonies werden gewoon geraid, dus defenses bijbouwen. Dus niet voor lvl 20 mijnen/energie gaan, tenzij als je 75 RL, 75KL, 25GL, 25ION en 10 gauss hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door rapture op 14-11-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:o 40 kruiser, tsjonge dat is niet niks, dat kan ik ook niet tegenhouden en ik heb al zoveel grondstoffen op mijn planeet, momenteel 25: RL 30L KL 20: GL en een KPS, das lang niet genoeg :P dat wordt idd maar eens bij houden, ik ben dan al wel tijden niet meer gescanned op gister na maar toch, voor je het weer wordt je aangevallen met 350K op voorrraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik heb 60.000 deuterium over en moet het vreselijk hard kwijt voor kristal en metaal. Ik heb het nodig omdat ik meer research wil stoppen in pantser techniek en veel verdediging aan het bouwen ben.

Mijn coörds zijn 3:140:9 en ik ruil gewoon volgens de 3:2:1 regel. Wie er deut nodig heeft, laat me weten wat je ervoor bied, we komen er wel uit. Bedankt :) !

Edit --> ondertussen is er al 15K weg, nog 45K over!

[ Voor 8% gewijzigd door Cassius op 14-11-2005 12:58 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 20:05
furby-killer schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:48:
o mijn god, nu wordt ik afgezeken omdat ik in een andere naam zit, meneer wilde mij dus raiden. En ik zie trouwens tweakers niet als het dagelijks leven, en het is dus ook verboden volgens jouw om commentaar te leveren in een topic over ogame, omdat het niet ogame zelf is.

Over mijn naam, ik heb ogame gevonden vanaf een ander forum, in dat forum zit iemand met de naam furby-killer, ik heb zijn naam gekopieerd, maar omdat hij het misschien ook kon gaan spelen ben ik niet zo lullig zijn naam al te gebruiken.
Dus iedereen die niet zelfde naam heeft bij tweakers als in ogame is laf volgens jouw?

als je geintereseerd bent: xxxxxx
Anders ga je even een tijdje buiten spelen ofzo? Silent heeft tot op zekere hoogte gewoon gelijk over zijn verwijdering uit GoT, wacht nu maar gewoon de reactie van demonfreak af voordat het hier weer uit de hand loopt.

[ Voor 2% gewijzigd door harry64 op 14-11-2005 12:07 . Reden: Coordinaten even weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
furby-killer schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:48:

als je geintereseerd bent: 3:355:4
Excuses voor die dapper! opmerking die was onder de gordel en heeft niets met de discussie te maken, wel mooi dat je het toch uit hebt gelegd en zelfs de coords hebt gegeven, ik zou ze weg halen, want Tja leest hier ook wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Dan zal ik ook excuses maken voor mijn niet zo lieve opmerkingen :P

en coor wweghalen is niet heel nuttig omdat ik al 2 keer gequote ben, en ach het is toch maar een spelletje.

Ik denk dat ik je eigenlijk wel mag :)

*furby gaat buiten spelen ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Sissors op 14-11-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-06 08:30
M'n eerste combat, verdediging!

De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-14 02:13:12 , toen het tot een gevecht kwam::

Aanvaller Vliet Wapens: 20% Schilden: 50% Romp beplating: 50% Soort G.Vrachtschip Z.Gevechtsschip Recycler
Aantal 2 11 2
Wapens: 6 180 1.2
Schilden 37.5 37.5 15
Romp 1800 1500 2400

Verdediger Bangkirai
Wapens: 50% Schilden: 60% Romp beplating: 50% Soort K.Vrachtschip L.Gevechtsschip Z.Gevechtsschip Kruiser Spionage Sonde Zonneenergie Satelliet Raketten K.Laser G.Laser Ion.K K.Koepel
Aantal 2 4 5 1 5 16 14 14 3 3 1
Wapens: 7.5 75 225 600 0.015 1.5 120 150 375 225 1.5
Schilden 16 16 40 80 0.016 1.6 32 40 160 800 3200
Romp 600 600 1500 4050 150 300 300 300 1200 1200 3000

De aanvallende vloot vuurt een totaal van 21 keer met een kracht van 2368 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 640 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 68 keer met een kracht van 7636 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 447 schade punten

Aanvaller Vliet Soort G.Vrachtschip Z.Gevechtsschip Recycler
Aantal 1 8 2
Wapens: 6 180 1.2
Schilden 37.5 37.5 15
Romp 1800 1500 2400

Verdediger Bangkirai
Soort K.Vrachtschip L.Gevechtsschip Z.Gevechtsschip Kruiser Spionage Sonde Zonneenergie Satelliet Raketten K.Laser G.Laser Ion.K K.Koepel
Aantal 2 4 5 1 4 14 13 13 3 3 1

De aanvallende vloot vuurt een totaal van 18 keer met een kracht van 2360 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 514 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 63 keer met een kracht van 7364 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 372 schade punten

Aanvaller Vliet Soort Z.Gevechtsschip Recycler
Aantal 2 1
Wapens: 180 1.2
Schilden 37.5 15
Romp 1500 2400

Verdediger Bangkirai
Soort K.Vrachtschip L.Gevechtsschip Z.Gevechtsschip Kruiser Spionage Sonde Zonneenergie Satelliet Raketten K.Laser G.Laser Ion.K K.Koepel
Aantal 2 4 5 1 3 13 11 12 3 3 1

De aanvallende vloot vuurt een totaal van 3 keer met een kracht van 361 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 213 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 58 keer met een kracht van 6973 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 91 schade punten

Aanvaller Vliet
Vernietigd

Verdediger Bangkirai
Aantal 2 4 5 1 3 13 10 12 3 3 1

De verdediger heeft het gevecht gewonnen!

De aanvaller heeft een totaal van 166000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 20000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 29400 Metaal en 22800 Kristal.
4 Raket lanceerder, 1 Kleine laser kon worden gerepareerd.

Maar huh, hoe krijg ik nu dat metaal en zo, heb ik daar vrachtschip of recycler voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Een recycler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Dat kan wel uit, gelijk maken z'n ding als dat tenminste kan, ik heb het zelf nog nooit nodig gehad, ben nog nooit aangevallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Steffy schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:32:
Dat kan wel uit, gelijk maken z'n ding als dat tenminste kan, ik heb het zelf nog nooit nodig gehad, ben nog nooit aangevallen 8)7
Je kan ook gewoon puin bij een andere planeet vandaan halen :)
Kan soms aardig wat opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenko
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-01-2024
hey ik ben nu ook neteen paar dagen geleden begonnen, ook m'n eerste gevecht gehad, ik had gewonnen en ook verloren :P
de aanvaller en ik waren tegelijkertijd zeg maar dood, gelukkig kon bij mij alles gerepareerd worden van m'n verdediging.
maar wel lache spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ben bezig met Hyperruimte motor 3, duurt nog maar 14 uur. Hopelijk morgen genoeg voor 4 dan kan ik eindelijk slagschepen maken :9
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.