GoT II Alliance: Ogame - Universum Deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.118 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:51

rapture

Zelfs daar netwerken?

Steffy schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:20:
Is de volgende defence een beetje voldoende :?

RL: 60
KL: 40
GL: 20
KPS: 1

Komen nog 5 gaus kanonnen bij maar dat moet volgens mij wel voldoende zijn voor dit moment toch, thuis vloot bestaat nog uit 10 kruisers en 4 ZG en 8 LG
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-15 20:27:52, toen het tot een gevecht kwam:

Aanvaller Shilizous (X:XXX:XX)
Wapens: XXX% Schilden: XXX% Pantser: XXX%
G.Vrachtschip 5
Z.Gevechtsschip 40
Kruiser 40
Slagschip 30

Verdediger Rapture GoT II (X:XXX:XX)
Wapens: XXX% Schilden: XXX% Pantser: XXX%
Raketten 40
K.Laser 30
G.Laser 12
Ion.K 3
K.Koepel 1

Na Gevecht...

Aanvaller Shilizous (X:XXX:XX)
G.Vrachtschip 5
Z.Gevechtsschip 40
Kruiser 40
Slagschip 30

Verdediger Rapture GoT II (X:XXX:XX)
Vernietigd!

Hij steelt
852 Metaal, 686 Kristal and 15884 Deuterium.

De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 280000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 0 Metaal and 0 Kristal.
De kans op het ontstaan van een maan is 0 %.
Dus zeker nooit teveel resources opstapelen (tenzij als je meer dan genoeg defenses hebt), anders worden je coordinaten gebrandmerkt in iemands z'n raidlijst.
Totdat Shilizous langskomt, eerste bezoek aan mijn planeet was 10 slagschepen en 30 kruisers. De 2de keer is het 40 zware gevechtsschepen, 40 kruisers en 30 slagschepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Mensen regel is zo'n groot schild en wat gauss kanonnen. Gauss kannonen zijn redelijk goed zolang je geen plasma kan bouwen en een groot schild is ook redelijk sterk, veel meer de moeite waard dan een klein schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Anoniem: 160462 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:14:
ik denk dat GoT beter herstel betalingen kan gaan doen aan fdf aangezien fdf simpelweg veel te sterk is voor GoT. je mag hopen dat zij jullie niet de oorlog verklaren. de top 10 heeft meer dan 900 slagschepen, 2500 kruisers.
Ze komen maar met hun slagscheepjes, ik mag dan wel geen vloot hebben maar als ze bij mij langs willen komen zullen ze veel verliezen hebben! M'n gauss kanonnen schieten ze allemaal 1 voor 1 aan gort.

edit:
Vincentio schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:17:
Mensen regel is zo'n groot schild en wat gauss kanonnen. Gauss kannonen zijn redelijk goed zolang je geen plasma kan bouwen en een groot schild is ook redelijk sterk, veel meer de moeite waard dan een klein schild.
En een grote schildkoepel natuurlijk ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 15-11-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 20:05
Anoniem: 147126 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:17:
[...]

Ze komen maar met hun slagscheepjes, ik mag dan wel geen vloot hebben maar als ze bij mij langs willen komen zullen ze veel verliezen hebben! M'n gauss kanonnen schieten ze allemaal 1 voor 1 aan gort.

edit:

[...]

En een grote schildkoepel natuurlijk ;)
Jouw verdediging stelt niets voor voor hun, test het maar eens met speedsim. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

harry64 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:30:
[...]

Jouw verdediging stelt niets voor voor hun, test het maar eens met speedsim. :P
Ze zullen met meer dan 40 slagschepen moeten komen ;)
En voor de personen die meer dan 40 slagschepen hebben zit ik in de noob-bescherming
(alhoewel niet lang meer)

Daarom produceer ik nu zo'n 2 / 3 gauss per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Anoniem: 147126 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:46:
[...]

Ze zullen met meer dan 40 slagschepen moeten komen ;)
En voor de personen die meer dan 40 slagschepen hebben zit ik in de noob-bescherming
(alhoewel niet lang meer)

Daarom produceer ik nu zo'n 2 / 3 gauss per dag
Als je de helft van "Shilizous" zijn vloot neemt dan kan jouw huidige verdediging jouw niet beschermen.

Dank je voor je scan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

harry64 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:52:
[...]
Als je de helft van "Shilizous" zijn vloot neemt dan kan jouw huidige verdediging jouw niet beschermen.

Ah, dus jij was die GoT'er die mij zomaar ging scannen
Kun je ook eens een kijkje nemen in mijn koloniestelsel in melkweg 9? ;)

Wel wat jammer dat je maar maximaal 8 kolonieën kunt hebben
Ik produceer nu zo'n 500k aan resources / dag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
harry64 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:52:
[...]

Die Shilizous is wel groot, weet iemand dan exact hoe groot zn vloot is?

Zou er een soort berekening te maken zijn, bebaseerd op iemands punten door uitgaven, vloot punten en omderzoekspunten?
(hoe worden die onderzoekspunten eigenlijk berekend?)

S.

(en oh ja ik wil niet meer praten over Tja, en het hele gebeuren, water onder de brug, het gaat me niet aan, nog 1 ding; van mij mogen julie dr keihard aanpakken hoor :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Shili heb ik ook al flink mee geknokt. Meerdere malen zelfs, meestal in zijn voordeel. Tis wel leuk beetje knokken tegen elkaar al denk ik dat mijn 20 kruisers nu toch echt te weinig worden, ik heb wel alletwee de koepels en 6 gauss kanonnen (met nog veel kleine zut waaronder 55 lasertjes) dus dat weerhoudt hem er genoeg van nogmaals langs te komen hoop ik. Ik heb mijn schepen trouwens zojuist in twee vloten verdeeld met recyclers ervoor, beiden zijn op "vlootje schroten" missie, eens kijken hoe dat bevalt :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
Dat vlootje schroten brengt volgens mij op een gegeven moment meer in het laatje dan raiden.
Maar je moet wel goed timen he?

[ Voor 8% gewijzigd door Silent7 op 16-11-2005 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Laatst online: 24-06 14:40

makje

Professioneel prutser

Voor alle mensen welke denken dat hun gauss kanonnen de vijand wel kapot zullen doen boeten:
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-16 07:08:16, toen het tot een gevecht kwam:

Aanvaller More-M (X:XXX:XX)
Wapens: XXX% Schilden: XXX% Romp beplating: XXX%
Soort: Kruiser Slagschip
Aantal: 83 67

Verdediger Makje (X:XXX:XX)
Wapens: XXX% Schilden: XXX% Romp beplating: XXX%
Soort: G.Vrachtschip L.Gevechtsschip Z.Gevechtsschip Kruiser Kol. Schip. Recycler Spionage Sonde Raketten K.Laser G.Laser Gauss Ion.K K.Koepel G.Koepel
Aantal: 12 7 6 28 1 4 15 9 62 13 7 5 1 1

After battle...

Aanvaller More-M (X:XXX:XX)
Soort: Kruiser Slagschip
Aantal: 75 67

Verdediger Makje (X:XXX:XX)
Vernietigd!

Hij steelt 46.096 Metaal, 29.838 Kristal en 14.982 Deuterium.

De aanvaller heeft een totaal van 216.000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 1.748.000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 269.700 Metaal en 124.200 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 3 %.
Mijn 7 gauss kanonnen onder 2 schild koepels en met wat klein spul erbij + mijn hele vloot (gisteravond toevallig niet preventief gesaved) konden echt maar weinig uithalen, ik heb 8 van zijn kruisers vernietigd...

Het meest erge is misschien nog wel dat ik gisteravond na een reeks extra kleine lasers ook alvast een nieuw kolonie schip ben gaan bouwen :(

5900x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Dat was overmacht makje, waren het nu veel minder schepen in kwantiteit had je het makkelijker gehad. Kut dat je zoveel verloren hebt, heb je nog wat puin te pakken gehad?

Ik heb trouwens bij vlootje schroten vannacht iets van 80K geraid en 40K opgeruimd. Viel me ietwat tegen, maar ik zie er wel brood in. Ik denk dat dit beter is als puur raiden idd. Ook heb ik mn eerste ninja op mn dak gehad en een zeer knappe ook nog.

Ik viel iemand aan met 40K van alles ongeveer en met maar 1 vrachtschip op de planeet. Ik stuurde 2 grote en 4 kleine vrachtschepen samen met 4 grote fighters. Komt ie wel mooi terug met 8 kleine en 6 grote fighters. Bye bye cassius was het toen. Ik had hem nog 1 minuut voor tijd gescand, knap gedaan voor iemand met pas 1200 energie, die heeft het snel door :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
dus je denkt met een paar gauss kanonnen van 60 slagschepen te winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

furby-killer schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:18:
dus je denkt met een paar gauss kanonnen van 60 slagschepen te winnen?
Wat een rare opmerking, natuurlijk niet. De enige reden dat mijn vloot daar nog lag was dat ik gisteravond na een lange dag moe was en daarom niet de moeite heb ingenomen om helemaal in te loggen om mijn vloot te saven, ik ben gewoon lekker in mijn warme bedje gekropen.

Dat ik dit hier post is gedeeltelijk om het ff kwijt te kunnen voor mezelf, maar ook omdat ik mensen zag posten dat hun gauss kanonnen wel ff de vijandelijke vloot zou aanpakken. Nou in 4 rondes schoten mijn 7 gauss kanonnen wel 8 kruisers neer, voor zover die dingen al niet door mijn eigen 28 kruisers geschoten zijn.

Dus als je alstublieft dit soort neerbuigende opmerkingen achterwege zou willen laten. Dank je.

5900x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06 19:37
Hoeveel verdedigging je ook hebt, ze komen er altijd door als ze willen. In uni 1 had ik 30 plasma kanonnen, komen ze gewoon langs met 400 slagschepen, en een hoop kanonnenvoer.

Lost In Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Sgrovert, dat is wel waar. Maar het is net als met laptops, degene die aan de kabel liggen worden niet meegenomen omdat de buurman juist niet aan de kabel ligt. Niet omdat het moeilijk is de laptop met kabel te jatten.

Heb je bergen verdediging en niet zoveel grondstoffen ben je een less likely target dan iemand met minder verdediging en grondstoffen <random> :) .

Gauss kanonnen zijn trouwens niet zo enorm nuttig tegen kruisers als er slagschepen bijvliegen. Gewoonweg te zwak. Ik ga trouwens als ik net onder de 5000 zit flink veel resources sparen en dan ineens heel veel verdediging aanzetten. Zodat ik er flink bovenuit schiet met een flink mep verdediging en weinig resources. Ik geloof dat je boven de 5k namelijk free for all wordt :+ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-06 19:55

BHQ

Net geapplied voor GoT II :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

marzzman: da's niet zo goed nieuws: voorlopig zit ik nog lang niet aan die punten, maar ik ga dan ook wel even wat verdediging opbouwen ja :X

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Remy, hoeveel punten heb je? Misschien kan ik je helpen met een kickstart.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Nu 185 punten: heb al beetje kickstart gehad van Grrrrrene met een transport: maar een beetje meer is nooit weg, vooral kristal :X

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Er kan zo wel een vlootje aankomen, jonge leden moeten altijd even een kickstart krijgen, helpt enorm. En godsiemijnie wat zit jij weer lekker ver weg :o . Ik gaf grrrrrene ook een kickstart, van al dat vliegen heb ik nog steeds een jetlag :7 . Je hebt een ingame bericht trouwens, let me know :) .

[ Voor 41% gewijzigd door Cassius op 16-11-2005 15:07 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:10
marzzman schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:52:
Gauss kanonnen zijn trouwens niet zo enorm nuttig tegen kruisers als er slagschepen bijvliegen. Gewoonweg te zwak. Ik ga trouwens als ik net onder de 5000 zit flink veel resources sparen en dan ineens heel veel verdediging aanzetten. Zodat ik er flink bovenuit schiet met een flink mep verdediging en weinig resources. Ik geloof dat je boven de 5k namelijk free for all wordt :+ .
Dat laatste weet ik wel zeker. Vandaag meegemaakt (in uni1 dan). :P

Ik ga mijn verdediging trouwens niet veel meer verbeteren. Als er genoeg vloot tegenover wordt gezet wordt het toch wel gemold... Ik ga liever mijn planeet leeg en oninteressant houden denk ik.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

XanderH schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:44:
[...]

Dat laatste weet ik wel zeker. Vandaag meegemaakt (in uni1 dan). :P

Ik ga mijn verdediging trouwens niet veel meer verbeteren. Als er genoeg vloot tegenover wordt gezet wordt het toch wel gemold... Ik ga liever mijn planeet leeg en oninteressant houden denk ik.
Heb jij messchien interssen in de Got allaince?? in uni1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Geregistreerd en aangemeld bij GoTII, hopen dat het een leuk spel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:53:
[...]

Heb jij messchien interssen in de Got allaince?? in uni1
Neuh. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-06 22:47
En vandaag is de reden voor het hebben van verdediging op een kolonie nuttig geworden.

Hij dacht even met een klein vrachtschip langs te kunnen komen... 8)7 En ook al heb ik niet veel verdediging dat hield het toch nog wel tegen ;)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Diameter 12800 km ( 7 / 163 velden )
Temperatuur ongeveer. -28°C tot 12 °C
Positie 2:432:11
Score 0 (rang 9350 van 11148)

Is dit een goeie planeet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-06 16:35

FlashBang

Hoi.

tuurlijk :P alle planeten zijn "goed" en alle begin planeten zijn even groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

:9 zo ondertussen zijn er bijna 30 uren voorbij, dan kan eindelijk de bouw van mijn eerste slagschip bouwen, zijn die dingen echt de moeite waard?

Ze missen snelvuur maar zijn behoorlijk snel en hebben enorme vuurkracht. Volgens mij zijn ze in combinatie met kruisers ideaal om mee te raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Steffy schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:28:
:9 zo ondertussen zijn er bijna 30 uren voorbij, dan kan eindelijk de bouw van mijn eerste slagschip bouwen, zijn die dingen echt de moeite waard?

Ze missen snelvuur maar zijn behoorlijk snel en hebben enorme vuurkracht. Volgens mij zijn ze in combinatie met kruisers ideaal om mee te raiden.
Slagschepen zijn wel leuk ja. Een vloot met kruisers en slagschepen gecombineerd doet het hier vrij goed. :)

Oh tijdje terug vroeg je je geloof ik ook af hoe lang het bouwen duurde? Slagschip duurt hier 3 uur met Werf niveau 7.

[ Voor 11% gewijzigd door Xander op 16-11-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Steffy schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:28:

Standaardschepen om andere slagschepen, kruisers, grote lasers, ion, gauss en plasma kanonnen aan te pakken. Kruisers zijn nodig om gevechtschepen, raketlanceerders en kleine lasertjes af te maken.
XanderH schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:36:
Oh tijdje terug vroeg je je geloof ik ook af hoe lang het bouwen duurde? Slagschip duurt hier 3 uur met Werf niveau 7.
Multi-production met 5 à 6 kolonies kan in 3 uur 6 slagschepen opleveren, op de hoofdplaneet doe ik eerder de researches.

[ Voor 23% gewijzigd door rapture op 16-11-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Meerdere kolonies met een werf is volgens mij een goed idee, ik ben momenteel nog bezig om een tweede planeet voor te bereiden, mijnen zitten daar ondertussen ook op 15 dus ik denk dat ik daar maar een tweede planeet met werf en opslag ga beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Steffy schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:49:
Meerdere kolonies met een werf is volgens mij een goed idee, ik ben momenteel nog bezig om een tweede planeet voor te bereiden, mijnen zitten daar ondertussen ook op 15 dus ik denk dat ik daar maar een tweede planeet met werf en opslag ga beginnen.
Kleine kolonies voor vrachtschepen, sondes en gevechtsschepen productie. Grote kolonies voor kruisers (en slagschepen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Remy schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:30:
Nu 185 punten: heb al beetje kickstart gehad van Grrrrrene met een transport: maar een beetje meer is nooit weg, vooral kristal :X
Ik heb een chronisch kristaltekort, de productie wordt herbalanceerd.

Ik kan wat metaal en deut geven.
[edit]
coördinaten en ingame-nicknames aub.

[ Voor 7% gewijzigd door rapture op 16-11-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Metaal is welkom hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Hulde _/-\o_ , net 1 minuut geleden is het eerste slagschip in productie gegaan en wordt om 9 uur half 10 (er staat nog wat in de wachtrij zie ik)verwelkomt in de vloot, velen zullen daarna hopelijk nog volgen natuurlijk ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Steffy op 16-11-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Heb nog 100k metaal over wil graag kristal en deut :)

En net me 3de kolonie gestart.

kolonie 1 111 velden 23°C tot 63 °C
kolonie 2 37 velden -83°C tot -43 °C
kolonie 3 39 velden 74°C tot 114 °C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat nou niet echt snel met die grondstoffen. :/
Ik heb nu pas ditte:
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/3342/productie3qp.th.jpg
En dat forum doet het niet, elke keer database error ofzo.
Ik kan wel inloggen maar verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
Ach joh, gewoon nog even doorgaan met upgraden, dan gaat he steds harder lopen. Later bezoek je wat (i)tjes en voor je het weet ben je aan het raiden. Komt vanzelf :) maar nu eerst e zonneenergiecentrale voor je:)

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Anoniem: 91868 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:49:
Het gaat nou niet echt snel met die grondstoffen. :/
Ik heb nu pas ditte:
[afbeelding]
En dat forum doet het niet, elke keer database error ofzo.
Ik kan wel inloggen maar verder niks.
Er zijn de volgende kleine vrachtschepen vertrokken:
- 2 naar Reem (4:43:7) met 2k deut en 8k metaal
- 2 naar Boerenlater (2:432:11) met 1k deut en 9k metaal (in het begin heb je helemaal geen deut nodig)

[ Voor 3% gewijzigd door rapture op 17-11-2005 01:52 ]

Super! _/-\o_
Een vriendelijke vloot van speler Rapture GoT II van planeet Leffe [xxxxxx]Verstuur bericht nadert planeet Boerenland[xxxxx] De missie is transport
B)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 91868 op 17-11-2005 02:26 ]

Anoniem: 54248

Gisteren zwaar verloren bij een strijd. 640k metaal en 300k kristal kwijt geraakt.
Echt om te :'( . Vandaag gelukkig al weer hersteld.

Wanneer zou uni4 open gaan ? Ik zelf schat week of 2

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

vandaag weer wat kleine raidjes gedaan, gaat nu wel lekker hoor, ik roof echt alles leeg bij mij in de buurt, volgens mij zijn er ook 2 mensen uit pure frustratie gestopt omdat hun hoofdplaneten en kolonies steeds worden aangevallen, ze doen tenminste niks meer, niet bouwen etc, niks dus gestopt denk ik :D

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Anoniem: 54248 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:57:
Gisteren zwaar verloren bij een strijd. 640k metaal en 300k kristal kwijt geraakt.
Echt om te :'( . Vandaag gelukkig al weer hersteld.

Wanneer zou uni4 open gaan ? Ik zelf schat week of 2
En geen maan :+ ? Flinke losses, vooral defence? Of je vloot? Als het je vloot is dan vind ik het knap dat je binnen 1 dag terug bent, heel knap :o !

De meeste mensen deugen!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:10
Zo dat is echt veel, heb je het opgehaald met je recyclers?
Uni4 gaat open als er 10.000 gebruikers in uni3 zijn, nog 1600 gebruikers dus.
Dat zal niet lang meer duren, ik vraag me af tot hoe ver de melkweg dan volzit.

Dat ik idee heb ik ook soms, dan val je iemand een paar keer aan en opeens gebeurt er niks meer op de planeet. Misschien gaan ze weer verder als ze in de noob bij jou zitten.

Last FM

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

victenn schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:44:
Zo dat is echt veel, heb je het opgehaald met je recyclers?
Uni4 gaat open als er 10.000 gebruikers in uni3 zijn, nog 1600 gebruikers dus.
Dat zal niet lang meer duren, ik vraag me af tot hoe ver de melkweg dan volzit.

Dat ik idee heb ik ook soms, dan val je iemand een paar keer aan en opeens gebeurt er niks meer op de planeet. Misschien gaan ze weer verder als ze in de noob bij jou zitten.
Ze hebben meer punten als mij, daarom snap ik ook niet dat er op 4 planeten van 1 persoon helemaal niks meer gebeurt.

Momenteel is er nog 1 persoon actief bij mij, ik laat die gast maar ff want hij was net zo lekker aan het opbouwen, misschien valt ie mij ooit eens aan, dat zou dan de eerste keer gelijk zijn, aan hem de eer dus :Y)

• Remy

Remy

rapture schreef op donderdag 17 november 2005 @ 01:50:
[...]
Er zijn de volgende kleine vrachtschepen vertrokken:
- 2 naar Reem (4:43:7) met 2k deut en 8k metaal..
Bedankt hè, als jij ooit nog es wat nodig hebt aan spul of hulp :>

LinkedIn
Instagram

• mrdjey
  • Laatst online: 14-05 12:36

mrdjey

That Shit is Wack

Had inmiddels wel de tech om een kolonisatie schip te bouwen?
maar heb tot op heden niet genoeg resources gehad om dat ding daadwerkelijk te kunnen bouwen :-(

ZaanLan.nl

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-06 02:16
Ik stuur jou momenteel ook 5000 metaal, 5000 kristal en 5000 deut.
Succes met de opbouw :)

Mijn YouTube Channel

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

0:01:03 Een van jouw vloten van planeet Leffe [3:152:14] bereikt planeet Raptureskroeg [3:152:8]. De missie is transport
0:01:28 Een van jouw vloten van planeet Westmalle [3:152:1] bereikt planeet Raptureskroeg [3:152:8]. De missie is transport
0:41:07 Een van jouw vloten van planeet Jupiler 3:152:9 komt van planeet Raptureskroeg [3:152:8] terug naar jouw planeet.De missie is transport
0:48:56 Een van jouw vloten van planeet Palm [3:152:5] bereikt planeet Raptureskroeg [3:152:8]. De missie is transport
0:49:52 Een van jouw vloten van planeet Leffe [3:152:14] bereikt planeet Raptureskroeg [3:152:8]. De missie is transport
1:01:34 Een van jouw vloten van planeet Duvel [3:152:13] bereikt planeet Raptureskroeg [3:152:8]. De missie is transport
1:07:24 Een van jouw vloten van planeet Leffe 3:152:14 komt van planeet Raptureskroeg [3:152:8] terug naar jouw planeet.De missie is transport
1:07:59 Een van jouw vloten van planeet Westmalle 3:152:1 komt van planeet Raptureskroeg [3:152:8] terug naar jouw planeet.De missie is transport
1:42:45 Een van jouw vloten van planeet Palm 3:152:5 komt van planeet Raptureskroeg [3:152:8] terug naar jouw planeet.De missie is transport
1:44:05 Een van jouw vloten van planeet Leffe 3:152:14 komt van planeet Raptureskroeg [3:152:8] terug naar jouw planeet.De missie is transport
2:07:46 Een van jouw vloten van planeet Duvel 3:152:13 komt van planeet Raptureskroeg [3:152:8] terug naar jouw planeet.De missie is transport
Zonne-energie centrale (Niveau 19 )
Zonne-energie centrales converteren foton energie naar electrische energie voor gebruik door vrijwel alle gebouwen en structuren.
Benodigd: Metaal:166.262 Kristal:66.505
Productie tijd: 13u 18m 03s
Massale resources push naar mijn hoofdplaneet zodat er maar een korte tijd bakken resources ligt, anders beginnen de raiders te kwijlen.

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

mrdjey schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:51:
maar heb tot op heden niet genoeg resources gehad om dat ding daadwerkelijk te kunnen bouwen :-(
Ik kan je helpen met 10k deut (overschot) en 10k metaal (geen goesting om mijn planeten vol te smijten met raket lanceerders). Eerst zien dat mijn schepen terug op hun plaats geraken en impuls motor lvl 5 zou handig zijn (kleine turbo vrachtschepen voor lange afstandstransporten).

[ Voor 17% gewijzigd door rapture op 17-11-2005 14:33 ]

Loque, Demonfreak, SenZatioN, kookgek en Griffin bedankt voor de spullen die eraan komen _/-\o_

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Anoniem: 91868 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:51:
Loque, Demonfreak, SenZatioN, kookgek en Griffin bedankt voor de spullen die eraan komen _/-\o_
Nu staat er genoeg op zijn onverdedigde planeet, straks beginnen de raiders erop te kwijlen.
mrdjey schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:51:
10k metaal en 10k deut onderweg

[ Voor 34% gewijzigd door rapture op 17-11-2005 15:06 ]

Nu staat er genoeg op zijn onverdedigde planeet, straks beginnen de raiders erop te kwijlen.
Geen zorg, ik investeer het meteen zodat er weinig te halen valt.

• mrdjey

mrdjey

That Shit is Wack

Anoniem: 91868 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:15:
[...]

Dank

ZaanLan.nl

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Anoniem: 91868 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:15:
Het zou beter zijn als de schepen met paar uren ertussen aankomen ipv alles in 1x. De buurmannen vinden zo'n onverdedigd planeetje met meer dan 10k resources al interessant (shoppen ipv raiden).

[ Voor 18% gewijzigd door rapture op 17-11-2005 16:54 ]

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 20:00
hey valt het julie niet op dat de mijnen op kolonies geodkoper zijn of lijkt het maar zo ? O-)

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

andyy schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:55:
hey valt het julie niet op dat de mijnen op kolonies geodkoper zijn of lijkt het maar zo ? O-)
:P dacht ik eerst ook maar ik ontwikkel alleen maar mijnen dus je zit niet met een heleboel andere dingen die je bouwt en onderzoekt enzo

Ondertussen 4 slagschepen en de 5e is in aanbouw, met 15 kruisers heb ik dan een aardige vloot om eens wat mensen te gaan raiden. Hebben we trouwens al oorlog of niet want dat mag ondertussen ook wel eens >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Steffy op 17-11-2005 17:11 ]

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-06 19:55

BHQ

* BHQ needs mnoey voor energiecentrale, heb het krap :)

Ah wel, avondje generaten :)

• makje

makje

Professioneel prutser

Hebben we trouwens al oorlog of niet want dat mag ondertussen ook wel eens
Dus omdat jij nu sterk genoeg bent mogen we wel eens oorlog gaan voeren? ;)

Overigens vind ik het gebruik van rondgaande post in de alliantie om 1 persoon wat grondstoffen te geven ook wat overdreven. Ik gun Boerenlater al het goede, maar op deze manier gaat alle aandacht van de 200+ mensen van de alliantie naar hem terwijl hij dat allemaal lang niet kwijt kan en er meer startende mensen zijn.

Ikzelf heb dus een gv'tje naar GoT FrostXL en naar Caesartje gestuurd, beide zijn gisteren gestart en ook hebben beiden reeds een paar punten (wil natuurlijk geen inactieve planeten sponsoren, dat wordt alleen maar geraid) :)

5900x

Ja ik heb ondetussen wel genoeg denk ik. :)
Ook aandacht voor de andere starters.

En wat duurt het lang om raketten te bouwen :/ 25 minuten per stuk.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 91868 op 17-11-2005 17:38 ]

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

makje schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:33:
[...]
Dus omdat jij nu sterk genoeg bent mogen we wel eens oorlog gaan voeren? ;)

Overigens vind ik het gebruik van rondgaande post in de alliantie om 1 persoon wat grondstoffen te geven ook wat overdreven. Ik gun Boerenlater al het goede, maar op deze manier gaat alle aandacht van de 200+ mensen van de alliantie naar hem terwijl hij dat allemaal lang niet kwijt kan en er meer startende mensen zijn.

Ikzelf heb dus een gv'tje naar GoT FrostXL en naar Caesartje gestuurd, beide zijn gisteren gestart en ook hebben beiden reeds een paar punten (wil natuurlijk geen inactieve planeten sponsoren, dat wordt alleen maar geraid) :)
Jah, nog dank daarvoor :)

Khep nu een paar metaal/crystal/deut dingen staan en heb ook al een werf en onderzoekscentrum enzo, ben nu een beetje m'n crystal aan het sparen voor een 'Zonne-energie' sataliet. Dus alle resources zijn mooi mee genomen :)

[ Voor 4% gewijzigd door FrostXL op 17-11-2005 18:49 ]

Weet jij al?

• Xander
FrostXL schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:48:
[...]

Khep nu een paar metaal/crystal/deut dingen staan en heb ook al een werf en onderzoekscentrum enzo, ben nu een beetje m'n crystal aan het sparen voor een 'Zonne-energie' sataliet. Dus alle resources zijn mooi mee genomen :)
Ik zou zelf niet meteen zonne-energie sats maken. Bij een simpele aanval ben je ze meteen weer kwijt, een zonne-energie centrale raak je niet meer kwijt...

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
geen zonneenergie dingen maken. als iemand je aanvalt worden ze kapot geschoten en heb je geen energie meer

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Steek je grondstoffen in onderzoek en bouw van kolonizatie schepen, hoe eerder je die hebt hoe meer grondstoffen je binnen krijgt, heb er zelf iets te lang mee gewacht maar heb later gelijk 2 kolonies op 1 dag gebouwd, meer planeten zorgt voor veel meer grondstoffen dan je hoofd planeet op te bouwen, laat je energie eerst maar en probeer 2 of 3 kolonies te bouwen, je krijgt dan elke dag zoveel extra dat je gewoon elke dag je centrale wel kunt upgraden.

lvl 12t/m15 is aardig en daar zou ik het eerst bij laten, daarna 4 planeetjes zoals ik nu heb erbij en je hebt enorm veel grondstoffen beschikbaar :Y)

Ben trouwens ook flink gestegen in de rangen, zat altijd rond de 25/30 maar sta nu ineens op 14 :) binnen de alliantie, gaat goed merk ik wel

[ Voor 27% gewijzigd door Steffy op 17-11-2005 19:18 ]

Hehe al 9 raketten en 5 lichte gevechtsschepen in aanbouw.

Anoniem: 137407

furby-killer schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:10:
geen zonneenergie dingen maken. als iemand je aanvalt worden ze kapot geschoten en heb je geen energie meer
Wel een makkelijk middel als je net en beetje energie tekort komt en te weinig resources hebt om een insatllatie te bouwen :)

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 20:00
bijna deel 3 hey
en morgen ga ik even leuk 10 kruisers maken :D

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 01:05
Ik werd vandaag aangevallen en had het net op tijd gezien. Zijn vloot bestond uit 34 schepen en ondanks tientallen lasers en raketlanceerders was ik 100% zeker dat mijn verdediging niet zou volstan. Ik had 100k kristal en ook enkele tientallen K deut. Maar zeer weinig metaal. Ik kon dus niet echt iets groots bouwen of een groot onderzoek starten. Ik heb dus vlug enkele opslagtanks gebouwd en een klein onderzoek gestart. Ik had dan ook slechts 6 kleine transportschepen waarmee ik een groot deel kristal en deut kon weg krijgen. Maar ik had dus nog ongelooflijk veel kristal over. Dus ben ik maar 40 spionagesondes beginnen maken :P Ik ben er niet zoveel mee maar indien ze mij beroven, ben ik het ook kwijt ;)

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-06 16:43

Shapeshifter

Get it over with

Zal ik mij ook maar even introduceren :)

Ben nu even bezig en het lijkt me wel een leuk spel. Intussen heb ik het voglende bereikt:

Planeet: "Shapeshifter Prime" (Shapeshifter)
Diameter: 12800 km ( 6 / 163 velden )
Temperatuur: ongeveer. -1°C tot 39 °C
Positie: 2:483:9
Score 0: (rang 0 van 11201)

Heb me ook aangemeld bij de alliantie en hoop een beetje wegwijs te worden in het spel.

Ben nu vooral bezig met metaalmijnen / elektriciteitscentrales.

Heb nu:
Metaalmijn lvl 2
Kristalmijn lvl 2
Elektriciteitscentrale lvl 2

Volgende upgrade wordt metaalmijn lvl 3, de productie van kristal op 0% en dan sparen voor electriciteitscentrale, om vervolgens metaal te gaan harvesten.

Btw, ik snap 1 ding niet helemaal;
mijn metaalmijn gebruikt 24/24, mijn kristalmijn ook 24/24 en mijn centrale levert 48.

Toch staat het totaal bij elektriciteit op -2 :? Kan ik nu niet rekenen of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 8% gewijzigd door Shapeshifter op 17-11-2005 20:41 ]

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Shapeshifter schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:31:
Btw, ik snap 1 ding niet helemaal;
mijn metaalmijn gebruikt 24/24, mijn kristalmijn ook 24/24 en mijn centrale levert 48.

Toch staat het totaal bij elektriciteit op -2 :? Kan ik nu niet rekenen of zie ik iets over het hoofd?
Tja, dat gebeurt mij ook regelmatig als ik energie, en productiviteit op elkaar aan het afstemmen en.
Ik houd het er maar op dat er ergens (in de formules om energieverbruik te meten) een afrondingsfout is gemaakt bij het programmeren.

• Xander
Anoniem: 137407 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:52:
[...]

Wel een makkelijk middel als je net en beetje energie tekort komt en te weinig resources hebt om een insatllatie te bouwen :)
En ik heb er dan ook een aantal, maar ik kan me ondertussen het verlies van een paar van die stomme zonne-energie sats ook best veroorloven. Ben ze ook al meerdere keren kwijtgeraakt. :P

(en de opbrengst van die krengen valt best tegen ivm mijn niveau 19 zonne-energiecentrale en niveau 5 fusie-centrale (op hoofdplaneet)).

Hoeveel levert 1 sattelliet dan?

Edit;
even gezocht op Ogame Forum
- Energie Output per zonneenergie satelliet: (max temperatuur / 4) + 20

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 137407 op 17-11-2005 21:09 ]

• YopY
  • Laatst online: 31-05 09:09
Ok, moet hier ook maar weer eens posten :).

Ik heb nu een planeet en een kolonie in zonnestelsel 3:344, mijn hoofd-planeet ("Fietsbel" :P) heeft de mijnen op niveau 15, 13 en 11 respectivelijk, en een niv. 15 energiecentrale, alsmede een niv 5 fusiecentrale. Mijn vloot stelt nog niks tot weinig voor, met een handjevol kleine scheepjes (stuk of 5-10), zelfde handjevol grote, en een kruiser. Op het moment 50 kleine lasers, 10 grote, en een stuk of 20 raketten.

Mijn kolonie zit ik nog in de aanbouw, heeft nu niveau 6 aan mijnen enzo. Ik ben van plan om binnenkort nog een kolonie op te zetten, of twee, of drie, zie ik nog wel. Verder moet ik denk ik maar eens een vlootje beginnen te bouwen... Of gewoon turtlen tot ik mijn technologie en productie nog verder omhoog gekrikt heb :p.

Ho maar met die shipments :P 17 is meer dan genoeg.

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:P Dezet zit vol volgens mij, gaat best wel snel deze topics.

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Shapeshifter schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:31:
Planeet: "Shapeshifter Prime" (Shapeshifter)
Diameter: 12800 km ( 6 / 163 velden )
Temperatuur: ongeveer. -1°C tot 39 °C
Positie: 2:483:9
Score 0: (rang 0 van 11201)

Heb me ook aangemeld bij de alliantie en hoop een beetje wegwijs te worden in het spel.
Ik zie nog geen [GoT II] tag en zal ff wachten met de transporten.

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-06 16:43

Shapeshifter

Get it over with

Ik nam aan dat de mensen hier sportief genoeg zouden zijn om me nog even met rust te laten ;)
edit:
Hoewel ik nu realiseer dat die transport ook positief bedoeld zou kunnen zijn :P

Bovendien ben ik ook maar een beginnertje, dus een raid zal niet veel opleveren gok ik zo :P

Wel Metaal lvl 4, Kristal lvl 2 en Energie lvl 3 nu :) Het gaat goed, zowaar...

[ Voor 15% gewijzigd door Shapeshifter op 17-11-2005 23:44 . Reden: Brainwave ]

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Shapeshifter schreef op donderdag 17 november 2005 @ 23:43:
Ik nam aan dat de mensen hier sportief genoeg zouden zijn om me nog even met rust te laten ;)
edit:
Hoewel ik nu realiseer dat die transport ook positief bedoeld zou kunnen zijn :P

Bovendien ben ik ook maar een beginnertje, dus een raid zal niet veel opleveren gok ik zo :P

Wel Metaal lvl 4, Kristal lvl 2 en Energie lvl 3 nu :) Het gaat goed, zowaar...
Het transport is positief lijkt me ;) (denk aan kristal, metaal of deut)
En natuurlijk wel lid worden van GoT II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schroei
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-05 12:18
Hoe zit het eigenlijk met de planeten van inactieve spelers. je hebt i voor 2 weken inactief en I voor 4 weken inactief. maar wordt daarna de account opgeheven en komt de planeet vrij? dan zou er binnenkort namelijk een mooi plaatsje 4 vrijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Laatst online: 17-06 20:00
schroei schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:41:
Hoe zit het eigenlijk met de planeten van inactieve spelers. je hebt i voor 2 weken inactief en I voor 4 weken inactief. maar wordt daarna de account opgeheven en komt de planeet vrij? dan zou er binnenkort namelijk een mooi plaatsje 4 vrijkomen.
Die planeet verdwijnt gewoon, dus kun je een kolonisatieschip naar die positie sturen. Zorg maar vast dat je die gereed hebt staan, er kan soms een ware run op ontstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Euh mag je mensen die in een andere Alliantie zitten, nu wel aanvallen of niet :? Of is het zeg maar niet aan te raden als je nog niet zo'n dikke vloot hebt? :P

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Remy schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:11:
Euh mag je mensen die in een andere Alliantie zitten, nu wel aanvallen of niet :? Of is het zeg maar niet aan te raden als je nog niet zo'n dikke vloot hebt? :P
Tis te zien hoe sterk je bent, allianties met 4man en 0k punten in totaal dienen om aangevallen te worden. Als de totaal aantal k punten of te grote alliantie met teveel gemiddelde punten per speler, dan ervan afblijven. Het is altijd op eigen risico, dus niet raar opkijken als je vloten van alle kanten krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 18:50
Zou ook maar eens begonnen (30min bezig ong.)

Planeet "Maddog" (Maddog_Rvo)

Diameter 12800 km ( 5 / 163 velden )
Temperatuur ongeveer. 22°C tot 62 °C
Positie 3:27:5
Score 0 (rang 0 van 11182)

Heb me inmiddels ook aangemeld voor de GoT II alliantie

Zit nu op
Niveau 3 metaalmijn
Niveau 1 Kristalmijn
Niveau 2 EnergieCentrale

[ Voor 16% gewijzigd door maddog_rvo op 18-11-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

rapture schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:32:
[...]

Tis te zien hoe sterk je bent, allianties met 4man en 0k punten in totaal dienen om aangevallen te worden. Als de totaal aantal k punten of te grote alliantie met teveel gemiddelde punten per speler, dan ervan afblijven. Het is altijd op eigen risico, dus niet raar opkijken als je vloten van alle kanten krijgt.
Hmm 6 leden, en ze hebben 5k punten (0 punten per lid). Lijkt me wel aanvalbaar, dus vloot is onderweg. M'n eerste grote knaller :+

[ Voor 63% gewijzigd door Remy op 18-11-2005 13:37 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Remy, sharing is caring :+ !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

HELP!
Damn.. ik wordt aangevallen! nog 1 uur en 12 minuten
Een vijandige vloot van speler Phyxcius van planeet BluePlanet [1:172:12] nadert planeet Yellownecks Gamma[1:162:8] De vloot bestaat uit 41 schips. ( Groot vrachtschip, Kruiser) De missie is aanvallen
Kheb mijn resources opgemaakt en al een bericht gestuurd. :/ ..

Mijn verdediging is op dit moment 10 RL en 10KL ....en nog eens 20KL in aanmaak. Tis net een nieuwe kolonie dus vandaar de weinig defense
Had ff een aardig startkapitaal meegegeven om de kolonie een boost te geven (40k van alles) .. maar iemand heeft dit dus blijkbaar gezien en deed nix uit op de GoT II tag voor mijn naam :P

margoed..wel leuk. Eerste keer dat ik bespioneerd en aangevallen wordt

Hoe ninja je precies? Edit: lama..daar is het al te laat voor, redt de vloot niet in tijd

[ Voor 56% gewijzigd door Yellowneck op 18-11-2005 14:53 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-06 22:57
heeft er iemand wat kristal over? heb een tekort....in ruil heb ik wel wat deut over ;)

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

_/-\o_ Haha meesterlijk dit, er zat dus een gast die doodsbang was dat ik hem aanviel bij mij in mijn stelsel, na een tijdje werd ik gek van elke dag 5 scans ik aanvallen dus, nu is ie dus ineens weg, volgens mij is uit pure frustratie van vele aanvallen op 1 dag, wel volgens de regels maar opgehouden want zijn planeet is weg, en een dag of 3 a 4 geleden was ie nog bezig, wel jammer trouwens want je kon perfect raiden op die planeet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
YellowNeck schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:45:
HELP!
Damn.. ik wordt aangevallen! nog 1 uur en 12 minuten

[...]

Kheb mijn resources opgemaakt en al een bericht gestuurd. :/ ..

Mijn verdediging is op dit moment 10 RL en 10KL ....en nog eens 20KL in aanmaak. Tis net een nieuwe kolonie dus vandaar de weinig defense
Had ff een aardig startkapitaal meegegeven om de kolonie een boost te geven (40k van alles) .. maar iemand heeft dit dus blijkbaar gezien en deed nix uit op de GoT II tag voor mijn naam :P

margoed..wel leuk. Eerste keer dat ik bespioneerd en aangevallen wordt

Hoe ninja je precies? Edit: lama..daar is het al te laat voor, redt de vloot niet in tijd
heb hem een berichtje gestuurd en mijn vloot op hem afgestuurd, ff kijken wat tie doet :P.. ik zit alleen nog al ver weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Devian schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:11:
[...]

heb hem een berichtje gestuurd en mijn vloot op hem afgestuurd, ff kijken wat tie doet :P.. ik zit alleen nog al ver weg ;)
Dank!! :D..
Alleen de dreiging van een afkomende vloot op zijn planeet..en het feit dat mijn planeet nog maar 400 grondstoffen heeft van elk :P is al genoeg denk ik ...
Thanx!

Nu maar hopen dat ie online is/komt zodat ie het nog op tijd kan afblazen. Want anders gaat mijn verdeding eraan :'(

Edit
: :D volgens mij werkt het.. Hij heeft mij zojuist weer gescanned/bespioneerd .. maar vloot komt nog steeds op me af :|
Het is trouwens user: Phyxcius van de alliantie AotA en heeft (tot zover ik weet) 2 planeten in 1:172

Edit2 Nog 8 minuten :'(

Edit3 89.000 eenheden verloren :'(

[ Voor 42% gewijzigd door Yellowneck op 18-11-2005 16:04 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 09:32

KatirZan

Wandelende orgaanzak

mezelf ook maar eventjes aangemeld :)

zal straks even wat stats melden :)

wel al een lvl2 kristalmijn, lvl3 metaalmijn, lvl3 zonnecollector :)

Bij deze :

Planeet "Zion" (KatirZan)

Diameter 12800 km ( 7 / 163 velden )
Temperatuur ongeveer. -29°C tot 11 °C
Positie 4:290:12
Score 0 (rang 9464 van 11238)

Zal me, zodra ik een onderzoekscentrum heb, bij GoT II alliance aanmelden :)

[ Voor 47% gewijzigd door KatirZan op 18-11-2005 16:07 ]

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Remy schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:36:
Hmm 6 leden, en ze hebben 5k punten (0 punten per lid). Lijkt me wel aanvalbaar, dus vloot is onderweg. M'n eerste grote knaller :+
6x bijna 1k per lid tov jouw 0,4k. Stevig scannen, aanvallen en ervoor zorgen dat ze niks bijbouwen/vloot bijhalen. Anders ben je je vloot kwijt en die mensen gaan bij jouw een bezoekje doen.

Shapeshifter is gejoind bij [GoT II].....
- 1k deut (heb je in begin niet nodig) en 9k metaal onderweg.

[ Voor 14% gewijzigd door rapture op 18-11-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
YellowNeck schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:16:
[...]

Dank!! :D..
Alleen de dreiging van een afkomende vloot op zijn planeet..en het feit dat mijn planeet nog maar 400 grondstoffen heeft van elk :P is al genoeg denk ik ...
Thanx!

Nu maar hopen dat ie online is/komt zodat ie het nog op tijd kan afblazen. Want anders gaat mijn verdeding eraan :'(

Edit
: :D volgens mij werkt het.. Hij heeft mij zojuist weer gescanned/bespioneerd .. maar vloot komt nog steeds op me af :|
Het is trouwens user: Phyxcius van de alliantie AotA en heeft (tot zover ik weet) 2 planeten in 1:172

Edit2 Nog 8 minuten :'(

Edit3 89.000 eenheden verloren :'(
ik heb me best gedaan met 20 kruisers... trek ze nu ook terug, ik win het wel op zijn planneet maar ik verlies meer grondstoffen dan het oplevert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey

mrdjey

That Shit is Wack

Mijn eerste kolonie is een feit !

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb 2 inactieve mensen gevonden zonder verdediging 8)
FF raiden, gaat lekker zo als beginner :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Anoniem: 91868 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 17:23:
Ik heb 2 inactieve mensen gevonden zonder verdediging 8)
FF raiden, gaat lekker zo als beginner :P
Dat is meer hardvesten dan raiden, meestal kan je daar gewoon ff langs gaan met je vrachtschepen, wel eerst scannen voordat je iets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 22-06 02:16
Zullen we hier verder gaan :)

GoT II Alliance: Ogame - Universum Deel 3

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.