GoT II Alliance: Ogame - Universum Deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.124 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Of in research voor grote lasers, ion kanonnen en gauss/plasma research.

Weet je, als je eenmaal het geld hebt moet je ook geen nieuwe kleine fighters bouwen als je grote kan bouwen. Die worden allemaal gruwelijk afgeknald terwijl die grote veel langer overleven, dat is een -stuk- prettiger knokken moet ik zeggen.

Ik verloor trouwens net 4 sondes ineeens, dikke pret. Hij heeft 50 raketten en 32 kleine fighters. Ik heb 8 kruisschepen (cruisers rule d:)b) en 10 grote fighters. He's going down :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
makje schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:22:
^^ Die kruisjes maken het zo lastig om 'Jack K' te vinden... ;)

Vandaag maar weer eens kijken of er nog wat leuks te raiden valt.
Ik heb Jack K gescaned, hij had 3 kleine lasertjes. Tijdens de scan had hij wel alles snel buiten de deur gestuurd en hij had hypermotor 3 ontwikkeld, zegt wel wat.

In ieder geval. Het is een verveldende voor de alliantie. Heeft al een aantal mensen geraid van ons.
Heb toevallig nu 21 kruisers en 14 zg daar in de beurt staan, maar ik wil eerst weten wat zijn vloot is.
en mocht het haalbaar zijn, dan zijn vloot craschen.

Ik heb al gehoord dat hij minimaal 20 kruisers heeft, maar wat is de rest ?

"Is your mother proud of you ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134340

Haha ik ga hem ook even :) scannen,,,,, onze vriend Jack K mag natuurlijk geen gotters pesten

Gonz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06 14:40

makje

Professioneel prutser

Hmm, heb onze vriend ok even gescand en hij heeft best wel veel resources liggen daar. Enige nadeel is dat het me mijn 3 sondes gekocht heeft dus ik vermoed dat hij een redelijk spionage level heeft (ik heb 4) en/of veel schepen.

Dit is wat ik nog kreeg:
Grondstoffen op NO ALLIANCE PL [3:221:7] op 11-07 13:34:29
Metaal: 112923 Kristal: 56576
Deuterium: 79392 Energie: 2324

Kans op contraspionage:75%
edit:
hmmm, er ligt 0 metaal en 7200 kristal aan schroot bij hem, dat is de buit van 24 neergeschoten sondes.... Volgens mij ben ik niet de eerste en enige die hem gescand heeft ;)

[ Voor 19% gewijzigd door makje op 07-11-2005 13:39 ]

5900x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok wie voelt zig geroepen om Jack K naar de slachtbank te leiden. Hierbij het resultaat van de scan...

Grondstoffen op NO ALLIANCE PL [3:221:7] op 11-07 13:31:18
Metaal: 112821 Kristal: 56497
Deuterium: 79363 Energie: 2324
Vloten
Groot vrachtschip 9 Zwaar gevechtsschip 12
Kruiser 23 Recycler 1
Spionage sonde 10
Verdediging
Kleine laser 2
Gebouwen
Metaal Mijn 15 Kristal Mijn 16
Deuterium fabriek 13 Zonne-energie centrale 19
Robot fabriek 7 Werf 7
Metaal opslag 3 Kristal opslag 1
Onderzoeks lab 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

23 Cruisers ... dikke neus. Dan moeten we teamen willen we hem neerpakken. Ikzelf heb maar 6 cruisers en 10 zware fighters. Daarmee crash ik hem bij lange na niet.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schroei
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-05 12:18
Ik kwam deze nog tegen; net even te veel verdediging voor mij maar vast niet voor iemand anders hier

Grondstoffen op Pleurium [3:437:6] op 11-07 12:31:25
Metaal: 49497 Kristal: 35553
Deuterium: 22466 Energie: 1470
Vloten
Verdediging
Raket lanceerder 10 Kleine laser 10
Gebouwen
Metaal Mijn 13 Kristal Mijn 13
Deuterium fabriek 10 Zonne-energie centrale 16
Fusie centrale 1 Robot fabriek 2
Werf 3 Onderzoeks lab 2
Onderzoek
Computer techniek 3 Pantser techniek 3
Energie techniek 5 Verbrandings motor 3
Impuls motor 3 Laser techniek 4

Kans op contraspionage:0%

[ Voor 4% gewijzigd door schroei op 07-11-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:53
Als ik het zou kunnen deed ik het, hij is mijn buurman en valt mij regelmatig lastig. Maar ik heb nu nog niet genoeg kruisers.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hij heeft al (veel) meer gotters op hun dak gezeten. Hij is nog net te groot, daar kun je beter even de grote jongens naar laten kijken, *kuch* demonfreak waste em! *kuch*. Zoiets ;) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Laatst online: 26-06 21:05
furby-killer schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:43:
als je in plaats van je te laten leegroven je resourses in kleine lasers zou omzetten 8)7
Inderdaad voordat ik aan een vloot begon heb ik eerst voor een beetje behoorlijke verdediging gezorgt.

4 rl
12 kl
6 gl
6 ion

En pas toen ben ik zelf gaan plunderen enzovoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

:( Gvd wat een kutdag, 2e kolonie 63 velden, de eerste was 48 dat slaat echt nergens op he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
Steffy schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:43:
:( Gvd wat een kutdag, 2e kolonie 63 velden, de eerste was 48 dat slaat echt nergens op he 8)7
verwend jong

Eerste 23, tweede 36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 13:19

Noper

That's a noper...

furby-killer schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:43:
als je in plaats van je te laten leegroven je resourses in kleine lasers zou omzetten 8)7
had ik ook. 10x RL 10x KL 4xGL

Helaas gingen daar bij de eerste aanval al een aantal van kapot :(

Bovendien, had 'm niet aan zien komen (vannacht) en heb verder nooit last van 'm gehad. Zoals we in Groningen zeggen... Mooi Klot'n :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Anoniem: 54248 schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:12:
Ik ben er nog niet helemaal uit. Waar zijn die kruisers nou goed voor eigenlijk. Wat ik vind de resultaten er van erg tegen vallen.
Ik ben er helemaal weg van :9 . Die dingen knallen kleine freighters, fighters, lasers en raketten helemaal aan gort. Echt 1:10 gewoon :Y) ! Lekker machtig, ik ben nu bezig aan mijn achste kruisschippie.

Btw, ik zag net dat iemand 8 anti-ballistische raketten had, maar het is voor de rest wel een lekkere target. Als ik hem aanval met grote vrachtschepen, cruisers en grote gevechtsschepen en daarna recyclers. Heb ik dan iets te vrezen van die ballistics?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

marzzman schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:39:
[...]

Ik ben er helemaal weg van :9 . Die dingen knallen kleine freighters, fighters, lasers en raketten helemaal aan gort. Echt 1:10 gewoon :Y) ! Lekker machtig, ik ben nu bezig aan mijn achste kruisschippie.

Btw, ik zag net dat iemand 8 anti-ballistische raketten had, maar het is voor de rest wel een lekkere target. Als ik hem aanval met grote vrachtschepen, cruisers en grote gevechtsschepen en daarna recyclers. Heb ik dan iets te vrezen van die ballistics?
Interplanetaire raketten lijken mij juist erg vet, ideaal om te heersen over je stelsel, eerst vernietig je alle verdediging en dan raid je alles leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
marzzman schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:42:
23 Cruisers ... dikke neus. Dan moeten we teamen willen we hem neerpakken. Ikzelf heb maar 6 cruisers en 10 zware fighters. Daarmee crash ik hem bij lange na niet.
Ja ik kan hem wel crachen met 21 kruisers en 14 zware, enkel dan crash ik me zelf ook.
Wel jammer van die resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 13:19

Noper

That's a noper...

Yup, he's way out of my league

Kreeg trouwens nog een berichtje van 'm terug toen ik vertelde dat ie me niet nog een keer moest attacken...

Hi
I thing that yours alliance isn't so strong.
GotII is high on top list but look on table "Point per member = 0" ;).
So most of members GOTII are really week player.
Maybe I'm wrong but I'm waiting on some visites :)

Volgens mij steekt ie een beetje de draak met ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39949

Anoniem: 134340 schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:38:
Ok wie voelt zig geroepen om Jack K naar de slachtbank te leiden. Hierbij het resultaat van de scan...

Grondstoffen op NO ALLIANCE PL [3:221:7] op 11-07 13:31:18
Metaal: 112821 Kristal: 56497
Deuterium: 79363 Energie: 2324
Vloten
Groot vrachtschip 9 Zwaar gevechtsschip 12
Kruiser 23 Recycler 1
Spionage sonde 10
Verdediging
Kleine laser 2
Gebouwen
Metaal Mijn 15 Kristal Mijn 16
Deuterium fabriek 13 Zonne-energie centrale 19
Robot fabriek 7 Werf 7
Metaal opslag 3 Kristal opslag 1
Onderzoeks lab 7
ik heb hem zojuist getrashed met 30 kruisers en 12 slagschepen
helaas was z'n vloot niet thuis :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 14:41
:? ogame.nl doet ut niet :? :'(

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-06 02:16
marzzman schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:46:
Hij heeft al (veel) meer gotters op hun dak gezeten. Hij is nog net te groot, daar kun je beter even de grote jongens naar laten kijken, *kuch* demonfreak waste em! *kuch*. Zoiets ;) !
Waarom denk je dat ik die kruisers aan het bouwen ben. Heb er momenteel 41 en er komen dagelijks minstens 20 bij. Heb als optie nog 22 zware gevechtsschepen liggen. Die gaan dan ook mee. Die Jack moet nodig bloeden, maar heb nog even wat meer voorbereiding nodig.
Steffy schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:12:
[...]
Edit: Gvd :( alweer 5 sondes kwijt geraakt, wat is dit voor onzin man, 10 sondes in 12 uur tijd kwijt geraakt 8)7
Je moet ook niet de 1e keer gelijk 5 sondes sturen, maar slechts eentje. Als er bij contraspionage dan 0% verschijnt kun je wel meer sturen. Maar maak je niet dik, deze fout heb ik ook vaak genoeg gemaakt. Keb in mijn Ogame bestaan wel al 30 sondes verloren.
Noper schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:54:
Hmm, ben vannacht keihard geraped door ene Jack K

Verdediger Noper (X:XXX:XX)
Wapens: XXX% Schilden: XXX% Romp beplating: XXX%
Raketten 4
K.Laser 1
G.Laser 1
Verschrikkelijk, ik zou je bijna uit de alliantie moeten gooien want je bent zo wel een erg makkelijk doelwit en een schande voor de alliantie. Maak als de bliksem meer verdediging bij, elke vloot bestaande uit 4 of meer kruisers lacht zich krom om die verdediging van jou. Minimaal 50 RL en 50 KL. (Dat uit de alliantie gooien is flauwekul natuurlijk, maar hopelijk begrijp je het.)
Steffy schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:43:
Het zal mij benieuwen wat mijn 8e kolonie gaat opleveren, hij is inmiddels onderweg naar de 15e planeet in mijn zonnestelsel, en dan zit het zonnestelsel ook helemaal vol. (met mij :9 )

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

ik zit nu op 12 12 11 15 en heb echt altijd te weinig resources ik moet altijd kiezen of ik maak 2 grote gevechtsschepen perdag of ik onderzoek 1 ding. Heb nu brandstof motor niveau 6 en impuls 3...

Mijn plan was om voor een kolonisatieschip tegaan om zo meer binnentekrijgen. Is het slim om dat te doen enzo ja is het dan slim om je eigen melkweg gewoon vol te bouwen als het ware?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
ik heb nu 5 kleine vrachtscheepjes, 6 lichte gevecht en 3 zware gevechtsschepen. Mijn kleine verdediging bestaat uit 6 raketlanceerdersen 11 kleine lasers. als mijn vloot over 30 min terug komt van mijn buurman maak ik 3 grote lasers erbij. Wat kan ik dan beter doen:
1. meer vloot
2. meer verdediging
3. verbrandingsmoter 5+6 voor grote vrachtschepen en recyclers
4 impulsmoter 3+4 voor kruisers
5 mijnen verder upgraden

er zijn meerde antwoorden mogelijk :P

[ Voor 8% gewijzigd door Sissors op 07-11-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Jippie, de laatste kolonie is een feit, een kil planeetje maar, -50 tot -90 :)

66 velden. ach kan er mee door. :)

Misschien interessant om te weten, je kunt je mijnen dus niet upgraden als je planeet vol staat. (Dit omdat je misschien geneigd bent om te denken dat een upgrade geen nieuw gebouw is).

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Zo ver was ik ook al, het gebouw wat je upgrade neemt gewoon in omvang toe.

btw heb ondertussen 8 kruisers, lekker vlootje dacht ik zelf zo :Y) Ik mag over 1 uur en 48 minuten nummer 9 en over 3 uur en een half uur mag ik nummer 10 verwelkomen >:) Ik merk dat als ik nog 1 centrale hoger wil ik zoveel grondstoffen nodig heb(110k metaal) dat ik flink moet raiden en een flinke thuis vloot moet hebben wil ik het kunnen verdedigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Laatst online: 26-06 21:05
Vandaag ook mijn eerste kolonie 111 velden :)

Nadat vorige week mijn eerste kolonisatieschip in het niets verdween, en ik geen reactie krijg van de go's..... :(

Is nu wel al een paar keer gescanned, maar toen ik met mijn hoofdplaneet hem scande had hij het snel bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:19
Noper schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:26:
Yup, he's way out of my league

Kreeg trouwens nog een berichtje van 'm terug toen ik vertelde dat ie me niet nog een keer moest attacken...

Hi
I thing that yours alliance isn't so strong.
GotII is high on top list but look on table "Point per member = 0" ;).
So most of members GOTII are really week player.
Maybe I'm wrong but I'm waiting on some visites :)

Volgens mij steekt ie een beetje de draak met ons :)
Hij steekt inderdaad de draak met de clan. Maar hij heeft wel gelijk.
Snowwie schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:35:
Misschien interessant om te weten, je kunt je mijnen dus niet upgraden als je planeet vol staat. (Dit omdat je misschien geneigd bent om te denken dat een upgrade geen nieuw gebouw is).
Hoe krijg je anders 163 velden vol? :)

[ Voor 51% gewijzigd door D-Three op 07-11-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

OPROEP Zijn er nog mensen in uni 1 die messchien een allainte willen oprichten met de naam GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
Anoniem: 39949 schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:31:
[...]

ik heb hem zojuist getrashed met 30 kruisers en 12 slagschepen
helaas was z'n vloot niet thuis :/
Dat is inderdaad jammer, want een hoop lui zitten nog steeds van ons in zijn district. Die zijn wel target voor hem. Ik red me wel tegen hem, maar de andere jongens. Mischien kan iemand dit nog eens proberen.Ik heb het idee, dat zijn vloot ergens rond de middag in zijn basis is. Hij is s'nachts actieve en s'ochtends stuurd ie zijn bootjes weg. (Heb al een aantal scanes gedaan, de laatste week, sinds die ons ging vervelen.
Het zou de moeite moeten zijn, enkel al voor de recycled value.

iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-06 13:47

FlashBang

Hoi.

spreekt die gast geen NL? aangeven bij GO :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Devilion schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:17:
spreekt die gast geen NL? aangeven bij GO :P
Heb onderstaande bericht naar hem gestuurd, eens zien wat hij er van zegt: :)
I am the strongest player in the GoT II alliance, you will have to deal with me.

But I have another idea, since you are obviously not dutch I can simple email the Go administrator to kick you out of this Universe....

Unless...you never bother the GoT aliiance again.

Your choice.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 22:03
Anoniem: 109640 schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:23:
OPROEP Zijn er nog mensen in uni 1 die messchien een allainte willen oprichten met de naam GoT
Die bestaat al een aantal weken. Als je wilt joinen ben je welkom. Zet wel bij je aanvraag even je gebruikersnaam van dit forum.

Lost In Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

zo 10e kruiser in productie ;) Denk dat ik daar toch redelijk mee moet kunnen raiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Fan-tas-tisch :D
Mijn eerste kolonizatie is uiterst vlekkeloos en succesvol verlopen :D

Mijn hoofdplaneet bevindt zich op 1:155:12 en heeft 163 velden, wat wel relaxed is.
Mijn kolonie; op coördinaten 1:166:9 heeft 177 velden, wat nóg meer relaxed is :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-06 22:20
Haha, het leukste zou zijn als hij nu gewoon een bericht in het nederlands terug stuurt.

Drie weken geleden heb ik me ook aangemeld op Ogame, tijdje niet meer naar gekeken sinds ik pas een vriend erover hoorde praten. Ik weer is ingelogd op diezelfde account, en jahoor bestond nog en had al een lekker begin.

Ben nu sinds een paar dagen bezig met Ogame, en het lukt al aardig. Ik heb de Ogame site verwerkt in m'n bureaublad (door hem in te stellen als bureaublad item) en ik ben dus altijd online. Ik wil zo spoedig mogelijk aan m'n eerste schepen beginnen en een leuke vloot opbouwen.

Het enige wat ik nog mis is een goede en gezellige alliantie, en dat is de reden waarom ik hier ben. Ik zou graag de GoT-II alliantie willen joinen om de alliantie te versterken en tevens de vergezellen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik denk niet dat ik me kwa eenheden met jullie kan vergelijken, maar ik hoop dit zo snel mogelijk te veranderen.

Mijn planeet heet "Solarium" en mijn ingame naam is FreeShooter.

Solarium
Afbeeldingslocatie: http://ogame307.de/epicblue/planeten/wasserplanet02.jpg
  • Diameter 12800 km ( 32 / 163 velden )
  • Temperatuur ongeveer. -21°C tot 19 °C
  • Positie 3:168:10
  • Score 17 (rang 7349 van 10684)

Tevens zit ik met 3 GoT-II'ers in het zonnestelsel en met één GoT-I, wat me tactisch bekeken, wel handig lijkt.

Alvast bedankt,
Arjan.

Edit / Dit is toch het topic voor Universum II? Anders sta ik dus mooi voor aap. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door FreeShooter op 07-11-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FreeShooter schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:42:
Haha, het leukste zou zijn als hij nu gewoon een bericht in het nederlands terug stuurt.

Drie weken geleden heb ik me ook aangemeld op Ogame, tijdje niet meer naar gekeken sinds ik pas een vriend erover hoorde praten. Ik weer is ingelogd op diezelfde account, en jahoor bestond nog en had al een lekker begin.

Ben nu sinds een paar dagen bezig met Ogame, en het lukt al aardig. Ik heb de Ogame site verwerkt in m'n bureaublad (door hem in te stellen als bureaublad item) en ik ben dus altijd online. Ik wil zo spoedig mogelijk aan m'n eerste schepen beginnen en een leuke vloot opbouwen.

Het enige wat ik nog mis is een goede en gezellige alliantie, en dat is de reden waarom ik hier ben. Ik zou graag de GoT-II alliantie willen joinen om de alliantie te versterken en tevens de vergezellen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik denk niet dat ik me kwa eenheden met jullie kan vergelijken, maar ik hoop dit zo snel mogelijk te veranderen.

Mijn planeet heet "Solarium" en mijn ingame naam is FreeShooter.

Solarium
[afbeelding]
  • Diameter 12800 km ( 32 / 163 velden )
  • Temperatuur ongeveer. -21°C tot 19 °C
  • Positie 3:168:10
  • Score 17 (rang 7349 van 10684)

Tevens zit ik met 3 GoT-II'ers in het zonnestelsel en met één GoT-I, wat me tactisch bekeken, wel handig lijkt.

Alvast bedankt,
Arjan.

Edit / Dit is toch het topic voor Universum II? Anders sta ik dus mooi voor aap. 8)
Omg dat is inderdaad wl slim :P

Zeg kan iemand mij aanemen in uni 1, heet Terroser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hoe verwerk je dat in je desktop :9 ?

Ik kreeg net wat boze berichten omdat ik van iemand 3 kolonies en hoofdplaneet gescand had hehe. Altijd leuk.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
ik ben nog maar 1 keer gescand en dat is hele tijd geleden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

mijlpaal:

Diameter 12800 km ( 80 / 163 velden )
Temperatuur ongeveer. 0°C tot 40 °C
Positie 2:345:7
Score 1000 (rang 2348 van 10684)

(correctie) Rang 80 71 in GoT II

:*)

[ Voor 6% gewijzigd door Loque op 07-11-2005 23:51 ]

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
Dit dan, ik val een planeetje aan, lekker veel resources. Target 3: :) : :)

3: :) : :) Aliantie XRD heeft een vriendje en legt zijn probleem voor
2: :) : :) aliantie eswT erkend het probleem en vraagt aan een vriendje binnen got wat te doen
2: :) : :) alliantie GoT vraagt aan mij of ik hem niet wil aanvallen.

Hoe kan ik dan ooit nog iemand aanvallen als we elkaar allemaal kennen. |:(

Edit
Antwoord van het target. Ik had hem bovenstaande verhaal gestuurd en dat ik het lach wekkend vindt.

Ik heb gewoon veel vrienden overal, maar ik verwacht wel wat compensatie hiervoor

lol, compensatie is, dat ik hem niet nog eens zal aanvallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

spider schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:52:
Dit dan, ik val een planeetje aan, lekker veel resources. Target 3: :) : :)

3: :) : :) Aliantie XRD heeft een vriendje en legt zijn probleem voor
2: :) : :) aliantie eswT erkend het probleem en vraagt aan een vriendje binnen got wat te doen
2: :) : :) alliantie GoT vraagt aan mij of ik hem niet wil aanvallen.

Hoe kan ik dan ooit nog iemand aanvallen als we elkaar allemaal kennen. |:(

Edit
Antwoord van het target. Ik had hem bovenstaande verhaal gestuurd en dat ik het lach wekkend vindt.

Ik heb gewoon veel vrienden overal, maar ik verwacht wel wat compensatie hiervoor

lol, compensatie is, dat ik hem niet nog eens zal aanvallen 8)7
Ik zit dan wel niet in GoT II, maar volgens mij heeft GoT en GoT II geen allianties. Gewoon leegzuigen die handel dus :) Voor vriendjespolitiek moeten ze maar gaan ganzenborden ofzo ;)

Alliantie XRD bestaat trouwens ook maar uit 1 lid, die moet al helemaal niet zeuren 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door JoetjeF op 08-11-2005 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
ja daarom val ik hem ook aan. 1 mans alliantie zijn het zelde als spelers zonder alliantie.

ik had beloofd om niet meer aan te vallen. Vriendje van vriendje van vriendje wil ik wel aan mee werken. Hij deed jammer genoeg daarna erg irritant, maar als ie doorgaat word hij mijn favoriet target van de maand.

Maar het feit dat jij reageert, betekend wel dat we voorzichtig moeten zijn wat er wordt gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnice
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
ik weet niet of ik de enige ben, maar het lijkt mij een erg goed idee om een lijstje te maken met allianties die we wel aan kunnen vallen.
Ik ben zelf nog bezig met ontwikkelen, maar in mijn stelsel heeft iedereen een clan (en ze zijn inactive volgens mij, 50k+ resources overal en weinig defense), dus kan strakjes alleen maar zwakkere clanloze personen ver weg aan gaan vallen, wat voor hen natuurlijk ook vervelend is.
Dus mijn idee was:
geef de clan op aan de baas hier ;p en dan komt er vervolgens een (hopelijk redelijk grote, zodat ze niet in 1x weggevaagd worden) lijst met allianties die aangevallen mogen worden!
Of niet natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

11-07 23:30:55 tja [3:111:6]
ik laat je lekker met rust, 5% kans op winst en 95 op draw en daar doen we het niet voor :)

11-07 23:26:02 tja [3:111:6]
dat bij jou ziet er goed uit. echt alles, nette vloot, mooie verdediging en duidelijk aan het sparen voor iets.
ik ga ff speedsimmen en laat je wel weten of ik op bezoek kom straks :)

11-07 23:22:30 Ruimte controle Spionage aanval
Een buitenlands vloot van planeet Och Och [3:111:6] werd opgemerkt bij je planeet Carsinon [3:140:9]. Kans op contra espionage: 4 %

Ik stuurde terug: "Awww dus we gaan niet thee leuten" Ik ben beniewd :Z ...

[ Voor 4% gewijzigd door Cassius op 08-11-2005 00:36 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

spider schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 00:14:
ja daarom val ik hem ook aan. 1 mans alliantie zijn het zelde als spelers zonder alliantie.

ik had beloofd om niet meer aan te vallen. Vriendje van vriendje van vriendje wil ik wel aan mee werken. Hij deed jammer genoeg daarna erg irritant, maar als ie doorgaat word hij mijn favoriet target van de maand.

Maar het feit dat jij reageert, betekend wel dat we voorzichtig moeten zijn wat er wordt gezegt.
Maak je maar geen zorgen hoor, ik zit in GoT I ;)

Ik zei het alleen maar omdat dit eigenlijk het GoT II topic is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 22:03
[b][message=24558569,noline]Ace Lightning schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:54
Zeg kan iemand mij aanemen in uni 1, heet Terroser
Ik zie je niet tussen de aanvragen staan. Als je even een aanvraag doet kan ik je toelaten.

Lost In Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Rond 1 uur mn derde recycler binnen. Dat zwerven levert best veel op. Alledrie weg gestuurd, totaal toch 17k metaal en 12k kristal. Zonder er iets voor te doen vind ik dat een leuke buit hoor. Een vierde recycler komt eraan, lekker rondzwerven.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sgrovert schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:34:
[...]

Die bestaat al een aantal weken. Als je wilt joinen ben je welkom. Zet wel bij je aanvraag even je gebruikersnaam van dit forum.
Aanvraag naam:Terroser bij uni 1
al gister 2 gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Zo kan je Ogame, of elke andere site instellen als bureaublad item.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.naaktgeboren/bureaubladitem.jpg

Jammer genoeg, werkt Ogame met een inlog systeem wat af en toe nog wel is wil 'vastlopen' als je deze stappen even overnieuw doet, dan zal alles weer werken.

[ Voor 8% gewijzigd door FreeShooter op 08-11-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hey bedankt man :) ! Het werkt nog ook, warempel.

Kan iemand me vertellen hoe duur een gauss kanon is, die kan ik over 2 uur bouwen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schroei
marzzman schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:44:
Hey bedankt man :) ! Het werkt nog ook, warempel.

Kan iemand me vertellen hoe duur een gauss kanon is, die kan ik over 2 uur bouwen.
20k 15k 2k, maar je kan ook gewoon even kijken op het forum. voor de volgende keer. http://www.ogame162.de/phpBB2_nl/thread.php?threadid=32

Zo, vandaag de 500 punten gepasseerd en als die impuls motor eindelijk is uitgevonden (9 uur) kan ik kruisers bouwen!

[ Voor 14% gewijzigd door schroei op 08-11-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

marzzman schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 08:27:
Rond 1 uur mn derde recycler binnen. Dat zwerven levert best veel op. Alledrie weg gestuurd, totaal toch 17k metaal en 12k kristal. Zonder er iets voor te doen vind ik dat een leuke buit hoor. Een vierde recycler komt eraan, lekker rondzwerven.
Ik heb hier een vraag over, ik heb rond mijn eigen planeet 600m en 600k zweven, hoe haal ik dat op?
Het zegt dat ik mezelf niet kan kiezen als target :/

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-05 12:36

mrdjey

That Shit is Wack

Wat is eigenlijk het effect als je energie in de min staat?

gaat dan je productie minder hard of helemaal niet?

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Ik denk dat dan al je mines minder gaan werken, daarom zet ik mijn deuterium mine altijd op 90% zodat mijn en kristal wel door blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

\o/

Een van je vloten (Spionage sonde:2 ) keert terug van 2:349:9 naar ReLoq [2:345:7] . De vloot levert 3 metaal, 3 kristal en 3 deuterium af.

1000 bouwen en speedraiden maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ten aanzien van het raiden van andere allianties heb ik een verandering gemaakt op de hoofdpagina.

Het komt er op neer dat je iedereen van welke alliantie nu mag aanvallen, uiteraard op eigen risico, tenzij deze persoon deelmaakt van een alliantie uit de top10.

Zie de interne tekst op onze alliantie pagina.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Snowwie schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:21:
Ten aanzien van het raiden van andere allianties heb ik een verandering gemaakt op de hoofdpagina.

Het komt er op neer dat je iedereen van welke alliantie nu mag aanvallen, uiteraard op eigen risico, mits deze persoon deelmaakt van een alliantie uit de top10.

Ik neem aan dat het de bedoeling is dat de alliantie niet in de top 10 staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het komt er op neer dat je iedereen van welke alliantie nu mag aanvallen, uiteraard op eigen risico, mits deze persoon deelmaakt van een alliantie uit de top10.

dat is lekker zeg :/ dat betetend dus weer minder doelwitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tip voor de mensen ana het kolonisren zijn gooi allen planeten weg onder de 140 velden of als je straks rond de 70-80k punten heb heb je geen plek meer of anders moet je al een terravormer hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
JoetjeF schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:24:Ik neem aan dat het de bedoeling is dat de alliantie niet in de top 10 staat :P
Mits en Tenzij shit sucks.... :( :( :9~ aangepast. (ik heb de MBO afgesloten met een 5.5 op Nederlands) O+
Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:47:
[...]dat is lekker zeg :/ dat betetend dus weer minder doelwitten
GoT II lijkt misschien wel groot en machtig, maar dat zijn we zeker nog niet. Als je nagaat dat we met 200 man nog niet eens die ene Poolse knakker op 3.221.7 (die nu dan gelukkig weg is), omver konden krijgen, wat wil je dan uitrichten tegen één van de 1e tien allianties (dit zijn er trouwens maar 8 want GoT 1 en 2 staan beide in de top 10). Er zijn nog zoveel andere allianties waarmee je kunt spelen :9~ dus pak die nu maar eerst.

Als je toch besluit om op eigen houtje een lid van een top10 alliantie aan te vallen, dan is dat geheel voor eigen risico.

[ Voor 35% gewijzigd door Snowwie op 08-11-2005 14:23 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMg ik zie nu al dat iemand van Got een maan heeft dat gaat lekker :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

lol voor een maan moet je eerst aangevallen worden om er kans op te maken, ik ben zelfs nog nooit aangevallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:50

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het komt er op neer dat je iedereen van welke alliantie nu mag aanvallen, uiteraard op eigen risico, tenzij deze persoon deelmaakt van een alliantie uit de top10.

_/-\o_ mijn werk/raid-gebied vergroot enorm.

Wie heeft "mijn Turken" geblokkeerd en in vakantiemode gesmeten? Die kan ik niet meer raiden.
Steffy schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:29:
lol voor een maan moet je eerst aangevallen worden om er kans op te maken, ik ben zelfs nog nooit aangevallen 8)7
Ik ben nog niet aangevallen geweest, ik ga eens de helft van een zwakke alliantie aanvallen totdat ik mooi vuurwerk voor mijn planeet krijg (en lekker hardvesten).

[ Voor 43% gewijzigd door rapture op 08-11-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 10:58

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Zo, dit zijn lekkere raids... :)

De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-08 16:17:54, toen het tot een gevecht kwam:

Aanvaller Mad Marty (X:XXX:XX)
Wapens: XXX% Schilden: XXX% Pantser: XXX%
K.Vrachtschip 2
G.Vrachtschip 2
L.Gevechtsschip 7
Z.Gevechtsschip 8
Kruiser 2

Verdediger smokedoom (X:XXX:XX)
Raketten 15
K.Laser 6

Na Gevecht...

Aanvaller Mad Marty (X:XXX:XX)
K.Vrachtschip 2
G.Vrachtschip 2
L.Gevechtsschip 5
Z.Gevechtsschip 8
Kruiser 2

Verdediger smokedoom (X:XXX:XX)
Vernietigd!

Hij steelt
23171
Metaal, 23171 Kristal and 16307 Deuterium.

De aanvaller heeft een totaal van 8000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 42000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 1800 Metaal and 600 Kristal.
De kans op het ontstaan van een maan is 0 %.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik wil steeds wel raiden maar iedereen haald steeds alles weg, ga nu gewoon een aantal losse raids opzetten zodat ze elk uur een vloot kunnen verwachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnice
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
thx demonfreak, dit is nog beter dan wat ik voor ogen had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZIjn er nog geintreseerden die Uni 1 willen joinen, en mensen die joinen krijgen een economische boost :P tot zijn mines op een acceptabele hoogten zijn en onderzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eindelijk na 5 kansen haahahahah :7
WHo is the man, I am the man! because this man has 302 fields

O-) _/-\o_ dus in het NL 302 velden :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:14:
eindelijk na 5 kansen haahahahah :7
WHo is the man, I am the man! because this man has 302 feelds

O-) _/-\o_ dus in het NL 302 velden :9~ :9~
Ja..en in het engels FIELDS :P
Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:52:
ZIjn er nog geintreseerden die Uni 1 willen joinen, en mensen die joinen krijgen een economische boost :P tot zijn mines op een acceptbalen hoogten zijn en onderzoeken
acceptabele :P

Je kunt wel merken dat midden in mijn toetsweek zit B)

Argh!!!> Zojuist mijn 8 spionage sondes vernietigd toen ik iemand wou spioneren... damn...hehe..
Contraspionage was 61% trouwens

[ Voor 46% gewijzigd door Yellowneck op 08-11-2005 17:24 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

rapture schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:09:
_/-\o_ mijn werk/raid-gebied vergroot enorm.
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-08 16:35:34, toen het tot een gevecht kwam:

Aanvaller Rapture GoT II (X:XXX:XX)
G.Vrachtschip 1
Z.Gevechtsschip 6

Verdediger XXXXX (X:XXX:XX)
Z.Gevechtsschip 1

Na Gevecht...

G.Vrachtschip 1
Z.Gevechtsschip 6

Vernietigd!

Hij steelt
12192
Metaal, 9697 Kristal and 1215 Deuterium.

De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 10000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 1800 Metaal and 1200 Kristal.
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-08 16:40:35, toen het tot een gevecht kwam:

G.Vrachtschip 1
Kruiser 3

Spionage Sonde 12
Raketten 2

Na Gevecht...

G.Vrachtschip 1
Kruiser 3

Vernietigd!

Hij steelt
10345
Metaal, 10839 Kristal and 995 Deuterium.

De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 16000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 0 Metaal and 3600 Kristal.
rustig raiden/hardvesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YellowNeck schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:23:
[...]

Ja..en in het engels FIELDS :P

[...]

acceptabele :P

Je kunt wel merken dat midden in mijn toetsweek zit B)

Argh!!!> Zojuist mijn 8 spionage sondes vernietigd toen ik iemand wou spioneren... damn...hehe..
Contraspionage was 61% trouwens
NOu stuur maar een aanmelding
O+
oeps verkeerd gelezen maar toch messchien wil je komen ??

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 08-11-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Woei ik heb een gauss kanon, dikke pret. Ik merk wel dat er in uni 2 steeds moeilijker targets te vinden zijn. En ik heb ze echt niet allemaal leeg geraid. De actieve spelers moeten verder zoeken en de inactieve of kleine zijn niet meer interessant voor het raiden. In het begin was raiden dik mn grootste inkomst, nu val ik alweer even terug op mn mijnen. Nog maar even targets zoeken dan, turtlen even is ook niet verkeerd.

Btw, wat is "een ninja" bij een aanval?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

marzzman schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:12:
Woei ik heb een gauss kanon, dikke pret. Ik merk wel dat er in uni 2 steeds moeilijker targets te vinden zijn. En ik heb ze echt niet allemaal leeg geraid. De actieve spelers moeten verder zoeken en de inactieve of kleine zijn niet meer interessant voor het raiden. In het begin was raiden dik mn grootste inkomst, nu val ik alweer even terug op mn mijnen. Nog maar even targets zoeken dan, turtlen even is ook niet verkeerd.

De vijand scant je planeet en valt aan, vlak voor de aankomst scant die nog een keertje om zeker te zijn. Het leuke is als jouw vloot 10 seconden voor de zijne aankomt, dan is ninja'en en de vijandelijke vloot wordt zo in de pan gehakt.

[ Voor 5% gewijzigd door rapture op 08-11-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

marzzman schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:12:

Het kost tijd om te proben. Ik ben nu al in een range van 100 systemen aan het zoeken en het raakt een beetje uitgedroogd. Daarom is het handig om 2 of drie kolonien in de 'bewoonde' buurt te planten (maar uiteraard niet te dichtbij je eigen planeet) zodat je vanaf die kolonie kan raiden. De andere kolonien kan je dan gebruiken om resources te creeeren.

Als je iemand probed, en je hebt net je vloot op weg gestuurd, dan kan hij besluiten je aan te vallen. Dan reken je uit wanneer hij aankomt en zorg je dat je op tijd op de 'roep terug' knop clicked dat je een paar seconden voor hem bij je planeet aankomt. Dan ben je aan het ninja'n (of hoe je dat dan ook schrijft). Dit kan je natuurlijk ook uitlokken door iemand te proben en als hij terug probed dat je er uitziet als een aantrekkelijk doelwit.

Althans, dat is de theorie, heb er zelf natuurlijk geen ervaring mee, ben ook pas begonnen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JoetjeF op 08-11-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet je eens in stelsel 3.50 kijken.... Borg borg borg borg .... bah

Kijken wanneer mijn ster des doods klaar is ( ik schat nog een jaar of zo) dan gaat hij als eerste daar heen...

Gonz })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Anoniem: 134340 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:59:
Moet je eens in stelsel 3.50 kijken.... Borg borg borg borg .... bah

Kijken wanneer mijn ster des doods klaar is ( ik schat nog een jaar of zo) dan gaat hij als eerste daar heen...

Gonz })
Gezien de snelheid waar ie mee vliegt wacht je daarna nog ongeveer een jaar, we horen het wel he hoe het gegaan is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schroei
Krijgen jullie ook van die kryptische berichten. ik scan iemand en ik krijg de volgende berichten:

11-08 18:31:38 robinhood [3:407:9] Geen onderwerp
m,n vriend is meester hekker he

11-08 18:28:50 robinhood [3:407:9] Geen onderwerp
ehum

zometeen is mn eerste kruiser een feit en dan zal ik die maar even langs sturen om robinhood te verlossen van zn grondstoffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 20:11
Bestaat er een manier om meer ruimte op een planeet te creeren (dus ook begin planeet die kennelijk altijd 163 vakjes beslaat) Misschien mogelijk door terravormers :?

Of ben je na een tijd gewoon de lul en kan je niet meer upgraden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

11-08 21:19:52 dominique266 [3:217:12] Geen onderwerpbeantwoord
halooooooo...................................................................................................................................

11-08 21:15:04 dominique266 [3:217:12] Geen onderwerpbeantwoord
wrom val je me aan? ik bespioneer jouw omdat jij mij heb bespioneerd

11-08 21:15:01 dominique266 [3:217:12] Geen onderwerpbeantwoord
Coordinaten komen uit een topic van een GoT-lid die aangevallen werd door hem, ff scannen en fleet crashen.

niet-aanvalsverdrag :> afspreken of gewoon platwalsen }) ?

[ Voor 9% gewijzigd door rapture op 08-11-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:58:
Bestaat er een manier om meer ruimte op een planeet te creeren (dus ook begin planeet die kennelijk altijd 163 vakjes beslaat) Misschien mogelijk door terravormers :?

Jepo terravormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:37

Rmg

cardinal808 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:58:

erravormer
De vraag hoe meer ruimte voor structuren op planeten te maken ontstond gedurende het proces van groeiende infrastructuren op planeten door het zonnestelsel. Traditionele bouwtechnieken en -methodes werden ontoereikend bij de enorme noodzaak van bouwruimte.
Een kleine groep van energieke natuurkundigen en nanotechneuten vonden uiteindelijk de oplossing: Terraforming

Zelfs gehele continenten kunnen beschikbaar worden gemaakt door enorme hoeveelheden energie te gebruiken. Speciaal ontworpen nano's worden bij dit gebouw gemaakt om kwaliteit en bruikbaarheid van het terragevormde gebied te garanderen.

Wanneer een terravormer gebouwd is kan het niet meer worden afgebroken.
dat staat bij de beschrijving dussss ;)

wel grappig als ik zo me inbox moet geloven zijn er al 100000en deathstars in uni2 :P
11-08 22:30:20 dominique266 [3:217:12] Geen onderwerpbeantwoord
lol levenloze
11-08 22:31:12 dominique266 [3:217:12] Geen onderwerpbeantwoord
heb al me spulle weggelinkt hem stuk of 4,5 accs en vet veel vrienden met kruizers, bommewerpers, sterren des doods dus als ik wil kome ze me wel helpe

[ Voor 17% gewijzigd door Rmg op 08-11-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Waar ik mij echt aan erger is het slechte Nederlands dat in de berichten staat die ik ontvang. En dat zie ik ook in de berichten die jullie quoten. Geen hoofdletters, geen leestekens, volledig verkeerde zinsconstructies zodat ik een bericht minstens 3 keer moet lezen vooraleer ik het begrepen heb, ...
Ik beweer nu niet dat mijn Nederlands altijd perfect is maar sommige berichten slaan echt alles. Jammer dat ik mijn box uit frustratie gewoon heb leeggemaakt anders had ik er hier wel enkele gepost.

[ Voor 3% gewijzigd door D-Three op 08-11-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

schroei schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:47:
Krijgen jullie ook van die kryptische berichten. ik scan iemand en ik krijg de volgende berichten:

11-08 18:31:38 robinhood [3:407:9] Geen onderwerp
m,n vriend is meester hekker he

11-08 18:28:50 robinhood [3:407:9] Geen onderwerp
ehum

zometeen is mn eerste kruiser een feit en dan zal ik die maar even langs sturen om robinhood te verlossen van zn grondstoffen
11-08 22:32:37 dominique266 [3:217:12] Geen onderwerpbeantwoord
oja als je mij bijna aanvalt stuuren al mijn vrienden al hun sgepe naar je kolonie is ie minder beschermd dus neme ze hem over en dan krijg ik hem.
Ik dacht dat je geen planeten kon overnemen en enkel resources stelen en wat verdediging/vloot trashen.
11-08 22:31:47 dominique266 [3:217:12] Geen onderwerpbeantwoord
zeg maar dag tege je schepe

11-08 22:26:41 dominique266 [3:217:12] Geen onderwerpbeantwoord
kan je niet je vloot trug trekke en dan weer aanvalle?? maak ik meer kans om te winne :P:P:P

11-08 22:24:50 dominique266 [3:217:12] Geen onderwerpbeantwoord
lo je gaat eraan me verdediging owned je sgepe:P:P:P:P:P oja ik k[]m megsien oowk bij got II

11-08 21:19:52 dominique266 [3:217:12] Geen onderwerpbeantwoord
halooooooo...................................................................................................................................

11-08 21:15:04 dominique266 [3:217:12] Geen onderwerpbeantwoord

11-08 21:15:01 dominique266 [3:217:12] Geen onderwerpbeantwoord
Het begin ook vaag te worden, al dat gebluf. Er zijn 4 kleine lasertjes bijgekomen, over kolonies gesproken, ik ben nog vergeten zijn andere kolonie te scannen.

[ Voor 10% gewijzigd door rapture op 08-11-2005 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Zielig eigenlijk. :) Volgens mij plast hij gewoon in zijn broek.
Zeg dat je hem niet begrijpt, dat je enkel maar Nederlands en Engels kan.

[ Voor 6% gewijzigd door D-Three op 08-11-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

We zijn op elkaar gecrasht.

De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-08 23:22:53, toen het tot een gevecht kwam:

Aanvaller Rapture GoT II (3:152:8)
Wapens: 30% Schilden: 30% Pantser: 50%
Z.Gevechtsschip 6
Kruiser 7

Verdediger dominique266 (3:217:12)
Wapens: 40% Schilden: 0% Pantser: 40%
K.Vrachtschip 1
L.Gevechtsschip 4
Z.Gevechtsschip 3
Spionage Sonde 2
Zonneenergie Satelliet 12
Raketten 7
K.Laser 12
G.Laser 3

Na Gevecht...

Aanvaller Rapture GoT II (3:152:8)
Z.Gevechtsschip 1
Kruiser 4

Verdediger dominique266 (3:217:12)
Vernietigd!

Hij steelt
671
Metaal, 445 Kristal and 93 Deuterium.

De aanvaller heeft een totaal van 131000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 138000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 36600 Metaal and 25500 Kristal.

De recyclers gaan rustig hardvesten en toen werd het stil? Die is ff zoet met z'n energietekort.

[ Voor 6% gewijzigd door rapture op 09-11-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Kost jou anders ook meer dan dat het je oplevert.
Niet productief dus.

5 zware gevechtsschepen = 5x6000 + 5x4000 = 50.000 grondstoffen
3 kruisers = 3x20.000 + 3x7000 + 3x2000 = 87.000 grondstoffen

Kost je dus 137.000 aan grondstoffen om deze vloot te vervangen en je casht maximaal een keer 60.000 ofzo. Je bent maar 131.000 verloren omdat de deuterium 3x2000 = 6000 verbruikt is en niet gebruikt. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Snowwie schreef op woensdag 09 november 2005 @ 02:10:
Kost jou anders ook meer dan dat het je oplevert.
Niet productief dus.

5 zware gevechtsschepen = 5x6000 + 5x4000 = 50.000 grondstoffen
3 kruisers = 3x20.000 + 3x7000 + 3x2000 = 87.000 grondstoffen

Kost je dus 137.000 aan grondstoffen om deze vloot te vervangen en je casht maximaal een keer 60.000 ofzo. Je bent maar 131.000 verloren omdat de deuterium 3x2000 = 6000 verbruikt is en niet gebruikt. :)
Het was enkel leerzaam om blindelings vertrouwen op Speedsim af te leren, daarnaast is het idd alleen maar verlies. De vijand kan wel een tijdje niks terug doen door stroomtekort en ik kan met mijn hoop kolonies sneller mijn vloot heropbouwen.

[ Voor 14% gewijzigd door rapture op 09-11-2005 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
furby is blij :)

net verbrandingsmoter niveau 6 gedaan en genoeg voor impulsmoter niveau 4. dat betekent kruisers, grote transportschepen en recyclers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:) Zonne energie Centrale 19 ben ik net aan het bouwen, je bent wel 10 uur bezig maar dan krijg je er ook wat voor terug, het koste 110k metaal en 54k kristal maar ik heb het er wel voor over, mijnen kunnen were iets omhoog wat ook flink wat gaat opleveren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

19 :o . Ik heb een level 16 staan en vind 17 al duur. Jeetje mina. Vannacht weer wat kleine raids gehad, 12k hier, 10k daar. Tis allemaal niet veel, maar sprokkelen telt wel lekker op. Ook zijn mn recylcers nu constant op pad om het universum op te schonen. Levert samen ook wel goed 10k per dag extra op :) . Hebben jullie trouwens een tactiek voor het targets zoeken? Ik scan gewoon 30 planeten en beslis dan welke 1 of 2 ik pak. Let me know :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-05 12:36

mrdjey

That Shit is Wack

Heb nog een eind te gaan lees ik zo,
heb gister me eerste raid gehad met

2x LG en 1x KV }:O

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:53
Gewoon veel scannen en de beste uitkiezen ja, in uni2 raid ik niet maar maar in uni3 des te meer.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:P Opgeteld had ik 200K grondstoffen maar nog steeds niemand die aanvalt bij mij, ik heb maar 12 RL 12KL en een KPS als verdediging met nog wel 10 Kruisers erbij dan maar niemand die het probeerd hoor. Ben ook al een week een gast aan het raiden die minstens 2 keer zoveel punten heeft als mij maar ook onderneemt niks behalve steeds een berichtje sturen dat ik zijn kolonies met rust moet laten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Huppa, 2 gauss kanonnen voor de deur en een grote schildkoepel in de maak. Bring it ;) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3828

Ik nog steeds benieuwd wat een goede verdediging is.
Ik heb nu het volgende :

10 Raket dingen
10 kleine lasers
4 grote lasers
4 ion dingen
kleine koepel dinges

heb ik hier genoeg aan om een grote mee af te weren.
zoals 20 grote gevechtsschepen ofzo.

of 10 grote gevechtsschepen en 10 kruisers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

ik heb 20 raketten, 20 kleine lasers, 6 grote lasers, 4 ion kanonnen en 2 gauss kanonnen. Plus een kleine koepel met grote in de maak. Heb nu iets meer dan 1500 punten.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
drago-sim.com

kan je zelf controleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

marzzman schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:46:
ik heb 20 raketten, 20 kleine lasers, 6 grote lasers, 4 ion kanonnen en 2 gauss kanonnen. Plus een kleine koepel met grote in de maak. Heb nu iets meer dan 1500 punten.
Ik heb bijna 1800 punten maar heb redelijk wat research gedaan in plaats van investeren in verdediging. Ook mijn vloot is aardig groot met 10 kruisers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Laatst online: 24-06 11:32
Oke ik volg dit topic al een tijd en heb me ook maar eens aangemeld en ja hoor ik heb al 6 punten :*) Alleen nu ik alles langzaam begin te begrijpen kom ik toch op een paar vragen:

Hoe werkt die melkweg nou eigenlijk want als ik er op druk dan zie ik wie er om me heen ziten. Maar ik zie niet over er schepen zijn of dat soort dingen.

Is het slim om me nu al bij een groep aan tesluiten (met 6 punten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
MOL-20.000 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:02:
Oke ik volg dit topic al een tijd en heb me ook maar eens aangemeld en ja hoor ik heb al 6 punten :*) Alleen nu ik alles langzaam begin te begrijpen kom ik toch op een paar vragen:

Hoe werkt die melkweg nou eigenlijk want als ik er op druk dan zie ik wie er om me heen ziten. Maar ik zie niet over er schepen zijn of dat soort dingen.

Is het slim om me nu al bij een groep aan tesluiten (met 6 punten)
Geen idee, wat is je locatie ?

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.