PSN: djmurcielago
In elk geval rukt DVI nu op in laptops. Misschien moet ik eens een nieuwe topic openen met daarin een overzichtje van alle tot nu toe gevonden laptops met DVI? En dan zal ik daarin ook Ati opnemen hoor
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 20:30 ]
Dell Inspiron 9400, 17", Intel Core Solo 1300, Intel GMA950, tv-out, VGA, DVI.
Mocht hij te traag zijn dan gaat deze door naar vriendin en neem ik eerdaags de Duo Core met nVidia.
Thanks all voor de input!
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 20:33 ]
Dat kan je als upgrade kiezen, met een meerprijs van € 119,- t.o.v. het gewone WXGA+ 1440x900 scherm.
Waarom heb je geen duo processor genomen?Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:24:
Okee mannen, het is geworden:
Dell Inspiron 9400, 17", Intel Core Solo 1300, Intel GMA950, tv-out, VGA, DVI voor slechts € 927,- incl. BTW (hij was dus nog goedkoper dan de aanbieding in de folder. E-value code: DMNL4-N02941).
Mocht hij te traag zijn dan gaat deze door naar vriendin en neem ik eerdaags de Duo Core met nVidia.
Thanks all voor de input!
PS. De Duo Core 2300 met 256MB nVidia GF 7800 was ook nog goedkoper. E-value: DMNL4-N02942.
PS2. Kwam wel nog EUR 89,- incl. BTW portokosten bij, maar goed...
Kost maar 8 tientjes meer.
Vanmorgen althans... ik merkte wel tijdens bestellen dat ze bezig waren met de site want er veranderde de hele tijd allemaal dingen terwijl ik bezig was...
Als jij nu op de website de door jouw gewenste configuratie €400 goedkoper ziet, lijkt me dat een gegronde reden om dat eens te doen. Kan je direct een high-res scherm erbij kopen
Als je deze code gebruikt: DMNL4-N0294.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 00:25:
Exquise me? 500 euro meer voor zover ik kon zien!
Vanmorgen althans... ik merkte wel tijdens bestellen dat ze bezig waren met de site want er veranderde de hele tijd allemaal dingen terwijl ik bezig was...
Dan kun je vervolgens je laptop aanpassen, bijv. met een T2300 duo proc: kost 8 tientjes meer.
Die andere code is ook voor een dual proc, maar daar krijg je gelijk een 7800 videokaart bij.
Mevrouw van Dell heeft mijn eerdere order geannuleerd en ik heb nu dezelfde bestelling gedaan maar dan met een Duo Core processor met een meerprijs van slechts EUR 59,50 incl. BTW.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 20:34 ]
Die meerprijs lag vooral aan de videokaartMBV schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 00:53:
Dan zou ik je bestelling verdraaid snel annuleren, of je laptop terugsturen zodra je hem krijgt. De wet "kopen op afstand" geldt ook voor Dell, zelfs als ze er moeilijk over doen
Als jij nu op de website de door jouw gewenste configuratie €400 goedkoper ziet, lijkt me dat een gegronde reden om dat eens te doen. Kan je direct een high-res scherm erbij kopen
En dat high-res scherm dat komt wel bij de volgende patient, let wel dat ik mijn IIyama 19" LCD 1280x1024 er nog naast ga gebruiken en anders wordt het verschil in resolutie zo heel erg groot
PSN: djmurcielago
Graag gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:01:
Dit nummer toch: DMNL4-N02941? (eindigend op 1)
Goeie tip! Stond er gisteren nog niet bij of had ik overheen gelezen.
Mevrouw van Dell heeft mijn eerdere order geannuleerd en ik heb nu dezelfde bestelling gedaan maar dan met een Duo Core processor met een meerprijs van slechts EUR 59,50 incl. BTW.
60 euro is niet veel.
Telefonisch is vaak wel iets te regelen met Dell.
Volgend jaar of over 2 jaar gewoon weer een nieuwe, mooie compacte Vaio (als ze dan inmiddels DVI erop hebben zitten als dat dan nog bestaat) ofzoiets.Murcielago schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:17:
Wel jammer dat je uiteindelijk toch voor een 17" gaat, terwijl je zo graag een kleine laptop wilde.
Het zit me nu financieel niet mee helaas.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 14:59 ]
Wel weer heel erg jammer dat de nieuwe Vaio's (Intel Core Duo) weer geen DVI uitgang hebben...
Verwijderd
Dit omdat je dat zo belangrijk vond,dat er geen aTI kaart in moest zitten.
En met die Sony Vaio notebooks is het zo,dat je een apart Dockingstation moet kopen,dan hebben ze wel DVI-D.
bekijk deze link maar eens:
http://www.computerpirate...oadfile=catalog416_0.html
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 14:21 ]
Met DVI kan je geen verschil in beeldkwaliteit zien. En ik had de Intel, niet de nVidia.Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:12:
Waar ik eigenlijk benieuwt naar ben,was de nvidia DVd-I van die Dell 9400 nou beter als wat je gewend was met ATI?
Dit omdat je dat zo belangrijk vond,dat er geen aTI kaart in moest zitten.
Maarrrr... ik vond de Intel software zo'n verademing vergeleken bij die van Ati, dat ik zeer zeker bij mijn standpunt blijf en inderdaad absoluut nooit meer Ati wil. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? 1 druk met de rechtermuisknop op je desktop, en kies maar wat je wilt:
- notebook display only
- tv display only
- duo display: notebook en tv clone
- duo display: tv en notebook clone
Boem tsjakka klaar. SIMPEL. Maar niet alleen hierom hoor. Had in het verleden ook al wat mindere ervaringen met Ati. T'is gewoon niet mijn merk. Smaken verschillen
Maar met de gewone tv-out zie je direct het verschil. Intel was niet echt scherp en het zwart was een beetje grijs. Maar wel mooier dan tv-out via Ati. De tv-out van mijn nVidia 6600 was weer mooier dan de Intelr. Maar die van mijn oude Matroxkaart was nog altijd de beste. Maar goed, tv-out is toch niet meer zo van deze tijd, beter DVI, dat is de kwaliteit in elk geval altijd mooi
//over het dockingstation//
Hadden we het al over gehad!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 14:30 ]
Verwijderd
Heb je trouwens al wat anders op het oog?
Ik heb nog niets anders op het oog.
Misschien wel een betaalbare nieuwe Intel Apple iBook maar die moet nog uitgevonden worden...
Ik ben zo iemand die puur om die reden geen Vaio maar een Acer heeft gekocht. Ik moet zeggen dat ik er nog geen seconde spijt van heb gehad. Mijn monitor heeft alleen maar een dvi ingang en ook al had hij vga dan zou ik toch alleen maar de dvi ingang gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:56:
Ja, daar was ik al bang voor. Maar ik blijf het een debiele strategie vinden van ze. Wel stug een tv-out en een VGA aansluiting erop blijven zetten maar geen DVI... En dit kost ze dus klanten want ik lees hier op GoT al in Vaio topics dat mensen dus niet de Vaio kopen maar bijvoorbeeld een Acer, juist en alleen maar omdat die wel DVI erop heeft zitten
Alleen kan ik met nu wel iets voorstellen bij de eis "geen ATI", want de driver ondersteuning is niet fantastisch.
Dat Catalyst Control Center is niet bepaald gebruiksvriendelijk, verder vind ik het jammer dat de Catalyst 6.2 alleen nog maar beschikbaar is voor de gewone Radeon en de Mobility Radeon Xx00 serie, en niet voor de X1x00 serie. En ik heb ruzie met het bestand ati3duag.dll
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
werken ook de omegadrivers niet?? Die zijn tegenwoordig ook op de 6.2 gebaseerd. Op de site staat namelijk dat ALLE mobility`s worden ondersteund. X1600 mobility is mobility dus....Canaria schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:39:
[...]
Dat Catalyst Control Center is niet bepaald gebruiksvriendelijk, verder vind ik het jammer dat de Catalyst 6.2 alleen nog maar beschikbaar is voor de gewone Radeon en de Mobility Radeon Xx00 serie, en niet voor de X1x00 serie. En ik heb ruzie met het bestand ati3duag.dll
[ Voor 10% gewijzigd door -ErikE- op 03-03-2006 21:03 ]
Ik heb namelijk het liefst gewoon de officiële drivers als dat mogelijk is. Overigens lossen de Omega drivers mijn probleem met ati3duag.dll niet op
Apparticle SharePoint | Apps | Articles