maak jij het jezelf niet extra moeilijk om als eis op te geven dat het persee geen ati mag zijn, ik bedoel vind je de kwaliteit van het totaalproduct niet bellangrijker?
Je hebt het 1maal niet zo voor het zeggen met een laptop, je moet het maar doen met wat er door de fabrikant gelevert wordt, je kunt niet zeggen ik wel er persee een 3com nic in hebben en een nec dvd-rw, ik vind het per definitie afkeuren van ati in een laptop dus ook erg ver gezocht.
Ik zou ook is kijken wat een radeon t.o.v. een geforce kan doen met de batterij. dat lijkt mij bellangrijker in een laptop dan een smaak configuratiescherm wat je niet aanstaat.
en dat ATI slechte beeldkwaliteit heeft is klinklare onzin, je zult wel een verkeerde te pakken hebben gehad. Net als Nvidia verbeterd ieder nieuw product ook weer, en ati heeft de kinderziektes er nu ook wel zo goed als uit, net als Nvidia daar continu mee bezig is.
ik kan je verklappen dat er een tijd geweest is dat ati een betere kwaliteit heeft gehad in beeldweergave tov nvidia, ondertussen kun je het wel gelijk nemen.
Het is niet dat ik je keuze niet respecteer maar ik vind je argumenten niet echt duidelijk, het is meer van eens slecht altijd slecht
ik zelf zoek een laptop en dan is het merk adapter nog wel het laatste waar ik naar kijk, zie liever de prestaties, ik ben dan ook wel een beetje Ati fan, vooral ben ik overtuigt van de kwaliteit van de hardware, maarja GeForce heeft wel weer leuke feutures met dat Nview, dat moet ik wel bekennen.
Huidige generatie Intel Adapters weet ik niet veel van, maar ik verwacht daar nou ook niet echt spetterende opties mee.