2de paasdag 2001... dexterslab neemt GoT over.......
mmm, misschien moet ik nu ook maar gaan nu mijn karma op de FP is gehalveerd
mmm, misschien moet ik nu ook maar gaan nu mijn karma op de FP is gehalveerd
Een DB'tje maken die alles bijhoud, en adhv die gegevens kan je een applicatie een dynamische grafische output laten doen, waarin je bv kunt zeggen: 'toon mij enkel de geschiedenis van de SA mods, etc...'.RM-rf schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:06:
[...]
Als je wat opzet, ermee bezig bent, kun je natuurlijk hier in LA ook de hulp inroepen van andere gebruikers en (ex-)mods, en dan merk je snel dat de verzamelde kennis groot is ...
Maar inderdaad, als je ermee begint zul je merken dat het veel tijd vergt en veel energie vreet, maar het kan altijd een leuk idee zijn, ook voor een thread in LA
https://fgheysels.github.io/
Als je dat dan linkt aan de tabellen van GoT, dan heb je iets dat ook wel makkelijk bij te houden is.whoami schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:21:
[...]
Een DB'tje maken die alles bijhoud, en adhv die gegevens kan je een applicatie een dynamische grafische output laten doen, waarin je bv kunt zeggen: 'toon mij enkel de geschiedenis van de SA mods, etc...'.
Saved by the buoyancy of citrus
Nickchanges staan in usernotesCyphax schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:00:
[...]
Enige manier voor zover ik weet om erachter te komen wie wie ook weer was is hele oude topics opzoeken en dan hopen dat ze eens gequote zijn...
{signature}
Dan kijk ik daar voortaan even in! Veel makkelijker
Saved by the buoyancy of citrus
Mwah, die is redelijk beschikbaar hoorVoutloos schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:03:
Het werk zit hem dan ook vooral in de oude data.
En dat zeg je nu nog es.. Ik gebruikte ook altijd de 'quote-opzoeken' mogelijkheid
Als er zoiets komt ga'k dat helemaal doorspitten, lijkt me enorm leuk in ieder geval om door te nemen en van die "ohja!'s" te zienCyphax schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:10:
[...]
Ik ben een excelsheetje aan het maken trouwens met een timeline-achtig iets... behoefte?
In eerste instantie adhv [rml]Twynn in "[ GoT] Historie"[/rml] en daar waarvan ik weet dat ie niet meer klopt
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Ik denk dat je het beide moet doen, enerzijds een topic, om gewoon de mensen te verzamelen, input te krijgen van anderen, en daarnaast een losstaande applicatie ...Cyphax schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:11:
[...]
Daar ben ik wel van overtuigd maar dan moet je inderdaad een nieuw topic opzetten of ergens een centrale database hebben om 't in bij te houden, en zodat anderen het kunnen aanvullen.
* Cyphax wil er best tijd in steken.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ja klopt, we lopen jullie natuurlijk zo min mogelijk in de wegDaarom denk ik ook niet dat een forum als GoT "zomaar" stuurloos zal raken, omdat ook de normale gebruikers redelijk actief de koers bepalen. Natuurlijk is veel van het werk van de modjes niet of slecht zichtbaar voor ons zwarten, maar dit is denk ik juist een verdienste van de mods.
Remy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:44:
[...]
Ja klopt, we lopen jullie natuurlijk zo min mogelijk in de weg
Er waren meerdere vegetariers bij hoorelevator schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:08:
[...]
Er was ook een vegetarier bij hoorMeets dus
[ Voor 6% gewijzigd door Basszje op 26-10-2005 14:56 ]
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er mensen zijn die in de waarheidsgetrouwheid van jouw herinnering aan de MoaM][ gelovenBasszje schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:55:
Er waren meerdere vegetariers bij hoorZeker een stuk of vijf
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Zeg alleen de tijd ver na het eten zag ik redelijk dubbel, de rest ging goedRM-rf schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:01:
[...]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er mensen zijn die in de waarheidsgetrouwheid van jouw herinnering aan de MoaM][ geloven
Kan best dat dat getal van jou zeker gehalveerd kan worden![]()
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Een kleurrijke, laten we het daar maar op houdenBasszje schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:03:
* Basszje vraagt zich maar weer af wat voor indruk hij nou weer achtergelaten heeft
Meestal een die die overal achterlaat. En hij vraagt het zich nog steeds afJaymz schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:08:
[...]
Een kleurrijke, laten we het daar maar op houden
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Het enige dat ze hebben zien aankomen zijn spoken.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:00:
En bepaalde mensen (vnl. ex-crew) het wel hebben zien aankomen.
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Hmm... zou React een functie hebben om te kunnen modereren op discussies in iemands notes?Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:55:
haas
Betekent dat dat ik aangemeld ben?
misschien ff duidelijk maken voor de mensen die me niet kennen, dat dit niet echt serieus bedoeld is
Oslik blyat! Oslik!
Om daar even op aan te sluiten, mijn vertrek bij APL was wel iets wat sommigen van te voren wisten, het stoppen met NOS was voor mensen buiten de crew zo ver ik weet i.i.g. nergens bekend. Dus zeggen dat ingewijden sommige dingen al wisten is in mijn geval gewoon onjuist.Confusion schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:26:
[...]
Het enige dat ze hebben zien aankomen zijn spoken.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Iets met articulerenBasszje schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:03:
[...]
Zeg alleen de tijd ver na het eten zag ik redelijk dubbel, de rest ging goed![]()
* Basszje vraagt zich maar weer af wat voor indruk hij nou weer achtergelaten heeft
Signature
Verwijderd
Dat was Oprog ja.cryforhelp schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 01:11:
Dood aan mensen die hun nick veranderen nadat ze zwart gaan![]()
zonder icon zou ik niet eens meer op de naam Nelske zijn gekomen
* cryforhelp denkt terug aan een paar jaar geleden
Toen vertrok er opeens 5 man, waarvan er dacht ik eentje zelfs pas een paar weken zat
Weet alleen niet meer wie van de 5, ik vermoed Oprog.
geloof dat het toen niet zo jofel zat in de crew.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq