GoT II Alliance: Ogame - Universum Deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.117 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-06 02:16
Let op: Dit topic is niet bedoeld voor discussies over Universum III, daarvoor is GoT Alliance : Ogame Universum III. Voor Universum III is een apart forum geopend. Klik hier om naar het Ogame Universum III forum te gaan.

Ogame Universum deel 2

Afbeeldingslocatie: http://www.topgokkasten.nl/overig/gotlogo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.topgokkasten.nl/overig/ogame9.jpg

In de HK van GoT loopt momenteel een topic over Ogame Universum.

Ogame Universum is een simulatie game waarbij je de beschikking krijgt over een complete planeet.
Op deze planeet bouw je gebouwen voor bepaalde grondstoffen, zoals metalen en kristallen, en hiermee kun je weer andere gebouwen bouwen voor het bouwen van schepen, afweergeschut en technologieen. Je kunt allianties aangaan met anderen, en, als het uiteindelijk drukker wordt
kun je oorlogen uitvechten met andere spelers/allianties.Het is niet een spel dat je even in een uurtje speelt, je moet je wel registreren, maar vanaf dat moment begint het ook te lopen. Zelfs als je niet online bent loopt het spel door.

Inmiddels is er al een bloeiende GoT alliantie opgezet, en deze heeft inmiddels +/- 125 leden. Maar omdat deze alliantie juist nu zo groot zijn, lopen ze meer risico te worden aangevallen door sterkere allianties, terwijl de leden individueel nog niet zo sterk zijn. Het aantal leden in GoT_1 is nu maximaal en er worden zo goed als geen nieuwe leden meer toegelaten. (Puur uit tactische overweging).

Daarom is "GoT II" in het leven geroepen, de partner-alliantie van de 1e GoT alliantie.
Met twee groepen van (hopelijk) elk minimaal 100 leden willen we sterker komen te staan en kunnen we elkaar ondersteunen, taktieken uitwerken en gezamelijk de aanval openen, of juist samen verdedigen.

Aanmelden:
Dus ga naar www.ogame.nl registreer jezelf in Universum 2, zoek via het menu links naar allianties naar "GoT II" en je wordt toegevoegd in de alliantie. Voorwaarde is dat jij een bestaand GoT member bent, je dient namelijk je GoT Username en GoT ID nummer te vermelden bij je aanmelding bij de GoT II alliantie. Je GoT ID nummer vindt je door hierboven op "my react" te klikken en dan "profiel bekijken".

Aanmelden bij de alliantie kan dus alleen:
- Als je je GoT username + GoT ID nummer kunt aantonen en je minimaal 1 week op Gathering of Tweakers geregistreerd bent en minimaal 10 techpost hebt.
- Als je geen GoT account hebt, maar wel door een bestaand alliantie lid wordt voorgedragen (als zijnde vriend/broer/zus/opa enz).

Voldoe je niet aan bovenstaande eisen dan krijg je geen toegang tot de alliantie.

Een aantal tips/opmerkingen:
■ Concentreer je in het begin op het bouwen van metaal en kristalmijnen en zorg voor voldoende stroom via de zonne-energie centrales.
■ Bouw GEEN zonne-energie satelliet, deze kosten relatief gezien meer en trekken te veel aandacht. Bovendien worden ze te snel vernietigd bij een aanval.
■ Kijk bij Technologie wat voor gebouwen, grondstoffen en/of technieken je nodig hebt voor bepaalde wapens/schepen/gebouwen etc.
■ Bij Allianties kun je kijken hoeveel leden de GoT II alliantie inmiddels heeft, hier staan ook gelijk de hoeveel punten vermeldt.
■ Voor elke 1000 aan grondstoffen die je uitgeeft (ongeacht welk type grondstof) krijg je 1 punt. Ongeveer 3x per etmaal worden de scores bijgewerkt.
■ Bij de optie Statistieken kun je de score van de allianties en individuele spelers zien.
■ Via de optie berichten kun je berichten sturen naar andere gebruikers en hier zullen ook je ontvangen berichten staan.
■ Als je op "Melkweg" klikt kost je dat 10 deuterium per bekeken zonnestelsel, in het begin heb je nog geen deuterium en zal je dus deze optie nog niet kunnen gebruiken. Zodra dit wel kan zie je precies welke planeten je om je heen hebt en wie er op zitten.

Grondstoffen:
Bij de optie Grondstoffen kun je zien of alles goed loopt, eenmaal een metaalmijn of kristalmijn gebouwd moet je deze op 100% zetten. Heb je energie tekort, dan kun je voor een lagere waarde kiezen. Zorg dus altijd voor voldoende energie. De waarden die er staan vermeldt zijn de hoeveelheden die je per uur krijgt.

Hieronder zie je een plaatje met uitleg met betrekking tot het grondstoffen paneel
Klik op de prt-scr voor een vergroting
Afbeeldingslocatie: http://www.topgokkasten.nl/overig/grondstoffen.gif

Links:
Ogame Universum deel 1
Ogame Faq
Het door GoT leden aangemaakte Ogame Forum
Het nationale Ogame forum
Alternatieve link indien registratie of inloggen niet lukt :)

Rangen:
- 0 - 50 punten = Recruut
- 50 - 1000 punten = Soldaat
- 1000 - 1500 punten = Korporaal
- 1500 - 2500 punten = Sergeant
- 2500 - 3500 punten = Luitenant
- 3500 - 5000 punten = Majoor
- 5000 - 10000 punten = Kolonel
- 10000 - 20000 punten = Admiraal
- >20.000 = The King of Rock & Roll

Nu zal je zeggen, "wat een pokke-end van soldaat naar korporaal", maar dit hoort ook zo. De backbone van het "leger" bestaat meestal ook uit voornamelijk soldaten.

Spelregels:
■ Geen teammates aanvallen.
■ Geen leden van andere allianties aanvallen waarvan je niet weet hoe sterk deze zijn.
■ Losse spelers, dus spelers zonder alliantie mogen zonder overleg aangevallen worden
■ Wil je toch een bepaalde speler in een alliantie aanvallen, dan eerst in overleg met de Oprichter
■ Wordt je (telkens) aangevallen, en kun je er zelf er niets meer aan verhelpen, stuur dan een bericht naar de Oprichter, die gaat eerst onderhandelen, levert dit niets op dan wordt aan iedereen met beschikbare vloten gevraagd de aanvaller aan te vallen.
■ Indien je 6 dagen inactief bent, ontvang je hiervoor een bericht. Ben je de dag erna nog inactief en heb je niet gereageerd dan wordt je uit de alliantie gezet.
■ Indien je na 6 dagen nog steeds 0 punten hebt wordt je ook uit de alliantie geplaatst
■ Er wordt verwacht dat de spelers minimaal 1x per 2 dagen aanwezig zijn.
■ Als je op vakantie gaat geef dit door aan de Oprichter.
■ Overige vragen? Ga naar het GoT Ogame forum of vraag aan PhaseShifter van GoT 1 of Demonfreak van GoT II.
■ En het allerbelangrijkste: HAVE FUN!!!.

:)

[ Voor 16% gewijzigd door Snowwie op 31-10-2005 14:11 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 16:50
Vanacht kan ik mijn eerste echt fatsoenlijke raid houden (dwz een raid waarbij de ander planeet defense heeft, op zo'n niveau dat ik die defense de kop kan indrukken). Ik denk dat ik beter eerst wat meer recources had kunnen steken in zware gevechtsschepen. Nu had ik ook redelijk veel in onderzoek gestoken maar je zult uiteindelijk toch scheepjes nodig hebben om aan te vallen :P

Is het trouwens bekend of aanemelijk dat die mogelijkheid uit uni3 om in een alliance je krachten te bundellen tegen 1 of meerdere vijanden ook naar uni2 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Ik wil mezelf bij deze aanmelden voor de alliantie:

User: Skimovic
Planeet: Atlantis

Diameter 12800 km ( 70 / 163 velden )
Temperatuur ongeveer. 28°C tot 68 °C
Positie 3:158:5
Score 548 (rang 2139 van 10655)

Moetik hier zelf nog iets voor doen of krijgik een invite die ik alleen maar hoef te accepten?

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Wie gaat er morgen beginnen in drie?
ik weet het nog niet, ik denk dat 2 interessants zal blijken (veel ervaring uit 1 en er zullen een aantal mensen hun account op 2 versloffen omdat ze in drie gaan spelen. en alle echte newbies komen in 3 terecht)

[ Voor 21% gewijzigd door Silent7 op 28-10-2005 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54248

ik doe morgen ook mee in 3. Wil graag even vanuit niks weer beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
Is het trouwens mogelijk om vanuit uni3 prut te versturen naar uni 1 of 2 ?
Is het 1 groot heelal ?

"Is your mother proud of you ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 01:05
Skimovic schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:25:
Moetik hier zelf nog iets voor doen of krijgik een invite die ik alleen maar hoef te accepten?
Je kan een invite aanvragen via het spel.
Allianties > Zoek allianties
Dan zoeken naar "got" en dan [GoT II] aan klikken. Je kan dan een berichtje sturen met GoT username en GoT ID.

[ Voor 8% gewijzigd door D-Three op 28-10-2005 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-06 22:47
Zo dat is leuk. Me 2kv zijn helemaal voor terug gekomen van hun missien :) Ben nu de zonne energie centrale niveau 16 aan het bouwen redelijk prijzig maar is met dagje redelijk sparen nog wel te doen...

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexley
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Hexley

the Platypus

spider schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:35:
Is het trouwens mogelijk om vanuit uni3 prut te versturen naar uni 1 of 2 ?
Is het 1 groot heelal ?
Das onmogelijk...
Het enige wat je zou kunnen doen is het verhandelen...
Met een speler die in bv. Uni 1 en Uni 2 speelt.
Jij verkoopt hem in Uni 2 50.000 kristal en hij betaalt je 25.000 Deutrium in Uni 1.

Weet nog niet of iemand het er al over gehad heeft, maar als je er even niet bent bv. 8 uur slapen.
Zorg dan dat je schepen zeker 8 uur weg zijn! Liefst volgeladen met grondstoffen.
Waarom, de kans dat iemand zin heeft een redelijk lege planeet is natuurlijk veel minder.
En als men toch aanvalt, is een groot deel van je vloot en grondstoffen veilig.
Ook het alleen achter laten van gevechtsschepen is stom, als ze gesloopt zijn blijft zo'n 30% van de grondstoffen wat hij gekost heeft als puin in de ruimte achter, wat de aanvaller weer kan oppikken.
Dus zonder echt veel grondstoffen kan je vloot een mooi doel wezen. ;)

Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borsky
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-05-2021
Is het mogelijk om bijwijze van verdediging de Spionage sondes uit de lucht te schieten..? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 20:05
Gisteravond eeen mooie inactieve planeet gevonden, ik denk die val ik even aan.
Heb ik dus op transport geklikt.

Een van je vloten (Klein vrachtschip:1 ) keert terug van xxxxxxx naar xxxxxxxx [xxxxxx] . De vloot keert terug zonder grondstoffen.

Je vloot bereikt planeet xxxxxxx ( 33638221 ) en levert zijn lading af:
Metaal:2498 Kristal: 2500 Deuterium:0

foutje bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 00:41
je valt toch niet aan met een volbeladen schip? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:08

rapture

Zelfs daar netwerken?

Skimovic schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:25:Ik wil mezelf bij deze aanmelden voor de alliantie:

User: Skimovic
Planeet: Atlantis

Diameter 12800 km ( 70 / 163 velden )
Temperatuur ongeveer. 28°C tot 68 °C
Positie 3:158:5
Score 548 (rang 2139 van 10655)
jammer, je planeet zag erg raid-baar uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
harry64 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:41:
Gisteravond eeen mooie inactieve planeet gevonden, ik denk die val ik even aan.
Heb ik dus op transport geklikt.

Een van je vloten (Klein vrachtschip:1 ) keert terug van xxxxxxx naar xxxxxxxx [xxxxxx] . De vloot keert terug zonder grondstoffen.

Je vloot bereikt planeet xxxxxxx ( 33638221 ) en levert zijn lading af:
Metaal:2498 Kristal: 2500 Deuterium:0

foutje bedankt.
whaahahaaha .....................afijn shit happends.

Had het eerlijk zelf ook bijna, ff snel op alles klikken (je weet wel haast) wil naar bed.......................eh wat doe ik nu................EEEEKKSSS bijna verstuurd

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Ik heb een Kolonie!
Diameter 16320 km ( 0 / 266 velden )
Temperatuur ongeveer. 21°C tot 61 °C
Positie 3:197:6
Score 604 (rang 1968 van 10686)

266 velden is wel zeer goed :P. Gelijk een vrachschip heengestuurd met 15k metal./chrystal om het een beetje op gang te brengen.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
Maar dat fleetsaven he?
Als je de vloot acht uur kwijt wil zijn moet je het dus ergens nar toe sturen waar het vier uur over doet, of op 50% dichtbij), Waar stuur je het dan naartoe? Naar een (i) planeetje om je gevechtschepen vol te laden? Je moet dus een doel hebben, hoe vind je dit?

En een paar vraagejes over recyclers, die halen puin op, dus dat is mooi (kan ze helaas nog lang niet bouwen, maar ben graag een beetje voorbereid.)
1 Uit elke 100000 eenheden puin rond je planeet is er 1 % kans op een maan met een max van 20%. Moet ik daarvoor het puin laten liggen? (of onthoud de server waar er hoeveel lag en telt dit op tot de maximale 20% kans is ontstaan?)

2 Ziet een persoon die een groot puinveld heeft bij zn planeet een recycler komen?

3 Kan hij/zij die ook aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Silent7 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:46:
Maar dat fleetsaven he?
Als je de vloot acht uur kwijt wil zijn moet je het dus ergens nar toe sturen waar het vier uur over doet, of op 50% dichtbij), Waar stuur je het dan naartoe? Naar een (i) planeetje om je gevechtschepen vol te laden? Je moet dus een doel hebben, hoe vind je dit?
Stuur je vloot en dan in het bijzonder je vrachtschepen met je grondstoffen weg van je planeet op een transportmissie, met een lage snelheid. Op het moment dat de aanval over is, kan je de vloot terugroepen. Dus je stuurt het op transport missie naar de buurman met 10% snelheid en roept hem terug als de aanval over is, voordat die aankomt.
En een paar vraagejes over recyclers, die halen puin op, dus dat is mooi (kan ze helaas nog lang niet bouwen, maar ben graag een beetje voorbereid.)
1 Uit elke 100000 eenheden puin rond je planeet is er 1 % kans op een maan met een max van 20%. Moet ik daarvoor het puin laten liggen? (of onthoud de server waar er hoeveel lag en telt dit op tot de maximale 20% kans is ontstaan?)
De kans dat een maan ontstaat wordt gekeken naar het puin dat op dat moment in orbit van je planeet is. Als het weggehaald wordt moet het weer opnieuw opgespaard worden.
2 Ziet een persoon die een groot puinveld heeft bij zn planeet een recycler komen?

3 Kan hij/zij die ook aanvallen?
Een persoon ziet de recycler niet aankomen en hij kan hem niet aanvallen zolang je hem naar het schrootveld stuurt en niet de planeet. Je kan dus het schroot van andere spelers zonder problemen weghalen.

Een handige tip die ik op GoT Ogame alliance forum heb gelezen, als je een aanval doet stuur dan 1 probe vooruit om een klein debris veld te creeren, hierna stuur je de recycler achter je aanvalsvloot aan. De recycler is trager dan de rest van vloot dus hij komt dan na de aanval aan.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123300

ik zal me hier ook maar is kenbaar maken en een aanvraagje lanceren straks. kwestie van vele kleintjes.....
heb trouwens al een paar maal bezoek gehad van sondes... lol

hier is de info:
planeet: Reunion
speler: Sluggha
loc: 3:204:6
diameter 12800
temperatuur: 19-59graadjes (best fris :Y) )
score: 118

mag ik me ook aanmelden voor de GOTII alliantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
Anoniem: 123300 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:07:
ik zal me hier ook maar is kenbaar maken en een aanvraagje lanceren straks. kwestie van vele kleintjes.....
heb trouwens al een paar maal bezoek gehad van sondes... lol

hier is de info:
planeet: Reunion
speler: Sluggha
loc: 3:204:6
diameter 12800
temperatuur: 19-59graadjes (best fris :Y) )
score: 118

mag ik me ook aanmelden voor de GOTII alliantie?
Aanmelden:
Dus ga naar www.ogame.nl registreer jezelf in Universum 2, zoek via het menu links naar allianties naar "GoT II" en je wordt toegevoegd in de alliantie. Voorwaarde is dat jij een bestaand GoT member bent, je dient namelijk je GoT Username en GoT ID nummer te vermelden bij je aanmelding bij de GoT II alliantie. Je GoT ID nummer vindt je door hierboven op "my react" te klikken en dan "profiel bekijken".

Aanmelden bij de alliantie kan dus alleen:
- Als je je GoT username + GoT ID nummer kunt aantonen en je minimaal 1 week op Gathering of Tweakers geregistreerd hebt en minimaal 10 techpost hebt.
- Als je geen GoT account hebt, maar wel door een bestaand alliantie lid wordt voorgedragen (als zijnde vriend/broer/zus/opa enz).

Voldoe je niet aan bovenstaande eisen dan krijg je geen toegang tot de alliantie.

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Mijn werf is gebouwd. Nu werken aan mijn verdediging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renechaos
  • Laatst online: 21-06 20:01
Borsky schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:38:
Is het mogelijk om bijwijze van verdediging de Spionage sondes uit de lucht te schieten..? })
Vroeg ik me dus wel af ja.. zo'n sonde gesignaleerd van m'n buurman, maar blijft dat ding hangen, of kan ik hem uit de lucht knallen..? Of zou m'n defence dat automatisch moeten doen?

ga in ieder geval ook zo'n sonde boven zijn wolkendek hangen.. kijken wie er kijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

Jezus wat een grondstoffen heb ik, van alles boven de 30 of 40 K :> Zal eens ff een nieuwe kolonie bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:34
Een spionage sonde vliegt altijd heen en weer terug hij maakt dus een moment opname.
Hoe dat met het uit de lucht schieten van een spionage sonde zit weet ik ook niet, dat vroeg ik me zelf eigenlijk ook af.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik hou het op sharing is caring stef :> . Die kerel, x:472:x heb ik ook nog gehad, 10k metaal, 4k kristal, waren wel restanten na jouw raids, maar zeker niet verkeerd :D !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Ben nu precies een week bezig en dit heb ik tot zover :)
Na een nacht slapen is het altijd leuk upgraden ik wil straks eerst mijn deuterium en kristal fabriek upgraden en daarna wat meer verdediging te bouwen.

Tussenstandje :)

Score 167 (rang 4087 van 10708)

Metaal 2.848
Kristal 1.413
Deuterium 821
Energie 23/1.155

Metaal Mijn (Niveau 13 )
Kristal Mijn (Niveau 10 )
Deuterium fabriek (Niveau 9 )
Zonne-energie centrale (Niveau 12 )
Fusie centrale (Niveau 5 )
Robot fabriek (Niveau 3 )
Werf (Niveau 4 )
Metaal opslag (Niveau 0 )
Kristal opslag (Niveau 0 )
Deuterium tank (Niveau 0 )
Onderzoeks lab (Niveau 4 )
Raket silo (Niveau 0 )

Spionage techniek (Niveau 2 )
Computer techniek (Niveau 2 )
Wapen techniek (Niveau 1 )
Pantser techniek (Niveau 1 )
Energie techniek (Niveau 3 )
Verbrandings motor (Niveau 2 )
Impuls motor (Niveau 0 )
Laser techniek (Niveau 5 )

Kleine laser ( 2 beschikbaar )

commentaar, kritiek, advies, applaus etc. etc. het is allemaal welkom B)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

marzzman schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:44:
Ik hou het op sharing is caring stef :> . Die kerel, x:472:x heb ik ook nog gehad, 10k metaal, 4k kristal, waren wel restanten na jouw raids, maar zeker niet verkeerd :D !
;) hehe ik heb er flink wat weg gehaald maar leuk dat jij er nog wat hebt kunnen jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renechaos
  • Laatst online: 21-06 20:01
beschrijving van een spionage sonde:
Spionage sondes zijn....[blahblah]....Zodra ze gedetecteerd worden, worden sondes meestal vernietigd door hun zwakke constructie.

Dus ze zijn te vernietigen. Maar als ik de beschrijvingen bekijk van verdedigingswerken en ruimteschepen staat bij ruimte schepen steeds: snelvuur tegen Spionage sonde: xx
en bij verdedigingswerken staat hier niets over de Spionage sonde.

Dus ik ga er even vanuit dat verdedigingswerken niet in staat zijn die spionage sonde neer te halen en als je een ruimteschip heb zal de sonde niet meer naar zijn eigenaar terugkeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
Nog even over dar fleetsaen, eerder werd al tip gegeven voor het slapen gaan de boel weg te sturen, ik snap best hoe het werkt bij een aanval, maar ik zoek dus naar een goede methode om voor het slapengaan te gebruiken (nu slaap ik maar gewoon niet en na drie dagen moet ik toch mijn ogen eens dicht gaan doen :))

ik heb het dus over het beicht van Hexley
"Weet nog niet of iemand het er al over gehad heeft, maar als je er even niet bent bv. 8 uur slapen.
Zorg dan dat je schepen zeker 8 uur weg zijn! Liefst volgeladen met grondstoffen.
Waarom, de kans dat iemand zin heeft een redelijk lege planeet is natuurlijk veel minder.
Ook het alleen achter laten van gevechtsschepen is stom, als ze gesloopt zijn blijft zo'n 30% van de grondstoffen wat hij gekost heeft als puin in de ruimte achter, wat de aanvaller weer kan oppikken.
Dus zonder echt veel grondstoffen kan je vloot een mooi doel wezen. ;)"

Hoe zoek je een goed target waar je de boel naar toe kan sturen. Het valt me op dat zelf een planeet naast je nog twee uur kost dus dan de snelehid op 50% en een (i) tje raiden met de hele vloot (waarvan het meeste al vol zit met grondstoffen)
Dan komt alles acht of tien uur later terug afhankelijk van de snelheid.

Of doet niemand aan dit preventieve fleet en grondstoffen transport?
(ik zelf denk eignlijk als ik net zovel verdedigingswerken heb als vrije grondstoffen ben ik niet interessan voor een raider, het kost hem dan waarschijnlijk meer dan het oplevert, toch?
ik heb nu 30 verdedigingswerken en iets minder dan 30K in totaal. Als ik speedsim er tegen aan gooi dan houden die raketlanceerders en kleine laser een hoop tegen, dus is er te weinig winst te behalen.

(nu wil ik echter een grotere zonecentale bouwen en daar is wel veel voor nodig, bijna 30K en dan nog 10K deut in huis en dat vind ik best veel.
Is het dan nu slim om even uit te kienen hoe lang het duurt voor ik alles heb en dan even een preventieve fleetsave incl grondstoffen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
  • Laatst online: 25-12-2024
Planeet "DarkStar" (Darth)
Server tijd Fri Oct 28 11:37:11
Gebeurtenissen

Diameter 12800 km ( 4 / 163 velden )
Temperatuur ongeveer. 0°C tot 40 °C
Positie 3:431:9
Score 0 (rang 0 van 10734)

Ga ook maar ns meedoen, lijkt me leuk. Tips welkom :)

Ik zit nu op uni2, zou ik uni3 moeten doen? :?

GRtz Darth

[ Voor 11% gewijzigd door Franck op 28-10-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
Nog vijf minuen en een frisse start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Nee nu al :D je kunt al reggen
Alliantie hangar
De alliantie hangar biedt de mogelijkheid aan bevriende vloten die meehelpen met verdedigen om bij te tanken.
Benodigd: Metaal:20.000 Kristal:40.000
Productie tijd: 1 dag 0u 00m 00s

[ Voor 79% gewijzigd door flashin op 28-10-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-06 18:56
Zo even tussendoor een update met mijn bevindingen tot nu toe (ben net twee dagen onderweg in universum 2, 3:492:12). Ik moet zeggen dat dit spel je toch nog aardig bezig houdt (had ik niet verwacht), ondanks het feit dat het wat langzaam op gang komt. Heb nu aardig wat mijnen en energiecentrales staan dus ik hoop in de komende dagen wat leukere upgrades tegen te komen (alleen de deut werkt niet echt mee ;))

Ik ga overigens niet nu opnieuw beginnen in universum 3, ik blijf voorlopig waar ik nu zit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Ik hoor mensen over fleetsaven enz. Ik heb ongeveer ook soorgelijke aantallen grondstoffen als ik sochtends terug kom maar ik ga er van uit dat ik nog wel even veilig ben. A omdat ik tot nu toe ook nog nooit gescand ben (naar mijn weten) daarbij heb ik vrij veel verdediging (relatief bekeken) en vergeet niet dat dat groene tagje voor je naam ook indruk maakt. ;) Ik scan bijvoorbeeld geen planeten die bij een alliantie zitten...

Maar als je in een gevaarlijk zonnestelsel zit dan kan het zeker verstandig zijn om te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
Wat ik ook doe is relatief veel verdediging opbouwen, dat heeft echt wel een schrikeffect imo.

@m.m: aanvraag ingediend :9

[ Voor 22% gewijzigd door flashin op 28-10-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

Ook geregd op uni3 :) Heb GoT alvast als alliantie geregd zodat niet een of andere waus ermee vandoor kan gaan :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 23-06 19:11

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Silent7 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:02:
Nog even over dar fleetsaen, eerder werd al tip gegeven voor het slapen gaan de boel weg te sturen, ik snap best hoe het werkt bij een aanval, maar ik zoek dus naar een goede methode om voor het slapengaan te gebruiken (nu slaap ik maar gewoon niet en na drie dagen moet ik toch mijn ogen eens dicht gaan doen :))
same here :O
ik heb het dus over het beicht van Hexley
"Weet nog niet of iemand het er al over gehad heeft, maar als je er even niet bent bv. 8 uur slapen.
Dus zonder echt veel grondstoffen kan je vloot een mooi doel wezen. ;)"
.. niet alleen vanwege die resources, maar ook om gewoon jouw vloot de slopen hoor! :X
Hoe zoek je een goed target waar je de boel naar toe kan sturen. Het valt me op dat zelf een planeet naast je nog twee uur kost dus dan de snelehid op 50% en een (i) tje raiden met de hele vloot (waarvan het meeste al vol zit met grondstoffen)
Dan komt alles acht of tien uur later terug afhankelijk van de snelheid.
Een beetje pendelen op 20% speed naar je kolonie kan ook heel goed .. en inactieveling raiden is ook een goede methode idd.
Of doet niemand aan dit preventieve fleet en grondstoffen transport?
Absoluut !! Als je voor iets heel kostbaars aan het sparen bent absoluut!!
(ik zelf denk eignlijk als ik net zovel verdedigingswerken heb als vrije grondstoffen ben ik niet interessan voor een raider, het kost hem dan waarschijnlijk meer dan het oplevert, toch?
ik heb nu 30 verdedigingswerken en iets minder dan 30K in totaal. Als ik speedsim er tegen aan gooi dan houden die raketlanceerders en kleine laser een hoop tegen, dus is er te weinig winst te behalen.

(nu wil ik echter een grotere zonecentale bouwen en daar is wel veel voor nodig, bijna 30K en dan nog 10K deut in huis en dat vind ik best veel.
Is het dan nu slim om even uit te kienen hoe lang het duurt voor ik alles heb en dan even een preventieve fleetsave incl grondstoffen te doen?
Zolang je gewoon in de buurt blijft kun je de boel altijd nog op weg sturen als er een raid aan komt! Je krijgt het bericht toch ruim van tevoren!

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
m.m schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:09:
Ook geregd op uni3 :) Heb GoT alvast als alliantie geregd zodat niet een of andere waus ermee vandoor kan gaan :)
Ga je er wel actief mee bezig? Een plaatje er bij, een kort verhaaltje en elk lid wel de mogelijkheid
toekennen om de ledenlijst te bekijken. Ik wil hem wel van je overnemen, ben wel het een en het ander gewend :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
OKE drie is van start,me in denk nu vooral mensen die weten wat ze doen.

GOT III in het leven roepen?
(zelf geen idee hoe je het doet met eigen forum en zo dus Deamonfreak voel jij je geroepen?

EDIT : OKE das prachig geregeld alweer

(gaat lekker snel nu binnen een kwartier vijf upgrades, bleef het maar zo lekker snel gan :))

[ Voor 7% gewijzigd door Silent7 op 28-10-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
nee niet GoT III, gewoon GoT I in uni3 :)

Ik kan best een forum ergens aanmaken op m'n server als dat nodig mocht zijn, u roept maar
(gaat lekker snel nu binnen een kwartier vijf upgrades, bleef het maar zo lekker snel gan )
3-1-0-2 hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
rapture schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:08:
[...]

jammer, je planeet zag erg raid-baar uit. ;)
Nouja dat daacht een andere ook dus ook :) al zn 16 schepen uit de lucht geschoten en zelf 1 raketlanceerder en 2 zonneenergiesatellieten kwijt :) zal die even gebaald hebben. :Y)

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Snowwie schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:15:
[...]

Ga je er wel actief mee bezig? Een plaatje er bij, een kort verhaaltje en elk lid wel de mogelijkheid
toekennen om de ledenlijst te bekijken. Ik wil hem wel van je overnemen, ben wel het een en het ander gewend :)
Voorlopig heb ik genoeg tijd om het te doen, maar ik hou je aanbod in mijn achterhoofd :) Is de ledenlijst niet standaard te zien voor alliantieleden dan?

Gewoon maar hetzelfde plaatje gebruiken als in uni2 of voelt iemand zich geroepen een nieuwe te maken?

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06 22:12

Erikie

www.erikie.nl

flashin schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:19:
nee niet GoT III, gewoon GoT I in uni3 :)

Ik kan best een forum ergens aanmaken op m'n server als dat nodig mocht zijn, u roept maar

[...]
3-1-0-2 hier :)
en nu maar wachten op dat *%*&^ metaal om je solar te upgraden :). naja, kan ik ff douchen :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Ik heb me toch maar aangemeld bij uni 3, maar dat is dan meer voor erbij. Uni 2 blijft mijn hoofd account.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
hahahaha iedereen blijft steken op 3.1.0.2
700+ mensen allemaal wachten op metaal :) Nog iets van veertig minuten lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
Zo in uni2 smane met mn vrouw een inactieve planeet met veel grondstoffen totaal leeggehaald, van +/- 100K grondstoffen naar +/- 500 metaal, +/-150 kristal en +/-20 deut.
Vanwege multialram mogen we niets met elkaar doen qua alliantie en zo, maar dezelfde planeet leeghalen wordt wel toegestaan :)
Elke vloot die terugkwam ging gelijk retour, heerlijk weer even wa onderzoek kunnen doen en gelijk de guts om te sparen voor een solar upgrade. ik ga straks naar niveau 15 en zij naar 16 (32842 metaal en 13136 kristal, dure grap hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
m.m schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:30:
[...]

Voorlopig heb ik genoeg tijd om het te doen, maar ik hou je aanbod in mijn achterhoofd :) Is de ledenlijst niet standaard te zien voor alliantieleden dan?

Gewoon maar hetzelfde plaatje gebruiken als in uni2 of voelt iemand zich geroepen een nieuwe te maken?
Nee, de ledenlijst is niet standaard zichtbaar, daarom hebben jullie in Uni 2 in GoT II ook allemaal de status "Gotter", welke de rechten heeft om de ledenlijst te mogen zien. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Silent7 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:52:
hahahaha iedereen blijft steken op 3.1.0.2
700+ mensen allemaal wachten op metaal :) Nog iets van veertig minuten lol
lol ik blijf steken op 1.1.1.2

edit:
Harstikke dom natuurlijk, in het begin heb je veel metalen nodig :(

[ Voor 15% gewijzigd door Snowwie op 28-10-2005 13:26 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Heb de rechten inmiddels gefixt :) (zoals te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
  • Laatst online: 25-12-2024
uhhm gekke vraag maar hoe voeg ik iemand toe aan die vriendenlijst? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Ik blijf steken op 2-2-0-2 zometeen ga ik mijn metaal upgraden naar 3 en zet ik mijn % van kristal lager.
Hierna of zonne energie of metaal en weer kristal lager. Want kristal heb ik nu genoeg en hierdoor kan ik zonne energie uitstellen.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Franck schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:30:
uhhm gekke vraag maar hoe voeg ik iemand toe aan die vriendenlijst? :?
Wachten totdat je deut hebt, dan kun je het zonnestelsel van je vrienden opzoeken en daar op vriendenlijst aanvragen klikken.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
ik ben ook net ff begonnen

2 vraagje
1. is er snelle manier om aan deuterium te komen, ben nu alleen bezig metg energie en deuterium centrales te bouwen
2. er wordt gezegd dat je aan begin veel metaal nodig heb, maar als ik het zo zie heb ik nu vooral deuterium nodig en kan je met 1,5k metaal wel ff vooruit aan het begin

EDIT: laat maar ik zie het al :)

[ Voor 6% gewijzigd door Sissors op 28-10-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Ik heb in het interne deel een quickstart bouwvolgorde neergezet, je hoeft deze niet perse te volgen (bijvoorbeeld als je al heel snel deut wilt hebben) maar als je snel veel resources wilt hebben is het lijstje denk ik redelijk afgewogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
Ik denk dat de meeste spelers die het spel minstens 1x hebben gespeeld het zo doen ja. Deuterium is eigenlijk nog niet interessant als je geen werf hebt of onderzoeken nodig hebt waar je veel deut voor moet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Damn:

Een vijandige vloot van speler GAMZA van planeet Premium [3:13:11]Verstuur bericht nadert planeet Karelke[3:13:6] De vloot bestaat uit 6 schips. De missie is aanvallen

Als ik nou eens wist welke schepen dat zijn.
Ik heb 15 raket lanceerders, hopen dat ik het daarmee red.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Ik heb een lijstje gemaakt wat je nodig hebt om te kunnen raiden en te zorgen dat je zelf niet wordt geraid:

verbrandings motor + schepen
-----------------------------

werf niveau 1 en 2
onderzoekslab 1
energie techniek 1
verbrandgingsmotor 1 en 2

spioneren

onderzoekslab 2 en 3
werf 3
verbrandings motor 3
spionage techniek 1 en 2

eventueel verdediging
raket lanceerder

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Volgens mij gaat dit nu niet goedkomen met dit topic, want Universum 2 en 3 zitten nu door elkaar.

m.m. als jij nu aan de modjes vraagt of er een 2e topic gemaakt kan worden voor Uni 3, dan houden we het overzichtelijk.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Goed plan!
edit: aangevraagd

[ Voor 49% gewijzigd door MM op 28-10-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-05 16:19

Cramthabam

Leef en laat leven

Hacku schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:42:
Damn:

Een vijandige vloot van speler GAMZA van planeet Premium [3:13:11]Verstuur bericht nadert planeet Karelke[3:13:6] De vloot bestaat uit 6 schips. De missie is aanvallen

Als ik nou eens wist welke schepen dat zijn.
Ik heb 15 raket lanceerders, hopen dat ik het daarmee red.
Dit is zijn basis:
Grondstoffen op Premium [3:13:11] op 10-28 13:47:43
Metaal: 8637 Kristal: 7227
Deuterium: 8086 Energie: 541
Vloten
Spionage sonde 5 Zonne-energie satelliet 1
Verdediging
Raket lanceerder 1 Kleine laser 3
Gebouwen
Metaal Mijn 8 Kristal Mijn 8
Deuterium fabriek 6 Zonne-energie centrale 10
Robot fabriek 3 Werf 4
Onderzoeks lab 3
Onderzoek
Spionage techniek 2 Computer techniek 2
Pantser techniek 2 Energie techniek 2
Verbrandings motor 4 Impuls motor 2
Laser techniek 3
Kans op contraspionage:2%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Zo heb net maar een aanvraag gedaan voor de alliantie in GoT II

Ben een aantal minuten geleden aangevallen, net nadat ik wakker werd :/ verdediging weg en vloot weg (ben net een weekje bezig).

Stuurt diezelfde weer een vloot van 2 schepen, waarschijnlijk vrachschepen dan. Maar goed, alle resources die ik overhad maar meteen in onderzoek en bouwen gestopt.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-05 12:36

mrdjey

That Shit is Wack

klikt best geinig, heb ook een acountje aan gemaakt in uni2

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Cramthabam schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:49:
[...]

Dit is zijn basis:
Vloten
Verdediging
Gebouwen
Robot fabriek 3 Werf 4
Onderzoeks lab 3
Onderzoek
Laser techniek 3
Hij heeft me al 4-5 keer komen scannen in 3 dagen tijd, dus ik verwachtte wel een aanval.
Maar zo te zien stelt hij dus 2x niks voor :) Hij heeft z'n aanval trouwens afgebroken nadat ik hem een vriendelijk berichtje stuurde dat als hij zijn aanval niet zou afbreken hij m'n alliantie op z'n dak zou krijgen :p

/edit
Stuurt hij me dit terug:
IK HEB ZE TERUG GEROEPEN IS GOED IK VAL JE NIET AAN. IK ZOEK WEL EEN ANDER SLAGTOFFER DIE IK FF VERNIEL OK :p IK VAL JOU NIET AAN

:p

[ Voor 11% gewijzigd door XWB op 28-10-2005 13:56 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-05 16:19

Cramthabam

Leef en laat leven

Haha ik had die scan op hem afgestuurd en ik denk dat die de helft bij niet zag toen hij mij scande. Dus hij was gewoon verstandig en koos eieren voor zijn geld >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Cramthabam op 28-10-2005 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Cramthabam schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:49:
Dit is zijn basis:
Vloten
Verdediging
Gebouwen
Robot fabriek 3 Werf 4
Onderzoeks lab 3
Onderzoek
Laser techniek 3
jammer genoeg zit die in een alliantie, anders ga ik daar ff hardvesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
lmao, degene die mij eerst aanviel stuurde inderdaad nog 2 vrachtschepen, mijn 3 kleine lasers hielp ze allebei om zeep, chapeau :Y)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexley
  • Niet online

Hexley

the Platypus

Nou je kunt je vleet saven op verschillende manieren.
Als eerste heb ik iets redelijk stoms gehoort, hiero.

Transport naar een andere planeet,
Tja als je niet op tijd bent voor anuleren, ligt je zooi daar...
Kun je het wel terug roven, maar als een ander eerst is... ;)
En je kunt maar maximaal 50% roven, of wat er in je schepen past.

Maar er zijn zat andere mogelijk heden deze gebruik ik zelf:
1. De spionage sonde zoek een planeet die niet meer actief is, in de melkweg herkenbaar aan i of iI. Stuur de hele vloot beladen en al, dus incl. spionage sonde's op spionage missie.
De hele vloot zal met de snelheid van het traagste schip gaan, aanpassen kun je de snelheid ook, bv 50%. De tijd die je ziet is alleen heen, dus is het keer twee.
2. Een vloot beladen en al, een planeet die niet actief is aanvallen. De ruimte die je over had zal aangevult worden met grondstoffen van daar... :)
3. Puin ruimen, Liefst een planeet zonder maan.
4. Transport / plaatsing naar een andere planeet van je zelf.
ing._Buttje schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:13:
[...]

.. niet alleen vanwege die resources, maar ook om gewoon jouw vloot de slopen hoor! :X

[...]
Schepen die kapot gaan, daar blijft zo'n 30% aan grondstoffen van over.
De recycler kan deze op pikken, het ding is wel extreem traag... :|
Maar er past zo'n 20.000 eenheden in.
Over een min. of 20 sloopt mijn vloot zo'n 60 spionage sonde's en wat andere prut.
Van een spionage sonde blijft 300 kristal over, 60 x 300 = 18.000 kristal.
Dus het loont vaak ook om brok stukken op tepikken.

Kleine extra tip. De recycler kan alleen naar plekken waar al puin is gestuurt worden...
Dus stuur ik eerst een spionage sonde op aanval missie, deze gaat dood.
Blijft 300 kristal van over. Reken even uit wat er na het gevecht over blijft. Als je een totaal van bv. 35.000 hebt. Moet je er 2 sturen. Stuur de (2) recycler's er heen voor slechts 300 kristal. Zet dan pas de aanval in. De vloot is sneller dan de recycler's. ;)
Je zou de vloot bv. ook een uur later kunnen sturen.

Laatste tip. Als een spionage sonde je aanvalt kan dat natuurlijk een foutje wezen.
Maar het kan ook zo als hier boven wezen. En dan zou er dus wel eens een aanval opkomst kunnen wezen.

* Hexley heeft zo'n 10 XXL vrachtschepen = 250K per planeet om de grondstoffen veilig tekunnen stellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexley
  • Niet online

Hexley

the Platypus

furby-killer schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:35:

2. er wordt gezegd dat je aan begin veel metaal nodig heb, maar als ik het zo zie heb ik nu vooral deuterium nodig en kan je met 1,5k metaal wel ff vooruit aan het begin
Gewoon jatten
Mmm, 1,5k aan metaal? Tja meer is beter he... ;)
* Hexley draait zo'n 18K per uur, 432K per dag dus... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
3.1.0.3
Dut is nog helemaal niet nodig en ook kristal isvoorlopigniet het knelpunt voormij straks een metaal en dan even rekenen maar ik debnk toch nog een metaal dan een zon en dan zien we wel weer.

Ervaren spelers klopt het dat dit de beste volgorde van mijnen bouwen is? (war bij de beginletters duidelijk geacht mogen worden.)
m / k / d / z
Z+ 0 / 0 / 0 / 1
M + 1 / 0 / 0 / 1
M + 2 / 0 / 0 / 1
Z + 2 / 0 / 0 / 2
M+ 3 / 0 / 0 / 2
K+ 3 / 1 / 0 / 2
Z+ 3 / 1 / 0 / 3
M+ 4 / 1 / 0 / 3
M+ 5 / 1 / 0 / 3
Z+ 5 / 1 / 0 / 4
M+ 6 / 1 / 0 / 4
D+ 6 / 1 / 1 / 4
Z+ 6 / 1 / 1 / 5
M+ 7 / 1 / 1 / 5

en op dit punt om en om of
mijnen of zonneenergie centrales upgraden
of robotfabriek werf en onderzoek doen.

Dus bv zon en dan robot en dan metaal en dan werf en dan\ kristal en dan onderzoek en dan zon en dan robot en dan deut en dan onderzoek en dan kristal en dan onderzoek en dan enz enz

Dan eerst verdediging (is het wijs om gelijk door te onderzoeken naar lasers of zijn rakelanceders handig?
pas bij vijf stuks verdediging aanvals en transprotschepen bouwen, of juist andersom, eerste gevechtschepen en transprot zodat je oor raiden extra inkomsten genereren kan?

(reden van dee vragen is dat als er een duidelijkgoed begin is mensen hun groei niet stagneren door verkerde mijnen eerste te bouwen of te snel hun grondstoffen in iets anders stoppen bv gevechtschepen die ze zo weer kwijt kunnen raken.)

Zeg las ik in deel 1 van dit topic dat een stelletje allebei in de GoT II ally ziten? (twee mods van hoer?)
Hoe doen jullie dat? of speelt er één thuis en één op het werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexley
  • Niet online

Hexley

the Platypus

Silent7 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:14:
Zeg las ik in deel 1 van dit topic dat een stelletje allebei in de GoT II ally ziten? (twee mods van hoer?)
Hoe doen jullie dat? of speelt er één thuis en één op het werk?
2 verschillende personen met een account of 1 persoon met 2 account's?
Dat zou niet mogen, daar voor kan men je bannen.

Of zijn het gewoon 2 personen met elk een account?
Dan is er natuurlijk geen probleem... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexley
  • Niet online

Hexley

the Platypus

Silent7 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:14:

Dan eerst verdediging (is het wijs om gelijk door te onderzoeken naar lasers of zijn rakelanceders handig?
pas bij vijf stuks verdediging aanvals en transprotschepen bouwen, of juist andersom, eerste gevechtschepen en transprot zodat je oor raiden extra inkomsten genereren kan?

(reden van dee vragen is dat als er een duidelijkgoed begin is mensen hun groei niet stagneren door verkerde mijnen eerste te bouwen of te snel hun grondstoffen in iets anders stoppen bv gevechtschepen die ze zo weer kwijt kunnen raken.)
Tja schepen gaan maar 1x stuk. En van grond afweer zooi komt zo'n 70% terug.
Productie en onderzoek kan geen schade lijden dacht ik...

Maar het raiden van verlaten planeten kan je makkelijk en soms ook erg veel opleveren.

Het is volgens mij ook hoe men speelt. Je hebt mensen die 1 keer per dag wat knoeien.
En mensen zoals ik, die veel even kijken even een extra aanval enzo. Dit spel draait 24/7 door en niet de tijd dat jij er in zit. Dus is het meerdere keren per dag wat doen en in de tussen tijd ff in de gaten houden (aanvallen enzo) toch slimmer. En het spelen in meerdere uni's kost gewoon extra tijd, dus houd ik me eigenlijk alleen nog maar bezig met uni 1, uni 2 is bijzaak. En aan uni 3 wil ik niet eens denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hey kan iemand deze twee targets even deepscannen (ik snap NIET waarom ik geen gebouwen, techniek EN vloot EN verdediging te zien krijg, zwaar irritant, hoog spionage niveau 5 en computer techniek 6, verdorie!!).

3:141:4 en 3:141:8

Ik ben constant met die lui aan het wedijveren (en zij met mij!) ... steeds beetje dreigen met sondes en kleine scheepjes. Maar ik krijg geen goede info en die heb ik echt nodig!

Ow en kan iemand me dan ook uitleggen waarom ik geen BAL zie , alleen zn resources en energie, heel soms gebouwen. Ik heb al eens 6 sondes tegelijk gestuurd en dan nog niet :( !

[ Voor 46% gewijzigd door Cassius op 28-10-2005 14:48 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
renechaos schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:55:
beschrijving van een spionage sonde:
Spionage sondes zijn....[blahblah]....Zodra ze gedetecteerd worden, worden sondes meestal vernietigd door hun zwakke constructie.

Dus ze zijn te vernietigen. Maar als ik de beschrijvingen bekijk van verdedigingswerken en ruimteschepen staat bij ruimte schepen steeds: snelvuur tegen Spionage sonde: xx
en bij verdedigingswerken staat hier niets over de Spionage sonde.

Dus ik ga er even vanuit dat verdedigingswerken niet in staat zijn die spionage sonde neer te halen en als je een ruimteschip heb zal de sonde niet meer naar zijn eigenaar terugkeren..
het is zo, and somebody correct me if I am wrong

Als je 1 sonde naar een planeet stuurt en die planeet heeft ook 1 sonde dan is de kans dat je gedetecteerd wordt 1%

Stuur je in bovenstaande voorbeeld 100 dan ben je er zeker 1 kwijt.
Stel de target heeft er 100 en jij stuurd er 1, dan ben je er ook 1 kwijt.
Verdedigde sonde wint altijd.

Het niveau van de sonde maakt dacht ik niks uit. Geeft enkel aan dat je beter kan detecteren waarmee je zou aangevallen worden.

Niveau 2 Zie hoeveel schepen er komen
Niveau 4 Welk type
Niveau 8 Welke onderzoek level, zoals bepansering

Als je 7 satelieten stuurd dan zie je alles, inc onderzoek level.

Hoop dat dit een beetje klopt, maar zeker weten doe ik het niet.

"Is your mother proud of you ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexley
  • Niet online

Hexley

the Platypus

marzzman schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:40:
Ow en kan iemand me dan ook uitleggen waarom ik geen BAL zie , alleen zn resources en energie, heel soms gebouwen. Ik heb al eens 6 sondes tegelijk gestuurd en dan nog niet :( !
Mag je blij wezen, als ik 4 of meer stuur naar planeten worden ze regelmatig allemaal uit de lucht geschoten... :)

Tja waarom je niets ziet ligt ook aan wat de ander heeft... :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

marzzman schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:40:
Hey kan iemand deze twee targets even deepscannen (ik snap NIET waarom ik geen gebouwen, techniek EN vloot EN verdediging te zien krijg, zwaar irritant, hoog spionage niveau 5 en computer techniek 6, verdorie!!).

3:141:4 en 3:141:8

Ik ben constant met die lui aan het wedijveren (en zij met mij!) ... steeds beetje dreigen met sondes en kleine scheepjes. Maar ik krijg geen goede info en die heb ik echt nodig!

Spionage requests kan je beter niet hier doen, ga dan naar GoT Ogame alliance forum. Daar is een speciaal spionage request topic. Iedereen die in de GoT Alliance zit zou daar ook moeten registreren.

[ Voor 4% gewijzigd door Cryonist op 28-10-2005 14:55 ]

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Bedankt hexley, maar dat is niet het geval (gelukkig). Heb jij de optie die beste mensen te scannen? Ow wacht, jij was uni 1, nevermind :) . Je maakt me in de war!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 31-05 09:09
Juust, ik heb het spelletje nu ongeveer een week ofzo gespeeld, en ik vind het tot nu toe zeer leuk. Heb al niet meer naar Travian gekeken hierdoor :P. Zeer netjes spel moet ik zeggen, ook mede door de strakke plaatjes en het uigebreide systeem.

Ik heb sinds gisteren mijn werf gebouwd, en ik kan nu verdediging maken. Ik ben daar al mee begonnen, eigenlijk.

Er zit iemand nu echter constant op me te bespioneren:

Een buitenlands vloot van planeet Mariotopia [3:344:4] werd opgemerkt bij je planeet Fietsbel [3:344:5]. Kans op contra espionage: 0 %

Dit bericht heb ik nu al 7 keer gekregen, gisteren en vandaag... O_o. Ik ga nu me maar even aanmelden voor de GoT-alliantie, als daar nog plaatsen bij zijn tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexley
  • Niet online

Hexley

the Platypus

spider schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:49:
[...]

het is zo, and somebody correct me if I am wrong

Als je 1 sonde naar een planeet stuurt en die planeet heeft ook 1 sonde dan is de kans dat je gedetecteerd wordt 1%

Stuur je in bovenstaande voorbeeld 100 dan ben je er zeker 1 kwijt.
Stel de target heeft er 100 en jij stuurd er 1, dan ben je er ook 1 kwijt.
Verdedigde sonde wint altijd.

Het niveau van de sonde maakt dacht ik niks uit. Geeft enkel aan dat je beter kan detecteren waarmee je zou aangevallen worden.

Niveau 2 Zie hoeveel schepen er komen
Niveau 4 Welk type
Niveau 8 Welke onderzoek level, zoals bepansering

Als je 7 satelieten stuurd dan zie je alles, inc onderzoek level.

Hoop dat dit een beetje klopt, maar zeker weten doe ik het niet.
Van het hele verhaal klopt geen meter... :P
Bij mij worden ze meestal (volgens mij altijd) allemaal tegelijk down gehaalt...
En je % klopt ook niets van... Het gaat hier om niveau's hoe meer hoe beter en hoe meer je kan.
Hoe harder je schiet, hoe sterker je schild is enz enz....

En dat over 7 sat's klopt ook weer niet, je moet alles samen zien.
Met slechts 3 of 4 zie ik regelmatig ook alles... ;)
Het ligt dus allemaal aan jou en zijn niveau.

Dit hele spel is op zich een reken som.
Alles kun je uit rekenen als je de waardes weet.
Klein hulpje wat ik altijd gebruik: drago-sim.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

YopY schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:56:
Er zit iemand nu echter constant op me te bespioneren:

Een buitenlands vloot van planeet Mariotopia [3:344:4] werd opgemerkt bij je planeet Fietsbel [3:344:5]. Kans op contra espionage: 0 %

Dit bericht heb ik nu al 7 keer gekregen, gisteren en vandaag... O_o. Ik ga nu me maar even aanmelden voor de GoT-alliantie, als daar nog plaatsen bij zijn tenminste.
Ik heb hem even gescand, hij heeft pas een paar light fighters dus als die vervelend gaat doen laat maar weten, stuur ik wel 12 heavy fighters met escorte op hem af. Dat zal hem wel leren :)

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik heb 3:344:4 ook gescand, is nog niets, maar dan weet ie dat we een oogje op hem hebben :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 20:33

TheZoo

Animals Behind Bars

* TheZoo heeft zich ook aangemeld voor de alliantie in Uni 3.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
GoUdViS schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:03:
[...]

Ik heb hem even gescand, hij heeft pas een paar light fighters dus als die vervelend gaat doen laat maar weten, stuur ik wel 12 heavy fighters met escorte op hem af. Dat zal hem wel leren :)
Hahaha heerlijk toch al die vlootaanbiedingen hier... Maar welke uni zit jij?

Ik zat laatst eens te denken wat we zouden kunnen doen om als alliantie een vuist te maken. Ik zat te denken aan een UN achtig systeem waar iedereen een aantal schepen aanbied (1 vloot dus) waarop een beroep door de alliantie gedaan mag worden. Dus iedereen meld wat hij aanbied aan de alliantie en dit zet je bijvoorbeeld in een tekst document, hoeft niet eens, maar je kan er dus van uit gaan dat mensen een vlootje klaar hebben. Het is uiteraard wel leuk om te zien waarop de alliantie beroep kan doen... misschien een thread op dat forum waar iedereen ze huidige aanbod weergeeft en deze dus edit als deze veranderd. *

Dit doen zij dus naast hun overige vloten, zodat zij bijvoorbeeld niet een tijd niet meer kunnen raiden. Ze hoeven niet de vloot helemaal over te hebben (dat is ook zonde) maar ze kunnen dus ermee raiden/verdedigen en als er dan een oproep komt dan stuur je die vloot. Op deze manier bepaal je zelf hoeveel je "geeft" en hoef je niet extreem veel in te leveren.

Verder wordt je dan geacht de vloot gereed te hebben in een opgegeven tijd (dus je kan ze laten terug keren van een missie) bijvoorbeeld 5 uur... Nog beter zou een tijdstip voor de gecoördineerde aanval zodat iedereen met de tijd rekening kan houden en dus gelijk aankomen. Aangezien het volgens mij niet mogelijk is om al die vloten samen te voegen blijft aanvallen een vervelende eigenschap aangezien de eerste paar hun hele vloot kwijt raken, misschien dat we dan een financiele compensatie kunnen bedenken ofzo anders wil niemand als eerste aanvallen ;)

Het systeem wat ik voorstel lijkt dus een beetje op hoe het in Europa en dergelijke werkt. Nederland stels bijv een X aantal F16's beschikbaar voor internationale doeleinden enzovoort. Ik begrijp ook wel dat het systeem niet echt nodig is en dat je ook gewoon een bericht kan sturen als je met ze allen iemand wil aanvallen maar het kan handig zijn als je weet wat je kan verwachten aan opkomst, zodat je er al wat berekeningen tegen aan kan gooien.

Ik weet niet wat jullie hiervan vinden en of jullie het teveel werk vinden maar mij lijkt het leuk en handig om het zo te doen, het geeft de alliantie een wat meer strategisch karakter. Uiteraard is dit slechts mijn persoonlijke mening maar het delen hiervan kan nooit kwaad. :)

* Nog een manier zou zijn aangezien hier veel tweakers zitten is om een soort database website te maken waar je dus kan aangeven hoeveel jij beschikbaar stelt en dat deze dus in staat is om alles op te tellen enz zodat je echt snel kan zien hoeveel de alliantie binnen korte tijd kan inzetten, ik weet niet of dit moeilijk haalbaar is maar zou de functionaliteit zeker ten goede komen denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexley
  • Niet online

Hexley

the Platypus

YopY schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:56:
Juust, ik heb het spelletje nu ongeveer een week ofzo gespeeld, en ik vind het tot nu toe zeer leuk. Heb al niet meer naar Travian gekeken hierdoor :P. Zeer netjes spel moet ik zeggen, ook mede door de strakke plaatjes en het uigebreide systeem.
Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik er terecht ben gekomen.
Maar zocht dus een game wat ik, er een beetje tussen door bij kon doen.
En dat wil dus goed elke 30 min ff kijken of er niet wat aankomt enzo.

De eerste keer dacht ik echt dit is 3 keer niets...
Maar na een paar keer was dat dus helemaal weg.... :P
Het spel is op zich redelijk eenvoudig qua. vormgeving enzo eigenlijk is het tekst based.
Maar er is wel goed over na gedacht. En zeker met zoveel personen enzo...
* Hexley is dus heel happy met OGame. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Nieuw topic aangemaakt voor Universum III, voor discussies over Universum III ga naar dit topic

Nieuw forum aangemaakt voor Universum III, klik hier om naar het Ogame Universum III forum te gaan. Registratie verplicht.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexley
  • Niet online

Hexley

the Platypus

Banjy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:25:
[...]

Hahaha heerlijk toch al die vlootaanbiedingen hier... Maar welke uni zit jij?

Ik zat laatst eens te denken wat we zouden kunnen doen om als alliantie een vuist te maken. Ik zat te denken aan een UN achtig systeem waar iedereen een aantal schepen aanbied (1 vloot dus) waarop een beroep door de alliantie gedaan mag worden. Dus iedereen meld wat hij aanbied aan de alliantie en dit zet je bijvoorbeeld in een tekst document, hoeft niet eens, maar je kan er dus van uit gaan dat mensen een vlootje klaar hebben. Het is uiteraard wel leuk om te zien waarop de alliantie beroep kan doen... misschien een thread op dat forum waar iedereen ze huidige aanbod weergeeft en deze dus edit als deze veranderd. *
Uhm, dacht je van Uni3?
Daar kunnen meerdere spelers van 1 Alliantie, 1 grote vloot vormen..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Hexley schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:30:
[...]

Uhm, dacht je van Uni3?
Daar kunnen meerdere spelers van 1 Alliantie, 1 grote vloot vormen..... ;)
Tja maar daar ga ik niet in spelen :P Vind 1 ogame planeet al meer dan onderhoudend genoeg :D
En het zou toch leuk zijn als we in Uni 2 ook wat kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139094

Tot hoever gaan die niveaus eigenlijk (metaal, kristal, onderzoekslab, werf....) ?
Of is dat tot het oneindige ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

marzzman schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:06:
Ik heb 3:344:4 ook gescand, is nog niets, maar dan weet ie dat we een oogje op hem hebben :) .
Het is kaal, lichte defense en vooral te ver het ff te trashen.

Kan men vloten mergen tot grotere vloten in allianties? Of zijn het gewoon aanvalsgolven achter elkaar?

[ Voor 17% gewijzigd door rapture op 28-10-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 20:33

TheZoo

Animals Behind Bars

rapture schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:51:
Kan men vloten mergen tot grotere vloten in allianties? Of zijn het gewoon aanvalsgolven achter elkaar?
Het eerste :*)

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Dat is toch alleen in Universum 3? Of gaat dat nieuwe systeem ook weren in de andere universums...? Dan kan je echt onwijs grote veldslagen krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Kan iemand me vertellen waarom ik deze planeet mag aanvallen?
Grondstoffen op XXXXXXX op 10-28 14:50:10
Metaal: 2251 Kristal: 239
Deuterium: 0 Energie: 48
Vloten
Verdediging
Gebouwen
Metaal Mijn 2 Zonne-energie centrale 2

Kans op contraspionage:0%

Ik stuur er net een vloot naartoe en ik had verwacht dat deze speler minder dan 100 punten zou hebben. Hoe kan dit??

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:47

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Anoniem: 139094 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:44:
Tot hoever gaan die niveaus eigenlijk (metaal, kristal, onderzoekslab, werf....) ?
Of is dat tot het oneindige ofzo?
zover ik weet wel.
maar bedenk wel dat een kolonie vele malen goedkoper is dan naar niveau 25 gaan van een metaal mijn.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ben op U3 ook maar begonnen, leuk om daar ook mee te beginnen :Y)

Maar het gaat steeds beter, nog redelijk wat kunnen raiden en begin nu echt lekker veel grondstoffen te krijgen, alles op lvl13 dus het stroomt echt binnen nu :9

Iets onderzoeken loopt ook uit de hand, 9 uren ofzo, 10 uren, nog veel langer 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Steffy op 28-10-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
Hexley schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:18:
[...]

2 verschillende personen met een account of 1 persoon met 2 account's?
Dat zou niet mogen, daar voor kan men je bannen.

Of zijn het gewoon 2 personen met elk een account?
Dan is er natuurlijk geen probleem... :)
Twee personen met twee accounts, maar wel hetzelfde IP.
Ik heb het netjes gemeld en kreeg terug te horen dat het geen probleem was maar dat in geval van samenwerking, handel, zelfde ally joinen er grot kans op een ban was die dan weer opgeheven kan worden door mailen van kopie paspoort van de twee spelers.
En dan lees ik doodleuk dat er hier een stelletje (beidde mods bij tweakers iets met veel rrr erin) het wel doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexley
  • Niet online

Hexley

the Platypus

Banjy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:01:
[...]

Dat is toch alleen in Universum 3? Of gaat dat nieuwe systeem ook weren in de andere universums...? Dan kan je echt onwijs grote veldslagen krijgen :D
Mss. in de toekomst....
Maar niet op korte termein zei TS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexley
  • Niet online

Hexley

the Platypus

Silent7 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:33:
[...]

Twee personen met twee accounts, maar wel hetzelfde IP.
Ik heb het netjes gemeld en kreeg terug te horen dat het geen probleem was maar dat in geval van samenwerking, handel, zelfde ally joinen er grot kans op een ban was die dan weer opgeheven kan worden door mailen van kopie paspoort van de twee spelers.
En dan lees ik doodleuk dat er hier een stelletje (beidde mods bij tweakers iets met veel rrr erin) het wel doet
Volgens mij kunnen die 2 ook geen spul transporteren enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Damn..nu gaat het lekker vlot. Resources beginnen snel binnen te komen, als je eenmaal Niveau 10 hebt gepasseerd :)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Hmm ik denk toch maar dat ik me eerdere standpunt van het niet bouwen van fusie centrales toch maar moet intrekken... Aangezien deze toch wel vrij goedkoop is... daarbij is de prijs van zonne niveau 17 niet normaal, wel te betalen maar gewoon niet leuk... Ook heb ik nu een ontzettend deut overschot wellicht dus dat er in de toekomst nog wel eens een fusie centrale komt :)

Maar ik sta nu op 14-12-10-16 en daar laat ik het eventjes bij, even nu wat gaan researchen plus vlootje/verdediging opbouwen. Of is het toch sterk aan te raden verder door te gaan met mijnen? Ik denk namelijk dat ik een kolonisatieschip wil gaan bouwen over een tijdje en dan op een andere planeet vergelijkbaar iets neer zetten en dan dus gewoon telkens transporteren... lijkt mij een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133505

IK ben buiten zinnen zo fucking boos ik ben Jeanmaster heeft me geblockt :( net 8 min voordat ik een planeet zou aanvallen :(
wie kan me helpen?

[ Voor 16% gewijzigd door Fuelke op 28-10-2005 19:14 . Reden: overdaad aan smileys weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133505

Nee, je gaat niet spammen
edit: Ik ben fucking fucking boos nu!! :(

[ Voor 88% gewijzigd door Fuelke op 28-10-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Anoniem: 133505 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:20:
edit: Ik ben fucking fucking boos nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
Goh echt :P :9

ik snap alleen het probleem niet

waarom heeft hij jouw geblockt?

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.