Niet om paniek te zaaien, maar dit gaat mij toch aan het hart. In korte tijd zijn een aantal modjes vertrokken naar de zwarte afgrond en hebben ze te kennen gegeven hun functie neer te leggen als crewlid. Een aantal hebben aangegeven te willen stoppen omdat het hun privé leven in de weg zit, een aantal niet. Maakt ook niet uit. Wat mij gewoon opviel is het tempo waarop crewleden één na de ander deed verlaten. Toch wel best heftig, aangezien wellicht vele met mij, gewoon in de blue zijn wat betreft de organisatie omtrent GoT. En bepaalde mensen (vnl. ex-crew) het wel hebben zien aankomen. Niet dat ik zit te wachten op een pre-warning oid, maar het is wél opvallend dat een hoop gewaardeerde crewleden kort ná elkaar het ruime zwarte sop kiezen.
Ik zit niet te wachten op de vuile was van crewleden, en ook niet de reden waarom ze ermee kappen, maar, ik vind het wel zorgelijk.
Ik zit niet te wachten op de vuile was van crewleden, en ook niet de reden waarom ze ermee kappen, maar, ik vind het wel zorgelijk.