marzzman schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 08:40:
Oh damn ... iemand heeft me vannacht echt kaal geplukt en wel 6 keer. Ik was zelf aan het raiden, ondertussen raid hij eerst alle drie mn kolonies (het was in de nacht, ik lag lekker in bed) -->
11-12 06:22:36 Ruimte controle Spionage aanval
Een buitenlands vloot van planeet I get paid to kill [3:170:12] werd opgemerkt bij je planeet Cikora [3:140:15]. Kans op contra espionage: 0 %
11-12 06:22:27 Ruimte controle Spionage aanval
Een buitenlands vloot van planeet I get paid to kill [3:170:12] werd opgemerkt bij je planeet Ceneais [3:140:13]. Kans op contra espionage: 0 %
11-12 06:22:16 Ruimte controle Spionage aanval
Een buitenlands vloot van planeet I get paid to kill [3:170:12] werd opgemerkt bij je planeet Cotique [3:140:11]. Kans op contra espionage: 0 %
Oke, daarna stuurt hij er overal vloten op af (vrachtschepen en wat lichte fighters) met 1 slagschip in 2 golven. Mijn defence daar aan gort natuurlijk. Ik had maar een paar lasertjes en raketjes op mn kolonie. Kaal dus. Op de kolonies nam hij respectievelijk ook steeds in golven meer dan 20K mee. Die zijn nu vrij kaal. Maar daar gaat het me nog niet eens zo om. Hij komt dus net naar mn hoofdplaneet met slagschepen, kruisers, grote gevechtsschepen, grote vrachtschepen. Ik zie niet hoeveel, alleen het totaal van 38 schepen. Dat had knokken geworden

.
Kijk die grondstoffen ben ik kwijt, dat is het spel, no problem

! Maar die kerel heeft met vannacht 6 keer aangevallen (2 keer op iedere kolonie in golven dus). En hij kwam er dus vanmorgen aan met een dikke vloot, gelukkig ben ik net wakker en kon ik een fleetsave doen. Hij scande nog net vantevoren en heeft terug getrokken.
Shilizous (3:170:12) (I get paid to kill)
Het kan een hitman zijn aan de naam te zijn. Vind het sowieso raar dat hij met meerdere slagschepen mij kan aanvallen, begrijp niet dat ik in zn puntenklasse zit. Anyway, kan een GoTTer er eens kijken? Hier stuurt hij berichten vandaan --> 2:158:12
Het is overigens aan aardige kerel en ik heb ook gemsged: "Sneaky you, good job. Cya next time mate". En hij stuurde terug (van 2:158:12 dus, terwijl ik naar 3:170:12 stuurde): "Haha, it was fun, I was shooting for the main planet but you noticed, good game". Maar hoe aardig hij ook is, hij heeft me wel 6 keer geraid

! Dus of iemand even kan kijken

!